We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Alleen heb geen spelers in de club zitten die ik over hebBossie schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 19:58:
[...]
Nee, maar als je BPL speelt dan heb je kans om de beste CDM/CAM eruit te halen.
De requirement is 82 rating, 30 chem, 1 OTW, dus als je een OTW hebt dan hoef je alleen maar steeds aan te vullen om een 82 rating te halen.
Vervolgens herhalen met de OTW die je uit je reward pack haalt.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Doe jij de OTW SBC ook?peeweeherman schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 21:55:
Ik heb op pc mijn otw Pogba weten te verkopen voor 3.7M, eind van de week maar eens wat leuke andere otw's inslaan, waaronder Kante
heb ik vandaag gedaan, had deze week een Sansone voor 60k gekocht, verder wat meuk uit mijn club, gelijk 1e keer Pogba. Twijfel of ik nog maar een rondje doe.
Ik speel ook op de PC. Alleen hoe pak jij het precies aan? Welke spelers koop jij ongeveer of heb jij nog veel over vanuit je club?peeweeherman schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 22:09:
[...]
heb ik vandaag gedaan, had deze week een Sansone voor 60k gekocht, verder wat meuk uit mijn club, gelijk 1e keer Pogba. Twijfel of ik nog maar een rondje doe.
Tradable OTW is toch gewoon 10 Rare gold spelers en de OTW?
[ Voor 6% gewijzigd door llovesoccerx7 op 04-02-2017 22:33 ]
Cons:::BB4E
Begovic die geen enkele bal meer tegen houd. En als hij ze al aanraakt gaan ze juist door hem de goal in. Matic en Can die aan de kant worden gezet alsof het niks is. Musa die sprint duels verliest en een Remy die zelfs van 6 meter over schiet...
PSN: Europhea
hmm Toure begint zowaar redelijk te scoren. Als ik rustig aanval (dus niet op de counter snel) dan heeft hij tijd om aan te sluiten en scoort hij regelmatig.Bossie schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 19:30:
[...]
Ben er sowieso nog niet helemaal uit, kan ook Gray/Son als ST gebruiken en dan Ibra als CAM.
Dan zou ik bijvoorbeeld Eriksen kunnen omruilen voor OTW Kante.
Verkoop fitness kaartjes is ontzettend wisselend, bijvoorbeeld dit uur maar 2 twee verkocht.
Maar wel voor 2100 per stuk, terwijl ik ook ze ook voor 1800 aanbied.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Net ook weer een potje waarbij mijn spelers constant met sliding tackles van achteren worden neergehaald, maar zelfs bij een aanval waarbij mijn spits een op een richting keeper gaat word er niet eens een kaart gegeven.
Daarentegen zijn er ook potjes waarbij elk duwtje een vrije trap is, het zou toch niet moeilijk moeten zijn om een scheids simpelweg een constante te maken.
Play beautiful enzo
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik heb zo'n beetje alles al wel gedaan om aan munten te komen.llovesoccerx7 schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 22:11:
[...]
Ik speel ook op de PC. Alleen hoe pak jij het precies aan? Welke spelers koop jij ongeveer of heb jij nog veel over vanuit je club?
Tradable OTW is toch gewoon 10 Rare gold spelers en de OTW?
In eerste instantie zo'n 60 euro er tegen aan geklapt, daarna handel in fitness kaarten, handel in kaarten met hunter of shadow, veel IF kopen in de week van uitbrengen en dan week of 4-6 weken later weer verkopen, SBC's, geen spelers verkopen (heb er ongeveer 1200 in de club), spelers voor 350 kopen en voor meer verkopen, hele competitie kopen en dan wachten op mooie SBC's, marquee matches SBC voorspellen en daar spelers voor inkopen, af en toe wat packluck (na begin niet veel pakjes meer gekocht), IF spelers kopen waarvan je verwacht dat ze een winter upgrade krijgen, meedoen aan weekend leagu, en vooral dit draadje goed volgen. Die OTW had ik ook gekocht omdat het deze week besproken werd.
Oh ja, en tussen door ook ruim 1100 wedstrijden gespeeld.
Ze gaan sowieso nog verder zakken, ze zitten tot vrijdag in packs inclusief de SBCStaafM schreef op zondag 5 februari 2017 @ 01:08:
Memphis OTW en Jesus OTW gekocht, leken me wel mooie investeringen. Son maar verkocht. speelde prima, maar niet zo bijzonder als ik had verwacht. plus hij zakt gigantisch snel in prijs (255K nog maar!)
