Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Helaas.. Niet eens gold 3 gehaald :( Vanochtend nog paar potjes gespeeld maar ik had het geluk niet mee. Laatste potje zelfs een disconnect tijdens het scherm waar je de formatie ziet. Laatste 12 potjes verloren :(

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-11 15:37
Wat is nou eigenlijk het wezenlijke verschil tussen de normale kaart en die futties sbc kaarten, behalve dat de kaart roze van kleur is? De stats lijken hetzelfde...

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Ik ben wederom geïnspireerd geraakt door de tactieken aangaande 4231 systeem. Dit heb ik een tijd geleden ook gespeeld, alleen toch terug geswitcht naar 41212. Heb het volgende team gebouwd en zit erover na te denken om dat vanavond is te gaan testen. Wat vinden jullie er van?

https://www.futbin.com/17/squad/5034593

Overigens is Mbappe onverhandelbaar dus die wil ik sowieso in de squad kwijt, leek mij er zo best prima uit zien. Maar ben benieuwd naar jullie meningen!

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-11 09:36

kevinn

PSN; southation

RemkoDJ schreef op maandag 10 juli 2017 @ 09:29:
Wat is nou eigenlijk het wezenlijke verschil tussen de normale kaart en die futties sbc kaarten, behalve dat de kaart roze van kleur is? De stats lijken hetzelfde...
Niks. De SBC's moet je zien als een stem. De meest gestemde speler krijgt een aparte SBC met verbeterde stats (roze kaart is nodig voor de SBC maar dat kan elke zijn). De oude SBC krijgt geen upgrade. Vanaf de bekendmaking heb je 48 uur om te stemmen. Op dinsdag of vrijdag komt de winner SBC online waarna je 72 uur de tijd krijgt om de SBC te doen.
huis-r schreef op maandag 10 juli 2017 @ 09:29:
Ik ben wederom geïnspireerd geraakt door de tactieken aangaande 4231 systeem. Dit heb ik een tijd geleden ook gespeeld, alleen toch terug geswitcht naar 41212. Heb het volgende team gebouwd en zit erover na te denken om dat vanavond is te gaan testen. Wat vinden jullie er van?

https://www.futbin.com/17/squad/5034593

Overigens is Mbappe onverhandelbaar dus die wil ik sowieso in de squad kwijt, leek mij er zo best prima uit zien. Maar ben benieuwd naar jullie meningen!
Jordi Alba en Sergi Robert vervangen voor Casemiro en Marcelo. Stamina van TOTY Iniesta is 76 dus daar heb je waarschijnlijk een sub voor nodig. Persoonlijk zou ik Suarez CAM zetten en Iniesta verkopen.

https://www.futbin.com/17/squad/5035133

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-11 17:50
RemkoDJ schreef op maandag 10 juli 2017 @ 09:29:
Ze zijn ook het zelfde. Echter is het completen van die SBC een "stem" voor een verkiezing van de favoriete CB uit het spel. De speler van de SBC die het vaakst gecomplete wordt krijgt een hoger rated roze kaartje.

• RemkoDJ
Pyramiden schreef op maandag 10 juli 2017 @ 10:39:
[...]

Ze zijn ook het zelfde. Echter is het completen van die SBC een "stem" voor een verkiezing van de favoriete CB uit het spel. De speler van de SBC die het vaakst gecomplete wordt krijgt een hoger rated roze kaartje.
Thanks for the info
En die updated roze kan je dan hoe bemachtigen? :)

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:06
Bean77 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 22:45:
[...]

Klopt. Het ligt vaak dicht bij elkaar. Als je toch erg vaak verliest dan ben je inderdaad niet beter dan de meeste tegenstanders.
Vind het altijd zo'n kul om al het pech op EA af te wenden en al het geluk als vanzelfsprekend aan te nemen. Ik vervloek EA ook wel eens, maar moet pech/geluk wel in perspectief blijven zien anders wordt het wel een eenzijdige beleving :P

p.s. TOTS Gomez is epic!
Niet AL het pech maar wel een groot gedeelte.

Had ook wat potjes waarbij het spel al na een minuut gequit werd. Nieuwe mode om niet te verliezen?

Ik kwam er dit weekend niet aan toe om alle wedstrijden van de WL te spelen. Als je druk bent met andere zaken is het best een opgave.
Ben gekomen tot zilver 3,tenminste iets.

Heb nu Robben 91, echte snelle dribbel koning.

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

RemkoDJ schreef op maandag 10 juli 2017 @ 10:46:
[...]

Thanks for the info
En die updated roze kan je dan hoe bemachtigen? :)
Door weer een SBC te doen (FUTTIES Winner SBC).

[ Voor 4% gewijzigd door SR8 op 10-07-2017 11:04 ]

• RemkoDJ
SR8 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:02:
[...]

