Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Ook precies 500 goal contributions, lekker hoor!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 09:01
Verwijderd schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 23:01:
Ook precies 500 goal contributions, lekker hoor!
Ja erg nice :D

PSN: MrMistral

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
Protax schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 22:43:
Eerste wedstrijd, 4-2 gewonnen :)
Hattrick Hamsik + 1x El Shaarawy, voelt goed aan deze formatie maar het is wel wennen.
Haha. Ik heb het gisteren ook weer even geprobeerd maar nu lukte er helemaal niets _O- Dybala schoot alles over, passes kwamen niet aan, de simpelste intikkers gingen naast. Het leek serieus wel of mijn moeilijkheidsgraad x2 was gegaan. Tegenstander met een 81 Bundes team schoot met Kampl de bal 2x van 30 meter in de haak :X En aangezien ik niet goed genoeg ben om daar doorheen te voetballen ben ik maar gestopt. Formatie leek nu weer totaal niet te werken voor me.

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-11 15:47
Joster schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 08:33:
[...]

Haha. Ik heb het gisteren ook weer even geprobeerd maar nu lukte er helemaal niets _O- Dybala schoot alles over, passes kwamen niet aan, de simpelste intikkers gingen naast. Het leek serieus wel of mijn moeilijkheidsgraad x2 was gegaan. Tegenstander met een 81 Bundes team schoot met Kampl de bal 2x van 30 meter in de haak :X En aangezien ik niet goed genoeg ben om daar doorheen te voetballen ben ik maar gestopt. Formatie leek nu weer totaal niet te werken voor me.
Tweede potje heb ik verloren, met 2-1.
Ik had geloof ik iets van 10 schoten op goal, en mijn tegenstander 2.
Moet wel zeggen dat ik met deze formatie soms niet weet wat ik moet doen, er is weinig ruimte.

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Iemand enig idee wat er nou in de Monthly's zit? Alleen de IF's van afgelopen maand of ook TOTS?

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-11 09:36

kevinn

PSN; southation

Fraaank schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 08:55:
Iemand enig idee wat er nou in de Monthly's zit? Alleen de IF's van afgelopen maand of ook TOTS?
Alleen de vrijdag TOTS (grote leagues dus).

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Ik zie hero kaarten aardig stijgen, denk dat dit te maken heeft met komende SBC's van morgen. EA heeft al aangegeven dat er SBC's komen van oude helden. Kuyt, Totti, Xabi Alonso....

Verwijderd

Je de grote spelers die gaan stoppen zijn aardig duur of zelfs extinct.

Zo m'n laatste twee toetsen, als ik thuis ben heel veel SBC's doen en hopelijk een leuke winst maken maar vooral contracten en fitness sparen voor de Weekend League :)

• kevinn

kevinn

PSN; southation

huis-r schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 09:09:
Ik zie hero kaarten aardig stijgen, denk dat dit te maken heeft met komende SBC's van morgen. EA heeft al aangegeven dat er SBC's komen van oude helden. Kuyt, Totti, Xabi Alonso....
Hero kaarten zullen (denk ik) niet nodig zijn. Te weinig op de markt. Meerdere high rated teams zullen nodig zijn (premium sbc david luiz/torres/ el sha).

Kuyt, Lahm, Gerrard, Lampard, Alonso en Totti waarschijnlijk als SBC

[ Voor 7% gewijzigd door kevinn op 06-07-2017 09:27 ]

MrMistral schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 22:53:
My hero! Nummer *O* 400 *O* is een feit :D :D
Wat een stats:
[afbeelding]

[video]
Zijn kaartje zal volgend seizoen wel ietsjes duurder worden door zijn transfer naar Arsenal.
Geen idee overigens wie nu de L1 SBC reward gaat worden?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

Bossie schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 10:18:
[...]

Zijn kaartje zal volgend seizoen wel ietsjes duurder worden door zijn transfer naar Arsenal.
Cavani, aangezien hij dit jaar top scorer is.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
[...]

Misschien wordt het volgend jaar wel: beste verdediger ofzo. Of zou EA zich er zo makkelijk vanaf maken.

Waarschijnlijk wel...

[ Voor 11% gewijzigd door Fraaank op 06-07-2017 10:31 ]

• Joster
Protax schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 08:49:
[...]

Tweede potje heb ik verloren, met 2-1.
Ik had geloof ik iets van 10 schoten op goal, en mijn tegenstander 2.
Moet wel zeggen dat ik met deze formatie soms niet weet wat ik moet doen, er is weinig ruimte.
Dat komt bij mij ook regelmatig terug inderdaad, dat ik geen idee heb waar ik de bal heen moet spelen en geen idee heb waar mijn spelers zijn :D

• MrMistral
[...]

Byron010 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 10:20:
[...]

Cavani, aangezien hij dit jaar top scorer is.
Ja goeie kans idd :)

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Fraaank schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 10:31:
[...]

Misschien wordt het volgend jaar wel: beste verdediger ofzo. Of zou EA zich er zo makkelijk vanaf maken.

Waarschijnlijk wel...
Hopelijk is er volgend jaar een keuze tussen keeper, verdediger, middenvelder en aanvaller. Hoop untradeable spitsen waar ik weinig mee doe.

• RikN89
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-09-2024
Wat is volgens jullie nu de snelste manier om coins te verdienen (door traden en niet door pakjes openen :) )?

Stap nu net in, ben met een BPL team gekocht door match coins inmiddels non stop gepromoveerd naar divisie 2 en op koers naar 1, maar verwacht daar allemaal dure 85+ teams waardoor er wel wat versterking bij kan.

Op dit moment heb ik zo'n 50k.

[ Voor 4% gewijzigd door RikN89 op 06-07-2017 13:02 ]

RikN89 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 13:00:
Wat is volgens jullie nu de snelste manier om coins te verdienen (door traden en niet door pakjes openen :) )?

