heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Het Tempo van de Fransen (ook in verdedigend opzicht) is hoog, ze lopen voor iedere bal.
Benieuwd hoe lang de Fransen dat vol houden...
I have no special talent. I am only passionately curious.
Fransen doen de Viking roar 😃
[ Voor 36% gewijzigd door Vlassie1980 op 07-07-2016 21:33 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Mooi he die blauwe sokjes 😂martinusz schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:32:
Ben ik de enige die mij stoort aan het outfit van de scheids?
Die Kimmich is een leuk spelertje, heeft er zin in.
[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 07-07-2016 21:35 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Lol het viel mij ook al op die blauwe sokken. Komt vast omdat witte sokken te veel oo omgekeerd Duitsland lijkt.martinusz schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:32:
Ben ik de enige die mij stoort aan het outfit van de scheids?
Valt mij dus weinig tegen.Dr. Strangelove schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:32:
Fransen vallen me tegen... Die solliciteren naar een tegengoal.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Of Pogba, ja dus.
[ Voor 13% gewijzigd door Migrator op 07-07-2016 21:38 ]
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Zou wel erg zuur zijn na dit cadeautje van de scheidsMigrator schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:37:
Benieuwd of Payet weer de bal in de handen van Neuer speelt
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Niet Payet, maar Pogba deze keerMigrator schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:37:
Benieuwd of Payet weer de bal in de handen van Neuer speelt
kadootje?Bossie schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:37:
[...]
Zou wel erg zuur zijn na dit cadeautje van de scheids

Mja, had veel verwacht van Pogba maar is bij lange na niet de speler die hij bij Juve is. De druk van presteren op een thuistoernoei werkt wellicht niet mee.Sjah schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:35:
Wanneer staan de grote namen bij de Fransen op. Duitsers schandalig veel beter, optisch dan.
Wat is die Giroud tra-a-a-ag....
[ Voor 17% gewijzigd door Dr. Strangelove op 07-07-2016 21:43 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hij ging wel voor de goal, dus in dat is het een goede spits. Hij is eerder beperkt als speler, want hij zag Griezmann niet eens staan.
Dus als je de goede kant op kunt lopen ben je al een goede spits?Fleximex schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:44:
[...]
Hij ging wel voor de goal, dus in dat is het een goede spits. Hij is eerder beperkt als speler, want hij zag Griezmann niet eens staan.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
en weer een cadeautjeFleximex schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:46:
Wat goedkoop zeg...
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wow. Echt belachelijk.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Vermoed van welkwiebus schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:48:
Is er afgesproken dat Frankrijk naar de finale moet?
Dit slaat echt nergens op
Zoveelste scheidsrechter die thuisfluiter is
Life is what happens while you're busy making other plans
Idd, bij een corner van duitsland 10m terug word draxler met twee armen om hem heen vastgehouden en kan niets eens bewegen en zoiets simpels word een penalty voor Frankrijk.
Kroos word in/op rand 16 neergetikt ...
Het is duidelijk waar de voorkeur van de scheidsrechter ligt ....

Dit.
Wat een BS pingel. Frankrijk is nergens tegen de Duitsers. Wat worden onze oosterburen genaaid zeg.
Leuk voor de wedstrijd, nog leuker voor mijn pool
Dit dus. Hands is penalty. Wat doet ie ook met z'n handen zo omhoogGrindtegel schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:50:
Iedereen ziet toch dat ie hands maakt, wat lopen jullie nou te zeuren. is gewoon een penalty hoe verschrikkelijk het ook is
De verklaring op de BBC maakt het wel duidelijk, hij dekt zn gezicht af als reactie voor die elleboog die achteruit gaat.martinusz schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:50:
Die laatste herhaling liet toch wel zien dat die hand daar niks te zoeken heeft en Evra daardoor niet kan koppen. Beetje dom van Schweini...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Achja volgens de regels had ie wel meer kunnen geven. Had ook t idee dat ie een paar corners voor Duitsland als doeltrap heeft afgegeven. Matige scheids.Gonadan schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:52:
Ach ja, volgens de regels kan je hem geven. Gezien het wedstrijdverloop niet.
Volgens de regels had hij er twee voor Duitsland kunnen geven.Gonadan schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:52:
Ach ja, volgens de regels kan je hem geven. Gezien het wedstrijdverloop niet.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Wanneer dan?Dr. Strangelove schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:53:
[...]
Volgens de regels had hij er twee voor Duitsland kunnen geven.
