Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Niet te vroeg, deze zijn voor de Europese wedstrijden :) Hopelijk zijn ze er elke keer dat er Europees voetbal is :)

Over Matic, ik heb hem ook veel gebruikt en vond hem heel goed, voetballend had ik ook weinig te klagen over hem.
En spelen kan inderdaad prima zonder geld erin te steken, heb nu 4,2 miljoen transfer profit :)

Verwijderd

Ajax - Legia, Anderlecht - Zenit, Bayern - Arsenal en Dortmund - Benfica

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 23:17
Een aanval met Reus, Aubameyang en Dembele is echt geweldig!!
Ik scoor nu super gemakkelijk

Verwijderd

Ik heb heel veel consumables in mijn club staan, ik weet echter niet hoe ik deze kan gebruiken? Als ik ze naar transferlijst stuur kan ik ze van daar uit terug sturen naar consumable pile, maar dit gebeurt niet.
Ze komen dan terug in 'mijn club' waardoor ik ze niet kan gebruiken???

Iemand die mij kan helpen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2017 @ 21:04:
Ik heb heel veel consumables in mijn club staan, ik weet echter niet hoe ik deze kan gebruiken? Als ik ze naar transferlijst stuur kan ik ze van daar uit terug sturen naar consumable pile, maar dit gebeurt niet.
Ze komen dan terug in 'mijn club' waardoor ik ze niet kan gebruiken???

Iemand die mij kan helpen?
Als je ze wil gebruiken moet je dat ook niet doen vanuit je transferlijst, maar gewoon in je club. Als je dan naar je team gaat, selecteer je de speler waar je het item op wil gebruiken en dan op vierkantje (volgens mij, weet het niet zo uit mijn hoofd). Daar zie je dan als het goed is de gebruiksitems staan.

• JAtech
Wat is dit??
Ik vind dit in mijn mailbox.

Hallo,

We hebben gemerkt dat jouw FIFA-account de spelregels van EA heeft overtreden…

Daar moeten we het even over hebben…
Het overtreden van onze regels verpest de ervaring voor jou en andere spelers. Wij willen graag dat iedereen veilig en onbezorgd kan spelen.

Je breekt overtreedt de regels in de volgende gevallen:

Als je een dienst van EA of een server of netwerk dat ondersteuning biedt voor een dienst van EA verstoort, inclusief het hacken van en inbreken in een dienst van EA.
Als je software of een programma gebruikt dat een dienst van EA of computers of eigendommen van andere verstoren of beschadigen, zoals denial of service-aanvallen, spammen, hacken of het uploaden van virussen, wormen, trojaanse paarden, cancel-bots, spyware, beschadigde bestanden en tijdbommen.
Als je probeert wachtwoorden, accountgegevens of andere vertrouwelijke gegevens probeert te verkrijgen van anderen op een dienst van EA, bijvoorbeeld door phishing.
Als je met welk doel dan ook een robot, spider of ander automatisch apparaat of proces gebruikt om toegang te krijgen tot deze website, of als je enige materialen op deze website kopieert.
Als je ongeautoriseerde softwareprogramma's of tools gebruikt of distribueert, zoals “auto”-softwareprogramma's, “macro”-softwareprogramma's, “cheat utility”-softwareprogramma's of toepassingen, exploits, cheats of enige andere software of hulpprogramma om een game te hacken, aan te passen of valsspelen mogelijk te maken
Als je exploits, cheats, ongedocumenteerde functies, ontwerpfouten of problemen in een dienst van EA misbruikt.
Als je je EA-account, enige persoonlijke toegang tot diensten van EA of enige EA-content in relatie tot je EA-account verkoopt, koopt, verhandelt of anderszins overdraagt, inclusief virtuele valuta of enige andere rechten van EA, zowel vanuit een dienst van EA als via websites van derden, behalve met uitdrukkelijke toestemming van EA.
Als je enige van de bovenstaande activiteiten promoot of aanraadt, of als je er zelfs aan deelneemt..
Wat dit voor jou betekent

We sturen je meer informatie. Meld je aan op je FIFA Ultimate Team-account voor meer informatie.
Lees meer over hoe je volgens de regels speelt op http://help.ea.com/nl-nl/help/faq/play-by-the-ea-rules
Raadpleeg onze volledige dienstvoorwaarden op http://terms.ea.com/nl

Nog vragen? Neem contact met ons op via help.ea.com. Als je denkt dit bericht per abuis te hebben ontvangen, laat ons dat dan weten op lets_talk@ea.com.

