Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Razz89 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 18:24:
Welke chemistry kan je het beste geven aan een futtie sterling en sane op de op lf en rf in een 4321 opstelling?
Iemand?

Ik heb voor me fitness squad al lang lukaku 84 maar kan ik die beter laten staan of maar ia diego costa 86 of sturridge proberen?

Graag jullie mening :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Razz89 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 00:00:
[...]

Iemand?

Ik heb voor me fitness squad al lang lukaku 84 maar kan ik die beter laten staan of maar ia diego costa 86 of sturridge proberen?

Eigenlijk ligt alles er vooral aan wat je zelf fijn vindt. Wil je sterke punten nog sterker maken of zwakke punten verbeteren? Zelfde met Lukaku, welke dingen vindt je fijn, welke niet en wie zou dat kunnen oplossen/verbeteren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-10 16:33

kevinn

PSN; southation

Razz89 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 00:00:
[...]

Iemand?

Zou op beide Finisher plakken. Strength boost is nodig. Pace/Balance en Agility is hoog genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 19:26
Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 23:06:
[...]

Tegen TOTW, na de aftrap applicatie sluiten. Dan krijg je geen loss.
Bedankt! Het is nu inderdaad gelukt om de chem te halen. Resultaat: Dendoncker.
Ben erg benieuwd hoe hij speelt, vandaag maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
laviolette schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 08:31:
[...]

Bedankt! Het is nu inderdaad gelukt om de chem te halen. Resultaat: Dendoncker.
Ben erg benieuwd hoe hij speelt, vandaag maar eens proberen.
Jaloers! Dendoncker schijnt heel goed te zijn. Ik had Fejsa ofzo. Uiteraard wel een walkout dus de verwachtingen waren hoog.

[ Voor 5% gewijzigd door Vissert op 27-07-2017 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 19:26
Vissert schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 08:34:
[...]

Jaloers! Dendoncker schijnt heel goed te zijn. Ik had Fejsa ofzo. Uiteraard wel een walkout dus de verwachtingen waren hoog.
Als ik de stats bekijk kan het inderdaad wel een goede zijn ;)
Eerst maar eens even kijken hoe ik de chemistry omhoog krijg. Heb net gistermiddag Gueye gekocht voor die positie (lcm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
laviolette schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 08:38:
[...]

Als ik de stats bekijk kan het inderdaad wel een goede zijn ;)
Eerst maar eens even kijken hoe ik de chemistry omhoog krijg. Heb net gistermiddag Gueye gekocht voor die positie (lcm).
Als je hulp nodig hebt, laat maar weten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:38
Lallana in de SBC. Mooie invaller ipv Sigurdsson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Guerreiro...whooptiedo. SBC gedaan voor 7k, altijd handig zo'n 87 rated speler achter de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-10 00:39
Ik kreeg er Gayle uit. Ik had nog niet genoeg spitsen.. Ik hoopte ergens op een leuke middenvelder of verdediger. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Ik kreeg Stindl eruit. Niet eens zo slecht... Maar met een volledig BPL team kan ik er weinig mee, daarnaast gaat Eriksen nooit vervangen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Ik heb Ritchie gekregen. Ideaal voor mijn EFL/Championship hybrid haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou ea nog niet door hebben dat de markt al nogal duur is met hun 80 rated squads in de nieuwe MM?

Edit: Door die knotsgekke markt heb ik vandaag 350k aan rotzooi verkocht (super veel CB, CM en ST. Nu mag Kante TOTS verwelkomt worden. Hij mag meteen helpen met mijn aanstaande degradatie uit divisie 1 (weliswaar pas na het weekend :P) (Ik maak mij geen illusies)

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2017 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pogba en Courtois uit mijn rewards! Wel jammer dat Courtois als eerste kwam, maar de verassing was extra groot natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-10 08:48
Was blut na het aantrekken van El Shaarawy SBC (en mijn club is leeg). Gisteren heb ik van 10k weer 90k gemaakt, alleen door het aantrekken van goedkope bronzen spelers welke gebruikt worden bij Rooster. Markt leegtrekken en een uurtje later voor het 5-voudige verkopen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:21

Oekol

waka waka hey hey

Ligt het aan mij of stijgen de prijzen ineens enorm? Team dat ik wilde kopen is een ton meer waard geworden over een dag.. ligt dit aan het weekend of is er iets aan de hand?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit de MM's Aspas, niet slecht maar kan hem niet echt gebruiken want er zijn weinig Spanjaarden die ik fijn vindt. Wel met de coins van Pogba Azpi en Marcos Alonso IF aangeschaft, flinke upgrades :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 26-10 13:11
Iemand al zin in FUT 18? Hebben jullie FIFA 18 al in de pre order staan? En dan met name de standaard editie of de Ronaldo editie (waarbij je op 26-09 al het spel ontvangt en los kan gaan in FUT), waar gaat jullie voorkeur naar uit, qua prijs verschilt het ongeveer 25-30 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Marmo schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 09:58:
Iemand al zin in FUT 18? Hebben jullie FIFA 18 al in de pre order staan? En dan met name de standaard editie of de Ronaldo editie (waarbij je op 26-09 al het spel ontvangt en los kan gaan in FUT), waar gaat jullie voorkeur naar uit, qua prijs verschilt het ongeveer 25-30 euro...
Ik had dit jaar de super deluxe editie. Vergelijkbaar met de Icon editie van dit jaar denk ik. Het kostte mij toen 90 euro maar het was de 45/50 euro niet waard. In het begin zijn de 2 wekelijkse packs leuk maar ik koop dit jaar wel voor 50 euro aan fifa points in de eerste week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-10 16:26

rSNNN

Titel ondertitel

Vissert schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 10:29:
[...]

