Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd en hij werkt inmiddels weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-10 20:00
Vissert schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 10:51:
[...]

Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd en hij werkt inmiddels weer.
Cache verwijderen hielp bij mij gelukkig ook :)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrMistral schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 13:35:
[...]

Cache verwijderen hielp bij mij gelukkig ook :)
Goed bezig! Inmiddels ligt de boel er weer uit bij mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Vissert schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 13:58:
[...]

Goed bezig! Inmiddels ligt de boel er weer uit bij mij :+
Ah bij mij doet ie het ondertussen juist weer na een herinstall van de App. Vanavond na de WL-rewards maar is de FUT-birthday SBC gaan doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Net kampioen geworden, dus speel nu.divisie 2. Tot nu toe op een keer handhaving in divisie 3 na telkens kampioen geworden, zou heel wat zijn als we dat nu doorzetten :D
Futbirthday Candreva gekocht in plaats van Salah, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 27-10 21:05
Off topic: er is een open beta van PES 2018 de komende 10 dagen.

[ Voor 18% gewijzigd door El Profesor op 20-07-2017 17:40 ]

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, FUT is weer lekker opgefokt. Je krijgt/verliest geen coins als je iets verkoopt/koopt en bij SBC's wordt je steeds uit FUT gegooid :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahyuSchmidt
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-06 15:10
Krijgen jullie ook deze melding?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pJukTxAF38aap9APlZkFPhN4/full.jpg

PSN: Wahyu2304_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-10 16:33

kevinn

PSN; southation

Problemen met de servers (ea twitter). Rewards zijn uitgesteld voor onbepaalde tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-10 00:39
Transfermarkt ligt er ook uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 29-10 20:34
Fijn ook trouwens dat er nauwelijks scream kaartjes op de markt zijn. Heb de Marquee Matchups SBC gemist, waar je een scream kaartje uit kreeg, maar wil wel de Alonso SBC doen... Dat is nu vrijwel onmogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daimen schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 20:08:
Fijn ook trouwens dat er nauwelijks scream kaartjes op de markt zijn. Heb de Marquee Matchups SBC gemist, waar je een scream kaartje uit kreeg, maar wil wel de Alonso SBC doen... Dat is nu vrijwel onmogelijk
Dat word 50k aftikken ben ik bang.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Daimen schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 20:08:
Volgende week DKT toernooi maandag en disnsdag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:31:
Net kampioen geworden, dus speel nu.divisie 2. Tot nu toe op een keer handhaving in divisie 3 na telkens kampioen geworden, zou heel wat zijn als we dat nu doorzetten :D
Futbirthday Candreva gekocht in plaats van Salah, ben benieuwd :)
Hup hup! Op de One merk ik een groot verschil tussen 1 en 2. 2 promoveer ik eigenlijk altijd. 1 is degradatie met meestal 1 winst en 2 gelijkspel. Voor zo ver ik seasons speel. Vind wl veel leuker omdat mensen meer hun best doen om te winnen ipv om mij in mijn hemd te zetten. :&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-10 08:48
Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 20:57:
[...]

Hup hup! Op de One merk ik een groot verschil tussen 1 en 2. 2 promoveer ik eigenlijk altijd. 1 is degradatie met meestal 1 winst en 2 gelijkspel. Voor zo ver ik seasons speel. Vind wl veel leuker omdat mensen meer hun best doen om te winnen ipv om mij in mijn hemd te zetten. :&
Nou, dat meer hun best doen om te winnen resulteert regelmatig in alle filmpjes afkijken, nergens doorklikken, bij elke ingooi / uittrap / aftrap / vrije trap maximaal lang wachten, etc. Vind er dan echt geen reet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joster schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 21:05:
[...]

Nou, dat meer hun best doen om te winnen resulteert regelmatig in alle filmpjes afkijken, nergens doorklikken, bij elke ingooi / uittrap / aftrap / vrije trap maximaal lang wachten, etc. Vind er dan echt geen reet aan.
Dat maak ik echt nauwelijks mee. En als het gebeurt zijn het meestal prutsers die er mee kappen bij de 3-0 achterstand. Ik heb meer last van mensen die alle replays skippen. Zeker als dat zes keer is in de eerste helft. :) Ik speel pas sinds dat je een keer gratis kwalificeerde wl. Misschien spelen mensen nu relaxter maar heb vooral het idee dat dat negatieve van het wl overtrokken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 21:17:
[...]

Dat maak ik echt nauwelijks mee. En als het gebeurt zijn het meestal prutsers die er mee kappen bij de 3-0 achterstand. Ik heb meer last van mensen die alle replays skippen. Zeker als dat zes keer is in de eerste helft. :) Ik speel pas sinds dat je een keer gratis kwalificeerde wl. Misschien spelen mensen nu relaxter maar heb vooral het idee dat dat negatieve van het wl overtrokken wordt.
Hoezo last van mensen die replays skippen? Als jij scoort kunnen hun niet skippen hè, of bedoel je dat je er dan 6 tegen hebt? :D

Die gratis kwalificatie WL heb ik denk ik ook niet mee gekregen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
Bossie schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 20:17:
[...]

