[Actie] iBOOD Hunt 6 & 7 juni 2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 30 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-11-2021

iBOOD hunt topic

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gKs3p7k.jpg

iBOOD hunt?

Voor de enkele mensen die geen idee hebben wat een iBOOD hunt is, even de volgende uitleg:
Wat is de iBOOD Hunt?

Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag.
Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.

Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nÛg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.

Hoe weet ik wanneer de iBOOD hunt bezig is?

We kondigen een iBOOD Hunt niet altijd van te voren aan, maar je kunt de iBOOD Hunt eenvoudig herkennen aan de blauwe zwaailichten op de website!
Als de Hunt is afgelopen dan verdwijnen deze vanzelf weer en komt het normale ritme van 1 aanbieding per dag weer terug. Je kunt de hunt regelmatig verwachten op iBOOD, dus houd de site goed in de gaten!
Goed, er staat iets in over zwaailichten. Die zien er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif

Waarom een iBOOD hunt topic

Tijdens een iBOOD hunt zit half Nederland al dan niet automatisch op de F5 knop te rammen. Helaas is de infrastructuur van iBOOD niet berekend op een dergelijk bezoekersaantal. Het gevolg is dat het forum van iBOOD er waarschijnlijk weer als eerste uitvliegt om capaciteit voor de hunt beschikbaar te maken. Bezoekers van iBOOD vonden in het verleden de servers van Tweakers een stabiele en prettige omgeving om te kunnen discussieren tijdens de iBOOD hunt. Om deze reden zijn dit en voorgaande topics ontstaan.

Handige linkjes voor tijdens de hunt

Natuurlijk kan het soms lastig zijn om je object van keuze in je begeerde hartje te krijgen.
Gebruik maken van de volgende links kan ervoor zorgen dat het hunten wat gemakkelijker is:Externe sites ter ondersteuning van de Hunt:

Vaak gestelde vragen

:? Wat is een box/ wat is die box waar jullie het over hebben?
De beruchte en befaamde iBOOD box, hier betaal je een X bedrag (30, 40, 50 euro) en dan krijg je een verrassingsdoos met producten ter waarde van het bedrag wat je hebt betaald of meer. Wat er in zit is altijd een verrassing, maar er zijn voorbeelden van te vinden op YouTube wat mensen in het verleden ontvangen hebben. Lees hier meer over de iBOOD BOX.

:? Moet ik voor elk product apart verzendkosten betalen?
Ja, helaas betaal je apart voor elk product de verzendkosten, zelfs bij een 1 euro product. Je moet alle producten ook apart afrekenen omdat de aanbiedingen elkaar zo snel opvolgen.

:? Is het echt zo goedkoop, die hunt?
Houd allereerst natuurlijk de pricewatch in de gaten ter vergelijking, maar vaak zijn de producten die vandaag worden aangeboden goedkoper dan toen iBOOD ze voor het eerst aanbood. Dat kan van 5 tot 50 euro goedkoper zijn ten opzichte van de eerste iBOOD dagaanbieding.

:? Wanneer is de hunt?
Vaak stuurt iBOOD een paar dagen van te voren een emailtje met "Pssst, de iBOOD HUNT komt er aan" en vaak kun je op de twitter van iBOOD (@ibood) ook hints vinden over de hunt. Als je dit leest is de hunt waarschijnlijk bezig, dus opletten geblazen! Dit keer is de Hunt zondag op maandagnacht op 6 & 7 juni 2016!

:? Dit topic zit vol slowchatters, hoe zit dat?
Tijdens de hunt mag hier geslowchat worden, verder kun je op de IRC terecht: http://irc.tweakers.net/iboodhunt

:? Waar kan ik alle producten vinden die al geweest zijn?
Op de ibood website; http://nl-nl.forum.ibood.com/ of op http://producthistory.eu

:? Waar is die directe bestelpagina ook alweer?
Als je ingelogd bent bij iBOOD klik je hier: https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/

:? Op welk moment is de aanbieding voor jou?
De aanbieding is voor jouw op het moment dat je op het betaal scherm komt; dan heb je 15 minuten de tijd.

