These are my principles. If you don't like them, I have others.
Een aderlating maar het probleem van Duitsland zit em in de aanval in deze pot, geen killers voorin nu Muller al het hele tournooi dik onder zijn kunnen speeltSilvin schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:18:
Boateng is stukDuitsland verliest hiermee een baas van een verdediger.
Goetze gaat komen ... toch nog wat puntjes voor mn fantasty team

[ Voor 22% gewijzigd door apis29 op 07-07-2016 22:23 ]
Of wraak nemen voor de uitschakeling?ricardo246 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:18:
[...]
Onpartijdig en geen belang meer?
Gaan we nu overal complotten in zien?
man man, hij fluit toch netjes......
Die penalty was wel erg gezocht imo.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Omdat het niet uit maakt uit welk land hij komt, hij moet toch voor Frankrijk zijn.Señor Sjon schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:17:
Maar, waarom kan er eigenlijk een Italiaan fluiten nadat Duitsland de vorige ronde Italië naar huis geschoten heeft?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik zie je onderbouwing graag tegemoet.Señor Sjon schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:23:
[...]
Of wraak nemen voor de uitschakeling?![]()
Die penalty was wel erg gezocht imo.
Hand-bal-contact op die plek is penalty.
Dat andere scheidsrechters in het verleden aardig blind waren is geen excuus.
I have no special talent. I am only passionately curious.
http://www.mirror.co.uk/s...ohlfahrt-you-need-5535106Dr. Strangelove schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:24:
Is dat nou James May op de bank bij Duitsland? Is hij penalty coach ofzo?
[ Voor 37% gewijzigd door apis29 op 07-07-2016 22:28 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Koscielny houd eerst tegen, daarna vallende zwaanapis29 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:27:
Weer Sagna met twee handen aan het shirt van Draxler
Heb ik de gele kaart voor Sissoko gemist?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
In dat geval zou ik direct pro-Duitsland gaan fluiten als ik hem was.Nieuwevolger schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:28:
Die scheids zal wel een leuke renault na de wedstrijd mogen uitkiezen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Eerst? Hij houdt elke keer een minuut lang vastBossie schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:28:
[...]
Koscielny houd eerst tegen, daarna vallende zwaan
Heb ik de gele kaart voor Sissoko gemist?
Ah Griezmann ...

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit.hupske schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:31:
Als het aan de Franse kant was gebeurd, had hij voor een overtreding op Loris gefloten.
Yep, blocken van keeper in 5m door Giroud na de punch, terecht dat Neuer verhaal ging halenhupske schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:31:
Als het aan de Franse kant was gebeurd, had hij voor een overtreding op Loris gefloten.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
RoflGonadan schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:32:
Het is dat het Griezmann is, die mag ik wel. Klinkt tenminste nog Duits.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
F*ck het, win maar Portugal. Drama EK verdient een drama winnaar en dan verliezen de Fransen lekker thuis.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wat een teleurstellend toernooi was dit zeg
Dit dus. Als Frankrijk wint zal ik herinneren dat Griezmann Europees Kampioen is. In z'n eentje notabene. Als Portugal het wordt... tsja, uhm...Gonadan schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:32:
Het is dat het Griezmann is, die mag ik wel. Klinkt tenminste nog Duits.
De Duitsers hebben overigens wat Oranje ook zo vaak had: wel blaffen maar niet bijten
Ronaldo kan het nog leuk maken zondagLeon Zwiers schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:34:
Nou zal je zien dat die klote Portugezen van dit matige Frankrijk gaan winnen. Dan heb je echt een armoede kampioen. Niks gewonnen in de groepsfase, en met pisgeluk de knock out doorkomen......
Wat een teleurstellend toernooi was dit zeg
Nou.....dat was ook erg triest...Grindtegel schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:35:
Het is nog ergers als toen Griekenland het EK won, wat een ellende
Float like a butterfly, sting like a bee.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Onze jongens hadden wel voor vuurwerk gezorgd
Vooral voor de EK poules denk ik....
Float like a butterfly, sting like a bee.
Het toernooi doet me eerder denken aan dat toernooi van 1996, met Dieter Eilts (wie?) als man van het toernooi. Dat was echt treurig qua spel.Grindtegel schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:35:
Het is nog ergers als toen Griekenland het EK won, wat een ellende
Maar Portugal lijkt in niets op Griekenland natuurlijk. Portugal heeft nog wel degelijk een aantal echt goede spelers.
Eeeeh naar welke wedstrijd zit jij te kijken? Frankrijk bakt er niks vanmarapuru schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:36:
Frankrijk speelt helemaal geen slechte wedstrijd hoor. Z

⏩ PVOutput☀️
Maar ze hebben wel twee goals binnen terwijl Duitsland moeite om de 16 te domineren?Grindtegel schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:37:
[...]
Eeeeh naar welke wedstrijd zit jij te kijken? Frankrijk bakt er niks van
Ja, en "Duitsland gooit de grenzen achterin helemaal open..."NRG-81 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:32:
"Het is nog niet gedaan, het blijven Duitsers". Heerlijk commentaar

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Bijvoorbeeld het constant fluiten als de Duitsers de bal hebben.D-e-n schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:34:
Wat heeft iedereen toch tegen die Fransen eigenlijk? Zo anders dan in 1982...
De Duitsers hebben overigens wat Oranje ook zo vaak had: wel blaffen maar niet bijten
Verder is Frankrijk helemaal niet zo goed, niet zo goed als de Duitsers. De Duitsers speelde ze bijna de hele wedstrijd van de mat. Ze krijgen wel een twijfelachtige penalty en een scheids die ook waardeloos fluit.
Nee hoor, heb altijd al meer met Duitsland dan met Frankrijk.D-e-n schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:34:
Wat heeft iedereen toch tegen die Fransen eigenlijk? Zo anders dan in 1982...
Zeiss Distagon 21 f/2.8

