Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

JAtech schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:07:
[...]

Wat kan ik dan het beste doen?
Origin opnieuw installeren?
JAtech schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:40:
...
Als het probleem aanhoudt, neem dan contact op met Origin Help.
8)7

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10:17
Gedaan, kan 14 dagen voordat ik antwoord krijg :( :(

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-11 21:10
JAtech schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:37:
[...]

Gedaan, kan 14 dagen voordat ik antwoord krijg :( :(
EA support chat is ook nog een mogelijkheid. Die reageren vaak snel.

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-11 00:54
Na gisteren een lose streak te hebben in Div 1. Vandaag ging het beter.

https://gyazo.com/002c0b916b4164b062935a71038c797e en zijn we weer terug!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
llovesoccerx7 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:53:
Na gisteren een lose streak te hebben in Div 1. Vandaag ging het beter.

https://gyazo.com/002c0b916b4164b062935a71038c797e en zijn we weer terug!
Hier precies andersom, gisteren vlekkeloos kampioen in Divisie 2 en gehandhaafd in Divisie 1.
Vandaag kansloos ten onder in Divisie 1 en het loopt voor geen meter. Potjes hebben lag, alle afstandschoten gaan op de paal. Wat een haat-liefde verhouding heb ik met FIFA zeg dit jaar. :F

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-11 15:12
WL requirements voor het eerste weekend van februari zijn bekend. Ik snap niet hoe ze het verzinnen maar het moet een vol BPL team zijn. Dus 11 in de basis en minimaal 5 in de subs. Ik heb mn team al klaar staan voordat de prijzen door het dak gaan. Gelukkig had ik al wat beesten voor in de PL squad.

http://www.futhead.com/17/squads/4173952/
(Rest van de subs heb ik aangevuld met bronzen spelers)

Team volgende week maar is beetje uitproberen.

Oja Walker en Pedro zijn allebei de rode WL Monthly versies :D

[ Voor 10% gewijzigd door Arwintju op 26-01-2017 01:20 ]

Ymro schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:44:
Rond de 800 verdiende munten met wl en alles erbij dus ben paketten gaan openen tot mijn munten op zijn nou zeg.... Werkelijk waar 1 speler van nog geen 40 duizend.... Ik was een fanatieke fifa speler met een heel goed team en nu? Achteraf gezien niet moeten doen maar ik speel geen fifa meer. Wat een afzetterij is het toch ook... Over de 100 pakketen en 0,0 erin je zou verwachten dat er een top speler van een goed niveau in zou zitten maar nee. Mij zien ze op fifa niet meer. Dag spel wat echt super leuk was om te spelen misschien volgend jaar weer proberen maar dit is echt de grootste onzin wat ik heb meegemaakt. Ik wens jullie alleen heel veel uren in de wl en raad aan om nooit maar dan ook nooit pakketen meer te openen het werkt vrijwel niet.... Mensen die er er net zoveel tijd in gestoken hebben open a.u.b geen pakketen! Ik had over de 1000 wedstrijden gespeeld en kwam regelmatig in goud 3 en goud 2 uit en had altijd de grootste lol in fifa maar het is voorbij ik kan nu echt gaan leven het beheerste mijn dagelijkse bezigheden en het is nu voorbij. Dag fifa!
Waarom zou je dat überhaupt doen? Ik had je dit van te voren kunnen voorspellen, helemaal buiten de toty week..

• pelidee
  • Niet online
Arwintju schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 01:19:
WL requirements voor het eerste weekend van februari zijn bekend. Ik snap niet hoe ze het verzinnen maar het moet een vol BPL team zijn. Dus 11 in de basis en minimaal 5 in de subs. Ik heb mn team al klaar staan voordat de prijzen door het dak gaan. Gelukkig had ik al wat beesten voor in de PL squad.

http://www.futhead.com/17/squads/4173952/
(Rest van de subs heb ik aangevuld met bronzen spelers)

Team volgende week maar is beetje uitproberen.

Oja Walker en Pedro zijn allebei de rode WL Monthly versies :D
Dit weekend ook 1 league zie ik.

Hoe is het trouwens met de WL, gaat deze wel door? Verwacht vandaag dan wel een patch, anders lijkt aflasten mij weer de enige optie.

[ Voor 9% gewijzigd door pelidee op 26-01-2017 08:13 ]

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:04
pelidee schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 08:05:
[...]

Dit weekend ook 1 league zie ik.

Hoe is het trouwens met de WL, gaat deze wel door? Verwacht vandaag dan wel een patch, anders lijkt aflasten mij weer de enige optie.
Ik dacht dat de glitch al was opgelost?

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Joster schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 08:24:
[...]

Ik dacht dat de glitch al was opgelost?
Ik zag gister de melding in FIFA dat ze "de" glitch hadden opgelost. Al stond de glitch heel Amerikaans vermeld, iets van: De glitch dat je in extra tijd een wissel deed en werd gedisconnected is nu opgelost. Yeah right...