Bedankt,

EA Terms of Service

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

dit is een waarschuwing, i.v.m. het overtreden van 1 van de genoemde regels...

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• JAtech
peeweeherman schreef op maandag 13 februari 2017 @ 22:18:
dit is een waarschuwing, i.v.m. het overtreden van 1 van de genoemde regels...
Ik zou niet weten wat ik fout heb gedaan.

• JanVanHaaren
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-11 18:07
JAtech schreef op maandag 13 februari 2017 @ 22:23:
Ik zou niet weten wat ik fout heb gedaan.
Heb je de voorbije periode toevallig intensief gehandeld?

Verwijderd

Zijn al je coins nu weg?

• JAtech
JanVanHaaren schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 07:17:
[...]

Heb je de voorbije periode toevallig intensief gehandeld?
Ja, en iemand kocht Tielemans en Kyriakos Papadopoulos inform voor 80k, daar zal het dan wel aan liggen.
Ja, al was het gelukkig maar 10k omdat ik net weer wat spelers had gekocht

[ Voor 25% gewijzigd door JAtech op 14-02-2017 08:38 ]

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

(jarig!)
pfff afgelopen weekend eindelijk een beetje tijd gehad voor WL. 18 wedstrijden gespeeld.. 8 gewonnen :( verliespartijen allemaal met 1 doelpunt verschil verloren.
Speelde met dit team > https://www.futbin.com/17/squad/1556958

De Yedder - Laca trein liep echt voor geen meter

Verwijderd

JAtech schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 08:37:
[...]

Ja, en iemand kocht Tielemans en Kyriakos Papadopoulos inform voor 80k, daar zal het dan wel aan liggen.
Mijn coins zijn ook weg
Even contact opnemen met de chat, voor zover het zin heeft. Balen...

• JAtech
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 08:38:
[...]

Even contact opnemen met de chat, voor zover het zin heeft. Balen...
Waar kun je die chat vinden?
Ik zie het denk ik over het hoofd.

Verwijderd

JAtech schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 08:40:
[...]

Waar kun je die chat vinden?
Ik zie het denk ik over het hoofd.
https://help.ea.com/en/chat/

Hier volgens mij

• JAtech
Linkje doet het niet bij mij...

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Wat is een beetje een lekkere CAM voor een bpl team. Heb ongeveer 60k.
Razz89 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 08:46:
IF Lallana?

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Normale Eriksen staagt er bij mij nog steeds in. Speelt prima.

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-11 20:13
Kan je tegenwoordig nog items giften? Zo ja zou iemand mij een transfer list uitbreiding willen giften op de PS4? :)
Musa

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-11 15:13
Protax schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 09:14:
Kan je tegenwoordig nog items giften? Zo ja zou iemand mij een transfer list uitbreiding willen giften op de PS4? :)
Dat kan nog ja.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• RonaldMuijs
Mensen op xbox mogen mij wel coinsbonussen giften ^^

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11 16:32
Marquee Matchups :D Kreeg IF Sokratis uit het Goud Top Spelers Pakket. Mijn luck kan niet op.

Griezmann (untradable), OTW Draxler, IF Mertens en IF Sokratis binnen een week. lol

• Protax
Nou indien je er één kan missen, DXK_NU :)

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11 16:32
Die OTW kaarten kopen op maandag loont wel. Nu al 5 en 7k erbij op Jovetic en Jese. Verkopen vlak voor de match moet toch 20k winst per stuk opleveren. :)

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
RonaldMuijs schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 09:08:
[...]

Ik vouch ook voor beiden. Zowel IF Lallana als Eriksen zijn heerlijk op de CAM.

PSN/Steam: Xamsix

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-11 16:33
Protax schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 09:14:
Ik denk dat ik dat wel kan regelen voor je vanavond :)

• Protax
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 10:29:
[...]

Ik denk dat ik dat wel kan regelen voor je vanavond :)
Top, zou wel fijn zijn... Zit nu met een transferpile van 40 O-)

• Lekkerboeie86
Protax schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 10:33:
[...]

Ja volgens mij heb ik er nog wel 1 over. Als ik thuis ben check ik het even na.

Ik zit enorm te twijfel wat ik met OTW Mane moet doen. Opzich is hij nu 320K en prima winst om nu te verkopen. Ben bang voor een enorme crash morgen. Aan de andere kant gaat hij de beste/snelste RM/RW in BPL worden. Dan is 320K eigenlijk een vrij lage prijs. Wil niet teveel risico lopen, maar wel de winst maximaliseren. Iemand een glazen bol?

