Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Pyramiden schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 16:52:
[...]

Bijvoorbeeld AZ speeld gewoon lekker met een bronzen bank, dus ik neem aan dat het de gewone versie van FIFA is. Het valt ook op dat bijna niemand longshots probeert... Omdat er te goed verdedigd wordt? Of momentum? })
Kan ook een bepaalde speelstijl zijn. Ik denk dat ik ook op 1 hand mijn afstandschoten kan telen. Heb er denk nog maar 1 of 2 dit jaar vanaf 20 meter of verder gescoord. Alleen vrije trappen gaan in 1x op goal.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-11 15:43
Ook behoorlijk team verschil. Leuk voor vvbas dat die ook weer beetje aandacht krijgt!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:44

shameblaster

BB4E^Cons

Misschien hebben ze daardoor wel Koen Weijland gepasseerd

Cons:::BB4E

:(, Kante is niet de enige OTW met afbeelding van een donkere speler in een donkerblauw shirt

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• RonaldMuijs
Bossie schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 18:23:
:(, Kante is niet de enige OTW met afbeelding van een donkere speler in een donkerblauw shirt
Embolo?

• To easy
shameblaster schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 18:22:
[...]

Misschien hebben ze daardoor wel Koen Weijland gepasseerd
Lijkt me echt klote als je de eerste e speler bent en van ajax en dan nemen ze een 2de die dan alles mag gaan spelen...
Protax schreef op maandag 6 februari 2017 @ 09:56:
Is het nog de moeite om 1x een OTW: Summer te proberen?
Lees op de andere fora dat mensen na 70x nog steeds geen Pogba te pakken hebben.
Zou wat spelers moeten verkopen, om het te kunnen financieren...
Heb een paar potjes in deze formatie geprobeerd, maar vond het eigenlijk maar saai.
Effectief is het wel, 2 gewonnen, 1 verloren en 1 gelijk.

Probleem is dat de meeste tegenstanders vol pressing gaan spelen als ze 5ATB zien, waardoor het een soort handbal word :o. Ik blijk het counteren nog niet verleerd te zijn, maar meestal word je simpelweg gezaagd/hakt aangezien dat vaak onbestraft blijft.

Ben wel bang dat dit bijzonder dodelijk is met bijvoorbeeld Gray/Vardy voorin en een paar stevige kleerkasten op het middenveld. Serie A met een Juventus/Inter/Naingolan team bijvoorbeeld.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-11 20:13
Bossie schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 19:35:
[...]

Heb een paar potjes in deze formatie geprobeerd, maar vond het eigenlijk maar saai.
Effectief is het wel, 2 gewonnen, 1 verloren en 1 gelijk.

Probleem is dat de meeste tegenstanders vol pressing gaan spelen als ze 5ATB zien, waardoor het een soort handbal word :o. Ik blijk het counteren nog niet verleerd te zijn, maar meestal word je simpelweg gezaagd/hakt aangezien dat vaak onbestraft blijft.

Ben wel bang dat dit bijzonder dodelijk is met bijvoorbeeld Gray/Vardy voorin en een paar stevige kleerkasten op het middenveld. Serie A met een Juventus/Inter/Naingolan team bijvoorbeeld.
Ja, het is zeker effectief! Met mijn beperkte skills win ik zo genoeg potjes, maar begrijp wel wat je bedoeld.
Met name tegen 4-3-3 formaties kom ik met regelmaat in de problemen.
Maar goed, misschien maar weer terug gaan naar een 4-3-1-2 / 4-1-2-1-2 (2) :)

• RonaldMuijs
****** laatste potje divisie 2 1 punt nodig om te promoveren na 2 minuten uit de server getrapt. En als ik er nu in wil krijg ik: de ea servers zijn momenteel niet beschikbaar. Kijk voor meer info .......

Zal ik ze kunnen chatten voor compensatie oid?

EDIT: JEEE 45 MINUTEN WACHTRIJ TELEFONISCH.... Daar gaat mijn divisie 1. corrupte bende.

[ Voor 15% gewijzigd door RonaldMuijs op 07-02-2017 20:12 ]

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
RonaldMuijs schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 20:06:
****** laatste potje divisie 2 1 punt nodig om te promoveren na 2 minuten uit de server getrapt. En als ik er nu in wil krijg ik: de ea servers zijn momenteel niet beschikbaar. Kijk voor meer info .......

Zal ik ze kunnen chatten voor compensatie oid?

EDIT: JEEE 45 MINUTEN WACHTRIJ TELEFONISCH.... Daar gaat mijn divisie 1. corrupte bende.
laatst iets soortgelijks, nam contact op met EA (via zo'n ding dat je wordt teruggebeld door ze) zegt die kerel: Als er staat: Lost connection to ea servers, ligt het aan JOUW internet, dus ik kan niets voor je betekenen. ik kreeg een untradeable 5K pack als compensatie. :( :+

edit: http://streamable.com/5zgmt Als ik dit zou meemaken he...

