Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Joster schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 22:28:
[...]

Toch ga ik het ook doen denk ik. Even sparen nog voor Alex Sandro motm en dan ben ik er wel klaar mee. Gooi ik toch echt m'n hele club de sbc's in.
Heb dit al gedaan en nu toch wel m'n beste Ultimate Team in alle jaren. Rating van 190.

Allemaal nog wel ff TOTS SBC Week 6 down hè jongens! Heb die van mij met Nederlandse spelers gedaan.

Verwijderd

Ik die van mij met Roemenië, denk dat dat goedkoper is dan de toplanden :)

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 09:01
PetrCech_3 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 22:14:
[...]

Haha, ik heb het met je te doen man...Ik had het met de LaLiga al. Hoeveel coins had je?
100k en 50/60 paginas met rare golds
[...]

Toch ga ik het ook doen denk ik. Even sparen nog voor Alex Sandro motm en dan ben ik er wel klaar mee. Gooi ik toch echt m'n hele club de sbc's in.
Succes :Y)

PSN: MrMistral

• Fraaank
[...]

Ik gebruik al heel lang 86 rated Alex Sandro en die bevalt heel erg! Is de MOTM zoveel beter?

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:46

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 22:34:
Zo, heb weer zo'n 100K verdiend aan de nieuwe SBC, ga nu richting de 1,2 miljoen. Had 1,5 week geleden, nadat ik Ronaldo kocht, nog 4K, terwijl ik sindsdien slechts één basisspeler (normale Modric) heb verkocht. En heb nog genoeg sellables :)
Nice, wat heb je dan precies verkocht voor de nieuwe sbc? Of ingekocht adhv futbin squads?

Cons:::BB4E

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-11 03:32

Turfschipper

Hup NAC

Een vraag, krijg je ook tots kaartjes, en andere special kaartjes/spelers van niet-grote clubs uit Nederland?

Bv een in form speler van Excelsior? Of een tots ado? Of speler van de week van Heerenveen etc etc.

[ Voor 15% gewijzigd door Turfschipper op 21-06-2017 04:08 ]

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 08:41
Turfschipper schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 04:07:
Een vraag, krijg je ook tots kaartjes, en andere special kaartjes/spelers van niet-grote clubs uit Nederland?

Bv een in form speler van Excelsior? Of een tots ado? Of speler van de week van Heerenveen etc etc.
Nee. Op dit moment niet meer.

PSN: Kidjuh

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
Fraaank schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 23:27:
[...]

Ik gebruik al heel lang 86 rated Alex Sandro en die bevalt heel erg! Is de MOTM zoveel beter?
Geen idee, maar ik vind een oranje kaart gewoon erg tof naast een viertal if's, 2 tots en een birthday kaart :D Hou dan 3 nif's over, Chiellini, Nainggolan en Dybala. En tots Callejon op de bank.
shameblaster schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 00:05:
[...]

Nice, wat heb je dan precies verkocht voor de nieuwe sbc? Of ingekocht adhv futbin squads?
Brazilianen en Argentijnen verkochten erg goed, Fransen en Spanjaarden die niet in hun eigen land spelen ook.

[ Voor 31% gewijzigd door Joster op 21-06-2017 07:03 ]

Verwijderd

shameblaster schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 00:05:
[...]

Spelers van de grote landen (voornamelijk Argentinië, Brazilië etc., die als je bij landen zoekt op de voorpagina staan zeg maar) die niet in hun eigen competitie spelen. Maar ik heb ook ff gekeken bij spelers van kleinere landen die niet in hun eigen competitie speelden, zat bijvoorbeeld een Zweed uit de Deense league bij die voor 2,5K ofzo verkocht :)

• Fraaank
Joster schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 06:57:
[...]

Geen idee, maar ik vind een oranje kaart gewoon erg tof naast een viertal if's, 2 tots en een birthday kaart :D Hou dan 3 nif's over, Chiellini, Nainggolan en Dybala. En tots Callejon op de bank.
Kun je je Team is posten? Denk dat die van ons aardig in de buurt zitten van elkaar.

• Joster
Fraaank schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:57:
[...]

Kun je je Team is posten? Denk dat die van ons aardig in de buurt zitten van elkaar.
https://www.futbin.com/17/squad/2382289
Fraaank schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 22:51:
[...]

Heb dit al gedaan en nu toch wel m'n beste Ultimate Team in alle jaren. Rating van 190.

Allemaal nog wel ff TOTS SBC Week 6 down hè jongens! Heb die van mij met Nederlandse spelers gedaan.
Als je dit nog eens zou doen, zou je dan al je non rare gouden spelers in de normale gouden upgrade stoppen of in de normale Calcio upgrade?

[ Voor 48% gewijzigd door Joster op 21-06-2017 13:23 ]

Dat team heeft alles wat vervelend is om te tegen spelen :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Fraaank
Joster schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:58:
[...]

https://www.futbin.com/17/squad/4629066

[...]

Als je dit nog eens zou doen, zou je dan al je non rare gouden spelers in de normale gouden upgrade stoppen of in de normale Calcio upgrade?
Goeie vraag! Ik denk nog steeds in die van de Calcio A, omdat ik alleen in die league geïnteresseerd ben. Nadeel is wel dat als je het te vaak doet je met duplicates gaat zitten die je eigenlijk weer terug wilt stoppen in de SBC. Als je de normale golden upgrade doet heb je daar minder snel last van.

• Joster
Bossie schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:29:
[...]

Dat team heeft alles wat vervelend is om te tegen spelen :+
Oké nieuwe wending. Als ik De Rossi IF verkoop kan ik Khedira TOTS halen (en dan blijft Alex Sandro NIF staan). Iemand ervaringen met Khedira?

Dan zou het dus zo worden; https://www.futbin.com/17/squad/4629066

(Probleem is alleen dat ik Khedira IRL een kneus vind en liever met spelers speel die ik zelf tof vind haha).

[ Voor 21% gewijzigd door Joster op 21-06-2017 13:03 ]

• Fraaank
Joster schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:45:
[...]

Oké nieuwe wending. Als ik De Rossi IF verkoop kan ik Khedira TOTS halen (en dan blijft Alex Sandro NIF staan). Iemand ervaringen met Khedira?

(Probleem is alleen dat ik Khedira IRL een kneus vind en liever met spelers speel die ik zelf tof vind haha).
Je kan dan ook kijken naar TOTS Biglia. Iets minder kwa stats, maar waarschijnlijk ook een stuk goedkoper.