:? Kun je in BelgiÎ/Nederland ook meedoen?
Je kan, net zoals bij de gewone iBOOD producten, enkel iets bestellen als je een geldig postadres hebt in het land waar de hunt bezig is.

Regeltjes om te reageren

Aangezien het discussiegehalte tijdens een hunt wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
  • Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
  • Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
  • Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
  • De OP van dit topic kan direct gebruikt worden voor alle nieuwe hunts. De regeltjes gelden voor alle nieuwe hunts.
  • Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan naast de titel van het topic
Afbeeldingslocatie: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif Happy posting! Afbeeldingslocatie: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif

Bron: https://www.facebook.com/events/1001923429854979/

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DivZero
Hij komt er weer aan :D

Opvallend is dat deze hunt op de maandag is ... wat tot nu toe slechts 1x eerder is voorgekomen.

Mochten mensen benieuwd zijn naar wat er vorige keer in de boxen zat? Ik heb hier een overzicht gemaakt:

https://www.1dagskoopjes....-ibood-hunt-februari-2016

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 14:10

Kek

3flix

Gawd, weer 2 dagen lang wachten op te dure rommel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
DivZero schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:31:
Hij komt er weer aan :D

Opvallend is dat deze hunt op de maandag is ... wat tot nu toe slechts 1x eerder is voorgekomen.

Mochten mensen benieuwd zijn naar wat er vorige keer in de boxen zat? Ik heb hier een overzicht gemaakt:

https://www.1dagskoopjes....-ibood-hunt-februari-2016
Ik kan het wel samenvatten: -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- *O* -O- -O- -O- -O- -O-
Weinig kans op een box met leuke spullen... met een uitschieter hier en daar 8)
En als je zo'n uitschieter hebt, mag je hopen dat die niet defect is :+

Tis dat de chat gezellig is met de hunt, maar anders zou ik niet eens meer kijken op de website.

48 uur Non-stop zie ik? dus geen pauze?
en 1000 aanbiedingen over 48 uur is dus elke 3 minuten een aanbieding. Ik mis de tijden met elke minuut een aanbieding :9

[ Voor 15% gewijzigd door Waah op 30-05-2016 13:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr0ppFTW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-04 23:11

Dr0ppFTW

Never be clever

DivZero schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:28:
Dit keer is de Hunt zondag op maandagnacht op 6 & 7 juni 2016!
Is het dan niet maandag op zondagnacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sphirical
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 31-03 13:49
De hype is real!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-05 21:31
Ik snap echt niet dat mensen hier nog aan mee doen. Elk jaar hetzelfde verhaal hier op Tweakers. Een heel forum topic volgespamt met mensen die klagen over hun aankopen en boxen. Dat meer dan de helft rommel is of stuk is. Dat vervolgens de RMA bij iBood ruk is en over de service al helemaal maar niet te spreken.

En dan toch.. elke keer weer een hype topic. Eigenlijk zouden we dat hele iBood moeten negeren stiekem.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-05 20:12
Ik kijk zo af en toe tussen door eens. Als er toevallig iets langs komt wat ik kan gebruiken is dat mooi.
Maar echt hunten, nee bedankt daarvoor zijn de afgelopen hunts te grote drama's geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonkMatt
  • Laatst online: 27-04 22:25
Audiowaste schreef op maandag 30 mei 2016 @ 14:40:
Ik kijk zo af en toe tussen door eens. Als er toevallig iets langs komt wat ik kan gebruiken is dat mooi.
Maar echt hunten, nee bedankt daarvoor zijn de afgelopen hunts te grote drama's geweest.
Precies, zo doe ik het ook. Ben gewoon aan het werk en tussendoor kijk ik even wat er is (geweest). Vorige keer in de avond een box gescoord, was er best tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rookie no. 1
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-05 12:26
DonJunior schreef op maandag 30 mei 2016 @ 14:36:
Ik snap echt niet dat mensen hier nog aan mee doen ... elke keer weer een hype topic.
Nou, hype, die is er wel aardig af inmiddels. Het is saai geworden, weinig spannende artikelen of aanbieding en die box kun je toch bijna niet krijgen.

