Toon posts:

[Actie] iBOOD Hunt 6 & 7 juni 2016 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 29 30 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Jikan
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-03 05:15
Ik vind het wel kwalijk dat sommige mensen twee dozen kunnen halen terwijl anderen zoveel ellende hebben gekend ( :'( ) (edit: bij de checkout fase)

[Voor 10% gewijzigd door Jikan op 16-06-2016 23:18]

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:35

TheVMaster

Moderator WOS
Jikan schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 23:16:
Ik vind het wel kwalijk dat sommige mensen twee dozen kunnen halen terwijl anderen zoveel ellende hebben gekend ( :'( ) (edit: bij de checkout fase)
Het mag officieel ook niet en volgens mij is het ook maar een iemand gelukt. Wel benieuwd hoe hij dat gedaan heeft btw...

• beats72
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 01-09-2022
TheVMaster schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 23:37:
[...]

Het mag officieel ook niet en volgens mij is het ook maar een iemand gelukt. Wel benieuwd hoe hij dat gedaan heeft btw...
VPN gebruiken en op een fictieve naam laten leveren.
Kwestie van een paar instellingen maar vind het ook oneerlijk dat dit gedaan wordt.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
beats72 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 23:39:
[...]

VPN gebruiken en op een fictieve naam laten leveren.
Kwestie van een paar instellingen maar vind het ook oneerlijk dat dit gedaan wordt.
Hmm..VPN is toch niet nodig, of registreren ze ook het IP adres?

• beats72
TheVMaster schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 23:47:
[...]

Hmm..VPN is toch niet nodig, of registreren ze ook het IP adres?
Het IP aders wordt idd geregistreerd.

[Voor 25% gewijzigd door beats72 op 16-06-2016 23:50]

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
beats72 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 23:50:
[...]

Het IP aders wordt idd geregistreerd.
Lijkt me onwaarschijnlijk dat ze daar iets mee doen. Er zitten mensen zat op het werk....lekker lullig als je met 10 man een box zou bestellen (allemaal ander bezorgadres) via hetzelfde IP...

[Voor 36% gewijzigd door TheVMaster op 16-06-2016 23:57]

• beats72
TheVMaster schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 23:55:
[...]

Oke..dan weet ik dat voor de volgende keer :X Nee ff serieus...is best flauw eigenlijk...er zijn mensen die geen schijn van kans hebben...en jij hebt er dan twee....
Ik heb geen 2 boxen, ik weet gewoon hoe het er ongeveer aan toe gaat als je er effectief meerder wilt. Ik vind het ook schandalig dat mensen meerdere boxen bestellen. Het is trouwens mijn eerste keer dat ik deze hunt een box binnen haal :P

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
beats72 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 23:57:
[...]

Ik heb geen 2 boxen, ik weet gewoon hoe het er ongeveer aan toe gaat als je er effectief meerder wilt. Ik vind het ook schandalig dat mensen meerdere boxen bestellen. Het is trouwens mijn eerste keer dat ik deze hunt een box binnen haal :P
Ja van mij ook.....

• Yahiko750
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:50

Yahiko750

Master of Puppets

Ik heb ooit per ongeluk 2 boxen besteld (Tijdens dezelfde run, meerdere pagina's open die het beide deden). De 2de werd door iBood zelf keurig geannuleerd.

• Jikan
Ik zag hier volgens mij twee mensen hier die de inhoud van hun twee boxen hadden gepost. Ik was er tijdens hunt maar mee gestaakt omdat ik het geld ergens anders aan ging spenderen (2TB HDD) maar goed, beetje jammer

• Glasya
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:33
Dat klopt, en dan ook nog in beide dozen een Acer projector van € 800,- ... dat ene artikel alleen is qua winkelwaarde al mijn hele box waard, en dan nog alle overige dingen erbij, maarja... shit happens.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:48
Ik zal na alle verkoop wel een lijstje posten met wat mijn box heeft opgeleverd, als daar behoefte naar is :)
Jikan schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 00:16:
Ik zag hier volgens mij twee mensen hier die de inhoud van hun twee boxen hadden gepost. Ik was er tijdens hunt maar mee gestaakt omdat ik het geld ergens anders aan ging spenderen (2TB HDD) maar goed, beetje jammer
Ik heb een aantal hunts geleden wel eens twee boxen gepost, maar dat kwam omdat een daarvan van een vriend van me was, en hij had toen geen Tweakers account :)

