AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
http://www.futhead.com/17/squads/7162655/
Willian?Fraaank schreef op maandag 3 juli 2017 @ 14:39:
Heb alles verkocht in m'n club en wil de laatste maanden eigenlijk met leuke teams spelen, niet zozeer het sterkst. Ben nu uitgekomen op Brazil + Promes die ik eigenlijk wil gaan maken. Promes, omdat er geen goede rechtsbuiten is in Brazil:
http://www.futhead.com/17/squads/7162655/
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
Promes is in zo'n beetje alles wat relevant is beter. Wilde inderdaad eerst oranje Willian doen! Bedankt voor het meedenken!
Verwijderd
Wat is de reward deze week?Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2017 @ 15:56:
Net in mijn eerste poging het DKT gewonnen, met het slechtste team ooit door de restricties. Dus kan komend weekend lekker de Weekend League proberen, m'n toetsweek is dan ook voorbij
Verwijderd
Volgens mij zijn er deze week weer twee, vandaag en morgen heb je 1,5K en een 7,5K pack, dus voor de rewards hoef je het niet te doen. Woensdag en donderdag dacht ik zelfs maar 2K, maar dat weet ik niet zeker.
Volgende week een FUT Birthday speler, dat is het betere werk
Verwijderd
Geen dank.Byron010 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 13:43:
Even een bedankje voor de gene die hier een tijd geleden filmpjes plaatste over een vrijetrap over de muur heen en dan met je speler er heen lopen. Heb ondertussen zo al meer dan 10x gescoordMensen verwachten het echt niet en met spelers als pogba/son heb je veel meer kans om te scoren dan zelf te schieten.
Ah je met die opstelling kan hij ook niet ergens anders. Mis je geen body op het middenveld? Zijn ook nog eens allemaal redelijk aanvallende spelers.Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:21:
[...]
Lallana? Als cm in een 4321 tussen Delli Alli en Eriksen 88.
Mijn Pogba heeft 70 goals in 430 wedstrijden. Mijn middenvelders scoren niet zo veel. Zou ik eens naar moeten kijken. Denk dat het met speelstijl te maken heeft. Ik schiet eigenlijk pas als ik weet dat hij er in zal gaan. Dus veel van binnen de zestien. Of met Son, Eriksen, Alli van eigen helft.
Verwijderd
Klopt dat allemaal aanvallend is. Mijn tactiek is ook heel veel scoren omdat ik toch altijd wel 1 of 2 tegen krijg. Had ik ook met Kante, Roy Keane en Can. Alleen met die gasten kun je weer nauwelijks vooruit voetballen. Op deze manier win ik er wat meer.tomk10 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 16:10:
[...]
Ah je met die opstelling kan hij ook niet ergens anders. Mis je geen body op het middenveld? Zijn ook nog eens allemaal redelijk aanvallende spelers.
+ Inputlag
= EAIDS, cheats etc. etc.
PSN: MrMistral
Nu met 10% korting voor FUT18
[ Voor 70% gewijzigd door Bossie op 03-07-2017 19:03 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Need i say more
Dat vallen das ziet er best klungelig uit
Realistisch hahaha
Ik heb opeens alles weer mee met de ai. Versla nu bijna elk team. Wat een feest nu weer
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 03-07-2017 22:58 ]
Ik wil mijn team aanpassen, ben onlang weer overgestapt naar 41212.
Nou ben ik niet helemaal tevreden over mijn middeveld en aanval en wil ik dus veranderingen maken.
Wat zoek ik?
een 2 ST opstelling (4312 of 41212(2))
Als het echt niet anders kan maar het is het zeker waard ivm spelers dan vindt ik starten in een andere formatie niet heel erg, maar heb het liever niet. (Luiheid)
Welke spelers wil ik er echt in? TOTS Kante (Heb hem untradeable), Pogba en 2POTM Son
Dan zoek ik eigenlijk nog een spits die wat sterker is dan Son maar ook niet erg traag is. De rest is zo goed als vrij in te vullen.
Budget; Pogba niet mee gerekend is het ongeveer 350K. PS4
Overigens heb ik ook nog de volgende SBC kaarten die best gebruikt kunnen worden:
Suarez, Lacazette, El Sharaawy, Callejon, Marquinhos, Alli (86), Sigurdsson, Marquinhos, De Marcos
Ik sta iedergeval open voor suggesties!
Verwijderd
Heb je toevallig SBC Kurzawa?Byron010 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 09:55:
Misschien dat jullie mij kunnen helpen...
Ik wil mijn team aanpassen, ben onlang weer overgestapt naar 41212.
Nou ben ik niet helemaal tevreden over mijn middeveld en aanval en wil ik dus veranderingen maken.
Wat zoek ik?
een 2 ST opstelling (4312 of 41212(2))
Als het echt niet anders kan maar het is het zeker waard ivm spelers dan vindt ik starten in een andere formatie niet heel erg, maar heb het liever niet. (Luiheid)
Welke spelers wil ik er echt in? TOTS Kante (Heb hem untradeable), Pogba en 2POTM Son
Dan zoek ik eigenlijk nog een spits die wat sterker is dan Son maar ook niet erg traag is. De rest is zo goed als vrij in te vullen.
