Zenith hebben ze daar niet lieverd, zijn iets te duurRev! schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:27:
[...]
Watch2day.nl is een goede site voor jou(al is die zenith een stuk mooier dan die Diesel imo)
Waarom ik de Moto heb weggedaan? Vond het gewoon niks, te beperkt en te snel leeg. Misschien over een paar jaar.
Zie het inderdaad, dacht het het weer zon CCCP clone ding wasViper® schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:28:
[...]
Zenith hebben ze daar niet lieverd, zijn iets te duur
Iemand ervaring met die brabantia pannen? Heb een duoset besteld, aangezien ik toevallig nieuwe koekepannen nodig heb. Keramisch is niets voor mij
Eg wel!!Viper® schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:28:
[...]
Zenith hebben ze daar niet lieverd, zijn iets te duur
Bestel je toch een, een op een uit china
een audemars piguet of hublot,
zijn zo goed, je ziet niet eens dat ze naagemaakt zijn
gaat toch geen 7K aan een horloge uitgeven
Pfff waar blijven de stofzuigrobots (en met name de Neato Botvac Connected)
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
http://www.graceful-watch...69.469-01.C490-49233.htmlNinaomi schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:34:
[...]
Bestel je toch een, een op een uit china
een audemars piguet of hublot,
zijn zo goed, je ziet niet eens dat ze naagemaakt zijn
gaat toch geen 7K aan een horloge uitgeven
249 dollar maar.
De vraag is of je hem ooit krijgt natuurlijk
Die StarWars speaker blijkt wel gaaf te zijn. Vriend van mij gekocht, maandje geleden bij iBOOD (SW freak) en heel erg blij mee. Komt goed geluid uit. - natuurlijk wel de Millennium Falcon.
Ik ken nog 2 andere sites, moet ik thuis ff kijken,Viper® schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:38:
[...]
http://www.graceful-watch...69.469-01.C490-49233.html
249 dollar maar.
De vraag is of je hem ooit krijgt natuurlijk
300 dollar heb je echt een zieke, en is direct van een verkoper uit china,
dit is pas een horloge http://www.urwerk.com/en/...llection-ur-210-c3-p8.php
Tondeuse besteld, 49 hunt en 109 euro bij bol.com (en ik ben kalende dus vandaar
)
[ Voor 7% gewijzigd door tym87 op 07-06-2016 14:43 ]
AMD Ryzen 5600 - MSI B350 Gaming Pro Carbon - Gskill DDR4 32GB @ 3200Mhz - Sapphire Radeon 380X 4GB - Samsung Evo 960 NVMe 250GB SSD - Sandisk Ultra II 960 GB SSD - Bitfenix Whisper 550W - Fractal Design Define C
Ninaomi schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:42:
deze heb ik maar dan helemaal van staal
[afbeelding]

ff fix
edit to late
op die grootte zou ik wel een 4 k monitor willen
Op zo'n grootte zou je toch minstens 2560px verwachten.finzy schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:45:
Zo das een nette monitor voor dat geld!
jij houd wel van spelletjes spelenHetGezegde schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:49:
Leuke spelletjes?
Gone
Ja vind dat wel leuk. Eens wat andere hersenactiviteit dan TV, film en PC.
[ Voor 96% gewijzigd door HetGezegde op 07-06-2016 14:50 ]
256GB voor 30 euri is niet veel? Of ligt dat aan mij.
[ Voor 24% gewijzigd door matroosoft op 07-06-2016 14:52 ]
256Gb in 1 stick, dat hebben we nodig.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Goed dat je het zegt. Niet eens gezien. Onlangs hier op Tweakers V&A voor 25 euro ééntje gekocht van 128GB voor m'n FreeNAS.Zspirit schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:51:
ja maar nu duo pack!
de JSF's zijn net voorbij Enschede gekomen.
kan je deze ook gebruiken om je pi mee te starten, of is daar de sd echt voor nodig?
http://computertotaal.nl/...arten-vanaf-een-usb-stickHomePlayer schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:53:
kan je deze ook gebruiken om je pi mee te starten, of is daar de sd echt voor nodig?
Staat weer een linkje naar de forums van Pi, daar wordt duidelijk vermeld dat het niet mogelijk is vanaf USB te starten.
[ Voor 16% gewijzigd door Hegeman op 07-06-2016 14:55 ]
Ik kan m niet bestellen? hij knalt er steeds uit
CTRL + F5 voor hardrefresh. Of even in incognito modus.Zspirit schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:54:
Ik kan m niet bestellen? hij knalt er steeds uit
Nette prijs die duopack maar wat een kleine k*dt sticks zijn het, raak je geheid kwijt
Er zit er zo eentje van 32GB al een tijd in onze auto radio onder een klepje. daar zijn ze ideaal voor. Lekker laten zitten en niet meer naar omkijken.
Oh dat zijn die dingen die zo mega heet worden. Heb ze zelf ook
USB sticks besteld!
