Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-11 20:13
Razenko schreef op zondag 19 februari 2017 @ 22:05:
Nou ging mijn dag even anders dan ik had gedacht.. zat vanochtend 08:00 klaar met de controller in de hand om de hele dag Fifa te spelen, en nu heb ik een kleine meid in mijn armen 😍
Gefeliciteerd! :)

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Nou ging mijn dag even anders dan ik had gedacht.. zat vanochtend 08:00 klaar met de controller in de hand om de hele dag Fifa te spelen, en nu heb ik een kleine meid in mijn armen 😍
Gefeliciteerd! *O*

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:09
Protax schreef op zondag 19 februari 2017 @ 21:56:
[...]

Ja, dat is wel een goede tip. Echter kost de inform van Dembele wel erg veel... Maar even sparen, hopelijk kan ik hem binnenkort kopen. Gister al me coins verspild aan packs in de hoop er wat uit te halen, maar je kan wel raden wat erin zat... :(
Snap ik! Dan Fekir toch even tijdelijk ;) ?
Van harte!! Welke divisie is ze geëindigd? :+

PSN: MrMistral

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:13
MrMistral schreef op zondag 19 februari 2017 @ 22:35:
[...]

Snap ik! Dan Fekir toch even tijdelijk ;) ?

[...]

Van harte!! Welke divisie is ze geëindigd? :+
Het ging met ups en downs! Op haar top zat ze in div 3 maar met dank aan momentum zijn we geeindigd in div 5 😂

PSN: Europhea

• Protax
Misschien mensen die eens willen meekijken, en mij willen voorzien van tips? :)

www.twitch.tv/dxk010

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Protax schreef op zondag 19 februari 2017 @ 22:49:
Misschien mensen die eens willen meekijken, en mij willen voorzien van tips? :)

www.twitch.tv/dxk010
Heel even snel gekeken. Probeer te verdedigen met je CVM. Je selecteert heel snel je CV's. Laat de computer gewoon lekker verdedigen en probeer met je CVM druk te zetten op de bal. Dat zal al veel schelen. :)

• Protax
pelidee schreef op zondag 19 februari 2017 @ 23:27:
[...]

Heel even snel gekeken. Probeer te verdedigen met je CVM. Je selecteert heel snel je CV's. Laat de computer gewoon lekker verdedigen en probeer met je CVM druk te zetten op de bal. Dat zal al veel schelen. :)
Thanks goede tip, verdedigen lijkt steeds slechter te gaan. Krijg het maar niet echt onder de knie, wil bijna op gaan geven :/

• Grecio
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-11 20:42
Ik baal wel echt dat er niks meer gedaan wordt met silver teams in deze fifa, mijn eredivisie silver team is wel echt nice nu;

https://www.futbin.com/17/squad/1467328

[ Voor 14% gewijzigd door Grecio op 20-02-2017 01:12 ]

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Door een eigen goal in goud 2 geëindigd. Had nog 3 potjes over maar omdraait goud 1 er niet meer in zat ben ik gestopt. Nu moet ik volgend weekend 30 winst halen om maandelijks elite te eindigen. Maar weet ook nog niet of ik ga spelen want ik heb zojuist mij team voor volgende week te koop gezet. Vorige week waren de bpl spelers op zondag ook het meest waard. Dus auba, Vidal, otw embolo, Pepe en Jordi alba te koop gezet. Maak er toch binnen een week meer dan 100k winst op. Heb dan weer bijna 500k maar weet nog niet wat ik er mee ga doen.
BPL spelers worden nu gedumpt dus daar mogelijk een paar van inslaan.

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
ik twijfel.. ik heb een leuk 1e bpl team waar ik divisies mee speel maar heb ook nog een 2e team maar die is beduidend minder sterk en zoveel coins heb ik ook weer niet.. het liefst speel ik vast met 1 team want vaak verkloot ik me divisies als ik afwissel om de 2 wedstrijden. 

hoe doen jullie dit?

• Protax
Zou het nog nut hebben om voor de SBC van aankomend weekend, spelers van Feyenoord en PSV te kopen? :)

• pelidee
  • Niet online
RonaldMuijs schreef op maandag 20 februari 2017 @ 02:25:
Door een eigen goal in goud 2 geëindigd. Had nog 3 potjes over maar omdraait goud 1 er niet meer in zat ben ik gestopt. Nu moet ik volgend weekend 30 winst halen om maandelijks elite te eindigen. Maar weet ook nog niet of ik ga spelen want ik heb zojuist mij team voor volgende week te koop gezet. Vorige week waren de bpl spelers op zondag ook het meest waard. Dus auba, Vidal, otw embolo, Pepe en Jordi alba te koop gezet. Maak er toch binnen een week meer dan 100k winst op. Heb dan weer bijna 500k maar weet nog niet wat ik er mee ga doen.
BPL spelers worden nu gedumpt dus daar mogelijk een paar van inslaan.
Ik heb ook een La Liga, Bundes hybride. Echter kan ik aankomend weekend niet spelen.Dus alles gaat deze week de verkoop in. Vergeleken met gisteren avond +- 22:30 zijn de prijzen nu nog steeds aan het stijgen.

Teamwaarde zit nu rond de 2,3 miljoen. :)
Razz89 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 02:43:
ik twijfel.. ik heb een leuk 1e bpl team waar ik divisies mee speel maar heb ook nog een 2e team maar die is beduidend minder sterk en zoveel coins heb ik ook weer niet.. het liefst speel ik vast met 1 team want vaak verkloot ik me divisies als ik afwissel om de 2 wedstrijden. 

hoe doen jullie dit?
Ik speel met een team, wissel soms wat met formatie/custom tactic maat dat is dan ook.
Aangezien iedereen momenteel BPL Spelers dumpt, heb ik maar ff cheap mijn bank aangevuld (Lukaku, Bailly, Smalling, Kante) :).

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Protax
Bossie schreef op maandag 20 februari 2017 @ 07:59:
[...]

Ik speel met een team, wissel soms wat met formatie/custom tactic maat dat is dan ook.
Aangezien iedereen momenteel BPL Spelers dumpt, heb ik maar ff cheap mijn bank aangevuld (Lukaku, Bailly, Smalling, Kante) :).
Ik heb zojuist IF Lallana gekocht voor 58K.
Dacht kan ik hem mooi eens testen, waarde zal toch wel weer stijgen (coins weer op).

