Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Check je club op alle spelers, ben met een zeer kleine club van 20 naar 80K gegaan, jackpotttt

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11 21:49
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 19:49:
Check je club op alle spelers, ben met een zeer kleine club van 20 naar 80K gegaan, jackpotttt
Tip: gebruik Futbin import hiervoor :)
Dagelijks checken kan duizenden per week opleveren, zonder veel moeite

Verwijderd

nino_070 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 20:30:
[...]

Tip: gebruik Futbin import hiervoor :)
Dagelijks checken kan duizenden per week opleveren, zonder veel moeite
Dacht dat FUTbin de laatste tijd wat minder accuraat was, maar dat kan zeker handig zijn inderdaad!
Ik ga de 100K aantikken, met de WL rewards van morgen heb ik dan minimaal 150K. Daar kan ik m'n teams wel leuk mee upgraden :)

Als OTW had ik btw Sakho, niet echt bruikbaar.

• nino_070
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 20:35:
[...]

Dacht dat FUTbin de laatste tijd wat minder accuraat was, maar dat kan zeker handig zijn inderdaad!
Ik ga de 100K aantikken, met de WL rewards van morgen heb ik dan minimaal 150K. Daar kan ik m'n teams wel leuk mee upgraden :)

Als OTW had ik btw Sakho, niet echt bruikbaar.
Is inderdaad wat minder accuraat de laatste tijd (minder vaak prijsupdates), maar dat komt denk ik doordat de servers van Futbin te lijden hebben onder de 1000en mensen die hun hele club importeren.

[ Voor 3% gewijzigd door nino_070 op 12-07-2017 20:37 ]

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
OTW Mané uit de SBC, nice!

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-11 22:14
78 rated Niang hier :(

Gelukkig heb ik untradables ingeleverd, anders zou ik het zonde vinden.

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-11 09:36

kevinn

PSN; southation

OnderDeMotorkap schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 01:19:
[...]

78 rated Niang hier :(

Gelukkig heb ik untradables ingeleverd, anders zou ik het zonde vinden.
Berahino. Had gelukkig alle spelers in mijn club. Liever toch een Pogba gehad :+
Ik ben ook maar even overgestapt naar de pro player 4231 formatie van @MrMistral. Ik creer echt veel meer kansen maar maak ze ook een stuk slechter af :+

Helaas kwam ik 1 tegenstander tegen die 4312 speelde en toch iets beter combineerde dan ik kon dichtlopen. Daarnaast merk ik dat de centrale cam wel echt doorslaggevend is.

Verwijderd

Vissert schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 08:59:
Ik ben ook maar even overgestapt naar de pro player 4231 formatie van @MrMistral. Ik creer echt veel meer kansen maar maak ze ook een stuk slechter af :+

Helaas kwam ik 1 tegenstander tegen die 4312 speelde en toch iets beter combineerde dan ik kon dichtlopen. Daarnaast merk ik dat de centrale cam wel echt doorslaggevend is.
Ik speel daar nu zo'n twee maanden mee, maar bij mij zijn de CAMs meer buitenspelers dan bij MrMistral. Heb ze al op stay central staan, wellicht moet ik m'n teaminstructies wat aanpassen.

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 09:52:
[...]

Ik speel daar nu zo'n twee maanden mee, maar bij mij zijn de CAMs meer buitenspelers dan bij MrMistral. Heb ze al op stay central staan, wellicht moet ik m'n teaminstructies wat aanpassen.
Dat hoort gewoon bij die opstelling, de formatie lijkt alsof het heel erg centraal is maar om een of andere reden willen de buitenste CAM's het veld helemaal breed maken. Hierdoor merk je de middelste CAM het meest.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Verwijderd

Byron010 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 09:54:
[...]

Dat hoort gewoon bij die opstelling, de formatie lijkt alsof het heel erg centraal is maar om een of andere reden willen de buitenste CAM's het veld helemaal breed maken. Hierdoor merk je de middelste CAM het meest.
MrMistral kon tegen mij heel fijn tikken met zijn CAM's, voor mijn gevoel speelden zij echt een stuk centraler. Ik ga maar ff wat uitproberen :)
Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 09:52:
[...]

Bij mij ook. Ik start in een 4321 formatie en switch direct. Mane en Son op de "flanken" en tots Sigurdson als centralen cam. Die doet het perfect.

Iniesta is toch te licht en slechte schutter als centrale cam.

Edit:

Ik ga denk ik iago aspas als centrale cam neerzetten. Iets meer variatie in spel hoop ik.

[ Voor 8% gewijzigd door Vissert op 13-07-2017 11:01 ]

Verwijderd

Vissert schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 10:28:
[...]

Bij mij ook. Ik start in een 4321 formatie en switch direct. Mane en Son op de "flanken" en tots Sigurdson als centralen cam. Die doet het perfect.

Iniesta is toch te licht en slechte schutter als centrale cam.
Ik heb Martial en TOTS Quaresma op de flanken en Rooney als CAM. Hopelijk kan ik binnenkort 2POTM Son verwelkomen. Oh ja shit dat is dan dus als leenspeler...

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 09:01
Vissert schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 08:59:

Haha! Hoe komt dat dan?

Klopt idd! Een type als ben arfa werkt voor mij het beste :) Niet te groot, niet te klein, niet langzaam.

PSN: MrMistral

MrMistral schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 12:23:
[...]

Haha! Hoe komt dat dan?

Klopt idd! Een type als ben arfa werkt voor mij het beste :) Niet te groot, niet te klein, niet langzaam.
Ik weet het niet. Ik had potjes waarbij ik 18 schoten had en 2 goals. Kan zijn dat het toevallig Butland effect is of dat het mij nu opvalt omdat ik meer kansen creëer.

De nederlaag was deels mijn eigen schuld. Ik kwam toeval 1-0 achter en ging het omgooien in de rust. Toch weer terug gezet halverwege tweede helft maar je moet dan toch aanvallender gaan spelen en toen kon hij er nog een paar bij prikken.

Verwijderd

Vissert schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 12:40:
[...]

Ik weet het niet. Ik had potjes waarbij ik 18 schoten had en 2 goals. Kan zijn dat het toevallig Butland effect is of dat het mij nu opvalt omdat ik meer kansen creëer.

