Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2017 @ 12:59:
DKT reward is schijnbaar een tradeable totgs of tott. Daar zitten dus briljante kaartjes in. In de group stages wel te verstaan. Tott is niet zo veel helaas.
Even voor de volledigheid hier de elftallen:

https://www.futbin.com/17/totw/TOTGS

https://www.futbin.com/17/totw/TOTKS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whoops. Ik dacht dat het de tott van de Afrikaanse sizzle was. Dit is not veel beter. Tot zo CR7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2017 @ 14:03:
[...]

Whoops. Ik dacht dat het de tott van de Afrikaanse sizzle was. Dit is not veel beter. Tot zo CR7.
Dat zijn de iMOTM-kaarten volgens mij, waarbij alleen Salah interessant is volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit weekend overigens weer 18-22 geëindigd :/ Hoopte dit keer Goud 2 te halen, maar afmaken ging dit weekend nog slechter dan het weekend daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-10 12:19
Helaas weinig tijd gehad dit weekend, waardoor ik alleen Candreva en Callejon heb kunnen testen. Callejon is wat mij betreft de betere. Heb even een compilatie gemaakt van 22 goals van Callejon (allemaal in DKT, weekend league en divisie 1).

Ik ben wel benieuwd of jullie zelf ook voetbal spelen IRL, en op welk niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-10 20:00
OnderDeMotorkap schreef op maandag 17 juli 2017 @ 15:37:
Helaas weinig tijd gehad dit weekend, waardoor ik alleen Candreva en Callejon heb kunnen testen. Callejon is wat mij betreft de betere. Heb even een compilatie gemaakt van 22 goals van Callejon (allemaal in DKT, weekend league en divisie 1).

[video]

Lekker hoor! Low driven shot ftw? :+

Op het moment helaas niet meer. Ben nu herstellende van een kruisbandreconstructie + scheur in de meniscus. 8 november 2016 geopereerd. Herstel is 9-12 maanden, dus moet nog even en dan hopelijk weer een balletje trappen :)

In mijn jeugd bij Excelsior gespeeld t/m eerstejaars Atjes (ben nu 29). Daarna besloten voltijd te gaan studeren, omdat oa een aantal jongens meegingen met de trainer naar feyenoord en mijn ouders meer toekomst in een studie zagen dan in het voetbal. Heb het een aantal jaar daarna wel weer rustig opgepakt in de 2e klasse. Maar heb nog steeds spijt van mijn beslissing om toen helemaal te stoppen |:(

En jijzelf?

PSN: MrMistral

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[video]

Ik heb het gevoel dat ze de low driven finish wat minder OP hebben gemaakt. Sommige van zelf sprekende goals gaan nu opeens naast terwijl een jongen als Neymar toch best een balletje kan raken.

Ik zit in een semi serieus bierteam (3e elftal en 3e klasse) bij de lokale club. Nooit veel gekund als voetballer. Moest het vooral hebben van snelheid, conditie en harde tackels.

Edit:

Ligt het trouwens aan mij of ligt de app er al tijdje uit?

[ Voor 3% gewijzigd door Vissert op 17-07-2017 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Bedoel je de webapp (browser) of companion app (mobiel)?

Edit: Hier werken ze allebei.

[ Voor 28% gewijzigd door SR8 op 17-07-2017 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SR8 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 16:38:
Bedoel je de webapp (browser) of companion app (mobiel)?

Edit: Hier werken ze allebei.
Mobiel android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Doet t bij mij ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-10 08:48
Bij mij wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Cache wissen van de app? Misschien werkt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alonso is inmiddels binnen, ben nu met een uitverkoop bezig in de hoop dadelijk ook Lahm te kunnen halen :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Bossie schreef op maandag 17 juli 2017 @ 17:55:
Alonso is inmiddels binnen, ben nu met een uitverkoop bezig in de hoop dadelijk ook Lahm te kunnen halen :)
De eisen zijn wel een heel stuk lager, misschien dat de verkoop van Totti tegenviel? Ik ben deze ook nog niet tegengekomen. Zelf ga ik voor Gerrard en/ of Lampard, hopelijk gaan die ook weg voor een 84/85 rated team

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Bossie schreef op maandag 17 juli 2017 @ 17:55:
Laat even weten hoe Alonso bevalt! Lahm is echt foutloos voor mij.

Net de DKT gewonnen (second try), komt Dembele eruit rollen. Could be worse...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-10 00:39
Hmm, ik kan geen enkele online match starten op de ps4. Ben ik de enige met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peeweeherman schreef op maandag 17 juli 2017 @ 18:34:
[...]

De eisen zijn wel een heel stuk lager, misschien dat de verkoop van Totti tegenviel? Ik ben deze ook nog niet tegengekomen. Zelf ga ik voor Gerrard en/ of Lampard, hopelijk gaan die ook weg voor een 84/85 rated team
Ik ben toch voor deze twee gegaan, voornamelijk omdat het ook twee bijzondere voetballers zijn.
Denk dat alleen de Britten zelf Lampard/Gerrard hoger in het vaandel hebben staan.

Mijn club is leeg, nog 18k over maar volgens mij ben ik nu ook wel klaar :+
https://www.futbin.com/17/squad/2624125

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 17 juli 2017 @ 20:22:
[...]

Ik ben toch voor deze twee gegaan, voornamelijk omdat het ook twee bijzondere voetballers zijn.
Denk dat alleen de Britten zelf Lampard/Gerrard hoger in het vaandel hebben staan.

Deze Brit niet. En er zullen wel meer mensen zijn die een hekel aan die twee dudes hebben. Verkeerde clubs en hebben Scholes uit het Engels elftal verdreven (nou ja, omdat zij centraal speelden moest de beste middenvelder van zijn generatie rechtsbuiten staan). Zeker Gerrard komt mijn club niet in. :)

Verkoop tip: Cashley Cole. Prijs gaat maar tot 50k en hij staat nu op 45. Altijd op hype verkopen zeker als het zo dicht op het limiet zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]

GOede tip he dat Latijns Amerikaans commentaar. :)

Ga Callejon misschien nog eens van stal halen voordat ik de trekker overhaal en hem inruil voor Totti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
[...]