Budget; Pogba niet mee gerekend is het ongeveer 350K.
Overigens heb ik ook nog de volgende SBC kaarten die best gebruikt kunnen worden:
Suarez, Lacazette, El Sharaawy, Callejon, Marquinhos, Alli (86), Sigurdsson, Marquinhos, De Marcos
Ik sta iedergeval open voor suggesties!
Helaas niet, rond die tijd kon ik geen SBC betalen
Overigens kan altijd ook de normale kaart gebruiken
Verwijderd
Dan zou ik liever Aurier gebruiken. PS4?Byron010 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 10:39:
[...]
Helaas niet, rond die tijd kon ik geen SBC betalen![]()
Overigens kan altijd ook de normale kaart gebruiken
Ps4 inderdaad, had ik er even bij moeten zetten
Verwijderd
https://www.futbin.com/17/squad/4944563Byron010 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 10:45:
[...]
Ps4 inderdaad, had ik er even bij moeten zetten
Wel twee kleine centrale verdedigers, als je het niet erg vindt om Kante op 8 chem te spelen kan je bijvoorbeeld Thiago Silva ernaast zetten.
Niet heel spectaculair, maar wel veel untradable spelers gebruikt. Met iemand op 7 chem zou je ook nog De Marcos kunnen gebruiken denk ik.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2017 10:50 ]
Mening over lukaku? heb ook naar hem zitten kijken maar ben bang dat die te langzaam is en misschien te houterig voeltVerwijderd schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 10:50:
[...]
https://www.futbin.com/17/squad/4944563
Wel twee kleine centrale verdedigers, als je het niet erg vindt om Kante op 8 chem te spelen kan je bijvoorbeeld Thiago Silva ernaast zetten.
Niet heel spectaculair, maar wel veel untradable spelers gebruikt. Met iemand op 7 chem zou je ook nog De Marcos kunnen gebruiken denk ik.
Thauvin en Marquinhos zijn untradable en geld is in principe op dus het moet een 1 op 1 vervanging worden dan.

&

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik zit met het zelfde. TWijfel tussen Aguero en 87 Lukaku.Byron010 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 10:53:
[...]
Mening over lukaku? heb ook naar hem zitten kijken maar ben bang dat die te langzaam is en misschien te houterig voelt
Toevallig vorige week met 87 lukaku gespeeld in de spits samen met IF Auba en 99 Ronaldo. Lukaku viel verrassend positief en wendbaar op.
Aguero voor de counter, Lukaku als je vooral een targetman en een breker zoekt.Vissert schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 11:28:
[...]
Ik zit met het zelfde. TWijfel tussen Aguero en 87 Lukaku.
Toevallig vorige week met 87 lukaku gespeeld in de spits samen met IF Auba en 99 Ronaldo. Lukaku viel verrassend positief en wendbaar op.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zou zelf Lemar vervangen voor IF Martial. 3* SK en 2* WF is echt een no-go.Leoon. schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 10:53:
Enige tips/aanpassingen wat jullie zouden veranderen aan mijn teams?
Thauvin en Marquinhos zijn untradable en geld is in principe op dus het moet een 1 op 1 vervanging worden dan.
team 1
&
team 2
3ATB is ook een no-gokevinn schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 12:52:
[...]
Zou zelf Lemar vervangen voor IF Martial. 3* SK en 2* WF is echt een no-go.
Ja idd.. Ik heb aguero al staan maar moet nog even met goede CT spelen voor counter spel. Ik speel altijd te veel op helft van de tegenstander.Bossie schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 12:34:
[...]
Aguero voor de counter, Lukaku als je vooral een targetman en een breker zoekt.
Heey... dat probleem ken ikVissert schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:08:
[...]
Ja idd.. Ik heb aguero al staan maar moet nog even met goede CT spelen voor counter spel. Ik speel altijd te veel op helft van de tegenstander.
Maar ik denk juist aan lukaku omdat die wat sterker is, en dan heb ik son voor de counter
Welke preset gebruik je (PTB, Defensive, Attacking etc)?Vissert schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:08:
[...]
Ja idd.. Ik heb aguero al staan maar moet nog even met goede CT spelen voor counter spel. Ik speel altijd te veel op helft van de tegenstander.
Vooral bij presets > defensive zie ik dat mijn team vaak al gedekt in de ruimtes staan te wachten terwijl bij Ultra-Defensive iedereen veel verder is ingezakt en in de omschakeling juist de ruimtes ingaan ipv er al gedekt in te staan.
Ik heb Lukaku Tots, zijn workrates vallen mij wat tegen, maar verder een hele prima speler hoor. Geen behoefte om naar een Aguerooooo o o o te switchen.Vissert schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 11:28:
[...]
Ik zit met het zelfde. TWijfel tussen Aguero en 87 Lukaku.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Nee juist niet. Zeker een 3-5-2 Kan heel gunstig uitpakken.
Verwijderd
Verwijderd
Stem SBC's: SBC's om te stemmen op een speler per categorie. Als je de SBC hebt gedaan, krijg je de speler waarop je hebt gestemd in het roze/paars. Maar hij is niet geupgrade, ook niet als hij later de winnaar blijkt te zijn.