Inderdaad! Ik hoop dat er opnieuw een aantal Belgen het Team van de week zullen halen, want ik ben een Belgisch elftal aan het bouwen. Ik verwacht in ieder geval dat Romelu Lukaku (vier doelpunten) en Dries Mertens (drie doelpunten) erbij zullen zijn. Eden Hazard heeft misschien ook een kans na zijn weergaloos doelpunt tegen Arsenal.shameblaster schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 23:11:
wordt een mooi TOTW aankomende week.....
Zat heel lang vast in divisie 4, en nu ben ik bijna in een keer door naar divisie 1.
(happy)
LWB: Sidibe (TOGS) / Peirrera(IF)
3 CBs: Perrin(IF), Silva, Marquinhos(IF) en afentoe Krychowiak(als CB)
RB: Pereira(IF) / Aurier
CM: Draxler / Verrati / Pastore / Moutinho
CAM: Boudabouz(IF) / Ben Arfa / Moutinho
SP: Braithwait(IF) / Plea (IF) / Cavani / Falcao
Iemand nog een idee welke speler ik zou kunnen halen voor backup? Ik heb niet echt tijd om te traden dus iets wat onder de 50k. Helaas zijn de OTW kaarten veel te duur en out of reach
[ Voor 7% gewijzigd door Royz op 05-02-2017 11:13 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
NaingolanRoyz schreef op zondag 5 februari 2017 @ 11:11:
Wie vinden jullie de beste calcio box to box speler? Brozovic SIF of Pjanic IF? Pjanic valt af denk ik. Heb nu Marchisio maar die vind ik niet echt aanwezig genoegHeb Casemiro als breker, Modric als CAM en moet iemand hebben die dus box to box mee kan doen.
Heb martial links en sturridge in de spits.
Zit zelf aan mane IF of shaqiri IF te denken.. Ervaringen?
Ik ben echt heel tevreden over Mane!Ambianz schreef op zondag 5 februari 2017 @ 13:04:
Iemand ervaring met rechterbuitenspelers in de premier league?
Heb martial links en sturridge in de spits.
Zit zelf aan mane IF of shaqiri IF te denken.. Ervaringen?
Heb hem rechts staan en depay links. Heerlijke snelle spelers
Heb zojuist deze gehaald als sub, voor 28k.Razenko schreef op zondag 5 februari 2017 @ 13:06:
[...]
Ik ben echt heel tevreden over Mane!
Heb hem rechts staan en depay links. Heerlijke snelle spelers
https://www.futbin.com/17/player/16790/pedro
Iig wel een IF Willems kan zomaar een goeie kaart worden, alleen jammer van de links.
Wauw die kan ik niet laten lopen voor die prijs. Snel even proberen en dan wellicht alsnog IF mane erbij halenBossie schreef op zondag 5 februari 2017 @ 13:49:
[...]
Heb zojuist deze gehaald als sub, voor 28k.
Heb zelf problemen om een goede snelle cam te vinden in een bpl squad. Lijkt me qua stata een prima speler voor op 10. De vraag is hoe is zijn stamina en chemistry. Voor de chemistry zou ik hem in game kunnen wisselenBossie schreef op zondag 5 februari 2017 @ 13:49:
[...]
Heb zojuist deze gehaald als sub, voor 28k.
Zelf zit ik op het moment ook een beetje vast en moet iets anders gaan proberen.Bjorn89 schreef op zondag 5 februari 2017 @ 09:58:
Hmm, sinds dat ik naar 5-2-1-2 ben geswitched ga ik best hard door de divisies heen
Zat heel lang vast in divisie 4, en nu ben ik bijna in een keer door naar divisie 1.
(happy)
LWB: Sidibe (TOGS) / Peirrera(IF)
3 CBs: Perrin(IF), Silva, Marquinhos(IF) en afentoe Krychowiak(als CB)
RB: Pereira(IF) / Aurier
CM: Draxler / Verrati / Pastore / Moutinho
CAM: Boudabouz(IF) / Ben Arfa / Moutinho
SP: Braithwait(IF) / Plea (IF) / Cavani / Falcao
Iemand nog een idee welke speler ik zou kunnen halen voor backup? Ik heb niet echt tijd om te traden dus iets wat onder de 50k. Helaas zijn de OTW kaarten veel te duur en out of reach100-300 k
Wil de 5-2-1-2 ook is een try gaan geven.
