Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Hoe schatten jullie de kansen op een SIF Marcos Alonso? Hij scoorde er 1 tegen Arsenal. Heb zijn IF maar verkoop hem anders en haal volgende week zijn SIF. Al hebben wel meer verdedigers dit weeekend gescoord.
Is er al nieuws mbt BPL POTM voor Januari?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• RonaldMuijs
Bossie schreef op maandag 6 februari 2017 @ 13:33:
Is er al nieuws mbt BPL POTM voor Januari?
Nooopp hopen op Alli en verwacht hem aankomende vrijdag.

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

RonaldMuijs schreef op maandag 6 februari 2017 @ 13:34:
[...]

Nooopp hopen op Alli en verwacht hem aankomende vrijdag.
Same here, met het handelen in het achterhoofd dan ;)

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

RonaldMuijs schreef op maandag 6 februari 2017 @ 13:09:
Hoe schatten jullie de kansen op een SIF Marcos Alonso? Hij scoorde er 1 tegen Arsenal. Heb zijn IF maar verkoop hem anders en haal volgende week zijn SIF. Al hebben wel meer verdedigers dit weeekend gescoord.
Ik verwacht alleen niet dat hij weer een LB IF zal krijgen... Wellicht een LM.

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Ymro schreef op maandag 6 februari 2017 @ 12:56:
Iemand enig idee hoe je een verwijderde profclub speler terug kan krijgen? Een vriend van me had een synchronisatie en daarna was zijn speler weg en nu is het de vraag of hij dit nog om kan draaien... Iemand tips?
Volgens mij kan dat niet, maar stel de vraag nog eens in het volgende topic, daar maak je meer kans op een antwoord:

[Multi] FIFA 17 Pro Clubs

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
ErnstMid schreef op maandag 6 februari 2017 @ 13:46:
[...]

Same here, met het handelen in het achterhoofd dan ;)
Op PC gaan spelers van MK Dons al voor een aardig prijsje soms. Iemand is al flink aan het pricelocken. Hoe groot schatten jullie de kans dat het ook daadwerkelijk Alli wordt?

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
De eerste E-Divisie wedstrijd staat op Twitch. Geen denderend niveau vind ik.

https://www.twitch.tv/videos/120117954

PSN/Steam: Xamsix

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-11 13:46
Wil voor mijn Calcio team een nieuwe spits halen (niet dat ik Eder heel slecht vind). Iemand ervaring met IF Gomez (https://www.futbin.com/17...81/Alejandro%20G%C3%B3mez) of NIF Higuain (https://www.futbin.com/17/player/70/Gonzalo%20Higua%C3%ADn) ?

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Joster schreef op maandag 6 februari 2017 @ 14:12:
Wil voor mijn Calcio team een nieuwe spits halen (niet dat ik Eder heel slecht vind). Iemand ervaring met IF Gomez (https://www.futbin.com/17...81/Alejandro%20G%C3%B3mez) of NIF Higuain (https://www.futbin.com/17/player/70/Gonzalo%20Higua%C3%ADn) ?
Ik heb IF Muriel gehaald, ga hem deze week is goed aan de tand voelen:

https://www.futbin.com/17/player/16782/muriel
SIF Icardi of SIF Immobile?

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-11 15:17
Kunt ook even wachten en vd week SIF Gomez ophalen, of IF Gomez voor een nog kleiner prijsje. Verwacht wel een IF van hem eigenlijk..

• ErnstMid

ErnstMid

Zijn hier ook mensen bezig met die laatste hybrid sbc's? De 'ingewikkelde' zeg maar? :)

• RonaldMuijs
ErnstMid schreef op maandag 6 februari 2017 @ 14:41:
Zijn hier ook mensen bezig met die laatste hybrid sbc's? De 'ingewikkelde' zeg maar? :)
https://www.futbin.com/squad-building-challenges

• ErnstMid

ErnstMid

Ja die ken ik :) Was meer benieuwd of mensen er ook echt zelf mee bezig zijn? Beetje puzzelen, beetje uitvogelen...

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Bean77 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:46:
[...]

Zijn niet de beste packs. Je kan bijv. beter wachten op all player all rare packs etc.
wanneer komen die packs dan?
en misschien toch een gokje wagen op premium jumbo goud pakket voor 300 FIFA points :P

Moet toch ooit is een x wat uit die packs halen :+

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 19:04
Pogba otw krijgen bij de 2de poging met de summer challenge, top.
Pogba verkopen voor een mooie prijs. Dat is een heel ander verhaal..

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Yes, eindelijk gekwalificeerd voor de Weekend League. 1e knock-out toernooi op hele trieste wijze (klutsbal na klutsbal tegen) niet kunnen winnen. 2e Knock-out toernooi eindelijk gelukt.

Kom zelfs 1-0 achter (na 3 keer een lucky klutsbal voor hem) in de 81e minuut. Ik maak in de 88e minuut een goede goal en vervolgens met de meest goedkope goal (lees: kluts-kluts-kluts) maak ik in de 116e minuut de winnende. Natuurlijk de laatste minuten wel even met Park the bus gespeeld en de bal bij zijn cornervlag vast gehouden.

Maar goed, ik kan ook voor de 1e keer Weekend League gaan spelen :D

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

JJoosterman schreef op maandag 6 februari 2017 @ 15:38:
Gewoon houden toch, die gaat nog wel een paar IFs krijgen dit jaar :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op maandag 6 februari 2017 @ 15:56:
[...]

Precies, lekker een team omheen bouwen. Bij voorkeur hem op de CAM positie zetten.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• JJoosterman
Bossie schreef op maandag 6 februari 2017 @ 15:56:
[...]

