Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-11 20:13
ErnstMid schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:53:
Dons: 2 spelers van Dons - 11 efl league one - rating 67 - team chem 100
spurs: 4 spurs spelers - max 6 zelfde league - rating 83 - chem 95
dele: 2 watford - 2 chelsea - 1 man city - 11 premier league - rating 83 - chem 100
england: 11 england players - minimaal 3 gold - chem 100

Edit: op de mobiele app krijg je nu bij het vullen van sbc's niet meer eerst al je leenspelers te zien, hele chille toevoeging _/-\o_
Lol die Dons spelers krijg je gewoon niet te pakken. Bots zijn aardig actief...

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Protax schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 13:01:
[...]

Lol die Dons spelers krijg je gewoon niet te pakken. Bots zijn aardig actief...
blij dat ik er al een paar gekocht had ;)
Ambianz schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:51:
[...]

Zie net dat de bin van IF trippier van 22k naar 11k is gegaan, zijn die requirements al uitgelekt ofzo?
Nah, maar hij is zowel brits als een spurs speler en een veilige investering omdat hij vrijwel voor discard ging.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Protax
ErnstMid schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 13:05:
[...]

blij dat ik er al een paar gekocht had ;)
Die twee dons spelers heb ik, maar nu de rest nog... Lukt niet om zilverse spelers te kopen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Protax
Alweer onmogelijk voor een normaal bedrag...

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:13
Protax schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 13:08:
[...]

Alweer onmogelijk voor een normaal bedrag...
Eerlijk gezegd lijkt hij me niet zo heel moeilijk, maar ik heb dan ook zat spelers in m'n club voor dit soort dingen.

Dons en England al gedaan. Die andere moet ik spelers voor kopen, maar ik hou het toch bij deBruyne.

• ErnstMid

ErnstMid

Amelandbor schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 13:11:
[...]

Eerlijk gezegd lijkt hij me niet zo heel moeilijk, maar ik heb dan ook zat spelers in m'n club voor dit soort dingen.

Dons en England al gedaan. Die andere moet ik spelers voor kopen, maar ik hou het toch bij deBruyne.
Ik ga ook helemaal niks doen met die alli dus pak puur de handelwinst met deze :) Dat kan hier wel aardig gelukkig.

• Amelandbor
Ze gaan wel hard die Tottenham spelers, Vertonghen even voor 8k verkocht :)

• ErnstMid

ErnstMid

Amelandbor schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 13:24:
Ze gaan wel hard die Tottenham spelers, Vertonghen even voor 8k verkocht :)
Ik zit echt te genieten van mijn transferlijst _/-\o_ Tottenham/Dons FTW _/-\o_
Roept u maar.

Wat is dit?
1. Rode kaart, laatste verdediger haalt doorgebroken speler neer
2. Gele kaart, want er waren nog genoeg verdedigers in de buurt.
3. Gewoon een overtreding verder niks aan de hand.
4. Hoezo overtreding? Het is een schwalbe en vrije trap voor de tegenstander

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=x8pOZvBCdOM]

spoiler:
Optie 3 dus volgens EA logica, vervolgens in de counter daarop de beslissende goal tegen. 8)7

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 13:37:
Roept u maar.

Wat is dit?

[video]

spoiler:
Optie 3 dus volgens EA logica, vervolgens in de counter daarop de beslissende goal tegen. 8)7
Ik mis optie 5, niets aan de hand, spel gaat gewoon door.

Bossie schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 14:32:
[...]

Ik mis optie 5, niets aan de hand, spel gaat gewoon door.
Had ik aangedacht, maar Dybala liep al met de bal ;) Was lastig te knippen omdat gelijk bleek dat de scheids al gefloten had.
Ik heb WL maar voor vandaag gedag gezegd. Wat een spel.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• ErnstMid

ErnstMid

Bean77 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 14:36:
[...]

Had ik aangedacht, maar Dybala liep al met de bal ;) Was lastig te knippen omdat gelijk bleek dat de scheids al gefloten had.
Ik heb WL maar voor vandaag gedag gezegd. Wat een spel.
Wat is er zo anders aan WL? Ik heb t nog nooit gespeeld... hoor er best vaak mensen over. Zoveel PTB etc.?
ErnstMid schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 14:40:
[...]

Wat is er zo anders aan WL? Ik heb t nog nooit gespeeld... hoor er best vaak mensen over. Zoveel PTB etc.?
Ach dit voorbeeld heeft per saldo niks met WL te maken hoor, dat is gewoon de EA gameplay.

WL is hetzelfde als online divisies. Maar het niveau is zeg maar globaal divisie 3 en hoger, dus bijna altijd goede tegenstanders, kleine foutjes worden vaak direct afgestraft. PTB valt overigens nog wel mee sinds EA de handmatige formaties eruit heeft gehaald.

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 15:43
Alli binnen! Heeft me alsnog een kleine 140k gekost....
Gelukkig heb ik nu nog een hoop spelers waar ik al in had geïnvesteerd die rijp zijn voor verkoop

• Daniel221
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-10 06:31
Bean77 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 13:37:
Roept u maar.

Wat is dit?

[video]

spoiler:
FIFA kennende zal het wel optie 3 zijn geweest.. :+

EDIT: Zie nu de spoiler pas 8)7

• El Profesor
  • Laatst online: 21-11 20:23
Wat is Ribery een beest zeg. Eerste wedstrijd redelijk dreigend en een assist. Tweede wedstrijd compleet onzichtbaar (speelde als een krant tegen een bizar goed team). Derde wedstrijd niet te stoppen, goal en twee assists. Het is een beetje als op een wild paard leren rijden.

I like how you keep the mouse running...

