Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Vissert schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 09:40:
[...]

Dan is het wel wat voor Bean :+ Lekker op de counter :P

[...]

En in jouw team is 400k toch wisselgeld :P
Jup, anderen mogen van mij heerlijk rondtikken :+
Niet de kwantiteit van het balbezit is belangrijk, maar de kwaliteit :P

Hmm 400k wisselgeld? Nah zelfs ik heb nooit genoeg coins. >:)
Maar echt noodzaak om hem te verkopen is er niet. 2e team is leuk en ik heb nog zo'n 525 fitness kaarten die ook nog een waarde vertegenwoordigen om upgrades te betalen in mijn 2e team.

Edit: Die upgrades gelden toch alleen voor IF's en niet voor SBC's toch? (SBC Son :P )
Van Dijk ook leuke upgrade btw
En Rojo :o

[ Voor 8% gewijzigd door Bean77 op 25-01-2017 10:20 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Kante upgrade? Fifa is over jongens... daar komen we nooit meer voorbij.
Ousmane Dembele van 77 -> 80 houdt dat in dat zijn inform van 84 naar 87 stijgt? Dat is echt verschrikkelijk hoog.
Icardi ook plus 2. 89 Rated inform? Ik kan me het allemaal moeilijk indenken.

[ Voor 57% gewijzigd door RonaldMuijs op 25-01-2017 10:30 ]

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-11 21:10
Gaat toch wel interessant worden om te zien of de informs van spelers een upgrade krijgen. Ik ben een beetje bang van niet, aangezien bijna alle upgrades qua rating onder de eerste inform blijven.
Als ik in-game kijk zie bij kick-off zie ik dat 3 van mijn informs een upgrade zouden kunnen krijgen.
Giuliano gaat van 80 naar 82, waardoor de OTW op 85 uit zou komen.
Casimero van 82 naar 83 waardoor de IF op 85 uit zou komen
Smolov gaat van 79 naar 80 waardoor de OTW (als die al meedoen) op 85 uit zou komen.
Pyramiden schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:30:
Gaat toch wel interessant worden om te zien of de informs van spelers een upgrade krijgen. Ik ben een beetje bang van niet, aangezien bijna alle upgrades qua rating onder de eerste inform blijven.
Als ik in-game kijk zie bij kick-off zie ik dat 3 van mijn informs een upgrade zouden kunnen krijgen.
Giuliano gaat van 80 naar 82, waardoor de OTW op 85 uit zou komen.
Casimero van 82 naar 83 waardoor de IF op 85 uit zou komen
Smolov gaat van 79 naar 80 waardoor de OTW (als die al meedoen) op 85 uit zou komen.
Nou ik hoop wel dat mijn OTW Kante, SIF Hazard, TIF Eriksen en hopelijk ook mijn SBC's (Insigne, Son), maar dat zal wel niet, een mooie upgrade krijgen >:)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-11 21:10
Bean77 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:33:
[...]

Nou ik hoop wel dat mijn OTW Kante, SIF Hazard, TIF Eriksen en hopelijk ook mijn SBC's (Insigne, Son), maar dat zal wel niet, een mooie upgrade krijgen >:)
Haha, zo! Als die allemaal geupgrade worden! Goed geïnvesteerd!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-11 00:54
Vissert schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 07:06:
[...]

4231 is een goede formatie. Genoeg aanvallende spelers maar toch 2 cdms om het vuile werk op te knappen. Het nadeel voor mij persoonlijk is dat je met de 4231 geen buitenspelers hebt maar cams. Bij cams kan je niet instellen dat ze achter de linies moeten kruipen.
Ja maar ik bedoel de andere variant met wel wingers :).

• RonaldMuijs
Als gister iemand een iMotm Sow heeft kunnen snipen heb je echt een geweldige deal te pakken. Zijn max was 150k maar die is nu verhoogd naar 500k. En hij gaat nu voor 310k de deur uit. Wel belachelijk hoog voor een speler uit de Super Liga.

Edit:
Al zie ik nu dat Podolski vannacht ook een st iMotm heeft gekregen. Zijn stats als linksbuiten qua afmaken waren al belachelijk. Dit wordt de beste duitse spits in het spel.

[ Voor 27% gewijzigd door RonaldMuijs op 25-01-2017 10:39 ]

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

RonaldMuijs schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:28:
Kante upgrade? Fifa is over jongens... daar komen we nooit meer voorbij.
Ousmane Dembele van 77 -> 80 houdt dat in dat zijn inform van 84 naar 87 stijgt? Dat is echt verschrikkelijk hoog.
Icardi ook plus 2. 89 Rated inform? Ik kan me het allemaal moeilijk indenken.
IF upgrade kan je niet klakkeloos overnemen. IFs hebben dit jaar al zo'n upgrade gekregen tov de normale kaarten. Er bestaat een hele wezenlijke kans dat een kaart die 3 omhoog gaat maar een +1 IF krijgt. Afwachten tot 3 feb ;)
Bean77 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 09:06:
[...]

