Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Die is het hele EK al zo'n meewerkend voorman die je nooit kunt vindenalbino71 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:25:
Doet Rooney nog wel mee?
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
⏩ PVOutput☀️
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 60% gewijzigd door Coltrui op 27-06-2016 22:32 ]
Hij is nog steeds een topper, maar nu is het gewoon niks.Coltrui schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:30:
Da's ook overdreven. Die heeft zijn goeie tijden echt wel gehad hoor.
Maar de besten presteren ook op momenten wanneer het moet, en dat doet Rooney niet.
⏩ PVOutput☀️
Maar ik vind Rooney niks hoor, eigenlijk nooit
[ Voor 3% gewijzigd door Gonadan op 27-06-2016 22:36 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
⏩ PVOutput☀️
Ik denk dat de tabloids die twee morgen lekker creatief gaan combineren
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Ze hebben nu ook 3 spitsen er in met Sturridge Vardy Kane. Maar ja wie gaat dan de voorzet geven...D-e-n schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:38:
Lijkt ook geen systeem in te zitten bij de Engelsen. Wat is nu de plek van Rooney?
Treurig om te zien dat Rooney alles moet halen en verdelen.
[ Voor 42% gewijzigd door Vos op 27-06-2016 22:41 ]
Master of questionable victories and sheer glorious defeats
Ik had ook Sterling laten staan.Goron schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:40:
[...]
Ze hebben nu ook 3 spitsen er in met Sturridge Vardy Kane. Maar ja wie gaat dan de voorzet geven...
⏩ PVOutput☀️
Kom op IJsland!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
⏩ PVOutput☀️
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Even Frankrijk eruit knikkeren op eigen bodem
⏩ PVOutput☀️

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
ITV is het op blijkbaar. Stom dat dat half bij de een en half bij de ander is. In de Premier League is dat met BTSport en SkySport ook.
Ik schat Frankrijk toch wel hoger in dan dit Engeland...Vlassie1980 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:46:
[...]
Even Frankrijk eruit knikkeren op eigen bodem
Dat was gewoon nog een vrij kopbal bij die corner daarna ook nog!
[ Voor 74% gewijzigd door Fleximex op 27-06-2016 22:50 ]

Gelukkig was het maar een raadgevend referendum
En ik had geen zin om UK naar England te vervangen, mocht iemand het opvallen
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
www.google.nl
hahaha daar zat je al een kwartier op te waxchten om die te postenMigrator schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:50:
[afbeelding]
Gelukkig was het maar een raadgevend referendum
En ik had geen zin om UK naar England te vervangen, mocht iemand het opvallen
⏩ PVOutput☀️
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Eind van de week vliegt het halve eiland naar Frankrijk!
Eh jepGrindtegel schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:51:
[...]
hahaha daar zat je al een kwartier op te waxchten om die te posten![]()
![]()
Toch vond ik het mooi dat ze niet bepaald veel tijd rekten of wat dan ookRoD schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:51:
Prachtig resultaat dit. De IJslanders konden niet meer aan het einde, wat een schitterende strijd was dit
De andere helft is er al.Fiber schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:51:
Wat een helden!
Eind van de week vliegt het halve eiland naar Frankrijk!
alles kan off-topic
Klopt, het werd niet echt vervelend ofzo. En die supporters waren ook geweldig. Dat maakt het ondanks het gebrekkige voetbal toch nog erg leukMigrator schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:52:
[...]
Eh jep
[...]
Toch vond ik het mooi dat ze niet bepaald veel tijd rekten of wat dan ook
Wat mij betreft is dit nu echt het EK van de voetbaldwergen.
Kane topscorer van de premier league. Totaal geen gevaar tegen IJsland.D-e-n schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:52:
Weer het oude liedje met Engeland. Die Premier League spelers zijn volgens mij gewoon niet zo goed als iedereen denkt
Maar dan ook echt. Want ze zijn ook gewoon echt slecht. jarenlang al.DaniëlWW2 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:51:
Engeland maakt zijn voetbal reputatie weer meer dan waar.![]()
![]()
En dan altijd denken dat ze kampioen kunnen worden.
