Ik vind het wel kwalijk dat sommige mensen twee dozen kunnen halen terwijl anderen zoveel ellende hebben gekend (
) (edit: bij de checkout fase)

[Voor 10% gewijzigd door Jikan op 16-06-2016 23:18]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[Voor 10% gewijzigd door Jikan op 16-06-2016 23:18]
Het mag officieel ook niet en volgens mij is het ook maar een iemand gelukt. Wel benieuwd hoe hij dat gedaan heeft btw...Jikan schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 23:16:
Ik vind het wel kwalijk dat sommige mensen twee dozen kunnen halen terwijl anderen zoveel ellende hebben gekend () (edit: bij de checkout fase)
VPN gebruiken en op een fictieve naam laten leveren.TheVMaster schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 23:37:
[...]
Het mag officieel ook niet en volgens mij is het ook maar een iemand gelukt. Wel benieuwd hoe hij dat gedaan heeft btw...
Hmm..VPN is toch niet nodig, of registreren ze ook het IP adres?beats72 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 23:39:
[...]
VPN gebruiken en op een fictieve naam laten leveren.
Kwestie van een paar instellingen maar vind het ook oneerlijk dat dit gedaan wordt.
Het IP aders wordt idd geregistreerd.TheVMaster schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 23:47:
[...]
Hmm..VPN is toch niet nodig, of registreren ze ook het IP adres?
[Voor 25% gewijzigd door beats72 op 16-06-2016 23:50]
Lijkt me onwaarschijnlijk dat ze daar iets mee doen. Er zitten mensen zat op het werk....lekker lullig als je met 10 man een box zou bestellen (allemaal ander bezorgadres) via hetzelfde IP...
[Voor 36% gewijzigd door TheVMaster op 16-06-2016 23:57]
Ik heb geen 2 boxen, ik weet gewoon hoe het er ongeveer aan toe gaat als je er effectief meerder wilt. Ik vind het ook schandalig dat mensen meerdere boxen bestellen. Het is trouwens mijn eerste keer dat ik deze hunt een box binnen haalTheVMaster schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 23:55:
[...]
Oke..dan weet ik dat voor de volgende keerNee ff serieus...is best flauw eigenlijk...er zijn mensen die geen schijn van kans hebben...en jij hebt er dan twee....
Ja van mij ook.....beats72 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 23:57:
[...]
Ik heb geen 2 boxen, ik weet gewoon hoe het er ongeveer aan toe gaat als je er effectief meerder wilt. Ik vind het ook schandalig dat mensen meerdere boxen bestellen. Het is trouwens mijn eerste keer dat ik deze hunt een box binnen haal
Ik heb een aantal hunts geleden wel eens twee boxen gepost, maar dat kwam omdat een daarvan van een vriend van me was, en hij had toen geen Tweakers accountJikan schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 00:16:
Ik zag hier volgens mij twee mensen hier die de inhoud van hun twee boxen hadden gepost. Ik was er tijdens hunt maar mee gestaakt omdat ik het geld ergens anders aan ging spenderen (2TB HDD) maar goed, beetje jammer
Jikan schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 00:16:
Ik zag hier volgens mij twee mensen hier die de inhoud van hun twee boxen hadden gepost. Ik was er tijdens hunt maar mee gestaakt omdat ik het geld ergens anders aan ging spenderen (2TB HDD) maar goed, beetje jammer
Ik heb inderdaad 2 boxen gekregen, echter ben ik daar niet bewust mee bezig geweest om dat voor elkaar te krijgen. Heb ook geen trucs gebruikt als VPN, meerdere accounts of verschillende verzend adressen.Glasya schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 00:34:
Dat klopt, en dan ook nog in beide dozen een Acer projector van € 800,- ... dat ene artikel alleen is qua winkelwaarde al mijn hele box waard, en dan nog alle overige dingen erbij, maarja... shit happens.
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
blup
PVOutput: https://pvoutput.org/list.jsp?sid=96760
Hahaha dat is best slim. Ik denk dat ik een dagje op Schiphol ga staan bij ArrivalsBobV schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:52:
Zo, heb die drie suffe EU-UK adapters verkocht aan een van de internationale mensen op de universiteitscampus hier. €2 in de pocket, yeah
Gun t je van harte. Vind het heel eerlijk gezegd een beetje jaloerse jongetjes gedrag...Erkel schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:50:
[...]