Dat word 50k aftikken ben ik bang.
Zelfs voor 50k kan ik ze momenteel niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Daimen schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 21:25:
[...]

Zelfs voor 50k kan ik ze momenteel niet vinden...
Reward voor volgende week is een scream speler. Alleen een paar dagen geduld hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
kevinn schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 21:57:
[...]

Reward voor volgende week is een scream speler. Alleen een paar dagen geduld hebben
Of wachten tot de transfermarkt op PS4 weer normaal werkt, volgens mij zijn er extreem weinig transfers online nu..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Joster schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 21:21:
[...]

Hoezo last van mensen die replays skippen? Als jij scoort kunnen hun niet skippen hè, of bedoel je dat je er dan 6 tegen hebt? :D

Die gratis kwalificatie WL heb ik denk ik ook niet mee gekregen haha.
Dat laatste bedoelde ik ja. :)

Een maand of wat terug kregen mensen die vaak DKT potjes wonnen maar nooit de finale gewonnen hadden wl toegang. Ik zat daarbij. Haalde wonderlijk gold 3. Ben er aardig veel beter van gaan spelen.

Let trouwens op met je packs nu. Store werkt maar je kunt niks aan je trade pile toevoegen. Zou dus ff wachten voordat je een 84 moet discarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Joster schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 22:05:
[...]

Of wachten tot de transfermarkt op PS4 weer normaal werkt, volgens mij zijn er extreem weinig transfers online nu..
Aantal scream spelers is sowieso laag en gaan voor max bin weg. Transfermarkt werkt bij mij helemaal nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 20:57:
[...]

Loopt nu niet echt lekker, maar was ook niet echt geconcentreerd aan het spelen. Hopelijk kan ik me nu in ieder geval handhaven.

Komend weekend WL, maar m'n broertje is ook gekwalificeerd. 40 potjes spelen gaat heel erg lastig worden dus.

Overigens werkt FUT weer gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
kevinn schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 21:57:
[...]

Ah kijk, dat scheelt een hoop ellende. Had anders bijv. een 64 Akinfenwa scream moeten halen en dus extra high rated spelers moeten kopen om de rating te halen.. Thanks voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJoosterman
Wanneer komen de wl rewards van deze week? Niet dat ik ze krijg maar dan zakken de prijzen van de 83/84 rated spelers. Nu zijn de prijzen absurd hoog.. Tegen de 7000 aan voor 84 rated spelers..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

JJoosterman schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 11:14:
Wanneer komen de wl rewards van deze week? Niet dat ik ze krijg maar dan zakken de prijzen van de 83/84 rated spelers. Nu zijn de prijzen absurd hoog.. Tegen de 7000 aan voor 84 rated spelers..
Gisteravond rond half 11.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
  • Laatst online: 27-10 12:19
WL rewards komen elke donderdag om 20:00 uur, dus je bent al te laat voor die van deze week. Weet niet wanneer de 'MLS all star' beschikbaar komt. Waarschijnlijk gaat dat ook een kleine crash veroorzaken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-10 22:17
wat een k spel is het ook. denk doe eens weer een potje...ik 15 kansen, tegenstander 1 kans...0-1 verloren...
de app is leuker dan het spel zelf met zijn verschrikkelijke cheat ai

mijn spelers lijken allemaal door stroop opeens heen te lopen....ga wel wat anders doen

[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 21-07-2017 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Reken maar niet op een dip met de futties LB vanavond en sbc's van deze week. EA heeft met de MM al een poging gedaan om de prijzen te laten dalen maar te weinig effect door de hoge prijs (80 rated team).

Verwacht binnenkort een 82+ rated SBC. Prijzen van 83/84 zijn inderdaad heel erg hoog en er komen nog 3 weken futties aan met SBC's. Op dit moment worden er gewoon te weinig packs geopend om aan de vraag te kunnen voldoen. Consumables zijn ook alleen maar aan het stijgen.

MLS TOTS komt 2 augustus waarschijnlijk uit.

[ Voor 14% gewijzigd door kevinn op 21-07-2017 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJoosterman
OnderDeMotorkap schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 11:49:
[...]

WL rewards komen elke donderdag om 20:00 uur, dus je bent al te laat voor die van deze week. Weet niet wanneer de 'MLS all star' beschikbaar komt. Waarschijnlijk gaat dat ook een kleine crash veroorzaken.
Gister las ik namelijk dat het uitgesteld was. Vandaar mijn vraag. :) Was dus alsnog gisteravond, alleen later dus. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJoosterman
kevinn schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 12:37:
[...]

Reken maar niet op een dip met de futties LB vanavond en sbc's van deze week. EA heeft met de MM al een poging gedaan om de prijzen te laten dalen maar te weinig effect door de hoge prijs (80 rated team).

Verwacht binnenkort een 82+ rated SBC. Prijzen van 83/84 zijn inderdaad heel erg hoog en er komen nog 3 weken futties aan met SBC's. Op dit moment worden er gewoon te weinig packs geopend om aan de vraag te kunnen voldoen. Consumables zijn ook alleen maar aan het stijgen.

