[EK2016] Portugal!!! (Knockout rondes t/m de finale)

Pagina: 1 ... 6 ... 27 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Bossie schreef op zondag 26 juni 2016 @ 22:57:
[...]

idd, je ziet de Bruyne/Hazard wel steeds kijken, maar die hebben geen target man nodig maar een spits die de ruimtes in gaat.
Net zoals Lukaku bij Everton doet dus :P . Ze kijken gewoon eerst naar hun eigen kansen anders was het voor rust allang uitgespeeld :/ . Heel veel Lukaku goals zijn gewoon rushes ...

Zie toevallig dat Arsenal persoonlijk akkoord met hem is? En AC Milaan ook een bod aan het voorbereiden is (naast nog een hoop andere clubs) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Grindtegel schreef op zondag 26 juni 2016 @ 22:54:
Belgie gaat met gemak de halve finales in, Wales gaat misschien niet zo "dom" spelen als Hongarije, maar die gaan zich ook zeker niet ingraven. Portugal echter... dat wordt een taaie tegenstander, die gaan allles doen om Belgie uit de wedstrijd te spelen, loerend op een kans en continue provoceren en gemeen spel. De vraag of hoe de Belgen met zo'n tegenstander omgaan.
Als de scheids net zo fluit als in deze wedstrijd zal dat gemeen spel wel snel afgelopen zijn of er staan er nog maar weinig in het veld.

Dat vind ik tot nu toe het meest opvallend, hoe slecht er soms gefloten word(ontbreken daaraan) zoveel zware overtredingen die niet afgestraft worden. |:(

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:32

masauri

aka qwybyte

Daniel_Elessar schreef op zondag 26 juni 2016 @ 23:22:
[...]

Als de scheids net zo fluit als in deze wedstrijd zal dat gemeen spel wel snel afgelopen zijn of er staan er nog maar weinig in het veld.

Dat vind ik tot nu toe het meest opvallend, hoe slecht er soms gefloten word(ontbreken daaraan) zoveel zware overtredingen die niet afgestraft worden. |:(
Absoluut, zoveel fases waar de scheids aan het doel bij staat en het gewoon negeert terwijl het vlak voor hun neus gebeurt...

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Een andere conclusie kunnen we nu ook langzaam wel trekken. De kwaliteit van de scheidsrechters is ook enigsinds twijfelachtige kwaliteit. Er zijn gewoon te veel dubieuze beslissingen geweest de afgelopen dagen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Believe the hype 😀 🇧🇪🇧🇪Afbeeldingslocatie: https://www.insideworldfootball.com/app/uploads/2015/02/Red-devils1.jpg

[ Voor 83% gewijzigd door gambieter op 27-06-2016 00:38 . Reden: 1x is wel genoeg, de layout verkloten niet leuk ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Ik erger me enorm aan Luikaku.. Klagen en zagen dat hij de bal niet krijgt. Krijgt hij er 1 dan verliest hij 8 op de 10 keer de bal. En dan zijn er nog mensen die hem bejubelen. Triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:18
Tomski1986 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 00:22:
Ik erger me enorm aan Luikaku.. Klagen en zagen dat hij de bal niet krijgt. Krijgt hij er 1 dan verliest hij 8 op de 10 keer de bal. En dan zijn er nog mensen die hem bejubelen. Triest.
Als je dan bedenkt dat hij nog maar 23 is, dat gaat wel goedkomen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Begrijp me niet verkeerd, ik vind 'm in Engeland best indrukwekkend. Maar hij past echt niet bij de RD. Vooraan heb je een beweeglijke spits nodig en iemand met spelinzicht. Batshuayi is de naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
D-Three schreef op zondag 26 juni 2016 @ 23:01:
Lukaku er uit en onmiddellijk nog 2 goals... Zegt genoeg... Hij staat gewoon te wachten tot hij een bal krijgt.
Coltrui schreef op zondag 26 juni 2016 @ 23:03:
Mja, hij maakte er twee tegen de Ieren. Lukaku is een verticale spits en als je dominant speelt, is er te weinig ruimte voor hem.
Té passief, op de foute plaats bij de acties, zo vaak balverlies, slechte passing,.. vond hem om te huilen. Op den duur zie je ook dat de andere spelers hem ontzien en liever zelf wat brengen.