• El Profesor
Ik hoop echt dat EA die longshots nog patcht. Speelde tegen SBC Suarez die schoot er even 3 van rond de 16 in met 2 vingers in zijn neus.

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Exodus FC schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 15:25:
Ik hoop echt dat EA die longshots nog patcht. Speelde tegen SBC Suarez die schoot er even 3 van rond de 16 in met 2 vingers in zijn neus.
Precies dit. I kan er zelf niet mee scoren. Met skill games etc geoefend en dan lukt het wel aardig maar in game ram ik ze altijd de tribune in. Dus ik doe ze haast tot niet en dan ben je de hele wedstrijd aan het creeren en dan besluit je tegenstander een keer vanaf 35 meter het schietknopje in te drukken en boem... 8)7

Slechtste WL start tot nu toe ook verbeterd. 5-7...
RonaldMuijs schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 15:33:
[...]

Precies dit. I kan er zelf niet mee scoren. Met skill games etc geoefend en dan lukt het wel aardig maar in game ram ik ze altijd de tribune in. Dus ik doe ze haast tot niet en dan ben je de hele wedstrijd aan het creeren en dan besluit je tegenstander een keer vanaf 35 meter het schietknopje in te drukken en boem... 8)7

Slechtste WL start tot nu toe ook verbeterd. 5-7...
Elke longshot gaat er simpelweg in als hij diagonaal word ingeschoten vanaf randje zestien, maar dan vanaf de "zijkant" van het doel.

Had dit met SIF Donnaruma, Courtois en met De Gea, alsof een keeper altijd vanuit stilstand naar de de bal duikt om vervolgens meteen als een blok naar de grond te vallen.

Mogen ze idd wel eens fixen, tenzij ik dit truukje zelf ook leer, dan mag het blijven O-)

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Volgens mij is mijn Dybala kapot. Normaal word ik altijd gesloopt door die gozer en bij mij schiet hij balletjes alsof die bal 10 kilo weegt... Zit erover te denken om hem om te ruilen voor SIF Brozovic.

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-11 09:09
Fraaank schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 15:59:
Volgens mij is mijn Dybala kapot. Normaal word ik altijd gesloopt door die gozer en bij mij schiet hij balletjes alsof die bal 10 kilo weegt... Zit erover te denken om hem om te ruilen voor SIF Brozovic.
Mijn Dybala ook. Zijn schoten waren altijd meedogenloos en 9 vd 10 keer een goal en nu is het drama.

PSN: MrMistral

• El Profesor
MrMistral schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 16:27:
[...]

Mijn Dybala ook. Zijn schoten waren altijd meedogenloos en 9 vd 10 keer een goal en nu is het drama.
Is hij nerfed?

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-11 00:54
Het is geen LoL

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-11 15:43
Haha hele teams worden generfed in WL :+
Is er niet simpelweg weer stevige inputlag aangezien het vrijdag is ?

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
Mijn vijfde wedstrijd tegen Go Ahead Eagles staat nu ook online jongens!

YouTube: Ian ter Schuur - Mitchel Denkers | Go Ahead Eagles - ADO Den Haag | ...

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

• MrMistral
Haha nee idd! Maar schieten is iig anders, kan alleen niet de vinger op de zere plek leggen.
Bossie schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 17:13:
[...]

Is er niet simpelweg weer stevige inputlag aangezien het vrijdag is ?
Dat sowieso ook. Maar heb daar eigenlijk altijd last van behalve midden in de nacht en vroeg in de ochtend... magoed, WL lijkt echt een compleet andere fifa de laatste maand ofzo 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door MrMistral op 10-02-2017 17:46 ]

• RonaldMuijs
inhoud verwijderd

[ Voor 95% gewijzigd door RonaldMuijs op 11-02-2017 17:45 ]

• Spacejockey
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-11 22:19
Ik heb nu de Feyenoord, Ajax en PSV SBC's gedaan voor goedkope pakjes, is het het waard om de rest ook te doen voor De Jong? Misschien wel leuk voor een eredivisie fitness team.

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-11 00:54
Go Ahead pakt er ook weinig van.. Moest gewonnen worden!

• Protax
Spacejockey schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 17:54:
Ik heb nu de Feyenoord, Ajax en PSV SBC's gedaan voor goedkope pakjes, is het het waard om de rest ook te doen voor De Jong? Misschien wel leuk voor een eredivisie fitness team.
Ik ben daar ook aan begonnen, maar ik heb niet echt het idee dat het loont.
Heb het volgende gedaan, buiten de standaard SBC's de afgelopen dagen:

Afbeeldingslocatie: https://5-t.imgbox.com/1GLC3wEV.jpg

Echter nog niets bijzonders uit de pakjes gehaald, en amper nog coins over.
RonaldMuijs schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 17:47:
[...]

Jaloers op die knul zijn tieten. Zo zoek ik ze nou bij een meid
Ik wilde nog een lullige opmerking naar je maken (wie kaatst kan de bal verwachten), maar ik doe het niet. In het algemeen is het niet zo nodig en ook niet zo chique om zulke opmerkingen te maken. Voegt niks toe, draagt nergens aan bij (ook het liken overigens niet, door een e-sporter nog wel). Bovendien heeft hij het al moeilijk genoeg dat mensen bij GAE dachten dat hij echt fifa17 kan spelen. >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 10-02-2017 18:45 ]

• Fraaank
MrMistral schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 16:27:
[...]

