Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dag Spanje

Maar deze zag ik aankomen. Gewoon waardeloos verdedigd.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Aduriz, Costa (niet meegenomen toch?) zijn allebei prima. Word tijd dat Spanje beseft dat hun tiki-taka niet meer mee kanFiber schreef op maandag 27 juni 2016 @ 19:44:
Nou ja, het punt is gewoon dat Spanje eigenlijk geen goede spits heeft...
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Van angst waarschijnlijk. Ik heb de toekomstige Europees kampioen aan het werk gezien!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Italie wordt in Duitsland als dé aartsrivaal gezien, wordt vast een mooie voorbeschouwing
[ Voor 45% gewijzigd door apis29 op 27-06-2016 19:52 ]
Ik vind Torres een ideale spits voor de Spaanse ploeg.Silvin schreef op maandag 27 juni 2016 @ 19:42:
[...]
Vind je? Ik vind Torres al heel lang geen goede afmaker meer. Heel, heel af en toe laat hij een flits zien van z'n oude klasse maar in het algemeen is de man een schim van een z'n eerste tijd bij Atletico en Liverpool.
Conte springt zowat op het dak van de dug-out.

⏩ PVOutput☀️
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Nee, Spanje is echt nog gevaarlijk geweest. België heeft nooit een kans gehad.Coltrui schreef op maandag 27 juni 2016 @ 19:49:
Kopie van de wedstrijd tegen België.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hoewel het voetbal zelf gelijkwaardig is, heeft Italië gewoon de opstelling beter opgezet dan Spanje.
Speel ook Balls Connect en Repeat
Het doelpunt van PelleGonadan schreef op maandag 27 juni 2016 @ 19:51:
[...]
Nee, Spanje is echt nog gevaarlijk geweest. België heeft nooit een kans gehad.
Dat wel, maar De Gea heeft er meer tegengehouden dan Buffon...Gonadan schreef op maandag 27 juni 2016 @ 19:51:
[...]
En Pelle...wat een grap!
Dat weet ik nog zo net niet maar dit gaat lastig worden voor zelfs de Duitsers die het wel af kunnen maken.Fiber schreef op maandag 27 juni 2016 @ 19:50:
[...]
Van angst waarschijnlijk. Ik heb de toekomstige Europees kampioen aan het werk gezien!
Pedro heeft tenminste nog zijn minuutjes gehad.
Verder lijkt het nu wel afgelopen met de Spaanse dominantie in het internationale voetbal. Kan ik ergens ook niet erg vinden. De Duitsers spelen toch leuker.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dan had hij wel doelpunt geschreven in plaats van wedstrijd.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Met dank aan Ronald Koeman!
www.google.nl
Dat is Vlaams heGonadan schreef op maandag 27 juni 2016 @ 19:54:
[...]
Dan had hij wel doelpunt geschreven in plaats van wedstrijd.

Ook de 'uit' staat er niet. Geen dingen gaan zitten verzinnen hè.apis29 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 19:57:
[...]
Dat is Vlaams he('kopie van uit de wedstrijd tegen Belgie'
)
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Lukaku alleen op de keeper, Origi vrije kopkans rand 16, Fellaini vrij in de 16, vooral na inbreng van Mertens en Origi. Allemaal kansen bij de 1-0.Gonadan schreef op maandag 27 juni 2016 @ 19:51:
[...]
Beetje jammer om dit af te doen als 'nooit ''n kans', dan heb je 't niet gezien of je weet 't niet meer of vind je 't leuk om maar wat te roepen. Dik verdiend verloren, daar niet van, maar je kan ook overdrijven.
Overigens: let wel: ik zeg niet dat België zo goed was als Spanje, maar qua scoreverloop (tijdstip doelpunten en laatste doelpuntenmaker) is dit een kopie van de wedstrijd tegen België. 't Is maar wat je wil lezen en onthouden.
Precies, een kopie van de wedstrijd is dan ook zwaar overdreven. Daarom chargeer ik wat, moet je maar tegen kunnen.Coltrui schreef op maandag 27 juni 2016 @ 20:11:
[...]
