Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-11 00:54
Bossie schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 22:32:
[...]

Dan zou Aguero wel kunnen, misschien iets langzamer maar zeker meer balance/agility.
Ik hoef daarnaast auba niet per se een super snelle er weer naast. Dus dan dacht ik aguero of SIF lukaku.
llovesoccerx7 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 22:33:
[...]

Ik hoef daarnaast auba niet per se een super snelle er weer naast. Dus dan dacht ik aguero of SIF lukaku.
SIF Lukaku voelt niet bepaald snel aan,en is meer een tank/target man/afmaker.
Het is een prima spits, maar wel compleet anders dan Auba.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 22:36:
[...]

SIF Lukaku voelt niet bepaald snel aan,en is meer een tank/target man/afmaker.
Het is een prima spits, maar wel compleet anders dan Auba.
Eens, ik vond SIF Lukaku ook niet echt snel. Maar wel een meesterlijke afmaker in de 16.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• llovesoccerx7
Uhm ik moet er even over nadenken wat ik ga doen 8)

IF Gray zie ik ook vaak voorbij komen op reddit.

[ Voor 114% gewijzigd door llovesoccerx7 op 26-01-2017 23:13 ]

llovesoccerx7 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 23:11:
Uhm ik moet er even over nadenken wat ik ga doen 8)
Of in Fifa een paar potjes met de betreffende spitsen spelen. In FUT is leuker natuurlijk maar afhankelijk of de EA tax kan missen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-11 15:43
Bean77 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 22:52:
[...]

Eens, ik vond SIF Lukaku ook niet echt snel. Maar wel een meesterlijke afmaker in de 16.
Met hunter erop loopt die wel redelijk, maar niet vergeleken met een auba ofzo.

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-11 09:09
Het is echt verschrikkelijk sinds die patch twee weken geleden haha!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zRC1dmuGc7Y45MJJZryeDnGl/full.jpg

Geen wedstrijd meer gewonnen in seasons en zo divisie 1 uitgekukeld naar divisie 3 :(

Hou m'n hart vast voor de WL :)

PSN: MrMistral

• llovesoccerx7
MrMistral schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 00:21:

[afbeelding]

Geen wedstrijd meer gewonnen in seasons en zo divisie 1 uitgekukeld naar divisie 3 :(

Had ik paar dagen terug ook!

8 lose streak viel terug naar div 3 ! Toen met 7 wins titel binnen gehaald ongeslagen. En nu weer div 1 8)7

• MrMistral
llovesoccerx7 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 00:26:
[...]
Had ik paar dagen terug ook!

8 lose streak viel terug naar div 3 ! Toen met 7 wins titel binnen gehaald ongeslagen. En nu weer div 1 8)7
Let's hope!

• llovesoccerx7
Morgen eerste WL ben benieuwd hoever ik kom! Speel meestal in Div 1/2 ! Geen idee als niveau hoger is in WL.

• zino86
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-12-2022
MrMistral schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 00:21:

[afbeelding]

Heel herkenbaar! Ik ben nog even door gegaan tot zelfs divisie 5. Ik krijg echt ineens zoveel doelpunten tegen. 2e bal is tegenwoordig altijd voor de tegenstander. Pfffff, maar we houden vol :P

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
Dat e-divisie is een lachertje.
Gisteren mijn selectiedag gehad bij ado, 5 deelnemers deden mee en ik heb van iedereen gewonnen dus was ik 1e geworden tijdens het toernooi. Met een 1e plaats tijdens het toernooi en 7 jaar een seizoenskaart bij de club had ik dus uiteraard veel vertrouwen in dat ik het ging worden! Kiezen ze uiteindelijk de nummer 4 van het toernooi uit...

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:44
Ah meer mensen met dezelfde ervaring. Ik ben ook van 1 afgezakt naar 3, win maar 1 potje van de 8 steeds. Alleen ik denk niet dat het aan de patch ligt, maar meer aan het feit dat ik de afgelopen seizoenen teveel gewonnen heb en dat mag niet van EA :+

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

MitchelFC schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 07:49:
Gisteren mijn selectiedag gehad bij ado, 5 deelnemers deden mee en ik heb van iedereen gewonnen dus was ik 1e geworden tijdens het toernooi. Met een 1e plaats tijdens het toernooi en 7 jaar een seizoenskaart bij de club had ik dus uiteraard veel vertrouwen in dat ik het ging worden! Kiezen ze uiteindelijk de nummer 4 van het toernooi uit...
1 Beugelsdijk in de club vonden ze voldoende ;)

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Met als reden?
Klote man! Helaas.. Had het je gegund! Ik zag ons al met een delegatie Tweakers in het publiek zitten met MitchelFC spandoeken *O*

Wie ben jij? :+

YouTube: Andries Smit is E-Gamer van Ado Den Haag

• MitchelFC
Wij hebben vandaag niet de allerbeste uitgekozen maar de persoon die het best de club kan vertegenwoordigen. Ze konden er net zo goed 17 youtubers neer zetten. De echte reden zal wel zijn omdat hij ooit fiwc heeft gewonnen..