Helder en duidelijk. :) Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:28

Niku

Alagaesii

Voor het eerst sinds Fifa 15 weer begonnen met FUT paar weken geleden. In de tussentijd alleen maar seasons gespeeld (eigenlijk nog steeds het 'puurdere' Fifa wat mijn voorkeur heeft, maar ben toch gezwicht, al is het maar tijdelijk waarschijnlijk). Ik speel altijd 4-3-3 (4), team is momenteel het volgende.
Memphis (80) - Promes (86, IF) - Robben (87)
Wijnaldum (81) - Sneijder (83) - Strootman (81)
Zeegelaar (76) - De Vrij (82) - Van Dijk (82) - Karsdorp (77)
Cillessen (81)
Eerstvolgende aankoop is waarschijnlijk de 82 Kongolo. Hebben jullie aanraders of adviezen voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand hier die SBC Dembele heeft gehaald (of al had) en misschien een korte review kan plaatsen?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

Niku schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 13:13:
Voor het eerst sinds Fifa 15 weer begonnen met FUT paar weken geleden. In de tussentijd alleen maar seasons gespeeld (eigenlijk nog steeds het 'puurdere' Fifa wat mijn voorkeur heeft, maar ben toch gezwicht, al is het maar tijdelijk waarschijnlijk). Ik speel altijd 4-3-3 (4), team is momenteel het volgende.
Memphis (80) - Promes (86, IF) - Robben (87)
Wijnaldum (81) - Sneijder (83) - Strootman (81)
Zeegelaar (76) - De Vrij (82) - Van Dijk (82) - Karsdorp (77)
Cillessen (81)
Eerstvolgende aankoop is waarschijnlijk de 82 Kongolo. Hebben jullie aanraders of adviezen voor me?
Grootste advies om betere resultaten te krijgen is af te stappen van 'leuke teams'. Wat ik vroeger dus ook deed is gewoon een volledig nederlands team of iets in de richting, het probleem teminste met deze fifa (mijn vorige fifa voor 17 was fifa 13) is dat je echt 'meta spelers' hebt. Spelers die dus veel betere resultaten halen ondanks dat ze kwa stats misschien even goed lijken.

Daarom zie je Smalling/Butland/Kante vaak en zo kan er een hele lijst aan spelers gemaakt worden.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:28

Niku

Alagaesii

Byron010 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 13:34:
[...]

Grootste advies om betere resultaten te krijgen is af te stappen van 'leuke teams'. Wat ik vroeger dus ook deed is gewoon een volledig nederlands team of iets in de richting, het probleem teminste met deze fifa (mijn vorige fifa voor 17 was fifa 13) is dat je echt 'meta spelers' hebt. Spelers die dus veel betere resultaten halen ondanks dat ze kwa stats misschien even goed lijken.

Daarom zie je Smalling/Butland/Kante vaak en zo kan er een hele lijst aan spelers gemaakt worden.
Als ik met een team moet gaan spelen in FUT wat niet 'leuk' is (dus het standaard PL team), speel ik na een dag weer gewoon seasons, dus de mindere prestaties neem ik op de koop toe wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Fut zit er voor mij op. Qua handel dan, meer dan dit zit er niet in. Tradingtechnisch een goed jaar gehad! :)
https://www.futbin.com/17/squad/5192115

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
Niku schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 14:03:
[...]

Als ik met een team moet gaan spelen in FUT wat niet 'leuk' is (dus het standaard PL team), speel ik na een dag weer gewoon seasons, dus de mindere prestaties neem ik op de koop toe wat dat betreft.
Voor mijn gevoel heeft afwisseling een positief effect op prestaties. Soms kan ik met mijn top squads niet goed spelen. Vervolgens speel ik met een mindere squad (met totaal andere tactiek etc.). Het lijkt dan ineens dst ik er beter mee speel. Tot ik weer het idee heb dat prestaties tegenvallen.

Ik denk dat je op een gegeven moment op de automatische piloot speelt, waardoor minder oplettend en voorspelbaar bent. Als je dan ineens switcht van team (tactiek), ga je weer oplettend en vooral creatiever spelen. Dit is in ieder geval mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13:38
Hebben er meer mensen last van dat het beeld blijft hangen op de selectie van de tegenstander voordat de wedstrijd start tijdens wl? (Op de pc)

Dit is al 3x achter elkaar gebeurd dus 3x een loss..

[ Voor 16% gewijzigd door theman36 op 21-07-2017 22:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

OnderDeMotorkap schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 17:27:
[...]

Voor mijn gevoel heeft afwisseling een positief effect op prestaties. Soms kan ik met mijn top squads niet goed spelen. Vervolgens speel ik met een mindere squad (met totaal andere tactiek etc.). Het lijkt dan ineens dst ik er beter mee speel. Tot ik weer het idee heb dat prestaties tegenvallen.

