Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-11 21:13
Probleem met de nieuwe patch is dat je nog slechter pass lijnen kan afdekken. En ballen gaan nog vaker gewoon dwars door me heen.

En degenen die er weer profijt van hebben zijn counterploegen die als een bezetene lopen te kaatsen en hopen dat ie een keer goed valt

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-11 22:16
Begon heerlijk met de WL, won de eerste 4, daarna ging alles mis. Tegenstanders 2 schoten op goal en 2 goals, passjes uit de draai van de tegenstander die perfect aankomen, mijn verdedigers die niet tacklen of de bal negeren, via-via-via goals. Nu geloof ik 13 gespeeld 6 gewonnen ....
Daar blijft het ook bij, dit weekend geen tijd meer, wel jammer 3 wins voor gold monthly.

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Jamesl schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 18:57:
Begon heerlijk met de WL, won de eerste 4, daarna ging alles mis. Tegenstanders 2 schoten op goal en 2 goals, passjes uit de draai van de tegenstander die perfect aankomen, mijn verdedigers die niet tacklen of de bal negeren, via-via-via goals. Nu geloof ik 13 gespeeld 6 gewonnen ....
Daar blijft het ook bij, dit weekend geen tijd meer, wel jammer 3 wins voor gold monthly.
Welk platform? Ik wil anders nog wel 3 potjes voor je winnen zonde om hier te stoppen.

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-11 22:16
RonaldMuijs schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 18:58:
[...]

Welk platform? Ik wil anders nog wel 3 potjes voor je winnen zonde om hier te stoppen.
PS4 maar een vriend van me lost het waarschijnlijk al op :)
Toch bedankt! En niks persoonlijks maar ik zou zo 1,2,3 niet mijn accountsgevens delen aan een vreemde haha.

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-11 00:54
RonaldMuijs schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 18:38:
[...]

Snel en netjes gedaan hoor! Hoeveel winst had je? Computer toch?
Ja op de PC! 18 wins.
Amelandbor schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 18:50:
Probleem met de nieuwe patch is dat je nog slechter pass lijnen kan afdekken. En ballen gaan nog vaker gewoon dwars door me heen.

En degenen die er weer profijt van hebben zijn counterploegen die als een bezetene lopen te kaatsen en hopen dat ie een keer goed valt
Ik vraag me af het aan de patch ligt, ik heb zojuist twee potjes seasons gedaan en daarna de PS4 weer uit gezet. Er is simpelweg teveel lag om normaal te kunnen spelen waarbij het me opviel dat mijn tegenstanders er net zoveel last van hadden als ik.

Een paar ms lag ok, maar net zoals gisteravond waren er ook weer frameskips.
Ow en een tier-5 reward voor het Chinese nieuw-jaar :P

edit: Milner is ook prima als CDM

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Ymro
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-10-2020
Nou toch nog wat positiefs over de pakketen. van de 336 duizend munten James gekregen.... Dus al met al 1x de Gea die ik hier nog niet vermeld had James en Mvemba red die ik heb gekregen voor rond de 1,1 miljoen munten... Ik heb in gezien dat fifa maar een spelletje is en dat je er jaren in kunt op gaan maar die tijd is nu echt voorbij. Als je ziet waar je voor speelt... Iedereen stopt er zo veel tijd in maar realiseer je dat er meer is dan alleen fifa... Ik heb het na jaren pas in gezien en ben blij dat ik nu heel heel veel vrije tijd heb en gewoon andere dingen kan doen die ik nooit meer heb gedaan omdat ik maar altijd beter wilde worden in een spel wat je eigenlijk niks op levert... Ik vond het spel altijd geweldig en speelde het dagen lang achter elkaar en in de wl was ik al binnen 1,5 dag klaar (xbox one) mijn fifa tijdperk is over en ik weet niet of het verstandig is om het volgend jaar weer te kopen... Ik heb er plezier van gehad en dat heel lang maar nu is het tijd voor andere dingen in het leven. Er gaat een wereld voor je open als je na zon lange tijd eindelijk vrij hebt in het weekend en gewoon iets leuks met het gezin kan doen. Mensen raak niet verslaafd dat is mijn tip... Nogmaals veel plezier met het spelen het was leuk maar het is goed geweest.

• RonaldMuijs
Ymro schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 19:41:
Nou toch nog wat positiefs over de pakketen. van de 336 duizend munten James gekregen.... Dus al met al 1x de Gea die ik hier nog niet vermeld had James en Mvemba red die ik heb gekregen voor rond de 1,1 miljoen munten... Ik heb in gezien dat fifa maar een spelletje is en dat je er jaren in kunt op gaan maar die tijd is nu echt voorbij. Als je ziet waar je voor speelt... Iedereen stopt er zo veel tijd in maar realiseer je dat er meer is dan alleen fifa... Ik heb het na jaren pas in gezien en ben blij dat ik nu heel heel veel vrije tijd heb en gewoon andere dingen kan doen die ik nooit meer heb gedaan omdat ik maar altijd beter wilde worden in een spel wat je eigenlijk niks op levert... Ik vond het spel altijd geweldig en speelde het dagen lang achter elkaar en in de wl was ik al binnen 1,5 dag klaar (xbox one) mijn fifa tijdperk is over en ik weet niet of het verstandig is om het volgend jaar weer te kopen... Ik heb er plezier van gehad en dat heel lang maar nu is het tijd voor andere dingen in het leven. Er gaat een wereld voor je open als je na zon lange tijd eindelijk vrij hebt in het weekend en gewoon iets leuks met het gezin kan doen. Mensen raak niet verslaafd dat is mijn tip... Nogmaals veel plezier met het spelen het was leuk maar het is goed geweest.
Bedankt voor de tips! Fijne dag verder!