• Joster
Fraaank schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 13:20:
[...]

Je kan dan ook kijken naar TOTS Biglia. Iets minder kwa stats, maar waarschijnlijk ook een stuk goedkoper.
Ja, die is maar de helft van Khedira maar die speelt niet lekker. Heb hem al getest net als een paar anderen om me heen, niemand was er tevreden over haha.

• Fraaank
Joster schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 13:22:
[...]

Ja, die is maar de helft van Khedira maar die speelt niet lekker. Heb hem al getest net als een paar anderen om me heen, niemand was er tevreden over haha.
Thanks voor de info, was namelijk naar hem aan het kijken!

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-11 22:14
Joster schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:45:
[...]

TOTS Biglia geen optie? Scheelt in prijs ook. Komt misschien wel lengte te kort maar wel betere agility/balans. Waarom vind je Khedira een kneus, vind m wel een prima voetballer IRL :D

Ik heb goede ervaringen met de normale kaart van Khedira, komt alleen stamina, agility/balans te kort. IF de Rossi vind ik voor de CDM rol wel beter. Heeft eigenlijk alles wat je verwacht van een CDM (ook betere work rates dan Khedira). Maar anderzijds zijn de stats van TOTS Khedira wel érg goed, helaas geen ervaring daarmee.

Edit: ik zie dat mensen mij al voor waren, never mind :D

• Joster
OnderDeMotorkap schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 13:24:
[...]

TOTS Biglia geen optie? Scheelt in prijs ook. Komt misschien wel lengte te kort maar wel betere agility/balans. Waarom vind je Khedira een kneus, vind m wel een prima voetballer IRL :D

Ik heb goede ervaringen met de normale kaart van Khedira, komt alleen stamina, agility/balans te kort. IF de Rossi vind ik voor de CDM rol wel beter. Heeft eigenlijk alles wat je verwacht van een CDM (ook betere work rates dan Khedira). Maar anderzijds zijn de stats van TOTS Khedira wel érg goed, helaas geen ervaring daarmee.

Edit: ik zie dat mensen mij al voor waren, never mind :D
Maakt niet uit :)

En inderdaad, ik heb in het verleden al wel gemerkt dat ik liever de Medium attacking workrate heb voor mijn DMC. Werkt voor mij veel beter dan toen ik daar Nainggolan had staan met zijn H/H. Laat de Rossi de bal maar inleveren bij Nainggolan / Hamsik / Dybala en die moeten gaan voetballen. Ik denk dat ik het voorlopig bij de Rossi hou vanwege zijn H/M :)

En daarbij, het verschil tussen Sandro NIF en MOTM is vrij groot (https://www.futbin.com/17...pchem=10,10&schem=100,100), dus ik ga toch die gewoon proberen (en omdat ik een oranje kaartje tof vind haha).

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 19:04
Fraaank schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 13:23:
[...]

Thanks voor de info, was namelijk naar hem aan het kijken!
Ja, ik ook. Voor mijn Argentijns tots team. :+

Iemand ervaring met Di Maria If 90?
Ik had eerst Sosa tots maar hij kan werkelijk geen enkele bal goed bij zich houden. Wel een held met het terug veroveren van de bal maar daar is dan ook alles mee gezegd.

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

JJoosterman schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 14:34:
[...]

Ja, ik ook. Voor mijn Argentijns tots team. :+

Iemand ervaring met Di Maria If 90?
Ik had eerst Sosa tots maar hij kan werkelijk geen enkele bal goed bij zich houden. Wel een held met het terug veroveren van de bal maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Nee, En ondanks dat ik zijn kaart er erg goed uit vindt zien, weerhoudt zijn 2* WF mij om hem te gebruiken.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• JJoosterman
Byron010 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 14:57:
[...]

Nee, En ondanks dat ik zijn kaart er erg goed uit vindt zien, weerhoudt zijn 2* WF mij om hem te gebruiken.
Ai, dat was ik even vergeten. Hmm.. Misschien dan toch maar overgaan op een formatie zonder wingers. Ik breek hier vanavond mijn hoofd wel verder over. Voor nu is het te warm daarvoor. :)

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-11 09:36

kevinn

PSN; southation

JJoosterman schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 15:40:
[...]
Ai, dat was ik even vergeten. Hmm.. Misschien dan toch maar overgaan op een formatie zonder wingers. Ik breek hier vanavond mijn hoofd wel verder over. Voor nu is het te warm daarvoor. :)
Of je gebruikt NIF Messi ;). Met 4-3-2-1 kan je ook een CF op 7 chem krijgen op RF/LF en een andere optie is om meteen een wissel te brengen. Dybala kan ook op de flanken spelen bijvoorbeeld

[ Voor 19% gewijzigd door kevinn op 21-06-2017 17:17 ]

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-11 23:25
Prijzen van zilveren spelers in buitenlandse competities gaan echt nergens over. Al paar (normaal) waardeloze spelers voor 7k of meer verkocht.

• OnderDeMotorkap
kevinn schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 17:13:
[...]

Of je gebruikt NIF Messi ;). Met 4-3-2-1 kan je ook een CF op 7 chem krijgen op RF/LF en een andere optie is om meteen een wissel te brengen. Dybala kan ook op de flanken spelen bijvoorbeeld
Volgens mij kan je beter een speler op 7 (of zelfs 5) chem zetten dan in de eerete minuut wisselen. Een speler krijgt niet de extra stats als die invalt terwijl je op 7 chem een gedeelte ervan krijgt. Ik meen dat dit ooit was getest door een youtuber.

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Ik ben absoluut geen goede speler maar heeft iemand een link waar ik beetje geholpen wordt om in fut draft online wat meer kans te maken? Wordt compleet weg gespeeld, mijn verdediging is nergens zelf mijn Messi of Ronaldo komen de verdedigers niet voorbij terwijl de tegenstander mijn voorbij vliegt... red niet eens de eerste ronde...

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Verwijderd

simons schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 18:46:
Ik ben absoluut geen goede speler maar heeft iemand een link waar ik beetje geholpen wordt om in fut draft online wat meer kans te maken? Wordt compleet weg gespeeld, mijn verdediging is nergens zelf mijn Messi of Ronaldo komen de verdedigers niet voorbij terwijl de tegenstander mijn voorbij vliegt... red niet eens de eerste ronde...
Draft online is ook niet zo makkelijk. Seasons online is waar je het leert.

