PSN: MrMistral
Toch wel leuk!.. had echt zin om te spelen, maar zou het niet elk weekend doen.. En heb het idee dat ik er zelf ook beter door ben geworden!
Haha, ja.. Mijn laatste pot was tegen jou. Ben laatst tot de conclusie gekomen dat het handelen stiekem leuker is dan het spelen zelfMrMistral schreef op zondag 29 januari 2017 @ 22:13:
[...]
Haha! Op dit weekend na valt het wel mee hoor. Ik spreid het altijd over alle drie de dagen. Hou genoeg tijd over voor m'n vriendin en sociale verplichtingen
Klinkt vergelijkbaar met mijn ervaringen dit weekend in seasons, dus je bent niet de enigeMrMistral schreef op zondag 29 januari 2017 @ 21:57:
TL;DR: Kutgameplay op het moment.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Gelukkig! Zou het nou echt allemaal liggen aan de laggy connectie met de servers?Bossie schreef op zondag 29 januari 2017 @ 22:50:
[...]
Klinkt vergelijkbaar met mijn ervaringen dit weekend in seasons, dus je bent niet de enige
Je gratis Lunar pack kan je alleen openen tussen 27 en 30 januari als ik het goed heb gelezen.PetrCech_3 schreef op zondag 29 januari 2017 @ 22:59:
Ik heb trouwens een Ultimate Pack gekregen van EA. Maar heb hem bewust nog niet geopend omdat ik hem op mijn Ps4 wil openen. Ik neem aan dat ze hem niet verwijderen op de 1 of andere manier?
Vanochtend in de trein wel dit team in elkaar gepuzzeld. Dit gaat hem voorlopig worden
https://www.futbin.com/17/squad/1410106
Vervolgens vanaf vrijdag/zaterdag m'n wedstrijden in Divisie 2 gaan spelen en het speelt echt als stront door een trechter berg op. Exact wat jullie aangeven:
- Spelers reageren op alles super traag.
- Spelers met 80+ agility, pace en dribbling hebben 3 seconden nodig om een bal te controleren, laat staan te draaien.
- Spelers lopen gewoon niet meer vooruit
En ergens vind ik het toch vreemd, want m'n tegenstanders lopen er zo door heen. Misschien dat hun er op dat moment geen last van hebben of ze kunnen er wel door heen voetballen, maar waar ik eerst gewoon elke wedstrijd domineerde lukte nu letterlijk NIETS meer.
En ik heb er vrede mee om wedstrijden te verliezen, maar dit verschil is gewoon té groot.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
momenteel speel ik met deze teams:
- BBL https://www.futbin.com/17/squad/1453605
- Serie A https://www.futbin.com/17/squad/1453628
Even wachten wat ik uit de monthly (elite) en gewone WL rewards krijg en dan team upgraden:)
Manolas IF voor IF Tonelli?Luncatic12 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 09:02:
Hebben jullie nog tips om mijn teams te verbeteren?
momenteel speel ik met deze teams:
- BBL https://www.futbin.com/17/squad/1453605
- Serie A https://www.futbin.com/17/squad/1453628
Even wachten wat ik uit de monthly (elite) en gewone WL rewards krijg en dan team upgraden:)
Ik ben na een uitermate frustrerende WL wel op ongeveer hetzelfde aantal wins geëindigd.EricNL schreef op maandag 30 januari 2017 @ 08:58:
Ben stiekem toch wel blij dat ik niet de enige ben die sinds een paar dagen zeikt over de trage gameplay. Precies wat ik een paar dagen geleden zei: in 1 streep door van Divisie 8 naar Divisie 2 (online). Hierin eigenlijk alles met speels gemak gewonnen en ook nog regelmatig met m'n waardeloze Mexicaanse B-elftal gespeeld.
Vervolgens vanaf vrijdag/zaterdag m'n wedstrijden in Divisie 2 gaan spelen en het speelt echt als stront door een trechter berg op. Exact wat jullie aangeven:
- Spelers reageren op alles super traag.
- Spelers met 80+ agility, pace en dribbling hebben 3 seconden nodig om een bal te controleren, laat staan te draaien.
- Spelers lopen gewoon niet meer vooruit
En ergens vind ik het toch vreemd, want m'n tegenstanders lopen er zo door heen. Misschien dat hun er op dat moment geen last van hebben of ze kunnen er wel door heen voetballen, maar waar ik eerst gewoon elke wedstrijd domineerde lukte nu letterlijk NIETS meer.
En ik heb er vrede mee om wedstrijden te verliezen, maar dit verschil is gewoon té groot.
Maar de gameplay is echt verschrikkelijk op het moment. Ik zie echter niet iedereen hetzelfde probleem hebben
Al met al had ik wel een positief gevoel over de WL. Goed niveau. Ik ben gelukkig niet weggespeeld. Geen overdreven PTB spelers meer, Verbinding was in 90% van de games ook gewoon goed. In 80% van de potjes stond Butland bij de tegenstander in het doel. Ik had meer EA luck meer dan mijn tegenstanders.
Volgend weekend maar weer, maar zo goed als zeker wel (veel minder) wedstrijden spelen. Vond het voor gold 3 too much.