De nederlaag was deels mijn eigen schuld. Ik kwam toeval 1-0 achter en ging het omgooien in de rust. Toch weer terug gezet halverwege tweede helft maar je moet dan toch aanvallender gaan spelen en toen kon hij er nog een paar bij prikken.
Misschien een goede tip: het helpt mij om regelmatig de advanced finishing tutorial te doen met een niet al te goed team. Dat dwingt je om efficiënt te schieten.

Niet dat ik een god ben in afmaken maar ik win regelmatig met veel minder schoten op doel dan mijn tegenstander.
Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 12:59:
[...]

Misschien een goede tip: het helpt mij om regelmatig de advanced finishing tutorial te doen met een niet al te goed team. Dat dwingt je om efficiënt te schieten.

Niet dat ik een god ben in afmaken maar ik win regelmatig met veel minder schoten op doel dan mijn tegenstander.
Weer vaker de tutorial doen is wel een goede ja. Normaal gesproken niet echt moeite met finishen maar het viel mij op gisteren. Kane was wel weer on fire.

Edit:

@MrMistral Hoe pak jij dat aan tegen zeer smalle formaties? Teams als 4312 die eigenlijk niet naar buiten te drukken zijn op het middenveld?

[ Voor 12% gewijzigd door Vissert op 13-07-2017 15:21 ]

Verwijderd

Ik speel net de finale van de DKT. Was van plan te verliezen omdat ik al geplaatst ben. Scoor een doelpunt. Skip alles. Scoort hij een vage rebound goal, sssssh tot de middenlijn, rondjes draaien op de grond en een Xbox live bericht. Scoor ik daarna nog 4 in de 1e helft. Ragequit hij. Na 3 berichten van zijn kant kon ik het toch niet laten om te melden dat ik al geplaatst was en hij gratis door had gemogen als hij zich gedroeg.

Wie goed doet, goed ontmoet. :)

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Voor wie de Marquee Matchups nog moet doen:
De Scream player is untradeable.

Verwijderd

SR8 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 20:00:
Voor wie de Marquee Matchups nog moet doen:
De Scream player is untradeable.
Echt te suf de afgelopen dagen. Wat moeten we met untradeable meuk en leenspelers? Ik heb nu een Scream Douglas Costa waar ik geen bal aan heb. Nou ja, hij zal wel in een SBC kunnen volgende week.

• MrMistral
Mag ik deze nomineren voor assist van de week :D ?

Vissert schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 13:29:
[...]

Weer vaker de tutorial doen is wel een goede ja. Normaal gesproken niet echt moeite met finishen maar het viel mij op gisteren. Kane was wel weer on fire.

Edit:

@MrMistral Hoe pak jij dat aan tegen zeer smalle formaties? Teams als 4312 die eigenlijk niet naar buiten te drukken zijn op het middenveld?
Ik heb het daar ook altijd lastig tegen. Even een paar wedstrijden gespeeld in de hoop dat ik een 4312 team tegen zou komen. Beelden zijn altijd makkelijker om iets te illustreren :)

Maar zoals je hopelijk een beetje kan zien probeer ik in eerste instantie met de voorste man, vaak laca of arfa druk te zetten en als dat niet lukt de tegenstander eerst gewoon op je af te laten komen en dan alles doen met een van je cdms. Als het niet lukt met je cdm, grijpen als het goed is, doordat m'n agressie hoog staat, de CB's in. Omdat het zo vol wordt doordat je niets doet loopt de tegenstander zich vaak vast. Voordeel is dat door de smalle formatie je rcam en lcam ruimte krijgen :)

• Fraaank
Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 21:03:
[...]

Echt te suf de afgelopen dagen. Wat moeten we met untradeable meuk en leenspelers? Ik heb nu een Scream Douglas Costa waar ik geen bal aan heb. Nou ja, hij zal wel in een SBC kunnen volgende week.
Had Sneijder eruit, ik denk wel dat de screamkaarten nog nodig gaan zijn binnenkort. Telt hij ook niet mee als SBC-kaart voor bijvoorbeeld End of an era Totti?
MrMistral schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 12:23:
[...]

Haha! Hoe komt dat dan?

Als je PL speelt, ik kan Fabregas IF aanraden op de positie.
Balvast, sterk, goede finishing maar zijn passing is echt bizar goed.

Misschien dat TOTS Eriksen nog beter is, maar Fabrepass is vreemd genoeg erg goedkoop.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 19:04
Fraaank schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 21:24:
[...]

Had Sneijder eruit, ik denk wel dat de screamkaarten nog nodig gaan zijn binnenkort. Telt hij ook niet mee als SBC-kaart voor bijvoorbeeld End of an era Totti?
Volgens mij niet. Ik haalde er Filipe Luis uit. Ik denk dat ik die ga gebruiken om Atletico madrid te voltooien. Of ik kijk of ik hem kan linken in mijn premier league of calcio A elftal. :)

Verwijderd

Kreeg een Draft token in een van de mm pakjes. Heb een team met Tots CR7. Dat is niet normaal lekker spelen. Je hoeft de skill pook maar aan te kijken en iedereen valt om. Ook maakt het dat je de finishing tutorial niet hoeft te doen. Die vent is echt te ziek voor woorden.

Ik snap nu wat mensen bedoelen met 'elite' spelers. Denk dat ik wat ga verpatsen zodat ik CR7 nif als super sub kan inbrengen.

• nino_070
Fraaank schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 21:24:
[...]

Het antwoord is nee. Alleen league SBC spelers tellen mee.

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Hopelijk morgen Gerrard als sbc

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Verwijderd

Mijn 4 Ashley Coles hopen het met je mee. :)
MrMistral schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 21:17:
Mag ik deze nomineren voor assist van de week :D ?

[video]

[...]

Ik heb het daar ook altijd lastig tegen. Even een paar wedstrijden gespeeld in de hoop dat ik een 4312 team tegen zou komen. Beelden zijn altijd makkelijker om iets te illustreren :)

[video]

Maar zoals je hopelijk een beetje kan zien probeer ik in eerste instantie met de voorste man, vaak laca of arfa druk te zetten en als dat niet lukt de tegenstander eerst gewoon op je af te laten komen en dan alles doen met een van je cdms. Als het niet lukt met je cdm, grijpen als het goed is, doordat m'n agressie hoog staat, de CB's in. Omdat het zo vol wordt doordat je niets doet loopt de tegenstander zich vaak vast. Voordeel is dat door de smalle formatie je rcam en lcam ruimte krijgen :)
Je mag hem nomineren! :+

Ik ga je instructie filmpje vanavond even rustig kijken. Ik merk al wel nadat ik Iniesta heb vervangen voor TOTS Viera het al een stuk beter loopt. Meer diepgang en meer gevaar voor de goal.