[ Voor 9% gewijzigd door MitchelFC op 27-01-2017 08:42 ]

• MitchelFC
Vissert schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 08:32:
[...]

Klote man! Helaas.. Had het je gegund! Ik zag ons al met een delegatie Tweakers in het publiek zitten met MitchelFC spandoeken *O*

Wie ben jij? :+

YouTube: Andries Smit is E-Gamer van Ado Den Haag
https://mobile.twitter.co...24587137576230912/photo/1
Hier zie je mij links op de foto. Maarja wat doe ik hiertegen. Iedereen daar helemaal zoekgetikt met ado vs ado. Minimaal altijd elite 1 in de WL en nog kiezen ze voor hem.

Maarja, kan wel zeggen dat ik een voormalig fiwc winnaar en de huidige fifa speler van ado jantje heb gegeven voor rust :+ .

[ Voor 11% gewijzigd door MitchelFC op 27-01-2017 08:53 ]

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
kunnen jullie helpen om verbeteringen te geven? ik ben na wat wikken en wegen toch overgestapt op een 4321 opstelling en echt die speelt heerlijk!
Dit is mijn team nu:
http://www.futhead.com/17/squads/4190341/

Ik heb ongeveer nog zo'n 60k.. Wat voor aanpassingen zouden jullie doen??

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Razz89 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 08:49:
kunnen jullie helpen om verbeteringen te geven? ik ben na wat wikken en wegen toch overgestapt op een 4321 opstelling en echt die speelt heerlijk!
Dit is mijn team nu:
http://www.futhead.com/17/squads/4190341/

Ik heb ongeveer nog zo'n 60k.. Wat voor aanpassingen zouden jullie doen??
Ik zou mn team op futbin zetten.
MitchelFC schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 08:47:
[...]

https://mobile.twitter.co...24587137576230912/photo/1
Hier zie je mij links op de foto. Maarja wat doe ik hiertegen. Iedereen daar helemaal zoekgetikt met ado vs ado. Minimaal altijd elite 1 in de WL en nog kiezen ze voor hem.

Maarja, kan wel zeggen dat ik een voormalig fiwc winnaar en de huidige fifa speler van ado jantje heb gegeven voor rust :+ .
Haha idd!

Ga je het nog bij een andere club proberen of voelt dat niet goed?

• MrMistral
zino86 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 03:34:
[...]

Heel herkenbaar! Ik ben nog even door gegaan tot zelfs divisie 5. Ik krijg echt ineens zoveel doelpunten tegen. 2e bal is tegenwoordig altijd voor de tegenstander. Pfffff, maar we houden vol :P
Wow haha! Dat is helemaal bizar. Niemand kan meer schieten en passen bij mij :D

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Mijn FIFA companion app doet niet veel. Iemand anders ook last van? Hij blijft hangen op de animatie van 17.
Je bent niet mooiboy genoeg voor de bijhorende marketing?

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
bbblije schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 08:55:
[...]

Ik zou mn team op futbin zetten.
Wat bedoel je?

• MitchelFC
Vissert schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 09:17:
[...]

Haha idd!

Ga je het nog bij een andere club proberen of voelt dat niet goed?
Alles zit vol nu. E sports divisie begint morgen al...

• MitchelFC
Bossie schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 09:21:
[...]

Hij verkoopt gewoon beter omdat hij ooit fiwc heeft gewonnen.

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Jammer man, dat is wel echt balen!

PSN/Steam: Xamsix

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Mannen,

Ik heb me nog niet echt verdiept in de Weekend League, maar ik begreep dat je je ook kunt plaatsen door in een hoge divisie te komen. Ik zit op dit moment in Divisie 3 en het is ongeveer 99% zeker dat ik Divisie 2 wel ga halen. Plaats ik me dan voor de volgende Weekend League?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

EricNL schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 09:38:
Mannen,

Ik heb me nog niet echt verdiept in de Weekend League, maar ik begreep dat je je ook kunt plaatsen door in een hoge divisie te komen. Ik zit op dit moment in Divisie 3 en het is ongeveer 99% zeker dat ik Divisie 2 wel ga halen. Plaats ik me dan voor de volgende Weekend League?
Nee het is alleen zo als je promoveert naar div1.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-11 09:36

kevinn

PSN; southation

RonaldMuijs schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:25:
Dat worden 40 saaie potjes met alleen maar BPL tegenstanders. Zie altijd graag wat verschillends. 40x tegen Kante gaat vervelen.
WL requirements zijn alweer aangepast van full BPL naar geen. Pech voor diegene die geinvesteerd hebben in BPL spelers :/

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Bossie schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 09:21:
[...]

Die clubs zijn echt op zoek naar een bepaald imago. Kijk wat AZ uit de poel heeft getrokken! Mensen nemen het spel niet serieus en zien het als Marketing. Al die voetbal besturen zijn zo oud als de bijbel, snappen niets van deze hele ontwikkeling.

Kijk maar is naar die hele esports discussie die gaande is. Er worden miljoenen in omgezet, gamers zijn bekender dan popsterren, en toch lullen ze bij VI een hele avond over Johnny Rep. We worden nog niet serieus genomen omdat ze het niet snappen.