Kroos / draxxler
Pepper92 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:53:
Achja volgens de regels had ie wel meer kunnen geven. Had ook t idee dat ie een paar corners voor Duitsland als doeltrap heeft afgegeven. Matige scheids.
Bij dat jullie mijn punt snappen. Als je steeds niets wil geven dan nu ook niet. Partijdige lul dit gewoon.Dr. Strangelove schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:53:
Volgens de regels had hij er twee voor Duitsland kunnen geven.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De tweede was toen een Fransman met twee armen om een Duitser stond alsof het zijn lang verloren tweelingbroer was terwijl de bal langsvloog uit een corner.
Tja, in principe wel, maar dergelijke fouten worden vaker gemaakt. Deze fouten (hands/elleboog) worden altijd bestraft en iets dat ze weten na hun vorige match met Italië (Boateng).Dr. Strangelove schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:56:
De eerste weet ik niet meer.
De tweede was toen een Fransman met twee armen om een Duitser stond alsof het zijn lang verloren tweelingbroer was terwijl de bal langsvloog uit een corner.
Toch zonder dat Klose gestopt is, die had in dit Duitse team volgens mij wederom van enorme waarde kunnen zijn. Exact de speler die ze missen.
De vriendin van Courtois of Imke Courtois?NRG-81 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:57:
Mevrouw Courtois vindt pingel terecht. Discussie gesloten. 😉
Volgens mij werd er tijdens de groepfase nog een penalty hiervoor gegevenDr. Strangelove schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:00:
Da's omdat Draxler nog groen en onverpest is. Zoals die Ijslandse keeper die meteen toegaf dat hij die kerel onderuit haalde.
[ Voor 3% gewijzigd door Gonadan op 07-07-2016 22:05 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Imke dus. "Niet de zus van".Le Enfant! schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:01:
[...]
De vriendin van Courtois of Imke Courtois?
Giroud kan die bal beter opwippen en dan koppen... Man man wat heeft die een tijd nodig
Draxxler nu officieel een Duitser btw
[ Voor 6% gewijzigd door NRG-81 op 07-07-2016 22:09 ]
Duitsland speelt al jaren leuk, technisch en attractief voetbal?Grindtegel schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:04:
10 jaar geleden had ik genoten van d ehandsbal van Schweini, nu baal ik... Que pasa?
Je kan zeggen dat de Duitsers geen echte spits hebben, maar Frankrijk heeft Giroud. Weet niet wat erger is.
Omdat de Nederlandse haat richting de Duitsers minder is geworden. Mijn pa heeft nog steeds een schurfthekel aan Matthaus, Völler en Beckenbauer 😂Grindtegel schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:04:
10 jaar geleden had ik genoten van d ehandsbal van Schweini, nu baal ik... Que pasa?
Bal moet toch een keertje goed gaan vallen voor Duitsland.
Daar heb ik ook nog een hekel aan. De huidige generatie is echter een stuk sympathieker.Vlassie1980 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:14:
[...]
Omdat de Nederlandse haat richting de Duitsers minder is geworden. Mijn pa heeft nog steeds een schurfthekel aan Matthaus, Völler en Beckenbauer 😂
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Op z'n Duits.Dr. Strangelove schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:15:
Tja, wie niet?
Bal moet toch een keertje goed gaan vallen voor Duitsland.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Was ook niet verbaasd dat er bij de penalty een hoop gevloek en getier ter gehore kwam.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Finale '74 en halve finale '88 zijn wel memorabele wedstrijden in die zin. Dat wakkerde de haat flink aanGonadan schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:15:
[...]
Daar heb ik ook nog een hekel aan. De huidige generatie is echter een stuk sympathieker.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Rationeel gezien is Duitsland ook de beste ploeg van het toernooi. Nog geen 'normale' veldgoal tegen gehad.Quad schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:17:
Wij zitten hier met aardig wat man te kijken, en allemaal zijn we Duitsland aan het supporten.![]()
Was ook niet verbaasd dat er bij de penalty een hoop gevloek en getier ter gehore kwam.
Onpartijdig en geen belang meer?Señor Sjon schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:17:
Maar, waarom kan er eigenlijk een Italiaan fluiten nadat Duitsland de vorige ronde Italië naar huis geschoten heeft?
Gaan we nu overal complotten in zien?
man man, hij fluit toch netjes......
Kan toch van elk land dat niet in de halve finale zit?Señor Sjon schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:17:
Maar, waarom kan er eigenlijk een Italiaan fluiten nadat Duitsland de vorige ronde Italië naar huis geschoten heeft?