Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-11 21:42
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 19:15:
Yessss!! Heb zojuist EA gebeld en ze willen me mijn spelers teruggeven!! Het gaat wel maximaal 2 weken duren want ze willen eerst weten wie mij heeft gehackt. Hij kon precies zijn wie er allemaal verkocht waren en vanaf welke locatie er is ingelogd. Hij zij dat ik binnen 2 weken mijn spelers weer terug heb! Gelukkig!!!!!
Door dit soort dingen vetrouw ik EA steeds minder.. ze kunnen alles zien wat er gebeurd op je account. Aan de ene kant natuurlijk fijn voor dit soort ellende.
Aan de andere kant kunnen ze denken oh die heeft al een hoop coins en een goed team. Laten we hem shit packs geven..

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Grecio schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 19:36:
[...]

Snap ik, maar dat kan niet, want dan heb ik twee Son's :'(
Oja helemaal vergeten. Al denk ik dat Martial net zo overpowerd of nog beter is op linksbuiten dan Miki. Maar je kan het altijd proberen.
Grecio schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 19:36:
[...]

Snap ik, maar dat kan niet, want dan heb ik twee Son's :'(
sbc Son is prima zat. Maakt hier net ook weer een mooie lobgoal van buiten de 16 meter gebied. Ik denk dat hij qua afronden beter is dan SIF Hazard.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

colorsone schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 19:37:
[...]

Door dit soort dingen vetrouw ik EA steeds minder.. ze kunnen alles zien wat er gebeurd op je account. Aan de ene kant natuurlijk fijn voor dit soort ellende.
Aan de andere kant kunnen ze denken oh die heeft al een hoop coins en een goed team. Laten we hem shit packs geven..
Ja klopt helemaal!! Ze kunnen iedereen zijn team zien. Ze kunnen precies zien wat je doet op de transfermarkt, dus als je een speler verkoopt kunnen ze dat daar allemaal zien, ze zien ook vanaf welke locaties je die speler verkoopt en voor hoeveel. Ze kunnen alles zien!! Daarom zijn dingen zoals 10k aan een vriend geven door een non-rare gouden speler te kopen voor 10k niet slim!! Kans is groot dat je dan gebanned wordt! Gelukkig is het in dit geval wel positief want gelukkig krijg ik alsnog mijn team van 1,2 miljoen coins terug :)

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-11 13:46
[...]

Of; die heeft een bagger team en weinig coins dus we geven hem geen packluck dan gaat ie vast kopen :'(
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 19:40:
[...]

Ja klopt helemaal!! Ze kunnen iedereen zijn team zien. Ze kunnen precies zien wat je doet op de transfermarkt, dus als je een speler verkoopt kunnen ze dat daar allemaal zien, ze zien ook vanaf welke locaties je die speler verkoopt en voor hoeveel. Ze kunnen alles zien!! Daarom zijn dingen zoals 10k aan een vriend geven door een non-rare gouden speler te kopen voor 10k niet slim!! Kans is groot dat je dan gebanned wordt! Gelukkig is het in dit geval wel positief want gelukkig krijg ik alsnog mijn team van 1,2 miljoen coins terug :)
10k zullen ze echt niet moeilijk over doen, die gaan kijken bij rare transfers van tonnen of als er binnen een bepaald tijdsbestek veel te veel onlogische coins op een account bijkomen.

[ Voor 45% gewijzigd door Joster op 14-02-2017 20:15 ]

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 21:25
Slim om Dembele in de loop van de wedstrijd te verkopen? is nu 230k, was gister nog 190k. CL doet niet mee met OTW, toch?

PSN: Kidjuh

Verwijderd

Klopt, voor CL zullen ze MOTM krijgen en die telt niet voor OTW.
Iemand hier die met Amartey speelt?
https://www.futbin.com/17/player/17227/amartey

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Grecio
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-11 20:42

• Beltoni
  • Laatst online: 21:33
Inmiddels bijna alle spitsen (<30k) geprobeerd in de BPL. Ze halen het qua rendement allemaal niet bij Abel Hernández... Erg frustrerend.

Zoek een spits die ook mee kan voetballen. Lone strikers met niet al te snelle wingers (Mahrez en Payet) en Eriksen erachter. Iemand tips?

• colorsone
Beltoni schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 21:34:
Inmiddels bijna alle spitsen (<30k) geprobeerd in de BPL. Ze halen het qua rendement allemaal niet bij Abel Hernández... Erg frustrerend.