Ik denk dat je op een gegeven moment op de automatische piloot speelt, waardoor minder oplettend en voorspelbaar bent. Als je dan ineens switcht van team (tactiek), ga je weer oplettend en vooral creatiever spelen. Dit is in ieder geval mijn ervaring.
Dat voorspelbare is het volgens mij voor 80% Daarnaast scoren nieuwe spelers opvallend vaak op hun debuut. Ea beloont afwisseling volgens mij. (Edit: Sadio Mane TOTS scoort er toevallig 3 op debuut in WL)

Ik ga nu beginnen aan de weekend league na de 4 daagse inhuldiging. Ik ben benieuwd of ik nu juist voorspelbaar ben of trager. Goed gaan zal het in elk geval niet! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
wie o wie weet er een goedekope squadbuilder voor luke shaw? of kan je dit ergens opzoeken? kom er niet echt uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Razz89 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 22:06:
wie o wie weet er een goedekope squadbuilder voor luke shaw? of kan je dit ergens opzoeken? kom er niet echt uit..
http://www.futhead.com/sq...hallenges/2492/luke-shaw/

Ik kom dit weekend steeds van die blauwe teams tegen...
Heb als tegenoffensief End of an ERA Gerrard en Lampard maar eens gehaald.
Samen met TOTS Lallana, Walcot en PotM Sterling voorzien ze 2PotM Son van munitie.

Eerste partij (tegen een blauw team) gelijk 6 goals gemaakt :>

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razz89 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 22:06:
Ik weet niet of dit goedkoop is: https://www.futbin.com/sq...12/Luke%20Shaw?lowest=ps4 Meestal is je eigen fantasie gebruiken voordelig. Maar met de huidige prijzen is alles duur volgens mij.

Edit: sta nu op 2 winst en 0 verlies. Met 1 oog spelen kan best als je Balde Diao in ploeg 1 hebt en Sadio Mane in de andere. Overweeg wel nog steeds om die twee te verpatsen en CR7 te halen. Goed idee?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2017 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
kevinn schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 12:37:
[...]

Klopt inderdaad. Alles voor de coin sink, iedereen koopt nu allerlei spelers om ze in te ruilen voor een untradeable sbc, zo gaan er dus veel coins en spelers van de markt af. Precies wat EA wil denk ik.

In mijn geval ga ik denk ik mijn laatste 140k wel in leveren voor de El Shaarawy sbc. Ik heb m'n club enkele weken toch al leeg gegooid aan Calcio upgrades en dat handelen was ik ook wel een beetje moe, dus Fut 17 zit er wel op voor me. Heb alleen een grote slag gemist door gewoon allerlei discard If's en TOTS spelers binnen te halen, dan had je je coins nu eenvoudig kunnen verdubbelen. Kan ik nu eigenlijk net zo goed m'n coins opmaken aan een leuke speler..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn club is vrijwel leeg momenteel en heb alles in de coinsinks gegooid.

Wat maakt het ook uit, nieuwe kaartjes zijn altijd leuk, mijn team word op papier beter en als het tegenvalt dan maakt het niet uit want FUT17 loopt ten einde.

Heb gisteren Shaw en SBC Dembele gehaald, maar heb er nog niet mee gespeeld.
Ben alleen bang dat Dembele/Matic misschien nog een futiel krijgen waardoor SBC dembele overbodig word, maar dan is hij ongetwijfeld nog te gebruiken in een SBC.

Wat ik veel belangrijker vind is dat mijn huidig team en CT erg leuk speelt en dat ik vooral rustig opbouwend voetbal mee kan spelen ipv het high pace/agressief PTB/Counter spel. Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik regelmatig press of een countertje meepak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Bossie schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 11:38:
Mijn club is vrijwel leeg momenteel en heb alles in de coinsinks gegooid.

Wat maakt het ook uit, nieuwe kaartjes zijn altijd leuk, mijn team word op papier beter en als het tegenvalt dan maakt het niet uit want FUT17 loopt ten einde.

Heb gisteren Shaw en SBC Dembele gehaald, maar heb er nog niet mee gespeeld.
Ben alleen bang dat Dembele/Matic misschien nog een futiel krijgen waardoor SBC dembele overbodig word, maar dan is hij ongetwijfeld nog te gebruiken in een SBC.

Wat ik veel belangrijker vind is dat mijn huidig team en CT erg leuk speelt en dat ik vooral rustig opbouwend voetbal mee kan spelen ipv het high pace/agressief PTB/Counter spel. Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik regelmatig press of een countertje meepak :+
Vind het wel lastig, want ik heb nu dit team:

https://www.futbin.com/17/squad/2382289

En ik zou bijvoorbeeld dit team kunnen maken:

https://www.futbin.com/17/squad/4501030

Maar het liefste zou ik De Rossi, Dybala én Nainggolan vervangen door anderen waarbij er sowieso geen nifs overblijven, maar daar heb ik de coins niet voor. Ik zou kunnen beginnen met de El Shaarawy sbc en hem centraal in de 4231 zetten met Gomez 87 en Dybala 86 naast hem en Hamsik 88 en Nainggolan 85 achter hem. Mijn coins zijn dan wel op, dus mocht dan de Dybala 87 sbc nog komen dan zou ik Icardi 94 kunnen vervangen voor Higuain 93 om wat coins te genereren.. Hmm twijfels twijfels. Nog tips?

Wat is jouw huidige team en CT en hoe heb je voor elkaar gekregen dat het zo leuk is dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Joster schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 12:46:
[...]