Stap nu net in, ben met een BPL team gekocht door match coins inmiddels non stop gepromoveerd naar divisie 2 en op koers naar 1, maar verwacht daar allemaal dure 85+ teams waardoor er wel wat versterking bij kan.

Netjes hoor, alleen is het seizoen momenteel wel ongeveer voorbij wat weinig handel opties bied.
Misschien kun je nog een paar coinboosts unlocken om wat sneller te sparen, als je vervolgens een niet populaire competitie speelt kun je misschien een of meerdere goedkope TOTS kaarten halen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• kevinn

kevinn

PSN; southation

RikN89 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 13:00:

BPM en hopen op een marque matchup. Laatste weken zit de MLS er sowieso in. Van het weekend nr1 en nr2 van Zuid-Korea tegen elkaar. Poolse supercup is een optie. Waarschijnlijk een scandinavische westrijd.

• RikN89
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-09-2024
Bossie schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 13:12:
[...]

Netjes hoor, alleen is het seizoen momenteel wel ongeveer voorbij wat weinig handel opties bied.
Misschien kun je nog een paar coinboosts unlocken om wat sneller te sparen, als je vervolgens een niet populaire competitie speelt kun je misschien een of meerdere goedkope TOTS kaarten halen.
Ah, ja die coinboosts staan al aan en ben nu BPL defenders voor 450 aan het opkopen en voor 700 aan het verkopen. Maar dit zijn kleine marges en hoge aantallen.

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Fraaank schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 08:55:
Vrijdag TOTS staan in concepts. Hopelijk een Serie A TOTS

Edit: Fabian, de Vrij, Torreira en Cyprien. Helemaal niks bijzonders

[ Voor 11% gewijzigd door kevinn op 06-07-2017 21:12 ]

Verwijderd

RikN89 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 13:19:
[...]

Ah, ja die coinboosts staan al aan en ben nu BPL defenders voor 450 aan het opkopen en voor 700 aan het verkopen. Maar dit zijn kleine marges en hoge aantallen.
Mijn huidige truk is de leagues die nog spelen een week vooruit bekijken en een hoop dudes daar vandaan op kopen voor lage bedragen. Ik ben niet heel gespitst op wie wie is in de mls en Koreans competitie maar had per toeval de laatste weken en vandaag geluk. Heb steeds flinke aantallen van de benodigde spelers voor de marquee match up. Die verkoop ik een uur of 2 na release er van. Dan gaan pruts spelers plotseling voor 8k. Moet je wel een weekje geduld en wat geluk hebben.

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Hier uit de monthly pack TOTS Valencia :)
Met een anchor er op gaat hij mogelijk Walker opvolgen in mijn EPL team, iemand hier die ervaring met hem heeft?

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

peeweeherman schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 22:03:
Hier uit de monthly pack TOTS Valencia :)
Met een anchor er op gaat hij mogelijk Walker opvolgen in mijn EPL team, iemand hier die ervaring met hem heeft?
Heb vrij lang met zijn normale kaart gespeeld, door zijn "backs into player" kun je hem altijd veilig aanspelen als je onder druk word gezet.

Verwijderd

Begint WL 8:00 Nederlandse tijd?

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Volgens mij 9.00u

Inmiddels staat TOTS Kane op 14 goals en 2 assist in 8 wedstrijden. Meeste potjes waren kwalificatie dus niet altijd al te beste tegenstanders. Dus hij heeft er in 2 potjes 8 in geschoten.

Laatste potje tegen @kevinn waarbij Kane het hem in de tweede helft toch nog lastig maakte ondanks dat Kevin een beter team heeft en speler is.

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-11 15:37
Even een beginners vraagje: Wat mij opvalt is dat als ik de bal heb de verdedigers van te tegenstanders heel dicht tegen mij aan dekken. Zodat ik nog geen seconde heb om de bal aan te nemen. Echter mijn verdedigers geven de tegenstander altijd volop ruimte waardoor ik in de achtervolging moet. Welke setting is dit? Of wat doe ik verkeerd?

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:50
Vissert schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 08:29:
Inmiddels staat TOTS Kane op 14 goals en 2 assist in 8 wedstrijden. Meeste potjes waren kwalificatie dus niet altijd al te beste tegenstanders. Dus hij heeft er in 2 potjes 8 in geschoten.

Laatste potje tegen @kevinn waarbij Kane het hem in de tweede helft toch nog lastig maakte ondanks dat Kevin een beter team heeft en speler is.
Ik moest voor het eerst in lange tijd ook weer eens kwalificatie doen zonder iedereen die voor TOTS kaarten gaat. En ik snap nu waar die doelpunten vandaan komen. 10-0, 4-1, 7-0, 8-1 :')

• MrMistral
RemkoDJ schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:28:
Even een beginners vraagje: Wat mij opvalt is dat als ik de bal heb de verdedigers van te tegenstanders heel dicht tegen mij aan dekken. Zodat ik nog geen seconde heb om de bal aan te nemen. Echter mijn verdedigers geven de tegenstander altijd volop ruimte waardoor ik in de achtervolging moet. Welke setting is dit? Of wat doe ik verkeerd?
Aggression.

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:15

Oekol

waka waka hey hey

Hoe zijn jullie ervaringen hier met 4-4-1-1 formatie?

Ik ben er over aan het denken om Lacazette als ST te doen en 95 cavani er achter als CF. Thauvin als RM en martial als LM. Maar eigenlijk nog nooit met de formatie gespeeld en geen idee hoe er mee te spelen

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-11 15:37
Agression in team tacts? Op hoeveel zou ik die dan moeten zetten? Ik heb hem nu geloof is gewoon op 50 staan.

Verwijderd

Sta 3 om 3 nu. Als ik 50/50 aanhou dit weekend vind ik het helemaal prima :)

• kevinn

kevinn

PSN; southation

RemkoDJ schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:48:
[...]

