Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-11 13:46
colorsone schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 14:37:
[...]

Is het eigenlijk 1x drukken op R1 of R1 ingedrukt houden? Ik gebruik het nu nooit omdat ik de stand van mijn vingers dan niet fijn vindt..
Ingedrukt houden.

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Zijn er soms geruchten over winter upgrade? Ik zie op de pc markt wat bijzondere prijsontwikkelingen, bijv 87 Cavani (duurder) en 87 Icardi (goedkoper)

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Nou mensen nog wat leuks gehaald uit WL rewards? Ik had een Ben Arfa en verder niet zoveel soeps.

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
RonaldMuijs schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 19:17:
Nou mensen nog wat leuks gehaald uit WL rewards? Ik had een Ben Arfa en verder niet zoveel soeps.
Gold 1 op PC, 35k + 2 premium gold players pack + 1 mega pack....

Monreal beste speler...just great

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 21:25
peeweeherman schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 18:34:
Zijn er soms geruchten over winter upgrade? Ik zie op de pc markt wat bijzondere prijsontwikkelingen, bijv 87 Cavani (duurder) en 87 Icardi (goedkoper)
Same met Dembele, die was vanochtend nog 198k nu 235k.. Iemand enig idee?

PSN: Kidjuh

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

RonaldMuijs schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 19:17:
Helemaal niet meer op gerekend!
Heb er zojuist Vardy uit gehaald, ik ben tevreden.

• Grecio
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-11 20:42
Niet beter om te wachten op eventuele MOTM kaarten morgen?

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-11 09:09
Zo doet Lacazette dat dus ook altijd bij mij <3

PSN: MrMistral

Beetje apart, nu al 2 qualificaties voor de WL ongeslagen. Hoe rustiger ik speel, hoe beter de resultaten. Ik ben benieuwd of ik dat dit weekend (kan helaas niet al teveel spelen) kan doortrekken.

Dybala maakte met een leuke beweging (gelijk in het begin vd video) nog de winnende. Volgens mij kan dit alleen als je de fair treat hebt toch?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=7uQy80E4E-w]

[ Voor 4% gewijzigd door Bean77 op 16-02-2017 21:47 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Grecio
Trouwens wel verstandig om te wachten met je WL packs te openen, morgen ook upgrades waarschijnlijk

• MrMistral
Bean77 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 21:45:
Beetje apart, nu al 2 qualificaties voor de WL ongeslagen. Hoe rustiger ik speel, hoe beter de resultaten. Ik ben benieuwd of ik dat dit weekend (kan helaas niet al teveel spelen) kan doortrekken.

Dybala maakte met een leuke beweging (gelijk in het begin vd video) nog de winnende. Volgens mij kan dit alleen als je de fair treat hebt toch?
[video]
Ja, zo met de hak wel. Anders kan je die beweging wel forceren met de rechterstick :)

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:43
Had even brozovic SIF gehaald, omdat het kon. Dat is fijne complete speler zeg kan echt alles. Heeft me helaas niet geholpen in de WL finale waar ik verloor van een trickmaster die je zelden ziet.

• MrMistral
Grecio schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 23:08:
Trouwens wel verstandig om te wachten met je WL packs te openen, morgen ook upgrades waarschijnlijk
Bron?

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:17

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Ben benieuwd, denk dat ik mijn otw Hummels en Mane maar even uit de verkoop houd, de laatste heeft eindelijk een hoger prijsplafond, gaat op pc voor 440k. Heb gisteren ook nog een 88 Lukaku gehaald voor de WL, misschien profiteert die ook nog mee?
Ik heb gisteren ook teams van Anderlecht en West Brom gekocht, iedereen die nu zit te klagen over gebrek aan Dons zou dat ook moeten doen ;-)

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-11 20:13
peeweeherman schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 07:49:
Ben benieuwd, denk dat ik mijn otw Hummels en Mane maar even uit de verkoop houd, de laatste heeft eindelijk een hoger prijsplafond, gaat op pc voor 440k. Heb gisteren ook nog een 88 Lukaku gehaald voor de WL, misschien profiteert die ook nog mee?
Ik heb gisteren ook teams van Anderlecht en West Brom gekocht, iedereen die nu zit te klagen over gebrek aan Dons zou dat ook moeten doen ;-)
Waarvoor zou ik die nu moeten kopen dan?

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Protax schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 08:44:
[...]

Waarvoor zou ik die nu moeten kopen dan?
ze zijn nu niet dur, en vroeg of laat wordt Lukaku PotM, vorige week al een paar gescoord, nog een goede pot en hij is het. Kosten zijn laag, kans redelijk, opbrengsten hoog.
Had van de Dons ook een compleet team, heeft me zeker 100k opgeleverd

• Protax
peeweeherman schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 09:28:
[...]

ze zijn nu niet dur, en vroeg of laat wordt Lukaku PotM, vorige week al een paar gescoord, nog een goede pot en hij is het. Kosten zijn laag, kans redelijk, opbrengsten hoog.
Had van de Dons ook een compleet team, heeft me zeker 100k opgeleverd
Dat is wel een slimme ja :)
Heb je nog rekening gehouden met een bepaalde rating? Of iets?

• Byron010
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

Protax schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 09:32:
[...]