Vind het wel lastig, want ik heb nu dit team:

https://www.futbin.com/17/squad/2382289

En ik zou bijvoorbeeld dit team kunnen maken:

https://www.futbin.com/17/squad/4501030

Maar het liefste zou ik De Rossi, Dybala én Nainggolan vervangen door anderen waarbij er sowieso geen nifs overblijven, maar daar heb ik de coins niet voor. Ik zou kunnen beginnen met de El Shaarawy sbc en hem centraal in de 4231 zetten met Gomez 87 en Dybala 86 naast hem en Hamsik 88 en Nainggolan 85 achter hem. Mijn coins zijn dan wel op, dus mocht dan de Dybala 87 sbc nog komen dan zou ik Icardi 94 kunnen vervangen voor Higuain 93 om wat coins te genereren.. Hmm twijfels twijfels. Nog tips?

Wat is jouw huidige team en CT en hoe heb je voor elkaar gekregen dat het zo leuk is dan?
Ik speel ulra-defensive in 4231 met de CT van MrMistral. Alles staat verdedigend heel compact, en door ultra-def zakken mijn spelers veel in waardoor ze in balbezit de ruimtes op zoeken ipv dat ze al in de dekking staan te wachten.

Ibra speelt als target-man en is daardoor altijd aanspeelbaar voorin, balletje terug op Fabrepass die vervolgens altijd opties heeft om de bal aanvallend te spelen. Fabrepass is misschien wel mijn belangrijkste speler, idiote passing en de meeste goals na Ibra :)

https://www.futbin.com/17/squad/2624125
Het is wel even afwachten hoe mijn linkerkant nu aanvoelt, heb Alonso/Saul 85 verkocht, terwijl Saul erg veel impact had op mijn spel.

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 22-07-2017 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag maar kun je de sbc spelers van nu zoals dembele in de totti sbc gebruiken als sbc speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:15
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 13:30:
Misschien een domme vraag maar kun je de sbc spelers van nu zoals dembele in de totti sbc gebruiken als sbc speler?
Kan niet, alleen League SBC spelers zoals Giovinco Gignac enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nino_070 schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 13:42:
[...]

Thanks. Geen Totti voor mij dan. Duurt me echt te lang om al die teams te kopen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 14:08:
[...]

Thanks. Geen Totti voor mij dan. Duurt me echt te lang om al die teams te kopen. :(
Ik wil hem zoooo graag ipv. Dybala IF maarja...Duurt inderdaad uren alleen al om al die kut teams te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:39
Zo, nadat ik uitgekeken was op mijn Full TOTS Feyenoord team (Botteghin + Vd Heijden achterin is kansloos :+ ) heb ik besloten om alles te verkopen. Alles. Al mijn spelers die ik had. En zo had ik opeens best wel wat coins (~650.000). Ik wil al een tijdje heel graag Ronaldo hebben, aangezien dat gewoon hét ultieme doel is. Helaas was Ronaldo iets te prijzig gebleken, maar wat bleek: ik kon Neymar én Messi halen. Na hier en daar wat schrapen heb ik uiteindelijk dit team van gemaakt. David Luiz is overigens untradeable, die kreeg ik uit m'n Loyal Lads SBC.

https://www.futbin.com/17/squad/5203927

Strootman wil ik zo snel mogelijk upgraden naar Nainggolan en Rudiger naar Manolas, en IF Rudiger op de plek van Bruno Peres eventueel. Voor de rest is de enige geschikte spits voorin Suarez, maar die is nog een beetje te duur.

Maar eindelijk heb ik spelers van wereldklasse in mijn team, is voorheen nog nooit gelukt. (En als ik de Lacazette SBC niet had gedaan had ik nog meer coins gehad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ongeslagen D3 gepakt, 11k is toch mooi meegenomen met futties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

nino_070 schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 13:42:
[...]

Bij mij tellen Cahill en Buffon ook, en die waren geen league sbc, volgens mij was Buffon futmas

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu snap ik eindelijk wat men bedoelt dat je "voor paal staat" :+

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=tn-JLpLS0d0]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
peeweeherman schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 20:28:
[...]

Bij mij tellen Cahill en Buffon ook, en die waren geen league sbc, volgens mij was Buffon futmas
Telden die als SBC spelers...? Bij mij telde David Villa SBC niet...

Dus zijn er dan nog zulke spelers die ik eventueel kan krijgen, net als Buffon, zonder 18-20 teams te hoeven inleveren?

[ Voor 17% gewijzigd door nino_070 op 22-07-2017 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

nino_070 schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 22:26:
[...]

Telden die als SBC spelers...? Bij mij telde David Villa SBC niet...

Dus zijn er dan nog zulke spelers die ik eventueel kan krijgen, net als Buffon, zonder 18-20 teams te hoeven inleveren?
David Villa was een POTY. Ander kaart design

de Rossie, Dembele of Modric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chengbondkwok schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 14:28:
Zo, nadat ik uitgekeken was op mijn Full TOTS Feyenoord team (Botteghin + Vd Heijden achterin is kansloos :+ ) heb ik besloten om alles te verkopen. Alles. Al mijn spelers die ik had. En zo had ik opeens best wel wat coins (~650.000). Ik wil al een tijdje heel graag Ronaldo hebben, aangezien dat gewoon hét ultieme doel is. Helaas was Ronaldo iets te prijzig gebleken, maar wat bleek: ik kon Neymar én Messi halen. Na hier en daar wat schrapen heb ik uiteindelijk dit team van gemaakt. David Luiz is overigens untradeable, die kreeg ik uit m'n Loyal Lads SBC.

https://www.futbin.com/17/squad/5203927

Strootman wil ik zo snel mogelijk upgraden naar Nainggolan en Rudiger naar Manolas, en IF Rudiger op de plek van Bruno Peres eventueel. Voor de rest is de enige geschikte spits voorin Suarez, maar die is nog een beetje te duur.