• MitchelFC
bbblije schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 09:47:
[...]

Die clubs zijn echt op zoek naar een bepaald imago. Kijk wat AZ uit de poel heeft getrokken! Mensen nemen het spel niet serieus en zien het als Marketing. Al die voetbal besturen zijn zo oud als de bijbel, snappen niets van deze hele ontwikkeling.

Kijk maar is naar die hele esports discussie die gaande is. Er worden miljoenen in omgezet, gamers zijn bekender dan popsterren, en toch lullen ze bij VI een hele avond over Johnny Rep. We worden nog niet serieus genomen omdat ze het niet snappen.
Amen.

bbblije schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 09:47:
[...]

De grootste grap in dit alles is wel de e-sporter van Ajax. Kiezen ze die Koen terwijl Tony Kok echt significant veel beter is. Nee dan gaan ze voor de politiek correcte gast. Daar word je toch geen kampioen mee?

p.s. ben geen ajax fan, maar dit vind ik wel het beste voorbeeld hoe politiek correct/fout de keuzes voor e-sporter zijn.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 10:11:
[...]

De grootste grap in dit alles is wel de e-sporter van Ajax. Kiezen ze die Koen terwijl Tony Kok echt significant veel beter is. Nee dan gaan ze voor de politiek correcte gast. Daar word je toch geen kampioen mee?

p.s. ben geen ajax fan, maar dit vind ik wel het beste voorbeeld hoe politiek correct/fout de keuzes voor e-sporter zijn.
Ik ben bang dat het simpelweg als marketing/promotie word gebruikt, alle mediaberichten lijken dit ook te bvestigen.

• MitchelFC
Bossie schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 10:27:
[...]

Ik ben bang dat het simpelweg als marketing/promotie word gebruikt, alle mediaberichten lijken dit ook te bvestigen.
Terwijl dit soort mensen wel opeens kans maken op FIWC. Die E-divisie winnen is makkelijker dan de fut champs :+

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10:17
Byron010 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 09:40:
[...]

Nee het is alleen zo als je promoveert naar div1.
Is dat met offline of online seizoenen?
Of allebei?

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

JAtech schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:36:
[...]

Of allebei?
Zo ver ik begreep alleen online seasons.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-11 21:10
JAtech schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:36:
[...]

Of allebei?
Alleen online. Ik zit offline in divisie 1 (speel altijd offline met mijn fitness squad), maar ik ben niet direct geplaatst.

• EricNL
Pyramiden schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:38:
[...]

Alleen online. Ik zit offline in divisie 1 (speel altijd offline met mijn fitness squad), maar ik ben niet direct geplaatst.
Nice. Ik vind offline seasons echt een stuk moeilijker dan online. Tegen een menselijke tegenstander kun je een beetje inschatten wat ze gaan doen. Bij de computer kun jij dat ook wel maar:
A. Elk schot van hun is een goal. Of het nou met de linksback van VVV Venlo is of Ronaldo, ze hebben toch allemaal 99 shooting/strength/stamina/speed.
B. Zij reageren natuurlijk tot op de ms nauwkeurig op jouw bewegingen. Precision Dribbling is voor mij echt een no-go tegen de CPU want ze hebben hem altijd.

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Ik denk ik post mijn team ook is, misschien dat mensen hier nog tips hebben.

Ik start 4212

Butland
IF Baines (untradeable), Matip, Smalling, Clyne
Can, POTM Son, Sissoko, Kante (Kante CAM voor chem met Ben Yedder)
Remý, IF Ben Yedder

Zodra ik ingame ben verander ik naar 4312

Butland
IF Baines (untradeable), Matip, Smalling, Clyne
Can, Kante, Sissoko
IF Ben Yedder
POTM Son, Remý

LB & RB op Stay behind while attacking,
Spitsen meestal op get in behind (soms vind ik zonder ook fijn)
CAM Soms op free roam.
CDM op stay behind while attacking & soms op aggressive interceptions.

Custom tactics nog niet toegepast.

Waarmee ik met mijn vorige teams (4212(2) & 4321) steeds makkelijk uit divisie 3 werd gegooid maar toch weer super makkelijk divisie 4 verlaat (en steeds heen en weer gaan) heb ik me nu met dit team voor het eerst behouden in div 3.

Heb op het moment geen coins maar tips zijn altijd welkom :)

• llovesoccerx7
Wil je nou in een 4321 op het middenveld een aanvallende middenvelder?

Ik zie nu veel mensen met daar of een aanvallende of een verdedigende...

In het midden

[ Voor 5% gewijzigd door llovesoccerx7 op 27-01-2017 12:17 ]

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Mensen ervaringen met IF Toure, IF Kante, IF Alli ?

Ik heb nu een middenveld (4-1-2-1-2) met Kante CVM, Toure en Pogba op CM.
Wil Pogba weg gaan doen, is 700k, maar zoals ik speel zonder tricks vind ik het hem niet waard.
Denk er nu aan om IF Kante en IF Toure te halen, en daarnaast nog 60k over om een andere cm te halen. Dacht aan IF Alli of gundogan.

