Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ousmane Dembele van 77 -> 80 houdt dat in dat zijn inform van 84 naar 87 stijgt? Dat is echt verschrikkelijk hoog.
Icardi ook plus 2. 89 Rated inform? Ik kan me het allemaal moeilijk indenken.
[ Voor 57% gewijzigd door RonaldMuijs op 25-01-2017 10:30 ]
Als ik in-game kijk zie bij kick-off zie ik dat 3 van mijn informs een upgrade zouden kunnen krijgen.
Giuliano gaat van 80 naar 82, waardoor de OTW op 85 uit zou komen.
Casimero van 82 naar 83 waardoor de IF op 85 uit zou komen
Smolov gaat van 79 naar 80 waardoor de OTW (als die al meedoen) op 85 uit zou komen.
Nou ik hoop wel dat mijn OTW Kante, SIF Hazard, TIF Eriksen en hopelijk ook mijn SBC's (Insigne, Son), maar dat zal wel niet, een mooie upgrade krijgenPyramiden schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:30:
Gaat toch wel interessant worden om te zien of de informs van spelers een upgrade krijgen. Ik ben een beetje bang van niet, aangezien bijna alle upgrades qua rating onder de eerste inform blijven.
Als ik in-game kijk zie bij kick-off zie ik dat 3 van mijn informs een upgrade zouden kunnen krijgen.
Giuliano gaat van 80 naar 82, waardoor de OTW op 85 uit zou komen.
Casimero van 82 naar 83 waardoor de IF op 85 uit zou komen
Smolov gaat van 79 naar 80 waardoor de OTW (als die al meedoen) op 85 uit zou komen.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Haha, zo! Als die allemaal geupgrade worden! Goed geïnvesteerd!Bean77 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:33:
[...]
Nou ik hoop wel dat mijn OTW Kante, SIF Hazard, TIF Eriksen en hopelijk ook mijn SBC's (Insigne, Son), maar dat zal wel niet, een mooie upgrade krijgen
Ja maar ik bedoel de andere variant met wel wingersVissert schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 07:06:
[...]
4231 is een goede formatie. Genoeg aanvallende spelers maar toch 2 cdms om het vuile werk op te knappen. Het nadeel voor mij persoonlijk is dat je met de 4231 geen buitenspelers hebt maar cams. Bij cams kan je niet instellen dat ze achter de linies moeten kruipen.
Edit:
Al zie ik nu dat Podolski vannacht ook een st iMotm heeft gekregen. Zijn stats als linksbuiten qua afmaken waren al belachelijk. Dit wordt de beste duitse spits in het spel.
[ Voor 27% gewijzigd door RonaldMuijs op 25-01-2017 10:39 ]
IF upgrade kan je niet klakkeloos overnemen. IFs hebben dit jaar al zo'n upgrade gekregen tov de normale kaarten. Er bestaat een hele wezenlijke kans dat een kaart die 3 omhoog gaat maar een +1 IF krijgt. Afwachten tot 3 febRonaldMuijs schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:28:
Kante upgrade? Fifa is over jongens... daar komen we nooit meer voorbij.
Ousmane Dembele van 77 -> 80 houdt dat in dat zijn inform van 84 naar 87 stijgt? Dat is echt verschrikkelijk hoog.
Icardi ook plus 2. 89 Rated inform? Ik kan me het allemaal moeilijk indenken.
Engine idd, maar met Hunter is hij ook prima als CAM/CF.Bean77 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 09:06:
[...]
Klopt. Het is geen kwestie van goed of fout, maar een keuze. Het heet niet voor niets Ultimate team![]()
TOTGS Gundogan maar in de verkoop gezet. We gaan maar eens voor Eriksen. Eigenlijk wel raar dat hij goedkoper is, maar goed, zijn stamina zou alleen al een verbetering zijn
Wat voor chemkaart zouden jullie TIF Eriksen geven? Engine?
Gundogan is meer allround, en heeft ook wat meer physiek/defense, zeker met Shadow.
Als CAM is Eriksen waarschijnlijk beter, maar Gundogan is beter als middenvelder.
Ik hou Eriksen momenteel ivm een eventuele upgrade.
