Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-11 20:33
Iemand die mij wat advies kan geven? Ik heb nog een aantal OTW spelers, en twijfel of dat ik ze nu moet verkopen nu de prijs weer relatief hoog ligt:

OTW Stones
OTW Sane
OTW Sansone
OTW Giuliano
OTW Milik
OTW Krychowiak
OTW Gaitan

Er gaan geruchten over een OTW SBC enzo, en sommige spelen nog redelijk wat bij hun club. Maar nu de prijzen weer redelijk gunstig liggen, twijfel ik dus over een eventuele verkoop....

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

(jarig!)
Bean77 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:32:
[...]

Daar heb je wel een punt met de Balance/Agility. Ik ga de engine eerst eens proberen. Thanks.

Ga hier de WL mee in
https://www.futbin.com/17/squad/950727
_/-\o_ _/-\o_ sick!

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:48:
[...]

Wat fifa points, wekelijkse "free" packs, veel handelen, geluk hebben met juiste timing aankopen/verkoop.

Mijn 2e team is wel wat minder. https://www.futbin.com/17/squad/993654

[...]
Zou je mij een paar tips kunnen geven over hoe je handelt :)? De manier van de conditiekaarten weet ik al alleen heb jij misschien nog andere handelstips? Alvast bedankt!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

(jarig!)
Vandaag zou de eerste batch winter upgrades toch uitkomen?
Verwijderd schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 13:25:
[...]

Zou je mij een paar tips kunnen geven over hoe je handelt :)? De manier van de conditiekaarten weet ik al alleen heb jij misschien nog andere handelstips? Alvast bedankt!
In deze fase van fifa zit alleen nog in fitness kaarten (moet er nog 660 verkopen).
Maar in het begin ook in bepaalde populaire shirts/badges gehandeld. En bepaalde spelers heel dominant. Weliswaar met een lagere winstmarge, maar door aantallen kan dit ook oplopen.
Nu vind ik spelers wat tricky omdat het wat afhankelijk is van acties van EA.
Op youtube zijn er voldoende filmpjes te vinden van bepaalde instellingen waar je op zoekt en dan gaat snipen.
Bijv. spelers met een hunterkaart onder de 1.2k ofzo. Die verkopen voor veel meer doorgaans.
Zijn nog steeds 11 spelers. Een goede tegenstander kan nog steeds (makkelijk) van mij winnen. Een goed team met goede workrates en goede stats op de juiste plek kan minstens zo gevaarlijk zijn.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

sirkeith schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 13:21:
Iemand die mij wat advies kan geven? Ik heb nog een aantal OTW spelers, en twijfel of dat ik ze nu moet verkopen nu de prijs weer relatief hoog ligt:

OTW Stones
OTW Sane
OTW Sansone
OTW Giuliano
OTW Milik
OTW Krychowiak
OTW Gaitan

Er gaan geruchten over een OTW SBC enzo, en sommige spelen nog redelijk wat bij hun club. Maar nu de prijzen weer redelijk gunstig liggen, twijfel ik dus over een eventuele verkoop....
Ik zou eerst kijken hoeveel winst je zou maken als je ze nu zou verkopen. Dat er een OTW SBC aankomt is duidelijk, maar of deze OTW's nodig heeft is simpelweg een gok.

Als alle OTWs in de reward packs kunnen zitten, dan zouden veel mensen wel een gokje willen wagen omdat bijvoorbeeld Pogba een mogelijk is. Als het alleen de nieuwe OTWs zijn dan is het waarschijnlijk niet de moeite waard.

Gebaseerd op de wintertransfers, denk ik dat de nieuwe OTWs weinig spannend zullen zijn, tenzij EA ons verrast met Gabriel Jesus.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11 16:32
Verwijderd schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 13:25:
[...]

Ik heb Messi bij elkaar gespaard (778k toentertijd) door spelers te zoeken die in de Franse Ligue 1 SBC nodig waren, die niet in packs zaten. Zoals bijvoorbeeld een RM van Dijon. Kocht ik de rechtsbuiten, zette hem om met een RW naar RM kaart (die kost 150) en verkocht hem met 1000 coins winst. Dat lukte serieus. Maar er zijn er meer achter gekomen.

Erg veel verdiend aan Vetokele van Zulte Waregem, maar die is nu gewoon totaal gepricefixed. Niks meer aan te verdienen.

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11 16:32
Bossie schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 14:17:
[...]

Ik zou eerst kijken hoeveel winst je zou maken als je ze nu zou verkopen. Dat er een OTW SBC aankomt is duidelijk, maar of deze OTW's nodig heeft is simpelweg een gok.

Als alle OTWs in de reward packs kunnen zitten, dan zouden veel mensen wel een gokje willen wagen omdat bijvoorbeeld Pogba een mogelijk is. Als het alleen de nieuwe OTWs zijn dan is het waarschijnlijk niet de moeite waard.

Gebaseerd op de wintertransfers, denk ik dat de nieuwe OTWs weinig spannend zullen zijn, tenzij EA ons verrast met Gabriel Jesus.
Gabriel Jesus zit er bij, heb ik op twitter gezien iig. Ook een 76 Bailey van leverkusen met prima stats.

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-11 21:13
Skann schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 14:28:
[...]

