Hattrick van Fosu-Mensah in mijn vorige pot. Prima speler behalve 1 ding. Hij lijkt pokke veel op Pogba. En heeft 2* skills. Ik zit elke keer verbaasd te kijken dat er geen berbaspin uitkomt. Goede tip van die attribute kaarten. Mee is zo een nog betere verdediger. Die kan wel ballen overigens. Vrij fysiek, snel en behendig.Harribo schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 23:35:
Grappig dat in de WL ook mijn zilveren spelers relatief veel scoren.
Kieftenbelt al 2x en 1 assist. Van Wolfswinkel 2x. En Meyers,Ramselaar 1x. 10 wedstrijden nu verder.
Elke wedstrijd kies ik een zilveren speler uit waar ik dan een train alle eigenschappen kaartje op toepas
Daarom kun je dus name tags aanzettenVerwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 00:22:
[...]
Hattrick van Fosu-Mensah in mijn vorige pot. Prima speler behalve 1 ding. Hij lijkt pokke veel op Pogba. En heeft 2* skills. Ik zit elke keer verbaasd te kijken dat er geen berbaspin uitkomt. Goede tip van die attribute kaarten. Mee is zo een nog betere verdediger. Die kan wel ballen overigens. Vrij fysiek, snel en behendig.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Eerder uit laten stappen. Meteen na de aftrap. Meestal haal ze gewoon neer met slidingVerwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 01:06:
Speltip 1: Neem de tutorials over kick off goals voorkomen met een korreltje zout.
[video]
Speltip 2: Leer van je fouten
[video]
Dat is ook de enige oplossing voor Sonkevinn schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 03:56:
[...]
Eerder uit laten stappen. Meteen na de aftrap. Meestal haal ze gewoon neer met sliding
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Fosu-mensah en Mee dus ff bekijken.Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 00:22:
[...]
Hattrick van Fosu-Mensah in mijn vorige pot. Prima speler behalve 1 ding. Hij lijkt pokke veel op Pogba. En heeft 2* skills. Ik zit elke keer verbaasd te kijken dat er geen berbaspin uitkomt. Goede tip van die attribute kaarten. Mee is zo een nog betere verdediger. Die kan wel ballen overigens. Vrij fysiek, snel en behendig.
Heb zelf ook Slagveer als rv, lekker snel.
Ik koop die zilveren attributen kaarten, +6 alle eigenschappen, +-850 bod. Die gouden, +10, kosten mij teveel, +-4000 .
Name tags lijken me storend maar ja weet je wel met wie je te maken hebt
Gisteren trouwens Dost 92 gehaald voor 44000. Ik weet niet wat er gisteren aan de hand was maar de prijzen waren de helft minder leek het wel. Dost was normaal 90k a 100k
[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 24-06-2017 09:19 ]
Logisch toch, 2e ronde voor beste TOTS inclusief SBC's en lightening rounds.Harribo schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:14:
[...]
Gisteren trouwens Dost 92 gehaald voor 44000. Ik weet niet wat er gisteren aan de hand was maar de prijzen waren de helft minder leek het wel. Dost was normaal 90k a 100k
Is dit overigens de eerste maal dat EA dit doet, anders is het een les voor de volgend jaar om je TOTS kaarten pas aan het einde te halen.
Er zijn nu SBC waarbij je een TOTS krijgt, je kan kiezen voor verhandelbare of een die je niet kan verkopen. Zo zijn er veel nieuwe TOTS op de markt gekomen waardoor de prijzen zijn gedaald.Harribo schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:14:
[...]
Ik heb zelf mijn TOTS ingeleverd die ik gewonnen had bij de DKT, aangezien ik die niet gebruik omdat met een serie-a team speel zonder buitenspelers. Eerste pack Hamsik! Die speelt dus nu in mijn team.
Ja, wel een wijze (en dure) les ditBossie schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:49:
[...]
Logisch toch, 2e ronde voor beste TOTS inclusief SBC's en lightening rounds.
Is dit overigens de eerste maal dat EA dit doet, anders is het een les voor de volgend jaar om je TOTS kaarten pas aan het einde te halen.
En aangezien ik iedereen al verkocht / ingeleverd heb voor Calcio Premium upgrades, heb ik ook niks te verkopen of gebruiken. Heb met de aankoop van 1 discard TOTS speler met moeite nog een TOTS tradeable SBC kunnen doen, uiteraard kreeg ik er een bagger speler voor terug. Heb nu 29 spelers in mn club waarvan 4 leenspelers
Verwijderd
SBC's wel natuurlijk, maar EAS FC TOTS is er volgens mij al jaren.Bossie schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:49:
[...]
Logisch toch, 2e ronde voor beste TOTS inclusief SBC's en lightening rounds.
Scheelt dus de helft.
Welke SBC levert verhandelbare TOTS op?
Edit: zie het al.
Maar 2 TOTS inleveren voor 1 TOTS... Klinkt niet als een goede deal
Beter die TOTW doen.
Edit: zie het al.
Maar 2 TOTS inleveren voor 1 TOTS... Klinkt niet als een goede deal
Beter die TOTW doen.
[ Voor 50% gewijzigd door Harribo op 24-06-2017 11:27 ]
Verwijderd
Dat staat er als het goed is bijHarribo schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 11:22:
Scheelt dus de helft.
DankVerwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 11:25:
[...]
Dat staat er als het goed is bij83 rating en 2 TOTS
Maar die TOTW ruilen voor een TOTW 84+ kan ook niet uit.
Je hebt een niveau van 83 nodig. Dat kost je snel een 11x8000. Inclusief 2 TOTW.
Nee hoor al die speciale SBCs... Het zijn vnl coinsinks
Gewoon goedkope teams doen denk ik dan
Verwijderd
Ik ga ook alleen mijn untradable TOTS gebruiken, dan is het heel goedkoop want dan heb je ook al een hoge rating.Harribo schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 11:30:
[...]