• Razz89
Bossie schreef op maandag 20 februari 2017 @ 07:59:
[...]

Hoe doe je dat dan met 1 team? Geef je om de 2 wedstrijden selectie conditie? Of speel je na 2 wedstrijden 2 potjes tegen team vd week met cheapass team zodat je conditie weer aanvult voor je 1e team?

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

Hoe zit het nu precies met die winter upgrades... krijgen alle spelers die in de lijst staan die upgrade? Of maar een deel? Ik heb spelers die in de lijst voorkomen... maar die hebben nog wel de oude stats (bijv. Higuan)

Less = more

• Protax
IWriteCode schreef op maandag 20 februari 2017 @ 08:13:
Hoe zit het nu precies met die winter upgrades... krijgen alle spelers die in de lijst staan die upgrade? Of maar een deel? Ik heb spelers die in de lijst voorkomen... maar die hebben nog wel de oude stats (bijv. Higuan)
Nieuwe kopen... kopen kopen kopen :P
Protax schreef op maandag 20 februari 2017 @ 08:03:
[...]

Ik heb zojuist IF Lallana gekocht voor 58K.
Dacht kan ik hem mooi eens testen, waarde zal toch wel weer stijgen (coins weer op).
Yep, prima allround speler, heb helaas geen CM's.

@Razz89 fitness kaartjes, normaalgesproken werd mijn voorraad op maandagochtend aangevuld :(

[ Voor 13% gewijzigd door Bossie op 20-02-2017 08:25 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Protax
Bossie schreef op maandag 20 februari 2017 @ 08:24:
[...]

Yep, prima allround speler, heb helaas geen CM's.

@Razz89 fitness kaartjes, normaalgesproken werd mijn voorraad op maandagochtend aangevuld :(
Jij speelt toch 4-1-2-1-2 normaal?

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:33
Kante voor 5k opgehaald. Dat heb ik wel over voor een 81 rated. Betekend wel dat Xhaka het veld moet ruimen. Laat Emre Can nog even staan.

Zie dat mijn Dzeko er ook een puntje bij heeft gekregen, 86 nu. Dat is ook niet verkeerd.
Protax schreef op maandag 20 februari 2017 @ 08:26:
[...]

Jij speelt toch 4-1-2-1-2 normaal?
41212 Wide, Matic als CDM, POTM Alli als CAM.

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Met welk team gaan jullie de komende WL in? Meer Bundesliga gericht of BBVA?

Ik vond het nadeel van de afgelopen WL dat je 2 spelers mocht hebben van buiten de BPL. Ook ik heb hier natuurlijk soms gebruik van gemaakt, maar ik kwam regelmatig tegen Bale's en Messi's te spelen net na de aftrap. Niet dat ik er constant van verloor, maar vond het rare eisen. Maak het dan 100% BPL.

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:13
Gaat lekker met de crash. Ik wacht nog even met Lukaku 88 te halen :P.

Of heeft iemand een betere BPL spits voor dat geld?

Als ik komend weekend al wedstrijden ga spelen, ga ik in ieder geval niet speciaal spelers daarvoor kopen. Heb Boateng, Neuer en Reus in m'n club zitten dus die moeten het dan maar doen.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:46
Amelandbor schreef op maandag 20 februari 2017 @ 10:05:

Ja, zit me echt af te vragen wie ik voor m'n BPL team moet halen. Spelers als Courtois / Schmeichel IF, Rooney, Dembele, Coutinho, Gundogan, David Luiz, Sturridge etc zijn wel echt goedkoop nu.
Amelandbor schreef op maandag 20 februari 2017 @ 10:05:

Als ik komend weekend al wedstrijden ga spelen, ga ik in ieder geval niet speciaal spelers daarvoor kopen. Heb Boateng, Neuer en Reus in m'n club zitten dus die moeten het dan maar doen.
Iedereen dumpt de BPL spelers, maar die waren ook weer in waarde omhoog gegaan ivm de WL. Ben benieuwd of ze echt door een ondergrens gaan.

Gisterenavond nog zilver 1 gehaald. Opeens een leuke winstreak waar ik niet op gerekend had. Dacht dat zilver 3 of 2 het hoogst haalbare was, dus dit is een meevaller. Al blijft het jammer dat ik maar een fractie van de beschikbare wedstrijden kan spelen. (ook eigen keus).

Zelf een goedkoop 30k bundesliga/laliga team samengesteld. Alleen nog ff kijken welke 2 topspelers ik op de bank zet.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Byron010
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

Bean77 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 10:39:
[...]

Iedereen dumpt de BPL spelers, maar die waren ook weer in waarde omhoog gegaan ivm de WL. Ben benieuwd of ze echt door een ondergrens gaan.

Gisterenavond nog zilver 1 gehaald. Opeens een leuke winstreak waar ik niet op gerekend had. Dacht dat zilver 3 of 2 het hoogst haalbare was, dus dit is een meevaller. Al blijft het jammer dat ik maar een fractie van de beschikbare wedstrijden kan spelen. (ook eigen keus).

Zelf een goedkoop 30k bundesliga/laliga team samengesteld. Alleen nog ff kijken welke 2 topspelers ik op de bank zet.
Welke 2 top spelers? je weet dat je dit keer niet 16 spelers maar 18 van de leagues moet hebben. Dus als je top spelers niet van de leagues zijn heb je er niets aan.

Silver 1 is niet slecht maar wel jammer, een paar wins meer en je bent automatisch geplaatst voor volgende week.

Zelf weer gold 2 gehaald, 3x op rij nu. (Mag ik nu eindelijk naar gold 1?) Al was deze week maar met een team van 15k vergeleken mn volledige team (400-500k) vorige week. Komend weekend weer een team van 20k en zolang ik 9 wins haal zit ik gold monthly voor het eerst. Kijk er nu al naar uit!

Mijn TOTGS Mertens is ook geupgrade _/-\o_ _/-\o_ Wat een kaart zeg.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Byron010 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 10:45:
[...]

Welke 2 top spelers? je weet dat je dit keer niet 16 spelers maar 18 van de leagues moet hebben. Dus als je top spelers niet van de leagues zijn heb je er niets aan.

Silver 1 is niet slecht maar wel jammer, een paar wins meer en je bent automatisch geplaatst voor volgende week.