Agression in team tacts? Op hoeveel zou ik die dan moeten zetten? Ik heb hem nu geloof is gewoon op 50 staan.
In de custom tactics de pressure en aggression omhoog zetten (60-65 beide). Het belangrijkste is het verschil tussen cover en offside trap. ALTIJD op cover zetten
Vissert schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 08:29:

Verschilt ook enorm per wedstrijd soms. Moet nog steeds wennen aan mijn fitness/untradeable team. Binnenkort nog maar eens een potje doen.

Vooral met de lengte van Kane had ik moeite. David Luiz en Cavani waren de enige nog met een beetje lengte als CB en CDM naast Kante en Marquinhos.

Verwijderd

Blijven custom tactics staan, ook als je in-game van formatie e.d. wisselt?

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Verwijderd schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 12:18:
Blijven custom tactics staan, ook als je in-game van formatie e.d. wisselt?
Ja alleen de speller instructies weer aanpassen. Dus stay back etc voor backs/middenvelders

Verwijderd

kevinn schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 12:38:
[...]

Ja alleen de speller instructies weer aanpassen. Dus stay back etc voor backs/middenvelders
Top, thanks :)

Ga nu 5-7, die laatste had ik echt moeten winnen want was veel beter, dan was het 6-6, dat vind ik prima voor m'n eerste WL :)
kevinn schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:10:
[...]

In de custom tactics de pressure en aggression omhoog zetten (60-65 beide). Het belangrijkste is het verschil tussen cover en offside trap. ALTIJD op cover zetten
Je kan prima spelen met off-side trap, sterker nog dat zorgt ervoor dat je achterste linie meteen doorschuift/aansluit als de bal weer naar voren gaat.

Het nadeel is dat de AI dan op buitenspel gaat letten wat riskant kan zijn, met cover heb hier zelf controle over.

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
Lastig... Heb nu dit elftal maar zoek nog een nieuwe CM. Heb ong 140k budget. Wie kiezen jullie?
https://www.futbin.com/17/squad/4989490
https://www.futbin.com/17/compare/18034/15967/18677

Of heeft iemand een nog beter alternatief bedacht? ;)
Amelandbor schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:29:
[...]

Ik moest voor het eerst in lange tijd ook weer eens kwalificatie doen zonder iedereen die voor TOTS kaarten gaat. En ik snap nu waar die doelpunten vandaan komen. 10-0, 4-1, 7-0, 8-1 :')
Haha dat is toch wel lekker. Ik heb nog een beauty van Kane. Gooi ik vanavond wel even op youtube.

Aan de andere kant heeft het mij wel meerdere pogingen gekost. Heel vaak het Buttland syndroom.
PetrCech_3 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 13:34:
Lastig... Heb nu dit elftal maar zoek nog een nieuwe CM. Heb ong 140k budget. Wie kiezen jullie?

Ik zou voor Herrera gaan dan. Ligt er aan wat je zoekt? Toure IF is ook wel een beest.
kevinn schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:10:
[...]

[...]

Verschilt ook enorm per wedstrijd soms. Moet nog steeds wennen aan mijn fitness/untradeable team. Binnenkort nog maar eens een potje doen.

Vooral met de lengte van Kane had ik moeite. David Luiz en Cavani waren de enige nog met een beetje lengte als CB en CDM naast Kante en Marquinhos.
Wat deed jij trouwens bij die eerste goal van Martial? Je draaide heel raar weg. Ik was compleet kansloos.

[ Voor 53% gewijzigd door Vissert op 07-07-2017 13:37 ]

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

PetrCech_3 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 13:34:

Tja, wil je verdedigen, dribbelen of passen?
Ik heb zelf TIF Eriksen, POTM Alli en TOTS Lallana op het middenveld, waarbij ik toch het meest gek ben met Eriksen, maar dat hangt natuurlijk ook van je speelstijl af.

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Vissert schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 13:34:
[...]

Haha dat is toch wel lekker. Ik heb nog een beauty van Kane. Gooi ik vanavond wel even op youtube.

Aan de andere kant heeft het mij wel meerdere pogingen gekost. Heel vaak het Buttland syndroom.

[...]

Ik zou voor Herrera gaan dan. Ligt er aan wat je zoekt? Toure IF is ook wel een beest.

[...]

Wat deed jij trouwens bij die eerste goal van Martial? Je draaide heel raar weg. Ik was compleet kansloos.
Volgens mij stond Martial met zijn rug naar de goal toe. In dat geval was het L2+R2 dribble afgemaakt met finesse shot.
kevinn schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 14:01:
[...]

Volgens mij stond Martial met zijn rug naar de goal toe. In dat geval was het L2+R2 dribble afgemaakt met finesse shot.
Hij kreeg de bal aangespeeld en schermde de bal soort van af maar draaide in 1x door.

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Vissert schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 14:08:
[...]

Hij kreeg de bal aangespeeld en schermde de bal soort van af maar draaide in 1x door.
L2 aannemen en face-up dribble meteen achteraan (L2+R2)
* Bossie heeft 100 seasons gespeeld blijkbaar :x

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

de eerste verleiding staat online, EoaE Totti! :>

heb inmiddels met 250k voor o.a. wat liga bancomer TOTS en wat ongebruikte prut uit mijn club (waaronder SBC Suarez :X) een teampje klaar staan, maar ik ga maar eens eerst wat potjes met zijn leenspeler aan de slag ;)

Auw, zie net zijn stamina van 70

[ Voor 6% gewijzigd door peeweeherman op 07-07-2017 20:05 ]

Verwijderd

peeweeherman schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 20:05:
de eerste verleiding staat online, EoaE Totti! :>

heb inmiddels met 250k voor o.a. wat liga bancomer TOTS en wat ongebruikte prut uit mijn club (waaronder SBC Suarez :X) een teampje klaar staan, maar ik ga maar eens eerst wat potjes met zijn leenspeler aan de slag ;)

Auw, zie net zijn stamina van 70
Twee SBC maakt het voor mij onhaalbaar. Jammer. Ook met 70 stamina had ik graag de absolute baas in mijn team gehad!
Verwijderd schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 20:09:
[...]

