Als je moet kiezen tussen TOTS Immobile, TOTS Icardi of 90 rated Mertens, wie zouden jullie kiezen? Ik neig naar Icardi vanwege zijn 4* WF, maar de workrates zien er meh uit (M/L), terwijl Immobile H/M heeft. Keuzes...
Ik heb zelf altijd met Icardi gespeeld. Afmaken kan hij als geen ander en met zijn workrates heb ik nooit problemen gehad. 9/10 staat hij op de goede plek, zo niet 10/10Fraaank schreef op maandag 24 juli 2017 @ 15:09:
Als je moet kiezen tussen TOTS Immobile, TOTS Icardi of 90 rated Mertens, wie zouden jullie kiezen? Ik neig naar Icardi vanwege zijn 4* WF, maar de workrates zien er meh uit (M/L), terwijl Immobile H/M heeft. Keuzes...
Na veel sparen en een beetje pack luck heb ik nu net iets meer dan 2.1miljoen coins. Na een beetje zoeken naar combinaties ben ik op het volgende uit gekomen: https://www.futbin.com/17/squad/5227496 Hierbij heb ik Hazard, Lacazette en Dembele al in mijn bezit. Zouden jullie het ook zo aanpakken? Of zouden jullie wat veranderen?
Verwijderd
Ik heb TOTS Immobile. Heerlijke speler. Mist niet of nauwelijks. Merk ook niks van zijn 3* weakfoot eerlijk gezegd. Heb liever iets meer wendbaarheid en 3* skills tov Icardi. Ben wel eens helemaal kapot gemaakt door Icardi TOTS overigens. Gast kan wel schieten.:)Fraaank schreef op maandag 24 juli 2017 @ 15:09:
Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2017 @ 15:18:
[...]
Ik heb TOTS Immobile. Heerlijke speler. Mist niet of nauwelijks. Merk ook niks van zijn 3* weakfoot eerlijk gezegd. Heb liever iets meer wendbaarheid en 3* skills tov Icardi. Ben wel eens helemaal kapot gemaakt door Icardi TOTS overigens. Gast kan wel schieten.:)
Thanks heren! Ga denk ik in eerste instantie voor Immobile. Heb vaak met IF's van Icardi gespeeld en beviel me wel aardig. Het is nu einde FIFA 17 dus ga is wat anders proberen!theman36 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 15:14:
[...]
Ik heb zelf altijd met Icardi gespeeld. Afmaken kan hij als geen ander en met zijn workrates heb ik nooit problemen gehad. 9/10 staat hij op de goede plek, zo niet 10/10
Ben benieuwd naar je conclusie! Ik speel met Icardi TOTS en ben gematigd tevreden, kan ook door mijn eigen beperkingen komen natuurlijkFraaank schreef op maandag 24 juli 2017 @ 15:27:
[...]
[...]
Thanks heren! Ga denk ik in eerste instantie voor Immobile. Heb vaak met IF's van Icardi gespeeld en beviel me wel aardig. Het is nu einde FIFA 17 dus ga is wat anders proberen!
Het is mij opgevallen dat het succes van een steekpass minder afhankelijk is van degene die hem geeft en meer van degene die er op loopt. Ervaren jullie dit ook zo?
PSN: MrMistral
Ik ook!Joster schreef op maandag 24 juli 2017 @ 15:32:
[...]
Ben benieuwd naar je conclusie! Ik speel met Icardi TOTS en ben gematigd tevreden, kan ook door mijn eigen beperkingen komen natuurlijk
Dit moet dan het "eindteam" zijn van FIFA 17 hoop ik (dacht ik vorige week ook al met een bundesliga-squad): http://www.futhead.com/17/squads/7443875/
Netjes! Kreeg je nog gefrustreerde berichten?PetrCech_3 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:26:
Zo, kwam me net toch even een team tegen in de DKT finale. CR7, Suarez(SBC), Messi. Daarachter o.a. Pogba(OTW), Iniesta(TOTS), Ramos(TOTS), Pique(TOTS). Waar ik normaal altijd van aanvallen ben, heb ik maar even geschakeld naar Ultra-defensive. En met resultaat: 1-0 gewonnen! (Wel 15 minuten anti-voetbal bij de cornervlag gespeeld... Oeps!)
Ik verloor net in de finale omdat de Rossi het een goed idee vond om de bal terug te kaatsen naar de speler waar hij vandaan kwam ipv hem naar de vrijstaande Naingollan te spelen.. Son kreeg de bal gewoon in zijn voeten gespeeld, legt af op Ibra en die krult hem in de bovenhoek..
Nee, niet eens! Haha. Iemand zin om een potje te doen?Vissert schreef op maandag 24 juli 2017 @ 15:56:
[...]
Netjes! Kreeg je nog gefrustreerde berichten?
Ik verloor net in de finale omdat de Rossi het een goed idee vond om de bal terug te kaatsen naar de speler waar hij vandaan kwam ipv hem naar de vrijstaande Naingollan te spelen.. Son kreeg de bal gewoon in zijn voeten gespeeld, legt af op Ibra en die krult hem in de bovenhoek..
Ik merk juist dat het aanvallend makkelijker is geworden omdat vrijwel al mijn spelers dan moet omschakelen ipv dat mijn forwards al in de dekking op de bal staan te wachten.PetrCech_3 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:39:
[...]