Toch verkocht. Ik heb geen elftal waar hij in zou passen. + Ik wil mijn bayern/bundesliga squad nog een flinke update geven. Iemand ervaring met Neuer toty versie? :p

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 23:17
Welke derbys verwachten jullie in de marque?

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

JJoosterman schreef op maandag 6 februari 2017 @ 15:38:
Ik had hem in de 1ste poging, verkocht voor 3.6M of zo op pc. Daarna komt de kater...

Heb al veel gekocht, maar heeft nog niet veel toegevoegd, verder boeit de WL reward en zo ook opeens een stuk minder. Nu maar proberen te gaan handelen in duurdere kaarten, met hopelijk dikkere winsten...

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• ErnstMid

ErnstMid

peeweeherman schreef op maandag 6 februari 2017 @ 16:03:
[...]

Ik had hem in de 1ste poging, verkocht voor 3.6M of zo op pc. Daarna komt de kater...

Heb al veel gekocht, maar heeft nog niet veel toegevoegd, verder boeit de WL reward en zo ook opeens een stuk minder. Nu maar proberen te gaan handelen in duurdere kaarten, met hopelijk dikkere winsten...
Je hebt Pogba verkocht voor 3.6M en nu heb je daarvan een kater? :?

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

ErnstMid schreef op maandag 6 februari 2017 @ 16:11:
[...]

Je hebt Pogba verkocht voor 3.6M en nu heb je daarvan een kater? :?
Klinkt raar, maar de drive om munten te verdienen met handelen is opeens een stuk minder. Waarom zou ik nu spelers voor de MM sbc van komend weekend inkopen om er misschien 30k aan te verdienen?
Zo gewonnen zo geronnen of zo?

[ Voor 3% gewijzigd door peeweeherman op 06-02-2017 16:20 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• ErnstMid

ErnstMid

peeweeherman schreef op maandag 6 februari 2017 @ 16:19:
[...]

Klinkt raar, maar de drive om munten te verdienen met handelen is opeens een stuk minder. Waarom zou ik nu spelers voor de MM sbc van komend weekend inkopen om er misschien 30k aan te verdienen?
Zo gewonnen zo geronnen of zo?
Ahh zo, ik snap m :) Dacht even dat je het te weinig vond, vandaar mijn verbazing. Ik denk dat ik je gevoel wel begrijp, heb zelf nooit in die situatie gezeten dus zou het niet zeker weten.

Alhoewel ik ook wel plezier haal uit gewoon lekker wat handelen en SBC's afronden :) Maar dat komt ook wel omdat ik keuzes moet maken, kan me voorstellen dat je met een bankrekening van een paar miljoen je eigenlijk alles wel kunt doen....

• JJoosterman
peeweeherman schreef op maandag 6 februari 2017 @ 16:03:
[...]

Dat is inderdaad de andere kant, uiteindelijk wil je meer coins en niet het gevoel hebben dat je alles daarna weggooit aan mindere spelers. Ik heb zelf nog nooit WL gespeeld, zo goed ben ik niet (ben pas sinds oktober begonnen met Fifa 17, laatste versie daarvoor was 2004). Ik ben ook meer bezig geweest met singleplayer competities, squad challenges en de transfer markt. Ik ben sinds een week nu meer bezig met online competities. Ik merk wel dat ik daardoor steeds beter word.
Ik had Pogba kunnen houden, alleen had ik dan een van mijn duurdere Bundesliga spelers weg moeten doen met flink verlies om een Elftal om hem heen te bouwen. Anderzijds, is het voor mij nu wel ideaal om top spelers te halen om mijn elftal uit te breiden. Prijzen zijn voor mijn gevoel nu wel een heel stuk lager.

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 20:23
Heb al mijn spelers (2 BPL teams verkocht). Van die coins heb ik een Bundesliga en een Serie A team gekocht a 35k per team. Heb nu nog zo'n 200k over waarvoor ik 1 topspeler wil kopen. Zit te denken aan Aubemayang, iemand tips?

I like how you keep the mouse running...

• ErnstMid

ErnstMid

JJoosterman schreef op maandag 6 februari 2017 @ 16:27:
[...]
Dat is inderdaad de andere kant, uiteindelijk wil je meer coins en niet het gevoel hebben dat je alles daarna weggooit aan mindere spelers. Ik heb zelf nog nooit WL gespeeld, zo goed ben ik niet (ben pas sinds oktober begonnen met Fifa 17, laatste versie daarvoor was 2004). Ik ben ook meer bezig geweest met singleplayer competities, squad challenges en de transfer markt. Ik ben sinds een week nu meer bezig met online competities. Ik merk wel dat ik daardoor steeds beter word.
Ik had Pogba kunnen houden, alleen had ik dan een van mijn duurdere Bundesliga spelers weg moeten doen met flink verlies om een Elftal om hem heen te bouwen. Anderzijds, is het voor mij nu wel ideaal om top spelers te halen om mijn elftal uit te breiden. Prijzen zijn voor mijn gevoel nu wel een heel stuk lager.
Ha mooi vergelijkbare situatie hier :) Ben wel benieuwd naar wat voor bundesliga team je toe wil werken, wat heb je nu staan? :) Met de opbrengsten van Pogba kun je zeker wel wat heerlijks op t veld krijgen _/-\o_
Exodus FC schreef op maandag 6 februari 2017 @ 16:27:
Heb al mijn spelers (2 BPL teams verkocht). Van die coins heb ik een Bundesliga en een Serie A team gekocht a 35k per team. Heb nu nog zo'n 200k over waarvoor ik 1 topspeler wil kopen. Zit te denken aan Aubemayang, iemand tips?
Kopen.