Zelf weer gold 2 gehaald, 3x op rij nu. (Mag ik nu eindelijk naar gold 1?) Al was deze week maar met een team van 15k vergeleken mn volledige team (400-500k) vorige week. Komend weekend weer een team van 20k en zolang ik 9 wins haal zit ik gold monthly voor het eerst. Kijk er nu al naar uit!

Mijn TOTGS Mertens is ook geupgrade _/-\o_ _/-\o_ Wat een kaart zeg.
Hmm is dat zo? Hmm bummer, dan geen 2 topspelers erin.

Tsja dat is het elke keer, paar wins en dan in een hogere klasse. In het begin 1x gedaan en dat doe ik nooit meer. Fifa17 is erbij en in het weekend heb ik vaak andere dingen te doen. Dan speel ik af en toe tussendoor een potje. Denk dat ik gemiddeld iets van 15-17 potjes doe per WL. Als ik geen goud 3 heb dan kijk ik wel of ik mij kan kwalificeren. Mijn motto is ook "niets moet, alles mag" en daar hou ik graag aan vast :)

Hoop dat je upgrades mbt Mertens beter waren dan de karige upgrades van sbc Insigne en sbc Dybala.

Mijn 1e team is nu wel af, hoewel ik twijfel om Pogba nog te vervangen voor de OTW versie.
https://www.futbin.com/17/squad/950727

2e team kan ik nog wel verder upgraden als ik weer wat coins heb, maar denk dat ik OTW Pogba als prio eerst ga doen. (nog wel ff aantal fitness kaarten verkopen komend weekend).
https://www.futbin.com/17/squad/993654

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Bean77 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:06:
[...]

Hoop dat je upgrades mbt Mertens beter waren dan de karige upgrades van sbc Insigne en sbc Dybala.
+1 PAC, +3 SHO, +1 PAS & +1 DRI

Rating van 86 naar 87, Heeft nu:
93 PAC, 90 SHO, 87 PAS, 91 DRI, 44 DEF, 64 PHY
Toch een heel mooie kaart voor maar 300k...

Upgrades over het algemeen zijn erg weinig (behalve mane) maar dit voor mertens vindt ik toch best mooi.
En ja de upgrade van dybala is echt lachwekkend 8)7

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• mc-koenoe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-07-2023
Wie spelen hier op PS4? Afgelopen weekend leagues heb ik twee keer Gold 2 gehaald en afgelopen keer met moeite Gold 3 (heb erg veel pech gehad). Ik zoek wat vergelijkbare spelers (liever iets beter) om tegen te oefenen. Mijn PS4 id is: koenromers

• Fraaank
Heeft iemand enig idee wat de Elite 3 Monthly Rewards zijn voor PC? Kan ze echt nergens vinden, alleen maar die van de consoles.

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Fraaank schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:50:
Heeft iemand enig idee wat de Elite 3 Monthly Rewards zijn voor PC? Kan ze echt nergens vinden, alleen maar die van de consoles.
Zijn de weekly rewards dan niet hetzelfde als console?

• Fraaank
Byron010 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:51:
[...]

Zijn de weekly rewards dan niet hetzelfde als console?
De Weekly sowieso niet (helaas), omdat er minder games gespeeld worden op PC, 25 inplaats van 40.

Verwijderd

Fraaank schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:50:
Zie: http://fifacompetities.nl...prijzen-fut-champions-pc/

Zeer handig overzicht om te kijken wat de rewards zijn XBOX ONE, PS4 en ook PC.
Byron010 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:12:
[...]

+1 PAC, +3 SHO, +1 PAS & +1 DRI

Rating van 86 naar 87, Heeft nu:
93 PAC, 90 SHO, 87 PAS, 91 DRI, 44 DEF, 64 PHY
Toch een heel mooie kaart voor maar 300k...

Upgrades over het algemeen zijn erg weinig (behalve mane) maar dit voor mertens vindt ik toch best mooi.
En ja de upgrade van dybala is echt lachwekkend 8)7
deze dan, een +2 upgrade:
https://www.futbin.com/17/compare/17396/469

Mane is echt idioot, maar ben er wel blij mee O-)

@Bean77, probeer het volgende eens in je eerste team:
Coleman/Alonso/Milner als backs, hebben high\high\ ipv high\med
Azpi IF ipv Koscielny
Coutinho IF als LW

POTM Alli vind ik overigens veel beter dan IF Toure, weet niet hoe dat zich verhoud tot MOTM Toure

[ Voor 18% gewijzigd door Bossie op 20-02-2017 12:47 ]

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Bossie schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:43:
[...]

Azpi IF ipv Koscielny
Coutinho IF als LW

POTM Alli vind ik overigens veel beter dan IF Toure, weet niet hoe dat zich verhoud tot MOTM Toure
Ja kante ook 8)7 ach ik klaag niet hoor het blijft een 'upgrade' maar vindt het toch wel grappig.

Baines IF kan ik echt aanraden voor LB, zie hem nooit gebruikt worden en maar is toch een erg goeie LB en wellrounded stats als je hem als super sub wilt gebruiken.

POTM Alli.. is eigenlijk ook gewoon beter dan Hero Rooney en op defense na bijna gelijk/beter dan pogba...

90K SBC vs 400k+ spelers 8)7

Candreva heeft zijn 100ste goal te pakken. Ook nog eens in zijn 200ste wedstrijd!

[ Voor 4% gewijzigd door Vissert op 20-02-2017 13:10 ]

Byron010 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:00:
[...]

Ja kante ook 8)7 ach ik klaag niet hoor het blijft een 'upgrade' maar vindt het toch wel grappig.

Baines IF kan ik echt aanraden voor LB, zie hem nooit gebruikt worden en maar is toch een erg goeie LB en wellrounded stats als je hem als super sub wilt gebruiken.

POTM Alli.. is eigenlijk ook gewoon beter dan Hero Rooney en op defense na bijna gelijk/beter dan pogba...

90K SBC vs 400k+ spelers 8)7
Heb Baines een rondje getest, hij is simpelweg de beste optie qua stats maar Alonso is beter vanwege kracht/lengte en Milner heeft mijn voorkeur door zijn workrates.