Ik had dit jaar de super deluxe editie. Vergelijkbaar met de Icon editie van dit jaar denk ik. Het kostte mij toen 90 euro maar het was de 45/50 euro niet waard. In het begin zijn de 2 wekelijkse packs leuk maar ik koop dit jaar wel voor 50 euro aan fifa points in de eerste week.
Dit had ik precies een jaar eerder haha. Ook maar voor die extra centen gewoon packs gekocht op 17.

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rSNNN schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 10:48:
[...]

Dit had ik precies een jaar eerder haha. Ook maar voor die extra centen gewoon packs gekocht op 17.
Het kan best leuk zijn. Een vriend van mij packte meteen Aguero in zijn eerste gratis pack. Dan start je fifa meteen met 500/600k coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Vissert schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 10:51:
[...]

Het kan best leuk zijn. Een vriend van mij packte meteen Aguero in zijn eerste gratis pack. Dan start je fifa meteen met 500/600k coins.
Ik heb een keer David Silva gepacked, maar die kwam van de packs die je krijgt omdat je de game al jaren speelt. Heb trouwens wel het idee dat de packs die je aan het begin gratis krijgt hetzelfde zijn voor mensen die het jaar al 2 jaar spelen of het spel al 6-7-8 jaar spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmo
En het feit dat je het spel 3 dagen eerder ontvangt? Is dat het waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Marmo schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:03:
Je kunt ook EA Early Access nemen, dan krijg je volgens mij ook eerder toegang en dat kost maar een paar euro.

En volgens mij doet de web-app het ook al eerder, maar weet niet meer precies hoe dat zit.

[ Voor 13% gewijzigd door Fraaank op 28-07-2017 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN

rSNNN

Titel ondertitel

Fraaank schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:05:
[...]

Je kunt ook EA Early Access nemen, dan krijg je volgens mij ook eerder toegang en dat kost maar een paar euro.

En volgens mij doet de web-app het ook al eerder, maar weet niet meer precies hoe dat zit.
Fut web app komt altijd eerder inderdaad.

Op de volgende site geven ze het volgende aan:

"The FIFA 18 Web App release date is getting closer and will be available before the full game of FIFA 18. The full FIFA 18 release date will be around Tuesday, September 26th (North America) and Thursday, September 28th (Rest of World), with early EA Access and Origin Access available around Wednesday, September 20th. The FIFA 18 demo will launch around Wednesday, September 12th, 2017. FIFA 18 Webstart will be the preseason for FIFA Ultimate Team and is definitely something you will want to prepare for, find out how below!

If you post FIFA 18 content via a Website, YouTube, or Stream etc, you are welcome to use our video and images below providing you credit and link back to this article."

Bron: https://www.ultimateteam....elease-date-fut-webstart/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmo
Marmo schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:03:
Ik bedoel eigenlijk, in tegenstelling tot de web app, dat je al 3 dagen eerder ook wedstrijden kunt spelen, en FIFA points kan kopen, waar je dan weer pakketjes mee kan openen (dat kan in de web app niet)

Ik heb het trouwens over de PS4. Misschien kan dit wel op de PC, en bij Xbox heb je inderdaad early access.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
rSNNN schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:14:
[...]

Fut web app komt altijd eerder inderdaad.

Op de volgende site geven ze het volgende aan:

"The FIFA 18 Web App release date is getting closer and will be available before the full game of FIFA 18. The full FIFA 18 release date will be around Tuesday, September 26th (North America) and Thursday, September 28th (Rest of World), with early EA Access and Origin Access available around Wednesday, September 20th. The FIFA 18 demo will launch around Wednesday, September 12th, 2017. FIFA 18 Webstart will be the preseason for FIFA Ultimate Team and is definitely something you will want to prepare for, find out how below!

If you post FIFA 18 content via a Website, YouTube, or Stream etc, you are welcome to use our video and images below providing you credit and link back to this article."

Bron: https://www.ultimateteam....elease-date-fut-webstart/
Toch mooi dat de game eerst in de VS uitkomt, want daar is het natuurlijk de populairste sport...
Marmo schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:16:
[...]

Ik bedoel eigenlijk, in tegenstelling tot de web app, dat je al 3 dagen eerder ook wedstrijden kunt spelen, en FIFA points kan kopen, waar je dan weer pakketjes mee kan openen (dat kan in de web app niet)

Ik heb het trouwens over de PS4. Misschien kan dit wel op de PC, en bij Xbox heb je inderdaad early access.
Je kunt zeker wel packs openen in de webapp en ook van FIFA-points. Je kunt namelijk gewoon punten kopen en toevoegen via (op de PC dan) Origin. Denk dat je op de consoles ook gewoon punten kan kopen al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Fraaank schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:19:
[...]

Je kunt zeker wel packs openen in de webapp en ook van FIFA-points. Je kunt namelijk gewoon punten kopen en toevoegen via (op de PC dan) Origin. Denk dat je op de consoles ook gewoon punten kan kopen al.
Nee, niet voor de webapp.

[ Voor 3% gewijzigd door SR8 op 28-07-2017 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
SR8 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:34:
[...]

Nee, niet voor de webapp.
Volgens mij zijn er verscheidene websites, die ik hier niet mag noemen, waar je gewoon fifa punten kan kopen en daarna kan toevoegen op de xbox/ps4. Het is de afgelopen jaren zelfs zo geweest dat je fifa punten kan kopen van het jaar ervoor en die al kan inwisselen op de nieuwe. Kon goedkoop FIFA 16 punten kopen vorig jaar net aan het begin van FIFA 17 en dat werkte gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmo
Fraaank schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:58:
[...]

