Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-11 09:09
Bossie schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:05:
[...]

:+

@MrMistral,

Hoe staat en gedraagd je verdediging zich met die settings, dat is de meest extreme die ik tot nu heb gezien.
Opvallend stabiel! Zolang je de centrale verdedigers niet uit positie trekt is er niets aan de hand. Het voordeel is dat je 2 verdedigende middenvelders hebt die 99% opvangen :)

PSN: MrMistral

MrMistral schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:11:
[...]

Opvallend stabiel! Zolang je de centrale verdedigers niet uit positie trekt is er niets aan de hand. Het voordeel is dat je 2 verdedigende middenvelders hebt die 99% opvangen :)
En welke formatie gebruik je, ik kan FUTBIN niet op op deze labtop.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-11 20:18

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

MitchelFC schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:00:
[...]

Mooi, vandaag ben jij dus voor mij O+
Zou je aub willen letten op je posts? Dubbel en triple posts zijn niet de bedoeling op Tweakers. Je kunt je laatste bericht wijzigen met de knop rechtsboven in je bericht.

• MrMistral
Bossie schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:13:
[...]

En welke formatie gebruik je, ik kan FUTBIN niet op op deze labtop.
Ik gebruik 4231

4231

Cheater! Momentum! EA luck! Onverdiend :P

Nee goed gespeeld man! Gefeliciteerd :) Terechte overwinning. Dybala op het middenveld loopt wel aardig of niet?

• MitchelFC
Vissert schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:21:
[...]

Cheater! Momentum! EA luck! Onverdiend :P

Nee goed gespeeld man! Gefeliciteerd :) Terechte overwinning. Dybala op het middenveld loopt wel aardig of niet?
Linker spits, direct in game naar LS, en bale gaat direct in game naar LCM :)

MitchelFC schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:23:
[...]

Ah ofcoure! Bale heeft meer strength, defense en snelheid.

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:10
MitchelFC schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:23:
[...]

Geweldige pot! Fantastisch gedaan tegen Vitesse!!

• MitchelFC
Vissert schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:25:
[...]

Ah ofcoure! Bale heeft meer strength, defense en snelheid.
Sorry Arnhemmer ;w O+

Vanavond maar even een paar potjes testen, deze variant maake me wel nieuwsgierig zeker met de genoemde CT.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-11 20:33
Netjes hoor.

Vraagje: Hoe doe jij dat naar binnen komen vanaf de zijkant (bijvoorbeeld bij de 4-0), zonder dat je de bal verliest / wordt ingehaald? Je kan daarna zo lekker makkelijk de bal simpel voorgeven en binnen tikken...

• MitchelFC
sirkeith schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:59:
[...]

Netjes hoor.

Vraagje: Hoe doe jij dat naar binnen komen vanaf de zijkant (bijvoorbeeld bij de 4-0), zonder dat je de bal verliest / wordt ingehaald? Je kan daarna zo lekker makkelijk de bal simpel voorgeven en binnen tikken...
Soms even R2 loslaten en dan L2 inklikken :D

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-11 15:43
Netjes weer! wel mooi dat die dybala werkt voor jou op het middenveld.

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Denken jullie dat vanavond ook de monthly's er bij zitten?

• MitchelFC
To easy schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 17:05:
[...]

Netjes weer! wel mooi dat die dybala werkt voor jou op het middenveld.
Nogmaals hij begint als LCM, maar direct in game gaat hij naar de LS 8)7

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 20:23
Kidjuh schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:55:
[...]

Ik heb engine style op 'm. Hunter is leuk, maar dan komen z'n long shots nog steeds op maar 75 uit.
Ik zag dat je net Engine ook geen extra op je longshots krijgt. Heb je toevallig Maestro? Dan krijg je wel extra chem op je longshots.

I like how you keep the mouse running...

• MitchelFC
Exodus FC schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 17:20:
[...]

Ik zag dat je net Engine ook geen extra op je longshots krijgt. Heb je toevallig Maestro? Dan krijg je wel extra chem op je longshots.
Ik vind ribery sloom, kracht heeft die niet nodig ( want hij wordt echt niet zoveel sterker ), ik zal hem echt een spil of jager kaart geven.

[ Voor 5% gewijzigd door MitchelFC op 09-02-2017 17:33 ]

• MrMistral
Bossie schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:53:
[...]

Vanavond maar even een paar potjes testen, deze variant maake me wel nieuwsgierig zeker met de genoemde CT.
Succes! :) Ben benieuwd hoe het je bevalt!
Vergeet trouwens niet de cdms en lb/rb op stay back te zetten :)

MrMistral schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 17:58:
[...]