Ik merk dan dat ik aanvallend echt te kort kom. Wat is het trio Eriksen(TIF), Lukaku(FIF), Son(2AW) trouwens bruut zeg! De kwalificatie doorgekomen met doelsaldo 13-0. Waarvan 12 van deze 3 zijn gekomen...
Ik switch altijd naar meer aanvallender presets afhankelijk van de stand of speelstijl tegenstander.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
PS4?PetrCech_3 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 15:57:
[...]
Nee, niet eens! Haha. Iemand zin om een potje te doen?
Verwijderd
Ik wil ook wel, als hij XBOX is of niet online is.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2017 15:06 ]
Verwijderd
Sta je op de penalty stip met een verdediger in je rug. Je ziet een gaatje. Doet een fakeshot turn. En gaat met rood er af omdat je tegenstander de bal raakt terwijl je X + A drukt en je hem smerig hard van achter neer knalt. In de 4e minuut van de DKT finale. Die je vervolgens in blessuretijd met 3-2 verliest. Lekker. Nog 1 poging.
De workrates en lage agression waren voor mij de redenen om Icardi niet te gebruiken. Ik vond 'm daardoor een luie spits. Even los van je speelstijl zou ik persoonlijk voor TOTS Immobile gaan. Als je niet genoeg coins hebt is TOTS Belotti ook een goede optie. Ik speel zelf met TOTS Mertens, ik zou 'm niet aanraden als lonestriker.Fraaank schreef op maandag 24 juli 2017 @ 15:09:
PS4? Anders kan je wel een finale win krijgenVerwijderd schreef op maandag 24 juli 2017 @ 17:41:
Sta je op de penalty stip met een verdediger in je rug. Je ziet een gaatje. Doet een fakeshot turn. En gaat met rood er af omdat je tegenstander de bal raakt terwijl je X + A drukt en je hem smerig hard van achter neer knalt. In de 4e minuut van de DKT finale. Die je vervolgens in blessuretijd met 3-2 verliest. Lekker. Nog 1 poging.
Geen nieuwe futties vanavond?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
DKT net gewonnen na 2,5 poging. 2,5 omdat bij de eerste poging het geweldige GeForce Experience het tijd vond voor een notificatie waardoor FIFA dacht dat ik een Alt+Tab deed...
Had Douglas Costa als reward, gaat nu voor ongeveer 85k, lekkah!
Had Douglas Costa als reward, gaat nu voor ongeveer 85k, lekkah!
Verwijderd
Elke dinsdag toch?Bossie schreef op maandag 24 juli 2017 @ 20:23:
Geen nieuwe futties vanavond?
Zijn er nog enthousiaste SBC-liefhebbers die mij willen helpen of deze Totti SBC misschien iets goedkoper kan?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Ik heb zonet DKT gewonnen, dat tot halverwege de finale met gemak ging. Om 00:00 kreeg ineens last van lag, gevolgd door input lag. Man man man, wat heb ik veel gemist. TOTS Mertens schiet 2x naast voor de keeper zonder verder last de hebben van een verdediger. Uiteindrlijk liep het na 20+ schoten vs 6 uit op penalties, heb het gelukkig zonder een tegengoal te krijgen kunnen winnen.
Ik kreeg een walkout, duitse vlag, 88 rated. Kwam Muller eruit lopen. Had wel gehoopt dat hij voor meer dan 35k ging. Enkele dagen terug ging hij nog voor 70+k, wat een pricedrop zeg. Ik houd 'm nog even vast tot dat de prijzen iets omhoog gaan zodat ik SIF Nainggolan nog kan halen.
Ik kreeg een walkout, duitse vlag, 88 rated. Kwam Muller eruit lopen. Had wel gehoopt dat hij voor meer dan 35k ging. Enkele dagen terug ging hij nog voor 70+k, wat een pricedrop zeg. Ik houd 'm nog even vast tot dat de prijzen iets omhoog gaan zodat ik SIF Nainggolan nog kan halen.
Volgens mij al aardig goedkoop. Enige wat ik kan bedenken is wachten op de FUT champs rewards van volgende maandnino_070 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 22:54:
Zijn er nog enthousiaste SBC-liefhebbers die mij willen helpen of deze Totti SBC misschien iets goedkoper kan?
***members only***
Voor 400k zou ik andere versterking zoeken dan Totti.kevinn schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 07:19:
[...]
Volgens mij al aardig goedkoop. Enige wat ik kan bedenken is wachten op de FUT champs rewards van volgende maand
400k + hè, want je moet de 2 SBC's er ook bij tellen.Bossie schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 07:34:
[...]
Voor 400k zou ik andere versterking zoeken dan Totti.
470K ongeveer. Tja wilde Dybala SIF door hem vervangen omdat ik begin van deze fifa wel erg goed was met Totti op F9. Maar misschien is t inderdaad wel verstandig om lekker met dybala te blijven spelenJoster schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 08:36:
[...]
400k + hè, want je moet de 2 SBC's er ook bij tellen.
Gisteren weer eens gepromoveerd naar div1. Het helpt toch wel om maar met 1 team te spelen ipv ook met een fitness team. Eens kijken of het nu een keer lukt om er in te blijven 
Het is voornamelijk gelukt door maar weer eens iedere partij op ultra defensief te starten en vooral rustig op te bouwen. Naar mate de wedstrijd vordert gaan tegenstanderd meer risico nemen en komt er vanzelf ruimte om er doorheen te tikken
Het is voornamelijk gelukt door maar weer eens iedere partij op ultra defensief te starten en vooral rustig op te bouwen. Naar mate de wedstrijd vordert gaan tegenstanderd meer risico nemen en komt er vanzelf ruimte om er doorheen te tikken
[ Voor 40% gewijzigd door Nachtapotheker op 25-07-2017 09:23 ]
Als je zou moeten kiezen tussen Neuer, Leno SIF of Fahrmann IF, welke zouden jullie kiezen en waarom? Zelf neig ik naar Neuer, omdat hij gewoon een baas is, maar als ik de stats vergelijk (behalve kicking) dan lijken Leno en Fahrmann beter...