Lukaku alleen op de keeper, Origi vrije kopkans rand 16, Fellaini vrij in de 16, vooral na inbreng van Mertens en Origi. Allemaal kansen bij de 1-0.
Beetje jammer om dit af te doen als 'nooit ''n kans', dan heb je 't niet gezien of je weet 't niet meer of vind je 't leuk om maar wat te roepen. Dik verdiend verloren, daar niet van, maar je kan ook overdrijven.
Overigens: let wel: ik zeg niet dat België zo goed was als Spanje, maar qua scoreverloop (tijdstip doelpunten en laatste doelpuntenmaker) is dit een kopie van de wedstrijd tegen België. 't Is maar wat je wil lezen en onthouden.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Van binnen wel, maar van buiten weet ik dat het niet zo is. Ik zie gewoon te weinig uitzonderlijke dingen en dat vind ik jammer.Bossie schreef op maandag 27 juni 2016 @ 13:12:
Iniesta is een speler waarvan er 1 per generatie opstaat, of verwachtje dat elk land 1-3 spelers van dat niveau heeft?
Absoluut! Er zullen ongetwijfeld nog meer zijn, maar deze kwamen als eerste bij me op.Overigens vind ik Kroos en Modric ook prima in dat rijtje passen.
Vonden jullie Spanje trouwens ook vermoeid overkomen? Tempo van een schildpad! Ze kunnen veel sneller en beter, maar deze keer ging het echt in een slakkengangetje.
O, Spanje wel dan? Vertel... Want ik zeg enkel dat deze wedstrijd qua spelbeeld een kopie was he. Jij zegt 'Nee, want de Belgen hadden geen kans om te winnen'. Dus de Spanjolen wel? Dacht het niet.Gonadan schreef op maandag 27 juni 2016 @ 20:24:
Overigens is 'geen kans' dan weer een Nederlandse uitdrukking. Dat betekent niet dat er letterlijk geen kansen zijn geweest, maar dat ze geen kans hadden op de overwinning.
Zijn we het daar mee eens?
Heel aantrekkelijke pot gezien, dat sowieso. Ook heel veel aanstellerij en theater gezien helaas.
Italie is naar mijn mening de terechte winnaar. Spanje probeerde er op zijn Barca's omheen/doorheen te voetballen maar dat liep elke keer spaak. Als Spanje wat vaker de hoge voorzet had gegeven vanaf de flanken hadden ze wellicht meer succes gehad, maar dat is niet des Spaans...
Over Eng-IJs durf ik echt nog niks te roepen.
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 27-06-2016 20:38 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik wel: Brexit! Kan niet missen.dvdkiwi schreef op maandag 27 juni 2016 @ 20:31:
[...]
Over Eng-IJs durf ik echt nog niks te roepen.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Ik vind dat Italië zonet het beste voetbal van het EK heeft laten zien. Alles klopte, en uiteindelijk is het nooit echt spannend geweest. En Spanje was weldegelijk kansloos, het is dankzij De Gea dat die ene keer aan het eind van de wedstrijd dat Buffon echt werd getest zijn redding er nog toe deed. Voor de rest had Spanje een paar schoten van buiten de 16, dat zijn koekjes voor Buffon en niks vergeleken met wat De Gea te verwerken kreeg. Ze zijn gewoon heel vakkundig en koelbloedig het tournooi uitgeknikkerd door Italië.dvdkiwi schreef op maandag 27 juni 2016 @ 20:31:
Volgens Hugo Borst is de beste wedstrijd van dit EK tot nu toe vanavond gespeeld (Ita-Spa).
Zijn we het daar mee eens?
Het was gewoon smullen, zowel de eerste als de tweede helft. Helemaal als je op iets meer dingen let in een wedstrijd dan flitsende acties en doelpunten. Zoals tactiek, uitvoering, werklust, teamgeest, etc.
Ook leuk dat Pellé zo goed speelt in dit team. Kan hem geen uitblinker noemen omdat het juist heel erg een teamprestatie is en er nog wel wat meer zijn die een evenzo grote steen bijdragen, maar ik gun het hem wel. Heeft toch jaren tweede viool moeten spelen.