Dank
Je hebt een niveau van 83 nodig. Dat kost je snel een 11x8000. Inclusief 2 TOTW.
Tja blijft altijd een gok. Maatje van me packte meteen Chiellini TOTS, een ander Isco..Harribo schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 11:30:
[...]
Dank
Verwijderd
Ik ken ook iemand die gelijk Chiellini packte inderdaad. Zodra ik het online en offline toernooitje heb gewonnen, ga ik de TOTS SBC's doen.
Oh ja das wel slim natuurlijk was die truc weer vergetenVerwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 11:32:
[...]
Ik ga ook alleen mijn untradable TOTS gebruiken, dan is het heel goedkoop want dan heb je ook al een hoge rating.
Ja je hoort vnl succes verhalen maar tot nu toe heb ik toch het idee dat dat SBC mij meer kostte dan opleverde.
Maar het blijft wel leuk om te doen.
In alle maanden heb ik 4 TOTW spelers gehaald en een +- 6 dure spelers (>8000)
Ik heb de tradable TOTS SBC gedaan, 3x een discard speler. Gelukkig was Fazio untradable en had ik voor de overige TOTS kaarten 22k betaald, alsnog heeft het me verlies opgeleverd. Ik heb ook stuk of 40 premium en stuk of 30 de normale calcio A SBC gedaan. Gelukkig kreeg ik TOTS Mertens, de rest was ook 3x niks.
Ik ben het dus met @Harribo eens. Het is natuurlijk een kwestie van geluk, maar statistisch gezien kost het meer dan dat het oplevert. Ben nu wel een beetje klaar met die SBC.
Ik ben het dus met @Harribo eens. Het is natuurlijk een kwestie van geluk, maar statistisch gezien kost het meer dan dat het oplevert. Ben nu wel een beetje klaar met die SBC.
Dilemma!
Dit is op het moment mijn team:

Gister kreeg ik uit de untradeable SBC de volgende kaart:

Volgens mij is hij supergoed, maar is het de moeite om de boel om te gooien voor hem?
Zo ja, wat zouden jullie doen?
Dit is op het moment mijn team:

Gister kreeg ik uit de untradeable SBC de volgende kaart:

Volgens mij is hij supergoed, maar is het de moeite om de boel om te gooien voor hem?
Zo ja, wat zouden jullie doen?
[ Voor 42% gewijzigd door Protax op 24-06-2017 12:26 ]
Hybrid maken net Lacazette
[ Voor 3% gewijzigd door Joster op 24-06-2017 12:33 ]
Aangezien ik op de één na hoogte moeilijkheidsgraad meestal best makkelijk win van het TOTW (ook tegen het huidige EA TOTS) besloot ik tegen dat half zilveren TOTW van deze week het eens op de hoogtste moeilijkheidsgraad te proberen...
Dan realiseer je je weer hoe brak dit spel toch eigenlijk is... De tegenstander wordt niet moeilijker, maar je eigen spelers worden gewoon generfed/tegenstander geboost tot op het moment dat je de sterke punten van je spelers niet meer kunt gebruiken.
Met als hoogtepunt TOTS Taison die er totaal uitgesprint wordt door IF Sung...
Dan realiseer je je weer hoe brak dit spel toch eigenlijk is... De tegenstander wordt niet moeilijker, maar je eigen spelers worden gewoon generfed/tegenstander geboost tot op het moment dat je de sterke punten van je spelers niet meer kunt gebruiken.
Met als hoogtepunt TOTS Taison die er totaal uitgesprint wordt door IF Sung...
Maar dezelfde formatie? Of switchen naar bijv. 4321?
En dan Cavani eruit?
Als 4312 jouw favoriete formatie dan gewoon zo laten, Cavani en Dembele zijn vrijwel tegenpolen en afhankelijk van de wedstrijd kun je dembele altijd switchen voor Cavani.Protax schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:51:
[...]
Maar dezelfde formatie? Of switchen naar bijv. 4321?
En dan Cavani eruit?
Verwijderd
Vrij voor de keeper op 2-2. Disconnect hij. Wat een feestneus. Ik snap die mensen echt niet. Hoe haal je lol uit een spel als je je aantal potjes moet verdubbelen.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2017 14:01 ]
Hele jaar maar max Gold 1 gehaald (PC). Begon de WL met 10-0, daarna twee keer een L, 10-2. Paar uur later nog 3 van de 7 partijen winnen voor de eerste keer ooit Elite. Kom uiteindelijk uit op 2 van de 3 nog winnen. Zit toch een soort van drempel. Uiteindelijk nu wel een keer Elite gehaald! En op wat voor een moment...TOTS pack gegarandeerd! Heb even niet gekeken hoeveel TOTS-spelers erin zitten, maar wordt een leuke week!
Verwijderd
Nice! Heb je iets veranderd aan je speelstijl?Fraaank schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 17:53:
Hele jaar maar max Gold 1 gehaald (PC). Begon de WL met 10-0, daarna twee keer een L, 10-2. Paar uur later nog 3 van de 7 partijen winnen voor de eerste keer ooit Elite. Kom uiteindelijk uit op 2 van de 3 nog winnen. Zit toch een soort van drempel. Uiteindelijk nu wel een keer Elite gehaald! En op wat voor een moment...TOTS pack gegarandeerd! Heb even niet gekeken hoeveel TOTS-spelers erin zitten, maar wordt een leuke week!
Dit is mijn 3e wl. Gold 1 en 2 in de vorige 2 edities. Moet nu 7 uit 11 winnen voor gold 3. Het erge is, ik veroorzaak het allemaal zelf. Ik kan plotseling niks verdedigends goed doen terwijl ik normaal de 2e pass vrij vaak oppik. Nu sprint ik maar wat rond als een malloot terwijl mane een driven voorzet geeft op Son en ik weer achter sta.