Klopt. Het is geen kwestie van goed of fout, maar een keuze. Het heet niet voor niets Ultimate team ;)

TOTGS Gundogan maar in de verkoop gezet. We gaan maar eens voor Eriksen. Eigenlijk wel raar dat hij goedkoper is, maar goed, zijn stamina zou alleen al een verbetering zijn :)
Wat voor chemkaart zouden jullie TIF Eriksen geven? Engine?
Engine idd, maar met Hunter is hij ook prima als CAM/CF.
Gundogan is meer allround, en heeft ook wat meer physiek/defense, zeker met Shadow.

Als CAM is Eriksen waarschijnlijk beter, maar Gundogan is beter als middenvelder.
Ik hou Eriksen momenteel ivm een eventuele upgrade.

@Hierboven.
Mijn team staat eigenlijk beter met Matic als CDM ipv Kante simpelweg door zijn lengte.

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 25-01-2017 10:46 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• RonaldMuijs
https://www.futbin.com/17/squad/1389782

Iemand 750k in de bank om het te testen? Ik denk dat je bijna uit elke positie kan scoren met die spitsen.
Bossie schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:44:
[...]

Engine idd, maar met Hunter is hij ook prima als CAM/CF.
Gundogan is meer allround, en heeft ook wat meer physiek/defense, zeker met Shadow.

Als CAM is Eriksen waarschijnlijk beter, maar Gundogan is beter als middenvelder.
Ik hou Eriksen momenteel ivm een eventuele upgrade.

@Hierboven.
Mijn team staat eigenlijk beter met Matic als CDM ipv Kante simpelweg door zijn lengte.
TIF Eriksen komt bij mij als CM te spelen. Al goede ervaringen met de normale Eriksen en zijn 99 stamina komt daar goed van pas. TOTGS Gundogan was altijd net iets te weinig. Als ik met een CAM zou spelen zou daar SIF Pogba staan, die gast is echt meesterlijk op die positie. Wel bizar als je ziet hoe duur die is geworden trouwens.

• silvi0
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-06 23:02
Bean77 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:50:
[...]

TIF Eriksen komt bij mij als CM te spelen. Al goede ervaringen met de normale Eriksen en zijn 99 stamina komt daar goed van pas. TOTGS Gundogan was altijd net iets te weinig. Als ik met een CAM zou spelen zou daar SIF Pogba staan, die gast is echt meesterlijk op die positie. Wel bizar als je ziet hoe duur die is geworden trouwens.
Kijk eens naar Pogba zijn OTW.. 3,4 mil.. 8)7 8)7
Bean77 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:50:
[...]

Pogba klinkt goed, moet echter nog heel veel fitness kaartjes verkopen tot ik hem kan halen.
Tot dan, is SIF Milner mijn box to box CM naast Erikson :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:06:
[...]

Pogba klinkt goed, moet echter nog heel veel fitness kaartjes verkopen tot ik hem kan halen.
Tot dan, is SIF Milner mijn box to box CM naast Erikson :)
Ach een Pogba in handen van een noob is minder effectief dan een Milner in handen van iemand die het spel weet te spelen.

Met artist erop ziet het er echt goed uit op zijn pace na.

[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 25-01-2017 11:19 ]

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

RonaldMuijs schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:37:
Als gister iemand een iMotm Sow heeft kunnen snipen heb je echt een geweldige deal te pakken. Zijn max was 150k maar die is nu verhoogd naar 500k. En hij gaat nu voor 310k de deur uit. Wel belachelijk hoog voor een speler uit de Super Liga.

Edit:
Al zie ik nu dat Podolski vannacht ook een st iMotm heeft gekregen. Zijn stats als linksbuiten qua afmaken waren al belachelijk. Dit wordt de beste duitse spits in het spel.
Nee hoor, vanavond een Lewandowski IF waar ik er een van ga krijgen via mijn TOTW kaartjes _/-\o_

• Jamesl
  • Nu online
Zucht ik ben echt een idioot, ik kocht TIF Mertens toen hij net uit was (vgm op een vrijdag) voor 759K! Toen daalde die enorm, laatst ging hij dus weer stijgen dus ik blij, was die 800K, ik ging naar training en toen ik terug kwam was die alweer 700K, dus ik dacht snel verkopen (jup panic sale) voordat ik nog meer verlies ga maken (was al blij dat die weer gestegen was...) Maar nu is die dus 910K.....
Had nog 180K extra kunnen krijgen + wisnt ipv verlies. Dan had ik nu Ronaldo gehad...

Edit: Klote zooi SOW range naar 250K en dat is die ook, had ik hem nou maar voor 150 gekocht, wéér iets wat ik dus verkeerd doe m.b.t. trading :F

[ Voor 13% gewijzigd door Jamesl op 25-01-2017 11:34 ]

• llovesoccerx7
Jamesl schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:33:
Zucht ik ben echt een idioot, ik kocht TIF Mertens toen hij net uit was (vgm op een vrijdag) voor 759K! Toen daalde die enorm, laatst ging hij dus weer stijgen dus ik blij, was die 800K, ik ging naar training en toen ik terug kwam was die alweer 700K, dus ik dacht snel verkopen (jup panic sale) voordat ik nog meer verlies ga maken (was al blij dat die weer gestegen was...) Maar nu is die dus 910K.....
Had nog 180K extra kunnen krijgen + wisnt ipv verlies. Dan had ik nu Ronaldo gehad...