Overigens TIF Eriksen heb ik verkocht. Kon mij vreemd genoeg niet echt overtuigen. SC Payet heeft zijn plekje weer terug. Werkt prima als als zijn stamina op is breng ik Renato Sanches in.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Yep, en als je uiteindelijk doorkomt kun je door de inputlag niet afmaken of kapt je winger terwijl hij al drie meter over de achterlijn isEricNL schreef op maandag 30 januari 2017 @ 08:58:
Ik lees hier wel wannneer het weer veilig is om in the loggen.
@Bean, IF Fabregas werkt ook prima bij mij, redelijk allround icm goed schot/passing.
Wel ff een chem style gebruiken met pace. Gaat dit om een CAM of CM positie?
[ Voor 16% gewijzigd door Bossie op 30-01-2017 09:57 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik heb hetzelfde met TIF Eriksen. Zijn vrije trappen zijn lekker maar ik moet zeggen dat hij mij tegenvalt.Bean77 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 09:52:
WL was voor mij op zich wel gunstig. Had überhaupt geen tijd/zin om 40 potjes te spelen. Gisterenavond kwam ik erachter dat ik in silver 1 zat en wilde dan toch wel gold 3 pakken. 2 overwinningen was ik uiteindelijk 4 potjes mee bezig.
Al met al had ik wel een positief gevoel over de WL. Goed niveau. Ik ben gelukkig niet weggespeeld. Geen overdreven PTB spelers meer, Verbinding was in 90% van de games ook gewoon goed. In 80% van de potjes stond Butland bij de tegenstander in het doel. Ik had meer EA luck meer dan mijn tegenstanders.
Volgend weekend maar weer, maar zo goed als zeker wel (veel minder) wedstrijden spelen. Vond het voor gold 3 too much.
Overigens TIF Eriksen heb ik verkocht. Kon mij vreemd genoeg niet echt overtuigen. SC Payet heeft zijn plekje weer terug. Werkt prima als als zijn stamina op is breng ik Renato Sanches in.
Inderdaad. Gister had ik ook een potje waarbij ik 2-0 voor stond en gewoon veel beter was dan m'n tegenstander. Ok, hij scoorde gewoon met een goede aanval de 2-1, vervolgens door de inputlag/trage spelers speelde mijn verdediger even de bal met z'n borst over m'n eigen doellijn (2-2) en scoort hij met een klutsbal ook nog de 2-3. Natuurlijk gaat hij alle replays kijken, een paar keer op pauze drukken en de bal achterin rondtikken.Bossie schreef op maandag 30 januari 2017 @ 09:55:
[...]
Yep, en als je uiteindelijk doorkomt kun je door de inputlag niet afmaken of kapt je winger terwijl hij al drie meter over de achterlijn is![]()
Ik lees hier wel wannneer het weer veilig is om in the loggen.
In de 90e minuut maakte ik de 3-3. Drie keer raden wie er toen fijn heeft mogen genieten van de uitgebreide replays en 3x de volledige pauze timer
Waarbij ik een tijd geleden nog in divisie 5 zat en met veel moeite maar 1 keer kon plaatsen in 2-3 maanden en toen silver 3 behaald heb. Heb ik nu (divisie 3) me weer kunnen plaatsen (first try) en gold 2 kunnen behalen!
Echt zeer tevreden over, het hoofddoel was gold 3 (voor herplaatsing voor volgend WL) en als secundaire doel was het silver 2 of hoger.
Kan nu al niet wachten op de rewards, 45K, 2 Rare Mega packs en één Rare gold pack. Kan dan hopelijk eindelijk weer is een goeie upgrade voor mijn team halen.
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
Nu heb ik de 4-2-3-1 opstelling gezien en die ziet er op papier vrij goed uit. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
PSN: Europhea
Zijn gold kaart vind ik best fijn. Misschien dat de TIF kaart voor teveel verwachtingen zorgt bij mij dat hij daarom tegenvalt. Het is niet dat die bagger is, maar dat beetje extra komt er niet uit. Net overigens bij SIF Pogba op CM positie (maar die kan gewoon blijven).Vissert schreef op maandag 30 januari 2017 @ 10:13:
[...]
Ik heb hetzelfde met TIF Eriksen. Zijn vrije trappen zijn lekker maar ik moet zeggen dat hij mij tegenvalt.
Inmiddels besloten dat IF Manolas mijn eerste versterking gaat worden in mijn B-team. Vandaag maar eens kijken voor een leuke prijs.
Gisteren nog wat fitness kaarten ingeslagen. Inmiddels 550 kaarten. Wordt toch eens tijd voor een fitness crisis
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Exact hetzelfde gevoel over Eriksen.Bean77 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 10:23:
[...]
Zijn gold kaart vind ik best fijn. Misschien dat de TIF kaart voor teveel verwachtingen zorgt bij mij dat hij daarom tegenvalt. Het is niet dat die bagger is, maar dat beetje extra komt er niet uit. Net overigens bij SIF Pogba op CM positie (maar die kan gewoon blijven).
Inmiddels besloten dat IF Manolas mijn eerste versterking gaat worden in mijn B-team. Vandaag maar eens kijken voor een leuke prijs.
Gisteren nog wat fitness kaarten ingeslagen. Inmiddels 550 kaarten. Wordt toch eens tijd voor een fitness crisis
Manolas IF lijkt mij echt een beest. De NIF versie is al mega.
