Verwijderd
Dat is stukken beter dan de Fazio die ik in een dood uurtje bij elkaar ge-sbced heb.Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 21:43:
Eigenlijk wel klaar met Fifa, dus ik denk laat ik maar wat coins weg gooien.. Eerste pakketje TOTS Mertens
[afbeelding]
Heb nog wel geloof (en belangrijker honderden rare golds. Is wel klote via de App. Hoop dat ik het sneller kan doen op de console eind van de week.)
Is het handiger om 2 player packs te maken van untradeables of de standaard calcio packs te openen?
Die Calcio A spelers kun je steeds recyclen. Ik doe ook de Calcio A packs, omdat ik alleen die spelers nodig heb.Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 23:17:
[...]
Dat is stukken beter dan de Fazio die ik in een dood uurtje bij elkaar ge-sbced heb.
Heb nog wel geloof (en belangrijker honderden rare golds. Is wel klote via de App. Hoop dat ik het sneller kan doen op de console eind van de week.)
Is het handiger om 2 player packs te maken van untradeables of de standaard calcio packs te openen?
Oja, en ik heb nu de League SBC kunnen afmaken voor weinig.

Had overigens ook nog even TOTS Dzeko geprobeerd maar dat ging niet erg lekker. Gisteren weer naar Div 1 gepromoveerd, hopelijk gaat het beter dan de laatste keer. Wat een afstraffing was dat zeg...
Voorkeur is Calcio A (4-4-1-1), maar ben bang dat de TOTS spelers niet verder gaan zakken.
Kreeg op de EA forums te horen, dat je misschien beter voor een andere competitie kunt gaan (bijv. Duitsland), gezien je daar TOTS spelers hebt die beter betaalbaar zijn.
1,7M staat klaar, maar geen idee waar ik dit aan moet uitgeven...
Ik heb wel een Insigne tots voor je. Die trek ik net uit een pack.Protax schreef op zondag 18 juni 2017 @ 10:35:
Ik heb nog steeds geen nieuw team gekocht, maar mijn handen jeuken.
Voorkeur is Calcio A (4-4-1-1), maar ben bang dat de TOTS spelers niet verder gaan zakken.
Kreeg op de EA forums te horen, dat je misschien beter voor een andere competitie kunt gaan (bijv. Duitsland), gezien je daar TOTS spelers hebt die beter betaalbaar zijn.
Lol hou op, ik heb gister denk ik 20x Premium upgrade SBC gedaan, en 2x een 125K pack gekocht.JJoosterman schreef op zondag 18 juni 2017 @ 10:42:
[...]
Ik heb wel een Insigne tots voor je. Die trek ik net uit een pack.
NIKS
Ligue 1 zou ook kunnen:Protax schreef op zondag 18 juni 2017 @ 10:35:
https://www.futbin.com/17/squad/4649537
Alleen zoals met alle TOTS kun je 2/3 echte toppers halen voor dat bedrag, of een team vullen met "subtop".
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik heb nog de Lacazette en Cavani SBC kaarten.Bossie schreef op zondag 18 juni 2017 @ 10:47:
[...]
Ligue 1 zou ook kunnen:
https://www.futbin.com/17/squad/4649537
Alleen zoals met alle TOTS kun je 2/3 echte toppers halen voor dat bedrag, of een team vullen met "subtop".
Misschien een Hybrid maken?
Hoe denk jij dat het Ligue 1 team zou spelen? Beter dan bijv. een IF Calcio team?
Dat is wel een beetje het probleem met Calcio inderdaad, ben bang dat ik uiteindelijk maar op 1 TOTS speler uit ga komen (en misschien Callejon als super sub). Onder de 400k is niet echt een toffe goede speler te halen. Zit er ook aan te denken om misschien over te gaan of een hybride te maken, maar ben ook wel weer geneigd om toch wel heel m'n club in upgrade sbc's te duwen in de hoop een leuke TOTS speler te packen. Maarja, dan daalt de waarde van m'n club omdat alles wat ik terug krijg untradeable isProtax schreef op zondag 18 juni 2017 @ 10:35:
Keuzes, keuzes...
Damn, dat is niet niks.. Ik trekte hem uit een 50K pack. Bizar, ik heb vaak ook dezelfde situatie, met betrekking tot sbc's. Vaak haal ik daar niks uit.Protax schreef op zondag 18 juni 2017 @ 10:44:
[...]
Lol hou op, ik heb gister denk ik 20x Premium upgrade SBC gedaan, en 2x een 125K pack gekocht.