Snap heel goed dat dit niet zijn ideale matchprofiel is maar om hem dan 75 min te laten stilstaan op dat veld vind ik helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 11:43
DaniëlWW2 schreef op zondag 26 juni 2016 @ 23:36:
Een andere conclusie kunnen we nu ook langzaam wel trekken. De kwaliteit van de scheidsrechters is ook enigsinds twijfelachtige kwaliteit. Er zijn gewoon te veel dubieuze beslissingen geweest de afgelopen dagen.
Er zou toch videoarbitrage komen vanaf dit EK?
Tomski1986 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 00:22:
Is gewoon een dommekracht. Totaal niet technisch of goed in de kleine ruimte zoals een Ibrahimovic, Benzema of Higuain. Net zoals die steekbal op Hazard, die moet gewoon op tijd gegeven worden op dat niveau.

Maar leuk he, al die landen die meedoen? Iedereen is neem ik aan blij met landen als Hongarije, Slowakije en Noord-Ierland? Echt geweldig dat betonvoetbal, dat willen we zien op een EK! Lekker 90 minuten de bus parkeren. Over 4 jaar gaan we nog verder uitbreiden en mogen er nog meer landen meedoen. Vietnam - Bangladesh in de finale woohoo! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 26 juni 2016 @ 23:00:
Belgie speelde leuk, maar mocht ook van Hongarije. De stand was imo wel wat geflatteerd, Hongarije had minstens een goal verdiend.

Lukaku blijft de vreemde eend in de bijt, dat werkt gewoon niet.
Dit dus, ze kregen gewoon heel veel ruimte om te voetballen.. Vrees dat ze het erg moeilijk gaan krijgen tegen Wales.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Leuke uitslag voor België, wel iets geflatteerd die 4-0...
Wales moet te doen zijn, maar zal wel een stukje lastiger worden dan Hongarije denk ik!

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:04
chim0 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 05:27:
[...]
Is gewoon een dommekracht. Totaal niet technisch of goed in de kleine ruimte zoals een Ibrahimovic, Benzema of Higuain. Net zoals die steekbal op Hazard, die moet gewoon op tijd gegeven worden op dat niveau.
Maar ze speelden nu dus helemaal niet in de kleine ruimte. Bij die steekbal was er juist heel veel ruimte.
Maar leuk he, al die landen die meedoen? Iedereen is neem ik aan blij met landen als Hongarije, Slowakije en Noord-Ierland? Echt geweldig dat betonvoetbal, dat willen we zien op een EK! Lekker 90 minuten de bus parkeren.
Hongarije parkeerde die bus dus juist niet. Hadden ze beter wel kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 12-09 16:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Bossie schreef op maandag 27 juni 2016 @ 00:26:
Als je dan bedenkt dat hij nog maar 23 is, dat gaat wel goedkomen.
23 is volwassen als voetballer. Technisch en qua ervaring kan hij nog veel bijleren, maar zijn houding is nu wel redelijk definitief. Of hij moet nog een coach tegen komen die de zweep erover heen legt maar de kans is groot dat hij dan gewoon gaat zitten mokken.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Gonadan schreef op maandag 27 juni 2016 @ 09:47:
[...]
Technisch en qua ervaring kan hij nog veel bijleren,
Was de techniek niet één van de dingen waar hij juist kritiek op krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ook ja, maar op dit moment vooral zijn houding. Al kan je discussiëren of een houten Klaas ooit een ballerina wordt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Toch nog te gespeeld. Hoewel het even nog spannend leek te worden. Maar als je met2x15 minuten voetballen een wedstrijd met 4-0 kan beslissen, zit het weldoend. Nu eens afleren om als kleine jongetjes op te kijken naar de 'grote' ploegen als Duitsland, Italië, Spanje, etc...