2 weggevers, niet omdat Frankrijk zo goed presteert in tegendeelLe Enfant! schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:38:
[...]
Maar ze hebben wel twee goals binnen terwijl Duitsland moeite om de 16 te domineren?
Hell no. Dan staan 2 teams naar de bal op de middenstip te kijken. Het toernooi krijgt een verdiende finale, maar ik ga niet naar de twee landen kijken waar ik de meeste antipathie tegen heb.Gonadan schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:32:
Nu moet ik nog voor Frankrijk zijn ook in de finale.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Zo onverwacht is die finale toch niet? Frankrijk was één van de favorieten en Portugal met Ronaldo had ik na de grote drie (Spanje, Frankrijk, Duitsland) toch ook wel als één van de drie outsidersNRG-81 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:37:
Ik vind dat wel mooi, een onverwachte finale, maar sta vrij alleen hier lijkt het
En waar is Ozil deze wedstrijd?
www.google.nl
Mejor así
Vond de grootste outsider Kroatië. Maar die hadden er tegen Portugal blijkbaar geen zin in.D-e-n schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:39:
[...]
Zo onverwacht is die finale toch niet? Frankrijk was één van de favorieten en Portugal met Ronaldo had ik na de grote drie (Spanje, Frankrijk, Duitsland) toch ook wel als één van de drie outsiders
Onverwacht is het zeker, maar wat mij steekt is dat er wellicht een team staat dat pas 1x gewonnen heeft en een team dat op alle fronten tegen valt. Ze hebben m'n sympathie niet en dat vind ik jammer.NRG-81 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:37:
Ik vind dat wel mooi, een onverwachte finale, maar sta vrij alleen hier lijkt het
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Portugal is altijd een outsider, geen gedoodverfde favoriet, en voorafgaand aan de wedstrijd had ik m'n geld gezet op Duitsland. In die zin onverwacht.D-e-n schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:39:
[...]
Zo onverwacht is die finale toch niet? Frankrijk was één van de favorieten en Portugal met Ronaldo had ik na de grote drie (Spanje, Frankrijk, Duitsland) toch ook wel als één van de drie outsiders
Die was ik nog vergeten jahupske schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:40:
[...]
Vond de grootste outsider Kroatië. Maar die hadden er tegen Portugal blijkbaar geen zin in.
Vooraf? Eerder Engeland nog ... (en Portugal al helemaal niet mede door de matige kwalificatie)
Ga je Giroud voor Cignac wisselen, ja daar ga je mee counteren

[ Voor 18% gewijzigd door apis29 op 07-07-2016 22:43 ]
Portugal is wel bijna een garantie dat het de halve of finale haalt.NRG-81 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:40:
[...]
Portugal is altijd een outsider, geen gedoodverfde favoriet, en voorafgaand aan de wedstrijd had ik m'n geld gezet op Duitsland. In die zin onverwacht.
Overigens lijkt het alsof de bal bij Duitsland niet in het Franse netje mag vallen, telkens net niet.
⏩ PVOutput☀️
Tja als je geen voorkeur hebt (of voor Frankrijk bent) raakt het je ook niet als je genaaid wordt.ricardo246 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:38:
Wat een negativiteit hier zeg. ik heb deze 2 landen snel en attractief voetbal zien spelen.. beste wedstrijd in het hele EK, maar als de uitslag niet bevalt gaan we huilen..
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maar portugal is ook alles behalve kansloos tegen dit Frankrijk.
Ik heb mijn knaken op Duitsland gezet (Ik werk in Duitsland), maar vind het prima zo ;-)Gonadan schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:42:
[...]
Tja als je geen voorkeur hebt (of voor Frankrijk bent) raakt het je ook niet als je genaaid wordt.
Op zijn Hollands. Ze hebben ook te weinig scorende spelers denk ikNRG-81 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:44:
Los van de goals van Frankrijk vind ik Duitsland niet overtuigend deze wedstrijd. Wel veldoverwicht, maar in de afronding matig
Echt een generatiekloof: in 1982 was echt NIEMAND voor de Duitsers (behalve de Duitsers zelf)DaniëlWW2 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:38:
[...]
Bijvoorbeeld het constant fluiten als de Duitsers de bal hebben.
Verder is Frankrijk helemaal niet zo goed, niet zo goed als de Duitsers. De Duitsers speelde ze bijna de hele wedstrijd van de mat. Ze krijgen wel een twijfelachtige penalty en een scheids die ook waardeloos fluit.
Ik sta naast je.NRG-81 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:37:
En dan vergeet je voor het gemak ff PayetNieuwevolger schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:43:
Griezmann en pogba zijn daar ook eigenlijk de 2 spelers die een beetje goed kunnen voetballen en dan hebben ze nog een paar goeie verdedigers. Jammer dat de wedstrijd beslist wordt door een lullige penalty, maar goed duitsland kan dan wel goed tikken, echt tot kansen komen is ze ook niet gelukt.
Maar portugal is ook alles behalve kansloos tegen dit Frankrijk.

Sissoko is deze wedstrijd helemaal sterk (van Newcastle naar Liverpool misschien
Goetze heeft vlgns mij ook de frikandelen ontdekt in de voorbereiding ...
[ Voor 5% gewijzigd door apis29 op 07-07-2016 22:48 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Kalua op 07-07-2016 22:47 ]