[ Voor 63% gewijzigd door Vissert op 30-01-2017 10:31 ]
Verdedigend heel solide, echter is het wel even wennen dat je geen CDM meer in het midden het staan maar meer als LDM/RDM.Razenko schreef op maandag 30 januari 2017 @ 10:15:
Na een fijn weekend met lagg te hebben gespeelt besloot ik maar om te stoppen met fifa en wat met mijn team te gaan prutsen.
Nu heb ik de 4-2-3-1 opstelling gezien en die ziet er op papier vrij goed uit. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
De variant met LM/RM is heel breed maar valt aanvallend erg tegen met mijn speelstyl.
Misschien dat het ingezakt met een Vardy/Gray in de omschakeling wel goed werkt. Kort samengevat, verdedigend heel sterk maar aanvallend lastig. Ik had veel potjes die met een doelpunt verschil beslist werden.
De variant met CAMs is het hetzelfde maar erg juist erg compact/narrow voorin, waarbij je de optie hebt om je buitenste voorste CAMs wat wijder te zetten. Vooral erg leuk als goede CAMs beschikbaar zijn dan wingers.
Een Frans team in deze formatie zou echt killing kunnen zijn, Arfa/Yedder als CAMS met Griezman als ST.
Pogba erachter om de ruit compleet te maken en dan vervolgens Matuidi/Nzonzi/Kante als CDM opties.
Heb met wisselend succes met deze formatie gespeeld vorig seizoen met een Serie-A team.
Nog tips dat je zegt van, deze is In-game zo geweldig, deze moet je nemen?
Na elk potje? je kan makkelijk 2 potjes doen voordat fitness een issue wordt, 3 als je het stretch'd.RonaldMuijs schreef op maandag 30 januari 2017 @ 10:35:
Kost wel een vermogen om na elk potje een kaartje te kopen maar als me dat naar een hoger niveau brengt in WL doe ik het.
Daarnaast waarom geld aan kaartjes verspillen ipv gewoon met een 2e team een potje tegen het TOTW (+400 coins) en je fitness gereset te hebben.
Die 12 minuten die je aan het potje kwijt ben scheelt je dus 1,5-2k coins. (inkoop prijs + coins reward)
Zelf heb ik een bronze 2e team, contracts via bronze packs waardoor je ook nog is kans hebt op veel winst.
elke 8 westrijden een nieuwe contract, 8 wedstrijden = 4200 coins (+ geen 10k loss voor fitness cards, als je elke match zou doen) 3-5 bronze packs en je hebt 11 contracts (1200-2000 cost) bronze players (dus ook SBC bronze players die geld opleveren, fitness cards en alles eromheen is extra en meer winst.
dus ipv in 8 matches -10k te staan aan fitness cards sta ik +12K (zonder de rewards van de bronze packs).
Kost je alleen wat meer tijd
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
Zonder nieuwe spelers te kopen is dit mijn nieuwe opstelling. Moet zeggen dat dit er best wel aantrekkelijk uit ziet.Bossie schreef op maandag 30 januari 2017 @ 10:32:
[...]
Verdedigend heel solide, echter is het wel even wennen dat je geen CDM meer in het midden het staan maar meer als LDM/RDM.
De variant met LM/RM is heel breed maar valt aanvallend erg tegen met mijn speelstyl.
Misschien dat het ingezakt met een Vardy/Gray in de omschakeling wel goed werkt. Kort samengevat, verdedigend heel sterk maar aanvallend lastig. Ik had veel potjes die met een doelpunt verschil beslist werden.
De variant met CAMs is het hetzelfde maar erg juist erg compact/narrow voorin, waarbij je de optie hebt om je buitenste voorste CAMs wat wijder te zetten. Vooral erg leuk als goede CAMs beschikbaar zijn dan wingers.
Een Frans team in deze formatie zou echt killing kunnen zijn, Arfa/Yedder als CAMS met Griezman als ST.
Pogba erachter om de ruit compleet te maken en dan vervolgens Matuidi/Nzonzi/Kante als CDM opties.
Heb met wisselend succes met deze formatie gespeeld vorig seizoen met een Serie-A team.
https://www.futbin.com/17/squad/1481956
Verdedigend ben ik ook op mijn best, merk dat ik sinds de laatste paar patches veel ste gehaast ga aanvallen en dan de bal telkens kwijt raak. Dus dit zal vast voor wat rust gaan zorgen in mijn opbouw.
Nu nog even op zoek naar goeie tactics
PSN: Europhea
Je kan beter vandaag een lading fitness kaarten in slaan. De prijs ligt nu rond de 1k. Rond de WL al snel rond de 1.8kRonaldMuijs schreef op maandag 30 januari 2017 @ 10:35:
Gisteravond vond ik de gameplay in weekend league super. Ben gestopt op 21 winst met nog 4 potjes te gaan. Concentratie ontbrak om ze alle 4 nog te winnen voor goud 1. Elite maandelijks kon ik al niet meer halen. Dus we krijgen goude maandelijkse rewards wat ik toch een beetje jammer vind. Met de 45k van deze week ga ik investeren in squadfitness. Ben er achter gekomen dat ik veel beter speel met 1 team dan continu te switchen. Kost wel een vermogen om na elk potje een kaartje te kopen maar als me dat naar een hoger niveau brengt in WL doe ik het.