@Hierboven.
Mijn team staat eigenlijk beter met Matic als CDM ipv Kante simpelweg door zijn lengte.
[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 25-01-2017 10:46 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Iemand 750k in de bank om het te testen? Ik denk dat je bijna uit elke positie kan scoren met die spitsen.
TIF Eriksen komt bij mij als CM te spelen. Al goede ervaringen met de normale Eriksen en zijn 99 stamina komt daar goed van pas. TOTGS Gundogan was altijd net iets te weinig. Als ik met een CAM zou spelen zou daar SIF Pogba staan, die gast is echt meesterlijk op die positie. Wel bizar als je ziet hoe duur die is geworden trouwens.Bossie schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:44:
[...]
Engine idd, maar met Hunter is hij ook prima als CAM/CF.
Gundogan is meer allround, en heeft ook wat meer physiek/defense, zeker met Shadow.
Als CAM is Eriksen waarschijnlijk beter, maar Gundogan is beter als middenvelder.
Ik hou Eriksen momenteel ivm een eventuele upgrade.
@Hierboven.
Mijn team staat eigenlijk beter met Matic als CDM ipv Kante simpelweg door zijn lengte.
Kijk eens naar Pogba zijn OTW.. 3,4 mil..Bean77 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:50:
[...]
TIF Eriksen komt bij mij als CM te spelen. Al goede ervaringen met de normale Eriksen en zijn 99 stamina komt daar goed van pas. TOTGS Gundogan was altijd net iets te weinig. Als ik met een CAM zou spelen zou daar SIF Pogba staan, die gast is echt meesterlijk op die positie. Wel bizar als je ziet hoe duur die is geworden trouwens.
Pogba klinkt goed, moet echter nog heel veel fitness kaartjes verkopen tot ik hem kan halen.Bean77 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:50:
[...]
TIF Eriksen komt bij mij als CM te spelen. Al goede ervaringen met de normale Eriksen en zijn 99 stamina komt daar goed van pas. TOTGS Gundogan was altijd net iets te weinig. Als ik met een CAM zou spelen zou daar SIF Pogba staan, die gast is echt meesterlijk op die positie. Wel bizar als je ziet hoe duur die is geworden trouwens.
Tot dan, is SIF Milner mijn box to box CM naast Erikson
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ach een Pogba in handen van een noob is minder effectief dan een Milner in handen van iemand die het spel weet te spelen.Bossie schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:06:
[...]
Pogba klinkt goed, moet echter nog heel veel fitness kaartjes verkopen tot ik hem kan halen.
Tot dan, is SIF Milner mijn box to box CM naast Erikson
Met artist erop ziet het er echt goed uit op zijn pace na.
[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 25-01-2017 11:19 ]
Nee hoor, vanavond een Lewandowski IF waar ik er een van ga krijgen via mijn TOTW kaartjesRonaldMuijs schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:37:
Als gister iemand een iMotm Sow heeft kunnen snipen heb je echt een geweldige deal te pakken. Zijn max was 150k maar die is nu verhoogd naar 500k. En hij gaat nu voor 310k de deur uit. Wel belachelijk hoog voor een speler uit de Super Liga.
Edit:
Al zie ik nu dat Podolski vannacht ook een st iMotm heeft gekregen. Zijn stats als linksbuiten qua afmaken waren al belachelijk. Dit wordt de beste duitse spits in het spel.
Had nog 180K extra kunnen krijgen + wisnt ipv verlies. Dan had ik nu Ronaldo gehad...
Edit: Klote zooi SOW range naar 250K en dat is die ook, had ik hem nou maar voor 150 gekocht, wéér iets wat ik dus verkeerd doe m.b.t. trading
[ Voor 13% gewijzigd door Jamesl op 25-01-2017 11:34 ]
Leer momentenJamesl schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:33:
Zucht ik ben echt een idioot, ik kocht TIF Mertens toen hij net uit was (vgm op een vrijdag) voor 759K! Toen daalde die enorm, laatst ging hij dus weer stijgen dus ik blij, was die 800K, ik ging naar training en toen ik terug kwam was die alweer 700K, dus ik dacht snel verkopen (jup panic sale) voordat ik nog meer verlies ga maken (was al blij dat die weer gestegen was...) Maar nu is die dus 910K.....