Edit: Heb De Bruyne 91 (RM) gekocht om Henrik Mkhitaryan (86) te vervangen. Kost het drievoudige en kan geen bal aan de zijkant. Kevin eruit en 170k voor andere zooi erbij.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2017 21:39 ]
Ik ben van de smalle opstellingen afgestapt en 433(4) gaan spelen. Ook 1e divisie mee gewonnen. Volgens mij geen CT, behalve dan Offside Trap veranderd. Misschien klein beetje meer aggression.Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 21:21:
[...]
Nice! Heb je iets veranderd aan je speelstijl?
Dit is mijn 3e wl. Gold 1 en 2 in de vorige 2 edities. Moet nu 7 uit 11 winnen voor gold 3. Het erge is, ik veroorzaak het allemaal zelf. Ik kan plotseling niks verdedigends goed doen terwijl ik normaal de 2e pass vrij vaak oppik. Nu sprint ik maar wat rond als een malloot terwijl mane een driven voorzet geeft op Son en ik weer achter sta.
Edit: Heb De Bruyne 91 (RM) gekocht om Henrik Mkhitaryan (86) te vervangen. Kost het drievoudige en kan geen bal aan de zijkant. Kevin eruit en 170k voor andere zooi erbij.(Henrik schiet strakker als hij minder tijd heeft en dat heb ik, zals brakke speler nodig
)
Verwijderd
Met welk team heb je gespeeld?Fraaank schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 22:12:
[...]
Ik ben van de smalle opstellingen afgestapt en 433(4) gaan spelen. Ook 1e divisie mee gewonnen. Volgens mij geen CT, behalve dan Offside Trap veranderd. Misschien klein beetje meer aggression.
Zelf zit ik te twijfelen. Heb 300k aan muntgeld. Daar kun je best veel mee na de crash.
Tegen inlevering van Martial 86, kan ik bijvoorbeeld tots Lukaku halen. Nou is Martial topscorer van mijn club, United speler en allround traitvol guy. Maar Lukaku ziet er briljant uit.
Kan ook Pogba verkopen en Eriksen TOTS halen. Heb nog wel lengte in middenveld door Emre Can. Maar heb ook geen Kante momenteel. Merk wel dat ik niet genoeg souplesse op het middenveld heb. Nu al met Pogba, Siggordsen en Can.
Daarnaast heb ik een prima serie a team dat wel wat middenveld upgrade kan gebruiken.
Zeg mee ff wat ik moet doen iemand?
Ik heb zowel Tots Lukaku Tots Eriksen als Tots Kante. Van die drie vind ik Eriksen by far de beste speler. Super wendbaar, snel en super longshots met 5*wf . Bovendien is hij ook best aardig met ballen afpakken. Van die drie vind ik Lukaku dan de minste omdat hij eigenlijk alleen groot snel en sterk is. Maakt wel veel goals maar verprutst ook veel simpele dingen.Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 23:20:
[...]
Met welk team heb je gespeeld?
Zelf zit ik te twijfelen. Heb 300k aan muntgeld. Daar kun je best veel mee na de crash.
Tegen inlevering van Martial 86, kan ik bijvoorbeeld tots Lukaku halen. Nou is Martial topscorer van mijn club, United speler en allround traitvol guy. Maar Lukaku ziet er briljant uit.
Kan ook Pogba verkopen en Eriksen TOTS halen. Heb nog wel lengte in middenveld door Emre Can. Maar heb ook geen Kante momenteel. Merk wel dat ik niet genoeg souplesse op het middenveld heb. Nu al met Pogba, Siggordsen en Can.
Daarnaast heb ik een prima serie a team dat wel wat middenveld upgrade kan gebruiken.
Zeg mee ff wat ik moet doen iemand?
Ik zou dus Eriksen nemen, al zou het misschien beter zijn door siggurdson te vervangen en dan pogba te houden op cm. Ik vond hem namelijk niks. 3* en sloom.
Overigens heb ik gister de Tots sbc gedaan en Tots Gayle gekregen Nog niet mee gespeeld maar ziet er goed uit als super sub. Iemand anders iets leuks eruit gehad?
Wil je het team met Silvers zien die ik heb gebruikt of mijn default team?Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 23:20:
[...]
Met welk team heb je gespeeld?
Mijn middenveld kan ik ieder geval niet zonder Naingolan. Speel verder met TOTS Hamsik en Modric.
Heb gister Fabinho eruit gehaald! Weer 140k in the bank!Casual Ruud schreef op zondag 25 juni 2017 @ 08:50:
Overigens heb ik gister de Tots sbc gedaan en Tots Gayle gekregen Nog niet mee gespeeld maar ziet er goed uit als super sub. Iemand anders iets leuks eruit gehad?
Ik heb er drie gedaan, de eerste twee keer niks zoals verwacht, dus die in een tradeable gestopt. Daar kwam kante uit wandelenCasual Ruud schreef op zondag 25 juni 2017 @ 08:50:
[...]
Verwijderd
Thanks! Heb Eriksen 88 gehaald om te testen. Kan zijn TOTS ook net betalen maar ga eerst eens kijken of zijn stijl me bevalt.Casual Ruud schreef op zondag 25 juni 2017 @ 08:50:
[...]
Ik heb zowel Tots Lukaku Tots Eriksen als Tots Kante. Van die drie vind ik Eriksen by far de beste speler. Super wendbaar, snel en super longshots met 5*wf . Bovendien is hij ook best aardig met ballen afpakken. Van die drie vind ik Lukaku dan de minste omdat hij eigenlijk alleen groot snel en sterk is. Maakt wel veel goals maar verprutst ook veel simpele dingen.
Ik zou dus Eriksen nemen, al zou het misschien beter zijn door siggurdson te vervangen en dan pogba te houden op cm. Ik vond hem namelijk niks. 3* en sloom.
Cool. Serie A blijft het leukst vind ik. Al is mijn BPL team op papier beter. Ik speel beter met mijn Italiaanse gastjes.Fraaank schreef op zondag 25 juni 2017 @ 09:13:
[...]
Wil je het team met Silvers zien die ik heb gebruikt of mijn default team?
Mijn middenveld kan ik ieder geval niet zonder Naingolan. Speel verder met TOTS Hamsik en Modric.