Door weer een SBC te doen (FUTTIES Winner SBC).
Duidelijk, dank :)

Verwijderd

Overwinningsstemming. Met 4-1 gewonnen van een vol TOTS Spaans + PL team in de finale van de DKT. Wat komt er uit het pakje? Sirigu. Meh.

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:29:
Overwinningsstemming. Met 4-1 gewonnen van een vol TOTS Spaans + PL team in de finale van de DKT. Wat komt er uit het pakje? Sirigu. Meh.
Voor die 4 potjes toch 20k te pakken. Met 500 matchcoins elke keer schiet ook niet op :+

[ Voor 4% gewijzigd door kevinn op 10-07-2017 11:36 ]

Verwijderd

kevinn schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:36:
[...]

Voor die 4 potjes toch 20k te pakken. Met 500 matchcoins elke keer schiet ook niet op :+
Haha dat is ook zo. En het is de eerste DKT die ik sinds tijden gewonnen heb. Maar ik zag een Braziliaanse kruillenbol in mijn glazenbol. :)

Ik gun het mijn scheldende tegenstander in de finale tenminste niet. 7 berichten en counting. Zonder reactie van mijn kant behalve gg, unlucky. :)

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:40:
[...]

Haha dat is ook zo. En het is de eerste DKT die ik sinds tijden gewonnen heb. Maar ik zag een Braziliaanse kruillenbol in mijn glazenbol. :)

Ik gun het mijn scheldende tegenstander in de finale tenminste niet. 7 berichten en counting. Zonder reactie van mijn kant behalve gg, unlucky. :)
Die zal wel net zo zeldzaam zijn als een TOTS Messi als DKT reward.

Berichten gewoon uitzetten. Na een WL ben je er wel klaar mee haha

Verwijderd

kevinn schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:44:
[...]

Die zal wel net zo zeldzaam zijn als een TOTS Messi als DKT reward.

Berichten gewoon uitzetten. Na een WL ben je er wel klaar mee haha
Ach, ik kan er altijd wel om lachen. Soms komen ze met hele creatieve dingen. Enige wat bij mij uit staat is voice. Ik hou op zichzelf wel van rap. Maar rap via de kinect is mij wat blikkerig. Plus het is veel confronterend als je hoort dat degene die jou net
van het gras tikte een 11-jarige is. Nu kan ik nog doen alsof mijn tegenstander Hashtag Harry is. :)

Edit Smalling met shadow zijn zeer cheap momenteel. Dat kan bijna niet zo blijven lijkt mij. Heb net een blikje 84s ingeslagen voor 2.7 en Smalling voor 3.1. Nog een tip van een matige handelaar: hawk kaartjes voor Martial zijn futtie. Shadows vlogen naar 5k bij Smalling. Nog 1 stunt en CR7 is mijn nieuwe super sub.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2017 11:59 ]

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:55:
[...]

Ach, ik kan er altijd wel om lachen. Soms komen ze met hele creatieve dingen. Enige wat bij mij uit staat is voice. Ik hou op zichzelf wel van rap. Maar rap via de kinect is mij wat blikkerig. Plus het is veel confronterend als je hoort dat degene die jou net
van het gras tikte een 11-jarige is. Nu kan ik nog doen alsof mijn tegenstander Hashtag Harry is. :)

Edit Smalling met shadow zijn zeer cheap momenteel. Dat kan bijna niet zo blijven lijkt mij. Heb net een blikje 84s ingeslagen voor 2.7 en Smalling voor 3.1. Nog een tip van een matige handelaar: hawk kaartjes voor Martial zijn futtie. Shadows vlogen naar 5k bij Smalling. Nog 1 stunt en CR7 is mijn nieuwe super sub.
Afgelopen vrijdag gingen ze voor 2k weg. Heb zelf mijn investering zitten in TOTT spelers. Verwacht deze nog wel als requirment (DKT reward volgende week en SBC geweest). Ook TOTW Nikolic voor discard opgepikt. Kan weinig coins verliezen hierop.

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-11 22:14
Is de DKT reward tradable?

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
Wat is de DKT reward deze week?

Verwijderd

Joster schreef op maandag 10 juli 2017 @ 14:49:
[...]

Wat is de DKT reward deze week?
Een FUT Birthday speler

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11 21:49
OnderDeMotorkap schreef op maandag 10 juli 2017 @ 00:28:
Ik neem aan dat je tevreden bent met de formatie. Geven je wingers wel veel assists? Zo niet, vind ik je wingers niet echt effectief. Ik heb een BPL squad in dezelfde formatie, waarbij de wingers (82 Martial en 82 Mane) in zeker wel meer dan de helft van de gespeelde wedstrijden hebben gescoord. Ik ben absoluut geen pro, scoor gemiddeld 2 tot 3x in een wedstrijd schat ik zo.