Succes! :) Ben benieuwd hoe het je bevalt!
Vergeet trouwens niet de cdms en lb/rb op stay back te zetten :)
Moet vanavond zelf ook voetballen, dus veel tijd is er helaas niet.

Ben nu met deze aan het spelen:
https://www.futbin.com/17/squad/1622957

51212:
Speed:20 Passing:25 Free
Passing:25 Crossing:35 Shooting:30 Free
Pressure:50 Aggression:30 Team Width:40 Cover
ST-Up to you. I adjust from game to game
CAM-Come back on defense, Get into box, Free roam, Conservative
CMs-Stay back, Stay on edge
LWB/RWB- Always overlap, Aggressive
LCB/RCB-Stay back, Conservative
CB-Stay back, Aggressive

Speelt een beetje als 41212, maar de Wingbacks houden het veld breed en zijn vrijwel altijd aanspeelbaar.
De Agressive CB schuift een beetje door en is meer een CDM die meteen voor je verdediging staat, waarschijnlijk is iets voor een David Luiz (Koscielny is een untradeable).

Tegenstanders gaan uiteraard meteen vol op pressing als ze 5ATB zijn, maar in balbezit het niet als 5ATB.
Een tweede spits met Tries to Beat defensive line zou dit helemaal afmaken, Lukaku zou perfect passen bijvoorbeeld.

• colorsone
  • Laatst online: 23-11 21:42
De rewards zijn er.. had weinig tijd dus 14 wins.. toch 20k + gundogan en een aantal 84+ dus rond de 70k overgehouden.
colorsone schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 19:18:
De rewards zijn er.. had weinig tijd dus 14 wins.. toch 20k + gundogan en een aantal 84+ dus rond de 70k overgehouden.
Insgelijks, toch wel een beetje teleurstellend als je een TOTW packed (Falcoa) en een 88 (Lahm).

Gold 3 is toch voldoende voor kwalificatie op PS4?

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Ik kom er niet achter hoe ik op xbox360 custom tactics kan aanpassen.. kan op google ook niks vinden.. iemand een idee? Speel met 4321 hoe kan ik het beste de spelersinstructies zetten?

• Spacejockey
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-11 22:19
Gewoon op Y drukken en dan custom tactics wanneer je in je squad scherm zit gok ik?

[ Voor 30% gewijzigd door Spacejockey op 09-02-2017 19:28 ]

Je bent fanatiek of niet? Nog niet zo vaak gewonnen of wel? :+ :P

• MrMistral
Bossie schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 18:33:
[...]

Moet vanavond zelf ook voetballen, dus veel tijd is er helaas niet.

Ben nu met deze aan het spelen:

51212:
Speed:20 Passing:25 Free
Passing:25 Crossing:35 Shooting:30 Free
Pressure:50 Aggression:30 Team Width:40 Cover
ST-Up to you. I adjust from game to game
CAM-Come back on defense, Get into box, Free roam, Conservative
CMs-Stay back, Stay on edge
LWB/RWB- Always overlap, Aggressive
LCB/RCB-Stay back, Conservative
CB-Stay back, Aggressive

Speelt een beetje als 41212, maar de Wingbacks houden het veld breed en zijn vrijwel altijd aanspeelbaar.
De Agressive CB schuift een beetje door en is meer een CDM die meteen voor je verdediging staat, waarschijnlijk is iets voor een David Luiz (Koscielny is een untradeable).

Tegenstanders gaan uiteraard meteen vol op pressing als ze 5ATB zijn, maar in balbezit het niet als 5ATB.
Een tweede spits met Tries to Beat defensive line zou dit helemaal afmaken, Lukaku zou perfect passen bijvoorbeeld.
Mooi team hoor! Creëer je wel genoeg kansen hiermee?

• toogjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:14
Afgelopen weekend Gold 3 gehaald. Zojuist wel de pakjes ontvangen, maar ben nog niet gekwalificeerd voor komend weekend? Meer mensen hier last van?
toogjes schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 19:39:
Afgelopen weekend Gold 3 gehaald. Zojuist wel de pakjes ontvangen, maar ben nog niet gekwalificeerd voor komend weekend? Meer mensen hier last van?
Hetzelfde, zal wel goed komen neem ik aan.
Anders heb ik helaas geen tijd om me nog te kwalificeren.

@MrMistral, tot nu toe ging het leuk maar moet echt meer spelen om hier meer over te zeggen.

• MrMistral
toogjes schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 19:39:
Same here maar ga er ook wel van uit dat het goed komt idd!
Bossie schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 19:42:
[...]