Populaire SBC's van afgelopen jaar komen terug, voor kits, spelers enz.
SBC's voor de FUTTIES zelf.
Online toernooitjes voor packs.
Oude packs komen terug, weet niet wat ze daarmee bedoelen eigenlijk, lijkt me niet dat er bijv. ook weer TOTY in packs komen enz.
Ik snap niet waarom 2* WF een no go is voor de meeste mensen. Had in het begin ook twijfels (met Callejon), maar in de praktijk merk ik daar niet veel van (in 24 wedstrijden 22 goals en 6 assists als RF). Het is gewoon een kwestie van rekening houden. Heb zelfs enkele met zijn linker gescoord, low-driven shot lukt prima met links. Maar in de meeste situaties kan je met beide voeten schieten, dus is het een kwestie van opletten en zorgen dat'ie met zn rechter schiet.kevinn schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 12:52:
[...]
Zou zelf Lemar vervangen voor IF Martial. 3* SK en 2* WF is echt een no-go.
Het is een minpunt, maar ik zie vaak dat mensen 2* wf een afknapper vinden (ook buiten tweakers).
Acties worden voorspelbaar. Met 2WF moet je eigenlijk altijd met de goede voet schieten. Met 4WF bijvoorbeeld heb je de keuze tussen low driven en finesse in de lange hoek.OnderDeMotorkap schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 21:05:
[...]
Ik snap niet waarom 2* WF een no go is voor de meeste mensen. Had in het begin ook twijfels (met Callejon), maar in de praktijk merk ik daar niet veel van (in 24 wedstrijden 22 goals en 6 assists als RF). Het is gewoon een kwestie van rekening houden. Heb zelfs enkele met zijn linker gescoord, low-driven shot lukt prima met links. Maar in de meeste situaties kan je met beide voeten schieten, dus is het een kwestie van opletten en zorgen dat'ie met zn rechter schiet.
Het is een minpunt, maar ik zie vaak dat mensen 2* wf een afknapper vinden (ook buiten tweakers).
Tegen goed verdedigende tegenstanders heb je soms geen keuze met welke voet je schiet en dan heb je liever een speler die met beide benen een bal erin krijgt.
Maar dit gebaseerd op mijn speelstijl natuurlijk. Probeer meestal een intikkertje te creeren. Lukt dit niet heb ik altijd nog plan B -> Finesse shots.
Hmm, speelstijl dus. Ik schiet eigenlijk niet zo vaak met WF. Voelt toch wat minder goed aan. Maar ik snap je punt dat het soms wel het verschil kan maken. Mijn plan B is longshots, en dat werkt slecht met weak foot, ook met bijvoorbeeld een IF Perisic (5* wf). Heb bij low driven shots het idee dat het bijna niet uitmaakt met welk voet je schiet, kan aan mij liggen.kevinn schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 21:41:
[...]
Acties worden voorspelbaar. Met 2WF moet je eigenlijk altijd met de goede voet schieten. Met 4WF bijvoorbeeld heb je de keuze tussen low driven en finesse in de lange hoek.
Tegen goed verdedigende tegenstanders heb je soms geen keuze met welke voet je schiet en dan heb je liever een speler die met beide benen een bal erin krijgt.
Maar dit gebaseerd op mijn speelstijl natuurlijk. Probeer meestal een intikkertje te creeren. Lukt dit niet heb ik altijd nog plan B -> Finesse shots.
https://www.futbin.com/17/squad/4681312
Maar ik heb ook nog diverse untradables:
El Shaarawy (SBC)
TOTS Dembele
TOTS Icardi
TOTS Felipe Luis
Higuain (SBC)
Ik vind dit team wat ik nu heb aardig spelen, maar niet geweldig.
Om alles nu weer te verkopen... Ik zou dus graag een hybrid maken met wat ik op de bank heb, en misschien wat goede TOTS spelers uit andere competities.
Iemand leuke ideeën?
Wat is het budget en wat heb je op de bank zitten?Protax schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 22:15:
Dit is mijn team:
El Shaarawy (SBC)
TOTS Dembele
TOTS Icardi
TOTS Felipe Luis
Higuain (SBC)
Om alles nu weer te verkopen... Ik zou dus graag een hybrid maken met wat ik op de bank heb, en misschien wat goede TOTS spelers uit andere competities.
Iemand leuke ideeën?
Op de bank niks bijzonders, buiten de wissels die je ziet.kevinn schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 22:48:
[...]
Wat is het budget en wat heb je op de bank zitten?
En qua coins slechts 54000
Dit ligt waarschijnlijk niet aan je spelers, misschien is het een beter idee je CT te tunen of een andere formatie te proberen?Protax schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 22:15:
Dit is mijn team:
El Shaarawy (SBC)
TOTS Dembele
TOTS Icardi
TOTS Felipe Luis
Higuain (SBC)
Iemand leuke ideeën?
edit:
Probeer eens cd formatie/CT gepost bij MrMistral bijvoorbeeld.