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-11 21:42
Protax schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 10:33:
[...]

Volgens mij kan je die nog niet gebruiken als je de juiste rank heb behaald in Fifa, kan me herrinneren dat iemand mij een level 50 item cadeau deed en ik die niet binnenkreeg/kon gebruiken. Correct me if i'm wrong.

• RonaldMuijs
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 10:53:
[...]

Ik zit enorm te twijfel wat ik met OTW Mane moet doen. Opzich is hij nu 320K en prima winst om nu te verkopen. Ben bang voor een enorme crash morgen. Aan de andere kant gaat hij de beste/snelste RM/RW in BPL worden. Dan is 320K eigenlijk een vrij lage prijs. Wil niet teveel risico lopen, maar wel de winst maximaliseren. Iemand een glazen bol?
Ik had hem lekker verkocht. Hij is bijna 3x over de kop gegaan. Zie Mustafi die geen totw kreeg en in 1x 10x zo weinig waard werd, of Gabriel Jesus die na zijn totw ook bijna halveerde. Maar ik heb ook geen glazenbol.

• Lekkerboeie86
RonaldMuijs schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 10:56:
[...]

Ik had hem lekker verkocht. Hij is bijna 3x over de kop gegaan. Zie Mustafi die geen totw kreeg en in 1x 10x zo weinig waard werd, of Gabriel Jesus die na zijn totw ook bijna halveerde. Maar ik heb ook geen glazenbol.
Wat zegt klopt wel. Maar die Gabriel Jesus ging voor 500/600K voor een 82 rating spits waar zat betere alternatieven voor zijn.

Mane krijgt 86. En voor WL moet je een BPL squad hebben. Dus een combinatie van verschillende dingen waarom 300K eigenlijk vrij weinig is. Maar omdat er massaal geïnvesteerd is. Verwacht ik woensdagavond wel een tijdelijke stevige crash. Aangezien ik er 7 heb is het risico wat groot om af te wachten. Ga denk ik maar op save en verkopen.

• RonaldMuijs
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 11:10:
[...]

Wat zegt klopt wel. Maar die Gabriel Jesus ging voor 500/600K voor een 82 rating spits waar zat betere alternatieven voor zijn.

Mane krijgt 86. En voor WL moet je een BPL squad hebben. Dus een combinatie van verschillende dingen waarom 300K eigenlijk vrij weinig is. Maar omdat er massaal geïnvesteerd is. Verwacht ik woensdagavond wel een tijdelijke stevige crash. Aangezien ik er 7 heb is het risico wat groot om af te wachten. Ga denk ik maar op save en verkopen.
Verkoop er 4/5 en hou er 2 ove4r. Kan je kijken wat de prijs doet en pak je sws een gedeeltelijke hoge winst.

• mc-koenoe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-07-2023
Rooney met een Maestro erop. Kost je nog geen 20k.

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 10:53:
[...]

Waarom een enorme crash morgen? Vanwege de WL restricties en mensen die wachten op TOTW?

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-11 13:46
Skann schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 09:41:
Marquee Matchups :D Kreeg IF Sokratis uit het Goud Top Spelers Pakket. Mijn luck kan niet op.

Griezmann (untradable), OTW Draxler, IF Mertens en IF Sokratis binnen een week. lol
Ik word er schijtziek van. Mijn hoogste was Coman (die ik net had ingeleverd ook nog) en verder eerlijk waar alleen maar 79 troep. Uit 5 packs hè.
Skann schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 09:51:
Die OTW kaarten kopen op maandag loont wel. Nu al 5 en 7k erbij op Jovetic en Jese. Verkopen vlak voor de match moet toch 20k winst per stuk opleveren. :)
Had je dat gisteren niet kunnen zeggen? :D Mijn Sane OTW (gekocht voor 36) was gisteren overdag nog tussen de 65 en de 68 en is nu gedaald naar +/- 50 :'( Dan maar verder wachten O-)

[ Voor 34% gewijzigd door Joster op 14-02-2017 12:06 ]

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Joster schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 12:02:
[...]

Ik word er schijtziek van. Mijn hoogste was Coman (die ik net had ingeleverd ook nog) en verder eerlijk waar alleen maar 79 troep. Uit 5 packs hè.
Same here :') Uit frustratie nog zo'n 35k pack gekocht waar ook niks in zat natuurlijk... Wel een hele lading condiekaarten...