Zoek een spits die ook mee kan voetballen. Lone strikers met niet al te snelle wingers (Mahrez en Payet) en Eriksen erachter. Iemand tips?
Martial op 7 chem word enorm veel gebruikt...
Nopez, hoef ook geen kabouters in mijn verdediging. Hoewel die 4*WF wel handig is.
Met al die corners en vrije trappen in fifa17 is het niet handig om kleine verdedigers te hebben.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:59
Ondanks zijn blessure verwacht ik dat Jesus binnenkort weer flink gaat stijgen en nog genoeg wedstrijden zal spelen dit seizoen om nog een IF te krijgen, dus daarom:
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/b27cf128a69203f07d5b2f938249941f.png

FIFA Benelux Administrator

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-11 15:43
MyUtd4Life schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 22:45:
Ondanks zijn blessure verwacht ik dat Jesus binnenkort weer flink gaat stijgen en nog genoeg wedstrijden zal spelen dit seizoen om nog een IF te krijgen, dus daarom:
[afbeelding]
Nee die gaat dit seizoen niet meer spelen. Zo'n jong iemand met zo n blessure gaan ze niet pushen.

• RonaldMuijs
Di Maria maar gauw de deur uit gedaan. Zijn prijs verdubbeld door CL.

• To easy
RonaldMuijs schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 23:16:
Di Maria maar gauw de deur uit gedaan. Zijn prijs verdubbeld door CL.
Heerijke pot ook! Eindelijk revanche van PSG :D

• RonaldMuijs
Vond het ook een geweldige pot. Totaal niks gezien van Barca. Geen beweging. Middenveld overal te laat. Enige speler die ik vond aandringen was Neymar. Van Messi helemaal niks gezien.

Nieuwsgierig of wel al een MOTM Di Maria gaan zien

• Grecio
Bedankt voor alle tips, naar aanleiding hiervan ik zie denk ik maar af van Mhki en Son.
Alsnog vind ik het moeilijk om te kiezen waar ik in zal gaan investeren.

(mn squad : https://www.futbin.com/17/squad/1202740)

Wat denken jullie,

IF Benteke -> Aguero of Iets doorsparen en ibra halen

offff

Rooney halen (best goeie defensive workrate en stats) voor Kante
offf iets doorsparen en Pogba halen ipv Kante (mss iets te aanvallend) of voor de Bruyne

Thanks alvast :)

EDIT: idd een heerlijke pot van PSG!

[ Voor 3% gewijzigd door Grecio op 14-02-2017 23:23 ]

• RonaldMuijs
Grecio schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 23:22:
Bedankt voor alle tips, naar aanleiding hiervan ik zie denk ik maar af van Mhki en Son.

Wat denken jullie,

offff

offf iets doorsparen en Pogba halen ipv Kante (mss iets te aanvallend) of voor de Bruyne

Regel 1: Wissel Kante nooit.

Ik ben gek van Lukaku zijn normale kaart en als je het geld had zou ik Benteke wisselen voor TIF Lukaku.
Moet er wel bij zeggen dat ik hem in een 41212 speel en ik hem als 1nige spits minder fijn vindt.

• Grecio
RonaldMuijs schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 23:25:
[...]

Regel 1: Wissel Kante nooit.

Ik ben gek van Lukaku zijn normale kaart en als je het geld had zou ik Benteke wisselen voor TIF Lukaku.
Moet er wel bij zeggen dat ik hem in een 41212 speel en ik hem als 1nige spits minder fijn vindt.
Haha ja, ik snap het, op het begin was ik niet zo onder de indruk van Kante, maar op een gegeven moment zie je hoeveel werk hij voor je doet.

Probleem is dat die lukuku 600k coins ofzo is (op de PC), dus toch wel een behoorlijke investering.
Iemand ervaring met Aguero/TIF Harry Kane?

Ik eindig net onder Elite 3 in WL, en ik speel combinatie voetbal, en mijn spits scoort naar mijn mening momenteel iets te weinig.

En hierna neem ik even een pauze met al mijn vragen voor ik het hele topic volgespammed heb ;P

• MrMistral
  • Laatst online: 25-11 09:09
MyUtd4Life schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 22:45:
[afbeelding]
Met geluk speelt ie eind mei weer... daar ga je geen winst meer uit halen denk ik. Correct me if I'm wrong tegen die tijd ;)

PSN: MrMistral

• Joster
Grecio schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 23:22:

Wat denken jullie,

offff

Pogba voor De Bruyne en Kante IF?
Hier is het de laatste tijd stil met handelen. Mijn 1e team is nu wel klaar en mijn 2e team ben ik alleen nog aan het sparen voor sif nainggolan. Dat duurt ook nog wel ff. Verder zit de verbetering vooral in het zelf beter worden.

Nu de gratis pakjes voorbij zijn komen er minder fitness kaarten in de game en ik ben benieuwd of dat voor komende WL weer oude prijzen voorbij gaan komen. Zou wel mooi zijn want ik heb nog een voorraadje ;)

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
[...]