Maar eindelijk heb ik spelers van wereldklasse in mijn team, is voorheen nog nooit gelukt. (En als ik de Lacazette SBC niet had gedaan had ik nog meer coins gehad).
Zou persoonlijk niet Bruno Peres vervangen door Rudiger IF, Florenzi IF kan eventueel wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
kevinn schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 22:34:
[...]

David Villa was een POTY. Ander kaart design

de Rossie, Dembele of Modric
Oeh De Rossi is goed te betalen en hoog rated. Ik ga weer eens puzzelen met hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Is die Zlatan sbc het waard? De goude gaat nu voor 190k weg en zie niet enorme verschillen..,

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
simons schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 23:07:
Is die Zlatan sbc het waard? De goude gaat nu voor 190k weg en zie niet enorme verschillen..,
Ik heb hem inmiddels alweer rond de 750 met Ibra POTM gespeeld en ben erg blij mee.
Het is wel een speler die in je speelstijl moet passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Komt er nog iets aan waarvoor ik m'n pakketjes moet bewaren of gewoon openen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MrMistral schreef op zondag 23 juli 2017 @ 13:19:
MLS Tots komt er aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:39
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 22:35:
[...]

Zou persoonlijk niet Bruno Peres vervangen door Rudiger IF, Florenzi IF kan eventueel wel.
Hmm, na gisteren een paar potjes gespeeld te hebben, ben ik uitermate tevreden over Manolas en Bruno Peres. FUTMAS De Rossi daarentegen valt me vies tegen. Te trage balbehandeling, voelt zeer log aan...

Nu heb ik twee keuzes: of ik koop (spaar) voor Nainggolan, of ik vervang het trio door Matuidi, Marquinhos en Aurier, waarbij ik op doel ipv Begovic cMOTM Ederson kan zetten....

Ik neig naar het tweede vanwege de upgrade potentie, maar twijfel wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
Het is weer 1 grote inputlag festijn in WL :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
chengbondkwok schreef op zondag 23 juli 2017 @ 13:27:
[...]

Hmm, na gisteren een paar potjes gespeeld te hebben, ben ik uitermate tevreden over Manolas en Bruno Peres. FUTMAS De Rossi daarentegen valt me vies tegen. Te trage balbehandeling, voelt zeer log aan...

Nu heb ik twee keuzes: of ik koop (spaar) voor Nainggolan, of ik vervang het trio door Matuidi, Marquinhos en Aurier, waarbij ik op doel ipv Begovic cMOTM Ederson kan zetten....

Ik neig naar het tweede vanwege de upgrade potentie, maar twijfel wel...
Dat trio doet het prima! Weet alleen niet hoe Ederson zich verhoudt tot Begovic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrMistral schreef op zondag 23 juli 2017 @ 13:19:
Ik zou ze openen, spelers zijn zoveel waard. 84's zijn minimaal 6,5K, 83's 4K, zelfs 81's zijn 1,5K. Heb je ook nog spelers van MM's e.d. Maar wachten tot MLS kan ook, duurt nog wel aardig wat denk ik en dan moet je maar hopen dat je er één packt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2017 @ 15:13:
[...]

Ik zou ze openen, spelers zijn zoveel waard. 84's zijn minimaal 6,5K, 83's 4K, zelfs 81's zijn 1,5K. Heb je ook nog spelers van MM's e.d. Maar wachten tot MLS kan ook, duurt nog wel aardig wat denk ik en dan moet je maar hopen dat je er één packt natuurlijk.
Wie zit er sowieso te wachten op MLS TOTS?
Alleen David Villa/Giovinco zijn misschien leuk ivm met hybrids maar geen idee of deze dit jaar een TOTS krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 23 juli 2017 @ 15:19:
[...]

Wie zit er sowieso te wachten op MLS TOTS?
Alleen David Villa/Giovinco zijn misschien leuk ivm met hybrids maar geen idee of deze dit jaar een TOTS krijgen.
Amerikanen worden er op reddit erg enthousiast van. Toch leuk dat er een stel dure amateur spelers in het spel zitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2017 @ 15:30:
[...]

Amerikanen worden er op reddit erg enthousiast van. Toch leuk dat er een stel dure amateur spelers in het spel zitten. :)
Net zoals hier mensen enthousiast werden van de Eredivisie TOTS, simpelweg omdat het fans van competitie/club/spelers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Misschien een blauwe Giovinco om die passes van EoaE Gerrard en Lampard af te maken?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6-10 nu... Ik verlies echt de meest onzinnige potjes, weet dat ik niet de beste speler ben maar heb ook echt veel pech nu heb ik het idee. Naar mijn gevoel speelt geluk etc. hier een grote rol dan op PS3 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2017 @ 21:04:
6-10 nu... Ik verlies echt de meest onzinnige potjes, weet dat ik niet de beste speler ben maar heb ook echt veel pech nu heb ik het idee. Naar mijn gevoel speelt geluk etc. hier een grote rol dan op PS3 :+
Weekend League is ook wel wat anders dan seasons. In seasons speel je regelmatig tegen enorme jokers omdat het toch ' nergens' om gaat. In WL lijkt iedereen continu zijn best te doen (totdat ze met 3-0 achter komen).

