Die heb ik inderdaad nog niet geprobeerd! Ik ga is even knutselen ik post me team later even hahaByron010 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 10:16:
[...]
Persoonlijk gebruik ik Martial & Remy als spitsen met IF Ben Yedder als CAM.
Martial dan inderdaad op 7 chem maar speelt toch heerlijk. Kante als CM achter ben yedder en de rest heb ik BPL. iedereen 9 of 10 chem behalve martial
(Ben yedder IF is echt geweldig als je hem nog niet geprobeerd hebt)
Pft... wachten todat Son zijn buy now price verhoogd wordt is nog vervelender dan wachten op de WL rewards...
Verwacht een verhoging naar 500k, zit er dan aan te denken om hem voor 475k of iets te verkopen, of denken jullie dat die nog meer waard zal zijn? het is immers een van de beste spitsen van de BPL
Verwacht een verhoging naar 500k, zit er dan aan te denken om hem voor 475k of iets te verkopen, of denken jullie dat die nog meer waard zal zijn? het is immers een van de beste spitsen van de BPL
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
http://www.futhead.com/17/squads/4324223/
Dit bouwde ik net maar chemistry bij martial klopt niet.. ik heb nog 80k over. Dus welke veranderingen kan ik het beste toepassen?
Hoor graag meer reacties en tips!
Dit bouwde ik net maar chemistry bij martial klopt niet.. ik heb nog 80k over. Dus welke veranderingen kan ik het beste toepassen?
Chemistry klopt wel, Manager erbij en het is 6, loyalty erbij en het is 7.Razz89 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 11:30:
http://www.futhead.com/17/squads/4324223/
Ik zou kane vervangen door Vardy en misschien kijken of gundogan of dembele fijner zijn dan Toure of lallana IF. (heb de ervaring met deze 4 middenvelders niet dus kan het niet zo zeggen)
Als IF milner/walker niet werken heb je IF baines (heb ik untradeable en doet het echt goed) en Clyne als vervanging. Clyne met anchor chemistry style is echt super underrated.
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
Mannen,
Hoe verdedigen jullie tegen Precision Dribbling? Ik hang nu een beetje vast in Divisie 2. Soms degradeer ik waarna ik vrij makkelijk weer promoveer, en soms behoud ik mijzelf in Divisie 2. Maar ik merk vooral dat veel mensen in Divisie 2 Precision Dribbling gebruiken en dat ik dat moeilijk kan verdedigen.
Ik probeer sowieso niet te snel uit te stappen met m'n CB's of m'n verdedigende CM, maar zelfs als ik achteruit loop met L2 ingedrukt dan komen ze er vaak langs. Ergens moet je toch een keer stappen, en 9 van de 10 keer als ik dit doe zit ik mis en lopen ze er zo langs.
Als ik zelf met Precision Dribbling probeer aan te vallen dan zie ik m'n tegenstander zo instappen en in 1 keer de bal pakken.
Iemand tips?
Hoe verdedigen jullie tegen Precision Dribbling? Ik hang nu een beetje vast in Divisie 2. Soms degradeer ik waarna ik vrij makkelijk weer promoveer, en soms behoud ik mijzelf in Divisie 2. Maar ik merk vooral dat veel mensen in Divisie 2 Precision Dribbling gebruiken en dat ik dat moeilijk kan verdedigen.
Ik probeer sowieso niet te snel uit te stappen met m'n CB's of m'n verdedigende CM, maar zelfs als ik achteruit loop met L2 ingedrukt dan komen ze er vaak langs. Ergens moet je toch een keer stappen, en 9 van de 10 keer als ik dit doe zit ik mis en lopen ze er zo langs.
Als ik zelf met Precision Dribbling probeer aan te vallen dan zie ik m'n tegenstander zo instappen en in 1 keer de bal pakken.
Iemand tips?
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Grappig, heb precies hetzelfde met dat dribbelen.. ben ook wel benieuwd wie hier antwoord op heeft.EricNL schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 12:05:
Mannen,
Iemand tips?
Physiek icm standing tackle?colorsone schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 12:14:
[...]
Grappig, heb precies hetzelfde met dat dribbelen.. ben ook wel benieuwd wie hier antwoord op heeft.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Maar dat is dus precies m'n punt. Ik heb achterin Bonucci en Miranda staan. Als ik 1 keer op rondje (PS4) druk en ik zit mis, dan is hun spits er direct langs. Blijft ik gewoon achteruit lopen of blijf ik staan met bijvoorbeeld L2 ingedrukt, dan doet m'n speler niet heel veel en lopen ze er vaak alsnog langs.
Ben benieuwd naar de winter upgrades, kijken of investering in OF Mane, Icardi, Cavani nog wat oplevert. Verder heb ik maar snel een otw Sansone gekocht, mocht dat een voorwaarde voor de otw sbc zijn...