Dat scheelt je al 16 tot 32k per weekend
Je kan zeker wel 2 potjes spelen qua fitness. En in de reward pakjes zitten ook nog aardig wat fitness kaartjes.RonaldMuijs schreef op maandag 30 januari 2017 @ 10:35:
Gisteravond vond ik de gameplay in weekend league super. Ben gestopt op 21 winst met nog 4 potjes te gaan. Concentratie ontbrak om ze alle 4 nog te winnen voor goud 1. Elite maandelijks kon ik al niet meer halen. Dus we krijgen goude maandelijkse rewards wat ik toch een beetje jammer vind. Met de 45k van deze week ga ik investeren in squadfitness. Ben er achter gekomen dat ik veel beter speel met 1 team dan continu te switchen. Kost wel een vermogen om na elk potje een kaartje te kopen maar als me dat naar een hoger niveau brengt in WL doe ik het.
Ik zit zelf doordeweeks wat league SBC's te doen waar ook een lading aan fitness kaartjes in zit. Heb er nu nog 18 over dus in ieder geval genoeg voor nog een weekend league. En daarnaast ook nog eens de wereld aan 1 persoons fitness kaartjes, dus die gebruik ik ook soms aangezien mijn verdedigers altijd 3 of 4 wedstrijden mee kunnen.
Bronze team fitness halen, die prijs ligt altijd al lager! +40 fitness op een speler met 96 fitness is ook zonde!RonaldMuijs schreef op maandag 30 januari 2017 @ 10:35:
Inderdaad! Ik heb ook nog 690 conditiekaarten in voorraad.Bean77 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 10:23:
Ik weet niet of je weekend league speelt, maar dan heb je echt na elk potje fitness nodig. Of er moet zijn geragequit. Er is nogal eens een verlenging en als mijn spelers onder de 94 fitness zijn aan het begin van een pot, kan ik echt niet meer met ze spelen vanaf de 70ste minuut. Maar in divisies speel ik wel met een 2de team. En als je tijdens weekend league 40 potjes moet spelen en ook nog 40x tegen totw kan ik mijn hele weekend wel vaarwel zeggen.Byron010 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 10:45:
[...]
Na elk potje? je kan makkelijk 2 potjes doen voordat fitness een issue wordt, 3 als je het stretch'd.
Daarnaast waarom geld aan kaartjes verspillen ipv gewoon met een 2e team een potje tegen het TOTW (+400 coins) en je fitness gereset te hebben.
Die 12 minuten die je aan het potje kwijt ben scheelt je dus 1,5-2k coins. (inkoop prijs + coins reward)
Zelf heb ik een bronze 2e team, contracts via bronze packs waardoor je ook nog is kans hebt op veel winst.
elke 8 westrijden een nieuwe contract, 8 wedstrijden = 4200 coins (+ geen 10k loss voor fitness cards, als je elke match zou doen) 3-5 bronze packs en je hebt 11 contracts (1200-2000 cost) bronze players (dus ook SBC bronze players die geld opleveren, fitness cards en alles eromheen is extra en meer winst.
dus ipv in 8 matches -10k te staan aan fitness cards sta ik +12K (zonder de rewards van de bronze packs).
Kost je alleen wat meer tijd
Edit: Dit weekend gingen door die chineese nieuwjaar packs de gouden team fitness voor 750 op xbone.
[ Voor 3% gewijzigd door RonaldMuijs op 30-01-2017 11:56 ]
Spelers zoeken met betere staminaRonaldMuijs schreef op maandag 30 januari 2017 @ 11:55:
[...]
Ik weet niet of je weekend league speelt, maar dan heb je echt na elk potje fitness nodig. Of er moet zijn geragequit. Er is nogal eens een verlenging en als mijn spelers onder de 94 fitness zijn aan het begin van een pot, kan ik echt niet meer met ze spelen vanaf de 70ste minuut. Maar in divisies speel ik wel met een 2de team. En als je tijdens weekend league 40 potjes moet spelen en ook nog 40x tegen totw kan ik mijn hele weekend wel vaarwel zeggen.
Edit: Dit weekend gingen door die chineese nieuwjaar packs de gouden team fitness voor 750 op xbone.
Kon makkelijk dit WL 2 potjes met m'n team doen. Potjes verspreiden over 3 dagen en dan lukt het makkelijk
Hier idem makkelijk 2 potjes met 1 team, soms wel 3 potjes.Byron010 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 12:31:
[...]
Spelers zoeken met betere stamina
Kon makkelijk dit WL 2 potjes met m'n team doen. Potjes verspreiden over 3 dagen en dan lukt het makkelijk
Ik vind het dan ook niet erg om dan met mijn 2e team te spelen. Ik herinner mij niet dat ik hier zoveel veel heb verloren dan met mijn 1e team.
Iemand ervaring met IMOTM Salah?
Is standard een ST maar gebruik hem zelf als CAM (St>CF kaartje meer niet, chem is toch 9/10)
Echt één van de beste CAM's die ik me kan voorstellen. Snel, geweldige schoten, pasen en dribbelen zijn ook heel erg goed en phyiscal is oké. Enige probleem is dat die wat klein is maar dat maakt die met zijn stats makkelijk weer goed.
En dat allemaal voor maar 60K
Heb nu Martial en Remý voorin met Ben Yedder erachter (4312), speelt echt heerlijk.