• llovesoccerx7
Hoezo krijg ik een mega packet na het spelen van alle wedstrijden in de WL?

http://www.futhead.com/17/squads/4210345/

Ik heb nog aantal coins over en is dit nog enigzins te upgraden?
IF Alli en De gea?

@Bossie, Oke bedankt ik zie het ja!

[ Voor 54% gewijzigd door llovesoccerx7 op 27-01-2017 20:45 ]

RonaldMuijs schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 19:44:
[...]

Bedankt voor de tips! Fijne dag verder!
Als hij even tot 19:00 had gewacht had hij tweemaal zoveel pakjes mogen openen, als daar Ronaldo/Messi in had gezeten was het fantastisch geweest :>

@Hierboven, Chinese New Year aldus de pop-up die je ingame krijgt samen met het pakketje.

[ Voor 12% gewijzigd door Bossie op 27-01-2017 20:35 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

100k packs met 50% af lekker hoor

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

De markt is gek aan het worden!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:04

Royz

Kleurenblind!!

Zijn zeker alweer uitverkocht dan, ik zie ze niet :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Royz schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 21:11:
[...]

Zijn zeker alweer uitverkocht dan, ik zie ze niet :)
Daarom is Coleman dus weer op de markt :)

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-11 09:09
Toch IF Germain en NIF Pjanic uit dat gratis ultimate pakketje :D Mooi meegenomen :)
En ja, ik ga nu dus weer kijken of ik nog steeds zo drama speel :p

PSN: MrMistral

• RonaldMuijs
RAGE en ik kon maar niet weg lopen 6 potjes op rij verloren... 9-10 ik speelde zo focking slecht maar ik ging maar door. Hopelijk valt het te herstellen goud 2 lijkt me nu het maximum...
MrMistral schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 21:46:
Toch IF Germain en NIF Pjanic uit dat gratis ultimate pakketje :D Mooi meegenomen :)
En ja, ik ga nu dus weer kijken of ik nog steeds zo drama speel :p
Untradeable helaas dan weer wel, anders was het in mijn geval 50k extra geweest.
Koscielny kan in ieder geval naar mij BPL team.

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
Beste mede fifa-tweakers,

Het is toch gelukt, ik ben e-sporter geworden bij een eredivisieclub!

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
MitchelFC schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 22:45:

Nou, kom op dan met die spoiler!?!?!?! BIJ WIE!?!?!

Gefeliciteerd _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ !

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• MrMistral

Welke?
Bossie schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 22:14:
[...]

Untradeable helaas dan weer wel, anders was het in mijn geval 50k extra geweest.
Koscielny kan in ieder geval naar mij BPL team.
Ja daar kwam ik later achter haha! Ach ja :)

Het blijft echt een bizar vreemd spel hoor. Nu win ik ineens 3 potjes achter elkaar met 4-0, 5-0 en 6-2 8)7 :? Ik snap er echt niets van.

Fuckin vet! Gefeliciteerd man! Ik open nog een pilsje :+
Verdomme servers weer offline. Kom niet in de apps.. Robben uit de Ultimate pack gehaald en voor de rest van SBC materiaal.

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
Zie dat iedereen een free pack krijgt wegens Chinees nieuwjaar, maar ik heb nog niks gehad.
Enig idee hoe dit komt?
Nou heb wel veel packluck bij die 17500 pakjes. Coutinho, Mahrez, Robben en aantal andere leuke spelers tot 10k waarde. Dikke winst kunnen pakken, dus zo'n actie mogen ze vaker doen :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Gefeliciteerd!!! Mocht het in de media komen, zet hier even een linkje weg! Ik snap dat je wellicht nu nog niet teveel uitspraken mag doen ;)

• Amelandbor
Bossie schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 19:35:
[...]

Ik vraag me af het aan de patch ligt, ik heb zojuist twee potjes seasons gedaan en daarna de PS4 weer uit gezet. Er is simpelweg teveel lag om normaal te kunnen spelen waarbij het me opviel dat mijn tegenstanders er net zoveel last van hadden als ik.

Een paar ms lag ok, maar net zoals gisteravond waren er ook weer frameskips.
Ow en een tier-5 reward voor het Chinese nieuw-jaar :P

edit: Milner is ook prima als CDM
Van lag heb ik niet zoveel last maar je kan gewoon bijna niks meer afschermen. Niemand steekt een poot uit. Dus je moet echt precies in de lijn staan. En als men dan een kneiterharde pass gebruikt, dan kan je als verdediger wel vergeten dat je 'm aanneemt. Maar aanvallers die leggen 'm dood alsof het niks is.

Leuk dat ze park the bus hebben proberen te verminderen, maar de gameplay wordt echt met elke update minder |:(
Ik heb zojuist OTW Pjanic gehaald. Iemand ervaring met hem welke kaart (maestro/engine/artist) er het best op kan als buitenste CM in een 4321 formatie?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 00:59:
Ik heb zojuist OTW Pjanic gehaald. Iemand ervaring met hem welke kaart (maestro/engine/artist) er het best op kan als buitenste CM in een 4321 formatie?
Ik gebruik altijd engine, heb liever een beetje extra pace voor tegen de sweaty teams.
Shadow kan ook om zijn def naar 80ish te duwen om hem helemaal allround te maken, afhankelijk van zijn rol.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:18
Amelandbor schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 00:47:
[...]

