Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 13:57
Byron010 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:40:
[...]

Daily Knockout tournament, gebruikt om te plaatsen voor het weekend league. Maar de afgelopen tijd geven ze ook nog is goeie rewards als je wint :)

Komt er voor fifa 18 een compleet nieuw topic of wordt deze omgezet?
Wil eigenlijk wat discussieren over wat de beste manier is om FUT te beginnen, teams waarmee je zou moeten starten (cheap maar goed) etc.

Gister DKT afgemaakt en in de eerste poging dus alles gewonnen (had de eerste match eergister gespeeld). Alles 3-0, 2-1, 8-0 en 4-0. Cyprien als reward dus toch een van de betere non-walkouts, easy 50k.

Regular Pogba en TOTS kante zijn echt helden _/-\o_ wat spelen hun goed zeg. Ben er alleen nog niet helemaal over uit of ik TOTS herrera houdt en of ik wel met 41212(2) blijf...
Thanks!

En: Nieuwe topic, zoals altijd. Handiger om dat na de grote FUT bekendmaking te doen (tijdens Gamescom is dat weer, net als afgelopen jaar).

PSN: Maichel

Verwijderd

OnderDeMotorkap schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:41:
[...]

Dan heb je het beter dan ik gedaan, ik degradeerde de eerste keer met 1 punt :D

Na de tweede keer kon ik handhaven dus geef de hoop niet op.
Ben niet zo emotioneel over fifa. :) Doe nog wel een poging om erin te komen.
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:03:
[...]

Mijn snelste degradatie is een feit. 4 punten bleek niet genoeg. Er zit een groot verschil tussen 1 en 2.
Herkenbaar! 2x gepromoveerd naar div 1 maar beide keren kansloos.
Vissert schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:51:
[...]

Ik ervaar niet dat div 1 zoveel zwaarder is dan div2. Meer kwestie van geluk/pech misschien?
De parameters zijn ook veel strenger dan div2, vergeet dat ook niet. Meer punten halen en minder wedstrijden (uit mijn hoofd).

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 19:04
"Oké, nog 1 keer een tradable tots en dan kap ik ermee."

Carrasco! Hoppa, weer coins voor versterkingen van mijn Calcio A team.

Of nog een paar keer tots tradable. >:)

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
Baal er nog steeds van dat ik DKT niet gehaald heb :'( Kwam gewoon altijd een of andere pro tegen in de finale.

Misschien nu mijn resterende coins maar in een TOTS tradeable steken >:)

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

Vissert schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:51:
[...]

Maar 2x? Dat vindt ik dan weer gek want altijd als wij spelen gaat het grotendeels gelijk op, en ik ga echt regelmatig heen en weer (div 2 naar 1).

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:06
3 potjes WL, 3 tegengoals, alle 3 dat de keeper hem terugbotst naar een tegenstander...tja...
Ik beter in de statistieken maar 0 punten....gaat weer lekker

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-11 22:14
Harribo schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 14:21:
3 potjes WL, 3 tegengoals, alle 3 dat de keeper hem terugbotst naar een tegenstander...tja...
Ik beter in de statistieken maar 0 punten....gaat weer lekker
Heb net een potje gedaan, kreeg exact zo een goal tegen. Bal kaatst via mijn verdediger tegen de rug van mijn (uitkomende) keeper en belandt in de voeten van de tegenstander. Uiteindelijk wel gewonnen gelukkig.

• Harribo
OnderDeMotorkap schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 15:30:
[...]

Heb net een potje gedaan, kreeg exact zo een goal tegen. Bal kaatst via mijn verdediger tegen de rug van mijn (uitkomende) keeper en belandt in de voeten van de tegenstander. Uiteindelijk wel gewonnen gelukkig.
Flipperkast

Heb nu 2 potjes gewonnen van de 6 hierdoor.
Laatste tegenstander was te goed, had Ronaldo en kozotten.

Ander potje was ik beter en kwam, weer door het terugkaatsen vd keeper, in de verlenging op 3-2 achter.
In de 122e minuut weer mijn sbc Luuk de Jong die de ruimte in loopt en cool afmaakt. Super.
In de penalty's hield ik er twee tegen waardoor ik won. Penalty's keepen gaat me steeds beter af. Wat een spanning!

Al met al best onverdiend 2 wins vd 6 maar enfin tis nog lang

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16:54
Ik speel nu zo'n half jaar FIFA en wil nu wat skillmoves gaan aanleren:
Welke skillmoves zouden jullie mee beginnen?
Hoe leren jullie skillmoves aan?
Ik speel trouwens met dit team:
https://www.futbin.com/17/squad/4883028
Byron010 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 13:33:
[...]

Maar 2x? Dat vindt ik dan weer gek want altijd als wij spelen gaat het grotendeels gelijk op, en ik ga echt regelmatig heen en weer (div 2 naar 1).
Het zou ook 3x kunnen zijn :+

Maar in onze potjes ben jij altijd beter. Je wint ook meestal :+ Ik heb nog niet meegemaakt dat ik alle 10 de potjes vol kon maken in divisie 1. Twee weken terug uitstapje gemaakt naar div 1 en daarvoor week of 10 in divisie 2 gezeten.
JAtech schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 17:23:
Op youtube filmpjes kijken.
ball roll, fake shot zijn echt wel basis skillmoves. De rest is ook afhankelijk van je speelwijze en of je spelers ook bepaalde skillmoves uberhaupt kunnen uitvoeren.

Ik ben zelf niet zo'n super gebruiker van skillmoves en al helemaal niet voor de show. Fake shot en ball roll zijn het wel en af en toe - indien functioneel - een berba spin.
Vissert schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 17:43:
[...]