Twee SBC maakt het voor mij onhaalbaar. Jammer. Ook met 70 stamina had ik graag de absolute baas in mijn team gehad!
Wanneer komen de volgende EooE?
gezien de timer op deze zou het zomer bij deze twee kunnen blijven.

Ik haal nog wel even een pink smalling :)

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Bossie schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 20:18:
[...]

volgens mij heb ik ergens gelezen dat er 6 komen

Voor mij ook een Smalling :)

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-11 22:14
De requirements voor SBC Totti zijn echt absurd, is eigenlijk maar goed ook. Zou niet leuk zijn om tegen hem te spelen. Wat een zieke kaart ook.

Het lijkt mij overigens obvious dat Smalling gaat winnen. Hij is de enige van de 3 die ik nog regelmatig zie in 1+ million coins teams. Bailly kom ik de laatste tijd nog maar weinig tegen.

Verwijderd

Je gaat volgens ea Twitter een roze kaart nodig hebben om de upgrade sbc te doen. Ik ga roze Smalling maar even loyalty GEVEN tijdens futchamps. :)

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21-11 14:25
Wie heeft hier ook wel eens last van? Of weet hoe dat komt? Als ik een penalty mee krijg dan is er in 1x enorme lag waardoor ik die penalty niet meer fantsoenlijk kan nemen. Zodra de penalty voorbij is speelt de game weer normaal.. Andersom is die lag er nooit

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:44
Man man die WL op de PS4 is weer erg vermakelijk... park the bus in combi met enorme buttonlag.. bah klaar mee

Verwijderd

Mijn zoon (3) heeft net Perisic 88 op open bid op de markt gezet. Kleine boef. Hij zei dat hij rondjes op mijn bureaustoel ging draaien. Nu maar hopen dat hij een beetje leuk verkoopt dan kan ik Balde Tots halen. Zo niet ga ik denk ik huilen in een hoekje.

Heb echt een bizarre WL start. Sta 1-4. Eenmaal terecht verloren. De rest was maffe eigen goals en rare rode kaarten. En slecht spel. Denk ik. Ik laat mijn zoon denk ik de rest spelen. :)

• OnderDeMotorkap
Verwijderd schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 20:34:
Je gaat volgens ea Twitter een roze kaart nodig hebben om de upgrade sbc te doen. Ik ga roze Smalling maar even loyalty GEVEN tijdens futchamps. :)
Hebben kaarten die je zelf packt niet automatisch al loyalty?

Smalling is flink gedaalt in prijs, heb er een paar opgekocht met shadow en 80+ contracten voor minder dan 3k.

Verwijderd

OnderDeMotorkap schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 22:29:
[...]

Hebben kaarten die je zelf packt niet automatisch al loyalty?
Oh ja. Goed punt.

Edit: Ik ben een bofkontje geweest met Perisic. Hij is voor 5k onder BIN verkocht.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2017 22:34 ]

Helaas de wereldgoal van Kane niet bewaard maar guess who's back? CANDREVA!!

Ohja en absurde goal van Suarez..

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

De leen-Totti is op, heb beetje gemengde gevoelens.
Hij speelt wel lekker, maar rendement is niet heel hoog, en ben ook erg gek met mijn IF Banega.
Denk dat ik toch even wacht tot Gerrard voorbij komt.

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 20:18:
[...]

Er komen er 6 :)

Op mijn PS3 account even proberen alles bij elkaar te spelen om die Totti te kunnen halen, Kuyt zo ook grappig zijn. Op PS4 is dat kansloos met een account van 2 weken :+
Verwijderd schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 23:36:
[...]

Er komen er 6 :)

Op mijn PS3 account even proberen alles bij elkaar te spelen om die Totti te kunnen halen, Kuyt zo ook grappig zijn. Op PS4 is dat kansloos met een account van 2 weken :+
Lampard, Gerrard, Alonso en Lahm volgens de geruchten.

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11 21:49
Weet iemand hoe ik erachter kom of David Villa (84 rated versie) telt als een "SBC-speler" in de Totti challenge? Wil die Totti toch wel graag hebben namelijk voor mijn serie A teampje, ipv Dybala if.

En ik heb helemaal geen SBC spelers verder dus als ik hem kan inwisselen scheelt dat ontzettend veel, hoef ik er nog maar 1 in plaats van 2.

[ Voor 26% gewijzigd door nino_070 op 08-07-2017 11:35 ]

• Joster
Moet je het even proberen op de sbc opstelling die je bij futbin kan maken, zie je het vanzelf.

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 19:04
Nou, dat wordt een 2de league afmaken dit weekend. Nu maar hopen dat ik nog wat leuks tref in de packs. Totti is er wel 1 die ik wil hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door JJoosterman op 08-07-2017 12:30 ]

Verwijderd

nino_070 schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 11:34:
Weet iemand hoe ik erachter kom of David Villa (84 rated versie) telt als een "SBC-speler" in de Totti challenge? Wil die Totti toch wel graag hebben namelijk voor mijn serie A teampje, ipv Dybala if.

En ik heb helemaal geen SBC spelers verder dus als ik hem kan inwisselen scheelt dat ontzettend veel, hoef ik er nog maar 1 in plaats van 2.
Gewoon in het team zetten en nog een andere SBC-speler als concept in het team zetten, dan kijken of je aan die eis voldoet ;)

Verwijderd

3-7. Ik denk niet dat Elite er in zit voor mij dit weekend. :o

Balde Diao tots is wel een echte upgrade voor Perisic 88. Zijn finesse shots zijn briljant. Hij kan alles wat Perisic kan en dan iets beter.

Denk dat ik Immobile er uit ga gooien en een Mertens /Dybala er voor in de plaats zet. Immobile verpest toch best wat kansen en hij komt niet in hele goede posities zoals ik speel.

• nino_070
Verwijderd schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 12:32:
[...]