Verwijderd

Iemand ervaring met De Bruyne op CAM? Heb nu Coutinho maar vind zijn fysiek veel te laag en schot mag ook beter. De Bruyne vind ik wel goeie stats hebben. Iemand ervaring met hem?

En weet iemand wanneer de fitnesskaarten weer omhoog gaan want ik heb er zojuist 70 voor 1200 nu-kopen op de transfermarkt gezet en maar 3 verkocht. :( Wanneer worden die dingen weer duurder??

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2017 16:39 ]

• El Profesor
[b][message=50146979,noline]
En weet iemand wanneer de fitnesskaarten weer omhoog gaan want ik heb er zojuist 70 voor 1200 nu-kopen op de transfermarkt gezet en maar 3 verkocht. :( Wanneer worden die dingen weer duurder??
Meestal voor en in het weekend. Ik had er iets van 50 en ben al 2 weken bezig ze te verkopen. Gaan uiteindelijk allemaal wel voor 1800 maar snel gaat het niet. Volgens mij zijn er gewoon veel te veel op de markt na die TOTY pack opening. Maar met een week of twee zullen de meeste wel verbruikt zijn.

• JJoosterman
ErnstMid schreef op maandag 6 februari 2017 @ 16:30:
[...]

Ha mooi vergelijkbare situatie hier :) Ben wel benieuwd naar wat voor bundesliga team je toe wil werken, wat heb je nu staan? :) Met de opbrengsten van Pogba kun je zeker wel wat heerlijks op t veld krijgen _/-\o_

[...]

Kopen.
haha, ik heb nu dit. Mijn selectie (lees:club) is wel heel wat uitgedund door de laatste squad challenge. Toprak (die ik weer terug ga halen wanneer de prijzen weer normaal worden),

Sokratis (waar ik niet echt heel tevreden mee was, klunzige houten klaas),

Costa (verkocht met winst. Daarvan 2 84 spelers van gehaald voor de challenge).

Thiago is untradable.
http://www.futhead.com/17/squads/4418543/

Ik zit zelf nog te kijken naar een goede middenvelder (Vidal). Gustavo is het net niet voor mij. Te lomp op zijn tijd en niet echt wendbaar.

Misschien uit luxe Neuer. Al ben ik zeker niet ontevreden over Leno. RB is geen zorgen kindje. Al zou Alaba best leuk zijn. :)

[ Voor 14% gewijzigd door JJoosterman op 06-02-2017 16:57 ]

• ErnstMid

ErnstMid

JJoosterman schreef op maandag 6 februari 2017 @ 16:53:
[...]

haha, ik heb nu dit. Mijn selectie (lees:club) is wel heel wat uitgedund door de laatste squad challenge. Toprak (die ik weer terug ga halen wanneer de prijzen weer normaal worden),

Sokratis (waar ik niet echt heel tevreden mee was, klunzige houten klaas),

Costa (verkocht met winst. Daarvan 2 84 spelers van gehaald voor de challenge).

Thiago is untradable.
http://www.futhead.com/17/squads/4418543/
ah nice, die thiago IF heb ik ook als untradeable :) Ik speel met Sokratis IF, vind m oprecht heel erg fijn spelen. Wat een beest. Chiller dan hummels IMHO.

Hoe vind je lewandowski? Ik speel nu 4312 met Vardy en Auba in de spits, denk eraan om ook lewandowski te halen. En heb nu pisvlek rechtsback, is lahm chill? Hij lijkt zo langzaam.

Met je inkomsten kun je in ieder geval Vidal halen, die speelt wel fijner dan Kimmich :)

• JJoosterman
ErnstMid schreef op maandag 6 februari 2017 @ 16:57:
[...]

ah nice, die thiago IF heb ik ook als untradeable :) Ik speel met Sokratis IF, vind m oprecht heel erg fijn spelen. Wat een beest. Chiller dan hummels IMHO.

Hoe vind je lewandowski? Ik speel nu 4312 met Vardy en Auba in de spits, denk eraan om ook lewandowski te halen. En heb nu pisvlek rechtsback, is lahm chill? Hij lijkt zo langzaam.

Met je inkomsten kun je in ieder geval Vidal halen, die speelt wel fijner dan Kimmich :)
Ik had de normale Sokratis, pas na een chem modifier werd ik wel iets vrolijker van hem. Hummels vind ik samen met Toprak fijn spelen. Mijn verdediging staat ook best dicht bij de keeper. Dus hoef ik niet bang te zijn dat hummels een dikke sprint terug moet trekken vanaf de middenlijn. Ik ga nu wel eens kijken naar sokratis IF.

Met Lewandowski vliegen mijn corners erin. :p
Heerlijke spits. Al merk ik dat ik nog wel flink mag oefenen met hem.

Auba lijkt mij ook tof. Al probeer ik mijzelf nu niet gek te gaan maken door alles te willen kopen. Eerst de plekken die ikzelf nodig vind.
Lahm is een beest. Ik val soms vaker met hem aan dan met Robben. Wisselen elkaar heel fijn af. Lahm heeft bij mij wel een Hawk chem. Die had de vorige eigenaar erop gezet, en ik moet eerlijk zeggen dat het mij tot nu toe niet tegen valt. Sneller dan ik had verwacht.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-11 15:43
Pak net ff een oranje schweinie. Opzich wel leuke kaart eens kijken wat ik er mee kan. Is namelijk wel untradeable.
Iemand een potje op de PS4?
Exodus FC schreef op maandag 6 februari 2017 @ 16:46:
[...]

