Zien er wel heel mooi uit, maar heb ze wel eens voor minder zien gaan helaas..
100 euro onder de pricewatch inderdaad. Irritant dat ze het typenummer niet altijd in de naam zetten.Ninaomi schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:57:
TV en wel een nette prijs
Het enige nuttige aan Philips-tv's is de laatste jaren echter Ambilight helaas, voor de rest komen ze steeds matig uit de reviews.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Reserve Jawbone UP 3 voor mijn vrouw net besteld. Die van haar is net opgestuurd vanwege laad problemen en dat het bandje minder werd. Maar dit is gewoon een prima prijs.
De software van de fitbit is ruk volgens mijn vrouw, anders had ze daar een reserve van gehaald.
De software van de fitbit is ruk volgens mijn vrouw, anders had ze daar een reserve van gehaald.
[ Voor 22% gewijzigd door Arunia op 07-06-2016 13:01 ]
Kost nu incl verzending €76,-Arunia schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:59:
Reserve Jawbone UP 3 voor mijn vrouw net besteld. Die van haar is net opgestuurd vanwege laad problemen en dat het bandje minder werd. Maar dit is gewoon een prima prijs.
Je kan 'm elders voor €79,- halen..
Klopt, ook stroeve software + menu,Chakotay schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:59:
[...]
100 euro onder de pricewatch inderdaad. Irritant dat ze het typenummer niet altijd in de naam zetten.
Het enige nuttige aan Philips-tv's is de laatste jaren echter Ambilight helaas, voor de rest komen ze steeds matig uit de reviews.
mooi een lg pakken
Waar? Als het een gouden is, is dat interessanter.Valandin schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:00:
[...]
Kost nu incl verzending €76,-
€75,90Valandin schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:00:
[...]
Kost nu incl verzending €76,-
Ik heb niet veel gezocht waar het te krijgen is hoor, heb alleen even op amazon.de gekeken en zag er daar eentje voor EUR 79,88 stonds.Arunia schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:00:
[...]
Waar? Als het een gouden is, is dat interessanter.
Zijn coupons om gratis verzending naar NL te krijgen. Zal vast ergens anders nog wel goedkoper kunnen.
Ff verder kijken komende weken, je kunt 'm altijd nog annulerenValandin schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:02:
[...]
Ik heb niet veel gezocht waar het te krijgen is hoor, heb alleen even op amazon.de gekeken en zag er daar eentje voor EUR 79,88. Zijn coupons om gratis verzending naar NL te krijgen. Zal vast ergens anders nog wel goedkoper kunnen.
Die had ik inderdaad ook gezien, maar dan is bijvoorbeeld de gouden weer duurder.Valandin schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:02:
[...]
Ik heb niet veel gezocht waar het te krijgen is hoor, heb alleen even op amazon.de gekeken en zag er daar eentje voor EUR 79,88 stonds.
Zijn coupons om gratis verzending naar NL te krijgen. Zal vast ergens anders nog wel goedkoper kunnen.
Dit is dan een net iets betere deal.
Bedankt iig.
Zo'n LiFX zou ik ook ooit nog wel eens willen. Eerst eens zien wat de handige toepassingen ervan zijn. Met IFFFT kun je wel een en ander doen, maar is toch wat beperkt. Licht aan als je de kamer inloopt, lijkt me niet handig, aangezien het alleen werkt als je de kamer inloopt met je telefoon, je dit op alle telefoons in moet stellen en de gewone lichtschakelaar niet meer werkt (moet immers altijd ingeschakeld staan).
Daarnaast moet dan GPS of BT ingeschakeld zijn. En licht uit als ik van huis ga.. ja, en de rest thuis dan? Haha.
Daarnaast moet dan GPS of BT ingeschakeld zijn. En licht uit als ik van huis ga.. ja, en de rest thuis dan? Haha.