Ah gelukkig ben ik niet de enige! Heb hem weer verkocht. Momenteel 11-4 in WL. Hoop voor het eerst elite te halen (PC)
Bean77 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 11:23:
Ik speel met deze teams momenteel 4321
1e team: https://www.futbin.com/17/squad/950727
2e team: https://www.futbin.com/17/squad/993654

Qua custom tactics niet erg spannend.
70 40 ORG / 65 40 70 FF / 45 60 40 COV

player instructies zijn verdedigend wel iets anders:
Backs: stay back + conservatieve onderscheppingen
centrale verdedigers: conservatieve onderscheppingen
centrale middenvelder: stay back
LF/RF: get in behind + press back line
ST: Stay central, get in behind + press back line.
Eerste 4 potjes WL verloren helaas met steeds minimaal verschil, voornamelijk door een leuke combinatie van inputlag en pech.

Zojuist eerste overwinning binnengehaald met de custom, aangenaam verrast door de controle die deze geeft, maar ook omdat het ondanks 70 buildup helemaal geen ping pong is :+

Dadelijk nog maar eens 10 met deze doen :)

Bossie schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 19:23:
[...]

Eerste 4 potjes WL verloren helaas met steeds minimaal verschil, voornamelijk door een leuke combinatie van inputlag en pech.

Zojuist eerste overwinning binnengehaald met de custom, aangenaam verrast door de controle die deze geeft, maar ook omdat het ondanks 70 buildup helemaal geen ping pong is :+

Dadelijk nog maar eens 10 met deze doen :)
De kunst lijkt hem te zijn door ondanks de instellingen wel de tijd te nemen op het middenveld zodat andere spelers zich beter gaan vrijlopen. Het "te snel/direct" willen spelen en combineren zorgt vaak dat je vastloopt.

• Spacejockey
Protax schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 18:29:
[...]

Ik ben daar ook aan begonnen, maar ik heb niet echt het idee dat het loont.
Heb het volgende gedaan, buiten de standaard SBC's de afgelopen dagen:

*knip*

Echter nog niets bijzonders uit de pakjes gehaald, en amper nog coins over.
Ik denk dat ik de rest ook maar niet ga doen, op PC zijn veel silvers idioot duur. Ik heb ook de hybrid nations gedaan en die loont wel. Zelfs als je daar alleen maar rotzooi uit zou krijgen zou je er waarschijnlijk nog geld op verdienen.

[ Voor 7% gewijzigd door Spacejockey op 10-02-2017 19:54 ]

• Protax
Spacejockey schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 19:53:
[...]

Ik denk dat ik de rest ook maar niet ga doen, op PC zijn veel silvers idioot duur. Ik heb ook de hybrid nations gedaan en die loont wel. Zelfs als je daar alleen maar rotzooi uit zou krijgen zou je er waarschijnlijk nog geld op verdienen.
Ja, al die standaard dingen heb ik al gedaan.
Dacht dat het misschien zou lonen om als die goedkope SBC's te doen van Frankrijk / Spanje etc., maar ik heb werkelijk nog niets uit de pakjes gehaald.

:(

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik heb zojuist voor 250k atletico en barca bij elkaar gesprokkeld, nu alleen real nog en dan is sbc Suarez binnen. Heb alleen al mijn geld in spelers zitten, dus even kijken wie eerst weg mag. Heb vest veel PL if's, maar die verkoop ik liever volgende week

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• ErnstMid

ErnstMid

Sinds die Alli SBC 100k rijker, lang niet gek :) Dit mag nog wel even doorzetten, dan maar s Alaba, Lahm of Lewandowski halen.

@RonaldMuijs / Bean77 eensch met Bean - beetje flauw en onnodig.

• Spacejockey
Vandaag voor het eerst eens geluk met het openen van pakjes, allemaal dankzij de SBC's. Eerst een oranje Mane en nu weer een IF Torres. Ook nog een Amrabat die direct voor 10000 verkocht werd dankzij de Alli SBC.

[ Voor 72% gewijzigd door Spacejockey op 10-02-2017 21:02 ]

• Protax
Spacejockey schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 20:59:
Vandaag voor het eerst eens geluk met het openen van pakjes, allemaal dankzij de SBC's. Eerst een oranje Mane en nu weer een IF Torres. Ook nog een Amrabat die direct voor 10000 verkocht werd dankzij de Alli SBC.
GZ, misschien moet ik toch maar door blijven gaan dan...

• Spacejockey
Bedankt, ik heb Torres wel per ongeluk voor 10k minimum bid op de transfermarkt gezet, dus nu maar hopen dat er een beetje op geboden wordt.

Edit: Ik ben dom, dacht dat Torres veel meer waard was.

[ Voor 17% gewijzigd door Spacejockey op 10-02-2017 21:30 ]

• MrMistral
Bean77 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 19:30:
[...]

De kunst lijkt hem te zijn door ondanks de instellingen wel de tijd te nemen op het middenveld zodat andere spelers zich beter gaan vrijlopen. Het "te snel/direct" willen spelen en combineren zorgt vaak dat je vastloopt.
Klopt als een bus!

Yep, speelt lekker to nu toe, lekker rustig opbouwen en dan doorschuiven. Beide wingers hebben tries to beat defensive line wat ook heerlijk in de omschakeling is.

Iemand hier die Alli al heeft?
Enneh, waar blijven de winterupgrades :|

• Fraaank
*insert gevloek hier* net laatste 2 wedstrijden verloren en Elite gemist op 1 overwinning. Nu op naar een BPL-team voor volgende week. Eerst morgen SBC Alli scoren!

• Ferra
  • Niet online
Wat zijnnou sbc's? En wat bedoelen jullie met voor 250K atletico bij elkaar gespeeld?

• Amelandbor
Was een beetje sbc's aan het doen waar ik maar een paar nodig had. Komt er uit zo'n pakje ineens pogba lopen.

Nu maar Neuer gehaald als keeper en Payet weer op de linkerflank gezet. Pogba was een mogelijkheid qua munten spenderen, nu op zoek naar een nieuwe aankoop.