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Verdedigen is ook niet simpel! Je moet net als je bv een ingooi probeert te onderscheppen meerdere spelers tegelijk besturen. De AI laten containen, dan iemand de passes laten afschermen en dan snel switchen naar een derde speler waarmee je de "dribbelaar" vast loopt. Het is moeilijk! En soms staat de gameplay het ook niet toe... maar dit is wel hoe het in theorie moetEricNL schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 12:43:
[...]
Maar dat is dus precies m'n punt. Ik heb achterin Bonucci en Miranda staan. Als ik 1 keer op rondje (PS4) druk en ik zit mis, dan is hun spits er direct langs. Blijft ik gewoon achteruit lopen of blijf ik staan met bijvoorbeeld L2 ingedrukt, dan doet m'n speler niet heel veel en lopen ze er vaak alsnog langs.
Jij hebt dit in div 2, ik kom voorlopig nog niet uit div 4-5 maar kan me hier ook aardig aan ergeren. Mijn enige verweer is er als een malle omheen rennen met een CDM of timen met standing tackles. Vaak is uitstappen emt CB dodelijk. Ik ben daar ongeduldig genoeg voor, zeg maar. Ik krijg er genoeg tegen op deze manier maar grappig genoeg sinds ik hier mee oefen, maak ik er ook meer zo. Mijn huidige strategie is proberen er 1 meer te maken dan de tegenstanderEricNL schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 12:05:
Mannen,
Iemand tips?
Verder stoor ik me enorm aan goals die ik tegenkrijg van rondpassen van de tegenstander in de '16'.
Vloekend zit ik er dan bij, mijn spelers doen of niks en staan te kijken of mijn keeper geeft een easy rebound weg. Ik maak zo werkelijk nooit een doelpunt zelf.
Ja dit heb ik ook in Divisie 2. Vaak is mijn probleem nog niet eens zo zeer dat ik niet bij de bal kan komen, maar meer het punt dat als ik wel goed time of goed druk zet, de bal via een hoop gekluts toch voor hun voeten komt.Oeffel schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 14:08:
[...]
Jij hebt dit in div 2, ik kom voorlopig nog niet uit div 4-5 maar kan me hier ook aardig aan ergeren. Mijn enige verweer is er als een malle omheen rennen met een CDM of timen met standing tackles. Vaak is uitstappen emt CB dodelijk. Ik ben daar ongeduldig genoeg voor, zeg maar. Ik krijg er genoeg tegen op deze manier maar grappig genoeg sinds ik hier mee oefen, maak ik er ook meer zo. Mijn huidige strategie is proberen er 1 meer te maken dan de tegenstander![]()
Verder stoor ik me enorm aan goals die ik tegenkrijg van rondpassen van de tegenstander in de '16'.
Vloekend zit ik er dan bij, mijn spelers doen of niks en staan te kijken of mijn keeper geeft een easy rebound weg. Ik maak zo werkelijk nooit een doelpunt zelf.
Geluk is met de domme zeggen ze wel eens. Helaas heb ik dit nooit/nauwelijks
Gister nog wat potjes FUT Online Seasons gedaan. Ga me er denk maar bij neerleggen dat ik divisies alleen gebruik om te oefenen voor de WL. Nog steeds heb ik vaak button delay, terwijl ik probeer te overleven in division 1. Speel op PC, maar had gehoopt dat ze na al die maanden dit toch is zouden fixen.
Direct instappen als de speler wordt aangespeeld. Anders af standhouden en wachten tot die een fout maakt. Of een 2de speler aanroepen en die laten aanvallen. Anders gewoon voor je houden en runners afschermen.EricNL schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 14:13:
[...]
Ja dit heb ik ook in Divisie 2. Vaak is mijn probleem nog niet eens zo zeer dat ik niet bij de bal kan komen, maar meer het punt dat als ik wel goed time of goed druk zet, de bal via een hoop gekluts toch voor hun voeten komt.
Geluk is met de domme zeggen ze wel eens. Helaas heb ik dit nooit/nauwelijks
2e speler aanroepen als in R1? Dat probeer ik soms ook wel, maar ik merk eigenlijk alleen maar dat er dan een 2e speler een klein beetje naar toe loopt en verder vrij weinig doet...RonaldMuijs schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 14:36:
[...]
Direct instappen als de speler wordt aangespeeld. Anders af standhouden en wachten tot die een fout maakt. Of een 2de speler aanroepen en die laten aanvallen. Anders gewoon voor je houden en runners afschermen.
Ik speel xbone dus weet het niet precies, doe het altijd automatisch.EricNL schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 14:44:
[...]
2e speler aanroepen als in R1? Dat probeer ik soms ook wel, maar ik merk eigenlijk alleen maar dat er dan een 2e speler een klein beetje naar toe loopt en verder vrij weinig doet...
idd, ik heb het gevoel dat bepaalde spelers express vanuit bepaalde posities van de zijkanten schieten om vervolgens een rebound te triggeren. Je zit het gewoon aankomen en je verdedigers staan er bij en kijken erna.Oeffel schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 14:08:
[...]
maak ik er ook meer zo. Mijn huidige strategie is proberen er 1 meer te maken dan de tegenstander![]()
Sinds ik Ibra heb scoor ik wel veel meer in dit soort situaties, hij schiet ze sowieso soms als een kanon in
Laatst had ik een lage cross en de keeper wil hem vangen, maar springt tegen Ibra aan waarna deze de bal simpelweg in een leeg doel tikt
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Oké:EricNL schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 14:44:
[...]