Ik weet natuurlijk niet hoeveel coins je ter beschikking hebt, maar ik zou IF Parolo direct vervangen voor SIF Brozovic (scheelt niet veel in prijs). Afstandschoten van IF Parolo zijn zéér wisselvallig, vaker slecht dan goed, terwijl die van SIF Brozovic elke keer als een pegel gaan. SIF Brozovic (met anker CS) is eigenlijk overal beter in dan IF Parolo (met motor CS). Ik heb met beide kaarten meer dan 250 wedstrijden gespeeld.

Voor mij is IF Szczesny beter dan SIF Donnaruma. TOTS Donnaruma is een betrouwbare keeper, heb wel het idee dat 89 Buffon beter was, maar die heb ik 3 maanden terug verkocht, dus kan ze niet goed vergelijken.

Vreemd dat TOTS Callejon het erg goed doet bij mij (op RF in 4-3-2-1 en instructie get in behind), terwijl er meerdere mensen hier niet tevreden met hem zijn. Zijn low driven shots zijn OP. Hoewel hij 2* WF heeft, heb ik er al zeker 7 er in liggen met zijn linker. IF Cuadrado is een goede optie, eigenlijk soortgelijke spelers, alleen vind ik Callejon net iets beter in eigenlijk alles (behalve weak foot en skills). Check zijn stats (alle wedstrijden zijn gespeeld in WL en DKT):
[afbeelding]
Ik heb nog zo'n 60K over, plus ik heb nog Cuadrado IF over als ik Callejon de kans ga geven wat ik ga doen. Dus dan heb ik 120K over. Brozovic wil ik zeker proberen, alhoewel ik bang ben dat hij niet genoeg power heeft voor mn middenveld (lagere strength en agression dan Parolo).

Meten is weten dus als antwoord op je even de belangrijkste stats:
NaamWedstrijdenGoalsAssists
Parolo IF581165122
Shaarawy IF1284743
Cuadrado 1IF29652109
Dybala 2IF1663

Dus Dybala wou ik de komende maand vervangen voor Totti, Callejon geef ik nog even de kans en Brozovic ga ik wel even proberen na je tip (ook al ben ik zeer tevreden met Parolo).

Verwijderd

Nou, ik heb geen geluk in de DKT, net verloren met 19 schoten (16 op goal) tegen 5 (3). En dat terwijl ik van mezelf vind dat ik de shot mechanismen wel redelijk snap. Nog 2 pogingen over :/

• kevinn

kevinn

PSN; southation

In een keer door de DKT gekomen. Weinig tegenstand gehad gelukkig. Als er iemand nog een win nodig heeft in de finale do/vr laat maar even weten ;)

Reward:

Doumbia :'( -> 13k. Bewaar ik wel voor de volgende SBC

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:44
Wat een verademing fut seizoenen op maandag. Spel reageer lekker vlot, de spelers doen weer wat ik wil. Toch zonde dat het spel alleen in t begin van de week speelbaar is.
Helaas wel uit div1 geknikkerd, maar eens kijken of we rap weer terug kunnen :D

• Joster
kevinn schreef op maandag 10 juli 2017 @ 19:43:
In een keer door de DKT gekomen. Weinig tegenstand gehad gelukkig. Als er iemand nog een win nodig heeft in de finale do/vr laat maar even weten ;)

Reward:

Doumbia :'( -> 13k. Bewaar ik wel voor de volgende SBC
Ik ben ook in één keer door de DKT heen gekomen :o Tegenstanders waren ook hier vrij matig. Haal ik er Bent uit 8)7

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UJ6XG4l.png

Mijn huidige team.

Totti _/-\o_ Heeft heel het weekend league 1:1 op goals gelopen en 1:0.6 op assists. Echt de beste afstandschoten die ik ooit in fifa17 gezien heb.

Overigens heeft hij de eerste 5 matches in WL Niet gespeeld (had hem nog niet)
En dit weekend de meeste EAIDS meegemaakt ooit. Van 3-3, naar 14-4 naar 15-12 naar 21-12 en toen maar gestopt met spelen.

14-4 naar 15-12, Snapte er niets meer van.

Ben benieuwd naar futtie winner smalling :+

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
@Byron010 PINSIR, toevallig iets te maken met jouw muzieksmaak of niet haha?

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

huis-r schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 11:26:
@Byron010 PINSIR, toevallig iets te maken met jouw muzieksmaak of niet haha?
Klopt helemaal :+

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Byron010 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 09:54:
[afbeelding]

Mijn huidige team.

Totti _/-\o_ Heeft heel het weekend league 1:1 op goals gelopen en 1:0.6 op assists. Echt de beste afstandschoten die ik ooit in fifa17 gezien heb.

En dit weekend de meeste EAIDS meegemaakt ooit. Van 3-3, naar 14-4 naar 15-12 naar 21-12 en toen maar gestopt met spelen.