Edit: Klote zooi SOW range naar 250K en dat is die ook, had ik hem nou maar voor 150 gekocht, wéér iets wat ik dus verkeerd doe m.b.t. trading :F
Leer momenten :)

• RonaldMuijs
ErnstMid schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:19:
[...]

Nee hoor, vanavond een Lewandowski IF waar ik er een van ga krijgen via mijn TOTW kaartjes _/-\o_
Hmmm zover ik weet is Lewandowski een Pool ;)
Jamesl schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:33:

Komt doordat die mogelijk een winterupgrade gaat krijgen. Ik verwacht dat die over een week richting de 1,1/1,2 miljoen stijgt.

• llovesoccerx7
Uhm waarom heb ik IF Dembele verkocht..

• Jamesl
  • Nu online
Probleem is dus dat ik er niks van leer :p Ik blijf dezelfde fouten maken haha, en als ik dan denk ok nu niet! En ik doe wel een zet (bv. kopen) dan is het de foute zet 8)7
RonaldMuijs schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:53:

[...]

Komt doordat die mogelijk een winterupgrade gaat krijgen. Ik verwacht dat die over een week richting de 1,1/1,2 miljoen stijgt.
Ja gaat die, en dat verwachtte ik ook, Ik kocht hem alleen op totaal verkeerde moment (https://www.futbin.com/17/player/15559/mertens) Zie de piek toen die net uit was, kon hem 2 dagen later voor 130K minder ophalen. En verkocht hem nu ik dacht dat die wel op zijn hoogst was...
1.2 miljoen kan niet door price range, had niet verwacht dat die 900K + zou worden
llovesoccerx7 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:56:
Uhm waarom heb ik IF Dembele verkocht..
Haha nog zo iets, ik packte die en verkocht hem gelijk! Had hem beter kunnen houden, maargoed daar ben k niet mad over, ik had hem nota bene gepacked!! _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Jamesl op 25-01-2017 11:59 ]

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
In principe is het nu dus slim om te wachten met nieuwe aankopen. Een Eriksen IF zal weer goedkoper worden als dat kaartje niet geupdate wordt. Toch? Want ik wil hem wel graag hebben, maar die prijs is echt ontzettend gestegen.

PSN/Steam: Xamsix

• RonaldMuijs
Xamsix schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:02:
In principe is het nu dus slim om te wachten met nieuwe aankopen. Een Eriksen IF zal weer goedkoper worden als dat kaartje niet geupdate wordt. Toch? Want ik wil hem wel graag hebben, maar die prijs is echt ontzettend gestegen.
Ja klopt als die geen upgrade krijgt wordt die door heel veel mensen gedumpt en daalt die flink. Maar Eriksen gaat wel een upgrade krijgen denk ik. 95% Zeker dat die er wel 1 krijgt.

• llovesoccerx7
Ik speelde gisteravond paar online seizoenen games met Dortmund. En alles liep echt perfect in de 4-2-3-1 (2). Als ik nou de opstelling en custom tactic meeneem naar FUT. Dan zou het toch precies zelfde werking moeten hebben?

• RonaldMuijs
llovesoccerx7 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:05:
Ik speelde gisteravond paar online seizoenen games met Dortmund. En alles liep echt perfect in de 4-2-3-1 (2). Als ik nou de opstelling en custom tactic meeneem naar FUT. Dan zou het toch precies zelfde werking moeten hebben?
Precies dezelfde kan je nooit zeggen ligt er maar net aan welke spelers jij zelf gebruikt. Workrates enzo zullen verschillen waardoor het niet precies hetzelfde zal zijn. Maar het zal er wel op moeten lijken.

Had nog 80k waar ik niet zo goed mee wist wat ik ermee moest doen. Heb nu maar Marco Alonso if gehaald voor 48,5 op een open bod. In die lijst staat dat die een upgrade krijgt en hij schijnt een goede back te zijn. Na vandaag is die uit packs dus ik ga kijken hoe die bevalt en anders verkoop ik hem weer over 2 weekjes.

[ Voor 22% gewijzigd door RonaldMuijs op 25-01-2017 12:08 ]

• llovesoccerx7
RonaldMuijs schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:07:
[...]

Precies dezelfde kan je nooit zeggen ligt er maar net aan welke spelers jij zelf gebruikt. Workrates enzo zullen verschillen waardoor het niet precies hetzelfde zal zijn. Maar het zal er wel op moeten lijken.
Ik speel op FUT ook met Auba,Reus en Dembele en wat bundesliga spelers. Dus het zou er aardig op moeten lijken.
RonaldMuijs schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:04:
[...]

Ja klopt als die geen upgrade krijgt wordt die door heel veel mensen gedumpt en daalt die flink. Maar Eriksen gaat wel een upgrade krijgen denk ik. 95% Zeker dat die er wel 1 krijgt.
Niet alleen Eriksen, maar alles 84+ lijkt simpelweg te stijgen.