[...]
Ik heb inderdaad 2 boxen gekregen, echter ben ik daar niet bewust mee bezig geweest om dat voor elkaar te krijgen. Heb ook geen trucs gebruikt als VPN, meerdere accounts of verschillende verzend adressen.
Ik snap wel dat het frustrerend is dat iemand 2 boxen krijgt en dat het allebei nog mooie boxen zijn ook terwijl sommige mensen geen of een mindere box hebben. Maar iBood heeft gewoon de tweede box niet geannuleerd, moet ik m dan terug sturen omdat het niet eerlijk is voor de rest?
Het is je wel gegund...blijkbaar checked iBood het ook niet echt....ik had gehoord dat het niet mocht en dat beide boxen mogelijk geannuleerd zouden worden.....jij hebt gewoon mazzel!Erkel schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:50:
[...]
[...]
Ik heb inderdaad 2 boxen gekregen, echter ben ik daar niet bewust mee bezig geweest om dat voor elkaar te krijgen. Heb ook geen trucs gebruikt als VPN, meerdere accounts of verschillende verzend adressen.
Ik snap wel dat het frustrerend is dat iemand 2 boxen krijgt en dat het allebei nog mooie boxen zijn ook terwijl sommige mensen geen of een mindere box hebben. Maar iBood heeft gewoon de tweede box niet geannuleerd, moet ik m dan terug sturen omdat het niet eerlijk is voor de rest?
Natuurlijk niet....ben jij gek!Wouter Lucassen schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:14:
[...]
Gun t je van harte. Vind het heel eerlijk gezegd een beetje jaloerse jongetjes gedrag...alsof de klagende heren zonder blikken of blozen een tweede box terug hadden gestuurd. Ik vraag het me af.
[Voor 18% gewijzigd door TheVMaster op 17-06-2016 14:22]
Ik heb niks gehoord over het annuleren van beide boxen maar ging er wel van uit dat ibood gewoon een lijst zou uitdraaien van alle accounts met meerdere boxen, en daarvan alle dubbele zou annuleren. Blijkbaar hebben ze dat niet gedaan.TheVMaster schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 14:21:
[...]
Het is je wel gegund...blijkbaar checked iBood het ook niet echt....ik had gehoord dat het niet mocht en dat beide boxen mogelijk geannuleerd zouden worden.....jij hebt gewoon mazzel!
[...]
Natuurlijk niet....ben jij gek!
Zeg maar nee, dan krijg je er...?Erkel schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 14:24:
[...]
Ik heb niks gehoord over het annuleren van beide boxen maar ging er wel van uit dat ibood gewoon een lijst zou uitdraaien van alle accounts met meerdere boxen, en daarvan alle dubbele zou annuleren. Blijkbaar hebben ze dat niet gedaan.
[Voor 3% gewijzigd door Frozen op 17-06-2016 14:39]
[Voor 96% gewijzigd door Perkouw op 17-06-2016 16:58]
Anoniem: 694490
Signature
PVOutput: https://pvoutput.org/list.jsp?sid=96760
Ibood: Namaak product geleverd (Apple, update december 2015)Wouter Lucassen schreef op zondag 19 juni 2016 @ 23:36:
Net even de lightning kabeltjes van de iboodbox geïnspecteerd en... Ze zijn hartstikke fake. Goede fakes, maar fakes. Kwamen in een officieel "Apple doosje". Vind het werkelijk schandalig eigenlijk. Hoewel die kabeltjes mij weinig kunnen bommen verkoopt iBood wel degelijk nep spul en doet t voorkomen alsof het echt Apple spul is. Je moet overigens wel verdomd goed kijken. Je ziet t wel direct aan de dikte van het kabeltje.
39
Van de 4 Apple accessoires 4/4 fake. Oordopjes fake en 3x fake lightning.Fietsbel schreef op zondag 19 juni 2016 @ 23:38:
[...]
Ibood: Namaak product geleverd (Apple, update december 2015)
Keer op keer verkopen ze namaak spullen.
Een kleine update...Naom208 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:31:
Mehh... Ibood gebeld. Er hoort een sticker op te zitten, maar die zat er dus niet.