Als je Bojan laat starten staan Saul en Azpi nog steeds op 6 chem, geen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
@Vissert @MrMistral

Op een gegeven moment had ik door dat Callejons low driven deadly is, dus schiet ik bijna altijd op die manier als ik voor de goal sta met Callejon. Dat is dus goed terug te zien in de video. :D

Veldvoetbal heb ik nooit op serieus niveau gedaan, nooit echt bij een serieus club gespeeld. Kon mijn techniek en inzicht beter uiten in zaalvoetbal. Speel nu al jaren in de hoofdklasse.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Joster schreef op maandag 17 juli 2017 @ 20:39:
[...]

Als je Bojan laat starten staan Saul en Azpi nog steeds op 6 chem, geen last van?
Nog niets van gemerkt, heb ook nog maar een potje gespeeld.
De chemie tussen Alonso / Lahm viel wel meteen op, hoop voornamelijk dat Alonso met zijn passing iets kan toevoegen ivm de werker Herrera.

Had eerst Marcano/De Gea/Carvajal er nog bij, maar die zijn vorige week door Futties vervangen en inmiddels is TOTS Herrera vervangen om Alonso/Lahm te halen.

Bojan wilde ik gaan gebruiken om de chem penalty van Son te verminderen. Saul speelt sowieso bizar goed.
David Silva zou eventueel ook op die positie kunnen starten en ook nog iets kunnen toevoegen aan het team.

edit: * Bossie voetbalt nog steeds, maar is puur voor de lol ondanks dat ik zeer competitief ben.

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 17-07-2017 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo. Pogba zijn trage animaties ben ik helemaal klaar mee. Doei Paul en hallo Ander + Lallana. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
[...]

Heb je met De Gea in goal niet Azpi op 9 chem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OnderDeMotorkap schreef op maandag 17 juli 2017 @ 20:45:
@Vissert @MrMistral

Op een gegeven moment had ik door dat Callejons low driven deadly is, dus schiet ik bijna altijd op die manier als ik voor de goal sta met Callejon. Dat is dus goed terug te zien in de video. :D

Veldvoetbal heb ik nooit op serieus niveau gedaan, nooit echt bij een serieus club gespeeld. Kon mijn techniek en inzicht beter uiten in zaalvoetbal. Speel nu al jaren in de hoofdklasse.
Oeh zaalvoetbal. Daar mis ik de sterke knieën en overzicht voor. Ik denk dat dat mij ook deels opbreekt in FIFA. Nouja het inzicht deel dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:04

kevinn

PSN; southation

Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2017 @ 20:27:
[...]

Deze Brit niet. En er zullen wel meer mensen zijn die een hekel aan die twee dudes hebben. Verkeerde clubs en hebben Scholes uit het Engels elftal verdreven (nou ja, omdat zij centraal speelden moest de beste middenvelder van zijn generatie rechtsbuiten staan). Zeker Gerrard komt mijn club niet in. :)

Verkoop tip: Cashley Cole. Prijs gaat maar tot 50k en hij staat nu op 45. Altijd op hype verkopen zeker als het zo dicht op het limiet zit.
Heb er 5 verse al opstaan voor 50k :)

Investeer tip: (S)IF Brooks en IF Johnson. MLS TOTS zit eraan te komen. Brooks beste Amerikaanse verdediger en Johnson met Shadow/Anchor is een 86 LB. Enige linksback zal wel Beasley zijn maar verwacht daar weinig van qua strength.

Meeste MLS speler zijn al flink in prijs gestegen maar deze twee nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinn schreef op maandag 17 juli 2017 @ 21:45:
[...]

Heb er 5 verse al opstaan voor 50k :)

Investeer tip: (S)IF Brooks en IF Johnson. MLS TOTS zit eraan te komen. Brooks beste Amerikaanse verdediger en Johnson met Shadow/Anchor is een 86 LB. Enige linksback zal wel Beasley zijn maar verwacht daar weinig van qua strength.

Meeste MLS speler zijn al flink in prijs gestegen maar deze twee nog niet
Zou daar echt wat te verdienen zijn? Ik gok dat de mls Tots spelers voor heel weinig gaan verkopen. Dat al die hoge informs stegen was vooral omdat de Tots te duur voor velen bleken toch?

Edit:

Son 2potm Kane Tots Mhkitaryan 86
Dele Alli Herrera Lallana (allemaal Tots)
Shaw Keane Tots Smalling futtie Walker
De gea

Hiermee moet ik 40-0 halen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2017 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2017 @ 21:57:
[...]

Zou daar echt wat te verdienen zijn? Ik gok dat de mls Tots spelers voor heel weinig gaan verkopen. Dat al die hoge informs stegen was vooral omdat de Tots te duur voor velen bleken toch?

Edit:

Son 2potm Kane Tots Mhkitaryan 86
Dele Alli Herrera Lallana (allemaal Tots)
Shaw Keane Tots Smalling futtie Walker
De gea

Hiermee moet ik 40-0 halen.
Is meer zodat ze daarmee kunnen linken denk ik, niet omdat het goedkopere alternatieven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Zojuist 2 van de zwaarste potjes uit mijn geheugen gespeeld.
Halve finale was tegen een gast die diverse rode TOTS had, waaronder Auba en Kante. Na 80 minuten achterstand deze binnen reguliere tijd kunnen ombouwen tot 2-1.
Daarna finale tegen een op het oog kansloos team, tond binnen no-time 3-0 voor, tot EA besloot hem wat te steunen. 90ste minuut 3-3, in de verlenging kon invaller Musa de match nog binnen slepen...