Had nog 180K extra kunnen krijgen + wisnt ipv verlies. Dan had ik nu Ronaldo gehad...
Edit: Klote zooi SOW range naar 250K en dat is die ook, had ik hem nou maar voor 150 gekocht, wéér iets wat ik dus verkeerd doe m.b.t. trading
Hmmm zover ik weet is Lewandowski een PoolErnstMid schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:19:
[...]
Nee hoor, vanavond een Lewandowski IF waar ik er een van ga krijgen via mijn TOTW kaartjes
Komt doordat die mogelijk een winterupgrade gaat krijgen. Ik verwacht dat die over een week richting de 1,1/1,2 miljoen stijgt.Jamesl schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:33:
Zucht ik ben echt een idioot, ik kocht TIF Mertens toen hij net uit was (vgm op een vrijdag) voor 759K! Toen daalde die enorm, laatst ging hij dus weer stijgen dus ik blij, was die 800K, ik ging naar training en toen ik terug kwam was die alweer 700K, dus ik dacht snel verkopen (jup panic sale) voordat ik nog meer verlies ga maken (was al blij dat die weer gestegen was...) Maar nu is die dus 910K.....
Probleem is dus dat ik er niks van leer
Ja gaat die, en dat verwachtte ik ook, Ik kocht hem alleen op totaal verkeerde moment (https://www.futbin.com/17/player/15559/mertens) Zie de piek toen die net uit was, kon hem 2 dagen later voor 130K minder ophalen. En verkocht hem nu ik dacht dat die wel op zijn hoogst was...RonaldMuijs schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:53:
[...]
Komt doordat die mogelijk een winterupgrade gaat krijgen. Ik verwacht dat die over een week richting de 1,1/1,2 miljoen stijgt.
1.2 miljoen kan niet door price range, had niet verwacht dat die 900K + zou worden
Haha nog zo iets, ik packte die en verkocht hem gelijk! Had hem beter kunnen houden, maargoed daar ben k niet mad over, ik had hem nota bene gepacked!!llovesoccerx7 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:56:
Uhm waarom heb ik IF Dembele verkocht..
[ Voor 14% gewijzigd door Jamesl op 25-01-2017 11:59 ]
PSN/Steam: Xamsix
Ja klopt als die geen upgrade krijgt wordt die door heel veel mensen gedumpt en daalt die flink. Maar Eriksen gaat wel een upgrade krijgen denk ik. 95% Zeker dat die er wel 1 krijgt.Xamsix schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:02:
In principe is het nu dus slim om te wachten met nieuwe aankopen. Een Eriksen IF zal weer goedkoper worden als dat kaartje niet geupdate wordt. Toch? Want ik wil hem wel graag hebben, maar die prijs is echt ontzettend gestegen.
Precies dezelfde kan je nooit zeggen ligt er maar net aan welke spelers jij zelf gebruikt. Workrates enzo zullen verschillen waardoor het niet precies hetzelfde zal zijn. Maar het zal er wel op moeten lijken.llovesoccerx7 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:05:
Ik speelde gisteravond paar online seizoenen games met Dortmund. En alles liep echt perfect in de 4-2-3-1 (2). Als ik nou de opstelling en custom tactic meeneem naar FUT. Dan zou het toch precies zelfde werking moeten hebben?
Had nog 80k waar ik niet zo goed mee wist wat ik ermee moest doen. Heb nu maar Marco Alonso if gehaald voor 48,5 op een open bod. In die lijst staat dat die een upgrade krijgt en hij schijnt een goede back te zijn. Na vandaag is die uit packs dus ik ga kijken hoe die bevalt en anders verkoop ik hem weer over 2 weekjes.
[ Voor 22% gewijzigd door RonaldMuijs op 25-01-2017 12:08 ]
Ik speel op FUT ook met Auba,Reus en Dembele en wat bundesliga spelers. Dus het zou er aardig op moeten lijken.RonaldMuijs schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:07:
[...]