[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 04-07-2017 23:21 ]
Als ik de stats vergelijk zeg ik Kane. Overal beter. Daarnaast ook High attacking workrate.Byron010 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:12:
Keuzes.. 88 Lukaku of TOTS (94) Kane..? En waarom?
Lukaku heeft meer natuurlijke power gok ik. Allebei 99 strength maar lukaku is iets groter en veel zwaarder. Daarnaast heeft lukaku een 4* wf en Kane maar 3.
Maar kane heeft ook weer een high defensive workrate. En idd puur naar de stats kijkend is die trager maar zou die beter moeten zijn in pasen/dribble/schieten.. prijs is zo goed als gelijk maar zoals regular martial zeggen stats niet alles. Daarom vraag ik me af hoe ze echt ingame zijn ;pVissert schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:42:
[...]
Als ik de stats vergelijk zeg ik Kane. Overal beter. Daarnaast ook High attacking workrate.
Lukaku heeft meer natuurlijke power gok ik. Allebei 99 strength maar lukaku is iets groter en veel zwaarder. Daarnaast heeft lukaku een 4* wf en Kane maar 3.
Ja idd. Ik heb iig Bale, aguero en modric te koop staan en ga voor Candreva fut birthday, naingollan en TOTS Kane.Byron010 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:46:
[...]
Maar kane heeft ook weer een high defensive workrate. En idd puur naar de stats kijkend is die trager maar zou die beter moeten zijn in pasen/dribble/schieten.. prijs is zo goed als gelijk maar zoals regular martial zeggen stats niet alles. Daarom vraag ik me af hoe ze echt ingame zijn ;p
Ik hoor graag hoe die het bij jou doet!Vissert schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:52:
[...]
Ja idd. Ik heb iig Bale, aguero en modric te koop staan en ga voor Candreva fut birthday, naingollan en TOTS Kane.
bijv;
Is die snel/sterk genoeg?
Is zijn 3* WF genoeg?
En of die houterig aanvoelt of niet ;p Ik snap dat het geen mertens is maar met 95 dribble verwacht ik wel dat die een beetje kan bewegen
Oh en welke chemistry style je hem probeert
[ Voor 5% gewijzigd door Byron010 op 05-07-2017 09:55 ]
Vanavond potje? Tegen jou scoor ik veel dus kan ik hem testenByron010 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:54:
[...]
Ik hoor graag hoe die het bij jou doet!
bijv;
Is zijn 3* WF genoeg?
En of die houterig aanvoelt of niet ;p Ik snap dat het geen mertens is maar met 95 dribble verwacht ik wel dat die een beetje kan bewegen
Ligt niet niet helemaal in budget maar ik weet niet welke spelers untradeable zijn. Maar je ligue 1 team zou je kunnen 'downgraden' met alternatieven.Protax schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 22:15:
Dit is mijn team:
El Shaarawy (SBC)
TOTS Dembele
TOTS Icardi
TOTS Felipe Luis
Higuain (SBC)
Iemand leuke ideeën?
Alles op de bank is untradable, alle Ligue 1 spelers zijn tradable.kevinn schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:17:
[...]
Ligt niet niet helemaal in budget maar ik weet niet welke spelers untradeable zijn. Maar je ligue 1 team zou je kunnen 'downgraden' met alternatieven.
[afbeelding]
Twijfel of ik 433 (4) eens ga ik proberen met Dembele op rechtsbuiten.
Ah ja je had ook echt instant gereageerd haha.Vissert schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:57:
@Byron010 Ik zie je bericht nu pas. Euuh chem style. De meeste gebruikte is catalyst. Dan krijg je 97 pace, 98 shooting, 95 dribbeling, 97 passing en 96 physical. Denk dat ik die doe
Zit ook te denken aan Catalyst, maar anders engine om toch dat dribble nog iets beter te maken..
Dat zou goed zijn voor zijn balance maar ik heb denk ik liever die extra snelheid.Byron010 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 11:02:
[...]
Ah ja je had ook echt instant gereageerd haha.
Zit ook te denken aan Catalyst, maar anders engine om toch dat dribble nog iets beter te maken..
Ik mis echt een +3 Pace + 3 dribble chem style...Vissert schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 11:13:
[...]
Dat zou goed zijn voor zijn balance maar ik heb denk ik liever die extra snelheid.
Of Dembele gewoon erin subben als CAM. Opstelling zou ik hetzelfde houdenProtax schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:21:
[...]
Alles op de bank is untradable, alle Ligue 1 spelers zijn tradable.
Twijfel of ik 433 (4) eens ga ik proberen met Dembele op rechtsbuiten.
Ik heb engine op POTM Kane, om ook iets zijn agi/balance iets te boosten.Byron010 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:54:
[...]
Ik hoor graag hoe die het bij jou doet!
bijv;
Is zijn 3* WF genoeg?
Oh en welke chemistry style je hem probeert
Ivm met Lukaku, kan je Kane bijvoorbeeld ook prima als CF/CAM/CM gebruiken.
Zou met name mijn middenveld willen versterken (te klein), en ik vind de CVs en linksback ook niet echt geweldig.kevinn schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 12:02:
[...]