Oud Team: https://www.futbin.com/17/squad/1427769
Nieuw team ?: https://www.futbin.com/17/squad/1427751

Benieuwd naar jullie meningen! :)

[ Voor 16% gewijzigd door pelidee op 27-01-2017 12:03 ]

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-11 21:10
EricNL schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:47:
[...]

Nice. Ik vind offline seasons echt een stuk moeilijker dan online. Tegen een menselijke tegenstander kun je een beetje inschatten wat ze gaan doen. Bij de computer kun jij dat ook wel maar:
A. Elk schot van hun is een goal. Of het nou met de linksback van VVV Venlo is of Ronaldo, ze hebben toch allemaal 99 shooting/strength/stamina/speed.
B. Zij reageren natuurlijk tot op de ms nauwkeurig op jouw bewegingen. Precision Dribbling is voor mij echt een no-go tegen de CPU want ze hebben hem altijd.
Het is net even een ander spelletje. Je leert er vooral een stuk beter verdedigen door. Goed afwachten en goed timen is van uiterst belang. Als je een beetje doorkrijgt hoe dat zit krijg je offline alleen nog maar kopballen tegen en schoten van ver buiten de 16.

Het belangrijkste is dat je ervanuit moet gaan dat alle spelers van de tegenstanders betere stats hebben dan jouw spelers. Zo gebeurt het regelmatig dat mijn wingers er totaal uitgelopen worden door trage CB's uit de tweede Spaanse league.

Probeer vooral de steekpass door de lucht en het afhouden van de bal goed te oefenen. Dat waren voor mij de belangrijkste punten. Met behulp van passing de computer uitspelen. In 16 heb ik dit veel geoefend door met Rusland mee te doen aan offline WK toernooitjes.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Vraag me af hoe het precies werkt, bij Feyenoord is bijvoorbeeld quintenx geselecteerd.

https://ecvisualize.nl/20...ontract-ecvisualize-fifa/

Vraag me af in hoeverre dit bedrijf ermee te maken heeft, die begleiden heel veel esporters
ecvisualize.nl

Burp

• RonaldMuijs
  • Laatst online: 22-06-2023
Maandag 3 potjes fifa gedaan verder geen controller aangeraakt ivm toetsweek. Nu net 2 potjes weekend league maar jeee wat een beroerde gameplay. Spelers voelen traag en spelen heel veel ballen achter de man. Ook heeft ea mijn speelstijl veranderd door wat aan counter te doen. Maar nu speelde ik net tegen iemand die continu 11 man achter de bal had. Geen park de bus (wel verdedigend) maar super veel mensen achter de bal. Hij zette wel druk maar je moest echt langs zijn hele team heen.
Nu vraag ik me af hoe die dat doet. Mijn team lijkt nu wel 4-0-6 te spelen omdat mijn middenveld super diep staat. Maar heb geen gekke dingen als CT oid. Won overigens wel van hem op penalty's.

2 weken terug 8 van de 9 penalty series verloren en nu 1 uit 1 gewonnen :)

Maar hoe kan je je costum tactics oid zetten dat middenvelders meer achter de bal blijven?
pelidee schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 12:01:
Mensen ervaringen met IF Toure, IF Kante, IF Alli ?

Ik heb nu een middenveld (4-1-2-1-2) met Kante CVM, Toure en Pogba op CM.
Wil Pogba weg gaan doen, is 700k, maar zoals ik speel zonder tricks vind ik het hem niet waard.
Denk er nu aan om IF Kante en IF Toure te halen, en daarnaast nog 60k over om een andere cm te halen. Dacht aan IF Alli of gundogan.

Oud Team: https://www.futbin.com/17/squad/1427769
Nieuw team ?: https://www.futbin.com/17/squad/1427751

Benieuwd naar jullie meningen! :)
TOTS Gundogan is erg goed naar mijn inziens, maar ik zou eerst een paar potjes doen met Pogba als CAM en Eriksen als CM voordat je spelers gaat verkopen.

• pelidee
  • Niet online
Bossie schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 12:30:
[...]

TOTS Gundogan is erg goed naar mijn inziens, maar ik zou eerst een paar potjes doen met Pogba als CAM en Eriksen als CM voordat je spelers gaat verkopen.
Ja al regelmatig gedaan. Eriksen als CM is ook prima. Maar toch kan Pogba me niet echt overtuigen. Heeft nu 37 goals gemaakt in 109 wedstrijden.Tuurlijk is het ook een fantastiche speler, maar voor mijn gevoel niet voor 700k.
pelidee schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 12:34:
[...]

Ja al regelmatig gedaan. Eriksen als CM is ook prima. Maar toch kan Pogba me niet echt overtuigen. Heeft nu 37 goals gemaakt in 109 wedstrijden.Tuurlijk is het ook een fantastiche speler, maar voor mijn gevoel niet voor 700k.
Dat was mijn gevoel ook, Pogba is goed maar voor 700k verwacht je simpelweg meer.
Ik zou dan idd omruilen en je team op andere plekken versterken.