Het zou ook 3x kunnen zijn :+

Maar in onze potjes ben jij altijd beter. Je wint ook meestal :+ Ik heb nog niet meegemaakt dat ik alle 10 de potjes vol kon maken in divisie 1. Twee weken terug uitstapje gemaakt naar div 1 en daarvoor week of 10 in divisie 2 gezeten.
Wij zijn toch redelijk gelijkwaardig aan elkaar?

Overigens mijn team maar weer eens verkocht (wat maakt mij het ook uit :P).
Ik had weer eens zin in buitenspelers en nu deze 2 teams:
https://www.futbin.com/17/squad/4861596
https://www.futbin.com/17/squad/4861612

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 18:29:
[...]

Op youtube filmpjes kijken.
ball roll, fake shot zijn echt wel basis skillmoves. De rest is ook afhankelijk van je speelwijze en of je spelers ook bepaalde skillmoves uberhaupt kunnen uitvoeren.

Ik ben zelf niet zo'n super gebruiker van skillmoves en al helemaal niet voor de show. Fake shot en ball roll zijn het wel en af en toe - indien functioneel - een berba spin.

[...]

Wij zijn toch redelijk gelijkwaardig aan elkaar?

Overigens mijn team maar weer eens verkocht (wat maakt mij het ook uit :P).
Ik had weer eens zin in buitenspelers en nu deze 2 teams:
https://www.futbin.com/17/squad/4861596
https://www.futbin.com/17/squad/4861612
Wil je een eerlijk antwoord? :+ Redelijk gelijkwaardig idd.

Jij beheerst de counter subliem. In combinatie met je teams is dat dodelijk. Qua passing en defending ben ik beter gok ik.
Vissert schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 18:58:
[...]

Wil je een eerlijk antwoord? :+ Redelijk gelijkwaardig idd.

Jij beheerst de counter subliem. In combinatie met je teams is dat dodelijk. Qua passing en defending ben ik beter gok ik.
Klopt, we zijn verschillende spelers. Beide goed in de dingen die we doen :P
Wat is je huidige team momenteel?

Verwijderd

FIFA blijft misschien langer interessant dan verwacht :)
https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/880836308762898432
Bean77 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 19:50:
[...]

Klopt, we zijn verschillende spelers. Beide goed in de dingen die we doen :P
Wat is je huidige team momenteel?
https://www.futbin.com/17/squad/4634373
https://www.futbin.com/17/squad/4634954

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 09:01
160k te besteden en deze teams :) Tips?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VqIEUx5ismdDjPJ4ll5LaEL1/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TuZszTwOGW8O1lpJfY9pVc4N/full.png

PSN: MrMistral

Verwijderd

JAtech schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 17:23:
Ball roll, berbaspin, (reverse) body feint en de verschillende fakeshot grappen.

Vergeet vooral niet dat passen nog steeds meer effect heeft dan trukken. Althans ik staarde me een tijd lang blind op balaanname en ruimte maken door een move terwijl ik ook direct door had kunnen passen.
Nzonzi tots is 112k. Tolisso 85 rated ipv ben Arfa is 90k?

• MrMistral
Vissert schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 22:06:
[...]

Nzonzi tots is 112k. Tolisso 85 rated ipv ben Arfa is 90k?
Hmm... Arfa is echt heel goed. Ervaring met Tolisso? Nzonzi upgrade is geen slecht idee!

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-11 09:36

kevinn

PSN; southation

MrMistral schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 22:53:
[...]

Hmm... Arfa is echt heel goed. Ervaring met Tolisso? Nzonzi upgrade is geen slecht idee!
Zou zonzi upgraden naar TOTGS Casemiro. Meer pace maar qua kracht vergelijkbaar.

Wat geprobeerd wat van te maken. Ik zou een goed team maken en een goedkoop fitness team ernaast houden.

In plaats van IF Lacazette misschien het overwegen waard om de Ligue 1 SBC te doen. Nu de TOTS uit packs zijn beetje te laat omdat de prijzen van >82 gedaald zijn. Volgens FUTbin voor 170k te doen.

Subs; TOTS Izquerdo, TOTS Manuel Fernandes.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1N6IkYo.png
TOTS Dendoncker als CDM gebruiken ;)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BWfL3mp.png

[ Voor 50% gewijzigd door kevinn op 30-06-2017 23:36 ]

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-11 09:36

kevinn

PSN; southation

Dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door kevinn op 30-06-2017 23:35 ]

• MrMistral
kevinn schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 22:55:
[...]

Zou zonzi upgraden naar TOTGS Casemiro. Meer pace maar qua kracht vergelijkbaar.

Wat geprobeerd wat van te maken. Ik zou een goed team maken en een goedkoop fitness team ernaast houden.

In plaats van IF Lacazette misschien het overwegen waard om de Ligue 1 SBC te doen. Nu de TOTS uit packs zijn beetje te laat omdat de prijzen van >82 gedaald zijn. Volgens FUTbin voor 170k te doen.

Subs; TOTS Izquerdo, TOTS Manuel Fernandes.

[afbeelding]
TOTS Dendoncker als CDM gebruiken ;)

[afbeelding]
Leuk om te zien wat je ervan gemaakt hebt! Vooral TOTGS Casemiro vind ik een goeie!

Ik ben wel een voorstander van 2 teams ivm blessures/ fitnesskaartjes. Misschien dat ik ooit nog 1 heel goed team maak. Maar ik vind ze nu beiden leuk om mee te spelen. Er is niet echt een fitness team meer.

