Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Exodus FC schreef op zondag 12 februari 2017 @ 14:26:
[...]

Dan ga ik die eens proberen. Thanks!
433-5 werkt ongeveer hetzelfde, maar dan moet je wel een goede F9 vinden om het echt goed te kunnen uitvoeren.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

EA luck mee vandaag. 6 potjes mee vandaag met 3 tot 10 goals per wedstrijd. Je vraagt je echt af hoe sommigen zich ooit hebben kunnen kwalificeren hoor.
Nog 1 winst nodig voor zilver 2 en dan hou ik het denk ik wel voor gezien vandaag,

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
Welk TG zouden jullie Vidal geven?

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Ik speelde vanmiddag denk mijn beste wedstrijd, tegen een heel Engels team met 6(!) legends. Kansen over en weer en na 90 minuten 3-3 in de verlenging snel op 4-3 gekomen waarna hij heel erg aandrong en ik alleen maar moest verdedigen. Hij maakte in de 118e minuut 4-4 en toen konden we naar de strafschoppenserie.
Pak zijn eerste 2 maar mis er zelf ook 2 waarna ik zijn 9e penal weer pak en als nog de wedstrijd win :)
Niet goed voor mijn hart maar wel goed voor het zelfvertrouwen.
Slechte start gedeeltelijk goed gemaakt. Van 3-7 nu 16-14.

Hoop vanavond nog wat te spelen. 9/10 zal me wel niet lukken dus ik ga me richten op goud 2.

Iemand nog een goede rechtervleugel speler in de Bpl? Heb 170k beschikbaar.
RonaldMuijs schreef op zondag 12 februari 2017 @ 16:10:
Ik speelde vanmiddag denk mijn beste wedstrijd, tegen een heel Engels team met 6(!) legends. Kansen over en weer en na 90 minuten 3-3 in de verlenging snel op 4-3 gekomen waarna hij heel erg aandrong en ik alleen maar moest verdedigen. Hij maakte in de 118e minuut 4-4 en toen konden we naar de strafschoppenserie.
Pak zijn eerste 2 maar mis er zelf ook 2 waarna ik zijn 9e penal weer pak en als nog de wedstrijd win :)
Niet goed voor mijn hart maar wel goed voor het zelfvertrouwen.
Slechte start gedeeltelijk goed gemaakt. Van 3-7 nu 16-14.

Hoop vanavond nog wat te spelen. 9/10 zal me wel niet lukken dus ik ga me richten op goud 2.

Iemand nog een goede rechtervleugel speler in de Bpl? Heb 170k beschikbaar.
Rw of RF?
Als RF, werkte Gray IF voor mij prima, als RW zijn er meerdere opties (Shaqiri, Willian, Mahrez, Mkhiki)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• RonaldMuijs
Bossie schreef op zondag 12 februari 2017 @ 16:17:
[...]

Rw of RF?
Als RF, werkte Gray IF voor mij prima, als RW zijn er meerdere opties (Shaqiri, Willian, Mahrez, Mkhiki)
Ik speel nu weer 41212(2) met IF Gray en Lukaku, speelde eerste aantal wedstrijden 4321 met Martial, Lukaku en IF Mane. Maar Mane is nu weg en omdat ik Gray toch nog in de club had ben ik maar weer 41212 gaan spelen. Maar wil eventueel naar 4321 kunnen overstappen en dan moet ik dus een nieuwe RF. Heb zelf naar IF Walcott, IF Shaqiri en IF mhky gekeken. Maar weet niet echt wat ik er mee aan moet.
RonaldMuijs schreef op zondag 12 februari 2017 @ 16:39:
[...]

Ik speel nu weer 41212(2) met IF Gray en Lukaku, speelde eerste aantal wedstrijden 4321 met Martial, Lukaku en IF Mane. Maar Mane is nu weg en omdat ik Gray toch nog in de club had ben ik maar weer 41212 gaan spelen. Maar wil eventueel naar 4321 kunnen overstappen en dan moet ik dus een nieuwe RF. Heb zelf naar IF Walcott, IF Shaqiri en IF mhky gekeken. Maar weet niet echt wat ik er mee aan moet.
Gewoon Gray IF gebruiken als RF, werkt prima, zeker in de omschakeling.

• PetrCech_3
Welke OTW zouden jullie nu kopen als je 150k ter beschikking hebt om mee te klooien?

• RonaldMuijs
PetrCech_3 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 17:38:
Welke OTW zouden jullie nu kopen als je 150k ter beschikking hebt om mee te klooien?
Ik heb Pjanic gehaald omdat ik zijn prijs super laag vind en hij bijna elke week speelt en een veel gebruikte middenvelder is.

• PetrCech_3
RonaldMuijs schreef op zondag 12 februari 2017 @ 18:03:
[...]

Ik heb Pjanic gehaald omdat ik zijn prijs super laag vind en hij bijna elke week speelt en een veel gebruikte middenvelder is.
Die heb ik al.. Speelt in mijn 1st team

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-11 09:09
Heuglijk feit: Lacazette IF heeft zojuist z'n 100e wedstrijd gespeeld en staat op 108 uit 100. Wat een heerlijke spits <3

PSN: MrMistral

Verwijderd

Ik ga alvast was save investeringen voor bijv Lukaka POTM doen :D Tegen het einde van de maand zijn de prijzen als flink gestegen, dus als je toch amper risico hebt, waarom niet.

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Jij bent er idd mooi op tijd bij, heeft hij deze maand al zoveel gepresteerd?

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Zo, Goud 2 gehaald zoals eigenlijk elke WL. Jammer dat het aan geluk lijkt te ontbreken, Goud 1 moet sowieso mogelijk zijn. Hopelijk ooit Elite 3.

Nu heb ik wat coins en zit ik te twijfelen op welke positie ik mijn team wil verbeteren. Voorin heb ik Sturridge en Vardy, met daarachter Eriksen als CAM.

Komende week kan ik Eriksen IF 87 rated halen ipv de huidige normale Eriksen. Of ik ga na 200 wedstrijden afstappen van Sturridge, en vervang deze met de oranje Son. Wat is volgens jullie de beste upgrade? Is oranje Son fijn?

PSN/Steam: Xamsix

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05:22
Ik vind motm son de beste spits die ik dit jaar heb gespeeld. Loopt ruim 1 op 1 online in WL en Seasons D2 voor mij. Stuk beter dan potm Ibra, if Gray en sif Benteke. Die longshots en finesseshots icm 5*wf zijn echt te goed.
Iemand op de PS4 zin in een potje?

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Xamsix schreef op zondag 12 februari 2017 @ 18:55:
Wat is volgens jullie de beste upgrade? Is oranje Son fijn?
Koning Musa. heb je geld over voor Eriksen. Anders IF Defoe? Ik vind Son net even wat houteriger.

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-11 20:33
Bossie schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 18:33:
[...]

Moet vanavond zelf ook voetballen, dus veel tijd is er helaas niet.