Gewoon in het team zetten en nog een andere SBC-speler als concept in het team zetten, dan kijken of je aan die eis voldoet ;)
Dit werkt niet, ik kan geen SBC spelers vinden in de conceptspelers. Zoas Giovinco, daarvan zit geen 86 rated versie tussen de conceptspelers :(

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Iemand nog tips en tricks? Speel nu 4-1-2-1-2 met de volgende 11, https://www.futbin.com/17/squad/5006532. Suarez en Higuain zijn niet verhandelbaar.

Graag wil ik eens nieuwe formatie uitproberen, ik speel vaak door het midden of over de vleugels. Iemand nog suggesties? Zat zelf aan 4-3-2-1 te denken maar dan moet ik een keuze maken tussen Suarez en Higuain. Heb nu 160k (en stijgende) op de bank. Ik heb rond de 550 a 600k te besteden.

• Nachtapotheker
Verwijderd schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 12:51:
3-7. Ik denk niet dat Elite er in zit voor mij dit weekend. :o
Hier 1-7 :') het is ook vandaag weer onspeelbaar traag.
nino_070 schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 13:21:
[...]

Dit werkt niet, ik kan geen SBC spelers vinden in de conceptspelers. Zoas Giovinco, daarvan zit geen 86 rated versie tussen de conceptspelers :(
Kan je niet gewoon de SBC speler in een het team zetten en kijken of de requirement aangevinkt word ?
Of denk ik nu te simpel?

Verwijderd

Nachtapotheker schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 13:51:
[...]

Hier 1-7 :') het is ook vandaag weer onspeelbaar traag.
Dat valt bij mij wel mee. Af en toe dat een skillmove niet werkt maar verder OK. Schieten zonder aanname bij een voorzet werkt toch nooit dus daar stoor ik me niet meer aan. :)

• nino_070
Bossie schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 13:53:
[...]

Kan je niet gewoon de SBC speler in een het team zetten en kijken of de requirement aangevinkt word ?
Of denk ik nu te simpel?
Kan niet, want je moet er 2 hebben :'(
Futhead zegt trouwens dat hij niet meetelt...maar dat lijkt me toch wel raar, heb hem via een SBC gekregen

• nino_070
oeps. oude post, las de datum verkeerd

[ Voor 89% gewijzigd door nino_070 op 08-07-2017 15:09 . Reden: oude quote ]

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:15

Oekol

waka waka hey hey

Vissert schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 22:45:
Helaas de wereldgoal van Kane niet bewaard maar guess who's back? CANDREVA!!

Ohja en absurde goal van Suarez..

[video]
[video]
Die tweede goal ziet er zo gekkig uit, is dat een rare button combinatie of gewoon normaal schieten?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• nino_070
Leoon. schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 15:12:
[...]

Die tweede goal ziet er zo gekkig uit, is dat een rare button combinatie of gewoon normaal schieten?
Vermoed dat het finesse is, soms raakt een speler de bal zo als je finesse probeert. Als je hem lobt/stift dan ziet de onderbeenbeweging er anders uit doorgaans.
Kane staat inmiddels op 29 goals en 4 assist in 18 wedstrijden.
Leoon. schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 15:12:
[...]

Geen idee... Het was iig niet de bedoeling :+

• mc-koenoe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-07-2023
Ah man, ik ben normaal niet van het klagen. Er gebeuren wel vaker rare dingen in de WL, soms zit het mee en soms zit het tegen. Ook zijn tegenstanders soms gewoon beter, maar dit weekend slaat wel alles. Naast de eerder genoemde rare dingen die gebeuren vind ik het spel ook enorm stroperig aanvoelen dit weekend?

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-11 15:47
Ik gebruik nu sinds een aantal dagen de 4-2-3-1 formatie, die hier meerdere malen is gedeeld.
Het begon heel lekker, maar nu krijg ik constant de meest rotte goals tegen, en begin ik zelf ook steeds minder te scoren.

Nog even mijn team:

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/8fd974b0cbe73c700876e0d38ab141fa.jpg

Centraal achterin wordt ik er constant uitgelopen, dit komt waarschijnlijk door de CT's van Mr Mistral die mij niet liggen.
Khedira komt volgens mij helemaal niet tot zijn recht, Naingolan is veel meer aanwezig als ik hun afwissel.
Gomez heb ik inmiddels CCAM gezet, en Hamsik RCAM dit lijkt wel beter te werken.

Abate, natuurlijk een held, maar ook in deze formatie lijkt Florenzi (NIF) beter tot zijn recht te komen.

Tips hoe ik dit beter laat draaien? Minder stomme goals tegen krijg en zelf meer kan scoren?

[ Voor 47% gewijzigd door Protax op 08-07-2017 22:02 ]

• Nachtapotheker
Verwijderd schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 13:58:
[...]

Dat valt bij mij wel mee. Af en toe dat een skillmove niet werkt maar verder OK. Schieten zonder aanname bij een voorzet werkt toch nooit dus daar stoor ik me niet meer aan. :)
Mja voor mijn speelstijl (vooral snel tikken) is het wel prettig als er geen lag is.
Vanavond lijkt alles er weer in te vliegen, 6 op rij gewonnen. Nu 16-8.. hopelijk morgen nog even zilver 2 halen dan is het wel leuk geweest :P

Verwijderd

Nachtapotheker schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 22:52:
[...]

Mja voor mijn speelstijl (vooral snel tikken) is het wel prettig als er geen lag is.
Vanavond lijkt alles er weer in te vliegen, 6 op rij gewonnen. Nu 16-8.. hopelijk morgen nog even zilver 2 halen dan is het wel leuk geweest :P
? 18 is gold 3. :)

• Nachtapotheker
Klopt, maar geen tijd om morgen nog 10 potjes af te werken ;). En dan zou ik ze ook nog alle 10 moeten winnen :+

Verwijderd

Nachtapotheker schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 23:08:
[...]

Klopt, maar geen tijd om morgen nog 10 potjes af te werken ;). En dan zou ik ze ook nog alle 10 moeten winnen :+
Oh. 16 verlies?