Leuk team! Ik heb 3x gespeeld tegen totti. 1x was hij nadrukkelijk aanwezig de andere 2x heb ik hem de hele wedstrijd niet gezien.

• Joster
Dit is nu mijn team:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Dfq8ge71DF0VI65usAYetoGo/thumb.png

Heb verder geen idee meer wat ik met m´n resterende restje coins moet doen. Als ik wat spul verkoop zou het kunnen oplopen tot 110k, verder is mijn club zo goed als leeg. Misschien moet ik maar gewoon bronzen packs openen in de hoop op team fitness kaarten.

[ Voor 16% gewijzigd door Joster op 11-07-2017 12:27 ]

Joster schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 12:27:
Dit is nu mijn team:

[afbeelding]

Heb verder geen idee meer wat ik met m´n resterende restje coins moet doen. Als ik wat spul verkoop zou het kunnen oplopen tot 110k, verder is mijn club zo goed als leeg. Misschien moet ik maar gewoon bronzen packs openen in de hoop op team fitness kaarten.
Gewoon ff afwachten of er nog een leuke futtie SBC komt :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Byron010 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 09:54:
[afbeelding]

Mijn huidige team.

Vet team. Ben wel benieuwd naar Alli en Pogba. Zou ze zelf namelijk andersom neer zetten. En zou je niet liever een Chiellini/Bonucci achterin hebben met Hart als keeper?
Rodriquez van Real Madrid naar Bayern. Ik ben benieuwd of ze nog een goede CAM halen. Kan zeer interessant zijn FUT technisch als ze een cam halen met een makkelijker te linken land.

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Vissert schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 13:42:
Rodriquez van Real Madrid naar Bayern. Ik ben benieuwd of ze nog een goede CAM halen. Kan zeer interessant zijn FUT technisch als ze een cam halen met een makkelijker te linken land.
Thaigo en Tolisso krijg je toch aardig gelinkt?

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 13:39:
[...]

Vet team. Ben wel benieuwd naar Alli en Pogba. Zou ze zelf namelijk andersom neer zetten. En zou je niet liever een Chiellini/Bonucci achterin hebben met Hart als keeper?
Smalling & TOTS Keane combi en echt een van de beste CB combi's de ik ooit gebruikt heb. Keane is gewoon een soort van smalling on steroids.

Pogba als CAM is echt perfect, 5* 4* en wat je niet aan zijn card-stats ziet is dat die 90 longshots & 90 shotpower heeft. Daarnaast is zijn dribbeling en ball control erg goed ondanks de agility wat minder wat die met zijn 90 strength weer helemaal goed maakt. Engine erop maakt hem dus een perfecte CAM.

Ook even een goed puntje over totti, zijn passing is echt INSANE. Nog nooit zulke goeie through balls gezien, en zijn 99 strength maakt het ook leuk om tegen verdedigers te vechten. Enige minpunt is zijn stamina waar je vanaf de 75-80 min ofzo wel een beetje last van kan hebben.
Vissert schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 13:42:
Bale naar CAM en vasquez standaard op rw? idk

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

kevinn schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 13:47:
[...]

Thaigo en Tolisso krijg je toch aardig gelinkt?
hij bedoelt vanuit real ;)

Overigens bayern :O

Vidal, Sanches, Tolisso, Thiago, Rodriguez... wordt dat niet een beetje druk?

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Byron010 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 13:49:
[...]

hij bedoelt vanuit real ;)

Overigens bayern :O

Vidal, Sanches, Tolisso, Thiago, Rodriguez... wordt dat niet een beetje druk?
:+

Kovacic en Modric hybrid met Perisic en Brozovic. Maar met positiewisselingen ingame kom je al een aardig eindje.

Verwijderd

Nou, geen gratis FUT Birthday speler voor mij :(

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 13:59:
Nou, geen gratis FUT Birthday speler voor mij :(
Hoe dat dan niet? En waarom zou je hem gratis krijgen?

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Fraaank schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 14:01:
[...]

DKT reward

• kevinn

kevinn

PSN; southation

[...]

Alle pogingen verbruikt. En inderdaad DKT reward

• OnderDeMotorkap
[...]

DKT reward van gister en vandaag is een fut birthday speler. Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken natuurlijk, maar ik had wel oo meer gehoopt dan een (discard) Blaszczykowski.

• Fraaank
OnderDeMotorkap schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 14:07:
[...]

DKT reward van gister en vandaag is een fut birthday speler. Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken natuurlijk, maar ik had wel oo meer gehoopt dan een (discard) Blaszczykowski.
Oooo nu snap ik hem, thanks for the tip. Vanavond maar even de DKT proberen!
Fraaank schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 14:34:
[...]

Oooo nu snap ik hem, thanks for the tip. Vanavond maar even de DKT proberen!
David Villa zou als sub erg goed passen in mijn team, helaas vrijdag pas weer thuis :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Bossie schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 14:53:
[...]