Grappig dat je denkt dat EA de tijd heeft om werknemers elke speler los te laten monitoren. En op basis daarvan een bepaalde pack luck toe te wijzen. Is natuurlijk onzin. Het maakt voor hun niet uit, ze verdienen er niet meer of minder door. Als ze een tool gaan schrijven voor dit, of ze zetten er werknemers op zoals je suggereert, zal dat veel meer kosten dan het ooit oplevert.

Nee, je hebt gewoon pech of geluk.

PSN/Steam: Xamsix

Pff ik probeer ook nog even te profiteren van de Di Maria hype. "cannot move this item because of a temporary error"

• JanVanHaaren
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-11 18:07
Bean77 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 09:59:
Nu de gratis pakjes voorbij zijn komen er minder fitness kaarten in de game en ik ben benieuwd of dat voor komende WL weer oude prijzen voorbij gaan komen. Zou wel mooi zijn want ik heb nog een voorraadje ;)
Ik hoop met je mee. Ik heb namelijk ook nog een hele voorraad conditiekaarten. >:)
Xamsix schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 10:05:
[...]

Grappig dat je denkt dat EA de tijd heeft om werknemers elke speler los te laten monitoren. En op basis daarvan een bepaalde pack luck toe te wijzen. Is natuurlijk onzin. Het maakt voor hun niet uit, ze verdienen er niet meer of minder door. Als ze een tool gaan schrijven voor dit, of ze zetten er werknemers op zoals je suggereert, zal dat veel meer kosten dan het ooit oplevert.

Nee, je hebt gewoon pech of geluk.
Ik geloof wel dat ze dit technisch kunnen, ik geloof alleen niet dat ze hier überhaupt de tijd voor hebben.
Vissert schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 10:34:
Pff ik probeer ook nog even te profiteren van de Di Maria hype. "cannot move this item because of a temporary error"
Niet alleen Di Maria, ook andere spelers van PSG overigens. Ik had gisterenochtend toevallig Matuidi, Draxler en Aurier gekocht. Allemaal met hele dikke winst weer weg.
JanVanHaaren schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 10:40:
[...]

Ik hoop met je mee. Ik heb namelijk ook nog een hele voorraad conditiekaarten. >:)
Zou logisch zijn denk ik. Geen free packs, geen toty/etc. Geen echte reden waarom afgelopen week bovengemiddeld aantal packs zijn geopend. BIN zit nu rond de 1200 op de ps4. Dat zal neem ik aan nog wel stijgen richting het weekend.

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Zo, Dembele OTW is binnen voor 160k. :) Eens kijken of er veel verschil zit tussen hem en onze grote vriend Robben.

Dan ben ik denk ik wel klaar met mn bundesliga team... Kunnen we beginnen aan een bpl team!
ErnstMid schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 11:21:
Zo, Dembele OTW is binnen voor 160k. :) Eens kijken of er veel verschil zit tussen hem en onze grote vriend Robben.

Dan ben ik denk ik wel klaar met mn bundesliga team... Kunnen we beginnen aan een bpl team!
OTW voor 160k? Doe je niet slecht!
Vissert schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 11:30:
[...]

OTW voor 160k? Doe je niet slecht!
Hangt er vanaf welk platform ;)

Bean77 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 11:35:
[...]

Hangt er vanaf welk platform ;)
Zijn er mensen die niet op een ps4 spelen? :o
Vissert schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 11:36:
[...]

Alleen onwetenden >:)

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-11 16:33
Mane stijgt voorlopig naar 340K heb er nog 1 achter de hand, maar heb de andere 6 verkocht voor 315K.
Btje jammer.. maar zal niet teveel klagen. Op naar een nieuw target. Heb al 7x OTW Niang gekocht voor 30K maar zie het niet zitten om daar extra van te kopen. Weet iemand waar je kan zien welke WL vereisten eraan komen?

• MyUtd4Life
MrMistral schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 00:42:
[...]

Met geluk speelt ie eind mei weer... daar ga je geen winst meer uit halen denk ik. Correct me if I'm wrong tegen die tijd ;)
Voor mij waren zijn stats, zeker 5* skills, al reden genoeg om hem te kopen eigenlijk. Dan is een nieuwe IF altijd lekker meegenomen, maar geen ramp als die niet komt. Maar juist vanwege die stats en 5* skills zie ik hem wel weer keer gehypet worden en in prijs stijgen.

MyUtd4Life schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 11:45:
[...]

Voor mij waren zijn stats, zeker 5* skills, al reden genoeg om hem te kopen eigenlijk. Dan is een nieuwe IF altijd lekker meegenomen, maar geen ramp als die niet komt. Maar juist vanwege die stats en 5* skills zie ik hem wel weer keer gehypet worden en in prijs stijgen.
Hunter kaart pakt ook erg goed bij hem uit.

https://www.futbin.com/17/player/17258/jesus

• Joster
Exodus FC schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 17:40:
[...]