Bossie schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:09:
[...]

Niet alleen Eriksen, maar alles 84+ lijkt simpelweg te stijgen.
De vraag is alleen; stijgen de IFs van Eriksen als de basiskaart maar 1+ krijgt?

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16:09
Iemand op de pc waartegen ik een oefenpotje kan spelen?
Online bak ik er helemaal niks van. Terwijl het in offline seizoenen redelijk goed gaat.

Verwijderd

Gisteravond mijn nieuwe team even geprobeerd: https://www.futbin.com/17/squad/1366107

Liep voor geen meter, 6 potjes en 5 verlies. Ben Yedder bakte er niks van, en Bale ook moeizaam. Zelfs de goedkope teams waren mij gister de baas in divisie 3, en ik heb eerder ook wel wat seizoenen in divisie 2 gespeeld.

Heb eigenlijk altijd 4-3-2-1 gespeeld dit jaar met FUT, maar misschien moet ik maar eens een ander systeem gebruiken. Ik ben geen speler die veel trucjes kent, etc. Maar als er ruimte is kan ik dat altijd wel goed uitspelen.

Voor 4 miljoen moet er toch een team te maken zijn waartegen het heel vervelend voetballen is? :P

• ErnstMid

ErnstMid

RonaldMuijs schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:53:
[...]

Hmmm zover ik weet is Lewandowski een Pool ;)
haha oeps 8)7 Alsnog hoop ik dat lewandowski een IF krijgt en dat hij mijn team komt versterken :9

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:38:
Gisteravond mijn nieuwe team even geprobeerd: https://www.futbin.com/17/squad/1366107

Liep voor geen meter, 6 potjes en 5 verlies. Ben Yedder bakte er niks van, en Bale ook moeizaam. Zelfs de goedkope teams waren mij gister de baas in divisie 3, en ik heb eerder ook wel wat seizoenen in divisie 2 gespeeld.

Heb eigenlijk altijd 4-3-2-1 gespeeld dit jaar met FUT, maar misschien moet ik maar eens een ander systeem gebruiken. Ik ben geen speler die veel trucjes kent, etc. Maar als er ruimte is kan ik dat altijd wel goed uitspelen.

Voor 4 miljoen moet er toch een team te maken zijn waartegen het heel vervelend voetballen is? :P
Voor ongeveer 400.000 coins kan je al een team maken waar het heel vervelend tegen te voetballen is, maar dat ligt ook een beetje aan je eigen kwaliteiten natuurlijk. En waar je kracht ligt.

Mijn team is geloof ik 300.000 coins waard en ik speel normaal gesproken divisie 1 (nu divisie 2).

Ga anders eerst gewoon seizoenen doen, buiten FUT, checken welke formatie je een beetje ligt daar. Dan selecteer je die formatie ook in FUT en zoek je daar de ideale spelers bij.

Ik speel bijvoorbeeld dit;

https://www.futbin.com/17/squad/1391363

PSN/Steam: Xamsix

• Jamesl
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:38:

Kan me niet voorstellen dat dát team niet werkt, heb je al geprobeerd custom tactics te veranderen? En wellicht in-game switceh naar 4-3-1-2 met ronaldo bale spits en ben yedder (of vervangen door griezmann) als CAM?

ps: welke div zit je en wat haal je normaal in WL?

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-11 09:09
Vissert schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:17:
[...]

De vraag is alleen; stijgen de IFs van Eriksen als de basiskaart maar 1+ krijgt?
Als het gaat zoals de vorige jaren, dan niet :)

PSN: MrMistral

Van vi.nl

M'Baye Niang lijkt op weg naar de Premier League. Watford is met AC Milan in gesprek over het huren van de aanvaller en een akkoord is nabij, meldt Sport Mediaset. Het is de bedoeling dat de huursom één miljoen euro bedraagt, met een optie tot koop voor zestien miljoen. Niang is in Milaan op een zijspoor beland.

Nu gaan we hem dus ook in PL teams zien naast de vele Calcio teams, strong link met Remy als bonus.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:25
Gister ging koen 35.000 FIFA punten openen, kwam volgens mij ook niet veel uit.
Blijft bizar die packs allemaal.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

Jamesl schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:55:
[...]

Kan me niet voorstellen dat dát team niet werkt, heb je al geprobeerd custom tactics te veranderen? En wellicht in-game switceh naar 4-3-1-2 met ronaldo bale spits en ben yedder (of vervangen door griezmann) als CAM?

ps: welke div zit je en wat haal je normaal in WL?
Heb wel gedacht aan 4-3-1-2, die formatie lijkt wel wat op de huidige maar dan met 2 spitsen. Ik denk dat je met 2 spitsen ook gevaarlijker kunt zijn.

WL speel ik niet, heb toch amper tijd in het weekend. Gezin enzo. ;)

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Graag jullie tips voor het volgende team:
https://www.futbin.com/squad-builder/1355765

Middenveld liep niet helemaal lekker. Heb Dembele, Fernandinho, Fellaini, Schneiderlin en nog een paar geprobeerd, maar nog niet de juiste combi kunnen vinden.