David Villa zou als sub erg goed passen in mijn team, helaas vrijdag pas weer thuis :(
Prijs is al aardig gedaald in twee dagen (90k->74k). Begin augustus is er ook nog MLS All-star/TOTS.
Hiervan is het al zeker dat David Villa erbij zit. Waarschijnlijk pace wel lager dan Birthday kaart.

https://www.mlssoccer.com.../2017-mls-all-star-fan-xi

Overige 13 spelers worden door de coach gekozen.

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 19:04
Ligt het nu aan mij, of is de max verkoop prijs van Fellaini 85 rated van max 85.000 naar 110.000 gezet?

Verwijderd

Byron010 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 13:48:
[...]

Smalling & TOTS Keane combi en echt een van de beste CB combi's de ik ooit gebruikt heb. Keane is gewoon een soort van smalling on steroids.

Pogba als CAM is echt perfect, 5* 4* en wat je niet aan zijn card-stats ziet is dat die 90 longshots & 90 shotpower heeft. Daarnaast is zijn dribbeling en ball control erg goed ondanks de agility wat minder wat die met zijn 90 strength weer helemaal goed maakt. Engine erop maakt hem dus een perfecte CAM.

Ook even een goed puntje over totti, zijn passing is echt INSANE. Nog nooit zulke goeie through balls gezien, en zijn 99 strength maakt het ook leuk om tegen verdedigers te vechten. Enige minpunt is zijn stamina waar je vanaf de 75-80 min ofzo wel een beetje last van kan hebben.

[...]

Bale naar CAM en vasquez standaard op rw? idk
Grappig dat we net anders er naar kijken. Ik heb ook Smalling en Keane in mijn bpl team. De verdediging in mijn serie a team vind ik toch fijner. (Bonucci 90 en Koulibaly 88).

Verwijderd

Iemand die nu een potje wil?
kevinn schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 15:23:
[...]

Prijs is al aardig gedaald in twee dagen (90k->74k). Begin augustus is er ook nog MLS All-star/TOTS.
Hiervan is het al zeker dat David Villa erbij zit. Waarschijnlijk pace wel lager dan Birthday kaart.

https://www.mlssoccer.com.../2017-mls-all-star-fan-xi

Overige 13 spelers worden door de coach gekozen.
Zijn 87 IF was 18k zaterdag, helaas had ik net een paar SBC gedaan.
Toen ik 20k bijelkaar had gespeeld was de kaart alweer rond de 30k :X

Verwijderd

https://www.easports.com/...-club-in-game-reward-july

Voor hen die nog geen fut exclusive bladibla lid zijn, ff aanmelden voor een gratis inform in augustus. Als je nu al die champions kits krijgt dan ben je al lid. Denk ik.

Edit: Smalling futtie is live. Zeer lage requirements.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2017 19:08 ]

• nino_070
Even kort vraagje, is die Fut birthday speler van de DKT untradeable?

Verwijderd

nino_070 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 19:05:
Zeer kort antwoord:

Ja

Edit: Sorry nee. Las je vraag verkeerd.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2017 19:31 ]

• nino_070
Hmm dankjewel. Dan betwijfel ik of het mijn tijd waard is... alleen Candreva, Abate en el shaarawy zouden van nut kunnen zijn in mijn Serie A team.

• kevinn

kevinn

PSN; southation

nino_070 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 19:05:
Correctie: reward is tradeable. Zeker de moeite waarde. Discard is 10k

Zoals verwacht. FUT winner Smalling :)
En de keeper wordt Butland ;)

[ Voor 13% gewijzigd door kevinn op 11-07-2017 19:11 ]

• nino_070
Okéeee en dat wordt dan weer een avond niet studeren :+

Edit: oke, en nog een deel van m'n potentiele winst verdampt aan Criscito TOTS en Chiellini terugkopen voor die geweldige eis weer :'(

[ Voor 55% gewijzigd door nino_070 op 11-07-2017 19:23 ]

• nino_070
Misschien nog andere slachtoffers hier, maar heb dit sinds een week ongeveer op Chrome enkel op mijn pc. Heb al de cache en sitegegevens en cookies van ea.com verwijderd maar nog zonder resultaat.

Edit: er kan ook niet op geklikt worden met links en rechts, en Googlen leverde ook geen resultaat op...

Probleem:
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/68b9c7055752dfdc8f0319afce851a5e.png

[ Voor 15% gewijzigd door nino_070 op 11-07-2017 19:14 ]

Verwijderd

kevinn schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 19:10:
[...]

Correctie: reward is tradeable. Zeker de moeite waarde. Discard is 10k

Zoals verwacht. FUT winner Smalling :)
En de keeper wordt Butland ;)
Hij zit al in mijn teampje nu. :) Enige nadeel is dat de shadow kaartjes op zijn op de One.