Ik ga ook echt beroerd dit weekend. Succes nog even. :)

Harry Kane en Balde Diao misten net een low driven in de laatste 3 minuten. Dacht echt ff dat ik gek werd. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2017 23:17 ]

Protax schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 21:59:
Ik gebruik nu sinds een aantal dagen de 4-2-3-1 formatie, die hier meerdere malen is gedeeld.
Het begon heel lekker, maar nu krijg ik constant de meest rotte goals tegen, en begin ik zelf ook steeds minder te scoren.

Nog even mijn team:

[afbeelding]

Centraal achterin wordt ik er constant uitgelopen, dit komt waarschijnlijk door de CT's van Mr Mistral die mij niet liggen.
Khedira komt volgens mij helemaal niet tot zijn recht, Naingolan is veel meer aanwezig als ik hun afwissel.
Gomez heb ik inmiddels CCAM gezet, en Hamsik RCAM dit lijkt wel beter te werken.

Abate, natuurlijk een held, maar ook in deze formatie lijkt Florenzi (NIF) beter tot zijn recht te komen.

Tips hoe ik dit beter laat draaien? Minder stomme goals tegen krijg en zelf meer kan scoren?
In 4231 moet je simpelweg rustig opbouwen, en vooral op eigen helft geen enkel risico nemen.
Ik speel zelf ultra-def in deze formatie wat prima gaat, en aanvallend mogelijkheden genoeg geeft.

Je CCAM moet simpelweg een goede speelverdeler zijn die zowel verdedigend mee kan doen, maar ook ook goed moet kunnen afwerken. Dit word sowieso de speler met de meeste assists, en de meest scorende speler na je spits.

Je CDM's zijn erg belangrijk, maar moeten vooral allround zijn, een echte sloper is prima, maar het is veel belangrijker dat deze kan bijsluiten en een goede passing heeft. Waarschijnlijk is dat ook waarom Naingolan positief opvalt. Tevens zijn dit ook de spelers waarmee je het meest verdedigend, probeer dus tijdig naar deze spelers te switchen, als je naar een CB moet switchen dan ben je vaak al te laat.

Ik gebruik Ibra als ST (Targetman), hij is altijd aanspeelbaar en bijzonder moeilijk van de bal te krijgen.
Even de bal vasthouden tot je LCAM/RCAM bijsluiten/diep gaan en terugkaatsten naar je CCAM die vervolgens 3 spelers kan wegsturen of indien nodig de aanval weer kan resetten door terug te spelen.
Daarnaast heb ik altijd een spits met "tries to beat defensive line" als wissel klaar staan als ik denk dat daarmee meer succes kan halen. Deze gaat dan op "get in behind".

Zeker met de CT van MrM, is het belangrijk om rustig te blijven en vooral te wachten tot je tegenstander fouten maakt, als het voorin te druk word speel dan vooral de bal terug naar je CDM's of CCAM om opnieuw te beginnen ipv geforceerd een opening in de drukte te zoeken. Daarnaast is het een CT waarbij je spelers met veel stamina nodig hebt, anders ga in het laatste kwartier alsnog nat.

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Protax schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 21:59:

Nog even mijn team:

[afbeelding]

De CT zijn vrij extreem en meer geschikt voor smallere formatie waar er minder gaten vallen tijdens het druk zetten. Met 4231 gebruik ik zelf

65
40
O

47
63
53
F

60
65
36
C

LB/RB en CDms op stay back en spits op get behind. Bekijk op YouTube de defending tutorials van BorasLegend en de laatste regionals wedstrijden van rocky (zelfde opstelling)

[ Voor 4% gewijzigd door kevinn op 09-07-2017 00:36 ]

• Nachtapotheker
Verwijderd schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 23:15:
[...]

Oh. 16 verlies?

Ik ga ook echt beroerd dit weekend. Succes nog even. :)

Harry Kane en Balde Diao misten net een low driven in de laatste 3 minuten. Dacht echt ff dat ik gek werd. :)
Dank je wel, jij ook :)
Nee 16 gespeeld 8 gewonnen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Nachtapotheker op 09-07-2017 08:34 ]

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-11 23:25
Heb helaas, bij lange na, niet genoeg inventory om Totti te halen. Voor hem wel een uitzondering gemaakt en heb de leenversie gehaald. Ziet er toch wel erg gaaf uit zo...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/U6OyTSj.jpg
kevinn schreef op zondag 9 juli 2017 @ 00:24:
[...]

De CT zijn vrij extreem en meer geschikt voor smallere formatie waar er minder gaten vallen tijdens het druk zetten. Met 4231 gebruik ik zelf

65
40
O

47
63
53
F

60
65
36
C

LB/RB en CDms op stay back en spits op get behind. Bekijk op YouTube de defending tutorials van BorasLegend en de laatste regionals wedstrijden van rocky (zelfde opstelling)
Vandaar de passing op 20 in build up play, and with op 15 in defensive. Hierdoor blijven de ruimtes erg klein tenzij je zelf spelers uit positie haalt.

Verwijderd

Hmm, als ik Immobile tots verkoop kan ik Mertens Tots kopen. Enige wat me tegenhoudt is dat hij zo slapjes is. Bij Immobile mis ik de skills wel. Ook al heeft hij in 20 potten, 20 goals. Iemand ervaring met beide heren? Upgrade waard?

• nino_070
Heeft iemand tips voor mijn Serie A team?
Ik heb dus al sinds jaar en dag Icardi in de spits en die bevalt nog altijd, loopt meer dan 1.1/1. Net gedegradeerd uit div. 1 en het seizoen daarna promotie misgelopen vanuit div2. Nu zie ik dit niet helemaal los van Callejon die ik net nieuw heb natuurlijk, die heeft in 32 wedstrijden 3 keer gescoord... Terwijl aan de andere flank El Faraone 47 keer in 128 wedstrijden heeft gescoord, daar ben ik heel tevreden over.