Er zijn mensen die dit het minst angstaanjagende Italië in jaren vinden... niets is minder waar. Dit is een van de beste Italiaanse teams die ik me kan herinneren. Niet vanwege individuele uitblinkers, maar de manier waarop ze dat meer dan compenseren.
... not as I do.
[ Voor 16% gewijzigd door Bastien op 27-06-2016 21:05 ]
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Nu al de leukste 1/8 finale.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
⏩ PVOutput☀️
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Beiden stoppen graag.Coltrui schreef op maandag 27 juni 2016 @ 21:01:
Maar goed, kunnen we ophouden?
[ Voor 16% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-06-2016 21:30 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Na 19 minuten al drie goals, prachtig!
[ Voor 75% gewijzigd door Migrator op 27-06-2016 21:20 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
⏩ PVOutput☀️
En wat mij betreft komt er vandaag gewoon een tweede Brexit
Your Friendly Neighborhood Moderator
Op de Belg niet, op de BBC weer wel, maar dan anders.Jorgen schreef op maandag 27 juni 2016 @ 21:21:
Ik dacht even nog "wat is dat voor een wit vakje" achter "IJS", maar ik zie nu voor het eerst dit toernooi dat je ook aan de score kunt zien welk land met welke kleur speelt. Dat vind ik nou nog eens een simpele maar zeer handige toevoeging!
[ Voor 8% gewijzigd door Goron op 27-06-2016 21:24 ]
⏩ PVOutput☀️
Maar ook door de Tsjechen en de Turken meen ik me te herinneren...Goron schreef op maandag 27 juni 2016 @ 21:23:
Ja we zijn niet voor niets uitgeschakeld in de voorrondes. Blijkt gewoon door de europees kampioen te zijn![]()
ok misschien lag het ook een kleine beetje aan ons waardeloze voetbalFiber schreef op maandag 27 juni 2016 @ 21:24:
[...]
Maar ook door de Tsjechen en de Turken meen ik me te herinneren...
Edit: Correctie: ik heb 2-2. Blijkbaar nog veranderd in een waas van weet ik veel wat ik toen dacht.
[ Voor 33% gewijzigd door Coltrui op 27-06-2016 21:52 ]
Gaan nog wel een paar doelpuntjes bij komen denk ik...Coltrui schreef op maandag 27 juni 2016 @ 21:26:
Ik heb deze uitslag, maar staat die even sneller op het bord dan ik ooit had durven denken - jammer
Alleen IJsland speelt niet eens zo slecht.
En Wales ook niet...
Volgens mij zat ik daar toch fout.
Imho was die scheidsrechter gewoon heerlijk overdreven kaarten aan het trekken. Sloeg nergens op.Han schreef op zondag 26 juni 2016 @ 22:49:
Gaan de Belgen nog even domme kaarten pakken, niet slim, sta je met 4-0 voor
[ Voor 20% gewijzigd door Coltrui op 27-06-2016 21:36 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Kansen over en weer, afstandschoten, best vermakelijk om te zien
Wat een andere pot dan Ita-Spa: er wordt hier ontzettend veel door de lucht gespeeld, waar in de 1800 wedstrijd vrijwel alles over de grond ging.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Net als Will Grigg?Coltrui schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:00:
Vardy time zou ik zeggen. Die kerel brandt ondertussen een gat in de bank.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Engeland faalt toch altijd op een eindtoernooi. Eigenlijk verbaast het me dus niks dat de IJslanders voor staan.Grindtegel schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:10:
Het is best een leuke pot om te zien maar man man wat is Engeland zwak zeg, hoe hebben die in godsnaam de kwalificatie voor het EK zo goed gedaan, ze hadden toch zowat alles gewonnen? Ik snap er niks van ik zie nu alleen maar hotsebotseknotse voetbal van die Britten.
Door meerdere landen gedaan. Doen ze bij PSV ook wel eens.Goron schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:11:
Die Ijslandse schreeuw is echt zo gaaf heh
Steam ID = Ackerfiets
⏩ PVOutput☀️
Mwoah, het is net alsof ze met 20 duizend mag tegelijkertijd klaar komen op de tribune. En zo uniek is het niet.Goron schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:11:
Die Ijslandse schreeuw is echt zo gaaf heh
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️