[...]
_______
Iedereen de offline tournament gezien? 50k pack for professional difficulty. Gewoon op select duwen en de AI laten verdedigen. Zelf aanvallen. Kun je tussendoor een boek lezen ofzo.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2017 11:49 ]
Tjonge jonge ik win al héél moeilijk wedstrijden in de WL en zodra ik beter ben en de tegenstander krijgt dat door dan quitten ze in de eerste helft en krijg ik helemaal niets. Nieuwe quit truc zeker.
Zo kom ik niet ver.
nu nb al 4 potten achter elkaar
Zo kom ik niet ver.
nu nb al 4 potten achter elkaar
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 25-06-2017 12:01 ]
Klopt het dat de WL-rewards vanaf Elite in hun TOTS-pack alleen deze spelers kunnen packen?
http://www.futhead.com/17/totw/ea-tots/
Of gaan de rewards over alle spelers?
http://www.futhead.com/17/totw/ea-tots/
Of gaan de rewards over alle spelers?
Hoe lang is die geldig en wat zijn de restricties?Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 11:48:
[...]
Iedereen de offline tournament gezien? 50k pack for professional difficulty. Gewoon op select duwen en de AI laten verdedigen. Zelf aanvallen. Kun je tussendoor een boek lezen ofzo.
Verwijderd
Vrijdag a.s.Joster schreef op zondag 25 juni 2017 @ 12:38:
[...]
Hoe lang is die geldig en wat zijn de restricties?
Max 1 speler per club in team.
Vanavond dan maar ff Kante uit dat pakje halenVerwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 12:39:
[...]
Vrijdag a.s.
Ahja net als vorige keer. En je bank telt niet mee zeker?Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 12:39:
[...]
Vrijdag a.s.
Verwijderd
Je mag idd wel wel iemand van Arsenal in de basis en ook op de bank. Dus 11 verschillende clubs in basis. Dat gold ook voor het toernooi met gegarandeerde TOTS voor mij, kreeg daar zo'n shit Braziliaan uit (verassend genoeg tradable).Joster schreef op zondag 25 juni 2017 @ 12:51:
[...]
Ahja net als vorige keer. En je bank telt niet mee zeker?
Welk toernooi was dat?Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:35:
[...]
Je mag idd wel wel iemand van Arsenal in de basis en ook op de bank. Dus 11 verschillende clubs in basis. Dat gold ook voor het toernooi met gegarandeerde TOTS voor mij, kreeg daar zo'n shit Braziliaan uit (verassend genoeg tradable).
Ow haha, was al bang dat ik een interessant offline toernooi gemist had..Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:39:
[...]
Toernooi voor gegarandeerde TOTS, is op new gen gewoon DKT
Als je Son en Werner TOTS in bijvoorbeeld een 4312 gooit heb je volgens mij een 1:1 schoten - doelpogingen ratio
PSN: MrMistral
Ik ben FIFA compleet verleerd. Ik denk wel 40 tegendoelpunten in de laatste 10 potjes. Met geluk weten te handhaven in div2.
Ik ben volgens mij na mijn promotie naar divisie 1 een "klasse" hoger geplaatst ofzo. Tegenstanders die met 50k teams door mijn verdediging lopen als of ze er niet staan. Zelf scoor ik amper met 94 Suarez, TOTS Cavani en de overpowered POTM Son als cam.
Gelukkig houd de Gea in goal een aantal kansen er uit want anders werden het volleybal uitslagen.
Spelers die hier met 41212 2 op de counter spelen? Wat voor CT gebruiken jullie?
Ik ben volgens mij na mijn promotie naar divisie 1 een "klasse" hoger geplaatst ofzo. Tegenstanders die met 50k teams door mijn verdediging lopen als of ze er niet staan. Zelf scoor ik amper met 94 Suarez, TOTS Cavani en de overpowered POTM Son als cam.
Gelukkig houd de Gea in goal een aantal kansen er uit want anders werden het volleybal uitslagen.
Spelers die hier met 41212 2 op de counter spelen? Wat voor CT gebruiken jullie?
Ah gebeurt het jou nu ook, komt me bekend voorVissert schreef op zondag 25 juni 2017 @ 21:19:
Ik ben FIFA compleet verleerd. Ik denk wel 40 tegendoelpunten in de laatste 10 potjes. Met geluk weten te handhaven in div2.
yep, ik heb het juist even voor de afwisseling even compleet omgegooit.Nachtapotheker schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:06:
[...]
Ah gebeurt het jou nu ook, komt me bekend voor
Van high agression/pressure met hoge build-ups naar lekker rustig opbouwen en steeds verder opschuiven.
Speelt leuk
https://www.reddit.com/r/..._433_5_masterclass_guide/
Van die van deze week dan toch? Want Callejon is zeker niet tradeable. Kan je er deze week een winnen dan?
Verwijderd
Jep. Je krijgt nu een pack waaruit je alle TOTS kan packen die de afgelopen weken in packs hebben gezeten.Joster schreef op maandag 26 juni 2017 @ 12:17:
[...]
Van die van deze week dan toch? Want Callejon is zeker niet tradeable. Kan je er deze week een winnen dan?
Er is tevens een offline tournement voor een 50k pack (untradeable). Requirments zijn volgens mij 11 clubs in the starting 11, 5 star team en het is op professional.
[ Voor 11% gewijzigd door Bledismauw op 26-06-2017 12:24 ]
Thanks, zijn er restricties aan je selectie deze week?Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2017 @ 12:20:
[...]
Jep. Je krijgt nu een pack waaruit je alle TOTS kan packen die de afgelopen weken in packs hebben gezeten.
Hoor zojuist dat er voor de hele week geen restricties aan zitten
[ Voor 17% gewijzigd door Joster op 26-06-2017 12:42 ]
Wanneer komt de beloning van de 6 weekse SBC?
Woensdag.dvanpol schreef op maandag 26 juni 2017 @ 12:24:
Wanneer komt de beloning van de 6 weekse SBC?