Voor je een IF Gray haalt probeer eens Callum Wilson met een hawk kaart. Hij is maar 76 OVR maar in mijn BPL team was hij echt een klasse beter dan Vardy.
Meen je dat serieus? Een sniper kaart ziet er ook goed uit bij hem. Dat zou betekenen dat ik mijn snelle spits al in huis heb mocht ik Lukaku willen vervangen. Geldt hetzelfde voor Rashford wellicht?

[ Voor 4% gewijzigd door Joster op 15-02-2017 11:50 ]

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 20:23
Joster schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 11:49:
[...]

Meen je dat serieus? Een sniper kaart ziet er ook goed uit bij hem. Dat zou betekenen dat ik mijn snelle spits al in huis heb mocht ik Lukaku willen vervangen. Geldt hetzelfde voor Rashford wellicht?
Ik zal later even voor je kijken naar zijn statistieken in mijn team. Door zijn kracht + agressie wint hij echt veel duels schouder aan schouder waar Vardy gemakkelijk weg gezet wordt.

I like how you keep the mouse running...

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Vissert schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 11:36:
[...]

haha xbox one, prijs was prima niet bijzonder goedkoop. :P
ErnstMid schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 12:35:
[...]

haha xbox one, prijs was prima niet bijzonder goedkoop. :P
Hoewel ik altijd al meer met ps had dan met xbox, laat ik het gewoon bepalen door wat mijn vrienden halen. Is het makkelijkste :+

• Xamsix
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 11:42:
Mane stijgt voorlopig naar 340K heb er nog 1 achter de hand, maar heb de andere 6 verkocht voor 315K.
Btje jammer.. maar zal niet teveel klagen. Op naar een nieuw target. Heb al 7x OTW Niang gekocht voor 30K maar zie het niet zitten om daar extra van te kopen. Weet iemand waar je kan zien welke WL vereisten eraan komen?
http://www.fifauteam.com/...-league-guide-rewards/#21

Hiero. Dus komend weekend BPL team, het weekend daarna mag je alleen maar spelers uit La Liga en de Bundes Liga hebben. Ook in je subs!

• To easy
Zo de WL ging weer heerlijk zoals ik gewend ben. kwam in de finale met 3 leuke potjes gespeeld te hebben. En dan de finale altijd weer spannend vooral wanneer ik het team van de tegestander zie. Eerste wat mij opviel was alle rooie links in het team met een rating van 80 en een chemie van 47. Met musa en cuadrado als spiten. En dan vertouw ik het al niet meer.

Mijn team speelde als slakken echt ongelovelijk en die musa speelde de sterren van de hemel. 3-1 afgemaakt doordat die met musa 3 schoten kon lossen. echt ik moest gewoon lachen aan het einde van hoe vervloekt dit is.

Ik snap ook niet waarom ik dit nog probeer haha :)

• Byron010
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

To easy schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 13:14:
Zo de WL ging weer heerlijk zoals ik gewend ben. kwam in de finale met 3 leuke potjes gespeeld te hebben. En dan de finale altijd weer spannend vooral wanneer ik het team van de tegestander zie. Eerste wat mij opviel was alle rooie links in het team met een rating van 80 en een chemie van 47. Met musa en cuadrado als spiten. En dan vertouw ik het al niet meer.

Mijn team speelde als slakken echt ongelovelijk en die musa speelde de sterren van de hemel. 3-1 afgemaakt doordat die met musa 3 schoten kon lossen. echt ik moest gewoon lachen aan het einde van hoe vervloekt dit is.

Ik snap ook niet waarom ik dit nog probeer haha :)
Dan moet je echt je mind-set veranderen anders zal je het ook niet goed doen in WL zelf.
Beschouw iedere tegenstander als gelijke aan elkaar maar zie je zelf altijd beter dan de tegenstander.

Als je denkt dat er iets fout zal gaan of verwacht te verliezen dan is je tegenstander je al een stapje voor en dan gebeurt het waarschijnlijk ook.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Er is geen enkele Mane OTW meer te koop op pc, is team van de week al bekend?

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• colorsone
peeweeherman schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 13:53:
Er is geen enkele Mane OTW meer te koop op pc, is team van de week al bekend?
Yep, Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/eshb4bvmrzfy.png
Deze staat op Twitter maar geen idee of hij klopt.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C4tQs_DWYAEvC7A.jpg:large

[ Voor 4% gewijzigd door Vissert op 15-02-2017 14:00 ]

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-11 20:13
Martial! Wat zou die gaan kosten? :)

• Joster
Zonde van mijn Gomez IF, had ik dit maar eerder geweten :D

• Protax
Ik ben inmiddels aanbeland in D5 op de PS, en merk dat het nu lastiger begint te worden.
Sinds een tijdje speel ik met de 4-3-1-2 formatie, na gister wat upgrades gekocht te hebben ziet mijn team en nu zo uit:

http://www.futhead.com/17/squads/1182975/

Soms heb ik het gevoel dat men gewoon recht door mijn verdediging heen loopt, en ik niks kan doen.
Ligt dat misschien aan deze formatie?
Doe ik er wijs aan om net als de grootste menigte te switchen naar 4-1-2-1-2 (2) of 4-3-2-1?