Baines verliest het simpelweg op physiek van de andere twee opties :)

• pelidee
  • Niet online
Wat verwachten jullie, vandaag nog spelers van la liga/bundes verkopen of meer richting de WL toe?
Bossie schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:16:
[...]

Heb Baines een rondje getest, hij is simpelweg de beste optie qua stats maar Alonso is beter vanwege kracht/lengte en Milner heeft mijn voorkeur door zijn workrates.

Baines verliest het simpelweg op physiek van de andere twee opties :)
Ik speelde gisteren tegen een Tweaker (Paardenbeffer). Ben even zijn Tweakersnaam vergeten :+ Maar Milner SIF ging een aantal keer flink in de fout. Compleet zijn man kwijt.

Vanochtend verkocht, net Baines gehaald voor 60k en vanavond maar even proberen :D Baines heeft meer pace en betere defense stats dus ben benieuwd.

[ Voor 4% gewijzigd door Vissert op 20-02-2017 13:22 ]

• Protax
Welke teams wedstrijden denken jullie dat in de volgende SBC zitten?
Heb Feyenoord en PSV gekocht... Nog meer nuttige teams?

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

pelidee schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:20:
Wat verwachten jullie, vandaag nog spelers van la liga/bundes verkopen of meer richting de WL toe?
Heb ze zelf vorige week ingekocht, zal ze rond woensdag verkopen, net voordat de WL rewards er zijn.

• RonaldMuijs
Byron010 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:42:
[...]

Heb ze zelf vorige week ingekocht, zal ze rond woensdag verkopen, net voordat de WL rewards er zijn.
Vannacht alles de deur uitgedaan. Alleen OTW Embolo is niet verkocht. En die was vannacht 60k op xbone en nu 55k. Vidal is nu minder als waar ik hem voor heb verkocht, auba is gelijk, en Pepe en Alba zijn gedaald. Dus ik denk dat vannacht al een goed tijdstip was. Als je vergelijkt met vorige week gaan de prijze nalleen maar dalen richting het weekend. Zondag waren toen de BPL spelers ook het duurst.

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

RonaldMuijs schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:48:
[...]

Vannacht alles de deur uitgedaan. Alleen OTW Embolo is niet verkocht. En die was vannacht 60k op xbone en nu 55k. Vidal is nu minder als waar ik hem voor heb verkocht, auba is gelijk, en Pepe en Alba zijn gedaald. Dus ik denk dat vannacht al een goed tijdstip was. Als je vergelijkt met vorige week gaan de prijze nalleen maar dalen richting het weekend. Zondag waren toen de BPL spelers ook het duurst.
Mhm misschien toch maar verkopen dan nu ik er nog winst op maak..

• RonaldMuijs
Byron010 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:50:
[...]

Mhm misschien toch maar verkopen dan nu ik er nog winst op maak..
"Ervaringen uit het verleden zijn geen zekerheden voor de toekomst"
Dus don't blame me.

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

RonaldMuijs schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:52:
[...]

"Ervaringen uit het verleden zijn geen zekerheden voor de toekomst"
Dus don't blame me.
Zou ik zoiezo niet doen, maar beter het zekere kleine winst dan het onzekere mogelijke verlies ;)

Dusja, ik verkoop ze nu gewoon.

Edit: Had er uberhaupt niet zo veel maar wel alles kunnen verkopen met winst O-) Had de coins toen toch niet nodig dus mooi meegenomen.

[ Voor 16% gewijzigd door Byron010 op 20-02-2017 13:57 ]

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:43
Grecio schreef op maandag 20 februari 2017 @ 01:11:
Ik baal wel echt dat er niks meer gedaan wordt met silver teams in deze fifa, mijn eredivisie silver team is wel echt nice nu;

https://www.futbin.com/17/squad/1467328
Pff the sanchez is echt belachelijk goed in zijn stats voor een silver.

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11 16:32
Nieuw team gemaakt. Met drie ragequits (o.a. in de finale) meteen gekwalificeerd in de weekend league.

https://www.futbin.com/17/squad/1916844

De Bruyne, wat is dat een baas zeg.

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21:04
Welke keeper zouden jullie nemen?
IF Sommer of Leno?

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

JAtech schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:20:
Welke keeper zouden jullie nemen?
IF Sommer of Leno?
Leno deed het goed voor mij, blijkbaar is Fahrman/IF Fahrman ook erg goed.
Sommer niet geprobeerd (Fahrman zelf ook niet)

Vissert schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:22:
[...]

Ik speelde gisteren tegen een Tweaker (Paardenbeffer). Ben even zijn Tweakersnaam vergeten :+ Maar Milner SIF ging een aantal keer flink in de fout. Compleet zijn man kwijt.

Vanochtend verkocht, net Baines gehaald voor 60k en vanavond maar even proberen :D Baines heeft meer pace en betere defense stats dus ben benieuwd.
Dat heeft niets met Milner te maken, maar dat de paardenbeffer zelf fouten maakt :+
Als je je wingers laat opkomen, dan zou ik sowieso voor Baines kiezen.

Toen ik met Alonso speelde gebruikte ik Milner ook als invaller voor de CDM/CM posities, door past hij eigenlijk veel beter.

Bossie schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:37:
[...]

Dat heeft niets met Milner te maken, maar dat de paardenbeffer zelf fouten maakt :+
Als je je wingers laat opkomen, dan zou ik sowieso voor Baines kiezen.

Toen ik met Alonso speelde gebruikte ik Milner ook als invaller voor de CDM/CM posities, door past hij eigenlijk veel beter.
Haha behalve dat het mijn Milner was :+ Icardi zijn 14e? IF is wel een baas maar Milner was nog op vakantie :+

• PeacockSR4
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-09-2021
Ik heb nu een Calcio A team waar ikheel tevreden mee ben. Die ziet er zo uit:
https://www.futbin.com/17/squad/1917424

Ik heb nu nog zo'n 180k coins en ik zou die graag uitgeven aan een nieuwe speler. Alleen weet ik niet zo goed welke speler dit team nog kan versterken. Hebben jullie ideeën hierover?
PeacockSR4 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:46:

Ik heb nu nog zo'n 180k coins en ik zou die graag uitgeven aan een nieuwe speler. Alleen weet ik niet zo goed welke speler dit team nog kan versterken. Hebben jullie ideeën hierover?
Brozovic IF!
Bossie schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:43:
[...]