Ben nu met deze aan het spelen:
https://www.futbin.com/17/squad/1622957

51212:
Speed:20 Passing:25 Free
Passing:25 Crossing:35 Shooting:30 Free
Pressure:50 Aggression:30 Team Width:40 Cover
ST-Up to you. I adjust from game to game
CAM-Come back on defense, Get into box, Free roam, Conservative
CMs-Stay back, Stay on edge
LWB/RWB- Always overlap, Aggressive
LCB/RCB-Stay back, Conservative
CB-Stay back, Aggressive

Speelt een beetje als 41212, maar de Wingbacks houden het veld breed en zijn vrijwel altijd aanspeelbaar.
De Agressive CB schuift een beetje door en is meer een CDM die meteen voor je verdediging staat, waarschijnlijk is iets voor een David Luiz (Koscielny is een untradeable).

Tegenstanders gaan uiteraard meteen vol op pressing als ze 5ATB zijn, maar in balbezit het niet als 5ATB.
Een tweede spits met Tries to Beat defensive line zou dit helemaal afmaken, Lukaku zou perfect passen bijvoorbeeld.
En, weet je al beter of dit goed werkt? Het idee bevalt me namelijk wel :)

• Xamsix
peeweeherman schreef op zondag 12 februari 2017 @ 19:56:
[...]

Koning Musa. heb je geld over voor Eriksen. Anders IF Defoe? Ik vind Son net even wat houteriger.
Nah die zijn allemaal vrij klein. Heb Vardy al als snelle speler voor achter de linies. Sturridge nu om een tweetjes mee op te zetten, maar gezien de stats van Son zoals passing en dergelijke lijkt me dat een betere optie.

• colorsone
  • Laatst online: 23-11 21:42
Kan iemand mij vertellen waarom mijn paasjes altijd onderschept worden? Dat een verdediger altijd voor mijn man komt. Als ze dat bij mij doen gebeurd er niks. Mijn verdediging blijft erachter staan ook al probeer ik hem er voor te zetten.

Tevens valt het mij ook op dat tegenstander altijd rustig rond kan tikken en mijn spelers er meters vanaf lopen. Terwijl ik amper kan paasen omdat er gelijk iemand op zit, als ik paas kan ik niet naar de bal toekomen en springt de tegenstander er vaak voor...

• Spacejockey
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-11 22:19
Mijn eerste walkout ooit! En het is....Fabregas :(

[ Voor 5% gewijzigd door Spacejockey op 12-02-2017 21:54 ]

• MrMistral
colorsone schreef op zondag 12 februari 2017 @ 21:30:
Kan iemand mij vertellen waarom mijn paasjes altijd onderschept worden? Dat een verdediger altijd voor mijn man komt. Als ze dat bij mij doen gebeurd er niks. Mijn verdediging blijft erachter staan ook al probeer ik hem er voor te zetten.

Tevens valt het mij ook op dat tegenstander altijd rustig rond kan tikken en mijn spelers er meters vanaf lopen. Terwijl ik amper kan paasen omdat er gelijk iemand op zit, als ik paas kan ik niet naar de bal toekomen en springt de tegenstander er vaak voor...
Agressie omhoog in custom tactics.

sirkeith schreef op zondag 12 februari 2017 @ 20:37:
[...]

En, weet je al beter of dit goed werkt? Het idee bevalt me namelijk wel :)
Heb er te weinig mee gespeeld om er echt iets over te kunnen zeggen.
Ben er in de WL wel mee gestart, maar steeds hele minimale nederlagen waarbij ik het lastig had kansen te creeren als de tegenstander zelf gaat inzakken.

Wat me voornamelijk opviel is dat tegenstanders in de WL meteen als een idioot hoog gingen presssen, waardoor elk potje simpelweg heel vervelend/vermoeiend was en daardoor uiteindelijk met een andere formatie verder gegaan (bean's 4321).

5212:
https://www.reddit.com/r/...un_wl_thanks_to_the_5212/
https://www.reddit.com/r/...5212_by_request_guide_on/

[ Voor 11% gewijzigd door Bossie op 12-02-2017 22:54 ]

• Casual Ruud
Jezus wat een tiefuszooi. Mk dons zilver zijn extinct op ps4. Morgen maar proberen te snipen op ps4 want op de app lukt het niet.

Wie bedenkt dit ook weer...

• colorsone
MrMistral schreef op zondag 12 februari 2017 @ 22:10:
[...]

Agressie omhoog in custom tactics.
Weet niet of dat het is.. denk dat ik maar met ultimate team stop. Al mijn paasjes worden onderschept en bij mij lopen ze dwars door de verdediging door. Snap er niks van. Speel in divisie 1, kwalificaties gaan ook altijd easy, en dan speel je weekend league en word je door alles en iedereen verslagen.

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
colorsone schreef op zondag 12 februari 2017 @ 23:36:
[...]

Weet niet of dat het is.. denk dat ik maar met ultimate team stop. Al mijn paasjes worden onderschept en bij mij lopen ze dwars door de verdediging door. Snap er niks van. Speel in divisie 1, kwalificaties gaan ook altijd easy, en dan speel je weekend league en word je door alles en iedereen verslagen.
Same here. Wat een acherlijke WL was dit. Normaal altijd rond de 25 wins.
Nu 21 gehaald met moeite.
Een losstreak van 9 op een gegeven moment 8)7

Volgend weekend BPL en het weekend daarna La Liga + Bundes.
Ik skip hem denk ik maar even...

• RonaldMuijs
Wat een negativiteit allemaal. Bij mij ging het juist lekker vandaag en ik vraag me af waarom ik niet zo kan beginnen. Laatste 10 potten 7-3 daarmee op 23 winst gekomen. Kon geen goud 1 meer halen maar zat er zo lekker in dat ik de laatste 2 ook nog maar even heb gewonnen. Misschien maakt dat nog het verschil maandelijks.

• colorsone
Ik kom ook altijd tegen teams die minimaal 3 miljoen kosten, als ik bij vrienden kijk spelen hun allemaal tegen mensen die net fifa spelen. Maar ik kom alleen maar tegen semi pro's lijkt het.

• RonaldMuijs
colorsone schreef op maandag 13 februari 2017 @ 00:54:
Ik kom ook altijd tegen teams die minimaal 3 miljoen kosten, als ik bij vrienden kijk spelen hun allemaal tegen mensen die net fifa spelen. Maar ik kom alleen maar tegen semi pro's lijkt het.
Verschilt bij mij ook per pot ik heb een aantal teams met meer legends en toty spelers tegen gekomen dan gouden spelers. Maar het gaat erom wie ze bestuurt.
Maar als je weekend league niet leuk vind hou het dan gewoon lekker bij divisies. Ik haal juist net het plezier uit weekend league.
Al weet ík nog niet hoe ik Bundesliga/la liga team in elkaar ga zetten

• MrMistral
colorsone schreef op zondag 12 februari 2017 @ 23:36:
[...]

Nja dat zorgt er in ieder geval voor dat er gebeurt wat je omschrijft. Of fifa het er mee eens is, dat is een ander verhaal. En te korte passjes is mij al te bekend helaas.
pelidee schreef op zondag 12 februari 2017 @ 23:48:
[...]