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:14
Jikan schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 00:16:
Glasya schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 00:34:
Dat klopt, en dan ook nog in beide dozen een Acer projector van € 800,- ... dat ene artikel alleen is qua winkelwaarde al mijn hele box waard, en dan nog alle overige dingen erbij, maarja... shit happens.
Ik heb inderdaad 2 boxen gekregen, echter ben ik daar niet bewust mee bezig geweest om dat voor elkaar te krijgen. Heb ook geen trucs gebruikt als VPN, meerdere accounts of verschillende verzend adressen.

Ik snap wel dat het frustrerend is dat iemand 2 boxen krijgt en dat het allebei nog mooie boxen zijn ook terwijl sommige mensen geen of een mindere box hebben. Maar iBood heeft gewoon de tweede box niet geannuleerd, moet ik m dan terug sturen omdat het niet eerlijk is voor de rest?

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:40
Wat maakt het uit of iemand 2 boxen besteld? Die hebben gewoon geluk :) .
Heb helemaal geen box. Maarja, volgende keer beter i guess.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-03 15:23

Bezulba

Formerly known as Eendje

Ik ben ook de gelukkige eigenaar van een box deze keer. Pas de eerste keer in al die eeuwen dat de hunt loopt dat ik er 1tje te pakken heb gekregen.

Zaten niet zulke klappers in als bij de andere boxen hier (geen laptops of tablets) maar wel leuke spullen.

Staat er iig al 3 op de V&A, router, led lamp en babymonitor.

https://i.imgur.com/8BJK2iB.jpg

blup

• Corne1988
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-03 22:13
Afgelopen week ook mijn box ontvangen, helaas was dit echt een enorme teleurstelling.

Content van mijn box:
Hercules DJController Wave - 100 euro
D-Link EyeOn Junior Plus - 50 euro
Lamina Windows Tablet - 0 euro (defect product)
Philips SHQ6300 Actionfit Koptelefoon €50
Sony smartband Wrist Strap voor SWR110 €10
2x Damesshirt maat S €15
TwistDock PS3 €15
Brunotti sports tas €40
2x Goobay Travel Adapter
Blomus isoleermanchet
Draadloze deurbel
Set draadloze stekkerdoos schakelaars

Mag blij zijn als ik de de 110 euro weer terug heb als alles verkocht is.
Na een hele mooie eerste box vorig jaar is dit toch wel echt een enorme domper.

• BobV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-03 17:55
Zo, heb die drie suffe EU-UK adapters verkocht aan een van de internationale mensen op de universiteitscampus hier. €2 in de pocket, yeah *O*

PVOutput: https://pvoutput.org/list.jsp?sid=96760

• Nickos89
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 30-12-2022

Nickos89

Shaka!

BobV schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:52:
Zo, heb die drie suffe EU-UK adapters verkocht aan een van de internationale mensen op de universiteitscampus hier. €2 in de pocket, yeah *O*
Hahaha dat is best slim. Ik denk dat ik een dagje op Schiphol ga staan bij Arrivals :9

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:37
Erkel schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:50:
[...]

[...]

Ik heb inderdaad 2 boxen gekregen, echter ben ik daar niet bewust mee bezig geweest om dat voor elkaar te krijgen. Heb ook geen trucs gebruikt als VPN, meerdere accounts of verschillende verzend adressen.

Ik snap wel dat het frustrerend is dat iemand 2 boxen krijgt en dat het allebei nog mooie boxen zijn ook terwijl sommige mensen geen of een mindere box hebben. Maar iBood heeft gewoon de tweede box niet geannuleerd, moet ik m dan terug sturen omdat het niet eerlijk is voor de rest?
Gun t je van harte. Vind het heel eerlijk gezegd een beetje jaloerse jongetjes gedrag... :+ alsof de klagende heren zonder blikken of blozen een tweede box terug hadden gestuurd. Ik vraag het me af. 8)7

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Erkel schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:50:
[...]

[...]

Het is je wel gegund...blijkbaar checked iBood het ook niet echt....ik had gehoord dat het niet mocht en dat beide boxen mogelijk geannuleerd zouden worden.....jij hebt gewoon mazzel!
Wouter Lucassen schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:14:
[...]