Bereid je voor op het packen van een discard
Verwijderd
Untradeable discard bedoel je.OnderDeMotorkap schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:41:
Bereid je voor op het packen van een discard
Het vervelende van onderstaande situaties is dat wanneer je alleen op de keeper afgaat het altijd een goal moet zijn. Niet scoren is geen optie, want dat is gewoon een grote blunder.
Het lastige vind ik altijd dat ik teveel tijd heb om na te denken. Links of rechts, hard laag of finesse in de hoek? Dan begin ik op mezelf te letten. Wat is mijn loop richting, hoe reageert de AI erop. Moet ik juist eventjes heel kort van richting veranderen voordat ik schiet, of juist niet
Grappig dat ik het op het einde van fifa17 nog steeds heb.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ylOUn67RVPk]
Het lastige vind ik altijd dat ik teveel tijd heb om na te denken. Links of rechts, hard laag of finesse in de hoek? Dan begin ik op mezelf te letten. Wat is mijn loop richting, hoe reageert de AI erop. Moet ik juist eventjes heel kort van richting veranderen voordat ik schiet, of juist niet
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ylOUn67RVPk]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Sinds ik de low drivens onder de knie heb, verkloot ik het vaker 1 op 1. Dan ga je inderdaad twijfelen tussen low driven of finesse, waarbij die laatste voor mij meestal beter gaat. Puur de tijd die je hebt maakt het moeilijker soms, zeker als je 1-1 staat en het de 80ste minuut isBean77 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 14:28:
Het vervelende van onderstaande situaties is dat wanneer je alleen op de keeper afgaat het altijd een goal moet zijn. Niet scoren is geen optie, want dat is gewoon een grote blunder.
Het lastige vind ik altijd dat ik teveel tijd heb om na te denken. Links of rechts, hard laag of finesse in de hoek? Dan begin ik op mezelf te letten. Wat is mijn loop richting, hoe reageert de AI erop. Moet ik juist eventjes heel kort van richting veranderen voordat ik schiet, of juist niet![]()
[video]
Iemand de DKT al gewonnen?
Ik ben nu bezig me team te upgraden met TOTS spelers, echter zit ik met een uitdaging.
Ik heb nu het volgende team .
Dit is alleen veel te aanvallend denk ik. Heb nu nog zo'n 400K aan coins over.
Hoe zouden jullie het, met jullie ervaringen aanpassen? Ik mis denk ik nog een high high workrate speler op het middenveld. De enige spelers die ik wil houden zijn Robben, Kante, Son en Chielini. Ingame formatie switchen enz maakt me niet uit.
Hoe zouden jullie het, met jullie ervaringen aanpassen? Ik mis denk ik nog een high high workrate speler op het middenveld. De enige spelers die ik wil houden zijn Robben, Kante, Son en Chielini. Ingame formatie switchen enz maakt me niet uit.
Dat had ik een enkele weken terug ook, gebruikte tot toen geen low driven schot, terwijl ik bijna alle 1vs1 makkelijk kon afwerken. Toen ik de low driven onder de knie had scoorde ik ineens minder 1vs1 situaties (probeerde alles met low driven af te maken). Met de tijd heb ik wel geleerd wanneer ik het beste met de low driven schot kan afmaken, ik denk dat jij ook even tijd nodig om heb om in te schatten wanneer low driven beter werkt.Fraaank schreef op maandag 26 juni 2017 @ 15:13:
[...]
Sinds ik de low drivens onder de knie heb, verkloot ik het vaker 1 op 1. Dan ga je inderdaad twijfelen tussen low driven of finesse, waarbij die laatste voor mij meestal beter gaat. Puur de tijd die je hebt maakt het moeilijker soms, zeker als je 1-1 staat en het de 80ste minuut is
Ik denk ook dat het eigenlijk bijna niet uitmaakt als je een goede spits hebt. Mijn TOTS Belotti en TOTS Mertens schieten bijna alles er in.
Ik denk niet dat je persé te aanvallen bent, ik neem aan dat je Eriksen en Lewa omwisselt na de aftrap? Als je Alli op de meer verdedigende plek neerzet, zit je denk ik wel prima. Mijn 3 mans middenveld bestaat uit Naingolan, Hamsik en Modric. Niet heel erg verdedigend (Hamsik staat CAM).The DenMan schreef op maandag 26 juni 2017 @ 15:33:
Ik ben nu bezig me team te upgraden met TOTS spelers, echter zit ik met een uitdaging.
Sinds ik geswitched ben van normale Dybala naar TOTS Belotti gaat het scoren ook ineens een stuk beter, wat is die man OP!OnderDeMotorkap schreef op maandag 26 juni 2017 @ 15:39:
[...]
Ik denk ook dat het eigenlijk bijna niet uitmaakt als je een goede spits hebt. Mijn TOTS Belotti en TOTS Mertens schieten bijna alles er in.
[ Voor 0% gewijzigd door Fraaank op 26-06-2017 15:50 . Reden: Ik kan Dybala niet spellen ]
Het klopt dat ik ingame switch. Ik switch altijd naar 4-1-2-1-2(2). Lewa als CAM, Kante als CDM en Alli en Eriksen als CM. Aangezien de 2 CM's beide geen hoge defense stats hebben tijfel ik hier aan. Hamsik en Naingolan hebben beide wel hoge defense stats. Dus vandaar mijn vraag naar alternatieven. Het kan zijn dat ik Lewa alsnog in de spits zet en dan Son als CAM.Fraaank schreef op maandag 26 juni 2017 @ 15:42:
[...]
Ik denk niet dat je persé te aanvallen bent, ik neem aan dat je Eriksen en Lewa omwisselt na de aftrap? Als je Alli op de meer verdedigende plek neerzet, zit je denk ik wel prima. Mijn 3 mans middenveld bestaat uit Naingolan, Hamsik en Modric. Niet heel erg verdedigend (Hamsik staat CAM).