Same here. Wat een acherlijke WL was dit. Normaal altijd rond de 25 wins.
Nu 21 gehaald met moeite.
Een losstreak van 9 op een gegeven moment 8)7

Volgend weekend BPL en het weekend daarna La Liga + Bundes.
Ik skip hem denk ik maar even...
Ja ik ook. Afgelopen twee maanden Elite. Ik ging echt heel goed dit weekend, nieuwe taktiek + opstelling werkte goed lacazette IF ook echt in vorm. Had nog 20 wedstrijden te gaan en stond op 16 wins. Ik ben nu op 18 wins gestopt... met nog 5 te gaan... ;( Shit was echt belachelijk joh. Betere spelers vind ik niet erg om tegen te verliezen maar echt de grootste onzin. Echt bizar bizar bizar. Ik ga van nu af aan gwn lekker elke week rustig 18 wins scoren en leuke teams bouwen want ben echt klaar met dit gezeik :(

• colorsone
Nou.. ik had er geen zin meer in. Ik denk gooi die martial er eens een keer in. Heb alsnog goud 3 gehaald en nog 4 wedstrijden over. Die vent heeft in 5 wedstrijden al 20 keer gescoort ofzo haha

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Exodus FC schreef op zondag 12 februari 2017 @ 08:39:
[...]

De link die ik bedoel is dat EA je niet rankt op teamrating (zoals ze dat bij online divisies wel doen). Je speelt altijd tegen hoog gerate teams, daardoor moet zelf ook een zo sterk mogelijk team hebben om de strijd aan te kunnen gaan. Ik vind het persoonlijk leuk om ook met minder sterke teams te spelen met spelers uit de Eredivisie, MLS, etc. Wat ik jammer vind is je opmerking dat ik hier maar dien te vertrekken, omdat mijn commentaar jou persoonlijk niet aanstaat. Het is niet dat ik hier dagelijks klaag over EA, het is een constatering die ik gister gedaan heb en het jammer vindt omdat EA spelers de ruimte niet geeft te genieten van een lager gerate team.
Ik wil je hier absoluut niet weg hebben, het gaat om het 'wat is EA toch een kutbedrijf' verhaal. Die opmerkingen kunnen wij helemaal niks mee. In mijn optiek gaat je punt volkomen verloren omdat je het zo aanvangt. Op Reddit heb je ook alleen maar dat soort verhalen, alles is verschrikkelijk, allemaal de schuld van EA, je moet maar packs blijven kopen etc. etc. etc. en die sub is echt verschrikkelijk. Maar ik wou je absoluut niet persoonlijk aanvallen, mi scuzi.

Je maakt ook wel een goed punt; daar ben ik het ook helemaal mee eens. Het zou leuk zijn als je zilver tegen zilver opties hebt. Misschien iets buiten FUT om?
Geen gratis packs meer op maandagochtend of zijn ze simpelweg vertraagd?

@Colorsone, heb al met veel spitsen gespeeld deze FUT editie, echter Martial is zwaar OP en heeft simpelweg alles wat je nodig hebt :)

[ Voor 48% gewijzigd door Bossie op 13-02-2017 10:08 ]

Bossie schreef op maandag 13 februari 2017 @ 10:06:

@Colorsone, heb al met veel spitsen gespeeld deze FUT editie, echter Martial is zwaar OP en heeft simpelweg alles wat je nodig hebt :)
Ik denk dat ze op zijn :(

Verwijderd

peeweeherman schreef op zondag 12 februari 2017 @ 18:51:
Jij bent er idd mooi op tijd bij, heeft hij deze maand al zoveel gepresteerd?
Een wedstrijd met 4 goals, verder niets volgens mij. Maar als hij nog 2-3 keer scoort deze maand is hij al snel een kanshebber en zullen de investeringen stijgen, hij hoeft niet eens per se POTM te worden.

• ErnstMid

ErnstMid

Yes het is klaar... Ik had ze vorige week al niet meer omdat ik een week eerder was begonnen met spelen :+

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 20:23
ErnstMid schreef op maandag 13 februari 2017 @ 08:46:
[...]

Ik wil je hier absoluut niet weg hebben, het gaat om het 'wat is EA toch een kutbedrijf' verhaal. Die opmerkingen kunnen wij helemaal niks mee.

Je maakt ook wel een goed punt; daar ben ik het ook helemaal mee eens. Het zou leuk zijn als je zilver tegen zilver opties hebt. Misschien iets buiten FUT om?
Oke, geen probleem, zo kwam het een beetje over. Laten we het niet groter maken dan het is. Ik noemde EA btw een 'naar' bedrijf, misschien was dat iets te emotioneel verwoord. De teleurstelling was ook pittig nadat ik met veel enthousiasme twee leuke zilveren teams gekocht had en daarna de deksel op mijn neus kreeg.

De oplossing is ondertussen reeds gevonden. Ik speel nu gewoon online divisies met normale teams, en FUT met goud.

I like how you keep the mouse running...

Bossie schreef op maandag 13 februari 2017 @ 10:06:

Hier ook op :(

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• PetrCech_3
Blijft wel een feit dat het zonde is dat er gewoon géén variatie meer in Fut zit. Bronze en Silver zijn alleen nodig voor SBC's. Dat terwijl ik die toernooien altijd ontzettend tof vond.
Draft is ook jammer: je krijgt alleen nog maar ultimate teams. Knal er eens wat meer bronze/silver in. Zorg dat we hybrids moeten maken, elke dummy kan dit... Zonde.

Verwijderd

Draft is er ook juist voor om met de elite spelers te kunnen spelen als je niet veel geld heb toch?
Eens over de toernooitjes, jammer dat ze weg zijn.

• PetrCech_3
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2017 @ 10:41:
Draft is er ook juist voor om met de elite spelers te kunnen spelen als je niet veel geld heb toch?
Eens over de toernooitjes, jammer dat ze weg zijn.
Oh, dat absoluut. Gisteren had ik 4 TOTY spelers, beetje overdreven... Dan is de ''kick'' ook een stuk minder. Daarnaast krijg je een enkele random bronze/silver die gelijk de reservebank op gaat. Lekker nuttig, kuch.

• ErnstMid

ErnstMid

PetrCech_3 schreef op maandag 13 februari 2017 @ 11:22:
[...]

Oh, dat absoluut. Gisteren had ik 4 TOTY spelers, beetje overdreven... Dan is de ''kick'' ook een stuk minder. Daarnaast krijg je een enkele random bronze/silver die gelijk de reservebank op gaat. Lekker nuttig, kuch.
ik vind draft meestal ook leuker voor de winter, nu heb je inderdaad de meest bizarre teams. Maar goed, ben inmiddels ook niet ontevreden over mn eigen team. Geen bizarre spelers maar wel Reus, Auba en wat IF's :)

Kan nu dus sowieso met leuke spelers spelen en met draft met wereldtop :+

• RonaldMuijs
Ik heb denk mijn team voor WL voor volgende week samengesteld:
Ik begin zo: https://www.futbin.com/17/squad/1767291
Eerste minuut: https://www.futbin.com/17/squad/1767245
Ik heb Asenjo en Calanhoglu als maandelijkse kaartjes. Ik start hem in een 4321 en dan eerste minuut zet ik Calhanoglu op cam en Embolo in de spits,
Ben alleen bang voor stamina van Calhanoglu maar wil hem toch een kans geven.