Heb dan Emre Can, Kante en op het moment Henderson (wordt vervangen zodra ik mijn WL rewards heb)
en IF Baines, Matip (wordt ook vervangen) Smalling, Clyne en Butland.
Dembele wisselen met Eriksen?Razenko schreef op maandag 30 januari 2017 @ 10:45:
[...]
Zonder nieuwe spelers te kopen is dit mijn nieuwe opstelling. Moet zeggen dat dit er best wel aantrekkelijk uit ziet.
https://www.futbin.com/17/squad/1481956
Verdedigend ben ik ook op mijn best, merk dat ik sinds de laatste paar patches veel ste gehaast ga aanvallen en dan de bal telkens kwijt raak. Dus dit zal vast voor wat rust gaan zorgen in mijn opbouw.
Nu nog even op zoek naar goeie tactics
Zodat je hem kan laten inzakken in het grote gat tussen je CDMs.
@Bean,
Had SIF Salah in mijn Serie-A team voordat ik switchte, niets mis mee.
Sniper erop en gaan
Misschien een domme vraag van mij, maar ik hou me totaal niet bezig met die SBC's. Is er ergens een handige pagina waaraan ik misschien kan zien welke (nietszeggende) spelers toch veel waard zijn?PetrCech_3 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:30:
Ik lach me suf om die MM SBC. Tientallen Bronze packs geopend en de ene na de andere Hyundai A-League (lees 3/4k) rolt eruit. Toch mooi een goede 40/50k winst.
Het loont om altijd even te checken wat een speler waard is op futbin voordat je iets gaat discarden.EricNL schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:42:
[...]
Misschien een domme vraag van mij, maar ik hou me totaal niet bezig met die SBC's. Is er ergens een handige pagina waaraan ik misschien kan zien welke (nietszeggende) spelers toch veel waard zijn?
Tevens kun je op dezelfde site ook alles zien mbt SBC's.
Futbin. Maar als je gewoon naar de requirements van de MM's kijkt, zie je direct wie veel waard gaan worden. Als een requirement 11 Hyundai A-League spelers is, dan weet je: dit is $$$. Dan kijk je of ze bronze/silver/gold moeten zijn, dat maakte hier dus niks uit. Dus dan is t Bronze Packs openen, conditie voor 150/200 op de TL en de rest de club in. Inmiddels 795 bronze contracts...EricNL schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:42:
[...]
Misschien een domme vraag van mij, maar ik hou me totaal niet bezig met die SBC's. Is er ergens een handige pagina waaraan ik misschien kan zien welke (nietszeggende) spelers toch veel waard zijn?
Top, thanks. Kennelijk had ik ene "Daniel Mullen" (Bronze, 64 rated) in m'n club. Staat nu voor 4,4k buyout erop blijkbaarBossie schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:43:
[...]
Het loont om altijd even te checken wat een speler waard is op futbin voordat je iets gaat discarden.
Tevens kun je op dezelfde site ook alles zien mbt SBC's.
Wat betekent "MM" in dit geval? En ik zit nu te kijken naar de SBC's op Futbin, maar ik zie daar geen Hyundai A-League tussenstaan, dus wat zie ik hier over het hoofdPetrCech_3 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:44:
[...]
Futbin. Maar als je gewoon naar de requirements van de MM's kijkt, zie je direct wie veel waard gaan worden. Als een requirement 11 Hyundai A-League spelers is, dan weet je: dit is $$$. Dan kijk je of ze bronze/silver/gold moeten zijn, dat maakte hier dus niks uit. Dus dan is t Bronze Packs openen, conditie voor 150/200 op de TL en de rest de club in. Inmiddels 795 bronze contracts...
[ Voor 45% gewijzigd door EricNL op 30-01-2017 13:47 ]
Ik haaaaaaat mensen die een mindere IF zo wijzigen zodat het lijkt op de betere IF....
Nu heb ik een 84 Coleman gekocht (positie RVV) voor 94k. Ik was - mede door de positie - in de veronderstelling dat het de 86 Coleman was
Ja ik weet het, dom van mij, maar zulke mensen mogen ze van mij wel een ban geven ofzo. Blijft toch een vorm van scammen imho.
Ik ook een keer gehad met een Icardi. Ach de volgende keer let je extra goed op kan ik je verzekerensirkeith schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:49:
Even ragen:
Ik haaaaaaat mensen die een mindere IF zo wijzigen zodat het lijkt op de betere IF....
Nu heb ik een 84 Coleman gekocht (positie RVV) voor 94k. Ik was - mede door de positie - in de veronderstelling dat het de 86 Coleman was
Ja ik weet het, dom van mij, maar zulke mensen mogen ze van mij wel een ban geven ofzo. Blijft toch een vorm van scammen imho.
Marquee Matchup. Daar staat hij bij.EricNL schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:44:
Wat betekent "MM" in dit geval? En ik zit nu te kijken naar de SBC's op Futbin, maar ik zie daar geen Hyundai A-League tussenstaan, dus wat zie ik hier over het hoofd?