Gun t je van harte. Vind het heel eerlijk gezegd een beetje jaloerse jongetjes gedrag... :+ alsof de klagende heren zonder blikken of blozen een tweede box terug hadden gestuurd. Ik vraag het me af. 8)7
Natuurlijk niet....ben jij gek!

[Voor 18% gewijzigd door TheVMaster op 17-06-2016 14:22]

• Erkel
TheVMaster schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 14:21:
[...]

Het is je wel gegund...blijkbaar checked iBood het ook niet echt....ik had gehoord dat het niet mocht en dat beide boxen mogelijk geannuleerd zouden worden.....jij hebt gewoon mazzel!

[...]

Natuurlijk niet....ben jij gek!
Ik heb niks gehoord over het annuleren van beide boxen maar ging er wel van uit dat ibood gewoon een lijst zou uitdraaien van alle accounts met meerdere boxen, en daarvan alle dubbele zou annuleren. Blijkbaar hebben ze dat niet gedaan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-03 15:57

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Erkel schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 14:24:
[...]

Ik heb niks gehoord over het annuleren van beide boxen maar ging er wel van uit dat ibood gewoon een lijst zou uitdraaien van alle accounts met meerdere boxen, en daarvan alle dubbele zou annuleren. Blijkbaar hebben ze dat niet gedaan.
Zeg maar nee, dan krijg je er...?

* Frozen doet net alsof hij ook maar 1 box heeft gekregen.
Maar beide boxen waren opengemaakt.

[Voor 3% gewijzigd door Frozen op 17-06-2016 14:39]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Richh
Eigenlijk had ik de aankoop er zo goed als uit met de 'prullaria' LED lamp, de babycamera en het spul wat ik zelf hou :P

Maar nu de Surface ook verkocht is tikt het wel lekker aan! De Airport is ook bijna weg... Dit was echt een prima doosje!

• Cidadao
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 01-01 18:52
*knip*

[Voor 96% gewijzigd door Perkouw op 17-06-2016 16:58]

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-03 17:44

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Mensen ik zie nog iets te veel verkapte V&A posts van mensen die iets willen verkopen of iets zoeken. Laat dit a.u.b. achterwege en gebruik eventueel V&A en/of de ruilpagina.

Anoniem: 694490

Ik had een box met redelijk wat gadget meuk spul. Heb inmiddels al voor €300 verkocht en heb zelf een harman kardon headset, bluetooth speaker, hdmi kabels, usb laders, usb fietslampjes, 2 goeie tassen (die van brunotti was moeder heel blij mee), nomad weekend tas zelf, indoor camera met night vision, en een Belkin Secure Concealed bescherming tegen blikseminslagen enzo incl coax en internet omleiding voor mezelf gehouden. Stuk of 3 van de wereldstekkers naar Europese stekkers weggeven op mijn universiteit aan exchange studenten.

Ik ben blij

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-03 16:50

Mitchell

Ondertitel

bierworst94, klinkt alsof je een goede box had. :D

Signature

• BobV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-03 17:55
Pfff, ik heb de kosten er met wat moeite nog maar net uit (105€). En dan hou ik niet heel veel voor mezelf over. Maar goed, kosten eruit, ben tevreden genoeg :)

PVOutput: https://pvoutput.org/list.jsp?sid=96760

• Jikan
Het is jullie zeker wel gegund jongens. Als ik me ergens aan stoorde dan was het met name de brakke website maar blijkbaar is dat onderdeel van de iBood Box hunt ervaring :p

Anoniem: 783341

*knip*

[Voor 93% gewijzigd door Perkouw op 18-06-2016 11:32]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WouterL
Net even de lightning kabeltjes van de iboodbox geïnspecteerd en... Ze zijn hartstikke fake. Goede fakes, maar fakes. Kwamen in een officieel "Apple doosje". Vind het werkelijk schandalig eigenlijk. Hoewel die kabeltjes mij weinig kunnen bommen verkoopt iBood wel degelijk nep spul en doet t voorkomen alsof het echt Apple spul is. Je moet overigens wel verdomd goed kijken. Je ziet t wel direct aan de dikte van het kabeltje.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Wouter Lucassen schreef op zondag 19 juni 2016 @ 23:36:
Net even de lightning kabeltjes van de iboodbox geïnspecteerd en... Ze zijn hartstikke fake. Goede fakes, maar fakes. Kwamen in een officieel "Apple doosje". Vind het werkelijk schandalig eigenlijk. Hoewel die kabeltjes mij weinig kunnen bommen verkoopt iBood wel degelijk nep spul en doet t voorkomen alsof het echt Apple spul is. Je moet overigens wel verdomd goed kijken. Je ziet t wel direct aan de dikte van het kabeltje.
Ibood: Namaak product geleverd (Apple, update december 2015)

Keer op keer verkopen ze namaak spullen.