Hetzelfde, zal wel goed komen neem ik aan.
Anders heb ik helaas geen tijd om me nog te kwalificeren.

@MrMistral, tot nu toe ging het leuk maar moet echt meer spelen om hier meer over te zeggen.
Oke :) Succes met voetballen vanavond! Ik lig er nog wat maandjes uit jammer genoeg door een gereconstrueerde kruisband en gehechte meniscus :-(

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Spacejockey schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 19:27:
Gewoon op Y drukken en dan custom tactics wanneer je in je squad scherm zit gok ik?
Nope.. kom er maar niet achter.. kan wel de spelerinstructies aanpassen maar niet dat andere bijv met team wide of snelheid.. kan het nergens vinden op xbox360

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Razz89 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 20:10:
[...]

Nope.. kom er maar niet achter.. kan wel de spelerinstructies aanpassen maar niet dat andere bijv met team wide of snelheid.. kan het nergens vinden op xbox360
Bij squad scherm en dan vierkantje op ps4 geen idee op xbox, zelfde menu waar je team conditie geeft. Die weet je wel te vinden denk ik, en dan onderaan aangepaste tactieken

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
Beter komt er snel een Bundesliga SBC. Alle gold spelers t/m 83 binnen. :)

• Dubble
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 04-12-2021
Heb een vraagje wanneer zijn de nieuwe team of the week cheapest of gaan ze nu nog veel dalen net na de release of the rewards ik wil graag cuadrado en Parolo kopen

Verwijderd

Zijn bij jullie de EA servers ook zo sloom?? Kan hier niet eens een speler op de transfermarkt zetten...
Verwijderd schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 20:49:
Zijn bij jullie de EA servers ook zo sloom?? Kan hier niet eens een speler op de transfermarkt zetten...
jup

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• MitchelFC
Verwijderd schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 20:49:
Op de xbox one geen last, wel dit probleem op de PS4

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-11 14:33
Niet sloom op de Xbox One. Helaas wel
Weer veel potjes dat er niet gewonnen mag worden van ea. Spelers zijn ineens zoveel trager en alles voelt stroperig. En dan de volgende wegstrijd speelt alles super soepel, alle passes komen aan en alle ballen vliegen erin. Helaas zitten dergelijke ergernissen nog steeds in fifa

• Spacejockey
PC ook heel erg traag.

• El Profesor
Net 2 potjes gespeeld met Bayern en vond Ribery eigenlijk wel heel relaxt dribbelen. Dus heb net mijn laatste munten bij elkaar geschraapt en Ribery met hunter kaart gehaald. Die hunter kaarten zijn 5k. Wilde eigenlijk een motor, maar zo'n kaart kost maar 500 dus dan gooi ik die er wel op als de hunter kaart niet bevalt.

Exodus FC schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 21:14:
Net 2 potjes gespeeld met Bayern en vond Ribery eigenlijk wel heel relaxt dribbelen. Dus heb net mijn laatste munten bij elkaar geschraapt en Ribery met hunter kaart gehaald. Die hunter kaarten zijn 5k. Wilde eigenlijk een motor, maar zo'n kaart kost maar 500 dus dan gooi ik die er wel op als de hunter kaart niet bevalt.
Dan kost de motor kaart je 5500 >:)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• MitchelFC
Exodus FC schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 21:14:
Ribery opnieuwe kopen met een andere kaart als de speler zelf niet zo duur is, doe ik ook altijd!

• El Profesor
Bean77 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 21:17:
[...]

Dan kost de motor kaart je 5500 >:)
Niet helemaal. De ondergrens met Ribery is 13250. Hij heb 14.000 betaalt maar met 98 contracten. Dit was de beste deal die ik voorbij heb zien komen de afgelopen dagen :)

Verwijderd

Mijn Calcio A team is af en wat een heerlijk team zeg!!!! Die Dybala en Brozovic _/-\o_

https://www.futbin.com/17/squad/1509803

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2017 21:33 ]

• Spacejockey
Nieuw team voelt altijd fijn, kom eens terug over 20 wedstrijden :P

Verwijderd

Heb hem eigenlijk al 2 weken maar nu Barzagli Movember gekocht i.p.v. normale Barzagli. Ben toch voor Barzagli Movember gegaan in plaats van Bonucci, Barzagli movember toch iets betere verdediging en fysiek.

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Ik ben dus niet de enige die fifa een beetje irritant vindt vanavond. Overigens speel ik wel op xbone. Maar voelt heel traag en lomp aan. Mag toch hopen dat weekend league beter speelt.
Mijn weekend league rewards waren deze week niet veel soeps...