:)

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Protax schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 14:23:
Ik ben inmiddels aanbeland in D5 op de PS, en merk dat het nu lastiger begint te worden.
Sinds een tijdje speel ik met de 4-3-1-2 formatie, na gister wat upgrades gekocht te hebben ziet mijn team en nu zo uit:

http://www.futhead.com/17/squads/1182975/

Soms heb ik het gevoel dat men gewoon recht door mijn verdediging heen loopt, en ik niks kan doen.
Ligt dat misschien aan deze formatie?
Doe ik er wijs aan om net als de grootste menigte te switchen naar 4-1-2-1-2 (2) of 4-3-2-1?

:)
Dat ligt niet aan je formatie, al is 41212(2) bijna precies hetzelfde maar een CDM ipv centrale CM. (dus wel meer defensief)

Custom tactics: Pressure, Aggresion en team width aanpassen. (Hoeveelheid druk van jou spelers die er wordt gezet, aggresie tegen over je tegenstander en hoeveel ruimte tussen je spelers.

Zelf heb ik meestal iets rond 60-50-40.

Daarnaast zorg dat je (vooral met je CB's) niet te ver instapt. 1 mis-stap en ze zijn er helemaal doorheen, probeer de pass te blokkeren en gewoon te zorgen dat hij geen goeie afspeel mogelijkheden heeft, en dan wanneer je alles goed afgedekt hebt kan je instappen voor de tackle.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Protax schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 14:00:
Martial! Wat zou die gaan kosten? :)
Te veel :o

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Xamsix
Byron010 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 14:58:
[...]

Dat ligt niet aan je formatie, al is 41212(2) bijna precies hetzelfde maar een CDM ipv centrale CM. (dus wel meer defensief)

Custom tactics: Pressure, Aggresion en team width aanpassen. (Hoeveelheid druk van jou spelers die er wordt gezet, aggresie tegen over je tegenstander en hoeveel ruimte tussen je spelers.

Zelf heb ik meestal iets rond 60-50-40.

Daarnaast zorg dat je (vooral met je CB's) niet te ver instapt. 1 mis-stap en ze zijn er helemaal doorheen, probeer de pass te blokkeren en gewoon te zorgen dat hij geen goeie afspeel mogelijkheden heeft, en dan wanneer je alles goed afgedekt hebt kan je instappen voor de tackle.
En misschien ligt het ook gewoon aan je eigen spel. Je hebt echt niet perse een CDM nodig om FUT te spelen. Sterker nog, er zijn genoeg mensen in divisie 1 zonder CDM. Probeer wat Youtube filmpjes te kijken, er zijn genoeg verdedigings tutorials. En stap niet te snel in.

• MyUtd4Life
Ik zag het ja :9
Moest gisteren echter al flink verkopen om überhaupt de goedkoopste Jesus van de markt te pakken te krijgen, dus chemistry style interesseerde me nog niet zo. Als ik een aantal wedstrijden met hem gespeeld heb kan ik altijd nog beslissen wat te veranderen qua chemstyle.

MyUtd4Life schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 15:42:
[...]

Ik zag het ja :9
Moest gisteren echter al flink verkopen om überhaupt de goedkoopste Jesus van de markt te pakken te krijgen, dus chemistry style interesseerde me nog niet zo. Als ik een aantal wedstrijden met hem gespeeld heb kan ik altijd nog beslissen wat te veranderen qua chemstyle.
Hunter prijzen gaan idd nergens meer over. Tot die tijd zou sniper ook niet verkeerd zijn. Is die helemaal ongrijpbaar voor de verdediging.

• To easy
Byron010 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 13:34:
[...]

Dan moet je echt je mind-set veranderen anders zal je het ook niet goed doen in WL zelf.
Beschouw iedere tegenstander als gelijke aan elkaar maar zie je zelf altijd beter dan de tegenstander.

Als je denkt dat er iets fout zal gaan of verwacht te verliezen dan is je tegenstander je al een stapje voor en dan gebeurt het waarschijnlijk ook.
Ja ik weet ik doe dat ook wel en dacht ook zo tot de finale. Ik speel dan niet eens anders, maar toch gaat alles de verkeerde kant op.