• Razz89
RonaldMuijs schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 09:08:
[...]

Ja die speelt ook prima en heb coutinho als backup voor hem maar was benieuwd welke speler voor meer coins nog beter speelt in een 433-4 opstelling.

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 20:23
Rooney met hunter kaart.

I like how you keep the mouse running...

• mc-koenoe
Ook een goede kaart voor Rooney idd. Op mijn Rooney IF heb ik een Catalyst wat heel goed werkt, maar durf niet te zeggen of dat goed werkt op de normale Rooney.

• Razz89
Rooney met hunter lijkt mij ook wel top. Die ga ik is proberen. En wie hadden jullie op ra gezet walker normale kaart of if coleman?

• Lekkerboeie86
pelidee schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 12:00:
[...]

Waarom een enorme crash morgen? Vanwege de WL restricties en mensen die wachten op TOTW?
Omdat er heel veel spelers zijn die in Mane hebben geinvesteerd. Die willen allemaal tegelijk cashen. Op dat moment is het aanbod veeeel groter dan de vraag. En gaan ze telkens onder de laagste prijs zitten. Dan krijg je een crash en breekt er nog meer paniek uit. En dan dumpt iedereen zijn investering. Dit moment moet je absoluut voor zijn. Het hele handelen in OTW spelers is een piramide spel.

• mc-koenoe
Razz89 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 12:56:
Rooney met hunter lijkt mij ook wel top. Die ga ik is proberen. En wie hadden jullie op ra gezet walker normale kaart of if coleman?
Ik heb een IF Coleman met Anchor in de basis, als wissel een normale Walker met Backbone. Werkt voor mij echt prima.

• RonaldMuijs
Razz89 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 12:56:
Walker is prima speler. Coleman heeft betere stats maar mist weer net wat pace. Ik had gewoon Walker gehaald en lekker geld overgehouden.

Zelf maar vast Auba gekocht voor volgend weekend.

[ Voor 6% gewijzigd door RonaldMuijs op 14-02-2017 13:03 ]

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 12:57:
[...]

Omdat er heel veel spelers zijn die in Mane hebben geinvesteerd. Die willen allemaal tegelijk cashen. Op dat moment is het aanbod veeeel groter dan de vraag. En gaan ze telkens onder de laagste prijs zitten. Dan krijg je een crash en breekt er nog meer paniek uit. En dan dumpt iedereen zijn investering. Dit moment moet je absoluut voor zijn. Het hele handelen in OTW spelers is een piramide spel.
Ik heb geen glazen bol, maar als er een mooie upgrade komt naar bijv. 85, dan is die IF ook al wel 300k denk ik. De oranje 84 is nu rond 150k, maar daar zijn er erg veel van. Als de IF 85 300k is, is een OTW boven 400k ook niet onrealistisch, hij is goed in vorm dus nog een upgrade is haalbaar. Verder dit weekend natuurlijk bpl requirement, dus ik bewaar hem nog lekker even :)

• Protax
Wat is naar jullie idee de beste partner in een 4-3-1-2 formatie naast Lukaku?
Ik heb nu Sturridge / Musa / Vardy en Martial in mijn team, maar wil er misschien één of meerdere verkopen ofmte upgraden (heb nog 100K).

:)

[ Voor 3% gewijzigd door Protax op 14-02-2017 13:34 ]

Verwijderd

Hoi allemaal,

Ik heb nooit gedacht dat het mij kon gebeuren maar ik ben gehacked. Heb zelf niks verkeerds gedaan maar hij heeft mij uitgekozen. Toen ik vanochtend inlogde op de web app was ineens alles verkocht en hij heeft mijn Dele Alli POTM gediscard. WAT EEN *********!!!!!! Nu geef ik natuurlijk niet zomaar op en ik zou mijn team van ruim 1,2 miljoen graag weer terug willen dus ga ik contact opnemen met EA. Is dit jullie ook ooit gebeurd en wat zouden julllie nu doen? Zou ik de coins (1,2 miljoen terug kunnen krijgen van EA)?? Heb wel bewijs met screenshots waar op staat dat mijn spelers allemaal verkocht zijn en ik heb ook een paar foto's van mijn teams. Nu heb ik geen 1 speler meer... wat een triest ventje die dit heeft gedaan, maar ik zal hem krijge!!!!!