Verwijderd
The DenMan schreef op maandag 26 juni 2017 @ 16:13:
[...]
Het klopt dat ik ingame switch. Ik switch altijd naar 4-1-2-1-2(2). Lewa als CAM, Kante als CDM en Alli en Eriksen als CM. Aangezien de 2 CM's beide geen hoge defense stats hebben tijfel ik hier aan. Hamsik en Naingolan hebben beide wel hoge defense stats. Dus vandaar mijn vraag naar alternatieven. Het kan zijn dat ik Lewa alsnog in de spits zet en dan Son als CAM.
Ik kreeg een of andere Braziliaan uit de Turkse league. Net nog een TOTS SBC gedaan, kreeg ik die gozer uit Bosnië (wederom Turkse league). Ik wacht nu maar ff tot en met woensdag totdat ik er meer ga doenFraaank schreef op maandag 26 juni 2017 @ 15:13:
[...]
Ik denk dat het prima is, met Kante heb je al een beest. Alli is fysiek best sterk en dat is verdedigend gezien misschien wel belangrijker dan de verdedigende stats.
Sinds ik de low drivens onder de knie heb, verkloot ik het vaker 1 op 1. Dan ga je inderdaad twijfelen tussen low driven of finesse, waarbij die laatste voor mij meestal beter gaat. Puur de tijd die je hebt maakt het moeilijker soms, zeker als je 1-1 staat en het de 80ste minuut is
Je kan bijvoorbeeld ook Kante als RCM gebruiken, en vervolgens dan Emre Can als CDM gaan gebruiken.The DenMan schreef op maandag 26 juni 2017 @ 16:13:
[...]
Het klopt dat ik ingame switch. Ik switch altijd naar 4-1-2-1-2(2). Lewa als CAM, Kante als CDM en Alli en Eriksen als CM. Aangezien de 2 CM's beide geen hoge defense stats hebben tijfel ik hier aan. Hamsik en Naingolan hebben beide wel hoge defense stats. Dus vandaar mijn vraag naar alternatieven. Het kan zijn dat ik Lewa alsnog in de spits zet en dan Son als CAM.
Dan heb je alsnog Kante die het middenveld schoonveegt, maar met Can een erg complete CDM met veel lengte.
Wie zou Can dan moeten vervangen?Bossie schreef op maandag 26 juni 2017 @ 17:43:
[...]
Je kan bijvoorbeeld ook Kante als RCM gebruiken, en vervolgens dan Emre Can als CDM gaan gebruiken.
Dan heb je alsnog Kante die het middenveld schoonveegt, maar met Can een erg complete CDM met veel lengte.
Jup. Ik had een Quaresma. Chille is wel dat die kaarten tradable zijn dus heb er nog een beetje voor kunnen vangen (150k op PC). Mijn hartslag ging door het dak toen ik de portugese vlag naar beneden zag vallen.
Lol kan me voorstellen. Wel relaxed dat ze tradable zijn!karschoo schreef op maandag 26 juni 2017 @ 20:12:
[...]
Jup. Ik had een Quaresma. Chille is wel dat die kaarten tradable zijn dus heb er nog een beetje voor kunnen vangen (150k op PC). Mijn hartslag ging door het dak toen ik de portugese vlag naar beneden zag vallen.
Verwijderd
Voor mij maakt het niet zo veel uit. Weet alles steeds te verknallen. Ik ben vrij goed alleen voor de keeper maar zo ver kom ik steeds niet.
Maar Eriksen 88 en Hamsik tots spelen wel lekker. Belotti vind ik nog een beetje meh. Maar dat kan komen omdat ik zelf als een dweil speel.
Maar Eriksen 88 en Hamsik tots spelen wel lekker. Belotti vind ik nog een beetje meh. Maar dat kan komen omdat ik zelf als een dweil speel.
Goede vraag, ik zag later pas je volledig team en daar zou ik weinig aan kunnen verbeteren
Ik haal het ook niet joh. Kom altijd wel een dribbelaar tegen die met 1 of 2 spelers door heel mijn verdediging heen skill dribbelt.Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2017 @ 21:38:
Voor mij maakt het niet zo veel uit. Weet alles steeds te verknallen. Ik ben vrij goed alleen voor de keeper maar zo ver kom ik steeds niet.
Net wel een etterbak verslagen in de eerste ronde. Kwam 1-2 achter en vanaf minuut 50 ging hij de hele tijd tijdrekken, zo lang mogelijk wachten bij doeltrappen / vrije trappen / ingooien, zovaak mogelijk pauze drukken, alle filmpjes afkijken, etc. Ik zette m'n formatie om van 4312 naar 4321 zodat ik met 3 echte aanvallers zou spelen. Tikte hem 2 keer kapot en scoorde in de 85e minuut 3-2. Ajuu, ptb, 5 verdedigers en ik kan hetzelfde als jij maar dan zonder skill moves
Ik irriteer me altijd zo aan die belachelijke penalties als iemand een spin tegen een verdediger aan doet.Joster schreef op maandag 26 juni 2017 @ 22:34:
[...]
Ik haal het ook niet joh. Kom altijd wel een dribbelaar tegen die met 1 of 2 spelers door heel mijn verdediging heen skill dribbelt.
Net wel een etterbak verslagen in de eerste ronde. Kwam 1-2 achter en vanaf minuut 50 ging hij de hele tijd tijdrekken, zo lang mogelijk wachten bij doeltrappen / vrije trappen / ingooien, zovaak mogelijk pauze drukken, alle filmpjes afkijken, etc. Ik zette m'n formatie om van 4312 naar 4321 zodat ik met 3 echte aanvallers zou spelen. Tikte hem 2 keer kapot en scoorde in de 85e minuut 3-2. Ajuu, ptb, 5 verdedigers en ik kan hetzelfde als jij maar dan zonder skill moves
Dat is een aanvallende fout lijkt me
Verwijderd
Belachelijke penalties? Speel je tijdelijk pro evo? Fifa klopt 100% hoor!Bossie schreef op maandag 26 juni 2017 @ 23:08:
[...]