• pelidee
  • Niet online
Fraaank schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 08:26:
[...]

Ik zag gister de melding in FIFA dat ze "de" glitch hadden opgelost. Al stond de glitch heel Amerikaans vermeld, iets van: De glitch dat je in extra tijd een wissel deed en werd gedisconnected is nu opgelost. Yeah right...
Op de PS4 niet voorbij zien komen?
Spelen jullie op de PC, las daar wel iets over een update gisteren.

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
pelidee schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 08:28:
[...]

Op de PS4 niet voorbij zien komen?
Spelen jullie op de PC, las daar wel iets over een update gisteren.
PC inderdaad! Maar moet eerlijk zeggen dat ik de glitch niet kende. Overigens de beruchte glitch heb ik ook nog niet voorbij zien komen op PC, maar dat kan mijn mazzel zijn.

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Vissert schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 08:05:
[...]

Waarom zou je dat überhaupt doen? Ik had je dit van te voren kunnen voorspellen, helemaal buiten de toty week..
Wanneer is het weer slim om wat pakketjes te openen dan? Wil nog is wat pogingen wagen haha. Maar weet niet precies wanneer je t beste kan packen.
Razz89 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 08:46:
[...]

Wanneer is het weer slim om wat pakketjes te openen dan? Wil nog is wat pogingen wagen haha. Maar weet niet precies wanneer je t beste kan packen.
Sowieso niet handig.. Alleen de kans dat je een duurdere speler packed tijdens de TOTY/TOTS is natuurlijk groter dan daarbuiten.

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Mijn team op dit moment: http://www.futhead.com/17/squads/4177588/\

Kante is voor mij echt onomstreden. Die gozer heeft echt alles. Ik vind Musa toch een beetje tegenvallen. Ondanks dat hij op "Get in behind" staat komt hij maar nauwelijks 1 op 1 op de keeper.

Nu dat er eindelijk een manier is om niet met een Loss te komen als de tegenstander disconnect ben ik sinds gister even flink Online Seasons gaan knallen in FUT en zit inmiddels bijna in Divisie 4 (gister nog Divisie 8).

Wat zouden jullie adviseren als eerste "flinke" upgrade? Ik heb nu zo'n 30k maar kan nog wel even doorsparen. Persoonlijk zat ik er aan te denken om Musa of Firmino te vervangen. Firmino speelt absoluut niet slecht, maar hij mist "iets".

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

EricNL schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:12:

Kante is voor mij echt onomstreden. Die gozer heeft echt alles. Ik vind Musa toch een beetje tegenvallen. Ondanks dat hij op "Get in behind" staat komt hij maar nauwelijks 1 op 1 op de keeper.

Nu dat er eindelijk een manier is om niet met een Loss te komen als de tegenstander disconnect ben ik sinds gister even flink Online Seasons gaan knallen in FUT en zit inmiddels bijna in Divisie 4 (gister nog Divisie 8).

Wat zouden jullie adviseren als eerste "flinke" upgrade? Ik heb nu zo'n 30k maar kan nog wel even doorsparen. Persoonlijk zat ik er aan te denken om Musa of Firmino te vervangen. Firmino speelt absoluut niet slecht, maar hij mist "iets".
Je zou Eriksen kunnen doorschuiven naar de cam positie. Kante als lcm en dan een wat grotere cdm voor de kopduels? Matic of iets dergelijks?

Martial als sp is ook een baas ondanks zijn lagere chemistry.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

EricNL schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:12:

Doorsparen! https://www.futbin.com/17/squad/1407822

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Oei, dat ziet er toch wel erg leuk uit. Ik had gister ook iemand tegen me en die speelde met de gewone Lallana, en letterlijk elk schot met hem vloog er in. 20 meter, 30 meter, het maakte niets uit.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Verwijderd

Iborra SIF is ook wel een beest zeg! https://www.futbin.com/17/player/16466/Iborra

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

zonde, twee totw kaarten...beide niks spectaculairs :(

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Ymro schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:44:
Rond de 800 verdiende munten met wl en alles erbij dus ben paketten gaan openen tot mijn munten op zijn nou zeg.... Werkelijk waar 1 speler van nog geen 40 duizend.... Ik was een fanatieke fifa speler met een heel goed team en nu? Achteraf gezien niet moeten doen maar ik speel geen fifa meer. Wat een afzetterij is het toch ook... Over de 100 pakketen en 0,0 erin je zou verwachten dat er een top speler van een goed niveau in zou zitten maar nee. Mij zien ze op fifa niet meer. Dag spel wat echt super leuk was om te spelen misschien volgend jaar weer proberen maar dit is echt de grootste onzin wat ik heb meegemaakt. Ik wens jullie alleen heel veel uren in de wl en raad aan om nooit maar dan ook nooit pakketen meer te openen het werkt vrijwel niet.... Mensen die er er net zoveel tijd in gestoken hebben open a.u.b geen pakketen! Ik had over de 1000 wedstrijden gespeeld en kwam regelmatig in goud 3 en goud 2 uit en had altijd de grootste lol in fifa maar het is voorbij ik kan nu echt gaan leven het beheerste mijn dagelijkse bezigheden en het is nu voorbij. Dag fifa!
Wist je dat fifa uit meer bestaat dan alleen packs? *mompelt verder*