Kort gezegd gewoon altijd zo hoog mogelijk ;)

Maar het moet natuurlijk wel een redelijke investering zijn en niet nu al spelers kopen van 5K per stuk (ter wijze van)

Ik heb bijv 7/20 Calcio A (ugh Serie A :( |:( ) teams al in mn club zitten en erbij opgeschreven welke teams bepaalde silvers echt nodig hebben. Vroeg of laat komt de Calcio A League SBC er toch wel en dan zit ik goed geinvesteerd om de SBC heel goedkoop te doen en alle extra spelers met grote winst te verkopen.

Seria A SBC = Higuain of Dybala. (Top scorer vorig seizoen tenzij transfers, higuain is getransfered maar nog steeds in dezelfde league dus kan opzich nogsteeds gebruikt worden)

Kijk maar is naar Crotone bijv, Eigenlijk de Sporting KC (MLS) of Toulouse (Ligue 1) van de Calcio A. Een team vol silvers die bijna gegarandeerd naar Max BIN gaan als de SBC er komt, en laat ik daar nou een hoop extra spelers van hebben...

7/20 op het moment, de rest komt nog maar het is afwegen van investeren of coins gebruiken voor mn teams, en door de BPL/Bundes requirements van dit WL en volgende WL heb ik maar extra teams gemaakt die ik verkoop zodra ik kan en dan weer kan investeren of toch maar voor TOTGS Mertens gebruik.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• Protax
Byron010 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 10:09:
[...]

Kort gezegd gewoon altijd zo hoog mogelijk ;)

Maar het moet natuurlijk wel een redelijke investering zijn en niet nu al spelers kopen van 5K per stuk (ter wijze van)

Ik heb bijv 7/20 Calcio A (ugh Serie A :( |:( ) teams al in mn club zitten en erbij opgeschreven welke teams bepaalde silvers echt nodig hebben. Vroeg of laat komt de Calcio A League SBC er toch wel en dan zit ik goed geinvesteerd om de SBC heel goedkoop te doen en alle extra spelers met grote winst te verkopen.

Seria A SBC = Higuain of Dybala. (Top scorer vorig seizoen tenzij transfers, higuain is getransfered maar nog steeds in dezelfde league dus kan opzich nogsteeds gebruikt worden)

Kijk maar is naar Crotone bijv, Eigenlijk de Sporting KC (MLS) of Toulouse (Ligue 1) van de Calcio A. Een team vol silvers die bijna gegarandeerd naar Max BIN gaan als de SBC er komt, en laat ik daar nou een hoop extra spelers van hebben...

7/20 op het moment, de rest komt nog maar het is afwegen van investeren of coins gebruiken voor mn teams, en door de BPL/Bundes requirements van dit WL en volgende WL heb ik maar extra teams gemaakt die ik verkoop zodra ik kan en dan weer kan investeren of toch maar voor TOTGS Mertens gebruik.
Thanks voor de tip! Ik heb nu het volgende:

Afbeeldingslocatie: https://0-t.imgbox.com/RPNyw1Tu.jpg Afbeeldingslocatie: https://3-t.imgbox.com/vwOBCINR.jpg

Handig om Everton ook nog aan te schaffen?

Ben de afgelopen weken bezig geweest om veel SBC's te completen, dus ik weet inderdaad wat erbij komt kijken. Kost me ook echt een vermogen, maar goed ik had de hoop om een leuke speler uit een pakje te halen (niet gelukt). Coins zijn nu wel zo'n beetje op...

Focus mezelf met dit account maar op de BPL, al mis ik Calcio wel (blijft één van mijn favoriete competities).
Protax schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 09:32:
[...]

Ik moet hier ook maar even mee aan de slag, ik heb afgelopen weekend ook die Lukaku kaart gehaald en het is echt een beest. Een eventuele POTM Lukaku is iets wat ik niet wil missen, maar idd ook niets waar ik simpelweg wat extra coins mee kan harken :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Protax schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 10:19:
[...]

Thanks voor de tip! Ik heb nu het volgende:

[afbeelding] [afbeelding]

Handig om Everton ook nog aan te schaffen?

Ben de afgelopen weken bezig geweest om veel SBC's te completen, dus ik weet inderdaad wat erbij komt kijken. Kost me ook echt een vermogen, maar goed ik had de hoop om een leuke speler uit een pakje te halen (niet gelukt). Coins zijn nu wel zo'n beetje op...

Focus mezelf met dit account maar op de BPL, al mis ik Calcio wel (blijft één van mijn favoriete competities).
Het zal altijd moeilijk blijven om de exacte SBC te voorspellen, maar we kunnen wel een educated guess maken door te kijken naar vorige SBC's in hetzeflde rijtje.

Even uit mn hoofd.. Zlatan, huidige kaart + BPL + Land.
Alli, huidige club + BPL + Vorige Club + Land

Nu ken ik lukakku z'n achtergrond niet maar geeft je toch wel een idee wat voor SBC's er zouden zijn als hij POTM wordt.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• Protax
Byron010 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 10:33:
[...]

Het zal altijd moeilijk blijven om de exacte SBC te voorspellen, maar we kunnen wel een educated guess maken door te kijken naar vorige SBC's in hetzeflde rijtje.