2e speler aanroepen als in R1? Dat probeer ik soms ook wel, maar ik merk eigenlijk alleen maar dat er dan een 2e speler een klein beetje naar toe loopt en verder vrij weinig doet...
Je loopt in met een speler, terwijl je naar een andere speler switched ga je de dribbelende tegenstander dmv R1 containen met de speler die je in liet lopen. Met de speler die je dan selecteert zet je de pass dicht, dan switch je weer naar een andere speler die in de buurt is (je hebt nog steeds R1 ingedrukt en de speler die in de richting van de pass staat wordt door de AI bestuurd) dan loop je met de huidig geselecteerde speler op de dribbelende tegenstander in om de bal af te pakken.
Je zet dus 3 spelers aan het werk! En laat de AI het pas overnemen als ze in positie zijn!
Spits die de rebound wint zit hem altijd in de positioning en visioen stat, die bij veel verdedigers relatief laag is.Bossie schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 14:53:
[...]
idd, ik heb het gevoel dat bepaalde spelers express vanuit bepaalde posities van de zijkanten schieten om vervolgens een rebound te triggeren. Je zit het gewoon aankomen en je verdedigers staan er bij en kijken erna.
Sinds ik Ibra heb scoor ik wel veel meer in dit soort situaties, hij schiet ze sowieso soms als een kanon in
Laatst had ik een lage cross en de keeper wil hem vangen, maar springt tegen Ibra aan waarna deze de bal simpelweg in een leeg doel tikt
https://www.futbin.com/17/compare/19/191
[ Voor 29% gewijzigd door bbblije op 02-02-2017 15:17 ]
pffff motm son is ook niet weg te snipen. Volgens mij zitten er legio computer bots op
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik heb mijn teampje verkocht en er 2 gesniped, zo'n makkelijke winst kon ik niet laten liggenBean77 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 15:58:
pffff motm son is ook niet weg te snipen. Volgens mij zitten er legio computer bots op
Verwijderd
Mijn conditiekaartjes erop gezet voor 1400 i.p.v. 1500. 9 van de 70 verkocht... ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn..
Ik wacht op de prijsverhoging totdat ik hem verkoopBean77 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 15:58:
Zo ging het ook met Coleman vorige week, totdat hij nadat iedereen zijn weekend league inkopen had gedaan gewoon beschikbaar werd.Byron010 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 16:09:
[...]
Ik wacht op de prijsverhoging totdat ik hem verkoopwacht al sinds vanochtend toen ik hem packte
Ik hoop op hetzelfde scenario voor Son, maar ben bang dat de situatie van Coleman voornamelijk door het Chinese nieuwjaar kwam
Moet maar accepteren dat ik niet kan snipenThomas18GT schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 16:02:
[...]
Ik heb mijn teampje verkocht en er 2 gesniped, zo'n makkelijke winst kon ik niet laten liggen
Ik hoop het ook. Ik koop hem dan graag voor 250k ofzoBossie schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 16:41:
[...]
Zo ging het ook met Coleman vorige week, totdat hij nadat iedereen zijn weekend league inkopen had gedaan gewoon beschikbaar werd.
Ik hoop op hetzelfde scenario voor Son, maar ben bang dat de situatie van Coleman voornamelijk door het Chinese nieuwjaar kwam
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Iemand een aanrader voor een Linksback in de BPL voor 5-3-2 formatie waarmee ik aanvallend mee ga spelen als een 3-5-2.
Dus ik moet een goede aanvallende linksback hebben van de BPL.
Alonso IF en Baines IF zijn eigenlijk de enige 2 opties wat mij betreftllovesoccerx7 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 16:49:
Iemand een aanrader voor een Linksback in de BPL voor 5-3-2 formatie waarmee ik aanvallend mee ga spelen als een 3-5-2.
Milner SIF vind ik verdedigend wel een baas maar aanvallend is hij wat traag.
https://www.futbin.com/17...league=13&position=LB,LWB
[ Voor 7% gewijzigd door Thomas18GT op 02-02-2017 16:51 ]
Ik wil daar graag Danny Rose aan toevoegen!Thomas18GT schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 16:50:
[...]
Alonso IF en Baines IF zijn eigenlijk de enige 2 opties wat mij betreft
Die link zegt mij vrij weinig want stats zeggen niks ingame. Daarom vraag ik wat mensen persoonlijk goed vinden!Thomas18GT schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 16:50:
[...]
Alonso IF en Baines IF zijn eigenlijk de enige 2 opties wat mij betreft
Stats zeggen niks maar ervaringen van anderen wel?llovesoccerx7 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 16:55:
[...]