Precies dezelfde kan je nooit zeggen ligt er maar net aan welke spelers jij zelf gebruikt. Workrates enzo zullen verschillen waardoor het niet precies hetzelfde zal zijn. Maar het zal er wel op moeten lijken.
Niet alleen Eriksen, maar alles 84+ lijkt simpelweg te stijgen.RonaldMuijs schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:04:
[...]
Ja klopt als die geen upgrade krijgt wordt die door heel veel mensen gedumpt en daalt die flink. Maar Eriksen gaat wel een upgrade krijgen denk ik. 95% Zeker dat die er wel 1 krijgt.
De vraag is alleen; stijgen de IFs van Eriksen als de basiskaart maar 1+ krijgt?Bossie schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:09:
[...]
Niet alleen Eriksen, maar alles 84+ lijkt simpelweg te stijgen.
Online bak ik er helemaal niks van. Terwijl het in offline seizoenen redelijk goed gaat.
Verwijderd
Liep voor geen meter, 6 potjes en 5 verlies. Ben Yedder bakte er niks van, en Bale ook moeizaam. Zelfs de goedkope teams waren mij gister de baas in divisie 3, en ik heb eerder ook wel wat seizoenen in divisie 2 gespeeld.
Heb eigenlijk altijd 4-3-2-1 gespeeld dit jaar met FUT, maar misschien moet ik maar eens een ander systeem gebruiken. Ik ben geen speler die veel trucjes kent, etc. Maar als er ruimte is kan ik dat altijd wel goed uitspelen.
Voor 4 miljoen moet er toch een team te maken zijn waartegen het heel vervelend voetballen is?
haha oepsRonaldMuijs schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:53:
[...]
Hmmm zover ik weet is Lewandowski een Pool
Voor ongeveer 400.000 coins kan je al een team maken waar het heel vervelend tegen te voetballen is, maar dat ligt ook een beetje aan je eigen kwaliteiten natuurlijk. En waar je kracht ligt.Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:38:
Gisteravond mijn nieuwe team even geprobeerd: https://www.futbin.com/17/squad/1366107
Liep voor geen meter, 6 potjes en 5 verlies. Ben Yedder bakte er niks van, en Bale ook moeizaam. Zelfs de goedkope teams waren mij gister de baas in divisie 3, en ik heb eerder ook wel wat seizoenen in divisie 2 gespeeld.
Heb eigenlijk altijd 4-3-2-1 gespeeld dit jaar met FUT, maar misschien moet ik maar eens een ander systeem gebruiken. Ik ben geen speler die veel trucjes kent, etc. Maar als er ruimte is kan ik dat altijd wel goed uitspelen.
Voor 4 miljoen moet er toch een team te maken zijn waartegen het heel vervelend voetballen is?
Mijn team is geloof ik 300.000 coins waard en ik speel normaal gesproken divisie 1 (nu divisie 2).
Ga anders eerst gewoon seizoenen doen, buiten FUT, checken welke formatie je een beetje ligt daar. Dan selecteer je die formatie ook in FUT en zoek je daar de ideale spelers bij.
Ik speel bijvoorbeeld dit;
https://www.futbin.com/17/squad/1391363
PSN/Steam: Xamsix
Kan me niet voorstellen dat dát team niet werkt, heb je al geprobeerd custom tactics te veranderen? En wellicht in-game switceh naar 4-3-1-2 met ronaldo bale spits en ben yedder (of vervangen door griezmann) als CAM?Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:38:
Gisteravond mijn nieuwe team even geprobeerd: https://www.futbin.com/17/squad/1366107
ps: welke div zit je en wat haal je normaal in WL?
Als het gaat zoals de vorige jaren, dan nietVissert schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:17:
[...]
De vraag is alleen; stijgen de IFs van Eriksen als de basiskaart maar 1+ krijgt?
PSN: MrMistral
M'Baye Niang lijkt op weg naar de Premier League. Watford is met AC Milan in gesprek over het huren van de aanvaller en een akkoord is nabij, meldt Sport Mediaset. Het is de bedoeling dat de huursom één miljoen euro bedraagt, met een optie tot koop voor zestien miljoen. Niang is in Milaan op een zijspoor beland.