Meestal voor en in het weekend. Ik had er iets van 50 en ben al 2 weken bezig ze te verkopen. Gaan uiteindelijk allemaal wel voor 1800 maar snel gaat het niet. Volgens mij zijn er gewoon veel te veel op de markt na die TOTY pack opening. Maar met een week of twee zullen de meeste wel verbruikt zijn.
idem hier, gewoon geduld hebben denk ik.
Vanochtend verkocht ik er opeens iets van 15 stuks. Lastige is dat EA elke keer aardige acties erin gooit. Zal met valentijn ook wel zo zijn vrees ik.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-11 15:44
Wat denken jullie over Jesus (nieuwe spits van City) zijn otw kaart zal hij zakken in prijs?
Hij zal ook wel een IF krijgen verwacht ik a.s. woensdag

• ErnstMid

ErnstMid

ah leuk, Ayew oranje en 2 OTWs in een pack :) OTWs niet heel denderend; Adriano (79) en berahino (77), maar wel veruit beste pack dat ik ooit heb geopend :D

EDIT: grapje, die oranje ayew is bijna niks waard.

[ Voor 14% gewijzigd door ErnstMid op 06-02-2017 21:19 ]

• To easy
ErnstMid schreef op maandag 6 februari 2017 @ 21:18:
ah leuk, Ayew oranje en 2 OTWs in een pack :) OTWs niet heel denderend; Adriano (79) en berahino (77), maar wel veruit beste pack dat ik ooit heb geopend :D

EDIT: grapje, die oranje ayew is bijna niks waard.
Als nog leip dat je 3 zeldzame kaarten in 1 pack hebt haha. In welke pack precies btw?

• ErnstMid

ErnstMid

To easy schreef op maandag 6 februari 2017 @ 21:25:
[...]

Als nog leip dat je 3 zeldzame kaarten in 1 pack hebt haha. In welke pack precies btw?
Nice, tweede pack van de avond; Keita IF en Reus :) Ik heb de laatste hybrid SBCs afgemaakt :)

• RonaldMuijs
ErnstMid schreef op maandag 6 februari 2017 @ 21:46:
[...]

Nice, tweede pack van de avond; Keita IF en Reus :) Ik heb de laatste hybrid SBCs afgemaakt :)
De packs zijn goed vanavond _/-\o_ Ik ga zelf niet openen maar zie net op stream Castro uit zijn 3 winter sbc pakkerjes 2x Gabriel Jesus packen. Daarna ga ik Nep zijn stream kijken en zijn 2de 25k pack is een Legend Hierro.

En dan kijk ik naar mijn coinstotaal en denk ik mweh
Meh, zojuist ff 4 potjes gedaan in seasons, maar het leek wel of de game tweemaal zosnel ging als normaal, maar dan alleen voor de tegenstanders.

Het zou soms wel prettig zijn als de gameplay een constante zou zijn 8)7

• To easy
Zozo beste packs weer hier. ook even een sbc gedaan en wat packs geopend maar was helaas niks bijzonders.

• El Profesor
Gister Martial verkocht waarmee ik mijn complete twee BPL teams verkocht heb. Van de opbrengst en de 50k die ik nog had een Bundesliga + Calcio A team gehaald. In mijn Bundesliga team Aubameyang (CF) en Muller (CAM) in plaats van Vardy (CF) en Rooney (CAM). Zeer tevreden mee.

Gisteren IF Muriel gehaald en hij speelt voor een 26k spits best aardig. Niet te vergelijken met de Griezmann die echt het verschil maakt in wedstrijden maar Muriel mag zeker blijven :+

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-11 09:09
Vissert schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 08:42:
Gisteren IF Muriel gehaald en hij speelt voor een 26k spits best aardig. Niet te vergelijken met de Griezmann die echt het verschil maakt in wedstrijden maar Muriel mag zeker blijven :+
Had geen idee dat hij een IF had :D Ik vond z'n NIF echt geweldig begin dit FUT seizoen!

PSN: MrMistral

MrMistral schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 09:04:
[...]

Had geen idee dat hij een IF had :D Ik vond z'n NIF echt geweldig begin dit FUT seizoen!
Ja kwam hem per toeval tegen :p 91 pace, sniper kaartje er op en gaaaaan :+

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 21:25
Speel nu al een tijdje met dit team en heb inmiddels 150k bij elkaar voor eventuele upgrades. Wat zouden jullie veranderen aan dit team? Heb een Engels fitness team gehad, maar ga toch liever voor fitnesskaartjes of offline game spelen.

https://www.futbin.com/17/squad/1637644

[ Voor 8% gewijzigd door Kidjuh op 07-02-2017 09:16 ]

PSN: Kidjuh

Kidjuh schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 09:16:
Speel nu al een tijdje met dit team en heb inmiddels 150k bij elkaar voor eventuele upgrades. Wat zouden jullie veranderen aan dit team? Heb een Engels fitness team gehad, maar ga toch liever voor fitnesskaartjes of offline game spelen.

Neuer? Reus?

Verwijderd

Eindelijk een goede opstelling gevonden en een lekker spelend team: https://www.futbin.com/17/squad/1617112

Divisie 2 is weer in zicht.

Son en Eriksen is een gouden combinatie, en beide hoeven ze niet de 16 meter in om te kunnen scoren. Wat een bazen. :P
Verwijderd schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 09:22:
Eindelijk een goede opstelling gevonden en een lekker spelend team: https://www.futbin.com/17/squad/1617112

Divisie 2 is weer in zicht.

Son en Eriksen is een gouden combinatie, en beide hoeven ze niet de 16 meter in om te kunnen scoren. Wat een bazen. :P
Leuk team! Jaloers :P

Dit zou ik doen voor 3.2 miljoen :+

https://www.futbin.com/17/squad/1637767

• El Profesor
Kidjuh schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 09:16:

Reus of Neuer.