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Persoonlijk vind ik dat Bailly te veel uitstapt, ik zou daar eerder Koscielny neerzetten. Als je kijkt naar kosten/baten dan ga ik op LB voor Azpiliqueta ipv Marcos Alonso.

Qua middenveld kun je het zo doen, maar ik vind Dembele wel tegenvallen, vooral in het einde van de wedstrijd. Kante heb ik doorgeschoven naar CM, zodat hij een box-to-box player is, Matic op CDM. Bijkomend voordeel is dat je dan ook een kopduel op het middenveld kan winnen.

En dan weer kosten/baten, ik zou voor Vardy gaan ipv IF Gray. Vardy goedkoper en net zo goed. Betere ball control zelfs wat je niet moet onderschatten.

PSN/Steam: Xamsix

Xamsix schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:46:
[...]

Persoonlijk vind ik dat Bailly te veel uitstapt, ik zou daar eerder Koscielny neerzetten. Als je kijkt naar kosten/baten dan ga ik op LB voor Azpiliqueta ipv Marcos Alonso.

Qua middenveld kun je het zo doen, maar ik vind Dembele wel tegenvallen, vooral in het einde van de wedstrijd. Kante heb ik doorgeschoven naar CM, zodat hij een box-to-box player is, Matic op CDM. Bijkomend voordeel is dat je dan ook een kopduel op het middenveld kan winnen.

En dan weer kosten/baten, ik zou voor Vardy gaan ipv IF Gray. Vardy goedkoper en net zo goed. Betere ball control zelfs wat je niet moet onderschatten.
Ik zou toch IF Gray boven Vardy verkiezen. Overall heeft Gray de betere stats en daarnaast ook nog de betere workrates.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Xamsix schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:46:
[...]

Het is persoonlijke voorkeur. Ik vind juist dat dit middenveld zo heerlijk in balans is. Dembele heeft M/M workrates, als statische middenvelder heb ik meer dan genoeg aan zijn 84 stamina om zelf tegen het einde van de wedstrijd nog een impact te kunnen hebben. Het is dan ook vaker regel dan uitzondering dat hij tegen de 80ste minuut een doelpunt of onderschepping die leidt tot een doelpunt op zijn naam zet.

Het is allemaal afhankelijk van speelstijl, ik speel afwachtend, zet weinig druk op de helft van de tegenstander, druk gaat er pas op als de tegenstander op mijn helft komt. Moet het vooral hebben van de combinaties (1-2 etc), ik sprint enkel als ik los ben, scoor vaak uit combinaties die opwerken naar een steekpass.

• llovesoccerx7
Requirements voor WL? Om je te kwalificeren bedoelen jullie? Of kan je niet met je eigen team WL spelen?
Vissert schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:50:
[...]

Ik zou toch IF Gray boven Vardy verkiezen. Overall heeft Gray de betere stats en daarnaast ook nog de betere workrates.
Musa :)

[ Voor 54% gewijzigd door llovesoccerx7 op 26-01-2017 10:39 ]

• silvi0
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-06 23:02
Ok korte vraag.. Lallana IF of Alli IF

Wie zou jij kiezen en waarom? :)

• llovesoccerx7
silvi0 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:40:

Lallana, zijn dribbel is fantastisch maar dat vind ik.
Vissert schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:50:
[...]

Hoe is IF Gray overigens, klinkt als de perfecte sub als Ibra zichzelf en beide CB's tegenstander na 70 minuten heeft uitgeschakeld. Daarnaast kan hij ook als tweede spits spelen uiteraard in andere formaties.

Ik zit momenteel nog wat te brainstormen over de volgende upgrade voor mijn team:
- LW positie, momenteel Payet maar hij is vooral goed als hij de ruimte heeft terwijl Mkhiki aan de andere kant altijd gevaarlijk is, opties --> Hazard of IF Coutinho ? (heb Martial al)
- Extra CM/CAM voor andere formaties/aanvallende wissel, --> IF Lallana is zwaar underrated en simpelweg een tweede Eriksen
- RB, momenteel Trippier IF die simpelweg goed is maar de nieuwe Coleman SIF is simpelweg een upgrade op bijna elke stap.