Van lag heb ik niet zoveel last maar je kan gewoon bijna niks meer afschermen. Niemand steekt een poot uit. Dus je moet echt precies in de lijn staan. En als men dan een kneiterharde pass gebruikt, dan kan je als verdediger wel vergeten dat je 'm aanneemt. Maar aanvallers die leggen 'm dood alsof het niks is.

Leuk dat ze park the bus hebben proberen te verminderen, maar de gameplay wordt echt met elke update minder |:(
Erg rare gameplay ja. Vreemd is ook dat ik soms nergens last van lijk te hebben (voor gisteren waren mijn laatste 15 wedstrijden 13-1-1 geloof ik) terwijl het op andere momenten echt totaal niet loopt en niks lijkt te kloppen (gisteren 0-2-6) 8)7
Joster schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 08:58:
[...]

Erg rare gameplay ja. Vreemd is ook dat ik soms nergens last van lijk te hebben (voor gisteren waren mijn laatste 15 wedstrijden 13-1-1 geloof ik) terwijl het op andere momenten echt totaal niet loopt en niks lijkt te kloppen (gisteren 0-2-6) 8)7
Ik blijf erbij dat het lag is, heb gisteren 10 potjes offline gedaan voor loyalty voor de SBC en had nergens last van. Online begint de ellende meteen weer.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bossie schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 09:04:
[...]

Ik blijf erbij dat het lag is, heb gisteren 10 potjes offline gedaan voor loyalty voor de SBC en had nergens last van. Online begint de ellende meteen weer.
Klote SBC's, al die moeite en dan als beste speler Trap er uit halen. Uiteindelijk geen verlies, maar winst is anders :/ het is me niet gegund dit jaar!

• Joster
Bossie schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 09:04:
[...]

Ik doe offline gewoon die glitch haha. Sbc's zijn wel waardeloos, al die moeite doen en dan spelers als Bartra, Batshuayi, Musuaku, Moya, etc als beste krijgen :X
Hmm die pakjes van gisteren hebben helaas een negatief effect op de verkoop van fitnesskaarten. Logisch want ik heb er zelf ook een kleine 10-tal erbij gekrijgen uit de pakjes.
Jammer. Hopelijk volgend weekend meer geluk. Nu in ieder geval OTW Pjanic in het team.

@Bossie, ik hou engine in mijn achterhoofd, maar ik ga eerst artist eens proberen.

• Amelandbor
Laatste rant deze weekend league. Misschien is het lag inderdaad maar ik speel tegen lui op het moment die er echt helemaal niks van kunnen en zonet pas voor het eerst gewonnen. En ook nog maar met een magere 1-0 tegen iemand die gewoon 0 schoten had.
Bean77 schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 12:37:
Hmm die pakjes van gisteren hebben helaas een negatief effect op de verkoop van fitnesskaarten. Logisch want ik heb er zelf ook een kleine 10-tal erbij gekrijgen uit de pakjes.
Jammer. Hopelijk volgend weekend meer geluk. Nu in ieder geval OTW Pjanic in het team.

@Bossie, ik hou engine in mijn achterhoofd, maar ik ga eerst artist eens proberen.
Laat het maar even doorgaan, ik verkoop misschien minder maar mijn voorraad is sowieso bijna op.
Daarnaast geeft TOTW Coleman een +5 stat increase ivm met mijn huidige back, en die blijft ook langzaam in prijs dalen.

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:44
Eerste WL gaat me een stuk beter af dan de laatste paar seizoenen :+ 6 uit 9 tot op heden. Ik merk trouwens niks van PTB, heb juist leuke open wedstrijden gehad!

• MrMistral
Amelandbor schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 12:59:
Laatste rant deze weekend league. Misschien is het lag inderdaad maar ik speel tegen lui op het moment die er echt helemaal niks van kunnen en zonet pas voor het eerst gewonnen. En ook nog maar met een magere 1-0 tegen iemand die gewoon 0 schoten had.
Haha! Ja dat is inderdaad het frustrerende. Je ziet gewoon dat je tegenstander er weinig van bakt, maar je kan zelf ook niets beginnen _O-

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10:17
Iemand een voorbeeld van de sbc het jaar van de haan?
Ik kom er niet uit.
Weet iemand waarom de bovenste 2 geen 10 chem hebben?
JAtech schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 15:23:
Ik kom er niet uit.
Linkje?

• Joster
JAtech schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 15:23:
Ik kom er niet uit.
3x2 nationaliteiten en 2 rijtjes van 3 van dezelfde competities. Als je spelers hebt die nog geen loyaliteit hebben (gekocht bijvoorbeeld) moet je 10 offline wedstrijden spelen (of gebruik maken van de offline glitch.

• JAtech
Joster schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 15:49:
[...]

3x2 nationaliteiten en 2 rijtjes van 3 van dezelfde competities. Als je spelers hebt die nog geen loyaliteit hebben (gekocht bijvoorbeeld) moet je 10 offline wedstrijden spelen (of gebruik maken van de offline glitch.
Met die spelers?
Hoe werkt de glitch op pc?