Wat zijn overigens je ervaringen met Toure als CM?

• pelidee
  • Niet online
Bossie schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 12:40:
[...]

Dat was mijn gevoel ook, Pogba is goed maar voor 700k verwacht je simpelweg meer.
Ik zou dan idd omruilen en je team op andere plekken versterken.

Wat zijn overigens je ervaringen met Toure als CM?
Prima. Ondanks zijn workrates (waar ik voor vreesde) valt hij me echt mee! Sterk aan de bal, goede pass en schot.
Samen met Kante de brekers op het middenveld.

[ Voor 4% gewijzigd door pelidee op 27-01-2017 12:42 ]

pelidee schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 12:34:
[...]

Pogba is het best als CAM. Andere posities is hij minder.
Ideaal als cam in 4312 formatie met voorin blijven instructie. Als CM vind ik hem stukken minder.

Net nog geinige wedstrijd. Begon met 4321 maar geswitched naar 4312 om meer druk te zetten. Dybala erin en dan een heerlijk doelpunt buitenkant voet :)
Weekend league is weer begonnen! Alhoewel eigenlijk helemaal niet zoveel tijd om te spelen :(

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=OZeH70hITbI]

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

llovesoccerx7 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:52:
Wil je nou in een 4321 op het middenveld een aanvallende middenvelder?

Ik zie nu veel mensen met daar of een aanvallende of een verdedigende...

In het midden
Ik speel 4312 en niet 4321 ;)

Heb je dus 3 CM's, 1 CAM en 2 ST's.

Sissoko of kante staat in het midden met stay back while attacking (als CDM dus), de ander staat rechts en dan Can op links.
Ben yedder op CAM en son & remy als spitsen.

Anderen hier ook geluk met het verkopen van fitness kaarten? Ik begin nu regelmatig kaarten te verkopen voor 1900 BIN.

• llovesoccerx7
Uhm Martial ligt mij niet echt zo athans scoort niet veel en zie hem weinig ingame. Ik denk dat ik de NIF Hazard maar is proberen. In eerder FIFA was hij vaak afwezig hopelijk is hij beter nu :)

• llovesoccerx7
Byron010 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 12:47:
[...]

Ik speel 4312 en niet 4321 ;)

Heb je dus 3 CM's, 1 CAM en 2 ST's.

Sissoko of kante staat in het midden met stay back while attacking (als CDM dus), de ander staat rechts en dan Can op links.
Ben yedder op CAM en son & remy als spitsen.
Het was een algemene vraag ;).

Sorry dubbelpost.
Pff net een potje tegen een volledig NL team. Stond na kwartiertje al 2-0 voor dus ging in de relaxmode. Wordt in de laatste 2 min afgestraft met 2 goals en verlies uit eindelijk op penalties :+

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:27
Bean77 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 13:00:
Anderen hier ook geluk met het verkopen van fitness kaarten? Ik begin nu regelmatig kaarten te verkopen voor 1900 BIN.
Helaas nog niets. Maar hoop er dit weekend op met WL.

• pelidee
  • Niet online
Ja net 5 stuks voor 1800.
Nog stuk of 70 te gaan.

• JanVanHaaren
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-11 18:07
Ik heb voorlopig weinig succes. Ik verkoop af en toe één of twee kaarten.

Ik bied mijn kaarten aan met een startprijs van 1700 munten en een nu kopen-prijs van 1800 munten. Ik heb zojuist de helft van de kaarten voor 100 munten meer op de transferlijst gezet. Ik ben benieuwd of die aanpassing een positieve invloed op de verkoopscijfers zal hebben. :)

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Iemand die voor vanavond/binnenkort een nieuw league SBC verwacht? Mijn club zit inmiddels vol met Oostenrijk, Zwitserland en Saudi-Arabie. Tevens veel silvers uit Colombia, Argentinie en Italie.Voor de zekerheid ook veel 84/83 rated spelers en discard IF's.

Prijs van Zhang is de afgelopen dagen omhoog geknald (Chinees nieuwjaar). Blijkbaar de enige Chinese speler in FUT
https://www.futbin.com/17/player/8559/zhang-yuning

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

kevinn schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 14:11:
Iemand die voor vanavond/binnenkort een nieuw league SBC verwacht? Mijn club zit inmiddels vol met Oostenrijk, Zwitserland en Saudi-Arabie. Tevens veel silvers uit Colombia, Argentinie en Italie.Voor de zekerheid ook veel 84/83 rated spelers en discard IF's.

Prijs van Zhang is de afgelopen dagen omhoog geknald (Chinees nieuwjaar). Blijkbaar de enige Chinese speler in FUT
Persoonlijk verwachte ik de eerste week van februari twee nieuwe league SBC's, Ik hoop persoonlijk op calcio A of satander maar denk dat ze daar expres lang mee wachten.
Als ze doorgaan zoals het nu is (top scorder elke league) zou Icardi de calcio SBC zijn, die heeft al 3 IF's dus dat wordt nog wat...

kevinn schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 14:11:

En een groot talent! Als Vitesse supporter verwacht ik nog veel van hem :D

• EricNL
Wat denken jullie, is IF Gray de moeite waard voor ~95k? Ik zoek toch echt een vervanger voor de wat tegenvallende Musa (in een 4-1-2-1-2) naast Lukaku.