Hoewel ik wel merk dat als je echt wordt vast gezet door de tegenstander het lastig is om hier onder vandaan te komen. Je spelers staan dusdanig dicht bij elkaar dat je zelf ook niet de ruimte hebt.

@Verwijderd Ik heb gisteren een potje gespeeld met de buitenste cams op "Naar 16 bij voorzetten" en ik had het gevoel dat ze zich meer bemoeide met het spel in het centrum. Ik weet alleen niet of ik het echt positief vond :+

@Byron010 Voor welke spits heb je eigenlijk gekozen? Kane staat nu op 47 goals en 12 assist in 35 wedstrijden :+

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:44
Ik denk dat ik mijn ultimate team wel bereikt heb voor dit jaar :)
Fitness team verkocht dus nu met 1 team verder.

https://www.futbin.com/17/squad/3752224

Ik begin met Draxler (PSG) op CAM en wissel dan Carrasco er in.
Op de bank heb ik nog Dost (TOTS) en Gayle (TOTS) voor als de wedstrijd daarom vraagt.

Ik ben benieuwd hoe Lacazette speelt, straks maar eens testen.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:06
Kon het niet laten om good old Dirk te laten liggen.
Vnl onderbuikgevoel, heb er Lens 87 voor ingewisseld

Afbeeldingslocatie: https://s4.postimg.org/k48crzert/Screenshot_2017-07-14-11-15-48_com.ea.gp.fifault.png

• JJoosterman
Nachtapotheker schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 08:50:
Ik denk dat ik mijn ultimate team wel bereikt heb voor dit jaar :)
Fitness team verkocht dus nu met 1 team verder.

https://www.futbin.com/17/squad/3752224

Ik begin met Draxler (PSG) op CAM en wissel dan Carrasco er in.
Op de bank heb ik nog Dost (TOTS) en Gayle (TOTS) voor als de wedstrijd daarom vraagt.

Ik ben benieuwd hoe Lacazette speelt, straks maar eens testen.
Hmm, ik zit daar ook over na te denken. Ik heb nu 2 volwaardige teams waarmee ik speel en wissel voor fitness. Misschien 1 wegdoen en dan de coins gebruiken om het ene elftal op te krikken en dan een zooi van de bronze/silveren meuk gebruiken als fitness.

Nu is nog de vraag, welke van de 2..

https://www.futbin.com/17/squad/5093507

https://www.futbin.com/17/squad/5093451

• kevinn

kevinn

PSN; southation

JJoosterman schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 12:04:
[...]

Hmm, ik zit daar ook over na te denken. Ik heb nu 2 volwaardige teams waarmee ik speel en wissel voor fitness. Misschien 1 wegdoen en dan de coins gebruiken om het ene elftal op te krikken en dan een zooi van de bronze/silveren meuk gebruiken als fitness.

Hybrid maken. Meerder driehoeken te verzinnen.

Florenzi - Manolas - Nainngolan
Smalling - M.Alonso - Kante
Boateng - Vidal - Alaba (Plattenhardt).
Filipe Luis - Godin - Saul

Zoveel mogelijk untradeables gebruiken. Overige coins kun namelijk in je squad investeren ;)

https://www.futbin.com/17/squad/5093906
Dybala en Alli ingame switchen. Alli kan vervangen worden voor elke PL middenvelder.

• OnderDeMotorkap
JJoosterman schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 12:04:
[...]

Ik heb een minder relevante vraag, ik zie dat je Salah hebt op rechtsbuiten. Ik ga er van uit dat je Callejon hebt, maar niet gebruikt. Is Salah de extra 300k waard?

Verwijderd

Had Douglas Costa dus uit de MM's, dat is leuk voor mijn team :) WL loopt niet zo goed, 5-7. Concentreren blijft lastig, verlies vaak door één onoplettend moment.

Verwijderd

OnderDeMotorkap schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 12:27:
[...]

Ik heb een minder relevante vraag, ik zie dat je Salah hebt op rechtsbuiten. Ik ga er van uit dat je Callejon hebt, maar niet gebruikt. Is Salah de extra 300k waard?
Antwoord van een ander die ze alledrie gebruikt heeft: Candreva.

Callejon is een snel en behendig maar kan niet afmaken en kekke moves maken is ook niet zijn ding. Salah is snel en kan kekke moves maar kan niet afmaken en is een klein slap ventje. Candreva is snel en behendig en kan goed afmaken. En hij kan best kekke moves. En hij is slap maar niet zo slap als die anderen.

• Fraaank
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:14:
[...]

Antwoord van een ander die ze alledrie gebruikt heeft: Candreva.

Callejon is een snel en behendig maar kan niet afmaken en kekke moves maken is ook niet zijn ding. Salah is snel en kan kekke moves maar kan niet afmaken en is een klein slap ventje. Candreva is snel en behendig en kan goed afmaken. En hij kan best kekke moves. En hij is slap maar niet zo slap als die anderen.
Heb ze ook alle drie gebruik en vond Callejon eigenlijk wel de beste van de drie. Zo zie je maar: het is altijd persoon of je een speler lekker vind. Vond Callejon wendbaar en zijn rechtervoet is killer. Merkte niet zo dat hij z'n linkervoet nooit (heeft) gebruikt.

Voordat ik TOTS Callejon had, gebruikte ik trouwens iMOTM Salah. Als je een budget-OP RW/RF zoekt zou ik naar hem kijken. Vond zijn TOTS kaartje niet heel veel beter, zeker niet voor die prijs.

• JJoosterman
kevinn schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 12:26:
[...]

Hybrid maken. Meerder driehoeken te verzinnen.

Florenzi - Manolas - Nainngolan
Smalling - M.Alonso - Kante
Boateng - Vidal - Alaba (Plattenhardt).
Filipe Luis - Godin - Saul

Zoveel mogelijk untradeables gebruiken. Overige coins kun namelijk in je squad investeren ;)

https://www.futbin.com/17/squad/5093906
Dybala en Alli ingame switchen. Alli kan vervangen worden voor elke PL middenvelder.
Dat zijn leuke combi's. :) Ik heb de linkerhoek verdediging van je overgenomen, alleen dan Banega ipv Dybala op de cm positie. (Ik houd Dybala wel in het achterhoofd om aan te schaffen).
Nainggolan als middelste cm en dan Fellaini ernaast. Ingame verwissel ik die dan met Fellaini voor de lengte in het midden. Althans, als ik dat nodig acht maar dat zie ik wel wanneer ik er een aantal potjes mee heb gespeeld. De voorhoede bestaat nu nog uit mijn Calcio A 3-tal. Son op de bank, al ga ik daar wel kijken voor een oplossing.

