Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Wii4all schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 19:17:
Lol

Andries Smit na 5 dagen ontslagen als E-sporter van ADO Den Haag.
Andries bleek supporter te zijn van de aartsrivaal.
Haha, kijk dit: http://www.gamekings.tv/n...aan-de-fifa-17-e-divisie/

En Andries zou nog wel een grote kanshebber zijn ondanks dat Mitchel hem dik had ingemaakt 8)7 Maare, ik zie Mitchel nergens terug?

Spuit 11.

• Craftop
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-11 13:22
ErnstMid schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 08:55:
[...]

Tip die ik hier volgens mij wel s eerder heb gezien is dat je ook seasons kunt gaan spelen om verschillende formaties uit te proberen. Ik heb speel nu 4-3-1-2 omdat ik qua speelstijl buitenspelers te weinig gebruik, die staan daar dan een beetje uit de neus te vreten 8)7 En diep gaan met Auba en terugleggen op de altijd goed staande Muller is gewoon best chill.
Ik ben voorlopig toch maar terug gegaan naar mijn Laliga team omdat ik voor mijn gevoel daar beter mee uit de voeten kan. En betreffende het Bundesliga team: Auba is voor mij helaas nog niet te betalen, haha. :'(

AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2

Verwijderd schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 09:06:
[...]

Bedankt! Maar wanneer denken jullie dat die conditiekaarten weer gaan stijgen naar 1400/1500? Heb momenteel nog 260 conditiekaarten in mijn club :)
Ik verbaas dat ik af en toe nog steeds een enkele kaart verkoop voor 1800.
Mijn verwachting is dat tijdens we WL wel weer los gaat, in het ergste geval duurt het een week langer omdat heel veel gestacked hebben.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

Craftop schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 09:58:
[...]

Ik ben voorlopig toch maar terug gegaan naar mijn Laliga team omdat ik voor mijn gevoel daar beter mee uit de voeten kan. En betreffende het Bundesliga team: Auba is voor mij helaas nog niet te betalen, haha. :'(
Wat is je budget? (en opstelling?)

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• Craftop
Byron010 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:10:
[...]

Wat is je budget? (en opstelling?)
Momenteel heb ik in principe deze twee opstellingen:
Bundesliga: https://www.futbin.com/17/squad/1519201
Laliga: https://www.futbin.com/17/squad/1519231

Waarbij ik voor het Laliga team bijvoorbeeld nog keuze heb voor Carrasco oid (Heb heel lang 4-3-3 (4) gespeeld met dit team). En bij de Bundesliga heb ik nog Thiago en Luis Gustavo tot mijn beschikking.

Betreffende budget: 80k is momenteel het maximale dat ik kan uitgeven. En ik kan er uiteraard voor kiezen een van deze opstellingen te verkopen.

AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Craftop schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:39:
[...]

Waarbij ik voor het Laliga team bijvoorbeeld nog keuze heb voor Carrasco oid (Heb heel lang 4-3-3 (4) gespeeld met dit team). En bij de Bundesliga heb ik nog Thiago en Luis Gustavo tot mijn beschikking.

Betreffende budget: 80k is momenteel het maximale dat ik kan uitgeven. En ik kan er uiteraard voor kiezen een van deze opstellingen te verkopen.
Beide best leuke teams toch :) Wil je graag twee gelijkwaardige teams?

Voor je bundesliga team zou je bv Muller naar CAM kunnen halen en dan Chicarito IF halen voor in de spits :) Als je spaans team verkoopt kun je ook Robben halen voor op rechts of bv kijken hoe ver je dan komt om Vidal te halen.

Maar je spaanse team ziet er ook wel erg leuk uit, zou daar je geld ook in je voorhoede stoppen maar durf niet zo goed te zeggen wie dan.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

[...]

Kijk eerst eens naar je opstelling, custom tactics, speelstijl. Waar vind je zelf dat het niet lekker loopt? Iedereen kan getallen kijken op futbin!

Speel je FIFA om te voetballen of om teams te bouwen? En naar wat voor niveau ben je op zoek? Divisie 1? WL elite? Of zo nu en dan een potje?

Als je serieus beter wilt worden moet je niet blijven switchen maar juist het beste team met de opstelling en custom tactics die bij jouw speelstijl passen opstellen. Eventueel dan een goedkoop fitness team om offline of in divisies je fitness weer omhoog te halen. Ga gericht te werk! Stel een doel en werk daar naartoe!

Iedere twee dagen je team omgooien en hier vragen wat mensen fijne spelers vinden is veelal vragen naar de bekende weg en vooral ook persoonlijk! Mensen zijn niet te beroerd antwoord te geven, maar het helpt je niet een betere speler te worden!

Hier schiet je persoonlijk weinig mee op als je serieus FIFA wilt spelen en draagt enkel bij aan de dopamine verslaving die het krijgen van reacties op je post teweegbrengt.

• RonaldMuijs
  • Laatst online: 22-06-2023
Werd net helemaal zoek gespeeld door een miljoenen team met SIF Iborra in de spits. Ik dacht die gaat direct op pauze maar hij heeft hele potje Iborra in de spits gehad met die spits hazard erachter, record Rooney en IF ben Yedder. Maar Iborra was de lastige speler en maakte een hattrick waardoor ik 3-0 onderuit ging.

Ik heb maar vast 30 teamfitness kaartjes gekocht. Nu zijn ze nog betaalbaar.

Spelen er nog mensen op xbone die me willen toevoegen? Laat het even weten

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-11 15:13
ind0mi schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 08:25:
[...]

Hoe werkt die E-divisie precies? Hoe zien die teams eruit van de spelers? Moeten ze echt met een bestaand eredivisie team spelen? Of mogen ze pakjes kopen om zo een dik FUT team samen te stellen?
Ja, De speler van Roda had vrijdag voor 2000 euro pakjes geopend _/-\o_

Gefeliciteerd Mitch

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Craftop
bbblije schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 12:30:
[...]

Kijk eerst eens naar je opstelling, custom tactics, speelstijl. Waar vind je zelf dat het niet lekker loopt? Iedereen kan getallen kijken op futbin!

Speel je FIFA om te voetballen of om teams te bouwen? En naar wat voor niveau ben je op zoek? Divisie 1? WL elite? Of zo nu en dan een potje?

Als je serieus beter wilt worden moet je niet blijven switchen maar juist het beste team met de opstelling en custom tactics die bij jouw speelstijl passen opstellen. Eventueel dan een goedkoop fitness team om offline of in divisies je fitness weer omhoog te halen. Ga gericht te werk! Stel een doel en werk daar naartoe!

Iedere twee dagen je team omgooien en hier vragen wat mensen fijne spelers vinden is veelal vragen naar de bekende weg en vooral ook persoonlijk! Mensen zijn niet te beroerd antwoord te geven, maar het helpt je niet een betere speler te worden!

Hier schiet je persoonlijk weinig mee op als je serieus FIFA wilt spelen en draagt enkel bij aan de dopamine verslaving die het krijgen van reacties op je post teweegbrengt.
Thanks voor deze uitgebreide reactie. Het spijt me dat ik je gekwetst heb door iets te vragen wat ik graag wil weten en zal na deze reactie dit forum ook niet meer gebruiken aangezien vragen stellen hier blijkbaar niet vrij staat.

Ik vroeg me gewoon af waarom het bij mij niet loopt, ik speel redelijk gemiddeld Fifa en heb tot nu toe vrijwel alles zelf proberen te achterhalen wanneer het fout loopt. Vandaar dat ik inderdaad enkele dagen geleden hier een vraag heb gesteld en dit nu enkele dagen doe. Bedankt voor iedereen die me hierbij heeft willen helpen!

• Mars18
Joster schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 09:17:
[...]

Haha, kijk dit: http://www.gamekings.tv/n...aan-de-fifa-17-e-divisie/

En Andries zou nog wel een grote kanshebber zijn ondanks dat Mitchel hem dik had ingemaakt 8)7 Maare, ik zie Mitchel nergens terug?

Spuit 11.
Andries was de 1e nederlander die Wereldkampioen FIFA was geworden in 2006. Ik nam ook deel aan het finale toernooi :P

Hij had 20.000 euro gewonnen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

[...]

Persoonlijk zou ik aanraden om 95-99% van je budget voor 1 "main" team te gebruiken en de rest voor een fitness team. Hierdoor raak je zoals beneden al aangegeven, beter bekend met je team en kan je je team op jou speelstijl aanpassen.

Ik heb bijvoorbeeld mijn totale budget in mijn team zitten en ernaast een bronze team voor de fitness, na elke 2 wedstrijden met mijn main team doe ik een potje tegen het TOTW zodat ze allemaal weer 99 fitness hebben , en krijg je er ook nog 400 coins voor.

Als je een team samenstelt zijn er een aantal belangrijke dingen van spelers waar je (naar mijn mening) op moet letten naast chemistry.

Verdedigers:
PAC, DEF, PHY, Lengte & workrates

CDM: Overall met nadruk op DEF, PHY, en lengte en workrates kunnen ook nog van belang zijn (hier hou ik minder rekening me op het middenfeld)

CM: overall

CAM: Decent PAC, SHO, PAS, DRI, PHY (+lengte & workrates)

ST/LW/RW: PAC, SHO, PAS(mag wat minder), DRI, PHY en lengte.

Persoonlijk wil ik dat mijn spitsen altijd snel zijn en mijn verdedigers ook, je moet immers de tegenstander bij kunnen houden of sneller zijn waar het nodig is.

En alleen omdat een speler aan je criteria voldoet betekend nog niet dat die in-game ook goed speelt, wees dus niet bang om spelers te wisselen en om andere spelers uit te proberen.

Voorbeeld: BPL CM, Emre Can. 80 rated maar met een maestro chemistry erop speelt die hardstikke goed.
BPL ST: Remy, 81 rated doet het hardstikke goed terwijl bijvoorbeeld Harry Kane van 84 het een stuk minder deed bij mij.

Trial and error, daarnaast moet je niet vergeten dat je altijd ook nog hybrid teams kan maken en dus het beste van 2(of meerdere) leagues kan nemen.

Opstellingen zijn lastig, heb zelf ook veel met 433(4) gespeeld en op een gegeven moment lukte het niet meer, toen ging het met 4212(2) wel goed tot ik vast liep in divisie 4. Team veranderd, opstelling veranderd, en blijven oefenen en zit nu in divisie 3 (4312). Maar ik zie dat ik nog kan verbeteren, mijn custom tactics moet ik nog afstellen en ik zie mijn eigen fouten in. Zelf reflectie is de handigste manier om beter te worden.

Als je spelers(team) suggesties wilt kan ik dat ook best doen, maar hopelijk heb je hier wat aan om ook zelf te vinden wat bij jou past.
bbblije schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 12:30:
[...]

Helemaal mee eens maar je moet wel eerst een team hebben wat bij je past. Dat hoeft geen duur team te zijn maar dan kan je daar op verder bouwen ;)

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• Mars18
Met de Koen Weijland formatie en instructies ben ik gister in 1x gekwalificeerd voor de Weekend League, met dit team https://www.futbin.com/17/squad/1520996

Ik moet zeggen dat ik ook vaak Wellbeck opstel, blijft toch een klasse spits, had hem een paar weken laten banken.

Verder zal het wel weer nacht werk gaan worden, zaterdag verjaardag van schoonouders, en zondag ook op visite ;)

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Ajax een 2e e-sporter gecontracteerd. Dani Hagebeuk gaat de E-Divisie spelen en niet Koen Weijland.

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

(jarig!)
Mars18 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 12:45:
[...]

Ja, De speler van Roda had vrijdag voor 2000 euro pakjes geopend _/-\o_

Gefeliciteerd Mitch
En zat er wat tussen? >:) >:)

• Mars18
pelidee schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:51:
Ajax een 2e e-sporter gecontracteerd. Dani Hagebeuk gaat de E-Divisie spelen en niet Koen Weijland.
Verstandige keuze, hij is echt goed.
Koen was goed ;)

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
Ik neem aan dat iedereen hierzo voor ADO is gelijk?

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

pelidee schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:51:
Haha ook bedankt voor het überhaupt begint. Arme Koen.
Dani ken ik verder niet, maar ze hadden Tony Kok moeten kiezen. En PSV had voor Bruma moeten gaan. Wie speelt er voor Feyenoord? Op twitch heb je een hele goede feyenoord supporter tussen zitten.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• ind0mi

ind0mi

(jarig!)
MitchelFC schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:03:
Met welk team ga je spelen? en welke opstelling?

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-11 22:16
Bean77 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:03:
[...]

Dani ken ik verder niet, maar ze hadden Tony Kok moeten kiezen. En PSV had voor Bruma moeten gaan. Wie speelt er voor Feyenoord? Op twitch heb je een hele goede feyenoord supporter tussen zitten.
Ik wil wel voor Feyenoord spelen. :p
Ken die gozer die er nu voor speelt verder niet, kan ook niks op YT ofzo vinden dus geen idee hoe goed die verder is.

• Mars18
[...]

Quinten,
http://www.ad.nl/rotterda...fa17-competitie~ab491f48/

Is geen absolute topper.

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Ik kan wel wat advies gebruiken.

M'n Calcio A elftal speelt toch een stuk fijner, omdat 4-3-2-1 me ook meer ligt.
M'n BPL elftal ben ik eigenlijk wel een beetje klaar mee.

Calcio A: https://www.futbin.com/17/squad/1522269
BP: https://www.futbin.com/17/squad/1522172

Wat zouden jullie adviseren? M'n BPL Squad volledig verkopen en alles in m'n Calcio A elftal pompen, of m'n BPL elftal hier en daar wat tweaken naar 4-3-2-1 met bijvoorbeeld een Martial?

Iemand wellicht tips over welke spelers dan te kopen?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Jamesl
EricNL schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:16:

M'n Calcio A elftal speelt toch een stuk fijner, omdat 4-3-2-1 me ook meer ligt.

Calcio A:https://www.futbin.com/17/squad/1522269

Wat zouden jullie adviseren? M'n BPL Squad volledig verkopen en alles in m'n Calcio A elftal pompen, of m'n BPL elftal hier en daar wat tweaken naar 4-3-2-1 met bijvoorbeeld een Martial?

Hybride maken met de spelers die je van beiden elftallen lekker vind spelen?

• ErnstMid

ErnstMid

haha

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Verkeerde aanname ;) Ik ben en blijf met alles toch echt voor feyenoord, maar dan zou het mooi zijn als jij de 2e plek krijgt. Jij als tweaker, niet ADO als club ;)

hmm dat is niet die twitch gast. Die is wel van echt hoog niveau.
Jammer dat clubs niet proberen de echt beste spelers voor hun club te strikken.

Gelukkig heeft Ado dat wel gedaan O+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 25-11 21:25
Was ik al ;)

PSN: Kidjuh

Verwijderd

Succes met ADO Mitchel, maar ik ben Heerenveen-supporter. ;)

YouTube: Niels Krist eSporter sc Heerenveen

Stukje over de E-sporter van Heerenveen, waarbij hij tegen 2 selectiespelers speelt.
EricNL schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:16:

Calcio A:https://www.futbin.com/17/squad/1522269

Ik zie dat je BPL team iets meer dan 100k gaat opleveren (PS4), persoonlijk zou ik dat team verkopen en vervolgens eerst Naingolan halen en vervolgens doorsparen voor Dybala :)

Miranda was overigens verre van mijn favoriete verdediger, voornamelijk door zijn lage stamina.
Misschien is Barzaghli/Chielini/Manolas een goede aankoop na Naingolan.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• EricNL
Bossie schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:58:
[...]

Ik zie dat je BPL team iets meer dan 100k gaat opleveren (PS4), persoonlijk zou ik dat team verkopen en vervolgens eerst Naingolan halen en vervolgens doorsparen voor Dybala :)

Miranda was overigens verre van mijn favoriete verdediger, voornamelijk door zijn lage stamina.
Misschien is Barzaghli/Chielini/Manolas een goede aankoop na Naingolan.
Top, bedankt voor de tip. En voor wie zou ik Nainggolan er in zetten? Ik neem aan voor Khedira?

En misschien nog tips voor player tactics etc?
Ik heb m'n LF en RF nu op "Get in behind" staan en m'n LB en RB natuurlijk op stay back. Alleen op één of andere manier gaan ze toch niet heel vaak diep, m'n buitenspelers.

[ Voor 16% gewijzigd door EricNL op 01-02-2017 15:19 ]

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:04

Royz

Kleurenblind!!

Voorlopig zie ik je alleen maar in streams voorbij komen en niet zelf streamen :P

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• ErnstMid

ErnstMid

Mmm, TOTW valt wat tegen. Wel een leuke Robben...

https://pbs.twimg.com/media/C3lo8T5WIAEU-Ct.jpg:large

Verwijderd

ErnstMid schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 16:26:
Mmm, TOTW valt wat tegen. Wel een leuke Robben...
Klopt, voor mij is Chiellini ook wel leuk. Alleen ik zit nog te twijfelen, ik heb 2 CV's nodig en 1 weet ik al, dat is Chiellini (en misschien ga ik ook nog de IF halen) maar wie kiezen jullie als andere CV? Manolas, Bonucci, Miranda of Barzagli Movember? Mijn bedoeling was om Barzagli Movember te kopen van de conditiekaarten in m'n club. Maar ik begin toch weer te twijfelen...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2017 16:36 ]

• ErnstMid

ErnstMid

Verwijderd schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 16:34:
[...]

Klopt, voor mij is Chiellini ook wel leuk. Alleen ik zit nog te twijfelen, ik heb 2 CV's nodig en 1 weet ik al, dat is Chiellini (en misschien ga ik ook nog de IF halen) maar wie kiezen jullie als andere CV? Manolas, Bonucci, Miranda of Barzagli Movember? Mijn bedoeling was om Barzagli Movember te kopen van de conditiekaarten in m'n club. Maar ik begin toch weer te twijfelen...
Ja die Chiellini is natuurlijk ook een puike verdediger. HIer kun je drie verdedigers met elkaar vergelijken; Manolas heb ik daar uitgelaten. Die lijkt me sowieso de minste.

Ik zou denk ik voor Bonucci gaan, die heeft ook een aardige lange pass :)

Verwijderd

Perrin en Joao Mario zijn wel leuke kaarten voor mensen die met Ligue 1 of Calcio teams spelen. Die zullen wel voor een leuke prijs op te halen zijn, schat ik in.
EricNL schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 15:08:
[...]

Top, bedankt voor de tip. En voor wie zou ik Nainggolan er in zetten? Ik neem aan voor Khedira?

En misschien nog tips voor player tactics etc?
Ik heb m'n LF en RF nu op "Get in behind" staan en m'n LB en RB natuurlijk op stay back. Alleen op één of andere manier gaan ze toch niet heel vaak diep, m'n buitenspelers.
Klopt, het houd simpelweg in dat als de mogelijkheid zich voordoet de speler diep gaat.
Het helpt om niet meteen diep te passen, maar om even iets langer de bal vast te houden op het middenveld en als de backs vervolgens uit positie gaan, zal je winger dan juist het gat in duiken.

Op deze manier heb je ook meer controle en zijn je diepe ballen ook meteen gevaarlijker. Je kan natuurlijk ook L2 gebruiken om spelers te triggeren om de ruimte in te duiken.

Khedira is niets mis mee, maar Naingolan is enorm aanwezig op het veld. Je kan dus Khedira vervangen, maar tegen sterkere tegenstanders kun je ook beide gebruiken ten koste van een de meer aanvallende ingestelde CMs.

Daarnaast is het simpelweg ontdekken welke formatie/tactics het beste bij jouw speelstijl passen en vervolgens steeds finetunen. 4321 is niet een formatie waarmee ik zelf speel omdat voor mij formaties zonder wingers niet werken dus ik naar niet echt veel over zeggen helaas.

@Hierboven, wat bij mij perfect werkte in mijn Serie-A team was simpelweg Chiellini/Barzaghli als CBs en Bonucci als CDM. Ondanks de chem penalty, is het simpelweg een beest in die positie als je compact speelt en het geeft je ook de optie op Naingolan als CM op de tegenstander los te laten :+

[ Voor 9% gewijzigd door Bossie op 01-02-2017 16:58 ]

Verwijderd

Weet iemand toevallig of panini stickers van vroeger iets waart zijn en waar een goeie plaats is voor dat te bekijken

Verwijderd

Jullie zullen wel denken van wat heeft hij veel vragen :) . Toch heb ik nog 1 vraag. Ik hoor en lees van verschillende mensen dat je beter speelt met 1 team, en niet met 2 teams. Omdat je dan beter zou wennen aan de spelers. Daarom zat ik erover na te denken om mijn BPL team te verkopen (dit is 'm: https://www.futbin.com/17/squad/1526486) en dan om mijn Calcio A team (https://www.futbin.com/17/squad/1509803) te versterken met de volgende spelers; Dani Alves TOTGS, Hamsik IF, Pjanic IF. Lijkt jullie dit een goeie oplossing? Of moet ik mijn BPL team houden? En spelen jullie met 2 of 1 team(s)?

Bedankt voor de hulp!

PS: ik wil komend weekend knallen in weekend league en hopelijk goud 1/ elite 3 halen :)

• RonaldMuijs
Verwijderd schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 18:18:
Jullie zullen wel denken van wat heeft hij veel vragen :) . Toch heb ik nog 1 vraag. Ik hoor en lees van verschillende mensen dat je beter speelt met 1 team, en niet met 2 teams. Omdat je dan beter zou wennen aan de spelers. Daarom zat ik erover na te denken om mijn BPL team te verkopen (dit is 'm: https://www.futbin.com/17/squad/1526486) en dan om mijn Calcio A team (https://www.futbin.com/17/squad/1509803) te versterken met de volgende spelers; Dani Alves TOTGS, Hamsik IF, Pjanic IF. Lijkt jullie dit een goeie oplossing? Of moet ik mijn BPL team houden? En spelen jullie met 2 of 1 team(s)?

Bedankt voor de hulp!

PS: ik wil komend weekend knallen in weekend league en hopelijk goud 1/ elite 3 halen :)
Seizoenen speel ik met 2 teams omdat ik het anders teveel vind kosten en geen plezier beleef aan potjes met een brons team tegen de computer. Maar weekend league speel ik liever met 1 team. Ik heb ook een bpl en serie A team voor divisies en voor WL een hybrid van bpl, serie A en Ligue 1.
Verwijderd schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 18:18:

Bedankt voor de hulp!

Ik speel zelf met een team, het enige wat ik misschien aan je Serie-A team zou veranderen is TIF Icardi ipv Higuain. Dani Alves TOTGS is erg goed, alleen zijn workrates moeten in je speelstijl passen, persoonlijk zou ik mijn backs waarschijnlijk als laatste versterken en het geld voornamelijk in de centrale posities steken.

[ Voor 9% gewijzigd door Bossie op 01-02-2017 18:40 ]

• MitchelFC
Het is maar dat ik graag suarez wil i.pv griezmann, anders had ik echt deze week de TOTW overgeslagen...

• MitchelFC
Royz schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 15:20:
[...]

Voorlopig zie ik je alleen maar in streams voorbij komen en niet zelf streamen :P
Haha ik ga vanavond/vannacht mijn elite 1 packs openen!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-11 21:10
Gelukkig verzint EA wel iets om het tegenvallende TOTW weer goed te maken...
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C3mSF8gXUBMNV8v.jpg:large

• MitchelFC
Pyramiden schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 19:02:
Gelukkig verzint EA wel iets om het tegenvallende TOTW weer goed te maken...
[afbeelding]
Wanner kan je deze packen? Die walcott!!!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-11 21:44

shameblaster

BB4E^Cons

MitchelFC schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 19:08:
[...]

Wanner kan je deze packen? Die walcott!!!
16 min16 minuten geleden
EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA
Best #MOTM release ever? The top performers from the weekend's cup action in England available for a week, until next Wednesday at 6pm UK.

Cons:::BB4E

shameblaster schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 19:17:
[...]

16 min16 minuten geleden
EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA
Best #MOTM release ever? The top performers from the weekend's cup action in England available for a week, until next Wednesday at 6pm UK.
Ow, die Son moet ik hebben, 5* WF Spits :)

• MitchelFC
Bossie schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 19:45:
[...]

Ow, die Son moet ik hebben, 5* WF Spits :)
Haha zie ik nu pas, die is dan nog beter dan die gekke paarse kaart die je vaak tegenkom

MitchelFC schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 19:47:
[...]

Haha zie ik nu pas, die is dan nog beter dan die gekke paarse kaart die je vaak tegenkom
Die paarse kaart is idd te gek ;) :P

• RonaldMuijs
Ik moet die Son hebben! Plz max 100k

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Van al die kaarten zijn er maar 3 interessant: Son, Walcott en Touré. De rest is vrij meh, zelfs die Pedro kan me niet behoren :D

• Spacejockey
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-11 22:19
Heeft iemand al succes gehad met Sneijder? Ik had de IF, maar ik vond hem zwak en traag, zoals vrijwel heel mijn Oranje team. Weet niet of het het waard is om zijn SIF te proberen.

[ Voor 11% gewijzigd door Spacejockey op 01-02-2017 20:12 ]

Verwijderd

Markt daalt weer!
Fraaank schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 20:10:
Van al die kaarten zijn er maar 3 interessant: Son, Walcott en Touré. De rest is vrij meh, zelfs die Pedro kan me niet behoren :D
Pedro valt vooral tegen door zijn positie, ik ben bang dat Walcott/Toure behoorlijk prijzig zullen zijn gebaseerd op hun huidige IFs (>400k).

Iemand teamfitness kaartjes kopen?
* Bossie wil een nieuwe spits :)

• Jamesl
Die buffon is echt de slechtste keeper ooit.
Hij houdt geen bal..

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-11 15:43
[...]

Waarom is Koen vervangen als ik vragen mag? Hij was toch helemaal hyped in NL en de E-sporter van NL??

Verwijderd

Jamesl schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 21:46:
Hij houdt geen bal..
Bij mij doet hij het anders best aardig... :)

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-11 15:43
Jamesl schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 21:46:
Hij houdt geen bal..
HANDOOOOOOO

• EricNL
Wat is dat Knock Out toernooi toch ook geweldig he. Sta je in de finale, raak je 3 keer de lat. 1 keer komt de bal tegen de paal, tegen het hoofd van de keeper en wordt vervolgens net van de lijn gehaald.

Komen de statistieken na het einde van de wedstrijd: 16 schoten van mij, waarvan 10 op doel. Uitslag: 1-0 verloren.

Hoe? Natuurlijk weer zo'n steekbal waarbij EA voor jou bepaald welke verdediger er vol met z'n voet instapt, ondanks dat jij achteruit loopt en L2 ingedrukt houd.

En jullie raden nooit wie er bij alle 4 van de potjes bij de tegenstander in het veld stond? Laat ik het anders zeggen: als Martial niet in het spel gezeten zou hebben zou EA denk ik 85% van de FUT playerbase verliezen. Wat een triest gedoe is dat zeg. Het is geen skill of wat dan ook. Het is gewoon letterlijk elke halve bal die ze krijgen diep gooien op Martial en dan hopen dat EA het voor de tegenstander (in dit geval ik dus) verneuk. Je staat gewoon prima te verdedigen maar die automatische kut acties van EA ben ik ondertussen toch echt wel beu.

Verwijderd schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 21:55:
[...]

Bij mij doet hij het anders best aardig... :)
Buffon is inderdaad een toppertje. Houdt de meest onmogelijke ballen en laat mij vrijwel nooit in de steek.

EricNL schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 22:16:
Wat is dat Knock Out toernooi toch ook geweldig he. Sta je in de finale, raak je 3 keer de lat. 1 keer komt de bal tegen de paal, tegen het hoofd van de keeper en wordt vervolgens net van de lijn gehaald.

Komen de statistieken na het einde van de wedstrijd: 16 schoten van mij, waarvan 10 op doel. Uitslag: 1-0 verloren.

Hoe? Natuurlijk weer zo'n steekbal waarbij EA voor jou bepaald welke verdediger er vol met z'n voet instapt, ondanks dat jij achteruit loopt en L2 ingedrukt houd.

En jullie raden nooit wie er bij alle 4 van de potjes bij de tegenstander in het veld stond? Laat ik het anders zeggen: als Martial niet in het spel gezeten zou hebben zou EA denk ik 85% van de FUT playerbase verliezen. Wat een triest gedoe is dat zeg. Het is geen skill of wat dan ook. Het is gewoon letterlijk elke halve bal die ze krijgen diep gooien op Martial en dan hopen dat EA het voor de tegenstander (in dit geval ik dus) verneuk. Je staat gewoon prima te verdedigen maar die automatische kut acties van EA ben ik ondertussen toch echt wel beu.
In WL kwam ik 80% van de potjes Butland tegen. Ik irriteer me er allang niet meer aan.
Wat je tegen hebt heb je ook vaak genoeg mee, alleen waardeer/beoordeel je dat vaak anders.
Maar goed, blijft irritant, maar dit is EA. Accepteer het of stop ermee. Veranderen kunnen we niet.

Bean77 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 22:19:
[...]

In WL kwam ik 80% van de potjes Butland tegen. Ik irriteer me er allang niet meer aan.
Wat je tegen hebt heb je ook vaak genoeg mee, alleen waardeer/beoordeel je dat vaak anders.
Maar goed, blijft irritant, maar dit is EA. Accepteer het of stop ermee. Veranderen kunnen we niet.
Ik heb Martial gewoon in de spits gezet, goed voorbeeld doet volgen :P

• EricNL
Bean77 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 22:19:
[...]

Oh ik ben het er ook helemaal mee eens. En het is niet goed voor m'n hart, want ik irriteer me er nog steeds dermate aan dat ik het liefste die controller door de TV zou willen gooien. Maar je blijft elke keer dat Balotelli gevoel houden: "Why always me...".

Waarom krijg ik nou altijd die goals tegen van een verdediger die even de bal vanaf 40 meter in de kruising schiet. Waarom schiet mijn 85 rated spits met 85 finishing 6 ballen op de paal terwijl hun 80 rated spits met 75 finishing letterlijk 1 halve kans nodig heeft om te scoren.

En ja, dat het dan uitgerekend in de finale van het Knock-out toernooi gebeurd waarin ik gewoon 90 minuten lang de bovenliggende partij ben, maar inderdaad dus door 1 halve kans me niet kwalificeer.

Kan mezelf wel voor m'n kop slaan. 2 weken geleden 1 keer geprobeerd te kwalificeren en toen lukte het met een gaar team in de eerste poging maar vanwege tijdgebrek geen WL gespeeld. En nu wil je het zo graag en lukt het gewoon niet. Ik wordt ook gewoon fluitend kampioen in Divisie 3, maar in Divisie 2 is er echt niet door te komen. Ik kom gewoon niet in Divisie 1. En ik weiger gewoon echt om Martial aan te schaffen.

[ Voor 24% gewijzigd door EricNL op 01-02-2017 22:24 ]

EricNL schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 22:22:
[...]

Oh ik ben het er ook helemaal mee eens. En het is niet goed voor m'n hart, want ik irriteer me er nog steeds dermate aan dat ik het liefste die controller door de TV zou willen gooien. Maar je blijft elke keer dat Balotelli gevoel houden: "Why always me...".

Waarom krijg ik nou altijd die goals tegen van een verdediger die even de bal vanaf 40 meter in de kruising schiet. Waarom schiet mijn 85 rated spits met 85 finishing 6 ballen op de paal terwijl hun 80 rated spits met 75 finishing letterlijk 1 halve kans nodig heeft om te scoren.
Ik probeer mijn verwachtingen van het spel laag te houden zodat de kans dat ik een teleurstelling hebt ook lager is. Zo irriteer ik mij een stuk minder, maar ook hier komt het in extreme gevallen wel voor. Ik probeer echter maar volop te genieten als ik zo'n moment mee heb.

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Ik speel nu al een tijdje met een bpl team.. en me fitness team is ook een aardig bpl team.. twijfel om me main team bpl te houden en me fitness team calcio a optebouwen.. hoe zijn jullie ervaringen met calcio a?

• Spacejockey
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-11 22:19
Calcio A heeft een hoop goede spelers, maar het is hetzelfde als met de BPL. Een paar spelers steken er zo duidelijk boven uit dat alle teams er zo'n beetje hetzelfde uitzien, wat nogal saai wordt (Sandro, Manolas, Florenzi, Mertens, Salah, Naingolan, Marchisio, etc.)

[ Voor 15% gewijzigd door Spacejockey op 01-02-2017 22:37 ]

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06:45
Ik heb vast een kaarsje branden voor motm Son in mijn WL packs. Dat lijkt een Sif Eriksen on steroids. Zal wel mega zeldzaam en duur worden. Ik zou pogba en sif Benteke kunnen verkopen natuurlijk.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

MOTM Son is niet op de markt te vinden, waarschijnlijk omdat hij max 300k kost en iedereen verwacht dat zn max omhoog gaat...

Toch maar wat packs openen en hopen dan ;)

[ Voor 15% gewijzigd door bbblije op 01-02-2017 23:09 ]

bbblije schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 22:58:
MOTM Son is niet op de markt te vinden, waarschijnlijk omdat hij max 300k kost en iedereen verwacht dat zn max omhoog gaat...

Toch maar wat packs openen en hopen dan ;)
Hij is simpelweg meer waard dan zijn pricerange en daardoor op dit moment niet te krijgen. Heb hem al meermaals langs zijn komen maar voordat ik het kaartje kan selecteren is hij inmiddels al verkocht.

Heb ook een paar packs geopenend, geen Son maar wel 300k (Lewandowski + IF Kovacic).
Kan ik dat ook meteen weer uitgeven.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bossie schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 23:17:
[...]

Hij is simpelweg meer waard dan zijn pricerange en daardoor op dit moment niet te krijgen. Heb hem al meermaals langs zijn komen maar voordat ik het kaartje kan selecteren is hij inmiddels al verkocht.

Heb ook een paar packs geopenend, geen Son maar wel 300k (Lewandowski + IF Kovacic).
Kan ik dat ook meteen weer uitgeven.
Gelijk Son snipen voor die 300k!!

Hij is 500k waard, en mensen gaan dat voor die kaart betalen! Als ik nu 300k had gehad had ik er een nacht niet voor geslapen ;) grote kans dat EA over een paar uur zn pricerange al omhoog gooit!

[ Voor 16% gewijzigd door bbblije op 01-02-2017 23:27 ]

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 15:43
Al 5x een Son kunnen snipen! 4x voor 300k en 1x voor 250k :D

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Luncatic12 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 23:32:
Ps4? Doe mij er eentje? ;) Het is zo zaad dat ik geen 300k heb! Hiv EA heeft het zo voor elkaar dat ik steeds de verleiding niet kan weerstaan zo'n hoeveelheid aan coins te vergooien aan packs... ik ben zwak :p

[ Voor 31% gewijzigd door bbblije op 01-02-2017 23:58 ]

Luncatic12 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 23:32:
Doe je dat op de console of in de web/mobile app?
zelfs bij meerdere kaartjes zijn ze al expired voordat ik op de grote BIN knop kan klikken in de webapp, er lijkt sowieso 20s vertraging in te zitten.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bossie schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 00:19:
[...]

Doe je dat op de console of in de web/mobile app?
zelfs bij meerdere kaartjes zijn ze al expired voordat ik op de grote BIN knop kan klikken in de webapp, er lijkt sowieso 20s vertraging in te zitten.
Webapp lukt je niet! Loopt idd achter!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-11 09:09
Ik kwam net dus met deze ingeving:
https://www.futbin.com/17/squad/1534939

Geen idee of de opstelling lekker speelt. Maar wat een supervet team op papier :D

Ik bedoel:

Verdediging: check d:)b
Verdedigende middenvelders: check d:)b
Cams: check d:)b
Spits: check d:)b

Morgen maar eens uitproberen :+

[ Voor 23% gewijzigd door MrMistral op 02-02-2017 02:41 ]

PSN: MrMistral

• Fraaank
Net Gold 2 WL packs geopend (PC, where all prices are shitty for the WL), beste speler: Sagna. Kassa!

• pelidee
  • Niet online
Hier de Gold 1 (26 wins) geopend. 1e pack oranje Defour als beste (17k). 2e pack oranje Walcott als beste (380k). Mag niet klagen!

Nu twijfel ik om walcott te verkopen of om te gaan gebruiken. Prijs zal komende dagen nog wel stijgen denk als hij uit de packs is?

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Volgens mij zit hij tot 8 feb in packs, daarna zal de prijs alleen hoger worden (tot er een betere IF komt)

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• RonaldMuijs
MrMistral schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 02:37:
Ik kwam net dus met deze ingeving:
https://www.futbin.com/17/squad/1534939

Geen idee of de opstelling lekker speelt. Maar wat een supervet team op papier :D

Ik bedoel:

Verdediging: check d:)b
Verdedigende middenvelders: check d:)b
Cams: check d:)b
Spits: check d:)b

Morgen maar eens uitproberen :+
Wissel Kante en Naingolan. Heb je Naingolan op meer chem.

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Heel de week wachten op je packs, om toch te verwachten dat je er niets uit krijgt maar dan wel teminste 50-60k erbij krijgt. Wordt je wakker, om toch te verwachten dat ze later vanmiddag pas beschikbaar zijn. Ziet de heerlijke 45K coins erbij komen en gelijk maar een pack openen, MOTM Son. Mijn dag kan niet meer stuk.

• RonaldMuijs
En ik was al redelijk blij met 45k en Santi Carzola, Leno en IF Reyes...

• pelidee
  • Niet online
Byron010 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 09:39:
Heel de week wachten op je packs, om toch te verwachten dat je er niets uit krijgt maar dan wel teminste 50-60k erbij krijgt. Wordt je wakker, om toch te verwachten dat ze later vanmiddag pas beschikbaar zijn. Ziet de heerlijke 45K coins erbij komen en gelijk maar een pack openen, MOTM Son. Mijn dag kan niet meer stuk.
Hier hetzelfde. 50k munten en de rest is meegenomen.

Krijg je in eerste pack MOTM Defour. Denk je leuk, is die 17k. Valt het toch weer wat tegen. Volgende pack een MOTM Walcott. Toen wel heel blij hoor

• RonaldMuijs
Man wat vallen mijn packs tegen in vergelijking met jullie. Ik zag inform en dacht kut. Want was geen walkout en alleen de walkouts zijn geld waard deze week.

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:04

Royz

Kleurenblind!!

Hmm ik heb mijn pakketjes expres nog niet geopend maar op deze manier wordt het wachten wel moeilijk :P

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• RonaldMuijs
Royz schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 09:54:
Hmm ik heb mijn pakketjes expres nog niet geopend maar op deze manier wordt het wachten wel moeilijk :P
WACHTEN! Schijnt dat er vanaf morgen nieuwe OTW spelers in pakketjes komen. Zie ik nu pas.

• Razz89
HELP! ik speel nu een tijdje met een 4321 opstelling, maar ik creeer de laatste tijd zowat geen kansen en me middenvelders scoren al helemaal niks meer.. dscht probeer deze opstelling omdat ik graag met 1 spits en vleugels wil spelen.. maar een cam zou denk ook niet verkeerd zijn.. wie heeft ervaring met een leuke opstelling? Zit nu in div.3 maar sta op degraderen zowat pff..

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

RonaldMuijs schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 09:55:
[...]

WACHTEN! Schijnt dat er vanaf morgen nieuwe OTW spelers in pakketjes komen. Zie ik nu pas.
Heb ik idd ook gehoord, blijkbaar ook een OTW guaranteed SBC.
Morgen zouden als het goed is ook de nieuwe league SBC's _/-\o_

• RonaldMuijs
Byron010 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 09:56:
[...]

Morgen zouden ales het goed is ook de nieuwe league SBC's _/-\o_
Daarom stijgen alle oude otw kaaretejs nu door het dak heen. Ik hou mijn inform even vast. Kan alleen maar mer waard worden dan de 10k van nu.

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Razz89 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 09:56:
HELP! ik speel nu een tijdje met een 4321 opstelling, maar ik creeer de laatste tijd zowat geen kansen en me middenvelders scoren al helemaal niks meer.. dscht probeer deze opstelling omdat ik graag met 1 spits en vleugels wil spelen.. maar een cam zou denk ook niet verkeerd zijn.. wie heeft ervaring met een leuke opstelling? Zit nu in div.3 maar sta op degraderen zowat pff..
Ik zou 4312 echt een kans geven, zelfs als je persee een LW/RW speler wilt gebruiken kan je hem op 7 chem als spits gebruiken.

een CAM is voor mij zo goed als noodzakelijk omdat dat gewoon echt een spelmaker is, super handig om kansen te creëren

• ind0mi

ind0mi

(jarig!)
Razz89 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 09:56:
Ik heb precies hetzelfde..win niks meer en creëer bijna niks. Ben nu aant kijken om een hybrid 4-2-2-2 opstelling te maken

• MrMistral
RonaldMuijs schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 09:36:
[...]

Wissel Kante en Naingolan. Heb je Naingolan op meer chem.
Huh?! Dat moet toch geen fluit uitmaken :?

• RonaldMuijs
MrMistral schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 09:58:
[...]

Huh?! Dat moet toch geen fluit uitmaken :?
Zie nu dat je Barzagli hebt als cv. Als je die wisselt voor Manolas en dan wisselt wel :X

• MrMistral
RonaldMuijs schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 10:01:
[...]

Zie nu dat je Barzagli hebt als cv. Als je die wisselt voor Manolas en dan wisselt wel :X
Ja, maar dan haal je ben yedder van de 10 chem af volgens mij :) Dan heb ik liever yedder op 10 chem en barzagli :)

• El Profesor
  • Laatst online: 21-11 20:23
Wie van jullie speelt voornamelijk zilver? Ik ben al mijn goude spelers aan het verkopen omdat ik het niet echt leuk vind met topspelers te spelen.

Nu vraag ik me af: met een compleet zilver team (3.5 sterren) speel je dan voornamelijk tegen zilvere teams?

I like how you keep the mouse running...

• RonaldMuijs
MrMistral schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 10:05:
[...]

Ja, maar dan haal je ben yedder van de 10 chem af volgens mij :) Dan heb ik liever yedder op 10 chem en barzagli :)
Moet je Ben Yedder ook van kant wisselen

Edit:
Zo heb je het dan staan: https://www.futbin.com/17/squad/1538303 Maar je moet zelf weten hoe je het invult.

[ Voor 17% gewijzigd door RonaldMuijs op 02-02-2017 10:09 ]

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Exodus FC schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 10:06:
Wie van jullie speelt voornamelijk zilver? Ik ben al mijn goude spelers aan het verkopen omdat ik het niet echt leuk vind met topspelers te spelen.

Nu vraag ik me af: met een compleet zilver team (3.5 sterren) speel je dan voornamelijk tegen zilvere teams?
Nee dat is niet meer, vroeger was het dat je met een bronze team 99% van de tijd tegen andere bronze teams speelde maar hier heb ik dat niet zien gebeuren.

• Razz89
Byron010 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 09:58:
[...]

Ik zou 4312 echt een kans geven, zelfs als je persee een LW/RW speler wilt gebruiken kan je hem op 7 chem als spits gebruiken.

een CAM is voor mij zo goed als noodzakelijk omdat dat gewoon echt een spelmaker is, super handig om kansen te creëren
Ja oke je bedoeld bijv martial als spits gebruiken dan op 7 chem.. dan heb ik ongeveer 300k en untredable nesta cv. Hoe zou jij de opstelling neerzetten ongeveer dan?

• MrMistral
RonaldMuijs schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 10:07:
[...]

Moet je Ben Yedder ook van kant wisselen

Edit:
Zo heb je het dan staan: https://www.futbin.com/17/squad/1538303 Maar je moet zelf weten hoe je het invult.
Dat zou dan wel werken denk ik idd. Mja. Denk je dat barzagli verliezen het opweegt tegen naing op 10 chem?

Ja waardeer je input hoor!!!

[ Voor 3% gewijzigd door MrMistral op 02-02-2017 10:14 ]

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Razz89 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 10:11:
[...]

Ja oke je bedoeld bijv martial als spits gebruiken dan op 7 chem.. dan heb ik ongeveer 300k en untredable nesta cv. Hoe zou jij de opstelling neerzetten ongeveer dan?
Persoonlijk gebruik ik Martial & Remy als spitsen met IF Ben Yedder als CAM.
Martial dan inderdaad op 7 chem maar speelt toch heerlijk. Kante als CM achter ben yedder en de rest heb ik BPL. iedereen 9 of 10 chem behalve martial ;)

(Ben yedder IF is echt geweldig als je hem nog niet geprobeerd hebt)

• El Profesor
  • Laatst online: 21-11 20:23
Byron010 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 10:10:
[...]

Nee dat is niet meer, vroeger was het dat je met een bronze team 99% van de tijd tegen andere bronze teams speelde maar hier heb ik dat niet zien gebeuren.
Dat is wel jammer. Is het wel 75% van de wedstrijden? Of speel je gewoon iedere wedstrijd tegen een gouden team?

I like how you keep the mouse running...

• Fraaank
Byron010 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 09:56:
[...]

Morgen zouden als het goed is ook de nieuwe league SBC's _/-\o_
Is er al iets gelekt over welke League SBC het zou kunnen worden?

Iemand overigens ervaring met de Ligue 1 SBC, hoeveel die kost op PC?
Pagina: 1 ... 111 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.