Ik begrijp dat België momenteel de duurste ploeg is op het EK? Zegt natuurlijk geen reet, maar Daarmee moet het underdog gevoel daarmee maar eens verdwijnen dat hele tijd tussen de oren van die bescheiden Belgjes zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 11:43
D-e-n schreef op maandag 27 juni 2016 @ 09:02:
[...]

Maar ze speelden nu dus helemaal niet in de kleine ruimte. Bij die steekbal was er juist heel veel ruimte.
Ik heb het over zijn kwaliteiten in het algemeen, maar ook bij een counter heb je wel overzicht en techniek nodig en is het niet alleen maar blind rennen. Het is gewoon geen verfijnde spits.
[...]

Hongarije parkeerde die bus dus juist niet. Hadden ze beter wel kunnen doen.
Ik heb niet de hele wedstrijd gezien, maar van wat ik gezien heb, stond er een eenzame spits en ging er regelmatig een lange bal richting hem. Dzsudzsak is ook geen verfijnde speler, maar dat zagen we bij PSV al. Het is gewoon blind rennen, maar nooit een slim steekballetje of zo.

Over techniek en overzicht gesproken, het valt me op hoe weinig echt excentrieke spelers er zijn op dat gebied zoals Iniesta, Pirlo of Messi. De aannames, de keuzes die spelers maken, hoe ze staan, hoe ze draaien. Vooral bij de mindere landen valt het me op dat als iemand ook maar een beetje onder druk wordt gezet, hij heel paniekerig een bal aanneemt en niet weet van tevoren wat ie gaat doen zoals een Iniesta, die echt 3 a 4 spelers/acties verder kijkt. Brengt zichzelf heel weinig in de problemen. Yeah, I know ik ben van de details en hou van verzorgd voetbal met acties/ballen waarvan je achterover valt.. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Iniesta is een speler waarvan er 1 per generatie opstaat, of verwachtje dat elk land 1-3 spelers van dat niveau heeft?

Overigens vind ik Kroos en Modric ook prima in dat rijtje passen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

In die categorie ken ik alleen Coltrui. _O-

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:23
Ik vind het prettig dat Coltrui zich zo realistisch op stelt in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:33

Quad

Doof

ITASPA is een leuke wedstrijd tot nu toe. :D

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Verfrissend dat de Italianen zo gretig aanvallen. Spaanse verdediging heeft het moeilijk :)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Forza Italia vanavond. En de eerste 10 minuten zijn hoopgevend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:28
Ben voor Spanje, wie moet anders de Duitsers stoppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:25

Clush

Do as I say...

Oh fuck, 't is alweer begonnen natuurlijk. Iets gemist?

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Sjah schreef op maandag 27 juni 2016 @ 18:15:
Ben voor Spanje, wie moet anders de Duitsers stoppen...
Van mij mogen de Duitsers kampioen worden...

En voor vanavond wat mij betreft ook Forza Italia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik heb gewed op Spanje, hoop dus dat ze winnen. Italië speelt echter erg sterk en hebben de grootste kansen al gehad.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
lateef schreef op maandag 27 juni 2016 @ 18:23:
[...]

Van mij mogen de Duitsers kampioen worden...
Een finale Belgie - Duitsland mag wel, maar de Duitsers moeten die rematch van 1980 verliezen.
In 2014 mochten de Duitser van me winnen, al jaaren erg goed, maar ik heb het niet op veelvraten, dus 1 titel in de 20 jaar vind ik passend voor ze.

Uitleg: ik ben nog van die Duitsland en Hollland is sowieso haat -generatie, heeft iets te maken met ooit 1 match in Munchen, geloof dat de datum 7-7-74 was. Nee, ik lag nog in de speelbox, maar de indruk die dat maakte later, niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:41
Jeeeeuuuuuu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03:58

Fiber

Beaches are for storming.

En de Italianen verzilveren de kansen ook!