Overigens heb ik het team nog niet geocht want heb atm 180k op xbone, maar met WL prijzen in het vooruitzicht en eventueel investeringen die ik kan verkopen wil ik dat team denk gaan halen.

Iemand nog aanpassingen oid?

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-11 15:17
RonaldMuijs schreef op maandag 13 februari 2017 @ 11:28:
Ik heb denk mijn team voor WL voor volgende week samengesteld:
Ik begin zo: https://www.futbin.com/17/squad/1767291
Eerste minuut: https://www.futbin.com/17/squad/1767245
Ik heb Asenjo en Calanhoglu als maandelijkse kaartjes. Ik start hem in een 4321 en dan eerste minuut zet ik Calhanoglu op cam en Embolo in de spits,
Ben alleen bang voor stamina van Calhanoglu maar wil hem toch een kans geven.

Overigens heb ik het team nog niet geocht want heb atm 180k op xbone, maar met WL prijzen in het vooruitzicht en eventueel investeringen die ik kan verkopen wil ik dat team denk gaan halen.

Iemand nog aanpassingen oid?
Oblak in de goal?

• RonaldMuijs
Heb nog een loanversie van hem voor 7 wedstrijden dacht ik en die andere keeper kost me niks. Ga hem eerst testen in divisies

• ErnstMid

ErnstMid

Ik wil het ook eens proberen om te kwalificeren voor de WL, heb aankomend weekend geen verplichtingen dus wie weet .Denk niet dat het me lukt maar dat gaan we zien. Wat zijn de teameisen?

@Ronald ziet er leuk uit :) Heb je embolo al? Je zou evt ook voor Robben kunnen gaan, scheelt nogal wat coins :)
ErnstMid schreef op maandag 13 februari 2017 @ 11:35:
Ik wil het ook eens proberen om te kwalificeren voor de WL, heb aankomend weekend geen verplichtingen dus wie weet .Denk niet dat het me lukt maar dat gaan we zien. Wat zijn de teameisen?

@Ronald ziet er leuk uit :) Heb je embolo al? Je zou evt ook voor Robben kunnen gaan, scheelt nogal wat coins :)
Daily Knockout (Opens Sunday Feb12th 11pm PT / Monday Feb 13th 2am EST / 7am UK)
Nationalities: Exactly 3 in your starting 11 and subs
Rewards: Silver Players Pack + 1,000 coins

Daily Knockout (Opens Tuesday Feb 14th 11pm PT / Wednesday Feb 15th 2am EST / 7am UK)
No Requirements
Rewards: 2,000 coins

Weekend League (Opens Thursday Feb 16h 11pm PT / Friday Feb 17th 2am EST / 7am UK)
Players from PL, Min 16 in your starting 11 and subs

• RonaldMuijs
ErnstMid schreef op maandag 13 februari 2017 @ 11:35:

Embolo net gekocht. Ik heb zijn OTW gehaald voor 38k terwijl zijn IF 140k kost. Als ik hem eerste minuut in de spits zet scheelt dat me 102k. :*)
Di Maria doet niet wat hij moet doen. Ik denk dat ik hem wissel voor OTW Dembele.

Dan wordt het team als volgt:

https://www.futbin.com/17/squad/1410106

Waarbij ik bij de start Schneiderlin wissel voor Ben Arfa.

• RonaldMuijs
Vissert schreef op maandag 13 februari 2017 @ 11:40:
Di Maria doet niet wat hij moet doen. Ik denk dat ik hem wissel voor OTW Dembele.

Dan wordt het team als volgt:

https://www.futbin.com/17/squad/1410106

Waarbij ik bij de start Schneiderlin wissel voor Ben Arfa.
Ik heb Di Maria ook nog maar ik ervaar het zelfde. Je moet hem voor zijn linker hebben anders kan die er niks mee. Wat ik wel fijn vind zijn zijn corners. Hij geeft er enorm veel effect aan mee.

• ErnstMid

ErnstMid

Vissert schreef op maandag 13 februari 2017 @ 11:37:
[...]

Daily Knockout (Opens Sunday Feb12th 11pm PT / Monday Feb 13th 2am EST / 7am UK)
Nationalities: Exactly 3 in your starting 11 and subs
Rewards: Silver Players Pack + 1,000 coins

Daily Knockout (Opens Tuesday Feb 14th 11pm PT / Wednesday Feb 15th 2am EST / 7am UK)
No Requirements
Rewards: 2,000 coins

Weekend League (Opens Thursday Feb 16h 11pm PT / Friday Feb 17th 2am EST / 7am UK)
Players from PL, Min 16 in your starting 11 and subs
Ah premier league spelers... dat wordt nog ff wat bij elkaar sprokkelen als ik me kan kwalificeren :D

ah ja, de RM vs ST inderdaad, had niet helemaal door dat daar zo'n groot prijsverschil tussen zou zitten :)

Ik heb drie otw's in mn club maar volgens mij spelen ze niet eens, weinig kans op IF's |:(
RonaldMuijs schreef op maandag 13 februari 2017 @ 11:43:
[...]

Ik heb Di Maria ook nog maar ik ervaar het zelfde. Je moet hem voor zijn linker hebben anders kan die er niks mee. Wat ik wel fijn vind zijn zijn corners. Hij geeft er enorm veel effect aan mee.
Ja idd! HIj scoorde er 2 in de eerste wedstrijd maar is sindsdien meer een snelle afleiding.

• Grecio
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-11 20:42
Denken jullie dat de markt voor consumables nog gaat aantrekken?

Ik zit op een hele berg fitness cards en dergelijke, maar de prijzen blijven maar laag.

• RonaldMuijs
Grecio schreef op maandag 13 februari 2017 @ 11:49:
Denken jullie dat de markt voor consumables nog gaat aantrekken?

Ik zit op een hele berg fitness cards en dergelijke, maar de prijzen blijven maar laag.
Aankomend weekend wordt je moment denk ik. Ik heb zelf in iedergeval het probleem dat ik maar 1 bpl team heb zoals de meeste mensen en voor WL moet je 16 BPL spelers gebruiken. Wat inhoudt dat heel veel mensen niet gaan afwisselen qua spelers etc en dus fitness kaartjes gaan gebruiken. Ik ga ze zelf zo snel mogelijk in slaan maar de prijs gaat naar mijn verwachting deze week erg toenemen.

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:44

shameblaster

BB4E^Cons

Per 100 aanbieden. Afgelopen weekend ongeveer 4 kaarten totaal voor 17/1800 verkocht.