Verwijderd

Hij heeft zijn coins overgezet naar zijn eigen account want heb van de 1,2 miljoen die verkocht is nog maar 120k over. Hopelijk doet EA er iets mee heb genoeg bewijs. Wat zouden jullie doen?
Bedankt voor de hulp alvast, ben nu echt boos heb hier hard voor gewerkt en nu is alles weg.\\
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:49:
Hij heeft zijn coins overgezet naar zijn eigen account want heb van de 1,2 miljoen die verkocht is nog maar 120k over. Hopelijk doet EA er iets mee heb genoeg bewijs. Wat zouden jullie doen?
Bedankt voor de hulp alvast, ben nu echt boos heb hier hard voor gewerkt en nu is alles weg.\\
Erg vervelend inderdaad, maar hoe komt die hacker überhaupt ooit aan je password? Heb je hem wel eens aan anderen gegeven?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:01:
[...]

Erg vervelend inderdaad, maar hoe komt die hacker überhaupt ooit aan je password? Heb je hem wel eens aan anderen gegeven?
Koning Fifa was ook gehackt laatst. Ze kunnen een hoop..

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 11:14
Protax schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:34:
Wat is naar jullie idee de beste partner in een 4-3-1-2 formatie naast Lukaku?
Ik heb nu Sturridge / Musa / Vardy en Martial in mijn team, maar wil er misschien één of meerdere verkopen ofmte upgraden (heb nog 100K).

:)
Hier op het moment Gray IF in de spits, misschien vind je dat wat :)
Vissert schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:03:
[...]

Koning Fifa was ook gehackt laatst. Ze kunnen een hoop..
Die afgeserveerde e-sporter?

Denk alleen dat EA er niks kan/gaat doen helaas....

• Protax
Thomas18GT schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:06:
[...]

Hier op het moment Gray IF in de spits, misschien vind je dat wat :)
En is hij de coins waard? :)

• pelidee
  • Niet online
Bean77 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:10:
[...]

Als hij gewoon contact opneemt neem ik aan dat hij wel gecompenseerd wordt.. Zeker als alle spelers aan hetzelfde account zijn verkocht.

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:01:
[...]

Nee nooit, nooit aan iemand gegeven. Ik zou ook niet weten hoe hij erin is gekomen. Ze kunnen veel tegenwoordig... ik ga er alles aan doen om coins terug te krijgen bij EA. heb genoeg bewijs met screenshots etc.
Bean77 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:10:
[...]

Hij kreeg 7.3 miljoen coins :+ Maarja ajax boy he... Negatieve publiciteit.

YouTube: MIJN ACCOUNT TERUG!! TEAM WEG, 7 MILJOEN MUNTEN

[ Voor 17% gewijzigd door Vissert op 14-02-2017 14:21 ]

Vissert schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:20:
[...]

Hij kreeg 7.3 miljoen coins :+ Maarja ajax boy he... Negatieve publiciteit.

YouTube: MIJN ACCOUNT TERUG!! TEAM WEG, 7 MILJOEN MUNTEN
Hoezo deed hij ook een "veldmannetje"? :+

• pelidee
  • Niet online
Bean77 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:23:
[...]

'VelTmannetje' :+
Bean77 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:23:
[...]

Zeker :+
Maar opnieuw beginnen kan ook wel lekker zijn als je er niet op achteruit gaat mbt geïnvesteerde coins. Ik vrees dat hij met zijn ajax roots wel een streepje voor had bij EA dan reguliere gebruikers.

Ik heb denk ik teveel sbc's om mijn team weer om te gooien.

• pelidee
  • Niet online
Gabriel Jesus 3 maanden geblesseerd.
OTW kaart is al onder de 250k gekomen. Rip Handelaars >:) >:)
pelidee schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:44:
Gabriel Jesus 3 maanden geblesseerd.
OTW kaart is al onder de 250k gekomen. Rip Handelaars >:) >:)
Lol inderdaad, behoorlijke vrije val nu.

• Protax
Bean77 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:51:
[...]

Lol inderdaad, behoorlijke vrije val nu.
Laat hem maar verder dalen, ik heb 100k te besteden :P

• Eriko1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-11 01:04
Protax schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:54:
[...]

Laat hem maar verder dalen, ik heb 100k te besteden :P
Ik wou hem gisteravond nog halen, maar mij spelers verkochten niet snel genoeg!.. gelukkig!

• Protax
Eriko1 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:01:
[...]

Ik wou hem gisteravond nog halen, maar mij spelers verkochten niet snel genoeg!.. gelukkig!
Ik heb nu 134K, als ik Sturridge en Vardy verkoop kom ik in de buurt van de 200K.
Zou Gabriel Jesus het waard zijn? Of kan ik me coins beter in een andere speler investeren?