Edit: Neuer is rond de 170k en de anderen zo rond de 75k (pc)
[ Voor 11% gewijzigd door theman36 op 25-07-2017 11:48 ]
Heb zelf heel lang met Leno SIF gespeeld, geweldige keeper. Ik had eerst Neuer, maar die voelde niet beter dan Leno SIF.theman36 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 11:47:
Als je zou moeten kiezen tussen Neuer, Leno SIF of Fahrmann IF, welke zouden jullie kiezen en waarom? Zelf neig ik naar Neuer, omdat hij gewoon een baas is, maar als ik de stats vergelijk (behalve kicking) dan lijken Leno en Fahrmann beter...
Ik ga denk ik eerst ook Leno SIF proberen, gezien zijn stats en het prijsverschil met Neuer.Daimen schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 11:50:
[...]
Heb zelf heel lang met Leno SIF gespeeld, geweldige keeper. Ik had eerst Neuer, maar die voelde niet beter dan Leno SIF.
Ik heb de laatste tijd het idee dat verdedigers als een debiel instappen als je "ze wordt". Dus ik loop bijvoorbeeld met m'n middenvelder, krijg een hoge bal tegen, FIFA switched naar mijn rechtsback maar die stormt als een malle naar voren. Het is me nooit eerder opgevallen, pas sinds een week of 2.
Misschien toch maar conservatieve tackles gaan gebruiken in player instructions?
Misschien toch maar conservatieve tackles gaan gebruiken in player instructions?
Zijn er hier mensen die het leuk vinden om me te helpen bij het samenstellen van een team?
Ik heb Fifa de laatste maanden beetje links laten liggen, maar wil toch eens weer FUT gaan spelen. Ik heb zojuist even alles dat ik nog in mijn club had verkocht, waardoor ik een budget van +/- 300k heb. Qua team eigenlijk maar 2 vereisten, namelijk opstelling 4-3-3(4) en ik heb een hekel aan de standaard teams (Sterling / Musa / Mane). Echte voorkeursspelers heb ik niet per se.
Ik heb Fifa de laatste maanden beetje links laten liggen, maar wil toch eens weer FUT gaan spelen. Ik heb zojuist even alles dat ik nog in mijn club had verkocht, waardoor ik een budget van +/- 300k heb. Qua team eigenlijk maar 2 vereisten, namelijk opstelling 4-3-3(4) en ik heb een hekel aan de standaard teams (Sterling / Musa / Mane). Echte voorkeursspelers heb ik niet per se.
Dat kan een instelling zijn. Bij ingame controls volgens mij move assistance of lob assistanceFraaank schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 14:06:
Ik heb de laatste tijd het idee dat verdedigers als een debiel instappen als je "ze wordt". Dus ik loop bijvoorbeeld met m'n middenvelder, krijg een hoge bal tegen, FIFA switched naar mijn rechtsback maar die stormt als een malle naar voren. Het is me nooit eerder opgevallen, pas sinds een week of 2.

Plaatje is een voorbeeld. De tekst eronder klopt niet
[ Voor 4% gewijzigd door kevinn op 25-07-2017 15:20 ]
Maar het gekke is dat ik vanaf dag 1 die settings niet heb aangepast. Zag op Youtube ook al wat mensen klagen. Zal thuis even de settings nakijken, thanks!kevinn schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 15:18:
[...]
Dat kan een instelling zijn. Bij ingame controls volgens mij move assistance of lob assistance
[afbeelding]
Verwijderd
Het is volgens mij auto switch move assistance die dat kan veroorzaken. Die zorgt dat de speler richting bal loopt als er een auto switch plaats vindt. Dat zorgt voor die gekke moves van terugrennenende verdedigers. Die gaan vaak bij een hoge throughball schuin rennen als die optie op hoog staat. Mis je weer een paar meters in je strijd om Son in te halen.kevinn schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 15:18:
[...]
Dat kan een instelling zijn. Bij ingame controls volgens mij move assistance of lob assistance
[afbeelding]
Je gaat binnenkort ook nog een keer van mij verliezenVerwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 17:13:
Net in de finale verloren van DKT, tegen een ongelooflijk ziek team. Helaas
Verwijderd
Haha dat zullen we nog wel zienBossie schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 17:17:
[...]
Je gaat binnenkort ook nog een keer van mij verliezen
Verassende Futties, misschien dat er dit keer een niet BPL speler wint.
Hoop op een Florenzi CMBossie schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 19:42:
Verassende Futties, misschien dat er dit keer een niet BPL speler wint.
Het is nu eerder een BPL Futties
Kans is ook 99% dat Florenzi het gaat worden lijkt me..kevinn schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 20:08:
[...]
Hoop op een Florenzi CM. Hopelijk volgend jaar geen achterlijk stem systeem. 3 releases waarvan je er maar eentje kan doen.