Na 10 pakjes Fazio en Khedira. Na 50 pakjes niemand meer. Uiteraard voor 200k (mijn laatste muntjes) rare golds ingekocht. Ik voel Radja komen. En zo niet, dit spel is toch wel een beetje klaar. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2017 19:15 ]

Pff online draft. Bizar team 91 rated. \

https://www.futbin.com/17/squad/4717185

Kom in de eerste ronde een team tegen met 5atb. Volledig op de counter en verlies door een eigen doelpunt...

• Beltoni
Iemand al met TOTS Belotti gespeeld? Gebruik nu 88 Immobile en ben wel benieuwd naar Belotti. Als Als ik IF Arnautovic en Sanchez, uit mijn 2e teams, verkoop is het qua budget wel haalbaar.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:06
Ik ben nu een sbc squad aan het opbouwen.
Keek op futbin naar een reeds ingevuld squad. Daar stond bij chemistry 95.
Ik stel het team samen en heb een chemistry van 84.

Is dat het loyalty verhaal wat ik soms lees? Er staat bij loyalty 11.
Ik moet dan met die dat team spelen om de chemistry op te krikken naar 95?
Hoe doe ik dat?

Ik speel op de pc
Harribo schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 08:24:

Hoe doe ik dat?

Ik speel op de pc
Zorgen dat al je 11 spelers minimaal 10 wedstrijden hebben gespeeld. er zijn wel manieren om dit makkelijk te doen. Bepaalde manier van rage quiten na de aftrap. Geen idee hoe dat precies op de pc werkt.

• Harribo
Vissert schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 08:28:
[...]

Zorgen dat al je 11 spelers minimaal 10 wedstrijden hebben gespeeld. er zijn wel manieren om dit makkelijk te doen. Bepaalde manier van rage quiten na de aftrap. Geen idee hoe dat precies op de pc werkt.
Maar dan moet ik weer een aparte squad aanmaken met precies deze spelers?
Kan niet rechtstreeks spelen met het sbc team?

Ik lees trouwens nergens dat ik loyalty tekort kom? Dat is normaal?

• Joster
Nou, nu heb ik ook spijt |:(

Alle bronzen en zilveren had ik per league zo weggeduwd in de bronzen en zilveren upgrades. Had van tevoren wel even gecheckt of ik nog spelers van enige waarde had en daar nog e.e.a. van verkocht.

Vervolgens enkele Calcio standaard upgrades en voor de rest gouden upgrades gedaan. 4e gouden upgrade pakketje.. Walkout! Portugese vlag! Real Madrid logo!! Komt daar die malloot van een Pepe uit lopen :( Verder nog een TOTS Matos :') en Mahrez 85.

Toen had ik alleen nog rare gouden spelers dus kon ik beginnen aan de Premium Calcio upgrades. Heb er een stuk of 15 gedaan (en tussendoor nog wat standaard gouden upgrades van de verkregen non rare gouden spelers). 1 Walkout gehad, Dani Alves 85 :/

Heb nu nog 20 tradeable, 17 untradeable en 10 leenspelers in mijn club _O-

Selectie is iets maar dan 1 Mio waard en ik heb nog 65 k :D

[ Voor 3% gewijzigd door Joster op 22-06-2017 08:49 ]

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Harribo schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 08:24:

Hoe doe ik dat?

Ik speel op de pc
Op futbin kan je ook selecteren op loyalty. Maar als antwoord op jou vraag: speel een wedstrijd tegen TOTW team. NA de aftrap fifa afsluiten. Als het goed telt hij dan de wedstrijd

• Harribo
kevinn schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 08:48:
[...]

Op futbin kan je ook selecteren op loyalty. Maar als antwoord op jou vraag: speel een wedstrijd tegen TOTW team. NA de aftrap fifa afsluiten. Als het goed telt hij dan de wedstrijd
Tegen een totw team? Dat is offline dan?
Sorry ik weet het gewoon niet, noob vraag.

Dank voor de tip in elk geval!

• Fraaank
Harribo schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 08:54:
[...]

Tegen een totw team? Dat is offline dan?
Sorry ik weet het gewoon niet, noob vraag.

Dank voor de tip in elk geval!
Inderdaad offline. Je kunt bij Singleplayer tegen het huidige TOTW spelen. Zodra de aftrap is genomen druk je op alt+f4 en start je game opnieuw op. Dit doe je 10x en dan heb je je loyalty. Heb dit ook al een paar keer moeten gebruiken. Is een beetje saai, maar wel effectief!

• Harribo
Fraaank schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:15:
[...]

Inderdaad offline. Je kunt bij Singleplayer tegen het huidige TOTW spelen. Zodra de aftrap is genomen druk je op alt+f4 en start je game opnieuw op. Dit doe je 10x en dan heb je je loyalty. Heb dit ook al een paar keer moeten gebruiken. Is een beetje saai, maar wel effectief!
Dank!

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

Na 3x in de finale te verliezen door puur EAIDS heb ik dan toch callejon binnengehaald. Ben echt benieuwd of de een beetje speelbaar is aangezien zn 2* WF 3* Skills.. ga hem toch gewoon uitproberen en dan maar zorgen dat ik goed oplet met welk been ik schiet ;p

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Verwijderd

Ik ben gold 1 en gold 2 geëindigd in de laatste twee keren dat ik WL speelde. Lukt me niet om dkt te winnen. Echt raar dit. Maar goed Birthday Candreva is toch beter dan KaleSjon en het wordt prachtig weer dit weekend. (houd ik mezelf voor)

• Fraaank
Ik vind het echt zo knudde dat de WL weer requirements heeft dit weekend. Heb ik eindelijk een goed team dat ik graag wil testen in de WL, moet ik weer silvers hebben én mag je geen special-cards gebruiken... Dan hou ik in m'n hele team nog over: Naingolan en Chiellini...great

Verwijderd

Fraaank schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:34:
Ik vind het echt zo knudde dat de WL weer requirements heeft dit weekend. Heb ik eindelijk een goed team dat ik graag wil testen in de WL, moet ik weer silvers hebben én mag je geen special-cards gebruiken... Dan hou ik in m'n hele team nog over: Naingolan en Chiellini...great
Specials mogen toch?

• Fraaank
Volgens mij staat er max. 8 gold players. Is volgens mij al is eerder geweest en toen mocht je specials niet gebruiken.

Weekend League (Opens Thursday Jun 22nd 11pm PT / Friday Jun 23rd 2am EST / 7am UK)

Gold Players, Max 8 in your starting 11 and subs

Training Items on Players, Max 1 in your starting 11 and subs

Verwijderd

Fraaank schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:03:
[...]