• RonaldMuijs
Na vorige week niet te zijn gepromoveerd naar divisie 1 omdat iemand de glitch deed waardoor je uit de server vliegt, deze week een nieuwe poging gedaan,. Maar my dear wat ga ik slecht. Speel mijn beste verdedigende acties ooit. Heb deze week veel verdediging filmpjes gekeken. Maar het lijkt wel of ik daardoor niks meer creëer. Sta nu 0-1-5 :o. 1x 0-0 en 4x 1-0 verloren. En 1x echt weg getikt. Maar totaal denk ik die 6 potten 6x een goede kans gecreëerd. Dus er mag nog een wonder gebeuren om niet te degraderen naar divisie 3.
98 pace Mane. RIP. Die gaan we tegenkomen aankomend weekend.

[ Voor 20% gewijzigd door RonaldMuijs op 15-02-2017 16:53 ]

• MrMistral
  • Laatst online: 25-11 09:09
RonaldMuijs schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 16:52:
98 pace Mane. RIP. Die gaan we tegenkomen aankomend weekend.
Yup dit. Dat wordt verschrikkelijk haha!

PSN: MrMistral

• RonaldMuijs
MrMistral schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 16:55:
[...]

Dat wordt mijn Hector Bellerin op linksback dit weekend O-) Marcos Alonso gaat hem niet bij benen.

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-11 20:33
Zou die dan ook echt nog sneller zijn dan een Sane met een Hunter chemistry-kaartje?

In principe niet toch, of zouden ze stiekem over de 99 heen gaan?

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-11 14:33
Wat zijn er nog steeds veel quiters actief. Helaas worden er dan geen punten verdeeld..

• JanVanHaaren
http://rsca.be/nl/nieuws/...pro-gamer-esports-fifa-17

RSC Anderlecht is ook op zoek naar een FIFA 17-speler.

• Grecio
MrMistral schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 16:55:
[...]

Blij dat hem voor 150k gekocht heb vorige week.

Had er alleen meer moeten kopen want deze blijf ik gebruiken :(

EDIT, trouwens balen dat er geen IF Eredivisie speler weer tussen zit voor mn eredivisie team :(

[ Voor 21% gewijzigd door Grecio op 15-02-2017 18:20 ]

• afca123
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Vandaag online een potje gespeeld staat 0-0 ik heb meerdere kansen en ineens quit mijn tegenstander. Wat denk je? Krijg ik alsnog een lose. En mis Wss nu promotie naar div 2😭

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Lekker totw, die investering in otw Mane en Hummels geeft wel heel snel rendement. Die stats van Mane zijn echt top, zou die ook nog winter upgrade krijgen? Er is geen otw meer te koop, hoe kang duurt het normaal voordat het prijsplafond wordt verhoogd?

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• RonaldMuijs
Liggen de servers eruit? Ik kan op xbox niet verbinden met ea?

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 23:17
RonaldMuijs schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 19:34:
Liggen de servers eruit? Ik kan op xbox niet verbinden met ea?
Ik heb van hetzelfde last

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Ik begreep dat de eisen van aankomende wl bpl zijn, klopt dit? Wilde mijn engelse team switchen naar italiaanse en aangezien ik dit weekend geen tijd heb voor wl is het weekend een prima moment om het te switchen toch? Engelse spelers stijgen en derest daalt neem ik aan

• JanVanHaaren
Delano1992 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 19:50:
Ik begreep dat de eisen van aankomende wl bpl zijn, klopt dit?
Klopt!

http://www.fifauteam.com/...-league-guide-rewards/#20

Verwijderd

Mmm, had achteraf mijn OTW Mané nog voor 100K extra kunnen verkopen. Naja, niets aan te doen.

• Eriko1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-11 01:04
Ik denk dat ik beter kan stoppen!.. nog nooit zoveel bullshit gezien als vnv!.. Ik raak 5x de paal, tegenstander 1x via keeper zo voor intikken!.. alle 1e rondes voor WL quali, winnen met 2 vingers in de neus.. volgende ronde krijg je weer de meest axhterlijke goals tegen.. Dan haal ik uiteindelijk de finale.. Tegen een tegenstander die er geen hout van kan!... 4 schoten 4 goals!😡

• RonaldMuijs
Eriko1 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 20:48:
Ik denk dat ik beter kan stoppen!.. nog nooit zoveel bullshit gezien als vnv!.. Ik raak 5x de paal, tegenstander 1x via keeper zo voor intikken!.. alle 1e rondes voor WL quali, winnen met 2 vingers in de neus.. volgende ronde krijg je weer de meest axhterlijke goals tegen.. Dan haal ik uiteindelijk de finale.. Tegen een tegenstander die er geen hout van kan!... 4 schoten 4 goals!😡
Fifa probeert de werkelijkheid na te maken. Als ik net die goal van Arsenal zie had het zo fifa kunnen zijn 8)7
Eriko1 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 20:48:
Speelde je tegen mij? :+
Uiterst simpele kwalificatie in de 1e poging. Veel goals, weinig tegen. Toch meer focus op verdedigen omdat ik soms een goal weggeef door het te mooi te willen uitverdedigen.