Zelfs als je een paar pagina's vol met gouden speler conditities zet 950/1000 verkoop je er een paar :+

Cons:::BB4E

• ErnstMid

ErnstMid

Nou, mocht ik mezelf kunnen kwalificeren voor de WL kan ik op dit moment het volgende team op de been brengen:

https://www.futbin.com/17/squad/1767768

Das niet per se heel bijzonder maar ook weer niet heel slecht lijkt me :)

• RonaldMuijs
ErnstMid schreef op maandag 13 februari 2017 @ 11:57:
Nou, mocht ik mezelf kunnen kwalificeren voor de WL kan ik op dit moment het volgende team op de been brengen:

Haal een andere LB, Shaw of Van Aanholt bijv. Zijn niet veel duurder maar veel sneller en aangezien iedereen snelle aanvallers heeft kan Kolorov nog weleens een probleem zijn.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-11 13:46
En ik zou Reid halen ipv Fonte sowieso.

• ErnstMid

ErnstMid

RonaldMuijs schreef op maandag 13 februari 2017 @ 12:11:
[...]

Haal een andere LB, Shaw of Van Aanholt bijv. Zijn niet veel duurder maar veel sneller en aangezien iedereen snelle aanvallers heeft kan Kolorov nog weleens een probleem zijn.
Ah, van Aanholt heb ik ook nog in de club rondlopen. Die CV ga ik dan vervangen door Matip denk ik. Maar eerst maar eens kijken of dat kwalificeren lukt, en dan maar eens kijken hoeveel geld ik in versterkingen wil stoppen. :9

• Xamsix
ErnstMid schreef op maandag 13 februari 2017 @ 11:57:

Ik denk dat je minder naar overall rating moet kijken van je spelers, maar echt naar specifieke eigenschappen. Wil je echt Fonte met 53 snelheid in je verdediging zetten? Dan kun je net zo goed geen WL doen. Houdt ook stamina in de gaten, ik weet toevallig dat die bij Ozil niet goed is. Schneiderlin ken ik de specs niet van, maar ik weet dat er op CDM weinig beter zijn dan Matic of Kante als je geen lengte wil.

Dus, ik zou zeggen; probeer het nog een keer :) En wellicht wil je Eriksen ook even bekijken!

Wellicht iets duurder, maar sws beter;

https://www.futbin.com/17/squad/1769108

[ Voor 4% gewijzigd door Xamsix op 13-02-2017 13:18 ]

• ErnstMid

ErnstMid

Xamsix schreef op maandag 13 februari 2017 @ 13:15:
[...]

Ik denk dat je minder naar overall rating moet kijken van je spelers, maar echt naar specifieke eigenschappen. Wil je echt Fonte met 53 snelheid in je verdediging zetten? Dan kun je net zo goed geen WL doen. Houdt ook stamina in de gaten, ik weet toevallig dat die bij Ozil niet goed is. Schneiderlin ken ik de specs niet van, maar ik weet dat er op CDM weinig beter zijn dan Matic of Kante als je geen lengte wil.

Dus, ik zou zeggen; probeer het nog een keer :) En wellicht wil je Eriksen ook even bekijken!
Ja helemaal mee eens hoor :) Maar eerst maar eens kijken of kwalificeren uberhaupt lukt; ik doe verder niks met de premier league. Behalve dat kante af en toe invalt in mn bundesliga team. Vandaar dat het zo'n bij elkaar geraapt zooitje is dat ik op dit moment in mn club heb :)

Als ik WL ga spelen ga ik er wel wat extra coins in gooien om er iets beters van te maken :+

• Xamsix
ErnstMid schreef op maandag 13 februari 2017 @ 13:17:
[...]

Ja helemaal mee eens hoor :) Maar eerst maar eens kijken of kwalificeren uberhaupt lukt; ik doe verder niks met de premier league. Behalve dat kante af en toe invalt in mn bundesliga team. Vandaar dat het zo'n bij elkaar geraapt zooitje is dat ik op dit moment in mn club heb :)

Als ik WL ga spelen ga ik er wel wat extra coins in gooien om er iets beters van te maken :+
Heb mn post nog even geedit, met een team waar ik heel lang mee heb gespeeld. Inmiddels probeer ik het langzaam te upgraden. Maar de verdediging kun je op die wijze heel lang mee door. Wellicht je andere team(s) verkopen en een heel sterk team maken? :P

• Joster
Xamsix schreef op maandag 13 februari 2017 @ 13:19:
[...]

Heb mn post nog even geedit, met een team waar ik heel lang mee heb gespeeld. Inmiddels probeer ik het langzaam te upgraden. Maar de verdediging kun je op die wijze heel lang mee door. Wellicht je andere team(s) verkopen en een heel sterk team maken? :P
Hoe tevreden ben jij over Matic? Ik speel er nu ook een tijdje mee en vind het een beetje een houten klaas :D Lijkt verder niet echt een stempel te drukken. Maar goed, misschien mis ik hem pas als hij er niet meer is.

• RonaldMuijs
Joster schreef op maandag 13 februari 2017 @ 13:22:
[...]

Hoe tevreden ben jij over Matic? Ik speel er nu ook een tijdje mee en vind het een beetje een houten klaas :D Lijkt verder niet echt een stempel te drukken. Maar goed, misschien mis ik hem pas als hij er niet meer is.
Ik speel denk al 150 potjes met Matic. Maar is gewoon mijn extra verdediger en verwacht ook niks extra's van hem. Dembele en Kante mogen het hele veld over maar Matic moet gewoon voor mijn verdediging spelen en ballen af snoepen en direct weer afspelen.

Speel met hem op basic en moet zeggen dat die wel net iets te traag is. Kan er ook een chem style op doen maar in de meeste gevallen hoef ik toch niet het hele veld met hem over.

Ik vind hem dus een super cdm maar ga er niks geks mee doen en gebruik hem alleen om te verdedigen.

• Xamsix
Joster schreef op maandag 13 februari 2017 @ 13:22:
[...]

Eigenlijk precies hetzelfde als Ronald. Soms zet ik Kante op de positie van Matic, en speel ik met Naingolan (inwisselen in het begin ivm chem) en Lallana op het middenveld. Maar ik merk wel dat je dan wat defensive kracht uit handen geeft. Dus het is net wat jij het lekkerste vind spelen.

Matic is groot, dus uittrappen en lange ballen zijn van hem. Lange benen waardoor ie sneller tussen passes zit. Maar ga niet met hem voetballen, Matic staat er om tegen te houden en de bal aan een ander te geven.

• ErnstMid

ErnstMid

Xamsix schreef op maandag 13 februari 2017 @ 13:19:
[...]

Haha nee ben heel tevreden met mn bundesliga team! :*) Maar misschien is dit wel het moment om mn bundesliga team te laten voor wat het is en te beginnen aan een bpl team, dat is wel een optie :)
ik zou dan koscielny naar links halen centraal achterin en dan kurzawa sbc op linksback :) Verder is dat wel een leuk team om mee te beginnen inderdaad.