Hij is te langzaam voor zijn positie, als CAM was die een geweldige speler geweest.ErnstMid schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:53:
Ah.... SIF Calhanoglu uit een pack, dacht heel even dat die beste man ook daadwerkelijk flink wat coins waard was
Ik gok dat hij ook nog gaat stijgen. Die 50% korting heeft de (IF)markt volledig gek gemaakt. Ik had er een voor 30k gekocht als investment. Maar voorlopig draai ik er verlies op...ErnstMid schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:53:
Ah.... SIF Calhanoglu uit een pack, dacht heel even dat die beste man ook daadwerkelijk flink wat coins waard was
Ja sowieso beter op de CAM plek. 78 snelheid is met een leuk kaartje nog wel wat van te make natuurlijkByron010 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:54:
[...]
Hij is te langzaam voor zijn positie, als CAM was die een geweldige speler geweest.
Iemand nog suggesties?
http://www.futhead.com/17/squads/4266401/
Dit is mijn huidige team:
http://www.futhead.com/17/squads/4266443/
Haha, pacesletje!Fraaank schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:03:
Jongens! Wil graag toch een fitness/2nd squad hebben.
Iemand nog suggesties?
Zou je niet voor een 5 in the back counter opstelling gaan? Past beter bij je speler keuze. Park the bus op de counter, bij 1-0 je spitsen eruit halen en nog wat CDM's inbrengen.Fraaank schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:03:
Jongens! Wil graag toch een fitness/2nd squad hebben.
Iemand nog suggesties?
Not sure if seriousbbblije schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:08:
[...]
Zou je niet voor een 5 in the back counter opstelling gaan? Past beter bij je speler keuze. Park the bus op de counter, bij 1-0 je spitsen eruit halen en nog wat CDM's inbrengen.
I'm not sure, I'm HIV Positive about the sarcasm
That obviousErnstMid schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:07:
[...]
Haha, pacesletje!Ik zou die tweede spits toch vervangen.. schieten 73...
Waarom past dat beter bij de spelerkeuze die ik heb? Ben wel benieuwd! Al is eerder over nagedacht over 5 achterin. Heb in de WL, zeker in het begin, vaak ook met PTB gespeeld, maar vind het dan ook saai worden voor mezelf.bbblije schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:08:
[...]
Zou je niet voor een 5 in the back counter opstelling gaan? Past beter bij je speler keuze. Park the bus op de counter, bij 1-0 je spitsen eruit halen en nog wat CDM's inbrengen.
Ik heb nooit met hem gespeeld dus zou dat natuurlijk niet weten, gevalletje sanches? Ik heb zelf nooit zo heel veel eisen aan een fitness team; speel nu mn gigantische voorraad leenspelers wegFraaank schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:19:
[...]
That obvious? Speel al vanaf het begin met Wilson en die stats kloppen voor geen kant! Hij is erg OP, maar zal kijken naar bijvoorbeeld sturridge dan of iets in die richting
Net stuk of 20 pakketjes van 400 geopend. 2 spelers kunnen verkopen voor 2500 per stuk.PetrCech_3 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:44:
[...]
Futbin. Maar als je gewoon naar de requirements van de MM's kijkt, zie je direct wie veel waard gaan worden. Als een requirement 11 Hyundai A-League spelers is, dan weet je: dit is $$$. Dan kijk je of ze bronze/silver/gold moeten zijn, dat maakte hier dus niks uit. Dus dan is t Bronze Packs openen, conditie voor 150/200 op de TL en de rest de club in. Inmiddels 795 bronze contracts...
Conditie kaarten verkoop je ook dan?
Alle logo's en kit's snel verkopen.
Ja, de ene cycle 8/9. Andere weer niets. Als je ruimte tekort hebt kun je ze ook ff opslaan en het weekend pas verkopen. Alle overige spelers (na Futbin check) opslaan en die andere meuk quicksell iddpelidee schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:47:
[...]
Net stuk of 20 pakketjes van 400 geopend. 2 spelers kunnen verkopen voor 2500 per stuk.
Conditie kaarten verkoop je ook dan?
Alle logo's en kit's snel verkopen.
Yes dat heb ik ook gedaanFraaank schreef op maandag 30 januari 2017 @ 15:08:
Heb net maar alvast spelers ingekocht voor eventuele SBC's, dus 84 rated en up. Na de FUTmis verwacht ik eigenlijk ook nog wel iets voor valentijnsdag eigenlijk. FUTlove ofzo
https://www.upfifacoins.c...he-month-sbc-january-2017
Ik hoop zo op een Lukaku! Maar afgaande op andere speculaties zal het Alli zijn
Lukaku zou voor mij de enige interessante zijn ook. Heb TIF Eriksen al. Vind de kaart van Alli ook niet heel spectaculair. Zeker niet voor wat je er voor kwijt bent.bbblije schreef op maandag 30 januari 2017 @ 15:58:
[...]
https://www.upfifacoins.c...he-month-sbc-january-2017
Ik hoop zo op een Lukaku! Maar afgaande op andere speculaties zal het Alli zijn
Ik zeg geen nee tegen Sanchez, lekker in de combo met VidalFraaank schreef op maandag 30 januari 2017 @ 15:59:
[...]
Lukaku zou voor mij de enige interessante zijn ook. Heb TIF Eriksen al. Vind de kaart van Alli ook niet heel spectaculair. Zeker niet voor wat je er voor kwijt bent.
Dus nu maar alvast een Sanchez inslaan? Ik ken de POTM niet echt. Moet je altijd de desbetreffende speler ook inleveren? Net als dat Zlatan een kapitaal kostte.ErnstMid schreef op maandag 30 januari 2017 @ 16:01:
[...]
