Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Ik hou hem gewoon. Blijft gewoon een super kaart en een vervanger zou een verzwakking van mijn team betekenen.peeweeherman schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 20:16:
ik heb hem zojuist voor 520k op pc afgetikt, had hem voor 180k gekocht
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
MOTM Son ook? Nieuwe kaart is toch nog onder zijn IF? Of snap ik het niet helemaal?colorsone schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 20:10:
Nou mijn IF Kante, MOTM Son, POTM Alli hebben toch weer een gratis upgrade gehad.. waarom heb ik mijn otw Mane nou verkocht, ik had hem voor 120k gekocht en voor 135k verkocht 2 weken terug.. unlucky!
Ergens een lijst te vinden van voor/na mbt IF's/sbc's?
edit: volgens futhead gratis upgrade van sbc son, sif hazard en sbc bellerin en Otw Kante .
Ik mag niet klagen zo
[ Voor 13% gewijzigd door Bean77 op 17-02-2017 20:35 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
omdat ik de untradable oranje 86 ook heb, heb ik liever 500k dan een puntje meer.Bean77 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 20:19:
[...]
Ik hou hem gewoon. Blijft gewoon een super kaart en een vervanger zou een verzwakking van mijn team betekenen.
+4 shooting, +4 physical en 2+ pace minder.peeweeherman schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 20:39:
[...]
omdat ik de oranje 86 ook heb, heb ik liever 500k dan een puntje meer.
Dat is ingame echt wel een wereld van verschil hoor. Niet zomaar "een puntje".
dat klopt, maar laten we het maar op houden dat ik voor 500k een andere positie nog veel beter kan upgradenBean77 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 20:43:
[...]
+4 shooting, +4 physical en 2+ pace minder.
Dat is ingame echt wel een wereld van verschil hoor. Niet zomaar "een puntje".
Zoveel leuke spelers ook in het spelpeeweeherman schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 20:44:
[...]
dat klopt, maar laten we het maar op houden dat ik voor 500k een andere positie nog veel beter kan upgraden
Was SBC sterling nog ff met OTW Mane aan het vergelijken, maar dat is ook een wereld van verschil. Ik dacht dat ze dichter bij elkaar lagen.
Misschien op termijn OTW Mane maar halen ipv sif nainggolan voor mijn fitness team.
https://www.futbin.com/17/squad/1835600
Ben aan het overwegen om Shaw te vervangen door die 86 Milner SIF. Is dat de moeite of kan ik mn credits beter ergens anders aan besteden?
Less = more
Verwijderd
Vast welSander.vanerp schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 14:23:
Iemand enig idee of er nog ooit een Bundesliga competities SBC komt?
Ik zou het wel doen, kost niet heel veel meer, maar dan heb je wel een hele goed speler en ook nog 30K + packs.Protax schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 12:53:
Heeft iemand hier de SBC Lacazette? Door het doen van diverse SBC's moet ik nog de volgende om hem te completen:
ASNL
Dijon FC
Montpellier HSC (heb ik al wat spelers van)
SM Caen (compleet maar moet nog chemistry halen)
Toulouse FC (compleet maar moet nog chemistry halen)
Vraag me af of het de moeite is, aangezien ik een BPL team heb.
Hier mooi POTM Hazard, POTM Son en untradable OTW Kante geupgrade
Nee, de maximale waarde van de eigenschappen is 99.JAtech schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 21:11:
Als je zo'n kaartje van +10 spelerseigenschappen op Aubameyang gebruikt, krijg ie dan een snelheid van 106?
Klaar hoor, hij valt me alleen nog tegen... Hij zakt constant heel ver inVerwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 20:52:
[...]
Vast wel
[...]
Ik zou het wel doen, kost niet heel veel meer, maar dan heb je wel een hele goed speler en ook nog 30K + packs.
Hier mooi POTM Hazard, POTM Son en untradable OTW Kante geupgrade
Maar goed, raak op het moment sowieso geen bal.
Verwijderd
Wellicht in de spelersinstructies 'achter linies kruipen doen' instellen?Protax schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 21:24:
[...]
Klaar hoor, hij valt me alleen nog tegen... Hij zakt constant heel ver in
Maar goed, raak op het moment sowieso geen bal.
Ik wel helaas, geen upgrade voor Eriksen en Lukaku.Bean77 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 20:24:
[...]
MOTM Son ook? Nieuwe kaart is toch nog onder zijn IF? Of snap ik het niet helemaal?