[ Voor 3% gewijzigd door JAtech op 28-01-2017 16:03 ]

JAtech schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 15:55:
[...]

Met die spelers?
yep, gewoon ff 10x TOTW challenge doen en na 5/10minuten de game weer leaven.
Op de pc kun je ondertussen netflix kijken terwijl je je tijd hieraan verspilt :+

• Joster
JAtech schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 15:55:
[...]

Met die spelers?
Denk niet dat dat met deze spelers gaat lukken nee. De verschillende nationaliteiten moeten dus gelinkt worden door dezelfde competitie.
Bossie schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 16:06:
[...]

yep, gewoon ff 10x TOTW challenge doen en na 5/10minuten de game weer leaven.
Op de pc kun je ondertussen netflix kijken terwijl je je tijd hieraan verspilt :+
Waarom 5/10 minuten? Ik stop meteen na de aftrap haha.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Gisteren ook krijg je dat pakket voor chinees nieuwjaar.

Allemaal +82 rated spelers waarvan silva (87)

Ik dacht daarna laat ik van de coins ook een pakje open maken max rated 77....ongeloofelijk...

Burp

• JAtech
Joster schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 16:21:
[...]

Denk niet dat dat met deze spelers gaat lukken nee. De verschillende nationaliteiten moeten dus gelinkt worden door dezelfde competitie.

[...]

Waarom 5/10 minuten? Ik stop meteen na de aftrap haha.
Dus dan gooi je het spel gewoon uit?
JAtech schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 16:43:
[...]

Dus dan gooi je het spel gewoon uit?
Forfeit game

• JJoosterman
  • Laatst online: 02-11 19:04
Joster schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 15:49:
[...]

Dat is geen glitch. Het spel geeft in bekerwedstrijden aan wanneer je de wedstrijd wilt beëindigen je geen munten krijgt en de contracten zullen nog steeds gebruikt worden. Oftewel, het wordt geteld als een gespeelde wedstrijd.

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:40
Vraagje, kun je degraderen in weekend league?
Bakkertje_01 schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 17:20:
Vraagje, kun je degraderen in weekend league?
nee, gaat om zoveel mogelijk partijen winnen.

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:40
Bean77 schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 17:21:
[...]

nee, gaat om zoveel mogelijk partijen winnen.
Top dankje, eerste keer WL, vandaar

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Niet forfeit, gewoon altijd+F4, krijg je ook geen loss

• Joster
JJoosterman schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 17:07:
[...]
Dat is geen glitch. Het spel geeft in bekerwedstrijden aan wanneer je de wedstrijd wilt beëindigen je geen munten krijgt en de contracten zullen nog steeds gebruikt worden. Oftewel, het wordt geteld als een gespeelde wedstrijd.
Niet helemaal, ik krijg er namelijk geen loss voor en dat lijkt me wel een glitch.

• Amelandbor
Trouwens met 5 streepjes latency geen last van lag/button delay, dus ik zoek alleen maar wedstrijden met 5 streepjes uit vanaf nu.

• EricNL
Nou mannen, iemand nog een leuke 4-3-2-1 suggestie voor 100k?

Ik weet niet wat er is, maar ik ben letterlijk fluitend van Divisie 8 naar Divisie 2 gekomen. Vervolgens lukt niks meer. Er ligt geen ruimte meer, elke klutsbal krijg ik natuurlijk tegen. Elk schot van de tegenstander vliegt er ondertussen zelfs van 50 meter in. Met een beetje geluk degradeer ik niet maar ben er bang voor.

Daarnaast speelt Fifa echt als bagger vandaag. Het verschil tussen online en offline is echt gigantisch. Online beweegt alles vandaag echt 8 keer trager.

Dus als iemand nog een leuk team voor 100k in 4-3-2-1 weet ga ik dat proberen. Weet het anders ook niet meer.

• llovesoccerx7
http://www.futhead.com/17/squads/4232089/

Ik speel op dit moment met dit team. Alleen heb 400k over en kan eventueel upgraden alleen met zoveel keuze in de BPL vind ik het persoonlijk lastig.

Aanraders :)?

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 15:43
llovesoccerx7 schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 20:08:
http://www.futhead.com/17/squads/4232089/

Ik speel op dit moment met dit team. Alleen heb 400k over en kan eventueel upgraden alleen met zoveel keuze in de BPL vind ik het persoonlijk lastig.

Aanraders :)?
Eriksen TIF en Baines IF

• llovesoccerx7
Eriksen en Alli op de CM positie? Niet te aanvallend?

• Luncatic12
llovesoccerx7 schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 20:15:
[...]

Eriksen en Alli op de CM positie? Niet te aanvallend?
Alli voor eriksen ;)

• llovesoccerx7
Kan ook maar ik zelf dacht ook aan deze optie maar dan IF eriksen en IF alli op middenveld.

• Luncatic12
llovesoccerx7 schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 20:22:
[...]
Kan ook maar ik zelf dacht ook aan deze optie maar dan IF eriksen en IF alli op middenveld.
Kan ook prima en dan Kante controlerend

• llovesoccerx7
Luncatic12 schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 20:23:
[...]

Kan ook prima en dan Kante controlerend
IF baines nog nooit gezien is die goed?

• Luncatic12
llovesoccerx7 schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 20:28:
[...]