Azpi IF ipv Koscielny
Coutinho IF als LW

Ik heb op die posities eigenlijk geen twijfels. sbc Kurzawa is voor mij een zekerheidje en SBC Bellerin staat ook zijn mannetje (heb ook conservatieve onderscheppingen aanstaan bij de backs). Eigenlijk wil ik 4-4-2-1 spelen, maar dat is een beetje lastig :+ Maar afgezien daarvan ben ik tevreden hoe het nu staat. Hoewel SIF Pogba een te dure optie eigenlijk is voor die positie.
Koscielny ben ik tevreden over en Azpi vind ik teveel een tuinkabouter voor het centrum. Zeker omdat ik altijd de nodige corners en vrije trappen tegen heb :P
Coutinho zou ipv sbc Son zijn. Dat is echter een no-brainer. Sbc Son staat in mijn top3 beste spelers.
Team is voldoende in balans. Enige beperkende factor ben ik zelf.

OTW Mane kan ik iedereen aanbevelen. Heerlijk om zo'n dreiging voorin te hebben. Tegenstanders focussen zich vaak op SIF Hazard waarbij sbc Son en OTW Mane van kunnen profiteren.

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Bean77 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:54:
[...]

OTW Mane kan ik iedereen aanbevelen. Heerlijk om zo'n dreiging voorin te hebben. Tegenstanders focussen zich vaak op SIF Hazard waarbij sbc Son en OTW Mane van kunnen profiteren.
Niet iedereen heeft zo veel geld :'(

Vissert schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:07:
Candreva heeft zijn 100ste goal te pakken. Ook nog eens in zijn 200ste wedstrijd!

[video]
Moet je me toch eens vertellen hoe je die erin schiet. Hoeveel bar en welke dingen doe je om hem zo erin te schieten? Of heb je een linkje van een goede tutorial? En waar let je op qua stats wie je laat schieten?
Ik schiet ze standaard 10 kilometer over, laat staan tussen de palen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Bean77 op 20-02-2017 14:56 ]

• PeacockSR4
Bean77 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:56:
[...]

Moet je me toch eens vertellen hoe je die erin schiet. Hoeveel bar en welke dingen doe je om hem zo erin te schieten? Of heb je een linkje van een goede tutorial? En waar let je op qua stats wie je laat schieten?
L1 ingedrukt houden en zo´n 3/4 balkje, dan gaan ze wel goed van die afstand. Evt. met je linker stick nog wat effect meegeven.

• PeacockSR4
Dubbele post.

[ Voor 95% gewijzigd door PeacockSR4 op 20-02-2017 14:59 ]

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

[...]

PeacockSR4 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:58:
[...]

L1 ingedrukt houden en zo´n 3/4 balkje, dan gaan ze wel goed van die afstand. Evt. met je trigger nog wat effect meegeven.
Om zo'n bal uit het net te houden moet je de muur verkleinen. Fifa zit vol met kleine "tips", zo hoor je ook bij het commentaar: "and he saw it all the way, the keeper didn't" Haal twee man weg uit je muur en je keeper ziet de bal aankomen. Buttland haalt ze er op die manier 9/10 voor me uit!
Ook nog een stick omhoog geduwd houden?
Ik zou met bepaalde spelers dit echt wel moeten kunnen lijkt mij.

• pelidee
  • Niet online
bbblije schreef op maandag 20 februari 2017 @ 15:02:
[...]

[...]

Om zo'n bal uit het net te houden moet je de muur verkleinen. Fifa zit vol met kleine "tips", zo hoor je ook bij het commentaar: "and he saw it all the way, the keeper didn't" Haal twee man weg uit je muur en je keeper ziet de bal aankomen. Buttland haalt ze er op die manier 9/10 voor me uit!
Bij elke vrije trap haal ik iedereen uit de muur, 1 mannetje moet je laten staan en die laat ik uitrennen en zet ik wat meer naar het midden zodat je keeper ook meer naar de dichtsbijzijnde hoek gaat. Krijg bijna nooit een vrije trap tegen op deze manier.
[...]

Wat Peacock al zegt.

L1 en de power is een kwestie van aanvoelen. Van redelijke afstand doe ik hem best vaak net niet volledig omdat ik merk dat Candreva hem anders in de muur ramt.

Het gaat geheel automatisch dus ik moet echt even nadenken wat ik nog meer doe.. Met de linker trigger probeer ik altijd naar links/rechts boven te gaan.

Helaas zijn vrije trappen niet consistent. Soms gaat ie met de zelfde manier opeens de tweede ring op. Dus ik denk dat de timing echt het verschil maakt. Ik zal eens kijken wat ik precies doe als ik thuis ben :+ Ik weet niet of ik hem loslaat als de power geladen is of dat ik de trigger en L1 pas loslaat als de speler de bal raakt.

• PeacockSR4
Is die zoveel beter dan een marchisio of Bonaventura IF dat hij dat geld waard is?
Ik kwam nu op het idee om IF Salah te vervangen voor MOTM Salah, een upgrade van zo'n 130K..
Twijfels twijfels..
PeacockSR4 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 15:21:
[...]

Is die zoveel beter dan een marchisio of Bonaventura IF dat hij dat geld waard is?
Ik kwam nu op het idee om IF Salah te vervangen voor MOTM Salah, een upgrade van zo'n 130K..
Twijfels twijfels..
https://www.futbin.com/17/compare/129/15519

Je gaat er defensief iets op achteruit omdat Brozovic geen High def workrate heeft. Daarnaast is Brozovic een iets mindere verdediger.

Daarnaast zijn, zijn dribbling, passing en shooting echt briljant. 4 star WF met 96 long shots en 99 shot power. En dat met een basic kaartje.

• PeacockSR4
Vissert schreef op maandag 20 februari 2017 @ 15:25:
[...]

https://www.futbin.com/17/compare/129/15519

Je gaat er defensief iets op achteruit omdat Brozovic geen High def workrate heeft. Daarnaast is Brozovic een iets mindere verdediger.

Daarnaast zijn, zijn dribbling, passing en shooting echt briljant. 4 star WF met 96 long shots en 99 shot power. En dat met een basic kaartje.
Oké ik ben overtuigd, Marchisio gaat vanavond de deur uit en Brozovic IF ga ik donderdag halen :*)
PeacockSR4 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 15:36:
[...]