[ Voor 19% gewijzigd door Fiber op 27-06-2016 18:35 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

En het spelen van Italië is beloond, 1-0!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 11:36
Italië *O* *O* 1-0 voor door Chielini, eens zien of die Spanjaarden er doorheen kunnen komen. Eerste half uur was ronduit zwak van Spanje. Veel lange ballen, weinig goede combinaties gezien. Daar gaat Spanje het niet mee redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Stàan ze niet toevallig buitenspel als ze achter de muur kruipen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Goed bezig!
Spanje kan er niet mee omgaan dat Italië met 5 man het middenveld bezet. Opzich logisch want Spanje speelt voornamelijk op het middenveld om vervolgens met een strakke pass de aanval in te leiden.

Italië houdt het goed dicht!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Gaat Spanje België nog na doen en na de rust wel goed voetballen...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 11:36
apis29 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 18:36:
Stàan ze niet toevallig buitenspel als ze achter de muur kruipen?
Geen buitenspel, Eder stond niet achter de muur en Chielini stond geen buitenspel omdat Pique dat ophief als laatste man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:00
Sjah schreef op maandag 27 juni 2016 @ 18:34:
[...]

Een finale Belgie - Duitsland mag wel, maar de Duitsers moeten die rematch van 1980 verliezen.
In 2014 mochten de Duitser van me winnen, al jaaren erg goed, maar ik heb het niet op veelvraten, dus 1 titel in de 20 jaar vind ik passend voor ze.

Uitleg: ik ben nog van die Duitsland en Hollland is sowieso haat -generatie, heeft iets te maken met ooit 1 match in Munchen, geloof dat de datum 7-7-74 was. Nee, ik lag nog in de speelbox, maar de indruk die dat maakte later, niet normaal.
Ben van 1979, '88 en '90 bewust meegemaakt en gezien, en die haat zeker gemerkt om mij heen, ook in de vele jaren daarna. Echter heb ik die haat jegens Duitsers helemaal niet. Vind Duitsers over het algemeen juist hele aardige mensen. En ze spelen goed voetbal. Totaal verdient als ze weer kampioen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

De Spanjaarden zoeken de voeten van de Italianen wel op volgens mij. :X

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Kijken of del Bosque meer in z'n mars heeft wan Wilmots. Want op deze manier gaat Conte met de punten lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

OK, de Gea laat wel keer op keer zien dat het een geweldige keeper is.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

Fiber schreef op maandag 27 juni 2016 @ 18:38:
Gaat Spanje België nog na doen en na de rust wel goed voetballen...?
De spelers lijken gefrustreerd. Zeuren en zeiken bij de scheids, lui in de bewegingen en gemeen in de duels.

Italië daarentegen is een heerlijk team. Je ziet ze ook wel overleggen en elkaar bekritiseren, maar dat lijkt allemaal veel meer vanuit een gezamenlijk doel weg te komen.

Ultieme team-effort, dat zie je aan alles. En het is heerlijk om naar te kijken!

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
@Kaap: ik heb het over Duitsland en voetbal. Qua de rest mag ik de Duitsers ook, draag de huidige generaties niks na qua oorlog ofzo, en bewonder hun motor-functie in de EU-economie, en bewonder Merkel ook, hoe ze handelde in de vluchtelingen-crisis. Ook sommige Duitse muziek vind ik erg goed. Tenslotte hou ik van de Dulitse Maedeln, althans in omgeving Köln.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
He wat een sukkel... ik heb de eerste helft gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Misselijke actie van Fabregas. :/

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

Daar wordt Pellé even een kaart aangenaaid.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:32

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Quad schreef op maandag 27 juni 2016 @ 19:13:
Misselijke actie van Fabregas. :/
Nou idd, gefrustreerde maloot.

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Spanje weet niet waar het het zoeken moet, en probeert de Italianen gele kaarten aan te naaien... Da's al één keer gelukt. Dat was geen geel voor Pellé.