39

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WouterL
Van de 4 Apple accessoires 4/4 fake. Oordopjes fake en 3x fake lightning. 8)7

• Yahiko750
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:50

Yahiko750

Master of Puppets

Ha over de fake apple zaak - Ik had in mijn box een 12 watt Apple USB adapter zitten welke ook fake is. Op de charger staan 2 duidelijke fouten - De Copyright hebben ze vergeten aan te passen, er staat Company Inc. terwijl op de orginele Apple Inc staat. En in de caution zin staat ook een typfout, technologie ipv technology. Ook is de print net een andere kleurtint.

De rest is hetzelfde als bij de orginele adapter.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Naom208
  • Laatst online: 04-09-2018
Naom208 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:31:
Mehh... Ibood gebeld. Er hoort een sticker op te zitten, maar die zat er dus niet.
Wat ze eigenlijk zeiden: Je mag hem terugdoen dan krijg je geld terug, maar verder niet. Ook konden ze me niet vertellen wat ik dan anders had moeten doen, aangezien het niet echt mijn schuld is dat die sticker er niet meer opzit. Iemand tips?

Overigens wist hij wel te vertellen dat ze geen lijst bijhouden van wat er in de verschillende boxen zit >:)
Een kleine update...
Ik had geen sealsticker op mijn box, en het leek erop of er wat uit was. De eerste keer bellen naar Ibood leverde niet veel soeps op. Echter, de tweede keer dat ik belde kreeg ik een erg vriendelijke medewerkster aan de telefoon die me beloofde het de volgende dag uit te zoeken. Of ik foto's van de dichte doos ( en dus zonder sticker) + foto's van de inhoud wilde sturen.
Ik hoorde niets, maar naar een paar keer te hebben gebeld komt morgen mijn toevoeging op mijn box!
Een Pebble smartwatch time steel (t.w.v. €250).
Ik kan niet anders zeggen dat ik dit zeer netjes van Ibood vind! :)

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-03 16:50

Mitchell

Ondertitel

Naom208 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 19:42:
[...]

Een kleine update...
Ik had geen sealsticker op mijn box, en het leek erop of er wat uit was. De eerste keer bellen naar Ibood leverde niet veel soeps op. Echter, de tweede keer dat ik belde kreeg ik een erg vriendelijke medewerkster aan de telefoon die me beloofde het de volgende dag uit te zoeken. Of ik foto's van de dichte doos ( en dus zonder sticker) + foto's van de inhoud wilde sturen.
Ik hoorde niets, maar naar een paar keer te hebben gebeld komt morgen mijn toevoeging op mijn box!
Een Pebble smartwatch time steel (t.w.v. €250).
Ik kan niet anders zeggen dat ik dit zeer netjes van Ibood vind! :)
Je hoefde de doos niet terug te sturen? Das wel erg netjes. Ik hoop dat de rest van je doos nog een beetje goed was dan.

Ik zou trouwens een klacht indienen bij PostNL over de persoon die dit pakketje heeft bezorgd. Aanklagen die kerel en hopen dat hij ontslagen wordt. Dit soort gedrag kan namelijk echt niet.

[Voor 3% gewijzigd door Mitchell op 21-06-2016 15:05]

Signature

• friggler
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-03 22:15
Mitch377 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:05:
Ik zou trouwens een klacht indienen bij PostNL over de persoon die dit pakketje heeft bezorgd. Aanklagen die kerel en hopen dat hij ontslagen wordt. Dit soort gedrag kan namelijk echt niet.
Maar wie zegt dat de bezorger de boosdoener was in dit geval? Voor hetzelfde geld is het al veel eerder in het proces misgegaan.

• pacificocean
  • Laatst online: 21-03 21:10
Daarom moet je ze ook eerst doorknippen, voordat je ze terugstuurt. Je ziet wat er nu mee gebeurd.