Oké ik ben overtuigd, Marchisio gaat vanavond de deur uit en Brozovic IF ga ik donderdag halen :*)
Wel zijn SIF halen :P Zijn IF is een rechtsmidden. Voordat ik straks een boze pauw op mijn dak heb :+

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 19:04
Hmm, als ik nu mijn bundesliga team te koop zet, kom ik rond de 138000 aan winst op de spelers er bovenop uit.. Dus dan zit ik rond de anderhalf miljoen coins als ik mijn bundesliga (Lees: Bayern) team verkoop.. Maar wat koop ik daar dan van terug?
Twijfels..
Mijn Premier League fitness team, is door de voltooide challenges van dit weekend wel explosief aangevuld.. Lloris, Jesus, Kanté, Valencia o.a.
Bean77 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:54:
[...]

Ik heb op die posities eigenlijk geen twijfels. sbc Kurzawa is voor mij een zekerheidje en SBC Bellerin staat ook zijn mannetje (heb ook conservatieve onderscheppingen aanstaan bij de backs). Eigenlijk wil ik 4-4-2-1 spelen, maar dat is een beetje lastig :+ Maar afgezien daarvan ben ik tevreden hoe het nu staat. Hoewel SIF Pogba een te dure optie eigenlijk is voor die positie.
Koscielny ben ik tevreden over en Azpi vind ik teveel een tuinkabouter voor het centrum. Zeker omdat ik altijd de nodige corners en vrije trappen tegen heb :P
Coutinho zou ipv sbc Son zijn. Dat is echter een no-brainer. Sbc Son staat in mijn top3 beste spelers.
Team is voldoende in balans. Enige beperkende factor ben ik zelf.

41212-Wide werkt voor mij beter dan 4321, daar zou je Pogba als CAM kunnen inzetten :)
Azpi is niet klein, maar ik snap je punt, heb daarom Matic/Matip naast hem staan (later waarschijnlijk ook IF Alonso).

Ik heb OTW Mane zelf ook gehaald, in mijn 41212 Wide is hij zelfs al ontzettend gevaarlijk als RM, in een testpotje in 4321 had hij er meteen twee goals inliggen. Vind het wel jammer dat het verbaasde gezicht van de tegenstander niet kan zijn als Mane zijn Smalling van de bal afduwt _/-\o_

• wb078
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 01-06-2022
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:58:
[...]

Zie: http://fifacompetities.nl...prijzen-fut-champions-pc/

Zeer handig overzicht om te kijken wat de rewards zijn XBOX ONE, PS4 en ook PC.
Thanks voor de tip, inderdaad een handige site je kan er alles op vinden :)

• pelidee
  • Niet online
JJoosterman schreef op maandag 20 februari 2017 @ 16:45:
Hmm, als ik nu mijn bundesliga team te koop zet, kom ik rond de 138000 aan winst op de spelers er bovenop uit.. Dus dan zit ik rond de anderhalf miljoen coins als ik mijn bundesliga (Lees: Bayern) team verkoop.. Maar wat koop ik daar dan van terug?
Twijfels..
Mijn Premier League fitness team, is door de voltooide challenges van dit weekend wel explosief aangevuld.. Lloris, Jesus, Kanté, Valencia o.a.
Maandag zullen de prijzen wel weer droppen, daar het weer een vrije WL is. Terugkopen misschien een optie? Van je winst evt upgrades kopen.

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 19:04
pelidee schreef op maandag 20 februari 2017 @ 17:49:
[...]

Maandag zullen de prijzen wel weer droppen, daar het weer een vrije WL is. Terugkopen misschien een optie? Van je winst evt upgrades kopen.
Dat is best een goede optie. Dit is mijn eerste jaar fifa, dus ik maak nog wel eens wat fouten op de transfer markt.

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:09
PeacockSR4 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:46:

Immobile verkopen, Dybala kopen :)

PSN: MrMistral

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
Zo, Alaba (+35k) en Vidal (+60k) ff verpatst Ga dit weekend toch niet spelen. Koop ze daarna wel weer terug. Helaas op Auba en Robben tot nu toe weinig profit te behalen...

• Spacejockey
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-11 22:19
Wanneer kan ik het beste mijn La Liga team gaan verkopen? Vandaag al of pas later in de week?

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
Nu ik Alaba en Vidal heb verpatst, wil ik mijn hele team misschien maar eens verkopen. Is er iemand die hier op voort durft te borduren? Hybrids waardeer ik altijd!
https://www.futbin.com/17/squad/1923625

Edit: heb ongeveer 1 mil te besteden..

[ Voor 9% gewijzigd door PetrCech_3 op 20-02-2017 19:15 ]

Bossie schreef op maandag 20 februari 2017 @ 17:25:
[...]

41212-Wide werkt voor mij beter dan 4321, daar zou je Pogba als CAM kunnen inzetten :)
Azpi is niet klein, maar ik snap je punt, heb daarom Matic/Matip naast hem staan (later waarschijnlijk ook IF Alonso).

Ik heb OTW Mane zelf ook gehaald, in mijn 41212 Wide is hij zelfs al ontzettend gevaarlijk als RM, in een testpotje in 4321 had hij er meteen twee goals inliggen. Vind het wel jammer dat het verbaasde gezicht van de tegenstander niet kan zijn als Mane zijn Smalling van de bal afduwt _/-\o_
Ik vind bij de wide versie dat mijn spelers te ver terug staan op de vleugels. In het begin een paar keer geprobeerd. Maar jij bent ook een speler dat netjes gaat opbouwen, terwijl ik toch meer een counterspeler ben. Daar zit denk ik ook verschil in wat je ligt of minder ligt. Beste alternatief vind ik de 41212(2) variant, maar dan moet ik elke keer het team voor omgooien na de start. SIF Hazard en OTW Mane in de spits, Pogba erachter en Son en Toure op het middenveld, OTW Kante als de stofzuiger erachter.

Bean77 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 19:14:
[...]