[ Voor 4% gewijzigd door StaafM op 07-02-2017 20:34 ]

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
T-T schreef op zondag 5 februari 2017 @ 17:25:
[...]

Zelf zit ik op het moment ook een beetje vast en moet iets anders gaan proberen.

Wil de 5-2-1-2 ook is een try gaan geven.

Mag ik vragen wat jij als spelerinstructies en custom tactics gebruikt?
Ik kom hier nog later op terug. Tenzij het al gelukt is?
Protax schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 19:46:
[...]

Ja, het is zeker effectief! Met mijn beperkte skills win ik zo genoeg potjes, maar begrijp wel wat je bedoeld.
Met name tegen 4-3-3 formaties kom ik met regelmaat in de problemen.
Maar goed, misschien maar weer terug gaan naar een 4-3-1-2 / 4-1-2-1-2 (2) :)
Dan moet ik eerst weer mijn wingers verkopen en extra middenvelders halen :+
De potjes waarbij ik de punten liet liggen waren door longshots, of simpelweg door een tegengoal meteen na een goal van mij ...

Sowieso, lijken diagonale schoten naar de verre hoek er rondom de zestien er gewoon altijd in te gaan.
Beetje keeper doet eerst ff een paar stappen opzij voordat hij duikt.

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-11 15:17
Zit te denken om mijn team wat om te gooien en ruimte te maaken voor Son ST. Zit te denken aan Martial links en IF Shaqiri/Mane rechts. Met dan evt IF alli op cam

Ervaringen met Son? Heb er tot nu toe één match tegen gespeeld en hij was voor mijn verdediging echt ongrijpbaar..

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-11 21:42
Ambianz schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 22:21:
Zit te denken om mijn team wat om te gooien en ruimte te maaken voor Son ST. Zit te denken aan Martial links en IF Shaqiri/Mane rechts. Met dan evt IF alli op cam

Ervaringen met Son? Heb er tot nu toe één match tegen gespeeld en hij was voor mijn verdediging echt ongrijpbaar..
Ik had eerst IF Hazard 91, nu heb ik Son. Opzich een goede speler maar niet zo wendbaar als zijn stats doen vermoeden.

• MrMistral
  • Laatst online: 25-11 09:09
StaafM schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 20:32:
[...]

laatst iets soortgelijks, nam contact op met EA (via zo'n ding dat je wordt teruggebeld door ze) zegt die kerel: Als er staat: Lost connection to ea servers, ligt het aan JOUW internet, dus ik kan niets voor je betekenen. ik kreeg een untradeable 5K pack als compensatie. :( :+

Holy shit :X 7(8)7

PSN: MrMistral

• MrMistral
  • Laatst online: 25-11 09:09
StaafM schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 20:32:
[...]

Holy shit :X 7(8)7

PSN: MrMistral

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-11 09:36

kevinn

PSN; southation

Nieuwe league SBC zijn ook bekend en zijn live. Schotse competitie en Laliga. 94 rated Suarez. Helaas de NIF gekocht van de week.

Gelukkig wel al 2 weken geleden alle Schotse silver/bronze gekocht. Deze morgen maar eens verkopen wamt de pakketjes zijn veel silver.

• RonaldMuijs
500k voor die Suarez en dan 18 packs terug is geen geld.

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:44

shameblaster

BB4E^Cons

Voor 500k ga je het niet redden denk ik. Of je moet heel snel zijn.

Nadat de sbc online kwam snel vele Ter Stegens opgekocht (2500-2800). De kaart gaat momenteel al voor 4300+ weg. Ik vermoed/hoop dat dit verder zal stijgen.

De price range is al aangepast naar 40k.

Bepaalde silvers zijn ook al aangepast naar 35k

Cons:::BB4E

• RonaldMuijs
shameblaster schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 00:10:
Voor 500k ga je het niet redden denk ik. Of je moet heel snel zijn.

Nadat de sbc online kwam snel vele Ter Stegens opgekocht (2500-2800). De kaart gaat momenteel al voor 4300+ weg. Ik vermoed/hoop dat dit verder zal stijgen.

De price range is al aangepast naar 40k.

Bepaalde silvers zijn ook al aangepast naar 35k
Ik ben gewoon massaal goude la liga spelers van mindere teams aan het kopen voor max 750 coins.

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Gouden spelers ga je niet veel winst op maken, daar zijn er gewoon teveel van, tenzij je ze voor 350-400 inkoopt.