• El Toro
  • Registratie: Mei 2015
  • Niet online
*knip*

[Voor 87% gewijzigd door Perkouw op 21-06-2016 17:50]

767135

Iemand de Duopack SanDisk 128GB Ultra Fit USB 3.0 Stick al ontvangen? Ik ook niet, want wat heb ik vandaag geleverd gekregen: Duopack SanDisk 64GB Ultra Fit USB 3.0 Stick. Dus twee sticks van 64GB in plaats van twee sticks van 128 GB. Neem aan dat het een foutje van iBood is en dat dit snel hersteld wordt. Of zijn er hier meer bij wie de zelfde fout is gemaakt?

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:30

FlyEragon

Alien Monkeys

767135 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 16:01:
Iemand de Duopack SanDisk 128GB Ultra Fit USB 3.0 Stick al ontvangen? Ik ook niet, want wat heb ik vandaag geleverd gekregen: Duopack SanDisk 64GB Ultra Fit USB 3.0 Stick. Dus twee sticks van 64GB in plaats van twee sticks van 128 GB. Neem aan dat het een foutje van iBood is en dat dit snel hersteld wordt. Of zijn er hier meer bij wie de zelfde fout is gemaakt?
Ba Dum Tss iBood epic fail nummer ontelbaar.

Die had ik ook besteld, maar achteraf bleek op zowel het ibood forum als hier dat het om 2 x 64GB te ging.
Toen maar geannnuleerd. Erg krom, want eerst had iBood juist bevestigd dat het wel om 2 x 128GB ging.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-03 19:07
767135 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 16:01:
FlyEragon schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 16:06:
[...]

Ba Dum Tss iBood epic fail nummer ontelbaar.

Die had ik ook besteld, maar achteraf bleek op zowel het ibood forum als hier dat het om 2 x 64GB te ging.
Toen maar geannnuleerd. Erg krom, want eerst had iBood juist bevestigd dat het wel om 2 x 128GB ging.
Same here. We wisten allemaal eigenlijk ook wel dat we 2x 64Gb zouden krijgen. Wat mij meer dwars zit is dat ik zat te wachten op een email met correctie en uitleg dat er een fout is gemaakt. Maar nee, ze veranderen sneaky de bestelling en leveren gewoon. Ze weten donders goed dat meer van die usb sticks 'verkocht' worden als je alsnog levert ipv de klant inlicht. Gewoon waardeloos van ibood dit, stuur dan effe een mailtje dan was het wat mij betreft prima geweest.

• nasibal
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-01-2022
De moderatoren op het forum spraken elkaar continu tegen. Wel 128GB - niet 128GB. Omdat ze de klanten verder niet ingelicht hebben, ging ik ervan uit dat ze eieren voor hun geld gekozen hadden en 2x128GB gingen leveren. Maar helaas.

767135

Ik heb die discussie gemist. Ben er steeds vanuit gegaan dat het om 128 GB ging, zoals de aanbieding was en ook op de factuur staat vermeld. Als iBood al eerder wist dat er een fout is gemaakt, dan vind ik het zeer onzurgvuldig en klantonvriendelijk van ze dat ze dit niet eerder hebben gemeld. Ik ga ervan uit dat ze gewoon leveren.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Richh
Jikan schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 22:58:
Gaan jullie ook posten wat jullie er daadwerkelijk voor gevangen hebben bij doorverkopen? :9
Dit was mijn box: Richh in "[Actie] iBOOD Hunt 6 & 7 juni 2016"

Totale opbrengst: €840
Totale winst: €710, plus nieuwe oordopjes, batterijen, tandenborstels, een paar spotjes en een nieuwe tas voor m'n moeder.

• hmartino
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-11-2022
767135 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 19:19:
Ik heb die discussie gemist. Ben er steeds vanuit gegaan dat het om 128 GB ging, zoals de aanbieding was en ook op de factuur staat vermeld. Als iBood al eerder wist dat er een fout is gemaakt, dan vind ik het zeer onzurgvuldig en klantonvriendelijk van ze dat ze dit niet eerder hebben gemeld. Ik ga ervan uit dat ze gewoon leveren.
Zijn ze niet verplicht om te leveren wat ze hebben aangeboden? En anders een vervangend product wat er op lijkt? Je bent toch overeen gekomen om 2*128GB te ontvangen. Wie weet meer over hoe dit zit?