Volgens mij staat er max. 8 gold players. Is volgens mij al is eerder geweest en toen mocht je specials niet gebruiken.

Weekend League (Opens Thursday Jun 22nd 11pm PT / Friday Jun 23rd 2am EST / 7am UK)

Nee hoor. SPecials kunnen.
Ik wilde juist Gayle halen als sub, moet ik waarschijnlijk even me wachten tot na het weekend dan.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

De requirement voor geen specials is: Common + Rare Players min X

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Fraaank schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:03:
[...]

Specials gelden als Gold kaart. DKT van een paar weken was geen specials.
In de Serie A kun je Lukaku, Acquah, TOTS Conti (87RB met shadow), IF kessie het beste gebruiken.
Alleen zijn de prijzen wel erg hoog op dit moment.

De driehoek TOTS Golovin, Nabiullin en Makeev is op dit moment beter betaalbaar.

[ Voor 5% gewijzigd door kevinn op 22-06-2017 12:31 ]

• Fraaank
kevinn schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:27:
[...]

Specials gelden als Gold kaart. DKT van een paar weken was geen specials.
In de Serie A kun je Lukaku, Acquah, TOTS Conti (87RB met shadow), IF kessie het beste gebruiken.
Alleen zijn de prijzen wel erg hoog op dit moment.

De driehoek TOTS Golovin, Nabiullin en Makeev is op dit moment beter betaalbaar.
Hoop het dan! Lukaku is uitgestorven op PC helaas :-(

Verwijderd

Fraaank schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:31:
[...]

Hoop het dan! Lukaku is uitgestorven op PC helaas :-(
Je kunt het nu met eigen ogen zien. Als je de DKT nog niet gedaan hebt, tenminste. Requirements voor gisteren en vandaag zijn gelijk aan die van dit weekend.

• Joster
Protax schreef op zondag 18 juni 2017 @ 10:35:
Ik heb nog steeds geen nieuw team gekocht, maar mijn handen jeuken.
Voorkeur is Calcio A (4-4-1-1), maar ben bang dat de TOTS spelers niet verder gaan zakken.

Kreeg op de EA forums te horen, dat je misschien beter voor een andere competitie kunt gaan (bijv. Duitsland), gezien je daar TOTS spelers hebt die beter betaalbaar zijn.

1,7M staat klaar, maar geen idee waar ik dit aan moet uitgeven... :(
Waar komt jouw voorkeur voor 4-4-1-1 vandaan? Met het binnenhalen van Callejon zou ik bijvoorbeeld ook dit kunnen maken: https://www.futbin.com/17/squad/4725612

Moet ik wel mijn lieverdje Gomez missen én ik heb nog nooit fatsoenlijk met wingers gespeeld, maar het kan :9

• Fraaank
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:38:
[...]

Je kunt het nu met eigen ogen zien. Als je de DKT nog niet gedaan hebt, tenminste. Requirements voor gisteren en vandaag zijn gelijk aan die van dit weekend.
Ah vandaar! Nee had de DKT al eerder gedaan dat je gewoon met elk team mocht meedoen! Snel nog opzoek naar een Lukaku!

• deltananie82
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-05-2022
Shit, ik heb net al mijn sliveren topspelers verkocht 8)7 , kan ik ze nu weer opkopen :(
Fraaank schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:13:
[...]

Ah vandaar! Nee had de DKT al eerder gedaan dat je gewoon met elk team mocht meedoen! Snel nog opzoek naar een Lukaku!

• OnderDeMotorkap
Joster schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:38:
[...]

Waar komt jouw voorkeur voor 4-4-1-1 vandaan? Met het binnenhalen van Callejon zou ik bijvoorbeeld ook dit kunnen maken: https://www.futbin.com/17/squad/4725612

Moet ik wel mijn lieverdje Gomez missen én ik heb nog nooit fatsoenlijk met wingers gespeeld, maar het kan :9
Ik zou persoonlijk (T)IF Perisic op LM zetten. Ik heb beide spelers vaak gebruikt, op het middenveld(!) presteert Perisic stuk beter dan Insigne. Vooral omdat Perisic beter kan verdedigen, fysiek sterker is en veel hoge ballen kan veroveren. Mijn persoonlijke ervaring, voor jou kan het dus anders uitpakken.

Ik zie dat ik niet de enige ben die een Calcio A team heeft, wil dus daarom wat advies vragen. Ik heb nu de volgende squad:
https://www.futbin.com/17/squad/4728466
Buiten de subs heb ik ook nog bijna alle NIF 84+ Calcio A spelers.

Ik zit te twijfelen tussen het volgende:
IF Alex sandro inleveren voor MOTM Alex Sandro (kost me 50k)
MOTM Koulibaly inleveren voor SIF of TIF Koulibaly (kost me 30-70k)
MOTM Balde Diao + IF Perisic inleveren voor TOTS Balde Diao (kost me rond 230k)
TOTS Donnaruma vs TOTS Buffon, is Buffon de meerprijs waard? MOTGS Buffon ook een optie.
Bonaventura inleveren voor TOTS Biglia?
Movember Barzagli inleveren voor IF Manolas?

Ik heb nu 475k en kan mijn budget verhogen naar 600k. Als ik alle overbodige IF en NIF spelers weg doe kan ik eventueel 800k ter beschikking stellen (waar ik eigenlijk geen voorstander van ben). Alle tips en ervaringen zijn welkom.

Verwijderd

OnderDeMotorkap schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 16:24:
[...]

Ik zou persoonlijk (T)IF Perisic op LM zetten. Ik heb beide spelers vaak gebruikt, op het middenveld(!) presteert Perisic stuk beter dan Insigne. Vooral omdat Perisic beter kan verdedigen, fysiek sterker is en veel hoge ballen kan veroveren. Mijn persoonlijke ervaring, voor jou kan het dus anders uitpakken.

Ik zie dat ik niet de enige ben die een Calcio A team heeft, wil dus daarom wat advies vragen. Ik heb nu de volgende squad:

TOTS Donnaruma vs TOTS Buffon, is Buffon de meerprijs waard? MOTGS Buffon ook een optie.

Ik heb nu 475k en kan mijn budget verhogen naar 600k. Als ik alle overbodige IF en NIF spelers weg doe kan ik eventueel 800k ter beschikking stellen (waar ik eigenlijk geen voorstander van ben). Alle tips en ervaringen zijn welkom.
Ik ben ook een Calcio A liefhebber. Heb dit teampje: www.futbin.com/17/squad/4271345

Naingollan vind ik onmisbaar. Hoge stamina en aggression. Hij is echt overal. Bonaventura als CM ben ik niet kapot van. Als CAM weer wel. Maar Perisic en Candreva zijn te goed om zonder wingers te spelen.