• MrMistral
Ik zei net tegen mezelf: buiten de traagheid niet veel gekke dingen meegemaakt. Speel leuk voetbal, het niet makkelijk maar heb te nminste m'n team onder controle en plezier. 7 gewonnen, 1 verloren.

Die twee wedstrijden erop besloot EA even mij m'n ongelijk aan te tonen. De hoeveelheid shit die toen kwam bovendrijven is echt ongekend. Ongelooflijk. Tijd om naar bed te gaan.

• Spacejockey
Sbakker1982 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 23:16:
Wat zijnnou sbc's? En wat bedoelen jullie met voor 250K atletico bij elkaar gespeeld?
Squad building challenges. Elf spelers inleveren die aan bepaalde voorwaarden voldoen en daar krijg je dan beloningen voor, meestal pakjes.

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11 16:32
Gister alle SBC's van Luis Suarez gedaan, op Atletico, Real en Barcelona na. Pfoe, sommige zijn smerig gepricefixed.

Kreeg uit een pack IF Mertens en Walker. :9~ O+ Dat is toch prima, in principe gratis Suarez. Maar ik bewaar Mertens nog tot na de upgrade.

• Luncatic12
  • Laatst online: 16-07 15:43
Is er al zich op wanneer de upgrades eraan zitten te komen?
De verwachtingen waren eerste week van februari, maar toen kwam EA met een heel zooitje OTW's...
Gaat weer lekker EA, zojuist eerste twee potjes WL voor vandaag verloren:
- tweemaal tegengoal in de eerste 10 minuten omdat een verdediger de bal aanneemt ipv cleared ...
- 3 tegen goals uit de rebound
- 2 tegen goals direct na een goal waarbij de tegenstander opeens ongrijpbaar is totdat de bal erin zit
- een penalty tegen in verlenging omdat de tegenspeler een skillmove doet tegen een verdediger aan

zucht

edit: inmiddels 5 ofzo in een rij door dit soort grappen.

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 11-02-2017 12:14 ]

• El Profesor
Wat is EA een naar bedrijf zeg. Koop ik 2 zilveren teams om lekker met zilver te spelen, eerste wedstrijd wordt ik met mijn 72.5 ovr geloot aan een 85 ovr team. Denk misschien toeval dus ik match nog een keer, een 81 ovr team. Er is dus geen filter om met lower rated teams te spelen tegen elkaar. Gaat maar om 1 ding in FUT voor EA, zoveel mogelijk pakketjes verkopen. Gaat echt nergens over.

[ Voor 36% gewijzigd door El Profesor op 11-02-2017 13:24 ]

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Exodus FC schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 12:27:
Wat is EA een naar bedrijf zeg. Koop ik 2 zilveren teams om lekker met zilver te spelen, eerste wedstrijd wordt ik met mijn 72.5 ovr geloot aan een 85 ovr team. Denk misschien toeval dus ik match nog een keer, een 81 ovr team. Er is dus geen filter om met lower rated teams te spelen tegen elkaar. Gaat maar om 1 ding in FUT voor EA, zoveel mogelijk pakketjes verkopen. Gaat echt nergens over.
Ik denk dat ze ook naar je historie kijken en niet alleen tegen welk team je speelt.

Vaak worden de teams met de duurste spelers bestuurd door de slechtste spelers, ik heb ook net de SBC Suarez binnen :P
Hij heeft overigens nog geen last van aanpassingsproblemen, als sub in 3 wedstrijden 4 goals en dan was ie nog slordig in de afronding van de ballen die koning Musa _/-\o_ hem gaf.

WL geeindigd als goud 2, gisteravond was echt een drama.
Gelukkig zojuist nog wel met een 6-0 kunnen eindigen, nu maar eens kijken of ik een team met Suarez in de basis kan maken.

Logisch toch, je word geloot op basis van elo, niet op je team rating.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Die prijzen van de OTW beginnen al een beetje te stijgen.
Wachten is nu tot er eentje een IF krijgt, heb er een stuk of 14.

Die OTW Kante is trouwens echt wel een beest, staat bij mij in de basis bij mijn PL en franse team.
Ook de Gea maakt echt verschil tov Buttland

• Protax
Skann schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 10:31:
Gister alle SBC's van Luis Suarez gedaan, op Atletico, Real en Barcelona na. Pfoe, sommige zijn smerig gepricefixed.

Kreeg uit een pack IF Mertens en Walker. :9~ O+ Dat is toch prima, in principe gratis Suarez. Maar ik bewaar Mertens nog tot na de upgrade.
Damn, wat een mazzel. Ik ben voor de fun al die SBC's aan het doen, die vrij goedkoop zijn te doen.
Maar heb echt nog geen enkele IF uit de pakjes... :|

• El Profesor
Bossie schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 13:28:
[...]

Logisch toch, je word geloot op basis van elo, niet op je team rating.
Echt logisch vind ik het niet, als je met normale teams speelt dan wordt je ook geloot aan gelijke teams. Als ik met LA Galaxy speel normale divisies speel ik nooit tegen Madrid, Bayern, Barca, etc.

Exodus FC schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 14:37:
[...]

Echt logisch vind ik het niet, als je met normale teams speelt dan wordt je ook geloot aan gelijke teams. Als ik met LA Galaxy speel normale divisies speel ik nooit tegen Madrid, Bayern, Barca, etc.
Met normaal bedoel je offline?

• El Profesor
Bossie schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 14:44:
[...]

Met normaal bedoel je offline?
Online divisies, dus geen FUT.

• RonaldMuijs
Bean77 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 18:45:
[...]