En toch is het gewoon lachen om een beetje te 'ouweh***' hier met mede 'geïnteresseerden. Gun ons dat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-05 20:12
Precies, ieder product wat langs komt tot op het bot afzeiken!
Hopelijk komen er nog wat mooie Pierre Cardin sokken langs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonkMatt
  • Laatst online: 27-04 22:25
Voor iBood genereert het weer duizenden unieke bezoekers die allemaal zitten te staren naar een 48-uur durend reclameblok waar je gemakshalve een derderangs artikel van dat merk direct kunt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-05 20:17
Helaas ben ik de laatste 3-4 hunts totaal niet gehyped meer.. ik ga wel even kijken, wie weet komt er nog wat leuks langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angeluss
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17-10-2020
In de woorden van de ibood site:
In de iBOOD Box zit altijd voor een hogere waarde aan producten dan jij wat jij voor de Box betaalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05 12:29
Klopt. De adviesprijs van die meuk is ooit hoger geweest. Het zijn net keukens, daar betaalt ook niemand de adviesprijs voor.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van duin
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-11-2020
Deze keer zal het net ietsje anders verlopen daarom men het ook een speciale editie noemt.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
van duin schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 15:16:
Deze keer zal het net ietsje anders verlopen daarom men het ook een speciale editie noemt.....
Hebben ze eindelijk het lef gehad om alleen maar Dora-artikelen aan te bieden !? _O_ *O* :P

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08-05 02:34
Vorige hunt toch een mooie box kunnen bemachtigen, kijken of ik er deze keer weer eentje weet te scoren })

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van duin
  • Laatst online: 27-11-2020
Señor Sjon schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 14:58:
Klopt. De adviesprijs van die meuk is ooit hoger geweest. Het zijn net keukens, daar betaalt ook niemand de adviesprijs voor.
Volgens mij betaal je nergens de adviesprijs voor en ik vermoed dat haast iedereen dat nu wel weet en het is maar wat je meuk noemt.Een ander kan daar mss wel blij mee zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Hoop toch een keer mijn eerste box te scoren, is me helaas nog nooit gelukt :P
Maar ga niet zoals vroeger echt uren achter m'n pc zitten staren naar het iBood scherm :')

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:32

BPP

Ik heb nog nooit iets gekocht tijdens de Hunt. Zijn ze over het algemeen een beetje rap met verzenden? Ik trek begin juli in mijn eerste eigen appartementje en heb nog van alles nodig. Als ik daar een goedkope pannenset e.d. kan fixen zou leuk zijn. Maar als ik daar weken op moet wachten betaal ik liever wat meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:53
BPP schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 19:26:
Ik heb nog nooit iets gekocht tijdens de Hunt. Zijn ze over het algemeen een beetje rap met verzenden? Ik trek begin juli in mijn eerste eigen appartementje en heb nog van alles nodig. Als ik daar een goedkope pannenset e.d. kan fixen zou leuk zijn. Maar als ik daar weken op moet wachten betaal ik liever wat meer.
Houdt dan ook mydealz.de af en toe in de gaten, staan aardige amazon deals tussen die meteen verzonden worden. Huntspul wordt vaak 1-4 weken na de hunt geleverd.

En als je goedkope pannensets zoekt kun je ook de blokker in de gaten houden :)

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:32

BPP

coyote1980 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 19:34:
[...]

Houdt dan ook mydealz.de af en toe in de gaten, staan aardige amazon deals tussen die meteen verzonden worden. Huntspul wordt vaak 1-4 weken na de hunt geleverd.

En als je goedkope pannensets zoekt kun je ook de blokker in de gaten houden :)
Thanks voor de tip. Hou het in de gaten. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derhenno
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:54
Audiowaste schreef op maandag 30 mei 2016 @ 14:40:
Idem hier! Het is een schim vergeleken met voorheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Eerste deals zijn al aangekondigd:

[list]
• Philips Hue Starterkits
• Apple Macbook Air 13
• Samsung Galaxy S7 Edge
• LG 55-inch UHD TV
• KitchenAid Artisan KSM150
• Pebble Classic Smartwatch

Ben benieuwd wat er voor de rest langskomt en wat de korting gaat worden.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob-T6
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-05 21:51
We zullen het weer zijdelings volgen het tweede scherm ☺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:53
Yorinn schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 21:27:
Eerste deals zijn al aangekondigd:

[list]
• Philips Hue Starterkits
• Apple Macbook Air 13
• Samsung Galaxy S7 Edge
• LG 55-inch UHD TV
• KitchenAid Artisan KSM150
• Pebble Classic Smartwatch

Ben benieuwd wat er voor de rest langskomt en wat de korting gaat worden.
Wees gewaarschuwd, van de vorige aankondiging zijn ook diverse producten nooit langsgekomen.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-05 10:53
Hmmm... zit thuis van mijn operatie.. niets te doen..