Maarre, Martial mag niet eens de schoenveters strikken van Lacazette. Dus no way dat hij hem uit de spits verdrijft :+

Verwijderd

Immobile TOTS is ziek. Heeft 13 goals in 12 wedstrijden. Alles wat hij aanraakt vliegt in de kruising. Echt een heerlijke spits!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Ik weet dat er geen handicap in de game zit, maar nu ik met 10 TOTS spelers in m'n basis speel, lukt er vrij weinig nog. TOTS Chielini en TOTS Ramos worden aan de kant gezet door een IF Modeste. TOTS Naingolan is blijkbaar geen partij voor Thomas Partey, want wordt aan de kans gezet alsof het niets is... Kan net zo goed dan weer terug naar normale Naingolan.

Oja en als je met Son speelt vergroot je je kans op winnen ook aanzienlijk. Ik kan dit eerder door moeten hebben en een Son moeten aanschaffen. Na deze weekend league is er weinig nog om FIFA voor te spelen volgens mij.

Rewards worden volgens mij niks meer, en 15k voor divisie 1 kost je gewoon geld (elke wedstrijd Team Fitness).
Verwijderd schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 17:20:
Immobile TOTS is ziek. Heeft 13 goals in 12 wedstrijden. Alles wat hij aanraakt vliegt in de kruising. Echt een heerlijke spits!
Bij mij was hij stuk dan :+ Had er 30 moeten scoren in 10 potjes. Maar misschien ligt dat aan mij :+

Verwijderd

Vissert schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 17:31:
[...]

Bij mij was hij stuk dan :+ Had er 30 moeten scoren in 10 potjes. Maar misschien ligt dat aan mij :+
Mijn Belotti was stuk. :)

• OnderDeMotorkap
TOTS Belotti heeft hier 13 goals en 4 assists in 13 wedstrijden.
TOTS Mertens 36 goals en 12 assists in 31 wedstrijden. 8)7

• Fraaank
De rage-sale is er weer! Hele tijd verkocht inclusief TOTS Naingolan, kijken of ik voor het eerst in al die jaren Ronaldo kan betalen (denk het wel) en met hem spelen (buiten de Draft om)

Verwijderd

Fraaank schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 17:30:
Ik weet dat er geen handicap in de game zit, maar nu ik met 10 TOTS spelers in m'n basis speel, lukt er vrij weinig nog. TOTS Chielini en TOTS Ramos worden aan de kant gezet door een IF Modeste. TOTS Naingolan is blijkbaar geen partij voor Thomas Partey, want wordt aan de kans gezet alsof het niets is... Kan net zo goed dan weer terug naar normale Naingolan.

Oja en als je met Son speelt vergroot je je kans op winnen ook aanzienlijk. Ik kan dit eerder door moeten hebben en een Son moeten aanschaffen. Na deze weekend league is er weinig nog om FIFA voor te spelen volgens mij.

Rewards worden volgens mij niks meer, en 15k voor divisie 1 kost je gewoon geld (elke wedstrijd Team Fitness).
Volgens mij kan je komende WL's special cards van oktober krijgen als reward ipv IF's, dus de IF's, TOTGS, Scream, OTW en Movember.

Verwijderd

De longshots van Deli Alli Tots zijn trouwens bizar hard. Wel een leuke kaart om mee te spelen. Heb hem ipv Emre Can 86 gekocht. Mis meneer Can niet ondanks zijn betere verdedigende stats niet.

Verwijderd

Ik heb POTM Alli ingeruild voor 86 Can :D

Ben sinds deze week op PS4, komende tijd maar ff veel SBC's doen om contracten te farmen en een coinbalance op te bouwen :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 20:19:
Ik heb POTM Alli ingeruild voor 86 Can :D

Ben sinds deze week op PS4, komende tijd maar ff veel SBC's doen om contracten te farmen en een coinbalance op te bouwen :)
Haha.

Ik koop juist deze week een PS4. Moet nog wat vrienden met een grote mond fifa les geven en een paar exclusives spelen. :)

• Fraaank
Verwijderd schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 19:51:
[...]

Volgens mij kan je komende WL's special cards van oktober krijgen als reward ipv IF's, dus de IF's, TOTGS, Scream, OTW en Movember.
Wil je die hebben dan na al het TOTS geweld?
Fraaank schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 21:05:
[...]

Wil je die hebben dan na al het TOTS geweld?
Otw pogba of kante is niet verkeerd.

• Fraaank
Vissert schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 22:25:
[...]

Otw pogba of kante is niet verkeerd.
OTW kaarten zijn nu niks anders meer dan IFs die er anders uitzien. Zie ze beide niet echt meer een IF krijgen.

Alleen Futties kan nog geinig zijn.

• OnderDeMotorkap
Fraaank schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 23:41:
[...]

OTW kaarten zijn nu niks anders meer dan IFs die er anders uitzien. Zie ze beide niet echt meer een IF krijgen.

Wat zijn futties dan precies?

Verwijderd

Fraaank schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 23:41:
[...]