Het goede nieuws is dat dus ook de echt grote competities aan de beurt komen. Het slechte nieuws is dat ik alleen Bundesliga en calcio A voor elkaar heb... nog even wachten dus

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 20:23
Ondanks het teamverschil was die knul die met Ajax speelde veruit beter. Als je de teams om zou draaien denk ik ook dat hij makkelijk had gewonnen. Viel me wel op dat hij snel schoot als hij schuin voor het doel staat, zelf met een verdediger nog voor hem. Hij knalt die bal meteen de hoek in.

I like how you keep the mouse running...

• El Profesor
Renato Sanchez is ook goedkoop momenteel, koop je voor <2k (was paar weken gelden nog 4k). Zal denk ik ook wel weer gaan stijgen. Heb zelf geen zin en coins om te handelen.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-11 15:13
Ik vraag mij al een tijd af hoe deze skill move gaat, je ziet hem op 13 minuten.
YouTube: WAT GAAN WE LEKKER MET KOPLOPER E-DIVISIE PASKIE ROKUS (VITESSE)!

Alvast bedankt.

Gister makkelijk de finale gehaald, helaas de finale verdiend verloren met 3-1 tegen een te goed team.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-11 13:46
Mars18 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 08:38:
Ik vraag mij al een tijd af hoe deze skill move gaat, je ziet hem op 13 minuten.

Alvast bedankt.

Gister makkelijk de finale gehaald, helaas de finale verdiend verloren met 3-1 tegen een te goed team.
R3 naar voren en dan opzij naar de richting die je op wil.

• Mars18
Exodus FC schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 07:18:
[...]

Ondanks het teamverschil was die knul die met Ajax speelde veruit beter. Als je de teams om zou draaien denk ik ook dat hij makkelijk had gewonnen. Viel me wel op dat hij snel schoot als hij schuin voor het doel staat, zelf met een verdediger nog voor hem. Hij knalt die bal meteen de hoek in.
Samen met Bruma is hij de beste van Nederland. Echt een topper. Daarom is Koen op een zijspoor gezet bij Ajax.
Joster schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 08:41:
[...]

R3 naar voren en dan opzij naar de richting die je op wil.
Dank je, weet je ook de naam van de truuk?

[ Voor 21% gewijzigd door Mars18 op 08-02-2017 08:46 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Joster
Dacht dat het de Berba spin was.

• Mars18
Joster schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 08:49:
Dacht dat het de Berba spin was.
Dank je, hij is erg nuttig.

Heb Renato Sanches gehaald, mooie backup van Kante. Wil nog Cuardado halen en in de 2e helft inbrengen _/-\o_

• Protax
Zit een beetje in dubio, heb nu een degelijk Premier League team.
Maar het kriebelt een beetje om toch maar weer te gaan voor een Calcio A team.
Voor- en nadelen? Is BPL echt zo superieur? Heb maar een minimaal budget...

• RonaldMuijs
Protax schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 10:08:
Hou je bpl team nog een week. Volgend weekend moet je 16 spelers uit BPL gebruiken voor WL dus leveren je spelers was ook meer op. Ik speel met bpl en Calcio A en voel niet echt een verschil in team terwijl calcio A team 3x zo duur is.

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:16
Voordeel is dat je niet zo enorm saai bent als elke andere spelers. Nadeel is dat je geen gebruik kan maken van OP spelers zoals Martial, Kante, Smalling.
In serie A heb je ook hele goede spelers. Ik vind allen zelf dat premier League betere rechtsback heeft en dat kante en Martial toch niet geëvenaard kunnen worden. Maar Serie A heeft Naingolan en Alex Sandro.

Maar ik zou je premier League team nog even. Houden volgende week is de WL allen premier League...

• Protax
Thanks, begin wel met bouwen van een cheap fitnessCalcio A team voor erbij.
Heb Muriel maar gekocht, lijkt me wel een vette speler, en wil misschien Koulibaly nog kopen maar dan zijn de coins ook direct weer op.

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:16
Protax schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 10:22:
Thanks, begin wel met bouwen van een cheap fitnessCalcio A team voor erbij.
Heb Muriel maar gekocht, lijkt me wel een vette speler, en wil misschien Koulibaly nog kopen maar dan zijn de coins ook direct weer op.
Als je echt vol Serie A wilt raad ik het je het volgende aan in een 4-3-2-1 Opstelling.

Mertens-Dybala-Salah
Marchisio Khedira/De Rossi naingolan
Alex Sandro chiellini Barzagli/Manolas Florenzi
Handanovic.

• Protax
Jamesl schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 10:29:
[...]

Als je echt vol Serie A wilt raad ik het je het volgende aan in een 4-3-2-1 Opstelling.

Mertens-Dybala-Salah
Handanovic.
Ja, dat had ik ooit voor me ban :P
En dan had ik ook nog alle SBC's en IF versies.
Maar goed, dat kan ik me nu niet meer veroorloven... :|
Protax schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 10:32:
[...]