Bundesteam: https://www.futbin.com/17/squad/1769404 waarbij Reus daar niet begint uiteraard maar invalt. Andere optie met dit team is 4321 met Reus en Robben. Achterin kan ik ook Kolodzie met kurzawa op lb, dan kante op CM en vardy voorin :) Opties genoeg met deze spelers :*)
RonaldMuijs schreef op maandag 13 februari 2017 @ 13:25:
[...]

Ik speel denk al 150 potjes met Matic. Maar is gewoon mijn extra verdediger en verwacht ook niks extra's van hem. Dembele en Kante mogen het hele veld over maar Matic moet gewoon voor mijn verdediging spelen en ballen af snoepen en direct weer afspelen.

Speel met hem op basic en moet zeggen dat die wel net iets te traag is. Kan er ook een chem style op doen maar in de meeste gevallen hoef ik toch niet het hele veld met hem over.

Ik vind hem dus een super cdm maar ga er niks geks mee doen en gebruik hem alleen om te verdedigen.
Gebruik hem ook, zijn lengte is een erg groot voordeel in vergelijking met Kante
Catalyst erop en gaan, ballen afpakken en meteen naar iemand met dezelfde kleur spelen :+

• Joster
RonaldMuijs schreef op maandag 13 februari 2017 @ 13:25:
[...]

Xamsix schreef op maandag 13 februari 2017 @ 13:28:
[...]

Eigenlijk precies hetzelfde als Ronald. Soms zet ik Kante op de positie van Matic, en speel ik met Naingolan (inwisselen in het begin ivm chem) en Lallana op het middenveld. Maar ik merk wel dat je dan wat defensive kracht uit handen geeft. Dus het is net wat jij het lekkerste vind spelen.

Matic is groot, dus uittrappen en lange ballen zijn van hem. Lange benen waardoor ie sneller tussen passes zit. Maar ga niet met hem voetballen, Matic staat er om tegen te houden en de bal aan een ander te geven.
Bossie schreef op maandag 13 februari 2017 @ 14:02:
[...]

Gebruik hem ook, zijn lengte is een erg groot voordeel in vergelijking met Kante
Catalyst erop en gaan, ballen afpakken en meteen naar iemand met dezelfde kleur spelen :+
Wow haha, veel positieve verhalen over Matic! Misschien gebruik ik hem verkeerd, hij staat bij mij centraal in een 4-3-2-1. Met welke formaties spelen jullie? Ik heb er overigens een anker kaart op zitten, misschien is een catalyst nog wel beter inderdaad.

Ik vind het wel fijn om verdedigend een extra slot op de deur te hebben, dus in dat opzicht is hij fijn en staat hij misschien toch wel goed in deze formatie. Weet niet of Kante (die nu naast hem speelt als aanjager) die rol over kan nemen, dat zou ik eens moeten testen.

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 23:17
Ik ben van plan om dit team te gaan bouwen.
http://www.futhead.com/sq...1l!i022fe0Cf!e01Y1M0w2fj/
Wat vinden jullie er van?
Eventuele tips?

• ErnstMid

ErnstMid

JAtech schreef op maandag 13 februari 2017 @ 14:25:
Ik ben van plan om dit team te gaan bouwen.
http://www.futhead.com/sq...1l!i022fe0Cf!e01Y1M0w2fj/
Wat vinden jullie er van?
Eventuele tips?
Ik vind t altijd leuk om bundesliga/hybrid teams te zien! Ik ga vanavond zelf Muller (wel sbc variant) ook als CM ipv CAM proberen, daar kan ik nu nog niet zoveel over zeggen. Hij heeft wel veel meer stamina dan Thiago, die valt mij wat dat betreft echt tegen. Dus als je met Thiago 'box to box' wil spelen kom je bedrogen uit.

Hummels vond ik erg tegenvallen, maar ik ben verwend met Sokratis IF (beast) en Toprak SBC :) Die sokratis zul je veel plezier aan beleven, wat een muur is dat.

• Xamsix
Joster schreef op maandag 13 februari 2017 @ 14:12:
[...]

[...]

[...]

Wow haha, veel positieve verhalen over Matic! Misschien gebruik ik hem verkeerd, hij staat bij mij centraal in een 4-3-2-1. Met welke formaties spelen jullie? Ik heb er overigens een anker kaart op zitten, misschien is een catalyst nog wel beter inderdaad.

Ik vind het wel fijn om verdedigend een extra slot op de deur te hebben, dus in dat opzicht is hij fijn en staat hij misschien toch wel goed in deze formatie. Weet niet of Kante (die nu naast hem speelt als aanjager) die rol over kan nemen, dat zou ik eens moeten testen.
4-1-2-1-2, dus dan komt hij echt op de CDM vlak voor de verdediging. Dan kan de rest van het middenveld aansluiten bij de aanval :)

• RonaldMuijs
Joster schreef op maandag 13 februari 2017 @ 14:12:
[...]

[...]

[...]

Ik gebruik hem in een 41212(2) en dan stay back

Met futchamps wissel ik hem nog weleens in de extra tijd. Dan zet ik Kante op cdm maar die mist de lengte en staat iets te diep vind ik persoonlijk,

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-11 20:13
Wat zou volgens jullie nu de juiste tactiek zijn met spelers die je nog in de club hebt zitten?
Ik ben de afgelopen dagen bezig geweest, met goedkope SBC's te completen:

Afbeeldingslocatie: https://3-t.imgbox.com/IuCTS7Lt.jpg

In de hoop uit de rewards een leuke spelers te halen, ik heb helaas geen inform gezien (beste speler die ik eruit heb gehaald is Courtois).
Ik ga dus maar stoppen, echter heb ik nog een paar honderd spelers in mijn club.

- Restant SBC landen, verkopen?
- Wat bewaren?

:)

• RonaldMuijs
Protax schreef op maandag 13 februari 2017 @ 14:57:
Wat zou volgens jullie nu de juiste tactiek zijn met spelers die je nog in de club hebt zitten?
Ik ben de afgelopen dagen bezig geweest, met goedkope SBC's te completen:

[afbeelding]

In de hoop uit de rewards een leuke spelers te halen, ik heb helaas geen inform gezien (beste speler die ik eruit heb gehaald is Courtois).
Ik ga dus maar stoppen, echter heb ik nog een paar honderd spelers in mijn club.

- Restant SBC landen, verkopen?
- Wat bewaren?

:)
Ligt eraan waar ze nu voorgaan etc. Zilveren spelers onder de 1k houden en wachten tot MM of andere SBC's. Kunnen namelijk heel duur worden. Maar packs zijn ook een lotterij. De kans dat je niks krijgt is veel groter dan dat je wat leuks krijgt. Daarom verspil ik ook geen geld aan SBC's/packs. Of moet heel goedkoop zijn.
Kans op teleurstelling is veel groter en de sbc spelers kan je nooit meer verkopen.

• Protax
RonaldMuijs schreef op maandag 13 februari 2017 @ 15:00:
[...]