Ik wilde nog een lullige opmerking naar je maken (wie kaatst kan de bal verwachten), maar ik doe het niet. In het algemeen is het niet zo nodig en ook niet zo chique om zulke opmerkingen te maken. Voegt niks toe, draagt nergens aan bij (ook het liken overigens niet, door een e-sporter nog wel). Bovendien heeft hij het al moeilijk genoeg dat mensen bij GAE dachten dat hij echt fifa17 kan spelen. >:)
Had het niet moeten zeggen. Ik heb mijn karma al ontvangen. 13-13 atm uit weekend league alle gelijk waardige potjes valle nniet echt mijn kant op. Dit wordt denk mijn slechste weekend league. Hoop er nog goud 2 van te maken maar moet dan wel 8 van de laatste 14 winnen. En dat wordt hem denk niet.

OTW Pjanic gekocht voor 99k op xbox. 3 games 3 goals en 2 assist. Zijn NIF speelde al goed maar ik voel echt een verbetering. Hoop dat ik deze lijn door kan trekken.

• ErnstMid

ErnstMid

Ik zie de link tussen je eerste opmerkingen en het pakketjes kopen niet echt. Het is wel een hype om zo op Ea te zeiken zeg. Laat dat toch lekker achterwege of ga naar reddit. Voegt ook niks toe hier.

Iemand ervaring met muller op een cm plek in een 4321? Heb nu een voorhoede met reus auba robben en moet dsarachter bedenken wat ik met mn middenveld wil...
Heb Muller sbc, thiago If, kimmich totgs, vidal, sanches en nog kante...
RonaldMuijs schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 17:48:
[...]

Had het niet moeten zeggen. Ik heb mijn karma al ontvangen. 13-13 atm uit weekend league alle gelijk waardige potjes valle nniet echt mijn kant op. Dit wordt denk mijn slechste weekend league. Hoop er nog goud 2 van te maken maar moet dan wel 8 van de laatste 14 winnen. En dat wordt hem denk niet.

OTW Pjanic gekocht voor 99k op xbox. 3 games 3 goals en 2 assist. Zijn NIF speelde al goed maar ik voel echt een verbetering. Hoop dat ik deze lijn door kan trekken.
Het is makkelijk te zeggen maar probeer het niet te forceren. Hoewel de druk groot is om alle potjes te spelen etc, dan heb je nog nergens garantie op. Kijk maar naar de laatste pack opening van Gorilla op youtube. 11 TOTW's en geen Belgische gast ertussen. Bovendien leveren packs toch niet meer op wat ze de eerste maanden nog wel opleverden.

Ik maak me allang niet meer te druk over. Ik laat EA niet bepalen wat ik moet doen, ik doe lekker wat ik zelf wil en leuk vind :)

• RonaldMuijs
Bean77 schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 18:09:
[...]

Het is makkelijk te zeggen maar probeer het niet te forceren. Hoewel de druk groot is om alle potjes te spelen etc, dan heb je nog nergens garantie op. Kijk maar naar de laatste pack opening van Gorilla op youtube. 11 TOTW's en geen Belgische gast ertussen. Bovendien leveren packs toch niet meer op wat ze de eerste maanden nog wel opleverden.

Ik maak me allang niet meer te druk over. Ik laat EA niet bepalen wat ik moet doen, ik doe lekker wat ik zelf wil en leuk vind :)
Maar op 1 of andere manier hou ik wel echt van WL. Ik merk dat ik er beter van wordt. En continu seizoenen gaat een beetje vervelen. En met alleen het prijzen geld verdien je al bijna net zoveel als divisies en dan heb ik nog gratis packs.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Sinds de eisen voor kwalificatie veranderd zijn voor pc, heb ik geen kwalificatietoernooi tijdens de week hoeven spelen, die spanning mis ik wel een beetje. Kan can WL wel genieten, alleen jammer dat ik zo wisselvallig ben. Rewards zijn idd wel goed. Speel nu door de week alleen divisies, sta sinds de dip na de grote update eindelijk weer in div. 1, deze nu maar eens winnen

Gabbiadini gaat ook lekker, jammer genoeg zijn OTW voor de laatste sbc gebruikt..

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-11 15:17
Mensen, toch even jullie hulp. Ik twijfel eigenlijk tussen de 2 onderstaande teams. Teams zijn compleet anders i know maar vandaar ook de struggles, 41212 wide garandeert mij veel goals, maar ook veel goals tegen vandaar nu 41212 narrow gekozen. Kom af van een 4321 serie a team en wil wat meer power in mn team.

Heb voorheen nooit aan de bundesliga gedacht omdat auba/vidal/lewan etc te duur waren maar dat lijkt nu toch een serieuze optie te worden.

Iemand suggesties/tips? Punt is ook dat eenmaal gekocht je niet echt terug kunt ivm die 5%. Speelstijlen zijn natuurlijk totaal verschillend door de opstelling, maar sta wel op en voor wat verandering..

premier league
https://www.futbin.com/17/squad/1650270

bundesliga
https://www.futbin.com/17/squad/1730552
ErnstMid schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 17:55:
[...]

Ik zie de link tussen je eerste opmerkingen en het pakketjes kopen niet echt. Het is wel een hype om zo op Ea te zeiken zeg. Laat dat toch lekker achterwege of ga naar reddit. Voegt ook niks toe hier.

Iemand ervaring met muller op een cm plek in een 4321? Heb nu een voorhoede met reus auba robben en moet dsarachter bedenken wat ik met mn middenveld wil...
Heb Muller sbc, thiago If, kimmich totgs, vidal, sanches en nog kante...
Speelde zojuist tegen een 4411 team, met Muller als CF en Kante / Sanchez als CMs, misschien dat kun je dat eens proberen om die spelers allemaal een plekje te kunnen geven.