Dus denk probeer het met Matuidi, die beviel in deze driehoek(Kurzawa Perrin) eerder ook, toen had ik hem in een calcio met oa SBC insigne, Nainggolan, TIF ICardi en De Rossi.

Het liefst haal ik KdB erbij, maar daar heb ik de coins niet voor op dit moment, nog zo een 40k te spenderen.

• Mars18
Want net als die weekend league beloningen voor de top 100.
En dan met name zo 100.000 pakket, kan je die ook kopen door middel van fifa punten?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Mars18 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:15:
Ja toevallig ook nog een stukje zitten kijken.
Was niet veel.
Mars18 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:15:
Ik ben eigenlijk compleet afgehaakt op koning fifa. Op zijn vorige account kon ik zijn filmpjes nog wel waarderen maar hij is er niet op vooruit gegaan toen hij bij ajax tekende.

• Mars18
Vissert schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:40:
[...]

Ik ben eigenlijk compleet afgehaakt op koning fifa. Op zijn vorige account kon ik zijn filmpjes nog wel waarderen maar hij is er niet op vooruit gegaan toen hij bij ajax tekende.
Heb je gelijk in, 350 euro aan fifa punten :D

• llovesoccerx7
Bossie schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:00:
Van vi.nl

M'Baye Niang lijkt op weg naar de Premier League. Watford is met AC Milan in gesprek over het huren van de aanvaller en een akkoord is nabij, meldt Sport Mediaset. Het is de bedoeling dat de huursom één miljoen euro bedraagt, met een optie tot koop voor zestien miljoen. Niang is in Milaan op een zijspoor beland.

Nu gaan we hem dus ook in PL teams zien naast de vele Calcio teams, strong link met Remy als bonus.
Remy en Naing op front en CF musa :)

Wat vinden jullie hiervan :)?

http://www.futhead.com/17/squads/4157749/

[ Voor 6% gewijzigd door llovesoccerx7 op 25-01-2017 14:01 ]

• RonaldMuijs
llovesoccerx7 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:57:
[...]

Ik kan geen potten breken met 1 speler voorin maar dat verschilt voor iedereen.

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Hoe zit dat nou met die winter upgrades.. ik heb een kante en die gaat van 81 naar 83.. dus met de tijd wordt mijn kante kaartje 83 automatisch? Of? Snap nou niet precies hoe dit in ze werking gaat..

• llovesoccerx7
RonaldMuijs schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:28:
[...]

Ik kan geen potten breken met 1 speler voorin maar dat verschilt voor iedereen.
Je kan de wingers ook naar voren schuiven ingame :) Dat ze hoger spelen en goed combineren met deze opstelling doet wonderen.

• RonaldMuijs
Razz89 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:31:
Hoe zit dat nou met die winter upgrades.. ik heb een kante en die gaat van 81 naar 83.. dus met de tijd wordt mijn kante kaartje 83 automatisch? Of? Snap nou niet precies hoe dit in ze werking gaat..
81 kaartjes blijven bestaan en hou jij dus gewoon alleen ze zitten niet meer in pakjes. Er komt een nieuwe gouden kaart van 83 als de verwachtingen kloppen.
Er zijn dan dus 2 gouden Kante kaartjes. Jouw 81 versie en een nieuwe 83 versie.

• MrMistral
llovesoccerx7 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:57:
[...]

Geen ervaring met de opstelling, maar ziet er mooi uit :D

• Bledismauw
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-11 20:17
Razz89 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:31:
De 81 versie van Kante is de base card Kante. Hij heeft tevens een IF en een OTW die automatisch meegaat met de IF qua card. In voorgaande delen gingen de IF's en in dit deel hoogst waarschijnlijk ook de OTW mee met een upgrade. De 81 die jij nu in je bezit gaat straks out of packs en daarvoor komt een 82/83 versie in packs. Je huidige card blijft dus precies hetzelfde maar je kan straks dus ook een 82/83 versie kopen op de transfer markt, deze is gewoon goud en niet zwart of een andere kleur. Voorbeeld van vorig jaar http://www.futhead.com/16/players/2049/hector-bellerin/ en http://www.futhead.com/16/players/20479/hector-bellerin/

Edit: RonaldMuijs was me al voor :>

• zino86
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-12-2022
JAtech schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:23:
Iemand op de pc waartegen ik een oefenpotje kan spelen?
Online bak ik er helemaal niks van. Terwijl het in offline seizoenen redelijk goed gaat.
Ik speel ook op de pc! Bij mij gaat online met ups and downs, vooral veel downs |:(
Ik speel onder de naam: ronalzino
Volgens Reddit gaan we idd een Rooney Hero card krijgen en Dybala LM in TOTW
Vooral Dybala klinkt idioot goed voor serie-a teams als LF/LW naast Mertens/Icardi als CF/ST.

Zal in ieder geval niet goedkoop zijn :)

• ErnstMid

ErnstMid

https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/824270676173475841

Ik ga vanavond mn totw packs openen iig :)

• RonaldMuijs
5 walkouts in totw als ik goed tel?