Mag ik vragen wat jij als spelerinstructies en custom tactics gebruikt?
Goede en snelle cam? -> Musa!Delano1992 schreef op zondag 5 februari 2017 @ 17:13:
[...]
Heb zelf problemen om een goede snelle cam te vinden in een bpl squad. Lijkt me qua stata een prima speler voor op 10. De vraag is hoe is zijn stamina en chemistry. Voor de chemistry zou ik hem in game kunnen wisselen
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Jesus otw is nu al een goede investering. Zen prijzen gaan na deze speelronde al gigantisch snel omhoog. Zag op futbin 560k al laagste buy now! Ik heb 285k betaald!Bossie schreef op zondag 5 februari 2017 @ 06:39:
[...]
Ze gaan sowieso nog verder zakken, ze zitten tot vrijdag in packs inclusief de SBC
Verwijderd
https://help.ea.com/en-us...on-in-fifa-ultimate-team/Sbakker1982 schreef op zondag 5 februari 2017 @ 18:33:
Weet iemand hoe je je Fut 17 beveiligingsvraag kan resetten?
Eigenlijk mag ik helemaal niet klagen, omdat mijn huidige formatie/tactiek deze week voor het eerst speelde (DKT + WL)
Vrijdag en vandaag helaas veel laten liggen, vrijdag door de lag die met de OTW release kwam en vandaag omdat ik graag gold 3 wilde halen en vervolgens in een vergelijkbare situatie had als met promotie kunnen pakken in seasons met nog 5 wedstrijden te gaan.
De belangrijkste les is voornamelijk dat WL echt onverbiddelijk is, en gewoon relaxed moet spelen.
Dat laatste is af en toe wel lastig want er zit echt een enorme hoop bullshit in.
Herkenbaar. Vandaag weer een poging gedaan maar merkte dat ik met seasons in de eerste helft mijn controller al naar buiten wil gooien...Bossie schreef op zondag 5 februari 2017 @ 19:08:
Ik heb mijn eerste weekend league inmiddels ook afgerond, gold 3 is het uiteindelijk geworden.
Eigenlijk mag ik helemaal niet klagen, omdat mijn huidige formatie/tactiek deze week voor het eerst speelde (DKT + WL)
Vrijdag en vandaag helaas veel laten liggen, vrijdag door de lag die met de OTW release kwam en vandaag omdat ik graag gold 3 wilde halen en vervolgens in een vergelijkbare situatie had als met promotie kunnen pakken in seasons met nog 5 wedstrijden te gaan.
De belangrijkste les is voornamelijk dat seasons echt onverbiddelijk is, en gewoon relaxed moet spelen.
Dat laatste is af en toe wel lastig want er zit echt een enorme hoop bullshit in.
Mijn controller heeft vandaag ook een paar deukjes opgelopen.Razenko schreef op zondag 5 februari 2017 @ 19:30:
[...]
Herkenbaar. Vandaag weer een poging gedaan maar merkte dat ik met seasons in de eerste helft mijn controller al naar buiten wil gooien...
Het leukste was toen ik aan het einde van een wedstrijd alleen op de keeper afging met een gelijke stand, vervolgens vanachteren gepakt met een sliding tackle, geen overtreding
Scheidsrechters zijn sowieso bijzonder slecht, ik snap dat een nuttige overtreding lastig te detecteren is, maar doorgebroken spelers neerhalen, of neertrekken is nu vrijwel altijd onbestraft.
Ja, precies. Dat laatste maakt het ook zo frustreren. Foutjes worden vrijwel direct afgestraft of je ze nou zelf gemaakt hebt of met de hulp van EABossie schreef op zondag 5 februari 2017 @ 19:08:
Ik heb mijn eerste weekend league inmiddels ook afgerond, gold 3 is het uiteindelijk geworden.
De belangrijkste les is voornamelijk dat WL echt onverbiddelijk is, en gewoon relaxed moet spelen.
PSN: MrMistral
Yep, Koning Musa staat altijd klaar om de trekker over te halenMrMistral schreef op zondag 5 februari 2017 @ 19:48:
[...]