En daarnaast is de prijs voor 2*64GB dan wel erg hoog. Ik zat zelf nog even te twijfelen om de 128GB's te kopen.

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:07
Gisteren heb ik ook 2x64 GB sticks ontvangen. Voor die prijs had ik ze niet bij ibood gekocht. Juist het feit dat het 2x128 GB zou zijn maakte die deal leuk. Heb dus maar een vraag uitgezet bij ibood wat ze er nog aan kunnen doen. Anders gaan ze gewoon terug.

• lubbertkramer
  • Laatst online: 18:29
Mocht er nog iemand LIFX WiFi multi-color led-lamp willen verkopen dan wil ik die wel overnemen, de Tweakers die dit op de ruilpagina hebben staan reageren niet |:(

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

lubbertkramer schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 19:49:
Mocht er nog iemand LIFX WiFi multi-color led-lamp willen verkopen dan wil ik die wel overnemen, de Tweakers die dit op de ruilpagina hebben staan reageren niet |:(
die van mij staat gewoon op de V&A..

blup

• lubbertkramer
Bezulba schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 19:52:
[...]

die van mij staat gewoon op de V&A..
Overheen gekeken dan zeker, ben via de ruilpagina idd gaan benaderen :) Vind 50 nog best veel voor een lamp waarvan ik er zelf ook meerdere gekocht heb tijdens de hunt voor 29 per stuk

• Richh
lubbertkramer schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 19:56:
[...]

Overheen gekeken dan zeker, ben via de ruilpagina idd gaan benaderen :) Vind 50 nog best veel voor een lamp waarvan ik er zelf ook meerdere gekocht heb tijdens de hunt voor 29 per stuk
Dan stuur je die jongen toch een DM met je bod, in plaats van het in dit topic te proberen :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

lubbertkramer schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 19:56:
[...]

je bent vrij om hem voor 70 te kopen bij een ander :)

of natuurlijk een tegenbod te doen.

blup

• Cidadao
  • Laatst online: 01-01 18:52
Twee weken verder; 450e winst, laptop van vriendin geupgrade naar een beter model, slaapkamer uitgerust met luchtbevochtiger, nieuw hobby erbij (Raspberry Pi 2 is echt zoooooo ontzettend cool) en dan staan er nog wat items te koop op marktplaats. Wow....just wow. Next time zeker weer van de partij. Doe mij die laptops maar weer dan :)

• Erkel
Ik heb uit mijn 2 boxen 3 dingen verkocht (beamer, osmo, en linksys camera) uiteindelijk 900 euro aan over gehouden. Niet slecht :)

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:25
Hier al 2 weken aan het wachten op antwoord waarom mijn box zo crap gevuld was. Totaal geen reactie, zelfs geen "stuur maar terug als je niet tevreden bent".

Mijn top-gadget was een heuse refurbished Synology DS110j, whoop whoop!

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
coyote1980 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 10:58:
Hier al 2 weken aan het wachten op antwoord waarom mijn box zo crap gevuld was. Totaal geen reactie, zelfs geen "stuur maar terug als je niet tevreden bent".

Je kunt ze ook bellen natuurlijk...

• coyote1980
TheVMaster schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 11:03:
[...]

Je kunt ze ook bellen natuurlijk...
Helemaal waar, maar bied dan gewoon geen online contactmogelijkheid als je toch niet gaat reageren.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
coyote1980 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 11:07:
[...]

Helemaal waar, maar bied dan gewoon geen online contactmogelijkheid als je toch niet gaat reageren.
Tja.....misschien hebben ze het heel erg druk...geen excuus natuurlijk...maar ik bel dan gewoon altijd even (ze hebben ook een telefoonnummer).

• lubbertkramer
Bezulba schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:40:
[...]

je bent vrij om hem voor 70 te kopen bij een ander :)

of natuurlijk een tegenbod te doen.
iBood maar getipt om ze weer in een dagdeal te stoppen voor 29 euries :9

Dat is wel heel lang, contact gehad via Twitter over weer een deal voor de LIFX lampen en contact gehad per mail/twitter over terugsturen van gekocht product tijdens de hunt (marantz nr1506) en eigenlijk steeds dezelfde dag reactie.

