Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
Royz schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:25:
[...]

Ik twijfelde trouwens tussen Renato Sanchez en Vidal. Jij kiest standaard voor Renato Sanchez?
Ja hij onderschept veel meer en is veel behendiger. Alleen het afmaken is veel beter bij vidal

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-11 13:46
Haha lekker gaar, heb je op PS4 een team van bij wijze van spreke 4 miljoen, moet je op Xbox opnieuw beginnen en kom je aan met een 100k team :+

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Geen SIF Alonso.... Maar weer terug gehaald. Wel weer een hazard voor 1 goaltje... Maar verder wel een hele mooie totw.

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

MitchelFC schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:55:
[...]

Ja hij onderschept veel meer en is veel behendiger. Alleen het afmaken is veel beter bij vidal
ik vind vooral zn passing wat tegenvallen, ik speel met beide in 1 team maar als ik zou moeten kiezen zou ik denk ik toch eerder voor vidal gaan.
RonaldMuijs schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 16:03:
Geen SIF Alonso.... Maar weer terug gehaald. Wel weer een hazard voor 1 goaltje... Maar verder wel een hele mooie totw.
Een wat voor een goal :o

Had Alonso ook verwacht, misschien Milner nog maar even houden en vervolgens een poging doen om Lukaku te halen :9 Mkhiki als CAM was overigens ook erg nice geweest.

Kan Son weer de deur uit, en dan vervolgens twee tanks voorin >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 08-02-2017 16:15 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:12
Ik ga toch Auba nog een nieuwe kans geven in mijn BL squad. Met sniper kaart dit keer.
Hiervoor heb ik Werner en Robben geprobeerd als 2e ST naast Embolo, maar beiden produceerden te weinig goals :D

Verwijderd

Hazard 92 wil ik wel. Heb nu zijn 89 kaart te koop gezet, maar ik zie dat hij al veel goedkoper begint te worden. Ga niet zo veel zakken, dus ik hou hem nog maar even. Prijs zal vanaf morgen wel weer omhoog gaan verwacht ik.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-11 15:43
servival7 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:39:
[...]

Ik begreep dat ze wisselen tussen ps4 en xbox
Aah oke dat is wel zo eerlijk dan.
Verwijderd schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 16:21:
Hazard 92 wil ik wel. Heb nu zijn 89 kaart te koop gezet, maar ik zie dat hij al veel goedkoper begint te worden. Ga niet zo veel zakken, dus ik hou hem nog maar even. Prijs zal vanaf morgen wel weer omhoog gaan verwacht ik.
Die TIF is wel LW, ik hou zijn SIF lekker in mijn team. Heerlijk om zo'n wendbare speler in de punt te hebben.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:59

Royz

Kleurenblind!!

Nachtapotheker schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 16:18:
Ik ga toch Auba nog een nieuwe kans geven in mijn BL squad. Met sniper kaart dit keer.
Hiervoor heb ik Werner en Robben geprobeerd als 2e ST naast Embolo, maar beiden produceerden te weinig goals :D
Waarom geen Hernandez IF?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-11 21:42
Royz schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:16:
[...]

Nee, daarom meteen bij de aftrap een pauze :) Ik vind het trouwens wel knap hoe razendsnel de settings worden gefixed in die 30 sec. Volgens mij moet je daar apart voor trainen :+
Jawel, alle wissels worden met 6.25 chem ingebracht.

• RonaldMuijs
Die nieuwe inform Sokratis ziet er ook lekker uit! Alleen kan ik nooit leuke teams maken omdat ik de verdediging van bundesliga mwha vind.

• MitchelFC
Wat vonden jullie van mijn wedstrijd tegen Ajax? Ik heb voor mijn gevoel wel lekker gespeeld!
YouTube: Dani Hagebeuk - Mitchel Denkers | Ajax - ADO Den Haag | Speelronde 2...

MitchelFC schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 17:38:
Wat vonden jullie van mijn wedstrijd tegen Ajax? Ik heb voor mijn gevoel wel lekker gespeeld!
YouTube: Dani Hagebeuk - Mitchel Denkers | Ajax - ADO Den Haag | Speelronde 2...
Ik zou die commentator een flinke elleboog gegeven hebben :P Wat irritant om je ook nog te concentreren ;)
Wel apart dat die het steeds over dani dit en dat heeft en over jou steeds maar over "ado" heeft.
Maar goed resultaat hoor en goed partij gegeven.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• RonaldMuijs
Lekkere pot hoor. Snel spel wel heel triest dat die naar 5 atb gaat en parkeer de bus en corners helemaal terug gaat. Had meer verdiend! Speel jezelf online ook zo snel of pak je dan iets meer rust aan de bal?

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:59

Royz

Kleurenblind!!

Bean77 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 17:57:
[...]

Ik zou die commentator een flinke elleboog gegeven hebben :P Wat irritant om je ook nog te concentreren ;)
Wel apart dat die het steeds over dani dit en dat heeft en over jou steeds maar over "ado" heeft.
Maar goed resultaat hoor en goed partij gegeven.
Ik dacht dat het kwam door mijn bril, maar jij bevestigt het nog even ;). Alles vanuit die Dani bekijken man man man. Je stond bij voorbaat al 1-0 achter zo...

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• MitchelFC
RonaldMuijs schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 17:58:
[...]

Lekkere pot hoor. Snel spel wel heel triest dat die naar 5 atb gaat en parkeer de bus en corners helemaal terug gaat. Had meer verdiend! Speel jezelf online ook zo snel of pak je dan iets meer rust aan de bal?
Dat is verschillend per pot. hij speelt zelf ook aanvallend dan krijg je dit soort voetbal, heerlijk juist! als iemand meer naar achter hangt dan ben je zelf toch wat rustiger in de opbouw. rondtikken en hopen op die ene kans.

• To easy
Jammer dat je verloren hebt, maar jullie waren wel aan elkaar gewaagd.

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

17 pakjes van de sbc ingeleverd: 1 otw Berahino, verder troep.
Heb er maar een tradable sbc mee gedaan en er een Deulofeu van gemaakt. Denk dat mijn packluck op is na de OTW Pogba...