Volgens mij zijn er verscheidene websites, die ik hier niet mag noemen, waar je gewoon fifa punten kan kopen en daarna kan toevoegen op de xbox/ps4. Het is de afgelopen jaren zelfs zo geweest dat je fifa punten kan kopen van het jaar ervoor en die al kan inwisselen op de nieuwe. Kon goedkoop FIFA 16 punten kopen vorig jaar net aan het begin van FIFA 17 en dat werkte gewoon.
Heb je het over fifa points of fifa munten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Als je de oude FIFA points wil meenemen naar de nieuwe FIFA of FIFA points wil kopen, heb je wel de game nodig. Als je UT voor het eerst opstart op de console, wordt er gevraagd of je zo'n transfer wil doen.
Dat is wat Marmo bedoelt. Hij kan op de webapp pas packs openen met FIFA points als hij de game in bezit heeft. Eerder lukt niet op de PS4.

[ Voor 8% gewijzigd door SR8 op 28-07-2017 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Marmo schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 12:14:
[...]

Heb je het over fifa points of fifa munten?
punten, muntjes mag je hier niet bespreken.
SR8 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 12:15:
Als je de oude FIFA points wil meenemen naar de nieuwe FIFA of FIFA points wil kopen, heb je wel de game nodig. Als je UT voor het eerst opstart op de console, wordt er gevraagd of je zo'n transfer wil doen.
Dat is wat Marmo bedoelt. Hij kan op de webapp pas packs openen met FIFA points als hij de game in bezit heeft. Eerder lukt niet op de PS4.
Ah ok, nooit geweten dat dat bij de PS4 niet ging, bij PC gaat dat volgens mij altijd perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 10:51:
[...]

Wat ik me altijd afvraag is hoe mensen zo snel aan de coins komen voor zo een grote aankoop. Wie koopt er de eerste Ronaldo? En van welke muntjes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rSNNN

rSNNN

Titel ondertitel

Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 14:07:
[...]

Wat ik me altijd afvraag is hoe mensen zo snel aan de coins komen voor zo een grote aankoop. Wie koopt er de eerste Ronaldo? En van welke muntjes?
Meestal streamers of andere mensen met genoeg geld die €1000+ aan fifa points kopen en die-hard packs gaan openen.

[ Voor 4% gewijzigd door rSNNN op 28-07-2017 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
[...]

Zag gister een video van AA9skillz waarin hij z'n RTG-account vergeleek met zijn main-account. Hij vertelde eerlijk dat hij meer dan 10.000 dollar in dat account heeft gestoken en zeker in de eerste weken er heel veel geld in heeft gepompt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

De meeste coins worden dan toch verdiend door discarden denk ik? Veel packs openen en het waardeloze discarden.

Als ik dat door redeneer zou dat betekenen dat komende fifa de spelers in het begin duurder zullen worden? Omdat mensen vanwege het succes van de SBC weten wat de waarde kan zijn van "waardeloze" spelers en daardoor deze minder snel zullen discarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Vissert schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 14:25:
[...]

De meeste coins worden dan toch verdiend door discarden denk ik? Veel packs openen en het waardeloze discarden.

Als ik dat door redeneer zou dat betekenen dat komende fifa de spelers in het begin duurder zullen worden? Omdat mensen vanwege het succes van de SBC weten wat de waarde kan zijn van "waardeloze" spelers en daardoor deze minder snel zullen discarden.
Als er je weer dezelfde league-SBC's krijgt gaat dat zeker gebeuren inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 14:37:
[...]

Als er je weer dezelfde league-SBC's krijgt gaat dat zeker gebeuren inderdaad.
Gok ik wel op. Kan iemand hier een lijstje posten van de topscoorders? :+ Weet ik wat ik moet sparen.. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Alles maar blijven bewaren kan ook voor een langzame start zorgen...

ik had Calcio A en Bundesliga al maanden klaar, had van die munten ook andere dingen kunnen doen..
Volgend jaar focus op zilveren spelers, goud zijn er genoeg van als de sbc komt.
Heb lange tijd 1200+ en nu nog tegen de 1000 spelers in mijn club, gebruik er ongeveer 30 van, de rest had ik net zo goed kunnen verkopen.
Daarnaast niet willen proberen alles te doen, Suarez en Lacazette hebben nooit een eerlijke kans gehad, omdat ik toch vooral Calcio A en EPL speel. Met name de laatste is door alle speciale kaartjes toch wel mijn favoriet.

De allerlaatste Fifa 17 WL redelijk gestart, 6 gewonnen, 3 verloren.
Moet er 9 winnen van de resterende 16 om maandelijks op elite te eindigen.

[ Voor 18% gewijzigd door peeweeherman op 28-07-2017 15:09 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als aanvulling op mijn eigen lijst. En dit kan meer richting een FUT 18 topic.

Topscoorders dus mogelijke SBC kaarten:

Messi - La liga
Cavani - Ligue 1
Dost - Liga Nos
Auba - Bundesliga
Dzeko - Calcio A
Kane - Premier League
Vagner love - Super lig
Jorgensen - Eredivisie
Teodoczyk - Pro league

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
peeweeherman schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 15:07:

ik had Calcio A en Bundesliga al maanden klaar, had van die munten ook andere dingen kunnen doen..
Volgend jaar focus op zilveren spelers, goud zijn er genoeg van als de sbc komt.
Heb lange tijd 1200+ en nu nog tegen de 1000 spelers in mijn club, gebruik er ongeveer 30 van, de rest had ik net zo goed kunnen verkopen.
Daarnaast niet willen proberen alles te doen, Suarez en Lacazette hebben nooit een eerlijke kans gehad, omdat ik toch vooral Calcio A en EPL speel. Met name de laatste is door alle speciale kaartjes toch wel mijn favoriet.