Nu gaan we hem dus ook in PL teams zien naast de vele Calcio teams, strong link met Remy als bonus.
Blijft bizar die packs allemaal.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Heb wel gedacht aan 4-3-1-2, die formatie lijkt wel wat op de huidige maar dan met 2 spitsen. Ik denk dat je met 2 spitsen ook gevaarlijker kunt zijn.Jamesl schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:55:
[...]
Kan me niet voorstellen dat dát team niet werkt, heb je al geprobeerd custom tactics te veranderen? En wellicht in-game switceh naar 4-3-1-2 met ronaldo bale spits en ben yedder (of vervangen door griezmann) als CAM?
ps: welke div zit je en wat haal je normaal in WL?
WL speel ik niet, heb toch amper tijd in het weekend. Gezin enzo.
https://www.futbin.com/squad-builder/1355765
Middenveld liep niet helemaal lekker. Heb Dembele, Fernandinho, Fellaini, Schneiderlin en nog een paar geprobeerd, maar nog niet de juiste combi kunnen vinden.
Dus denk probeer het met Matuidi, die beviel in deze driehoek(Kurzawa Perrin) eerder ook, toen had ik hem in een calcio met oa SBC insigne, Nainggolan, TIF ICardi en De Rossi.
Het liefst haal ik KdB erbij, maar daar heb ik de coins niet voor op dit moment, nog zo een 40k te spenderen.
En dan met name zo 100.000 pakket, kan je die ook kopen door middel van fifa punten?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ja toevallig ook nog een stukje zitten kijken.Mars18 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:15:
Gister ging koen 35.000 FIFA punten openen, kwam volgens mij ook niet veel uit.
Was niet veel.
Ik ben eigenlijk compleet afgehaakt op koning fifa. Op zijn vorige account kon ik zijn filmpjes nog wel waarderen maar hij is er niet op vooruit gegaan toen hij bij ajax tekende.Mars18 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:15:
Gister ging koen 35.000 FIFA punten openen, kwam volgens mij ook niet veel uit.
Heb je gelijk in, 350 euro aan fifa puntenVissert schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:40:
[...]
Ik ben eigenlijk compleet afgehaakt op koning fifa. Op zijn vorige account kon ik zijn filmpjes nog wel waarderen maar hij is er niet op vooruit gegaan toen hij bij ajax tekende.
Remy en Naing op front en CF musaBossie schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:00:
Van vi.nl
M'Baye Niang lijkt op weg naar de Premier League. Watford is met AC Milan in gesprek over het huren van de aanvaller en een akkoord is nabij, meldt Sport Mediaset. Het is de bedoeling dat de huursom één miljoen euro bedraagt, met een optie tot koop voor zestien miljoen. Niang is in Milaan op een zijspoor beland.
Nu gaan we hem dus ook in PL teams zien naast de vele Calcio teams, strong link met Remy als bonus.
Wat vinden jullie hiervan
http://www.futhead.com/17/squads/4157749/
[ Voor 6% gewijzigd door llovesoccerx7 op 25-01-2017 14:01 ]
Ik kan geen potten breken met 1 speler voorin maar dat verschilt voor iedereen.llovesoccerx7 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:57:
[...]
Remy en Naing op front en CF musa
Wat vinden jullie hiervan?
Je kan de wingers ook naar voren schuiven ingameRonaldMuijs schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:28:
[...]
Ik kan geen potten breken met 1 speler voorin maar dat verschilt voor iedereen.
81 kaartjes blijven bestaan en hou jij dus gewoon alleen ze zitten niet meer in pakjes. Er komt een nieuwe gouden kaart van 83 als de verwachtingen kloppen.Razz89 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:31:
Hoe zit dat nou met die winter upgrades.. ik heb een kante en die gaat van 81 naar 83.. dus met de tijd wordt mijn kante kaartje 83 automatisch? Of? Snap nou niet precies hoe dit in ze werking gaat..
Er zijn dan dus 2 gouden Kante kaartjes. Jouw 81 versie en een nieuwe 83 versie.
Geen ervaring met de opstelling, maar ziet er mooi uitllovesoccerx7 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:57:
[...]