Die link zegt mij vrij weinig want stats zeggen niks ingame. Daarom vraag ik wat mensen persoonlijk goed vinden!
Ik denk dat je de stats niet begrijpt of niet wil begrijpen als je zoiets zegt.
Dan kan ik je alleen maar aanraden om zelf alles te proberen aangezien vertellen "hoe iemand speelt" afhankelijk is van een heel team, formatie, tactics enz enz. Als voor iedereen dezelfde 11 goed zouden spelen zou iedereen wel met dezelfde 11 spelen..
Om antwoord te geven, Alonso IF bevalt mij heel erg goed in een 433 (4) systeem
Alonso bevalt mij ook prima in 4xx, maar Milner kun je ook gewoon subben als CM/CDM indien nodigThomas18GT schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 16:59:
[...]
Stats zeggen niks maar ervaringen van anderen wel?
Dan kan ik je alleen maar aanraden om zelf alles te proberen aangezien vertellen "hoe iemand speelt" afhankelijk is van een heel team, formatie, tactics enz enz. Als voor iedereen dezelfde 11 goed zouden spelen zou iedereen wel met dezelfde 11 spelen..
Ik gebruik ook idd IF Alonso in een 4-1-2-1-2 (2). Vind hem veel beter als Luke Shaw waar ik eerst mee speelde. Alleen eerste aannames zijn soms nogal bagger onder druk vind ik persoonlijk.
Haha daar heb je gelijk in. Milner SIF kan je eigenlijk overal wel kwijt als sub. Met Jager is het zelfs nog een prima spitsBossie schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 17:04:
[...]
Alonso bevalt mij ook prima in 4xx, maar Milner kun je ook gewoon subben als CM/CDM indien nodig
Aan de andere kant vind ik hem overal eigenlijk net niet, er zijn altijd wel betere opties maar als sub is hij perfect.
Als ik Vidal zie ingame en zijn kaartje zie zou je zeggen goede middenvelder maar ik vind Julian Weigl veeel beter dan hem en als je het kaartje ziet zou je dat niet zeggen. Maar dat is mijn mening daarom vraag ik gewoon wat andere mensen vinden van verschillende backs die ze geprobeerd hebben.Thomas18GT schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 16:59:
[...]
Stats zeggen niks maar ervaringen van anderen wel?
[ Voor 3% gewijzigd door llovesoccerx7 op 02-02-2017 17:07 ]
Verwijderd
Ik ga alvast 84 rateds inkopen! Waarschijnlijk (gok ik) komt er een SBC met 1 OTW en 84 + rating en 100 chem. Nu zijn de 84 rateds nog goedkoop dus ik koop snel een goedkoop maar 84 rated duits team met ones to watch alisson die weer link met naldo (ook braziliaan).
Ik denk zomaar dat er niet veel mensen zijn die die mening delenllovesoccerx7 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 17:07:
[...]
Als ik Vidal zie ingame en zijn kaartje zie zou je zeggen goede middenvelder maar ik vind Julian Weigl veeel beter dan hem en als je het kaartje ziet zou je dat niet zeggen. Maar dat is mijn mening daarom vraag ik gewoon wat andere mensen vinden van verschillende backs die ze geprobeerd hebben.
Dat stats niet alles zeggen ben ik met je eens overigens, als je niet weet waar je naar moet kijken. Maar de verschillen tussen deze twee zijn wel heel erg groot..
https://www.futbin.com/17/compare/789/101
Het zijn maar cijfertjes daaarmee speel je niet mee ingame. Maar zo heb je elke fifa weer x aantal spelers die gewoon goed zijn ingame.Thomas18GT schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 17:11:
[...]
Ik denk zomaar dat er niet veel mensen zijn die die mening delen![]()
Dat stats niet alles zeggen ben ik met je eens overigens, als je niet weet waar je naar moet kijken. Maar de verschillen tussen deze twee zijn wel heel erg groot..
https://www.futbin.com/17/compare/789/101
Want zijn dribbel en lenigheid is echt abnormaal maar goed zo heb je altijd een paar spelers er tussen zitten in fifa,
Vorig jaar vond ik Risso een monster ingame was ook een bagger kaart.
[ Voor 5% gewijzigd door llovesoccerx7 op 02-02-2017 17:17 ]
Dat ben ik in geval van Weigl niet helemaal met je eens maar zo zijn er wel altijd spelers inderdaad. Een Musa of Renato Sanches bijvoorbeeld in Fifa 17. Maar dat kan je zeker wel opmaken uit de stats die ze hebben.llovesoccerx7 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 17:15:
[...]
Het zijn maar cijfertjes daaarmee speel je niet mee ingame. Maar zo heb je elke fifa weer x aantal spelers die gewoon goed zijn ingame.