Wat ze eigenlijk zeiden: Je mag hem terugdoen dan krijg je geld terug, maar verder niet. Ook konden ze me niet vertellen wat ik dan anders had moeten doen, aangezien het niet echt mijn schuld is dat die sticker er niet meer opzit. Iemand tips?
Overigens wist hij wel te vertellen dat ze geen lijst bijhouden van wat er in de verschillende boxen zit![]()
Je hoefde de doos niet terug te sturen? Das wel erg netjes. Ik hoop dat de rest van je doos nog een beetje goed was dan.Naom208 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 19:42:
[...]
Een kleine update...
Ik had geen sealsticker op mijn box, en het leek erop of er wat uit was. De eerste keer bellen naar Ibood leverde niet veel soeps op. Echter, de tweede keer dat ik belde kreeg ik een erg vriendelijke medewerkster aan de telefoon die me beloofde het de volgende dag uit te zoeken. Of ik foto's van de dichte doos ( en dus zonder sticker) + foto's van de inhoud wilde sturen.
Ik hoorde niets, maar naar een paar keer te hebben gebeld komt morgen mijn toevoeging op mijn box!
Een Pebble smartwatch time steel (t.w.v. €250).
Ik kan niet anders zeggen dat ik dit zeer netjes van Ibood vind!
[Voor 3% gewijzigd door Mitchell op 21-06-2016 15:05]
Signature
Maar wie zegt dat de bezorger de boosdoener was in dit geval? Voor hetzelfde geld is het al veel eerder in het proces misgegaan.Mitch377 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:05:
Ik zou trouwens een klacht indienen bij PostNL over de persoon die dit pakketje heeft bezorgd. Aanklagen die kerel en hopen dat hij ontslagen wordt. Dit soort gedrag kan namelijk echt niet.
Daarom moet je ze ook eerst doorknippen, voordat je ze terugstuurt. Je ziet wat er nu mee gebeurd.Fietsbel schreef op zondag 19 juni 2016 @ 23:38:
[...]
Ibood: Namaak product geleverd (Apple, update december 2015)
Keer op keer verkopen ze namaak spullen.
[Voor 87% gewijzigd door Perkouw op 21-06-2016 17:50]
767135
Ba Dum Tss iBood epic fail nummer ontelbaar.767135 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 16:01:
Iemand de Duopack SanDisk 128GB Ultra Fit USB 3.0 Stick al ontvangen? Ik ook niet, want wat heb ik vandaag geleverd gekregen: Duopack SanDisk 64GB Ultra Fit USB 3.0 Stick. Dus twee sticks van 64GB in plaats van twee sticks van 128 GB. Neem aan dat het een foutje van iBood is en dat dit snel hersteld wordt. Of zijn er hier meer bij wie de zelfde fout is gemaakt?
767135 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 16:01:
Iemand de Duopack SanDisk 128GB Ultra Fit USB 3.0 Stick al ontvangen? Ik ook niet, want wat heb ik vandaag geleverd gekregen: Duopack SanDisk 64GB Ultra Fit USB 3.0 Stick. Dus twee sticks van 64GB in plaats van twee sticks van 128 GB. Neem aan dat het een foutje van iBood is en dat dit snel hersteld wordt. Of zijn er hier meer bij wie de zelfde fout is gemaakt?
Same here. We wisten allemaal eigenlijk ook wel dat we 2x 64Gb zouden krijgen. Wat mij meer dwars zit is dat ik zat te wachten op een email met correctie en uitleg dat er een fout is gemaakt. Maar nee, ze veranderen sneaky de bestelling en leveren gewoon. Ze weten donders goed dat meer van die usb sticks 'verkocht' worden als je alsnog levert ipv de klant inlicht. Gewoon waardeloos van ibood dit, stuur dan effe een mailtje dan was het wat mij betreft prima geweest.FlyEragon schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 16:06:
[...]
Ba Dum Tss iBood epic fail nummer ontelbaar.
Die had ik ook besteld, maar achteraf bleek op zowel het ibood forum als hier dat het om 2 x 64GB te ging.
Toen maar geannnuleerd. Erg krom, want eerst had iBood juist bevestigd dat het wel om 2 x 128GB ging.
767135
Dit was mijn box: Richh in "[Actie] iBOOD Hunt 6 & 7 juni 2016"Jikan schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 22:58:
Gaan jullie ook posten wat jullie er daadwerkelijk voor gevangen hebben bij doorverkopen?