IF baines nog nooit gezien is die goed?
Met shadow erop is het een beest! spreek uit ervaring

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-11 21:59
Tijdje te druk gehad om FUT te spelen, maar vanavond maar weer is opgestart en gelijk de nieuwste SBC gedaan. Walkout Pepe, Matuidi en Douglas Costa zaten in het pakket, dat was heel lekker meegenomen.

Gameplay viel helaas wat tegen, dus niet heel lang volgehouden :p

FIFA Benelux Administrator

• EricNL
Wat denken jullie van dit team: https://www.futbin.com/17/squad/1454696

M'n budget is zo'n 100k. Of denken jullie dat er voor dat budget wat beters te creëren is?

• Joster
MyUtd4Life schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 21:36:
Tijdje te druk gehad om FUT te spelen, maar vanavond maar weer is opgestart en gelijk de nieuwste SBC gedaan. Walkout Pepe, Matuidi en Douglas Costa zaten in het pakket, dat was heel lekker meegenomen.

Gameplay viel helaas wat tegen, dus niet heel lang volgehouden :p
De tering. Ik heb denk ik zo'n 50 packs geopend uit sbc's en m'n hoogste was IF Trippier :'(
Joster schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 22:00:
[...]

De tering. Ik heb denk ik zo'n 50 packs geopend uit sbc's en m'n hoogste was IF Trippier :'(
Had Boateng + Lloris vanavond, daarmee Hazard en de nieuwste Coleman gehaald.
Qua spel wilde niets lukken vanavond, passing was een drama en daardoor ook meer snel weer gestopt.

• colorsone
  • Laatst online: 23-11 21:42
Ik snap er ook niks meer van, heb een goed team. Speel divisie 1 maar tijdens weekend league lijkt iedereen wel een pro. Ze lopen dwars door mijn defense heen. Al mijn paasjes worden onderschept. Terwijl hun verdeging altijd perfect staat waardoor ik 70% van de wedstrijden gewoon niet kan winnen tijdens WL.. iemand tips?
Mijn reflexen zijn nog prima :+

WL loopt erg wisselvallend, maar het is best geinig als je niet te fanatiek speelt. PTB valt reuze mee tegenwoordig, dus altijd een open wedstrijd.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=h0QycU5_9Eo]

[ Voor 8% gewijzigd door Bean77 op 28-01-2017 23:38 ]

• EricNL
Nou, m'n zuurverdiende 100k inmiddels uitgegeven aan het volgende team: https://www.futbin.com/17/squad/1457593

Heeft er iemand nog tips m.b.t. custom tactics en player instructions voor 4-3-2-1? Ik hoor van meer mensen dat het in dit geval verstandiger is om de 2 wingers op "Get in behind" en "Drift Wide" te zetten zodat je spits iets terug zakt en de vleugels er over heen gaan. Ik heb echter totaal geen ervaring met deze formatie en tactiek.

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:33
EricNL schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 23:46:
Nou, m'n zuurverdiende 100k inmiddels uitgegeven aan het volgende team: https://www.futbin.com/17/squad/1457593

Heeft er iemand nog tips m.b.t. custom tactics en player instructions voor 4-3-2-1? Ik hoor van meer mensen dat het in dit geval verstandiger is om de 2 wingers op "Get in behind" en "Drift Wide" te zetten zodat je spits iets terug zakt en de vleugels er over heen gaan. Ik heb echter totaal geen ervaring met deze formatie en tactiek.
In ieder geval je wingers inderdaad op 'Get in behind' zetten. 'Drift wide' hoeft in mijn ogen niet per se. Gewoon lekker mee experimenteren!
MadMoody schreef op zondag 29 januari 2017 @ 09:35:
[...]

In ieder geval je wingers inderdaad op 'Get in behind' zetten. 'Drift wide' hoeft in mijn ogen niet per se. Gewoon lekker mee experimenteren!
Zet je spits simpelweg op F9 als je wilt dat hij meer inzakt.

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-11 21:44

shameblaster

BB4E^Cons

Bean77 schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 12:37:

Kom ze nu al tegen voor 800bin @PS4

Cons:::BB4E

shameblaster schreef op zondag 29 januari 2017 @ 10:17:
[...]

Kom ze nu al tegen voor 800bin @PS4
Thanks, nu zijn mijn muntjes helaas wel op :o

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-11 21:44

shameblaster

BB4E^Cons

Zelf ook weer een voorraadje ingeslagen :+
Gisteren nog voor 75k aan packs geopend, had ze beter hierin kunnen investeren... Alleen maar troep gepacked.

[ Voor 56% gewijzigd door shameblaster op 29-01-2017 10:43 ]

Cons:::BB4E

• Joster
shameblaster schreef op zondag 29 januari 2017 @ 10:41:
Zelf ook weer een voorraadje ingeslagen :+
Gisteren nog voor 75k aan packs geopend, had ze beter hierin kunnen investeren... Alleen maar troep gepacked.
Ja, ik heb de hybride sbc's ingeleverd en kreeg op Alex Sandro na ook echt alleen maar troep, net als bij de marquee van deze week. Maatje van me heeft al Zlatan en Aguero gepacked en haalt er zojuist gewoon even Ronaldo uit :'( Bizar.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Heeft iemand ervaring met IF Lanzini? Heb hem gisteren nacht opgepikt voor 11K, kon hem niet voorbij laten gaan :p

Maar nu gaat hij alweer voor 14-15k. Verkopen of mee spelen?