Even uit mn hoofd.. Zlatan, huidige kaart + BPL + Land.
Alli, huidige club + BPL + Vorige Club + Land

Nu ken ik lukakku z'n achtergrond niet maar geeft je toch wel een idee wat voor SBC's er zouden zijn als hij POTM wordt.
Koop ook nog wel wat Everton spelers, en misschien Belgie (just to be sure)? :)

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Protax schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 10:35:
[...]

Koop ook nog wel wat Everton spelers, en misschien Belgie (just to be sure)? :)
Spelers zo dicht mogelijk op de discard prijs kopen, dan zelfs als alles fout gaat verlies je heel weinig, pretty much low risk - high reward investing.

• DieBrave
  • Laatst online: 25-11 09:21
Vraagje, ik speel FUT op de PC en vraag mij af hoe komen jullie aan je coins? Zelf gebruik ik uit de catalogus de 1000 coins extra per wedstrijd en zo nu en dan eens een speler verkopen. Zijn er nog andere manieren hoe je sneller of slimmer kunt sparen?
DieBrave schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 10:59:
Vraagje, ik speel FUT op de PC en vraag mij af hoe komen jullie aan je coins? Zelf gebruik ik uit de catalogus de 1000 coins extra per wedstrijd en zo nu en dan eens een speler verkopen. Zijn er nog andere manieren hoe je sneller of slimmer kunt sparen?
Voornamelijk accounts hacken en coins naar je club overmaken >:)

Maar door fifa points pakjes te kopen, door veel te handelen, wedstrijden spelen (seasons), Weekend league spelen voor packs. En bij packs vooral veel geluk hebben met een goede speler.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Protax
Byron010 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 10:37:
[...]

Spelers zo dicht mogelijk op de discard prijs kopen, dan zelfs als alles fout gaat verlies je heel weinig, pretty much low risk - high reward investing.
Doe ik, ik heb amper coins :P
Waarom zou Baines op het moment zo duur zijn?

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Protax schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 11:07:
[...]

Doe ik, ik heb amper coins :P
Waarom zou Baines op het moment zo duur zijn?
BPL Weekend league + nieuwe SBC's

• DieBrave
  • Laatst online: 25-11 09:21
Beschik nu zelf over onderstaande elftal, ben er nu +- 1,5 week mee bezig in Fifa 17.
http://nl.tinypic.com/r/264p9aq/9 , genoeg ruimte voor verbetering :)

• Ambianz
Prijzen van de huidige TOTW zakken lekker door. Zojuist Bentaleb gehaald voor 11k.
https://www.futbin.com/17/player/17375/Bentaleb

Met een shadow kaartje toch een prima CM in een 41212(2) dacht ik zo met zijn 187cm, vooral omdat er weinig alternatieven zijn. (in de bundesliga)

[ Voor 3% gewijzigd door Ambianz op 17-02-2017 11:32 ]

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Ambianz schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 11:24:
Prijzen van de huidige TOTW zakken lekker door. Zojuist Bentaleb gehaald voor 11k.
https://www.futbin.com/17/player/17375/Bentaleb

Met een shadow kaartje toch een prima CM in een 41212(2) dacht ik zo met zijn 187cm, vooral omdat er weinig alternatieven zijn.
Gister ook SIF Marquinhos gekocht voor 62K... Dat is echt een kaart die kwa stats 100k+ waard zou moeten zijn. Hou hem dus nog even vast want die gaat echt omhoog.

• Protax
Byron010 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 11:33:
[...]

Gister ook SIF Marquinhos gekocht voor 62K... Dat is echt een kaart die kwa stats 100k+ waard zou moeten zijn. Hou hem dus nog even vast want die gaat echt omhoog.
Lol hoeveel teams heb jij wel niet? :P

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Protax schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 11:41:
[...]

Lol hoeveel teams heb jij wel niet? :P
2 en een half + investments ;)

Calcio A team,
Cheap BPL team voor WL
Half bundes team voor volgende week WL

Investement in Calcio A SBC & marquinhos op het moment.
Had eigenlijk een investment in IF parolo (gekocht voor 65k ofzo en die is ook omhoog gegaan) maar gebruik hem nu zelf...

Nu nog investeren in POTM... doe dat wel volgende week wanneer ik weer coins heb O-)

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

DieBrave schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 11:13:
Beschik nu zelf over onderstaande elftal, ben er nu +- 1,5 week mee bezig in Fifa 17.
http://nl.tinypic.com/r/264p9aq/9 , genoeg ruimte voor verbetering :)
Nice! Het begin is altijd mooi, kun je nog lekker snel naar allemaal verbeteringen toewerken :) Je kunt trouwens ook de link sturen van je team in futbin, kijkt voor ons wat lekkerder ;)

• To easy
Wat voor chemiekaart zouden jullie payet geven als cm in een 4-1-2-1-2(2) opstelling?
To easy schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 12:28:
Wat voor chemiekaart zouden jullie payet geven als cm in een 4-1-2-1-2(2) opstelling?
Ik heb Maestro op mijn sbc payet als buitenste cm in een 4321 opstelling. Ik had eerst artist maar omdat hij regelmatig toch gevaarlijk rond de goal komt geswitched naar maestro (o.a. ivm long shots).

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:59

Royz

Kleurenblind!!