Of Dembele gewoon erin subben als CAM. Opstelling zou ik hetzelfde houden
Maar ik kan met deze formatie niet echt een leuke hybrid bedenken...
Budget, Formatie en benodigde spelers?Protax schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 12:46:
[...]
Zou met name mijn middenveld willen versterken (te klein), en ik vind de CVs en linksback ook niet echt geweldig.
Maar ik kan met deze formatie niet echt een leuke hybrid bedenken...
Dit is mijn team:
El Shaarawy (SBC)
TOTS Dembele
TOTS Icardi
TOTS Felipe Luis
Higuain (SBC)
Iemand leuke ideeën?
Coins amper...
Wil je dus een 2e team met je untradeables? Om die aan te vullen zal je coins nodig moeten hebbn ;pProtax schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 12:54:
[...]
Dit is mijn team:
El Shaarawy (SBC)
TOTS Dembele
TOTS Icardi
TOTS Felipe Luis
Higuain (SBC)
Iemand leuke ideeën?
Coins amper...
en wil je in 4312 blijven of veranderen naar 433(4)?
Nee, wil 1 goed team.Byron010 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 12:57:
[...]
Wil je dus een 2e team met je untradeables? Om die aan te vullen zal je coins nodig moeten hebbn ;p
en wil je in 4312 blijven of veranderen naar 433(4)?
Formatie geniet denk ik een smalle formatie mijn voorkeur, maar ik heb Dembele untradable en volgens mij is hij wel heel goed waardoor ik het zonde vind om hem niet te gebruiken. Zelfde geldt voor bijv. Icardi en El Shaarawy.
Je kan heel makkelijk voor een calcio A team gaan en dembele als supersub gebruiken. Probleem is dat je met een smalle formatie hybrid, dembele niet op genoeg chem gaat krijgen zonder andere spelers te invloeden als je het met calcio A wilt linken.Protax schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 13:11:
[...]
Nee, wil 1 goed team.
Formatie geniet denk ik een smalle formatie mijn voorkeur, maar ik heb Dembele untradable en volgens mij is hij wel heel goed waardoor ik het zonde vind om hem niet te gebruiken. Zelfde geldt voor bijv. Icardi en El Shaarawy.
Ja als ik kijk naar mijn huidige team, heeft dit een waarde van 1,5m.Byron010 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 13:23:
[...]
Je kan heel makkelijk voor een calcio A team gaan en dembele als supersub gebruiken. Probleem is dat je met een smalle formatie hybrid, dembele niet op genoeg chem gaat krijgen zonder andere spelers te invloeden als je het met calcio A wilt linken.
Als ik een vergelijkbaar team bouw met Calcio spelers krijg ik zoiets als dit:
https://www.futbin.com/17/squad/4960929
Zonder Icardi kom ik dan op een vergelijkbaar bedrag uit.
Mijn twijfel speelt dit beter? Of zijn de TOTS spelers echt superieur aan de IF kaarten?
Hier is haast geen hybrid van te maken helaas. TOTS spelers zijn minimaal 30k dus ik zou naar subs kijken:Protax schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 12:54:
[...]
Dit is mijn team:
El Shaarawy (SBC)
TOTS Dembele
TOTS Icardi
TOTS Felipe Luis
Higuain (SBC)
Iemand leuke ideeën?
Coins amper...
Dendoncker, Semedo, Jensen, Izquerdo, Mario Fernandes.
Filipe Luis en Perrin zijn trouwens hele goede CDM's. Dit geldt ook voor Cavani met Shadow.
TOTS is zeker niet superieur, het gaat er om dat je spelers vindt die bij jou passen en daar je team bij aanpast.Protax schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 13:32:
[...]
Ja als ik kijk naar mijn huidige team, heeft dit een waarde van 1,5m.
Als ik een vergelijkbaar team bouw met Calcio spelers krijg ik zoiets als dit:
Zonder Icardi kom ik dan op een vergelijkbaar bedrag uit.
Mijn twijfel speelt dit beter? Of zijn de TOTS spelers echt superieur aan de IF kaarten?
De kans is heel groot dat het team dat je nu samensteld ook problemen gaat hebben, maar inplaats van het hele team te vervangen moet je kijken naar waar de fouten gemaakt worden en wie die zwakste schakels zijn, en dan hun vervangen.
Enige verschil met dat calcio A team is dat ik IF manolas veruit de beste CB in calcio A vindt ondanks dat ik zijn IF niet gebruikt heb. Zijn normal card is echt een basis speler geweest voor mij dit jaar. (Zijn IF is relatief nogal duur) en ik zou liever TOTS Gomez doen ipv immobile. Maar bijvoorbeeld ik zou ook als je het geld niet hebt normal alex sandro kopen zodat je TOTS gomez kan halen.
Nogmaals: het gaat er om dat je spelers vindt die bij jou passen en daar je team bij aanpast.