Gelukkig is De Gea een beetje in vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:08
Hoop dat Italië wint, daar zit tenminste actie in. Ik vind Spanje met dat gezapige rondgetik maar niets

De Gea keept weer top

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 27-06-2016 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Irritant die scheidsrechters dit toernooi, zien ze nou echt niks alsmede de grensrechters? Pelle wordt een oor aangenaaid en krijgt geel voor niks, Portugezen die tot 2 keer toe ongestraft bijna een onderbeen breken...

[ Voor 3% gewijzigd door Grindtegel op 27-06-2016 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:39

Vos

AFCA

Goede redding denk je dan, maar dat was gewoon slecht ingeschoten door Eder :p

Hoop dat Italië wint, speelt leuk.

[ Voor 19% gewijzigd door Vos op 27-06-2016 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Commentator @NOS is ook een flapdrol, 'een van de uitblinkers vanmiddag' en bij de kans van Eder noemde hij de Gea al Buffon.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

Wat is die scheids?!

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

Oeeee, die noppen in je zij.. Brrrrr

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:39

Vos

AFCA

Quad schreef op maandag 27 juni 2016 @ 19:16:
Commentator @NOS is ook een flapdrol, 'een van de uitblinkers vanmiddag' en bij de kans van Eder noemde hij de Gea al Biffon.
Maar corrigeerde gelijk weer, was de spanning van het moment ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:17
Dit slaat nergens op, doelbewust een aanval weggeduwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
MisteRMeesteR schreef op maandag 27 juni 2016 @ 19:17:
Oeeee, die noppen in je zij.. Brrrrr
Yep, Pique doet het iets subtieler dan Pepe maar zeker niet minder vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:00
Schandalig dat die scheids hier niet voor fluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

Bossie schreef op maandag 27 juni 2016 @ 19:17:
[...]

Yep, Pique doet het iets subtieler dan Pepe maar zeker niet minder vaak.
Zo erg als de Portugezen tegen Kroatië kan bijna niet.. Man man man

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:08
Vond de scheidsrechter de eerste helft wel scherp

Echt moeilijke pot voor een scheidsrechter, twee teams die erin kleunen en tegelijkertijd niet vies zijn van wat theater

Portugal is bijna elke keer drama

[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 27-06-2016 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Lucky Spanje toch wel hoor, pfoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Çakir weer eens, zogenaamd een van de toppers bij de UEFA. Haalt echt altijd het bloed onder je nagels vandaan, zelfs als ie wel gelijk heeft (daarnet niet dus) :P

Fabregas eraf! Te sloom om te jagen en aanvallend is het ook niks ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Silva is ook lekker bezig, wat een charge weer.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

'Spanje weer door het sleutelgat'... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

Harribo schreef op maandag 27 juni 2016 @ 19:19:
Vond de scheidsrechter de eerste helft wel scherp

... en tegelijkertijd niet vies zijn van wat theater
Ik heb het bij Italië niet gezien hoor. Maar inmiddels kan dat ook mijn bril zijn, die wordt steeds meer azuurgekleurd.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Als dit zo blijft, gaat hij de controle verliezen en gaat ie rood trekken voor een fout die geen rood waard is. Typisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

'Niet een van de snelste' !?! Lijkt verdomme wel een dieseltrein.. :p

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

MisteRMeesteR schreef op maandag 27 juni 2016 @ 19:23:
'Niet een van de snelste' !?! Lijkt verdomme wel een dieseltrein.. :p
Leek er ook weinig moeite voor te doen.

Spanjaarden denken ook dat de Italianen vanzelf opzij stappen. Veel overtuigingen zie ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Het spel is op 10 minuten in de tweede helft na opeens helemaal niet meer om aan te gluren. Bah

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Hoe langer deze wedstrijd duurt hoe meer ik mij ga ergeren. De eerste helft vond ik prachtig. Op en neergaand voetbal, Italië duidelijk beter maar Spanje op momenten ook gevaarlijk.

Tweede helft lijkt meer een wedstrijdje vuilste overtreding maken en er mee wegkomen of de ergste blessures hebben tot het fluitje klinkt en je magisch genezen bent. Die scheids bakt er ook weinig van.