Want zijn dribbel en lenigheid is echt abnormaal maar goed zo heb je altijd een paar spelers er tussen zitten in fifa,
Vorig jaar vond ik Risso een monster ingame was ook een bagger kaart.
https://www.futbin.com/17/compare/101/1021/789
Ik heb hetzelfde gedaan, incl 2 87 keepersVerwijderd schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 17:08:
Ik ga alvast 84 rateds inkopen! Waarschijnlijk (gok ik) komt er een SBC met 1 OTW en 84 + rating en 100 chem. Nu zijn de 84 rateds nog goedkoop dus ik koop snel een goedkoop maar 84 rated duits team met ones to watch alisson die weer link met naldo (ook braziliaan).
Hoe hij jouw bevalt zeg mij niks. Ik kijk liever naar de statsThomas18GT schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 16:59:
[...]
Verwijderd
Ik heb nu een team gekocht voor nog geen 50k; 84 rating, met 1 OTW en 100 teamgeest. Hopelijk komt die SBC maar met EA weet je het maar nooit...
Morgen 19:00 komen de winterupgrades!
Verwijderd
Vraagje tussendoor: Vinden jullie dat FIFA 17 i.v.g met PES 17 nog steeds beter is als je praat over gameplay en graphics? Reden is omdat in het verleden, als in 10? jaar geleden, het verschil toen erg groot was waarbij PES de overhand had. Grootste bezwaar wat bij mij altijd geldt als het FIFA helaas betreft is dat het spelen zo langzaam aanvoelt alsof ze spelers vertragend lopen en soms niet doen wat je wilt,iets dat ik niet bij de PES had en heb.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2017 18:08 ]
Haha heerlijke vent ben je toch heBean77 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 17:34:
[...]
Hoe hij jouw bevalt zeg mij niks. Ik kijk liever naar de stats
Packluck kan bij mij niet op.. eerst OTW Hummels, toen CR7 en nu MotM Walcott
Het is dat ik SBC Kurzawa daar heb lopen, anders had ik hem wel gehaald.
Nog steeds geen Son
Sla fifa 18 dan maar overEriko1 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 18:27:
Packluck kan bij mij niet op.. eerst OTW Hummels, toen CR7 en nu MotM Walcott
Die zou ik nu graag willen hebben, dan kon Matuidi mooi Rooney vervangen..Bean77 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 18:27:
[...]
![]()
Het is dat ik SBC Kurzawa daar heb lopen, anders had ik hem wel gehaald.
Nog steeds geen Son
Handiger om morgen divisie 2 te winnen toch? Ben al gekwalificeerd voor fut champs en heb dit weekend niet bar veel tijd. Als ik morgen tijden WL kampioen divisie 2 word ben ik al gekwalificeerd voor volgend weekend toch?
Zijn die SBC's met 84 rated spelers altijd PL?
PSN: Kidjuh
Worden met de winterupgrades ook de stats van spelers aangepast?Verwijderd schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 17:47:
Ik heb nu een team gekocht voor nog geen 50k; 84 rating, met 1 OTW en 100 teamgeest. Hopelijk komt die SBC maar met EA weet je het maar nooit...
Dan komen er nieuwe kaarten van dezelfde spelers, voorgaande jaren tenminste.Wulfric92 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 19:30:
[...]
Worden met de winterupgrades ook de stats van spelers aangepast?
Niet dat je 78 Musa ineens 81 Musa is ofzo, die zal je dan opnieuw moeten kopen.
IF kaarten krijgen wel een upgrade.
Verwijderd
Grappig dat de 'slechte' OTW nu erg hard stijgen in prijs. Die OTW Alisson die ik heb gekocht voor de mogelijke SBC was 3 dagen geleden maar 12k en nu is die 31k. Heeft EA al bevestigd dat er een SBC komt waarbij je een OTW krijgt?
Dit zag ik op het EA forum voorbij komenVerwijderd schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 19:42:
Grappig dat de 'slechte' OTW nu erg hard stijgen in prijs. Die OTW Alisson die ik heb gekocht voor de mogelijke SBC was 3 dagen geleden maar 12k en nu is die 31k. Heeft EA al bevestigd dat er een SBC komt waarbij je een OTW krijgt?
De MM sbc weer afgerond en de pakjes van de WL geopend, maar helaas niets bruikbaars.
Na al die mooie berichten over oranje kaartjes had ik stiekem op wat meer gehoopt.
Hopelijk morgen bij winter upgrades en otw sbc meer geluk.
Na al die mooie berichten over oranje kaartjes had ik stiekem op wat meer gehoopt.
Hopelijk morgen bij winter upgrades en otw sbc meer geluk.
Ik had al een Alisson laatst gekocht voor 11k en afgelopen week voor 24k verkocht. Denk persoonlijk niet dat die nodig zal zijn, dat was dan ook de reden dat ik hem in de hype verkocht en niet nadat de req. bekend zijn.
Heb die fout namelijk vaak bij POTM gemaakt. Kans op meer winst is natuurlijk aanwezig, maar de kans op verlies veel groter.
Zie dat een aantal hier nu nog die OTW inkopen, dat is natuurlijk veel te laat en zal gegarandeerd verlies op leveren. Stel hij zit er wel in, zal iedereen de kaart listen en het undercutten zal dan beginnen.