En dan de vraag. Nu al De Gea verpatsen of nog even van Spanish Dave genieten totdat je hem vervangt met Butland en De Gea niks meer waard is omdat iedereen hem verpatst?

Edit: Bah wat is seasons beroerd. Een grote lagfeest.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2017 20:20 ]

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 19:31:
[...]

Hij zit al in mijn teampje nu. :) Enige nadeel is dat de shadow kaartjes op zijn op de One.

En dan de vraag. Nu al De Gea verpatsen of nog even van Spanish Dave genieten totdat je hem vervangt met Butland en De Gea niks meer waard is omdat iedereen hem verpatst?

Edit: Bah wat is seasons beroerd. Een grote lagfeest.
Aankomende donderdag snipen na de WL rewards.

Tip: koop alvast hawk en engine ;)
nino_070 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 19:13:
Misschien nog andere slachtoffers hier, maar heb dit sinds een week ongeveer op Chrome enkel op mijn pc. Heb al de cache en sitegegevens en cookies van ea.com verwijderd maar nog zonder resultaat.

Edit: er kan ook niet op geklikt worden met links en rechts, en Googlen leverde ook geen resultaat op...

Probleem:
[afbeelding]
Kan te maken hebben met Flash. Wat ik soms ook heb is als ik niet op de juiste manier inlog (dus vanaf witte origin scherm)

[ Voor 29% gewijzigd door kevinn op 11-07-2017 20:24 ]

Pffft, to smalling or not to smalling.

Ben eigelijk best tevreden over TOTS Marcano en zou vervolgens ook een andere back moeten halen

Verwijderd

kevinn schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 20:22:
[...]

[...]
Ik heb juist een De Gea. :)

De tip van Hawk en engine heb ik een weekje geleden al opgevolgd. Heb 150 hawk kaartjes. :)

• Fraaank
Uit DKT-rewards: Candreva, niet verkeerd! FUT Smalling is binnen, wat een lekker kaartje!

Dat ze nog een keuze hebben gegeven bij de keepers...

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 20:26:
[...]

Ik heb juist een De Gea. :)

De tip van Hawk en engine heb ik een weekje geleden al opgevolgd. Heb 150 hawk kaartjes. :)
Verkopen. Butland zal wel niet zo heel veel onder doen voor de Gea

Verwijderd

kevinn schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 20:40:
[...]

Verkopen. Butland zal wel niet zo heel veel onder doen voor de Gea
Ja. Goed plan. Doe ik net voor de wl denk ik.

@Fraaank Candreva is een heerlijke speler. Zijn low drivens zijn abnormaal hard. Ik heb hem met Immobile en Balde Diao voorin. Speelt echt zeer soepel. Ze rennen alledrie keurig voorbij de verdediging maar kunnen alledrie ook de pass geven.
kevinn schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 20:22:
[...]

[...]

Kan te maken hebben met Flash. Wat ik soms ook heb is als ik niet op de juiste manier inlog (dus vanaf witte origin scherm)
Staat toch duidelijk "plugin not found"' dus idd een flash issue of een browser die flash blokt.

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 20:52:
[...]

Ja. Goed plan. Doe ik net voor de wl denk ik.

@Fraaank Candreva is een heerlijke speler. Zijn low drivens zijn abnormaal hard. Ik heb hem met Immobile en Balde Diao voorin. Speelt echt zeer soepel. Ze rennen alledrie keurig voorbij de verdediging maar kunnen alledrie ook de pass geven.
Zo snel mogelijk! Hype is nu groot. Donderdag rewards en vrijdag komt de winner SBC uit.

• nino_070
Agbonlahor gepackt uit DKT :'( :'(
Kon niet slechter
Wel na 1x halve finale meteen gewonnen :)

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:06
Elk spel wat ik met DKT lijk te winnen wordt voortijdig gequit. Lekker allemaal.

• nino_070
Harribo schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 21:56:
Elk spel wat ik met DKT lijk te winnen wordt voortijdig gequit. Lekker allemaal.
Had ik ook, tot aan de finale 2 ragequits en 1 iemand die zn contrroller weglegde

• Nachtapotheker
Het is idd weer lagfeest op de ps4.. dat heeft toch bovengemiddeld veel invloed op mijn uitslagen..
Of zou het zijn dat EA mij weer even moet pesten omdat ik weer 2x div1 heb gehaald achter elkaar >:)

Verwijderd

Ik heb daar echt nog geen last van gehad (2 weken gespeeld nu op PS4), enkel 1 of 2 potjes dit weekend waarin het twee keer voorkwam dat hij vastliep en dan ineens alles versneld afspeelde.