Heb nog 160k over en ongeveer 50k/100k op transferlijst wat zouden jullie vervangen en waarom:
https://www.futbin.com/17/squad/1692260 BPL
https://www.futbin.com/17/squad/1692284 Serie A

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

PetrCech_3 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 20:46:
Beter komt er snel een Bundesliga SBC. Alle gold spelers t/m 83 binnen. :)
Nu de zilveren spelers nog, daarvan zijn er minder op de markt en daardoor rijzen de prijzen de pan uit als er geen alternatief is...

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• colorsone
Bossie schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 19:19:
[...]

Insgelijks, toch wel een beetje teleurstellend als je een TOTW packed (Falcoa) en een 88 (Lahm).

Gold 3 is toch voldoende voor kwalificatie op PS4?
Goud 3 is voldoende, er zat wel een bug in de rewards dat je de kwalificatie niet kreeg. Maar zou met uit en inloggen verholpen moeten zijn..

• Mr Hackenbacker
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11 11:39
Dit is mijn team op het moment, ik bivakkeer afwisselend tussen Divisie 1 en 2, op de X1.

Klik

Hebben jullie tips/verbeteringen/opmerkingen? Ik heb overigens nog een Gabbiadini OTW in mijn club zitten, maar aangezien deze zo'n 44.000 heeft gekost, wacht ik tot deze weer ietwat in de buurt komt van zijn 'oude' waarde.

Gaude et aude

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:48
Mr Hackenbacker schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 22:37:
Dit is mijn team op het moment, ik bivakkeer afwisselend tussen Divisie 1 en 2, op de X1.

Klik

Hebben jullie tips/verbeteringen/opmerkingen? Ik heb overigens nog een Gabbiadini OTW in mijn club zitten, maar aangezien deze zo'n 44.000 heeft gekost, wacht ik tot deze weer ietwat in de buurt komt van zijn 'oude' waarde.
IF Bruma en/of TOTGS Kongolo? IF Willems en IF Stekelenburg heb je ook nog. Je zou dan met Willems, Kongolo, Bruma, Karsdorp kunnen spelen.

• RonaldMuijs
Mr Hackenbacker schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 22:37:

Klik

Naisss een x1 speler. Binnenkort een x tegen elkaar? Ik vind het knap dat je met zo'n team zo mee doet. Ik zou het je niet nadoen. Ga je daarmee ook de WL in?
Dit weekend met onderstaand team de WL in:

Na het weekend dan maar kijken of ik wel/niet terug ga na 433x, heb weinig zien om alles nogmaals om te gooien. Zit er overigens nog steeds aan te denken om een van de drie middenvelders te verkopen, Ibra naar CAM te zetten en vervolgens Lukaku als ST te halen.

• PetrCech_3
peeweeherman schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 22:26:
[...]

Nu de zilveren spelers nog, daarvan zijn er minder op de markt en daardoor rijzen de prijzen de pan uit als er geen alternatief is...
Die heb ik ook van de teams die niet genoeg gouden hebben... :)

• colorsone
De maandelijkse rewards zijn er ook!

Edit: niet openen! Er zit een bug in, kreeg 3 normale gouden spelers (untradeable).

[ Voor 54% gewijzigd door colorsone op 10-02-2017 01:17 ]

• JanVanHaaren
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-11 18:07
Ik hoop dat de verkoop van conditiekaarten dit weekend eindelijk nog eens op gang gaat komen. Ik zit ondertussen al twee weken met zo'n 700 conditiekaarten in m'n club. 8)

• El Profesor
Zo, al mijn coins zijn op en met dit Bundesliga team moet ik het voorlopig doen. Verder vroeg ik me af, ik rouleer nu met 2 teams in 1 team waardoor mijn gemiddelde op 82.5 ligt. Ik zie dat veel spelers een bronzen bank hebben, hoe doen jullie dit? Als ik met een compleet bronzen bank speel ga ik terug van gemiddeld 82.5 naar 76 ovr.

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:07
Exodus FC schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 07:08:
Zo, al mijn coins zijn op en met dit Bundesliga team moet ik het voorlopig doen. Verder vroeg ik me af, ik rouleer nu met 2 teams in 1 team waardoor mijn gemiddelde op 82.5 ligt. Ik zie dat veel spelers een bronzen bank hebben, hoe doen jullie dit? Als ik met een compleet bronzen bank speel ga ik terug van gemiddeld 82.5 naar 76 ovr.
De bronzen bank is wanneer je geld genoeg hebt voor fitnesskaarten of tijd genoeg hebt om je spelers in andere wedstrijden te laten herstellen.