Zelfs al zouden ze een goede interland spelen of begin van het seizoen, op de site van EA staat dat ze maar tot afgelopen seizoen OTW zouden upgraden. Maar ze zijn wel veel waard toch? Net als Ibra movember, Neymar TOTGS enz. Zitten prima spelers tussen ;) Is natuurlijk wat anders dan TOTS, maar er waren natuurlijk ook heel veel discard TOTS ;)

• MrMistral
Voor de grap de afgelopen 2,5u WL gespeeld. 'S nachts dus. Wat een verademing. Niet normaal. 8)7

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-11 23:25
Subasic voor 56k gehaald. Bizar hoe eenvoudig het is om blauwe kaartjes te verzamelen dit jaar...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YIev0Ya.jpg

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Dit weekend is weer vol hoogte en diepte punten:
Na 2 weekenden andere verplichtingen eindelijk weer WL gespeeld, helaas niet verder dan goud 3...
Heb mijn 1000ste verlies moeten incasseren, maar heb me zojuist wel weer kunnen promoveren tot div. 1.
Ik zal de vaseline maar vast pakken... :P

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• Harribo
peeweeherman schreef op zondag 2 juli 2017 @ 11:17:
Dit weekend is weer vol hoogte en diepte punten:
Na 2 weekenden andere verplichtingen eindelijk weer WL gespeeld, helaas niet verder dan goud 3...
Heb mijn 1000ste verlies moeten incasseren, maar heb me zojuist wel weer kunnen promoveren tot div. 1.
Hier hetzelfde. WL verlies ik veel ondanks dat ik vaak beter ben. Krijg tegengoals via de keeper en zie steeds verdedigers vallen. Dan mag je dus gewoon niet winnen.

Itt de divisie 3 daar win ik bijna alles. Dus doe ik dat vnl om het goede gevoel erin te houden.

Verwijderd

Harribo schreef op zondag 2 juli 2017 @ 11:25:
[...]

Hier hetzelfde. WL verlies ik veel ondanks dat ik vaak beter ben. Krijg tegengoals via de keeper en zie steeds verdedigers vallen. Dan mag je dus gewoon niet winnen.

Itt de divisie 3 daar win ik bijna alles. Dus doe ik dat vnl om het goede gevoel erin te houden.
Is altijd grappig. Je bent beter maar verliest. Geloof ik niet zo in. Zeker niet als het meerdere keren gebeurt. Dan ben je niet beter.
MrMistral schreef op zondag 2 juli 2017 @ 02:21:
Voor de grap de afgelopen 2,5u WL gespeeld. 'S nachts dus. Wat een verademing. Niet normaal. 8)7
Ik wil het niet eens weten, heb juist het gevoel dat het ieder weekend slechter word.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Harribo
Verwijderd schreef op zondag 2 juli 2017 @ 11:41:
[...]

Is altijd grappig. Je bent beter maar verliest. Geloof ik niet zo in. Zeker niet als het meerdere keren gebeurt. Dan ben je niet beter.
Ik kan je de statistieken laten zien. Meeste doelpogingen op doel etc
Moet ik screenshots leveren? zeg het maar
Het spel is doordrenkt met cheat ai

• Joster
Harribo schreef op zondag 2 juli 2017 @ 12:49:
[...]

Echte bazen spelen daar doorheen >:)

Ik kan het ook niet hoor _O-

• Fraaank
Verwijderd schreef op zondag 2 juli 2017 @ 11:41:
[...]

Gister zoveel partijen verloren waarbij ik 20 shots op goal had en de tegenstander 2 en dan toch verliezen met 1-2 omdat Butland de nieuwe Jezus op aarde is...

Heb vandaag zowel Ronaldo als een speciale kaart van Son geprobeerd. Die vallen echt tegen niet normaal, dus die staan weer in de verkoop :D

• Harribo
Fraaank schreef op zondag 2 juli 2017 @ 12:59:
[...]

Gister zoveel partijen verloren waarbij ik 20 shots op goal had en de tegenstander 2 en dan toch verliezen met 1-2 omdat Butland de nieuwe Jezus op aarde is...

Heb vandaag zowel Ronaldo als een speciale kaart van Son geprobeerd. Die vallen echt tegen niet normaal, dus die staan weer in de verkoop :D
Butland...die is goed man
[...]

Het is wel heel sterk als je altijd mazzel mee hebt en nooit eens geluk tegen.
Ik vind het altijd wel makkelijk om alles af te schuiven op EA. Ik kom echt nooit een speler tegen die de hand in eigen boezem steekt.

Meeste doelpogingen of meeste balbezit zegt ook helemaal niks, daar win je 0,0 wedstrijden mee.

Alleen is het nooit leuk om een vaag doelpunt tegen te krijgen. Waardeer het meer als je een mazzeldoelpunt mee krijgt, dan zie je het meer in perspectief ;)

Verwijderd

Vooral schoten zeggen heel weinig, ikzelf probeer echt enkel te schieten als het een grote doelkans is, dus heb soms weinig schoten terwijl ik wel de hele tijd bij zijn 16 zit te breien.

• OnderDeMotorkap
In tegenstelling tot gister avond, is soepele gameplay mij nu ook ontnomen. Gister 9 van de 11 gewonnen, nu sta ik op 10/17. Echt bizar hoe Koscielny mijn TOTS Mertens bij kan houden op een sprint van 40 meter over de vleugel (zonder enig fysiek contact, afstand was en bleef 2 meter tussen de spelers). De tegebstander sprint met Benteke door mijn verdediging, kan er gewoon niks aan doen. Oh ja, de paal is weer mijn beste vriend. Snap er weer niks van.
[...]

Ik dacht het zelfde als jij en ik wil niet zeggen dat ik het nu veel beter doe :+

Alleen er zijn bepaalde manieren van afronden die werken. Een van de kwaliteiten van een pro speler is dat hij "vaste" patronen aan houdt. Hij weet wat werkt en zal zich daar aan houden.

Als je 15 schoten hebt dan probeer je op dit moment op de verkeerde manieren af te ronden. Kan positie zijn, manier van schieten, opzet van de aanval of de hoek van het schot.

Maar ik snap je dat het heel frustrerend is. Ik heb het ook :+

• MrMistral
Bossie schreef op zondag 2 juli 2017 @ 11:49:
[...]