Middenveld en verdediging staat opzich wel goed, zat er alleen nog aan te denken om te sparen voor Dollarruma TOTS en misschien Dybala vervangen door Totti 96.

Maar, iemand tips of ik Callejon anders moet gebruiken, dat het gewoon wennen is? Of misschien Cuadrado if daar terugzetten, maar die had met ~50 goals in 300 wedstrijden ook geen best rendement. Salah lijkt me 10x niks, die heeft ook maar slechte longshots.

Mijn tactiek is dus 433(2), en ik zet hem meestal meteen op defensief.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gTZbBRn.jpg

Verwijderd

Ik begon dramatisch dit weekend. Gisterenavond een inhaalslagje gemaakt. Moest vandaag 3 uit 9 winnen voor Gold 3. Na 3 ragequits in het laatste half uur (3 potjes, 9 doelpunten) heb ik gold 1 als ik mijn laatste 3 win.

Immobile mag even blijven staan na deze serie. :)

Edit: Oh shit. Gold 1 is 25 wins. Laat maar. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2017 13:45 ]

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:16
Het zal jullie waarschijnlijk een zorg zijn maar ik kap ermee.

Slaat gewoon echt helemaal nergens op. Tuurlijk ben ik niet goed genoeg maar ik win gisteravond titel in div 6 en speel ook gewoon prima met mijn team. Nu speel ik zes potjes, allemaal kansloos verloren. Dat slaat toch nergens op? Waarom win ik gisteren wel en verlies ik nu alles?

Verwijderd

Jaaaaa, Goud 3 is toch binnen. Had nog 7 wedstrijden voor 3 winsten maar verloor er 3, dus was bang dat ik het ging choken. Maar nu alledrie gewonnen en dus zelfs nog een wedstrijd over. Voor m'n eerste Weekend League kan ik er mee leven, had ook veel meer kunnen winnen dus weet dat ik zeker hoger kan eindigen de komende weken :)
Nu hopen op wat pack luck donderdag, al zijn deze prijzen niet super natuurlijk.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 9 juli 2017 @ 16:06:
Jaaaaa, Goud 3 is toch binnen. Had nog 7 wedstrijden voor 3 winsten maar verloor er 3, dus was bang dat ik het ging choken. Maar nu alledrie gewonnen en dus zelfs nog een wedstrijd over. Voor m'n eerste Weekend League kan ik er mee leven, had ook veel meer kunnen winnen dus weet dat ik zeker hoger kan eindigen de komende weken :)
Nu hopen op wat pack luck donderdag, al zijn deze prijzen niet super natuurlijk.
Nice! En wie weet, misschien zitten er birthday spelers in packs.

• nino_070
KaiseRRuby schreef op zondag 9 juli 2017 @ 15:35:

Slaat gewoon echt helemaal nergens op. Tuurlijk ben ik niet goed genoeg maar ik win gisteravond titel in div 6 en speel ook gewoon prima met mijn team. Nu speel ik zes potjes, allemaal kansloos verloren. Dat slaat toch nergens op? Waarom win ik gisteren wel en verlies ik nu alles?
Soms kan je beter je controller even wegleggen als het niet loopt en de volgende dag verder gaan. Als je bijvoorbeeld in je hoofd de rust niet weet te bewaren. Niet definitief opgeven in ieder geval :)
nino_070 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 16:38:
[...]

Soms kan je beter je controller even wegleggen als het niet loopt en de volgende dag verder gaan. Als je bijvoorbeeld in je hoofd de rust niet weet te bewaren. Niet definitief opgeven in ieder geval :)
En zeker niet geforceerd doorspelen, voor je weet heb een leuke losingstreak te pakken.

Ik had nog goede kans op gold 1 maar laatste potjes al voor de rust geragequit. Alle varianten van Messi en Ronaldo voorbij zien komen. Complete top league tots teams. Binnen no time dan al 1-0 achter :(

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:06
KaiseRRuby schreef op zondag 9 juli 2017 @ 15:35:

cheat ai
leuk he?
gaat bijna iedereen net zo.

ik speel nu wl en ben wedstrijden beter maar de ballen gaan er gaanderweg maar niet in, dan weet je hoe laat het is.

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 09-07-2017 22:31 ]

Harribo schreef op zondag 9 juli 2017 @ 22:30:
[...]

cheat ai
leuk he?
gaat bijna iedereen net zo.

ik speel nu wl en ben wedstrijden beter maar de ballen gaan er gaanderweg maar niet in, dan weet je hoe laat het is.
Dan ben je ook niet beter :+

Bossie schreef op zondag 9 juli 2017 @ 22:38:
[...]

Dan ben je ook niet beter :+
Klopt. Het ligt vaak dicht bij elkaar. Als je toch erg vaak verliest dan ben je inderdaad niet beter dan de meeste tegenstanders.
Vind het altijd zo'n kul om al het pech op EA af te wenden en al het geluk als vanzelfsprekend aan te nemen. Ik vervloek EA ook wel eens, maar moet pech/geluk wel in perspectief blijven zien anders wordt het wel een eenzijdige beleving :P

p.s. TOTS Gomez is epic!

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:50
Het ergste zijn die wedstrijden waar je beide erg gewaagd bent aan elkaar en dan dat het beslist wordt door een achterlijk doelpunt waar je alles goed doet. Vanmiddag weer zo'n wedstrijd gehad, 1-0 verloren, en als 1 van ons beiden die vrije schoten erin schiet dan kan ik er mee leven. Maar dit wordt dan beslist door een geblokt schot die dan ineens voor zijn voeten ligt wat natuurkundig niet eens kan.

Verder vervloek ik ea voornamelijk voor de servers, dit weekend weer de bevestiging gehad dat de tegenstander totaal geen input lag had, terwijl het bij mij weer een seconde oid was.