Verwijderd

Heb gistermiddag ook het potje van Mitchell in de E-divisie gezien met zijn ADO tegen Heerenveen. Niels van Heerenveen speelde met een standaard BPL team, Mitchell had wat meer topspelers. Mitchell had wat meer kansen op een goal, maar uiteindelijk bleef het 0-0.

Ik begrijp wel dat ze met FUT spelen, maar de verhoudingen zijn wel wat scheef. Nu zie ik Heracles - Groningen, waarbij die van Heracles ook veel betere spelers heeft.

Verwijderd

Ziet er ook goed uit! Maar ik heb al te vaak van team gewisseld, wat je eigenlijk heel veel coins kost. :'(

Het maken van opstellingen en de spelers daarbij zoeken is leuk werk, maar ik blijf eerst maar een tijdje bij mijn huidige team. ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 09:32:
Heb gistermiddag ook het potje van Mitchell in de E-divisie gezien met zijn ADO tegen Heerenveen. Niels van Heerenveen speelde met een standaard BPL team, Mitchell had wat meer topspelers. Mitchell had wat meer kansen op een goal, maar uiteindelijk bleef het 0-0.

Ik begrijp wel dat ze met FUT spelen, maar de verhoudingen zijn wel wat scheef. Nu zie ik Heracles - Groningen, waarbij die van Heracles ook veel betere spelers heeft.
Tja dat is een keuze. Als ik in de e-divisie zou zitten zou ik er een maandsalaris aan packs doorheen jagen en gewoon met een mega team het veld opstappen.
Verwijderd schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 09:35:
[...]

Ziet er ook goed uit! Maar ik heb al te vaak van team gewisseld, wat je eigenlijk heel veel coins kost. :'(

Het maken van opstellingen en de spelers daarbij zoeken is leuk werk, maar ik blijf eerst maar een tijdje bij mijn huidige team. ;)
Ja snap ik! IK probeer nu ook wat langer met 1 team te spelen. Dit levert je ook veel meer op omdat je je spelers beter leert kennen.

Speel je ps4? Vanavond een potje?

• Kidjuh
Had ik er even bij moeten zeggen:

Reus vind ik helemaal niet lekker spelen in '17 en Leno speelt bij mij extreem goed, misschien wel Neuer proberen ivm Long Throw. Thanks voor de reacties!

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-11 20:33
Verwijderd schreef op maandag 6 februari 2017 @ 16:38:
Iemand ervaring met De Bruyne op CAM? Heb nu Coutinho maar vind zijn fysiek veel te laag en schot mag ook beter. De Bruyne vind ik wel goeie stats hebben. Iemand ervaring met hem?

Als je hem hebt getest, laat het dan ff weten :*)

Ik heb er zelf Ozil staan waar ik wel tevreden over ben. Speelt erg lekker en heeft ook al aardig wat kop-doelpunten gemaakt 8)7

• El Profesor
Kidjuh schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 09:37:

Reus vind ik helemaal niet lekker spelen in '17 en Leno speelt bij mij extreem goed, misschien wel Neuer proberen ivm Long Throw. Thanks voor de reacties!
Ik zie dat je Muller op CAM hebt. Ik heb hem ook en ook Draxler. Heb team net gekocht dus moet eerste potjes nog spelen. Heb jij ervaring met Draxler op CAM?

En Douglad Costa al eens geprobeerd als LW/LMF?

Verwijderd

Vissert schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 09:36:
[...]

Ja snap ik! IK probeer nu ook wat langer met 1 team te spelen. Dit levert je ook veel meer op omdat je je spelers beter leert kennen.

Speel je ps4? Vanavond een potje?
Vanavond na 21:30 heb ik wel tijd. Mijn PS4 tag is ook Mackan_SCH
Verwijderd schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 09:42:
[...]

Vanavond na 21:30 heb ik wel tijd. Mijn PS4 tag is ook Mackan_SCH
Ik kan niet beloven dat ik online ben dan maar ik ga me best doen :+
Kidjuh schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 09:37:

Misschien OTW Dembele voor Robben? Robben lijkt wat betere stats te hebben maar Dembele heeft een 5 star WF?

[ Voor 44% gewijzigd door Vissert op 07-02-2017 09:44 ]

• MrMistral
Vissert schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 09:06:
[...]

Ja kwam hem per toeval tegen :p 91 pace, sniper kaartje er op en gaaaaan :+
Ja precies :D

• Kidjuh
Exodus FC schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 09:39:
[...]

Ik zie dat je Muller op CAM hebt. Ik heb hem ook en ook Draxler. Heb team net gekocht dus moet eerste potjes nog spelen. Heb jij ervaring met Draxler op CAM?

En Douglad Costa al eens geprobeerd als LW/LMF?
Heb alleen ervaring met Calha en Muller op CAM, merkte wel dat SBC Muller stuk lekkerder speelde dan de NIF op de een of andere manier.

Douglas Costa is standaard mn sub voor ribery in de tweede helft.

@Visser, zat ik gisteravond ook naar te kijken, denk dat ik dat ga doen inderdaad! Robben schiet er op de een of andere manier echt helemaal niks in bij mij, plus de tegenstander weet dat je altijd naar binnen moet.

Kidjuh schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 10:21:
[...]

Heb alleen ervaring met Calha en Muller op CAM, merkte wel dat SBC Muller stuk lekkerder speelde dan de NIF op de een of andere manier.

Douglas Costa is standaard mn sub voor ribery in de tweede helft.

@Visser, zat ik gisteravond ook naar te kijken, denk dat ik dat ga doen inderdaad! Robben schiet er op de een of andere manier echt helemaal niks in bij mij, plus de tegenstander weet dat je altijd naar binnen moet.
Stamina van Dembele is ook beter. Zijn dribbel skills en strength is wel minder dus je zult iets anders moeten gaan spelen denk ik? Hoewel je met een 5* wf natuurlijk meer variatie hebt.