Ik wil het niet eens weten, heb juist het gevoel dat het ieder weekend slechter word.
Ja, maar s nachts speelt het juist heerlijk. Echt een wereld van verschil.

Verwijderd

Heb sinds woensdag bijna dit teampje bij elkaar gespeeld, alleen Kante nog :)
https://www.futbin.com/17/squad/4913329
Heb ook nog een untradable fitness team wat in divisie 8 nog prima speelt :+

• Harribo
win nog steeds niets, screenshots van mijn laatste wedstrijd, 1-0 verloren
dit gaat dus al bijna 17 wedstrijden zo, op een enkele na, 3 gewonnen tot nu toe, tja, mag gewoon niet winnen
Afbeeldingslocatie: https://s18.postimg.org/px8p5zb6d/Naamloos.png

• MrMistral
Harribo schreef op zondag 2 juli 2017 @ 13:28:
win nog steeds niets, screenshots van mijn laatste wedstrijd, 1-0 verloren
dit gaat dus al bijna 17 wedstrijden zo, op een enkele na, 3 gewonnen tot nu toe, tja, mag gewoon niet winnen
[afbeelding]
Waar speel je op?

Verwijderd

Iemand op PS4 die nu één potje wil/kan doen?

• MrMistral
Verwijderd schreef op zondag 2 juli 2017 @ 13:43:
Iemand op PS4 die nu één potje wil/kan doen?
Prima! Voeg maar toe :)

Verwijderd

Als het goed is, is 'ie verstuurd :) Verwacht er niet teveel van, speel pas 2 jaar FIFA en pas een halve week op PS4, daarvoor PS3 ;)

• Harribo
pc

potje erna, ik weer de meeste kansen
Afbeeldingslocatie: https://s2.postimg.org/6zqbe9eg5/Naamloos2.png

ik ga mooi divisies doen en dit vergeten! volgend weekend zal ik de cheat ai wel mee hebben

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-11 10:31
Harribo schreef op zondag 2 juli 2017 @ 14:00:
[...]

pc

potje erna, ik weer de meeste kansen
[afbeelding]

ik ga mooi divisies doen en dit vergeten! volgend weekend zal ik de cheat ai wel mee hebben
Denk dat jij is moet leren hoe je je kansen moet afmaken. Als dit steeds zo is dan is er geen sprake meer van cheat AI...
Arwintju schreef op zondag 2 juli 2017 @ 14:05:
[...]

Denk dat jij is moet leren hoe je je kansen moet afmaken. Als dit steeds zo is dan is er geen sprake meer van cheat AI...
De screenshots doen me denken aan wedstrijden waarbij de tegenstander altijd al vanaf 20-25m beter begint te schieten. Daarnaast zijn de statistieken nietszeggend, want het gaat simpelweg om doelpunten.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-11 10:31
Bossie schreef op zondag 2 juli 2017 @ 14:12:
[...]

De screenshots doen me denken aan wedstrijden waarbij de tegenstander altijd al vanaf 20-25m beter begint te schieten. Daarnaast zijn de statistieken nietszeggend, want het gaat simpelweg om doelpunten.
Ja dat snap ik, maar dit gebeurt echt niet zo vaak achter elkaar hoor. Ik heb het ook wel is maar als jij structureel deze statistieken hebt dan is er iets mis met je scorend vermogen en zou ik niet gaan wijzen naar cheat AI.

• MrMistral
Arwintju schreef op zondag 2 juli 2017 @ 14:16:
[...]

Ja dat snap ik, maar dit gebeurt echt niet zo vaak achter elkaar hoor. Ik heb het ook wel is maar als jij structureel deze statistieken hebt dan is er iets mis met je scorend vermogen en zou ik niet gaan wijzen naar cheat AI.
Dat zegt ie ook. Als je al van 20m begint te schieten kom je zo aan de 20 schoten zonder goal :)

Verwijderd

MrMistral schreef op zondag 2 juli 2017 @ 14:19:
[...]

Dat zegt ie ook. Als je al van 20m begint te schieten kom je zo aan de 20 schoten zonder goal :)
Niet met Dele Alli TOTS in je team. Dan scoor je er 8. :)

• Harribo
De kansen die ik op goal schiet zijn over het algemeen netjes hard in het hoekje. En niet van afstand.
Maar de keepers schijnen er vandaag alles uit te halen. Tja daar doe ik niets aan.

De tegengoals die ik krijg, zijn vaak van afstand. Ook omdat mijn verdediging wel aardig staat tot nu toe.

Verwijderd

Nou, we zijn twee keer flink ingemaakt :D Het eerste potje begon ik 4-4-2 doordat ik Kante nog niet had en Lucas Perez in zijn plaats, dat liep voor geen meter. 4-2-3-1 liep al stukken beter.
Het tweede potje had ik veel last van zoveel centrale mensen, ik probeerde niet te happen maar dat blijf ik lastig vinden, volgens mij moet ik ook nog wat veranderen qua instellingen want ook de verdedigers die ik niet bestuurde liepen maar wat graag naar voren :p Had mezelf net op PS3 aangeleerd om zoveel mogelijk door het centrum te spelen, maar door al die centrale mensen bij jou wordt je haast gedwongen de flanken te zoeken, al was ik ook wat overhaast. En ik moet mezelf echt aanleren X te gaan gebruiken in plaats van driehoekje voor een normale pass, want op PS3 werkte dat prima als balletje in de loop, nu wordt het gelijk een echte steekpass en ben je de bal gelijk kwijt, dat is ff wennen. Maar goed gespeeld, leuke teampjes ook :)

• MrMistral
Verwijderd schreef op zondag 2 juli 2017 @ 14:21:
[...]