@Ronaldmuijs, ik zit nu op 9/21, gisteravond de eerste 5 ofzo verloren en vandaag ook weer.
Merendeels gewoon echt pech, aangezien vrijwel elke nederlaag met een goal verschil was.

Tussendoor even pauze genomen en POTM Alli gehaald, hij speelt echt veel beter dan zijn stats doen vermoeden :P

OTW handelaars, tijd on Mane te gaan verkopen.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-11 16:33
MANE JACKPOT ALLES!!
Wat een inputlag fout van Dyer.

• Lekkerboeie86
Ik heb er gewoon 7 gekocht vorige week. Ben benieuwd hoe hoog hij gaat stijgen.
Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 18:50:
Ik heb er gewoon 7 gekocht vorige week. Ben benieuwd hoe hoog hij gaat stijgen.
Ik zou ze nu meteen weg doen :)

• Lekkerboeie86
Bossie schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 18:53:
[...]

Ik zou ze nu meteen weg doen :)
Hij krijgt minimaal een 85 rating he.. Dus 350K is niet eens ondenkbaar.
Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 18:54:
[...]

Hij krijgt minimaal een 85 rating he.. Dus 350K is niet eens ondenkbaar.
Yep, het zijn inmiddels twee dus het is wel een zekerheidje geworden.

• Spacejockey
Iemand nog tips voor mijn La Liga team? Behalve dan de standaard elite aanvallers die ik niet kan betalen, heb zo'n 200k.

https://www.futbin.com/17/squad/1731057

[ Voor 4% gewijzigd door Spacejockey op 11-02-2017 19:02 ]

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Meestal is de prijs bij de hype het grootst, maar de markt is wel aardig onvoorspelbaar met vlagen.

Overigens wordt Tottenham wel helemaal ingemaakt zeg. Lloris is wel lekker bezig.

• Lekkerboeie86
Casual Ruud schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 19:03:
Meestal is de prijs bij de hype het grootst, maar de markt is wel aardig onvoorspelbaar met vlagen.

Overigens wordt Tottenham wel helemaal ingemaakt zeg. Lloris is wel lekker bezig.
Het is erg lastig om zijn prijs in te schatten. Maar als hij 85 of 86 krijgt gaat het een erg duur kaartje worden. Zijn OTW kost nu al 300K. Ik verwacht eigenlijk dat de prijs nog hoger gaat worden maar, wil ook niet teveel risico nemen :p

Maak nu al 1 miljoen winst op 7 kaartjes. 8)

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Ben benieuwd of ie over de tott Afrika heen gaat, deze heb ik als untradable uit de sbc, dus hij moet wel echt veel beter worden, anders tik ik de otw af

Had ook nog een IF, ivm de spring upgrades, maar daar heb ik het verlies maar genomen

[ Voor 22% gewijzigd door peeweeherman op 11-02-2017 19:52 ]

• RonaldMuijs
SCHEIZE! Ik had 10k te weinig voor zijn OTW dus maar zijn IF gehaald. Gaat vannacht toch maar mijn teampje verlaten.

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Inmiddels 18/30 met nogal wat pech. Morgen nog 3 wins erbij en dan kan ik volgende week mijn teampje versterken met Potm Alli en Sif Coleman ipv Matic en if Trippier.

Iemand al gespeeld met Potm Alli als CM? Lijkt me een soort Pogba zonder skills.
RonaldMuijs schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 19:54:
[...]

SCHEIZE! Ik had 10k te weinig voor zijn OTW dus maar zijn IF gehaald. Gaat vannacht toch maar mijn teampje verlaten.
10k te kort? Dan verkoop je toch gewoon wat discard spelers? Ik zou niet snel een grote aankoop mislopen op 10k.

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
ik heb hem 'helaas' untradeable, dus geen winst, maar wel een heerlijk kaartje rijker :D
Casual Ruud schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 22:36:
Inmiddels 18/30 met nogal wat pech. Morgen nog 3 wins erbij en dan kan ik volgende week mijn teampje versterken met Potm Alli en Sif Coleman ipv Matic en if Trippier.

Iemand al gespeeld met Potm Alli als CM? Lijkt me een soort Pogba zonder skills.
Ik heb hem vanmiddag gehaald, hij speelt onopvallend goed als CM, en draagt aanvallend ook veel bij.
Speel hem als middelste CM in 4321 met een Artist kaartje.

• El Profesor
ErnstMid schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 17:55:
[...]

De link die ik bedoel is dat EA je niet rankt op teamrating (zoals ze dat bij online divisies wel doen). Je speelt altijd tegen hoog gerate teams, daardoor moet zelf ook een zo sterk mogelijk team hebben om de strijd aan te kunnen gaan. Ik vind het persoonlijk leuk om ook met minder sterke teams te spelen met spelers uit de Eredivisie, MLS, etc. Wat ik jammer vind is je opmerking dat ik hier maar dien te vertrekken, omdat mijn commentaar jou persoonlijk niet aanstaat. Het is niet dat ik hier dagelijks klaag over EA, het is een constatering die ik gister gedaan heb en het jammer vindt omdat EA spelers de ruimte niet geeft te genieten van een lager gerate team.

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 11:14
Exodus FC schreef op zondag 12 februari 2017 @ 08:39:
[...]