Ben vandaag uitgemaakt voor Nazi Hitler (wist niet dat er een andere was, maar goed). Drukte op report en kreeg na een paar uur een Xbox Live bericht dat die dude gebanned was. Dubbel zuur want hij liet me weten dat hij door mij elite gemist had.

Ronaldo 94 is de verkoop in. Was hem echt helemaal niet voor mij. Henrik 86 speelt nog beter. Haal denk ik Lukaku TOTS en knal Kane naar het middenveld. Heb ik nog net genoeg muntjes over voor Gerrard. Kan ik die mooi discarden. (Dat is geen grap, ga wat Liverpool supporters boos maken. :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aardig weekend gehad! Gold 3 met nog 10 wedstrijden over. Helaas/gelukkig te weinig tijd om ze allemaal te spelen.

Wel een bizarre wedstrijd gehad waar ik volledig domineerde maar waar Butland weer koning was. In de eerste helft comfortabel met 2-0 voor na 12 schoten. 1 min voor de rust krult hij een vrije trap binnen. 2e helft was mijn team volledig de weg kwijt. 70ste minuut scoort hij de 2-2 waarna ik in de 88ste minuut een vrije trap met Candreva (wie anders) van een meter of 38 over de keeper in de goal draai. Echter heb ik de bal nooit in de goal zien gaan. Camera deed raar. Ook de herhaling bevatte de goal niet. Het leek echt een fout in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Voor de grap (bijna) al mijn wedstrijden gespeeld in de nacht. Resultaat 10 uit 11 :+ . Waarbij mijn verliespartij zondag overdag was 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MrMistral schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:23:
Voor de grap (bijna) al mijn wedstrijden gespeeld in de nacht. Resultaat 10 uit 11 :+ . Waarbij mijn verliespartij zondag overdag was 8)7
Stiekem is @MitchelFC eigenlijk helemaal niet zo goed :+ Hij pakt zijn voordeel 's nachts :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Welke teamgeest zouden jullie SBC El Shaarawy geven? Zit te twijfelen tussen Maestro en Havik. (Hij staat als centrale CAM in een 4231 of als 10 in een 4312.)

[ Voor 7% gewijzigd door Joster op 24-07-2017 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Vissert schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:39:
[...]

Stiekem is @MitchelFC eigenlijk helemaal niet zo goed :+ Hij pakt zijn voordeel 's nachts :+
Haha! Dat zijn jouw woorden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Joster schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:56:
Welke teamgeest zouden jullie SBC El Shaarawy geven? Zit te twijfelen tussen Maestro en Havik. (Hij staat als centrale CAM in een 4231.)
Architect :)

Excuus voor de dubbel

[ Voor 6% gewijzigd door MrMistral op 24-07-2017 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
Joster schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:56:
Welke teamgeest zouden jullie SBC El Shaarawy geven? Zit te twijfelen tussen Maestro en Havik. (Hij staat als centrale CAM in een 4231 of als 10 in een 4312.)
Ik sluit me aan bij de vorige reactie. Op CAM zou ik persoonlijk voor passing en physical gaan. Snelheid heb je minder nodig op 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
MrMistral schreef op maandag 24 juli 2017 @ 10:19:
[...]

Architect :)

Excuus voor de dubbel
OnderDeMotorkap schreef op maandag 24 juli 2017 @ 10:26:
[...]

Ik sluit me aan bij de vorige reactie. Op CAM zou ik persoonlijk voor passing en physical gaan. Snelheid heb je minder nodig op 10.
Maar ik zou ook graag zijn shooting doen, het liefste passing, shooting én physical maar die bestaat niet :-( Mijn AMC komt vaak in scoringspositie, dus dan is een goede finishing, shot power en long shot ook wel essentieel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Joster schreef op maandag 24 juli 2017 @ 11:14:
[...]

[...]

Maar ik zou ook graag zijn shooting doen, het liefste passing, shooting én physical maar die bestaat niet :-( Mijn AMC komt vaak in scoringspositie, dus dan is een goede finishing, shot power en long shot ook wel essentieel :)
I know, maar eind 80 is voldoende joh :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Joster schreef op maandag 24 juli 2017 @ 11:14:
[...]

[...]

Ik zou beginnen op basis en dan gewoon kijken waar je hem te kort vind komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Vissert schreef op maandag 24 juli 2017 @ 11:48:
[...]

Dat is natuurlijk het beste advies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Vissert schreef op maandag 24 juli 2017 @ 11:48:
[...]