Balde Diao en Harry Kane zijn untradable TOTS. Higuain werkt bij mij beter dan Kane.

@OnderDeMotorkap Callejon heb ik niet. Ik kwam er toen niet doorheen. Persoonlijk vind ik Salah lekker spelen. Bij drukke situaties (3 man om zich heen) kan hij zich eruit dribbelen.Qua doeltreffendheid is het bij mij nog niet veel. Al kan dat ook zijn omdat ik niet zo heel goed ben met afmaken. Ik had hem afgelopen weekend voor 260K teruggekocht. In de ochtend zie ik hem nog wel eens rond deze prijs voorbij komen. De avond daarvoor had ik Salah nog verkocht voor 298.000.(Ik had hem toen eerder voor 254.000).

• kevinn

kevinn

PSN; southation

JJoosterman schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:58:
[...]
Dat zijn leuke combi's. :) Ik heb de linkerhoek verdediging van je overgenomen, alleen dan Banega ipv Dybala op de cm positie. (Ik houd Dybala wel in het achterhoofd om aan te schaffen).
Nainggolan als middelste cm en dan Fellaini ernaast. Ingame verwissel ik die dan met Fellaini voor de lengte in het midden. Althans, als ik dat nodig acht maar dat zie ik wel wanneer ik er een aantal potjes mee heb gespeeld. De voorhoede bestaat nu nog uit mijn Calcio A 3-tal. Son op de bank, al ga ik daar wel kijken voor een oplossing.

Balde Diao en Harry Kane zijn untradable TOTS. Higuain werkt bij mij beter dan Kane.

@OnderDeMotorkap Callejon heb ik niet. Ik kwam er toen niet doorheen. Persoonlijk vind ik Salah lekker spelen. Bij drukke situaties (3 man om zich heen) kan hij zich eruit dribbelen.Qua doeltreffendheid is het bij mij nog niet veel. Al kan dat ook zijn omdat ik niet zo heel goed ben met afmaken. Ik had hem afgelopen weekend voor 260K teruggekocht. In de ochtend zie ik hem nog wel eens rond deze prijs voorbij komen. De avond daarvoor had ik Salah nog verkocht voor 298.000.(Ik had hem toen eerder voor 254.000).
Met Banega krijg je Chiellini niet op full chem volgens mij. Son kan je altijd nog op 7 chem spelen als LM met Smalling en Walker als verdedigers. Stamina en strength van Banega zijn op het middenveld een nadeel.

• JJoosterman
kevinn schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 14:41:
[...]

Met Banega krijg je Chiellini niet op full chem volgens mij. Son kan je altijd nog op 7 chem spelen als LM met Smalling en Walker als verdedigers. Stamina en strength van Banega zijn op het middenveld een nadeel.
Klopt, dat zag ik daarnet. Ik heb nu wel iedereen op full chem. De Rossi op die plek ipv Banega. Ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen.

Son krijg ik pas op 7 chem wanneer ik de verdeding omgooi. Dus links Baines, Smalling, Fellaini en dan Son op LF. Op rechts dan de Calcio A verdediging. Met een Roma 3 hoek voorin

Ik ben alleen een beetje aan het steggelen hoe bij deze formatie de work-ratio's nu echt een voor of nadeel zijn op het middenveld. Maar dat merk ik wel wanneer ik ermee speel en daarna momenten terug bekijk.

• kevinn

kevinn

PSN; southation

JJoosterman schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 15:05:
[...]

Klopt, dat zag ik daarnet. Ik heb nu wel iedereen op full chem. De Rossi op die plek ipv Banega. Ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen.

Son krijg ik pas op 7 chem wanneer ik de verdeding omgooi. Dus links Baines, Smalling, Fellaini en dan Son op LF. Op rechts dan de Calcio A verdediging. Met een Roma 3 hoek voorin

Ik ben alleen een beetje aan het steggelen hoe bij deze formatie de work-ratio's nu echt een voor of nadeel zijn op het middenveld. Maar dat merk ik wel wanneer ik ermee speel en daarna momenten terug bekijk.
Son kan als LM op CM spelen met 7 chem. Daar is wel een Spurs speler voor nodig.

• JJoosterman
kevinn schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 15:15:
[...]

Son kan als LM op CM spelen met 7 chem. Daar is wel een Spurs speler voor nodig.
Ah, found the issue.
Ik krijg hem nu inderdaad op 7. :) op Futbin was zijn loyaliteit aan de club + coach niet meegerekend. Nu krijg ik hem inderdaad op 7 als ik van hem weer een LM maak.Thanks voor je hulp. :)

Verwijderd

Man man man wat speel ik slecht en wat is FIFA slecht, ongelofelijk.

• OnderDeMotorkap
@exactor it @Fraaank @JJoosterman

Bedankt voor de reacties mannen! Ik heb heb nu Callejon in mijn main squad op RF, 41 goals in 43 wedstrijden, maar het hadden er meer kunnen zijn als hij wat sterker was, maar Salah is daar dus geen uitzondering op begrijp ik. Wat betreft afmaken vind ik hem juist wel goed, zijn low driven shot is dodelijk. Ongeveer 20% van de goals zijn met zijn linker, skillen kan ik niet. Birthday Candreva heb ik nu voor 6 wedstrijden gebruikt in mijn fitness squad, vind Callejon net iets fijner (sneller en behendiger). Ik heb ooit de eerste IF van Salah gebruikt, maar vond Cuadrado toch wel beter. IF cuadrado zit momenteel op de bank, kan nu nog niet kiezen tussen Cuadrado en Candreva. Wel grappig dat we andere voorkeur hebben. Hoewel ik TOTS Salah wel zou kunnen betalen (door wat overbodige spelers te verkopen) ga ik het toch skippen.

Ik ga dit weekend wisselen tussen Candreva, Cuadrado en Callejon in mijn main squad. De slechtste van de 3 gaat de verkoop in.