• EricNL
Ik heb echt geen idee meer hoe ik Fifa moet spelen. Ik weet echt niet wat er in godsnaam is veranderd sinds 2 dagen, maar Bonucci en Miranda verliezen nu zelfs kopduels van Vardy terwijl mijn spelers 10 seconden eerder gepositioneerd staan.

Martial slaat ook nergens op. Allemaal leuk en aardig dat pace, maar sinds wanneer is Martial sterker dan Miranda/Bonucci.

Ik snap er sowieso geen donder meer van. Als ik met El Shaarawy er op volle snelheid langs kom dan kan hun verdediger vanaf de middenlijn me nog inhalen en met 1 miniscuul duwtje me van de bal zetten. Maar als m'n tegenstander er met Martial langs is dan is het gewoon een goal. Die man loopt overal langs/doorheen.

Blijft toch een apart verhaal. Nagenoeg ongeslagen van Divisie 8 naar Divisie 2 om dan vervolgens echt niks meer klaar te spelen. Sowieso voelt de gameplay echt als stront door een trechter dit weekend.

Iedereen roept dat Butland zo OP is. Ik ben nog niet overtuigd :+
Waarom wegkoppen als je hem ook kunt wegtikken met je schouder? :P
Grappig genoeg heb ik zulke situaties 9 van de 10 keer mee (ff afkloppen)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=4vK6Xs6G7Cw]

[ Voor 14% gewijzigd door Bean77 op 29-01-2017 11:44 ]

• RonaldMuijs
EricNL schreef op zondag 29 januari 2017 @ 11:29:
Ik heb echt geen idee meer hoe ik Fifa moet spelen. Ik weet echt niet wat er in godsnaam is veranderd sinds 2 dagen, maar Bonucci en Miranda verliezen nu zelfs kopduels van Vardy terwijl mijn spelers 10 seconden eerder gepositioneerd staan.

Martial slaat ook nergens op. Allemaal leuk en aardig dat pace, maar sinds wanneer is Martial sterker dan Miranda/Bonucci.

Ik snap er sowieso geen donder meer van. Als ik met El Shaarawy er op volle snelheid langs kom dan kan hun verdediger vanaf de middenlijn me nog inhalen en met 1 miniscuul duwtje me van de bal zetten. Maar als m'n tegenstander er met Martial langs is dan is het gewoon een goal. Die man loopt overal langs/doorheen.

Blijft toch een apart verhaal. Nagenoeg ongeslagen van Divisie 8 naar Divisie 2 om dan vervolgens echt niks meer klaar te spelen. Sowieso voelt de gameplay echt als stront door een trechter dit weekend.
Klinkt bekend. Ik begon Fifa en stond na 40 potten 35-5-0 divisie 3 zat ik toen volgens mij in. Toen was het over en gedaan. Tijden lopen kloten. Nu strijden voor elke pot. Divisie 2 en elk weekend weeken league. Probeer vooral 1 team te houden en niet continu te switchen wat je went aan je teams en spelers hoe meer je met ze speelt. Tweaker met de costum tactics en vooral veel oefenen.
EricNL schreef op zondag 29 januari 2017 @ 11:29:

Wat Martial betreft:
https://www.futbin.com/17/compare/350/103/127

Het is vrijwel gelijk zonder chem, laten we hopen dat hij geen IF als ST gaat krijgen.

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Uit die gratis pack van laatst "legend nesta " gepacked!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Iemand nog een mening over IF Lanzini? Ik twijfel met hem te gaan spelen... verse kaart brengt meer op...

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:47
bbblije schreef op zondag 29 januari 2017 @ 15:00:
Iemand nog een mening over IF Lanzini? Ik twijfel met hem te gaan spelen... verse kaart brengt meer op...
Die is ATM toch niks meer waard. Kun je hem beter ff 2 weken testen en dan evt met wat meer profit verkopen. Die 50% heeft gekkenhuis veroorzaakt op de IF markt. Mensen zijn echt total loss gegaan door bijv. Iborra voor 130k te kopen.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-11 15:43
Razz89 schreef op zondag 29 januari 2017 @ 13:23:
Uit die gratis pack van laatst "legend nesta " gepacked!
zozo lekker hoor. Ik moest het met mahrez doen. Helaas zijn ze wel allemaal untradeable.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

To easy schreef op zondag 29 januari 2017 @ 16:07:
[...]

zozo lekker hoor. Ik moest het met mahrez doen. Helaas zijn ze wel allemaal untradeable.
Jij hebt Mahrez nog, ik mag de goden bedanken voor Koke :/

• RonaldMuijs
bbblije schreef op zondag 29 januari 2017 @ 16:22:
[...]

Jij hebt Mahrez nog, ik mag de goden bedanken voor Koke :/
Pedro en Benteke...
Servers zijn weer lekker zeg. Was vanochtend met een nieuw seizoen begonnen, 5 potjes gespeeld en niet verloren.

Wilde dat zojuist weer oppakken en afmaken:
1e potje, 3 blokjes latency, echter game onspeelbaar en na de goal tegenstander een disconnect wat uiteindelijk een loss werd.
2e/3e potjes, frameskips en dusdanig veel inputlag dat er simpelweg geen gerichte pass of actie mogelijk is.

Later vanavond de laatste twee potjes maar ff doen om in ieder geval niet te degraderen, maar het is weer bedroevend.