Het is nu eerder een BPL Futties
Dat betwijfel ik, PL fanboys zijn helaas in overvloed. Ik ga sowieso op Florenzi stemmen.PetrCech_3 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 20:12:
[...]
Kans is ook 99% dat Florenzi het gaat worden lijkt me..
Verwijderd
Heb El Shawaaaaaary 88 gehaald. Damn, wat is die goed zeg. Speelt nu achter TOTS Keite Balde en TOTS Immobile. Dat is een strikeforce van heb ik jou daar. Eerste pot Div 1 met 4-3 gewonnen!
Heb nu 500k. Kante TOTS halen voor BPL? Of Pogba 88 en Biglia als upgrade voor Naingollan 85?
Heb nu 500k. Kante TOTS halen voor BPL? Of Pogba 88 en Biglia als upgrade voor Naingollan 85?
CM Sissoko, strong link met Son en Kante/Pogba. Wat wil een PL fanboy nog meer.OnderDeMotorkap schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 20:34:
[...]
Dat betwijfel ik, PL fanboys zijn helaas in overvloed. Ik ga sowieso op Florenzi stemmen.
Ik zou 88 Biglia niet direct een upgrade noemen tov Nainggolan.Verwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 20:34:
Heb El Shawaaaaaary 88 gehaald. Damn, wat is die goed zeg. Speelt nu achter TOTS Keite Balde en TOTS Immobile. Dat is een strikeforce van heb ik jou daar. Eerste pot Div 1 met 4-3 gewonnen!
Idd, had het CM gedeelte nog niet eens gezien.SR8 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 20:44:
[...]
CM Sissoko, strong link met Son en Kante/Pogba. Wat wil een PL fanboy nog meer.
Verwijderd
Hmm, hij heeft wel aardige stats. Aggression lekker hoog. Passing alles beter. Beter aan de bal. Sterker. Nainggolan is iets beter qua schieten maar die van mij heeft 25 goals in 400 potjes.OnderDeMotorkap schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 21:02:
[...]
Ik zou 88 Biglia niet direct een upgrade noemen tov Nainggolan.
Heb Pogba gekocht. Scoort direct de winnende goal. Houd ik 360k over voor andere spelertjes. Had bijna Gerrard gedaan maar kon het toch niet over mijn hart krijgen 250k te discarded.
Op aanraden van jou ook El sha gehaald. Biglia TOTS bedoel je denk ik? Mee gespeeld en is wel een oké speler, niet noemenswaardig aanwezig dus ik ga een andere proberen. Speel nu met serie A en BPL team:Verwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 20:34:
http://www.futhead.com/17/squads/7460654
En
http://www.futhead.com/17/squads/7460699
Op de bank dus nog: Lukaku (88) ibra (92) Gomez (87) balde (85) biglia (88) en dan nog dybala en de gea in club.
Ik heb met een aantal spelers nog niet gespeeld. Ik vraag mij af welke ik nog eventueel kan verkopen en waar het team nog te versterken. Ik speel om de beurt met beide teams zodat iedereen altijd fit is
Verwijderd
Lekkere teams zeg! Onze bpls lijken erg op elkaar alleen heb ik Mkhitryan op rf in een 4321 en Keane Tots en Smalling futtie achterin.tomk10 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 21:46:
[...]
Op aanraden van jou ook El sha gehaald. Biglia TOTS bedoel je denk ik? Mee gespeeld en is wel een oké speler, niet noemenswaardig aanwezig dus ik ga een andere proberen. Speel nu met serie A en BPL team:
En
Op de bank dus nog: Lukaku (88) ibra (92) Gomez (87) balde (85) biglia (88) en dan nog dybala en de gea in club.
Ik heb met een aantal spelers nog niet gespeeld. Ik vraag mij af welke ik nog eventueel kan verkopen en waar het team nog te versterken. Ik speel om de beurt met beide teams zodat iedereen altijd fit is
Ik speel ook met een bpl en een serie a team. Die brozovic had ik ook. Wat een longshots heeft die man. Maar miss toch hem upgraden met een Nainggolan. Of je CBs. Ik heb Bonucci naast Kouli (beide laatste inform). Dat wil wel.
Verwijderd
Toch maar SBC De Rossi gedaan. Heb El Sharaawy FUT Birthday untradable en wil graag Totti (en hopelijk Florenzi) ook doen en wilde geen spijt hebben (al had ik ook z'n IF kunnen kopen). En kostte me niet heel veel, en SBC kaarten zijn leuker dan IF's
Upgrade voor brozo heb ik ook aan zitten denken. Vind hem wel fijn spelen, knalt ze er erg lekker in. Dat had ik met nainggolan wat minder vaak. Verder zijn er niet echt andere opties voor hem.Verwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 21:58:
[...]
Lekkere teams zeg! Onze bpls lijken erg op elkaar alleen heb ik Mkhitryan op rf in een 4321 en Keane Tots en Smalling futtie achterin.
Ik speel ook met een bpl en een serie a team. Die brozovic had ik ook. Wat een longshots heeft die man. Maar misschien toch hem upgraden en dan Nainggolan. Of je CBs. Ik heb Bonucci naast Kouli (beide laatste inform). Dat wil wel.
Ja de cb's kunnen nog een upgrade krijgen idd maar dan moet ik eerst gaan beslissen wie ik ga verkopen. Maar een laatste if van bonucci, kouli of chellini werkt altijd wel.
Laatste tijd wat spelers gekocht en van weekend proberen.
Verder nog aan te raden spelers?