Ergens een lijst te vinden van voor/na mbt IF's/sbc's?
edit: volgens futhead gratis upgrade van sbc son, sif hazard en sbc bellerin en Otw Kante .
Ik mag niet klagen zo
Alli wel een puntje erbij, en heb Lallana IF ook even gehaald door zijn +15-20 def upgrade.
De stat boost voor Kante lijkt echt minimaal, tenzijn futbin nog niet bijgewerkt is.
IF Coutinho lijkt juist een enorme boost te hebben gekregen, heb helaas ff niet de coins om zowel IF Coutinho als Mane te halen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wat is die Casemiro een tank zegAmbianz schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 22:25:
MOTM kaarten ook zojuist uitgekomen. Zitten toch wat aardige tussen, Thiago 86 is voor mij al een beest, hoe lekker moet die 87 wel niet spelen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Echt bizar ja, wel terecht in mijn ogen. Toch de revelatie van Real Madrid gebleken met ook nog een aantal belangrijke (en vooral mooie) goals
Om nog even terug te komen op Bentaleb, voor mensen met een Bundesliga squad zeg ik: direct halen. Speelt met een shadow/anchor kaartje meer dan prima en komt nog regelmatig voor de goal. Zijn lage pace vertekent een beetje aangezien zijn versnelling wel relatief hoog is. Voor 1k (11k aankoop - 10k discard) een goede deal met het geringe aanbod van middenvelders in die competitie
[ Voor 38% gewijzigd door Ambianz op 17-02-2017 22:39 ]
catalyst kaart erop en we praten niet meer over zijn snelheid
http://www.futhead.com/17/squads/1182975/
Haal net Diego Costa uit een pakje, dat betekend dat ik straks weer 100K te besteden heb (incl. wat andere transfers).
Zit me nu af te vragen of ik hem moet houden of moet gaan verkopen om twee andere versterkingen te gaan halen. POTM Alli of Lallana IF gaan zijn positie met zijn gemak overnemen.
Moet je snel beslissen want hij is al vrij rap aan het dalen.Bossie schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 22:52:
Dus Eriksen geen upgrade, bizar
Zit me nu af te vragen of ik hem moet houden of moet gaan verkopen om twee andere versterkingen te gaan halen. POTM Alli of Lallana IF gaan zijn positie met zijn gemak overnemen.
Verwijderd
Heeft wel een upgradeBossie schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 22:52:
Dus Eriksen geen upgrade, bizar
Heeft dezelfde stats als gisteren hoor.
Eerder vandaag was die nog 370 en nu gaat die al voor 290 en nog steeds dalende.
[ Voor 18% gewijzigd door Bean77 op 17-02-2017 23:03 ]
Wat zijn de verwachtingen betreft bundesliga en calcio?
- mertens
- icardi
- sokratis
Lijken mij zekerheidjes wat betreft IF's die meestijgen
Mertens weet ik niet, dat is hetzelfde scenario as Eriksen.Ambianz schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 23:11:
Eriksen heeft n upgrade gehad van 84 naar 85 maar de IF is blijven steken gek genoeg.
Wat zijn de verwachtingen betreft bundesliga en calcio?
- mertens
- icardi
- sokratis
Lijken mij zekerheidjes wat betreft IF's die meestijgen
Haal net Diego Costa uit een pakje, dat betekend dat ik straks weer 100K te besteden heb (incl. wat andere transfers).
Iemand? Geld moet rollen
https://pbs.twimg.com/media/C45UvKIXUAAjo2t.jpg
Cons:::BB4E
https://www.futbin.com/17/squad/1513170
en zit er aan te denken om dit te doen:
https://www.futbin.com/17/squad/1868088
Vraag me af Mane/Kante het waard zijn, Lukaku gaat toch enorm droppen als hij een POTM krijgt.
als ik dat geweten had...
Dan kun toch beter zijn IF/SIF halen?
Zo dan die casimiro is echt een dikke kaart. Komt beetje tegen de allround nainggolan aan.JAtech schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 23:38:
De man of the match zijn er.
https://pbs.twimg.com/media/C45UvKIXUAAjo2t.jpg
Ja dat was ik. Had er best een goeie analyse over de prijs. Dacht dat hij 400K wel waard ging worden, maar was toch wat onzeker geworden en dus eerder verkocht op 1 na. Laat bijna 700K winst liggen, maar toch nog 1.1 miljoen winst gepakt.peeweeherman schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 19:37:
Nee, komt omdat de nieuwe kaart lager is dan zijn eerste IF.