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-11 03:32

Turfschipper

Hup NAC

Paar potjes gezien, en het is wel allemaal heel gehaast spel. Misschien de zenuwen en het is allemaal nog nieuw. Veel vrije ballen worden zo ingeleverd door het pingpongen. Dat valt me erg op. Moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik zelden online iemand tegen kom die zoveel rust in zijn spel heeft als ik. Alles gaat in de 5de versnelling waar ik veel meer temporiseer.

(Ik probeer ook veel te echt te voetballen hoor :P )

Lijkt me vrij aardig om te volgen. Echter, dat commentaar maakt het onwatchable, zo vreselijk irritant.

[ Voor 11% gewijzigd door Turfschipper op 08-02-2017 20:26 ]

Turfschipper schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 20:24:

Lijkt me vrij aardig om te volgen. Echter, dat commentaar maakt het onwatchable, zo vreselijk irritant.
Klopt, en moet je nagaan dat je daar als speler zit met een commentator die elke keer vanuit je rug aan het blaten is en je daarover ook kan gaan irriteren als speler.
Haal die commentator daar gewoon weg.

• Mr Hackenbacker
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11 11:39
Naast het feit dat het spelplezier er allerminst vanaf straalt, is dat gezwets van die gezette jongen ook allesbehalve een toegevoegde waarde, ergo de e-divisie is niet aan mij besteed.

Gaude et aude

• To easy
peeweeherman schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 19:43:
17 pakjes van de sbc ingeleverd: 1 otw Berahino, verder troep.
Heb er maar een tradable sbc mee gedaan en er een Deulofeu van gemaakt. Denk dat mijn packluck op is na de OTW Pogba...
O als je een OTW Pogba hebt gepacked zou ik verder als je geld voor fifa 18 bewaren ;)

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
Gabriel Jesus gekocht voor 285K
om 17:59 verkocht voor 599K
gaat nu voor 360K

Eindelijk x de goede keuzes gemaakt!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-11 03:32

Turfschipper

Hup NAC

Mr Hackenbacker schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 20:41:
Naast het feit dat het spelplezier er allerminst vanaf straalt, is dat gezwets van die gezette jongen ook allesbehalve een toegevoegde waarde, ergo de e-divisie is niet aan mij besteed.
Je moet doen waar je zin in hebt natuurlijk. Maar fair beoordelen kunnen we pas als ze een tijdje op gang zijn denk ik. Er zal van alles aangepast en verbeterd worden naarmate het duurt.

Alle begin is moeilijk, ;) .

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 20:23
Moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik zelden online iemand tegen kom die zoveel rust in zijn spel heeft als ik. Alles gaat in de 5de versnelling waar ik veel meer temporiseer.
En als coach F. de Boer ;)

I like how you keep the mouse running...

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Iemand de laatste tijd nog iets gehoord over de winter upgrades?
Was afgelopen weekend al voorzien, maar ik heb er weinig over kunnen vinden.
Zou mooi zijn als een aantal van de IF die ik hier voor gekocht heb weer kan kwijtraken.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

peeweeherman schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 22:17:
Iemand de laatste tijd nog iets gehoord over de winter upgrades?
Was afgelopen weekend al voorzien, maar ik heb er weinig over kunnen vinden.
Zou mooi zijn als een aantal van de IF die ik hier voor gekocht heb weer kan kwijtraken.
Dit weekend toch?
EA gaat natuurlijk alle goodies wel spreiden :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• MrMistral
  • Laatst online: 25-11 09:09
8
Wat. Een. Verschrikkelijke. Commentator.

Het leek ook alsof hij alles bekeek vanuit de Ajax kant. Man man man. Wat een pannenkoek. Ik vond jouw spel een stuk stabieler ogen overigens. Zo'n schot van Bale daar doe je niets aan :)

PSN: MrMistral

• Grecio
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-11 20:42
Ik heb maar een stel van die OTW cards gekocht, Best leuk om de BPL matches in de gaten te houden elk weekend.

Dit is overigens mijn squad, speel op de PC, gold 1 zo'n beetje

https://www.futbin.com/17/squad/1202740

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Vinden jullie 433-4 of 4321 lekkerder spelen? Kan het kloppen dat als ik legend nesta in me bpl squad zet dat t minder goed gaat dan dat ik smalling naast if reid zet?

Verder in een 4321 opstelling met kante als mid mid en if gray in de spits en potm mane op rechts wat zijn dan 2 lekkere middenvelders en een lekkere LV. benieuw naar jullie ideeen..

Heb nog 100 k over voor die 3 posities.

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:12
Royz schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 17:17:
[...]

Waarom geen Hernandez IF?
Die heb ik ook geprobeerd, maar ook die scoorde te weinig. Werd te vaak van de bal gezet en zijn dribbel is niet goed genoeg om dat te voorkomen.
Razz89 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 23:05:
Vinden jullie 433-4 of 4321 lekkerder spelen? Kan het kloppen dat als ik legend nesta in me bpl squad zet dat t minder goed gaat dan dat ik smalling naast if reid zet?

Verder in een 4321 opstelling met kante als mid mid en if gray in de spits en potm mane op rechts wat zijn dan 2 lekkere middenvelders en een lekkere LV. benieuw naar jullie ideeen..

Ik vind 4321 het prettigst spelen. Mijn 2e formatie is de 41212(2). Elke formatie heeft wel zijn pro's en cons, het is vooral anticiperen als je middenveld in 4321 overlopen wordt.

Vanavond nog een mooie aanwinst kunnen binnen halen voor mijn 2e team. IMOTM Salah is een hele fijne speler. Finisher kaart erop en hij is dodelijk :)

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:16
Protax schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 10:32:
[...]

Ja, dat had ik ooit voor me ban :P
En dan had ik ook nog alle SBC's en IF versies.
Maar goed, dat kan ik me nu niet meer veroorloven... :|
Je ban? Wat was er gebeurd haha?

• Dubble
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 04-12-2021
Boys ik twijfel enorm ik heb nu walcot inform en nog 65 k op de bank. Ik vind hem prima spelen walcott maar echt het verschil maken doet die ook niet zouden jullie Mane aanraden die motm kaart of lijkt jullie die otw een goede investering. Of kan ik toch beter bij walcot blijven
Ik hoor het graag,
Dubble

• El Profesor
Razz89 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 23:05:

Je moet spelen met de formatie die jou ligt. Veel hier spelen 41212, heb het een tijdje geprobeerd maar lag mij absoluut niet. Speel 433-4 omdat ik graag breed speel.