Ik irriteer me altijd zo aan die belachelijke penalties als iemand een spin tegen een verdediger aan doet.
Dat is een aanvallende fout lijkt me
Goed om te horen. Vorige week gehaald maar nog niet mee gespeeld.Fraaank schreef op maandag 26 juni 2017 @ 15:42:
Sinds ik geswitched ben van normale Dybala naar TOTS Belotti gaat het scoren ook ineens een stuk beter, wat is die man OP!
Wanneer is eigenlijk de reward voor de SBC?
Morgen zijn de rewards.Beltoni schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 08:41:
[...]
Goed om te horen. Vorige week gehaald maar nog niet mee gespeeld.
Wanneer is eigenlijk de reward voor de SBC?
Verwijderd
Ja, is zoiets:
3 voltooid: 35K pack
4: 55K pack
5: 100K pack
6: 125K pack + 1 gegarandeerde TOTS.
55K pack kan ook 50K pack zijn geweest ofzo.
Alles untradable dus wss één bak stront.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:37:
[...]
Ja, is zoiets:
3 voltooid: 35K pack
4: 55K pack
5: 100K pack
6: 125K pack + 1 gegarandeerde TOTS.
55K pack kan ook 50K pack zijn geweest ofzo.
Kan je mooi weer inzetten voor de SBC tradeable TOTS joh hehe.
Haha dit zijn toch de allermooiste potjesJoster schreef op maandag 26 juni 2017 @ 22:34:
[...]
Ik haal het ook niet joh. Kom altijd wel een dribbelaar tegen die met 1 of 2 spelers door heel mijn verdediging heen skill dribbelt.
Haha, nou... Ben er een beetje klaar mee voor dit jaar. De 1.2miljoen aan LaLiga TotS SBC heeft me toch wel mentaal geknaktJoster schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:44:
[...]
Kan je mooi weer inzetten voor de SBC tradeable TOTS joh hehe.
Laatste update aan de squad, Pogba vervangen voor de OTW versie.
https://www.futbin.com/17/squad/4154991
Nu eens gaan bedenken wat de volgende update gaat worden. Merk dat ik het al veel minder speel, dus misschien dat ik simpelweg Neuer upgrade en dan klaar ben voor dit jaar.
Nu eens gaan bedenken wat de volgende update gaat worden. Merk dat ik het al veel minder speel, dus misschien dat ik simpelweg Neuer upgrade en dan klaar ben voor dit jaar.
Aardig teampie.. Ik moet ook maar coins gaan sparen wanneer ik begin aan fifa 18Amelandbor schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:49:
Laatste update aan de squad, Pogba vervangen voor de OTW versie.
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Veel WL spelen, veel SBC's doen, beetje handelen en een beetje pack luck dit jaar.rSNNN schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:52:
[...]
Aardig teampie.. Ik moet ook maar coins gaan sparen wanneer ik begin aan fifa 18
Ja WL is wel een goede. Ben ik nu sinds 2 weken ook weer mee gestart, maar heeft nu al weinig zin meer. SBC en handelen gaat mij teveel tijd in zittenAmelandbor schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:58:
[...]
Veel WL spelen, veel SBC's doen, beetje handelen en een beetje pack luck dit jaar.
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Dit jaar ben ik meer aan het handelen geweest dan ik daadwerkelijk speelde. Dat gaat bij fifa 18 hopelijk anders worden.rSNNN schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 10:01:
[...]
Ja WL is wel een goede. Ben ik nu sinds 2 weken ook weer mee gestart, maar heeft nu al weinig zin meer. SBC en handelen gaat mij teveel tijd in zitten
Ik heb nu al mijn spelers in de verkoop gegooid (verlies van een miljoen....). Nu twijfel of ik een team ga maken rondom C. Ronaldo, alleen speel ik 4-4-1-1. Zou ik hem dan toch gewoon op LM gooien, of in de Spits / CA?
WL.... Blijf het bizar vinden dat er mensen zijn die 40 potten spelen...Amelandbor schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:58:
[...]
Veel WL spelen, veel SBC's doen, beetje handelen en een beetje pack luck dit jaar.
Ik normaal niet echt, kan me daar echt aan irriteren. Liet m'n speler bij de 3-2 wel even lekker naar de camera rennen om het recht in z'n gezicht te vierenErnstMid schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:45:
[...]
Haha dit zijn toch de allermooiste potjesVan dat soort shit ga ik alleen maar geconcentreerder spelen...
Gelukkig 25 op PC, hoop dat ze dat ook zo houden bij FIFA18PetrCech_3 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:16:
[...]
WL.... Blijf het bizar vinden dat er mensen zijn die 40 potten spelen...
Verwijderd
Een Youtuber die wel bronnen heeft, zei dat het waarschijnlijk eerder meer dan minder wedstrijden werden...
Ik hoop ook dat ze er 25 van maken op de consoles.Fraaank schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:29:
[...]
Gelukkig 25 op PC, hoop dat ze dat ook zo houden bij FIFA18
Vervolgens ook de beloning significant omlaag. De balans tussen betere speler en mindere spelers wordt hierdoor alleen maar meer uit balans gebracht. De echte spelers verdienen toch wel wat met bijzondere toernooien e.d. daar hoeft een buitenproportionele beloning met WL niet toe te behoren wat mij betreft.
Ook ga ik ervan uit dat EA nu ook meer ervaring heeft met het ondervangen van crashes e.d. om daar meer de balans in te zoeken met acties etc.
Gisteren de icon versie maar besteld. Ben benieuwd, heb er wel zin in. Ondertussen maar met mijn 2 huidige teams de eindstreep van fifa17 halen.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Klopt, je merkt (zeker op console wat ik zie), dat iedereen maar rondrendt met superdeluxe teams door het grinden van de WL. Dat deels wel positief door mensen te belonen voor het vele spelen, maar 40 games...it's a lot!Bean77 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:06:
[...]
Ik hoop ook dat ze er 25 van maken op de consoles.