Ja, dat had ik ooit voor me ban :P
En dan had ik ook nog alle SBC's en IF versies.
Maar goed, dat kan ik me nu niet meer veroorloven... :|
Voor 40k kan je al een aardig Calcio A team neerzetten!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-11 15:17
[...]

Mertens-Dybala-Salah
Handanovic.
Basis staat goed, maar heb inmiddels veel wedstrijden erop zitten met een serie A team en moet zeggen dat Salah mij écht tegenvalt. Misschien is de IF het wel waard, zou zelf voor Berardi gaan op de rv. Vind de rv positie in de serie A ook echt een pijnpunt trouwens..

Verder zou ik nainggolan centraal zetten en een speler als hamsik/pjanic rechts zetten met stay forward.
Mars18 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 08:42:
[...]

Samen met Bruma is hij de beste van Nederland. Echt een topper. Daarom is Koen op een zijspoor gezet bij Ajax.
Denk dat je TonyKok en blakerevenge ook hieraan kunt toevoegen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Protax
Ambianz schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 10:33:
[...]

Basis staat goed, maar heb inmiddels veel wedstrijden erop zitten met een serie A team en moet zeggen dat Salah mij écht tegenvalt. Misschien is de IF het wel waard, zou zelf voor Berardi gaan op de rv. Vind de rv positie in de serie A ook echt een pijnpunt trouwens..

Verder zou ik nainggolan centraal zetten en een speler als hamsik/pjanic rechts zetten met stay forward.
Salah IF was geweldig, net als Mertens SIF (?).
Maar goed, deze kaarten zijn voor mij een utopie geworden... Ga er geen 100en Euro's meer aan uitgeven.
Overigens geniet mijn voorkeur wel een twee spitsen systeem, zal zo eens posten wat ik nu heb in mijn BPL team --> Misschien wat verkopen, en als subs mijn Calcio A team :+
Ambianz schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 10:33:
[...]

Candreva doet het bij mij zeer goed. 100 goals in 200 wedstrijden en ik gok nog zo'n 70 assists.

• To easy
Mars18 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 08:42:
[...]

[...]

Dank je, weet je ook de naam van de truuk?
Maar Koen heeft niet eens een kans gehad lijkt het? Is toch raar zo snel een 2de e sporter halen. Zouden ze nu spijt hebben dat ze 2 e sporters hebben? Of werken ze ook met wisselspelers 8)7
To easy schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 10:46:
[...]

Maar Koen heeft niet eens een kans gehad lijkt het? Is toch raar zo snel een 2de e sporter halen. Zouden ze nu spijt hebben dat ze 2 e sporters hebben? Of werken ze ook met wisselspelers 8)7
Heel dat e-divisie is veel te snel opgezet in veel te korte tijd waardoor clubs onvoldoende hebben kunnen kijken naar echte kwaliteit denk ik. Daarom zijn er genoeg e-sporters verbonden aan een club die echt niet goed zijn, danwel er betere alternatieven zijn als de clubs meer tijd hadden om een echte screening etc. te doen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Protax
Ok, dit is wat ik nu heb:

5-3-2:
http://www.futhead.com/17/squads/3292915/

4-3-1-2:
http://www.futhead.com/17/squads/1182975/

Maar goed, misschien een aantal spelers verkopen, om zo een fitness squad te kunnen kopen?
Waar ik dan alleen bang voor ben, is dat het een stuk minder goed is dan mijn main.

Zoiets misschien?

http://www.futhead.com/17/squads/4455074/

• Spacejockey
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-11 22:19
[...]

Mertens-Dybala-Salah
Handanovic.
Je kunt niet zeggen dat BPL teams saai zijn en dan met zo'n serie A team komen. Die is net zo creatief als het gemiddelde Smalling/Martial/Kante team.

[ Voor 7% gewijzigd door Spacejockey op 08-02-2017 11:07 ]

• Protax
Spacejockey schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:05:
[...]

Je kunt niet zeggen dat BPL teams saai zijn en dan met zo'n serie A team komen.
Het hoeft van mij ook niet perse een Calcio A team te zijn, maar wel iets wat vergelijkbaar is met mijn BPL team. Vraag me af of andere competities überhaupt in aanmerking komen...

Ben totaal niet goed in Fifa, dus ik ben wel van de spelers waarmee je net wat voorsprong hebt :+

[ Voor 11% gewijzigd door Protax op 08-02-2017 11:08 ]

Protax schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:07:
[...]

Het hoeft van mij ook niet perse een Calcio A team te zijn, maar wel iets wat vergelijkbaar is met mijn BPL team. Vraag me af of andere competities überhaupt in aanmerking komen...