Sjonge ik kom er toch niet helemaal uit met mijn BPL WL team. Alles gaat super traag, er zit weinig lijn in, ik snap niet wat er mis is? Maar even laten rusten en bezinnen want dit schiet ook niet op... 4-3-3, 4-3-2-1 het maakt niet veel uit helaas.

[ Voor 10% gewijzigd door Royz op 17-02-2017 12:42 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Royz schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 12:41:
Sjonge ik kom er toch niet helemaal uit met mijn BPL WL team. Alles gaat super traag, er zit weinig lijn in, ik snap niet wat er mis is? Maar even laten rusten en bezinnen want dit schiet ook niet op... 4-3-3, 4-3-2-1 het maakt niet veel uit helaas.
custom tactics al naar gekeken naar snelheid opbouwen etc?

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:59

Royz

Kleurenblind!!

Bean77 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 12:45:
[...]

custom tactics al naar gekeken naar snelheid opbouwen etc?
Ja heb ik gedaan, maar heb ze 1 op 1 overgenomen van mijn normale team. Misschien heeft hij wat meer finetuning nodig bij een ander team?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Protax
Heeft iemand hier de SBC Lacazette? Door het doen van diverse SBC's moet ik nog de volgende om hem te completen:

ASNL
Dijon FC
Montpellier HSC (heb ik al wat spelers van)

SM Caen (compleet maar moet nog chemistry halen)
Toulouse FC (compleet maar moet nog chemistry halen)

Vraag me af of het de moeite is, aangezien ik een BPL team heb.
Protax schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 12:53:
Heeft iemand hier de SBC Lacazette? Door het doen van diverse SBC's moet ik nog de volgende om hem te completen:

ASNL
Dijon FC

Martial Lacazette Sissoko

En dan kan je ingame sissoko nog wisselen!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Vissert schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 13:03:
[...]

Sissoko als CM gebruiken ;) doet die erg goed.

• Protax
Vissert schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 13:03:
[...]

Denk dat ik mijn Toulouse / Montpellier & Caen spelers maar verkoop, dan heb ik tenminste weer wat coins.
Anders zit ik met Lacazette, die ik niet echt volledig kan benutten in mijn BPL team.

• To easy
Bean77 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 12:38:
[...]

Ik heb Maestro op mijn sbc payet als buitenste cm in een 4321 opstelling. Ik had eerst artist maar omdat hij regelmatig toch gevaarlijk rond de goal komt geswitched naar maestro (o.a. ivm long shots).
Mmm oke die longshots zijn idd fijn, want hij komt idd regelmatig voor de goal. Zat zelf ook na artist en meastro te kijken. Thanks!
Protax schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 13:27:
[...]

Denk dat ik mijn Toulouse / Montpellier & Caen spelers maar verkoop, dan heb ik tenminste weer wat coins.
Anders zit ik met Lacazette, die ik niet echt volledig kan benutten in mijn BPL team.
Ik zou hem halen.. Er zijn genoeg opties voor een frans team/bpl team.

Hier speel ik nu mee.

https://www.futbin.com/17/squad/1410106

Maar ik zou Lacazette niet op 3 teams laten lopen. Wat levert het op? 50/60k?

• Protax
Vissert schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 13:31:
[...]

Ik zou hem halen.. Er zijn genoeg opties voor een frans team/bpl team.

Hier speel ik nu mee.

https://www.futbin.com/17/squad/1410106

Maar ik zou Lacazette niet op 3 teams laten lopen. Wat levert het op? 50/60k?
Probleem is dat ik nu nog drie andere teams moet completen.
En ik heb maar 6K aan coins, terwijl ze volgens mij dik zijn gepricefixed.
Dat zit me een beetje dwars.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

waarschijnlijk wel wat meer, alleen Toulouse is al horror

Ik heb heb hem trouwens wel, maar die truukjes die die gisteravond tegen AZ deed, heb ik bij mij nog niet gezien

[ Voor 50% gewijzigd door peeweeherman op 17-02-2017 13:35 ]

• Protax
peeweeherman schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 13:34:
waarschijnlijk wel wat meer, alleen Toulouse is al horror

Ik heb heb hem trouwens wel, maar die truukjes die die gisteravond tegen AZ deed, heb ik bij mij nog niet gezien
Zie nu dat ik Montpellier ook al compleet heb, gaat alleen nog om:

ASNL & Dijon FC

En dan nog twee teams waar ik de chemistry omhoog moet halen (super irritant!).
Protax schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 13:34:
[...]

Probleem is dat ik nu nog drie andere teams moet completen.
En ik heb maar 6K aan coins, terwijl ze volgens mij dik zijn gepricefixed.
Dat zit me een beetje dwars.
Zou je nog zo'n 40k kosten volgens futbin! Maar bekijk het logisch. Wat zou je nu doen met die 50/60k die je er voor krijgt?
Protax schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 13:40:
[...]

Zie nu dat ik Montpellier ook al compleet heb, gaat alleen nog om:

ASNL & Dijon FC

En dan nog twee teams waar ik de chemistry omhoog moet halen (super irritant!).
Is zo'n 25k gok ik

[ Voor 27% gewijzigd door Vissert op 17-02-2017 13:41 ]

• Protax
Vissert schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 13:41:
[...]