Vervolgens ook de beloning significant omlaag. De balans tussen betere speler en mindere spelers wordt hierdoor alleen maar meer uit balans gebracht. De echte spelers verdienen toch wel wat met bijzondere toernooien e.d. daar hoeft een buitenproportionele beloning met WL niet toe te behoren wat mij betreft.
Ook ga ik ervan uit dat EA nu ook meer ervaring heeft met het ondervangen van crashes e.d. om daar meer de balans in te zoeken met acties etc.
Gisteren de icon versie maar besteld. Ben benieuwd, heb er wel zin in. Ondertussen maar met mijn 2 huidige teams de eindstreep van fifa17 halen.
Ben opzich wel "klaar" met FIFA17. Heb D1 gewonnen, Elite 3 gehaald met WL (hoger wordt het niet ben ik bang). Ben benieuwd wat EA nog gaat brengen met de WL aan rewards. Voor een paar IFs hoef ik niet te gaan zitten.
Ik vind het aan de ene kant wel jammer dat ik nooit WL heb kunnen spelen (weekendrelatie...) vanwege de rewards. Maar aan de andere kant hoor ik zo ontzettend veel mensen klagen over WL potjes dat ik het wel bij draft en season houBean77 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:06:
[...]
Ik hoop ook dat ze er 25 van maken op de consoles.
Maar goed, hopelijk wordt de weekendrelatie binnenkort een samenwoon relatie dus voor 18 zou ik wel voor de WL kunnen gaan... hopen dat ze dan wat gedaan hebben aan alle ergernis punten
Veel zijn er gewoon veel te geforceerd bezig met WL. Zoals gezegd zal EA de beloning meer terug moeten brengen en meer online toernooien moeten organiseren met bijv. een tvdw speler als beloning. Zo kunnen meer mensen beloond worden.ErnstMid schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:10:
[...]
Ik vind het aan de ene kant wel jammer dat ik nooit WL heb kunnen spelen (weekendrelatie...) vanwege de rewards. Maar aan de andere kant hoor ik zo ontzettend veel mensen klagen over WL potjes dat ik het wel bij draft en season hou![]()
Maar goed, hopelijk wordt de weekendrelatie binnenkort een samenwoon relatie dus voor 18 zou ik wel voor de WL kunnen gaan... hopen dat ze dan wat gedaan hebben aan alle ergernis punten
Ik heb met mezelf destijds een afspraak gemaakt dat niks moet en alles mag met WL. Dus ik ga mijn team niet aanpassen met bijv. zilveren spelers als dat de criteria om te kwalificeren. Ook speel ik WL alleen maar als ik het leuk vind. Wat praktisch betekent dat ik maximaal 20 wedstrijden speel (soms veel minder).
Ieder zijn ding, maar voor mij zijn er veel betere dingen te doen in het weekend dan alleen tijd verknoeien met EA. En dan word je achteraf nog gepakt als je erg matige packs krijgt.
Op zich wel jammer hè. De meesten hebben hun team nu lekker staan (ik heb nu m'n leukste team staan sinds mijn start met FUT), is Fifa 17 eigenlijk klaarFraaank schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:09:
[...]
Klopt, je merkt (zeker op console wat ik zie), dat iedereen maar rondrendt met superdeluxe teams door het grinden van de WL. Dat deels wel positief door mensen te belonen voor het vele spelen, maar 40 games...it's a lot!
Ben opzich wel "klaar" met FIFA17. Heb D1 gewonnen, Elite 3 gehaald met WL (hoger wordt het niet ben ik bang). Ben benieuwd wat EA nog gaat brengen met de WL aan rewards. Voor een paar IFs hoef ik niet te gaan zitten.
Pas maar op dat het door WL niet over gaat in "geen relatie"ErnstMid schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:10:
[...]
Ik vind het aan de ene kant wel jammer dat ik nooit WL heb kunnen spelen (weekendrelatie...) vanwege de rewards. Maar aan de andere kant hoor ik zo ontzettend veel mensen klagen over WL potjes dat ik het wel bij draft en season hou![]()
Hoever kom je met de draft? Ik probeer het af en toe maar faal altijd vrij hardErnstMid schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:10:
[...]
Haha dat zal wel goed komenJoster schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:17:
[...]
Op zich wel jammer hè. De meesten hebben hun team nu lekker staan (ik heb nu m'n leukste team staan sinds mijn start met FUT), is Fifa 17 eigenlijk klaar
[...]
Pas maar op dat het door WL niet over gaat in "geen relatie"
Heb geen Messi of Ronaldo maar een uitstekend team, zeker in vergelijking met mijn skills. Als ik dus uberhaupt al WL zou willen spelen moet ik wel wat meer speeltijd erin steken en minder handelen e.d.
Dat is dan wel weer een beetje tegenstrijdig met elkaar maar goed. Zit de komende maanden waarschijnlijk voor werk in Londen dus heb dan 's avonds genoeg tijd om te oefenen met 17 zodat ik met 18 fris voor de dag kan komen
Verschilt nogal, aantal gewonnen maar meestal strand ik na 2 of 3. Kom daar af en toe lui tegen die lopen overal dwars doorheen, alsof ik niet besta.... Dan houdt het snel op voor meVissert schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:26:
[...]
Hoever kom je met de draft? Ik probeer het af en toe maar faal altijd vrij hard
[ Voor 15% gewijzigd door ErnstMid op 27-06-2017 13:29 ]
Verwijderd
TOTS Forsberg, IF Keita en TOTS plattenhardt binnen, nog suggesties om dit team nog beter te maken? Iemand ervaring met TOTS Sule mogelijk ipv brooks
https://www.futbin.com/17/squad/4818677
Als je geld hebt voor Boateng zou ik die altijd halen.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 14:52:
TOTS Forsberg, IF Keita en TOTS plattenhardt binnen, nog suggesties om dit team nog beter te maken? Iemand ervaring met TOTS Sule mogelijk ipv brooks
Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.