• Craftop
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-11 13:22
Bossie schreef op zondag 29 januari 2017 @ 16:32:
Servers zijn weer lekker zeg. Was vanochtend met een nieuw seizoen begonnen, 5 potjes gespeeld en niet verloren.

Wilde dat zojuist weer oppakken en afmaken:
1e potje, 3 blokjes latency, echter game onspeelbaar en na de goal tegenstander een disconnect wat uiteindelijk een loss werd.
2e/3e potjes, frameskips en dusdanig veel inputlag dat er simpelweg geen gerichte pass of actie mogelijk is.

Later vanavond de laatste twee potjes maar ff doen om in ieder geval niet te degraderen, maar het is weer bedroevend.
Ik heb inderdaad exact hetzelfde probleem. Heb zelfs een wedstrijd op de helft van de snelheid gespeeld. Letterlijk, het was gewoon alsof EA zomaar even speed * 1/2 had gedaan.. En verder continue haperingen of dat loading icoontje. Het werkt weer lekker.

AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2

• bbblije

bbblije

Riiiiight

PetrCech_3 schreef op zondag 29 januari 2017 @ 15:29:
[...]

Die is ATM toch niks meer waard. Kun je hem beter ff 2 weken testen en dan evt met wat meer profit verkopen. Die 50% heeft gekkenhuis veroorzaakt op de IF markt. Mensen zijn echt total loss gegaan door bijv. Iborra voor 130k te kopen.
Lanzini is lekker als CAM, maar als LM/LW/LF waardeloos. Maakt net bij mij het wedstrijd winnende doelpunt als CAM. Wedstrijd van de eeuw trouwens, mn spelers liepen als modder en de tegenstander kwam overal tussen. Na de eerste helft stond het 3-1 voor hem. Uiteindelijk nadat ik Lanzini naar CAM had gezet begon het te lopen, kon ik terugkomen 3-4 gewonnen!

Edit:

Gameplay is op het moment ultra poep! Spelers lopen alsof ze aan de diarree zijn. Totaal schijt! Stront hekel aan als het spel zo loopt. Bruin van woede!

[ Voor 10% gewijzigd door bbblije op 29-01-2017 18:38 ]

• To easy
bbblije schreef op zondag 29 januari 2017 @ 17:27:
[...]

Lanzini is lekker als CAM, maar als LM/LW/LF waardeloos. Maakt net bij mij het wedstrijd winnende doelpunt als CAM. Wedstrijd van de eeuw trouwens, mn spelers liepen als modder en de tegenstander kwam overal tussen. Na de eerste helft stond het 3-1 voor hem. Uiteindelijk nadat ik Lanzini naar CAM had gezet begon het te lopen, kon ik terugkomen 3-4 gewonnen!

Edit:

Gameplay is op het moment ultra poep! Spelers lopen alsof ze aan de diarree zijn. Totaal schijt! Stront hekel aan als het spel zo loopt. Bruin van woede!
Mooi verwoord haha. Ik kan ook maar niet wennen naar die patches. Helaas ook minder tijd om te spelen nu.
Het pakketje gaat open, een kaart stijgt op, ik zie een Portuguese vlag, een Real Madrid logo..

spoiler:
Fabio Coentrao |:(

• To easy
Bossie schreef op zondag 29 januari 2017 @ 19:15:
Het pakketje gaat open, een kaart stijgt op, ik zie een Portuguese vlag, een Real Madrid logo..

spoiler:
Fabio Coentrao |:(
Ai dat is weer even een zure appel zeg...

• Eriko1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-11 01:04
M'n 1e WL afgesloten op silver 1, na vrijdagochtend er 5 op rij verloren te hebben... hier en daar erg veel pech gehad. Anders had goud erin gezeten
Eriko1 schreef op zondag 29 januari 2017 @ 21:09:
M'n 1e WL afgesloten op silver 1, na vrijdagochtend er 5 op rij verloren te hebben... hier en daar erg veel pech gehad. Anders had goud erin gezeten
Behalve het resultaat, hoe vond je het?

• MrMistral
72 uit 116, Elite gehaald voor de monthly's, doel bereikt :)

Maar man man man. Wat was het een verschrikkelijke WL dit weekend. Ik weet niet eens waar ik moet beginnen.

Het was ten eerste super, maar dan ook super traag. Als in je kan een kopje koffie zetten en dan zijn spelers nog niet om hun as gedraaid. Ballen kruipen over het veld.

Het speelt sinds de patch bij mij sowieso voor geen meter. Ik had eerst een BPL team en een calcio a team. Ik kon niet goed omgaan met dat bpl team en vond mijn calcio a team vele malen lekkerder spelen dus heb toen m'n bpl team verkocht en een Frans team gekocht. Speelde heerlijk. Zodoende twee teams die heerlijk spelen. Althans dat dacht ik... Ik kan echt nauwelijks nog iets creëeren met mijn serie a team. Het is zo verschrikkelijk log geworden. Passes over 5 meter komen niet aan of gaan naar de verkeerde man (ja ik kan echt wel richten). Koning Dybala die alles erin schoot is gedegradeerd tot ballenjongen bij FC bal op t dak. Hij bakt er niets meer van. Brozo kan ook niet meer schieten en SBC Insigne heeft ineens een draaicirkel van een vrachtwagen.
Ook mag iedereen blijkbaar zomaar door mijn verdediging heen lopen zonder dat ik daar ook maar iets aan kan doen.