Laat Italië er maar een tweede intikken, dan is het voorbij.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

Kan de commentator z'n mic niet dichtzetten als hij niet praat.. De hele tijd dat temparementvolle Zuid Europees commentaar erdoorheen.

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Spanje lijkt wel een beetje op gang te komen. Scheidsrechter is echt om te huilen. Tackle op de bal? Vrije schop tegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Geel voor Conte a.u.b. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
hahaha die conte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

Gheheh, beter dit dan een zoutzak in de dug-out.

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Hij zoekt ook telkens de uiterste grens van zn vak op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

Sjurm schreef op maandag 27 juni 2016 @ 19:34:
Hij zoekt ook telkens de uiterste grens van zn vak op
Rules are made to be broken, jwz yoloo 8) :+

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Dat vak is al talloze keren door 'm genegeerd.

Spanje gaat toch proberen er een verlenging van te maken. 't Gaat wellicht nog lukken ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01:55
Wordt toch nog spannend zo. Iniesta laat nog even zien dat hij nog echt wel kan voetballen. De rest van Spanje is echter heel matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Italië geeft Spanje de ruimte, dan kan je het verwachten.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
1-1 zou dan ook een mooie uitslag zijn O-) . Zou Insigne ondertussen al inbrengen voor Pelle voor wat countersnelheid ...

[ Voor 47% gewijzigd door apis29 op 27-06-2016 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Je ziet hier ook wel de botsing tussen Ticki Taka en Catenaccio. Ticki Taka gaat uit van dominantie en de paar kansen die je krijgt tijdens de wedstrijd benutten. Je hebt alleen niemand om een muur te doorbreken zoals Italië opwerpt. Spanje mist echt iemand om het af te maken en te scoren, eigenlijk dus Messi. Verder als ze ontregeld raken dan zijn ze weg.

Nederland ontregelde Spanje in 2014 met 5-3-2 en het resultaat kennen we. Italië deed hetzelfde de eerste helft. Nu lijkt Spanje er eindelijk in te zitten, de vraag is of de kans nog komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik mis Torres op dit EK, is een goeie afmaker.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Vlgns mij was Nederland redelijk kansloos tegen Spanje in de eerste helft.

Krijg je zo'n speelschema voorgeschoteld, krijg je nog niet Duitsland - Spanje te zien :Y)

[ Voor 39% gewijzigd door apis29 op 27-06-2016 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Toen Nederland meer op het middenveld ging spelen kwam het vanzelf. Italië deed dat in de eerste helft ook, het middenveld domineren en de druk op de Spaanse spelers houden.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01:55
Quad schreef op maandag 27 juni 2016 @ 19:39:
Ik mis Torres op dit EK, is een goeie afmaker.
Vind je? Ik vind Torres al heel lang geen goede afmaker meer. Heel, heel af en toe laat hij een flits zien van z'n oude klasse maar in het algemeen is de man een schim van een z'n eerste tijd bij Atletico en Liverpool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Nou ja, het punt is gewoon dat Spanje eigenlijk geen goede spits heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Laat het alsnog maar 1-1 worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Nee, laat maar zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Nederland speelde het eerste kwartier tegen Spanje wel goed. Daarna tot de goal van van Persie was het mager. Daarna kwam Spanje er niet meer aan te pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Coltrui schreef op maandag 27 juni 2016 @ 19:44:
Laat het alsnog maar 1-1 worden.
Angstgegner? ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Liever 2-0, dan is het maar klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:50
waarschijnlijk z'n poll >:)

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Ssssssssssssst! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Als er een team is dat Duitsland uit het toernooi kan tikken dan is het Italië wel. Dat wordt nog wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Komt motta goed weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Buffon man van de match tot nu toe wat mij betreft.

[ Voor 12% gewijzigd door Coltrui op 27-06-2016 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:09

Pinobigbird

doesn't share food!

Daar is ie dan

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

Jaaaaaa

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En de Duitsers pissen zich nu in de broek. :D

Pagina: 1 ... 6 ... 27 Laatste