Ben benieuwd wat ik nu ga krijgen.
Las dat ook op Amazon ja. Vanwege die reden weer het winkelmandje leeg gemaakt. Vragen om problemenTommyGun schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:56:
Oh dat zijn die dingen die zo mega heet worden. Heb ze zelf ook
Nickname does not reflect reality
Ja de snelheid kakt ook in door de hitte. Niet echt een aanrader nee.Brad Pitt schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:56:
[...]
Las dat ook op Amazon ja. Vanwege die reden weer het winkelmandje leeg gemaakt. Vragen om problemen
uhm.. 2 usb sticks van SanDisk van 128GB per stuk? En een factuur en een doosje waar ze inzitten?Zspirit schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:56:
USB sticks besteld!
Af en toe er wel uithalen om je collectie te updaten natuurlijkArunia schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:55:
Er zit er zo eentje van 32GB al een tijd in onze auto radio onder een klepje. daar zijn ze ideaal voor. Lekker laten zitten en niet meer naar omkijken.
-
TommyGun schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:57:
[...]
Ja de snelheid kakt ook in door de hitte. Niet echt een aanrader nee.
* Viper® klikt op annuleren
In bed ook altijd last van...TommyGun schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:57:
[...]
Ja de snelheid kakt ook in door de hitte. Niet echt een aanrader nee.
Mod reageer dop t ibood forum dat het 1x 128 is maar daar gaat iedereen nu tegen in uiteraardHetGezegde schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:57:
[...]
uhm.. 2 usb sticks van SanDisk van 128GB per stuk? En een factuur en een doosje waar ze inzitten?
Sorry
Uiteraard. Hoor mijn vrouw nu al klagen dat er te weinig interessants op staat...Edd schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:57:
[...]
Af en toe er wel uithalen om je collectie te updaten natuurlijk
Serieus? Staat toch mooi DUO pack hoor. Haha sukkels. Dat wordt een massale annulatie (is dat een woord?)Zspirit schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:59:
[...]
Mod reageer dop t ibood forum dat het 1x 128 is maar daar gaat iedereen nu tegen in uiteraard
Ja.HetGezegde schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:59:
Dat wordt een massale annulatie (is dat een woord?)
[ Voor 5% gewijzigd door Brad Pitt op 07-06-2016 15:01 ]
Haha, wat een sukkels idd.Zspirit schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:59:
[...]
Mod reageer dop t ibood forum dat het 1x 128 is maar daar gaat iedereen nu tegen in uiteraard
Ik vond de omschrijvingstekst ook al dubieus. Had het idee dat het 2x 64 GB was, maar 1x 128 kan ook natuurlijk.HetGezegde schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:59:
[...]
Serieus? Staat toch mooi DUO pack hoor. Haha sukkels. Dat wordt een massale annulatie (is dat een woord?)
*annulering check*
Voor eentje is het totaal geen Hunt-aanbieding, dus dat zou een absurde faal zijn. Maar ja, iBood.matroosoft schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:00:
Haha, wat een sukkels idd.Ik vond het al goedkoop
Blijkbaar toch 2x128GB? Maar dan nog; troep....
Wilde die SanDisk USB stickjes aanklikken om de omschrijving nog eens terug te zien, maar is weggehaald
Die mod zegt nu:
Mijn fout, je ontvangt inderdaad een Duopack 128GB usbsticks.
Sorry voor de extra verwarring.
"Duopack SanDisk 128GB Ultra Fit USB 3.0 StickHetGezegde schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:02:
Wilde die SanDisk USB stickjes aanklikken om de omschrijving nog eens terug te zien, maar is weggehaald
Extra geheugen is goed, vooral als het goedkoop en van een A-merk is. Dus grijp nu je kans om 128GB te scoren, want deze Sandisk Ultra Fit USB 3.0 sticks gaan voor een vriendenprijs de deur uit! Ze zijn USB 3.0 en USB 2.0 compatibel en lekker snel dus. Kom ze maar "halen", want je bent gek als je ze laat liggen!
Merk: Sandisk
Type: Ultra Fit Flash Drive 128 GB, USB 3.0 (SDCZ43-128G-G46) - Duopack
Kleur: Zilver
Garantie: 2 jaar"
[ Voor 9% gewijzigd door Brad Pitt op 07-06-2016 15:04 ]
Da's zonde. Het blijkt toch om 2x 128GB te gaan.Suicyder schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:01:
[...]
Ik vond de omschrijvingstekst ook al dubieus. Had het idee dat het 2x 64 GB was, maar 1x 128 kan ook natuurlijk.
*annulering check*
Zspirit: http://nl-nl.forum.ibood....t-page-44/#comment-726507
Dus een duopack. Heb meteen ff gefavorite... Iemand zich nog geroepen om er een screenshot van te maken en te posten? Just in case?