Ligt eraan waar ze nu voorgaan etc. Zilveren spelers onder de 1k houden en wachten tot MM of andere SBC's. Kunnen namelijk heel duur worden. Maar packs zijn ook een lotterij. De kans dat je niks krijgt is veel groter dan dat je wat leuks krijgt. Daarom verspil ik ook geen geld aan SBC's/packs. Of moet heel goedkoop zijn.
Kans op teleurstelling is veel groter en de sbc spelers kan je nooit meer verkopen.
Was ook meer een soort van projectje, en ook een noodgreep omdat ik werkelijk niets heb op dit account (buiten een standaard gouden BPL team).
Ga er mee stoppen, en alle gouden kaarten van competities waar al SBC's van zijn verkopen, zilveren ga ik goed bekijken.
Denk dat het misschien handig is om de Calcio A spelers te bewaren... Daar komt denk ik ook wel weer is een SBC van? :)

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:13
Ik hou gewoon bijna alle spelers, alleen spelers boven de 2k gaan in de verkoop over het algemeen. Of van teams/leagues die ik al gedaan heb. Daardoor meestal geen probleem met marquee matchups.

• Protax
Amelandbor schreef op maandag 13 februari 2017 @ 15:28:
Ik hou gewoon bijna alle spelers, alleen spelers boven de 2k gaan in de verkoop over het algemeen. Of van teams/leagues die ik al gedaan heb. Daardoor meestal geen probleem met marquee matchups.
Ja, dat is ook wel slim.
Echter moet ik nu wat coins genereren voor een goedkoop Calcio fitness team.
Daarna ga ik denk ik dezelfde tactiek hanteren... Al komen daar niet veel spelers meer bij, want ik wil geen geld meer uitgeven :F O-)

• ErnstMid

ErnstMid

Amelandbor schreef op maandag 13 februari 2017 @ 15:28:
Jep dit doe ik ook :) Zilver zou ik idd sowieso bewaren, die leveren meestal niet zo heel veel op totdat je ineens geluk hebt met een sbc :)

Maar ik heb inmiddels ook ruim 1400 spelers in mn club... heb wel eens tegen mezelf gezegd dat ik moest gaan opruimen maar nog steeds niet gedaan 8)7

• Amelandbor
Protax schreef op maandag 13 februari 2017 @ 15:32:
[...]

Ja, dat is ook wel slim.
Echter moet ik nu wat coins genereren voor een goedkoop Calcio fitness team.
Daarna ga ik denk ik dezelfde tactiek hanteren... Al komen daar niet veel spelers meer bij, want ik wil geen geld meer uitgeven :F O-)
Coins genereren kan je het beste doen met een beetje handelen. Van die league SBC's een paar spelers vinden waar je mee gaat handelen. In kopen onder de laagst geldende Buy Now price en net 100 munten daaronder te koop zetten.

• RonaldMuijs
Protax schreef op maandag 13 februari 2017 @ 15:06:
[...]

Was ook meer een soort van projectje, en ook een noodgreep omdat ik werkelijk niets heb op dit account (buiten een standaard gouden BPL team).
[...]
Dat is toch het doel van FUT? Je begint met niks/weinig en je werkt richting betere team etc. Als iedereen alles had was het doel er gauw af. Ga lekker met je goude BPL team wat overigens net zo fijn speelt als mega teams, divisies in. Ga handelen oid ( doe ik zelf eigg nooit) en sprokkel je spelers bij elkaar. Het lastige is alleen om niet zo je coins weg te gooien.

Ga andere de Road to glory van bijvoorbeeld Nick28t/Nep/AA9Skilzz kijken op YT. Ze hebben er alle 3 geen euro ingestoken en spelen nu al met super teams. AA9 is januari pas begonnen. Ik weet dat hij super goede spelers is en dat het voor ons niet na te doen is. Maar het feit is dat iedereen met niks/weinig begint en je zelf moet opbouwen naar een beter team. Dat is ook het mooie van FUT.

Dus gooi de handschoen niet zo in de ring. Ga slim met je coins om en veel spelen. Je komt er vanzelf. Het probleem is meestal dat we ons team de schuld oid geven maar het ligt 98% aan jezelf. Ik kom ook niet in divisie 1 en daarom moet ik veel spelen tegen divisie 2 spelers om beter te worden. Ik weet zeker dat ik aan het eind van het jaar divisie 1 haal. Maar niet opgeven als het even niet loopt.

• Protax
RonaldMuijs schreef op maandag 13 februari 2017 @ 15:40:
[...]

Dat is toch het doel van FUT? Je begint met niks/weinig en je werkt richting betere team etc. Als iedereen alles had was het doel er gauw af. Ga lekker met je goude BPL team wat overigens net zo fijn speelt als mega teams, divisies in. Ga handelen oid ( doe ik zelf eigg nooit) en sprokkel je spelers bij elkaar. Het lastige is alleen om niet zo je coins weg te gooien.

Ga andere de Road to glory van bijvoorbeeld Nick28t/Nep/AA9Skilzz kijken op YT. Ze hebben er alle 3 geen euro ingestoken en spelen nu al met super teams. AA9 is januari pas begonnen. Ik weet dat hij super goede spelers is en dat het voor ons niet na te doen is. Maar het feit is dat iedereen met niks/weinig begint en je zelf moet opbouwen naar een beter team. Dat is ook het mooie van FUT.

Dus gooi de handschoen niet zo in de ring. Ga slim met je coins om en veel spelen. Je komt er vanzelf. Het probleem is meestal dat we ons team de schuld oid geven maar het ligt 98% aan jezelf. Ik kom ook niet in divisie 1 en daarom moet ik veel spelen tegen divisie 2 spelers om beter te worden. Ik weet zeker dat ik aan het eind van het jaar divisie 1 haal. Maar niet opgeven als het even niet loopt.
Ik was er al, tot ik ergens in Oktober werd gebanned O-)

Sinds ik ben gebanned, ben ik ook sceptisch geworden in handelen, want dat heeft mij de nek gekost.
Ik handelde in IF's en SBC spelers, uiteindelijk ben ik gebanned vanwege het verkopen van coins...

Ik moet nu dus volledig opnieuw beginnen, maar ging weer veel te veel echt geld in zitten (en dat wil ik gewoon niet, Paypal account is ontkoppeld).
Probeer zo nu en dan beetje te handelen, maar valt me op dat ik niet tegen de bots op kan, maar kom er vast wel weer, gaat alleen lang duren zo :9

• ErnstMid

ErnstMid

RonaldMuijs schreef op maandag 13 februari 2017 @ 15:40:
[...]

Het probleem is meestal dat we ons team de schuld oid geven maar het ligt 98% aan jezelf.
Nou bij jou misschien maar voor mij gaat dit niet op. Tel er gerust 2% bij op 8)7 :9

• Casual Ruud
Net toch maar alvast potm Alli gedaan. Met hunter erbij maar 65k gekost. Geluk bij een ongeluk snipe ik (blind) een Lm en komen uit mijn silverpack een cv en cm uit league ons. Alleen een Dm hoeven kopen 😊

Hoewel er verder niks in de packs zat, klaag ik niet.