Niet met Dele Alli TOTS in je team. Dan scoor je er 8. :)
Haha! Of Son. Dan schiet je 'm zelfs met R3 in de kruising vanaf je eigen helft :+
Verwijderd schreef op zondag 2 juli 2017 @ 14:40:
[...]

Nou, we zijn twee keer flink ingemaakt :D Het eerste potje begon ik 4-4-2 doordat ik Kante nog niet had en Lucas Perez in zijn plaats, dat liep voor geen meter. 4-2-3-1 liep al stukken beter.
Het tweede potje had ik veel last van zoveel centrale mensen, ik probeerde niet te happen maar dat blijf ik lastig vinden, volgens mij moet ik ook nog wat veranderen qua instellingen want ook de verdedigers die ik niet bestuurde liepen maar wat graag naar voren :p Had mezelf net op PS3 aangeleerd om zoveel mogelijk door het centrum te spelen, maar door al die centrale mensen bij jou wordt je haast gedwongen de flanken te zoeken, al was ik ook wat overhaast. En ik moet mezelf echt aanleren X te gaan gebruiken in plaats van driehoekje voor een normale pass, want op PS3 werkte dat prima als balletje in de loop, nu wordt het gelijk een echte steekpass en ben je de bal gelijk kwijt, dat is ff wennen. Maar goed gespeeld, leuke teampjes ook :)
Weinig aan toe te voegen. Dankjewel! Waren leuke potjes :)
Had mezelf net op PS3 aangeleerd om zoveel mogelijk door het centrum te spelen, maar door al die centrale mensen bij jou wordt je haast gedwongen de flanken te zoeken, al was ik ook wat overhaast.
Leuk om dit te horen want dat is ook precies de bedoeling haha ;)

• 3xH
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-01-2023

3xH

[...]
Kun je eens uitleggen hoe cheat ai online werkt? Ik dacht altijd dat cheat ai in offline gaming zat omdat je dan tegen de computer speelt.

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
Wow, las vaak wat mindere verhalen over Iniesta, maar in 4-3-3-(4) is hij echt de baas hoor... Niet normaal:
https://www.futbin.com/17/squad/4915764

7 games, 5 assists en 6 (veld)doelpunten

• Fraaank
PetrCech_3 schreef op zondag 2 juli 2017 @ 15:56:
Wow, las vaak wat mindere verhalen over Iniesta, maar in 4-3-3-(4) is hij echt de baas hoor... Niet normaal:
https://www.futbin.com/17/squad/4915764

7 games, 5 assists en 6 (veld)doelpunten
Ik snap niet dat die kaart 88 is als je alleen naar stats kijkt. Geldt ook voor David Silva trouwens
Fraaank schreef op zondag 2 juli 2017 @ 16:05:
[...]

Ik snap niet dat die kaart 88 is als je alleen naar stats kijkt. Geldt ook voor David Silva trouwens
In positief of negatieve zin?

• Fraaank
Vissert schreef op zondag 2 juli 2017 @ 17:20:
[...]

In positief of negatieve zin?
Negatief, vind hem zelf niet zo superfijn spelen, maar de 88 rated komt door de internationale rating etc. Denk dat de meeste niet blij zijn met een walkout Iniesta...Sowieso is walking met een Spaanse vlag meestal een troll.
Fraaank schreef op zondag 2 juli 2017 @ 17:23:
[...]

Negatief, vind hem zelf niet zo superfijn spelen, maar de 88 rated komt door de internationale rating etc. Denk dat de meeste niet blij zijn met een walkout Iniesta...Sowieso is walking met een Spaanse vlag meestal een troll.
Internationale rating idd. Je moet je middenveld idd wel balanceren als je Iniesta er bij zet. Ik vind het een fijne combi met de Rossi. Die twee compenseren elkaar perfect. Daarnaast staat Iniesta door zijn hoge visionair regelmatig ook defensief op de goede plek.
Vissert schreef op zondag 2 juli 2017 @ 17:59:
[...]

Internationale rating idd. Je moet je middenveld idd wel balanceren als je Iniesta er bij zet. Ik vind het een fijne combi met de Rossi. Die twee compenseren elkaar perfect. Daarnaast staat Iniesta door zijn hoge visionair regelmatig ook defensief op de goede plek.
Zoals Busquets bij Barca, alleen zijn dat spelers die in FUT niet erg bruikbaar omdat hun specifieke kwaliteiten vrijwel in FUT niet naar boven komen.

• Joster
MrMistral schreef op zondag 2 juli 2017 @ 15:08:
[...]

Leuk om dit te horen want dat is ook precies de bedoeling haha ;)
En belangrijker, hoe doe je dat? :p

• Fraaank
Vissert schreef op zondag 2 juli 2017 @ 17:59:
[...]

Met voor Team speel je dan?

Verwijderd

Goud 2 is binnen. Maar niet van harte. Er zat iets niet helemaal lekker in de verbinding deze avond. Vanmiddag en gisterenavond was het echt dikke prima. Ben wel tevreden met mijn teams. Moeten nog wat kleine upgrades hebben maar dat is vooral het minder ingrijpende zoals backs. Luke Shaw, ALex Sandro, Kyle Walker en FLorenzi doen het allemaal al 400 potjes prima. In totaal hebben ze nu 7 doelpunten. (eigen goals niet meegeteld :P )

En silver 1 voor monthly. Dat betekent 3 gouden TOTS dit keer toch?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2017 21:25 ]

EA heeft mijn packluck weer gecompenseerd. Walkout kroos en twee totw in 1 pack. Waardeloze totw maar toch.