LiFX is wel een leuke lamp, heb er 2 van bij vorige ibood aanbieding
Overtuig meredbullet schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:10:
kun je de mood setten als je weer met je vriendin gaat spelen
Overtuig mij ook maar ;P Geneigd om er 2 te bestellen maar ik vind de 60 euro toch wel een hele investering voor 2 lampjes.redbullet schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:10:
Zo, Lifx lamp maar gekocht om eens te testen naast Hue in combinatie met Homey
[x] Reciever - Marantz n1506 voor 380 - laagste in pw 499 - hou optie open tot annulering als beter voorbij komt, 7.1 mag / geen must maar vind 4K / HDR ondersteuning wel minimaal.
[ ] POE switch 16+ poorten
[ ] WD Red 4TB + schijven
[ ] Televisie - minimaal 55inch, 4K / HDR, CEC/ARC
[ ] Robotstofzuiger
[x] lifx lamp
[ ] Wat toevallig voorbij komt
[x] Reciever - Marantz n1506 voor 380 - laagste in pw 499 - hou optie open tot annulering als beter voorbij komt, 7.1 mag / geen must maar vind 4K / HDR ondersteuning wel minimaal.
[ ] POE switch 16+ poorten
[ ] WD Red 4TB + schijven
[ ] Televisie - minimaal 55inch, 4K / HDR, CEC/ARC
[ ] Robotstofzuiger
[x] lifx lamp
[ ] Wat toevallig voorbij komt
Heb er 4 ... je kan die lifx dingen met IFTTT op alles laten reageren... dlink heeft een bewegingssensor op wifi.... ik zelf heb een Amazon Dash button om ze te bedienen.
redbullet schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:11:
kun je de mood setten als je weer met je vriendin gaat spelen

Haal gewoon een MiLight voor een fractie van het geld, ook veel makkelijker uit te breidenHetGezegde schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:09:
Zo'n LiFX zou ik ook ooit nog wel eens willen. Eerst eens zien wat de handige toepassingen ervan zijn. Met IFFFT kun je wel een en ander doen, maar is toch wat beperkt. Licht aan als je de kamer inloopt, lijkt me niet handig, aangezien het alleen werkt als je de kamer inloopt met je telefoon, je dit op alle telefoons in moet stellen en de gewone lichtschakelaar niet meer werkt (moet immers altijd ingeschakeld staan).
En download dan gelijk mijn app ervoor, haha
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
IFTT vind ik persoonlijk te beperkt, heb sinds kort Homey thuis draaien en daar dmv flows regel ik een aantal zaken.cahill schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:13:
Heb er 4 ... je kan die lifx dingen met IFTTT op alles laten reageren... dlink heeft een bewegingssensor op wifi.... ik zelf heb een Amazon Dash button om ze te bedienen.
[x] Powerline kit 1000Mbps ten vervanging van mijn huidige 100Mbps kit die ik als 'test' ooit had gekocht
[ ] Doos
Powerline kwam gister vlak na de eerste doos die ik miste
je moet wat
[ ] Doos
Powerline kwam gister vlak na de eerste doos die ik miste
AMD Ryzen 5600 - MSI B350 Gaming Pro Carbon - Gskill DDR4 32GB @ 3200Mhz - Sapphire Radeon 380X 4GB - Samsung Evo 960 NVMe 250GB SSD - Sandisk Ultra II 960 GB SSD - Bitfenix Whisper 550W - Fractal Design Define C
kun je de mood zetten als je met je eigen gaat spelen?Valandin schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:12:
[...]
Overtuig mij ook maar ;P Geneigd om er 2 te bestellen maar ik vind de 60 euro toch wel een hele investering voor 2 lampjes.

Maar ik vind het wel fijn om soms wit licht te hebben en soms wat warmer.
Verder kun je ook een soort ambilight van maken als je via linux/windows machine film kijkt
WD RED 4TB of groter waarschijnlijk.
Oh dat is zeker gaaf!redbullet schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:15:
[...]
kun je de mood zetten als je met je eigen gaat spelen?![]()
Maar ik vind het wel fijn om soms wit licht te hebben en soms wat warmer.
Verder kun je ook een soort ambilight van maken als je via linux/windows machine film kijkt
Indeed, 4TB / 5TB / 6TB hardeschijf werd bedoeld met 4TB + schijven
Heb je toevallig ook een kooplinkje? Heb even gekeken op chinese shops maar ik zie ze tussen 7-28 euro van verschillende aanbieders. Geen flauw idee welke echt zijn.Richh schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:14:
[...]