Zijn ze niet verplicht om te leveren wat ze hebben aangeboden? En anders een vervangend product wat er op lijkt? Je bent toch overeen gekomen om 2*128GB te ontvangen. Wie weet meer over hoe dit zit?767135 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 19:19:
Ik heb die discussie gemist. Ben er steeds vanuit gegaan dat het om 128 GB ging, zoals de aanbieding was en ook op de factuur staat vermeld. Als iBood al eerder wist dat er een fout is gemaakt, dan vind ik het zeer onzurgvuldig en klantonvriendelijk van ze dat ze dit niet eerder hebben gemeld. Ik ga ervan uit dat ze gewoon leveren.
die van mij staat gewoon op de V&A..lubbertkramer schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 19:49:
Mocht er nog iemand LIFX WiFi multi-color led-lamp willen verkopen dan wil ik die wel overnemen, de Tweakers die dit op de ruilpagina hebben staan reageren niet
blup
Overheen gekeken dan zeker, ben via de ruilpagina idd gaan benaderen
Dan stuur je die jongen toch een DM met je bod, in plaats van het in dit topic te proberenlubbertkramer schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 19:56:
[...]
Overheen gekeken dan zeker, ben via de ruilpagina idd gaan benaderenVind 50 nog best veel voor een lamp waarvan ik er zelf ook meerdere gekocht heb tijdens de hunt voor 29 per stuk
je bent vrij om hem voor 70 te kopen bij een anderlubbertkramer schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 19:56:
[...]
Overheen gekeken dan zeker, ben via de ruilpagina idd gaan benaderenVind 50 nog best veel voor een lamp waarvan ik er zelf ook meerdere gekocht heb tijdens de hunt voor 29 per stuk
blup
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Je kunt ze ook bellen natuurlijk...coyote1980 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 10:58:
Hier al 2 weken aan het wachten op antwoord waarom mijn box zo crap gevuld was. Totaal geen reactie, zelfs geen "stuur maar terug als je niet tevreden bent".
Mijn top-gadget was een heuse refurbished Synology DS110j, whoop whoop!
Helemaal waar, maar bied dan gewoon geen online contactmogelijkheid als je toch niet gaat reageren.
Tja.....misschien hebben ze het heel erg druk...geen excuus natuurlijk...maar ik bel dan gewoon altijd even (ze hebben ook een telefoonnummer).coyote1980 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 11:07:
[...]
Helemaal waar, maar bied dan gewoon geen online contactmogelijkheid als je toch niet gaat reageren.
iBood maar getipt om ze weer in een dagdeal te stoppen voor 29 euriesBezulba schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:40:
[...]
je bent vrij om hem voor 70 te kopen bij een ander
of natuurlijk een tegenbod te doen.
Dat is wel heel lang, contact gehad via Twitter over weer een deal voor de LIFX lampen en contact gehad per mail/twitter over terugsturen van gekocht product tijdens de hunt (marantz nr1506) en eigenlijk steeds dezelfde dag reactie.coyote1980 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 10:58:
Hier al 2 weken aan het wachten op antwoord waarom mijn box zo crap gevuld was. Totaal geen reactie, zelfs geen "stuur maar terug als je niet tevreden bent".
[Voor 50% gewijzigd door lubbertkramer op 28-06-2016 13:42]
Tsja een Box is geen garantie voor een top item!!!coyote1980 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 10:58:
Wat hier maar weer eens bevestigd wordt. Volgende keer ook maar 2 of 3 boxen scoren, kan ik hem makkelijker terugsturen als er zo'n flutbox geleverd wordtLanithro schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 14:01:
[...]
Tsja een Box is geen garantie voor een top item!!!
767135
Helaas blijkt iBood de Nederlandse wetgeving en haar klanten niet te respecteren. iBood geeft toe een fout te hebben gemaakt en kan dit ook rechtzetten, maar weigert dit te doen. De enige optie die aangeboden wordt is annulering van de koop, met de volgende argumenten:smallboy schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 18:48:
Gisteren heb ik ook 2x64 GB sticks ontvangen. Voor die prijs had ik ze niet bij ibood gekocht. Juist het feit dat het 2x128 GB zou zijn maakte die deal leuk. Heb dus maar een vraag uitgezet bij ibood wat ze er nog aan kunnen doen. Anders gaan ze gewoon terug.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details