Zelfs de Duitsers gun ik meer dan de Engelsen qua voetbal.
Toch een kleine pleister dit...

⏩ PVOutput☀️
laat me raden, 90% van zijn goals zijn intikkertjes geweest na een voorbereiding door een niet EngelsmanGoron schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:53:
[...]
Kane topscorer van de premier league. Totaal geen gevaar tegen IJsland.
[ Voor 4% gewijzigd door Fiber op 27-06-2016 22:55 ]
Want? Ik tel alleen IJsland en Wales bij de laatste 8....rest toch allemaal verwachte teams.RoD schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:53:
[...]
Klopt, het werd niet echt vervelend ofzo. En die supporters waren ook geweldig. Dat maakt het ondanks het gebrekkige voetbal toch nog erg leuk
Wat mij betreft is dit nu echt het EK van de voetbaldwergen.
(al hoop ik dat Portugal toch nog een opleving krijgt)
De andere kwartfinales heb ik zin in!
[ Voor 21% gewijzigd door Superkiwi op 27-06-2016 23:09 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Slecht dus...
Toch mooi voor ze, wordt nog leuk tegen Frankrijk.
Nou, ik sta liever fysiek daar dan technisch thuis op de bank.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je hebt gevestigde waarden qua spelers. En daar mag je blijkbaar niet aankomen, want oeh, stel je voor...Tribits schreef op maandag 27 juni 2016 @ 23:12:
Fysiek moet je toch makkelijk kunnen overtreffen? Wat is er nu eenvoudiger dan een stevige conditietraining? Tactiek is ongrijpbaar en complex. Het enige moment waarop het tastbaar wordt is als het fysiek verslaat. Of niet natuurlijk, en dan weten we ook weer wat het verschil is tussen hard werken en hard denken
Zelf ben ik al van na de kwalificaties overtuigd van de kracht van een Wales en een IJsland (heb ik hier ook al heel vaak uitgesproken, ik heb zelfs IJsland getipt als EK-winnaar via een Griekenland/Denemarken-scenario), net om die reden. De enige 'rare' verrassing die ik nu ben tegengekomen, is Italië, wat dat betreft. Ook Duitsland houdt wel stand. Maar voor de rest? Ik zou er geen geld op willen zetten.
[ Voor 7% gewijzigd door Coltrui op 27-06-2016 23:19 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ierland en Noord-Ierland hebben het ook goed gedaan. Plus de supporters natuurlijk, dat tel ik ook mee. Qua voetbal is het dit toernooi bar slecht.bvbal79 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:55:
[...]
Want? Ik tel alleen IJsland en Wales bij de laatste 8....rest toch allemaal verwachte teams.
Daar is bij Oranje wel wat fout gegaan. Gokken op de ervaring van mannen als Sneijder en De Jong terwijl dat niet de beste balans meer gaf in je elftal.Coltrui schreef op maandag 27 juni 2016 @ 23:17:
[...]
Je hebt gevestigde waarden qua spelers. En daar mag je blijkbaar niet aankomen, want oeh, stel je voor...
Wij wonnen na onze rampzalige kwalificatie wel vriendschappelijk van de Engelsen, in Londen. Zo slecht zijn we nou ook weer niet hoor.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk wel leuk vind ook. Dit EK doen er relatief veel mannen mee in plaats van dat geduikel. Spelers die neergehaald worden staan meteen op om alsnog die bal te halen. Mes tussen de tanden en gaan, dat vind ik mooi om te zien.Coltrui schreef op maandag 27 juni 2016 @ 23:17:
Zelf ben ik al van na de kwalificaties overtuigd van de kracht van een Wales en een IJsland (heb ik hier ook al heel vaak uitgesproken, ik heb zelfs IJsland getipt als EK-winnaar via een Griekenland/Denemarken-scenario), net om die reden. De enige 'rare' verrassing die ik nu ben tegengekomen, is Italië, wat dat betreft. Ook Duitsland houdt wel stand. Maar voor de rest? Ik zou er geen geld op willen zetten.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit WK wordt er eentje waar het spelconcept de overhand gaat nemen. Kijk naar Spanje vandaag, geweldige ploeg maar geen tanden tegen dit perfect counterend Italië. IJsland wint op kracht van de gerenommeerde Engelsen, Ierland doet het geweldig en ook Hongarije speelde 3-3 tegen Portugal en werd groepswinnaar.