Haal gewoon een MiLight voor een fractie van het geld, ook veel makkelijker uit te breiden[Milight] Ervaringen & discussie
En download dan gelijk mijn app ervoor, hahaGoogle Play: DroidLight
Is deze aTV 4th een refurb? Kan t niet zien...
Amazon echo en amazon buttons om ze hier te bedienen. de Homey heb ik nog niet bekeken.lubbertkramer schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:14:
[...]
IFTT vind ik persoonlijk te beperkt, heb sinds kort Homey thuis draaien en daar dmv flows regel ik een aantal zaken.
staat er igg niet bijDepress schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:19:
refurb zou er bij moeten staan, maar ik zie het ook nergens vermeldt.Depress schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:19:
Klopt, maar zulke kortingen zijn er zelden en dus beetje in de categorie to good to be true....
Is nou niet heel overtuigend. Rotte set-up daargelaten, de kleuren komen niet overeen.redbullet schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:17:
[...]
YouTube: LIFX demo 2 - movie 1
linkje van internet hoort er ook bij
Een mooie Bjornson Malin Parka. Een jas? Niemand die het weet.
Deze hardeschijf draait 5400 rpm, is dat normaal bij externe HDD's?
Jep. Wat anders? 7200 is er volgens mij ook, maar deze komt ook zeer veel voor.hegemanjelle schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:25:
Deze hardeschijf draait 5400 rpm, is dat normaal bij externe HDD's?
Eentje met veel ratings op Aliexpress is wel primaValandin schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:19:
[...]
Heb je toevallig ook een kooplinkje? Heb even gekeken op chinese shops maar ik zie ze tussen 7-28 euro van verschillende aanbieders. Geen flauw idee welke echt zijn.
Je moet er dus nog wel een Wifi-box bij hebben (€10-15) om je internetsignaal te vertalen naar een radiofrequentie waar die lampen op werken en om de apps te gebruiken. Je kan ook een remote erbij halen om ze aan te sturen. Instellen van de wifi box is niet super simpel, maar als het eenmaal geïnstalleerd is, werkt het prima en kan je er eenvoudig veel goedkopere lampen aan toevoegen, ook met kleine fitting etc.
Met een Raspberry Pi zijn er heel wat PHP scripts te vinden (oa) om ze zelf scripted aan te sturen. Domoticz support is er ook geloof ik.
Die externe harde schijf was wel interessant, net gemist.
Als je in de pricewatch kijkt maakt het qua prijs niet heel erg veel uit hoor.....Timple schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:27:
Die externe harde schijf was wel interessant, net gemist.
Nog eens tijd voor een box. Is al van 1 uur vannacht geleden als ik het goed heb.
Meh. Ik heb geen Apple telefoon...
Dat is een best nette aanbieding toch?
Zeker. Goeie prijs volgens mij! Bestellen, en daarna even marktonderzoek doenderasun schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:33:
Jup, niks van te zeggen.derasun schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:33:
Zeker op de Apple website kost ie €420.derasun schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:33:
US model, krijg je een eu stuk bij, en refurb
En dan durven ze er toch een adviesprijs bij te zetten.
US model maakt weinig uit omdat het andere uiteinde van het kabeltje toch altijd USB is. Dus je hebt uiteindelijk een Apple Watch én een US USB-lader.
De Apple Watch gingen ze toch in prijs verlagen (althans in de US)?
hmm, zie dat ik gisteren een mooie gemist heb... 
http://www.ibood.com/extr...-dz7314-herenhorloge.html
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Stofzuiger??Valandin schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:37:
[...]