Ik zeg geen nee tegen Sanchez, lekker in de combo met Vidal
Ik denk niet dat het Sanchez gaat worden, dus ik zou het niet doen. Gok ook op AlliFraaank schreef op maandag 30 januari 2017 @ 16:02:
[...]
Dus nu maar alvast een Sanchez inslaan? Ik ken de POTM niet echt. Moet je altijd de desbetreffende speler ook inleveren? Net als dat Zlatan een kapitaal kostte.
Thanks for the tip!ErnstMid schreef op maandag 30 januari 2017 @ 16:05:
[...]
Ik denk niet dat het Sanchez gaat worden, dus ik zou het niet doen. Gok ook op AlliIk heb zelf geen interesse in de beste man dus ga voor de handel; heb wat spelers van Tottenham gehaald. Trippier IF bijvoorbeeld kun je bijna geen verlies op draaien, die kun je vrij cheap ophalen op dit moment.
Zie nu dat hij wel iets duurder is geworden, 15k op xbox one iig. Maar je hebt vast een IF nodig dus een engelse IF is dan wel een veilige gok denk ik
Ik blijf bij LukakuErnstMid schreef op maandag 30 januari 2017 @ 16:11:
[...]
Zie nu dat hij wel iets duurder is geworden, 15k op xbox one iig. Maar je hebt vast een IF nodig dus een engelse IF is dan wel een veilige gok denk ik
Hoe zo'n SBC vorm krijgt is altijd maar afwachten, het zal in 'ieder geval' geen goedkope grap worden!
Evertonspelers had ik nog! Belgen nu ook maar compleet gemaakt.bbblije schreef op maandag 30 januari 2017 @ 16:46:
[...]
Ik blijf bij LukakuIk spaar al de Belgen, Chelsea en Everton spelers op!
Hoe zo'n SBC vorm krijgt is altijd maar afwachten, het zal in 'ieder geval' geen goedkope grap worden!
Sanchez zou wel een ontzettend goede en dure kaart zijn, zijn huidige top kaart is waarschijnlijk de beste PL spits samen met Hazard.ErnstMid schreef op maandag 30 januari 2017 @ 16:05:
[...]
Ik denk niet dat het Sanchez gaat worden, dus ik zou het niet doen. Gok ook op AlliIk heb zelf geen interesse in de beste man dus ga voor de handel; heb wat spelers van Tottenham gehaald. Trippier IF bijvoorbeeld kun je bijna geen verlies op draaien, die kun je vrij cheap ophalen op dit moment.
Heb een tijdje met zijn IF gespeeld als CF en die was al bizar goed.
De aankoop gaat zijn Hazard, SIF Benteke of SIF Lukaku...
https://www.futbin.com/17/squad/1488532
ff zoeken, is hier al een paar maal genoemd.To easy schreef op maandag 30 januari 2017 @ 18:24:
Iemand een link voor de SBC van het jaar van de haa team. kom er maar niet uit nml!
Zou EA hier ook iets mee gaan doen?
http://www.liverpoolfc.co...ayer-of-the-year-for-2016
Ik snap er echt helemaal niks meer van.
[ Voor 12% gewijzigd door EricNL op 30-01-2017 18:55 ]
Staan een paar voorbeelden op futbin. Maar hij is makkelijk op te lossen met zelfde competitie en nationaliteit. Dus 2 Argentijnen uit Argentijnse comp. Dan bijvoorbeeld 2 Chilenen(1 uit Arg.Comp en een andere comp). Andere twee posities oplossen met zelfde als de eerste (dus zelfde comp. van de andere chileen). Loyaliteit is wel nodig.To easy schreef op maandag 30 januari 2017 @ 18:24:
Iemand een link voor de SBC van het jaar van de haa team. kom er maar niet uit nml!
Hoe ik de SBC gedaan hebkevinn schreef op maandag 30 januari 2017 @ 18:58:
[...]
Staan een paar voorbeelden op futbin. Maar hij is makkelijk op te lossen met zelfde competitie en nationaliteit. Dus 2 Argentijnen uit Argentijnse comp. Dan bijvoorbeeld 2 Chilenen(1 uit Arg.Comp en een andere comp). Andere twee posities oplossen met zelfde als de eerste (dus zelfde comp. van de andere chileen). Loyaliteit is wel nodig.
- 2 spaans voor CB/CM van la liga
- 2 duits voor CB/CM van bundesliga
- pato/raffael als ST
Zwaar leven. Waarschijnlijk heb je je niveau bereikt. Ik verlies alles in divisie 5, terwijl ik wel beter ben de gemiddelde speler in 6. Niveau van divisie 6 (voorlopig) bereikt dus.EricNL schreef op maandag 30 januari 2017 @ 18:46:
Ondertussen ben ik echt moedeloos. Zojuist Fifa opgestart en een potje in Divisie 3 (online) gespeeld. Wederom was niks vooruit te branden. Hamsik kon geen bal controleren, laat staan een pass over 3 meter geven, en hetzelfde was voor Pjanic. Vervolgens een potje offline (Divisie 2) gespeeld en met pijn en moeite in de 90e minuut een lucky goal kunnen maken. Het lijkt ook niet uit te maken of ik met m'n 4-1-2-1-2 (2) BPL team speel of met m'n 4-3-2-1 Calcio A elftal speel.