Zie net dat mijn untradable tott Mane ook naar 86 is getild :-D, denk dat ik die OTW nu maar aftik.
Wie had er hier ook alweer 7 van?
Nu 6x Aubamejang gekocht voor 170K en wat IF Valdes en IF mcgeady. Verder nog 10x OTW Niang (30K) 10x Douglas Castro 10x Alex Sandro en 4x OTW Pjanic.
Heb nog ruim een miljoen om te investeren. Zat nog te kijken naar OTW dembele, maar die prijs is al zwaar opgeblazen.
Er is ook een hype rond IF Torres, maar die begrijp ik niet.
[ Voor 5% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 18-02-2017 13:07 ]
1. Ik spaar nu managers met onderhandel bonussen. Heb nu zeker opgeteld 8% aan bonussen maar zie in het contract tabblad bij een speler steeds +5% staan? loopt niet synchroon
2. Verder heb ik een paar keer in de catalogus een Fut munten bonus gekocht. Daar staat bij dat ik die dan elke wedstrijd krijg uitgekeerd. 5 wedstrijden van 1000 munten. Maar....ik krijg ze niet? Moet ik nog ergens wat activeren oid?
3. De leenspelers die je in het begin krijgt, die kan je niet weer later gebruiken?
[ Voor 25% gewijzigd door Harribo op 18-02-2017 16:45 ]
Het is alweer drama met de weekend league, ben ik nou de enige die zich hier gigantisch aan stoort of dit ervaart? Alle poorten nog eens gecheckt of die open staan, maar dat is het probleem ook niet. En de latency van m'n glasvezel is het probleem ook niet.
Op de ps4 geen last van. OTW Mane heeft in zijn 1e WL gelijk gescoord dus dat is mooiAmelandbor schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 13:12:
Als je van de zijkant komt voor de lange hoek gaan. Maar beter is gewoon terugleggen, verdedigers rennen als debielen richting het doel.
Het is alweer drama met de weekend league, ben ik nou de enige die zich hier gigantisch aan stoort of dit ervaart? Alle poorten nog eens gecheckt of die open staan, maar dat is het probleem ook niet. En de latency van m'n glasvezel is het probleem ook niet.
Misschien is het een xbox probleem, heb even een paar keer gevraagd na een wedstrijd en iedereen die ik gevraagd heb heeft er last van.Bean77 schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 13:14:
[...]
Op de ps4 geen last van. OTW Mane heeft in zijn 1e WL gelijk gescoord dus dat is mooiUiteindelijk in de 90ste minuut de winnende
Amelandbor schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 16:08:
http://xboxdvr.com/gamer/Amelandbor/video/27185615
Wat een onzin ook weer, dit keer gelukkig mee.
PSN: MrMistral
En 3star weak foot natuurlijkMrMistral schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 17:43:
[...]
dat komt overduidelijk door z'n 54 Volley stat
Dat is precies het probleem, dikke button delay. Onspeelbaar voor mij.RonaldMuijs schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 18:01:
6-4 in WL loopt niet helemaal soepel. Mijn doel deze week is 25 en proberen 26. Het spel voelt vandaag. Ik mij een beetje traag aan. Weet niet of meer mensen dit ervaren?
Net ook opeens 50 fitness kaarten verkocht, prijs maar even wat hoger gezet.
SBC Son net nog een leuke no look lob goal gemaakt. Ik snap nooit zo dat sommige zo ver met hun keeper uitkomen.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=QQ-zuP1oZOg]
Voor mij valt het best mee dit weekend qua inputlag. Het is echt traag, maar niet extreem traag voor WL begrippen. WL is sowieso trager op de één of andere manier.Amelandbor schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 19:12:
[...]
En 3star weak foot natuurlijk![]()
[...]
Dat is precies het probleem, dikke button delay. Onspeelbaar voor mij.
Ik zit trouwens echt in een winstreak --> bullshit wedstrijd reeks. In die 5e wedstrijd van de reeks ben ik steeds overduidelijk beter maar vecht ik tegen het spel én de tegenstander en het geluk aan zijn kant is abnormaal. Heb zelfs 2x een berichtje gehad van: I feel you, you were better. Magoed. Ik zou niet meer gaan stressen
Ben 'm pas 1 keer tegengekomen gelukkig! Had 'm veel vaker verwachtBean77 schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 19:13:
Inmiddels een aantal wedstrijden met OTW Mane en hij is een blijvertje. Hij staat vaak op de goede plaats en heeft een goede afronding. Zowat elke wedstrijd wel een goal of een assist. Ik moet nog even kijken of ik sbc sterling in mijn fitness team kan brengen.