Ik heb 2 squads, eentje met mijn fitnessteam op de bank en de ander met fitnessteam in de basis. Die wissel ik af met ongeveer een 3:1 ratio.

• El Profesor
AequitasII schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 07:39:
[...]

Ik heb 2 squads, eentje met mijn fitnessteam op de bank en de ander met fitnessteam in de basis. Die wissel ik af met ongeveer een 3:1 ratio.
Thanks. Is het ook zo met een bronzen bank (76 over en 4 sterren) in de Weekend league ook lagere teams matcht of maakt dat voor de matchmaking in de WL niet uit?

• AequitasII
Exodus FC schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 07:41:
[...]

Thanks. Is het ook zo met een bronzen bank (76 over en 4 sterren) in de Weekend league ook lagere teams matcht of maakt dat voor de matchmaking in de WL niet uit?
Volgens een aantal streamers wel, maar dit is alleen maar een theorie geloof ik. Wanneer je goed bent zal je elo je uiteindelijk wel automatisch aan de ronaldo's en bale's koppelen.

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-11 20:13
Vraagje, wat doen jullie met alle spelers die in je club zitten?
Bewaren, voor toekomstige SBC's, of verpatsen jullie alles om zo coins te genereren?

Ik heb nu zo'n 300 spelers in mijn club, en probeer wat SBC's te completen maar wat me opvalt is dat je toch wel spelers moet kopen.
Van de week op mijn nieuwe account +/- 150 euro uitgegeven aan packs, en heb er werkelijk niks uitgekregen...

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

(jarig!)
Bossie schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 23:23:
Dit weekend met onderstaand team de WL in:

Na het weekend dan maar kijken of ik wel/niet terug ga na 433x, heb weinig zien om alles nogmaals om te gooien. Zit er overigens nog steeds aan te denken om een van de drie middenvelders te verkopen, Ibra naar CAM te zetten en vervolgens Lukaku als ST te halen.
_/-\o_ vet team! hopelijk kom ik je niet tegen dit weekend ;)

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

zojuist mijn monthy gold reward ook opgehaald, beste was een IF Alonso,
Speelt dat een beetje?
zit namelijk nog wel te zoeken op LB, ondanks SIF Milner en IF Baines

Edit: bedenk me net dat een van de weinige normale kaarten in de basis van mijn PL team Koning Musa is _/-\o_ Tijd dat die een keer schittert.

[ Voor 30% gewijzigd door peeweeherman op 10-02-2017 08:04 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

peeweeherman schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 08:02:
zojuist mijn monthy gold reward ook opgehaald, beste was een IF Alonso,
Speelt dat een beetje?
zit namelijk nog wel te zoeken op LB, ondanks SIF Milner en IF Baines

Edit: bedenk me net dat een van de weinige normale kaarten in de basis van mijn PL team Koning Musa is _/-\o_ Tijd dat die een keer schittert.
Alonso is top vanwege zijn lengte/kracht, Milner gebruik ik ook regelmatig als CDM/CM.

• Protax
Hoe denken jullie over het doen van SBC's met relatief weinig coins?
Ik ben nu bezig om alle "goedkope" SBC's te completen, in de hoop zo een goede speler uit een pakje te halen.
Is dit zonde van de coins of? En tot hoever zou je moeten gaan?

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Protax schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 08:47:
Ik ben nu bezig om alle "goedkope" SBC's te completen, in de hoop zo een goede speler uit een pakje te halen.
EA wil dat je geld uit blijft geven... Zet die redenering voort!

• AequitasII
Protax schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 08:47:
Hangt er vanaf hoeveel geluk je hebt natuurlijk. Sommige sbcs geven echt wel.goede value; en met de inhoud van de pakjes kan je weer andere sbcs voltooien.
Als jij een team op de radar hebt staan, is het waarschijnlijk veiliger om te sparen en juiste investeringen te doen met je coins.

• Protax
AequitasII schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 09:02:
[...]

Hangt er vanaf hoeveel geluk je hebt natuurlijk. Sommige sbcs geven echt wel.goede value; en met de inhoud van de pakjes kan je weer andere sbcs voltooien.
Als jij een team op de radar hebt staan, is het waarschijnlijk veiliger om te sparen en juiste investeringen te doen met je coins.
In principe heb ik mijn team, gewoon een standaard BPL team, verwacht dit ook niet echt meer te kunnen verbeteren.

Ik heb van de week echter weer teveel poen uitgegeven, aan "uiteraard" niks.
En ik dacht dat het misschien het proberen waard zou zijn om alle SBC's tot bijv. 5K te completen, om dan met die packs een goede speler of spelers voor de andere SBC's te krijgen .