De allerlaatste Fifa 17 WL redelijk gestart, 6 gewonnen, 3 verloren.
Moet er 9 winnen van de resterende 16 om maandelijks op elite te eindigen.
Ik moet nog beginnen, moet er 14 winnen van de 25 dan haal ik Elite 1, nog 6 voor uberhaupt Elite. Zou ook voor het eerst zijn. Schijnt dat de TOTS er nog bij zitten bij de maandelijkse rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peeweeherman schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 15:07:
Snap niet waarom dat ze deze SBCs niet vanaf het begin beschikbaar maken, afhankelijk van je favoriete competitie kun je alvast deze kaart unlocken.

In het begin is de kaart meer waard, maar simpelweg ook duurder.
Tevens werden een paar SBC unlocked op het moment dat er al betere kaarten van de topscorer beschikbaar waren voor een lagere prijs (e.g. Kane) wat de SBC dus zinloos maakte.

edit: Futties winnaar = Florenzi
Nieuwe ronde is ook interessant, had Matic gehoopt maar verwacht dat Renato sowieso wint

[ Voor 9% gewijzigd door Bossie op 28-07-2017 19:20 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 17:42:
[...]

Snap niet waarom dat ze deze SBCs niet vanaf het begin beschikbaar maken, afhankelijk van je favoriete competitie kun je alvast deze kaart unlocken.

Tevens werden een paar SBC unlocked op het moment dat er al betere kaarten van de topscorer beschikbaar waren voor een lagere prijs (e.g. Kane) wat de SBC dus zinloos maakte.
Omdat ze het naast de MM en andere SBCs gebruiken als markt controle tool. Ze zullen er bij FIFA vast wel marketing technisch over na gedacht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 19:19:
[...]

Omdat ze het naast de MM en andere SBCs gebruiken als markt controle tool. Ze zullen er bij FIFA vast wel marketing technisch over na gedacht hebben.
Ongetwijfeld, maar daarom hoeft het in FUT18 niet op dezelfde manier gedaan te worden.
Met de andere SBCs zijn er nog genoeg opties over om de markt te beïnvloeden.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik moet ze wel complimenteren hoe ze de boel onder controle houden.

Ik heb zojuist futtie Florenzi gehaald, op basis van zijn stats een hele baas, ben benieuwd!

Volgende week Renato Sanches er naast! :)

[ Voor 12% gewijzigd door peeweeherman op 28-07-2017 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 17:42:
[...]

edit: Futties winnaar = Florenzi
Nieuwe ronde is ook interessant, had Matic gehoopt maar verwacht dat Renato sowieso wint
Gueye is gewoon Kante met slechtere links en ook bpl. Ik gok dat die gaat winnen. Dembele is trouwens echt een prima cm. Had hem een tijdje nodig in een hybrid vanwege Son en een link naar Nainggolan en hij stelde helemaal niet teleur.

Ik acht de kans dat Sanches wint heel laag. Vanwege bpl vooral.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 19:39:
[...]

Ik acht de kans dat Sanches wint heel laag. Vanwege bpl vooral.
Sissoko heeft het ook niet gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
peeweeherman schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 19:38:
Ik moet ze wel complimenteren hoe ze de boel onder controle houden.

Ik heb zojuist futtie Florenzi gehaald, op basis van zijn stats een hele baas, ben benieuwd!

Volgende week Renato Sanches er naast! :)
Zo, dat heb je snel gedaan! Alles in je club aan spelers of flink moeten investeren? (Hoeveel?)

Ik heb ivm de rooster sbc nog wat kunnen handelen en ben van 10k gisteren naar 165k gegaan hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peeweeherman schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 19:42:
[...]

Sissoko heeft het ook niet gehaald
Sissoko is vrij matig. Gueye is vrij goed. Maar we zullen zien. Hoop ook op Sanches. Heb daar begin van het jaar veel plezier van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Joster schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 19:49:
[...]

Zo, dat heb je snel gedaan! Alles in je club aan spelers of flink moeten investeren
Ik had deze week weer een stuk of 4 84 rated 10k/s en Leno gehaald (20k). Verder Sterling PotM ingeleverd en muller die uit mijn wl rewards kwam. Heb vandaag alleen Oblak nog moeten kopen voor 30k, al met al ruim 100k dus (pc)
Heb ook nog wel wat ongebruikte hoge rating untradables, zoals Suarez en Alli, maar die bewaar ik nog even tot PotM kante voorbij komt

Heb aan coins nog zo'n 500k, Pogba miljoenen raken op :)

[ Voor 5% gewijzigd door peeweeherman op 28-07-2017 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

peeweeherman schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 20:17:
[...]

Ik had deze week weer een stuk of 4 84 rated 10k/s en Leno gehaald (20k). Verder Sterling PotM ingeleverd en muller die uit mijn wl rewards kwam. Heb vandaag alleen Oblak nog moeten kopen voor 30k, al met al ruim 100k dus (pc)
Heb ook nog wel wat ongebruikte hoge rating untradables, zoals Suarez en Alli, maar die bewaar ik nog even tot PotM kante voorbij komt

Heb aan coins nog zo'n 500k, Pogba miljoenen raken op :)
POTY Kante? Verwacht daar geen SBC van omdat de TOTS gewoon beschikbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

kevinn schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 20:22:
[...]