SBC Son net nog een leuke no look lob goal gemaakt. Ik snap nooit zo dat sommige zo ver met hun keeper uitkomen.
[video]
Waarom koop je nif's, zijn ze door de verwachte upgrade zo veel in prijs gedaald?Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 12:47:
[...]
Ja dat was ik. Had er best een goeie analyse over de prijs. Dacht dat hij 400K wel waard ging worden, maar was toch wat onzeker geworden en dus eerder verkocht op 1 na. Laat bijna 700K winst liggen, maar toch nog 1.1 miljoen winst gepakt.
Nu 6x Aubamejang gekocht voor 170K en ... 10x Douglas Castro
Ze zijn inmiddels 10% gestegen. Zeker Douglas Costa zal een populaire speler worden volgende week. Maar de winsten zal max een paar K per kaartje zijn. Niet echt een spannende investering.peeweeherman schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 20:15:
[...]
Waarom koop je nif's, zijn ze door de verwachte upgrade zo veel in prijs gedaald?
Maar als daarvoor upgrades komen, is het maar afwachten wat er gebeurd. Ik heb nog een paar Bundesliga IF gehaald van deze totw
Edit: hattrick voor Gameiro, dus volgende week Sif, komt mooi uit want heb zijn sbc gebruikt voor liga sbc en volgens mij ook goed voor volgende wl
[ Voor 98% gewijzigd door peeweeherman op 18-02-2017 21:24 ]
Wat vang je voor die kaartjes? Heb er nog best watBean77 schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 19:13:
Inmiddels een aantal wedstrijden met OTW Mane en hij is een blijvertje. Hij staat vaak op de goede plaats en heeft een goede afronding. Zowat elke wedstrijd wel een goal of een assist. Ik moet nog even kijken of ik sbc sterling in mijn fitness team kan brengen.
[video]
1600 nu.Protax schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 21:46:
[...]
Wat vang je voor die kaartjes? Heb er nog best wat
Kom met geen mogelijkheid meer uit Divisie 5, terwijl ik eerst altijd in 4 speelde (en kans maakte om omhoog te gaan).
Misschien moet ik maar eens wat anders gaan proberen, want dit werkt echt niet voor me.
Speel al een tijdje met SIF Hazard en dat vind ik echt met afstand de beste waarmee ik gespeeld heb.Delano1992 schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 22:45:
ik ben eigenlijk wel benieuwd wie jullie favoriete spits is! Zelf speel ik met 41212 en vind if gray een heerlijke spits, heb auba ernaast staan maar heb nou niet bepaald het idee dat die veel beter is dan Vardy. Heb zelf 300k te spenderen dus benieuwd naar jullie keuzes
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2017 23:28 ]
IF Lacazette!! Hoger wss ook! Kan het niet vaak genoeg zeggenDelano1992 schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 22:45:
ik ben eigenlijk wel benieuwd wie jullie favoriete spits is! Zelf speel ik met 41212 en vind if gray een heerlijke spits, heb auba ernaast staan maar heb nou niet bepaald het idee dat die veel beter is dan Vardy. Heb zelf 300k te spenderen dus benieuwd naar jullie keuzes
Klote man!Protax schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 23:23:
Pff toppunt is bereikt... Verlies zojuist met 10-0 in een Divisie 5 pot. Schaam me dood, maar hoe meer ik me best doe, hoe slechter het gaat. Werd door een 4-3-3 (2) aan alle kanten weg gecounterd, en stond na 17 minuten al 5-0 achter door 5 goals van Rashford. Snap er niets van, maar lijkt of ik er niets meer van kan.
[ Voor 33% gewijzigd door MrMistral op 18-02-2017 23:43 ]
Ik ben er nog niet van overtuigd, maar zal voornamelijk door mijn spel komen.MrMistral schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 23:41:
[...]
IF Lacazette!! Hoger wss ook! Kan het niet vaak genoeg zeggen
[...]
Klote man!
Hij zakt constant heel diep in, net als Tevez in vorige Fifa's...
Ja, klopt wel denk ik. Maar ik schuif sowieso rustig richting het doel van de tegenstander, dus heb er geen last vanProtax schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 23:52:
[...]
Ik ben er nog niet van overtuigd, maar zal voornamelijk door mijn spel komen.
Hij zakt constant heel diep in, net als Tevez in vorige Fifa's...