Vroeg me af of iemand anders deze tactiek heeft geprobeerd, en of het de moeite is... :)

• PetrCech_3
Protax schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 09:05:
[...]

In principe heb ik mijn team, gewoon een standaard BPL team, verwacht dit ook niet echt meer te kunnen verbeteren.

En ik dacht dat het misschien het proberen waard zou zijn om alle SBC's tot bijv. 5K te completen, om dan met die packs een goede speler of spelers voor de andere SBC's te krijgen .

Vroeg me af of iemand anders deze tactiek heeft geprobeerd, en of het de moeite is... :)
Onthoud altijd de belangrijkste EA-regel. Zelfs bij ''double chance'' blabla: 2x0=0.

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11 16:32
Zat te twijfelen over die Suarez SBC. Krijg ik gister uit zo'n untradable 81+ pakketje Griezmann. :D Dat maakt het een stuk goedkoper! Scheelt toch weer 170k. Wel jammer dat ik gister de Celta alvast gedaan heb... vergeten dat die in MM zat...

• RonaldMuijs
Ik hoop dat ik goud 3 ga halen deze week... man ik speel beroerd en heb wereklijk waar 0.0% luk. Heb gister aan de CT gezeten maar is er niet beter op geworden. Wie speelt met CT waar de middenvelders niet zo extreem hoog mee gaan. Ik heb ze allemaal stay back staan maar er zijn gigantisch veel gaten bij de omschakeling.
Eerste pot hopeloos verloren en 2de stond 3-3 in de 88ste minuut besluiten 2 spelers van mij een schot te blokken waardoor die precies voor zijn voeten valt en hij zo door kan lopen...

• PetrCech_3
Tip: kijk even in je club of je toevallig Spaanse Celta/Atleti spelers hebt. Goude business atm.
Verder zijn er geen profits door de MM, toch? O.Bundesliga gaat allemaal voor 200, normale Bundesliga ook niet heel veel hoger...
RonaldMuijs schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 09:32:
Ik hoop dat ik goud 3 ga halen deze week... man ik speel beroerd en heb wereklijk waar 0.0% luk. Heb gister aan de CT gezeten maar is er niet beter op geworden. Wie speelt met CT waar de middenvelders niet zo extreem hoog mee gaan. Ik heb ze allemaal stay back staan maar er zijn gigantisch veel gaten bij de omschakeling.
Eerste pot hopeloos verloren en 2de stond 3-3 in de 88ste minuut besluiten 2 spelers van mij een schot te blokken waardoor die precies voor zijn voeten valt en hij zo door kan lopen...
Als het leuk speelt, en je herhaaldelijk verliest door dat soort dingen dan zou ik me geen zorgen maken.
Dat gedoe blijf je altijd hebben, maar er zullen ook wedstrijden zijn waarbij het kwartje jouw kant op valt.

Helaas is het merendeel van ons simpelweg niet goed genoeg om zowel de tegenstander als EA elke wedstrijd te verslaan.

Keep calm and buy more packs :X

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11 16:32
Protax schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 09:05:
[...]

Momenteel zijn er wel erg veel special cards in packs dus je kan geluk hebben. Ik kreeg gister in dat All Players pakketje, dat normaal waardeloos is, die Oranje Thomas van Atletico. Nou is die niks extra waard maar krijg je toch 10k voor met quick sell. Kreeg ook nog een OTW Malli van 25k in een pakket van de La Liga SBC.

• RonaldMuijs
Bossie schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 09:36:
[...]

Als het leuk speelt, en je herhaaldelijk verliest door dat soort dingen dan zou ik me geen zorgen maken.
Dat gedoe blijf je altijd hebben, maar er zullen ook wedstrijden zijn waarbij het kwartje jouw kant op valt.

Helaas is het merendeel van ons simpelweg niet goed genoeg om zowel de tegenstander als EA elke wedstrijd te verslaan.

Keep calm and buy more packs :X
Wat het vooral is is dat ik te weinig creeer en telkens op de counter tegen goals krijg en afstandschoten.
Welke moet je naar beneden zetten om verdedigers etc minder ver vooruit te hebben, druk of agressie? Heb ze nu 60&55 staan.
RonaldMuijs schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 09:42:
[...]

Wat het vooral is is dat ik te weinig creeer en telkens op de counter tegen goals krijg en afstandschoten.
Welke moet je naar beneden zetten om verdedigers etc minder ver vooruit te hebben, druk of agressie? Heb ze nu 60&55 staan.
Dat is relatief hoog. Ik speel zelf met de druk rond 30/40

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:13
Gisteren even wat SBC's gedaan, toch wel aardig wat mee verdiend.