• OnderDeMotorkap
Hoewel ik niet mag klagen met 11 winsten uit 14 wedstrijden maak ik ook merkwaardige dingen mee. Volgens mij heb ik EA betrapt op een foutje (I am not sure though). Op het moment van de screenshot heeft de bal de voet van de aanvallende speler nog niet verlaten. Officieel wordt er gekeken naar het lichaam van de speler (in dit geval staan de lichamen van mijn spelers naar rechts toe, van de aanvallende speler naar links toe. Kan het zo zijn dat EA buitenspel heeft geprogrammeerd aan de hand van de voeten van de spelers? Zelfs in dat geval zou dit buitenspel moeten zijn toch? Dit eindigde met een tegengoal. (De bal wordt gespeeld naar de aanvaller die de run naar voren maakt, de aanvaller met de rug naar de goal toe heeft verder niets met de aanval te maken).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VjUyRjWjpwMEqtwhmkkz19bB/full.jpg

Dit vond ik ook merkwaardig. Ik ging er vanuit dat ik een inworp mee kreeg, terwijl enkele seconden later de bal ingetikt werd in mijn goal vanuit een voorzet. Is de bal helemaal over de lijn of toch niet? Hoe dan ook, dit lijkt me een inworp.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zQOeUWKl0AYDl7lB3i2IzlpG/full.jpg
nino_070 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 13:36:
Heeft iemand tips voor mijn Serie A team?
Ik heb dus al sinds jaar en dag Icardi in de spits en die bevalt nog altijd, loopt meer dan 1.1/1. Net gedegradeerd uit div. 1 en het seizoen daarna promotie misgelopen vanuit div2. Nu zie ik dit niet helemaal los van Callejon die ik net nieuw heb natuurlijk, die heeft in 32 wedstrijden 3 keer gescoord... Terwijl aan de andere flank El Faraone 47 keer in 128 wedstrijden heeft gescoord, daar ben ik heel tevreden over.

Middenveld en verdediging staat opzich wel goed, zat er alleen nog aan te denken om te sparen voor Dollarruma TOTS en misschien Dybala vervangen door Totti 96.

Maar, iemand tips of ik Callejon anders moet gebruiken, dat het gewoon wennen is? Of misschien Cuadrado if daar terugzetten, maar die had met ~50 goals in 300 wedstrijden ook geen best rendement. Salah lijkt me 10x niks, die heeft ook maar slechte longshots.

Mijn tactiek is dus 433(2), en ik zet hem meestal meteen op defensief.

[afbeelding]
Ik neem aan dat je tevreden bent met de formatie. Geven je wingers wel veel assists? Zo niet, vind ik je wingers niet echt effectief. Ik heb een BPL squad in dezelfde formatie, waarbij de wingers (82 Martial en 82 Mane) in zeker wel meer dan de helft van de gespeelde wedstrijden hebben gescoord. Ik ben absoluut geen pro, scoor gemiddeld 2 tot 3x in een wedstrijd schat ik zo.

Ik weet natuurlijk niet hoeveel coins je ter beschikking hebt, maar ik zou IF Parolo direct vervangen voor SIF Brozovic (scheelt niet veel in prijs). Afstandschoten van IF Parolo zijn zéér wisselvallig, vaker slecht dan goed, terwijl die van SIF Brozovic elke keer als een pegel gaan. SIF Brozovic (met anker CS) is eigenlijk overal beter in dan IF Parolo (met motor CS). Ik heb met beide kaarten meer dan 250 wedstrijden gespeeld.

Voor mij is IF Szczesny beter dan SIF Donnaruma. TOTS Donnaruma is een betrouwbare keeper, heb wel het idee dat 89 Buffon beter was, maar die heb ik 3 maanden terug verkocht, dus kan ze niet goed vergelijken.

Vreemd dat TOTS Callejon het erg goed doet bij mij (op RF in 4-3-2-1 en instructie get in behind), terwijl er meerdere mensen hier niet tevreden met hem zijn. Zijn low driven shots zijn OP. Hoewel hij 2* WF heeft, heb ik er al zeker 7 er in liggen met zijn linker. IF Cuadrado is een goede optie, eigenlijk soortgelijke spelers, alleen vind ik Callejon net iets beter in eigenlijk alles (behalve weak foot en skills). Check zijn stats (alle wedstrijden zijn gespeeld in WL en DKT):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1S19EZXI5FaqXtarIyKCdsP5/full.jpg

[ Voor 60% gewijzigd door OnderDeMotorkap op 10-07-2017 01:23 ]

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-11 10:31
OnderDeMotorkap schreef op maandag 10 juli 2017 @ 00:28:
Hoewel ik niet mag klagen met 11 winsten uit 14 wedstrijden maak ik ook merkwaardige dingen mee. Volgens mij heb ik EA betrapt op een foutje (I am not sure though). Op het moment van de screenshot heeft de bal de voet van de aanvallende speler nog niet verlaten. Officieel wordt er gekeken naar het lichaam van de speler (in dit geval staan de lichamen van mijn spelers naar rechts toe, van de aanvallende speler naar links toe. Kan het zo zijn dat EA buitenspel heeft geprogrammeerd aan de hand van de voeten van de spelers? Zelfs in dat geval zou dit buitenspel moeten zijn toch? Dit eindigde met een tegengoal. (De bal wordt gespeeld naar de aanvaller die de run naar voren maakt, de aanvaller met de rug naar de goal toe heeft verder niets met de aanval te maken).

[afbeelding]

Dit vond ik ook merkwaardig. Ik ging er vanuit dat ik een inworp mee kreeg, terwijl enkele seconden later de bal ingetikt werd in mijn goal vanuit een voorzet. Is de bal helemaal over de lijn of toch niet? Hoe dan ook, dit lijkt me een inworp.

[afbeelding]
Beide gevallen lijken mij juist beoordeeld. Buitenspel wordt zo als ik het kan zien opgeheven door je Linksback (Bovenste speler op de screenshot). Handen tellen niet mee in dit soort situaties omdat dat geen onderdeel is waarmee je mag scoren.

2de situatie lijkt me ook duidelijk. Bal is niet over de lijn dus geen inworp.
Pagina: 1 ... 179 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.