@
exactor it
Nainggolan vond ik erg fijn inderdaad, maar vind het leuker als ik full special card squad heb. Ik heb zijn 85 rated kaart, even kijken of ik die kan inruilen voor zijn IF van 340k. Ik heb NIF Buffon, SIF Donnaruma, IF Szcesny, NIF Handanovic en de blauw kaart van buffon gebruikt. De laatste en IF Szcesny waren de beste voor mij. Ik denk dat ik dan toch ga voor TOTS Donnaruma voor rond de 120k.
Upgrade van Alex Sandro was eigenlijk puur voor de leuk (oranje kaart). Dat zal ik dus ook alleen doen als ik coins over heb.
@
Fraaank
Ik heb slechte ervaringen met IF Consigli, heb zijn SIF nooit geprobeerd, maar ben het ook niet van plan. Zijn IF was echt zó dramatisch voor me, kreeg de meest bizarre goals tegen. Ik ben niet van plafn om Hamsik of Brozovic in te ruilen, ben echt dik tevreden over SIF Brozovic. Ik ga denk ik dus Bonaventura inleveren voor IF Nainggolan. Ik heb TOTS Mertens op ST (untradable), dus perisic oud ik dan liever op LF. Ben het ook met je eens over Son, lijkt af een toe wel een cheat. Hij loopt veel te vaak op goed geluk door mijn verdediging heen, waardoor het eigenlijk geen geluk, maar OP kaart is. Snap niet hoe die dat elke keer flikt. Oh ja, nog een vraagje. Wat vond je niet zo goed aan de upgrade van Balde Diao (upgrade van wat?), Ik vind zijn 83 rated kaart érg goed, dus zijn TOTS kan naar mijn idee haast geen miskoop zijn. Vind je de upgrade niet waard of vind je je 'm over het algemeen minder?
@
kevinn
Ik denk dat ik Perisic nog even houd en ga proberen wie het beste speelt op LF. Wat voor mij Perisic zo goed maakt is dat hij veelzijdig is, sterk, snel, goede passing en schot, zowel met links al rechts. Kopt regelmatig cornerballen er in, vrije trappen met zijn linker gaan er regelmatig in en heeft goede work rates. Callejon heb ik nog niet getest. TOTS Chiellini vind ik iets te prijzig (500k). Dan zou ik alle upgrades moeten skippen voor TOTS Chiellini. TOTS Biglia hoor ik vaker minder goede dingen over, dus die laat ik voorbij gaan.
Conclusie:
IF Nainggolan > IF Bonaventura
TOTS Donnaruma (wil eigenlijk ook nog IF Handanovic proberen, even kijken of ik straks 70k overhoud)
TOTS Balde Diao proberen op LF anders terug naar IF Perisic
85 Koulibaly upgraden naar 88 Koulibaly
Moet alleen even kijken wie ik ga verkopen omdat ik nu niet genoeg coins heb hiervoor. Heb verder een tip voor iedereen met een Calcio A squad. Als je toevallig 1 miljoen coins over heb, haal dan TOTS Mertens. Hij is echt abnormaal goed, wist niet dat een speler ooit zo goed zou kunnen zijn in FIFA.
Edit: Ik heb even gekeken op de market, IF Nainggolan is wel erg prijzig en bijna niet te vinden. Denk niet dat 320k extra voor zijn IF het waard is, ik blijf voorlopig bij zijn 85 rated kaart.
[
Voor 9% gewijzigd door
OnderDeMotorkap op 22-06-2017 20:01
]