Voor een LV heeft Martial veruit de beste prijs kwaliteit volgens de stats van Futbin

Martial W: 718.686 / G: 0.33 / A: 0.22 / Prijs 25k
Alexis l W: 502.593 / G: 0.35 / A: 0.22 / Prijs 81k
Hazard l W: 798.595 / G: 0.37 / A: 0.22 / Prijs 186k

Met 100k zou ik gaan voor:
- Alexis 81k
- Fernandinho 5k
- Rooney als cm met hunter kaart 15k (of Dembele).

• El Profesor
Dubble schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 06:55:
Boys ik twijfel enorm ik heb nu walcot inform en nog 65 k op de bank. Ik vind hem prima spelen walcott maar echt het verschil maken doet die ook niet zouden jullie Mane aanraden die motm kaart of lijkt jullie die otw een goede investering. Of kan ik toch beter bij walcot blijven
Ik hoor het graag,
Dubble
Heb Walcott ook gehad (normale kaart) en vond hem tegenvallen. Martial speelt sowieso een klasse beter, maar waarom spaar je het weekend niet door en haal je Alexis Sanchez voor 81k.

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-11 20:13
Jamesl schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 01:12:
[...]

Je ban? Wat was er gebeurd haha?
Zijn heel veel mensen die hier last van hebben, en zijn meerdere topics over op het EA forum.
Bijv.

http://fifaforums.easport...ned-ea-please-help#latest

Heb dat account niks bijzonders gedaan, behalve het kopen en verkopen van SBC spelers.
Met het resultaat dat je je account kwijt bent... ;w
Protax schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 07:59:
[...]

Zijn heel veel mensen die hier last van hebben, en zijn meerdere topics over op het EA forum.
Bijv.

http://fifaforums.easport...ned-ea-please-help#latest

Heb dat account niks bijzonders gedaan, behalve het kopen en verkopen van SBC spelers.
Met het resultaat dat je je account kwijt bent... ;w
Ja wat ik begreep heeft EA de SBCs wat onderschat. Hierdoor stonden de coin buy/Dell scanners vrij streng afgesteld. Die slaan natuurlijk uit als je een waardeloze bronzen speler haalt en deze voor 25x de waarde verkoopt.

Sukkels bij EA :+

• Protax
Vissert schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 08:08:
[...]

Ja wat ik begreep heeft EA de SBCs wat onderschat. Hierdoor stonden de coin buy/Dell scanners vrij streng afgesteld. Die slaan natuurlijk uit als je een waardeloze bronzen speler haalt en deze voor 25x de waarde verkoopt.

Sukkels bij EA :+
Ja stelletje mafkezen, maar goed ik heb het uiteindelijk maar opgegeven.
Mijn account komt nooit meer terug... ;w :F
Protax schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 08:12:
[...]

Ja stelletje mafkezen, maar goed ik heb het uiteindelijk maar opgegeven.
Mijn account komt nooit meer terug... ;w :F
Dat lijkt mij stug. Misschien dat het wat even duurt voordat je melding in behandeling genomen wordt, maar dan krijg je het gewoon terug.

Tenzij het al een dubieus account was ;) >:)

• Razz89
Exodus FC schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 07:14:
[...]

Je moet spelen met de formatie die jou ligt. Veel hier spelen 41212, heb het een tijdje geprobeerd maar lag mij absoluut niet. Speel 433-4 omdat ik graag breed speel.

Voor een LV heeft Martial veruit de beste prijs kwaliteit volgens de stats van Futbin

Martial W: 718.686 / G: 0.33 / A: 0.22 / Prijs 25k
Alexis l W: 502.593 / G: 0.35 / A: 0.22 / Prijs 81k
Hazard l W: 798.595 / G: 0.37 / A: 0.22 / Prijs 186k

Met 100k zou ik gaan voor:
- Alexis 81k
- Fernandinho 5k
- Rooney als cm met hunter kaart 15k (of Dembele).
Thanks! Verder speelt martial ook heel erg lekker ja. Maar is SIF arnoutovic niks? Rooney en fernandinho heb ik ook maar was benieuwd naar verdere haha. Twijfel over toure en verder heb ik werkelijk geen idee..

• Protax
Bean77 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 08:47:
[...]

Dat lijkt mij stug. Misschien dat het wat even duurt voordat je melding in behandeling genomen wordt, maar dan krijg je het gewoon terug.

Tenzij het al een dubieus account was ;) >:)
Ben in oktober gebanned! Helaas pindakaas en een paar honderd euro armer... Maar rotste was de progressie en de jaren die ik al op dit account had.
Protax schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 08:51:
[...]

Ben in oktober gebanned! Helaas pindakaas een een paar honderd euro armer... Maar rotste was de progressie en de jaren die ik al op dit account had.
Maar als het deze keer onterecht is dan zal het wel ongedaan gemaakt worden. Het is alleen zo waardeloos dat het soms zo lang duurt.
Maanden geleden opeens zonder aanleiding een ban gehad (weet nog steeds niet wat de reden is), bezwaar gemaakt en kreeg opeens een email in het Deens/Noors/Zweeds/Fins/Ijslands dat de ban werd opgeheven.

• Dubble
Exodus FC schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 07:17:
[...]

Heb Walcott ook gehad (normale kaart) en vond hem tegenvallen. Martial speelt sowieso een klasse beter, maar waarom spaar je het weekend niet door en haal je Alexis Sanchez voor 81k.
Ik heb het over walcott inform he die heb ik op rechtsvoor daar twijfel ik over of ik niet beter motm Mane kan kopen of de otw Mane met de hoop op een snelle inform ik kan die gewoon verkopen en dan heb ik + 65k op het bankje 190k voor rechtsbuiten erbij

• Dubble
Exodus FC schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 07:17:
[...]