• ErnstMid

ErnstMid

RonaldMuijs schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 16:12:
5 walkouts in totw als ik goed tel?
lijkt erop :) Ik zal wel twee keer die Matri uit een pack halen 8)7

• RonaldMuijs
ErnstMid schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 16:17:
[...]

lijkt erop :) Ik zal wel twee keer die Matri uit een pack halen 8)7
Die gaat toch zeker wel voor 20k hoor. Andere totw Italiaanse spitsen van 82/83 zijn niet veel beter en gaan ook allemaal voor 20k

Edit: Zo zonde dat die Calhanoglu LM is..

[ Voor 6% gewijzigd door RonaldMuijs op 25-01-2017 16:20 ]

• ErnstMid

ErnstMid

RonaldMuijs schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 16:19:
[...]

Die gaat toch zeker wel voor 20k hoor. Andere totw Italiaanse spitsen van 82/83 zijn niet veel beter en gaan ook allemaal voor 20k

Edit: Zo zonde dat die Calhanoglu LM is..
och ja, maar hoop er wel iets meer dan 40k uit te halen ;) Ja was heel chill geweest als die een CAM had gekregen... helaas

• JanVanHaaren
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-11 18:07
LM Dybala
LM Çalhanoğlu
LM Lanzini
LW Draxler

't Wordt druk op die linkse flank. :)

• silvi0
  • Laatst online: 05-06 23:02
Maar betekend dit dat er geen SBC Rooney gaat komen aangezien hij in TOTW zit?

• ErnstMid

ErnstMid

JanVanHaaren schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 16:26:
[...]

LM Dybala
LM Çalhanoğlu
LM Lanzini
LW Draxler

't Wordt druk op die linkse flank. :)
Draxler links achterin om over het hele veld te razen, Lanzini op het middenveld, Dyabala op de vleugel en Calha naar de CAM gooien ;)

• Jamesl
  • Nu online
Wie leent me even wat geld om pakketjes te openen :p

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 25-11 21:25
Hoe laat komen de spelers in de pakketjes?

PSN: Kidjuh

• ErnstMid

ErnstMid

Kidjuh schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 16:57:
Hoe laat komen de spelers in de pakketjes?
Vanaf zeven uur :)

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Help? Ik kom er maar niet achter hoe je dit moet doen... Als je een speler oid op de transfer market list, hoe zet je zijn BIN gelijk 1 bedrag hoger dan zijn starting price? Zonder dat je helemaal naar beneden moet "scrollen" vanaf max pricerange BIN, of gebruik maakt van de "set manual price" optie (2* X drukken).

YouTube: INSANE PACK LUCK FROM MARQUEE MATCHUPS!!! NEW SQUAD? - Poor Man RTG ... in de eerste minuut doet Nick het al 3x.

• ErnstMid

ErnstMid

bbblije schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:05:
Help? Ik kom er maar niet achter hoe je dit moet doen... Als je een speler oid op de transfer market list, hoe zet je zijn BIN gelijk 1 bedrag hoger dan zijn starting price? Zonder dat je helemaal naar beneden moet "scrollen" vanaf max pricerange BIN, of gebruik maakt van de "set manual price" optie (2* X drukken).

YouTube: INSANE PACK LUCK FROM MARQUEE MATCHUPS!!! NEW SQUAD? - Poor Man RTG ... in de eerste minuut doet Nick het al 3x.
Op de xbox doe je het met de triggers, weet niet waarop je speelt?

EDIT: ah ja, playstation 4. Dan gok ik ook op de triggers ;)

[ Voor 3% gewijzigd door ErnstMid op 25-01-2017 17:11 ]

• bbblije

bbblije

Riiiiight

ErnstMid schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:06:
[...]

Op de xbox doe je het met de triggers, weet niet waarop je speelt?
Check mn sig ;) Bedankt ik ga de bumpers proberen :D

[ Voor 8% gewijzigd door bbblije op 25-01-2017 17:10 ]

bbblije schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:10:
[...]

Check mn sig ;) Bedankt ik ga de bumpers proberen :D
L2 en R2 zeg ik uit mijn hoofd.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Vissert schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:11:
[...]

L2 en R2 zeg ik uit mijn hoofd.
Heerlijk, ik speel FUT vanaf Fifa 14, leer dit vandaag! :+

• Eriko1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-11 01:04
Nog meer mensen last van heel trage gameplay, en het NK ballon schoppen??.. meest simple pass stuitert al

• MrMistral
Geen WL rewards deze week voor kans op totw :(

• llovesoccerx7
Eriko1 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:25:
Nog meer mensen last van heel trage gameplay, en het NK ballon schoppen??.. meest simple pass stuitert al
Inderdaad sinds gisteren simpele passing gaat nergens over op dit moment in FUT.
Ik heb nog 200k over dus maar eens vergokken aan pakketjes :)

Zijn hier nog mensen die met een 433 formatie spelen?