Zou je nog zo'n 40k kosten volgens futbin! Maar bekijk het logisch. Wat zou je nu doen met die 50/60k die je er voor krijgt?

[...]

Is zo'n 25k gok ik
Naja, ik moet een beetje kunnen handelen (al wil dat nog niet zo lukken).
Versterking is niet echt beschikbaar met mijn budget.

Dit is mijn team:

http://www.futhead.com/17/squads/1182975/

Edit: Hier klopt echt niets van:

https://www.futbin.com/17/squad/1606967

Sommige spelers staan er voor de max prijs.

[ Voor 11% gewijzigd door Protax op 17-02-2017 13:47 ]

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-11 15:12
Protax schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 12:53:

ASNL
Dijon FC

SBC Lacazette is wat mij betreft een dikke aanrader. Dat Is de beste spits met wie ik tot nu toe gespeeld heb. De stats van mijn Lacazette zijn op dit moment.

Wedstrijden gespeeld: 186
Goals: 201
Assist: 71

Is het absoluut waard! Zodra je hem in een team kan plaatsen zou ik dat gelijk doen. Op 8 chem is hij nog steeds ongelofelijk (voor mij althans). Ik gebruik hem trouwens met de chem style marksman.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

damn, kom er pas net achter dat je tijdens WL 2 spelers van buiten de BPL mag hebben, tijd om SBC Suarez op de bank te zetten.

• Protax
Arwintju schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 13:59:
[...]

SBC Lacazette is wat mij betreft een dikke aanrader. Dat Is de beste spits met wie ik tot nu toe gespeeld heb. De stats van mijn Lacazette zijn op dit moment.

Wedstrijden gespeeld: 186
Goals: 201
Assist: 71

Is het absoluut waard! Zodra je hem in een team kan plaatsen zou ik dat gelijk doen. Op 8 chem is hij nog steeds ongelofelijk (voor mij althans). Ik gebruik hem trouwens met de chem style marksman.
Probleem is dat ik niet een team om hem heen kan bouwen.
Tijdje terug zag ik dit team:

http://www.futhead.com/17/squads/4552721/

Lijkt me geweldig spelen!

Maar, lijkt me moeilijk om hem hierin te verwerken...

Zonder Alli en Grey erin te houden :-(

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

Voor m'n kids een ps4 aangeschaft zodat ze fut kunnen spelen... zelf ook maar een teampje in elkaar gezet...

Maar man man man man wat is dat fifa moeilijk :-)

Hier mijn huidige team (voor 90% gemaakt door mn zoon :P ): https://www.futbin.com/17/squad/1835600

Nog mensen suggesties voor verbetering? Dit 99% zit me dwars... Heb zo'n 30k credits

Less = more

• MrMistral
Protax schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 14:30:
[...]

Tot wanneer is die SBC van Lacazette geldig??

• Protax
MrMistral schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 14:47:
[...]

Tot wanneer is die SBC van Lacazette geldig??
Oneindig, dus heeft geen haast.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Heb mijn Vardy net maar verkocht, heb gelezen dat de stats door de Ratings Refresh ook omlaag kunnen!

Protax schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 14:30:
[...]

https://www.futbin.com/17/squad/1853473

• ErnstMid

ErnstMid

IWriteCode schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 14:43:
Voor m'n kids een ps4 aangeschaft zodat ze fut kunnen spelen... zelf ook maar een teampje in elkaar gezet...

Hier mijn huidige team (voor 90% gemaakt door mn zoon :P ): https://www.futbin.com/17/squad/1835600

Nog mensen suggesties voor verbetering? Dit 99% zit me dwars... Heb zo'n 30k credits
Sparen! Rooney verkopen, naingolan en de bruyne kopen ;)

Of; Marchisio halen en Rooney naar de linker CM plek: https://www.futbin.com/17/squad/1853476

Zie nu dat het wel een andere 433 variant is maar durf niet te zeggen of dat nog verschil maakt.

• Arwintju
peeweeherman schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 14:58:
Heb mijn Vardy net maar verkocht, heb gelezen dat de stats door de Ratings Refresh ook omlaag kunnen!
Zal niet gelden voor de kaarten die je al in de club hebt. Mocht vardy dus dalen met z'n rating kun je juist heel veel verdienen met de huidige vardy's. Ik zeg terugkopen!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Arwintju schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 15:00:
[...]

Zal niet gelden voor de kaarten die je al in de club hebt. Mocht vardy dus dalen met z'n rating kun je juist heel veel verdienen met de huidige vardy's. Ik zeg terugkopen!
Ook daar zijn de meningen over verdeeld, het is mogelijk dat alle kaarten worden geupdate, ook wat in je club zit! Het is in elk geval opvallend dat ze het geen winter upgrade meer noemen, waarschijnlijk zijn de spelregels heel anders.

• Arwintju
peeweeherman schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 15:01:
[...]

Ook daar zijn de meningen over verdeeld, het is mogelijk dat alle kaarten worden geupdate, ook wat in je club zit! Het is in elk geval opvallend dat ze het geen winter upgrade meer noemen, waarschijnlijk zijn de spelregels heel anders.
Lijkt me niet. Is in het verleden nooit gebeurd. IF's die je al hebt zullen wel stijgen verwacht ik.
IWriteCode schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 14:43:

https://www.futbin.com/17/squad/1853755
Zo heb je een leuk team en alles op volle chemistry.