Ik raad dus aan om vooral naar de discard IF's te kijken en evt high rated spelers (kijk op futbin, sorteer op goedkoopste 84+ spelers)
Heb die fout namelijk vaak bij POTM gemaakt. Kans op meer winst is natuurlijk aanwezig, maar de kans op verlies veel groter.
Zie dat een aantal hier nu nog die OTW inkopen, dat is natuurlijk veel te laat en zal gegarandeerd verlies op leveren. Stel hij zit er wel in, zal iedereen de kaart listen en het undercutten zal dan beginnen.
Ik raad dus aan om vooral naar de discard IF's te kijken en evt high rated spelers (kijk op futbin, sorteer op goedkoopste 84+ spelers)
[ Voor 34% gewijzigd door Daiov97 op 02-02-2017 20:51 ]
Shit. Had m'n pakjes natuurlijk moeten bewaren, maar gisternacht geopend. Niets in op Bonucci na.
Iemand zin in een potje op de PS4? Ik wil even m'n nieuwe team + taktiek uitproberen
Iemand zin in een potje op de PS4? Ik wil even m'n nieuwe team + taktiek uitproberen
PSN: MrMistral
Verwijderd
Ja je hebt gelijk, ik heb snel m'n Allison verkocht en heb nu Benaglio IF en Calhanoglu IF gekocht. Waarschijnlijk heb je IF's nodig voor die SBC.Daimen schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 20:48:
Ik had al een Alisson laatst gekocht voor 11k en afgelopen week voor 24k verkocht. Denk persoonlijk niet dat die nodig zal zijn, dat was dan ook de reden dat ik hem in de hype verkocht en niet nadat de req. bekend zijn.
Iemand gespeeld met Alli IF??.. en zo jah is het de 50k waard??
Ik heb hem op de bank, maar ik zeg nee niet waard. Ik heb liever Nif Eriksen dan Alli. Maar als sub speelt die wel heerlijk, vooral extra tijd is het een super speler maar ik had er geen 60k voor betaald.Eriko1 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 22:19:
Iemand gespeeld met Alli IF??.. en zo jah is het de 50k waard??
Ik heb hem gekocht ivm eventuele hype als die eventueel POTM word.
Hoop dat mijn gameplay morgen net zo is als vandaag. Normaal blijf ik altijd hangen in divisie 2, van 5 gespeeld en van 0-0-1 naar 5-0-1 gegaan. 3 ragequit. Lijkt wel of ik vandaag de perfecte timing heb met alles. Stifjes op juiste moment, kap bewegingen echt alles liep soepel. Maak divisie maandag wel af.
Zal morgen wel weer bagger lopen.
Zal morgen wel weer bagger lopen.
Voor +/-2k kan je nu nog 84 rated spelers inkopen. Voorgaande SBC's ging bijvoorbeeld Xhaka voor 5k +
Cons:::BB4E
Welke SBC komt er aan?shameblaster schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 22:37:
Voor +/-2k kan je nu nog 84 rated spelers inkopen. Voorgaande SBC's ging bijvoorbeeld Xhaka voor 5k +
Er wordt gesproken over een OTW sbc.
Cons:::BB4E
ja en ik lees ook dat de oude OTW weer in packs/sbc komen!shameblaster schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 22:46:
Er wordt gesproken over een OTW sbc.
Damned, ik denk dat ik de SBC lacazette maar opgeef. Ben al 1.5 maand bezig om deze te bemachtigen maar de helft van de spelers zijn echter peperduur / staan niet op de markt 
Zeker 50-60k wegegooid eraan(op PC).
*slaakt grote zucht.
Ook heb ik een mail gekregen van FIFA dat ik zou handelen in coins, terwijl ik gewoon veel getrade heb?
Iemand anders dit ook gehad?
Zeker 50-60k wegegooid eraan(op PC).
*slaakt grote zucht.
Ook heb ik een mail gekregen van FIFA dat ik zou handelen in coins, terwijl ik gewoon veel getrade heb?
Iemand anders dit ook gehad?
Kan iemand mij uitleggen waarom de 84 rated icardi (65.5K) duurder is dan de 86 (63.5K) !?
[ Voor 9% gewijzigd door StaafM op 02-02-2017 23:50 ]
Gebeurt ook veel met IF milner. De 84 rating prijs ligt hoger als de 86 rating.StaafM schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 23:49:
Kan iemand mij uitleggen waarom de 84 rated icardi (65.5K) duurder is dan de 86 (63.5K) !?![]()
Kan iemand mij vertellen wat er gebeurt met winterse transfers die niet in de game zitten? Zoals David Neres naar Ajax. Wordt hij toegevoegd aan divisies / FUT?
I like how you keep the mouse running...
Wie kan de prijs van deze speler verklaren?
200 --> 10k
https://www.futbin.com/17/player/2213/ansotegi
200 --> 10k
https://www.futbin.com/17/player/2213/ansotegi
In mijn zoektocht naar een nieuwe formatie naar 2 spitsen (kom van een 4-3-3(4) opstelling) heb ik onderstaand team in elkaar gezet.
http://www.futhead.com/17/squads/4343549/
Hebben jullie nog verbeterpunten?