Krijg ik vervolgens Talisca van 17k...
Nog altijd leuk voor 4 potjes spelen, maar had toch gehoopt op wat beters :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lach me dood. Speel tegen iemand in de 1e ronde DKT. 17 schoten op doel in de 1e helft. Hij 0. Zegt de commentator: not many chances in the 1st half. (Ik rond echt super beroerd af. VOoral omdat Lallana en Herrera hun 1e long shot moeten maken :P )

EDIT (2 minuten na deze post hebben we de rage quit te pakken nadat Kane er 3 in donderde :P )

Edit 2 damn wat schiet Lallana hard.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2017 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Ik had net iemand die zo slecht was dat mijn zoontje van 7 er nog van zou winnen. Stond bij rust 6-0 voor en toen legde hij z'n controller weg :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op maandag 17 juli 2017 @ 21:43:
[...]

Heb je met De Gea in goal niet Azpi op 9 chem?
Dat had ik voordat Futties kwamen, met Marcano en Carvajal erbij zodat alles op full chem zat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-09 08:57
dit spel slaat echt helemaal nergens op. wat een scripting zit er in deze game. 6 x op rij de finale van weekend leaque plaatsen verloren.

wedstrijd 1:

schoten 27
schoten op goal 21

tegenstander
schoten 1
schoten op goal 0

rara wie wint er 1 0

de andere 5 potjes exact hetzelfde.

ervaren jullie dit ook de laatste tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:04

kevinn

PSN; southation

soldier wolf schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 01:54:
dit spel slaat echt helemaal nergens op. wat een scripting zit er in deze game. 6 x op rij de finale van weekend leaque plaatsen verloren.

wedstrijd 1:

schoten 27
schoten op goal 21

tegenstander
schoten 1
schoten op goal 0

rara wie wint er 1 0

Op de PS4 niet. Had maar twee pogingen nodig. Eerst poging was met een silver/mls team. Met mijn serie A team ben ik zonder problemen door de DKT gekomen met 5-1, 3-0, 4-1 en 4-2.

Welke divisie speel je? Ik heb maximaal 4 goede kansen/schoten nodig om te scoren. Heeft denk ik meer te maken met het afmaken dan met de tegenstander.

PTB is rustig opbouwen tot halverwege helft tegenstander. Middenvelders van de tegenstander gaan druk zetten dan -> ballatje terugspelen en de gaten vallen vanzelf in het middenveld/verdediging.

EDIT; Twee faalmomenten van een paar WL wedstrijden :+

[ Voor 8% gewijzigd door kevinn op 18-07-2017 06:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

Vissert schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 08:30:
[...]

@Byron010 Voor welke spits heb je eigenlijk gekozen? Kane staat nu op 47 goals en 12 assist in 35 wedstrijden :+
Beetje laat (zit in het weekend niet op tweakers) maar SBC Totti sinds die uit kwam. Had kane toen net 3 potjes en de volgende dag gelijk verkocht (was ook opeens gecrashed, 30k loss) om totti te halen.

Totti na 66 games:
65 Goals
31 Assists.

Bijna al die games waren WL of DKT.

Behalve 86 Alli / normal walker / normal florenzi / (normal pogba) te vervangen zie ik geen upgrades meer voor mn team.

IPV alli bijv TOTS/IF Eriksen of 86 Can, IF Walker op LB (ja op 7 chem), IF Florenzi en IF/OTW Pogba..

Heb nog steeds dit als team alleen 87 Smalling en 86 butland nu ;)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UJ6XG4l.png

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
@exactor it Ik switch regelmatig tussen talen, Latijns Amerikaans is (naast Italiaans) zeker de leukste vind ik. Goede tip inderdaad, aangezien Engels en Nederlands na 200 potjes echt niet meer aan te horen zijn. Kan het iedereen aanraden.

@Vissert Hoewel knieën inderdaad sneller slijten met zaalvoetbal, heb ik (veel) vaker enkelblessures gehad. De laatste blessure duurde 9 maanden. Dat is wat anders dan die paar wedstrijden durende blessures in FUT. Zou eens wat zijn als je je TOTS Kante voor 25 wedstrijden moet missen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Ook hier voor de voetbal liefhebbers en die niet vies zijn van een spelletje:

Beste Allemaal,

Nu seizoen 2017/2018 weer voor de deur staat en wij op Tweakers best fanatiek zijn in het volgen van de Eredivisie lijkt mij het een leuk idee om een voetbalpoule te starten waarbij het voorspellen van de uitslag en de ranglijst het belangrijkste is. Deze vul je wekelijks in en hierdoor verzamel je punten. Dit is niets nieuws, maar wel een leuke manier om wellicht nog meer te verdiepen in de Eredivisie. Afgelopen seizoen heb ik met plezier gespeeld met een groepje gamers en nu wil ik dit graag uitbreiden naar Tweakers F.C.

Het meedoen is gratis, maar uiteraard gaat de winnaar er wel met een prijs vandoor!
De winnaar van deze poule krijgt een eredivisie clubsjaal naar keuze bij een minimaal aantal van 25 actieve deelnemers.
Bij minimaal 100 actieve deelnemers krijgt de alleen de winnaar een Eredivisie clubsjaal naar keuze en een kadobon van Bol.com of Coolblue twv 20.-

Regels kan je vinden op website.
Aanmelden kan hier: https://www.voetbalpoules.nl/poule/106806/aanmelden

Wellicht een goed idee om hier uiteindelijk een nieuw topic voor te openen, maar hiervoor zoek ik nog iemand die een knappe OP wilt maken aangezien daar mijn talenten daar niet liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:17
soldier wolf schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 01:54:

wedstrijd 1:

schoten 27
schoten op goal 21

tegenstander
schoten 1
schoten op goal 0

rara wie wint er 1 0

Had 'm gewonnen met de eerste poging. Nu heb ik ook wel een topteam waarbij ik merk dat schoten er eerder ingaan. Maar met zoveel schoten zou ik eens training doen. En vooral leren in welke hoek wanneer te schieten en op welke manier (low driven, finesse, hard/zacht).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deltananie82
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-05-2022
Amelandbor schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:05:
[...]