Ik heb het over walcott inform he die heb ik op rechtsvoor daar twijfel ik over of ik niet beter motm Mane kan kopen of de otw Mane met de hoop op een snelle inform. ik kan die Walcott inform gewoon verkopen en dan heb ik + 65k op het bankje 190k voor rechtsbuiten erbij om uit te geven

• To easy
Bean77 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 08:54:
[...]

Maar als het deze keer onterecht is dan zal het wel ongedaan gemaakt worden. Het is alleen zo waardeloos dat het soms zo lang duurt.
Maanden geleden opeens zonder aanleiding een ban gehad (weet nog steeds niet wat de reden is), bezwaar gemaakt en kreeg opeens een email in het Deens/Noors/Zweeds/Fins/Ijslands dat de ban werd opgeheven.
haha wtf. ze zullen ook eens weten waar de nederlandse taal precies vandaan komt 8)7

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11 16:32
Niang OTW voor 66k gekocht, verkocht voor 87k. Gistermiddag na bekendmaking TOTW voor 35k teruggekocht, ingeleverd voor Winter OTW, krijg ik Draxler 86 OTW :D Hopelijk schiet die er twee in tegen Bordeaux dit weekend. Kan ik daarvan gedeeltelijk Suarez SBC financieren.

• ErnstMid

ErnstMid

best aardige pot toch :) Wat zijn je eigen verwachtingen eigenlijk? Van de hele divisie :)
Ziet er nogal simpel uit :+

Nee prima potje! Zeker gezien zijn hoge rated team. Wat is je doelstelling nu je het niveau van de competitie beter kent?
Paar potjes gezien, en het is wel allemaal heel gehaast spel. Misschien de zenuwen en het is allemaal nog nieuw. Veel vrije ballen worden zo ingeleverd door het pingpongen. Dat valt me erg op. Moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik zelden online iemand tegen kom die zoveel rust in zijn spel heeft als ik. Alles gaat in de 5de versnelling waar ik veel meer temporiseer.

(Ik probeer ook veel te echt te voetballen hoor :P )
Niet gekeken, maar dit vat FUT ook wel voor mij samen. Aangezien ik netzoals vorig seizoen tussen D3/4 hop heb ik de afgelopen dagen veel met custom tactics en andere formaties ge-expirimenteerd.

Hoewel formaties vaak niet echt bijzonder veel verschil maken, aangezien je poppetjes iets anders staan terwijl je speelstijl vaak ongeveer gelijk blijft, hebben custom tactics veel meer inpact.

Echter vrijwel elke guide/walkthrough waar ik ingedoken ben (41212/532/4411/51212), gebruikt dat super ping-pong voetbal wat voor mij total niet werkt. Als je een tegenstander hebt die lekker lui inzakt dan is het ook niet eens gevaarlijk. High pressure/aggression wat hier ook vaak mee gebruikt word, werkt sowieso ook niet voor mij omdat een beetje ok speler dan na een foute instap meteen een schietkans creeert.

Trage build up met possesion play lijkt voor mij in ieder geval wel het beste te werken. Ik heb sowieso het gevoel dat ik dan sowieso veel meer controle heb over de wedstrijd.

Ik blijf in ieder geval nog even zoeken en testen, uiteindelijk zal ik wel weer terugvallen op 433-2/5/Kerstboom :+

Hoe spelen de meeste hier, welke formatie en evt custom tactic?
De vraag is dan voornamelijk waarom je hiervoor gekozen hebt en hoe je custom bijvoorbeeld je speelstijl beinvloedt.

Bossie schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 09:59:
[...]

Niet gekeken, maar dit vat FUT ook wel voor mij samen. Aangezien ik netzoals vorig seizoen tussen D3/4 hop heb ik de afgelopen dagen veel met custom tactics en andere formaties ge-expirimenteerd.

Hoewel formaties vaak niet echt bijzonder veel verschil maken, aangezien je poppetjes iets anders staan terwijl je speelstijl vaak ongeveer gelijk blijft, hebben custom tactics veel meer inpact.

Echter vrijwel elke guide/walkthrough waar ik ingedoken ben (41212/532/4411/51212), gebruikt dat super ping-pong voetbal wat voor mij total niet werkt. Als je een tegenstander hebt die lekker lui inzakt dan is het ook niet eens gevaarlijk. High pressure/aggression wat hier ook vaak mee gebruikt word, werkt sowieso ook niet voor mij omdat een beetje ok speler dan na een foute instap meteen een schietkans creeert.

Trage build up met possesion play lijkt voor mij in ieder geval wel het beste te werken. Ik heb sowieso het gevoel dat ik dan sowieso veel meer controle heb over de wedstrijd.

Ik blijf in ieder geval nog even zoeken en testen, uiteindelijk zal ik wel weer terugvallen op 433-2/5/Kerstboom :+

De vraag is dan voornamelijk waarom je hiervoor gekozen hebt en hoe je custom bijvoorbeeld je speelstijl beinvloedt.
Ik heb in het begin meerdere formaties geprobeerd. Vanwege defensieve problemen speelde ik in het begin voornamelijk met de 4-2-3-1 (2) formatie maar deze had te weinig aanvallende intenties. Leuk in de lagere divisies maar zinloos nu.

Altijd al een zwak gehad voor de 4-3-2-1 omdat ik kan profiteren van de smalle formatie. Ik merk dat ik defensief sterker ben met de wingers dicht bij de spitsen. Ik ren met een snelle buitenspeler vaak nog achter een opstomende middenvelder aan. Zeker met een Insigne werkt dit goed.

Ook een tijdje met de 4-3-1-2 en de 4-1-2-1-2 (2) gespeeld en dit werkt goed tegen sommige tegenstanders maar ik merk dat ik meer lol heb met de 4-3-2-1.

Op dit moment speel ik met 2 teams waarvan 1 serie A team in de 4-3-2-1.

https://www.futbin.com/17/squad/1350868

Backs op stay back net als de middelste CM. Alle aanvallers op stay central en get in behind.