Ben totaal niet goed in Fifa, dus ik ben wel van de spelers waarmee je net wat voorsprong hebt :+
Je kan ook kijken naar een Franse nationaliteit team. Daar zitten ook genoeg leuke spelers tussen.

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Bean77 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:08:
[...]

Je kan ook kijken naar een Franse nationaliteit team. Daar zitten ook genoeg leuke spelers tussen.
Eensch! Ik heb nu zelf ook een frans fitness teampje staan; is echt lang niet gek. Moet wel toegeven dat ik t ook doe om wat leenspelers 'weg te spelen' :) Je kunt echt een heel eind komen met franse spelers, hoef je niet eens een heel fortuin neer te leggen.
ErnstMid schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:19:
[...]

Eensch! Ik heb nu zelf ook een frans fitness teampje staan; is echt lang niet gek. Moet wel toegeven dat ik t ook doe om wat leenspelers 'weg te spelen' :) Je kunt echt een heel eind komen met franse spelers, hoef je niet eens een heel fortuin neer te leggen.
En ze hebben veelal een flink wat fysiek wat in de duels wel prettig is.

• Mars18
To easy schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 10:46:
[...]

Hij heeft een toernooi gespeeld namens ajax in Polen.
Daar ging hij er hard af.

En tja, het is zeker zijn naam vooral ook

• ErnstMid

ErnstMid

Mars18 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:25:
[...]

Hij heeft een toernooi gespeeld namens ajax in Polen.
Daar ging hij er hard af.

En tja, het is zeker zijn naam vooral ook
Schijnbaar doet Koen de toernooien vooral. Maar gok erop dat hij ook vooral gehaald is vanwege zn uiterlijk en YT publiek.
ErnstMid schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:32:
[...]

Schijnbaar doet Koen de toernooien vooral. Maar gok erop dat hij ook vooral gehaald is vanwege zn uiterlijk en YT publiek.
Beetje de zelfde reden dat Ado voor onze mooiboy Mitchel is gegaan *O*

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Mars18 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 08:38:

Alvast bedankt.

Toevallig tegen SportingLimburg met Roda shirts? :P

PSN/Steam: Xamsix

• Mars18
[...]

Eens

• El Profesor
Ik heb ook relatief weinig budget. Had 2 BPL teams waar ik mee rouleerde. Echt goede snelle spits als Aguero is zo duur in de BPL en Vardy vond ik tegenvallen. Vond het ook een beetje saai worden dus alles verkocht vorige week. Spelers als Rooney, Martial, David Luiz gingen nu nog allen voor 20-30 k weg.

Heb nu een goedkoop Calcio A team en Bundesliga team met spelers van gemiddeld 5k. Gister eerste potjes gespeeld. Moet zeggen dat ik geen spijt heb. Manolas is echt een beest en vind ik echt niet onder doen voor Smalling. Renato Sanches, geweldig, vraag me af of Kante zoveel beter is. Heb 1 speler van 180k gekocht: Aubemayang, absoluut top, zou hij in de BPL spelen zou je minimaal dubbel zoveel coins kwijt zijn.

• ErnstMid

ErnstMid

Exodus FC schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:49:
[...]

Ik heb ook relatief weinig budget. Had 2 BPL teams waar ik mee rouleerde. Echt goede snelle spits als Aguero is zo duur in de BPL en Vardy vond ik tegenvallen. Vond het ook een beetje saai worden dus alles verkocht vorige week. Spelers als Rooney, Martial, David Luiz gingen nu nog allen voor 20-30 k weg.

Heb nu een goedkoop Calcio A team en Bundesliga team met spelers van gemiddeld 5k. Gister eerste potjes gespeeld. Moet zeggen dat ik geen spijt heb. Manolas is echt een beest en vind ik echt niet onder doen voor Smalling. Renato Sanches, geweldig, vraag me af of Kante zoveel beter is. Heb 1 speler van 180k gekocht: Aubemayang, absoluut top, zou hij in de BPL spelen zou je minimaal dubbel zoveel coins kwijt zijn.
Ik begin altijd altijd met Sanches en gooi soms Kante voor hem in de plaats :) Speel nu met Vardy/Auba voorin en breng voor Vardy nu Reus in. Vind Vardy niet per se tegenvallen maar ben wel benieuwd hoe Reus als spits gaat bevallen na wat meer potjes.

Gisteravond eerste keer geprobeerd om te kwalificeren voor WL, ging er in de laatste pot af helaas. Maakt ook niet zo heel veel uit vanwege weekendrelatie (= geen fifa in het weekend) maar volgende week waarschijnlijk een weekend alleen thuis... dan toch maar even kijken of ik WL kan spelen :)

• Protax
Jammer dat die Oranje Sow zo duur is, wat een kaart is dat! :P

• ErnstMid

ErnstMid

Protax schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:58:
Jammer dat die Oranje Sow zo duur is, wat een kaart is dat! :P
Hij kan totaaaaaal niet verdedigen....