Had 'm gewonnen met de eerste poging. Nu heb ik ook wel een topteam waarbij ik merk dat schoten er eerder ingaan. Maar met zoveel schoten zou ik eens training doen. En vooral leren in welke hoek wanneer te schieten en op welke manier (low driven, finesse, hard/zacht).
Spel klopt idd niet, ik speel liever tegen een full tots team dan tegen een gold or rare gold team. Ik merk dat er een voordeel wordt gegeven aan teams met een mindere rating.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
deltananie82 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:09:
[...]

Spel klopt idd niet, ik speel liever tegen een full tots team dan tegen een gold or rare gold team. Ik merk dat er een voordeel wordt gegeven aan teams met een mindere rating.
Inderdaad, ik moest gisteren in de finale tegen een 78 team met 70 teamgeest. Lambert was Chiellini IF continu te snel / sterk af. En Dybala kon ineens geen bal meer aannemen. Nu was mijn tegenstander wel echt een goede speler en ik verloor dan ook vrij kansloos, maar alles wat in de 3 wedstrijden daarvoor gewoon prima lukte mislukte nu volledig. Dat verschil slaat gewoon nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joster schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:20:
[...]

Inderdaad, ik moest gisteren in de finale tegen een 78 team met 70 teamgeest. Lambert was Chiellini IF continu te snel / sterk af. En Dybala kon ineens geen bal meer aannemen. Nu was mijn tegenstander wel echt een goede speler en ik verloor dan ook vrij kansloos, maar alles wat in de 3 wedstrijden daarvoor gewoon prima lukte mislukte nu volledig. Dat verschil slaat gewoon nergens op.
Dat had ik gisteren precies zo. Bij navraag bleek mijn tegenstander keurig elite 1 wekelijks te halen. Ook nog inn de halve finale van full Tots bpl met attribute kaartjes verloren. Heb me daarna in de finale geplaatst en ben ik gaan pitten. Vanavond RB Ronaldo maar ff binnen tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verlies ik in de DKT doordat m'n keeper na een corner de bal weggooit en iemand het op de 16 kan aannemen, terwijl ik full bar gooide.... Stond gewoon 1-0 voor maar daarna had hij al het geluk van de wereld. En daarvoor was ik in dezelfde ronde veel beter dan m'n tegenstander, hij had rood, rage quit hij in de 20e minuut ofzo terwijl het nog 0-0 staat en ik dus lekker opnieuw mag. Wat een spel

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Joster schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:20:
[...]

Die verschillen zijn ook mijn grootste frustratie met dit spel. Elke wedstrijd moet het team/spelers hetzelfde aanvoelen. Dat dit word beïnvloed door de tegenstander is begrijpelijk, maar dat moet ook het enige zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Byron010 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:41:
[...]

Beetje laat (zit in het weekend niet op tweakers) maar SBC Totti sinds die uit kwam. Had kane toen net 3 potjes en de volgende dag gelijk verkocht (was ook opeens gecrashed, 30k loss) om totti te halen.

Totti na 66 games:
65 Goals
31 Assists.

Bijna al die games waren WL of DKT.

Behalve 86 Alli / normal walker / normal florenzi / (normal pogba) te vervangen zie ik geen upgrades meer voor mn team.

IPV alli bijv TOTS/IF Eriksen of 86 Can, IF Walker op LB (ja op 7 chem), IF Florenzi en IF/OTW Pogba..

Heb nog steeds dit als team alleen 87 Smalling en 86 butland nu ;)
[afbeelding]
Leuk team! Ik vond Totti vrij onzichtbaar die paar keer dat ik hem tegen ben gekomen.
OnderDeMotorkap schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:59:
@exactor it Ik switch regelmatig tussen talen, Latijns Amerikaans is (naast Italiaans) zeker de leukste vind ik. Goede tip inderdaad, aangezien Engels en Nederlands na 200 potjes echt niet meer aan te horen zijn. Kan het iedereen aanraden.

@Vissert Hoewel knieën inderdaad sneller slijten met zaalvoetbal, heb ik (veel) vaker enkelblessures gehad. De laatste blessure duurde 9 maanden. Dat is wat anders dan die paar wedstrijden durende blessures in FUT. Zou eens wat zijn als je je TOTS Kante voor 25 wedstrijden moet missen. :D
Ja ik heb ook zwakke enkels maar speel sinds kort met een 3D geprinte enkelbrace (exo-l). Duur grapje maar werkt prima.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 12:34:
Verlies ik in de DKT doordat m'n keeper na een corner de bal weggooit en iemand het op de 16 kan aannemen, terwijl ik full bar gooide.... Stond gewoon 1-0 voor maar daarna had hij al het geluk van de wereld. En daarvoor was ik in dezelfde ronde veel beter dan m'n tegenstander, hij had rood, rage quit hij in de 20e minuut ofzo terwijl het nog 0-0 staat en ik dus lekker opnieuw mag. Wat een spel
Ja klote is dat van die uitgooien. Met enige regelmaat dat ik daardoor een goaltje mee pik. Vanwege de pass assistance moet je echt vrije baan hebben bij het uitgooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 12:47:
[...]

Ja klote is dat van die uitgooien. Met enige regelmaat dat ik daardoor een goaltje mee pik. Vanwege de pass assistance moet je echt vrije baan hebben bij het uitgooien.
Ze moeten gewoon een target indicator toevoegen, zodat je ziet naar welke speler de bal gaat als je op dat moment de bal speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Vissert schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 12:47:
[...]

Leuk team! Ik vond Totti vrij onzichtbaar die paar keer dat ik hem tegen ben gekomen.
Dank!