POTY Kante? Verwacht daar geen SBC van omdat de TOTS gewoon beschikbaar is
Laat me nu nog even in de waan dat alle PotM voorbij komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smalling heeft net een omhaal tegen mij gescoord. Bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb weer eens wat veranderingen doorgevoerd.

Dit is mijn 1e team: https://www.futbin.com/17/squad/5137720

Voor mijn 2e team ben ik nog op zoek naar inspiratie. Budget is 1mln en enigszins beschikbare spelers in mijn team staan in het team (natuurlijk vrij om te gebruiken, scheelt geld met andere aankopen).
https://www.futbin.com/17/squad/5181312

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Die Florenzi doet het lekker op het middenveld, oneindig stamina.. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Bean77 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 22:37:
Ik heb weer eens wat veranderingen doorgevoerd.

Dit is mijn 1e team: https://www.futbin.com/17/squad/5137720

Voor mijn 2e team ben ik nog op zoek naar inspiratie. Budget is 1mln en enigszins beschikbare spelers in mijn team staan in het team (natuurlijk vrij om te gebruiken, scheelt geld met andere aankopen).
https://www.futbin.com/17/squad/5181312
Volgens mij met het maximaal aantal untradeables erin

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/G6mzWLH.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Denken jullie dat er nog interessante SBC's komen waarvoor TOTS benodigd zijn waarvan de uitkomst gebruikt kan worden voor mijn Calcio team (behalve Totti)? Overweeg mijn TOTS Keane in te leveren voor de Florenzi SBC. Gebruik hem toch niet, hoogstens als super-sub maar een verdediger inbrengen doe ik echt maar 1x in de 100 wedstrijden. Scheelt me wel meteen zo'n 35-40k (goedkoopste 89 rated spelers).

[ Voor 16% gewijzigd door Joster op 29-07-2017 09:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Joster schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 09:24:
Denken jullie dat er nog interessante SBC's komen waarvoor TOTS benodigd zijn waarvan de uitkomst gebruikt kan worden voor mijn Calcio team (behalve Totti)? Overweeg mijn TOTS Keane in te leveren voor de Florenzi SBC. Gebruik hem toch niet, hoogstens als super-sub maar een verdediger inbrengen doe ik echt maar 1x in de 100 wedstrijden. Scheelt me wel meteen zo'n 35-40k (goedkoopste 89 rated spelers).
Verwacht het niet. Misschien dat je hem kan gebruiken voor David Luiz SBC. Als je hem toch niet gebruikt zou ik het gewoon doen.

Smalling is altijd nog een optie om als sub te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:45
Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/gui525/20170728_210713.jpg

Hij wint 3-2 in de 90e minuut.... Blijkbaar zit de haat bij sommige mensen heel erg diep ;(

User maar gereport aan PSN. Hopen dat ze iets kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xH
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-01-2023

3xH

chengbondkwok schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 10:09:
[afbeelding]

Hij wint 3-2 in de 90e minuut.... Blijkbaar zit de haat bij sommige mensen heel erg diep ;(

User maar gereport aan PSN. Hopen dat ze iets kunnen doen.
Hij zegt niks wat niet mag, al is het wel heel kinderachtig. Ik snap niet wat je hier erg aan vind en waarom je dit gereport hebt, ze zullen hier niks aan doen. Ik heb veel ergere berichten gehad, waarin heel erg gescholden werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
kevinn schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 09:31:
[...]

Verwacht het niet. Misschien dat je hem kan gebruiken voor David Luiz SBC. Als je hem toch niet gebruikt zou ik het gewoon doen.

Smalling is altijd nog een optie om als sub te gebruiken.
Ga het inderdaad gewoon doen, ben dan voor 55k klaar terwijl ik alleen Florenzi pink en Keane in m'n club heb. Heb voor die rooster SBC waar ik Keane uithaalde toch maar 2k betaald (en er 150k winst op gemaakt).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

3xH schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 10:24:
[...]

Hij zegt niks wat niet mag, al is het wel heel kinderachtig. Ik snap niet wat je hier erg aan vind en waarom je dit gereport hebt, ze zullen hier niks aan doen. Ik heb veel ergere berichten gehad, waarin heel erg gescholden werd.
Nou 3 letterige afkorting kan een reden zijn voor ban. Berichten op alleen vrienden zetten. Krijg je ook geen kansloze berichten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
[...]

Naja, kanker Feyenoorder vind ik nou niet gepast? Je hebt gewonnen en ik heb niks gezegd o.i.d.? Het slaat toch volkomen nergens op zo'n reactie? Als ik nou een goal had gemaakt in de 1e minuut, ging dabben, 3x op pauze drukken, ultra defensief spelen, achterin rondtikken etc, dan was zo'n reactie (zelfs dan had dat achterwege kunnen blijven) misschien nog te begrijpen. Nu had hij 3-2 gewonnen in de 90e minuut.
kevinn schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 10:56:
[...]

Nou 3 letterige afkorting kan een reden zijn voor ban. Berichten op alleen vrienden zetten. Krijg je ook geen kansloze berichten
Ja, heb ik nu ook maar gedaan. Dit is de eerste keer dat ik zoiets kreeg...

[ Voor 17% gewijzigd door chengbondkwok op 29-07-2017 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

chengbondkwok schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 10:57:
[...]

Naja, kanker Feyenoorder vind ik nou niet gepast? Je hebt gewonnen en ik heb niks gezegd o.i.d.? Het slaat toch volkomen nergens op zo'n reactie? Als ik nou een goal had gemaakt in de 1e minuut, ging dabben, 3x op pauze drukken, ultra defensief spelen, achterin rondtikken etc, dan was zo'n reactie (zelfs dan had dat achterwege kunnen blijven) misschien nog te begrijpen. Nu had hij 3-2 gewonnen in de 90e minuut.