Kreeg er ook een OTW uit, Jovetic. Toen een untradeable OTW SBC gedaan, waar Embolo uit kwam. Die geruild voor een tradeable OTW SBC, waaruit Pjanic kwam. Die nog even vasthouden tot deze SBC's weg zijn, dan zal de prijs wel weer stijgen.

Dit is het team voor komend weekend: https://www.futbin.com/17/squad/1699473

Nu nog even gaan bedenken wat te doen als ik Pjanic verkoop, dan waarschijnlijk iets van 500k over.
Vissert schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 10:06:
[...]

Dat is relatief hoog. Ik speel zelf met de druk rond 30/40
Ik heb exact hetzelfde als de beide zo instel.
Je verdediging staat dan hoog, en door de hoge agressiviteit gaan de verdedigers nog sneller/fel de duels aan.

Een goede tegenspeler laat je verdedigers dan happen om vervolgens de ontstane ruimtes in te duiken.
Je zal het vaak kunnen tegen houden, maar er komen momenten dat zijn spits simpelweg sneller is of dat je verlies door player switching.

Het risico is simpelweg te groot helaas.

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Zo, gisteravond weer een lekker fifa avondje gehad! De coins zijn wel op inmiddels, kon het toch niet laten om zo'n spelerspakketje te kopen. Ozil uit gehaald, maar die blijkt toch een stuk minder waard te zijn inmiddels.

Nu ook 3 OTW's in mn club; Krychowiak (84), Kolodziejczak (80) en Ntep (80) maar denk niet dat het veel zin heeft om die nu te verkopen.

Ook schitterend potje draft gespeeld, waren echt mooi aan elkaar gewaagd en uiteindelijk 2-0 over de streep getrokken na een late goal. Hele pot spannend geweest :) Dan is het toch wel een schitterend spelletje hoor!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:59

Royz

Kleurenblind!!

Ik heb gisteren voor het eerst geschakeld van 4-3-2-1 naar 4-1-2-1-2 met Neymar en Bale dus als spits en mijn spits als CAM en ik moet zeggen dat dat echt heerlijk speelde. Ik had al zoiets geprobeerd met LF en RF naar het centrum en de SP als valse spits, maar in de praktijk werkt dit omzetten veel beter :).

Had trouwens 2x Fajr in mijn rewards. 1 verkocht de ander hou ik nog even, gewoon af en toe gebruiken.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Jongens ik heb jullie hulp nodig! Heb net OTW Jesus gekregen uit de SBC (PC). Hij gaat nu voor ongeveer 500k. Nu gelijk verkopen of nog even wachten tot de OTW-SBC voorbij is?

• ErnstMid

ErnstMid

Fraaank schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 10:34:
Jongens ik heb jullie hulp nodig! Heb net OTW Jesus gekregen uit de SBC (PC). Hij gaat nu voor ongeveer 500k. Nu gelijk verkopen of nog even wachten tot de OTW-SBC voorbij is?
Ik zou m voor dat bedrag meteen de deur uitgooien; zou m zelfs op de fiets brengen met een strikje erom _/-\o_
Fraaank schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 10:34:
De hype factor is nu wel erg groot.
Alleen is de vraag, gaat hij de hype waarmaken of niet? 1 IF voor hem en ik zie zijn OTW zo naar de 800k doorschieten omdat hij als de nieuwe verlosser gezien gaat worden.

• RonaldMuijs
Ik vind zijn prijs belachelijk hoog. Zodra zijn normale kaart uit is gaat die naar mijn mening sws zakken. Nu is het de enige versie en is die zeldzaam maar over 2 weekjes gebruikt gewoon iedereen zijn gouden en inform dus ik had hem direct weggedaan. Voor die prijs koop je 2 a 3 auba's terug. Nou ik verwacht niet dat die beter is als auba

• MrMistral
Bean77 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 10:43:
[...]

De hype factor is nu wel erg groot.
Alleen is de vraag, gaat hij de hype waarmaken of niet? 1 IF voor hem en ik zie zijn OTW zo naar de 800k doorschieten omdat hij als de nieuwe verlosser gezien gaat worden.
Haha! "Verlosser" :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ThdsvpIaxIwhr585ZGbQAqKv/full.jpg

Ik had wat meer verwacht... N'Zonzi ziet er nog wel goed uit. Ben benieuwd. Iemand ervaring met hem?

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-11 13:46
Wat is dat voor pack?
Speelt bij mij zeer goed als middelste cm in een 4-3-2-1 formatie. Met een shadow kaart vrij veel balverlies door pases maar met een catalyst is het echt een beest nu.