Remy en Naing op front en CF musa
Wat vinden jullie hiervan?
De 81 versie van Kante is de base card Kante. Hij heeft tevens een IF en een OTW die automatisch meegaat met de IF qua card. In voorgaande delen gingen de IF's en in dit deel hoogst waarschijnlijk ook de OTW mee met een upgrade. De 81 die jij nu in je bezit gaat straks out of packs en daarvoor komt een 82/83 versie in packs. Je huidige card blijft dus precies hetzelfde maar je kan straks dus ook een 82/83 versie kopen op de transfer markt, deze is gewoon goud en niet zwart of een andere kleur. Voorbeeld van vorig jaar http://www.futhead.com/16/players/2049/hector-bellerin/ en http://www.futhead.com/16/players/20479/hector-bellerin/Razz89 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:31:
Hoe zit dat nou met die winter upgrades.. ik heb een kante en die gaat van 81 naar 83.. dus met de tijd wordt mijn kante kaartje 83 automatisch? Of? Snap nou niet precies hoe dit in ze werking gaat..
Edit: RonaldMuijs was me al voor
Ik speel ook op de pc! Bij mij gaat online met ups and downs, vooral veel downsJAtech schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:23:
Iemand op de pc waartegen ik een oefenpotje kan spelen?
Online bak ik er helemaal niks van. Terwijl het in offline seizoenen redelijk goed gaat.
Ik speel onder de naam: ronalzino
Vooral Dybala klinkt idioot goed voor serie-a teams als LF/LW naast Mertens/Icardi als CF/ST.
Zal in ieder geval niet goedkoop zijn
lijkt eropRonaldMuijs schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 16:12:
5 walkouts in totw als ik goed tel?
Die gaat toch zeker wel voor 20k hoor. Andere totw Italiaanse spitsen van 82/83 zijn niet veel beter en gaan ook allemaal voor 20kErnstMid schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 16:17:
[...]
lijkt eropIk zal wel twee keer die Matri uit een pack halen
Edit: Zo zonde dat die Calhanoglu LM is..
[ Voor 6% gewijzigd door RonaldMuijs op 25-01-2017 16:20 ]
och ja, maar hoop er wel iets meer dan 40k uit te halenRonaldMuijs schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 16:19:
[...]
Die gaat toch zeker wel voor 20k hoor. Andere totw Italiaanse spitsen van 82/83 zijn niet veel beter en gaan ook allemaal voor 20k
Edit: Zo zonde dat die Calhanoglu LM is..
LM Dybala
LM Çalhanoğlu
LM Lanzini
LW Draxler
't Wordt druk op die linkse flank.
Draxler links achterin om over het hele veld te razen, Lanzini op het middenveld, Dyabala op de vleugel en Calha naar de CAM gooienJanVanHaaren schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 16:26:
[...]
LM Dybala
LM Çalhanoğlu
LM Lanzini
LW Draxler
't Wordt druk op die linkse flank.
PSN: Kidjuh
Vanaf zeven uurKidjuh schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 16:57:
Hoe laat komen de spelers in de pakketjes?
YouTube: INSANE PACK LUCK FROM MARQUEE MATCHUPS!!! NEW SQUAD? - Poor Man RTG ... in de eerste minuut doet Nick het al 3x.
Op de xbox doe je het met de triggers, weet niet waarop je speelt?bbblije schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:05:
Help? Ik kom er maar niet achter hoe je dit moet doen... Als je een speler oid op de transfer market list, hoe zet je zijn BIN gelijk 1 bedrag hoger dan zijn starting price? Zonder dat je helemaal naar beneden moet "scrollen" vanaf max pricerange BIN, of gebruik maakt van de "set manual price" optie (2* X drukken).
YouTube: INSANE PACK LUCK FROM MARQUEE MATCHUPS!!! NEW SQUAD? - Poor Man RTG ... in de eerste minuut doet Nick het al 3x.
EDIT: ah ja, playstation 4. Dan gok ik ook op de triggers
[ Voor 3% gewijzigd door ErnstMid op 25-01-2017 17:11 ]
Check mn sigErnstMid schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:06:
[...]
Op de xbox doe je het met de triggers, weet niet waarop je speelt?