Ik gebruik Robben zelf in mijn BPL/La liga team als super sub maar ik zou er niet snel een hele wedstrijd mee spelen.

https://www.futbin.com/17/compare/89/15110

• El Profesor
Kidjuh schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 10:21:
[...]

Thanks. Met 5 star weak foot moet Draxler wel een beest zijn voor wat ik lees. Iets voor jou die te kopen voor de breedte? Kost nu niet al te veel. Met zijn transfer naar psg zullen zijn bundesliga kaartjes wel schaars worden. Nu tik je hem voor 5-8 op de kop.

Bellarabi trouwens niks voor op rechts? Kaartje ziet er goed uit.

Vissert schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 08:42:
Hmm misschien wel interessant om te halen op in een 2 spitsensysteem naast sbc Dybala te spelen. (hoewel sbc Insigne het ook erg leuk doet met zijn wendbaarheid). Voor het bedrag en de stats kan je er eigenlijk geen buil aan vallen.

Ik denk dat sniper wel een leuke kaart voor hem is.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-11 15:13
Die van Twente ging er ook hard af tegen Vitesse 6-0

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• ErnstMid

ErnstMid

Exodus FC schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 10:36:
[...]

Thanks. Met 5 star weak foot moet Draxler wel een beest zijn voor wat ik lees. Iets voor jou die te kopen voor de breedte? Kost nu niet al te veel. Met zijn transfer naar psg zullen zijn bundesliga kaartjes wel schaars worden. Nu tik je hem voor 5-8 op de kop.

Bellarabi trouwens niks voor op rechts? Kaartje ziet er goed uit.
Ik vond zelf bellarabi niet echt heel overtuigend... denk wel dat ik vanavond wat potjes ga proberen met Reus op links en Keita IF op rechts.

Of in een 4-3-2-1: https://www.futbin.com/17/squad/1639144

of 4-1-2-1-2: https://www.futbin.com/17/squad/1639176 (met als wissel Vardy voor Gomez)

Heb hier volgens mij wel een aantal keer gelezen dat Reus op LM tegenviel?

• To easy
Mars18 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 11:10:
Die van Twente ging er ook hard af tegen Vitesse 6-0
Is dat een vast tijdstip 1 keer per week dat e toernooi?

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-10 12:59
Voor meer info over de E-Divisie zie:
http://www.e-divisie.nl/

Daarop ook het speelschema, klassement en uitslagen.

• To easy
Ansjo schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 11:41:
Voor meer info over de E-Divisie zie:
http://www.e-divisie.nl/

Daarop ook het speelschema, klassement en uitslagen.
Aah nice!

• Byron010
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

Het niveau bij de e-divisie is toch een stuk lager dan verwacht, en de commentator gewoon puur vervelend. Ach ja... misschien verbeterd het nog.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Byron010 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 12:42:
Het niveau bij de e-divisie is toch een stuk lager dan verwacht, en de commentator gewoon puur vervelend. Ach ja... misschien verbeterd het nog.
Dat heb ik ook altijd als ik naar een potje van iemand anders kijk. Het niveau lijkt een stuk lager als dat het is.

Als ik Mitchel zo zie spelen dan vraag ik mij af waarom hij mij al 2x heeft weggetikt met 4-0 terwijl ik weet dat hij op alle gebieden een betere speler is als mij :+

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Vissert schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 12:46:
[...]

Dat heb ik ook altijd als ik naar een potje van iemand anders kijk. Het niveau lijkt een stuk lager als dat het is.

Als ik Mitchel zo zie spelen dan vraag ik mij af waarom hij mij al 2x heeft weggetikt met 4-0 terwijl ik weet dat hij op alle gebieden een betere speler is als mij :+
Ik bedoel ook niet dat ik het veel beter kan, maar ik had toch meer verwacht eigenlijk. (En zo hadden al mijn vrienden ook meer verwacht). Vooral ook als je kijkt naar opstellingen etc.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• RonaldMuijs
Byron010 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 12:48:
[...]

Ik bedoel ook niet dat ik het veel beter kan, maar ik had toch meer verwacht eigenlijk. (En zo hadden al mijn vrienden ook meer verwacht). Vooral ook als je kijkt naar opstellingen etc.
Heb je afgelopen weekend ook weekend league in Parijs gezien? Vond ik ook tegenvallen eerlijk gezegd. Niet echt dingen dat ik zo dacht van woow. Als ik die Kazooie op YouTube wel eens zag dacht ik wel woow die trucks etc wil ik ook kunnen. Maar wat ik vooral bij de pro's zag is dat ze continu bezig zijn met tactieken. In de finale ging er gewoon in 1 helft FIFA 4x op pauze om tactieken etc te veranderen.
Iets waar ik mezelf totaal niet mee bezig hou tijdens een potje. Dat zijn allemaal dingen waar je je mee onderscheid. De kleine dingentjes.
RonaldMuijs schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 13:07:
[...]

Heb je afgelopen weekend ook weekend league in Parijs gezien? Vond ik ook tegenvallen eerlijk gezegd. Niet echt dingen dat ik zo dacht van woow. Als ik die Kazooie op YouTube wel eens zag dacht ik wel woow die trucks etc wil ik ook kunnen. Maar wat ik vooral bij de pro's zag is dat ze continu bezig zijn met tactieken. In de finale ging er gewoon in 1 helft FIFA 4x op pauze om tactieken etc te veranderen.
Iets waar ik mezelf totaal niet mee bezig hou tijdens een potje. Dat zijn allemaal dingen waar je je mee onderscheid. De kleine dingentjes.
80% van fifa is je aanpassen aan de tegenstander. Je kunt niet van elke tegenstander winnen op de zelfde manier. Pro spelers switchen van tactiek/formatie in de rust als het niet loopt.
Vissert schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 13:09:
[...]