Ben het spoor echt bijster, wissel super potjes (voor mijn gevoel) af, met compleet kansloos spel.
Ben nu maar geswitched naar 4321 met custom tactics etc die hier vorige week vrijdag werd gepost.
Nadeel was wel dat de tegenstander heerlijke EA goals maakte .. (Hart sloeg een bal in eigen doel... )
PSN: Europhea
Ik zou sowieso zelf uitvogelen wat de verschillende sliders in de cust tactics betekenen voor je team, dan kan je daarna zelf iets kiezen wat past bij hoe je wilt spelen. Hieronder een filmpje met een kleine indruk van hoe ik speel met Lacazette:Protax schreef op zondag 19 februari 2017 @ 00:19:
Zou fijn zijn als iemand eens met mij zou willen meekijken, zodat ik wat tips kan krijgen.
Ben het spoor echt bijster, wissel super potjes (voor mijn gevoel) af, met compleet kansloos spel.
Ben nu maar geswitched naar 4321 met custom tactics etc die hier vorige week vrijdag werd gepost.
I like how you keep the mouse running...
Kwamen van Eijden en Wuytens ook achter donderdag , realistischExodus FC schreef op zondag 19 februari 2017 @ 09:37:
Die Lacazette is wel goed hoor. Met de juiste steekpass heeft hij voldoende explosiviteit om zich in enkele stappen voor de goalie te zetten en hem direct af te ronden.
Verder Paredes TOTW uit een pakje gehaald... ... ... ... ... geef dan niks...
[ Voor 24% gewijzigd door IWriteCode op 19-02-2017 11:23 ]
Less = more
Haha mooi einde ookMrMistral schreef op zondag 19 februari 2017 @ 01:22:
[...]
Ik zou sowieso zelf uitvogelen wat de verschillende sliders in de cust tactics betekenen voor je team, dan kan je daarna zelf iets kiezen wat past bij hoe je wilt spelen. Hieronder een filmpje met een kleine indruk van hoe ik speel met Lacazette:
[video]
Maar goed ziet er allemaal veel vloeiender uit, dan bij mij...
Verdedigend ook, zie ik jullie direct op de man af gaan. Bij mij voelt het als ik soms in een straal van 2m om ze heen loop, en kan ik ze niet tegenhouden.
Hoe zou jij dit neerzetten?
http://www.futhead.com/17/squads/4696613/
Zodat hij optimaal rendeert
Die eerste
Bij die laatste moet ik terug komen van een 4-0 achterstand. Omdat hij in de eerste paar minuten om een of andere reden 3 voorzetten met het hoofd erin kreeg. Uiteindelijk panelties waar ik met het nodige geluk mocht winnen.
inmiddels weer gold 3. Maar stop nu. Tijd voor andere dingen
[ Voor 38% gewijzigd door lasharor op 19-02-2017 11:37 ]
Tussendoor wel ff wat gehandeld, en het team versterkt met Martial IF, Coutinho IF en OTW Mane
Leuk team die 1e variant. Zie zo een team als 2e team ook wel zitten denk ik. Heb je er zelf al mee gespeeld?Protax schreef op zondag 19 februari 2017 @ 11:23:
[...]
Haha mooi einde ook
Verdedigend ook, zie ik jullie direct op de man af gaan. Bij mij voelt het als ik soms in een straal van 2m om ze heen loop, en kan ik ze niet tegenhouden.
I like how you keep the mouse running...
Is de gameplay van de dag. Vanavond of morgen voelt het weer wat beter aanMurrays schreef op zondag 19 februari 2017 @ 11:37:
Zo ligt het aan mij of is het spel weer verandert naar de laatste update. Net 2 potjes gespeeld maar het lijkt wel een stuiterbal waar je mee speelt. Bal springt van elke speler zijn voeten af. De bal stuitert door. De keeper heeft niets klem vast...
http://www.instagram.com/mitcheldenkers
Lijkt mij niet. Kante 83 is marginaal beter en voor mij die 22k extra lang niet waard.Exodus FC schreef op zondag 19 februari 2017 @ 14:02:
Verwachten jullie dat 81 Kante nog veel verder gaat dalen de komende dagen?
Players from LaLiga Santander + Bundesliga:
18 in your Starting 11 and subs
Betekent dit dat ik dan ook een volledig Bundesliga team kan maken en wat La Liga spelers op de bank?
Ik heb ze allebei gehad, maar zeker Alonso. Sowieso heb ik liever een linksbenige op LB.llovesoccerx7 schreef op zondag 19 februari 2017 @ 15:16:
Uhm wat is jullie mening van de LB positie. If milner of IF alonso?