• JKoster
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-10 15:05
Ik zit een beetje vast in Division 3, speel 4-1-2-1-2 small en soms met wingers. https://www.futbin.com/17/squad/1853771

Heb 170k te investeren, maar de zooi verkopen en een ander team bouwen kan ook.
Of de helft eruit en een Hybrid met Bundesliga of Ligue1.
Iemand een tip?

• Protax
Thanks, dat is zeker interessant!
Zou Dembele nog kunnen wisselen voor een Lallana, voor iets meer creativiteit.

Echter heb ik geen idee hoe ik dit moet financieren, moet nog twee teams kopen om de SBC te completen, en dan nog die Gonalons kopen.

:+
JKoster schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 15:19:
Ik zit een beetje vast in Division 3, speel 4-1-2-1-2 small en soms met wingers. https://www.futbin.com/17/squad/1853771

Heb 170k te investeren, maar de zooi verkopen en een ander team bouwen kan ook.
Of de helft eruit en een Hybrid met Bundesliga of Ligue1.
Iemand een tip?
Waar gaat het mis? Creer je te weinig? Teveel goals tegen in de counter? Wat is je probleem?
Protax schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 15:20:
[...]

Thanks, dat is zeker interessant!
Zou Dembele nog kunnen wisselen voor een Lallana, voor iets meer creativiteit.

Echter heb ik geen idee hoe ik dit moet financieren, moet nog twee teams kopen om de SBC te completen, en dan nog die Gonalons kopen.

:+
Gonalons NIF is maar 1k.

Edit:

En je hoeft dit nu niet te realiseren he! Je hebt een team staan nu.

[ Voor 33% gewijzigd door Vissert op 17-02-2017 15:25 ]

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Ach daar gaan we, OTW Pjanic, IF Parolo, IF Marquinhos en Nainggolan verkocht...
TOTGS Mertens gehaald. Kon het gewoon niet laten.

En het feit dat er straks winter upgrades komen maakt het nog spannender want volgens de geruchten zou die een +2 upgrade krijgen. (Ook Dybala +1, is al een geweldige speler met iets van 59 games - 58 goals - 20 assists dus hopend op leuke upgrade en value increase)

Zn TOTGS kaart is gewoon echt geweldig, ben benieuwd hoe die straks speelt!

• JKoster
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-10 15:05
Gaat niet echt mis, maar heb niet het gevoel te kunnen domineren. Winnen of verliezen gaat met een minimale marge. Uitzonderingen daargelaten. Misschien dat ik het meest kan improven met skilmoves. Gebruik die minder dan dat ze tegen me gebruikt worden.
JKoster schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 15:26:
Gaat niet echt mis, maar heb niet het gevoel te kunnen domineren. Winnen of verliezen gaat met een minimale marge. Uitzonderingen daargelaten. Misschien dat ik het meest kan improven met skilmoves. Gebruik die minder dan dat ze tegen me gebruikt worden.
Speel je dan wel de goede formatie? 41212 is een smalle formatie waarbij je "weinig" opties hebt. Het kan dodelijk effectief zijn tegen sommige tegenstanders maar ik had er een groot deel van de wedstrijden best lastig mee.

• ErnstMid

ErnstMid

Ah nice, die Dembele OTW stijgt wel lekker op het moment :) Ik ben echt aan het hopen op een leuke IF voor Kolodziejczak, de enige fatsoenlijke franse CB in de bundesliga....

Ntep zou ik ook niet ontevreden over zijn, leuke stand in voor Reus :)

[ Voor 17% gewijzigd door ErnstMid op 17-02-2017 15:52 ]

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

ErnstMid schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 15:51:
Ah nice, die Dembele OTW stijgt wel lekker op het moment :) Ik ben echt aan het hopen op een leuke IF voor Kolodziejczak, de enige fatsoenlijke franse CB in de bundesliga....

Ntep zou ik ook niet ontevreden over zijn, leuke stand in voor Reus :)
Vindt ik ook niet zo gek, volgens de voorspelde lijst met winter upgrades zou dembele +3 gaan in OVR rating. Wat dus kan betekenen dat zijn IF's ook een boost krijgen. 87 rated dembele met 5* WF zou echt insane zijn.

• Grecio
Ik begin gewoon bijna te geloven in bronze benching. Ik had toevallig normaal altijd een stel 48 spelers op mijn bank zitten, kan nooit kwaad ik wissel toch meestal dezelfde 3 spelers.

Dit weekend heb ik echter 5 high rated BPL wissels op mijn bank. En zowaar rent de Mane (normaal 79) mijn smalling eruit... terwijl ik aan de andere kant op snelheid niet langs zijn smalling kom met mijn OTW mane van 86... lame.

Lekkere start iig, 4 gespeeld, 4 keer op voorsprong gekomen in elke wedstrijd... en 1 gewonnen ;(

• Ambianz
@hierboven

87 dembele zou echt no sense maken. Hij heeft dit jaar nog veel te weinig klaargespeeld, neem aan dat EA ook wel rekening houdt met upgrades van eventuele IF's en niet zomaar elke speler omdat deze toevallig 2x 2 goals heeft gemaakt naar 87 brengen.