Ik snap er echt helemaal niks meer van.
Verbreekt de tegenstander de verbinding....
Dan krijg je toch gewoon een Win, of zit dat in het kwalificatietoernooi anders?JAtech schreef op maandag 30 januari 2017 @ 19:15:
Wat een klotezooi, sta je twee keer op winnen in kwalificatietoernooi voor WL.
Verbreekt de tegenstander de verbinding....
Zo kan het natuurlijk ook. In het kort: 2 competities en 3 nationaliteiten.Bossie schreef op maandag 30 januari 2017 @ 19:06:
[...]
Hoe ik de SBC gedaan heb
- pato/raffael als ST
met loyalty dan neem ik aan?Bossie schreef op maandag 30 januari 2017 @ 19:06:
[...]
Hoe ik de SBC gedaan heb
- pato/raffael als ST
Jup. Anders kom je niet aan de 60 chem
Nope, ik krijg een melding dat het wedstrijdverslag wordt geanalyseerd.EricNL schreef op maandag 30 januari 2017 @ 19:18:
[...]
Dan krijg je toch gewoon een Win, of zit dat in het kwalificatietoernooi anders?
Ik heb Lukaku gehad.. vond het niks, Benteke lijkt me ook niks.. Ik zou gaan voor Costa SIF.. heb ik ook met hunter erop, wat is ie dan goed.. Heb links Hazard staan en rechts Willianbbblije schreef op maandag 30 januari 2017 @ 17:50:
Oke, de coins zijn geteld en het wordt binnenkort tijd om weer eens wat vernieuwing aan te brengen. Ik ben erg gecharmeerd van Lukaku, maar ik mis wat behendigheid en balans. Nu is de vraag wat is volgens jullie de beste zet?
De aankoop gaat zijn Hazard, SIF Benteke of SIF Lukaku...
https://www.futbin.com/17/squad/1488532
Ah gelukkig, er is dus nog hoopRonaldMuijs schreef op maandag 30 januari 2017 @ 22:19:
Dat moment dat je denkt dat je moet gaan werken aan afronden omdat er te weinig ballen ingaan en dan opeens een persoon in seizoenen met 9-1 oprolt. Hij scoorde overigens wel een wereldgoal
PSN: Kidjuh
Sterkte alvast!Kidjuh schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 00:05:
Dacht voor het eerst is die WL kwali te doen, meteen gewonnen. Nu nog tijd zien vrij te maken, ben benieuwd naar de saltyness.
Ik gebruik meestal deze:EricNL schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 07:41:
Is er ergens te zien wat nou elke dag de requirements zijn voor de WL Qualifier? Ik vind het sowieso al irritant dat je die requirements pas kan zien nadat je 6 menu's door bent binnen Fifa. Iemand een tip?
https://www.reddit.com/r/...ule_requirements_rewards/
), 4-0, 3-0 ragequit en 2-0 ragequit en ik was gekwalificeerd, duurde me een 20-25 minuutjes
Weet nog wel de eerste paar keer toen ik me moest kwalificeren, had ik soms gewoon alle pogingen nodig.
Daarna weer divisie 1 gaan doen en het leek wel gelijk of mijn spelers/ik geen FIFA meer konden, het liep totaal niet.
Maar die tegenstanders zijn wel echt een stukje beter dan de WL kwalificatie.
Ik heb ook het gevoel dat ik zowat alleen mensen van divisie 1 in de WL tegenkom maar dat zal wel met ELO te maken hebben.
Begon goed, daarna weer een periode tegen met rare penalty's, niks lukte.
Moest de 26 halen voor maandelijkse elite.
Na 20 wins en nog 7 potten over, weinig vertrouwen er meer in.
Uiteindelijk van die 7 potten nog vrij eenvoudig 6 kunnen winnen op zondagavond. Terwijl het zondagmiddag helemaal niet liep
Maandelijkse elite voor de 2e keer op rij nu. Hopelijk deze keer wel wat in de rewards!
Of links pak je 3 spelers van een willekeurige competitie, drie verschillende nationaliteiten dan dus, en rechts pak je dezelfde nationaliteiten maar allemaal uit een andere competitiekevinn schreef op maandag 30 januari 2017 @ 18:58:
[...]
Staan een paar voorbeelden op futbin. Maar hij is makkelijk op te lossen met zelfde competitie en nationaliteit. Dus 2 Argentijnen uit Argentijnse comp. Dan bijvoorbeeld 2 Chilenen(1 uit Arg.Comp en een andere comp). Andere twee posities oplossen met zelfde als de eerste (dus zelfde comp. van de andere chileen). Loyaliteit is wel nodig.
Maar zoals hierboven ook gezegd, je hebt wel loyaliteit nodig
Niets onder de 4k helaas, maar er is wel veel maar aanbodStaafM schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 01:57:
heb ik iets gemist, wat zijn die hunter kaartjes opeens 'goedkoop'..
Ligt de webapp er overigens uit?
Niet alleen de webapp ligt er uit, heel origin (EA) is momenteel offline.
AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2
Denk dat de servers down zijn, mobile app is er ook uit.
EA is gehacked. Alle resultaten van de WL zijn gedelete!RonaldMuijs schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 10:25:
Ik zat al 5 minuten naar een laad logo te kijken
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.