Mijn eerste team is vanwege chemistry een 4-3-3 variant. Dit probeer ik nu de eerste 10 min uit waarna ik altijd kan switchen naar de 4-3-2-1.

https://www.futbin.com/17/squad/1410106

Custom tactics zijn een variant van de default:

Speed: 65//70
Passing: 50
Organised

Passing: 50
Crossing: 40
Shooting: 65
FF

Pressure: 30
Aggression: 30
Team width: 50
Cover

Hierdoor merk ik dat er vooral veel variatie inzit. Ik kan hoger tempo spelen maar ook rustig de bal in bezit houden. Binnenkort maar een potje doen dan laat ik mijn speelstijl zien! Zit ergens tussen tiki taka en counteren in.

[ Voor 4% gewijzigd door Vissert op 09-02-2017 11:01 ]

• ErnstMid

ErnstMid

Speel met 4-3-1-2 met de middelste CM op stay back, de andere twee vrije rol. CAM blijft voorin hangen en twee spitsen duiken achter de linies.

Reus begint meestal niet (Vardy of Gomez oid voor chem). Heb me nog niet aan de verdere custom tactics gewaagd, ga me er binnenkort wel in verdiepen.

Team: https://www.futbin.com/17/squad/1679290

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 21:25
ErnstMid schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 11:05:
Speel met 4-3-1-2 met de middelste CM op stay back, de andere twee vrije rol. CAM blijft voorin hangen en twee spitsen duiken achter de linies.

Reus begint meestal niet (Vardy of Gomez oid voor chem). Heb me nog niet aan de verdere custom tactics gewaagd, ga me er binnenkort wel in verdiepen.

Team: https://www.futbin.com/17/squad/1679290
Ik zou me zsm in custom tactics verdiepen, allereerst kijken of je verdediging op afdekken staat en niet buitenspelval. Custom tactics scheelt echt een hele hoop, zijn goede en duidelijke guides te vinden op youtube e.d.

PSN: Kidjuh

Ik speel met deze teams momenteel 4321
1e team: https://www.futbin.com/17/squad/950727
2e team: https://www.futbin.com/17/squad/993654

Qua custom tactics niet erg spannend.
70 40 ORG / 65 40 70 FF / 45 60 40 COV

player instructies zijn verdedigend wel iets anders:
Backs: stay back + conservatieve onderscheppingen
centrale verdedigers: conservatieve onderscheppingen
centrale middenvelder: stay back
LF/RF: get in behind + press back line
ST: Stay central, get in behind + press back line.

• ErnstMid

ErnstMid

Kidjuh schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 11:21:
[...]

Ik zou me zsm in custom tactics verdiepen, allereerst kijken of je verdediging op afdekken staat en niet buitenspelval. Custom tactics scheelt echt een hele hoop, zijn goede en duidelijke guides te vinden op youtube e.d.
klopt, zeker waar :) Maar ik heb ook nog zoveel ruimte om te verbeteren in de basale dingen zoals beetje soepel dribbelen, fatsoenlijk passen, mikken etc. Daar is nu nog meer winst te behalen dan de custom tactics.

Bijvoorbeeld een speler in een keer stil laten staan, op een of andere manier lukt me dat nooit heel soepel. En dribbelen met hele kleine richtingsveranderingen in plaats van in eens drie meter naar links rennen :') Heb ook nog erg veel last van het RT virus, moet mezelf echt vertellen om niet de hele tijd die sprint in te houden....

• El Profesor
Wie heeft ervaring met Ribery op de vleugel? Zijn stats op Futbin zijn alles behalve indrukwekkend namelijk.

Exodus FC schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 11:39:
Wie heeft ervaring met Ribery op de vleugel? Zijn stats op Futbin zijn alles behalve indrukwekkend namelijk.
Stats vallen toch wel mee?
Als ik het vergelijk met Costa
https://www.futbin.com/17/compare/125/193

Het enige is dat je hem structureel moet vervangen in de 2e helft ivm zijn stamina. Hij heeft ook betere workrates dan costa en reus. Maar het hangt denk ik ook van je speelstijl af denk ik.

• El Profesor
Bean77 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 11:43:
[...]

Het enige is dat je hem structureel moet vervangen in de 2e helft ivm zijn stamina. Hij heeft ook betere workrates dan costa en reus. Maar het hangt denk ik ook van je speelstijl af denk ik.
Ik was niet duidelijk, sorry, ik bedoelde zijn wedstrijden, goals en assists. Heeft w:144.349 g:0.21 a:0.18. Dat is minder dan bijvoorbeeld Coman (heb ik nu).

Bean77 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 11:43:
[...]

Ik vind het een vervelende tegenstander, sterke dribbelaar en erg agressief.
Costa/Reus zijn veel meer verfijnder.

• El Profesor
Bossie schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 11:51:
[...]

Ik vind het een vervelende tegenstander, sterke dribbelaar en erg agressief.
Costa/Reus zijn veel meer verfijnder.
Reus is helaas te duur. Costa zou kunnen. Heb nog 4k nodig om Ribery te kopen. Ga voor Ribery en als hij niet bevalt haal ik Costa.

• Mr Hackenbacker
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11 11:39
Ik heb van de week een OTW(Guedes) 'geruild' voor Sportiello, echter kocht ik Guedes voor 44.000 en zie ik dat Sportiello nu zo'n 28.000 waard is. Ik heb op het moment zo'n 6.000 munten, is het raadzaam om nogmaals die SBC te doen en hopen dat ik een waardevollere speler ervoor terugkrijg, of Sportiello behouden in verband met eventuele IF's?

Die SBC kost uiteindelijk ook wel wat coins, aangezien mijn club niet vol zit met dergelijke spelers. Overigens heb ik mij wel gekwalificeerd voor de WL(promotie naar Div. 1), dus ik hoop van het weekend een potje of 10 te winnen, alvorens de frustratie de overhand neemt.

Gaude et aude

• ErnstMid

ErnstMid

Mr Hackenbacker schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 11:58:
Ik heb van de week een OTW(Guedes) 'geruild' voor Sportiello, echter kocht ik Guedes voor 44.000 en zie ik dat Sportiello nu zo'n 28.000 waard is. Ik heb op het moment zo'n 6.000 munten, is het raadzaam om nogmaals die SBC te doen en hopen dat ik een waardevollere speler ervoor terugkrijg, of Sportiello behouden in verband met eventuele IF's?