• Fraaank
nino_070 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 21:47:
Agbonlahor gepackt uit DKT :'( :'(
Kon niet slechter
Wel na 1x halve finale meteen gewonnen :)
Get Bent

• Nachtapotheker
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 22:10:
Ik heb daar echt nog geen last van gehad (2 weken gespeeld nu op PS4), enkel 1 of 2 potjes dit weekend waarin het twee keer voorkwam dat hij vastliep en dan ineens alles versneld afspeelde.
Dat soort lag bedoel ik niet, ik bedoel dat het te lang duurt voordat de speler iets doet met je button input.

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Hier Esswein :|
En dat ondanks mijn mijlpaal van 2500 gespeelde wedstrijden...

[ Voor 3% gewijzigd door peeweeherman op 11-07-2017 22:55 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Smalling toch gehaald voor 10k coins en een SBC reward die ik toch niet gebruikte.
Denk niet dat het loont om De Gea in te ruilen voor Butland, maar ben vooral nieuwsgierig naar de resterende futties.

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:46

shameblaster

BB4E^Cons

De handel blijft leuk. Had aardig wat Xhaka kaartjes ingeslagen. Alleen weg gegaan met 8k bin.
Rond 1830u nog een paar Anker teamgeest kaartjes (1800-2000 per stuk), niet veel later al max bin.

Nu heb ik inderdaad vele Hawks opgekocht.
En heb nog 33 84rated Smallings klaar staan voor de volgende SBC's. Die heb ik voor 2100-2300 opgekocht nadat iedereen de eerste Smalling sbc had gedaan :D

Cons:::BB4E

Verwijderd

Nachtapotheker schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 22:27:
[...]

Dat soort lag bedoel ik niet, ik bedoel dat het te lang duurt voordat de speler iets doet met je button input.
Daar merk ik niets van. Of ik ben te kritisch op mezelf en vind dat ik eerder moet drukken terwijl het niet mijn fout is :+

• nino_070
Bossie schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 21:01:
[...]

Staat toch duidelijk "plugin not found"' dus idd een flash issue of een browser die flash blokt.
Ja dat begrijp ik, het is vreemd want ik heb flash opnieuw geïnstalleerd, extensies uitgezet, sitegegevens verwijderd... Flash op permanent "Toestaan" gezet in Chrome, evenals Javascript (voor ea.com welteverstaan). Binnenkort nog maar even verder zoeken op internet. Chrome vertoont wel meer kuren het laatste jaar bij mij die niet 1-2-3 verholpen waren

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Wat vinden jullie een baas van een CV in de premier league van max 50k.. komt naast smalling te staan.. twijfel zo erg dat ik er maar niet uit kom

• nino_070
Razz89 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 00:17:
Wat vinden jullie een baas van een CV in de premier league van max 50k.. komt naast smalling te staan.. twijfel zo erg dat ik er maar niet uit kom
Ogbonna, zeker nu zijn prijs is gedaald omdat hij veel op de markt is als reward van DKT.

• OnderDeMotorkap
Nachtapotheker schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 22:08:
Het is idd weer lagfeest op de ps4.. dat heeft toch bovengemiddeld veel invloed op mijn uitslagen..
Of zou het zijn dat EA mij weer even moet pesten omdat ik weer 2x div1 heb gehaald achter elkaar >:)
Inderdaad. Heb zo net 7-1(!) verloren terwijl ik de betere partij was, zowel in het spel als stats. Al zijn schoten ging langs donnaruma, terwijl ik de bal niet in een leeg goal kon rollen. Ik domineerde de wedstrijd ook gewoon, vreemde wedstrijd met alle vormen van lag.

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
nino_070 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 00:23:
[...]

Ogbonna, zeker nu zijn prijs is gedaald omdat hij veel op de markt is als reward van DKT.
Ja die is zeker gedaald gister toen ik dit posten en vergeleken met nu zit een gat van 10k in!! Hele rare vraag misschien maar wat is DKT?

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Razz89 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 07:17:
[...]

Ja die is zeker gedaald gister toen ik dit posten en vergeleken met nu zit een gat van 10k in!! Hele rare vraag misschien maar wat is DKT?
Daily Knockout Tournament. Toernooi om je kwalificeren voor Weekend League.

Vanaf de 24e is de reward een Scream speler. Nodig voor een SBC waarschijnlijk

[ Voor 10% gewijzigd door kevinn op 12-07-2017 07:45 ]

• Nachtapotheker
OnderDeMotorkap schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 00:59:
[...]

Inderdaad. Heb zo net 7-1(!) verloren terwijl ik de betere partij was, zowel in het spel als stats. Al zijn schoten ging langs donnaruma, terwijl ik de bal niet in een leeg goal kon rollen. Ik domineerde de wedstrijd ook gewoon, vreemde wedstrijd met alle vormen van lag.
Ik ken het probleem ja. Zo had ik gisteren 2 potten waarin ik weer kon promoveren naar div1. De tegenstander scoort een longshot en een countertje. Ik heb 3x voor een leeg doel gestaan en spelers met 99 finishing schieten gewoon tegen de paal/lat of er komt nog even een verdediger met 300kmph aan glijden die de bal op miraculeuse wijze blokt. Dan lijkt het gewoon niet te mogen gebeuren.
nino_070 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 00:09:
[...]