Het uitstellen van de "winterupgrades" is denk ik ook niet voor niks. Dat voorgaande jaren altijd hetzelfde concept gebruikt is wil niet zeggen dat er nu wéér nieuwe kaartjes komen met upgrades. Vind zelf dat oude systeem ook erg onlogisch en wat achterhaald. Als je 1 dag niet oplet kan de waarde van je team zomaar halveren doordat pre-winterupgrades waardeloos worden
Byron010 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 15:54:
[...]

Vindt ik ook niet zo gek, volgens de voorspelde lijst met winter upgrades zou dembele +3 gaan in OVR rating. Wat dus kan betekenen dat zijn IF's ook een boost krijgen. 87 rated dembele met 5* WF zou echt insane zijn.
Goede moment ingestapt dus. 40k gestegen sinds ik hem gisteren kocht *O*

• MrMistral
Protax schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 14:49:
[...]

Oneindig, dus heeft geen haast.
Oeh chill! Ga eens even uitzoeken hoeveel het kost dan. Mijn IF Lacazette loopt op 117 goals uit 112 wedstrijden. Heerlijke spits.

• ErnstMid

ErnstMid

Byron010 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 15:54:
[...]

Laat maar komen _/-\o_ _/-\o_ Ben de afgelopen dagen ziek geweest dus niet echt gespeeld maar denk niet dat Robben dan nog veel speeltijd gaat zien :D

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Ambianz schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 15:57:
@hierboven

87 dembele zou echt no sense maken. Hij heeft dit jaar nog veel te weinig klaargespeeld, neem aan dat EA ook wel rekening houdt met upgrades van eventuele IF's en niet zomaar elke speler omdat deze toevallig 2x 2 goals heeft gemaakt naar 87 brengen.

Het uitstellen van de "winterupgrades" is denk ik ook niet voor niks. Dat voorgaande jaren altijd hetzelfde concept gebruikt is wil niet zeggen dat er nu wéér nieuwe kaartjes komen met upgrades. Vind zelf dat oude systeem ook erg onlogisch en wat achterhaald. Als je 1 dag niet oplet kan de waarde van je team zomaar halveren doordat pre-winterupgrades waardeloos worden
Ik kijk alleen naar wat voorspeld is, het is confirmed dat er vandaag een "rating refresh" komt (aka winter upgrade), maar wat het precies inhoud is de vraag.

Al moet ik toch zeggen dat op een of andere manier veel van de voorspelling die gedaan worden ook echt gebeuren, en ja ik neem aan dat ze hier met het oude systeem rekening gehouden hebben, en dat de normal +3 zou gaan betekent niet dat de IF uberhaupt aangepast wordt, maar de mogelijkheid is er zeker wel.

Aan de ene kant vindt ik het ook niet zo heel gek (upgrades in general), als je kijkt naar bijv welke spelers 3+ special cards hebben; Higuain, Mertens, dembele. Icardi etc vindt ik het ook niet gek dat ze een betere rating krijgen zodat echte IF's weer een plek hebben om indruk te maken.

Maar uiteindelijk ligt het allemaal aan wat EA vanavond doet, dus again, ben benieuwd :P

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:13
Dat was de WL voor vrijdagmiddag. Weer extreme lag, met een disconnect en een pot waarbij ik zo in de voeten pass van een tegenstander omdat ik denk dat het niet geregistreerd is.

Hoe dit in vredesnaam competitief moet zijn is mij een raadsel.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Byron010 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 16:04:
[...]

Maar uiteindelijk ligt het allemaal aan wat EA vanavond doet, dus again, ben benieuwd :P
Het voelt als pakjesavond :) , ik hoop op een upgrade van mijn 88 Eriksen, 88 Lukaku, 87 Icardi, otw Hummels, misschien otw Kante, otw Mane, en nog veel meer!

• Grecio
Ik ben bang dat er gewoon nieuwe kaartjes komen in de pakketjes. En dat IF's en OTW's alleen meestijgen als die nieuwe kaart ook zo hoog is als de IF kaart.

Maar we gaan het zien, hopelijk heb ik geen gelijk aangezien ik behoorlijk wat spelers heb die een upgrade zouden krijgen ;) Uurtje of 7 zal er wel wat gebeuren denk ik.\

EDIT: Oeh, nieuwe SBC's trouwens :) (of ben ik heel laat ermee?:P)

http://www.futhead.com/sq.../sets/521/playing-abroad/

http://www.futhead.com/sq...sets/527/foreign-players/

[ Voor 24% gewijzigd door Grecio op 17-02-2017 17:27 ]

• Protax
Zo SBC Lacazette is binnen!
Was even een gedoe met alle chemistry, maar gelukkig gingen de laatste voortvarend :)
Vanavond maar eens testen...

• MrMistral
Protax schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 17:27:
Zo SBC Lacazette is binnen!
Was even een gedoe met alle chemistry, maar gelukkig gingen de laatste voortvarend :)
Vanavond maar eens testen...
Heb je nog een voorbeeldje gebruikt?

• Protax
MrMistral schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 17:59:
[...]