NIKS
Weet iemand of er na dit hele TOTS gebeuren nog wat interessants komt? Ik heb nog een paar kaarten die ik niet echt meer gebruik maar ook niet echt een grote hoeveelheid coins opbrengen.
Geen idee, ik heb zelf niet met beide gespeeld maar het zijn spelers waar ik vaak moeilijk tegen heb.Protax schreef op zondag 18 juni 2017 @ 10:49:
[...]
Ik heb nog de Lacazette en Cavani SBC kaarten.
Misschien een Hybrid maken?
Hoe denk jij dat het Ligue 1 team zou spelen? Beter dan bijv. een IF Calcio team?
@tomk10 Ik denk futties nog even en dan is het afgelopen, tenzij EA iets verzint om de WL interessant te houden qua rewards.
[ Voor 14% gewijzigd door Bossie op 18-06-2017 11:19 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wat is futties?Bossie schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:18:
[...]
Geen idee, ik heb zelf niet met beide gespeeld maar het zijn spelers waar ik vaak moeilijk tegen heb.
@tomk10 Ik denk futties nog even en dan is het afgelopen, tenzij EA iets verzint om de WL interessant te houden qua rewards.
Zou ik birthday kaarten nog ergens voor kunnen gebruiken of kan ik die gewoon discard (bijna) weg doen denken jullie?
Nice!! TOTS Immobile zou mijn team helemaal afmaken. Heb alleen nog maar 15k en bizar weinig (gouden) spelers in mijn club. Heb een klein buffertje voor SBC #6 aangezien mijn club is leeg geplunderd voor de upgrade SBCs.tomk10 schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:16:
Ik heb ook aardig wat van die calcio A sbc gedaan en nu een untradable TOTS buffon. Ik dacht ach ja we doen ook maar een ultimate pakket en toen kwam TOTS Immobile er uit! Ik mag deze fifa zeker niet klagen wat betreft pack luck. 2 mooie teams bij elkaar nu![]()
Weet iemand of er na dit hele TOTS gebeuren nog wat interessants komt? Ik heb nog een paar kaarten die ik niet echt meer gebruik maar ook niet echt een grote hoeveelheid coins opbrengen.
Paarse kaartjes, meestal na of als afsluiter van TOTS.Joster schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:32:
[...]
Wat is futties?
Zou ik birthday kaarten nog ergens voor kunnen gebruiken of kan ik die gewoon discard (bijna) weg doen denken jullie?
Voor een aantal categorieën kan er gestemd worden, de winner per categorie krijgt een Futtie
https://www.easports.com/...news/2016/futties-winners
Waarschijnlijk is de dip tijdens de weekly WL rewards, hoewel ik 180K voor een spits met zijn stats al een koopje vind.OnderDeMotorkap schreef op zondag 18 juni 2017 @ 12:44:
Wat zijn de verwachtingen betreft de prijs van Calcio A TOTS kaarten. Ik wil graag Belotti halen maar vind 180k nog best prijzig.
Dat is komende donderdagavond dan toch?Bossie schreef op zondag 18 juni 2017 @ 13:09:
[...]
Waarschijnlijk is de dip tijdens de weekly WL rewards, hoewel ik 180K voor een spits met zijn stats al een koopje vind.
Op zich een koopje, maar had wel gehoopt datie rond 100/120k zou liggen. Ik wacht nog even op donderdag.Bossie schreef op zondag 18 juni 2017 @ 13:09:
[...]
Waarschijnlijk is de dip tijdens de weekly WL rewards, hoewel ik 180K voor een spits met zijn stats al een koopje vind.
Het zit weer behoorlijk tegen in WL, kan me niet herinneren dat ik het zo slecht heb gedaan. Ik heb net iets meer dan de helft van de wedstrijden verloren, de meeste op een wonderbaarlijke manier. Ik schiet weer gemiddeld elke wedstrijd zeker 1 keer op de paal.
Kan iemand mij uitleggen waarom ik hiervoor rood krijg?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=CxQQ5AMD2q8]
[ Voor 4% gewijzigd door OnderDeMotorkap op 18-06-2017 15:20 ]
Deed jij normale gouden in de normale Calcio upgrade sbc of in d'r gouden upgrade sbc?Fraaank schreef op zondag 18 juni 2017 @ 09:00:
[...]
Die Calcio A spelers kun je steeds recyclen. Ik doe ook de Calcio A packs, omdat ik alleen die spelers nodig heb.
Oja, en ik heb nu de League SBC kunnen afmaken voor weinig.
Verwijderd
Ik doe gouden upgardes, vooral als er na dinsdagavond 3 TOTS in packs zitten, kan je er leuke dingen uit halen. Maar goed, er zijn natuurlijk ook altijd mensen die dingen packen in die 7,5K packs.Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 23:17:
[...]