Zucht die actie Komt niet gelegen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Nu online
coyote1980 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 21:56:
[...]

Wees gewaarschuwd, van de vorige aankondiging zijn ook diverse producten nooit langsgekomen.
Dit inderdaad, wat in de mail stond kwam niet eens langs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Sommigen hebben geluk met de box met leuke items. Soms scheelt het 10-20 euro bij de duurdere producten. En bij tvs wil het wel een stukken goedkoper zijn. Zit je wel met de Ibood service opgescheept als er een mankement is, good luck with that :+

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

625164

Ik ben helaas wel een beetje klaar met iBood en hun extreem slechte klantenservice. De deals zijn er ook niet echt meer na. Soms kun je een leuke gadget scoren, of een dure item met 5% korting boven de goedkoopste normale aanbieder scoren. Echter blijft het daar wel zo'n beetje bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Nu online
625164 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 07:43:
Ik ben helaas wel een beetje klaar met iBood en hun extreem slechte klantenservice. De deals zijn er ook niet echt meer na. Soms kun je een leuke gadget scoren, of een dure item met 5% korting boven de goedkoopste normale aanbieder scoren. Echter blijft het daar wel zo'n beetje bij.
Leuk verhaal over de levering inderdaad:
Voor een vriendin had ik deze besteld:
http://www.ibood.com/nl/n...sung-galaxy-s6-32-gb.html
11 mei actie, Uitleveringsdatum staat op 13 mei :+ so far so good.
Na de eerste melding dat deze later zou worden uitgeleverd maar ergens anders besteld. Met Mediamarkt-actie (zelfde bedrijf!) goedkoper dankzij MM-cashback en de telefoon geannuleerd.

Grappig genoeg krijg ik nog steeds meldingen over de levering. Die is al opgeschort naar 2 juni...
En vandaag weer een mailtje. "Eind volgende week", dus 10 juni pas 8)7

Dus voor de hunt: Patience is a virtue :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmartino
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-10-2024
van duin schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 15:16:
En wat houdt dit dan in? Heb je meer informatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:38

TommyGun

Stik er maar in!

Neato Botvac Connected aub :P

[ Voor 47% gewijzigd door TommyGun op 05-06-2016 11:05 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• razerBE
  • Laatst online: 09-05 01:33
Zat vorige keer in de hunt (1 of 2 keer)
Is de hype over? :+
Amper 2 pagina's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cevie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-05 18:58
nog anderhalf uur en niet veel mensen hier op tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
Cevie schreef op zondag 05 juni 2016 @ 22:22:
nog anderhalf uur en niet veel mensen hier op tweakers.
iedereen zit hier: iboodhunt.1dagskoopjes.nl :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derhenno
Iedereen de pricewatch bij de hand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobbit73
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 08-01 18:30
Hoepla here we go!! Veel plezier met niets allemaal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
En toch ff ervoor gaan zitten he haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbit73
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 08-01 18:30
Altijd haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:24
Let's do this :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Blijkbaar 2 deals tegelijk deze hunt. Lekker onlogisch dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amirantha
  • Laatst online: 09-05 16:05
Ik ben benieuwd of het nu wat beter gaat dan de laatste paar hunts. Die vielen mij nogal tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
nee hoor, zie der toch echt maar 1 (onder extra)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-05 08:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-05 11:05
Haha dit is flauw, volgens de Facebook pagina begint de hunt over 12 uur pas :P (maar is nu wel stiekem)
pricewatch: Dyson DC52 Total Parquet