Ik heb Messi bij elkaar gespaard (778k toentertijd) door spelers te zoeken die in de Franse Ligue 1 SBC nodig waren, die niet in packs zaten. Zoals bijvoorbeeld een RM van Dijon. Kocht ik de rechtsbuiten, zette hem om met een RW naar RM kaart (die kost 150) en verkocht hem met 1000 coins winst. Dat lukte serieus. Maar er zijn er meer achter gekomen.

Erg veel verdiend aan Vetokele van Zulte Waregem, maar die is nu gewoon totaal gepricefixed. Niks meer aan te verdienen.
Inderdaad een beetje handelen met SBC spelers is goed te doen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit jaar niet eens echt zwaar heb zitten handelen, als ik een SBC aan het doen ben op een paar spelers bieden en die in mn transferlijst houden zodat ik weer op ze kan bieden.

Maar ondertussen toch al 1.4 miljoen verdiend schijnt het :/, weet alleen niet waar al dat geld is :P. Aangezien ik ook nog 650k heb verdiend met wedstrijden. En m'n duurste speler heb ik gewoon uit een pack gehaald.

Iemand trouwens een idee of het het waard is om Lloris te vervangen door Neuer?

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 23:17
pelidee schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:15:
[...]

Heb je alle catalogus items al gekocht? Ballen, Tenue's, Coinboosts?
De meeste dingen wel, sommige nog niet omdat ik nog niet in level 40 zit.

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Is de no-löss glitch terug? 4 potjes weekend league nergens laat van gehad 3 winst wn 1 terecht verloren. Daarna 2 potjes waar de eerste x m'n tegenstander bij de aftrap pauze drukt en ik na 10 seconde ineens uit ultimate team vlieg en dus een verlies kreeg. 2de potje 2-0 voor met rust en tijdens de rust ineens pats boem uit ultimate team en een verlies erbij.

Sta nu dus 3-3 terwijl ik er maar 1 echt verloren heb. Ben nog niet heel boos omdat m'n gameplay wel aarsig is vandaag maar moet niet te vaak meer gebeuren.

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
RonaldMuijs schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 15:57:
Is de no-löss glitch terug? 4 potjes weekend league nergens laat van gehad 3 winst wn 1 terecht verloren. Daarna 2 potjes waar de eerste x m'n tegenstander bij de aftrap pauze drukt en ik na 10 seconde ineens uit ultimate team vlieg en dus een verlies kreeg. 2de potje 2-0 voor met rust en tijdens de rust ineens pats boem uit ultimate team en een verlies erbij.

Sta nu dus 3-3 terwijl ik er maar 1 echt verloren heb. Ben nog niet heel boos omdat m'n gameplay wel aarsig is vandaag maar moet niet te vaak meer gebeuren.
Ik zag op twitter dat er wat problemen waren met FUT, wellicht dat je daar last van had.

Ben benieuwd wat er gebeurd er als OTW SBC's komen, of de servers weer laggy worden net als bij TOTS.

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-11 14:33

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Zou iemand is naar mijn gameplay willen kijken?

Waar kan ik verbeteren en hoe ga ik meer kansen creëren?

Ik kan na de patch niet meer scoren en mijn verdediging is gatenkaas. Heb nu ondertussen 9 wedstrijden op rij verloren. Begin er flink van te balen.

Hieronder is een stuk gameplay van mijn laatste wedstrijd.

Mijn iRacing Profiel

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-11 09:09
Het nog steeds slow motion gameplay bij mij in de WL :'(

Edit: vooral het passen, spontaan uitstappen van verdedigers en het mannetje wisselen is echt drama. Ik snap dat niet 8)7

[ Voor 52% gewijzigd door MrMistral op 03-02-2017 17:09 ]

PSN: MrMistral

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09:27
ind0mi schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 13:52:
Vandaag zou de eerste batch winter upgrades toch uitkomen?
Ik heb gelezen dat dit met een week is uitgesteld.

Ik ben wel benieuwd wie het worden.

• RonaldMuijs
MrMistral schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 16:49:
Het nog steeds slow motion gameplay bij mij in de WL :'(

Edit: vooral het passen, spontaan uitstappen van verdedigers en het mannetje wisselen is echt drama. Ik snap dat niet 8)7
Ik kan ook wel huilen uit frustratie van de late passen ga je vaker knopje indrukken waardoor die hem in eens zo doorpaast oid. Maar heb van het weekend bijna geen tijd dus moet vandaag eigenlijk wel zoveel mogelijk spelen. Stond 3-3 en krijg het nu voor elkaar om 4-6 te gaan. Ik denk dat ik zondag verder ga en me komende week anders maar voor volgende week plaats. Zo haal ik nooit elite voor de maand.

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06:45
Bossie schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 13:13:
Wat zijn de ervaringen hier overigens met TIF Kane in een twee spitsen systeem?
Ik zoek eigenlijks een ander type spits naast Ibra, maar Kane is qua finishing etc veel voor relatief weinig.
Ik heb IF Gray en SIF Benteke, waarvan ik de eerste de fijnste vind naast POTM Ibra vanwege workrates en pace. Ibra functioneert voor hold up play en dan met TIF Eriksen en IF Gray erom heen. Werkt perfect. Ik zou sowieso iets met H/L of H/M nemen omdat (mijn) Ibra best veel terugzakt en je dan niemand hebt voor de counter.

Ik wilde ook graag TIF Kane halen omdat het Kane is O-) maar heb nu even niet genoeg coins tenzij ik iets verkoop. Laat maar weten als jij hem heb getest.