80% van fifa is je aanpassen aan de tegenstander. Je kunt niet van elke tegenstander winnen op de zelfde manier. Pro spelers switchen van tactiek/formatie in de rust als het niet loopt.
idd, ik ga soms wat meer pressen of inzakken, but thats it.

Ik heb gisteravond een potje seasons verloren met 10-0, en dat maakt me dan wel erg nieuwsgierig hoe de tegenstander zijn team simpelweg 2 a 3 maal sneller over het veld laat flitsen ivm met mijn team.

Dat zijn Pjanic er van de rand van de box er 5 inschiet in de eerste helft tegen mijn de Gea is net iets tevaak om mazzel te zijn.

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Bossie schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 13:15:
[...]

idd, ik ga soms wat meer pressen of inzakken, but thats it.

Ik heb gisteravond een potje seasons verloren met 10-0, en dat maakt me dan wel erg nieuwsgierig hoe de tegenstander zijn team simpelweg 2 a 3 maal sneller over het veld laat flitsen ivm met mijn team.

Dat zijn Pjanic er van de rand van de box er 5 inschiet in de eerste helft tegen mijn de Gea is net iets tevaak om mazzel te zijn.
Custom tactics build up play - speed op hoog, Opbouwen dus veel sneller maar je moet er wel mee om kunnen gaan. Spelers gaan dus vaak al lopen voordat jij je eigen pass hebt ontvangen.

Byron010 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 13:17:
[...]

Custom tactics build up play - speed op hoog, Opbouwen dus veel sneller maar je moet er wel mee om kunnen gaan. Spelers gaan dus vaak al lopen voordat jij je eigen pass hebt ontvangen.
Mjah, het gebeurt mij alleen maar als met Custom tactics aan het spelen/testen ben.
Ik zie de voordelen wel van snelle build-up play, maar ben bijvoorbeeld gevaarlijker als ik het 40-60 zet dan hoger.

Pressure/Aggression op hoog is datgene wat bij mij in ieder geval tot dit soort nederlagen lijdt.
Maar zet je het te laag, dan tikt de tegenstander er ook makkelijk door heen.

Bossie schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 13:29:
[...]

Mjah, het gebeurt mij alleen maar als met Custom tactics aan het spelen/testen ben.
Ik zie de voordelen wel van snelle build-up play, maar ben bijvoorbeeld gevaarlijker als ik het 40-60 zet dan hoger.

Pressure/Aggression op hoog is datgene wat bij mij in ieder geval tot dit soort nederlagen lijdt.
Maar zet je het te laag, dan tikt de tegenstander er ook makkelijk door heen.
Idd! Te hoge speed werkt ook bij mij in het nadeel. Ik speel op 60/65 speed geloof ik.

• MrMistral
Vissert schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 13:56:
[...]

Idd! Te hoge speed werkt ook bij mij in het nadeel. Ik speel op 60/65 speed geloof ik.
Ik vind juist dat mijn team nu pas echt begint te lopen nadat ik afgelopen week de speed op 90 ofzo heb gezet :)

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:10
Mijn god... Sinds die laatste update is FUT offline nagenoeg onspeelbaar geworden... Spelers reageren traag en sponzig, grote draaicirckels... Verder maakt de computer naar gelieven overtredingen waar nooit voor gefloten wordt... Passes komen nooit aan... Aannames...
MrMistral schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:05:
[...]

Ik vind juist dat mijn team nu pas echt begint te lopen nadat ik afgelopen week de speed op 90 ofzo heb gezet :)
Dat is puur toeval. Mijn manier is dé manier :+
Pyramiden schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:47:
Mijn god... Sinds die laatste update is FUT offline nagenoeg onspeelbaar geworden... Spelers reageren traag en sponzig, grote draaicirckels... Verder maakt de computer naar gelieven overtredingen waar nooit voor gefloten wordt... Passes komen nooit aan... Aannames...
Dit dus, de ene sessie is het prima, de andere sessie is het een compleet drama.
Het enige wat ik vraag is dat de gameplay constant is, kan toch niet zo moeilijk zijn :+

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-11 21:49
De speelstijl van Epsilon Gorilla spreekt mij erg aan, vandaar dat ik ook zijn custom tactics gebruik. Dit weekend weer een WL gedaan, helaas niet aan de 40 potjes toegekomen. Als ik alle 40 had gespeeld was elite halen realistisch geweest, nu helaas niet eens in goud3 gekomen :9 (17 wins uit 21 potjes)

[ Voor 4% gewijzigd door Daiov97 op 07-02-2017 15:16 ]

• To easy
Bossie schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:52:
[...]

Dit dus, de ene sessie is het prima, de andere sessie is het een compleet drama.
Het enige wat ik vraag is dat de gameplay constant is, kan toch niet zo moeilijk zijn :+
maar ook niet soms, maar echt elke patch gewoon. het is bijna knap te noemen ;)

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Daimen schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 15:16:
Dit weekend weer een WL gedaan, helaas niet aan de 40 potjes toegekomen. Als ik alle 40 had gespeeld was elite halen realistisch geweest, nu helaas niet eens in goud3 gekomen :9 (17 wins uit 21 potjes)
Ongeveer het zelfde probleem.. had helemaal niet genoeg tijd en toch nog in silver 1 gekomen, had nog ruim matches om gold te komen maar geen tijd :( en nu gaat het plaatsen ook gelijk weer vervelend. 3x finale en dan verliezen waarvan 2 door standard EA bs |:(

• El Profesor
Kun je meerdere custom tactieken presetten en tijdens de wedstrijd toepassen? Ik kom van PES af en dan kon je in het menu met 1 klik een tactiek laden. In het Fifa menu heb ik dit nog nergens gezien. Is het wel mogelijk? (Op de standaard tactieken na).