Echte upgrades zoals Pogba/Kante 84 zijn voorlopig nog ver weg, maar misschien is simpelweg sowieso beter om ff niets uit te geven totdat de volgende POTM bekend is :)

@Hierboven:
https://www.futbin.com/17/compare/15618/15562

Zou sowieso voor Lallana kiezen ivm 5WF, heb een tijdje met hem gespeeld totdat Eriksen zijn plek had overgenomen.

[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 26-01-2017 10:45 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:42:
[...]

Hoe is IF Gray overigens, klinkt als de perfecte sub als Ibra zichzelf en beide CB's tegenstander na 70 minuten heeft uitgeschakeld. Daarnaast kan hij ook als tweede spits spelen uiteraard in andere formaties.

Ik zit momenteel nog wat te brainstormen over de volgende upgrade voor mijn team:
- LW positie, momenteel Payet maar hij is vooral goed als hij de ruimte heeft terwijl Mkhiki aan de andere kant altijd gevaarlijk is, opties --> Hazard of IF Coutinho ? (heb Martial al)
- Extra CM/CAM voor andere formaties/aanvallende wissel, --> IF Lallana is zwaar underrated en simpelweg een tweede Eriksen
- RB, momenteel Trippier IF die simpelweg goed is maar de nieuwe Coleman SIF is simpelweg een upgrade op bijna elke stap.

Echte upgrades zoals Pogba/Kante 84 zijn voorlopig nog ver weg, maar misschien is simpelweg sowieso beter om ff niets uit te geven totdat de volgende POTM bekend is :)
Als echte upgrades te ver weg zijn, dan is een goede POTM dat waarschijnlijk ook.

Ik vind Hazard een baas. Altijd erg dreigend met zijn snelheid en dribbels.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:45:
[...]

Als echte upgrades te ver weg zijn, dan is een goede POTM dat waarschijnlijk ook.

Ik vind Hazard een baas. Altijd erg dreigend met zijn snelheid en dribbels.
Klopt, hoewel ik wel wat reserves op de bank heb en in mijn transferlist :)
Wil het alleen niet verbranden en dan een eventuele leuke POTM moeten uitsluiten.

Laten we in ieder geval niet hopen dat het Giroud word :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:47:
[...]

Wil het alleen niet verbranden en dan een eventuele leuke POTM moeten uitsluiten.

haha Giroud, nee niet echt.
Als ik naar mijn selectie kijk dan mag Koscielny wel een MOTM van mij :P Altijd die aanvallers/middenvelders.

Als iemand een potje wilt doen op de ps4, dan kan je me toevoegen martyn77a

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• bbblije

bbblije

Riiiiight

[...]

Het is jammer dat Giroud agility mist, anders was het een goed alternatief voor Ibrahimofiets.
[...]

IF Gray speelt goed! Helaas heb ik zelf weinig tijd voor fifa de laatste dagen dus ongeveer 7 wedstrijden + 4x ingevallen en daarin 11 goals.

• llovesoccerx7
De WL kan je gewoon met je main team spelen zonder enige eisen? Of lees ik het vverkeerd wat op de reddit site staat van fifa.

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

llovesoccerx7 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:10:
De WL kan je gewoon met je main team spelen zonder enige eisen? Of lees ik het vverkeerd wat op de reddit site staat van fifa.
Deze week wel ja, volgende week is het BPL(+2).

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• RonaldMuijs
  • Laatst online: 22-06-2023
Dat worden 40 saaie potjes met alleen maar BPL tegenstanders. Zie altijd graag wat verschillends. 40x tegen Kante gaat vervelen.

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

RonaldMuijs schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:25:
Dat worden 40 saaie potjes met alleen maar BPL tegenstanders. Zie altijd graag wat verschillends. 40x tegen Kante gaat vervelen.
En nu zullen al die WL mensen met messi/ronaldo etc, pogba/kante/martial/koscienly/bailly/smalling hebben.

Bereid je maar voor xD

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• llovesoccerx7
Byron010 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:28:
[...]

En nu zullen al die WL mensen met messi/ronaldo etc, pogba/kante/martial/koscienly/bailly/smalling hebben.

Bereid je maar voor xD
Je moet de WL spelen met BPL? Dan heb ik het niet over de kwalificatie.

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

llovesoccerx7 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:30:
[...]
Je moet de WL spelen met BPL? Dan heb ik het niet over de kwalificatie.
Ja, maar volgende week dus (eerste weekend februari). Dit weekend is het vrije keuze.

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:04

Royz

Kleurenblind!!

Pff ik word nu al gek van al die BPL teams laat staan straks ;(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• pelidee
  • Niet online
Twijfel om alvast een x aantal smallings, martials, baillys en vardys in te gaan kopen.
Komt zometeen veel vraag naar.

• llovesoccerx7
Royz schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:36:
[...]

Pff ik word nu al gek van al die BPL teams laat staan straks ;(
Ik weet dan al wat voor sweaty team ik ga maken :).