Buffon vind ik persoonlijk niks. Corners vliegen er te vaak in omdat hij niet komt. Donnarumma is echt dikke prima. Had hiervoor 300 potjes met zijn 2IF.

Koulibaly 88 is al een monster. Ben al angstig bij het idee van zijn TOTS. Zou eerder een CB upgraden dan een back. Sandro NIF is al een redelijk briljante back. Snel en sterk. Meer heb ik niet nodig.

Als je nog tips voor mij en mijn 350k heb, hoor ik het graag.
8)

• Fraaank
@OnderDeMotorkap @exactor it

Speel momenteel met dit team:

http://www.futhead.com/17/squads/7003223/

Vond de upgrade van Baldé tot nu toe niet heel speciaal, heb hem nu weer teruggekocht, want muntjes over.

Naingolan is onmisbaar voor mij, wat ik net ook al terug las.

Bij de squad van @OnderDeMotorkap zou ik Brozovic inruilen voor NIF Naingolan, scheelt je denk ik wat muntjes. Heb heel lang met 87 rated Koulibaly gespeeld en hij was altijd dikke prima voor mij. Barzagli was ik niet zo'n fan van en ben blij met Chiellini.

Heb zelf momenteel TOTS Buffon op goal, heb het idee dat hij misschien een tikkeltje beter is dan SIF Consigli, maar heb hem untradable. Vind Perisic zelf altijd beter als hij in de as speelt (z'n 87 rated IF).

Wel lachen dat er toch een hoop mensen ook met Calcio A spelen.

Heb namelijk eindelijk de meta van FIFA17 achterhaalt, die eigenlijk al geldt sinds de eerste maand:

[rant]Haal een special card van Son en je overwinningskansen nemen met minimaal 50% toe. Wat een drama is dat om tegen te spelen. Beukt iedereen aan de kant, schiet ze van alle posities binnen en krijgt de meest makkelijke penalty's en vrije trappen.[/rant]

• kevinn

kevinn

PSN; southation

OnderDeMotorkap schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 16:24:
[...]

Upgrade van Alex Sandro zou ik zonde vinden van de coins (minimale upgrade).
TIF Koulibaly zou ik dan wel upgraden
Perisic is geweldig door zijn 5WF en daardoor ook prima speelbaar op RF (Geen fan van Callejon met 3*SK en 2*WF).
IF Handanovic.overwogen? Persoonlijk de beste keeper uit de Serie A.
TOTS Biglia heb ik als untradeable maar ben niet echt onder de indruk.
TOTS Chiellini in plaats van de andere upgrades ;) Beest in de verdediging.

Mijn team: https://www.futbin.com/17/squad/4730069
Paroloa en Joao Mario zijn uiteraard gewisseld :+ Na de WL rewards alleen nog een upgrade naar TOTS Hamsik.

Verwijderd

Vanochtend die Italiaanse CB gepackt, dus de twee slechtste Calcio A spelers heb ik. Nu Nainggolan nog :D

• Beltoni
Vandaag toch 88 Immobile verkocht en 90 Belotti gehaald. Ben wel benieuwd hoe die speelt. Doordat veel zilveren spelers opeens een klein fortuin waard zijn heb ik hem kunnen halen zonder iemand in mijn 2e team op te offeren.

Ziet er nu zo uit:

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/wrsYJ/1cd55bcf58.jpg

2 CB's en 2 CM's zijn untradeable. Rest bij elkaar gekocht. Bizar dat ik voor TOTS slechts 3/4 IF's had en nu gewoon 5 TOTS spelers. Komt er nog 1 bij van de SBC...

• OnderDeMotorkap
@exactor it
Nainggolan vond ik erg fijn inderdaad, maar vind het leuker als ik full special card squad heb. Ik heb zijn 85 rated kaart, even kijken of ik die kan inruilen voor zijn IF van 340k. Ik heb NIF Buffon, SIF Donnaruma, IF Szcesny, NIF Handanovic en de blauw kaart van buffon gebruikt. De laatste en IF Szcesny waren de beste voor mij. Ik denk dat ik dan toch ga voor TOTS Donnaruma voor rond de 120k.

Upgrade van Alex Sandro was eigenlijk puur voor de leuk (oranje kaart). Dat zal ik dus ook alleen doen als ik coins over heb.

@Fraaank
Ik heb slechte ervaringen met IF Consigli, heb zijn SIF nooit geprobeerd, maar ben het ook niet van plan. Zijn IF was echt zó dramatisch voor me, kreeg de meest bizarre goals tegen. Ik ben niet van plafn om Hamsik of Brozovic in te ruilen, ben echt dik tevreden over SIF Brozovic. Ik ga denk ik dus Bonaventura inleveren voor IF Nainggolan. Ik heb TOTS Mertens op ST (untradable), dus perisic oud ik dan liever op LF. Ben het ook met je eens over Son, lijkt af een toe wel een cheat. Hij loopt veel te vaak op goed geluk door mijn verdediging heen, waardoor het eigenlijk geen geluk, maar OP kaart is. Snap niet hoe die dat elke keer flikt. Oh ja, nog een vraagje. Wat vond je niet zo goed aan de upgrade van Balde Diao (upgrade van wat?), Ik vind zijn 83 rated kaart érg goed, dus zijn TOTS kan naar mijn idee haast geen miskoop zijn. Vind je de upgrade niet waard of vind je je 'm over het algemeen minder?

@kevinn
Ik denk dat ik Perisic nog even houd en ga proberen wie het beste speelt op LF. Wat voor mij Perisic zo goed maakt is dat hij veelzijdig is, sterk, snel, goede passing en schot, zowel met links al rechts. Kopt regelmatig cornerballen er in, vrije trappen met zijn linker gaan er regelmatig in en heeft goede work rates. Callejon heb ik nog niet getest. TOTS Chiellini vind ik iets te prijzig (500k). Dan zou ik alle upgrades moeten skippen voor TOTS Chiellini. TOTS Biglia hoor ik vaker minder goede dingen over, dus die laat ik voorbij gaan.