Ik vind bij de wide versie dat mijn spelers te ver terug staan op de vleugels. In het begin een paar keer geprobeerd. Maar jij bent ook een speler dat netjes gaat opbouwen, terwijl ik toch meer een counterspeler ben. Daar zit denk ik ook verschil in wat je ligt of minder ligt. Beste alternatief vind ik de 41212(2) variant, maar dan moet ik elke keer het team voor omgooien na de start. SIF Hazard en OTW Mane in de spits, Pogba erachter en Son en Toure op het middenveld, OTW Kante als de stofzuiger erachter.
Ik kan prima met 4321 spelen, echter is het stabieler achterin met 41212 door de CDM.
Speelde beide formaties overigens in een iets langzamere variant van de door jouw gedeelde custom tactic.

41212 Narrow ligt me veel minder, simpelweg door het gebrek aan wingers.

Overigens werkt 41212-Wide prima in de counter, door de ST's/CAM netzoals bij 41212-Narrow, maar je kan ook nog de vaak snelle wingers gebruiken waardoor je vaak 2/3 voor de goal hebt staan.
https://www.futbin.com/17/squad/1513170

Mocht er idd een Lukaku POTM komen, dan gaat Coutinho eruit en Martial een linie terug, Coutinho speelt overigens ook erg goed als LCM in 4321 :P

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Speelt IF Martial nog fijn?

5 goals, 3 assist uit 8 tot nu toe, hij creëert ook erg veel ruimte voor Ibra.
Beetje jammer overigens dat je geen stats van een season of WL kan tracken.

[ Voor 18% gewijzigd door Bossie op 20-02-2017 20:03 ]

• Razz89
wanneer in de week kan je het beste selectie conditie kaartjes kopen? wil er wekelijks gewoon heel wat inslaan maar weet niet goed wat het beste moment is..

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Als er veel pakjes worden uitgepakt, bijv zoals vanavond met nieuwe MM sbc, of donderdagavond als pakjes van wl worden uitgegeven.

Haal ik toch net uit de pakjes van de nieuwe MM sbc zo maar een Auba! Snel verkopen voordat morgen de upgrade uitkomt, koop ik hem morgen wel weer. :)

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:43
Zo dan even 4 potjes achter elkaar 0-0 gespeeld. Behoorlijk saai als er zo lang geen doelpunten vallen. Snap er niks van zowel de tegenstander als ik hebben zat kansen gehad :)

• kheowkul
  • Laatst online: 21-10 19:45
heb nu 2x kante normale card (83) gekocht voor 7k en 7.2k. Die moet ik met een tijdje wachten toch wel met leuke winst kunnen verkopen?

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

kheowkul schreef op maandag 20 februari 2017 @ 22:09:
heb nu 2x kante normale card (83) gekocht voor 7k en 7.2k. Die moet ik met een tijdje wachten toch wel met leuke winst kunnen verkopen?
Op de pc zeker wel, daar is de goedkoopste dik 40k!

Heb net nog een tweede otw Kante gekocht voor 735k, kom ik aan het eind van de week vast weer af met 100k winst. Heb een tijdje in een verspillingszucht gezeten, na het krijgen van otw Pogba, maar inmiddels ben ik weer lekker op dreef.

• kheowkul
  • Laatst online: 21-10 19:45
peeweeherman schreef op maandag 20 februari 2017 @ 22:18:
[...]

Op de pc zeker wel, daar is de goedkoopste dik 40k!

Heb net nog een tweede otw Kante gekocht voor 735k, kom ik aan het eind van de week vast weer af met 100k winst. Heb een tijdje in een verspillingszucht gezeten, na het krijgen van otw Pogba, maar inmiddels ben ik weer lekker op dreef.
Heb imiddels 4x kante gekocht. Voor 7k 3x en 1x voor 7.2k. Ik speel op XBox One. Zijn trouwens de 81 cards en niet de 83.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

De voorspelling van het nieuwe totw staat ook op futhead, daar zitten wel een paar fijne spelers tussen!
Vooral SIF Gameiro komt na het weekend mijn club versterken.

Heb ook nog een otw Draxler gekocht, als die een rating update krijgt naar 88 gaat ie ook door het dak.

[ Voor 24% gewijzigd door peeweeherman op 20-02-2017 22:40 ]

• Razz89
hoe kan je zien wanneer welke league een rating update krijgt? dan kan ik even kijken wat voor OTW's ik kan inslaan op de gok!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Morgen Bundesliga, donderdag la liga, zaterdag ligue 1, rest of the world volgende week maandag. Bron: fifauteam.com Tot nu hadden ze het goed!

• Razz89
peeweeherman schreef op maandag 20 februari 2017 @ 23:04:
Morgen Bundesliga, donderdag la liga, zaterdag ligue 1, rest of the world volgende week maandag. Bron: fifauteam.com Tot nu hadden ze het goed!
Thanks! en wat zijn uit dan OTW's die wel een kans krijgen op een upgrade denken jullie?

Met mane had ik wel dikke mazzel haha :P

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:17
Bundesliga krijgt steeds meer vorm!
https://www.futbin.com/17/squad/1930129

Heb iets meer power door vidal op het middenveld en straks ook even alexis ophalen op 8 chem in de spits. Vind het toch wel fijn een 4* skiller als spits te hebben, kunnen lewan en auba mooi afwisselen.

Hopelijk woensdag Plattenhardt en Piszczek IF dan komt het helemaal goed.

• RonaldMuijs
Ambianz schreef op maandag 20 februari 2017 @ 23:41:
Bundesliga krijgt steeds meer vorm!
https://www.futbin.com/17/squad/1930129

Heb iets meer power door vidal op het middenveld en straks ook even alexis ophalen op 8 chem in de spits. Vind het toch wel fijn een 4* skiller als spits te hebben, kunnen lewan en auba mooi afwisselen.

Hopelijk woensdag Plattenhardt en Piszczek IF dan komt het helemaal goed.
Je kan niet met Alexis weekend league in eh, dat weet je? 18 spelers van Bundesliga/liga Santander

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:17
RonaldMuijs schreef op maandag 20 februari 2017 @ 23:56:
[...]

Je kan niet met Alexis weekend league in eh, dat weet je? 18 spelers van Bundesliga/liga Santander
Klopt inderdaad. Was ook van plan de upgrade vidal en plattenhardt/piszczek pas na deze WL te halen omdat de prijzen nu enorm hoog zijn.