Verwijderd
Als je Icardi en Immobile lekker naast elkaar vindt spelen zou ik Icardi naar TOTS brengen. Anders misschien een Dybala of Mertens. Naast El Shawa gaat dat een finesse shot masterclass worden.tomk10 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 22:14:
[...]
Upgrade voor brozo heb ik ook aan zitten denken. Vind hem wel fijn spelen, knalt ze er erg lekker in. Dat had ik met nainggolan wat minder vaak. Verder zijn er niet echt andere opties voor hem.
Ja de cb's kunnen nog een upgrade krijgen idd maar dan moet ik eerst gaan beslissen wie ik ga verkopen. Maar een laatste if van bonucci, kouli of chellini werkt altijd wel.
Laatste tijd wat spelers gekocht en van weekend proberen.
Verder nog aan te raden spelers?
Heb blijkbaar maar 210 untradable gold contracts... Well 300+ verkocht.
Stats zeggen niet altijd veel (denk aan Renato Sanches, Kante, etc.). TOTS Biglia doet eigenlijk weinig verkeerd, maar voegt verder niet iets bijzonders toe aan mijn team/spel. Ik zou eerder 88 Hamsik, 85 Brozovic, TOTS Khedira of IF/SBC De Rossi aanraden. Ligt er ook aan wat voor type middenvelder je zoekt natuurlijk.Verwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 21:15:
[...]
Hmm, hij heeft wel aardige stats. Aggression lekker hoog. Passing alles beter. Beter aan de bal. Sterker. Nainggolan is iets beter qua schieten maar die van mij heeft 25 goals in 400 potjes.
Ik heb gister SBC Rossi voor <9k kunnen bemachtigen door 4 untradables te gebruiken. Heb zijn IF kunnen verkopen voor 39k, misschien een tip voor jou?
Voor team een, Alli als CM is oké, maar als CAM is hij echt ontzettend goed,tomk10 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 21:46:
[...]
Op aanraden van jou ook El sha gehaald. Biglia TOTS bedoel je denk ik? Mee gespeeld en is wel een oké speler, niet noemenswaardig aanwezig dus ik ga een andere proberen. Speel nu met serie A en BPL team:
En
Voor team twee, door zou Florenzi CM erg goed in passen, even afwachten wie deze ronde wint
Mmmm wel lastig zo. Alli op cm vind ik idd oké. Cam nog niet geprobeerd omdat daar lallana staat en die speelt daar ontzettend fijn. Misschien eens omwisselen om te proberen.Bossie schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 23:42:
[...]
Voor team een, Alli als CM is oké, maar als CAM is hij echt ontzettend goed,
Voor team twee, door zou Florenzi CM erg goed in passen, even afwachten wie deze ronde wint
Ik heb inderdaad op florenzi gestemd in de hoop dat hij het word. Zou dan brozo kunnen vervangen..... Dat is nog even afwachten
Of je moet binnen 10 uur nog FUTMas Dembélé oppikken voor op het middenveld. Of wachten op eventueel Sissoko. Op 1 of andere manier zijn die kaarten allemaal OP.tomk10 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 08:07:
[...]
Mmmm wel lastig zo. Alli op cm vind ik idd oké. Cam nog niet geprobeerd omdat daar lallana staat en die speelt daar ontzettend fijn. Misschien eens omwisselen om te proberen.
Ik heb inderdaad op florenzi gestemd in de hoop dat hij het word. Zou dan brozo kunnen vervangen..... Dat is nog even afwachten
Wordt Florenzi dan een CM, is dat zeker?Bossie schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 23:42:
[...]
Voor team een, Alli als CM is oké, maar als CAM is hij echt ontzettend goed,
Bevestigd door EA Twitter. Sissoko (RM->CM), Williams (RW->ST) en Florenzi(RB->CM)
Oké nice, als Florenzi wint dan krijgt die wel een plekje op mijn middenveld. Dan heb ik 3 TOTS spelers, 1 Birthday, 1 TOTKS, 1 MOTM, 1 Futties, 2 IF's, 1 SBC en 1 Rare gold.kevinn schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 09:13:
[...]
Bevestigd door EA Twitter. Sissoko (RM->CM), Williams (RW->ST) en Florenzi(RB->CM)
Toch uiteindelijk Lukaku tots gehaald. Alleen staan daardoor Kane Tots en Ibra Potm nu beide op cm.. (Budget is vrij laag nu). Afstandschoten vliegen er wel rap in zo.
Ik wacht nog even op de POTM Lukaku. In draft gespeeld met 4IF Lukaku en daar vloog alles erin met links. Eerste keer vond ik hem veel te duur met de TOTS voor de deur. Hoop op een prijs van 150-200k.JJoosterman schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 11:02:
Toch uiteindelijk Lukaku tots gehaald. Alleen staan daardoor Kane Tots en Ibra Potm nu beide op cm.. (Budget is vrij laag nu). Afstandschoten vliegen er wel rap in zo.
Heb je met Kane en Ibra niet te weinig snelheid op het middenveld. Beide hebben namelijk een draaicirkel van een vrachtwagen
Ik weet inmiddels niet meer welk team mijn fitness team is... Volgens mij was dit oorspronkelijk mijn eerste elftal...
TOTS Viera (fan van btw) vervangen voor 88 rated Casemiro. Naingollan vervangen door 88 El Sharawy. Alleen de Rossi als verdedigende speler vond ik te risicovol. Helaas werd Viera daar slachtoffer van.
https://www.futbin.com/17/squad/4634373
TOTS Viera (fan van btw) vervangen voor 88 rated Casemiro. Naingollan vervangen door 88 El Sharawy. Alleen de Rossi als verdedigende speler vond ik te risicovol. Helaas werd Viera daar slachtoffer van.