Remy Martial en musa erachter _/-\o_

• Jamesl
  • Laatst online: 25-11 22:16
Ik kan je 90% van de teams al vertellen:

Martial, Vardy/Musa/Sturridge, Mané
Can/Matic, Kante, (+andere mid)
Shaw/Bellerin, Bailly, Smalling, Walker

• RonaldMuijs
Jamesl schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:56:
[...]

Ik kan je 90% van de teams al vertellen:

Martial, Vardy/Musa/Sturridge, Mané
Can/Matic, Kante, (+andere mid)
Shaw/Bellerin, Bailly, Smalling, Walker
En Butland/Begovic natuurlijk
Waar zijn al die topspelers van Guardiola's Man City dan :+

• llovesoccerx7
Bossie schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 12:24:
[...]

Waar zijn al die topspelers van Guardiola's Man City dan :+
De bruyne komt sowieso in mijn team. Wat een monster is dat dan lopende scoring machine in mijn team. 10 games 17 goals en 7 assist.
llovesoccerx7 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 12:28:
[...]

De bruyne komt sowieso in mijn team. Wat een monster is dat dan lopende scoring machine in mijn team. 10 games 17 goals en 7 assist.
Hij was vorig seizoen de ster in mijn Hybrid team, nu heb TIF Eriksen in dezelfde rol :)

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-11 09:09
Pfff net heel m'n BPL team verkocht en niet veel coins meer over na aankoop van m'n franse team xD
Dat wordt nog leuk :D

PSN: MrMistral

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 11:14
silvi0 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:40:

Ik heb Alli IF omdat hij een wat verdedigende rol heeft bij mij achter Eriksen. Lallana zou ik alleen op 10 gebruiken.

• Jamesl
Bijna vergeten!

• RonaldMuijs
Ben zelf net zo erg hoor. Speel al vanaf begin van het jaar met een BPL team als 1 van mijn 2 teams. Alleen Vardy, Lukaku en Marcos Alonso hebben minder dan 100 wedstrijden voor de club/

https://www.futbin.com/17/squad/1411063
Bossie schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 12:42:
[...]

Hij was vorig seizoen de ster in mijn Hybrid team, nu heb TIF Eriksen in dezelfde rol :)
Vorig seizoen was die goed, in fifa17 in de categorie zware drama spelers.

• llovesoccerx7
Uhm is het de moeite waard om in IF Trippier en Shawcross te investeren ivm SBC van waarschijnlijk Kane of Alli

• Jamesl
RonaldMuijs schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:39:
[...]

Ben zelf net zo erg hoor. Speel al vanaf begin van het jaar met een BPL team als 1 van mijn 2 teams. Alleen Vardy, Lukaku en Marcos Alonso hebben minder dan 100 wedstrijden voor de club/

https://www.futbin.com/17/squad/1411063
Shame on you! :p
Nooit iets anders gewild dan? Lijkt me op den duur saai worden :P

• RonaldMuijs
Jamesl schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 14:21:
[...]

Shame on you! :p
Nooit iets anders gewild dan? Lijkt me op den duur saai worden :P
Normaal gesproken switch ik snel van teams. Maar deze fifa heb ik het gevoel dat je beter gaat spelen als je meer met bepaalde spelers gebruikt omdat je weet waar ze goed in zijn.
Heb ook altijd een 2de team waarmee ik afwissel, dat is ondertussen mijn 5de of 6de team sinds ik begonnen ben. Dat is nu een serie A team. Maar daar ben ik ook tevreden mee. Zie niet echt teams waarvan ik denk daar word ik echt beter van.

• RonaldMuijs
llovesoccerx7 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 14:00:
Uhm is het de moeite waard om in IF Trippier en Shawcross te investeren ivm SBC van waarschijnlijk Kane of Alli
Ik heb een IF Alli gekocht. ALs wissel voor Eriksen en mocht er een hype komen schiet die vast wel iets omhoog. Trippier ga ik denk ook 1xtje halen. Voor 13k kan het niet mis gaan.

• llovesoccerx7
RonaldMuijs schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 14:35:
[...]

Ik heb een IF Alli gekocht. ALs wissel voor Eriksen en mocht er een hype komen schiet die vast wel iets omhoog. Trippier ga ik denk ook 1xtje halen. Voor 13k kan het niet mis gaan.
Geen idee als er IFs nodig zijn dan voor een SBC Kane/Alli. Dan zou Tripper toch wel moeten kunnen Engels en van spurs.