Moeten we toch maar wat potjes gaan spelen, totti is echt een baas. Alleen lange afstand sprints zijn niet voor hem. (hoge acceleration, lage sprint speed)

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Bossie schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 12:57:
[...]

Ze moeten gewoon een target indicator toevoegen, zodat je ziet naar welke speler de bal gaat als je op dat moment de bal speelt.
Zolang het passen maar moeilijker wordt. Ik word echt helemaal gestoord van het pass spammen, en er tussen gaan staan heeft veel te vaak geen effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 12:57:
[...]

Mee eens. Niet alleen met uitgooien maar ook met steekballen. Regelmatig dat ik Son diep wil sturen maar dat Mane de bal krijgt. Ligt niet eens aan het mikken :+

Ik voeg hem toe aan de lange lijst van verbeteringen :+
Byron010 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:03:
[...]

Dank!

Moeten we toch maar wat potjes gaan spelen, totti is echt een baas. Alleen lange afstand sprints zijn niet voor hem. (hoge acceleration, lage sprint speed)
Vanavond wanhopige poging op kwalificatie. Anders wordt het afzien op woensdag en donderdag. Deze vrijdag vrij dus ik moet wel gekwalificeerd zijn voor dit weekend.

Ja gezien zijn stats moet het een degelijke speler zijn. De speciale kaart van Lahm is mij al wel meerdere keren positief opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Vissert schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:08:
[...]

Mee eens. Niet alleen met uitgooien maar ook met steekballen. Regelmatig dat ik Son diep wil sturen maar dat Mane de bal krijgt. Ligt niet eens aan het mikken :+

[...]

Vanavond wanhopige poging op kwalificatie. Anders wordt het afzien op woensdag en donderdag. Deze vrijdag vrij dus ik moet wel gekwalificeerd zijn voor dit weekend.

Ja gezien zijn stats moet het een degelijke speler zijn. De speciale kaart van Lahm is mij al wel meerdere keren positief opgevallen.
Precies dit ja, ene wedstrijd mik ik schuin naar voren en komt de pass aan bij de speler die bedoelde en die er schuin voor staat. Andere wedstrijd doe ik precies hetzelfde op hetzelfde moment en gaat de bal ineens breed (en niet naar voren) naar een speler die totaal niet vrij staat.

Waarom wordt het dan trouwens afzien morgen en overmorgen voor DKT?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:08:
[...]

[...]

Manual through balls halen die ergenis weg. Is wel ff oefenen maar daarna kun je met veel meer precisie steken.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
Afgelopen Weekend League voor de tweede keer de 40-0 gehaald!

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Amelandbor schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:06:
[...]

Zolang het passen maar moeilijker wordt. Ik word echt helemaal gestoord van het pass spammen, en er tussen gaan staan heeft veel te vaak geen effect.
Ik word eerder gek van die mensen die bij elke aannamen gaan precisie dribbelen. Dat is echt rete-irritant om tegen te spelen. Ik weet dat FIFA niet super realistisch is, maar dit zie ik bijna nooit in een wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Fraaank schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 14:36:
[...]

Ik word eerder gek van die mensen die bij elke aannamen gaan precisie dribbelen. Dat is echt rete-irritant om tegen te spelen. Ik weet dat FIFA niet super realistisch is, maar dit zie ik bijna nooit in een wedstrijd.
Dat is het ook inderdaad. Ik gebruik het soms wel eerlijk gezegd, maar die mensen die het de hele tijd gebruiken zijn meestal makkelijk te verslaan. Gewoon niks doen en op een afstandje blijven staan. Zolang je niet hapt weten ze het niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-10 13:25
MitchelFC schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:26:
Afgelopen Weekend League voor de tweede keer de 40-0 gehaald!
Allereerst gefeliciteerd met die prestatie. Ten tweede zou ik graag horen hoe iemand als jij omgaat met bijvoorbeeld de wedstrijden waar button-lag is of van die vervelende auto-lunges van verdedigers op verkeerde momenten, want ik heb hier al genoeg wedstrijden door verloren en elke mogelijkheid om deze hatelijke omstandigheden te verminderen grijp ik graag aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joster schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:15:
[...]

Precies dit ja, ene wedstrijd mik ik schuin naar voren en komt de pass aan bij de speler die bedoelde en die er schuin voor staat. Andere wedstrijd doe ik precies hetzelfde op hetzelfde moment en gaat de bal ineens breed (en niet naar voren) naar een speler die totaal niet vrij staat.

Waarom wordt het dan trouwens afzien morgen en overmorgen voor DKT?
Morgen zijn er geloof ik andere eisen voor de kwalificatie. Max 2 goud, max 6 zilver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Vissert schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 15:10:
[...]

Morgen zijn er geloof ik andere eisen voor de kwalificatie. Max 2 goud, max 6 zilver.
Dat wordt een mooi bronzen team bouwen van mijn 20 geopende 1500 packs dan _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er misschien iemand die nu een potje wil/kan spelen?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2017 15:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Lacazette TOTGS! Beste pack luck sinds Lukaku zijn 2e inform die toen voor 300k wegging. Had ik niet verwacht dit. :) Nu verkopen of even wachten tot einde week? Heb op zich geen upgrades nodig nu maar iets leuks kopen kan nooit kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je meer mazzel dan mij :( Ik haal noob Viergever eruit.

Overigens opnieuw een nieuw team samengesteld: https://www.futbin.com/17/squad/5137720
Bruyne was helaas noodzakelijk. Ik had daar liever tots Eriksen of Son 90 gehad.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg Dzeko, nu niet veel waard maar wellicht na vrijdag iets meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMistral
Pompi schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 14:53:
[...]