Dat valt met Kane nog wel mee. Ibra geef ik je gelijk in. Daarom is het ook opletten wanneer ik Ibra kan aanspelen. Vooral als er veel druk op mijn spelers wordt gezet is het overslaan van Ibra op zo'n moment wel wijs. Al is dit nu tijdelijk. Kane is ook untradable. Ik heb ook Alonso end of an era erin staan. Die wissel ik van positie gelijk na de aftrap met Kane, zodat hij in het midden staat voor de defensieve taken.kevinn schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 11:12:
[...]
Ik wacht nog even op de POTM Lukaku. In draft gespeeld met 4IF Lukaku en daar vloog alles erin met links. Eerste keer vond ik hem veel te duur met de TOTS voor de deur. Hoop op een prijs van 150-200k.
Heb je met Kane en Ibra niet te weinig snelheid op het middenveld. Beide hebben namelijk een draaicirkel van een vrachtwagen
Is het al zeker dat Lukaku potm er komt?
Nee (nog) niet zeker. Maar met de release van Hazard, Sterling en Ibra verwacht ik het wel met nog 3 weken te gaan.JJoosterman schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 12:04:
[...]
Dat valt met Kane nog wel mee. Ibra geef ik je gelijk in. Daarom is het ook opletten wanneer ik Ibra kan aanspelen. Vooral als er veel druk op mijn spelers wordt gezet is het overslaan van Ibra op zo'n moment wel wijs. Al is dit nu tijdelijk. Kane is ook untradable. Ik heb ook Alonso end of an era erin staan. Die wissel ik van positie gelijk na de aftrap met Kane, zodat hij in het midden staat voor de defensieve taken.
Is het al zeker dat Lukaku potm er komt?
EDIT; Binnenkort komt de Chemistry is Key SBC weer uit. Koop alvast wat spelers van dezelfde club met 7 verschillende nationaliteiten. Olympiacos, Hoffenheim en Atalanta zijn een paar van de opties.
[ Voor 12% gewijzigd door kevinn op 26-07-2017 12:30 ]
Heeft iemand van jullie de sterling futtie card? Is het het waard om via squadbuilder voor ongeveer 60k die te halen? Twijfel..
Itani was op youtube zeer enthousiast. Ik heb Son als LW dus ik sla over.Razz89 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 13:22:
Heeft iemand van jullie de sterling futtie card? Is het het waard om via squadbuilder voor ongeveer 60k die te halen? Twijfel..
Werkt dat, El Shaarawy op een CM positie in een 4321 / 4312?Vissert schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 12:02:
Ik weet inmiddels niet meer welk team mijn fitness team is... Volgens mij was dit oorspronkelijk mijn eerste elftal...
Ik ben nu officieel 2 uur in het bezit van El Sharawy. Geen idee dusJoster schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 13:47:
[...]
Werkt dat, El Shaarawy op een CM positie in een 4321 / 4312?
Meestal kijk ik de wedstrijd even aan en switch ik naar 4231. Dan wordt het de centrale cam.
Komen Seven Club Challenge en Year of the Rooster ook niet terug? Staan toch ook op deze afbeelding? https://i.redd.it/u0vaqkil288z.jpgkevinn schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 12:20:
[...]
EDIT; Binnenkort komt de Chemistry is Key SBC weer uit. Koop alvast wat spelers van dezelfde club met 7 verschillende nationaliteiten. Olympiacos, Hoffenheim en Atalanta zijn een paar van de opties.
Komen ook terug. SCC en YOTR zijn minder gevoelig voor pricefixing (vermoeden)Joster schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 13:58:
[...]
Komen Seven Club Challenge en Year of the Rooster ook niet terug? Staan toch ook op deze afbeelding? https://i.redd.it/u0vaqkil288z.jpg
Inmiddels mijn ultimate team binnen. Met dank aan de tips van jullie (met name Vissert) vanaf begin maart toch een lekker elftal op kunnen bouwen.
https://www.futbin.com/17/squad/5250023
Tweede elftal stelt niet veel voor maar goed genoeg om als fitness team te gebruiken;
Man man, wat zijn Suarez en El Shaarawy toch goed!
Tweede elftal stelt niet veel voor maar goed genoeg om als fitness team te gebruiken;
Als ik jouw team zie dan moet ik mijn eigen tips beter volgen denk ikroybr schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 14:17:
Inmiddels mijn ultimate team binnen. Met dank aan de tips van jullie (met name Vissert) vanaf begin maart toch een lekker elftal op kunnen bouwen.
Je hebt trouwens twee keer hetzelfde linkje
Twee keer dezelfde squadroybr schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 14:17:
Voor wat het uitmaakt: met Poyet als manager krijg je Suarez op 8 chem en Khedira wisselen met Hamsik voor 10 chem met Higuain.
Dat denk ik inderdaad ook ja, maar goed ik heb ze nu alle 3 maar even ingekocht voor 8k totaal.kevinn schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 14:04:
[...]
Komen ook terug. SCC en YOTR zijn minder gevoelig voor pricefixing (vermoeden)
Thnx Kevinn, vanavond eens kijken naar Poyet. Hier de juiste link naar me fitness squad, https://www.futbin.com/17/squad/5250056 :-).