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Verwijderd schreef op zondag 2 juli 2017 @ 21:18:

En silver 1 voor monthly. Dat betekent 3 gouden TOTS dit keer toch?
Volgens mij 1 goud en 2x silver, geen idee of het TOTS zijn deze maand.
peeweeherman schreef op zondag 2 juli 2017 @ 11:17:
..., maar heb me zojuist wel weer kunnen promoveren tot div. 1.
Het valt toch nog mee vandaag, 5 van 9 gewonnen en 1 gelijk, dus mag nog even blijven 8)

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Verwijderd

Wel raar dat Lallana tots goedkoper is dan Pogba 88 of ligt dat aan mij? Denk er wel aan om ze om te ruilen. Maar ja, lengte (en hij is scum Natuurlijk, heb nog nooit met een Liverpool speler gespeeld. :))

• tomk10
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-11 19:28
Verwijderd schreef op zondag 2 juli 2017 @ 22:34:
Wel raar dat Lallana tots goedkoper is dan Pogba 88 of ligt dat aan mij? Denk er wel aan om ze om te ruilen. Maar ja, lengte (en hij is scum Natuurlijk, heb nog nooit met een Liverpool speler gespeeld. :))
Waar ga je hem neer zetten? Bij mij als cam speelt hij erg fijn!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Sinds ik mijn nieuwe team heb dus ook voor het eerst Pogba geprobeerd.. Had ik eerder moeten doen.

Pogba na 18 games: 20 goals 11 assists.

80% randje 16 of verder dus zo goed als allemaal longshots. En dat terwijl ik 2POTM Son & SBC Lacazette voor hem heb staan die ook gewoon het nodige (vooral son) scoren..

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:50
Byron010 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 09:37:
Sinds ik mijn nieuwe team heb dus ook voor het eerst Pogba geprobeerd.. Had ik eerder moeten doen.

Pogba na 18 games: 20 goals 11 assists.

80% randje 16 of verder dus zo goed als allemaal longshots. En dat terwijl ik 2POTM Son & SBC Lacazette voor hem heb staan die ook gewoon het nodige (vooral son) scoren..
Aardige stats.

Ik vraag me altijd af hoe dat lukt trouwens om zulke goede stats te krijgen. Als ik 3-0 voor sta, heb ik meestal een rage quit. En veel wedstrijden, zeker in de WL, zijn wedstrijden met weinig doelpunten.

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Amelandbor schreef op maandag 3 juli 2017 @ 09:55:
[...]

Aardige stats.

Ik vraag me altijd af hoe dat lukt trouwens om zulke goede stats te krijgen. Als ik 3-0 voor sta, heb ik meestal een rage quit. En veel wedstrijden, zeker in de WL, zijn wedstrijden met weinig doelpunten.
Heb in dit WL 3 wedstrijden gehad waar ze niet weggingen, werd 7-0 8-1 en 10-0 8)7

Overigens 9-2 begonnen en toen 14-7 gestopt..

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:50
Byron010 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 09:59:
[...]

Heb in dit WL 3 wedstrijden gehad waar ze niet weggingen, werd 7-0 8-1 en 10-0 8)7

Overigens 9-2 begonnen en toen 14-7 gestopt..
Hahaha, ja dan wil het wel. Ben met 9-2 gestopt, aangezien Gold 3 voor de monthly binnen was.

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Voor de meesten niet meer interessant, maar vermeld het toch even. Er is weer een offline toernooi met als beloning een Rare Players pack (untradeable). Eisen: Minimaal 4 competities in basiself. Moeilijkheidsgraad: Prof.

Edit: Die blessures zijn ook compleet willekeur. Moest tijdens de 1e wedstrijd iemand vervangen, want hij had last van zijn arm. In de herhaling zag je ook, dat ie op zijn arm viel. En dan zie je na de wedstrijd; Knie, 3 wedstrijden. 8)7

[ Voor 35% gewijzigd door SR8 op 03-07-2017 10:26 ]

• Harribo
3xH schreef op zondag 2 juli 2017 @ 15:12:
[...]

Kun je eens uitleggen hoe cheat ai online werkt? Ik dacht altijd dat cheat ai in offline gaming zat omdat je dan tegen de computer speelt.
Heel simpel. Jij kunt opeens vrij weinig met je spelers terwijl de tegenstander daar geen last van heeft. Ook vallen alle ballen gunstig voor de tegenstander. Dat wordt beheerst door de ai.

Tjonge ik speelde gisteren 18 wedstrijden, 5 gewonnen.
Toen de laatste 7 wedstrijden aan braken, had ik zoiets van, ok maak de WL maar ff af, zal niet veel meer te halen zijn.
Opeens had ik de ai mee. Mijn spelers deden weer wat ze moesten doen. Eindelijk. En mijn keeper liet bijna niets door.
Ook was ik nu in staat om fouten te corrigeren als er wat mis ging.

Ok ik hoopte op goud 3.
De allerlaatste wedstrijd mòest ik winnen.
In de verlenging maakte ik 2-1. Kreeg ik een penalty tegen in de 120 minuut!
Ik dacht op hoop van zegen maar ik redde hem!

Pfffffff wat een spanning

Dit team heb ik trouwens nu
www.futbin.com/17/squad/4928475
tips welkom :)

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 03-07-2017 10:55 ]

Verwijderd

tomk10 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 07:46:
[...]

Waar ga je hem neer zetten? Bij mij als cam speelt hij erg fijn!
Lallana? Als cm in een 4321 tussen Delli Alli en Eriksen 88.