Conclusie:
IF Nainggolan > IF Bonaventura
TOTS Donnaruma (wil eigenlijk ook nog IF Handanovic proberen, even kijken of ik straks 70k overhoud)
TOTS Balde Diao proberen op LF anders terug naar IF Perisic
85 Koulibaly upgraden naar 88 Koulibaly

Moet alleen even kijken wie ik ga verkopen omdat ik nu niet genoeg coins heb hiervoor. Heb verder een tip voor iedereen met een Calcio A squad. Als je toevallig 1 miljoen coins over heb, haal dan TOTS Mertens. Hij is echt abnormaal goed, wist niet dat een speler ooit zo goed zou kunnen zijn in FIFA.

Edit: Ik heb even gekeken op de market, IF Nainggolan is wel erg prijzig en bijna niet te vinden. Denk niet dat 320k extra voor zijn IF het waard is, ik blijf voorlopig bij zijn 85 rated kaart.

[ Voor 9% gewijzigd door OnderDeMotorkap op 22-06-2017 20:01 ]

Net weer wat pack luck gehad. Haal TOTS Icardi uit mijn silver 2 rewards (mega pack). Misschien dat ik hem maar als supersub ofzo ga gebruiken.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

Zo de Marquee Match ups zijn weer lachen. Twee tips:

Nummer 1 Koop volgende week een keertje flink wat MLS spelers op open bid tussen de 350 en 650. (Heb ik vanmiddag gedaan. Zaten toevallig 9 benodigde spelers tussen. Is toch weer 90k. :) )

Nummer 2 Koop pas over een dag of 2 je Dallas/Houston spelers als iedereen weer een beetje normaal doet.

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Iemand een DKT finale win nodig op de ps4? Ben al voorzien van een Callejon
Salah naar Liverpool. Tots Hazard, tots Lukaku en tots Salah volgend seizoen?

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20:02
Zo ook eens pack luck, net de MM gedaan, haal ik Alex Sandro uit mijn pakketje.
Dan heb ik dit team. http://www.futhead.com/17/squads/7007831/
Nu vraag ik me af: wat kan ik het beste ;doen?
Verkopen (levert me 400k op) of houden?

• OnderDeMotorkap
kevinn schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 21:30:
Iemand een DKT finale win nodig op de ps4? Ben al voorzien van een Callejon
Wat je kan doen is de finale beginnen met een squad genaamd 'free win' en meteen in het begin op start drukken, en de tegender een bericht sturen dat hij de wedstrijd mag winnen. Vervolgens maak je een paar eigen goals.

Ik deed dit regelmatig, mijn ervaring is dat je mensen er héél blij mee kan maken.

Verwijderd

JAtech schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 22:22:
Zo ook eens pack luck, net de MM gedaan, haal ik Alex Sandro uit mijn pakketje.
Dan heb ik dit team. http://www.futhead.com/17/squads/7007831/
Nu vraag ik me af: wat kan ik het beste ;doen?
Verkopen (levert me 400k op) of houden?
Ik zou verkopen. Backs zijn zo een beetje de minst belangrijke spelers in een team, voor mij. Je CDM en CBs upgraden zou wel nuttig zijn.

Edit: Na 5 potjes kan ik zeggen dat Kale Sjon echt beroerd is. Welkom terug Birthday Candreva. Veel plezier in de TOTS SBC, die er vast wel aankomt, Callejon.

Edit 2: Even een pro tip erbij: Je wissels nemen de eerste penalties. Ik heb net Timmy Simons en Blabla Rhodes (enige met die achternaam) gekocht. 84 en 90 penalties respectievelijk. Kan zo maar het verschil maken.

Kan Callejon dit? [Video: http://xboxdvr.com/gamer/exactor%20it/video/32946795/imgur]

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2017 01:48 ]

• Harribo
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 21:22:
Zo de Marquee Match ups zijn weer lachen. Twee tips:

Nummer 1 Koop volgende week een keertje flink wat MLS spelers op open bid tussen de 350 en 650. (Heb ik vanmiddag gedaan. Zaten toevallig 9 benodigde spelers tussen. Is toch weer 90k. :) )

Nummer 2 Koop pas over een dag of 2 je Dallas/Houston spelers als iedereen weer een beetje normaal doet.
Had in een pak een Dallas speler, 9k voor gekregen.

Dat soort extreem dure sbc s kunnen niet uit, dus begin ik ook niet aan.
Heb ik een of andere pack met 15(?) goud en 3 rares bijvoorbeeld, 5 spelers die geen drol opleveren en wat contracten (wel handig) en dan managers/ballen /stadions /shirts wat ook niet oplevert. En weg zijn je coins.!

Gewoon niet al te dure sbcs voor mij.
Zo heb ik de Liga NOS al helemaal gedaan.

• Joster
kevinn schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 17:39:
[...]

Upgrade van Alex Sandro zou ik zonde vinden van de coins (minimale upgrade).
TIF Koulibaly zou ik dan wel upgraden
Perisic is geweldig door zijn 5WF en daardoor ook prima speelbaar op RF (Geen fan van Callejon met 3*SK en 2*WF).
IF Handanovic.overwogen? Persoonlijk de beste keeper uit de Serie A.
TOTS Biglia heb ik als untradeable maar ben niet echt onder de indruk.
TOTS Chiellini in plaats van de andere upgrades ;) Beest in de verdediging.

Mijn team: https://www.futbin.com/17/squad/4730069
Paroloa en Joao Mario zijn uiteraard gewisseld :+ Na de WL rewards alleen nog een upgrade naar TOTS Hamsik.
Zo, die Criscito ziet er bizar goed uit :o Helaas kan ik hem niet linken aan allemaal Italianen (wel aan Donnaruma, Chiellini, Abate en de Rossi), maar er staat ook nog een of andere Belg voor die niet uit mijn team mag :D Balen zeg, zou hem graag gebruiken op full chem!

Misschien de Vrij TOTS maar eens testen, hoor ik ook positieve verhalen over.

[ Voor 3% gewijzigd door Joster op 23-06-2017 09:06 ]

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Joster schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:04:
[...]

Zo, die Criscito ziet er bizar goed uit :o Helaas kan ik hem niet linken aan allemaal Italianen (wel aan Donnaruma, Chiellini, Abate en de Rossi), maar er staat ook nog een of andere Belg voor die niet uit mijn team mag :D Balen zeg, zou hem graag gebruiken op full chem!

Misschien de Vrij TOTS maar eens testen, hoor ik ook positieve verhalen over.
Voor 40k is het natuurlijk ook een koopje. Wat is jou opstelling en team? Vast wel ergens in te passen ;)

• Joster
kevinn schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:43:
[...]

Voor 40k is het natuurlijk ook een koopje. Wat is jou opstelling en team? Vast wel ergens in te passen ;)

Als je even wil kijken of tips hebt, heel graag :D

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Joster schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:26:
[...]