Als het betaalbare monitors waren had ik ze gekocht
Wat ik wil
[ ] Degelijke messenset
[ ] Goedkope stofzuiger
[ ] Dekbed
[ ] Dekbedovertrek
[ ] Goede wearable
[ ] Energiezuinige Media PC (PC aan, PS4 aan en dan plex werkt niet zo lekker)
[ ] Jamo subwoofer (Voor bij de Jamo set)
[ ] Degelijk keyboard
[ ] Monitor speakers
[ ] DJ Gear
Wat ik heb gekocht
[x] Foto op canvas
Die cinderalla 4 seasons wel langs zien komen, maar dat was me toch net wat te duur
... waawjimz93 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:41:
hier heb je je goedkope stofzuiger.Valandin schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:37:
[...]
Als het betaalbare monitors waren had ik ze gekocht
Wat ik wil
[ ] Degelijke messenset
[ ] Goedkope stofzuiger
[ ] Dekbed
[ ] Dekbedovertrek
[ ] Goede wearable
[ ] Energiezuinige Media PC (PC aan, PS4 aan en dan plex werkt niet zo lekker)
[ ] Jamo subwoofer (Voor bij de Jamo set)
[ ] Degelijk keyboard
[ ] Monitor speakers
[ ] DJ Gear
Wat ik heb gekocht
[x] Foto op canvas
Die cinderalla 4 seasons wel langs zien komen, maar dat was me toch net wat te duur
Dat zou je bijna een draagbare koekoeksklok kunnen noemen.jimz93 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:41:
... Je hébt soms van die dagen ...
Inderdaad een mooie!
Maar ik begin niet meer aan horloges die niet automatisch goed lopen

En dan blijven er maar weinig over. Alleen de smartwatches of radio controlled watches.
Nou mocht je nog geen LIFX hebben kan je altijd nog aan de Hue
[ Voor 3% gewijzigd door jip_86 op 07-06-2016 13:48 ]
En duurder... Ik ben me aan het inlezen over de MiLight. Begin altijd liever goedkoop, kan altijd nog upgraden.
Heb 1 lamp van MiLight. Werkt goed. Heb geen bridge, maar een afstandsbediening erbij.HetGezegde schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:48:
En duurder... Ik ben me aan het inlezen over de MiLight. Begin altijd liever goedkoop, kan altijd nog upgraden.
Kleur en lichtopbrengst zijn allebei prima in orde.
Hue word vaak goed ondersteund in Domotica er is namelijk een goede api voor om ze extern aan te kunnen sturen. Als er lampen in het rijtje staan van ondersteunde merken is Hue daar vrijwel zeker bijJPM85 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:47:
Net die LIFX besteld, maar is Hue niet beter?
JPM85 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:47:
Net die LIFX besteld, maar is Hue niet beter?
Hue = duurder inderdaad maar werkt wel goed, toch l aten verleiden met iBood hunt om LIFX te bestellen als persoonlijke test. Belangrijkste vind ik dat ie samenwerkt met Homey in mijn geval waar ik mijn huisautomatisering op aan het inzetten ben ipv homewizardHetGezegde schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:48:
wat was de prijs?jimz93 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:41:
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Wel fijne kussens, heb ze via de normale iBood gekocht. Ik hoefde er niet eens aan te wennen, slapen heerlijk.
Kussens ook besteld. Heb paar jaar geleden ook die kussens gehaald. Gewoon wegtiefen en nieuwe kopen 
Toch weer 3 euro goedkoper na 5 jaarDuopack Cinderella Luxe Hoofdkussens - Anti-Allergeen met luxe Katoenen Tijk
Status: Verzonden
Verwachte verzenddatum: 19 december 2010
Besteldatum: 19 december 2010
Subtotaal: € 19,95
Bezorging € 5,95

[ Voor 59% gewijzigd door Viper® op 07-06-2016 13:55 ]
Ik dacht ook al...wat hoor ik toch. Maar ze riepen zeer zeker...en hard joh....
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Omdat ik zometeen een uurtje wegmoet zal tussen twee en drie uur de box weer langskomen, kan je bijna vergif op innemen.
Verwijderd
wat is er zo speciaal aan die box? Absurde value for money als je alle spulletjes weer op MPlaats zet?
Midden op de dag, als iedereen aan het werk is? Not a chance. Gewoon vanavond tussen 20:00 en 22:00.sleezball schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:02:
Omdat ik zometeen een uurtje wegmoet zal tussen twee en drie uur de box weer langskomen, kan je bijna vergif op innemen.