[ Voor 16% gewijzigd door llovesoccerx7 op 25-01-2017 17:58 ]

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Zozo, geen SBC Rooney maar een Hero kaart https://www.futbin.com/17/player/16480/Rooney

Mensen gaan flink dumpen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door bbblije op 25-01-2017 18:10 ]

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
bbblije schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 18:09:
Zozo, geen SBC Rooney maar een Hero kaart https://www.futbin.com/17/player/16480/Rooney

Mensen gaan flink dumpen ;)
silvi0 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 16:29:
Maar betekend dit dat er geen SBC Rooney gaat komen aangezien hij in TOTW zit?
Gloeiende gloeiende, alles voor niks ingekocht grrr

• llovesoccerx7
Fraaank schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 18:27:
[...]

[...]

Gloeiende gloeiende, alles voor niks ingekocht grrr
Je had kunnen weten dat er geen SBC kwam 8)7
llovesoccerx7 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:49:
[...]

Inderdaad sinds gisteren simpele passing gaat nergens over op dit moment in FUT.
Ik heb nog 200k over dus maar eens vergokken aan pakketjes :)

Zijn hier nog mensen die met een 433 formatie spelen?
Yep, 433-2/5

• llovesoccerx7
Bevalt dat met wingers?

• Hoodlum77

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16:33
Iemand zin om een potje te spelen op pc?

• colorsone
  • Laatst online: 23-11 21:42
Van CAM weer ST maken? Of waarom is dit nice? Just curious.

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:39
Hoe laat komen de totw spelers in paketten? En komen er nog speciale paketten vanavond?

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:47
colorsone schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 19:12:
[...]

Van CAM weer ST maken? Of waarom is dit nice? Just curious.
Hij werd als LM gelanceerd. Bijgewerkt naar Cam. Zo'n speler heb je liever als spits... Dat is nu mooi te doen

• llovesoccerx7
PetrCech_3 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 19:13:
[...]

Hij werd als LM gelanceerd. Bijgewerkt naar Cam. Zo'n speler heb je liever als spits... Dat is nu mooi te doen
Nou CAM is juist een monster :)

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:47
Als jij dat graag wil, mag dat voor deze keer ;)

• llovesoccerx7
PetrCech_3 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 19:16:
[...]

Als jij dat graag wil, mag dat voor deze keer ;)
Ieder zijn style maar heeft met zijn NIF al 50 er in liggen met 30 games. Het is net wat je fijn vindt spelen :)

[ Voor 7% gewijzigd door llovesoccerx7 op 25-01-2017 19:17 ]

• Hoodlum77
PetrCech_3 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 19:13:
[...]

Precisely!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Ben nog niet echt onder de indruk van de winter upgrades.
Het blijft speculeren, maar als EA het net zo doorvoert als vorig jaar zijn er maar weinig IF spelers dieer ook op vooruit gaan, omdat in de meeste gevallen de upgrade van de normale kaart net onder de laagste IF blijft.

Ik heb mijn 2de IF Eriksen maar verkocht met ruim 100k winst, omdat ik denk dat ze gaan zakken als de upgrade echt niet doorgaat. Heb er nog wel 1 om mee te spelen, dus echt teleurstellend wordt het nooit.

Spelers die ik zo zag waarvan de upgarde wel impact op de IF heeft zijn Carrasco, Mane en Cavani.
Kijken of de vorige IF nog goedkoop kan scoren nu er weer een nieuwe is.

Edit: oh ja, en balen dat er geen Rooney SBC komt...

[ Voor 4% gewijzigd door peeweeherman op 25-01-2017 19:53 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• llovesoccerx7
Voor zulke records als Rooney weet je gewoon dat er een speciaal kaartje komt :)

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Ja, maar er waren wel meer gasten die een speciale SBC kregen, zoals bijv. Barry (volgens mij na zijn 600de wedstrijd of zo)

Heb net snel voor 100k p/s een SIF Cavani en een IF Mane gekocht, verwacht dat met name die laatste op 85 rating wel van de plek af wil ;-)

[ Voor 36% gewijzigd door peeweeherman op 25-01-2017 20:03 ]

Prima, narrow opstellingen werken voor mij niet.
De wingers creëren ruimte, geven assist en pakken ook af en toe een goaltje mee.

• llovesoccerx7
Bossie schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 20:15:
[...]

Prima, narrow opstellingen werken voor mij niet.
De wingers creëren ruimte, geven assist en pakken ook af en toe een goaltje mee.
Ik struggle nog beetje met de 433-2. Gebruik je dan ook veel voorzetten of dat weer niet? En wat voor instructies geef de wingers precies?

[ Voor 6% gewijzigd door llovesoccerx7 op 25-01-2017 20:27 ]

llovesoccerx7 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 20:26:
[...]

Ik struggle nog beetje met de 433-2. Gebruik je dan ook veel voorzetten of dat weer niet? En wat voor instructies geef de wingers precies?
Ik speel nu voornamelijk 433-5, met Ibra als aanspeelpunt voorin.
Met 433-5 heb ik mijn wingers op Get-in Behind/Cut-inside, met 433-2 juist op Stay wide omdat het anders vaak erg druk rondom de spits word.