Die SBC kost uiteindelijk ook wel wat coins, aangezien mijn club niet vol zit met dergelijke spelers. Overigens heb ik mij wel gekwalificeerd voor de WL(promotie naar Div. 1), dus ik hoop van het weekend een potje of 10 te winnen, alvorens de frustratie de overhand neemt.
Ik twijfel om kolodziejcak in die sbc te gooien om een zomer otw te krijgen maar heb niet zoveel 'hoge' spelers in mn club om die 84 rating zomaar voor elkaar te krijgen. Denk dat ik hem laat lopen.

Die Kolodzie linkt wel mooi met Kurzawa SBC....
Bean77 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 11:23:
Ik speel met deze teams momenteel 4321
1e team: https://www.futbin.com/17/squad/950727
2e team: https://www.futbin.com/17/squad/993654

Qua custom tactics niet erg spannend.
70 40 ORG / 65 40 70 FF / 45 60 40 COV

player instructies zijn verdedigend wel iets anders:
Backs: stay back + conservatieve onderscheppingen
centrale verdedigers: conservatieve onderscheppingen
centrale middenvelder: stay back
LF/RF: get in behind + press back line
ST: Stay central, get in behind + press back line.
Ik vind deze en die van Visser zeker het proberen waard, misschien dan toch maar weer terug naar 4321 en dan daarmee de WL in. Het enige wat ik dan nog even moet doen is een RW/RF halen.

Wat me opvalt is dat beide wel een redelijk snelle buildup hebben, maar wel een iets meer gebalanceerde Pressure/Agression. Conservative interceptions zouden idd mijn voornaamste probleem op moeten lossen, namelijk dat ik simpelweg vaak verlies doordat mijn verdedigers te snel instappen.

• Razz89
Waar kan je dat custom tactics aanpassen? Werk wel met speler instructions maar kom er niet achter hoe jullie dat doen met de custom tactics.. speel op xbox360 nog :p
Bossie schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 12:21:
[...]

Ik vind deze en die van Visser zeker het proberen waard, misschien dan toch maar weer terug naar 4321 en dan daarmee de WL in. Het enige wat ik dan nog even moet doen is een RW/RF halen.

Wat me opvalt is dat beide wel een redelijk snelle buildup hebben, maar wel een iets meer gebalanceerde Pressure/Agression. Conservative interceptions zouden idd mijn voornaamste probleem op moeten lossen, namelijk dat ik simpelweg vaak verlies doordat mijn verdedigers te snel instappen.
En als je merkt dat je middenveld echt overlopen wordt, dan kan je overschakelen naar bijv. 41212(2).

Bean77 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 12:31:
[...]

En als je merkt dat je middenveld echt overlopen wordt, dan kan je overschakelen naar bijv. 41212(2).
Middenveld is vaak geen probleem, het is dat ik of voorin vastloop of achterin tegen een counter aanloop.
Traditioneel krijg in een tegendoelpunt in de eerste 10m, of de laatste 45m van een helft. Als beloning voor het scoren van doelpunt gaat ook regelmatig de eerste tegenaanval daarna erin :+

Sinds ik Eriksen TIF en Ibra POTM heb ik het gevoel dat ik teveel probeer deze twee een plekje te geven.
Maar eigenlijk speel ik heel wisselend sinds ik geswitched naar BPL van Serie - A. De BPL heeft simpelweg te weinig box to box / allround CMs ivm Serie A.

[ Voor 20% gewijzigd door Bossie op 09-02-2017 12:37 ]

• Dubble
Exodus FC schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 11:58:
[...]

Reus is helaas te duur. Costa zou kunnen. Heb nog 4k nodig om Ribery te kopen. Ga voor Ribery en als hij niet bevalt haal ik Costa.
Ik zal je aanraden om meteen Douglas Costa te halen is een geweldige speler en echt 2 klassen beter dan Ribéry. Voor mij is Costa op LW zelfs beter dan Reus
Bossie schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 12:36:
[...]

Middenveld is vaak geen probleem, het is dat ik of voorin vastloop of achterin tegen een counter aanloop.
Traditioneel krijg in een tegendoelpunt in de eerste 10m, of de laatste 45m van een helft. Als beloning voor het scoren van doelpunt gaat ook regelmatig de eerste tegenaanval daarna erin :+

Sinds ik Eriksen TIF en Ibra POTM heb ik het gevoel dat ik teveel probeer deze twee een plekje te geven.
Maar eigenlijk speel ik heel wisselend sinds ik geswitched naar BPL van Serie - A. De BPL heeft simpelweg te weinig box to box / allround CMs ivm Serie A.
Als het voorin te compact is, dan kan je ook de RF/LF op stay wide zetten. Dat heb ik ook een tijdje gedaan. Maar met de spelers die ik nu heb gebruik ik dat niet meer.

• El Profesor
Dubble schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 12:41:
[...]

Ik zal je aanraden om meteen Douglas Costa te halen is een geweldige speler en echt 2 klassen beter dan Ribéry. Voor mij is Costa op LW zelfs beter dan Reus
Thanks. Welke chem heb je op hem?

• To easy
Dubble schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 12:41:
[...]

Idd fijne speler ik gebruik hem als supersub in mijn BPL team!

• ErnstMid

ErnstMid

Bossie schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 12:36:
[...]

Traditioneel krijg in een tegendoelpunt in de eerste 10m, of de laatste 45m van een helft.
Hier heb ik ook veel last van, eigenlijk vallen al mijn tegengoals in de eerste of laatste 45 minuten van een helft :X 8)7 :9

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-11 14:33

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Nadat ik gisteren de suarez sbc gedaan heb, heb ik deze teams gemaakt voor de WL.

WL1
WL2

Ik heb nog zo'n 50k max over voor verbeteringen. Ik zou in team 1 Alba kunnen kopen, alleen vind ik dat zonde van me coins om het geld in een verdediger te stoppen. Jullie nog tips?

Mijn iRacing Profiel

The DenMan schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 13:11:
Nadat ik gisteren de suarez sbc gedaan heb, heb ik deze teams gemaakt voor de WL.

WL1
WL2

Ik heb nog zo'n 50k max over voor verbeteringen. Ik zou in team 1 Alba kunnen kopen, alleen vind ik dat zonde van me coins om het geld in een verdediger te stoppen. Jullie nog tips?
Rakitic verkopen en modric halen. Of heeft suarez dan geen full chem meer?