[ Voor 49% gewijzigd door ShitHappens op 06-06-2016 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
Yup, was aanvankelijk ook verward...wederom onjuiste info van Ibood, get used to it ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
ShitHappens schreef op maandag 06 juni 2016 @ 00:05:
Haha dit is flauw, volgens de Facebook pagina begint de hunt over 12 uur pas :P (maar is nu wel stiekem)
pricewatch: Dyson DC52 Total Parquet
Dat is een andere acite :P

http://www.ibood.com/nl/nl/pages/huntalarm/

[ Voor 3% gewijzigd door WhySoSerious? op 06-06-2016 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
Vorige hunt meteen enkele goede "dure" aanbiedingen (tv's e.d.)...begint errug rustig (en duurt lang voor er wordt gewisseld)

[ Voor 7% gewijzigd door derhenno op 06-06-2016 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Lekker verwarrend :p

[ Voor 90% gewijzigd door ShitHappens op 06-06-2016 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:47

mrc4nl

Procrastinatie expert

Voor een hunt topic is het erg rustig hier, misschien omdat vele zoals ik de aankondiging niet hebben gezien?

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:19
Wat wel een mooie router hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Nu online
mrc4nl schreef op maandag 06 juni 2016 @ 00:08:
Voor een hunt topic is het erg rustig hier, misschien omdat vele zoals ik de aankondiging niet hebben gezien?
En het is maandag. En de servers zijn kaduuk, lol

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
pricewatch: LG 55UF800V Zwart
Toevallig, alleen bij Media Markt te koop :D

[ Voor 18% gewijzigd door WhySoSerious? op 06-06-2016 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
Mediamarktmeuk ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Richh schreef op maandag 06 juni 2016 @ 00:08:
[...]
En de servers zijn kaduuk, lol
Dat hoort toch zo O-)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Je loopt nu al 2 aanbiedingen achter :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:56
Oh, daar gaan we weer.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
ShitHappens schreef op maandag 06 juni 2016 @ 00:09:
[...]

Je loopt nu al 2 aanbiedingen achter :p
bedoelde was*

ik heb geen stofzuiger nodig :(:(

[ Voor 9% gewijzigd door WouterL op 06-06-2016 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
pricewatch: Samsung Motion Sync Parquet VC07F70HNRN (is iets ander typenummer, ander kleurtje)

[ Voor 12% gewijzigd door ShitHappens op 06-06-2016 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Een dustsukker dus!

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Wouter lucassen schreef op maandag 06 juni 2016 @ 00:10:
[...]

bedoelde was*

ik heb geen stofzuiger nodig :(:(
En dan zeker niet eentje die alleen droog zuigt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Raar, lijkt ook niet alsof daar ooit prijzen van in gestaan hebben. Toont wel dat het hier geen populair product was :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
125 euro op amazon.de

edit: 104

https://www.amazon.de/Jab...words=Jabra+REVO+Wireless

[ Voor 79% gewijzigd door WouterL op 06-06-2016 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

ShitHappens schreef op maandag 06 juni 2016 @ 00:16:
Raar, lijkt ook niet alsof daar ooit prijzen van in gestaan hebben. Toont wel dat het hier geen populair product was :p
toch, 3 reviews is niet niets.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Gaan we nu alle aanbiedingen hier posten? Lekker nuttig. :P

En we hebben 2 acties nu. :D

[ Voor 21% gewijzigd door Yorinn op 06-06-2016 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Yorinn schreef op maandag 06 juni 2016 @ 00:19:
Gaan we nu alle aanbiedingen hier posten? Lekker nuttig. :P
veel anders wordt er anders niet gepost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Kan wel fijn zijn voor een snelle prijsvergelijking (aangezien die "van" prijs never klopt) ;) Dus ja mensen met goeie PW skills doen dat.

pricewatch: Sandisk Extreme Pro SSD 480GB

[ Voor 32% gewijzigd door ShitHappens op 06-06-2016 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Nou veel plezier allemaal, ik ga slapen. En ben ook nog eens ziek aan het worden, heb de hele avond al last van mijn keel. -O-

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/S3xc5VhGUffP6y4BRL53OVTW/full.png

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

ShitHappens schreef op maandag 06 juni 2016 @ 00:20:
Kan wel fijn zijn voor een snelle prijsvergelijking (aangezien die "van" prijs never klopt) ;) Dus ja mensen met goeie PW skills doen dat
Kan je ook op de 1dagskoopjes-site kijken, staan ook PW linkjes bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:56
Meh, heb het wel een beetje gehad met de hunt. Altijd dezelfde meuk, al jaren geen Dora spulletjes meer.
Welterusten.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Yorinn schreef op maandag 06 juni 2016 @ 00:21:
[...]