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Protax schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:05:
[...]

Ik heb nu 134K, als ik Sturridge en Vardy verkoop kom ik in de buurt van de 200K.
Zou Gabriel Jesus het waard zijn? Of kan ik me coins beter in een andere speler investeren?
Ik denk alleen als je er mee speelt, want je munten 3 maanden op de bank schiet niet op, helemaal als dat alles is wat je over hebt

• PeacockSR4
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-09-2021
Protax schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:05:
[...]

Hij is het sowieso niet waard. Hij is nog drie maanden geblesseerd, daardoor is de kans dat hij nog meer daalt ook wel aanwezig. Daarbij zijn er voor die 200K zat andere spitsen te koop die het beter zullen doen voor je.

• Protax
PeacockSR4 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:16:
[...]

Hij is het sowieso niet waard. Hij is nog drie maanden geblesseerd, daardoor is de kans dat hij nog meer daalt ook wel aanwezig. Daarbij zijn er voor die 200K zat andere spitsen te koop die het beter zullen doen voor je.
Ok duidelijk, dan toch maar verder kijken naar een goede partner voor Lukaku.
Heb nog steeds twijfels...
PeacockSR4 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:16:
[...]

Zou ik doorsparen en motm Son halen.

Verwijderd

Uit de Marquee Matchups IF Sokratis, Dembele (20K), Piszchek (4.8K) en twee Bundesliga spelers van 2K+ in mijn 45K pack, eindelijk weer een leuke pack. Hiervoor al een hele poos niets gehad uit gewone packs, alleen de OTW packs waren goed voor mij de laatste tijd (Kante en Ben Arfa). Ga Sokratis houden, gaat vast stijgen als hij uit packs is. Dembele wel snel verkopen.

Als rechtsback heb ik Coleman SIF, bevalt zeer goed. Hiervoor geen imponerende rechtsback gehad, maar Coleman is heel goed voor mij, gekocht als investement maar weet niet of ik hem nog ga verkopen.

• ErnstMid

ErnstMid

Iemand die ervaring heeft met Robben en Dembele IF/OTW? Twijfel of Dembele het extra geld waard is tov Robben in een 4321 opstelling :)

• Xamsix
Vissert schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:20:
[...]

Zou ik doorsparen en motm Son halen.
Die heb ik nu voorin, moet nog even aan hem wennen, maar wel een fijne speler. Heb Vardy ernaast, dus weinig body voorin. Ga waarschijnlijk Vardy vervangen met IF Gray na komende WL.

• Protax
Xamsix schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:27:
[...]

Die heb ik nu voorin, moet nog even aan hem wennen, maar wel een fijne speler. Heb Vardy ernaast, dus weinig body voorin. Ga waarschijnlijk Vardy vervangen met IF Gray na komende WL.
MOTM Son is echt TE duur voor mij, ik zou nu wel IF Gray kunnen halen.
En dan Vardy / Sturridge verkopen, met op de bank dan nog Musa en Martial.

Twijfel ook over Gundogan en Toure, hoe zouden jullie dit neerzetten?

http://www.futhead.com/17/squads/1182975/

Dit is wat ik nu heb, en nog 139K coins!

• Xamsix
Protax schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:31:
[...]

Ik vind dat je al een prima selectie hebt. Maar je mist wel wat snelheid voorin. Ik heb heel lang met Sturridge - Vardy als koppel voorin gespeeld. Musa vond ik niet fijn, Martial niet mee gespeeld.

Toure heb ik gehad, vond ik te traag/lomp. Niet echt fijn spelen. Ik heb ervoor gekozen om IF Lallana op het middenveld te zetten. Als je Kante en Matic daar hebt staan, heb je genoeg in verdedigend opzicht.

• Protax
Xamsix schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:34:
[...]

Ik vind dat je al een prima selectie hebt. Maar je mist wel wat snelheid voorin. Ik heb heel lang met Sturridge - Vardy als koppel voorin gespeeld. Musa vond ik niet fijn, Martial niet mee gespeeld.

Toure heb ik gehad, vond ik te traag/lomp. Niet echt fijn spelen. Ik heb ervoor gekozen om IF Lallana op het middenveld te zetten. Als je Kante en Matic daar hebt staan, heb je genoeg in verdedigend opzicht.
Sturridge vervangen voor IF Gray, Dembele vervangen voor IF Lallana.
Zou dat een verbetering zijn?
Ben absoluut niet goed in Fifa, geen skills etc. dus maak het mezelf graag makkelijk :P

• ErnstMid

ErnstMid

Protax schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:40:
[...]