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik heb zojuist 17 van de 20 sbc van liga Santander gedaan, en heb nu dus evenveel pakjes. Wat het beste moment om ze te openen? Ik heb het gevoel dat bij het uitkomen van een nieuwe totw de kans op een IF wat groter is, maar hoe laat begint dat precies, 19h? Verder weet ik niet hoe lang tott Afrika en fa cup team er nog in zit?

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• Protax
peeweeherman schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 12:51:
Ik heb zojuist 17 van de 20 sbc van liga Santander gedaan, en heb nu dus evenveel pakjes. Wat het beste moment om ze te openen? Ik heb het gevoel dat bij het uitkomen van een nieuwe totw de kans op een IF wat groter is, maar hoe laat begint dat precies, 19h? Verder weet ik niet hoe lang tott Afrika en fa cup team er nog in zit?
T/m 10 februari, als ik het goed heb... Zou nog even wachten met openen!
Zou hem ook wel willen doen, maar goed... Met 20K kom je nergens ;(

• To easy
[...]

Haha oke een voor de punten in de E divisie en de andere voor de volgers van zijn yt kanaal dus.

• To easy
Bean77 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 10:54:
[...]

Heel dat e-divisie is veel te snel opgezet in veel te korte tijd waardoor clubs onvoldoende hebben kunnen kijken naar echte kwaliteit denk ik. Daarom zijn er genoeg e-sporters verbonden aan een club die echt niet goed zijn, danwel er betere alternatieven zijn als de clubs meer tijd hadden om een echte screening etc. te doen.
Ja dat blijkt dan. Ze moeten dan elk jaar een toernooi houden om te kijken of er een betere speler is die voor die club wil uitkomen en zo elk jaar de beste speler te hebben. Zo worden er miss ook meer fifa spelers 1 jaartje aan een club verbonden wat iedereen wel leuk lijkt denk ik.
Deze lijkt ook een koopje, voornamelijk omdat Hazard altijd een beetje moe is in de tweede helft:
https://www.futbin.com/17/player/17225/ayew

Iemand ervaring met deze kaart?

edit:
Futhead predictions voor TOTW21 (beetje laat)
http://www.futhead.com/17/squads/4392884/

Marcos Alonso inmiddels al in de verkoop gedaan, TIF Lukaku zou echt ziek zijn maar waarschijnlijk ook erg prijzig. Daarnaast zou een TIF toch ook een zekerheidje moeten zijn voor een winterupgrade.

[ Voor 45% gewijzigd door Bossie op 08-02-2017 13:37 ]

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
0-0 tegen SC Heerenveen
2-1 tegen PEC Zwolle
wat verwachten jullie van mijn pot tegen ajax?

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

• To easy
MitchelFC schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:31:
0-0 tegen SC Heerenveen
2-1 tegen PEC Zwolle
wat verwachten jullie van mijn pot tegen ajax?
Ajax heeft wel een goed team wat ik zo zag. Spannend word het sws!

• MitchelFC
En ik zie dat mensen teleurgesteld waren in mijn eerste twee potjes. Ik ga jullie deze E-Divisie nog wel een paar keer verrassen 😏

MitchelFC schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:39:
En ik zie dat mensen teleurgesteld waren in mijn eerste twee potjes. Ik ga jullie deze E-Divisie nog wel een paar keer verrassen 😏
Met welk team speel je?

• Protax
Speel je in de E-Divisie anders dan je normaal doet? Bijv. minder truukjes, en meer gefocussed op resultaat?

• MitchelFC
De gea. Walker. Smalling. Chiellini. Alex sandro. Dybala. Modric. Renato sanches. Ronaldo. Griezmann. bale. Ik heb jou reactie ook nog gelezen en ik ga je nog verrassen Vissert ☺.

• MitchelFC
Protax schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:40:
[...]

Speel je in de E-Divisie anders dan je normaal doet? Bijv. minder truukjes, en meer gefocussed op resultaat?
Nee. Eerste twee potjes had in heel veel last aan de aanpassingen. Ik mocht bijvoorbeeld niet met mijn koptelefoon opspelen alleen met oortjes in maar die had ik niet bij me, zal wel de druk zijn geweest + commentator vlak achter je Maar ik ga mensen hier op het forum deze week nog wel verrassen ;)

MitchelFC schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:43:
[...]

De gea. Walker. Smalling. Chiellini. Alex sandro. Dybala. Modric. Renato sanches. Ronaldo. Griezmann. bale. Ik heb jou reactie ook nog gelezen en ik ga je nog verrassen Vissert ☺.
Haha hopelijk heb jij mijn reactie niet verkeerd opgevat. Als je het tenminste over de reactie hebt waar ik denk dat je het over hebt :+

• MitchelFC
Vissert schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:45:
[...]