[Voor 50% gewijzigd door lubbertkramer op 28-06-2016 13:42]

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-03 21:59

Tsja een Box is geen garantie voor een top item!!!

Yavu Steam Profile Lanithro

• coyote1980
Lanithro schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 14:01:
[...]

Tsja een Box is geen garantie voor een top item!!!
Wat hier maar weer eens bevestigd wordt. Volgende keer ook maar 2 of 3 boxen scoren, kan ik hem makkelijker terugsturen als er zo'n flutbox geleverd wordt :)

• Busterke
  • Laatst online: 23-10-2016
Gisteren heb ook ik mijn duopack usb sticks ontvangen doch tot mijn grote verwondering kreeg ik 2 X 64 gb toegestuurd i.p.v. 128 gb
Mijn vorige bestelling was een duopack van 64 gb en kreeg 2x64gb, nu koop ik een duopack van 128gb en krijg ook 2x64gb.
Een verkoop is bindend en ibood is dan ook verplicht om het product te leveren zoals aangeboden .
Als je een auto koopt met full option en deze achteraf standaard geleverd wordt ga je hier ook niet mee akkoord.
Ik ben sinds 2009 klant bij ibood en heb meestal goede ervaringen gehad, al meer dan 250 bestellingen gedaan zonder noemenswaardige problemen.
Ik hoop dan ook dat ibood zijn verantwoordelijkheid neemt en zorgt voor een passende oplossing, retour sturen op eigen kosten en bijkomende ongemakken is voor mij geen optie, ik zou graag ontvangen wat aangeboden is en waarvoor ik correct betaald heb.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Hier waren ook nog mensen geïnteresseerd in extra LiFX lampen had ik gelezen dus maar even een cross-postje met het LiFX topic.

Want vandaag weer bij iBood voor €29,95 (+ €5,95 verzendkosten). :P

http://www.ibood.com/home...wi-fi-led-smart-lamp.html

• blackadder91
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18:03
he verdomme, ik heb nog maar 5 dagen om mijn ibood waardebon van 50 euro in te leveren en er komt niets leuks voorbij, of het is onder de 50 euro...
heeft er iemand verder ervaring met die zeuss opladers?

Acties:
  • +1Henk 'm!

767135

smallboy schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 18:48:
Gisteren heb ik ook 2x64 GB sticks ontvangen. Voor die prijs had ik ze niet bij ibood gekocht. Juist het feit dat het 2x128 GB zou zijn maakte die deal leuk. Heb dus maar een vraag uitgezet bij ibood wat ze er nog aan kunnen doen. Anders gaan ze gewoon terug.
Helaas blijkt iBood de Nederlandse wetgeving en haar klanten niet te respecteren. iBood geeft toe een fout te hebben gemaakt en kan dit ook rechtzetten, maar weigert dit te doen. De enige optie die aangeboden wordt is annulering van de koop, met de volgende argumenten:
- wij zijn slechts tussenpersoon en dus niet verantwoordelijk
- in hun systeem staat nu 64 GB in plaats van 128 GB
- er is een mail gestuurd waarin stond dat je kon annuleren (overigens niet ontvangen, en volgens degene van iBood die ik gisteren belde (want ik kreeg maar geen reactie op mijn e-mail) hadden meer mensen de mail niet gehad)

Feit blijft dat een rechtsgeldig aanbod is gedaan en hier geen sprake is van een kennelijke fout, maar een gewone fout. Volgens Nederlands recht dient iBood de afspraak dan gewoon na te komen. Niet helemaal vergelijkbaar, maar zie bijvoorbeeld: http://blog.iusmentis.com/2009/09/19/nokia-doet-een-otto/ .

Recht halen kost geld, dat heb ik er niet voor over. Ik hoop nog op een reactie. Maar wat als iBood geen thuis geeft? Consumentenbond mijn bevindingen mailen? Mijn FB-frienden waarschuwen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-03 19:07
Gewoon slecht van ibood, ik heb die mail ook nooit gezien, volgens mij kletsen ze maar wat.
Anyhow ik ga m gewoon terugsturen echt geen zin om moeite te gaan doen om mijn gelijk te halen.
Pagina: 1 ... 28 29 30 Laatste

Let op:
Geen V&A of andere handel, daar is een ruilpagina voor gemaakt.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee