Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

RonaldMuijs schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 10:25:
Ik zat al 5 minuten naar een laad logo te kijken
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/NSRcjLyOODw/maxresdefault.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door bbblije op 31-01-2017 11:22 ]

• Oeffel
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-12-2021
Heb de laatste weken wat pakjes opengemaakt en met SBC's verdiend. Nu is mijn fitness team een BPL team, mede door eerdere gepackte spelers. Wat zou het meest ideale 3-mans middenveld zijn, nu nog met 2 CM's en een CAM, met keuze uit de volgende spelers? Coutino (non-tradable), Rooney, Kante, Eriksen, Santi, Ramsey, Fabregas, Can. Speelde initieel met Rooney, Coutinho als CAM en Kante. Maar ben geen echte skilldribbelaar en vind een afstandpoeier ook wel fijn. Denk eigenlijk dat Kante voor de balans wel belangrijk is maar wie ernaast/ervoor?

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

Bean77 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:21:
[...]

EA is gehacked. Alle resultaten van de WL zijn gedelete! :+
God dan zou ik echt sad zijn zeg xD

2x WL en een hele verbetering vergeleken mn 1e (silver 3 -> gold 2).

Gelukkig gaat dat niet zo maar (a) (al blijft het EA, voor je het weet moet je geld betalen om je WL rewards te krijgen 8)7 )

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Oeffel schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:25:
Heb de laatste weken wat pakjes opengemaakt en met SBC's verdiend. Nu is mijn fitness team een BPL team, mede door eerdere gepackte spelers. Wat zou het meest ideale 3-mans middenveld zijn, nu nog met 2 CM's en een CAM, met keuze uit de volgende spelers? Coutino (non-tradable), Rooney, Kante, Eriksen, Santi, Fabregas, Can. Speelde initieel met Rooney, Coutinho als CAM en Kante. Maar ben geen echte skilldribbelaar en vind een afstandpoeier ook wel fijn. Denk eigenlijk dat Kante voor de balans wel belangrijk is maar wie ernaast/ervoor?
Zelf speelde ik eerst met Kante/Can/Sissoko, dus Kante en Can zou ik er zeker in hebben. Dan dembele of fernandinho voor een decently cheap midfield.

(Dembele komt er bij mij hoogstwaarschijnlijk weer in op donderdag, heb even mijn coins nodig van WL :p )

(sissoko als je een RM/RW hebt en dan ingame op CM zetten, staat die echt heel erg goed. Stats zijn best goed voor CM en is ook nog is goedkoop)

Henderson is geen slecht (cheap) alternatief, speelt bij mij altijd best goed, het is geen uitblinker maar doet wel wat je verwacht.

Can is echt een underrated beast, afstand schoten zijn bij mij heel erg goed en allround doet die het ook super.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• Craftop
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-11 13:22
Ik speel momenteel met een Bundesliga team en heb Thiago, Draxler als CAM en castro op mijn middenveld staan. Nu twijfel ik een beetje omdat zowel Draxler als Thiago verdedigend niet de beste zijn, wat soms wel handig is. Welke speler zou ik hiervoor (betaalbaar) in de plaats kunnen doen? Sanches is wellicht wat underrated in de game, zou dat een goede vervanger zijn? Vidal is voor mij momenteel onbetaalbaar. :9

AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Byron010 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 10:24:
[...]

Denk dat de servers down zijn, mobile app is er ook uit.
Hier kon ik tot 5 minuten geleden gewoon in de WebApp. Nu is het ook fucked. ;w

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Craftop schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:33:
Ik speel momenteel met een Bundesliga team en heb Thiago, Draxler als CAM en castro op mijn middenveld staan. Nu twijfel ik een beetje omdat zowel Draxler als Thiago verdedigend niet de beste zijn, wat soms wel handig is. Welke speler zou ik hiervoor (betaalbaar) in de plaats kunnen doen? Sanches is wellicht wat underrated in de game, zou dat een goede vervanger zijn? Vidal is voor mij momenteel onbetaalbaar. :9
Sanches hoort bij de top van de CM's. 78 rated? voelt eerder als 83 ingame _/-\o_
Thiago had ik het probleem dat zijn stamina niet heel hoog was maar voor de rest is het een goeie speler.

Daarnaast zou ik ook nog een kijkje doen naar IF Latza (geweldige longshots en allround best decent) en Luiz Gustavo (CDM)

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Byron010 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:40:
[...]

Sanches hoort bij de top van de CM's. 78 rated? voelt eerder als 83 ingame _/-\o_
Thiago had ik het probleem dat zijn stamina niet heel hoog was maar voor de rest is het een goeie speler.

Daarnaast zou ik ook nog een kijkje doen naar IF Latza (geweldige longshots en allround best decent) en Luiz Gustavo (CDM)
Sowieso Sanches halen! Gaat op ps4 voor 2,5k en op Xone voor 1,5k; elke cent dubbel en dwars waard.

Ik zou Thiago naar CAM verplaatsen en Sanches op een CM plek zetten. Je zou eventueel naar de blauwe Kimmich kunnen kijken, is een prima allround speler. Gustavo is inderdaad ook een goede tip; die is fysiek/verdedigend wel sterk in ieder geval :)

En verder doorsparen voor Vidal natuurlijk, dat is wel mijn baas van het middenveld _/-\o_

EDIT:

speel zelf meestal met deze teams:

Bundesliga (Gomez wisselen voor Vardy): https://www.futbin.com/17/squad/1501564

Hybrid: https://www.futbin.com/17/squad/1501589

Maar Petit en Lloris zijn leenspelers :9

[ Voor 11% gewijzigd door ErnstMid op 31-01-2017 11:56 ]

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10:17
Bij mij doet FIFA het weer, ook de webapp

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Craftop schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:33:
https://www.futbin.com/17/squad/1501906

Dit is wellicht een leuke om te overwegen! Wat goedkope maar OP IF's erin verwerkt! Ik vind dat de Bundesliga weinig goede defensieve middenvelders heeft, voornamelijk door de H/H workrates. Krychowiak is een beest! Draxler achter Lucas om zijn M/M workrates op te vangen. Aurrier om de workrates van Draxler weer op te vangen. Veel stamina op het veld, naar mijn mening lekker in balans!

Met dit team pak je het beste van beide leagues!
bbblije schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 12:24:
[...]

Dit is wellicht een leuke om te overwegen! Wat goedkope maar OP IF's erin verwerkt! Ik vind dat de Bundesliga weinig goede defensieve middenvelders heeft, voornamelijk door de H/H workrates. Krychowiak is een beest! Draxler achter Lucas om zijn M/M workrates op te vangen. Aurrier om de workrates van Draxler weer op te vangen. Veel stamina op het veld, naar mijn mening lekker in balans!

Met dit team pak je het beste van beide leagues!
Veel stamina op het veld........ Draxler??? Kijkt snel of ik iets gemist heb......

Nee helaas niet :( Jammer want draxler met meer stamina is toch wel een erg fijne speler.

hmm Lucas dan veel stamina?..... bummer ook niet

okee dan.... Coman dan maar? hmmm ook al niet...

hmmm heb je de stamina verstopt by het Krycho monster?
Ook niet.
:(

[ Voor 8% gewijzigd door Bean77 op 31-01-2017 12:38 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Zijn er nog leuke wintertransfers in de maak die ook interessant voor FUT zijn?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bean77 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 12:28:
[...]

Veel stamina op het veld........ Draxler??? Kijkt snel of ik iets gemist heb......

Nee helaas niet :( Jammer want draxler met meer stamina is toch wel een erg fijne speler.

hmm Lucas dan veel stamina?..... bummer ook niet
Hahaha, jij met je 90+ stamina verslaving ;)

Niet 90 minuten sprinten :p Het is ook niet verboden om een speler te wisselen he ;) Daar heb je 3 wissels voor :P

[ Voor 9% gewijzigd door bbblije op 31-01-2017 12:33 ]

• Craftop
ErnstMid schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:51:
[...]

Sowieso Sanches halen! Gaat op ps4 voor 2,5k en op Xone voor 1,5k; elke cent dubbel en dwars waard.

Ik zou Thiago naar CAM verplaatsen en Sanches op een CM plek zetten. Je zou eventueel naar de blauwe Kimmich kunnen kijken, is een prima allround speler. Gustavo is inderdaad ook een goede tip; die is fysiek/verdedigend wel sterk in ieder geval :)

En verder doorsparen voor Vidal natuurlijk, dat is wel mijn baas van het middenveld _/-\o_
Ik speel momenteel met de volgende spelers, waarbij ik dan eventueel middenveld nog kan vervangen door Sanches of Gustavo.

Maar ik krijg het idee dat Draxler sowieso vervangen moet worden dus..? haha (Heb uiteraard wel de in Duitsland spelende Draxler, verkeerde gekozen in Futbin)

https://www.futbin.com/17/squad/1501999

[ Voor 4% gewijzigd door Craftop op 31-01-2017 12:32 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2

• ErnstMid

ErnstMid

[...]
Ik vind dat de Bundesliga weinig goede defensieve middenvelders heeft, voornamelijk door de H/H workrates.
Helemaal mee eens, alle echte toppers op het middenveld hebben hoge workrates. Daarom had ik ook Kimmich TOTGS (?) gehaald; maar blinkt niet echt ergens in uit. Hij is vooral heel degelijk. Dan blijf ik toch maar bij Sanches/Vidal/Thiago/Muller :)
Craftop schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 12:30:
[...]

Ik speel momenteel met de volgende spelers, waarbij ik dan eventueel middenveld nog kan vervangen door Sanches of Gustavo.

Maar ik krijg het idee dat Draxler sowieso vervangen moet worden dus..? haha (Heb uiteraard wel de in Duitsland spelende Draxler, verkeerde gekozen in Futbin)

https://www.futbin.com/17/squad/1501999
Ik zou Gustavo/Sanchez in de basis doen en de CAM positie gebruiken voor Draxler/Thiago.
Vreemd genoeg is Sanchez op CAM ook een erg vervelende tegenstander

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

bbblije schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 12:30:
[...]

Hahaha, jij met je 90+ stamina verslaving ;)

Niet 90 minuten sprinten :p Het is ook niet verboden om een speler te wisselen he ;) Daar heb je 3 wissels voor :P
Is ook zo ;) Zijn ook leuke spelers hoor. Maar onder de 85 stamina is bij mij meestal al een wissel. Ik ga het zeker niet trekken met 2 buitenspelers en 2 middenvelders onder de 85.

Maar jij sprak over een middenveld met veel stamina, dus ik dacht waar dan? :p

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bean77 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 12:41:
[...]

Is ook zo ;) Zijn ook leuke spelers hoor. Maar onder de 85 stamina is bij mij meestal al een wissel. Ik ga het zeker niet trekken met 2 buitenspelers en 2 middenvelders onder de 85.

Maar jij sprak over een middenveld met veel stamina, dus ik dacht waar dan? :p
Haha, veel is bij mij al rond de 70 ;) jouw standaard is voor mij al extreem :P
bbblije schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 12:42:
[...]

Ik ben nu een extremist in jouw ogen? :o

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bean77 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 12:43:
[...]

Ik ben nu een extremist in jouw ogen? :o
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Zeiss Loxia 50mm | Zeiss Batis 85mm | Samyang 135mm

ja ;)
bbblije schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 12:44:
[...]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Zeiss Loxia 50mm | Zeiss Batis 85mm | Samyang 135mm

ja ;)
Ben ik even blij dat mijn andere hobby's niet in mijn onderschrift staan haha ;)

Ben wel benieuwd naar alle transfers en of dat nog nieuwe leuke teams mogelijk maakt.

bbblije schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 12:42:
[...]

Betere vraag is hoevaak jij wedstrijden uit handen geeft in de laatste 20 minuten ;)

• ErnstMid

ErnstMid

Bossie schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 12:55:
[...]

Betere vraag is hoevaak jij wedstrijden uit handen geeft in de laatste 20 minuten ;)
Ik geef de meeste wedstrijden al uit handen in de eerste 20 minuten 8)7

• RonaldMuijs
  • Laatst online: 22-06-2023
[...]

Hij haalt de laatste 20 minuten nooit. Is die al gerage-quit.

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

[...]

Dit is wellicht een leuke om te overwegen! Wat goedkope maar OP IF's erin verwerkt!
IF germain is een soort van mindere en stuk goedkopere IF Ben Yedder. Heb hem dus een aantal dagen gekocht omdat ik verwacht dat die wel meer dan zijn discard prijs waard gaat zijn :P (Ik gebruik zelf Ben yedder, totdat ik vind dat ik die 60K ergens anders beter in kan steken, maar op het moment is het echt één van de beste spelers die ik tot nu toe gebruikt heb)

Als ST of CAM met een hunter chem style heeft die(germain) erg goeie stats.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bean77 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 12:50:
[...]

Ben ik even blij dat mijn andere hobby's niet in mijn onderschrift staan haha ;)

Ben wel benieuwd naar alle transfers en of dat nog nieuwe leuke teams mogelijk maakt.
Transfers zijn al voor een groot deel bekend: http://www.fifauteam.com/fifa-17-winter-transfers-list/

Weinig high rated transfers, dat wel :(
[...]

Ik speel met een ander team :P en gebruik mijn wissels, dus zelden ;) Ik ben wel vaak degene die het eerste een doelpunt door laat omdat ik niet snel genoeg de speelstijl van de tegenstander door heb :(

https://www.futbin.com/17/squad/1502572

• ErnstMid

ErnstMid

Byron010 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 13:09:
[...]

IF germain is een soort van mindere en stuk goedkopere IF Ben Yedder. Heb hem dus een aantal dagen gekocht omdat ik verwacht dat die wel meer dan zijn discard prijs waard gaat zijn :P (Ik gebruik zelf Ben yedder, totdat ik vind dat ik die 60K ergens anders beter in kan steken, maar op het moment is het echt één van de beste spelers die ik tot nu toe gebruikt heb)

Als ST of CAM met een hunter chem style heeft die(germain) erg goeie stats.
Ik heb twee van die knakkers, hoop dat hij nog een stuk gaat stijgen :)

Heb gister wel echt een fantastisch potje fifa gespeeld, waren beide erg aan elkaar gewaagd. Mooie kansen voor beide en uiteindelijk 1-0 gewonnen na een sicke goal van Muller :*) Kwam erachter dat ik nog een gigantische lading aan trainingskaarten heb dus een +6 op Muller gegooid... hij was echt BIZAR goed ineens _/-\o_

• pelidee
  • Niet online
Even voor de duidelijkheid...

Als ik dit team maak: KLIK

En zet het direct in game over naar 4-1-2-1-2... Dan houdt alles gewoon zijn 10 chemistry toch? :+

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 11:14
pelidee schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 13:49:

En zet het direct in game over naar 4-1-2-1-2... Dan houdt alles gewoon zijn 10 chemistry toch? :+
Jazeker :)
Een een heerlijk team zeg!

[ Voor 3% gewijzigd door Thomas18GT op 31-01-2017 13:52 ]

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Yup chemistry blijft zoals de game begonnen was. (subs hebben wel altijd 5 chem)

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Lekker team hoor!

Ik zou het pas omzetten als ik zou merken dat ik er zo niet doorheen kwam.

Willian op False 9 zetten en stay central, dan gaat hij al meer als CAM fungeren. Zowel Gray als Martial op Get in behind, Gray wellicht ook op Press Backline.

Kanté op Stay Back en zo ook je LB/RB.

Pressure in de custom tactics wat lager zetten ivm het uitkomen van Alaba en Ramos.

• pelidee
  • Niet online
bbblije schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 13:54:
[...]

Lekker team hoor!

Ik zou het pas omzetten als ik zou merken dat ik er zo niet doorheen kwam.

Willian op False 9 zetten en stay central, dan gaat hij al meer als CAM fungeren. Zowel Gray als Martial op Get in behind, Gray wellicht ook op Press Backline.

Kanté op Stay Back en zo ook je LB/RB.

Pressure in de custom tactics wat lager zetten ivm het uitkomen van Alaba en Ramos.
Speel nu zo: KLIK

Wil toch weer even wat anders. Modric heb ik hiervoor in een La Liga team gebruikt en is een van mijn favoriete middenvelders.

Speel idd altijd met de instellingen hoe jij het schets, alleen dan niet met False 9.
Ga de transfermarkt maar eens op ;)

• ErnstMid

ErnstMid

pelidee schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 14:02:
[...]

Speel nu zo: KLIK

Wil toch weer even wat anders. Modric heb ik hiervoor in een La Liga team gebruikt en is een van mijn favoriete middenvelders.

Speel idd altijd met de instellingen hoe jij het schets, alleen dan niet met False 9.
Ga de transfermarkt maar eens op ;)
Waarom die cvm?

• pelidee
  • Niet online
Kouyate is een baas. _/-\o_
Nee meestal heb ik hem op de bank maar moest nog een CM hebben. Hier met Alli IF gespeeld. Die heeft me ook niet echt weten te bekoren.

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

pelidee schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 14:06:
[...]
Hier met Alli IF gespeeld. Die heeft me ook niet echt weten te bekoren.
Ik hoor anders erg vaak dat IF Alli en vooral IF Lallana erg goed zijn.

• Thomas18GT
pelidee schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 14:06:
[...]

Kouyate is een baas. _/-\o_
Nee meestal heb ik hem op de bank maar moest nog een CM hebben. Hier met Alli IF gespeeld. Die heeft me ook niet echt weten te bekoren.
Ik heb Rooney op CM staan nadat Alli IF me ook tegen ging staan. Rooney doet het wel erg leuk moet ik zeggen :)

• pelidee
  • Niet online
Byron010 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 14:08:
[...]

Ik hoor anders erg vaak dat IF Alli en vooral IF Lallana erg goed zijn.
Ja qua stats ziet het er ook goed uit hoor, maar met Alli kwam het er niet echt uit. Lallana niet geprobeerd. Vind ik ook meer een CAM.
[...]

Hmm dat verklaard misschien wel hoe vaak ik in blessure tijd toch nog de winnende treffer maak 8)

Bean77 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 14:10:
[...]

Hmm dat verklaard misschien wel hoe vaak ik in blessure tijd toch nog de winnende treffer maak 8)
Hetzelfde hier in de laatste 20minuten, denk dat ik ook niet veel tegenstanders blij maak door dan Martial in te brengen :+

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Bossie schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 14:15:
[...]

Hetzelfde hier in de laatste 20minuten, denk dat ik ook niet veel tegenstanders blij maak door dan Martial in te brengen :+
Ik denk dat je jezelf blijer zou maken als je martial gewoon altijd erin hebt ;)

Bossie schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 14:15:
[...]

Martial? Wie is dat? Nog nooit mee gespeeld in fifa17 :+

Byron010 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 14:15:
[...]

Ik denk dat je jezelf blijer zou maken als je martial gewoon altijd erin hebt ;)
Nah, Hazard en POTM Ibra voorin.
Afhankelijk van de wedstrijd/tegenstander wissel ik Martial voor een van deze twee,

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40

Zit er nog een speciaal doel achter om pas in-game te switchen naar een andere tactiek of is één of andere glitch/bug die je een voordeel brengt of iets?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• ErnstMid

ErnstMid

EricNL schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 14:45:
[...]

Zit er nog een speciaal doel achter om pas in-game te switchen naar een andere tactiek of is één of andere glitch/bug die je een voordeel brengt of iets?
Chemistry :) Zo kun je bv een LM met 10 chem op de CAM plek zetten. De chemistry die je basisspelers hebben in de beginopstelling houden ze tijdens de wedstrijd, invallers krijgen standaard 5.

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
ErnstMid schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 14:47:
[...]

Chemistry :) Zo kun je bv een LM met 10 chem op de CAM plek zetten. De chemistry die je basisspelers hebben in de beginopstelling houden ze tijdens de wedstrijd, invallers krijgen standaard 5.
Verklaart een hoop, danku :*)

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

EricNL schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 14:45:
[...]

Als je team bijv met 4-3-3 wel iedereen 10 chem heeft maar je liever 4-2-1-2(2) speelt kan je ingame wisselen om toch van de volledige chem te genieten. wordt namelijk moeilijk om RW/LW's in een formatie met alleen maaar centrale spelers te verwerken ;)
Bossie schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 14:45:
[...]

Nah, Hazard en POTM Ibra voorin.
Afhankelijk van de wedstrijd/tegenstander wissel ik Martial voor een van deze twee,
Was ik maar zo rijk :-(

Volgens mij kan die best wat coins aan ons doneren lijkt mij :P

• Thomas18GT
Bean77 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 15:05:
[...]

Volgens mij kan die best wat coins aan ons doneren lijkt mij :P
Jij anders ook wel >:)
ssssst ;)

trouwens, ik heb geen coins. Wel bijna 700 fitness kaarten 8)7 :+

• Thomas18GT
Bean77 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 15:18:
[...]

ssssst ;)

trouwens, ik heb geen coins. Wel bijna 700 fitness kaarten 8)7 :+
Damn 700 zee tie :9

Ik ben helemaal gestopt met handelen en heb voor bijna 3 miljoen aan packs geopend en aardig wat weggegeven aan zij die het nodig hebben ;).

Er staat nog een teampje van 600k en dat bevalt me eigenlijk wel 8)

• LordKnox
  • Laatst online: 25-11 09:42

LordKnox

Opperbaas.

Jasses, ik heb amper 60K om te besteden en speel toch aardig veel. Koop niet zo heel vaak packs omdat daar voor mijn gevoel te weinig in zit. Ook heb ik te weinig voorkennis om slim te kunnen handelen. Voor mijn gevoel moet je precies weten wat iemand waard is en daarmee gaan handelen.

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

LordKnox schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 15:26:
Jasses, ik heb amper 60K om te besteden en speel toch aardig veel. Koop niet zo heel vaak packs omdat daar voor mijn gevoel te weinig in zit. Ook heb ik te weinig voorkennis om slim te kunnen handelen. Voor mijn gevoel moet je precies weten wat iemand waard is en daarmee gaan handelen.
Ik ken je gevoel, ik speel ook heel veel en zit steeds vast tussen de 70-150k (en dan komt er weer een SBC waardoor ik veel verlies, ga ik weer terug naar 70k)

Handelen.. echt op fifa 13? of iets dergelijks was ik er super goed in, heb daar mee veel meer verdiend dan gewoon spelen en vondt het ook veel leuker, sinds die fifa geen fifa meer gespeeld tot fifa 17.. en nu weet ik niet waar ik moet beginnen.

Verwijderd

Ook maar weer eens een nieuw team in elkaar gezet: https://www.futbin.com/17/squad/1468571

Pas nu krabbel ik weer wat op en ben weer een stabiele divisie 3 speler. Wat systemen uitgeprobeerd, maar dit bevalt nu wel. Hazard en Dybala get in behind, Eriksen en Higuain vrij spel, Kante en Nainggolan stay back net als de verdedigers. Moet alleen nog kijken hoe ik Higuain meer in het spel betrek, die is soms echt onzichtbaar. Eriksen heeft vaak mooie dribbels aan de zijkant waarmee hij anderen in scoringspositie brengt.

Kante en Nainggolan lopen zich helemaal het schompes, maar ze kunnen het aan. :P

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:18
Ik zou minimaal Rose vervangen voor Shaw :P

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Thomas18GT schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 15:23:
[...]

Ik ben helemaal gestopt met handelen en heb voor bijna 3 miljoen aan packs geopend en aardig wat weggegeven aan zij die het nodig hebben ;).
EA heeft het al lang niet meer nodig hoor ;)

• Thomas18GT
Joster schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 15:44:
Ik zou minimaal Rose vervangen voor Shaw :P
Juist of Alonso IF, zijn lengte is heerlijk en hij is nog snel ook. Die kom je zomaar niet voorbij.
bbblije schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 15:47:
[...]

EA heeft het al lang niet meer nodig hoor ;)
Het enige wat EA van mij krijgt zijn de centjes voor Fifa zelf >:)

Oke, en telkens die hatelijke 5%.

[ Voor 36% gewijzigd door Thomas18GT op 31-01-2017 15:48 ]

Verwijderd

Alonso komt misschien nog, maar de coins wel op nu. ;)

Misschien Dybala weer verkopen als zijn SIF duurder wordt en dan zijn IF halen.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2017 15:48 ]

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Thomas18GT schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 15:47:
[...]

Juist of Alonso IF, zijn lengte is heerlijk en hij is nog snel ook. Die kom je zomaar niet voorbij.
Vooral de H/H workrates vallen bij mij in de smaak!
Thomas18GT schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 15:47:
[...]

Idd
Alonso IF - Smalling - De Gea >:)

• ErnstMid

ErnstMid

Bean77 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 15:48:
[...]

Idd
Geef mij Toprak SBC en Sokratis IF maar :9 Wandelende muren _/-\o_

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 15:48:
[...]

Idd
Dit dus: https://www.futbin.com/17/squad/1468571

Dybala weer naar IF, heb ik coins voor upgrade van Higuain. En dus Marcos Alonso, Smalling en De Gea. Maar ja, Dybala SIF blijft ook wel leuk natuurlijk. >:)
ErnstMid schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 15:52:
[...]

Geef mij Toprak SBC en Sokratis IF maar :9 Wandelende muren _/-\o_
Dan ben ik toch benieuwd welke keeper je dan gaat neerzetten ;)

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 15:53:
[...]

Dit dus: https://www.futbin.com/17/squad/1468571

Dybala weer naar IF, heb ik coins voor upgrade van Higuain. En dus Marcos Alonso, Smalling en De Gea. Maar ja, Dybala SIF blijft ook wel leuk natuurlijk. >:)
Ik zou niet op je spits besparen maar eerder nog op Eriksen. Zijn 87 kaart doet het hier ook heerlijk. Met het verschil kan je de Gea al halen en ben je al aardig op weg voor Alonso :)

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Bean77 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 15:56:
[...]

Leno, IF farhman of neuer?

Leno is voor mij echt een super chille keeper :)

• ErnstMid

ErnstMid

Bean77 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 15:56:
[...]

Haha ja, mijn comment stond een beetje los van het team waar het over ging :) Je kunt veel van de spelers in de bundesliga zeggen maar er lopen wel een aantal parels in rond :)

En deze twee verdedigers zijn echt heel erg chill om mee te spelen. :*)
LordKnox schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 15:26:
Coinboosts al gebruikt uit de catelogue ?

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Lol

Andries Smit na 5 dagen ontslagen als E-sporter van ADO Den Haag.
Andries bleek supporter te zijn van de aartsrivaal.

Burp

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Wii4all schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 19:17:
Lol

Andries Smit na 5 dagen ontslagen als E-sporter van ADO Den Haag.
Andries bleek supporter te zijn van de aartsrivaal.
Bronvermelding, plagiaat piraat!

http://nos.nl/liveblog/21...ar-nederland-voor-az.html

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:47
Weten jullie welk shirt in Fifa 17 fel oranje is?

• Spacejockey
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-11 22:19
Nederlands elftal? :P

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:47
Feller. Echt fluoride oranje. Beetje het Petr Cech shirt van Chelsea destijds..

• pelidee
  • Niet online
haha 8)7
Zal MitchellFC dan nog worden benaderd? ;)

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
Ik ben het geworden inderdaad.

Verder doe ik er geen uitspraken over, ik hoop te gaan vlammen in de E-divisie!

[ Voor 133% gewijzigd door MitchelFC op 31-01-2017 20:42 ]

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

Gefeliciteerd _/-\o_

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10:17
Loont het om FUT draft te spelen?
* Bossie heeft zich gekwalificeerd voor de Weekend League

Had mijn team even in een andere formatie gegooid en vervolgens ineenmaal door de kwalificatie gelopen, wat eigenlijk bedoeld was om te testen.
Uiteraard heb ik weekend al redelijk vol geplanned maar moet een paar uurtjes kunnen snoepen.

[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 31-01-2017 20:51 ]

• Craftop
Ik ben inmiddels enkel en alleen aan het verliezen. Heb momenteel al moeite om stand te houden in mijn divisie, vandaar enkele vragen. Als ik moet kiezen tussen bundesliga team of Laliga team. Wat is dan de beste optie? En daarna de vraag: welke formatie raden jullie aan? Ik ben altijd gewend 4-3-3 (4) te spelen, maar hiermee merk ik toch dat ik weinig tot geen succes heb. Bij voorbaat dank voor de hulp!

• Fraaank
  • Laatst online: 18-08 20:32
Bossie schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 20:50:
* Bossie heeft zich gekwalificeerd voor de Weekend League

Had mijn team even in een andere formatie gegooid en vervolgens ineenmaal door de kwalificatie gelopen, wat eigenlijk bedoeld was om te testen.
Uiteraard heb ik weekend al redelijk vol geplanned maar moet een paar uurtjes kunnen snoepen.
Vertel ons je geheimen Bossie! Welke formatie?

Ben net in divisie 1 gebleven voor het eerst (ook eerste keer daadwerkelijk in divisie 1) met een 41212 formatie (die met lm/rm).

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-11 09:09
MitchelFC schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 20:39:

Succes!

Waarom ben je er zo terughoudend over?

PSN: MrMistral

Fraaank schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 20:57:
[...]

Vertel ons je geheimen Bossie! Welke formatie?

Ben net in divisie 1 gebleven voor het eerst (ook eerste keer daadwerkelijk in divisie 1) met een 41212 formatie (die met lm/rm).
Ben van F9 naar 41212 gegaan, F9 speelt prima met een spits van het type Dybala/Sanchez, maar met 41212 krijgt Ibra opeens zoveel meer ruimte :)

• MitchelFC
MrMistral schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 21:13:
[...]

Succes!

Waarom ben je er zo terughoudend over?
Toch een dingetje op social media en andere nieuwspagina's.

MitchelFC schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 21:27:
[...]

Gefeliciteerd!

En voor de rest gewoon focussen op wat je zelf kunt beïnvloeden. Gewoon rustaaagh blijven en goede resultaten neerzetten!

Ben benieuwd wie de e-sporter is van Roda, die heeft nu wel lekker veel keus >:)

[ Voor 11% gewijzigd door Bean77 op 31-01-2017 21:54 ]

• pelidee
  • Niet online
[...]

Succes man!

• RonaldMuijs
  • Laatst online: 22-06-2023

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:36
De gifbeker is nog niet leeg kennelijk. Van div1 in 1x naar div4 gedegradeerd. Uiteraard kun je alles van te voren aan zien komen. Mijn spelers zijn overal te laat, winnen spontaan geen duel meer etc etc. Embolo met 88 strength wordt omver gelopen door een backje van 60 kilo. Alles wat de tegenstander op mijn goal afvuurt gaat er in: Het is gewoon lachwekkend aan het worden.
Wat heeft EA er een zooitje van gemaakt zeg. Kennelijk geldt de penalty die ik in seizoenen heb niet voor de weekend league, want daar won ik gewoon 70% van de potjes... rara hoe kan dat nou :+

• bbblije

bbblije

Riiiiight

[...]

Je bent er verstandig mee om gegaan! We verwachten nu wel zo nu en dan een leuke update! Kan en mag je al iets zeggen over je eerste toernooi?

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:36
[...]

Congratz! En succes!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-11 15:43

Wauw vet man! Ben benieuwd hoe jij het gaat doen! Succes!!
Open ik een paar spelerspakjes trek ik er 2 TOTW Skrtel uit. Had ik niet gewoon 2x Dybala kunnen krijgen??

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-11 15:43
Bean77 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 23:08:
Open ik een paar spelerspakjes trek ik er 2 TOTW Skrtel uit. Had ik niet gewoon 2x Dybala kunnen krijgen??
Weer zo random he... Sommige krijgen 50 packs niks. Jij 2 keer dezelde totw in een paar packs 8)7
Bean77 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 23:08:
Nah, breek jij de 10M transferwinst maar met je fitnesskaartjes

• MitchelFC
bbblije schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 22:37:
[...]

Je bent er verstandig mee om gegaan! We verwachten nu wel zo nu en dan een leuke update! Kan en mag je al iets zeggen over je eerste toernooi?
Ja het gaat vanaf 6 februari uitgezonden worden op fox sports en op youtube! Als het goed is komt vanaf 1 februari een teaser. Over de wedstrijden zelf mag ik helaas niks zeggen :+

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-11 22:16

Damn gefeliciteerd man!
Ik wil nog steeds eens een potje tegen je spelen, heb je morgenavond eens tijd? :P
Vraag me echt af of ik met 4-0 genadeloos van de mat wordt getikt of dat ik nog aardig me mannetje kan staan ;)

• Wii4all
  • Niet online
PetrCech_3 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 20:31:
[...]

Feller. Echt fluoride oranje. Beetje het Petr Cech shirt van Chelsea destijds..
Ik heb dat barca shirt van de champions league winst met koeman gehad misschien is dat wat

Burp

Wii4all schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 23:33:
[...]

Ik heb dat barca shirt van de champions league winst met koeman gehad misschien is dat wat
Mischien het derde tenue van AS Roma?
http://www.footyheadlines...roma-16-17-third-kit.html

Zit wel wat rood door.

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-11 21:42
Voor meer informatie over de Eredivisie eSporters: http://www.e-divisie.nl

Verwijderd

Hebben jullie nog tips voor mijn Calcio A team? https://www.futbin.com/17/squad/1509803
Zat zelf te denken om Brozovic SIF te vervangen voor Icardi TIF. Lijkt jullie Icardi goed op de CAM-positie?

En zouden jullie Nainggolan of CM zetten (4-3-1-2) of op CVM (4-1-2-1-2 (2) )?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2017 08:00 ]

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

(jarig!)
colorsone schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 00:02:
Voor meer informatie over de Eredivisie eSporters: http://www.e-divisie.nl
Hoe werkt die E-divisie precies? Hoe zien die teams eruit van de spelers? Moeten ze echt met een bestaand eredivisie team spelen? Of mogen ze pakjes kopen om zo een dik FUT team samen te stellen?

• ErnstMid

ErnstMid

Craftop schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 20:55:
Ik ben inmiddels enkel en alleen aan het verliezen. Heb momenteel al moeite om stand te houden in mijn divisie, vandaar enkele vragen. Als ik moet kiezen tussen bundesliga team of Laliga team. Wat is dan de beste optie? En daarna de vraag: welke formatie raden jullie aan? Ik ben altijd gewend 4-3-3 (4) te spelen, maar hiermee merk ik toch dat ik weinig tot geen succes heb. Bij voorbaat dank voor de hulp!
Ik heb voor de bundesliga gekozen omdat ik eens wat anders wou na afgelopen fifa's :) Het is lastig te zeggen wat voor jou beter gaat werken, ligt ook meer aan bepaalde spelers die jij heel chill vindt. Verder heb ik de laliga ook echt helemaal links laten liggen dit jaar; wel wat met calcio en bpl gedaan. Dus durf daar niks over te zeggen.

Tip die ik hier volgens mij wel s eerder heb gezien is dat je ook seasons kunt gaan spelen om verschillende formaties uit te proberen. Ik heb speel nu 4-3-1-2 omdat ik qua speelstijl buitenspelers te weinig gebruik, die staan daar dan een beetje uit de neus te vreten 8)7 En diep gaan met Auba en terugleggen op de altijd goed staande Muller is gewoon best chill.
Verwijderd schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 07:59:
Hebben jullie nog tips voor mijn Calcio A team? https://www.futbin.com/17/squad/1509803
Zat zelf te denken om Brozovic SIF te vervangen voor Icardi TIF. Lijkt jullie Icardi goed op de CAM-positie?

En zouden jullie Nainggolan of CM zetten (4-3-1-2) of op CVM (4-1-2-1-2 (2) )?
Leuk team! Denk dat Nainggolan op beide posities prima uit de voeten kan :)

[ Voor 16% gewijzigd door ErnstMid op 01-02-2017 08:56 ]

Verwijderd

ErnstMid schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 08:55:
[...]

Leuk team! Denk dat Nainggolan op beide posities prima uit de voeten kan :)
Bedankt! Maar wanneer denken jullie dat die conditiekaarten weer gaan stijgen naar 1400/1500? Heb momenteel nog 260 conditiekaarten in mijn club :)
Pagina: 1 ... 110 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.