Edit:

Ik zie dat hij zonder catalyst ook al 95 short passing heeft 8)7 Toch vind ik hem fijner spelen met catalyst :+

[ Voor 27% gewijzigd door Vissert op 10-02-2017 11:02 ]

MrMistral schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 10:58:
[...]

Haha! "Verlosser" :+

[afbeelding]

Ik had wat meer verwacht... N'Zonzi ziet er nog wel goed uit. Ben benieuwd. Iemand ervaring met hem?
Laatste wedstrijd gezien? Als die er maandag tegen Bournemouth weer 2 maakt zie ik zo alle media lyrisch over hem worden :P "De wederopstanding van City dankzij Jesus".
Maar ja 500k zijn ook veel coins om mee te gokken.

• MrMistral
Maandelijkse WL reward.
Vissert schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:01:
Speelt bij mij zeer goed als middelste cm in een 4-3-2-1 formatie. Met een shadow kaart vrij veel balverlies door pases maar met een catalyst is het echt een beest nu.

Edit:

Ik zie dat hij zonder catalyst ook al 95 short passing heeft 8)7 Toch vind ik hem fijner spelen met catalyst :+
Haha good to know, zal ik dat eerst proberen :)
Ik ga 'm als cdm naast nainggolan posteren.
Bean77 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:02:
[...]

Laatste wedstrijd gezien? Als die er maandag tegen Bournemouth weer 2 maakt zie ik zo alle media lyrisch over hem worden :P "De wederopstanding van City dankzij Jesus".
Maar ja 500k zijn ook veel coins om mee te gokken.
Haha ja, moest lachen om je woordkeus :+

MrMistral schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:15:
[...]

Maandelijkse WL reward.

[...]

Haha good to know, zal ik dat eerst proberen :)
Ik ga 'm als cdm naast nainggolan posteren.

[...]

Of je moet echt langzaam opbouwen en veel domineren dan kan je misschien af met een kaartje met minder pace. Ik merk namelijk dat hij nog wel eens naar voren sneaked en wil dat hij wel op tijd terug is :+
MrMistral schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:15:

tsja zo gek zijn ze daar wel om het zo te gaan brengen ;) :+

• Fraaank
Made a noobmove :D Iemand is nu heel blij met Jesus voor 400k inplaats van 500k XD

Nu wel oranje Salah en Dybala kunnen kopen. Gaat voorlopig goed met de WL 5-1 momenteel.

• Luncatic12
  • Laatst online: 16-07 15:43
Alli POTM, goed gegokt met het inkopen van if shawcross, if trippier en spelers van MK dons!

• ErnstMid

ErnstMid

Luncatic12 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:34:
Alli POTM, goed gegokt met het inkopen van if shawcross, if trippier en spelers van MK dons!
sweeeheeeeeeeettttt

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-11 13:46
Luncatic12 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:34:
Als EA niet weer eens iets anders verzint >:)

• Luncatic12
  • Laatst online: 16-07 15:43
Joster schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:38:
[...]

Als EA niet weer eens iets anders verzint >:)
Mijn verwachting is:
- heel team van Spurs (met enkele IF's) of 84 rating dat je wel if kaarten nodig hebt.
- team MK Dons
- 84+ engels rated team (mogelijk met IF)
- PL team alle nationaliteiten (of league one waar Alli voorheen in heeft gespeeld)

• Fraaank
Ben benieuwd! Net nog even snel IF shawcross en trippier gehaald!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-11 15:17
Fraaank schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:45:
Ben benieuwd! Net nog even snel IF shawcross en trippier gehaald!
Zie net dat de bin van IF trippier van 22k naar 11k is gegaan, zijn die requirements al uitgelekt ofzo?

• Mr Hackenbacker
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11 11:39
Na twee wedstrijden WL is mijn geheugen weer opgefrist voor wat betreft de reden waarom ik het niet speelde. Wat een bedenkelijk niveau, om maar niet te spreken over de originaliteit van de teams.

Dan maar occasioneel een potje seizoenen.

Gaude et aude

• ErnstMid

ErnstMid

Dons: 2 spelers van Dons - 11 efl league one - rating 67 - team chem 100
spurs: 4 spurs spelers - max 6 zelfde league - rating 83 - chem 95
dele: 2 watford - 2 chelsea - 1 man city - 11 premier league - rating 83 - chem 100
england: 11 england players - minimaal 3 gold - chem 100

Edit: op de mobiele app krijg je nu bij het vullen van sbc's niet meer eerst al je leenspelers te zien, hele chille toevoeging _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door ErnstMid op 10-02-2017 12:54 ]

Pagina: 1 ... 118 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.