72 uit 116, Elite gehaald voor de monthly's, doel bereikt
Maar man man man. Wat was het een verschrikkelijke WL dit weekend. Ik weet niet eens waar ik moet beginnen.
Het was ten eerste super, maar dan ook super traag. Als in je kan een kopje koffie zetten en dan zijn spelers nog niet om hun as gedraaid. Ballen kruipen over het veld.
Het speelt sinds de patch bij mij sowieso voor geen meter. Ik had eerst een BPL team en een calcio a team. Ik kon niet goed omgaan met dat bpl team en vond mijn calcio a team vele malen lekkerder spelen dus heb toen m'n bpl team verkocht en een Frans team gekocht. Speelde heerlijk. Zodoende twee teams die heerlijk spelen. Althans dat dacht ik... Ik kan echt nauwelijks nog iets creëeren met mijn serie a team. Het is zo verschrikkelijk log geworden. Passes over 5 meter komen niet aan of gaan naar de verkeerde man (ja ik kan echt wel richten). Koning Dybala die alles erin schoot is gedegradeerd tot ballenjongen bij FC bal op t dak. Hij bakt er niets meer van. Brozo kan ook niet meer schieten en SBC Insigne heeft ineens een draaicirkel van een vrachtwagen.
Ook mag iedereen blijkbaar zomaar door mijn verdediging heen lopen zonder dat ik daar ook maar iets aan kan doen.
Het switchen naar spelers heeft daarnaast ook een bizarre vertraging. Het maakt niet uit of ik dat nou met L1 of met het pookje doe en dan mag ik ook nog eens blij zijn als de juiste speler wordt geselecteerd. Ik onderschep normaliter veel ballen met Kante of Nainggolan als cdm, maar het is vaak een wedstrijd op zich om ze geselecteerd te krijgen. Maar om de een of andere reden beslist fifa soms uit het niets om ZELF naar m'n verdedigers te switchen terwijl ik alleen switchen bij air balls aan heb staan
Soms druk ik steekpass voor 3 balkjes in om een aanvaller weg te sturen en dan geeft mijn speler een superzacht tikje, of andersom: 1 tikje op driehoekje en de bal vliegt naar de cornervlag terwijl ik op het middenveld ben
Het is continu worstelen met het spel op deze manier, van leuk en mooi voetbal is niets meer te zien. Als deze gameplay zo blijft dan is de lol er voor mij snel van af
Het moet toch wel dat jullie dit ook herkennen? En voor degenen die misschien "user error" gaan roepen: tuurlijk maak ik wel eens foutjes. Denk dat niemand hier foutloos speelt. Maar het bovenstaande ligt echt 100%
NIET aan mij.
Ik hoop dat het snel teruggaat naar de gameplay van een paar weken terug. Dat was veeeerre van perfect, maar daar kon je nog iets mee.
Zo. Dat moest ik even kwijt.
TL;DR: Kutgameplay op het moment.