Verwijderd

Zo de markt op de One is een gekkenhuis. Zelfs alle 82s raken op. Die Butland is kennelijk een must have. Bij mij blijft David dan maar staan.

Netet 3-0 voor bij rust. Twee foutjes, 2 wereld goals en nog een fout en mijn eerste pot eindigde in 3-5. :)

Pot 2:

(Wel met 2-1 gewonnen van iemand met een racistische squad name en die de big man deed bij een eigen goal via de keeper. :) )

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2017 20:14 ]

Verwijderd

Is het mogelijk om de coins die je hebt op ultimate team in FIFA 17 mee t's nemen naar FIFA 18

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 20:40:
Is het mogelijk om de coins die je hebt op ultimate team in FIFA 17 mee t's nemen naar FIFA 18
Nope. FIFA points wel (eenmalig). Muntjes niet.

• Harribo
Good old Dirk Kuyt 91 is tot nu toe nog geen aanwinst.
Toch mooi dat ik hem heb.
Goed voor in de kleedkamer :-P

Verwijderd

Kijk ff voor hoe Candreva afmaakt. (En Ciro kan het ook wel een beetje.) (Let bij de 3e goal ff niet op de fout van de tegenstander. DIt is weekend league dus iedereen is een pro.)

Verwijderd

Dat kan ik wel gebruiken. Net weer 2-1 verloren met 3 schoten op de paal waarvan ook de rebounds met enkel een op de grond liggende keeper gemist worden. Ik dacht dat ik het afmaken redelijk snapte, maar blijkbaar toch niet.

Verwijderd

Lachen spel. Sta je 9-2. Twee disconnects waarbij FIFA helemaal afsluit. Krijg je een boodschap dat je DNF modifier bijgesteld is. :)

Toevallig in beide potjes een DC net toen ik scoorde. Toeval?

(Overigens eindig ik toch wel in Goud 2 als ik alles speel of goud 3 als ik eerder kap. Ben niet echt goed)

• Harribo
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 21:46:
Dat kan ik wel gebruiken. Net weer 2-1 verloren met 3 schoten op de paal waarvan ook de rebounds met enkel een op de grond liggende keeper gemist worden. Ik dacht dat ik het afmaken redelijk snapte, maar blijkbaar toch niet.
Zit ook weinig logica in.
Ik heb wel eens gehad dat ik mikte op de rechterhoek en dat ie dan naar de linkerhoek ging :-|
Zat ie toch nog

• Harribo
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 21:46:
Zit ook weinig logica in.
Ik heb wel eens gehad dat ik mikte op de rechterhoek en dat ie dan naar de linkerhoek ging :-|
Zat ie toch nog

Ik kom maximaal tot goud 3 tot nu toe.
Heb op papier een goed team maar heb nog steeds niet de ideale opstelling etc gevonden.

Vind het ook moeilijk om super geconcentreerd te blijven zoveel potjes achter elkaar terwijl dat wel moet wil je wat bereiken in de WL.

Had me nu niet gekwalificeerd, lekker weekend geen WL ook wel eens fijn. Want als ik me gekwalificeerd heb, ga ik er toch achter zitten.

• JJoosterman
Misschien gebruik ik hem voor de verkeerde opstelling maar ik vind Harry Kane tots bij mij waardeloos.. 20 wedstrijden, 1 doelpunt.. Higuaín sbc doet het daarin een heel stuk beter. 24 wedstrijden, 14 goals.

• Fraaank
Waarom haal ik nog TOTS-spelers?

Zijn normale Werner beukt mijn TOTS Chiellini aan de kant, terwijl mijn TOTS Hamsik blijkbaar ook niet kan winnen van normale Castro....ik snap het echt niet meer soms...
Fraaank schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 11:30:
Waarom haal ik nog TOTS-spelers?

Zijn normale Werner beukt mijn TOTS Chiellini aan de kant, terwijl mijn TOTS Hamsik blijkbaar ook niet kan winnen van normale Castro....ik snap het echt niet meer soms...
Omdat je tegenstander waarschijnlijk beter timed.
Hier overigens iemand die met Pink Butland speelt?

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 15-07-2017 11:43 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• JJoosterman
Bossie schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 11:34:
[...]

1 wedstrijd mee gespeeld. Veel kan ik er nog niet over zeggen, wel dat wanneer hij de bal vanuit zijn handen wegschiet echt snoeihard is en vrij laag Ipv zo'n hoge afwachtende bal. De bal komt dan ook echt aan bij mijn aanvaller die op de helft van de tegenstander staat.

Verwijderd

JJoosterman schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 11:24:
Misschien gebruik ik hem voor de verkeerde opstelling maar ik vind Harry Kane tots bij mij waardeloos.. 20 wedstrijden, 1 doelpunt.. Higuaín sbc doet het daarin een heel stuk beter. 24 wedstrijden, 14 goals.
Wat vreemd. Bij mij staat hij op 41 goals, 11 assists uit 39 potten. Allemaal wl en DKT. Speelt naast potm2 Son (200,110,450) en Mhkitaryan 86 (de rw versie van zijn if).

Kane is niet handig om mee te dribbelen maar zijn positionering brengt hem bij mij erg vaak in scorende posities. Heb hem op get in behind. Target man vond ik niks. Plus hij is vrij goed in near post corners. Denk dat dat de helft van zijn goals zijn. :)
JJoosterman schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 12:02:
[...]
1 wedstrijd mee gespeeld. Veel kan ik er nog niet over zeggen, wel dat wanneer hij de bal vanuit zijn handen wegschiet echt snoeihard is en vrij laag Ipv zo'n hoge afwachtende bal. De bal komt dan ook echt aan bij mijn aanvaller die op de helft van de tegenstander staat.
heb momenteel de Gea, maar de meta-keeper heeft wel een erg leuke statboost gekregen.
Weet overigens niet echt wat ik van de huidige nominees moet vinden.

• MrMistral
[...]

Ik zie nu weer bijna alleen maar Pink Butland, Pink Smalling, Shaw, Reid.... het was een tijdje minder :+

MrMistral schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 13:33:
[...]

Ik zie nu weer bijna alleen maar Pink Butland, Pink Smalling, Shaw, Reid.... het was een tijdje minder :+
Heb Pink Butland net binnen, die kan dan mooi naast Pink Smalling :>

Zou Alonso wel willen halen, maar die is momenteel helaas iets te duur.

• JJoosterman
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 12:31:
[...]