[ Voor 7% gewijzigd door llovesoccerx7 op 26-01-2017 14:37 ]

• RonaldMuijs
llovesoccerx7 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 14:37:
[...]
Geen idee als er IFs nodig zijn dan voor een SBC Kane/Alli. Dan zou Tripper toch wel moeten kunnen Engels en van spurs.
Dat valt vooraf nooit te zeggen. EA verzint elke keer wel weer iets. Maar omdat er 2 spurs spelers kans maken en we bij Zlatan hebben gezien dat de speler soms zelf nodig is, bij Hazard waren er veel informs nodig. Nu heb ik van alle 2 een beetje.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

RonaldMuijs schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 14:38:
[...]

Dat valt vooraf nooit te zeggen. EA verzint elke keer wel weer iets. Maar omdat er 2 spurs spelers kans maken en we bij Zlatan hebben gezien dat de speler soms zelf nodig is, bij Hazard waren er veel informs nodig. Nu heb ik van alle 2 een beetje.
Ik denk dat Kane een betere kans maakt, Alli heeft al een SBC versie.

Lyon Depay is uit btw: https://www.futbin.com/17/player/16706/Depay

Nu nog een IF en dan gaat Lacazette eindelijk z'n intrede maken in mijn teams ;)

• llovesoccerx7
bbblije schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 14:51:
[...]

Lyon Depay is uit btw: https://www.futbin.com/17/player/16706/Depay

Nu nog een IF en dan gaat Lacazette eindelijk z'n intrede maken in mijn teams ;)
Als hij nou eerst keer waar maakt in het echt schaf ik hem wel keer aan. :+

Dus dan hoef ik hem ook niet te halen _/-\o_
bbblije schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 14:51:
[...]

Tja, het is een BPL event, niet EA ;)

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bossie schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 14:53:
[...]

Tja, het is een BPL event, niet EA ;)
Zo ook met TOTY zeker ;)

Afbeeldingslocatie: http://en.toty.uefa.com/download/winners2016

Afbeeldingslocatie: http://img.uefa.com/MultimediaFiles/Photo/competitions/General/02/43/46/55/2434655_w1.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door bbblije op 26-01-2017 14:58 ]

• silvi0
Yes!! me eerste conditiekaartjes worden weer verkocht :P

• pelidee
  • Niet online
silvi0 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 15:15:
Zojuist ook een paar voor 1800 verkocht op PS4. Uur later weer niks. ;)

• JanVanHaaren
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-11 18:07
silvi0 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 15:15:
Ik heb de voorbije dagen af en toe één kaart verkocht voor 1800 munten. :)

• silvi0
pelidee schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 15:19:
[...]

Zojuist ook een paar voor 1800 verkocht op PS4. Uur later weer niks. ;)
Ik ook eindelijk weer een paar :P Was ook eenmalig..
JanVanHaaren schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 15:20:
[...]

Ik dus niks.. :'(
silvi0 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 15:47:
[...]

Ik ook eindelijk weer een paar :P Was ook eenmalig..

[...]

Ik dus niks.. :'(
Ik hier en daar wat. Soms opeens een stuk of 8 dan weer uren niks.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Vissert schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 15:48:
[...]

Ik hier en daar wat. Soms opeens een stuk of 8 dan weer uren niks.
Het loopt geen storm, maar we houden hoop ;)
JanVanHaaren schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 15:20:
[...]

Hier gaan ze een beetje bij beetje voor 1900 weg. We gaan weer richting het weekend :)

Net 2 potjes gespeeld na de patch en zowaar 2 potjes die vlot verliepen. Zou nu echt de verbindingsproblemen zijn aangepakt?

Overigens 3e potje reken ik niet echt mee. Die hield het snel voor gezien na 3 minuten. Overigens typische sbc Son goal. Dodelijk in de 16 zowel nu met linkervoet als met zijn rechter.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Ik heb juist het tegenover gestelde... nieuwe patch gameplay voelt traag. 3 gele kaarten omdat ik een tackle te laat inzet. Button delay alom! Dit is geen potje voetbal, dit is voorspellen welke knop ik over 0,5 sec moet indrukken...
Yep, TOTY is gebaseerd op FIFA TOTY wat een paar dagen na het UEFA TOTY is.
BPL POTM is van de BPL/FA dacht ik, volgende week zullen de nominaties wel weer bekend gemaakt worden ;)

(linkje vorige maand:
https://www.premierleague.com/news/149445
)

edit: EA is wel sponsor lijkt het.

[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 26-01-2017 16:49 ]

bbblije schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 16:48:
Ik heb juist het tegenover gestelde... nieuwe patch gameplay voelt traag. 3 gele kaarten omdat ik een tackle te laat inzet. Button delay alom! Dit is geen potje voetbal, dit is voorspellen welke knop ik over 0,5 sec moet indrukken...
Regeren is vooruitzien >:)

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Dat is nog niet zo erg, maar je spelers worden er zo slordig van! Een bal die ze om die reden niet lekker aangespeeld krijgen moet 3x aangeraakt worden om onder controle te krijgen. Lukaku neemt met zn 90 heading de corners op zn borst aan. Ik zal het vanavond nog is aankijken!