Bijv;
Ik heb nu een Prem/Ligue 1 team (41212(2))
Son Lacazette
Pogba
TOTS Herrera, TOTS Kante, TOTS Sanson
Van Aanholt, Smalling, TOTS Keane, Walker
Ik merk dat lacazette het niet goed genoeg doet, en dat ik sanson en herrera te weinig merk (ook wel logisch naast Pogba en TOTS Kante) maar omdat ik meer verwacht ga ik hun vervangen, aangezien de rest wel presteert zoals ik het wel hoef ik niet mijn hele team om te gooien aan gezien ik hiermee gewoon de fouten er uit haal
[ Voor 15% gewijzigd door Byron010 op 05-07-2017 13:49 ]
Ik ben totaal geen skiller, prefereer kracht en snelheidByron010 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 13:46:
[...]
TOTS is zeker niet superieur, het gaat er om dat je spelers vindt die bij jou passen en daar je team bij aanpast.
De kans is heel groot dat het team dat je nu samensteld ook problemen gaat hebben, maar inplaats van het hele team te vervangen moet je kijken naar waar de fouten gemaakt worden en wie die zwakste schakels zijn, en dan hun vervangen.
Enige verschil met dat calcio A team is dat ik IF manolas veruit de beste CB in calcio A vindt ondanks dat ik zijn IF niet gebruikt heb. Zijn normal card is echt een basis speler geweest voor mij dit jaar. (Zijn IF is relatief nogal duur) en ik zou liever TOTS Gomez doen ipv immobile. Maar bijvoorbeeld ik zou ook als je het geld niet hebt normal alex sandro kopen zodat je TOTS gomez kan halen.
Nogmaals: het gaat er om dat je spelers vindt die bij jou passen en daar je team bij aanpast.
Niveau: Div.1/Gold 1 speler. PSN: southation
Heb even mijn reactie bijgewerkt met een voorbeeld.Protax schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 13:49:
[...]
Ik ben totaal geen skiller, prefereer kracht en snelheid
En onderschat de 99 Pace van gomez niet
Ik geef de voorkeur aan IF Manolas boven de TOTS Nacho en TOTS Marquinhos. Manolas is echt een beest.Byron010 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 13:46:
[...]
TOTS is zeker niet superieur, het gaat er om dat je spelers vindt die bij jou passen en daar je team bij aanpast.
Bijv;
Ik heb nu een Prem/Ligue 1 team (41212(2))
Son Lacazette
Pogba
TOTS Herrera, TOTS Kante, TOTS Sanson
Van Aanholt, Smalling, TOTS Keane, Walker
Ik merk dat lacazette het niet goed genoeg doet, en dat ik sanson en herrera te weinig merk (ook wel logisch naast Pogba en TOTS Kante) maar omdat ik meer verwacht ga ik hun vervangen, aangezien de rest wel presteert zoals ik het wel hoef ik niet mijn hele team om te gooien aan gezien ik hiermee gewoon de fouten er uit haal
Ik heb je toegevoegd. Ben vermoedelijk wel online rond die tijd.kevinn schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 13:50:
Wie vanavond een potje op PS4 (~8 uur)? DKT toernooi toch niet de moeite waard.
Kan niets beloven, maar heb je iig toegevoegdkevinn schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 13:50:
That good ja?Vissert schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 13:54:
[...]
Ik geef de voorkeur aan IF Manolas boven de TOTS Nacho en TOTS Marquinhos. Manolas is echt een beest.
[ Voor 29% gewijzigd door MrMistral op 05-07-2017 13:59 ]
Dit beter?Byron010 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 13:50:
[...]
Heb even mijn reactie bijgewerkt met een voorbeeld.
En onderschat de 99 Pace van gomez nietis misschien wat klein maar 84 physical ofzo met 99 pace en op het goede moment shielden kan alles zijn wat je nodig hebt
Hoop dat ik het red als ik mijn team verkoop
En hoe zou dat zich verhouden t.o.v. mijn huidige team?
[ Voor 10% gewijzigd door Protax op 05-07-2017 14:13 ]
Jazeker. Marquinhos komt wel in de buurt maar Manolas heeft zijnlengte mee. Daarnaast is het duo Abate en Manolas zeer stabiel.MrMistral schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 13:58:
[...]
Kan niets beloven, maar heb je iig toegevoegd
[...]
That good ja?
IF Handanovic is een alternatief voor TOTS Donna. SIF Perisic in plaats van Gomez (meer fysiek).Protax schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 14:10:
[...]
Dit beter?
Hoop dat ik het red als ik mijn team verkoop
En hoe zou dat zich verhouden t.o.v. mijn huidige team?
TOTS Dendoncker voor Biglia subben (geen fan van Biglia).
MIjn team:
https://www.futbin.com/17/squad/4730069
Natuurlijk zijn er goedkopere versies van diverse spelers om de prijs wat drukken
Protax schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 12:54:
[...]
Dit is mijn team:
El Shaarawy (SBC)
TOTS Dembele
TOTS Icardi
TOTS Felipe Luis
Higuain (SBC)
Iemand leuke ideeën?
Coins amper...
Bossie schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 23:21:
[...]
Dit ligt waarschijnlijk niet aan je spelers, misschien is het een beter idee je CT te tunen of een andere formatie te proberen?
edit:
Probeer eens cd formatie/CT gepost bij MrMistral bijvoorbeeld.