• Harribo
  • Laatst online: 22:08
Ik ben net begonnen met fifa op de pc en dan fut 17.
Maar tjonge wat is dat verdedigen moeilijk!
Ik heb al die skill games verdedigen gedaan en wat video's op internet gevolgd.
Maar mijn verdedigen blijft zeer matig.
De rb knop om een teammaat opdracht te geven om mee te verdedigen schijnt ook niet zo effectief te zijn als in de vorige fifa's.

Nog verder tips?

• Spacejockey
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-11 22:19
Verdedig met je middenvelders, laat de computer het werk doen.

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Gisteravond PL Player of the Month gedaan. Die MK Dons is heel duur maar ik had de andere drie al gedaan dus er was geen weg terug. Vanavond nog wat loyalty voor de Mk Dons en dan is Dele Alli van mijn.

Zo wordt hij dan: https://www.futbin.com/17/squad/1371928

[ Voor 12% gewijzigd door homernt op 16-02-2017 08:12 ]

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

homernt schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 08:11:
Gisteravond PL Player of the Month gedaan. Die MK Dons is heel duur maar ik had de andere drie al gedaan dus er was geen weg terug. Vanavond nog wat loyalty voor de Mk Dons en dan is Dele Alli van mijn.

Misschien dit is overwegen https://www.futbin.com/17/squad/1826937

Na het begin natuurlijk Chadli en Lacazette omwisselen!

• Protax
homernt schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 08:11:

Heb hem eergister ook gedaan, Dele Alli is echt briljant. Speelt bij mij als CAM, en staat constant op de juiste plek en heeft een heerlijk schot.

Verwijderd

Ik denk dat ik alles voor de SBC van Dele Alli nog moet aankopen. Hoeveel denken jullie dat ik daar aan kwijt ben? Zo wil ik hem gaan gebruiken: https://www.futbin.com/17/squad/1795842

Bedankt Joster, dat moet wel lukken. ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2017 09:29 ]

• Joster
Als je alles moet kopen denk ik 80-90k.
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 09:27:
Ik denk dat ik alles voor de SBC van Dele Alli nog moet aankopen. Hoeveel denken jullie dat ik daar aan kwijt ben? Zo wil ik hem gaan gebruiken: https://www.futbin.com/17/squad/1795842

Bedankt Joster, dat moet wel lukken. ;)
https://www.futbin.com/squad-building-challenges/ALL/180
Hou er rekening mee dat zeker met zilveren spelers het niet geheel betrouwbaar is qua kosten.

[ Voor 10% gewijzigd door Bean77 op 16-02-2017 09:40 ]

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Hoewel futbin ong 90k aangeeft kom je er toch boven uit (uiterraard geen packs meegerekend)
Probleem zit hem in de extinct MK Dons & 67+ rated EFL One spelers. die prijzen worden niet geupdate omdat veel van de spelers niet verkrijgbaar zijn.

Maarja net zoals iemand hier voor mij, ik had alle 3 al gedaan behalve MK dons. Zonde om het dan te laten dus toch maar gedaan, als ik het niet gedaan had, had ik er later spijt van gehad want het is gewoon een SIF Alli.

• homernt
Byron010 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 09:43:
[...]

Hoewel futbin ong 90k aangeeft kom je er toch boven uit (uiterraard geen packs meegerekend)
Probleem zit hem in de extinct MK Dons & 67+ rated EFL One spelers. die prijzen worden niet geupdate omdat veel van de spelers niet verkrijgbaar zijn.

Maarja net zoals iemand hier voor mij, ik had alle 3 al gedaan behalve MK dons. Zonde om het dan te laten dus toch maar gedaan, als ik het niet gedaan had, had ik er later spijt van gehad want het is gewoon een SIF Alli.
Ja, ik heb toen twee lager rated players genomen maar dan ben je bij de andere weer duurder uit en die waren ook niet altijd beschikbaar.

• homernt
bbblije schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 08:40:
[...]

Misschien dit is overwegen https://www.futbin.com/17/squad/1826937

Na het begin natuurlijk Chadli en Lacazette omwisselen!
ik heb geen coins meer over :) .

• Joster
Byron010 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 09:43:
[...]

Dat klopt wel ja, van sommige spelers staan de prijzen gewoon op 0 omdat er niemand beschikbaar is / degene die beschikbaar zijn veel te duur zijn en niet voor BIN gaan.

Er is nu bijvoorbeeld maar 1 zilvere MK Dons speler te koop.

[ Voor 4% gewijzigd door Joster op 16-02-2017 09:55 ]

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

EA pls fix MLS SBC.