Wanneer krijgt de Ps4 ook die geüpgrade connectie bar?
bbblije schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 17:10:
[...]

Dat is nog niet zo erg, maar je spelers worden er zo slordig van! Een bal die ze om die reden niet lekker aangespeeld krijgen moet 3x aangeraakt worden om onder controle te krijgen. Lukaku neemt met zn 90 heading de corners op zn borst aan. Ik zal het vanavond nog is aankijken!

Dat is simpelweg lag wat je hier noemt, de nieuwe connectie bar is er al maar alleen in FUT Champions.
Wat mij betreft mogen de changes in het scherm in FUT champions meteen ook bij Seasons worden toegepast.

edit: wow opeens 21 team-fitness kaartjes verkocht dit uur.

[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 26-01-2017 17:18 ]

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bossie schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 17:17:
[...]

Dat is simpelweg lag wat je hier noemt, de nieuwe connectie bar is er al maar alleen in FUT Champions.
Wat mij betreft mogen de changes in het scherm in FUT champions meteen ook bij Seasons worden toegepast.

edit: wow opeens 21 team-fitness kaartjes verkocht dit uur.
Verklaart waarom ik hem nog niet heb gezien :p

Wel raar want bij Nick28t op de xbone zie ik hem ook al in de single matches...

[ Voor 8% gewijzigd door bbblije op 26-01-2017 17:27 ]

• pelidee
  • Niet online
Ja de problemen qua verbinding zijn echt opgelost... game freezed na 22 minunten. 0-0, wedstrijd niet geldig. Ea servers |:(

• Thomas18GT
pelidee schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 17:36:
Ja de problemen qua verbinding zijn echt opgelost... game freezed na 22 minunten. 0-0, wedstrijd niet geldig. Ea servers |:(
Positief blijven..

Beter dan daardoor verliezen :+
bbblije schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 17:10:
[...]

Moet je ook goede spelers neerzetten ;) Maar zonder gekheid, ik hoop dat het bij jou incidenten zijn en dat het wel aangepakt is op de ps4. Anders wordt het weer een drama.
En als het niet werkt, dan ben ik wel benieuwd wat EA dan gedaan heeft ter verbetering.

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik heb vandaag de ligue 1 sbc afgemaakt, wil niet weten wat het me gekost heeft...
Vanavond Lacazette maar eens aan het werk zetten, naast sbc Gameiro en voor IF Ben Yedder. Als ie beter kan afmaken dan aangeven moet Niang maar aan de bak

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:47
peeweeherman schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 18:36:
Ik heb vandaag de ligue 1 sbc afgemaakt, wil niet weten wat het me gekost heeft...
Vanavond Lacazette maar eens aan het werk zetten, naast sbc Gameiro en voor IF Ben Yedder. Als ie beter kan afmaken dan aangeven moet Niang maar aan de bak
Mocht je het stiekem toch willen weten, rond de 310k. Iets meer wss ;)
Krijg je natuurlijk wel flink wat packs voor. Maar zo te lezen was dat meuk. Haha

• MrMistral
PetrCech_3 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 18:52:
[...]

Mocht je het stiekem toch willen weten, rond de 310k. Iets meer wss ;)
Krijg je natuurlijk wel flink wat packs voor. Maar zo te lezen was dat meuk. Haha
Is een goede deal hoor! Had Lacazette een week ervoor voor 300k gekocht. Toen kwam er ineens een SIF en een SBC. Fml 8)7

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:47
MrMistral schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 18:55:
[...]

Is een goede deal hoor! Had Lacazette een week ervoor voor 300k gekocht. Toen kwam er ineens een SIF en een SBC. Fml 8)7
Dat is wel héél lelijk ja. Gevaar van IF's helaas (en de spontane SBC's)

• MrMistral
PetrCech_3 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 18:56:
[...]

Dat is wel héél lelijk ja. Gevaar van IF's helaas (en de spontane SBC's)
Yuup.

• Thomas18GT
Ik speel nu met Azpilicueta IF op cv en Matic op cm, maar ik ga ze misschien maar eens omdraaien. Iemand dat wel eens geprobeerd?

Azpilicueta komt dan wel in een cdm rol op het middenveld :)

[ Voor 19% gewijzigd door Thomas18GT op 26-01-2017 19:41 ]

Thomas18GT schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 19:40:
Ik speel nu met Azpilicueta IF op cv en Matic op cm, maar ik ga ze misschien maar eens omdraaien. Iemand dat wel eens geprobeerd?