• The DenMan

The DenMan

Vissert schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 13:13:
[...]

Rakitic verkopen en modric halen. Of heeft suarez dan geen full chem meer?
Klopt, wil suarez wel graag op full chem hebben. Iemand al ervaringen met Suarez?

Mijn iRacing Profiel

• ErnstMid

ErnstMid

The DenMan schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 13:11:

WL1
WL2

Kurzawa SBC zou fantastisch in team 1 passen.... maar die heb je vast niet :( Wel mooie teams zeg!

Wauw, Rakitic is geen fransman natuurlijk. Waardeloze opmerking van mijn kant, mi scuzi.

[ Voor 7% gewijzigd door ErnstMid op 09-02-2017 13:19 ]

• The DenMan

The DenMan

ErnstMid schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 13:18:
[...]

Kurzawa SBC zou fantastisch in team 1 passen.... maar die heb je vast niet :( Wel mooie teams zeg!

Wauw, Rakitic is geen fransman natuurlijk. Waardeloze opmerking van mijn kant, mi scuzi.
Die heb ik toevallig wel, had ook Juanfran SBC, alleen die heb ik opgeofferd voor de suarez sbc.
Heb hem even omgebouwd naar het volgende:

WL1

Mijn iRacing Profiel

• ErnstMid

ErnstMid

The DenMan schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 13:30:
[...]

Die heb ik toevallig wel, had ook Juanfran SBC, alleen die heb ik opgeofferd voor de suarez sbc.
Heb hem even omgebouwd naar het volgende:

WL1
Het is sowieso een leuk team! :) Vind die kurzawa wel lekker spelen in ieder geval :)

• Razz89
Razz89 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 12:22:
Waar kan je dat custom tactics aanpassen? Werk wel met speler instructions maar kom er niet achter hoe jullie dat doen met de custom tactics.. speel op xbox360 nog :p
Iemand?

• RonaldMuijs
Op xbone is het in je team Y drukken en dasn iets van teamstatestieken. 1 na onderste als ik me niet vergis. Ook kan je het op xbone veranderen tijdens pauze en dan bij opstelling 3x naar rechts, heet iets van tactieken oid.
Maar weet dus niet off dit op 360 ook zo is. Anders moet je even googlen. Google is je beste vriend.

• Protax
Heb alle goedkopere SBC's van Suarez nu gedaan, in de hoop dat ik uit de packs een leuke speler zou halen. Maar helaas ,me coins zijn nu op en de beste speler was Courtois --> Missie mislukt (niet leuk).

• RonaldMuijs
Protax schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 14:12:
Heb alle goedkopere SBC's van Suarez nu gedaan, in de hoop dat ik uit de packs een leuke speler zou halen. Maar helaas ,me coins zijn nu op en de beste speler was Courtois --> Missie mislukt (niet leuk).
Hoeveel coins had je, hoeveel teams heb je gedaan en welke team moet je nog?

Overigens volgens mij gaan we komend weekend denk heel vaak SBC Suarez tegen komen

• Protax
RonaldMuijs schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 14:17:
[...]

Hoeveel coins had je, hoeveel teams heb je gedaan en welke team moet je nog?

Overigens volgens mij gaan we komend weekend denk heel vaak SBC Suarez tegen komen
Begon met iets van 30K, en heb er nu 11 gedaan.
Groot gedeelte van Alaves heb ik ook compleet, echter zijn die middenvelders niet te betalen.
Spel is niets aan als je geen coins te besteden hebt... :/

• RonaldMuijs
Protax schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 14:20:
[...]

Begon met iets van 30K, en heb er nu 11 gedaan.
Groot gedeelte van Alaves heb ik ook compleet, echter zijn die middenvelders niet te betalen.
Spel is niets aan als je geen coins te besteden hebt... :/
Aii met 30k was het ook wel een wonder als je hem had gehaald. Kost al gauw 500k+
Maar ben niet van mening dat het spel zonder coins minder leuk is. Dan heb je tenminste een doel om te spelen en te handelen en dergelijke. Als je oneindig coins hebt kan je iedereen halen en is de uitdaging er een beetje af. Had iemand een stuk terug het ook over na dat die OTW Pogba had gepackd
Ado - Vitesse straks. Sorry Mitchel maar mijn Arnhems hart is groter :+

• ErnstMid

ErnstMid

Vissert schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 14:42:
Haha had ik gisteren ook met Ajax, sorry Mitchel! Alle andere potjes juich ik voor je, het maakt het toch wel leuker als je iemand soort van 'kent' :9
Ik wil Kante OTW gaan halen aangezien de verwachting is dat hij een winter upgrade gaat krijgen (NIF 81 --> 83).

Echter moet ik daardoor wel een speler verkopen, wie van de onderstaande drie zouden jullie opofferen als je voornamelijk met 433 varianten speelt?
https://www.futbin.com/17/compare/15388/15463/15967

• MitchelFC
Vissert schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 09:51:
[...]

Ziet er nogal simpel uit :+

Nee prima potje! Zeker gezien zijn hoge rated team. Wat is je doelstelling nu je het niveau van de competitie beter kent?
Top 5 zit er wel in :)
Vissert schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 14:42:
Alleen al vanwege Vissert wil ik daarom winnen van Vitesse *O* *O*
ErnstMid schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 14:47:
[...]

Haha had ik gisteren ook met Ajax, sorry Mitchel! Alle andere potjes juich ik voor je, het maakt het toch wel leuker als je iemand soort van 'kent' :9
Mooi, vandaag ben jij dus voor mij O+

Edit Grotman: Drie posts achter elkaar plaatsen is echt te veel. Als je de laatste reageerder bent dien je je laatste post te editten/wijzigen. Ik heb het nu gedaan, voortaan graag zelf doen. Dank alvast :)

[ Voor 56% gewijzigd door Grotman op 10-02-2017 01:56 ]

MitchelFC schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 14:59:
[...]

Alleen al vanwege Vissert wil ik daarom winnen van Vitesse *O* *O*
Gewoon simpel blijven voetballen :+

• The DenMan

The DenMan

Bossie schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 14:52:
Ik wil Kante OTW gaan halen aangezien de verwachting is dat hij een winter upgrade gaat krijgen (NIF 81 --> 83).