Allereerst gefeliciteerd met die prestatie. Ten tweede zou ik graag horen hoe iemand als jij omgaat met bijvoorbeeld de wedstrijden waar button-lag is of van die vervelende auto-lunges van verdedigers op verkeerde momenten, want ik heb hier al genoeg wedstrijden door verloren en elke mogelijkheid om deze hatelijke omstandigheden te verminderen grijp ik graag aan.
Same here @MitchelFC :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik dacht dat Mitchel een tijdje terug had gepost dat je de impact van input-lag kan verminderen door s'nachts te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
Bean77 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 21:48:
En ik maar denken dat het niet erger kon dan mijn discard Kimmich :D

Gelukkig kwam ik er heel gemakkelijk doorheen, 12k is dan wel lekker meegenomen voor die paar wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
Bossie schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 00:04:
[...]

Ik dacht dat Mitchel een tijdje terug had gepost dat je de impact van input-lag kan verminderen door s'nachts te spelen.
Klopt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MitchelFC
Pompi schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 14:53:
[...]

's-nachts spelen, gebeuren er minder tot geen gekke dingen, helemaal met de delay, dan win ik er maximaal 32 als ik een button delay heb... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@MitchelFC Met welk team speel je nu?
Bean77 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 21:48:

Overigens opnieuw een nieuw team samengesteld: https://www.futbin.com/17/squad/5137720
Bruyne was helaas noodzakelijk. Ik had daar liever tots Eriksen of Son 90 gehad.
Ik had een walkout. Ik Ronaldo al naar buiten lopen alleen helaas was het Schmeichel. Toch nog 23k.

Leuk team! Doet Zlatan het nog altijd goed bij jou?
Joster schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 16:49:
[...]

Dat wordt een mooi bronzen team bouwen van mijn 20 geopende 1500 packs dan _O-
Haha succes! Ik wist mij nog last minute te kwalificeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Ik niet helaas, had géén 4 wedstrijden op rij geluk qua tegenstanders en een lekker spelend eigen team. Wel weer grote verschillen gemerkt tussen de wedstrijden. 1-0 voorkomen, letterlijk 4x de paal raken, 1 kans tegen 1-1 en op pingels verliezen. Wedstrijd erna schiet Dybala 2 ballen van 20 meter in de kruising en vallen er 2 rebounds voor mijn voeten, rage quit na 40 minuten :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
MitchelFC schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 02:32:
[...]

[...]

's-nachts spelen, gebeuren er minder tot geen gekke dingen, helemaal met de delay, dan win ik er maximaal 32 als ik een button delay heb... |:(
Is toch wel triest dat je een game 's nachts moet gaan spelen zodat de gameplay beter aanvoelt. Thanks EA, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 08:22:
@MitchelFC Met welk team speel je nu?

[...]

Ik had een walkout. Ik Ronaldo al naar buiten lopen alleen helaas was het Schmeichel. Toch nog 23k.

Leuk team! Doet Zlatan het nog altijd goed bij jou?
Jup, mini en maxi passen goed bij elkaar :)
Alleen niet zo'n fan van Dani Alves, maar ik moest en nainggolan en mertens erin hebben.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Bean77 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 10:47:
[...]

Jup, mini en maxi passen goed bij elkaar :)
Alleen niet zo'n fan van Dani Alves, maar ik moest en nainggolan en mertens erin hebben.
Probeer IF Florenzi anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Byron010 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 10:51:
[...]

Probeer IF Florenzi anders
Je was mij net voor idd. IF Florenzi hoor ik goede verhalen over!

@Bean77 Wat is trouwens de reden dat je voor IF mkhitarian bent gegaan? Waarom niet Pogba?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 10:55:
[...]

Je was mij net voor idd. IF Florenzi hoor ik goede verhalen over!

@Bean77 Wat is trouwens de reden dat je voor IF mkhitarian bent gegaan? Waarom niet Pogba?
Wilde TOTS de Gea, maar kan alves wel switchen voor if florenzi en dan normale courtois in het goal en dan kijken welke versie van pogba in mijn budget valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 10:59:
[...]

Wilde TOTS de Gea, maar kan alves wel switchen voor if florenzi en dan normale courtois in het goal en dan kijken welke versie van pogba in mijn budget valt.
Niet de speciale kaart van Butland gehaald? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:00:
[...]

Niet de speciale kaart van Butland gehaald? :+
Is die zo OP dan?
Courtois vind ik een zeer prima keeper die lekker lang is.
Of heeft Butland ook een groeispurt gehad? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:02:
[...]

Is die zo OP dan?
Courtois vind ik een zeer prima keeper die lekker lang is.
Of heeft Butland ook een groeispurt gehad? :P
Geen idee :+ Verwacht het wel aangezien de normale butland al legendarisch genoemd wordt.

Scheelt trouwens 3 centimeter tussen Butland en Courtois.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:27:
[...]

Geen idee :+ Verwacht het wel aangezien de normale butland al legendarisch genoemd wordt.

Scheelt trouwens 3 centimeter tussen Butland en Courtois.
Tsja zo'n magic gem valt natuurlijk niet te onderschatten :P Dacht overigens dat het verschil groter was.

Ik had overigens eerder naar Pogba gekeken, maar zijn 92/otw kaart was uit bereik. Misschien dat ik een 91 kaart kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand die een Pink Sane heeft gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 12:17:
[...]

Tsja zo'n magic gem valt natuurlijk niet te onderschatten :P Dacht overigens dat het verschil groter was.

Ik had overigens eerder naar Pogba gekeken, maar zijn 92/otw kaart was uit bereik. Misschien dat ik een 91 kaart kan kopen.
En anders even je club opruimen. Best nog wat consumables die nog best wat opleveren.
Bossie schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 12:26:
Iemand die een Pink Sane heeft gehaald?
Reviews op youtube zijn niet super enthousiast. Briljante dribbel en versnelling maar totaal geen strength.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-09 08:57
kevinn schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 06:40:
[...]