Azpilicueta komt dan wel in een cdm rol op het middenveld :)
Ogbonna kopen en Matic op het middenveld houden ;)

edit: weer een rits fitness verkocht voor 1900 :)

[ Voor 6% gewijzigd door Bean77 op 26-01-2017 19:44 ]

• RonaldMuijs
@hierboven
Bossie speelde volgens mij een tijdje met Matic op CV. Kan het mis hebben hoor, maar er heeft iemand op het forum met Matic op cv gespeeld.
RonaldMuijs schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 19:43:
@hierboven
Bossie speelde volgens mij een tijdje met Matic op CV. Kan het mis hebben hoor, maar er heeft iemand op het forum met Matic op cv gespeeld.
Yep, staat inmiddels weer op CDM, Scream Matip is mijn tweede verdediger geworden.

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
kunnen jullie helpen om verbeteringen te geven? ik ben na wat wikken en wegen toch overgestapt op een 4321 opstelling en echt die speelt heerlijk!
Dit is mijn team nu:
http://www.futhead.com/17/squads/4190341/

Ik heb ongeveer nog zo'n 60k.. Wat voor aanpassingen zouden jullie doen?

• llovesoccerx7
Iemand die aguero getest heeft? Mening?
llovesoccerx7 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 21:10:
IF Aguero vond ik wel aardig, maar SIF Hazard ligt mij (veel) beter.

Verbindingen zijn nu weer ruk, kennelijk eerder op een rustig moment gespeeld.... bummer....

• llovesoccerx7
Bean77 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 21:23:
[...]

IF Aguero vond ik wel aardig, maar SIF Hazard ligt mij (veel) beter.

Verbindingen zijn nu weer ruk, kennelijk eerder op een rustig moment gespeeld.... bummer....
Niet iets te klein voor de spits en te zwak of?
llovesoccerx7 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 21:10:
Prima spits, als je van behendige spelers houd en daarnaast ook redelijk sterk.
Bijzonder dodelijk in de juiste handen.

Er zijn betere spitsen, maar dan ga je weer een prijsklasse omhoog :+

llovesoccerx7 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 21:28:
[...]

Niet iets te klein voor de spits en te zwak of?
Laat ik het zo zeggen dat hij een zeer allrounde aanvaller is. Niet echt minpunten. Maar doordat hij allround is blinkt hij ook niet heel erg uit in iets. Het is geen Lukaku en het is geen Hazard. Hij zit er tussenin zeg maar hoe die speelt. Hij is te duur vind ik.

• llovesoccerx7
Bossie schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 21:30:
[...]

Prima spits, als je van behendige spelers houd en daarnaast ook redelijk sterk.
Bijzonder dodelijk in de juiste handen.

Er zijn betere spitsen, maar dan ga je weer een prijsklasse omhoog :+
Bean77 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 21:49:
[...]

Laat ik het zo zeggen dat hij een zeer allrounde aanvaller is. Niet echt minpunten. Maar doordat hij allround is blinkt hij ook niet heel erg uit in iets. Het is geen Lukaku en het is geen Hazard. Hij zit er tussenin zeg maar hoe die speelt. Hij is te duur vind ik.
Ik kan ook SIF Lukaku halen dus ik twijfel wat voor BPL spits ik zal halen. 8)7

• DjangoBangahri
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-12-2020
Ik heb nu bijna 2 weken erg weinig fifa gespeeld. Ik ben 4 divisies achter elkaar gedegradeerd en toch speel ik niet anders dan normaal. Kijk dus ook erg op tegen de weekend league. Het betreft voornamelijk aanvallen. Hoe ik ze er eerst in schoot lijkt voor geen meter meer te werken.

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10:17
Iemand tips om mijn team up te graden?
Ik heb zo'n 10k
http://www.futhead.com/sq...0lrPx0!Z!M0td!E0umCJ0WIP/
llovesoccerx7 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 21:51:
[...]

[...]

Ik kan ook SIF Lukaku halen dus ik twijfel wat voor BPL spits ik zal halen. 8)7
Welke spits(en) heb je nu en waarom speel je daarmee?

@JAtech, waar zitten momenteel je zwakste punten?

[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 26-01-2017 22:13 ]

• RonaldMuijs
Matip halen inplaats van Marquinhos, goede sterke verdediger voor weinig geld. En ik had of de rechterkant vervangen door BPL of Icardi veranderd in iemand als Eder om meer chemistry te krijgen aan de rechterkant.

• llovesoccerx7
Bossie schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 22:12:
[...]

Welke spits(en) heb je nu en waarom speel je daarmee?

@JAtech, waar zitten momenteel je zwakste punten?
Auba met niemand naast hem op dit moment :P Omdat ik met mijn ander team 433 speel.

Auba is fantastisch in het afmaken, goed shot en snel :)
llovesoccerx7 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 22:19:
[...]

Auba met niemand naast hem op dit moment :P Omdat ik met mijn ander team 433 speel.

Auba is fantastisch in het afmaken, goed shot en snel :)
Dan zou Aguero wel kunnen, misschien iets langzamer maar zeker meer balance/agility.

Pagina: 1 ... 106 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.