Ja dat begrijp ik, het is vreemd want ik heb flash opnieuw geïnstalleerd, extensies uitgezet, sitegegevens verwijderd... Flash op permanent "Toestaan" gezet in Chrome, evenals Javascript (voor ea.com welteverstaan). Binnenkort nog maar even verder zoeken op internet. Chrome vertoont wel meer kuren het laatste jaar bij mij die niet 1-2-3 verholpen waren
Irritant idd, je kan eventueel firefox installeren.
Ik heb bijvoorbeeld constant issues met safari icm netflix.

@hierboven, misschien dat Azpi IF inmiddels ook in die prijsklasse zit?

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Razz89 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 00:17:
Het is wel boven het budget. Maar 75k voor TOTS Keane is een optie

Verwijderd

Wil je even FIFA doen, is er onderhoud :(

• nino_070
Bossie schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 08:43:
[...]

Irritant idd, je kan eventueel firefox installeren.
Ik heb bijvoorbeeld constant issues met safari icm netflix.

@hierboven, misschien dat Azpi IF inmiddels ook in die prijsklasse zit?
Dan nog is Birthday-Ogbonna veel beter als cv :)

En tja, nu open ik inderdaad de webapp tijdelijk even in een andere browser...

• RemkoDJ
Wat is een beetje goedkoop team om in te dienen voor die sbc futtie smalling? Volgens mij kost het nog aardig wat om op 84 rating uit te komen...

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:46

shameblaster

BB4E^Cons

RemkoDJ schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 09:49:
Wat is een beetje goedkoop team om in te dienen voor die sbc futtie smalling? Volgens mij kost het nog aardig wat om op 84 rating uit te komen...
https://www.futbin.com/squad-building-challenges/ALL/328

Had zelf nog gelukkig untradeables.
Heeft mij uiteindelijk 19k gekost.

Cons:::BB4E

• kevinn

kevinn

PSN; southation

RemkoDJ schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 09:49:
https://www.futbin.com/sbc-rating-combinations?rating=84

Afhankelijk van wat jij nog untradeable heb. Anders de hierboven staande link gebruiken voor de goedkoopste squad.

• RemkoDJ
Dank dank voor de info :)
Denk neit dat het me gaat lukken om dit in 2 daagies voor elkaar te krijgen helaas.. :(

(Speel pas een maand echt actief fut)

• kevinn

kevinn

PSN; southation

RemkoDJ schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 10:13:
Dank dank voor de info :)
Denk neit dat het me gaat lukken om dit in 2 daagies voor elkaar te krijgen helaas.. :(

(Speel pas een maand echt actief fut)
met BPM is het wel mogelijk. De bronze promo packs is haast gegarandeerde winst.
Prijzen van de items zelf even opzoeken. Maar (squad)fitness, healing en spelers verkopen altijd wel.

Verwijderd

Meer mensen problemen met verbinding maken op PS4?

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12:57
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 11:11:
Op de pc kan ik ook geen verbinding maken

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

6 uur lang onderhoud.

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 11:11:
Onderhoud. van +0600 GMT tot +1200GMT ongeveer.

• JJoosterman
kevinn schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 11:24:
[...]

Onderhoud. van +0600 GMT tot +1200GMT ongeveer.
Aaaah, vandaar dat de app niet werkt. :)

Verwijderd

Ik dacht dat toen ik FIFA opstartte, er stond dat er vanaf 4:00 Nederlandse tijd onderhoud van 6 uur was, dus dat zou 10:00 al afgelopen moeten zijn. Maar blijkbaar niet dus. Lekker dit :/

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-11 12:58
Nou dat onderhoud heeft het meer verkloot dan goed gedaan. Voelt echt alsof de spelers op een rails lopen en af en toen ook alsof er een force-field om tegenstanders heen zitten. Na 1 gewonnen wedstrijd maar weer uitgezet want dit is echt niet te doen.

• JJoosterman
De drie roze keepers zijn ook binnen. Alvast 2 83 rated spelers voor de volgende challenge. :)

[ Voor 4% gewijzigd door JJoosterman op 12-07-2017 18:37 ]

Verwijderd

Meh. De nieuwe sbcs zijn te suf voor woorden. Loan spelers. Wie bedenkt het?

Had Gabriel Jesus otw. Helaas untradeable maar kan in ieder geval in een sbc geknikkerd worden. Misschien Totti als ik 2 league sbcs doe. Al moet ik zeggen dat ik erg weinig trek heb in het afmaken van tientallen teams terwijl packs niks opleveren momenteel.
Pagina: 1 ... 180 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.