Ja, precies. Dat laatste maakt het ook zo frustreren. Foutjes worden vrijwel direct afgestraft of je ze nou zelf gemaakt hebt of met de hulp van EA
En dat terwijl koning Musa bij mij echt alle ballen naast schiet en langzamer is als Wilfried Bony... ik blijf mij verbazen over de scheids, een kleine schouderduw zorgt al voor een gele kaart terwijl de tegenstander zonder problemen mijn spelers het veld af mag trappenBossie schreef op zondag 5 februari 2017 @ 20:01:
[...]
Yep, Koning Musa staat altijd klaar om de trekker over te halen
Wauw. TriestSR8 schreef op zondag 5 februari 2017 @ 20:19:
Ik kwam dit op het EA forum tegen.
Sommige mensen doen alles voor een win...
[afbeelding]
Ik hou het bij zilver 1. Nog veel potjes over, maar gewoon niet genoeg tijd gehad. En ik weiger meer te spelen als ik er geen zin in heb (zoals nu het geval is).
40 is ook gewoon te veel, dat ga ik ook niet weer doen.Bean77 schreef op zondag 5 februari 2017 @ 21:43:
Ook wel eens berichten gehad of ik wilde verliezen omdat iemand wilde promoveren. Echt triest zulke bedelposts.
Ik hou het bij zilver 1. Nog veel potjes over, maar gewoon niet genoeg tijd gehad. En ik weiger meer te spelen als ik er geen zin in heb (zoals nu het geval is).
Heb ik nog nooit (met afstand) gehaald.Bossie schreef op zondag 5 februari 2017 @ 21:50:
[...]
40 is ook gewoon te veel, dat ga ik ook niet weer doen.
Ik vind het leuk om zo wat wedstrijden te spelen. Maar probeer de fun factor zo hoog mogelijk te houden. En dat betekent niet ten koste van alles maar spelen. WL en packs zijn leuk om te doen, maar er zijn veel meer leukere dingen in het leven.
Wel een beetje makkelijk praten natuurlijk met het team wat je hebtBean77 schreef op zondag 5 februari 2017 @ 21:54:
[...]
Heb ik nog nooit (met afstand) gehaald.
Ik vind het leuk om zo wat wedstrijden te spelen. Maar probeer de fun factor zo hoog mogelijk te houden. En dat betekent niet ten koste van alles maar spelen. WL en packs zijn leuk om te doen, maar er zijn veel meer leukere dingen in het leven.
Hoe bedoel je?MrMistral schreef op zondag 5 februari 2017 @ 22:08:
[...]
Wel een beetje makkelijk praten natuurlijk met het team wat je hebt
Ik ben niet eens half zo goed als speler als mijn team hoor.
Overigens na een weekendje WL weet ik niet of nu Pogba of Toure de beste long shot king is in fifa17.
Na me altijd te hebben gefocussed op de Italiaanse competitie, ben ik nu bezig met een Engels team.
Ik had mazzel dat ik dit weekend een oranje Mané, uit een SBC pakje had waardoor ik gelukkig wat leuke spelers kon kopen.
Op het EA forum las ik een interessante post over de 532 tactiek, en ik dacht ja dat ik ga ik ook eens proberen. Speelt echt super leuk, en veel aanvallender dan ik dacht, echter schrok ik van het niveau van sommige BPL kaarten.
Vardy --> Waarin is hij nou echt goed? Rennen, maar voor de rest...
Gundogan --> Kan mij ook niet echt bekoren.
Ik heb nu dit:
http://www.futhead.com/17/squads/4406330/
Zien jullie snelle verbeteringen?
Dat je geen coins of pakketjes meer nodig hebt met het team wat je hebtBean77 schreef op zondag 5 februari 2017 @ 22:15:
[...]
Hoe bedoel je?
Ik ben niet eens half zo goed als speler als mijn team hoor.
Overigens na een weekendje WL weet ik niet of nu Pogba of Toure de beste long shot king is in fifa17.
Dit heb ik ook al.. wordt er helemaal gek van.. afgezakt van div. 2 naar div.4.. het maakt het spel allemaal minder leuk zo.colorsone schreef op zondag 5 februari 2017 @ 22:20:
Word echt schijt ziek van dit spel, tegenstanders kunnen in eens gewoon dwars door mijn verdediging heen lopen. Alsof ze er niet staan. En als ze er al staan lopen ze in eens de andere kant op???
Dat zeg jijMrMistral schreef op zondag 5 februari 2017 @ 22:37:
[...]
Dat je geen coins of pakketjes meer nodig hebt met het team wat je hebt
Ik heb nog wel eens wenslijstje hoor
Net even met mijn huidige team gekeken naar 532. Ziet er best wel leuk uit! Zeker aangezien ik verdedigend veel beter ben als aanvallend.. heb ik een goeie basis.Protax schreef op zondag 5 februari 2017 @ 22:23:
Ben onlangs opnieuw begonnen met een PS4 account.
Na me altijd te hebben gefocussed op de Italiaanse competitie, ben ik nu bezig met een Engels team.
Ik had mazzel dat ik dit weekend een oranje Mané, uit een SBC pakje had waardoor ik gelukkig wat leuke spelers kon kopen.
Op het EA forum las ik een interessante post over de 532 tactiek, en ik dacht ja dat ik ga ik ook eens proberen. Speelt echt super leuk, en veel aanvallender dan ik dacht, echter schrok ik van het niveau van sommige BPL kaarten.
Vardy --> Waarin is hij nou echt goed? Rennen, maar voor de rest...
Gundogan --> Kan mij ook niet echt bekoren.
Ik heb nu dit:
http://www.futhead.com/17/squads/4406330/
Zien jullie snelle verbeteringen?
Nog speciale tactics? Of gewoon de standaard dingen zoals backs op stay back en spitsen op get in behind
Oh dat geloof ik wel. Maar in jouw positie zou ik mij ook niet druk maken om wat wisselgeld en pakketjes uit de WL. Voor mij is het noodzakelijk inkomen om m'n team te versterken.Bean77 schreef op zondag 5 februari 2017 @ 22:50:
[...]
Dat zeg jij
Ik heb nog wel eens wenslijstje hoor
Dat is waar. Maar als dat wel zo zou zijn, dan word je nog vaak genoeg gepakt door EA als je ziet wat er dan vervolgens uit de pakjes komt. Vaak werkt een goed samengesteld gold team ook prima. In seasons merk ik juist een extra gemotiveerde tegenstander als ik met mijn 1e team speel ipv 2e team.MrMistral schreef op zondag 5 februari 2017 @ 23:18:
[...]
Oh dat geloof ik wel. Maar in jouw positie zou ik mij ook niet druk maken om wat wisselgeld en pakketjes uit de WL. Voor mij is het noodzakelijk inkomen om m'n team te versterken.
Weekend LeagueSbakker1982 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 00:33:
Kan iemand een samenvatting geven van de gebruikte termen hier? Of laten opnemen in de topic start post? Als beginnende fut'er is het soms niet te volgen... WL, SBC?????
Squad Building Challenge
OTW = Ones to Watch
IF = In Form
SIF = Second in Form
TIF= je kunt het wel raden. etc. etc.
MOTM= Man of the match
POTM = Player of the month
TOTGS= Team of the group stage
Edit: Ik dacht, laat ik eens gek doen en men OTW depay in een untradeable summer sbc stoppen: Sadio Mane otw! Prima ruil dacht ik!
[ Voor 12% gewijzigd door StaafM op 06-02-2017 01:12 ]
Leno! Doet het echt super goed bij mij. Vanavond pas eerste potjes van WL kunnen spelen. Heb er 10 gespeeld, 7 gewonnen 1 DC en 2 verloren. Had het niveau eerlijk gezegd wat hoger verwacht, hoop dat ik binnenkort wat meer kan spelen.llovesoccerx7 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 00:00:
Uhm TOTGS Fahrman iemand die is gebruikt? Is dat wat? Ik moet namelijk een bundesliga keeper hebben. ( neuer is te duur ).
PSN: Kidjuh
De eerste 10 potjes zijn het makkelijkst, daarna word je geloot in een bepaalde groep. En dan begint de ellende 😄Kidjuh schreef op maandag 6 februari 2017 @ 01:09:
[...]
Leno! Doet het echt super goed bij mij. Vanavond pas eerste potjes van WL kunnen spelen. Heb er 10 gespeeld, 7 gewonnen 1 DC en 2 verloren. Had het niveau eerlijk gezegd wat hoger verwacht, hoop dat ik binnenkort wat meer kan spelen.
Inderdaad haha!colorsone schreef op maandag 6 februari 2017 @ 01:28:
[...]
De eerste 10 potjes zijn het makkelijkst, daarna word je geloot in een bepaalde groep. En dan begint de ellende 😄
Heb mij dit weekend echt weer geërgerd vooral aan de incosistentie van alles joh
Ook een lichtpuntje: wat is Lacazette IF een heerlijke speler zeg. Niet normaal. Hij staat op 86 uit 85 wedstrijden. Bizar
Ik zag gisteren blakerevenge op youtube deze totgs fahrmann gebruiken in zijn weekend league. Hij is er super positief over.llovesoccerx7 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 00:00:
Uhm TOTGS Fahrman iemand die is gebruikt? Is dat wat? Ik moet namelijk een bundesliga keeper hebben. ( neuer is te duur ).
Qua stats ziet hij er ook goed uit en ook nog eens veel lengte. Als Neuer te duur is, dan is dit het beste alternatief (hoewel die ook nog wat kost uiteraard).
Dit:Razenko schreef op zondag 5 februari 2017 @ 23:10:
[...]
Net even met mijn huidige team gekeken naar 532. Ziet er best wel leuk uit! Zeker aangezien ik verdedigend veel beter ben als aanvallend.. heb ik een goeie basis.
Nog speciale tactics? Of gewoon de standaard dingen zoals backs op stay back en spitsen op get in behind
Instructions:
CBs: Stay Back
RB and LB: Balanced
LCM and RCM: Get Forward
CCM: Balanced
STs: Get in Behind, Press Back Line
Start the game on ATTACKING, long ball or counter. After up 1-0, go balanced. If winning after 70 minutes, go ultra defensive, counter.
Geen Custom tactics of iets, en voorkom H/M CB's
Is het proberen waard, het klinkt sowieso een beetje als elke pot tegen een 5atb team (overrompeld in het begin, vervolgens tegen de muur aan lopen tot het einde).Protax schreef op maandag 6 februari 2017 @ 07:37:
[...]
Dit:
Instructions:
Start the game on ATTACKING, long ball or counter. After up 1-0, go balanced. If winning after 70 minutes, go ultra defensive, counter.
Ja, het lijkt echt te werkenBossie schreef op maandag 6 februari 2017 @ 09:48:
[...]
Is het proberen waard, het klinkt sowieso een beetje als elke pot tegen een 5atb team (overrompeld in het begin, vervolgens tegen de muur aan lopen tot het einde).
In ieder geval loopt men niet meer zomaar door mijn verdediging heen, en aanvallend heb ik nog steeds genoeg mogelijkheden.
Als je wel Custom Tactics gebruikt, worden die bij deze setup gewijzigd na 70 minuten. Als je namelijk voor counter kiest, pakt hij ook de custom tactics voor counter.Protax schreef op maandag 6 februari 2017 @ 07:37:
[...]
Dit:
Instructions:
Statistisch gezien waarschijnlijk niet. Maar het is een spelletje, lekker proberenProtax schreef op maandag 6 februari 2017 @ 09:56:
Is het nog de moeite om 1x een OTW: Summer te proberen?
Lees op de andere fora dat mensen na 70x nog steeds geen Pogba te pakken hebben.
Zou wat spelers moeten verkopen, om het te kunnen financieren...
Ik zat ff te kijken naar de huidige prijzen van OTW's, vind het zelf vrij fors. Maar je krijgt er natuurlijk ook wel een voor terug. Dus als je het doet zou ik in ieder geval wel voor een tradeable gaan
[ Voor 20% gewijzigd door ErnstMid op 06-02-2017 10:03 ]
Dat is ook zonde! Dat geeft je weinig tijd om met je eventuele investeringen te oefenen.pelidee schreef op maandag 6 februari 2017 @ 09:59:
Zie dat we vanaf nu de rewards van de WL pas om 19:00 in de avond krijgen op Donderdag.
Waar lees je dat?pelidee schreef op maandag 6 februari 2017 @ 09:59:
Zie dat we vanaf nu de rewards van de WL pas om 19:00 in de avond krijgen op Donderdag.
Niet echt een aanrader om zolang achter elkaar te spelen. Ik ging van een 8 win streak over in een verliesreeks van 6. Normaal loop ik bij 2 verlies oprij weg maar ik dacht laat ik even doorgaan en zoveel mogelijk spelen.
Achteraf ben ik blij dart ik even heb gespeeld. Niet alles gegeven wat erin me zit maar toch weer lekkere packs aankomende week. Na 2x oprij een Reus uit die gratis pakketjes wil je ze toch erg graag weer hebben.
Zodra Mane een SIF krijgt zal de IF dezelfde rating behouden, maar de OTW zal de rating van de SIF krijgen.Razz89 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:14:
Wat is nou het verschil tussen IF mane en otw mane? Behalve dan het prijsverschil.
Zijn er trouwens nog andere spelers die niet hun deluxe edition pakketjes hebben gekregen vandaag?
IF Mane blijft deze rating (of hij moet een winter upgrade krijgen)Razz89 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:14:
Wat is nou het verschil tussen IF mane en otw mane? Behalve dan het prijsverschil.
OTW veranderd automatisch in de hoogste inform van de speler. Dus als Mane een SIF krijgt wordt deze kaart net zo hoog. Met de OWT weet je dus zeker dat je altijd dat je altijd de beste inform versie van een speler hebt.
Motm, Toty en tots kaarten tellen alleen niet mee voor upgrtrades van OTW kaarten.
Stapels en stapels met special cardsVissert schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:17:
Vissert is weer terug van een weekje weg. Heb ik nog wat gemist?
En een markt crashje. Super veel promo packs en een spannende weekend league met super slechte servers op vrijdag.Vissert schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:17:
Klinkt goed. Ik haal net even Traore uit een pack.. Had toch meer verwacht van de TOTT..
Ja die heb ik volgens mij nog mee gemaakt. Door de chinese packs voor half geld?RonaldMuijs schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:18:
[...]
En een markt crashje. Super veel promo packs en een spannende weekend league met super slechte servers op vrijdag.
Edit:
Nevermind.. Zie dat mijn team van een week geleden nu al 100k goedkoper is
[ Voor 7% gewijzigd door Vissert op 06-02-2017 10:21 ]
Hier gewoon de wekelijkse 3 pakjes, waar weer niks in zat.Pyramiden schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:15:
[...]
Zodra Mane een SIF krijgt zal de IF dezelfde rating behouden, maar de OTW zal de rating van de SIF krijgen.
Zijn er trouwens nog andere spelers die niet hun deluxe edition pakketjes hebben gekregen vandaag?
Hele climax met winter OTW'sVissert schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:17:
Maar speltechnisch gezien, nee niks gemist
Nee door allemaal promo packs door die nieuwe OTW en TOTT kaarten die in packs zaten. 55k packs etc. Zat er een bugg of iets in die packs vrijdagavond. Iedereen die toen packs heeft gekocht kreeg zaterdag nog een keer zijn packs gratis. Haalde ik toch nog een Marco Reus, inform en imotm uit.Packs terug verdiendVissert schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:20:
[...]
Klinkt goed. Ik haal net even Traore uit een pack.. Had toch meer verwacht van de TOTT..
[...]
Ja die heb ik volgens mij nog mee gemaakt. Door de chinese packs voor half geld?
Ja ik was toevallig online toen die SBCs online kwamen. Had meteen moeten anticiperen en een paar goedekope OTW moeten scoren..Bean77 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:22:
[...]
Hier gewoon de wekelijkse 3 pakjes, waar weer niks in zat.
[...]
Hele climax met winter OTW's
Maar speltechnisch gezien, nee niks gemist
Dit weekend wel Douglas Costa en Lloris in 1 pack uit de MM.
Doe je goedRonaldMuijs schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:22:
[...]
Nee door allemaal promo packs door die nieuwe OTW en TOTT kaarten die in packs zaten. 55k packs etc. Zat er een bugg of iets in die packs vrijdagavond. Iedereen die toen packs heeft gekocht kreeg zaterdag nog een keer zijn packs gratis. Haalde ik toch nog een Marco Reus, inform en imotm uit.Packs terug verdiend
Ik ging er eigenlijk vanuit dat het gewoon afgelopen was...Pyramiden schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:15:
[...]
Denk dat ik er straks maar een paar ga openen
Zijn niet de beste packs. Je kan bijv. beter wachten op all player all rare packs etc.Razz89 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:44:
Iemand nog wat leuks gehad uit de packs die nu te koop zijn?
Denk dat ik er straks maar een paar ga openen
Mijn OTW Mane investering is niet helemaal goed gegaan. Heb er 7 gekocht, maar helaas speelde Liverpool echt dramatisch. ik houd ze lekker vast. Heb de coins nu niet nodig en Mane gaat echt nog wel een IF krijgen.
Als zijn stamina in FUT enigzins gebaseerd is op de werkelijkheid, dan zou het me ontzettend verbazen als hij dit seizoen nog een IF krijgt. Tenzij Klopp een andere tactiek gaat hanteren, of hem steeds na 60/70 minuten gaat wisselenLekkerboeie86 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:49:
Gisteren gewoon naar divisie 3 gepromoveerd! Best trots op aangezien diverse Tweakers hebben bewezen dat ik er niets van kan![]()
Mijn OTW Mane investering is niet helemaal goed gegaan. Heb er 7 gekocht, maar helaas speelde Liverpool echt dramatisch. ik houd ze lekker vast. Heb de coins nu niet nodig en Mane gaat echt nog wel een IF krijgen.
@hierboven, ik had vanochtend mijn wekelijke drie pakketjes
[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 06-02-2017 11:06 ]
Twijfel om nu mijn Botteghin te verkopen i.v.m. mogelijk nieuwe IF...
Zeker houden...die IF was van TOTW1, dus altijd veel waardsirkeith schreef op maandag 6 februari 2017 @ 11:06:
Hmm, ik heb een twijfel geval... Botteghin is door VI uitgeroepen tot speler van de week (de 0 gehouden + 1 doelpunt). Zou dus wel kans maken op een IF. Echter heeft Jetro Willems 2 keer gescoord als een verdediger, die krijgt dus (denk ik) vrijwel zeker een IF... Laatst waren er ook 2 IF's uit België, maar bijna altijd is het er maar 1 uit een kleiner voetballand...
Twijfel om nu mijn Botteghin te verkopen i.v.m. mogelijk nieuwe IF...
PSN: Maichel
Gaat de prijs van Pogba uiteindelijk weer toenemen? Want dan wacht ik misschien nog even met verkopen.
Ik heb hem ook al vanaf het begin.Maichel schreef op maandag 6 februari 2017 @ 11:08:
[...]
Zeker houden...die IF was van TOTW1, dus altijd veel waard
Alleen als er een nieuwe IF komt, dan daalt de waarde van deze kaart van 70k naar zo'n 13k.... Das aardig wat voor mij
Echt? Mmm, dan gaat er hier ook iets misBossie schreef op maandag 6 februari 2017 @ 11:05:
[...]
Als zijn stamina in FUT enigzins gebaseerd is op de werkelijkheid, dan zou het me ontzettend verbazen als hij dit seizoen nog een IF krijgt. Tenzij Klopp een andere tactiek gaat hanteren, of hem steeds na 60/70 minuten gaat wisselen
@hierboven, ik had vanochtend mijn wekelijke drie pakketjes
(*"@#(*@# EA !!!1!!1!!! WAT KUNNEN ZE WEL!!1!!! 1!! /s
Moest hem discarden want ik had hem al van de TOTT SBC ....
Nope. TOTW1 kaarten blijven altijd duur, want TOTW1.sirkeith schreef op maandag 6 februari 2017 @ 11:16:
[...]
Ik heb hem ook al vanaf het begin.
Alleen als er een nieuwe IF komt, dan daalt de waarde van deze kaart van 70k naar zo'n 13k.... Das aardig wat voor mij
PSN: Maichel
Mwoa, kijk bijvoorbeeld eens bij Donnarruma: https://www.futbin.com/17/player/360/DonnarummaMaichel schreef op maandag 6 februari 2017 @ 11:19:
[...]
Nope. TOTW1 kaarten blijven altijd duur, want TOTW1.
Op het moment dat zijn 2e IF kwam, ging hij van > 70.000 naar < 20.000...
TOTW1 kaarten zijn duur omdat er vrij weinig van zijn, maar als er een betere kaart komt waar er dan weer super veel van zijn, daalt de waarde echt hard.
63k op ps4 alsirkeith schreef op maandag 6 februari 2017 @ 11:25:
[...]
Mwoa, kijk bijvoorbeeld eens bij Donnarruma: https://www.futbin.com/17/player/360/Donnarumma
Op het moment dat zijn 2e IF kwam, ging hij van > 70.000 naar < 20.000...
TOTW1 kaarten zijn duur omdat er vrij weinig van zijn, maar als er een betere kaart komt waar er dan weer super veel van zijn, daalt de waarde echt hard.
Balen zeg!pelidee schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:10:
Bji het inloggen zojuist op FUT op de PS4.
Als de WL packs komen, dan is de OTW SBC nog actief toch?
Het plan was tenminste om mijn rewards in de SBC te gooien.
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.