[...]

Ja, heb ik nu ook maar gedaan. Dit is de eerste keer dat ik zoiets kreeg...
Ik was er na een WL al snel klaar mee haha. Krijg nog vaak genoeg vriendschapsverzoeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah mooi. Harry Kane is niet meer jarig. Zo irritant als een van je spelers jarig is tijdens de WL. Nu hoef ik me tenminste alleen nog te ergeren aan His name is short and to the point.

Misschien een domme opmerking maar: TOTS Kante is echt een held.Heb Hunter erop. Hij is ziek snel en kan nu tenminste scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neeeeeee, was op schot voor 22 wins zodat ik Elite maandelijks kan halen, krijg ik in de laatste minuut een onterechte penal tegen waardoor het 4-4 wordt en verlies ik in verlenging :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-10 20:00
[...]

Ik snap niet dat je die reactie normaal vindt 7(8)7

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xH
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-01-2023

3xH

MrMistral schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 12:37:
[...]

Ik snap niet dat je die reactie normaal vindt 7(8)7
Hoe kom je erbij dat ik het normaal vind? Ik zeg zelfs dat het heel erg kinderachtig is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
3xH schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 12:43:
[...]

Hoe kom je erbij dat ik het normaal vind? Ik zeg zelfs dat het heel erg kinderachtig is.
"Zegt niks wat niet mag"
"Snap niet wat je hier erg aan vindt"

Oké.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laten we maar verder gaan?
Wat vinden jullie de beste speler per linie in fifa17?

Op basis van mijn ervaringen:
Doel: Courtois
Verdediging: TOTS Luiz zonder enige twijfel
Middenveld: TOTS Eriksen
Aanval: TOTS Ibrahimovic (en een beetje een sentiment voor Hazard 92)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 12:58:

Doel: De gea
verdediging: TOTS Azpi
middenveld: Fabregas 89 (veel goede spelers, mijn formatie werkt niet zonder hem)
aanval: Ibra/Son zijn de beste twee waar ik tot nu mee heb gespeeld, maar again zoveel goede opties. Zou TOTS Sanchez wel eens willen proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Wat vinden jullie de beste speler per linie in
Fifa17?
Doel: IF Handanovic
Verdediging: TOTS Chiellini
Middenveld: TOTS Mertens
Aanval: SIF Perisic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
peeweeherman schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 22:55:
Wat voor Chem style op hem als hij als DMC / verdedigende CM speelt? Anker of Backbone (passing > snelheid?)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-10 20:00
peeweeherman schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 22:55:
Had 'm graag als RB willen hebben... :/

PSN: MrMistral

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Weinig tots spelers gebruikt maar:

Doel: de Gea
Verdediging: IF Manolas
Middenveld: 89/90 Dybala of tots n zonzi
Aanval: tots Kane of motm Son

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Joster schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 13:19:
[...]

Wat voor Chem style op hem als hij als DMC / verdedigende CM speelt? Anker of Backbone (passing > snelheid?)?
Ik heb nu nog standaard, omdat ik hem zowel als CAM en als CDM heb gebruikt.

Ik denk dat hij toch als CDM eindigd, omdat het me nog niet gelukt is om met hem te scoren, zijn passes zijn overigens wel goed.

Heb alleen nog wat sentiment bij Medel, maar daar kom ik wel overheen.

Ik denk die anker krijgt, om zijn springen ook nog te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Florenzi is echt goed op Cm zeg. Dat kaartje is ook haast tots-waardig. Dat was bij de anderen wel anders. Schot is echt heel veel verbeterd. Low drivens vliegen er snoeihard in.

Ben wel nog zoekende naar een opstelling voor mijn serie a team. Heb te veel goede middenvelders nu. 4212 vind ik niet erg prettig spelen. Iemand suggesties? Heb El Shawaary sbc, Keuta Balde en Immobile tots die er per se in moeten. Verder Nainggolan 85, Kheidera en Hamsik Tots. Achterin Sandra, Bonucci, Koulibailly en Abate FB. 7 chem is geen probleem.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2017 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
4312 met Nainggolan (als Nif) bankie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 18:36:
Florenzi is echt goed op Cm zeg. Dat kaartje is ook haast tots-waardig. Dat was bij de anderen wel anders. Schot is echt heel veel verbeterd. Low drivens vliegen er snoeihard in.

Ben wel nog zoekende naar een opstelling voor mijn serie a team. Heb te veel goede middenvelders nu. 4212 vind ik niet erg prettig spelen. Iemand suggesties? Heb El Shawaary sbc, Keuta Balde en Immobile tots die er per se in moeten. Verder Nainggolan 85, Kheidera en Hamsik Tots. Achterin Sandra, Bonucci, Koulibailly en Abate FB. 7 chem is geen probleem.
4-2-3-1. Alleen ingame immobile en balde switchen op de CAM en ST positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinn schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 18:40:
[...]

4-2-3-1. Alleen ingame immobile en balde switchen op de CAM en ST positie.
El Sha centrale Cam met Hamsik rechts en Balde links. Klinkt wel goed!