Kan je ook op de 1dagskoopjes-site kijken, staan ook PW linkjes bij.
Ware het al niet dat die link alleen maar de naam van het product als zoekopdracht geeft, en dus geen resultaat garandeert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
De hele tijd 2x deals :) gaat wel wat harder zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
Wouter lucassen schreef op maandag 06 juni 2016 @ 00:24:
De hele tijd 2x deals :) gaat wel wat harder zo.
Had liever 1 deal per keer gezien, maar dan 2x zo snel weg...duurt echt te lang (mijn bescheiden mening)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

16TB NAS voor 230 euro en 8TB NAS voor 400 euro, wat klopt er niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
JAAA DE JELLYBEANS ZIJN TERUG :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Nu online
Yorinn schreef op maandag 06 juni 2016 @ 00:26:
16TB NAS voor 230 euro en 8TB NAS voor 400 euro, wat klopt er niet?
De "16TB" kwam zonder HDD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhjlu
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:00
Ik geloof dat die 16 TB geen schijven had, misleidende marketing zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Laatst online: 09-05 20:31
Bij Jamin heb je 1kg voor €11 zonder verzendkosten.
En de pagina refresht niet vanzelf bij mij... Ik moet elke keer F5en voor een nieuwe deal.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Nu online
PM_Petrol schreef op maandag 06 juni 2016 @ 00:28:
Bij Jamin heb je 1kg voor €11 zonder verzendkosten.
En de pagina refresht niet vanzelf bij mij... Ik moet elke keer F5en voor een nieuwe deal.
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08-2017
Voor de eerste die maalt een gratis verzendcode ik gebruik hem toch niet een +1 zou fijn zijn als je hem gebruikt

Gefeliciteerd! Je hebt een free-shipping-voucher gewonnen! Te gebruiken tijdens de HUNT: DVWL4DWCPAVJZ6E

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
robinjoo1 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 00:31:
Voor de eerste die maalt een gratis verzendcode ik gebruik hem toch niet een +1 zou fijn zijn als je hem gebruikt

Gefeliciteerd! Je hebt een free-shipping-voucher gewonnen! Te gebruiken tijdens de HUNT: DVWL4DWCPAVJZ6E
Bedankt voor als ik besluit iets te bestellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Die micro sd kaart is niet zo interessant. Ook al te krijgen voor 70 euro. Die nexus was een half jaar geleden bij de vorige hunt voor dezelfde prijs een stuk interessanter.

[ Voor 40% gewijzigd door WouterL op 06-06-2016 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Die Nexus 6P is niet verkeerd.

pricewatch: Huawei Nexus 6P 32GB Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Ook al lang te verkrijgen bij mediamarkt outlet, zonder verzendkosten. Alleen geopende doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
pricewatch: Lexar JumpDrive S55 128GB Wit

Dat past wel door de brievenbus :|

[ Voor 13% gewijzigd door WhySoSerious? op 06-06-2016 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:30
BOX!!!!!! :')

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Box! Maar dan niet de meestgezochte :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
Tja...tis een doos...2x zoveel aanbiedingen, 2x zoveel boxen?!

[ Voor 73% gewijzigd door derhenno op 06-06-2016 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Zo die ging snel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
haha, geile mensjes ook om 00:44..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
Zit je aan je max van 1 box per hunt als je de Christine Le Duc box hebt weten te bemachtigen?!? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
De TX-48CX400E is geen aanbieding...iets duurder en sneller verkrijgbaar bij diverse shops...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

robinjoo1 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 00:31:

Gebruikt voor een Lexar 128GB Jumpdrive. :P Bedankt.
Pagina: 1 2 ... 30 Laatste

Let op:
Geen V&A of andere handel, daar is een ruilpagina voor gemaakt.