Kunnen wij wel met z'n alle voetbalwijsheden uitkramen, maar de slotsom is toch dat wie het meeste wil en met een gedreven tactiek tussen de krijtlijnen oploopt, heel ver komt.
Eindelijk waren we het tot voor kort altijd wel eens volgens mij.Coltrui schreef op maandag 27 juni 2016 @ 23:33:
Je gaat toch niet zeggen dat we het nog eens gaan worden?
Dat is dan ook precies wat men in Nederland wil verbeteren, de echte topsport mentaliteit om er vol voor het gaan en met zijn allen dan ook een plan na te streven.Dit WK wordt er eentje waar het spelconcept de overhand gaat nemen. Kijk naar Spanje vandaag, geweldige ploeg maar geen tanden tegen dit perfect counterend Italië. IJsland wint op kracht van de gerenommeerde Engelsen, Ierland doet het geweldig en ook Hongarije speelde 3-3 tegen Portugal en werd groepswinnaar.
Kunnen wij wel met z'n alle voetbalwijsheden uitkramen, maar de slotsom is toch dat wie het meeste wil en met een gedreven tactiek tussen de krijtlijnen oploopt, heel ver komt.
Toch wordt dat dan vaak afgebrand omdat men vindt dat er meer techniek en Robbens moeten komen. Jammer, want wat mij betreft hebben de mannen teams het toernooi tot nu toe gemaakt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De meeste moeten ook vertrekken. Dat is jammer omdat ze ons jarenlang geweldige wedstrijden hebben laten zien. Een speler, een aanvaller moet alleen blijven zo lang als het kan als aanvoerder. Lijkt me wel duidelijk wie ik bedoel.Coltrui schreef op maandag 27 juni 2016 @ 23:43:
Als je mijn mening vraagt - maar niemand behalve mijn baasjes en mijn dochters doen dat - zou ik wat Oranje betreft alle oude gevestigde waardes wegsmijten en nu al mikken op een nieuwe goede groep in plaats van te blijven rekenen op resultaten met behulp van spelers die er binnen2 à 4 jaar toch niet meer gaan zijn. Het is bij jullie uitstelpolitiek, en wat Blind nu doet is in die optiek in mijn ogen goed, maar niet echt goed. Het idee is prima, de uitvoering slaat nergens op.
Hodgson: had ie toch maar Drinkwater moeten meenemen

Zoals wel vaker de laatste eindtoernooien erbij gehaald wordt: die kleine landen selecties zitten vol met spelers die ergens reserve zijn en er geen lang en zwaar seizoen op hebben zitten (dit had ik overigens al voor de start van het EK gepost in het groep B topic)
Al zou het interessanter zijn om dat van de basisspelers dit EK uit te zoeken ...
[ Voor 58% gewijzigd door apis29 op 28-06-2016 00:31 ]
Dus in Engeland is er geen topsportmentaliteit? Want die verliezen van een minder IJsland.
Dat klopt niet. Kleintjes die op basis van strijd winnen van groten is van alle tijden. Je op fysiek en mentaal gebied daar tegen wapenen is geen kwestie van opleiden maar van daarop selecteren en het elftal balans geven.
@coltrui
Robben moet je gewoon nog lekker opstellen. Maar Sneijder, de Jong, Huntelaar, Afellay: daar moeten we mee kappen. En ook geen spelers met tien potjes Ajax 1 gelijk in Oranje gooien.
Taktisch beperkt, geen plan B of C.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.