Heb je nog een voorbeeldje gebruikt?
Ja, als basis Futbin.
Maar laat je niet alleen sturen door die voorbeelden, beetje logisch nadenken en creatief omhoog met positiekaarten kan je een hoop centjes schelen!

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
1-0 gewonnen van feyenoord!!! :+ Leuk om trouwens een tweakers op mijn twitch stream te zien :P

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

• Protax
MitchelFC schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 18:07:
1-0 gewonnen van feyenoord!!! :+ Leuk om trouwens een tweakers op mijn twitch stream te zien :P
Gefeliciteerd kerel! Gewonnen van mijn team :+

• JanVanHaaren
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-11 18:07
MitchelFC schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 18:07:
Ik heb je wedstrijd daarstraks bekeken. Het was in ieder geval spannend tot het einde. :)

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C44r5DTXAAAtQ7f.jpg:large

Toch het oude model. IF's krijgen upgrades en nieuwe kaarten op de Markt. Denk dat veel mensen blij zijn met een IF upgrades... KATSJINNGGGG

[ Voor 50% gewijzigd door pelidee op 17-02-2017 19:08 ]

• Grecio
Wholyshit mijn OTW mane is nu 87 rated <3, en Son SBC is 84 rated. Lekkah!

• JanVanHaaren
FUT 17 Ratings Refresh
Welcome to the official FIFA 17 ratings hub, featuring the top players in FIFA 17 as well as the Ratings Refresh winter updates where over 400 players have their ratings permanently updated between Feb 17 and Feb 27.
FUT 17 Ratings Refresh: Premier League
Below is the full list of Premier League players who have had their ratings permanently updated as part of the Ratings Refresh campaign in FUT 17.
  • Upgrades AND downgrades apply to new non-inform players found in packs. Non-IF players in your Club will not receive an upgrade or a downgrade.
  • If an upgraded player’s new OVR rating equals or surpasses his existing first in-form’s rating, his IFs will get an upgrade. An exception is made for lower rated players with significant upgrades. Does not apply to Movember or Ultimate Scream items.
  • If an upgraded player’s new OVR rating does not equal or surpass his existing in-form’s rating, his IFs will not get an upgrade. However, if an upgraded player with an existing IF gets upgraded across Quality tiers (eg. Silver to Gold), his lower-quality IF will not get an upgrade. This preserves the in-form’s high value.
  • Downgrades to non-IF players will not affect their In-Forms or special items, should they have any.

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 20:23
De upgraden zijn dus alleen op spelers die uit nieuwe packs komen begrijp ik uit deze zin:

Upgrades AND downgrades apply to new non-inform players found in packs. Non-IF players in your Club will not receive an upgrade or a downgrade.

I like how you keep the mouse running...

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 20:23
Is het mijn internet of lopen de servers bij EA stroef?

I like how you keep the mouse running...

• Grecio
Loopt (op de PC) tergend traag.

Bijna net zo tergend als wat er net uit 7 pakketjes kwam zetten voor mij...niks ;(

Best wel ok kaart met Marksman erop

https://www.futbin.com/17/player/15106/Sadio%20Man%C3%A9

[ Voor 29% gewijzigd door Grecio op 17-02-2017 19:27 ]

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Daar gaat good old Terry, hij stelde zich zo dienstbaar op bij de sbc's
OTW Mane kunnen ze beter OTT (over the top noemen), zal hem zo eens aan de tand voelen.
Verder Kante OTW naar 85 en mijn favo IF Defoe een puntje er bij.

Jammer van Lukaku!

Hoe gaat het verder met andere competities?

Verwijderd

Dit zijn de spelers die bij mij een upgrade hebben gehad: Hazard 89-90, Kante 84-85, Dele Alli 85-86 en Son 85-86. Ook meteen in waarde gestegen. Eriksen TIF nog steeds 88 trouwens, gaat die niet omhoog?

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Nee, komt omdat de nieuwe kaart lager is dan zijn eerste IF.
Zie net dat mijn untradable tott Mane ook naar 86 is getild :-D, denk dat ik die OTW nu maar aftik.
Wie had er hier ook alweer 7 van?

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

Hier ook weer een X aantal packs down the drain... digitale krasloten... niks anders...

Less = more

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 19:32:
Eriksen TIF nog steeds 88 trouwens, gaat die niet omhoog?
Uit de post van JanVanHaaren:

If an upgraded player’s new OVR rating does not equal or surpass his existing in-form’s rating, his IFs will not get an upgrade.

Edit: spuit11

• JanVanHaaren
peeweeherman schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 19:29:
Hoe gaat het verder met andere competities?
De andere competities zijn de volgende dagen aan de beurt. Ik verwacht op basis van deze pagina dat de Calcio A als volgende aan de beurt is.

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-11 09:36

kevinn

PSN; southation

Uitgaande van een Gaitan downgrade heb ik deze ingeslagen. Met een Carrasco upgrade + IF Torres, is er nog steeds een 85 Gaitan nodig.

• colorsone
  • Laatst online: 23-11 21:42
Nou mijn IF Kante, MOTM Son, POTM Alli hebben toch weer een gratis upgrade gehad.. waarom heb ik mijn otw Mane nou verkocht, ik had hem voor 120k gekocht en voor 135k verkocht 2 weken terug.. unlucky!
Pagina: 1 ... 123 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.