Zijn leen speler vond ik tekort komen op schieten, passing en strength ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was de gameplay ook merkbaar beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same, begon met 4 rage quits uit 5 games. Had nog iets van 7 wedstrijden voor 2 wins voor Goud 2, maar was zo moe (en speelde gewoon te lang achter elkaar) dat dat niets is geworden :+ Wel jammer, want nu heb ik al m'n 3 WL's Goud 3 gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Bossie schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:28:
[...]

Was de gameplay ook merkbaar beter?
Yup! Nog steeds wel domme fifadingetjes, maar het speelde een stuk fijner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrMistral schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:49:
[...]

Yup! Nog steeds wel domme fifadingetjes, maar het speelde een stuk fijner :)
Slapen is voor mietjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Bossie schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:51:
[...]

Slapen is voor mietjes!
Haha! Dat was ook mijn instelling in eerste instantie maar gaandeweg denk je toch van :z :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrMistral schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:52:
[...]

Haha! Dat was ook mijn instelling in eerste instantie maar gaandeweg denk je toch van :z :Z
Zat er nog een omslagpunt in tijd waarbij je merkte dat de gameplay beter werd? Na 00:00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Gasten, vraagje mbt een squad (uiteraard).

Ik moet kiezen tussen Futties Shaw en EoaE Lahm of EoaE Lahm en TOTS Valencia waarbij er dan eentje op 7 chem zit. Ik neig zelf meer naar de tweede optie, omdat Valencia's stats gewoon veel beter zijn dan Futties Shaw. Shaw zal natuurlijk wel OP zijn...

[ Voor 0% gewijzigd door Fraaank op 24-07-2017 13:13 . Reden: Posities weggehaald ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMistral
Vissert schreef op maandag 24 juli 2017 @ 13:12:
[...]

Zat er nog een omslagpunt in tijd waarbij je merkte dat de gameplay beter werd? Na 00:00?
Vanaf 00:30, 01:00 uur ongeveer. Matchmaking ging nog steeds soepel trouwens, had verwacht dat het even zou duren voordat je iemand zou vinden maar dat was totaal niet het geval. Ik heb overigens zaterdag-
en vrijdagnacht gespeeld. Vrijdagnacht was de gameplay het soepelste. Geen idee of dat altijd zo is.

Toen overigens geen "last" gehad van ragequits, maar kan me voorstellen dat dit zondagnacht wel vaak het geval is :)

[ Voor 10% gewijzigd door MrMistral op 24-07-2017 13:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

MrMistral schreef op maandag 24 juli 2017 @ 13:17:
[...]

Vanaf 00:30, 01:00 uur ongeveer. Matchmaking ging nog steeds soepel trouwens, had verwacht dat het even zou duren voordat je iemand zou vinden maar dat was totaal niet het geval. Ik heb overigens zaterdag-
en vrijdagnacht gespeeld. Vrijdagnacht was de gameplay het soepelste. Geen idee of dat altijd zo is.

Toen overigens geen "last" gehad van ragequits, maar kan me voorstellen dat dit zondagnacht wel vaak het geval is :)
Zondag overdag speelt altijd wel lekker. Prima servers en veel mensen met haast. Hen drie of vier rage quit's gehad bij een 2-0 voorsprong.

DKT gaat voor geen meter. Kom alleen maar pro's tegen. Kan wel gillen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2017 @ 13:55:
Nog interessante rewards met de DKT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fraaank schreef op maandag 24 juli 2017 @ 13:55:
[...]

Nog interessante rewards met de DKT?
Scream kaartjes (dat was het grapje dus :P) https://www.futbin.com/17/totw/ScreamTeam

Zo te zien is EA Aids niet altijd tegen je.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2017 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2017 @ 13:55:
[...]

Zijn er eisen deze dagen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Joster schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:16:
[...]

Zijn er eisen deze dagen?
Vandaag en met regen niet. Rest van de week 83 "rated squad. Maar scream is alleen vandaag en morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
Zo, kwam me net toch even een team tegen in de DKT finale. CR7, Suarez(SBC), Messi. Daarachter o.a. Pogba(OTW), Iniesta(TOTS), Ramos(TOTS), Pique(TOTS). Waar ik normaal altijd van aanvallen ben, heb ik maar even geschakeld naar Ultra-defensive. En met resultaat: 1-0 gewonnen! (Wel 15 minuten anti-voetbal bij de cornervlag gespeeld... Oeps! :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PetrCech_3 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:26:
Zo, kwam me net toch even een team tegen in de DKT finale. CR7, Suarez(SBC), Messi. Daarachter o.a. Pogba(OTW), Iniesta(TOTS), Ramos(TOTS), Pique(TOTS). Waar ik normaal altijd van aanvallen ben, heb ik maar even geschakeld naar Ultra-defensive. En met resultaat: 1-0 gewonnen! (Wel 15 minuten anti-voetbal bij de cornervlag gespeeld... Oeps! :))
ik speel altijd ultra-defensief :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
Bossie schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:32:
[...]

ik speel altijd ultra-defensief :+
Ik merk dan dat ik aanvallend echt te kort kom. Wat is het trio Eriksen(TIF), Lukaku(FIF), Son(2AW) trouwens bruut zeg! De kwalificatie doorgekomen met doelsaldo 13-0. Waarvan 12 van deze 3 zijn gekomen...
Pagina: 1 ... 183 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.