[ Voor 8% gewijzigd door bbblije op 25-01-2017 17:10 ]
L2 en R2 zeg ik uit mijn hoofd.bbblije schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:10:
[...]
Check mn sigBedankt ik ga de bumpers proberen
Heerlijk, ik speel FUT vanaf Fifa 14, leer dit vandaag!
Inderdaad sinds gisteren simpele passing gaat nergens over op dit moment in FUT.Eriko1 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:25:
Nog meer mensen last van heel trage gameplay, en het NK ballon schoppen??.. meest simple pass stuitert al
Ik heb nog 200k over dus maar eens vergokken aan pakketjes
Zijn hier nog mensen die met een 433 formatie spelen?
[ Voor 16% gewijzigd door llovesoccerx7 op 25-01-2017 17:58 ]
Mensen gaan flink dumpen
[ Voor 14% gewijzigd door bbblije op 25-01-2017 18:10 ]
bbblije schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 18:09:
Zozo, geen SBC Rooney maar een Hero kaart https://www.futbin.com/17/player/16480/Rooney
Mensen gaan flink dumpen
Gloeiende gloeiende, alles voor niks ingekocht grrrsilvi0 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 16:29:
Maar betekend dit dat er geen SBC Rooney gaat komen aangezien hij in TOTW zit?
Je had kunnen weten dat er geen SBC kwamFraaank schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 18:27:
[...]
[...]
Gloeiende gloeiende, alles voor niks ingekocht grrr
Yep, 433-2/5llovesoccerx7 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:49:
[...]
Inderdaad sinds gisteren simpele passing gaat nergens over op dit moment in FUT.
Ik heb nog 200k over dus maar eens vergokken aan pakketjes
Zijn hier nog mensen die met een 433 formatie spelen?
HEBBONNHoodlum77 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 19:03:
https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/824309210573893632
Dybala wordt toch een CAM. Nice
Van CAM weer ST maken? Of waarom is dit nice? Just curious.Hoodlum77 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 19:03:
https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/824309210573893632
Dybala wordt toch een CAM. Nice
Hij werd als LM gelanceerd. Bijgewerkt naar Cam. Zo'n speler heb je liever als spits... Dat is nu mooi te doencolorsone schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 19:12:
[...]
Van CAM weer ST maken? Of waarom is dit nice? Just curious.
Nou CAM is juist een monsterPetrCech_3 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 19:13:
[...]
Hij werd als LM gelanceerd. Bijgewerkt naar Cam. Zo'n speler heb je liever als spits... Dat is nu mooi te doen
Als jij dat graag wil, mag dat voor deze keer
Ieder zijn style maar heeft met zijn NIF al 50 er in liggen met 30 games. Het is net wat je fijn vindt spelenPetrCech_3 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 19:16:
[...]
Als jij dat graag wil, mag dat voor deze keer
[ Voor 7% gewijzigd door llovesoccerx7 op 25-01-2017 19:17 ]
Precisely!PetrCech_3 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 19:13:
[...]
Hij werd als LM gelanceerd. Bijgewerkt naar Cam. Zo'n speler heb je liever als spits... Dat is nu mooi te doen
Het blijft speculeren, maar als EA het net zo doorvoert als vorig jaar zijn er maar weinig IF spelers dieer ook op vooruit gaan, omdat in de meeste gevallen de upgrade van de normale kaart net onder de laagste IF blijft.
Ik heb mijn 2de IF Eriksen maar verkocht met ruim 100k winst, omdat ik denk dat ze gaan zakken als de upgrade echt niet doorgaat. Heb er nog wel 1 om mee te spelen, dus echt teleurstellend wordt het nooit.
Spelers die ik zo zag waarvan de upgarde wel impact op de IF heeft zijn Carrasco, Mane en Cavani.
Kijken of de vorige IF nog goedkoop kan scoren nu er weer een nieuwe is.
Edit: oh ja, en balen dat er geen Rooney SBC komt...