De link die ik bedoel is dat EA je niet rankt op teamrating (zoals ze dat bij online divisies wel doen). Je speelt altijd tegen hoog gerate teams, daardoor moet zelf ook een zo sterk mogelijk team hebben om de strijd aan te kunnen gaan. Ik vind het persoonlijk leuk om ook met minder sterke teams te spelen met spelers uit de Eredivisie, MLS, etc. Wat ik jammer vind is je opmerking dat ik hier maar dien te vertrekken, omdat mijn commentaar jou persoonlijk niet aanstaat. Het is niet dat ik hier dagelijks klaag over EA, het is een constatering die ik gister gedaan heb en het jammer vindt omdat EA spelers de ruimte niet geeft te genieten van een lager gerate team.
FUT is nu eenmaal competetief, in de Champions League gaat Real toch ook geen B-team opstellen omdat ze tegen een mindere tegenstander moeten?

En verwachten dat je met je zilveren team het hoogst haalbare gaat winnen is niet realistisch (voor de meerderheid ;)).

Misschien zou het wel leuk zijn als EA met een league kwam als de Europa League, voor ratings tot 75 ofzo maar persoonlijk doet me dat niks.

• El Profesor
Thomas18GT schreef op zondag 12 februari 2017 @ 09:51:
[...]

FUT is nu eenmaal competetief, in de Champions League gaat Real toch ook geen B-team opstellen omdat ze tegen een mindere tegenstander moeten?

En verwachten dat je met je zilveren team het hoogst haalbare gaat winnen is niet realistisch (voor de meerderheid ;)).

Misschien zou het wel leuk zijn als EA met een league kwam als de Europa League, voor ratings tot 75 ofzo maar persoonlijk doet me dat niks.
Vanuit dat perspectief is het logisch. Echter zie ik de logica van zilveren en bronzen kaarten dan niet. Ik was in de veronderstelling dat het jouw ultimate team is in een bepaalde klasse (brons, zilver, goud). Dat komt misschien ook wel omdat ik overgestapt van van PES naar Fifa. In PES had je teamlevels (1,2,3,4,5) en dan kon je kiezen om enkel tegen teams met een gelijk level te matchen. Ik heb voor mijzelf ondertussen de oplossing gevonden, mijn zilveren spelers staan te koop, FUT speel ik enkel met gouden kaarten en normale divisies met teams als LA Galaxy, etc. Zo heb ik het best van beiden.

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 11:14
Exodus FC schreef op zondag 12 februari 2017 @ 10:00:
[...]

Vanuit dat perspectief is het logisch. Echter zie ik de logica van zilveren en bronzen kaarten dan niet. Ik was in de veronderstelling dat het jouw ultimate team is in een bepaalde klasse (brons, zilver, goud). Dat komt misschien ook wel omdat ik overgestapt van van PES naar Fifa. In PES had je teamlevels (1,2,3,4,5) en dan kon je kiezen om enkel tegen teams met een gelijk level te matchen. Ik heb voor mijzelf ondertussen de oplossing gevonden, mijn zilveren spelers staan te koop, FUT speel ik enkel met gouden kaarten en normale divisies met teams als LA Galaxy, etc. Zo heb ik het best van beiden.
Ik vind de zilveren en bronzen kaarten ook vrij nutteloos.. Aan de andere kant zou het weer gek zijn als EA ze eruit zou laten. Daarnaast is het voor de "elite" wel leuk om met een zilveren team te spelen tegen topteams.

Die teamlevels klinken als een prima toevoeging, al ben ik wel benieuwd wat het doet met mijn 45 rated bankzitters?

• El Profesor
Thomas18GT schreef op zondag 12 februari 2017 @ 10:07:
[...]

Die teamlevels klinken als een prima toevoeging, al ben ik wel benieuwd wat het doet met mijn 45 rated bankzitters?
Die 45 rated spelers halen je teamlevel dan omlaag, of EA zou moeten raten op de 11 hoogst gewaardeerde spelers in je team. Zoals FUT nu is zou EA in principe al een filter kunnen toepassen met de keuze alleen te matchen tegen een team met een gelijk aantal sterren. Dan is de keuze 3 frisse wissels of een sterkere basis 11. Er natuurlijk wel een goede balans zijn, maar ik denk dat het voor mensen die graag brons en zilver spelen een geweldige toevoeging zou zijn.

Thomas18GT schreef op zondag 12 februari 2017 @ 10:07:
[...]

Ik vind de zilveren en bronzen kaarten ook vrij nutteloos.. Aan de andere kant zou het weer gek zijn als EA ze eruit zou laten. Daarnaast is het voor de "elite" wel leuk om met een zilveren team te spelen tegen topteams.

Om even in te haken, het is simpelweg raar dat deze optie idd niet bestaat.
De definitie van competitief kan verschillend interpreteert worden, maar het is simpelweg makkelijker te winnen met Real Madrid dan met South-End United, Ronaldo is simpelweg efficiënter dan Akinfenwe etc.

Ik heb dit jaar alleen maar FUT Online gespeeld, maar in FUT16 kon je ook tournaments spelen met verschillende entry criteria zoals bijvoorbeeld silver only, team max 76 rated etc. Het zou niet zou moeilijk moeten zijn om dit te implementeren voor Online game-play, daarnaast zou het ook een veel grotere uitdaging zijn door het beschikbare spelers materiaal in deze brackets.

Ik refereer overigens naar FUT16, omdat ik simpelweg dit nog niet bekeken heb in FUT17 en geen idee heb of hier veranderingen zijn geweest.

• RonaldMuijs
Sadio Mane gisterochtend voor 76k gehaald, scoort die er 2 en ik in paniek maar verkoop hem net voor 85,5k.

Snap niks van de markt dit jaar

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-11 15:43
Bossie schreef op zondag 12 februari 2017 @ 10:26:
[...]

Om even in te haken, het is simpelweg raar dat deze optie idd niet bestaat.
De definitie van competitief kan verschillend interpreteert worden, maar het is simpelweg makkelijker te winnen met Real Madrid dan met South-End United, Ronaldo is simpelweg efficiënter dan Akinfenwe etc.