Als je even wil kijken of tips hebt, heel graag :D
De RCB heeft toch geen link met Nainggolan? Criscito kan je zo omruilen met Koulibaly.

• Joster
kevinn schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:46:
[...]

De RCB heeft toch geen link met Nainggolan? Criscito kan je zo omruilen met Koulibaly.
Nope, helaas niet: https://www.futbin.com/17/squad/4742458

Verwijderd

Je zou kunnen starten in 4212(2) en ingame wisselen naar 4312. Moet je alleen vliegensvlug je speler instructies kunnen wisselen.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2017 12:08 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:07:
[...]

Je zou kunnen starten in 4212(2) en ingame wisselen naar 4312. Moet je alleen vliegensvlug je speler instructies kunnen wisselen.
Hij linkt wel met Nainggolan ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:09:
[...]

Hij linkt wel met Nainggolan ;)
Niet in 4212 (2)

Verwijderd

Sorry, reageerde voor je edit ;)

• Joster
Ik kan inderdaad ook gewoon 41212(2) gaan spelen. Aan tactieken aanpassen inclusief speler instructies en CT heb ik een hekel. Ga denk ik eerst De Vrij proberen en anders die 41212(2) met Criscito :)

Nog andere tips?

[ Voor 4% gewijzigd door Joster op 23-06-2017 12:31 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:18:
[...]

Sorry, reageerde voor je edit ;)
Ja, sorry. Was aan het kloten met mijn telefoon. Snapte het ff niet omdat je wel mijn gewijzigde bericht quotte. :P

____

Net mezelf, ter voorbereiding op WL, gedwongen om van sprinten af te blijven een hele pot. 5-0 gewonnen. Wat had ik zeeen van ruimte zo. En zo veel meer tijd om beslissen wat ik moest doen. En elk schot zat er zo een beetje in. Ook verdedigend ging het stukken beter zo. Veel minder vaak langs de man met de bal gesprint.

• Harribo
Leuk dat WL, 2 geblesseerden per wedstrijd, altijd een topper natuurlijk.

Verwijderd

Joster schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:31:
Ik kan inderdaad ook gewoon 41212(2) gaan spelen. Aan tactieken aanpassen inclusief speler instructies en CT heb ik een hekel. Ga denk ik eerst De Vrij proberen en anders die 41212(2) met Criscito :)

Nog andere tips?
Geen tip, wel een vraag. Is die Abate het waard to regular Florenzi? Mijn serie a team is best compleet alleen speel met NIF Sandro en Florenzi (allebei wel mijn langst dienende spelers).

• Joster
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:56:
[...]

Geen tip, wel een vraag. Is die Abate het waard to regular Florenzi? Mijn serie a team is best compleet alleen speel met NIF Sandro en Florenzi (allebei wel mijn langst dienende spelers).
Ik vind hem wel duidelijk beter, maar daar zijn de meningen over verdeeld geloof ik. Hij is sneller, voelt verdedigend voor mij stabieler (standing tackle slagingskans bij hem is voor mij flink hoger dan bij Florenzi) en hij is een stukje sterker. Ik laat hem dus staan :)

Of het de flinke meerprijs van 80k+ waard is, ik denk het niet, zoveel slechter is Florenzi NIF nu ook weer niet. Maar dan komt mijn nare gewoonte om de hoek kijken, ik vind hoge rating en verschillende kleurtjes tof _O-

Pas in januari begonnen met FUT, geen ervaring met FUT ook (dus qua handelen of andere methodieken om aan coins te komen) én ik heb niet zoveel tijd om te spelen.. Vind ik het toch leuk een 88 team bij elkaar gespaard te hebben met verschillende elementen / kaarten erin :D

• OnderDeMotorkap
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:56:
[...]

Ik vind het zeker waard. Maar ik zou eerst kijken of je de coins kwijt kan en misschiem niet beter kan investeren in een andere speler. Persoonlijl vind ik Birtday Abate een grote verbetering op Florenzi. Beste rechtsback die ik heb gebruikt in FUT 17.

• JAtech
Welke variant zouden jullie kiezen?
Deze https://www.futbin.com/17/squad/4742844 of deze https://www.futbin.com/17/squad/4743558, in game wissel ik dan Nainggolan om met Biglia.

[ Voor 15% gewijzigd door JAtech op 23-06-2017 13:18 ]

• JJoosterman
OnderDeMotorkap schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:07:
[...]

Ik vind het zeker waard. Maar ik zou eerst kijken of je de coins kwijt kan en misschiem niet beter kan investeren in een andere speler. Persoonlijl vind ik Birtday Abate een grote verbetering op Florenzi. Beste rechtsback die ik heb gebruikt in FUT 17.
Was jij niet diegene die met die vrije trap tip kwam? Gister kreeg ik dus die mogelijkheid. Gelijk een doelpunt. :)

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Dat met die vrij trap was volgens mij @exactor it

[ Voor 4% gewijzigd door SR8 op 23-06-2017 13:50 ]

• JJoosterman
kevinn schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 17:13:
[...]

Haha, voor Messi moet ik nog even doorsparen. :+ Al gaat dat nu wel aardig. Rare gold players voor 650/700 inkopen en voor meer verkopen.
Met 4-3-2-1 speel ik sinds een klein poosje mee (Bpl + Argentijns squad). Bevalt mij prima. Mijn Argentijns elftal zet ik voorlopig even op 4-1-2-1-2 (2). Totdat ik genoeg gespaard heb voor Dybala, of even doorzet voor Messi. :9

• JJoosterman
SR8 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:49:
Dat met die vrij trap was volgens mij @exactor it
Aah, thanks. :) Ik kreeg de mogelijkheid, en ik dacht gelijk aan zijn post hier op Tweakers. In 1 keer raak. Al was de vrije trap nog wel iets te hard.

• OnderDeMotorkap
@JJoosterman Dat was de tactiek van @exactor it inderdaad.

Open ik een premium upgrade pack, blauwe kaart (duim meteen voor dat het geen mertens of fazio is).. argentijnse vlag.. Fazio :(

Echt een ultimate trol.

[ Voor 18% gewijzigd door OnderDeMotorkap op 23-06-2017 14:29 ]

Verwijderd

Het is mij in geen weken meer gelukt. Net als de near post corner op Son. Beiden vlogen erin als iets dat heel goed vliegt, maar nu niks meer.

Anderzijds scoor ik nu heel veel met the young French forward 86. Wat maakt die man veel af en wat regelt hij veel ruimte!