Moeten waarschijnlijk wel allemaal gouden spelers zijn. 8k is dan wel heel goedkoop.Joster schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 14:31:
[...]
Dat denk ik inderdaad ook ja, maar goed ik heb ze nu alle 3 maar even ingekocht voor 8k totaal.
Rooster minimaal 4 toch? Heb alles on bid gedaan en veel non rares kunnen halen dus dat is gemiddeld voor 450 per stuk geluktkevinn schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 14:45:
[...]
Moeten waarschijnlijk wel allemaal gouden spelers zijn. 8k is dan wel heel goedkoop.
Excuses dacht Chemistry is Key. Rooster geen idee meer hahaJoster schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 14:48:
[...]
Rooster minimaal 4 toch? Heb alles on bid gedaan en veel non rares kunnen halen dus dat is gemiddeld voor 450 per stuk.
Chemistry allemaal goud: http://www.futhead.com/sq...ges/102/chemistry-is-key/kevinn schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 14:55:
[...]
Excuses dacht Chemistry is Key. Rooster geen idee meer haha
Rooster 4 van de 6: http://www.futhead.com/sq...1006/year-of-the-rooster/
Heb trouwens ook maar eens wat geïnvesteerd in gouden Fiorentina spelers (20k ofz). Hopelijk eens een keer geluk mee
[ Voor 14% gewijzigd door Joster op 26-07-2017 15:12 ]
Verwijderd
Ook maar even geïnvesteerd
Overigens op m'n PS3 even El Sharaawy, De Rossi en Totti SBC gedaan, leuk voor in de club 
Year of the Rooster is btw ook wel gevoelig voor pricefixing denk ik, 7 club challenge niet want je hoeft geen links te hebben
Year of the Rooster is btw ook wel gevoelig voor pricefixing denk ik, 7 club challenge niet want je hoeft geen links te hebben
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2017 17:47 ]
Welke chemistry kan je het beste geven aan een futtie sterling en sane op de op lf en rf in een 4321 opstelling?
Year of the Rooster voor een TOTS speler dus, die zal niet echt duur worden aangezien er zo enorm veel opties zijn. Wel fijn om hem al gekocht te hebben, vanavond alleen even de loyalty glitch doen.
Verwijderd
Van 45K naar 105K gegaan, terwijl ik nog niet alle waardevolle spelers verkocht heb en een deel van het de 45K die ik geïnvesteerd had is voor spelers die ik hou omdat ze nu geen waarde hebben. Lekkaaah.Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 17:29:
Ook maar even geïnvesteerdOverigens op m'n PS3 even El Sharaawy, De Rossi en Totti SBC gedaan, leuk voor in de club
ik kreeg als beloning TOTS Azpilicueta
Iemand ervaring met hem, en zo ja met welke stijl?
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Ik kreeg Keane, leuke speler maar ik kan er niks mee
Voor een Ronaldo untradeable zou ik mijn team omgooien maar voor Keane uiteraard niet. Zou leuk zijn als je met vrienden untradeable spelers kon ruilen, dan had ik nu Hamsik TOTS er bij gehad 
Waarin had je geïnvesteerd dan?Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 20:21:
[...]
Van 45K naar 105K gegaan, terwijl ik nog niet alle waardevolle spelers verkocht heb en een deel van het de 45K die ik geïnvesteerd had is voor spelers die ik hou omdat ze nu geen waarde hebben. Lekkaaah.
[ Voor 26% gewijzigd door Joster op 26-07-2017 21:04 ]
Verwijderd
Non rare cv's en spitsen uit grote landen. Zit nu op 125K[b][message=52038241,noline]
[...]
Waarin had je geïnvesteerd dan?
Overigens had ik letterlijk de slechtste TOTS: Vaughan...
Had zijn IF en later zijn TOTS Gehaald, het is een verdediger die vrijwel alles heeftpeeweeherman schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 20:29:
ik kreeg als beloning TOTS Azpilicueta![]()
Anchor als stijl
Yes! Eindelijk een keer een draft gewonnen. Ik mis mijn team nu al... Speelde zo lekker 
https://www.futbin.com/17/squad/5255296
Iedereen op full chem behalve verratti hazard en Ronaldo die er in min 1 in kwamen. 3x een ragequit waaronder de finale
https://www.futbin.com/17/squad/5255296
Iedereen op full chem behalve verratti hazard en Ronaldo die er in min 1 in kwamen. 3x een ragequit waaronder de finale
Verwijderd
Weten jullie nog dat ik zei dat ik Pogba spuugzat was met zijn trage bewegingen en hem verkocht? Even een verhaaltje van een fifa prutser.
Gisteren begon ik aan divisie 1 voor de 2e keer. Ik was de eerste keer kansloos gedegradeerd. Het begon soepel. Na twee potjes zes punten. Die had ik na 4 potjes nog steeds. Na 8 potjes had ik er 10. Toen ging ik naar bed. Ik droomde van de EA aids. Walker die auto slidings inzet. Candreva die met rood eraf gaat door een mislukte scoopturn. Een onverklaarbare penalty. Je kent het wel.
Na 30 minuten kloten haalde ik vanavond een Franse keeper uit de Tots pack. Hmm, tijd voor mijn twee potjes. Pot 1 was prima. Na 20 minuten 2-0. Na 90 6-1. Alles zat mee. Twee rebound goals, 2 prima dribble goals en wat simpele counter zooi en ik zat op rozen.