Sturridge vervangen voor IF Gray, Dembele vervangen voor IF Lallana.
Zou dat een verbetering zijn?
Ben absoluut niet goed in Fifa, geen skills etc. dus maak het mezelf graag makkelijk :P
https://www.futbin.com/17/compare/174/15617 (Sturridge vs Gray IF)

https://www.futbin.com/17/compare/15549/15562 (Dembele vs Lallana IF)

Ik zou zeggen ja ;)

• Protax
Zit te denken om de Dele SBC te completen... Ook wel een leuke CAM :)
Had er al 1 gedaan, maar de Dons spelers zijn er niet...

• ErnstMid

ErnstMid

Protax schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 16:09:
[...]

Zit te denken om de Dele SBC te completen... Ook wel een leuke CAM :)
Had er al 1 gedaan, maar de Dons spelers zijn er niet...
Alli? Ja die dons spelers.... zuur als je die sbc nog wil doen. Ik vond het schitterend, hallo winst! _/-\o_

• Protax
ErnstMid schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 16:10:
[...]

Alli? Ja die dons spelers.... zuur als je die sbc nog wil doen. Ik vond het schitterend, hallo winst! _/-\o_
Snap ik, maar ik had geen Dons spelers in mijn club toen hij uitkwam.
En kon ze ook niet snipen, nu ook weer niet... En met de bronze Dons spelers kom je er denk ik niet.

• ErnstMid

ErnstMid

Protax schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 16:12:
[...]

Snap ik, maar ik had geen Dons spelers in mijn club toen hij uitkwam.
En kon ze ook niet snipen, nu ook weer niet... En met de bronze Dons spelers kom je er denk ik niet.
Mmm, nee dat kon wel s wat lastiger worden. Maar er zijn wel andere CAMs te verkrijgen toch? Eriksen IF?

• Protax
ErnstMid schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 16:20:
[...]

Mmm, nee dat kon wel s wat lastiger worden. Maar er zijn wel andere CAMs te verkrijgen toch? Eriksen IF?
Ik heb maar 122K nu, Vardy / Toure verkocht.

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-11 20:33
Ozil speelt bij mij erg lekker op CAM.

• Eriko1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-11 01:04
sirkeith schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 16:31:
Ozil speelt bij mij erg lekker op CAM.
Heb TOTGS gehad en de gewone.. 1 groot nadeel.. Alles moet met links.. en z'n balans en fysiek

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
Weet niet hoe jullie ernaar kijken maar ik heb echt geen zin in aankomende weekend league, ik ga gewoon lekker met een 50k team spelen en dan met Ronaldo + TOTGS Neymar op de bank :+

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

• RonaldMuijs
MitchelFC schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 16:48:
Weet niet hoe jullie ernaar kijken maar ik heb echt geen zin in aankomende weekend league, ik ga gewoon lekker met een 50k team spelen en dan met Ronaldo + TOTGS Neymar op de bank :+
Hmm wij hebben niet de luxe van een Ronaldo en een Neymar. In iedergeval ik niet. Ik hoop dat ik wat lekkers trek uit mijn rewards donderdasg anders kan ik mijn team voor volgende week niet kopen 8)7

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-11 21:42
Otw Jesus net opgepikt voor 200k.. ook al is hij een tijdje uitgeschakeld lijkt het me een goede spits voor 200k.

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:44

shameblaster

BB4E^Cons

Als voorhoede ga ik het volgende nemen voor mijn nieuwe team:

TIF Mertens (10chem) - Hazard (7chem)
Op CAM Kevin de Bruyne
Naingolan - Matic (cdm, 8 chem) - Pogba

41212(2)

Benieuwd hoe dit speelt.

Cons:::BB4E

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 20:23
Protax schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:31:
[...]

Voor je een IF Gray haalt probeer eens Callum Wilson met een hawk kaart. Hij is maar 76 OVR maar in mijn BPL team was hij echt een klasse beter dan Vardy.

I like how you keep the mouse running...

• MitchelFC
RonaldMuijs schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 16:54:
[...]