EricNL schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 14:41:
Wat denken jullie, is IF Gray de moeite waard voor ~95k? Ik zoek toch echt een vervanger voor de wat tegenvallende Musa (in een 4-1-2-1-2) naast Lukaku.
Musa als CAM >:)

• EricNL
Daar heb ik nu Firmino staan. Die vind ik opzich fijn spelen maar is niet "onbetwist". Bij deze nog even m'n hele squad: http://www.futhead.com/17/squads/4202977/

Ik kan dus nog wel wat schuiven maar ik denk dat de meeste impact mijn linker ST positie is.

[ Voor 13% gewijzigd door EricNL op 27-01-2017 14:45 ]

• pelidee
  • Niet online
Halen, Halen en nog eens Halen! :+

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Ik zou Vardy ook is een kans geven, doet het voor mij altijd geweldig. en is een stuk goedkoper ;)

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Byron010 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 14:35:
[...]

Persoonlijk verwachte ik de eerste week van februari twee nieuwe league SBC's, Ik hoop persoonlijk op calcio A of satander maar denk dat ze daar expres lang mee wachten.
Als ze doorgaan zoals het nu is (top scorder elke league) zou Icardi de calcio SBC zijn, die heeft al 3 IF's dus dat wordt nog wat...
Tot nu toe is het volgens mij als volgt: topscoorder van vorig seizoen mits hij nog in de competitie speelt.
zie Perbet, de Jong (eigenlijk Janssen), Lacazette (eigenlijk Ibra) en Giovinco. Voor de Calcio A zou dit Higuain betekenen ;)

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

kevinn schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 15:03:
[...]

Tot nu toe is het volgens mij als volgt: topscoorder van vorig seizoen mits hij nog in de competitie speelt.
zie Perbet, de Jong (eigenlijk Janssen), Lacazette (eigenlijk Ibra). Voor de Calcio A zou dit Higuain betekenen ;)
Ah dat kan ook heel goed, mijn excuus!

Nog steeds heel mooi c: heb echt al een hoop silver calcio spelers dus laat maar komen..

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:33
RonaldMuijs schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 12:25:
Maandag 3 potjes fifa gedaan verder geen controller aangeraakt ivm toetsweek. Nu net 2 potjes weekend league maar jeee wat een beroerde gameplay. Spelers voelen traag en spelen heel veel ballen achter de man. Ook heeft ea mijn speelstijl veranderd door wat aan counter te doen. Maar nu speelde ik net tegen iemand die continu 11 man achter de bal had. Geen park de bus (wel verdedigend) maar super veel mensen achter de bal. Hij zette wel druk maar je moest echt langs zijn hele team heen.
Nu vraag ik me af hoe die dat doet. Mijn team lijkt nu wel 4-0-6 te spelen omdat mijn middenveld super diep staat. Maar heb geen gekke dingen als CT oid. Won overigens wel van hem op penalty's.

2 weken terug 8 van de 9 penalty series verloren en nu 1 uit 1 gewonnen :)

Maar hoe kan je je costum tactics oid zetten dat middenvelders meer achter de bal blijven?
Hier ook dramatisch. Doordat ik maar niet kan wennen aan de nieuwe gameplay ben ik nu gedegradeerd. Terwijl ik daarvoor eindelijk een beetje de weg omhoog had gevonden weet EA het weer te verzieken. Ik heb nu het gevoel dat het niet uitmaakt wat voor spelers of tactiek ik ook gebruik in FUT. Als de gameplay je niet ligt ben je klaar.

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Byron010 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 15:04:
[...]

Ah dat kan ook heel goed, mijn excuus!

Nog steeds heel mooi c: heb echt al een hoop silver calcio spelers dus laat maar komen..
Voor de zekerheid maar even gekeken naar de voornamelijk zilveren teams om Toulouse praktijken te voorkomen. Crotone heeft 6 zilveren verdedigers waarvan er twee RB zijn. Beide LB's zijn bronze.

Verwacht hier dus ook weer belachelijke prijzen

EDIT: Sassuolo, Genoa, Fiorentina. Chievo hebben maar 1 zilveren LB.
Palermo heeft ook maar 1 zilveren LB maar helemaal geen RB, zal wel een driemans verdediging worden.
Pescare heeft maar 1 RB. Udinese 1 RB (goud) en 1 LB.

Prijzen voor deze spelers zijn al hoger dan andere spelers >1k.

[ Voor 22% gewijzigd door kevinn op 27-01-2017 15:39 ]

pelidee schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 13:59:
[...]

Ja net 5 stuks voor 1800.
Nog stuk of 70 te gaan.
Ik heb er nog maar 25 ofzo, die zullen er wel doorgaan.
Heb echter deze week de voorraad niet aangevuld, maar dit werkt idd prima _/-\o_

• llovesoccerx7
Ik speel al tijd met Dele Alli. Alleen ik twijfel als zijn IF de coins waard is iemand die hem gebruikt?