Edit Net al mijn geluk opgemaakt. Bij 0-0 tegen een iets sterkere tegenstander kreeg ik rood in de 50e minuut (ditmaal voor een onbesuisde tackle niet voor mislukte fakeshot). Bleef 0-0 tot verlenging. Uiteindelijk 3-1 gewonnen. Hij 18 op doel, ik 3. (hij schoot wel uit brakke posities. Bij mij 3 zekerheidjes)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2017 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doel: heb hier weinig mensen geprobeerd, Butland (:+), SBC Buffon was heel belangrijk.
Verdediging: zonder twijfel TOTS Marcos Alonso.
Middenveld: Modric TOTY vind ik de fijnste die ik ooit heb gebruikt, wel enkel in draft. Maar voor hem maak ik een uitzondering :+
Aanval: SBC Suarez vind ik erg fijn, maar hier zijn er wel erg veel keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Zo, Elite 3 is in ieder geval binnen met nog 4 wedstrijdjes te spelen (morgen maar doen), is kijken hoe hoog ik kan komen, hoop alle 4 te winnen voor Elite 1. Wel stom trouwens dat er geen top 100 voor PC is, maar alleen een top 40...

Elite 1 voor de monthlies is ook binnen, hopen op wat leuke spelers aankomende week :D. Al denk ik wel dat zit m'n laatste WL is voor FIFA 17.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ga nu 18-15, van de overige 7 wedstrijden moet ik er 4 winnen om Elite 3 maandelijks te halen, dat zou top zijn. En ook voor het eerst Goud 2, m'n andere 3 WL's waren Goud 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-10 12:19
Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 18:36:

Ik heb hetzelfde probleem. Hoe bevalt Biglia? Welke middenvelders ga je uiteindelijk gebruiken? Ik heb nu 2 Serie A squads (main en fitness) en de volgende middenvelders:

IF Parolo (84)
IF Bonaventura (85)
SIF Brozovic (85)
Nainggolan (85)
TIF Hamsik (88)
TOTS Khedira (89)
TOTS Biglia (88)
Futtie Florenzi (86)
MOTM Milinkovic-Savic (84)
SBC De Rossi (85)

In totaal 3 cm's per squad, dus 4 van de bovenstaande spelers worden straks overbodig. Heb ook nog 350k, waarmee ik Nainggolan (85) wil upgraden naar SIF Nainggolan (87). Ik heb overigens Futtie Florenzi nog niet getest.

Wat zijn de ervaringen hier? Is SIF Nainggolan de extra 350k waard? Ik denk persoonlijk niet, maar weet niet wat ik anders met de coins moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

OnderDeMotorkap schreef op zondag 30 juli 2017 @ 00:29:
[...]
..., maar weet niet wat ik anders met de coins moet.
Misschien even geduld hebben?
Futties duurt nog even, wie weet wat er verder nog komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OnderDeMotorkap schreef op zondag 30 juli 2017 @ 00:29:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Hoe bevalt Biglia? Welke middenvelders ga je uiteindelijk gebruiken? Ik heb nu 2 Serie A squads (main en fitness) en de volgende middenvelders:

IF Parolo (84)
IF Bonaventura (85)
SIF Brozovic (85)
Nainggolan (85)
TIF Hamsik (88)
TOTS Khedira (89)
TOTS Biglia (88)
Futtie Florenzi (86)
MOTM Milinkovic-Savic (84)
SBC De Rossi (85)

In totaal 3 cm's per squad, dus 4 van de bovenstaande spelers worden straks overbodig. Heb ook nog 350k, waarmee ik Nainggolan (85) wil upgraden naar SIF Nainggolan (87). Ik heb overigens Futtie Florenzi nog niet getest.

Wat zijn de ervaringen hier? Is SIF Nainggolan de extra 350k waard? Ik denk persoonlijk niet, maar weet niet wat ik anders met de coins moet.
Heb net 4231 ingesteld. Maar daar ga ik pas na de WL mee spelen. (nbu nog ff met POTM2 Son en zijn vriendjes knallen. :P)

Achterhoede: Saai
Middenveld
Florenzi Futties + Kheidera TOTS
Balde Keita TOTS + El Sha 88 + Hamsik TOTS
Immobile

Heb Biglia uiteindelijk niet gehaald. Te veel middenvelders. :) Koop denk als eerste iets voor mijn BPL team. Hoewel de enige echte upgrade daar Walker of Pogba is. En die twee zijn NIF al prima.

Zo iets dus voor Serie A www.futbin.com/17/squad/4271345 (nog even de custom tactics van MrMistral erbij zoeken

En zo iets voor BPL: www.futbin.com/17/squad/4736934

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2017 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Even Sandro upgraden man, weg met die laatste NIF kaart :9

Ik heb nu dit staan: https://www.futbin.com/17/squad/5213593

En heb nog Nainggolan 85 en De Rossi IF over. Wil (na verkoop van m'n investeringen voor komende sbc) eerst Dybala vervangen voor z'n IF / SIF / TIF en daarna zie ik wel verder.

[ Voor 67% gewijzigd door Joster op 30-07-2017 10:17 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• chengbondkwok
Zo, na de zoveelste nederlaag was ik er klaar mee: ik heb alles in mijn club verkocht en met de opbrengsten daarvan een pack opening gedaan. 91 7.5K packs geopend, en het resultaat is.... om te huilen :P Maar ik had ook niets anders verwacht. Ik deed dit puur uit interesse (niet voor niets Data analist :P) om te zien wat de verdeling zou zijn.

Voor de stats: https://infogram.com/fifa_17_end_of_fut

[ Voor 4% gewijzigd door chengbondkwok op 30-07-2017 12:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
peeweeherman schreef op zondag 30 juli 2017 @ 13:48:
[...]