Hmm wij hebben niet de luxe van een Ronaldo en een Neymar. In iedergeval ik niet. Ik hoop dat ik wat lekkers trek uit mijn rewards donderdasg anders kan ik mijn team voor volgende week niet kopen 8)7
Heb ook geen luxe op de xbox hoor, ik speel 2 weekendleague's per weekend. 80 potjes no life :+

• RonaldMuijs
MitchelFC schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 17:45:
[...]

Heb ook geen luxe op de xbox hoor, ik speel 2 weekendleague's per weekend. 80 potjes no life :+
Hoeveel geëindigd op beide consoles afgelopen weekend?

• MitchelFC
RonaldMuijs schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 17:46:
[...]

Hoeveel geëindigd op beide consoles afgelopen weekend?
Nauwelijks gespeeld, zat met de opname van de e-divisie, toch jammer dat ik op de xbox een veel minder team had :'(

shameblaster schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 17:28:
Als voorhoede ga ik het volgende nemen voor mijn nieuwe team:

TIF Mertens (10chem) - Hazard (7chem)
Op CAM Kevin de Bruyne
Naingolan - Matic (cdm, 8 chem) - Pogba

41212(2)

Benieuwd hoe dit speelt.
Vergeet lukaku niet als tank tussen die twee dribbeldwergen!

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:44

shameblaster

BB4E^Cons

Bossie schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 18:15:
[...]

Vergeet lukaku niet als tank tussen die twee dribbeldwergen!
Daar heb ik geen budget meer voor.
Ik beschik nog wel over de 86 benteke, al ben ik daar niet van onder de indruk. Deze ga ik ook op de markt aanbieden om mertens te kunnen kopen.
Ik heb nu momenteel totgs 86 mertens, welke ik verkoop.

Cons:::BB4E

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 21:25
ErnstMid schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:21:
Iemand die ervaring heeft met Robben en Dembele IF/OTW? Twijfel of Dembele het extra geld waard is tov Robben in een 4321 opstelling :)
Beide gehad, speel nu met Dembele OTW. Met robben ben je genoodzaakt naar binnen te gaan want zijn rechterbeen is hopeloos en lage stamina. Heb door het verkopen nu 150k over. Misschien Neuer halen ipv Leno, terwijl laatstgenoemde echt super bij mij keept.

PSN: Kidjuh

• Grecio
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-11 20:42
Ik heb dit team: (speel op PC)

https://www.futbin.com/17/squad/1202740

Ik zit erover te denken om eens gek te doen.

1: TIF Benteke verkopen. (130k)
2: MOTM Salah verkopen (ik wilde eigenlijk wachten tot zijn prijs weer omhoog ging). (200k ofzo)

En dan investeren (samen met mn 280k in de bank) in dit:

https://www.futbin.com/17/squad/1528364

Wat vinden jullie?

Verwijderd

Yessss!! Heb zojuist EA gebeld en ze willen me mijn spelers teruggeven!! Het gaat wel maximaal 2 weken duren want ze willen eerst weten wie mij heeft gehackt. Hij kon precies zijn wie er allemaal verkocht waren en vanaf welke locatie er is ingelogd. Hij zij dat ik binnen 2 weken mijn spelers weer terug heb! Gelukkig!!!!!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 11:14
Protax schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:12:
[...]

En is hij de coins waard? :)
Ondertussen 65 goals in 38 wedstrijden, ik moet dus wel ja zeggen :*)

*divisie 1 en 2

[ Voor 4% gewijzigd door Thomas18GT op 14-02-2017 19:20 ]

• RonaldMuijs
Grecio schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 19:14:
Ik heb dit team: (speel op PC)

https://www.futbin.com/17/squad/1202740

Ik zit erover te denken om eens gek te doen.

1: TIF Benteke verkopen. (130k)
2: MOTM Salah verkopen (ik wilde eigenlijk wachten tot zijn prijs weer omhoog ging). (200k ofzo)

En dan investeren (samen met mn 280k in de bank) in dit:

https://www.futbin.com/17/squad/1528364

Wat vinden jullie?
Alle upgrades zou ik doen maar ik had Son laten staan. Is super dodelijk als ik tegen hem speel en ik baal er van dat ik nog geen fut speelde toen zijn kaart uit kwam.

• Grecio
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-11 20:42
RonaldMuijs schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 19:33:
[...]

Alle upgrades zou ik doen maar ik had Son laten staan. Is super dodelijk als ik tegen hem speel en ik baal er van dat ik nog geen fut speelde toen zijn kaart uit kwam.
Snap ik, maar dat kan niet, want dan heb ik twee Son's :'(
Pagina: 1 ... 121 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.