Momenteel speel ik 2e divisie dus dat moet het probleem toch niet zijn... Maar ik merk de laatste tijd echt steeds vaker de scripting in het spel. Zo win je potjes die je had moeten verliezen, en verlies je potjes doe je had moeten winnen.

een overwinning van een pot die je eigenlijk had moeten verliezen voelt ook niet als een winst aan vind ik.
Laat de beste winnen, en niet degene met het meeste geluk en minste handicap

Op de PS4 niet. Had maar twee pogingen nodig. Eerst poging was met een silver/mls team. Met mijn serie A team ben ik zonder problemen door de DKT gekomen met 5-1, 3-0, 4-1 en 4-2.

Welke divisie speel je? Ik heb maximaal 4 goede kansen/schoten nodig om te scoren. Heeft denk ik meer te maken met het afmaken dan met de tegenstander.

PTB is rustig opbouwen tot halverwege helft tegenstander. Middenvelders van de tegenstander gaan druk zetten dan -> ballatje terugspelen en de gaten vallen vanzelf in het middenveld/verdediging.

EDIT; Twee faalmomenten van een paar WL wedstrijden :+

[video]

[video]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-10 13:25
MitchelFC schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 02:32:
Bedankt voor de reactie. Zou best dingen willen aanpassen om mijzelf te verbeteren, maar aangezien het toch maar voor ontspanning is en ik meer van slapen houd gaat mij dat net iets te ver. Zeker aangezien ik vergeleken met jou maar average ben.
Fraaank schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:26:
[...]
Is toch wel triest dat je een game 's nachts moet gaan spelen zodat de gameplay beter aanvoelt. Thanks EA, thanks!
Heb dus een beetje hetzelfde gevoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 13:08:
[...]
Reviews op youtube zijn niet super enthousiast. Briljante dribbel en versnelling maar totaal geen strength.
Hij is redelijk cheap en heeft leuke traits, maar het is idd geen Martial.
Ben overigens wel benieuwd naar Rose/Shaw en hopelijk een leuke CDM (Matic/Dembele).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Bossie schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 14:38:
[...]

Hij is redelijk cheap en heeft leuke traits, maar het is idd geen Martial.
Ben overigens wel benieuwd naar Rose/Shaw en hopelijk een leuke CDM (Matic/Dembele).
Ben benieuwd of ze TOTS etc er ook bij doen.. dan weet je dat kante en martials langs komt... hoe bedoel je OP 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Advies gevraagd:

Als ik Kane of Immobile verkoop kan ik Ronaldo 94 kopen. Heb nooit met CR7 gespeeld. Mijn plan is hem in mijn main team in minuut 1 in te wisselen als spits en in mijn fitness team als super sub te gebruiken. Klinkt dit als een plan?

Waardoor ik twijfel is omdat Kane en Immobile ruim 1 op 1 lopen in wl en DKT. Zo een dure speler halen als lf vind ik zonde. Zeker omdat ik al potm son en Balde Diao heb. Die zijn allebei ook dikke prima. Ronaldo is natuurlijk wel Ronaldo. Het lijkt me erg gaaf om met die baas te spelen.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2017 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Byron010 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 15:28:
[...]

Ben benieuwd of ze TOTS etc er ook bij doen.. dan weet je dat kante en martials langs komt... hoe bedoel je OP 8)7
TOTS niet volgens mij, ook mensen met teveel special cards niet. Maar zou Martial er met 2 al teveel hebben? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 15:48:
[...]

TOTS niet volgens mij, ook mensen met teveel special cards niet. Maar zou Martial er met 2 al teveel hebben? :o
Zonder IF's, Sane had bijvoorbeeld een MOTM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn weer nieuwe sbcs. De premium sbcs zijn terug.

Tip voor de loyalty sbc: twee leagues gebruiken. Cms van dezelfde nationaliteit en cbs ook dezelfde (natuurlijk een andere dan je cm). Keeper en spits kunnen koppelen aan de league maar andere nationaliteit gebruiken. Moet allemaal uit je club komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Het is wel uitverkoop, wordt het PotM bra, Hazard, of toch gewoon beide... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peeweeherman schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 20:22:
Het is wel uitverkoop, wordt het PotM bra, Hazard, of toch gewoon beide... :)
Volgens mij was mijn POTM Ibra iets van 850k ...
Ik vind de POTM kaartjes wel erg cheap ivm bijvoorbeeld Futmas Fernandinho / Dembele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El Pharaone uit de SBC, prima :) Rooney, Can, Mkhetarian en Coleman hebben plaatsgemaakt voor El Sharaawy, Matic, Salah en Florenzi. M'n tweede team heeft dus een kleine upgrade gehad.

Iemand die een potje wil? Ben beschikbaar :D

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2017 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 20:34:
El Pharaone uit de SBC, prima :) Rooney, Can, Mkhetarian en Coleman hebben plaatsgemaakt voor El Sharaawy, Matic, Salah en Florenzi. M'n tweede team heeft dus een kleine upgrade gehad.

Iemand die een potje wil? Ben beschikbaar :D
Later misschien even, zat door jou welk te kijken of er een Matic SBC was :X
Een 87/86 Matic zou ik graag willen hebben als LCDM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 20:52:
[...]

Haha sorry, oeps. Ben pas 3 weken bezig op PS4 dus vandaar dat ik hem ga gebruiken :+
Overigens lekker winst gemaakt op Perotti IF (gekocht voor 10K, verkocht voor 35)) en zo'n 84 random IF (gekocht voor 10,750, verkocht voor 22,500). Zelfs mijn FUT Birthday spelers zijn gestegen in waarde om een of andere reden. Wel had ik het geld dat ik in hen heb geïnvesteerd beter in meer van die 84 IF kunnen steken, want dan waren de marges veel groter natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Bossie schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 20:52:
[...]

Tja, zal een kwestie van tijd zijn, op dit moment gebruik ik nog steeds de normale versie.
Ik twijfel verder over de futmas Mousa Dembele of toch Fernandinho
Iemand hier die er iets over kan zeggen?
(Kans is ook nog dat zij een Futtie krijgen?)