Sporting KC heeft 6 non-americans nodig en er zijn er maar 5 verkrijgbaar... 2 zijn transfered naar een nieuwe club en 2 zijn extinct. Is het laatste team wat ik nog moet voor SBC Giovinco... :( :( |:( |:( |:(

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

homernt schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 09:49:
[...]

ik heb geen coins meer over :) .
Je bent nooit klaar ;)

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Iemand hier die IF/SIF/TIF of TOTGS Mertens heeft geprobeerd? zijn kaart ziet er zo goed uit maar had er nooit het geld voor.. nu kom ik wel dichtbij IF/TOTGS dus ik twijfel..

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-11 16:54
Byron010 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 10:14:
EA pls fix MLS SBC.

Sporting KC heeft 6 non-americans nodig en er zijn er maar 5 verkrijgbaar... 2 zijn transfered naar een nieuwe club en 2 zijn extinct. Is het laatste team wat ik nog moet voor SBC Giovinco... :( :( |:( |:( |:(
Weinig kans dat die hier meelezen hoor :*)

PSN: Maichel

• Harribo
Spacejockey schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 00:27:
Verdedig met je middenvelders, laat de computer het werk doen.
Ok
Kan je wat duidelijker zijn? Wat moet ik precies dan doen

• Joster
Passlijnen verdedigen, met middenvelders lopen en jagen en dat juist níét doen met je verdedigers. Middels R1 kan je een verdediger naar de tegenstander met de bal roepen terwijl je zelf een verdediger / middenvelder in de juiste positie brengt.

• Harribo
Joster schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 11:30:
Passlijnen verdedigen, met middenvelders lopen en jagen en dat juist níét doen met je verdedigers. Middels R1 kan je een verdediger naar de tegenstander met de bal roepen terwijl je zelf een verdediger / middenvelder in de juiste positie brengt.
Dus eigenlijk doe je niets met je verdedigers? Das toch ook raar dan.

Tja maar die R1... Daar kan je inderdaad dan een verdediger naar de aanvaller met bal sturen alleen hij doet daar dan vaak niets.
Hij loopt er naar toe maar schijnt geen poot uit te steken?

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:59

Royz

Kleurenblind!!

Harribo schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 13:12:
[...]

Tja maar die R1... Daar kan je inderdaad dan een verdediger naar de aanvaller met bal sturen alleen hij doet daar dan vaak niets.
(Te snel) Happen met je verdediger leidt naar verlies. Dus voor je houden is goed genoeg

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Harribo schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 13:12:
[...]

Zoek op youtube naar de defense tutorial van dirty mike. Er gaat een wereld voor je open! *O*

• To easy
Harribo schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 11:28:
[...]

Ok
Kan je wat duidelijker zijn? Wat moet ik precies dan doen
Met je CVM mee rennen en zo lang mogelijk storen/afpakken en dan op laatste moment je verdedigers inschakelen, maar als je geluk slaan die al vaak toe voordat jij echt wat hoeft te doen.

• Sander.vanerp
  • Laatst online: 06-12-2024
Iemand enig idee of er nog ooit een Bundesliga competities SBC komt? |:(

• Harribo
To easy schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 14:05:
[...]

Met je CVM mee rennen en zo lang mogelijk storen/afpakken en dan op laatste moment je verdedigers inschakelen, maar als je geluk slaan die al vaak toe voordat jij echt wat hoeft te doen.
Inderdaad! Ongelofelijk!

Nu moet ik nog aanvallend wat zien te klaren. Ik speel op zich aardig maar mijn spitsen lopen niet de ruimte in. Ik zit rond te kijken welke buttons het wegsturen van medespelers is maar ook hier doe ik iets niet goed blijkbaar. Mijn spitsen blijven gewoon dom naar je kijken ipv weg te lopen de ruimte in.
Welke button is het dan op de pc (gamepad)?

• colorsone
Joster schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 11:30:
Is het eigenlijk 1x drukken op R1 of R1 ingedrukt houden? Ik gebruik het nu nooit omdat ik de stand van mijn vingers dan niet fijn vindt..

• homernt
Protax schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 09:08:
[...]

Heb hem eergister ook gedaan, Dele Alli is echt briljant. Speelt bij mij als CAM, en staat constant op de juiste plek en heeft een heerlijk schot.
Heb je er chem kaartje erop gedaan? Zo ja, welke?

• Protax
homernt schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 15:08:
[...]

Heb je er chem kaartje erop gedaan? Zo ja, welke?
Las dat basis het beste is op Futhead.

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Harribo schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 14:31:
[...]

Inderdaad! Ongelofelijk!

Nu moet ik nog aanvallend wat zien te klaren. Ik speel op zich aardig maar mijn spitsen lopen niet de ruimte in.
Als je in het Squadoverzicht zit, druk op ik dacht Y (op je gamepad) en ga naar player instructions. Hier kun je je voorste mensen wat aanvallende dingen meegeven zoals Get in behind en Press Backline.
Pagina: 1 ... 122 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.