Mijn Pogba heeft 70 goals in 430 wedstrijden. Mijn middenvelders scoren niet zo veel. Zou ik eens naar moeten kijken. Denk dat het met speelstijl te maken heeft. Ik schiet eigenlijk pas als ik weet dat hij er in zal gaan. Dus veel van binnen de zestien. Of met Son, Eriksen, Alli van eigen helft. :)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2017 10:24 ]

• MrMistral
Joster schreef op zondag 2 juli 2017 @ 18:28:
[...]

En belangrijker, hoe doe je dat? :p
Zo :+ :

• Joster
Ja maar hoe qua formatie, CT, speler instructies en je eigen gedrag (wel / geen druk op de bal vragen met R1 bijvoorbeeld) :9

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Mensen hier die TOTS Immobile hebben gebruikt? vond zijn normale kaart altijd buitegewoon goed vergeleken anderen met dezelfde rating.. Zoek een andere striker IPV Lacazette.

Daarnaast mensen nog tips voor strikers die links zijn? Dybala past zo moeilijk in mn team

Byron010 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:49:
Mensen hier die TOTS Immobile hebben gebruikt? vond zijn normale kaart altijd buitegewoon goed vergeleken anderen met dezelfde rating.. Zoek een andere striker IPV Lacazette.

Daarnaast mensen nog tips voor strikers die links zijn? Dybala past zo moeilijk in mn team
Ik heb hem vroeger ook altijd gebruikt met SBC Insigne en Candreva en was zeer tevreden.

Zijn TOTS viel tegen. Het is een spits voor een buitenspeler formatie waarbij hij het eindstation is. Ook zijn TOTS versie vond ik te matig in de combinatie. Hij rendeerde op zijn maximale in een 2 spitsen systeem en liet ook zijn maatje SBC Suarez slechter voetballen.

Aan de andere kant ben ik misschien te kritisch geweest en heb ik hem te snel afgeschreven. Het was niet als of hij niet scoorde maar het was het niet niet...

Verwijderd

Byron010 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:49:

Ik ben heel tevreden over Immobile TOTS. Speelt in een 4321 tussen Perisic en Candreva. Hij ramt er 1 per pot in. Zijn vriendjes doen er gemiddeld ook 1 per pot samen. Hij is sterk en maakt handige runs achter de verdediging. Enige minpunt is dat hij geen skills heeft en niet goed aan de bal is. Werkloos heb ik geen last van. Ook met 3 star knalt hij ze hard erin met links.

• MrMistral
Joster schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:38:
[...]

Ja maar hoe qua formatie, CT, speler instructies en je eigen gedrag (wel / geen druk op de bal vragen met R1 bijvoorbeeld) :9
Haha, oke!

Ik gebruik 4231:

Speed 95
Passing 20
Organised

Passing 85
Crossing 75
Shooting 40
Free Form

Pressure 75
Agression 95
Team width 15
Cover

CDM's stay back, LB en RB ook op stay back.

Heel weinig R1, alleen als er gaten ontstaan in het druk zetten of als de tegenstander met een heel wijde opstelling speelt en de ruimtes zo te groot worden om druk te zetten. Dan gebruik ik R1 om te zorgen dat een speler aansluit eigenlijk en niet zozeer voor het drukzetten zelf. Maar meestal lopen ze zich uiteindelijk wel stuk, omdat het midden zo vol is.

Beginnen met drukzetten met de voorste spelers.Dus afjagen.
Passlijnen naar het midden afschermen met de CDM's (L2) waardoor de tegenstander naar buiten wordt gedwongen en dan aan de zijkant beginnen met drukzetten met de buitenste CAMs (zelf afjagen, geen R1), vervolgens de CDM's.

In principe NOOIT instappen en drukzetten met je CB's, tenzij je CDM's nog voorin zijn en bijv een Musa/Son/Vardy je anders voorbijloopt. Maar dat gevoel van wanneer wel moet je zelf even zien te ontwikkelen.

Zorg voor spelers met een goede passing.
De achterste CAM zorgt voor de aanvoer naar de spits en komt het vaakst voor het doel van de CAMs.

Zwaktes:
- Als je cdm's voorin blijven hangen of geen grip krijgen op de tegenstanders ben je fucked.
- Weinig opties voor de lange bal, dus als je dat graag doet is het niets voor jou.
- Goede spelers die goed kunnen aanvallen vanaf de zijkanten zijn lastig te verdedigen.
- Met veel input lag kan je het ook vergeten door het korte, snelle spel.

Verwijderd

Zijn zulke rapes hier wel toegestaan? Is niet fijn voor het slachtoffer :( :D
Met deze CT en formatie heb ik mijn beste resultaten tot nu toe gehaald.
Het grootste probleem is dat het korte spel vrijwel compleet onbruikbaar is als er inputlag is, en helaas is dat bijzonder vaak.

helaas heb ik een paar POTM spelers voorin in de category tank, terwijl je in deze formatie juist een ander type nodig hebt als CAMs. Omgekeerd, een speler als IF Fabregas is echt een gamechanger met zijn passing als CCAM.

• MrMistral
Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2017 @ 12:00:
[...]

Zijn zulke rapes hier wel toegestaan? Is niet fijn voor het slachtoffer :( :D
:X
Zie het als motivatie :P
Bossie schreef op maandag 3 juli 2017 @ 12:14:
[...]

Met deze CT en formatie heb ik mijn beste resultaten tot nu toe gehaald.
Het grootste probleem is dat het korte spel vrijwel compleet onbruikbaar is als er inputlag is, en helaas is dat bijzonder vaak.

helaas heb ik een paar POTM spelers voorin in de category tank, terwijl je in deze formatie juist een ander type nodig hebt als CAMs. Omgekeerd, een speler als IF Fabregas is echt een gamechanger met zijn passing als CCAM.
Inderdaad :)

Pagina: 1 ... 177 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.