Daarom moet je zeggen dat je er tussen 3 en 4 niet bent.
Of je bent er juist wel tussen 2 en 3 en zeg je dit alleen maar om ons op het verkeerde been te brengen
Of je bent er juist wel tussen 2 en 3 en zeg je dit alleen maar om ons op het verkeerde been te brengen
Hehehe...Viper® schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:03:
Daarom moet je zeggen dat je er tussen 3 en 4 niet bent.
shit ik moet een computer gaan plaatsen. Kunnen jullie voor mij een box bestellen?
iBOOD ligt eruit? Teken van box?
Bij jou misschien. Site doet het gewoon nog.HetGezegde schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:14:
iBOOD ligt eruit? Teken van box?
Dus niet de moeite waard?
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Ik koop liever geen refurbs nee, paar keer gedaan en paar keer ellende mee gehad.
Zal waarschijnlijk niets mis mee zijn, maar zelf doe ik het liever niet meer...
Refurbs van een degelijk bedrijf overweeg ik wel, maar iBood heeft me toch een verschrikkelijke ruk service dat ik een refurb daar vandaan echt niet aan durf.
Er zijn dus daarwerkelijk mensen die die dingen mooi vindenjimz93 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:41:
Die Moto 360 heb ik vorige jaar Oktober al voor 100 euro gehaald, niet bepaald een aanbieding. toevallig laasts ook weer voor 100 verkocht
[ Voor 3% gewijzigd door Rev! op 07-06-2016 14:21 ]
Ik zal je laten weten of het bevalt of niet.. Ik heb het wel aangedurft, omdat ik al heul lang zo'n ding wil. vondt het daarom wel de moeite waardValandin schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:19:
[...]
Ik koop liever geen refurbs nee, paar keer gedaan en paar keer ellende mee gehad.
Zal waarschijnlijk niets mis mee zijn, maar zelf doe ik het liever niet meer...
Refurbs van een degelijk bedrijf overweeg ik wel, maar iBood heeft me toch een verschrikkelijke ruk service dat ik een refurb daar vandaan echt niet aan durf.
Ik verwacht een reviewmelantrix schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:20:
[...]
Ik zal je laten weten of het bevalt of niet.. Ik heb het wel aangedurft, omdat ik al heul lang zo'n ding wil. vondt het daarom wel de moeite waard(maar nu wel enigsinds buyer regret m.b.t. refurbished..
)
Kan het kloppen dat het nog niet tussen mijn bestellingen en/of gearchiveerde bestellingen staat?HetGezegde schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:21:
[...]
Ik verwacht een reviewhit me up alssie klaar is!
Rev! schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:20:
[...]
Er zijn dus daarwerkelijk mensen die die dingen mooi vinden
Die Moto 360 heb ik vorige jaar Oktober al voor 100 euro gehaald, niet bepaald een aanbieding. toevallig laasts ook weer voor 100 verkocht. En dat was ook geen Refurbed troep.

Kan lang duren. Sommigen spreken van 3 uur op het iBOOD forum.melantrix schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:21:
[...]
Kan het kloppen dat het nog niet tussen mijn bestellingen en/of gearchiveerde bestellingen staat?
Waarom weggedaan?Rev! schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:20:
[...]
Er zijn dus daarwerkelijk mensen die die dingen mooi vinden
Die Moto 360 heb ik vorige jaar Oktober al voor 100 euro gehaald, niet bepaald een aanbieding. toevallig laasts ook weer voor 100 verkocht. En dat was ook geen Refurbed troep.
[ Voor 61% gewijzigd door HetGezegde op 07-06-2016 14:24 ]
Watch2day.nl is een goede site voor jou
Waarom ik de Moto heb weggedaan? Vond het gewoon niks, te beperkt en te snel leeg. Misschien over een paar jaar.
[ Voor 6% gewijzigd door Rev! op 07-06-2016 14:27 ]
Let op:
Geen V&A of andere handel, daar is een ruilpagina voor gemaakt.
Geen V&A of andere handel, daar is een ruilpagina voor gemaakt.