[ Voor 4% gewijzigd door peeweeherman op 25-01-2017 19:53 ]
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Heb net snel voor 100k p/s een SIF Cavani en een IF Mane gekocht, verwacht dat met name die laatste op 85 rating wel van de plek af wil ;-)
[ Voor 36% gewijzigd door peeweeherman op 25-01-2017 20:03 ]
Prima, narrow opstellingen werken voor mij niet.
De wingers creëren ruimte, geven assist en pakken ook af en toe een goaltje mee.
Ik struggle nog beetje met de 433-2. Gebruik je dan ook veel voorzetten of dat weer niet? En wat voor instructies geef de wingers precies?Bossie schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 20:15:
[...]
Prima, narrow opstellingen werken voor mij niet.
De wingers creëren ruimte, geven assist en pakken ook af en toe een goaltje mee.
[ Voor 6% gewijzigd door llovesoccerx7 op 25-01-2017 20:27 ]
Ik speel nu voornamelijk 433-5, met Ibra als aanspeelpunt voorin.llovesoccerx7 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 20:26:
[...]
Ik struggle nog beetje met de 433-2. Gebruik je dan ook veel voorzetten of dat weer niet? En wat voor instructies geef de wingers precies?
Met 433-5 heb ik mijn wingers op Get-in Behind/Cut-inside, met 433-2 juist op Stay wide omdat het anders vaak erg druk rondom de spits word.
Voorzetten gebruik ik vrijwel niet, ik snij of tijdig na binnen om de middenvelders/ST aan te spelen, of ga richting achterlijn om diagonaal een driven pass in de loop van inkomen spelers te geven.
[ Voor 17% gewijzigd door Bossie op 25-01-2017 20:33 ]
Krijg de volgende foutmelding:
De downloadserver reageert niet. Probeer het over een paar minuten opnieuw. Als het probleem aanhoudt, neem dan contact op met Origin Help.
Nee deed het direct gewoon.JAtech schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:40:
Meer mensen die het spel niet kunnen updaten op de pc?
De downloadserver reageert niet. Probeer het over een paar minuten opnieuw. Als het probleem aanhoudt, neem dan contact op met Origin Help.
Gegokt en verloren.Ymro schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:44:
Rond de 800 verdiende munten met wl en alles erbij dus ben paketten gaan openen tot mijn munten op zijn nou zeg.... Werkelijk waar 1 speler van nog geen 40 duizend.... Ik was een fanatieke fifa speler met een heel goed team en nu? Achteraf gezien niet moeten doen maar ik speel geen fifa meer. Wat een afzetterij is het toch ook... Over de 100 pakketen en 0,0 erin je zou verwachten dat er een top speler van een goed niveau in zou zitten maar nee. Mij zien ze op fifa niet meer. Dag spel wat echt super leuk was om te spelen misschien volgend jaar weer proberen maar dit is echt de grootste onzin wat ik heb meegemaakt. Ik wens jullie alleen heel veel uren in de wl en raad aan om nooit maar dan ook nooit pakketen meer te openen het werkt vrijwel niet.... Mensen die er er net zoveel tijd in gestoken hebben open a.u.b geen pakketen! Ik had over de 1000 wedstrijden gespeeld en kwam regelmatig in goud 3 en goud 2 uit en had altijd de grootste lol in fifa maar het is voorbij ik kan nu echt gaan leven het beheerste mijn dagelijkse bezigheden en het is nu voorbij. Dag fifa!
Laatste update van Origin uitgevoerd?JAtech schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:40:
Meer mensen die het spel niet kunnen updaten op de pc?
Nu verkocht voor 1.368.000 heerlijke winst
Jij was het toch vanmiddag die het erover had dat die pech had met handelenJamesl schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:03:
Ongelooflijk! Ik zat beetje op de transfermarkt te azen op de nieuwe IF's. Kom ik de SIF Dybala tegen voor 1.035.000 ! Zag het op futbin dus ik dacht zal wel te laat zijn maar nee hoor! Ik win hem gewoon!
Nu verkocht voor 1.368.000 heerlijke winstRonaldo is nu heeeeel dichtbij
Jup! Het zat eens mee haha, eindelijk een goede zet gedaanRonaldMuijs schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:05:
[...]
Jij was het toch vanmiddag die het erover had dat die pech had met handelennetjes hoor!
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.