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Ik heb op dit moment een premier league team. Ik mis alleen nog een goede cam en Rm. Heb er momenteel voor cam Rooney, alli en cazorla. Op Rm deulofeu en mane. Maar wil ze upgraden. Welke speler raden jullie aan?
Casual Ruud schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 17:54:
[...]

Ik heb IF Gray en SIF Benteke, waarvan ik de eerste de fijnste vind naast POTM Ibra vanwege workrates en pace. Ibra functioneert voor hold up play en dan met TIF Eriksen en IF Gray erom heen. Werkt perfect. Ik zou sowieso iets met H/L of H/M nemen omdat (mijn) Ibra best veel terugzakt en je dan niemand hebt voor de counter.

Ik wilde ook graag TIF Kane halen omdat het Kane is O-) maar heb nu even niet genoeg coins tenzij ik iets verkoop. Laat maar weten als jij hem heb getest.
Ik gebruik momenteel Martial, hoop eigenlijk op Son juist vanwege wat jij ook aangeeft met Gray.
Dat zijn eigenlijk ook de enige twee Spitsen die ik momenteel heb vandaar dat ik op zoek ben.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• MrMistral
afca123 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 17:56:
Ik heb op dit moment een premier league team. Ik mis alleen nog een goede cam en Rm. Heb er momenteel voor cam Rooney, alli en cazorla. Op Rm deulofeu en mane. Maar wil ze upgraden. Welke speler raden jullie aan?
Ik vond Rooney zelf altijd wel een fijne cam! Ozil misschien? En Willian op RM!
RonaldMuijs schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 17:53:
[...]

Ik kan ook wel huilen uit frustratie van de late passen ga je vaker knopje indrukken waardoor die hem in eens zo doorpaast oid. Maar heb van het weekend bijna geen tijd dus moet vandaag eigenlijk wel zoveel mogelijk spelen. Stond 3-3 en krijg het nu voor elkaar om 4-6 te gaan. Ik denk dat ik zondag verder ga en me komende week anders maar voor volgende week plaats. Zo haal ik nooit elite voor de maand.
Ja exact man! Heb jij ook het gevoel dat veel passes ook te zacht worden gegeven? Of komt dat omdat er blijkbaar een vertraging is en ik de passknop te vroeg loslaat?

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-11 21:13
afca123 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 17:56:
Persoonlijk vind ik De Bruyne heerlijk spelen, Coutinho is wel handig qua dribbelen. Heb Ozil ook nog in m'n club maar heb 'm nog niet geprobeerd.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Je passes zijn te lang (passing in custom tactics iets lager zetten). Je speelt te aanvallend, en houd de bal niet af. Terug spelen en ruimte maken ipv jezelf er doorheen willen beuken. Dan zijn je schoten op doel niet kansrijk.

YouTube: FIFA 17 ADVANCED DRIBBLING TUTORIAL! HOW TO MASTER THE FACE UP DRIBB... - dribbelen

YouTube: FIFA 17 ULTIMATE FINISHING TUTORIAL! HOW TO CHOOSE THE BEST FINISH I... - scoren

YouTube: HOW TO WIN MORE IN FUT CHAMPIONS WITH THE BEST GERMAN PRO! FIFA 17 U... - winnen

• RonaldMuijs
MrMistral schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 18:08:
[...]

Ik vond Rooney zelf altijd wel een fijne cam! Ozil misschien? En Willian op RM!

[...]

Ja exact man! Heb jij ook het gevoel dat veel passes ook te zacht worden gegeven? Of komt dat omdat er blijkbaar een vertraging is en ik de passknop te vroeg loslaat?
Ik zie een ruimte en druk spelen en dan speelt die een seconde later ofzo pas. Dan is het gat allang dicht. Ben je er eindelijk door schiet die te laat. Alles is ruk.

• Fraaank
De SBCs zijn er!

• RonaldMuijs
Ik ben zo'n loser... 2x 50k pakket geopend en al Mn coins zijn weer weg.

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 19:04
De sqc benamingen in het nederlands zijn om te janken zo slecht. :(

• llovesoccerx7
  • Laatst online: 24-11 00:54
RonaldMuijs schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 19:08:
Dat weet je als je 2x 50k koopt dat je het van je budget af gaat.

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
enig idee wanneer de winter upgrades komen?

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-11 21:49
Verwijderd schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 21:18:
[...]

Ja je hebt gelijk, ik heb snel m'n Allison verkocht en heb nu Benaglio IF en Calhanoglu IF gekocht. Waarschijnlijk heb je IF's nodig voor die SBC.
Sorry :S Had dit niet van ea verwacht...

• JJoosterman
RonaldMuijs schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 19:08:
Dat deed ik in December 1 keer. Ik weet hoe je je voelt.. Sindsdien heb ik nog maar alleen de packs gekocht die vorige week in de aanbieding waren. Dat waren wel fijne packs. En ook leuke prijzen.

• Spacejockey
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-11 22:19
Traore heeft ook een oranje kaart gekregen voor de Eredivisie spelers onder ons.
MrMistral schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 18:08:
[...]

Er was idd een beetje lag, maar sinds 19:00 is mijn passing/player switching echt helemaal stuk

• RonaldMuijs
Bossie schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 20:12:
[...]