Dat is stukken beter dan de Fazio die ik in een dood uurtje bij elkaar ge-sbced heb.
Verwijderd
Oh ja. Dat is een goede. Ik ga er voor nu mee kappen. Woensdag verder. Heb nu een stuk of 10 premiums gedaan en 15 2 player packs/calcio gold. Heb Fazio en Khedira. Wordt nog lastig bepalen wie ik uit mijn middenveld gooi. Hamsik 87, Naingollan NIF of Brozovic 85 moet het veld gaan ruimen.Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2017 @ 15:47:
[...]
Ik doe gouden upgardes, vooral als er na dinsdagavond 3 TOTS in packs zitten, kan je er leuke dingen uit halen. Maar goed, er zijn natuurlijk ook altijd mensen die dingen packen in die 7,5K packs.
Ik denk dat Fazio, Pulisic en Rudy achterna gaat en een totw 84 wordt.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2017 18:02 ]
Verwijderd
Het zijn niet de beste TOTS, maar toch een goede reward hoorVerwijderd schreef op zondag 18 juni 2017 @ 17:33:
[...]
Oh ja. Dat is een goede. Ik ga er voor nu mee kappen. Woensdag verder. Heb nu een stuk of 10 premiums gedaan en 15 2 player packs/calcio gold. Heb Fazio en Khedira. Wordt nog lastig bepalen wie ik uit mijn middenveld gooi. Hamsik 87, Naingollan NIF of Brozovic 85 moet het veld gaan ruimen.
Ik denk dat Fazio, Pulisic en Rudy achterna gaat en een totw 84 wordt.
Ik beleef ook de slechte WL ooit. Mijn keeper lijkt soms zijn best te doen om de bal niet tegen te houden, bijna elk schot van de tegenstander is raak. De paal of lat raken is makkelijker dan een goal maken. Het is zeer frustrerend, zeker omdat ik nu tegen zeer slechte spelers kom te spelen maar het nog steeds lastig is om te winnen.OnderDeMotorkap schreef op zondag 18 juni 2017 @ 15:17:
[...]
Het zit weer behoorlijk tegen in WL, kan me niet herinneren dat ik het zo slecht heb gedaan. Ik heb net iets meer dan de helft van de wedstrijden verloren, de meeste op een wonderbaarlijke manier. Ik schiet weer gemiddeld elke wedstrijd zeker 1 keer op de paal.
3 TOTS in packs?Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2017 @ 15:47:
[...]
Ik doe gouden upgardes, vooral als er na dinsdagavond 3 TOTS in packs zitten, kan je er leuke dingen uit halen. Maar goed, er zijn natuurlijk ook altijd mensen die dingen packen in die 7,5K packs.
Ja ik zag dat jij hem in de spits hebt staan. Paar potjes gedaan met zijn TOTS hij heeft al een aantal mooie goals gemaakt. Hopen dat die sbc rewards voor jou nog een TOTS in petto hebben danBeltoni schreef op zondag 18 juni 2017 @ 12:05:
[...]
Nice!! TOTS Immobile zou mijn team helemaal afmaken. Heb alleen nog maar 15k en bizar weinig (gouden) spelers in mijn club. Heb een klein buffertje voor SBC #6 aangezien mijn club is leeg geplunderd voor de upgrade SBCs.
Niks gekregen uit +- 15 Calcio A premium upgrade pakketjes. Denk laat ik eens wat goedkope SBC doen. Eerste pakketje:

Beetje offtopic weet iemand tot hoelang de 10% korting is op de icon editie?
PSN: Wahyu2304_
https://www.futbin.com/17/squad/4664706
Ik heb als wissels dan SBC Lacazette en Cavani --> De rest vul ik aan met spelers uit mijn fitness team.
Fitness team wordt dan zoiets cheaps:
2x dezelfde linkProtax schreef op maandag 19 juni 2017 @ 00:59:
Zou dit lekker spelen?
Ik heb als wissels dan SBC Lacazette en Cavani --> De rest vul ik aan met spelers uit mijn fitness team.
Fitness team wordt dan zoiets cheaps:
PSN: Wahyu2304_
Sorry het was laat maar SBC Higuain en SBC El Shaarawy met standaard Calcio A spul erachter
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
Schotse zit (normaal) in ROTW. MLS Allstars is na TOTS. J1 is wel nieuw, maar lijkt mij ook te klein voor een eigen TOTS.Joster schreef op maandag 19 juni 2017 @ 10:52:
Schotse competitie, J1 en MLS toch nog?
Ow ik dacht dat J1 en Schotse zouden komen en dan MLS los. Daarna ROTW / EA picks.Byron010 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 10:57:
Denk dat het gewoon rest of the world wordt en dan vrijdag EA's picks.
https://www.futbin.com/17/squad/4670049
Geen ervaring met de Ligue 1, maar de Calcio spelers blijven mij te kostbaar.
Ben overigens voor Lacazette (90) gegaan, hij lijkt me beter dan Mbappe.
Tips?
[ Voor 17% gewijzigd door Protax op 19-06-2017 11:02 ]
Ik had ze beide genomen, Laca als CF en Mbappe als ST.Protax schreef op maandag 19 juni 2017 @ 11:00:
Denk eraan om dit maar eens te gaan proberen:
https://www.futbin.com/17/squad/4670049
Geen ervaring met de Ligue 1, maar de Calcio spelers blijven mij te kostbaar.
Ben overigens voor Lacazette (90) gegaan, hij lijkt me beter dan Mbappe.
Tips?
Voornamelijk omdat ik het zelf hele vervelende spelers vind om tegen te spelen, waarbij Mbappe als ST me heerlijk lijkt voor de omschakeling.
Dat kan ik helaas niet betalen (ik heb 1.8M te besteden), heb nog wel SBC Lacazette en Cavani.Bossie schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:15:
[...]
Ik had ze beide genomen, Laca als CF en Mbappe als ST.
Voornamelijk omdat ik het zelf hele vervelende spelers vind om tegen te spelen, waarbij Mbappe als ST me heerlijk lijkt voor de omschakeling.
Maar goed, denk dat veel TOTS spelers beter zijn vergeleken met dergelijke kaarten.
Zou je voor de rest nog wat veranderen?
Als je SBC Laca hebt, dan was daar gewoon mee verder gegaan.Protax schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:49:
[...]
Dat kan ik helaas niet betalen (ik heb 1.8M te besteden), heb nog wel SBC Lacazette en Cavani.
Maar goed, denk dat veel TOTS spelers beter zijn vergeleken met dergelijke kaarten.
Zou je voor de rest nog wat veranderen?
Had sowieso eerst getest met beide SBC kaarten voorin
Woensdag maar al m'n Silvers in Gold Upgrade gooien en die dan weer in Calcio A.
Hebben mensen hier ervaring met TOTS Carvajal? Vind hem best tegenvallen. Heb hem helaas wel nodig voor chemistry.
Gebruik nog liever IF De Marcos (heb zn red card) of IF Montoya, zijn 2 enorm goeie spaanse la liga RB's. Wil carvajal niet eens uitproberenFraaank schreef op maandag 19 juni 2017 @ 13:18:
M'n club is bijna gold playerloos. Haal net nog wel TOTS Hamsik uit een Calcio A upgradepack! 85 naingolan kan dan pleite.
Woensdag maar al m'n Silvers in Gold Upgrade gooien en die dan weer in Calcio A.
Hebben mensen hier ervaring met TOTS Carvajal? Vind hem best tegenvallen. Heb hem helaas wel nodig voor chemistry.
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
Eigenlijk wil je ook niet te dure backs hebben ook omdat ze eigenlijk meestal het minste echt bijdragen aan het spel. Snelheid vooral en wat fysiek is handig. De Marcos is idd prima genoeg.Byron010 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 13:21:
[...]
Gebruik nog liever IF De Marcos (heb zn red card) of IF Montoya, zijn 2 enorm goeie spaanse la liga CB's. Wil carvajal niet eens uitproberen, speel hun liever op 7 chem dan carvajal op 10.
Overigens ben ik zelf wel weer een uitzondering op hetgeen wat ik hierboven schreef
Gisteren bij silver 2 weer opgehouden met spelen. Ik denk dat ik normaal 25/26 wins gemiddeld wel zou moeten kunnen halen als ik ze alle 40 speel. Geen idee welk niveau dat is. Ik merk overigens dat ik 20 wedstrijden tegenwoordig al lastig vind om daar echt motivatie voor te hebben.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Thanks, misschien die maar even proberen!Byron010 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 13:21:
[...]
Gebruik nog liever IF De Marcos (heb zn red card) of IF Montoya, zijn 2 enorm goeie spaanse la liga CB's. Wil carvajal niet eens uitproberen, speel hun liever op 7 chem dan carvajal op 10.
Had het natuurlijk over RB's, had perongeluk CB's in de reactie geschreven.
Overig had ik er toen Ramos (wat echt een geweldige CB is) naast staan dus kregen ze toch 10 chem door spaanse + laliga link.
Ik gebruik hem voor Chem/Hybrid, vind hem niet slechter dan zijn voorganger (86 Coleman).Byron010 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 13:21:
[...]
Gebruik nog liever IF De Marcos (heb zn red card) of IF Montoya, zijn 2 enorm goeie spaanse la liga RB's. Wil carvajal niet eens uitproberen, speel hun liever op 7 chem dan carvajal op 10.
Coleman heeft sowieso meer stats dan Carvajal TOTS ondanks het verschil in overall rating.
Zelf geen ervaring mee, maar ik ken 2 mensen die er mee spelen en die vinden hem gruwelijk. 1 vindt hem gelijkwaardig aan Ronaldo 97 waar hij ook mee gespeeld heeft.ErnstMid schreef op maandag 19 juni 2017 @ 13:49:
Iemand ervaring met Forsberg TOTS? Heb daar nu Guerreiro staan en ben wel benieuwd of Forsberg die 100k extra waard is
Veel verschil behalve club&stats is er niet tussen carvajal/montoya/de marcos dus tenzij je een real CM hebt die anders niet genoeg links heeft of een non-spanish CB van real moeten ze gewoon werkenBossie schreef op maandag 19 juni 2017 @ 13:58:
[...]
Ik gebruik hem voor Chem/Hybrid, vind hem niet slechter dan zijn voorganger (86 Coleman).
Coleman heeft sowieso meer stats dan Carvajal TOTS ondanks het verschil in overall rating.
Overall rating slaat zoiezo nergens op.
TOTS Mertens is zo goed als gelijk aan TOTS Messi.
95 vs 99...
Allemaal omdat ze 'internationale populairheid' ook gebruiken bij de berekening. Wat dat dan ook maar mag inhouden aangezien mertens door enorm veel mensen als een geweldige speler gezien wordt ondanks de iets-wat minder populaire league vergeleken met BBVA.
Ik heb nog niets gekocht, maar sta op het punt om een team aan te schaffen.Bossie schreef op maandag 19 juni 2017 @ 13:01:
[...]
Als je SBC Laca hebt, dan was daar gewoon mee verder gegaan.
Had sowieso eerst getest met beide SBC kaarten voorin
Geen idee of ik Ligue 1 net zo fijn vind spelen als Calcio.
Ik speel zelf met TOTS Veltman naast van Dijk, waarbij Veltman de passer is en van Dijk de sloper kwa fysiek is. Heb zelf de TOTS de Vrij op de bank zitten omdat ik liever de iets sneller en grotere van Dijk heb, dan een iets betere verdediger aangezien Veltman ook 91 VRD heeft.Arwintju schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 15:40:
[...]
Van Dijk is toch naast TOTS De Vrij de beste Nederlandse verdediger die er is. Misschien kan je niet overweg met zn workrates. Medium defensief en High aanvallend. Daar kan niet iedereen mee omgaan. Wat is je team nu?
Ik had dit weekend ook doelen waarbij de paal de bal aantrok, over hele weekend stuk of 18x de paal geraakt. Waarvan 5 in 1 wedstrijd, die gelukkig nog wel gewonnen.OnderDeMotorkap schreef op zondag 18 juni 2017 @ 15:17:
[...]
Ik ga m vanavond maar eens proberenJoster schreef op maandag 19 juni 2017 @ 14:00:
[...]
Zelf geen ervaring mee, maar ik ken 2 mensen die er mee spelen en die vinden hem gruwelijk. 1 vindt hem gelijkwaardig aan Ronaldo 97 waar hij ook mee gespeeld heeft.
https://www.futbin.com/17/squad/4674717
Heb nu de driehoek Ramos, Carvajal en Modric. Over die laatste ook niet heel blij. Misschien maar een versie van Casemiro proberen.Byron010 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 13:34:
[...]
Had het natuurlijk over RB's, had perongeluk CB's in de reactie geschreven.
Overig had ik er toen Ramos (wat echt een geweldige CB is) naast staan dus kregen ze toch 10 chem door spaanse + laliga link.
Verwijderd
Voordat ik 2 WLs speelde had ik 13 bronze foot kaartjes en 10 gouden all injury. Nu 0 van beide.Bossie schreef op maandag 19 juni 2017 @ 18:13:
misschien ligt het aan mij, maar heb de laatste tijd wel erg vaak foot injuries.
Nog tips voor een teamgeeststijl?
Dat maakt bij meneer Higuain niet zoveel uit. Hunter en Hawk zorgen sowieso voor een 99 spits met zieke shooting stats. Dat zou ik dus doen.roybr schreef op maandag 19 juni 2017 @ 18:56:
Het lukt even niet om een foto te plaatsen maar net toen de moed me in de schoenen zakte kwam onze vriend Higuain (https://www.futbin.com/17/player/19105/higua%C3%ADn) uit een Calcio Premium pack. :-D
Nog tips voor een teamgeeststijl?
Engine, beetje pace, passing maar vooral agi/balance/reactions van dribbelArwintju schreef op maandag 19 juni 2017 @ 19:07:
[...]
Dat maakt bij meneer Higuain niet zoveel uit. Hunter en Hawk zorgen sowieso voor een 99 spits met zieke shooting stats. Dat zou ik dus doen.
Wie heb je als CV weer naast van Dijk staan dan? Of speel je met 1 CV?Pompi schreef op maandag 19 juni 2017 @ 14:44:
[...]
Ik speel zelf met TOTS Veltman naast van Dijk, waarbij Veltman de passer is en van Dijk de sloper kwa fysiek is. Heb zelf de TOTS de Vrij op de bank zitten omdat ik liever de iets sneller en grotere van Dijk heb, dan een iets betere verdediger aangezien Veltman ook 91 VRD heeft.
Ik speelde trouwens 25 wedstrijden in de WL.
Maar ik lees dat sommigen meer wedstrijden speelden? Mis ik wat?
ps4 en xbox kan je max 40 wedstrijden spelen. pc is (veel) minder.Harribo schreef op maandag 19 juni 2017 @ 20:47:
[...]
Wie heb je als CV weer naast van Dijk staan dan? Of speel je met 1 CV?
Ik speelde trouwens 25 wedstrijden in de WL.
Maar ik lees dat sommigen meer wedstrijden speelden? Mis ik wat?
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Mijn achterhoede is: TOTS Haps - TOTS Veltman - van Dijk - TOTS Karsdorp. Veltman staat dus niet op zijn echte positie, maar door de goede link met Haps merk ik er niets van.Harribo schreef op maandag 19 juni 2017 @ 20:47:
[...]
Wie heb je als CV weer naast van Dijk staan dan? Of speel je met 1 CV?
[ Voor 13% gewijzigd door Pompi op 19-06-2017 21:19 ]
Ah ok. Verdedigend wel sterk Veltman inderdaad.Pompi schreef op maandag 19 juni 2017 @ 21:19:
[...]
Mijn achterhoede is: TOTS Haps - TOTS Veltman - van Dijk - TOTS Karsdorp. Veltman staat dus niet op zijn echte positie, maar door de goede link met Haps merk ik er niets van.
Heb zelf ook veel lol van dezelfde Haps en Karsdorp.
Ik heb vanavond 10 potjes gespeeld. Eerste 5 kansloos verloren, alles zat tegen.
Laatste 5 gewonnen en meteen gekwalificeerd voor weekend league. Oa tegen een barca team. Bijzonder dit verschil.
Enige wat ik deed, was Dost 87 op sp ruilen voor de Jong 84 sbc. Ongelooflijk wat een teamspeler is die sbc de Jong.
En Robben vervangen door TOTS Lens 87.
Speel 4-3-3.
Nog steeds aan het sparen voor TOTS de Vrij 88.
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 19-06-2017 23:52 ]
Heb nu dit staan: https://www.futbin.com/17/squad/4629066
Twijfel enorm of ik moet sparen voor Gomez 87 / Koulibaly 88 / Alex Sandro MOTM (gaat sowieso lastig worden want ik heb nog maar 50k, moet ik denk ik al mijn rare golds verkopen om de 140k te halen
Aan de ene kant ben ik wel klaar met al het handelen en zou ik de gok wagen wel leuk vinden. Maar als die tegenvalt baal ik natuurlijk enorm en kan ik niks meer
Iemand tips?
Ook als ik terug switch naar de 4312 formatie waarbij ik hem "ouderwets" als cam neer zet, rendeert hij niet
Mijn backs upgraden is de laatste prioriteit bij mij. Dus ik zou dan voor Gomez of Kouli gaan.Joster schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:01:
Gisteren maar eens geïnvesteerd, kon niet wachten en een beter team helpt me natuurlijk om Callejon binnen te halen.
Heb nu dit staan: https://www.futbin.com/17/squad/4629066
Twijfel enorm of ik moet sparen voor Gomez 87 / Koulibaly 88 / Alex Sandro MOTM (gaat sowieso lastig worden want ik heb nog maar 50k, moet ik denk ik al mijn rare golds verkopen om de 140k te halen) óf dat ik de gok waag en m'n hele club in SBC's ga duwen in de hoop nog een Calcio TOTS speler te packen
![]()
Aan de ene kant ben ik wel klaar met al het handelen en zou ik de gok wagen wel leuk vinden. Maar als die tegenvalt baal ik natuurlijk enorm en kan ik niks meer
Iemand tips?
[ Voor 17% gewijzigd door Vissert op 20-06-2017 09:22 ]
Of heb je nog andere tips?Vissert schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:16:
[...]
Mijn backs upgraden is de laatste prioriteit bij mij. Dus ik zou dan voor Gomez of Kouli gaan.
Ik vind IF manolas een must in elk Calcio A team
Die vind ik z'n meerprijs t.o.v. mijn huidige Koulibaly 87 niet waard: https://www.futbin.com/17/compare/15125/18419Vissert schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:26:
[...]
Ik vind IF manolas een must in elk Calcio A team
Misschien handig als je zelf zijn run triggerd'Vissert schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:16:
Mensen mijn POTM Son is stuk. Ik start met dat team in een 4321 formatie op high pressure. En eigenlijk heeft SIF Shaqiri de rol van Son overgenomen. Son is onzichtbaar, gaat vaak de fout in en maakt zelden de runs achter de defensie die hij normaal maakt.
Ook als ik terug switch naar de 4312 formatie waarbij ik hem "ouderwets" als cam neer zet, rendeert hij niet
Gister weer leuk in de finale van DKT verloren met 4-3 omdat ik 2 bullshit doelpunten tegen kreeg.. 1: mijn keeper duikt en mist, bal tegen de paal, bal tegen de rug van mn keeper die nog op de grond lag en zo het doel in... En de ander dwars door de benen van mn keeper terwijl de tegenstander bijna tegen mn keeper aan liep..
Is er een verschil in rewards tudden fut draft offline en online?
Snap ik! Koulibaly liep bij mij vanwege zijn workrates vaak uit positie.Joster schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:30:
[...]
Die vind ik z'n meerprijs t.o.v. mijn huidige Koulibaly 87 niet waard: https://www.futbin.com/17/compare/15125/18419
Verwijderd
Ja, online rewards zijn veel beter.RemkoDJ schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:42:
Question,
www.futbin.com/17/squad/4688677
Zeker geen onlogische keuzes. Echt iedereen speelt met dit team, deze spelers kom je elk weekend 14x tegen.RemkoDJ schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 11:01:
Ben overigens wel benieuwd naar jullie mening, heb met een low budget aan coins dit premier league team bij elkaar geschraapt. Zitten er onlogische keuzes in en zouden jullie andere spelers erin zetten?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Hou er wel rekening mee dat als je het eerste potje online verliest je geen betere beloning krijgt dan als je 4 potjes offline wint. Maar je kunt online wel veel betere beloningen krijgen als je een paar potjes weet te winnen
Als ik het goed heb begrepen maakt de moeilijkheidsgraad die je instelt bij offline draft niet uit voor de beloningen, alleen voor de coin rewards na de potjes.
Bailly voor van Dijk zou ik nog doen. Als je in de WL geen superteam tegenkomt, kom die Smalling met Bailly tegen en Butland op goal. Altijd lastig!RemkoDJ schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 11:01:
Ben overigens wel benieuwd naar jullie mening, heb met een low budget aan coins dit premier league team bij elkaar geschraapt. Zitten er onlogische keuzes in en zouden jullie andere spelers erin zetten?
Waar heeft EA nou weer een WL met restricties gemaakt? Slaat nergens op!
Zouden ze hem stiekem generfed hebben?Vissert schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:16:
Mensen mijn POTM Son is stuk. Ik start met dat team in een 4321 formatie op high pressure. En eigenlijk heeft SIF Shaqiri de rol van Son overgenomen. Son is onzichtbaar, gaat vaak de fout in en maakt zelden de runs achter de defensie die hij normaal maakt.
Ik hem nog niet als CAM geprobeerd, maar zou perfect passen in mijn 4312.
Verwijderd
Answer,RemkoDJ schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:42:
Question,
Ja. Best een grote.
http://www.fifauteam.com/fut-draft-rewards-fifa-17/
Edit: refresh knop is stuk
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2017 13:57 ]
Aangezien het seizoen ten einde loopt, wil ik wel een paar andere dingen gaan testen.
Verwijderd
Heb Lallana niet gebruikt (wel gepacktBossie schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 16:33:
Wat zijn de meningen mbt TOTS Azpi vs TOTS Lallana?
Aangezien het seizoen ten einde loopt, wil ik wel een paar andere dingen gaan testen.
Typo, het moest TOTS Herrera zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 16:51:
[...]
Heb Lallana niet gebruikt (wel gepackt), Azpi vind ik heel fijn!
Maar ben inmiddels een andere kant opgegaan
Verwijderd
Vond het al raar tussen hen te kiezen hahaBossie schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 17:09:
[...]
Typo, het moest TOTS Herrera zijn.
Maar ben inmiddels een andere kant opgegaan
Is DKT wel speelbaar dan?Vissert schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 17:45:
Verdomme.. gisteren de finale gehaald in de kwalificatie. Sta net in de finale in no time 3-1 achter. Laatste 10 min kom ik gelijk. Mis ik een penalty in de 115e min en krijg een intikker tegen in 120
Seasons heeft frameskips/delays wat het vrijwel niet speelbaar maakt.
DKT op ps4 is niet speelbaar zonder frustratie. Ik schiet weer gemiddeld 2x op de paal. Heb net in de finale een goal tegen gehad waarbij mijn keeper tegen mijn verdediger botste, waardoor ze beide op de grond vielen en de bal vrolijk in de voeten van de tegenstander rolde. Mijn spelers voelen aanzienlijk trager aan. Ik heb ook enkele wedstrijden gehad dat ik dus voordeel had, waarbij de tegenstander letterlijk de bal niet 3 keer achter elkaar kon passen naar een medespeler. Heb nog 5 pogingen, kijken of ik er straks nog wat van kan maken.Bossie schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 18:28:
[...]
Is DKT wel speelbaar dan?
Seasons heeft frameskips/delays wat het vrijwel niet speelbaar maakt.
Thuisshirt, uitshirt en badge van Ajax. Tegenstanders gaan bijna nooit weg op een enkeling na die dan wss denkt dat ik de e-sporter van Ajax ben ofzo....Pompi schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 18:22:
Ik ben wel benieuwd naar welke tenues jullie gebruiken, ik heb als thuisshirt die van Sangju Sangmu en uit het uitshirt van Ajax. En ik merk redelijk vaak dat mensen of al meteen quitten als ze het thuistenue zien of zo doen dat ze willen zien wat mijn andere shirt is, ook als ik van uit naar thuis switch quitten ze soms direct. Alsof je kan zien hoe goed een speler is aan zijn tenues. Die van Sangju Sangmu had ik eens uit gratis pack gehad, anders ook niet gebruikt want ga niet 3000+ coins betalen voor een shirt
Ben ik niet de enige dus, het is vooral merkbaar als je tussendoor een TOTW challenge moet doen om de zoveelste blessure weg te werken.OnderDeMotorkap schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 18:39:
[...]
DKT op ps4 is niet speelbaar zonder frustratie. Ik schiet weer gemiddeld 2x op de paal. Heb net in de finale een goal tegen gehad waarbij mijn keeper tegen mijn verdediger botste, waardoor ze beide op de grond vielen en de bal vrolijk in de voeten van de tegenstander rolde. Mijn spelers voelen aanzienlijk trager aan. Ik heb ook enkele wedstrijden gehad dat ik dus voordeel had, waarbij de tegenstander letterlijk de bal niet 3 keer achter elkaar kon passen naar een medespeler. Heb nog 5 pogingen, kijken of ik er straks nog wat van kan maken.
Ik ben er maar mee opgehouden, echt heel erg frustrerend dit. En als kers op de taart kreeg Smalling hier geel voor:Bossie schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:26:
[...]
Ben ik niet de enige dus, het is vooral merkbaar als je tussendoor een TOTW challenge moet doen om de zoveelste blessure weg te werken.
[YouTube: https://youtu.be/CRt4zGf_914]
Hij ging gelukkig weer aan, maar wtf
PSN: MrMistral
Maar speel zonder wingers haha.
Resultaat:
Niets.
Noppes.
Nada.
PSN: MrMistral
Haha, ik heb het met je te doen man...Ik had het met de LaLiga al. Hoeveel coins had je?MrMistral schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 22:12:
Mijn hele club leeggetrokken voor de calcio a en ligue 1 premium sbc's. Geen rare gold spelers meer die ik niet gebruik in 1 van mijn teams.
Resultaat:
Niets.
Noppes.
Nada.
Toch ga ik het ook doen denk ik. Even sparen nog voor Alex Sandro motm en dan ben ik er wel klaar mee. Gooi ik toch echt m'n hele club de sbc's in.MrMistral schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 22:12:
Mijn hele club leeggetrokken voor de calcio a en ligue 1 premium sbc's. Geen rare gold spelers meer die ik niet gebruik in 1 van mijn teams.
Resultaat:
Niets.
Noppes.
Nada.
Verwijderd
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.