Pot 2 liep even wat anders. Mijn tegenstander dolder me compleet. Hij had 6-0 voor kunnen staan met rust. Hij hield het echter bij drie. In de rust was het doei 41212(2)2 en hoi 4321. Het was doei Immobile, Kheidera en hoi Pogba en Son. El shawaary scoorde van de aftrap de 1-3. Zijn Son scoorde vanaf de aftrap de 1-4. Toen was het...
Pogbatijd. Vloeiende aanval, steekpass van Son naar een low driven Pogba, 2-4. Son ontvangt een diagonale steekpass en neemt aan met een berbasin. Achterwaartse pass op Pogba en snoeihard in de verre kruising 3-4. De commentator zegt iets over body language ofzo. 85e minuut inmiddels. Volgende aanval schiet ik de bal zonder reden over de achterlijn. Uuurgh, kans voorbij. Maar de scheidsrechter fluit. Een penalty voor niks. Walker Tots wordt streng toegesproken. Hamsik staat klaar om hem te nemen. Zonder de stats te weten wordt Pogba naar voren geschoven.
Moeiteloos met finesse in de linker bovenhoek en lijfsbehoud is in de buurt. Ik schiet daarna op de lat met Pogba (eindelijk wat realisme) (United supporters noemen hem liefkozend Pogbar) en de scheidsrechter fluit. En het is gelukt. Ik speel nog een seizoen divisie 1.
Voor de visueel ingestelden
Gisteren begon ik aan divisie 1 voor de 2e keer. Ik was de eerste keer kansloos gedegradeerd. Het begon soepel. Na twee potjes zes punten. Die had ik na 4 potjes nog steeds. Na 8 potjes had ik er 10. Toen ging ik naar bed. Ik droomde van de EA aids. Walker die auto slidings inzet. Candreva die met rood eraf gaat door een mislukte scoopturn. Een onverklaarbare penalty. Je kent het wel.
Na 30 minuten kloten haalde ik vanavond een Franse keeper uit de Tots pack. Hmm, tijd voor mijn twee potjes. Pot 1 was prima. Na 20 minuten 2-0. Na 90 6-1. Alles zat mee. Twee rebound goals, 2 prima dribble goals en wat simpele counter zooi en ik zat op rozen.
Pot 2 liep even wat anders. Mijn tegenstander dolder me compleet. Hij had 6-0 voor kunnen staan met rust. Hij hield het echter bij drie. In de rust was het doei 41212(2)2 en hoi 4321. Het was doei Immobile, Kheidera en hoi Pogba en Son. El shawaary scoorde van de aftrap de 1-3. Zijn Son scoorde vanaf de aftrap de 1-4. Toen was het...
Pogbatijd. Vloeiende aanval, steekpass van Son naar een low driven Pogba, 2-4. Son ontvangt een diagonale steekpass en neemt aan met een berbasin. Achterwaartse pass op Pogba en snoeihard in de verre kruising 3-4. De commentator zegt iets over body language ofzo. 85e minuut inmiddels. Volgende aanval schiet ik de bal zonder reden over de achterlijn. Uuurgh, kans voorbij. Maar de scheidsrechter fluit. Een penalty voor niks. Walker Tots wordt streng toegesproken. Hamsik staat klaar om hem te nemen. Zonder de stats te weten wordt Pogba naar voren geschoven.
Moeiteloos met finesse in de linker bovenhoek en lijfsbehoud is in de buurt. Ik schiet daarna op de lat met Pogba (eindelijk wat realisme) (United supporters noemen hem liefkozend Pogbar) en de scheidsrechter fluit. En het is gelukt. Ik speel nog een seizoen divisie 1.
Voor de visueel ingestelden
Pozuelo uit de TOTS SBC. Heb nu dus een TOTS, OTW en FB kaartje liggen voor de volgende SBC versnipperaar 
Qua stats is het overigens een prima speler.
edit:
https://www.easports.com/...-club-in-game-reward-july
edit:
https://www.easports.com/...-club-in-game-reward-july
[ Voor 24% gewijzigd door Bossie op 26-07-2017 22:48 ]
Haha idem hier ja, en ook nog een scream trouwens.Bossie schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 22:40:
Pozuelo uit de TOTS SBC. Heb nu dus een TOTS, OTW en FB kaartje liggen voor de volgende SBC versnipperaar
Die is bij mij in een end of an era SBC gegaanJoster schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 22:48:
[...]
Haha idem hier ja, en ook nog een scream trouwens.
Helaas kom ik ook niet aan 60 Chem. Werkt de Loyalty glitch echt? Ik las iets over 10x quitten na aftrap?Joster schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 19:19:
Year of the Rooster voor een TOTS speler dus, die zal niet echt duur worden aangezien er zo enorm veel opties zijn. Wel fijn om hem al gekocht te hebben, vanavond alleen even de loyalty glitch doen.
Verwijderd
Tegen TOTW, na de aftrap applicatie sluiten. Dan krijg je geen loss.laviolette schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 23:04:
[...]
Helaas kom ik ook niet aan 60 Chem. Werkt de Loyalty glitch echt? Ik las iets over 10x quitten na aftrap?
En als je alleen de wedstrijd afsluit bouw je wel loyaliteit op maar kost het je een loss. Voordeel is we looking dat je Fifa niet 10x opnieuw hoeft te starten..Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 23:06:
[...]
Tegen TOTW, na de aftrap applicatie sluiten. Dan krijg je geen loss.
Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.