• JJoosterman
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:37:
Het is mij in geen weken meer gelukt. Net als de near post corner op Son. Beiden vlogen erin als iets dat heel goed vliegt, maar nu niks meer.

Anderzijds scoor ik nu heel veel met the young French forward 86. Wat maakt die man veel af en wat regelt hij veel ruimte!
Selecteer je dan alleen Son? Ik selecteerde de speler die er het beste voor staat, wanneer de bal gaat, ren ik naar de verwachte plek toe, en schiet ik. Ik probeer juist niet teveel na te denken als ik speel. Dan gaat het alleen maar moeilijker met spelen, merk ik.

Verwijderd

JJoosterman schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:46:
[...]

Selecteer je dan alleen Son? Ik selecteerde de speler die er het beste voor staat, wanneer de bal gaat, ren ik naar de verwachte plek toe, en schiet ik. Ik probeer juist niet teveel na te denken als ik speel. Dan gaat het alleen maar moeilijker met spelen, merk ik.
Kies wel altijd iemand met een goede volley. Maar waarschijnlijk klopt mijn timing niet meer. Nog 35 potjes dit weekend om te oefenen. Het begin is er 1-4. :P
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:37:

Yep, ik gebruik hem ook in 4312. Ik ben er echter nog niet helemaal uit wat de juiste invulling is van de de andere ST en CAM.

Ibra (POTM) is traag maar wel simpelweg mijn meest constante spits/finisher, gebruik hem nu als CAM maar er zijn simpelweg betere CAMs beschikbaar.

ST2, momenteel POTM Son, supervervelend en altijd bepalend bij de tegenstander, bij mij vooral en erg veelzijdige speler maar staat er voornamelijk vanwege zijn finishing.

Andere opties:
POTY Alli, momenteel als CM maar is misschien wel mijn beste CAM en laat dat ook zien in andere formaties.
POTM Kane, onopvallend goed zeker tegen tegenstanders die niet heel agressief spelen maar voor mijn gevoel niet beter dan de andere opties
POTM Lukaku, de standaard wissel, zeker als er countermogelijkheden zijn.
TOTS Siggy, niets mis mee maar aanvallend beter dan op de CM positie waar ik hem gebruik.

Ik speel het leukst met 4231, maar heb daar vooral in DKT/WL problemen mee terwijl in seasons je er erg veel schade mee kan aanrichten. Met 4312 in heb ik het juist andersom, moeizaam in seasons maar ik haal er wel mijn beste resultaten mee in DKT/WL.

• JJoosterman
Ultimate team of the seasons vanaf 7 uur vanavond.

https://twitter.com/easportsfifa?lang=nl

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:46

shameblaster

BB4E^Cons

Aardige WL rewards. Tevens hopen op een nieuwe sbc. Net snel een paar discard tots spelers opgekocht

Cons:::BB4E

• OnderDeMotorkap
shameblaster schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 17:23:
Aardige WL rewards. Tevens hopen op een nieuwe sbc. Net snel een paar discard tots spelers opgekocht
Thanks voor de tip! Heb er een paar kunnen krijgen voor 22k. Ik heb ook mijn spelers met hoge rating weggedaan, ik koop ze over 2 uur wel terug als de markt (waarschijnlijk) crasht. Ook nog enkele 84 rated TOTW spelers gehaald voor 9900 (met discard van 9882) voor de zekerheid. Nog iemand tips voor het handelen?

• JAtech
Gegarandeerde TOTS SBCs!!
Was mijn team weer eens beu en grotendeels in de verkoop gegooid.

Denk dat dit het wel gaat worden tot fifa18
https://www.futbin.com/17/squad/4743230

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 20:48:
Was mijn team weer eens beu en grotendeels in de verkoop gegooid.

Denk dat dit het wel gaat worden tot fifa18
https://www.futbin.com/17/squad/4743230
Dat is een klein beetje uit mijn budget, maar ziet er meer dan prima uit. Ben wel benieuwd hoe je verdediging staat door de workrates.

Door de kleine crash, heb ik zelf ook een paar wijzigingen gemaakt.

verkocht:
  • Martial ST
  • Baines IF
  • De Gea
gekocht:
  • TOTS Lloris
  • TOTS Vertongen
  • TOTS Dendoncker
  • TOTS Herrera
  • Alonso 85
https://www.futbin.com/17/squad/2347239

[ Voor 15% gewijzigd door Bossie op 23-06-2017 23:34 ]

• Harribo
Grappig dat in de WL ook mijn zilveren spelers relatief veel scoren.

Kieftenbelt al 2x en 1 assist. Van Wolfswinkel 2x. En Meyers,Ramselaar 1x. 10 wedstrijden nu verder.

Elke wedstrijd kies ik een zilveren speler uit waar ik dan een train alle eigenschappen kaartje op toepas

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 23-06-2017 23:36 ]

Bossie schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 23:22:
[...]

Dat is een klein beetje uit mijn budget, maar ziet er meer dan prima uit. Ben wel benieuwd hoe je verdediging staat door de workrates.

Door de kleine crash, heb ik zelf ook een paar wijzigingen gemaakt.

verkocht:
  • Martial ST
  • Baines IF
  • De Gea
gekocht:
  • TOTS Lloris
  • TOTS Vertongen
  • TOTS Dendoncker
  • TOTS Herrera
  • Alonso 85
https://www.futbin.com/17/squad/2347239
Ik heb heel lang met m/h verdedigers gespeeld zoals smalling en de serie A verdedigers. Ik heb helemaal geen last van ramos en luiz. Sterker nog, doordat ze druk zetten levert het meer balbezit op. Ik moet er alleen op letten dat ik mij niet laat verleiden om in te stappen.

Hoe bevalt Dendoncker?

Bean77 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 23:48:
[...]

Ik heb heel lang met m/h verdedigers gespeeld zoals smalling en de serie A verdedigers. Ik heb helemaal geen last van ramos en luiz. Sterker nog, doordat ze druk zetten levert het meer balbezit op. Ik moet er alleen op letten dat ik mij niet laat verleiden om in te stappen.

Hoe bevalt Dendoncker?
Ik had op reddit ook al eens gelezen dat het weinig uitmaakt als de workrates hetzelfde zijn aangezien ze dan dezelfde lijn aanhouden. Een Low/high met een high/med bijvoorbeeld zou volgens deze theorie dan voor gaten zorgen.

Ik heb al eens met Dendoncker gespeeld, hij is vergelijkbaar met Can

Pagina: 1 ... 174 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.