Haha hopelijk heb jij mijn reactie niet verkeerd opgevat. Als je het tenminste over de reactie hebt waar ik denk dat je het over hebt :+
Ik laat je deze week nog wel zien waarom ik je 4-0 had weggetikt, je gaat nog verbaasd zijn! 😝

MitchelFC schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:44:
[...]

Nee. Eerste twee potjes had in heel veel last aan de aanpassingen. Ik mocht bijvoorbeeld niet met mijn koptelefoon opspelen alleen met oortjes in maar die had ik niet bij me, zal wel de druk zijn geweest + commentator vlak achter je Maar ik ga mensen hier op het forum deze week nog wel verrassen ;)
Wat zijn de regels omtrent teams? Mag je gebruik maken van IFs? TOTY?

• Protax
Vissert schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:48:
[...]

Dat vraag ik me dus ook af, het lijkt wel of een ieder met zijn privé account speelt.
Niet iedereen heeft Ronaldo / Messi etc.

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:59

Royz

Kleurenblind!!

Protax schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:49:
[...]

Dat vraag ik me dus ook af, het lijkt wel of een ieder met zijn privé account speelt.
Vorige keer zag ik een e-divisie speler op Twitch die voor 2000e aan pakketjes aan het openmaken was. Dus uiteindelijk scheelt het niet veel denk ik :p

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• MitchelFC
Protax schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:49:
[...]

Klopt. Sommige spelen ook alleen maar op de xbox die doen het daarop dan misschien wat beter. En sommige gingen zonder idee idd met een 100k team de e-divisie in :+

• Mars18
Haha vandaag tegen ajax ben benieuwd :D

• MitchelFC
Vissert schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:48:
[...]

Alles op trainingskaarten na is toegestaan. Helaas wel toty ja die modric en ramos zijn te goed 8)7

• Protax
MitchelFC schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:51:
[...]

Klopt. Sommige spelen ook alleen maar op de xbox die doen het daarop dan misschien wat beter. En sommige gingen zonder idee idd met een 100k team de e-divisie in :+
Maar goed, moesten ze dat zelf financieren? Of krijg je dan ook wat van de club waar je voor uitkomt?
Maakt het team zoveel verschil?

• MitchelFC
Protax schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:56:
[...]

Maar goed, moesten ze dat zelf financieren? Of krijg je dan ook wat van de club waar je voor uitkomt?
Maakt het team zoveel verschil?
Uiteraard maakt een team veel verschil. Een ronaldo die de bal vol in de kruising schiet en een sturridge die vol over schiet :+ en inderdaad. De ene club geeft iemand 2000 euro om te investeren de andere krijgt niks.

[ Voor 10% gewijzigd door MitchelFC op 08-02-2017 13:59 ]

• Protax
MitchelFC schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:57:
[...]

Uiteraard maakt een team veel verschil. Een ronaldo die de bal vol in de kruising schiet en een sturridge die vol over schiet :+ en inderdaad. De ene club geeft iemand 2000 euro om te investeren de andere krijgt niks.
Eigenlijk is het dan wel krom, geef gewoon iedereen vergelijkbaar team, dat maakt het wel wat spannender :)

• RemkoDJ
  • Laatst online: 18-11 15:37
MitchelFC schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:57:
[...]

En hoeveel heb jij gekregen van ado? ;)

• Protax
RemkoDJ schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 14:25:
[...]

Een bak Chinese bami :X

• MitchelFC
RemkoDJ schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 14:25:
[...]

Mijn ps4 had ik zelf al opgebouwd door de WL. Hoeveel ik zelf van ado heb gehad ga ik hier niet vertellen vind ik persoonlijk niet relevant

• MitchelFC
Protax schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 14:12:
[...]

Eigenlijk is het dan wel krom, geef gewoon iedereen vergelijkbaar team, dat maakt het wel wat spannender :)
Waarom? Je weet wel dat de winnaar van dit door gaat voor het allergrootste fifa toernooi van de wereld he? FIWC. En daar kan je niet met een musa of vardy aankomen uiteraard.

[ Voor 8% gewijzigd door MitchelFC op 08-02-2017 14:34 ]

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

(jarig!)
Met mijn nieuwe team speelt FIFA eindelijk weer een beetje zoals het moet. Gisteren ook in 1 keer gekwalificeerd voor WL.
https://www.futbin.com/17/squad/1556958 :)

• Protax
MitchelFC schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 14:31:
[...]

Waarom? Je weet wel dat de winnaar van dit door gaat voor het allergrootste fifa toernooi van de wereld he? FIWC.
Ja, dat begrijp ik wel.