Zo eens gaan spelen. Hoge verwachtingen.

[ Voor 37% gewijzigd door Casual Ruud op 13-02-2017 16:11 ]

• Amelandbor
Protax schreef op maandag 13 februari 2017 @ 15:44:
[...]

Sinds ik ben gebanned, ben ik ook sceptisch geworden in handelen, want dat heeft mij de nek gekost.
Ik handelde in IF's en SBC spelers, uiteindelijk ben ik gebanned vanwege het verkopen van coins...

Ik moet nu dus volledig opnieuw beginnen, maar ging weer veel te veel echt geld in zitten (en dat wil ik gewoon niet, Paypal account is ontkoppeld).
Probeer zo nu en dan beetje te handelen, maar valt me op dat ik niet tegen de bots op kan, maar kom er vast wel weer, gaat alleen lang duren zo :9
Hebt echt totaal geen geld nodig wat mij betreft. Ik had nog een gift card van 10 euro, daar heb ik paar drafts mee gespeeld en dat is het enige wat ik heb gedaan.

Transfer profit: 1.6mln
Match coins: 700k

Verder wel wat pack luck gehad met Pogba deze week en een paar weken terug Blanc. Maar daarvoor alleen maar handelen en SBC's. En ook niet zo veel handelen als voorgaande jaren.

• MrMistral
Protax schreef op maandag 13 februari 2017 @ 15:44:
[...]

Coins verkopen is toch niet gewoon 'handelen' 8)7

• ErnstMid

ErnstMid

Amelandbor schreef op maandag 13 februari 2017 @ 16:08:
[...]

Hebt echt totaal geen geld nodig wat mij betreft. Ik had nog een gift card van 10 euro, daar heb ik paar drafts mee gespeeld en dat is het enige wat ik heb gedaan.

Transfer profit: 1.6mln
Match coins: 700k

Verder wel wat pack luck gehad met Pogba deze week en een paar weken terug Blanc. Maar daarvoor alleen maar handelen en SBC's. En ook niet zo veel handelen als voorgaande jaren.
'wat pack luck'..... Pogba en Blanc |:(

• Amelandbor
ErnstMid schreef op maandag 13 februari 2017 @ 16:17:
[...]

'wat pack luck'..... Pogba en Blanc |:(
Die zitten nu in mijn team, maar daarvoor had ik ook al een aardig team met Aguero en IF Kante. Dus qua geld is dat allemaal makkelijk te doen. Spelers zijn nu ook nog eens goedkoper.

• MrMistral
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VdVgnxOOG5KVxZBEpg1UQ68q/full.jpg

Hiermee gaan we waarschijnlijk spelen aankomend weekend :) Moet 'm nog wel ff testen!

• Protax
MrMistral schreef op maandag 13 februari 2017 @ 16:12:
[...]

Coins verkopen is toch niet gewoon 'handelen' 8)7
Dat heb ik ook helemaal niet gedaan!
Op de EA forums zijn er talloze lotgenoten, maar er wordt gewoon niets aan gedaan.
Blijkbaar is er een systeem wat detecteert dat je bronze/silveren spelers koopt voor de max bijv., en daardoor zijn we gebanned.

• MrMistral
Protax schreef op maandag 13 februari 2017 @ 16:39:
[...]

Dat heb ik ook helemaal niet gedaan!
Op de EA forums zijn er talloze lotgenoten, maar er wordt gewoon niets aan gedaan.
Blijkbaar is er een systeem wat detecteert dat je bronze/silveren spelers koopt voor de max bijv., en daardoor zijn we gebanned.
Ah excuus :X ! Daar had ik geen weet van :) Behoorlijk zuur dan!

• Xamsix
Speel nu al ongeveer 500 matches met het volgende team; (nainggolan wissel ik erin)

https://www.futbin.com/17/squad/1771830

Zit eraan te denken om volgende week ergens, na ook wat WL coins en winst, te switchen naar een Italiaans team;

https://www.futbin.com/17/squad/1772020

Wat denken jullie? Speel met dit BPL team wel gewoon in divisie 1 en zit tegen Elite aan. Dus het is een gokje...

• MrMistral
Xamsix schreef op maandag 13 februari 2017 @ 16:40:
Speel nu al ongeveer 500 matches met het volgende team; (nainggolan wissel ik erin)

https://www.futbin.com/17/squad/1771830

Zit eraan te denken om volgende week ergens, na ook wat WL coins en winst, te switchen naar een Italiaans team;

https://www.futbin.com/17/squad/1772020

Wat denken jullie? Speel met dit BPL team wel gewoon in divisie 1 en zit tegen Elite aan. Dus het is een gokje...
Met die Son, Vardy, Naing en Kante heb je nogal wat OP spelers. Dus het is nogal een gok inderdaad :p

• RonaldMuijs
Amelandbor schreef op maandag 13 februari 2017 @ 16:22:
[...]

Die zitten nu in mijn team, maar daarvoor had ik ook al een aardig team met Aguero en IF Kante. Dus qua geld is dat allemaal makkelijk te doen. Spelers zijn nu ook nog eens goedkoper.
Wat is je gamerstag? Kom niet veel xbone spelers op dit forum tegen. Wil weleens een potje tegen je spelen.
RonaldMuijs schreef op maandag 13 februari 2017 @ 17:36:
[...]

Wat is je gamerstag? Kom niet veel xbone spelers op dit forum tegen. Wil weleens een potje tegen je spelen.
Zullen we anders ff een lijstje per type in de start post zetten?

• Amelandbor
RonaldMuijs schreef op maandag 13 februari 2017 @ 17:36:
[...]

Zelfde als hier :)

• RonaldMuijs
Bossie schreef op maandag 13 februari 2017 @ 17:49:
[...]

Zullen we anders ff een lijstje per type in de start post zetten?
Lijkt me een goed idee!
MrMistral schreef op maandag 13 februari 2017 @ 16:29:
[afbeelding]

Hiermee gaan we waarschijnlijk spelen aankomend weekend :) Moet 'm nog wel ff testen!
Ik mis nog een IF Yedder naast Arfa :)

• MrMistral
Bossie schreef op maandag 13 februari 2017 @ 19:11:
[...]

Ik mis nog een IF Yedder naast Arfa :)
Gaat niet! 16 bpl spelers :-(

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Er is weer een nieuwe MM sbc, ze zijn er vroeg bij deze week. Heb gelukkig van elk team spelers, dus kan rustig aan doen

Edit: helaas geen pack luck deze keer, dan maar kijken of ik nog wat kan verkopen.

[ Voor 26% gewijzigd door peeweeherman op 13-02-2017 20:13 ]

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
peeweeherman schreef op maandag 13 februari 2017 @ 19:47:
Er is weer een nieuwe MM sbc, ze zijn er vroeg bij deze week. Heb gelukkig van elk team spelers, dus kan rustig aan doen

Edit: helaas geen pack luck deze keer, dan maar kijken of ik nog wat kan verkopen.
Welke matches zijn er ?
Pagina: 1 ... 120 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.