Mooi team.. Misschien TIF Icardi ipv SIF?ind0mi schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 08:43:
In mijn zoektocht naar een nieuwe formatie naar 2 spitsen (kom van een 4-3-3(4) opstelling) heb ik onderstaand team in elkaar gezet.
Yedder ipv Icardi, zeker als je hem al hebt
Heb hem nog niet.. maar dacht zet hem als optie er tussenBossie schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 09:09:
[...]
Yedder ipv Icardi, zeker als je hem al hebt
Gisteren gewoon gedegradeerd naar div 5
Heb je al is met weigl gespeel dan?Thomas18GT schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 17:22:
[...]
Dat ben ik in geval van Weigl niet helemaal met je eens maar zo zijn er wel altijd spelers inderdaad. Een Musa of Renato Sanches bijvoorbeeld in Fifa 17. Maar dat kan je zeker wel opmaken uit de stats die ze hebben.
https://www.futbin.com/17/compare/101/1021/789
Ik twijfel alleen tussen Luiz-Courtois of Smalling-De gea
[ Voor 6% gewijzigd door llovesoccerx7 op 03-02-2017 09:26 ]
Barzagli movember of Chiellini ?
Barzagli movember is echt zonde! Kan je beter Chiellini - Tonelli if met shadow neerzetten
Tsja ik zou Chiellini doen.. Maar heb geen ervaring met die speler..
Ik twijfel wat een beter middenveld zou zijn in een 4321.
Kante - Sanches - Naingo of Gundogan - Kante - Naingo
Kante - Sanches - Naingo of Gundogan - Kante - Naingo
Poeh.. 2potjes WL gedaan en wacht maar even tot later vanmiddag. Tegenstand is best flink.
1 potje terecht verloren en toen een mega wedstrijd. In blessure tijd 3x!! teruggekomen van een achterstand en toen ...
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=yA1bPuFtxNU]
Genoeg adrenaline. Nu maar ff tetris spelen
p.s. sbc son had er 3 gemaakt.
1 potje terecht verloren en toen een mega wedstrijd. In blessure tijd 3x!! teruggekomen van een achterstand en toen ...
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=yA1bPuFtxNU]
Genoeg adrenaline. Nu maar ff tetris spelen
Afstand schieten is ook zo broken maakt niet uit met wie je schiet je scoort altijd..Bean77 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 11:10:
Poeh.. 2potjes WL gedaan en wacht maar even tot later vanmiddag. Tegenstand is best flink.
[video]
Genoeg adrenaline. Nu maar ff tetris spelen![]()
Van dichtbij is het makkelijker scorenllovesoccerx7 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 11:13:
[...]
Afstand schieten is ook zo broken maakt niet uit met wie je schiet je scoort altijd..
[ Voor 6% gewijzigd door Bean77 op 03-02-2017 11:14 ]
Ik meer vanaf buiten/randje 16. Het is gewoon simpel omdat de keepers zijn zo dom een of andere manier..
Ik probeer niet eens in de 16 te komen. Maar het kan natuurlijk makkelijker zijn als ik wel in de 16 zit maak ik zo ook wel maar waarom moeite doen
[ Voor 15% gewijzigd door llovesoccerx7 op 03-02-2017 11:18 ]
Finess je ze er dan in of gewoon met een hard schot?llovesoccerx7 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 11:17:
[...]
Ik meer vanaf buiten/randje 16. Het is gewoon simpel omdat de keepers zijn zo dom een of andere manier..
Ik probeer niet eens in de 16 te komen. Maar het kan natuurlijk makkelijker zijn als ik wel in de 16 zit maak ik zo ook wel maar waarom moeite doen
Ik vind lob goals zo verschrikkelijk OP.
Ligt echt aan de positie soms is het finess of gewoon een regular schot. Heb veel geoefend en betaalt goed uit. Vorige week zoveel goals in WL met long shots was de eerste keer dat ik meedeed Gold 1. Dus hopelijk dit weekend Elite halen.Bean77 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 11:26:
[...]
Finess je ze er dan in of gewoon met een hard schot?
Ik vind lob goals zo verschrikkelijk OP.
Succes, kan zelf niet heel veel spelen dus mik ergens in het zilver gedeelte.llovesoccerx7 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 11:32:
[...]
Ligt echt aan de positie soms is het finess of gewoon een regular schot. Heb veel geoefend en betaalt goed uit. Vorige week zoveel goals in WL met long shots was de eerste keer dat ik meedeed Gold 1. Dus hopelijk dit weekend Elite halen.
Iemand een tip voor chem kaart voor TOTM Toure als rechter centrale middenvelder in een 4321 opstelling?