Ik heb dit jaar alleen maar FUT Online gespeeld, maar in FUT16 kon je ook tournaments spelen met verschillende entry criteria zoals bijvoorbeeld silver only, team max 76 rated etc. Het zou niet zou moeilijk moeten zijn om dit te implementeren voor Online game-play, daarnaast zou het ook een veel grotere uitdaging zijn door het beschikbare spelers materiaal in deze brackets.

Ik refereer overigens naar FUT16, omdat ik simpelweg dit nog niet bekeken heb in FUT17 en geen idee heb of hier veranderingen zijn geweest.
Met WL heb je toch wel eens dat je alleen met een silver team die 2 dagen kan kwalificeren.

• Amelandbor
Wat is het weer een drama met de lag. Ik heb net de 18 gehaald om zeker te zijn qua kwalificatie, maar ik ga waarschijnlijk niet meer wedstrijden zo spelen.

En als het volgend weekend weer zo is dan blijft het bij seasons voor mij. Vrijdagavond en zaterdagochtend was het prima, daarna is het alleen maar waardeloze wedstrijden.
RonaldMuijs schreef op zondag 12 februari 2017 @ 11:39:
Sadio Mane gisterochtend voor 76k gehaald, scoort die er 2 en ik in paniek maar verkoop hem net voor 85,5k.

Snap niks van de markt dit jaar
Als met de winter upgrades zijn normale kaart een flinke boost krijgt, dan profiteren mogelijk daar ook zijn IF/OTW van. Genoeg spelers die daar op in spelen.

Amelandbor schreef op zondag 12 februari 2017 @ 12:45:
Wat is het weer een drama met de lag. Ik heb net de 18 gehaald om zeker te zijn qua kwalificatie, maar ik ga waarschijnlijk niet meer wedstrijden zo spelen.

En als het volgend weekend weer zo is dan blijft het bij seasons voor mij. Vrijdagavond en zaterdagochtend was het prima, daarna is het alleen maar waardeloze wedstrijden.
Hetzelfde hier, het *** gedeelte ligt er gewoon te dik op.
Had 11 games om 4 wins te halen voor gold 3, maar we zijn nu 8 nederlagen later ;)

Ik kan het prima hebben als ik simpelweg van een betere tegenstander verlies, maar het word een ander verhaal als het door andere dingen komt. Als opeens mijn passes de andere kant opgaan, Ibra geen bal meer richting doel krijgt of alleen maar paal/lat raakt tja ... de tegenstanders blijven uiteraard alles raak schieten, zelfs longshots van 40 meter afstand van de zijkant van het veld 8)7

Daarnaast is het aftellen voor de klassieke *** goal in de eerste of laatste minuten van een helft.

Misschien moet het aantal wedstrijden simpelweg naar beneden, de hoeveelheid tijd die hier in gaat zitten is het simpelweg niet waard, daarnaast zouden er minder wedstrijden, minder concurrent sessies zijn wat dus minder lag op zou moeten leveren.

• El Profesor
Iemand ervaring met verschillende 433 formaties? Ik merk dat 433-4 in hoge divisies en weekend league verdedigend te zwak is voor mijn type spel. Iemand ervaring met de klassieke 433 en 433-2?

• Amelandbor
Bossie schreef op zondag 12 februari 2017 @ 13:13:
[...]

Hetzelfde hier, het *** gedeelte ligt er gewoon te dik op.
Had 11 games om 4 wins te halen voor gold 3, maar we zijn nu 8 nederlagen later ;)

Ik kan het prima hebben als ik simpelweg van een betere tegenstander verlies, maar het word een ander verhaal als het door andere dingen komt. Als opeens mijn passes de andere kant opgaan, Ibra geen bal meer richting doel krijgt of alleen maar paal/lat raakt tja ... de tegenstanders blijven uiteraard alles raak schieten, zelfs longshots van 40 meter afstand van de zijkant van het veld 8)7

Daarnaast is het aftellen voor de klassieke *** goal in de eerste of laatste minuten van een helft.

Misschien moet het aantal wedstrijden simpelweg naar beneden, de hoeveelheid tijd die hier in gaat zitten is het simpelweg niet waard, daarnaast zouden er minder wedstrijden, minder concurrent sessies zijn wat dus minder lag op zou moeten leveren.
Ze moeten gewoon die hele laatste update wat mij betreft terugdraaien. Daarvoor had ik er weinig last van.

En wat minder wedstrijden zou relaxed zijn.

• Grecio
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-11 20:42
Ik vind het ook wel jammer dat fifa niet veel meer doet met zilveren en bronzen teams. Ik heb voor de lol dit teampie maar kan het amper gebruiken;

https://www.futbin.com/17/squad/1467328

Bij de laatste FUT die ik speelde (13, lol), kon je tenminste nog een tournooitje spelen tegen andere teams van dezelfde klasse.

PS: Lekker weekend zo, OTW Mane in mn team, en op 12 wins met nog 9 te gaan (PC).
Exodus FC schreef op zondag 12 februari 2017 @ 13:39:
Iemand ervaring met verschillende 433 formaties? Ik merk dat 433-4 in hoge divisies en weekend league verdedigend te zwak is voor mijn type spel. Iemand ervaring met de klassieke 433 en 433-2?
433-2 is altijd mijn favoriete formatie geweest, twee box to box middenvelders en een CDM erachter als stofzuiger.

• El Profesor
Bossie schreef op zondag 12 februari 2017 @ 13:59:
[...]

433-2 is altijd mijn favoriete formatie geweest, twee box to box middenvelders en een CDM erachter als stofzuiger.
Dan ga ik die eens proberen. Thanks!

Pagina: 1 ... 119 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.