Er was idd een beetje lag, maar sinds 19:00 is mijn passing/player switching echt helemaal stuk
Zo jammer dat zulk soort dingen de potjes beïnvloeden.
RonaldMuijs schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 20:16:
[...]

Zo jammer dat zulk soort dingen de potjes beïnvloeden.
FUT Servers are currently undergoing a lot of traffic, please try again :(

Verwijderd

Ik had die OTW zomer SBC gedaan en ik kreeg Milik eruit... meteen verkocht voor 83k. Helaas veel verlies en geen Pogba... Maar bij mij liep heel fifa vast. De EA servers zijn zwaar overbelast. Ik kon niet eens meer in de transfermarkt.

• colorsone
  • Laatst online: 23-11 21:42
Verwijderd schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 20:26:
Ik had die OTW zomer SBC gedaan en ik kreeg Milik eruit... meteen verkocht voor 83k. Helaas veel verlies en geen Pogba... Maar bij mij liep heel fifa vast. De EA servers zijn zwaar overbelast. Ik kon niet eens meer in de transfermarkt.
Jup ik ook Milik 😡

• JJoosterman
Vraagje, ik ben sinds oktober pas begonnen met fifa fut. Normaal kom ik prima uit de sqc, alleen nu niet. Welke kaarten zijn die veelbelovende spelers die er ook bij moeten naast team van de week speler? Toch niet die zwarten kaarten die niet te betalen zijn toch?
Sakho uit een Rare player upgrade pack, helaas untradable.
Misschien maar gebruiken voor de OTW SBC

edit: Sane :X

[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 03-02-2017 21:01 ]

• colorsone
Bossie schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 20:41:
[...]

Sakho uit een Rare player upgrade pack, helaas untradable.
Misschien maar gebruiken voor de OTW SBC

edit: Sane :X
Ik had walker dus kon de mijne goed verkopen voor 20k..
colorsone schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 21:27:
[...]

Ik had walker dus kon de mijne goed verkopen voor 20k..
Untradeble helaas, maar misschien pakt hij nog een upgrade bij City.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Ik kan mn geluk weer op, had een hoop opgespaard voor vanavond. Ik ben een Matic rijker... zaad packluck.

Verwijderd

Is het slim om nu pjanic OTW te kopen? Er is een OTW crash!!! Pjanic nog maar 140k!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 22:37:
Is het slim om nu pjanic OTW te kopen? Er is een OTW crash!!! Pjanic nog maar 140k!
Het is slim om vooral niet teveel naar andere te luisteren ;) je zou zo maar al je OTW's gisteren hebben verkocht :p

Verwijderd

bbblije schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 22:39:
[...]

Het is slim om vooral niet teveel naar andere te luisteren ;) je zou zo maar al je OTW's gisteren hebben verkocht :p
Dat klopt, alleen de goeie OTW kaarten zijn gehalveerd in prijs (kijk Pogba, Pjanic, Hummels). Weet iemand de oorzaak hiervan? Rare markt...
Verwijderd schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 22:37:
Wow heb otw pjanic gisteren dan net op tijd verkocht voor iets van 270/280k

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Spacejockey
Alle OTW Depay's gingen voor 250k, dus ik dacht even slim te zijn door er eentje voor 150k te kopen. Nog geen uur later gaan ze al voor 140k. Had geluk dat ik die van mij nog snel voor 160k kon verkopen, nog even en ze gaan voor minder dan 100.

Verwijderd

Spacejockey schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 22:59:
Alle OTW Depay's gingen voor 250k, dus ik dacht even slim te zijn door er eentje voor 150k te kopen. Nog geen uur later gaan ze al voor 140k. Had geluk dat ik die van mij nog snel voor 160k kon verkopen, nog even en ze gaan voor minder dan 100.
Gaan ze nog verder dalen???

• llovesoccerx7
Ja tuurlijk Depay is bagger... Dus die wil niemand straks meer.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-11 16:33
Ik heb 5x OTW Mane gekocht voor 150K p/s. Bijna 100K gedaald :)
ben benieuwd wat er gaat gebeuren als hij morgen scoort :p

• llovesoccerx7
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 23:10:
Ik heb 5x OTW Mane gekocht voor 150K p/s. Bijna 100K gedaald :)
ben benieuwd wat er gaat gebeuren als hij morgen scoort :p
Als hij start ;) Pijntes.

• Spacejockey
Depay wel gok ik, hij is nu al 120k (wel op PC, de markt is daar misschien anders dan op consoles).

Spelen er nog meer mensen met een Eredivisie team? Ben wel benieuwd of ik nog goede spelers over het hoofd heb gezien. Ik wil IF Sanchez proberen, maar die is zo'n beetje uitgestorven op PC.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/54fh19Z.jpg

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Er zit bij mij ook een enorm verschil qua speelbaarheid in bijvoorbeeld de ochtend (eens potje om 6:00 uur in de ochtend), en de avond.

Het is enorm vreemd maar de menu's zijn veel smoother (wat ik raar vind want zoiets moet lokaal gebeuren toch?)
Gameplay veel smoother(online)

EA mag echt wel wat aan hun servers doen

Btw, er is nog een normale Payet kaar voor Ligue 1 op de PC te zien? Alleen die One To Watch Oo?