Wat vreemd. Bij mij staat hij op 41 goals, 11 assists uit 39 potten. Allemaal wl en DKT. Speelt naast potm2 Son (200,110,450) en Mhkitaryan 86 (de rw versie van zijn if).

Kane is niet handig om mee te dribbelen maar zijn positionering brengt hem bij mij erg vaak in scorende posities. Heb hem op get in behind. Target man vond ik niks. Plus hij is vrij goed in near post corners. Denk dat dat de helft van zijn goals zijn. :)
Daarnet 1 potje met hem gespeeld. 2 goals.. Toen stond die op target man.. Ik ga hem ook op get in behind proberen. Die son heb ik ook. En op het moment probeer ik Cavendra. Die near post corners moet ik weer even op oefenen merk ik. Die gaan er tegenwoordig niet meer in.

Verwijderd

JJoosterman schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 16:10:
[...]

Daarnet 1 potje met hem gespeeld. 2 goals.. Toen stond die op target man.. Ik ga hem ook op get in behind proberen. Die son heb ik ook. En op het moment probeer ik Cavendra. Die near post corners moet ik weer even op oefenen merk ik. Die gaan er tegenwoordig niet meer in.
Zijn volgens mij generfd. Scoor ze alleen nog maar met lange dudes met hoge jumping, heading en shot power. Son en Dybala werken niet meer bij mij. Immobile en Kane wel.

Met koppen krijg ik ballen niet goed gemikt. Bij normale schoten lukt dat prima. Ligt dat aan de timing van de schietknop? Iemand tips?

• JJoosterman
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 16:49:
[...]

Zijn volgens mij generfd. Scoor ze alleen nog maar met lange dudes met hoge jumping, heading en shot power. Son en Dybala werken niet meer bij mij. Immobile en Kane wel.

Met koppen krijg ik ballen niet goed gemikt. Bij normale schoten lukt dat prima. Ligt dat aan de timing van de schietknop? Iemand tips?
Met welke formatie speel je? Ik ga Kane straks maar eens proberen in een 4-1-2-1-2(2) Net met mijn fitness spelers ging dat best vlot. Higuain reigde ze prima erin.

Met koppen proberen ruimte te maken, je kan volgens mij jezelf afzetten van de tegenstander met een button combi. Alleen weet ik die niet uit mijn hoofd. Zal straks even kijken als ik thuis ben.

Verwijderd

JJoosterman schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 17:55:
[...]
Met welke formatie speel je? Ik ga Kane straks maar eens proberen in een 4-1-2-1-2(2) Net met mijn fitness spelers ging dat best vlot. Higuain reigde ze prima erin.

Met koppen proberen ruimte te maken, je kan volgens mij jezelf afzetten van de tegenstander met een button combi. Alleen weet ik die niet uit mijn hoofd. Zal straks even kijken als ik thuis ben.
Speel 4321.

Speler van je afhouden is L2/LT. Dat is mijn probleem niet. Ik krijg de bal niet in de hoek. Dat maakt bij Kane niks uit. Maar met andere spelers wel.

• Fraaank
[...]

Niet lullig bedoelt, maar als ik mijn tegenstander zag spelen betwijfel ik dat, maar goed, op dat moment zit ik ook gewoon in de rage-mode.

Pink Butland viel mij trouwens enorm tegen, net als Pink Smalling.

• MrMistral
Deze judo/ karate CT kende ik nog niet :+

MrMistral schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 23:59:
Deze judo/ karate CT kende ik nog niet :+

[video]
Vond het filmpje vs Fifaspeler die er na kwam minstens zo leuk.

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 20:23
Pink Butland haal je niet alleen omdat het een OP kaart is, maar vooral om je tegenstander het zweet in de handen te laten krijgen nog voor de wedstrijd begonnen is.

I like how you keep the mouse running...

• El Profesor
Nou Pink Butland heeft er net 7 om zijn oren gehad haha. Speel heerlijke pot tot de 40e min, sta met 2-0 voor. Ineens staat mijn team volledig uit positie, nog nooit meegemaakt, verlies gewoon met 2-7. Daarna win ik met 5-1. Hebben jullie dat vaker dat je team volledig uit positie staat uit het niets? Spelers lopen alsof er lood in hun schoenen zit en staan allen uit positie?

• Fraaank
Voor iedereen met een Bundlesliga-squad kan ik End of an Era Lahm aanraden! Die man doet niks verkeerd. Heeft iemand al ervaring met End of an Era Xabi Alonso?

• 3xH
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-01-2023

3xH

Exodus FC schreef op zondag 16 juli 2017 @ 11:07:
Nou Pink Butland heeft er net 7 om zijn oren gehad haha. Speel heerlijke pot tot de 40e min, sta met 2-0 voor. Ineens staat mijn team volledig uit positie, nog nooit meegemaakt, verlies gewoon met 2-7. Daarna win ik met 5-1. Hebben jullie dat vaker dat je team volledig uit positie staat uit het niets? Spelers lopen alsof er lood in hun schoenen zit en staan allen uit positie?
Ja wie heeft het niet mee gemaakt is de betere vraag. Ik had laatst dat mijn spelers zich heel erg vreemd opstelden bij een corner, niemand die bij de 1e paal stond, alle spelers stonden achterin bij de 2e paal en ze leken niet op te letten. Tegenstander hoefde dus alleen een bal richting 1e paal te geven om zo met een vrijstaande speler 1-1 te maken.

Verwijderd

Fraaank schreef op zondag 16 juli 2017 @ 11:54:
Voor iedereen met een Bundlesliga-squad kan ik End of an Era Lahm aanraden! Die man doet niks verkeerd. Heeft iemand al ervaring met End of an Era Xabi Alonso?
Ja. Hij heeft net een vrije trap van 40 meter tegen me in de kruising gejast.

Alonso met Stindl op een twee man's middenveld zag er goed uit.

Zelf niet mee gespeeld. Ik ben aan het puzzelen om Totti te regelen. Gaat een duur geintje worden ben ik bang. Denk dat ik moet wachten op monthly rewards om het enigzins cheap te doen. Ergste is dat ik BL en Ligue 1 bijna af heb. Moet ik dan Lacazette of Lewandowksi in een sbc mieteren? Dat gaat pijn doen.
Fraaank schreef op zondag 16 juli 2017 @ 11:54:
Ik wacht ff af, moet nog behoorlijk wat grinden om hem te kunnen halen maar verwacht dat de benodigde kaartjes nog wel iets goedkoper worden.