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-11 20:13
Zit er aan te denken om toch maar untradable summer SBC te gaan proberen (met de hoop op Pogba).
Aangezien ik geen coins meer heb zou ik een speler moeten verkopen om een kaart te kunnen kopen, heb nog wel Afrika cup inform in mijn club.

Nu heb ik nog wel zo'n 250 normale gouden spelers in mijn club, die ik zou kunnen upgraden, naar betere gouden kaarten.
Zou dit de moeite zijn?

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Protax schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 16:02:
Zit er aan te denken om toch maar untradable summer SBC te gaan proberen (met de hoop op Pogba).
Aangezien ik geen coins meer heb zou ik een speler moeten verkopen om een kaart te kunnen kopen, heb nog wel Afrika cup inform in mijn club.
Zit hier ook aan te denken.. ik heb de coins wel maar het risico is er zeker wel..

offtopic: Mooi logo! b2s ;) toevallig ook naar Hard Bass geweest?

• Protax
Byron010 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 16:06:
[...]

Zit hier ook aan te denken.. ik heb de coins wel maar het risico is er zeker wel..

offtopic: Mooi logo! b2s ;) toevallig ook naar Hard Bass geweest?
Offtopic, Thanks... Nee, heb jaren promotie werk gedaan voor UDC. Ik kwam op alle feestjes, maar tegenwoordig een stuk minder :9 ;)

• ErnstMid

ErnstMid

Protax schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 16:02:

Nu heb ik nog wel zo'n 250 normale gouden spelers in mijn club, die ik zou kunnen upgraden, naar betere gouden kaarten.
Zou dit de moeite zijn?
Je kunt die upgrade altijd een keer proberen, of het de moeite waard is... tjah, je levert 11 spelers in voor 2 anderen. Ligt eraan welke je terug krijgt natuurlijk ;)

Ik zou zelf de untradeable SBC niet zo snel doen, je hebt daar echt alleen wat aan als je met die speler gaat spelen. Moet je nog meer geluk hebben ;)

• Protax
ErnstMid schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 16:24:
[...]

Je kunt die upgrade altijd een keer proberen, of het de moeite waard is... tjah, je levert 11 spelers in voor 2 anderen. Ligt eraan welke je terug krijgt natuurlijk ;)

Ik zou zelf de untradeable SBC niet zo snel doen, je hebt daar echt alleen wat aan als je met die speler gaat spelen. Moet je nog meer geluk hebben ;)
Dacht dat het upgraden van normale gouden spelers geen kwaad kon, die kan je weer gebruiken voor andere SBC's. Maar goed, de coins zijn misschien ook wel welkom...

• ErnstMid

ErnstMid

Protax schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 16:31:
[...]

Dacht dat het upgraden van normale gouden spelers geen kwaad kon, die kan je weer gebruiken voor andere SBC's. Maar goed, de coins zijn misschien ook wel welkom...
Nee zeker waar, je krijgt er natuurlijk wel spelers voor terug die je in andere sbc's kunt stoppen :) Ik doe het af en toe, heb er wel kante uitgehaald :) Als je het zelf waard vindt, lekker doen toch?

De sbc's voor die otw kaarten heeft best pittige eisen vind ik zelf. Als je Pogba krijgt is het natuurlijk fantastisch maar de meeste kans heb je toch op mindere spelers.

• MrMistral
Vissert schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:47:
[...]

Dat is puur toeval. Mijn manier is dé manier :+
Nee, die van mij, duh 8)7

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-11 03:32

Turfschipper

Hup NAC

Xamsix schreef op maandag 6 februari 2017 @ 14:12:
De eerste E-Divisie wedstrijd staat op Twitch. Geen denderend niveau vind ik.

https://www.twitch.tv/videos/120117954
Was idd niet bijzonder. Het commentaar was wel heel erg tergend zeg. Houdt gewoon je mond zou ik zeggen.

Ik vraag me af, spelen zij een special build of zo? Ik zie dat het een vriendschappelijke pot is, maar wel met eigen gekozen spelers.

Hoe zit dat nu? Misschien met hun FUT team vriendschappelijk een pot opstarten wellicht, kan dat?

[ Voor 7% gewijzigd door Turfschipper op 07-02-2017 16:40 ]

• MrGeek
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-08 08:19
Turfschipper schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 16:39:
[...]

Was idd niet bijzonder. Het commentaar was wel heel erg tergend zeg. Houdt gewoon je mond zou ik zeggen.

Ik vraag me af, spelen zij een special build of zo? Ik zie dat het een vriendschappelijke pot is, maar wel met eigen gekozen spelers.

Hoe zit dat nu? Misschien met hun FUT team vriendschappelijk een pot opstarten wellicht, kan dat?
Ja gewoon vriendschappelijk "seizoen" starten.

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-11 03:32

Turfschipper

Hup NAC

Ok, cheers. Zou er nog een echte e-sports mode komen? Meen ergens gelezen te hebben dat EA graag zou zien dat FIFA e-sports echt serieus wordt.

[ Voor 97% gewijzigd door Turfschipper op 07-02-2017 16:54 ]

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:10
Turfschipper schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 16:39:
[...]

Bijvoorbeeld AZ speeld gewoon lekker met een bronzen bank, dus ik neem aan dat het de gewone versie van FIFA is. Het valt ook op dat bijna niemand longshots probeert... Omdat er te goed verdedigd wordt? Of momentum? })
Pagina: 1 ... 115 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.