Yes dat klopt, is ook wat ik ga doen. Team + subs van 45k totaal en maar proberen er wat van te makenmc-koenoe schreef op zondag 19 februari 2017 @ 15:34:
Ik zie de volgende requirements voor de weekend league voor volgende week:
Players from LaLiga Santander + Bundesliga:
18 in your Starting 11 and subs
Betekent dit dat ik dan ook een volledig Bundesliga team kan maken en wat La Liga spelers op de bank?
PSN/Steam: Xamsix
Dit is toch gewoon 100% goal? Als fifa dit al afkeurt dan heb ik echt geen vertrouwen er meer in...
PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel
sbc Kurzawa met Koscielny en Pogba/Kante ervoorllovesoccerx7 schreef op zondag 19 februari 2017 @ 15:16:
Edit: mijn Icardi is opeens 88!
En cuadrado 85!
Insigne en Perisic 86!
Koulibali 85
Ze staan er nu allemaal op, facebook van ultimate team
Gomez nog even puntje er bij, heb redelijk goed ingekocht
[ Voor 98% gewijzigd door peeweeherman op 19-02-2017 19:05 ]
Yep, leuke upgrades voor Calcio A.Ambianz schreef op zondag 19 februari 2017 @ 19:02:
Insigne sbc 86 ook prima!
Of is het allemaal in de categorie Kante ?
hoe doen jullie dit?
Ik gebruik brosinski! Heerlijk OP. Ik moet nog opzoek naar een lw/lf van de Bundesligapatricks8 schreef op zondag 19 februari 2017 @ 16:28:
Hebben mensen nog tips voor een goede Bundesliga rb voor naast pisceck? Deze is bij mij te vaak geblesseerd en wil graag een goede backup. Gebruik nu coke van Schalke maar die kan mij nog niet bekoren
Beide een tijdje geprobeerd. Aangezien mijn backs meestal achterin blijven was uiteindelijk Alonso stukken beter. Voelt sneller en is een stuk sterker. En linksbenig wat ik wel fijn vind op die positie.llovesoccerx7 schreef op zondag 19 februari 2017 @ 15:16:
Heb beide ook gehad, speel echter nog steeds met Milner. Alonso is defensief het sterkst, Milner voetbalt ook erg lekker mee.Grecio schreef op zondag 19 februari 2017 @ 20:25:
[...]
Beide een tijdje geprobeerd. Aangezien mijn backs meestal achterin blijven was uiteindelijk Alonso stukken beter. Voelt sneller en is een stuk sterker. En linksbenig wat ik wel fijn vind op die positie.
Had Alonso verkocht ivm een eventuele upgrade, maar Milner doet het dusdanig goed dat hij voorlopig mag blijven.
Die tweede ziet er mooi uit! Zou wel Dembele (die van dortmund) of Fekir ofzo op de RF gooien vanwege de chemProtax schreef op zondag 19 februari 2017 @ 11:23:
[...]
Haha mooi einde ook
Blij met de TIF Icardi, IF Gomez en SBC insigne upgrade
[ Voor 11% gewijzigd door MrMistral op 19-02-2017 20:37 ]
Ik ben juist enorme fan geworden van Icardi laatste tijd. Hij doet het bij mij nu stukken beter als Dybala. Nu pakt die bijna elke pot wel een goal/assistMrMistral schreef op zondag 19 februari 2017 @ 20:35:
[...]
Die tweede ziet er mooi uit! Zou wel Dembele (die van dortmund) of Fekir ofzo op de RF gooien vanwege de chem
Blij met de TIF Icardi, IF Gomez en SBC insigne upgradeIk was Icardi eigenlijk zat, maar kijken of de upgrade iets voor 'm heeft gedaan en anders verkopen die hap
Ja, dat is wel een goede tip. Echter kost de inform van Dembele wel erg veel... Maar even sparen, hopelijk kan ik hem binnenkort kopen. Gister al me coins verspild aan packs in de hoop er wat uit te halen, maar je kan wel raden wat erin zat...MrMistral schreef op zondag 19 februari 2017 @ 20:35:
[...]
Die tweede ziet er mooi uit! Zou wel Dembele (die van dortmund) of Fekir ofzo op de RF gooien vanwege de chem
Blij met de TIF Icardi, IF Gomez en SBC insigne upgradeIk was Icardi eigenlijk zat, maar kijken of de upgrade iets voor 'm heeft gedaan en anders verkopen die hap
PSN: Europhea
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.