Hij gaat dan Saul 85 vervangen, echter is dat tot nu toe echt een gamechanger geweest dus misschien gaat TOTS Herrera er simpelweg uit.

• Fraaank
Bossie schreef op zondag 16 juli 2017 @ 12:09:
[...]

Ik wacht ff af, moet nog behoorlijk wat grinden om hem te kunnen halen maar verwacht dat de benodigde kaartjes nog wel iets goedkoper worden.

Hij gaat dan Saul 85 vervangen, echter is dat tot nu toe echt een gamechanger geweest dus misschien gaat TOTS Herrera er simpelweg uit.
TOTS Herrara is anders ook een monster op het veld! Ook een tijd gebruikt (heb hem als rood kaartje).
Fraaank schreef op zondag 16 juli 2017 @ 12:11:
[...]

TOTS Herrara is anders ook een monster op het veld! Ook een tijd gebruikt (heb hem als rood kaartje).
Ik gebruik hem als CDM in 4231, net zoals Saul.
De laatste heeft simpelweg meer impact op het spel, maar Herrera is ook andere posities bruikbaar maar niet beter dan de spelers die ik al heb.

Het vervelende is dat ik door Chem alleen maar een Saul met Alonso kan vervangen. Dus we we wachten simpelweg even af wat futties nog meer te bieden heeft want die SBC loopt nog wel ff door.

Verwijderd

Zouden jullie Tots Lallana of Herrera aanraden naast Pogba nif en Tots Dele Alli?

• OnderDeMotorkap
Exodus FC schreef op zondag 16 juli 2017 @ 11:07:
Ja zeker! Zo net gehad, speel tegen een team zonder special cards, 82/83 gemiddeld ofzo, hij won bijna alle duels, bizar. Sterling duwt 87 Barzagli van de bal, shielden werkte voor geen meter. IF Perisic met wordt tijdens het shielden van de bal geduwd door standaard Abate, etc etc. Uiteindelijk mijn speelstijl aangepast door geen duels aan te gaan en de bal alleen maar rond te tikken, op die manier heb ik nog kunnen winnen.

Aanval ging in principe wel, maar mijn verdediging stond echt heel raar opgesteld, veel te ver naar voren en ook geneigd om breed te staan.
Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2017 @ 12:31:
Zouden jullie Tots Lallana of Herrera aanraden naast Pogba nif en Tots Dele Alli?
Herrera, simpelweg omdat deze wat verdedigende balans bied ivm met de workrates van Alli/Pogba.

• tomk10
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-11 19:28
Bossie schreef op zondag 16 juli 2017 @ 13:34:
[...]

Herrera, simpelweg omdat deze wat verdedigende balans bied ivm met de workrates van Alli/Pogba.
Afhankelijk van je opstelling natuurlijk maar ik speel met 4-3-1-2

TOTS lallana
TOTS alli SIF can pogba

Ik zou denk ik voor wat balans met herrera spelen of lekker aanvallend met Lallana. Lallana schiet ze er bij mij op die positie wel allemaal lekker in.

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 16 juli 2017 @ 13:34:
[...]

Hmm, goed punt. Heb nu Kante 83 in het midden staan. Herrera heeft dezelfde agression/defending etc. MIsschien de juiste upgrade. (Plus hij speelt voor de juiste club.) Of ik verkoop Pogba en haal ze beide. Misschien is dat nog wel het beste.

WL op zondag is wel de beste manier. Iedereen quit zo een beetje als ze achter komen. Had vorige week precies hetzelfde. Toen vloog ik ook echt door de wins. Ga nu voor Gold 2 zodat ik op 45 wins voor monthlies uitkom. Hoef ik er nog maar 20 per weekend voor Elite 2.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2017 14:45 ]

• MrMistral
Bossie schreef op zondag 16 juli 2017 @ 00:57:
[...]

Haha :+ :X

• El Profesor
OnderDeMotorkap schreef op zondag 16 juli 2017 @ 12:44:
[...]

Ja zeker! Zo net gehad, speel tegen een team zonder special cards, 82/83 gemiddeld ofzo, hij won bijna alle duels, bizar. Sterling duwt 87 Barzagli van de bal, shielden werkte voor geen meter. IF Perisic met wordt tijdens het shielden van de bal geduwd door standaard Abate, etc etc. Uiteindelijk mijn speelstijl aangepast door geen duels aan te gaan en de bal alleen maar rond te tikken, op die manier heb ik nog kunnen winnen.

Aanval ging in principe wel, maar mijn verdediging stond echt heel raar opgesteld, veel te ver naar voren en ook geneigd om breed te staan.
Volgens mij zat het vanochtend in de servers van EA. Want ik heb 9 wedstrijden gespeeld en iedere wedstrijd werden er 5> goals gescoord, regende echt doelpunten. Terwijl er gister niet meer dan 2-3 goals per wedstrijd vielen.

• MrMistral
OnderDeMotorkap schreef op zondag 16 juli 2017 @ 12:44:
[...]

Ja, ben nog steeds erg nieuwsgierig hoe dat ontstaat. Vaak heb ik in zulke wedstrijden ook last van "force fields". Ook zo'n gek fenomeen.

MrMistral schreef op zondag 16 juli 2017 @ 19:02:
[...]

Ja, ben nog steeds erg nieuwsgierig hoe dat ontstaat. Vaak heb ik in zulke wedstrijden ook last van "force fields". Ook zo'n gek fenomeen.
Vaak is het gewoon een delay van 1-2 seconden, hierdoor kun je als je balbezit hebt nog redelijk spelen terwijl je verdedigend vrijwel kansloos bent.

Zeker tegen dribbelaars zijn dit vaak erg frustrerende potjes.

• El Profesor
Bossie schreef op zondag 16 juli 2017 @ 19:12:
[...]

Vaak is het gewoon een delay van 1-2 seconden, hierdoor kun je als je balbezit hebt nog redelijk spelen terwijl je verdedigend vrijwel kansloos bent.

Zeker tegen dribbelaars zijn dit vaak erg frustrerende potjes.
Kan het dat het dan alleen jouw verbinding is, en jij er last van hebt en je tegenstander niet? Het viel me namelijk op in de matchmaking dat ik zag dat hij van 4 groene streepjes sprong naar 2 oranje naar 1 rode en weer terug naar vier groene. Alsof de verbinding niet stabiel was.