Voorzetten gebruik ik vrijwel niet, ik snij of tijdig na binnen om de middenvelders/ST aan te spelen, of ga richting achterlijn om diagonaal een driven pass in de loop van inkomen spelers te geven.

[ Voor 17% gewijzigd door Bossie op 25-01-2017 20:33 ]

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

heb ook nog even een TIF Icardi gekocht. Er zit wel een gat tussen de IF en de SIF, waardoor mogelijk alleen de IF wordt geupgrade, maar ik kon de gok niet weerstaan... zou lekker zijn als de TIF naar 89 rating gaat

• JAtech
Meer mensen die het spel niet kunnen updaten op de pc?
Krijg de volgende foutmelding:
De downloadserver reageert niet. Probeer het over een paar minuten opnieuw. Als het probleem aanhoudt, neem dan contact op met Origin Help.

• Ymro
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-10-2020
Rond de 800 verdiende munten met wl en alles erbij dus ben paketten gaan openen tot mijn munten op zijn nou zeg.... Werkelijk waar 1 speler van nog geen 40 duizend.... Ik was een fanatieke fifa speler met een heel goed team en nu? Achteraf gezien niet moeten doen maar ik speel geen fifa meer. Wat een afzetterij is het toch ook... Over de 100 pakketen en 0,0 erin je zou verwachten dat er een top speler van een goed niveau in zou zitten maar nee. Mij zien ze op fifa niet meer. Dag spel wat echt super leuk was om te spelen misschien volgend jaar weer proberen maar dit is echt de grootste onzin wat ik heb meegemaakt. Ik wens jullie alleen heel veel uren in de wl en raad aan om nooit maar dan ook nooit pakketen meer te openen het werkt vrijwel niet.... Mensen die er er net zoveel tijd in gestoken hebben open a.u.b geen pakketen! Ik had over de 1000 wedstrijden gespeeld en kwam regelmatig in goud 3 en goud 2 uit en had altijd de grootste lol in fifa maar het is voorbij ik kan nu echt gaan leven het beheerste mijn dagelijkse bezigheden en het is nu voorbij. Dag fifa!

• llovesoccerx7
JAtech schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:40:
De downloadserver reageert niet. Probeer het over een paar minuten opnieuw. Als het probleem aanhoudt, neem dan contact op met Origin Help.
Nee deed het direct gewoon.
Ymro schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:44:
Rond de 800 verdiende munten met wl en alles erbij dus ben paketten gaan openen tot mijn munten op zijn nou zeg.... Werkelijk waar 1 speler van nog geen 40 duizend.... Ik was een fanatieke fifa speler met een heel goed team en nu? Achteraf gezien niet moeten doen maar ik speel geen fifa meer. Wat een afzetterij is het toch ook... Over de 100 pakketen en 0,0 erin je zou verwachten dat er een top speler van een goed niveau in zou zitten maar nee. Mij zien ze op fifa niet meer. Dag spel wat echt super leuk was om te spelen misschien volgend jaar weer proberen maar dit is echt de grootste onzin wat ik heb meegemaakt. Ik wens jullie alleen heel veel uren in de wl en raad aan om nooit maar dan ook nooit pakketen meer te openen het werkt vrijwel niet.... Mensen die er er net zoveel tijd in gestoken hebben open a.u.b geen pakketen! Ik had over de 1000 wedstrijden gespeeld en kwam regelmatig in goud 3 en goud 2 uit en had altijd de grootste lol in fifa maar het is voorbij ik kan nu echt gaan leven het beheerste mijn dagelijkse bezigheden en het is nu voorbij. Dag fifa!
Gegokt en verloren. 8)7

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16:33
JAtech schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:40:
Laatste update van Origin uitgevoerd?

• Jamesl
  • Nu online
Ongelooflijk! Ik zat beetje op de transfermarkt te azen op de nieuwe IF's. Kom ik de SIF Dybala tegen voor 1.035.000 ! Zag het op futbin dus ik dacht zal wel te laat zijn maar nee hoor! Ik win hem gewoon!

Nu verkocht voor 1.368.000 heerlijke winst :) Ronaldo is nu heeeeel dichtbij

• RonaldMuijs
Jamesl schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:03:
Ongelooflijk! Ik zat beetje op de transfermarkt te azen op de nieuwe IF's. Kom ik de SIF Dybala tegen voor 1.035.000 ! Zag het op futbin dus ik dacht zal wel te laat zijn maar nee hoor! Ik win hem gewoon!

Nu verkocht voor 1.368.000 heerlijke winst :) Ronaldo is nu heeeeel dichtbij
Jij was het toch vanmiddag die het erover had dat die pech had met handelen 8)7 netjes hoor!

• Jamesl
  • Nu online
RonaldMuijs schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:05:
[...]

Jij was het toch vanmiddag die het erover had dat die pech had met handelen 8)7 netjes hoor!
Jup! Het zat eens mee haha, eindelijk een goede zet gedaan _/-\o_

• JAtech
theman36 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:01:
[...]

Laatste update van Origin uitgevoerd?
Wat kan ik dan het beste doen?
Origin opnieuw installeren?
Pagina: 1 ... 105 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.