• RonaldMuijs
MadMoody schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 15:19:
[...]

Hier ook dramatisch. Doordat ik maar niet kan wennen aan de nieuwe gameplay ben ik nu gedegradeerd. Terwijl ik daarvoor eindelijk een beetje de weg omhoog had gevonden weet EA het weer te verzieken. Ik heb nu het gevoel dat het niet uitmaakt wat voor spelers of tactiek ik ook gebruik in FUT. Als de gameplay je niet ligt ben je klaar.
Even wezen eten en de weg omhoog gevonden. Nu 6 winst en 2 verlies in Weekend League. Moet ik er wel bij zeggen dat ik gewoon al 2x op penalty's heb gewonnen. 2 weken terug had ik nu 4-4 gestaan door die penalty's maar het geluk is vandaag aan mijn kant.

• MitchelFC
Wii4all schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 12:16:
[...]

Vraag me af hoe het precies werkt, bij Feyenoord is bijvoorbeeld quintenx geselecteerd.

https://ecvisualize.nl/20...ontract-ecvisualize-fifa/

Vraag me af in hoeverre dit bedrijf ermee te maken heeft, die begleiden heel veel esporters
ecvisualize.nl
Goede speler dat, no jokes, voor mijn gevoel zijn alleen Bryan & Quinten de enige 2 echte goede spelers van Nederland die een club hebben 8)7

• MitchelFC
Hoe gaat eigenlijk jullie weekend league? De mijne is lekker begonnen met 10-0 :D

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

MitchelFC schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 16:02:
Hoe gaat eigenlijk jullie weekend league? De mijne is lekker begonnen met 10-0 :D
Top! nog niets verloren.

spoiler:
Ook nog niets gewonnen... nog aan het werk

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
MitchelFC schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 16:02:
Misschien even een sollicitatie naar ADO sturen als e-sporter? ;) :'(

• pelidee
  • Niet online
Byron010 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 16:05:
[...]

Top! nog niets verloren.

spoiler:
Ook nog niets gewonnen... nog aan het werk
Ik moest lachen _/-\o_

• llovesoccerx7
Hoef je er dit weekend maar 25 games te spelen? Athans er staat 25 remaining en nog niks gespeeld?

• pelidee
  • Niet online
llovesoccerx7 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 16:14:
Hoef je er dit weekend maar 25 games te spelen? Athans er staat 25 remaining en nog niks gespeeld?
PC? Daar is WL altijd 25. Op de Consoles is het 40.

• llovesoccerx7
pelidee schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 16:24:
[...]

PC? Daar is WL altijd 25. Op de Consoles is het 40.
Oh dat wist ik niet eens. Ik vind dat niet eens zo erg want dan heb ik meer aan mijn weekend.

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:27
llovesoccerx7 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 16:47:
[...]

Oh dat wist ik niet eens. Ik vind dat niet eens zo erg want dan heb ik meer aan mijn weekend.
Het is niet verplicht om ze te spelen :o
Als je er 20 gewonnen hebt en je vind goud 3 voldoende (PS4). Op de PC weet ik niet exact hoeveel benodigd.

[ Voor 7% gewijzigd door Murrays op 27-01-2017 17:00 ]

• llovesoccerx7
Murrays schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 16:59:
[...]

Het is niet verplicht om ze te spelen :o
Als je er 20 gewonnen hebt en je vind goud 3 voldoende (PS4). Op de PC weet ik niet exact hoeveel benodigd.
Ik snap hem :).. Ik zit al Gold 3 nu met 7 games te spelen.

Het is mijn eerste WL dus doestelling was gold dus ik ben al tevreden.

• EricNL
Volgende week ook maar eens proberen te kwalificeren. In het begin van FUT één keer het kwalificatie toernooi gespeeld en deze gewonnen, maar in dat weekend geen tijd om te spelen.

Ik zit nu online in Divisie 2. Als ik dit weekend promoveer, ben ik dan direct gekwalificeerd voor de weekend League?

• Ymro
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-10-2020
Heb mijn selectie spelers bijna allemaal verkocht alleen nog spelers uit de pakketen heb ik nog allemaal.... Nu weer 336 duizend munten die hopelijk wat opleveren anders is het echt helemaal gedaan met fifa kan toch niet zo zijn dat je bijna een miljoen munten uit geeft en nog geen speler van 40 duizend erin krijgt.... Messi of Ronaldo zou fijn zijn maar krijg ik waarschijnlijk toch niet. Iemand tips? :)
Ymro schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 17:37:
Heb mijn selectie spelers bijna allemaal verkocht alleen nog spelers uit de pakketen heb ik nog allemaal.... Nu weer 336 duizend munten die hopelijk wat opleveren anders is het echt helemaal gedaan met fifa kan toch niet zo zijn dat je bijna een miljoen munten uit geeft en nog geen speler van 40 duizend erin krijgt.... Messi of Ronaldo zou fijn zijn maar krijg ik waarschijnlijk toch niet. Iemand tips? :)
Kan prima dat je veel uitgeeft en niks krijgt. Blijft een casino, niets meer, niets minder.