Echter moet ik daardoor wel een speler verkopen, wie van de onderstaande drie zouden jullie opofferen als je voornamelijk met 433 varianten speelt?
https://www.futbin.com/17/compare/15388/15463/15967
Ik zou Gundogan eruit halen. Wel een luxe positie om daaruit te moeten kiezen. Wat als je gewoon de IF haalt dan? Misschien hoef je dan niks te verkopen. Al dacht ik trouwens wel gezien te hebben op Reddit dat Kante waarschijnlijk van een 81 naar een 83 gaat. Zijn IF is 84, dus die zal dan niet stijgen als ik het goed begrepen heb?!?

Mijn iRacing Profiel

The DenMan schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:01:
[...]

Ik zou Gundogan eruit halen. Wel een luxe positie om daaruit te moeten kiezen. Wat als je gewoon de IF haalt dan? Misschien hoef je dan niks te verkopen. Al dacht ik trouwens wel gezien te hebben op Reddit dat Kante waarschijnlijk van een 81 naar een 83 gaat. Zijn IF is 84, dus die zal dan niet stijgen als ik het goed begrepen heb?!?
IF is NIF+3, dus als nieuwe van 81->83 gaat dan word zijn nieuwe IF toch 83+3?
Of is dat alleen als zijn NIF => IF zou worden?

Anders is het gewoon een kwestie van de 83 halen.

• The DenMan

The DenMan

Bossie schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:08:
[...]

IF is NIF+3, dus als nieuwe van 81->83 gaat dan word zijn nieuwe IF toch 83+3?
Of is dat alleen als zijn NIF => IF zou worden?

Anders is het gewoon een kwestie van de 83 halen.
Correct, de IF stijgt alleen als de NIF groter wordt dan de IF. Bij Kante is het dan 81->83 en dat is lager dan zijn IF. Zijn IF is namelijk 84.

Mijn iRacing Profiel

• El Profesor
Kunnen spelers ook een downgrade krijgen?

• Kidjuh
Exodus FC schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 11:39:
Ik speel met Ribery eerste helft, welke ik vervang met Costa in de tweede helft. Ribery is qua dribbelen echt debiel goed, houdt de bal heel dicht bij z'n voet en je wandelt zonder R2 langs iedereen heen. Costa is gewoon een hele goede pacer! Reus ook gehad maar die vond ik maar nisks.

• El Profesor
Kidjuh schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:25:
[...]

Ik speel met Ribery eerste helft, welke ik vervang met Costa in de tweede helft. Ribery is qua dribbelen echt debiel goed, houdt de bal heel dicht bij z'n voet en je wandelt zonder R2 langs iedereen heen. Costa is gewoon een hele goede pacer! Reus ook gehad maar die vond ik maar nisks.
Thanks. Ik heb besloten dat ik Ribery ga halen. Welke chem heb je op hem? Ik denk aan een jager chem erop.

• Kidjuh
Exodus FC schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:29:
[...]

Thanks. Ik heb besloten dat ik Ribery ga halen. Welke chem heb je op hem? Ik denk aan een jager chem erop.
Ik heb engine style op 'm. Hunter is leuk, maar dan komen z'n long shots nog steeds op maar 75 uit. Dan leg ik liever terug op Alaba, Vidal of Muller die van afstand knallen. Met z'n extra passing en dribbelen loop je of zo langs iedereen heen, aannames zijn beter dat die direct doorschakelt bij een aanname.

ps. nee spelers kunnen geen downgrade krijgen.

The DenMan schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:16:
[...]

Correct, de IF stijgt alleen als de NIF groter wordt dan de IF. Bij Kante is het dan 81->83 en dat is lager dan zijn IF. Zijn IF is namelijk 84.
Thanks, dan is dat ook weer opgelost.
Dan ga ik waarschijnlijk alsnog een van die drie verkopen om een RF/RW te halen.

Oranje Walcot lijkt de beste kandidaat tot nu (Snel/Sterk/STA/Tries to beat defensive line en een betere shooting stat dan elke andere optie). Mkhiki IF is ook redelijk in prijs gedaald, en tot nu toe altijd met zijn NIF gespeeld.

• MrMistral
  • Laatst online: 25-11 09:09
Bossie schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 09:59:
[...]

Ik had hiervoor een Calcio A team en een Frans team. Na de update enkele weken terug speelde alles ruk dus ben ik mij eens goed gaan inlezen in custom tactics en gaan uitproberen wat de verschillende tactics en opstellingen voor invloed op mijn teams hadden en wat ik nodig had om mijn spelletje te kunnen spelen. Qua spelers wist ik dat ik op zich goede spelers had dus dat het niet zozeer daar aan lag, vandaar de custom tactics en verschillende opstellingen. Ik combineer graag door het midden met snel tiki taka voetbal, maar moet ook kunnen temporiseren tegen stuggere tegenstanders terwijl mijn spelers zouden blijven bewegen. Verdedigend moet het zo compact mogelijk staan.

Dit heeft uiteindelijk geleid tot 2 Hybrid Calcio A/ Frankrijk teams (omdat ik fitness kaartjes zonde van mijn coins vind) met de volgende custom tactics:

95
20
Organised

85
75
40
Free Form

70
95
15
Cover

Teams:
Calcio A verdediging met Franse aanval

Franse verdediging met Calcio A aanval

PSN: MrMistral

• colorsone
  • Laatst online: 23-11 21:42
Bossie schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:59:
[...]

Thanks, dan is dat ook weer opgelost.
Dan ga ik waarschijnlijk alsnog een van die drie verkopen om een RF/RW te halen.

Purple Walcot lijkt de beste kandidaat tot nu (Snel/Sterk/STA/Tries to beat defensive line en een betere shooting stat dan elke andere optie). Mkhiki IF is ook redelijk in prijs gedaald, en tot nu toe altijd met zijn NIF gespeeld.
Is er een paarse walcott?
:+

@MrMistral,

Hoe staat en gedraagd je verdediging zich met die settings, dat is de meest extreme die ik tot nu heb gezien.

Pagina: 1 ... 117 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.