Exodus FC schreef op zondag 16 juli 2017 @ 19:48:
[...]

Kan het dat het dan alleen jouw verbinding is, en jij er last van hebt en je tegenstander niet? Het viel me namelijk op in de matchmaking dat ik zag dat hij van 4 groene streepjes sprong naar 2 oranje naar 1 rode en weer terug naar vier groene. Alsof de verbinding niet stabiel was.
Waarom zou dat niet kunnen?

Ik weet niet precies hoe de online games opgezet worden, maar als de host bijvoorbeeld EA is dan zou dit prima voor kunnen komen. WL heeft sowieso EA servers dacht ik, seasons weet ik niet, maar daar zit volgens mij ook een tussenstap tussen.

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 16 juli 2017 @ 19:51:
[...]

Waarom zou dat niet kunnen?

Ik weet niet precies hoe de online games opgezet worden, maar als de host bijvoorbeeld EA is dan zou dit prima voor kunnen komen. WL heeft sowieso EA servers dacht ik, seasons weet ik niet, maar daar zit volgens mij ook een tussenstap tussen.
Seasons is p2p maar daar zit idd altijd nog een server tussen voor authentication en stats etc. Als 1 van die 3 schakels brak is, dan speelt het niet zo lekker. En helaas is dat nogal vaak zo. Seasons is vaker een lagge bende. Delay heb je in beide even veel. Alleen in seasons valt het niet zo op omdat het al laggy is. Nu minder mensen spelen merk je het vooral. Nu speel je vaker tegen mensen verder van huis. Als 18 uitkomt speelt iedereen in jouw straat weer fifa en is het feest.

Nederlanders hebben hun internet meestal wel op orde. Kun je maar eens hoe lekker het speelt als je een friendly tegen een bekende speelt. (behalve als de ea servers weer beroerd zijn)
Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2017 @ 20:36:
[...]

Seasons is p2p maar daar zit idd altijd nog een server tussen voor authentication en stats etc. Als 1 van die 3 schakels brak is, dan speelt het niet zo lekker. En helaas is dat nogal vaak zo. Seasons is vaker een lagge bende. Delay heb je in beide even veel. Alleen in seasons valt het niet zo op omdat het al laggy is. Nu minder mensen spelen merk je het vooral. Nu speel je vaker tegen mensen verder van huis. Als 18 uitkomt speelt iedereen in jouw straat weer fifa en is het feest.

Nederlanders hebben hun internet meestal wel op orde. Kun je maar eens hoe lekker het speelt als je een friendly tegen een bekende speelt. (behalve als de ea servers weer beroerd zijn)
Seasons is misschien niet altijd top, maar WL was de keren dat ik speelde ook vrijwel altijd slecht met vrijdag in het bijzonder. Hoe slecht het vaak is valt pas echt op als je tussendoor even een offline TOTW challenge doet ivm een rode kaart / foot injury :+

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 16 juli 2017 @ 21:26:
[...]

Seasons is misschien niet altijd top, maar WL was de keren dat ik speelde ook vrijwel altijd slecht met vrijdag in het bijzonder. Hoe slecht het vaak is valt pas echt op als je tussendoor even een offline TOTW challenge doet ivm een rode kaart / foot injury :+
Bij mij speelt WL iig altijd lekkerder dan seasons. Maar idd offline is 100x beter dan beide.

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:44
Manman ik werd al gek van die normale Butland, die roze is helemaal niet te verslaan. En die roze Smalling heeft er in 1 weekend al 7 corners ingekopt bij mij. Hoezo OP...

• Fraaank
Ligt het aan mij of zijn de eisen voor de Monthlies erg laag? Ik haal nu met alleen goud halen in de weekenden makkelijk de maandelijkse elite.

Verwijderd

Fraaank schreef op zondag 16 juli 2017 @ 22:15:
Ligt het aan mij of zijn de eisen voor de Monthlies erg laag? Ik haal nu met alleen goud halen in de weekenden makkelijk de maandelijkse elite.
Klopt. En het zijn ook nog Tots. Kunnen we allemaal 3 weken met extra Tots spelen. :)
Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2017 @ 22:16:
[...]

Klopt. En het zijn ook nog Tots. Kunnen we allemaal 3 weken met extra Tots spelen. :)
Dan had ik me deze maand ook ff moeten gaan kwalificeren.
Hoewel de TOTS waarschijnlijk *** zijn, ze waren wel bruikbaar geweest voor de End of an Era SBC's.

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 16 juli 2017 @ 00:57:
[...]

:(

• Fraaank
Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2017 @ 22:16:
[...]

Zijn het nog TOTS? Ik dacht de nieuwere rewards zoals de scare-cards en slechte IF's eigenlijk.

Futwiz heeft het momenteel hierover: http://www.futwiz.com/en/fut-champions/rewards

Verwijderd

De monthlies zijn special cards uit oktober t/m januari, dus inclusief Scream en TOTY bijvoorbeeld.

Btw iemand die nu een potje wil?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2017 08:30 ]

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
Heb nu eigenlijk alleen een eerste team en verder is mijn club leeg. Door kwalificatie voor de WL en de afgelopen Marquee heb ik nu Luiz Adriano OTW en Sneijder Scream untradeable. Het leek me wel leuk om daar een 2e squad van te bouwen waar ik ook gewoon mee kan spelen en kwam op dit uit:

https://www.futbin.com/17/squad/5128826

Sneijder en Luis Adriano wissel ik uiteraard in game. Aangezien ik Sidibe ook al untradeable heb kost het me zo'n 35-40k. Iemand nog tips?

Verwijderd

DKT reward is schijnbaar een tradeable totgs of tott. Daar zitten dus briljante kaartjes in. In de group stages wel te verstaan. Tott is niet zo veel helaas.

Edit: sorry, verkeerde info. Het gaat dus niet om tott. Dat is team of the tournament. Het is team of the group stages en team of the knock out stages. Dat is dus wel een flinke verbetering in mogelijke kaartjes.

Tot zo CR7.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2017 14:02 ]

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2017 @ 12:59:
DKT reward is schijnbaar een tradeable totgs of tott. Daar zitten dus briljante kaartjes in. In de group stages wel te verstaan. Tott is niet zo veel helaas.
RB Ronaldo was onderdeel van TOTT(KS). Zal alleen wel Pozuelo worden :+
Pagina: 1 ... 181 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.