Bean77 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 17:39:
[...]

Kan prima dat je veel uitgeeft en niks krijgt. Blijft een casino, niets meer, niets minder.
De tip is om het vooral niet te doen, tenzij je graag een slechter team wilt

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:33
RonaldMuijs schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 15:41:
[...]

Even wezen eten en de weg omhoog gevonden. Nu 6 winst en 2 verlies in Weekend League. Moet ik er wel bij zeggen dat ik gewoon al 2x op penalty's heb gewonnen. 2 weken terug had ik nu 4-4 gestaan door die penalty's maar het geluk is vandaag aan mijn kant.
Da's mooi. Voor mij andersom. Zowel bij FUT als bij Seizoenen gedegradeerd. Ik kap voorlopig met Fifa, want EA heeft het voor mij verziekt! :(

• RonaldMuijs
MadMoody schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 17:49:
[...]

Da's mooi. Voor mij andersom. Zowel bij FUT als bij Seizoenen gedegradeerd. Ik kap voorlopig met Fifa, want EA heeft het voor mij verziekt! :(
Ik zei het te vroeg.. ben nu vrij boos vooral op Mn zelf. 8-6. Om nog maandelijks elite te halen moet ik er 33 winnen dit weekend. Dat heb ik al lekker verpest.
Al raak ik ook wel heel vaak de paal.

• llovesoccerx7
EricNL schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 17:31:
Volgende week ook maar eens proberen te kwalificeren. In het begin van FUT één keer het kwalificatie toernooi gespeeld en deze gewonnen, maar in dat weekend geen tijd om te spelen.

Ik zit nu online in Divisie 2. Als ik dit weekend promoveer, ben ik dan direct gekwalificeerd voor de weekend League?
Jazeker! Zo doe ik ook mee met de WL!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 11:14
Hier in m'n eerste WL gelijk de eerste 4 wedstrijden verloren, en nog kansloos ook. Dat terwijl ik divisie 1 alweer een paar keer had gewonnen met hetzelfde team.

Toen maar weer 433(4) gaan spelen en toen ging het lopen, 14 keer winst achter elkaar :+

• MrMistral
Ik word echt verdrietig van fifa op dit moment. Ik kan gewoon niet omgaan met wat er is veranderd. Ik kan niet meer scoren vooral. En de gameplay is de ene keer supersnel en de andere keer zo traag als dikke stront. ;( :N

• EricNL
MrMistral schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 18:09:
En de gameplay is de ene keer supersnel en de andere keer zo traag als dikke stront. ;( :N
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet veel merk van de patch, maar ik ben dan ook pas sinds een weekje echt veel online bezig. Voorheen eigenlijk alleen maar Career mode.

Maar wat je hier zegt merk ik wel, zowel online als offline. Het ene potje bewegen je spelers soepel, zijn de aannames goed en snel, en het andere potje voelt het echt alsof er 50-100ms delay in alles zit. Speler bewegingen, input, alles.

• MrMistral
EricNL schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 18:16:
[...]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet veel merk van de patch, maar ik ben dan ook pas sinds een weekje echt veel online bezig. Voorheen eigenlijk alleen maar Career mode.

Maar wat je hier zegt merk ik wel, zowel online als offline. Het ene potje bewegen je spelers soepel, zijn de aannames goed en snel, en het andere potje voelt het echt alsof er 50-100ms delay in alles zit. Speler bewegingen, input, alles.
Ik vond dat voorheen ook al inderdaad. Maar het is nu echt extreem. En ik kan er niet tegen dat het voor mij echt compleet anders aanvoelt en ik er niet mee om kan gaan. Komt ook nog eens bij dat ik bizar ongelukkig was de afgelopen potjes en dan is het gauw klaar.

EricNL schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 18:16:
[...]

Omdat dat ook zo is :(
Misschien helpt het als EA die connection indicators ook waardes meegeeft :/

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Voor mijn gevoel is de gameplay een stuk langzamer met de update. Lijkt er ook op dat ze corners gepatcht hebben. Bal tussen de 5 en de penaltystip is levert meestal een goede kopkans op.

• llovesoccerx7
Alle games gespeeld en geeindigt op Elite na de eerste deelname van de WL! Ik mag zeker niet klagen :)

• zino86
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-12-2022
MrMistral schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 09:17:
[...]

Wow haha! Dat is helemaal bizar. Niemand kan meer schieten en passen bij mij :D
Zo zie je maar, het kan altijd erger!😉 Er zitten gewoon wedstrijden tussen dat ik niet eens op doel schiet. Of ik schiet heel veel op doel en mis alles en de tegenstander schiet 3 keer en wint gewoon 3-0. Maar ik geef niet op😁

• RonaldMuijs
llovesoccerx7 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 18:32:
Alle games gespeeld en geeindigt op Elite na de eerste deelname van de WL! Ik mag zeker niet klagen :)
Snel en netjes gedaan hoor! Hoeveel winst had je? Computer toch?
Pagina: 1 ... 107 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.