Zal na het weekend dus ook pas plaats zijn voor alexis

• pelidee
  • Niet online
Hoe was het de afgelopen WL qua conditiekaarten? Werden deze alweer een beetje verkocht? Zo ja, welke prijs hebben jullie ze aangeboden?
pelidee schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 08:40:
Hoe was het de afgelopen WL qua conditiekaarten? Werden deze alweer een beetje verkocht? Zo ja, welke prijs hebben jullie ze aangeboden?
Gisterenavond iets van 50 verkocht voor 1600. De markt is volgens mij flink verzadigd van de voorgaande weken qua packs. De WL zorgt er wel voor dat je haast wel fitness kaarten moet gebruiken, maar echt stijgen doet de prijs nog niet echt.

Besloten om mij niet te kwalificeren voor de WL. Eigenlijk is het weer een truc van EA om iedereen op kosten te jagen met de eisen die gesteld worden. Aangezien ik mij niet wil laten bespelen door EA maar besloten tot ze normale WL hebben maar ouderwets seasons te spelen.

Ondertussen nog aan het twijfelen met 2 opties:
SIF Pogba houden voor 1e team en dan SIF Brozovic en IF Nainggolan kopen voor fitness team.
OTW Pogba kopen voor 1e team en dan SIF Brozovic en Nainggolan 85 kopen voor fitness team.
Ik neig naar de laatste variant omdat ik mijn 1e team wel zo sterk mogelijk wil hebben en eigenlijk nog wel een TIF van Pogba verwacht de komende maanden (uiteraard een gok).

• Amelandbor
  • Laatst online: 21:13
Bean77 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 08:50:
[...]

Gisterenavond iets van 50 verkocht voor 1600. De markt is volgens mij flink verzadigd van de voorgaande weken qua packs. De WL zorgt er wel voor dat je haast wel fitness kaarten moet gebruiken, maar echt stijgen doet de prijs nog niet echt.

Besloten om mij niet te kwalificeren voor de WL. Eigenlijk is het weer een truc van EA om iedereen op kosten te jagen met de eisen die gesteld worden. Aangezien ik mij niet wil laten bespelen door EA maar besloten tot ze normale WL hebben maar ouderwets seasons te spelen.

Ondertussen nog aan het twijfelen met 2 opties:
SIF Pogba houden voor 1e team en dan SIF Brozovic en IF Nainggolan kopen voor fitness team.
OTW Pogba kopen voor 1e team en dan SIF Brozovic en Nainggolan 85 kopen voor fitness team.
Ik neig naar de laatste variant omdat ik mijn 1e team wel zo sterk mogelijk wil hebben en eigenlijk nog wel een TIF van Pogba verwacht de komende maanden (uiteraard een gok).
Als je ook goud haalt in de WL en wat SBC's doet dan krijg je ook genoeg fitness kaarten.
Ik heb in het begin nog wat fitness kaarten gekocht tijdens de WL, maar de laatste maand al niet meer en volgens mij heb ik er nu nog een stuk of 25 over.

Inderdaad, dit zorgt alleen maar voor meer handel op de markt. Ik ga misschien nog Neuer en Boateng verkopen morgen als ze met een goede winst te verkopen zijn. Dan koop ik ze maandag wel weer terug.

Zou altijd voor het sterkste eerste team gaan eerlijk gezegd. Maar ja, fitness teams zijn niet mijn ding :P
Moet ook nog m'n team gaan versterken met circa 500k beschikbaar, maar ben er nog niet echt over uit.

• pelidee
  • Niet online
Amelandbor schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 09:26:
[...]

Als je ook goud haalt in de WL en wat SBC's doet dan krijg je ook genoeg fitness kaarten.
Ik heb in het begin nog wat fitness kaarten gekocht tijdens de WL, maar de laatste maand al niet meer en volgens mij heb ik er nu nog een stuk of 25 over.

Inderdaad, dit zorgt alleen maar voor meer handel op de markt. Ik ga misschien nog Neuer en Boateng verkopen morgen als ze met een goede winst te verkopen zijn. Dan koop ik ze maandag wel weer terug.

Zou altijd voor het sterkste eerste team gaan eerlijk gezegd. Maar ja, fitness teams zijn niet mijn ding :P
Moet ook nog m'n team gaan versterken met circa 500k beschikbaar, maar ben er nog niet echt over uit.
Zijn inmiddels alweer gedaald. Zondag en gisteren ochtend waren de prijzen op zijn hoogst voor Boateng en Neuer. (Weet dit omdat ik ze ook verkocht heb, daar ik komend weekend niet kan spelen ;) )

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:44

shameblaster

BB4E^Cons

Ik heb er in het weekend in totaal 44 voor 1800 (1700/1800) verkocht. Zolang je maar zorgt dat de pagina's gevuld staan ;)

Gisteren nog een aantal voor 950-1000 op kunnen kopen.

Cons:::BB4E

Amelandbor schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 09:26:
[...]

Je hebt ook wel een punt. Ik ga het maar weer eens proberen met een echt ultimate team. Ik hou de fitness kaarten dan wel, dan kom ik wel een heel eind.
Meestal switch ik altijd omdat ik het op termijn toch altijd zonde vind om ze te moeten kopen. Maar nu heb ik ze dus al (voor minder dan 1000 ingekocht).
Ik ga een paar spelers kopen om ook makkelijk naar 41212(2) te kunnen switchen. Nu nog even puzzelen.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:33
Redelijk geprofiteerd van de BPL crash. Prijzen lagen gisteravond nog iets lager naar mijn idee. Maar voor 500K toch een goed maar vrij standaard BPL team gekocht + incl. wissels.

https://www.futbin.com/17/squad/1936219

Na de jackpot van OTW Mane toch weer flink geinvesteerd. Het handelen lijkt haast wel een game op zichzelf te zijn. Volgende spelers heb ik gekocht:

10x OTW Depay (54K)
10x OTW Milik (47K)
25X OTW Niang (30K)
2x OTW Payet (70k)
30x IF Mcgeady (10.25)
7x IF Valdes (10.25)

[ Voor 10% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 21-02-2017 11:34 ]

Ik zit er ook aan te denken om te profiteren van de crash. Ik heb een OTW Dembele in de basis staan maar een voorhoede zoals dit zou wel tof zijn.

https://www.futbin.com/17/squad/1936555

Mocht de 41212(2) niet werken dan kan ik ingame nog altijd switchen naar:

https://www.futbin.com/17/squad/1936629
Pagina: 1 ... 125 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.