Shadow leuk?
http://www.futhead.com/17...ya-toure/?chemType=shadow
[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 03-02-2017 11:51 ]
Ik schiet juist alleen in de 16. Wil zekerweten dat de bal erin kan gaan en vind afstandsschoten te onbetrouwbaar
Verwijderd
Wat gaat het weer slecht zeg... net ff WL gespeeld en ik ga nu 5 uit 10. Mijn doel is goud 1 alleen heb het gevoel dat vrijdag de mensen veel beter zijn dus ik verzet m'n wedstrijden naar zaterdag en zondag...
Vrijdag avond heb ik over het algemeen mijn makkelijkste tegenstanders.Verwijderd schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 11:55:
Wat gaat het weer slecht zeg... net ff WL gespeeld en ik ga nu 5 uit 10. Mijn doel is goud 1 alleen heb het gevoel dat vrijdag de mensen veel beter zijn dus ik verzet m'n wedstrijden naar zaterdag en zondag...
Zaterdag overdag de lastigste.
Vrijdagochtend en zaterdagmiddag vind ik ellende. Zondagavond de makkelijkste
Verwijderd
Bedankt! Dan ga ik vanavond lekker spelen. Zijn hier mensen die goud 1/elite 3 worden? Zo ja, zou iemand een potje tegen mij willen doen?pelidee schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 11:58:
[...]
Vrijdag avond heb ik over het algemeen mijn makkelijkste tegenstanders.
Zaterdag overdag de lastigste.
Waar kun je als beginner het best mee beginnen om te handelen?
Alleen wedstrijden spelen schiet niet echt op...
Heb je alle catalogus items al gekocht? Ballen, Tenue's, Coinboosts?JAtech schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:13:
Waar kun je als beginner het best mee beginnen om te handelen?
Vind Engine wel leuk voor hem, heb je ook meteen een Balance/Agility boost.Bean77 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 11:51:
[...]
Succes, kan zelf niet heel veel spelen dus mik ergens in het zilver gedeelte.
Iemand een tip voor chem kaart voor TOTM Toure als rechter centrale middenvelder in een 4321 opstelling?
Shadow leuk?
http://www.futhead.com/17...ya-toure/?chemType=shadow
Daar heb je wel een punt met de Balance/Agility. Ik ga de engine eerst eens proberen. Thanks.Bossie schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:17:
[...]
Vind Engine wel leuk voor hem, heb je ook meteen een Balance/Agility boost.
Ga hier de WL mee in
https://www.futbin.com/17/squad/950727
[ Voor 9% gewijzigd door Bean77 op 03-02-2017 12:33 ]
Verwijderd
woww wat een team!! Mag ik vragen hoe je aan al dat geld komt?Bean77 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:32:
[...]
Daar heb je wel een punt met de Balance/Agility. Ik ga de engine eerst eens proberen. Thanks.
Ga hier de WL mee in
Laat even weten hoe Toure speelt, ik hoop nog een Son te kunnen te scoren.Bean77 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:32:
[...]
Daar heb je wel een punt met de Balance/Agility. Ik ga de engine eerst eens proberen. Thanks.
Ga hier de WL mee in
Na het werk mag ook ik beginnen met mijn eerste WL, ben wel bang dat ik geen tijd heb om alles te spelen helaas.
edit: Probeer IF Azpi eens op de plek van Luis.
[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 03-02-2017 12:44 ]
Moet ook echt een keer mijn team omgooien. Speel nu met 85 Dzeko in mijn Serie A team maar dat is wel echt een speler met een handleiding... Vind 4411 eigenlijk best lekker spelen maar dat komt vooral door de driehoek Pjanic, Nainggolan en Hamsik samen met Cuadrado. IF Dzeko en IF Perroti vallen het meest tegen...
Mijn 2e team wil ik eigenlijk ook omgooien maar wel met Eriksen dus dan ben je vrijwel verplicht om een BPL team te nemen...
Mijn 2e team wil ik eigenlijk ook omgooien maar wel met Eriksen dus dan ben je vrijwel verplicht om een BPL team te nemen...
Wat fifa points, wekelijkse "free" packs, veel handelen, geluk hebben met juiste timing aankopen/verkoop.Verwijderd schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:41:
[...]
woww wat een team!! Mag ik vragen hoe je aan al dat geld komt?
Mijn 2e team is wel wat minder. https://www.futbin.com/17/squad/993654
Ik zal het laten weten. Ben benieuwd. Ook wel lekker wat power op het middenveld.Bossie schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:42:
[...]
Laat even weten hoe Toure speelt, ik hoop nog een Son te kunnen te scoren.
Na het werk mag ook ik beginnen met mijn eerste WL, ben wel bang dat ik geen tijd heb om alles te spelen helaas.
edit: Probeer IF Azpi eens op de plek van Luis.
Nah Azpi vind ik te klein en Luis speelt te goed.
Wat zijn de ervaringen hier overigens met TIF Kane in een twee spitsen systeem?
Ik zoek eigenlijks een ander type spits naast Ibra, maar Kane is qua finishing etc veel voor relatief weinig.
Ik zoek eigenlijks een ander type spits naast Ibra, maar Kane is qua finishing etc veel voor relatief weinig.
Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.