Het switchen naar spelers heeft daarnaast ook een bizarre vertraging. Het maakt niet uit of ik dat nou met L1 of met het pookje doe en dan mag ik ook nog eens blij zijn als de juiste speler wordt geselecteerd. Ik onderschep normaliter veel ballen met Kante of Nainggolan als cdm, maar het is vaak een wedstrijd op zich om ze geselecteerd te krijgen. Maar om de een of andere reden beslist fifa soms uit het niets om ZELF naar m'n verdedigers te switchen terwijl ik alleen switchen bij air balls aan heb staan 8)7

Soms druk ik steekpass voor 3 balkjes in om een aanvaller weg te sturen en dan geeft mijn speler een superzacht tikje, of andersom: 1 tikje op driehoekje en de bal vliegt naar de cornervlag terwijl ik op het middenveld ben |:(

Het is continu worstelen met het spel op deze manier, van leuk en mooi voetbal is niets meer te zien. Als deze gameplay zo blijft dan is de lol er voor mij snel van af :(

Het moet toch wel dat jullie dit ook herkennen? En voor degenen die misschien "user error" gaan roepen: tuurlijk maak ik wel eens foutjes. Denk dat niemand hier foutloos speelt. Maar het bovenstaande ligt echt 100% NIET aan mij.

Ik hoop dat het snel teruggaat naar de gameplay van een paar weken terug. Dat was veeeerre van perfect, maar daar kon je nog iets mee. :X

Zo. Dat moest ik even kwijt.

TL;DR: Kutgameplay op het moment.

• Spacejockey
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-11 22:19
Mensen zullen wel vertellen dat het allemaal in mijn hoofd zit, maar nadat ik mijn team dat de laatste wedstrijden ongelofelijk log en traag aanvoelde eens opnieuw aanmaakte voelt het allemaal gelijk een stuk beter aan. EA kennende vind ik het niet eens zo vergezocht dat je team minder gaat spelen naarmate hij ouder wordt, om je aan te sporen weer te gaan handelen of pakjes te kopen.

• PetrCech_3
MrMistral schreef op zondag 29 januari 2017 @ 21:57:
72 uit 116, Elite gehaald voor de monthly's, doel bereikt :)

Maar man man man. Wat was het een verschrikkelijke WL dit weekend. Ik weet niet eens waar ik moet beginnen.

Het was ten eerste super, maar dan ook super traag. Als in je kan een kopje koffie zetten en dan zijn spelers nog niet om hun as gedraaid. Ballen kruipen over het veld.

Het speelt sinds de patch bij mij sowieso voor geen meter. Ik had eerst een BPL team en een calcio a team. Ik kon niet goed omgaan met dat bpl team en vond mijn calcio a team vele malen lekkerder spelen dus heb toen m'n bpl team verkocht en een Frans team gekocht. Speelde heerlijk. Zodoende twee teams die heerlijk spelen. Althans dat dacht ik... Ik kan echt nauwelijks nog iets creëeren met mijn serie a team. Het is zo verschrikkelijk log geworden. Passes over 5 meter komen niet aan of gaan naar de verkeerde man (ja ik kan echt wel richten). Koning Dybala die alles erin schoot is gedegradeerd tot ballenjongen bij FC bal op t dak. Hij bakt er niets meer van. Brozo kan ook niet meer schieten en SBC Insigne heeft ineens een draaicirkel van een vrachtwagen.
Ook mag iedereen blijkbaar zomaar door mijn verdediging heen lopen zonder dat ik daar ook maar iets aan kan doen.

Het switchen naar spelers heeft daarnaast ook een bizarre vertraging. Het maakt niet uit of ik dat nou met L1 of met het pookje doe en dan mag ik ook nog eens blij zijn als de juiste speler wordt geselecteerd. Ik onderschep normaliter veel ballen met Kante of Nainggolan als cdm, maar het is vaak een wedstrijd op zich om ze geselecteerd te krijgen. Maar om de een of andere reden beslist fifa soms uit het niets om ZELF naar m'n verdedigers te switchen terwijl ik alleen switchen bij air balls aan heb staan 8)7

Soms druk ik steekpass voor 3 balkjes in om een aanvaller weg te sturen en dan geeft mijn speler een superzacht tikje, of andersom: 1 tikje op driehoekje en de bal vliegt naar de cornervlag terwijl ik op het middenveld ben |:(

Het is continu worstelen met het spel op deze manier, van leuk en mooi voetbal is niets meer te zien. Als deze gameplay zo blijft dan is de lol er voor mij snel van af :(

Het moet toch wel dat jullie dit ook herkennen? En voor degenen die misschien "user error" gaan roepen: tuurlijk maak ik wel eens foutjes. Denk dat niemand hier foutloos speelt. Maar het bovenstaande ligt echt 100% NIET aan mij.

Ik hoop dat het snel teruggaat naar de gameplay van een paar weken terug. Dat was veeeerre van perfect, maar daar kon je nog iets mee. :X

Zo. Dat moest ik even kwijt.

TL;DR: Kutgameplay op het moment.
Heb je dan meegedaan aan alle drie de WL?

• MrMistral
PetrCech_3 schreef op zondag 29 januari 2017 @ 22:02:
[...]

Heb je dan meegedaan aan alle drie de WL?
Yes :)

• PetrCech_3
Pfff. De tering. 1 zo'n weekend vond ik al zonde van mijn tijd. 8)7
Pagina: 1 ... 108 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.