[ Voor 13% gewijzigd door Bjorn89 op 03-02-2017 23:45 ]

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-11 16:33
Geloof wel dat het de bedoeling is dat hij start. Heb er nu 7 totaal. Prijs lijkt nogsteeds wat te zakken. De goedkoopste die ik heb is 136K. Ben benieuwd :D

Ook nog een OTW Bailey uit een pakje, maar geloof niet dat hij me nog rijker gaat maken.

[ Voor 12% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 03-02-2017 23:53 ]

Heb nu zo'n 1 otw zomer pack. Durf bijna niet te openen als er een noob speler in zit.
Packluck is dit jaar al niks, zou me niks verbazen als er een alisson ofzo uitkomt.....
Even maar wat lekkers inschenken zodat ik me kan bezatten als het de waarheid wordt :P

• MrMistral
Speelt zo soepel als gesmolten roomboter nu. Wat een vaag kutspel is het ook.

Bean77 schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 00:06:
Heb nu zo'n 1 otw zomer pack. Durf bijna niet te openen als er een noob speler in zit.
Packluck is dit jaar al niks, zou me niks verbazen als er een alisson ofzo uitkomt.....
Even maar wat lekkers inschenken zodat ik me kan bezatten als het de waarheid wordt :P
Ik heb een untradeable Sane, maar het heeft ook me ook niets gekost (OTW Sakho uit gold player upgrade SBC).

EA heeft inmiddels de pricerange voor Son aangepast, er zijn nu voldoende op de markt voor 400k inclusief eentje voor mij :)

Eerste maal Weekend League valt niet tegen, veel spannende potjes maar helaas niet een bijzonder goede score doordat ik in mijn enthousiasme graag wilde spelen tijdens de Winter OTW release.

Morgen maar weer verder met Son/Gray in de spits en Ibra als Cam erachter.

Bossie schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 00:23:
[...]

Ik heb een untradeable Sane, maar het heeft ook me ook niets gekost (OTW Sakho uit gold player upgrade SBC).

EA heeft inmiddels de pricerange voor Son aangepast, er zijn nu voldoende op de markt voor 400k inclusief eentje voor mij :)

Eerste maal Weekend League valt niet tegen, veel spannende potjes maar helaas niet een bijzonder goede score doordat ik in mijn enthousiasme graag wilde spelen tijdens de Winter OTW release.

wtf otw morata, ik wist het......
maar goed, had ik er ook niet aan moeten beginnen :P

Met WL zie je ook dat spelers in de 2e helft vanaf de 70ste minuut ongeduldig worden en meer gaan forceren. Ik probeer dan zo rustig mogelijk te blijven en in de omschakeling/counter nog toe te slaan.

• StaafM
100K pack geopend .. Oranje Walcot, hell yeah!

Weet iemand wanneer de winter upgrades komen? Heb nog stuk of 7 87 rated icardi's op de transferlist staan die wachten op een upgrade..
Bean77 schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 00:41:
[...]

wtf otw morata, ik wist het......
maar goed, had ik er ook niet aan moeten beginnen :P

Met WL zie je ook dat spelers in de 2e helft vanaf de 70ste minuut ongeduldig worden en meer gaan forceren. Ik probeer dan zo rustig mogelijk te blijven en in de omschakeling/counter nog toe te slaan.
door blijven gaan tot je Pogba (of Kante) hebt!
Als ik tijdens de WL genoeg fitness kaartjes verkoop, dan ga de untradeable SBC nog wel een paar maal herhalen.

Bossie schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 00:45:
[...]

door blijven gaan tot je Pogba (of Kante) hebt!
Als ik tijdens de WL genoeg fitness kaartjes verkoop, dan ga de untradeable SBC nog wel een paar maal herhalen.
Kante heb ik al :P
2e OTW was Alisson 8)7

• StaafM
Hahaha zag net bij Nephentez dat de Ones to Watch winter tradeable sbc normale kaarten gaf ipv OTW's. is ondertussen wel al opgelost neem ik aan?

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-11 09:36

kevinn

PSN; southation

StaafM schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 03:24:
Hahaha zag net bij Nephentez dat de Ones to Watch winter tradeable sbc normale kaarten gaf ipv OTW's. is ondertussen wel al opgelost neem ik aan?
EA heeft nieuwe packs toegevoegd aan jou account. Dus hopen op nog een OTW.

• RonaldMuijs
kevinn schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 04:19:
[...]

EA heeft nieuwe packs toegevoegd aan jou account. Dus hopen op nog een OTW.
Love ea hierdoor toch nog imotm van stoke en reus en een inform
RonaldMuijs schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 07:00:
[...]

Love ea hierdoor toch nog imotm van stoke en reus en een inform
Martial, TOTW Eto samen met trash bijna 50k plus extra kaartjes voor de SBCs :)
Son is inmiddels 320k, na het kopen nog niet mee gespeeld dus door ongeduld toch iets te veel uitgeven :+

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 00:23:
[...]

Haha dan heb ik waarschijnlijk gister tegen jou gespeeld :D. Heb je Son MOTM?
Verwijderd schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 07:56:
[...]