PotM Hazard heb ik in elk geval gehaald met wat spul uit mijn club, de normale is al weer verkocht, dus dat is pure winst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 21:03:
[...]

Haha sorry, oeps. Ben pas 3 weken bezig op PS4 dus vandaar dat ik hem ga gebruiken :+
Overigens lekker winst gemaakt op Perotti IF (gekocht voor 10K, verkocht voor 35)) en zo'n 84 random IF (gekocht voor 10,750, verkocht voor 22,500). Zelfs mijn FUT Birthday spelers zijn gestegen in waarde om een of andere reden. Wel had ik het geld dat ik in hen heb geïnvesteerd beter in meer van die 84 IF kunnen steken, want dan waren de marges veel groter natuurlijk.
Zijn nodig in SBC
peeweeherman schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 21:08:
[...]

Tja, zal een kwestie van tijd zijn, op dit moment gebruik ik nog steeds de normale versie.
Ik twijfel verder over de futmas Mousa Dembele of toch Fernandinho
Iemand hier die er iets over kan zeggen?
(Kans is ook nog dat zij een Futtie krijgen?)

PotM Hazard heb ik in elk geval gehaald met wat spul uit mijn club, de normale is al weer verkocht, dus dat is pure winst ;)
Ik heb geen muntjes meer voor POTM Hazard. Dembele/Matic zie ik wel steeds terugkomen in de voorspelling voor Futties, echter lijkt het me sterk dat Dembele door deze SBC een pink kaartje krijgt.

Ga zelf in ieder geval even afwachten, tegen het einde van de SBCs zal er iets meer bekend zijn over de CM/CDM futties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 21:11:
[...]

Zijn nodig in SBC
[...]

Ik heb geen muntjes meer voor POTM Hazard. Dembele/Matic zie ik wel steeds terugkomen in de voorspelling voor Futties, echter lijkt het me sterk dat Dembele door deze SBC een pink kaartje krijgt.

Ga zelf in ieder geval even afwachten, tegen het einde van de SBCs zal er iets meer bekend zijn over de CM/CDM futties.
Maar de SBC's waarin ze nodig waren waren er allemaal al toch, de nieuwe SBC's hebben ze niet nodig toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Bossie schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 21:11:
[...]

Dembele/Matic zie ik wel steeds terugkomen in de voorspelling voor Futties, echter lijkt het me sterk dat Dembele door deze SBC een pink kaartje krijgt.
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld, maar het kaartje wat je van deze sbc krijgt is blauw, voor futtie zal het net zo lopen als de rest. Ik denk dat het voor EA een mooie manier is om waarde uit de markt te halen.
Eerst munten voor een untradable futmas uit laten geven en daarna met een betere futtie komen.

Ik heb de leenspeler van Dembele gehaald, verder maar even hand op de knip.
Vrijdag komen de laatste 2 End of an Era (Gerrard & Lampard?) en dat gaat mogelijk ook nog vies geld kosten.
Heb vorige week nog wel een stuk of 7 TOTS gekocht voor 30k per stuk. Verder zal de untradable bank wel geslachtofferd worden, waaronder Potm Alli en SBC Suarez en Lacazette.
De kosten die ik nog moet maken zijn vooral afhankelijk van de team rating die ze vragen, 85 of 88 maakt nogal een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe stuur ik iemand tegen wie ik speel een bericht op PS4? Op PS3 stond hij dan bij ontmoette spelers, nu echter niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peeweeherman schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 21:39:
[...]

Ik snap niet helemaal wat je bedoeld, maar het kaartje wat je van deze sbc krijgt is blauw, voor futtie zal het net zo lopen als de rest. Ik denk dat het voor EA een mooie manier is om waarde uit de markt te halen.
Eerst munten voor een untradable futmas uit laten geven en daarna met een betere futtie komen.

Ik heb de leenspeler van Dembele gehaald, verder maar even hand op de knip.
Vrijdag komen de laatste 2 End of an Era (Gerrard & Lampard?) en dat gaat mogelijk ook nog vies geld kosten.
Heb vorige week nog wel een stuk of 7 TOTS gekocht voor 30k per stuk. Verder zal de untradable bank wel geslachtofferd worden, waaronder Potm Alli en SBC Suarez en Lacazette.
De kosten die ik nog moet maken zijn vooral afhankelijk van de team rating die ze vragen, 85 of 88 maakt nogal een verschil.
Ik heb de laatste druppel er al uit gehaald en POTM Lukaku/Kane en TOTS Siggy door de versnipperaar gehaald. Misschien dat ik nog voor Rose/Shaw als backup voor Alonso om vervolgens Saul te kunnen vervangen door een eventuele Matic/Dembele.

Alonso/Lahm zijn tot nu toe echte versterkingen gebleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 21:59:
Hoe stuur ik iemand tegen wie ik speel een bericht op PS4? Op PS3 stond hij dan bij ontmoette spelers, nu echter niet...
Mijn manier:
In het pauzemenu op vierkantje drukken. Er verschijnt een spelerslijst waar je de psn van de tegenstander kunt zien. Deze zoek ik op via de mobiele psn message app (aangezien dat fijner berichten typen is).

[ Voor 4% gewijzigd door OnderDeMotorkap op 19-07-2017 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:51
Zijn bij andere Xbox spelers de FUT servers ook soort van down(ik kan de sbc pagina's niet laden...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OnderDeMotorkap schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 22:14:
[...]

Mijn manier:
In het pauzemenu op vierkantje drukken. Er verschijnt een spelerslijst waar je de psn van de tegenstander kunt zien. Deze zoek ik op via de mobiele psn message app (aangezien dat fijner berichten typen is).
Thanks! Dat typen doe ik ook soms inderdaad :)
Pagina: 1 ... 182 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.