Thanks, ik had het gezien... Maar wil toch terug naar een Italiaans team.
Alles staat nu in de verkoop
Waarom gebruik je Crisito en niet bijvoorbeeld IF Koulibaly (of TOTS)?kevinn schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 14:28:
[...]
IF Handanovic is een alternatief voor TOTS Donna. SIF Perisic in plaats van Gomez (meer fysiek).
TOTS Dendoncker voor Biglia subben (geen fan van Biglia).
MIjn team:
https://www.futbin.com/17/squad/4730069
Natuurlijk zijn er goedkopere versies van diverse spelers om de prijs wat drukkenTOTT Dybala niet gedowngrade vanwege extra strength.
Verwijderd
Ik kan vanavond niet, maar zal je wel ff toevoegenkevinn schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 13:50:
MrMistral schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:20:
[...]
Haha, oke!
Ik gebruik 4231:
Speed 95
Passing 20
Organised
Passing 85
Crossing 75
Shooting 40
Free Form
Pressure 75
Agression 95
Team width 15
Cover
CDM's stay back, LB en RB ook op stay back.
Heel weinig R1, alleen als er gaten ontstaan in het druk zetten of als de tegenstander met een heel wijde opstelling speelt en de ruimtes zo te groot worden om druk te zetten. Dan gebruik ik R1 om te zorgen dat een speler aansluit eigenlijk en niet zozeer voor het drukzetten zelf. Maar meestal lopen ze zich uiteindelijk wel stuk, omdat het midden zo vol is.
Beginnen met drukzetten met de voorste spelers.Dus afjagen.
Passlijnen naar het midden afschermen met de CDM's (L2) waardoor de tegenstander naar buiten wordt gedwongen en dan aan de zijkant beginnen met drukzetten met de buitenste CAMs (zelf afjagen, geen R1), vervolgens de CDM's.
In principe NOOIT instappen en drukzetten met je CB's, tenzij je CDM's nog voorin zijn en bijv een Musa/Son/Vardy je anders voorbijloopt. Maar dat gevoel van wanneer wel moet je zelf even zien te ontwikkelen.
Zorg voor spelers met een goede passing.
De achterste CAM zorgt voor de aanvoer naar de spits en komt het vaakst voor het doel van de CAMs.
Zwaktes:
- Als je cdm's voorin blijven hangen of geen grip krijgen op de tegenstanders ben je fucked.
- Weinig opties voor de lange bal, dus als je dat graag doet is het niets voor jou.
- Goede spelers die goed kunnen aanvallen vanaf de zijkanten zijn lastig te verdedigen.
- Met veel input lag kan je het ook vergeten door het korte, snelle spel.
Gisteren 4 wedstrijden gespeeld in divisie 4, 12 punten. Doelsaldo 14/1. Tegengoal was een eigen goal na een vage scrimmage uit een corner. Kan er aan liggen dat ik wellicht wat zwakke tegenstanders kreeg, maar 4 wedstrijden op rij heb ik nog nooit gewonnen in divisie 4. Ik had zo moeten proberen te spelen in DKT nondejus
Waarom niet zoiets? https://www.futbin.com/17/squad/4962597 Heb je in ieder geval 4 van je untradeable spelers benut en kan je Dembele als super sub gebruiken.Protax schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:22:
[...]
Thanks, ik had het gezien... Maar wil toch terug naar een Italiaans team.
Alles staat nu in de verkoop
[ Voor 74% gewijzigd door Joster op 05-07-2017 15:56 ]
Ik zie nietsJoster schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:53:
[...]
Waarom niet zoiets? Heb je in ieder geval 4 van je untradeable spelers benut en kan je Dembele als super sub gebruiken.
Zie edit en deze link haha: https://www.futbin.com/17/squad/4962597
Nice! Dat is misschien wel een goed ideeJoster schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:56:
[...]
Zie edit en deze link haha: https://www.futbin.com/17/squad/4962597
Hoe speelt die formatie? Speciale instructies / CT's?
Ja precies die van MrMistral, ik heb hem een paar posts hierboven gequote. Ik heb er zelf pas 4 wedstrijden mee gespeeld en het is even wennen, maar er zijn er meer hier die het fantastisch vinden werken.Protax schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 16:01:
[...]
Nice! Dat is misschien wel een goed idee
Goed om te horen man!!Joster schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:53:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteren 4 wedstrijden gespeeld in divisie 4, 12 punten. Doelsaldo 14/1. Tegengoal was een eigen goal na een vage scrimmage uit een corner. Kan er aan liggen dat ik wellicht wat zwakke tegenstanders kreeg, maar 4 wedstrijden op rij heb ik nog nooit gewonnen in divisie 4. Ik had zo moeten proberen te spelen in DKT nondejus
Sowieso ff Naingolan halen, die kan je altijd als sloper inzetten als CDM of zelfs als CCAMProtax schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 16:01:
[...]
Ik heb sinds kort tots nainggolan en dat is me toch wel een baas hoorBossie schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 17:04:
[...]
Sowieso ff Naingolan halen, die kan je altijd als sloper inzetten als CDM of zelfs als CCAM
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Dybala moet altijd spelen vind ikBossie schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 17:04:
[...]
Sowieso ff Naingolan halen, die kan je altijd als sloper inzetten als CDM of zelfs als CCAM
Ik zou Khedira er niet uithalen, meer dan prima speler voor die positie.Joster schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 17:10:
[...]
Dybala moet altijd spelen vind ikDoe hem dan maar op de plek van Khedira inderdaad. Voor de Rossi kan niet want dan heeft hij geen full chem.
Ik heb nu SIF Bonucci (89), is IF Manolas (86) beter? Hij is rond 35k duurder, maar dat kan ik wel kwijt.Vissert schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 13:54:
Ik geef de voorkeur aan IF Manolas boven de TOTS Nacho en TOTS Marquinhos. Manolas is echt een beest.
Voordeel is trouwens ook nog dat je met deze spelers relatief eenvoudig om kan gaan naar een 41212 of 4312, helemaal als je Icardi een ca maakt, blijft alsnog iedereen op full chem volgens mij.Protax schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 16:01:
[...]
Ik zou Higuain eruit halen, Icardi als ST, Sharawy/Dybala als L/RCAMS en Naingolan als CCAM.Joster schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 17:10:
[...]
Dybala moet altijd spelen vind ikDoe hem dan maar op de plek van Khedira inderdaad. Voor de Rossi kan niet want dan heeft hij geen full chem.

Ik moet hiervoor alleen nog Khedira en Gomez kopen, moet alleen Cavani en Fabinho nog kwijt om hun te kunnen bekostigen. Of zijn Dybala en Naingolan de betere opties in deze formatie?
[ Voor 22% gewijzigd door Protax op 05-07-2017 18:53 ]
Higuain schijnt echt als een beest te scoren in een 4231. Maatje van me had hem in 20 wedstrijden met deze formatie, 50 goalsBossie schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 18:14:
[...]
Ik zou Higuain eruit halen, Icardi als ST, Sharawy/Dybala als L/RCAMS en Naingolan als CCAM.
Ik ben niet zo goedJoster schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 19:05:
[...]
Higuain schijnt echt als een beest te scoren in een 4231. Maatje van me had hem in 20 wedstrijden met deze formatie, 50 goals
Edit: Zou iemand mijn Cavani willen kopen? Dan kan ik testen
[ Voor 11% gewijzigd door Protax op 05-07-2017 19:52 ]
Verwijderd
Ik bied 500 muntjes!Protax schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 19:05:
[...]
Ik ben niet zo goed
Edit: Zou iemand mijn Cavani willen kopen? Dan kan ik testen
Wel grappenmakers bij EA. Heb nu nog 5 DKT pogingen over vanwege 3 disconnections. Weet overigens helemaal niet waarom ik DKT speel. Ben al geplaatst.
Eerste potje tegen een slechte tegenstander. 7-4. 2 goals en 2 assist van Kane. Niet zo flexibel als Messi maar niet lomp. Niet zo snel als Messi maar niet langzaamByron010 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 11:43:
[...]
Ik mis echt een +3 Pace + 3 dribble chem style...
Ik merkte dat ik wat anders moest spelen. Eerst Kane de bal, afschermen en verspreiden. Liet qua passing niet in de steek. 1 voorzet was 100% goal kopbal maar wereld redding van Butland. Dodelijk in de 16 en zeer moeilijk van de bal te zetten.
Hij mag voorlopig blijven
Verwijderd
Ik twijfel om mijn Martial 86 om te wisselen voor Kane. Zou me 70k ofzo schelen. Zou ook mijn spel wat afwisselender maken. Nu speel ik vooral op snelheid voorin.Vissert schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 20:06:
[...]
Eerste potje tegen een slechte tegenstander. 7-4. 2 goals en 2 assist van Kane. Niet zo flexibel als Messi maar niet lomp. Niet zo snel als Messi maar niet langzaam
Ik merkte dat ik wat anders moest spelen. Eerst Kane de bal, afschermen en verspreiden. Liet qua passing niet in de steek. 1 voorzet was 100% goal kopbal maar wereld redding van Butland. Dodelijk in de 16 en zeer moeilijk van de bal te zetten.
Hij mag voorlopig blijven
Is Kane te vergelijken met Immobile Tots?
Ja wel iets ja. Alleen wat minder lomp denk ik?Verwijderd schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 20:23:
[...]
Ik twijfel om mijn Martial 86 om te wisselen voor Kane. Zou me 70k ofzo schelen. Zou ook mijn spel wat afwisselender maken. Nu speel ik vooral op snelheid voorin.
Is Kane te vergelijken met Immobile Tots?
Verwijderd
Immobile TOTS is niet super lomp. Hij kan niet dansen als Gomez maar hij kan wel een beetje draaien. Stukken beter dan zijn 1e inform iig. Maar goed te weten dat Kane nog iets bewegelijker is kennelijk!Vissert schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 20:38:
[...]
Ja wel iets ja. Alleen wat minder lomp denk ik?
Maak wel ff 150K verlies op hem
Wat een stats:

Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.