Haha dan heb ik waarschijnlijk gister tegen jou gespeeld :D. Heb je Son MOTM?
Ja, maar gekocht nadat ik gestopt ben met spelen gisteren.

edit:
Voor PSP-Pro eigenaars hier, blijkbaar is Fifa een van de games die gebruik kan maken van de boost mode:
nieuws: Sony publiceert lijst van games met PS4 Pro-ondersteuning

[ Voor 35% gewijzigd door Bossie op 04-02-2017 08:31 ]

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Wie kan je in een 4312 opstelling het beste naast IF Gray zetten? Lukaku,Kane, of martial als spits.. Ik heb Eriksen er achter als CAM.
Razz89 schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 08:32:
Wie kan je in een 4312 opstelling het beste naast IF Gray zetten? Lukaku,Kane, of martial als spits.. Ik heb Eriksen er achter als CAM.
Martial werkt bij mij prima, Ibra overigens ook (bal vasthouden, Gray gaat wel diep) dus Lukaku zou je ook die manier kunnen gebruiken.

Bossie schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 07:37:
[...]

Martial, TOTW Eto samen met trash bijna 50k plus extra kaartjes voor de SBCs :)
Son is inmiddels 320k, na het kopen nog niet mee gespeeld dus door ongeduld toch iets te veel uitgeven :+
nu al max 300k en nog steeds dalende.
Iedereen dacht gelijk dikke winst te maken, dan had je wel snel moeten zijn.

Uiteindelijk nog 2x otw guilano ofzo gehad, embolo en toen weer morata. De laatste maar gehouden.
Ach gegokt en verloren. Kan wel eens gebeuren :P

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Vandaag is een mooie dag mannen!
Eerst die oranje Mane uit de SBC gehaald.

Daarna mijn OTW Sansone en een nontradeble IF Matri ingeleverd voor de verhandelbare OTW zomer:
Komt OTW Pogba opeens uit een pakje lopen!

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Verwijderd

Onderhoud aan Playstation Network hier... Hoelang zou het deze keer gaan duren...

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-11 09:36

kevinn

PSN; southation

Verwijderd schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 11:08:
Onderhoud aan Playstation Network hier... Hoelang zou het deze keer gaan duren...
Alles services liggen eruit. Vanochtend al meerdere malen uit een potje gegooid.

https://status.playstation.com/nl-NL/

EDIT: Alles is weer online. Kunnen weer los!

[ Voor 5% gewijzigd door kevinn op 04-02-2017 13:04 ]

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:04

Royz

Kleurenblind!!

Ik kreeg net 3 pakjes geen idee waarom, maar had Draxler OTW :). Niet slecht voor iets waar je niet op rekent!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Royz schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 12:32:
Ik kreeg net 3 pakjes geen idee waarom, maar had Draxler OTW :). Niet slecht voor iets waar je niet op rekent!
De grote popup ingame van EA niet gezien?
Is voor mensen die gisteren packs hebben geopend, terwijl Winter OTW bugged was.

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:04

Royz

Kleurenblind!!

Bossie schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 12:47:
[...]

Is voor mensen die gisteren packs hebben geopend, terwijl Winter OTW bugged was.
Hmm ja ik had gewacht met mijn WL rewards en blijkbaar vallen die hieronder. Niet ontevreden :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06:45
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/k59VpJh.jpg

Tadaa... Beetje packluck met al die free packs en daarvan MotM Son gekocht.

Vind hem een beetje tegenvallen eerlijk gezegd. Hij heeft tot nu toe nog maar een paar keer gescoord. Ieder potje eindigt in een rage quit in WL. :D

Damn, wat is die card overpowered zeg. Ik heb serieus nog geen 90 minuten af kunnen maken sinds ik hem heb.

[ Voor 3% gewijzigd door Casual Ruud op 04-02-2017 14:12 ]

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Wie zijn volgens jullie de beste keepers van de BPL.. Heb nu butland.. maar zit te kijken naar lloris of de gea..
[...]

Aantal potjes met Toure nu gespeeld.
Ik ben denk ik niet echt fan van buitenste CM's denk ik :P Misschien 4222 nog eens proberen ;)
Toure vind ik zelf beter dan TIF Eriksen. Hij voegt power en lengte toe op het middenveld. Echt een tank wat er rondloopt. Voordeel is dat je hem ook kunt switchen naar cdm en ook zeker naar cam als de wedstrijd er om vraagt. Als buitenste CM vind ik hem geen 500k waard. Maar als hij nog wat daalt kan hij als cdm/cam denk ik wel een toegevoegde waarde zijn.

Net in een potje hem van cm naar cam gezet in blessure tijd. Dit is ook een wapen van hem ;)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=fSy0q9eMm6I]

edit: krijgen we een tif hazard? wat een goal!

• colorsone
Ik kreeg vandaag ook in eens 11 pakketjes, terwijl ik gister helemaal geen otw winter geopend heb. Ongeveer 250k aan over gehouden haha

• bbblije

bbblije

Riiiiight

[...]

Ik heb gisteren mijn packs in de web app geopend... Ik kan nu niet op mijn ps4 omdat de controller kapot is ;( en nu :?

Even een controller geleend, maar ik heb geen packs gekregen...

[ Voor 8% gewijzigd door bbblije op 04-02-2017 16:04 ]

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-11 21:44

shameblaster

BB4E^Cons

colorsone schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 15:08:
Ik kreeg vandaag ook in eens 11 pakketjes, terwijl ik gister helemaal geen otw winter geopend heb. Ongeveer 250k aan over gehouden haha
Ik heb ook packs gekregen, had gisteren 3 SBC's gedaan (81+), deze heb ik extra gekregen en ik kon ze ook nog eens verhandelen vandaag.
Tevens had ik gisteren een paar jumbo packs geopend, deze heb ik ook nogmaals gekregen.
:9

Cons:::BB4E

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Nu nog iemand die mijn OTW Pogba wil kopen...

• RonaldMuijs
peeweeherman schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 16:11:
2 EURO!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

peeweeherman schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 16:11:
... en die het kan betalen :*)

heb hem voor een sterk gereduceerd tarief aangeboden, maar ook 4M heeft niet iedereen in de pocket

• RonaldMuijs
peeweeherman schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 16:17:
[...]

[...]

... en die het kan betalen :*)

heb hem voor een sterk gereduceerd tarief aangeboden, maar ook 4M heeft niet iedereen in de pocket
PS4 - 5 Lowest BIN's ps
1st1,705,000 coins
2nd1,750,000 coins
3rd1,775,000 coins
4th1,775,000 coins
5th1,775,000 coins

XB1 - 5 Lowest BIN's xb
1st1,800,000 coins
2nd1,820,000 coins
3rd1,825,000 coins
4th1,825,000 coins
5th1,825,000 coins

Hmm misschien moet je eerst halveren met je 4 mil

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

RonaldMuijs schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 16:19:
[...]

PS4 - 5 Lowest BIN's ps
1st1,705,000 coins
2nd1,750,000 coins
3rd1,775,000 coins
4th1,775,000 coins
5th1,775,000 coins

XB1 - 5 Lowest BIN's xb
1st1,800,000 coins
2nd1,820,000 coins
3rd1,825,000 coins
4th1,825,000 coins
5th1,825,000 coins

Hmm misschien moet je eerst halveren met je 4 mil
PC

laagste is nu trouwens al 3.9, binnen half uur miljoen gezakt :)

[ Voor 7% gewijzigd door peeweeherman op 04-02-2017 16:20 ]

peeweeherman schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 16:19:
[...]

PC

Op de ps4 kon je hem voor 1,5mln gisteren kopen, waarom zou uberhaupt iemand 4mln gaan betalen 8)7

• Fraaank
peeweeherman schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 16:19:
[...]

PC

Weet ik gelijk wie mijn packluck heeft gejat! Al heb ik nu wel Pjanic OTW...maar wie niet...lol die prijzen. Ik hou hem nog wel even vast. Wil eigenlijk switchen naar Calcio A, heb ook nog IF Perisic (untradable), but no money.

Deze WL in Gold 1 geëindigd, ik begon met 6 uit 11, ben nu geëindigd met 15 uit 25. Was er in het begin niet helemaal bij met de aandacht, zonde, nog nooit Elite gehaald :-(

• Kamoji_
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 00:36
Iemand nog tips om mijn teams te versterken? Divisie 4 promoveer ik telkens met gemak terwijl ik in 3 kansloos degradeer. Daarnaast zou het leuk zijn om eens hoger dan Gold 3 te eindigen in de WL.
Willian, Touré, Mkhy en Milner heb ik gisteren pas gekocht dus wellicht gaat het vanaf nu al wat beter, maar alle ideeën zijn welkom.

https://www.futbin.com/17/squad/1583354

https://www.futbin.com/17/squad/1583483

Sturridge, Matic en Defoe zijn non-tradable btw dus hen laat ik het liefst staan :)

[ Voor 9% gewijzigd door Kamoji_ op 04-02-2017 18:18 ]

Bean77 schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 14:39:
[...]

Aantal potjes met Toure nu gespeeld.
Ik ben denk ik niet echt fan van buitenste CM's denk ik :P Misschien 4222 nog eens proberen ;)
Toure vind ik zelf beter dan TIF Eriksen. Hij voegt power en lengte toe op het middenveld. Echt een tank wat er rondloopt. Voordeel is dat je hem ook kunt switchen naar cdm en ook zeker naar cam als de wedstrijd er om vraagt. Als buitenste CM vind ik hem geen 500k waard. Maar als hij nog wat daalt kan hij als cdm/cam denk ik wel een toegevoegde waarde zijn.

Net in een potje hem van cm naar cam gezet in blessure tijd. Dit is ook een wapen van hem ;)

[video]

edit: krijgen we een tif hazard? wat een goal!
Ik gebruik sowieso wingers, ben er simpelweg aan gewend en zodra ik 4312/41212 Narrow ga spelen dan loop ik vast ;)

gebruik nu Eriksen als CAM, en zoals hier al een paar maal vermeld zou en speler met iets meer physiek meer effectief zijn. Echter heb zou ik Eriksen moeten verkopen om een vervanger te kunnen te halen, Pogba/Toure zijn daardoor waarschijnlijk momenteel buiten bereik.

Gundogan, KDB bijvoorbeeld niet.

• Spacejockey
Kamoji_ schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 17:34:
Iemand nog tips om mijn teams te versterken? Divisie 4 promoveer ik telkens met gemak terwijl ik in 3 kansloos degradeer. Daarnaast zou het leuk zijn om eens hoger dan Gold 3 te eindigen in de WL.
Willian, Touré, Mkhy en Milner heb ik gisteren pas gekocht dus wellicht gaat het vanaf nu al wat beter, maar alle ideeën zijn welkom.

https://www.futbin.com/17/squad/1583354

https://www.futbin.com/17/squad/1583483

Sturridge, Matic en Defoe zijn non-tradable btw dus hen laat ik het liefst staan :)
Maar ligt dat aan je spelers? Niet lullig bedoeld, maar zoveel maken je spelers ook weer niet uit.

[ Voor 16% gewijzigd door Spacejockey op 04-02-2017 18:30 ]

Spacejockey schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 18:25:
[...]

Maar ligt dat aan je spelers? Niet lullig bedoeld, maar zoveel maken je spelers ook weer niet uit.
D4 --> D3 is simpelweg een andere categorie qua tegenstanders ivm de ranges FUT gebruikt.
Betere spelers kunnen het verschil maken op bepaalde momenten, maar om deze stap te maken moet je vooral als speler zelf groeien.

Een betere vraag is bijvoorbeeld waar het in D3 misgaat om daar bijvoorbeeld van te leren.

• Kamoji_
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 00:36
Spacejockey schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 18:25:
[...]

Misschien inderdaad niet. Ben geen speler die alle skillmoves onder controle heeft dus misschien zit ik al op mijn top. Maar voorheen speelde ik in FUT standaard in divisie 1 en werd ook regelmatig kampioen.
Al moet ik wel zeggen dat ik fifa 15 en 16 over heb geslagen omdat ik klaar was met de minimale spelverbeteringen die EA doorvoerde.

Daarnaast heb ik nog nooit het verschil in workrates van spelers getest dus daar heeft iemand wellicht wat tips over?
Een andere mogelijke vervanger voor Eriksen zou Hero Rooney kunnen zijn, Sterk, veel Sta en goede offensieve stats maar waarschijnlijk iets minder verfijnd.

Qua workrates is hij het tegenovergestelde van Eriksen, dat zou beteken dat hij in 41212 formatie als CAM dus verdedigend ook veel meer zou bijdragen/inzakken wat hem juist heel interessant maakt.

Iemand hier ervaring met Rooney als CAM?

edit: weer een IF voor Lukaku
http://www.vi.nl/nieuws/l...e-met-doelpuntenregen.htm

[ Voor 11% gewijzigd door Bossie op 04-02-2017 18:53 ]

Bossie schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 18:52:
Een andere mogelijke vervanger voor Eriksen zou Hero Rooney kunnen zijn, Sterk, veel Sta en goede offensieve stats maar waarschijnlijk iets minder verfijnd.

Qua workrates is hij het tegenovergestelde van Eriksen, dat zou beteken dat hij in 41212 formatie als CAM dus verdedigend ook veel meer zou bijdragen/inzakken wat hem juist heel interessant maakt.

Iemand hier ervaring met Rooney als CAM?

edit: weer een IF voor Lukaku
http://www.vi.nl/nieuws/l...e-met-doelpuntenregen.htm
Ik zat ook naar Hero Rooney te kijken ipv sbc payet als cm in een 41212 (2) formatie. Alleen de fitness kaarten verkopen totaal niet :( Dus voorlopig buiten bereik.

Bean77 schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 18:58:
[...]

Ik zat ook naar Hero Rooney te kijken ipv sbc payet als cm in een 41212 (2) formatie. Alleen de fitness kaarten verkopen totaal niet :( Dus voorlopig buiten bereik.
Ben er sowieso nog niet helemaal uit, kan ook Gray/Son als ST gebruiken en dan Ibra als CAM.
Dan zou ik bijvoorbeeld Eriksen kunnen omruilen voor OTW Kante.

Verkoop fitness kaartjes is ontzettend wisselend, bijvoorbeeld dit uur maar 2 twee verkocht.
Maar wel voor 2100 per stuk, terwijl ik ook ze ook voor 1800 aanbied.

Bossie schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 19:30:
[...]

Ben er sowieso nog niet helemaal uit, kan ook Gray/Son als ST gebruiken en dan Ibra als CAM.
Dan zou ik bijvoorbeeld Eriksen kunnen omruilen voor OTW Kante.

Verkoop fitness kaartjes is ontzettend wisselend, bijvoorbeeld dit uur maar 2 twee verkocht.
Maar wel voor 2100 per stuk, terwijl ik ook ze ook voor 1800 aanbied.
Ik heb nu ook sbc son als 2e spits naast sif hazard. Ik vind hem daar niet zo goed als op de LF positie. Misschien moet ik er nog aan wennen.

• llovesoccerx7
Jullie openen allemaal nu de SBC? Waarom zijn er Tradeable en unTradeable sbc? Dan ga je toch voor die je wel kan verkopen lijkt mij?
llovesoccerx7 schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 19:49:
Jullie openen allemaal nu de SBC? Waarom zijn er Tradeable en unTradeable sbc? Dan ga je toch voor die je wel kan verkopen lijkt mij?
Untradable is erg cheap na de eerste maal, als je BPL speelt kun je dus bijvoorbeeld gokken op een Kante/Pogba.

Ik heb het bijvoorbeeld gebruikt om mijn stapel untradables op te ruimen.

• llovesoccerx7
Bossie schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 19:54:
[...]

Untradable is erg cheap na de eerste maal, als je BPL speelt kun je dus bijvoorbeeld gokken op een Kante/Pogba.

Ik heb het bijvoorbeeld gebruikt om mijn stapel untradables op te ruimen.
Oke oke, ik kom net van 2 dagen lang werken dus ik heb niet alles meegekregen. Dus als je een bepaalde League pakt? Heb je meer kans op een OTW in die League?
Pagina: 1 ... 113 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.