Maar goed, als jij aangeeft dat op dat niveau het hebben van een Ronaldo zo'n verschil maakt?
Als jij dan bijv. tegen Sparta moet, en die kerel heeft Ronaldo of Messi, maar wel een Sturridge dan heeft hij misschien 4 pogingen meer nodig voor een doelpunt.

Dan wordt het toch wel een beetje Pay2Win?

• MitchelFC
Protax schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 14:35:
[...]

Ja, dat begrijp ik wel.

Maar goed, als jij aangeeft dat op dat niveau het hebben van een Ronaldo zo'n verschil maakt?
Als jij dan bijv. tegen Sparta moet, en die kerel heeft Ronaldo of Messi, maar wel een Sturridge dan heeft hij misschien 4 pogingen meer nodig voor een doelpunt.

Correct. Daarom verwacht ik volgend jaar ook dat iedereen een ronaldo in zijn team heeft!

Edit: en daarom vind ik dus dat mensen zeuren waarom niet met de echte spelers ook een beetje onzinnig. Nu kan zelfs ik als e sporter van ado winnen. Stel ik moet tegen de e-sporter van psg. Kom ik daar aan met mike havenaar :+ .

[ Voor 17% gewijzigd door MitchelFC op 08-02-2017 14:40 ]

• Mars18
Protax schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 14:35:
[...]

Ja, dat begrijp ik wel.

Ik snap dat het FUT is , maar mogelijk hadden zij beter een e-divisie kunnen beginnen met de echte eredivisie teams, en dan met iedere speler op 85

• MitchelFC
Mars18 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 14:39:
[...]

Ik snap dat het FUT is , maar mogelijk hadden zij beter een e-divisie kunnen beginnen met de echte eredivisie teams, en dan met iedere speler op 85
Dit is ook niet tijdens de fiwc zo. Anders deelde ik wel je mening.

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:07
MitchelFC schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:43:
[...]

Hoe ziet dat eruit in chem? Kan renato sanchez niet echt plaatsen.

Succes straks!

• MitchelFC
AequitasII schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 14:47:
[...]

Hoe ziet dat eruit in chem? Kan renato sanchez niet echt plaatsen.

Succes straks!
Kovacic begint in de basis en die gaat er dan direct uit :p

• El Profesor
MitchelFC schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:12:
[...]

Kovacic begint in de basis en die gaat er dan direct uit :p
Hebben wissels geen invloed op je chem?

• RemkoDJ
  • Laatst online: 18-11 15:37
MitchelFC schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 14:30:
[...]

Mijn ps4 had ik zelf al opgebouwd door de WL. Hoeveel ik zelf van ado heb gehad ga ik hier niet vertellen vind ik persoonlijk niet relevant
Het was ook niet serieus bedoeld :)

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Exodus FC schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:13:
[...]

Hebben wissels geen invloed op je chem?
Nee, daarom meteen bij de aftrap een pauze :) Ik vind het trouwens wel knap hoe razendsnel de settings worden gefixed in die 30 sec. Volgens mij moet je daar apart voor trainen :+

[ Voor 23% gewijzigd door Royz op 08-02-2017 15:17 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• MitchelFC
Royz schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:16:
[...]

Nee, daarom meteen bij de aftrap een pauze :) Ik vind het trouwens wel knap hoe razendsnel de settings worden gefixed in die 30 sec. Volgens mij moet je daar apart voor trainen :+
Als je 300x op start klik en naat 4 1 2 1 2 small gaat is het geen kunst meer haha

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

MitchelFC schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:24:
[...]

Als je 300x op start klik en naat 4 1 2 1 2 small gaat is het geen kunst meer haha
Ik twijfelde trouwens tussen Renato Sanchez en Vidal. Jij kiest standaard voor Renato Sanchez?

• To easy
Maar alle wedstrijden worden op ps4 gespeeld? lijkt me nogal irritand als je altijd xbox speel of al helemaal van pc na ps4.

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
To easy schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:36:
Maar alle wedstrijden worden op ps4 gespeeld? lijkt me nogal irritand als je altijd xbox speel of al helemaal van pc na ps4.
Ik begreep dat ze wisselen tussen ps4 en xbox

• Joster
To easy schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:36:
Volgens mij wisselen ze juist af tussen Xbox en PS4.

(Hoe hou je dan gelijke teams trouwens? Of is je team dan verschillend op Xbox t.o.v. PS4?)

• MitchelFC
Joster schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:39:
[...]

Volgens mij wisselen ze juist af tussen Xbox en PS4.

(Hoe hou je dan gelijke teams trouwens? Of is je team dan verschillend op Xbox t.o.v. PS4?)
Verschillend inderdaad.

Pagina: 1 ... 116 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.