Nette analyse!
En nu 2 maanden afkicken?
Ja, wellicht af en toe Co-op seasons met wat maten, maar heb genoeg andere games liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wie heeft er zin in een potje? PS4 uiteraard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Beste weekend/maand gehad met FIFA17. Weekelijks Elite 2 gehaald, had hiervoor 1x Elite 3 gehaald en voor de Maandelijkse Elite 1 gehaald. Kan niet wachten op donderdag!

Heel erg flauw trouwens dat PC geen top 100 kent, maar een top 40...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Fraaank schreef op zondag 30 juli 2017 @ 15:18:
Beste weekend/maand gehad met FIFA17. Weekelijks Elite 2 gehaald, had hiervoor 1x Elite 3 gehaald en voor de Maandelijkse Elite 1 gehaald. Kan niet wachten op donderdag!

Je speelt ook wat minder potjes he. Maar he zat er dichtbij gok ik?

Mij lukte het ditmaal niet om de benodigde 25 wins voor elite 1 monthly te halen. Heb daarvoor iets te veel wedstrijden niet gespeeld afgelopen weekend. Ben op 88 geëindigd. Op zich nog erg dichtbij. Moest 9 uit 9 winnen er voor. En verloor de voorlaatste pot. Gebruik de laatste straks even om Mr mistral 4231 setup te proberen. Zonder custom tactics aan te passen vond ik 4231 erg beroerd spelen. Zat nul beweging in aanvallend. Verdedigend zat het wel pot dicht. Maar ik verlies liever 3-4 dan steeds suf met 1-0 winnen. Straks maar ff rommelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op zondag 30 juli 2017 @ 15:18:

Moet je op de ps4 of xbox spelen, dan heb je ook gelijk wat meer weerstand ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 20:08:
[...]

Fifa 15 speelde ik op de pc. Div 1 in H2H baby. (zelfde jaargang op de 360 niet verder dan 4.) Weet niet hoe het nu is qua competitie op pc.

Mr Mistral bedankt. Jouw CT maakt een wereld van verschil. Moet nog wat wennen aan de verdedigende aspecten maar voorin liep het zeer gesmeerd. Gooi aggression misschien wat omlaag, verdedig liever op eigen helft zodat fouten niet direct 1 op 1s opleveren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Bean77 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 20:08:
[...]

Als de heren YouTubers zie in de WL zie en hun tegenstanders, heb ik niet het idee dat daar veel verschil in zit.
Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2017 @ 19:41:
[...]

Je speelt ook wat minder potjes he. Maar he zat er dichtbij gok ik?

Mij lukte het ditmaal niet om de benodigde 25 wins voor elite 1 monthly te halen. Heb daarvoor iets te veel wedstrijden niet gespeeld afgelopen weekend. Ben op 88 geëindigd. Op zich nog erg dichtbij. Moest 9 uit 9 winnen er voor. En verloor de voorlaatste pot. Gebruik de laatste straks even om Mr mistral 4231 setup te proberen. Zonder custom tactics aan te passen vond ik 4231 erg beroerd spelen. Zat nul beweging in aanvallend. Verdedigend zat het wel pot dicht. Maar ik verlies liever 3-4 dan steeds suf met 1-0 winnen. Straks maar ff rommelen.
Zonde! Speel standaard 4321, maar switch vaak naar 4231. Heb iets aangepaste CT, merk wel dat als ik als veel mensen online een hoop spelers op 'stay back while attacking' set, dat ik dan niet lekker speel. Zet ook dan altijd m'n spit op get in behind en press back line.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2017 @ 20:14:
[...]

Fifa 15 speelde ik op de pc. Div 1 in H2H baby. (zelfde jaargang op de 360 niet verder dan 4.) Weet niet hoe het nu is qua competitie op pc.

Mr Mistral bedankt. Jouw CT maakt een wereld van verschil. Moet nog wat wennen aan de verdedigende aspecten maar voorin liep het zeer gesmeerd. Gooi aggression misschien wat omlaag, verdedig liever op eigen helft zodat fouten niet direct 1 op 1s opleveren. :)
Ik speel ultra-def met deze CT, los je dat euvel meteen mee op.
Tenzij je steeds fouten maakt met positionering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaa, moest m'n laatste twee potjes winnen, maar dat is gelukt en heb zo Elite maandelijks gehaald. Daar kan ik zeker mee leven voor m'n eerste maand. Ook 22 wins gehaald deze week, m'n andere weken waren allemaal 18 wins. Terwijl ik voor mijn gevoel juist tegen betere tegenstanders kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2017 @ 08:58:
Jaaa, moest m'n laatste twee potjes winnen, maar dat is gelukt en heb zo Elite maandelijks gehaald. Daar kan ik zeker mee leven voor m'n eerste maand. Ook 22 wins gehaald deze week, m'n andere weken waren allemaal 18 wins. Terwijl ik voor mijn gevoel juist tegen betere tegenstanders kwam.
Netjes! Wat zijn de rewards voor deze maand?

Ik hoefde gelukkig geen moeite te doen dit weekend. Had slechts 7 wins nodig voor gold 3 maandelijks en dat was het doel. Ik was te lui voor de volgende 7 wins voor gold 2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Vissert schreef op maandag 31 juli 2017 @ 09:06:
[...]

Netjes! Wat zijn de rewards voor deze maand?

Ik hoefde gelukkig geen moeite te doen dit weekend. Had slechts 7 wins nodig voor gold 3 maandelijks en dat was het doel. Ik was te lui voor de volgende 7 wins voor gold 2 :+
Wat ik begreep zitten er in de monthlies nog de TOTS spelers en in de weeklies de TOTY spelers.

[ Voor 0% gewijzigd door Fraaank op 31-07-2017 09:09 . Reden: Kan niet meer spellen ]

Pagina: 1 ... 185 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.