Bij twijfel gewoon bestellen
zo ook eens Philips lampjes besteld. Was altijd een duopack, maar de prijs was de helft lager dan bij de andere keren. Ook prima gekregen toen
Dus een duopack. Heb meteen ff gefavorite... Iemand zich nog geroepen om er een screenshot van te maken en te posten? Just in case?
Bij twijfel gewoon bestellen
[ Voor 27% gewijzigd door Waah op 07-06-2016 15:05 ]
2x 128GB @ 114 graden @ 11MB/sec = Ben Hur era = auto-skip.HetGezegde schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:04:
Da's zonde. Het blijkt toch om 2x 128GB te gaan.
Zo zie je maar weer, eerst bestellen en dan kijken. Annuleren kan altijd nog.HetGezegde schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:04:
[...]
Da's zonde. Het blijkt toch om 2x 128GB te gaan.
Nice, ja in mijn email bevestiging staat t ook.Waah schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:04:
Zspirit: http://nl-nl.forum.ibood....t-page-44/#comment-726507
Was sowieso ene fout maar denk dat ze het wel gaan leveren.
Ach ideaal voor op vakantie om een backup van de foto's te maken. Kan mooi snachts, en neemt weinig ruimte in.Brad Pitt schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:04:
[...]
2x 128GB @ 114 graden @ 11MB/sec = Ben Hur era = auto-skip.
Lees de Amazon reviews. Na extreme hitte vaak transfer onbreking. Zou deze nog niet gratis willen. YMMV!Waah schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:05:
Ach ideaal voor op vakantie om een backup van de foto's te maken. Kan mooi snachts, en neemt weinig ruimte in.
Ik ga ook niet op zomervakantie dit jaar. Wel hopelijk 2x (minimaal) op wintersport.Viper® schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:05:
Ach tegen de tijd dat je die USB sticks binnen hebt is het allang weer mid winter
Dus ik kan ze gewoon koelen in de sneeuw
You must be fun at partiesBrad Pitt schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:06:
[...]
Lees de Amazon reviews. Na extreme hitte vaak transfer onbreking. Zou deze nog niet gratis willen. YMMV!
* doet verlengkabel aan USB door raam naar buiten, slepend door sneeuw tijdens rijden doet *Waah schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:06:
[...]
Ik ga ook niet op zomervakantie dit jaar. Wel hopelijk 2x (minimaal) op wintersport.
Dus ik kan ze gewoon koelen in de sneeuw
Waah schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:04:
[ Voor 5% gewijzigd door Eärendil op 07-06-2016 15:08 ]
Op parties waar je je vakantie foto's wil laten zien maar die er blijkbaar helaas niet op staan? Ja, klopt.
Jemig, dit is echt wel achterin het magazijn gevonden, zeg. Een kromme soundbar? Gaan ze zometeen ook nog een verbogen TV erin gooien?
Past mooi onder de curved tvSQB schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:09:
Jemig, dit is echt wel achterin het magazijn gevonden, zeg. Een kromme soundbar? Gaan ze zometeen ook nog een verbogen TV erin gooien?
Top! bedoelde eigenlijk alleen de reactie van de Mod
http://technogog.com/revi...28gb-usb-3-0-flash-drive/Brad Pitt schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:08:
[...]
Op parties waar je je vakantie foto's wil laten zien maar die er blijkbaar helaas niet op staan? Ja, klopt.
Als je in 1 keer de volle 128 Gb volzet zal die wel warm worden.As a side note though you won’t be using the drive like I’m using it. I run each test five times to make sure the results are the same so that’s a lot of use on the drive in a short span of time and this will cause the drive to heat up obviously. During normal usage the drive should not heat up that much, I least I wouldn’t expect it to and it didn’t for me.
Denk dat het wel meevalt als je hem gewoon gebruikt voor wat simpele opslag.
Pff, met alleen die snijplank kan ik ook wel een ei splitsen hoor (a)
Nope, de hitte is meteen aanwezig op het moment dat 'even' de volle snelheid gevraagd wordt.Viper® schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:11:
[...]
http://technogog.com/revi...28gb-usb-3-0-flash-drive/
[...]
Als je in 1 keer de volle 128 Gb volzet zal die wel warm worden.
Denk dat het wel meevalt als je hem gewoon gebruikt voor wat simpele opslag.
Vanaf een GB of 40 begint de complete misère maar whatever ook. Ideale sticks voor de baby/bruiloft foto's!
Ah, nog erger dus! Nou ja, prikken in een USB2 slot helpt misschien. Snelheid is toch irrelevantTommyGun schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:12:
Nope, de hitte is meteen van toepassing op het moment dat 'even' de volle snelheid gevraagd wordt.
[ Voor 63% gewijzigd door Brad Pitt op 07-06-2016 15:13 ]
Daar tweaken we toch gewoon een oplossing op?TommyGun schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:12:
[...]
Nope, de hitte is meteen van toepassing op het moment dat 'even' de volle snelheid gevraagd wordt.
Mooi gezicht, zo'n CPU fan op je USB-stickie @ middenconsole van je autoWaah schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:14:
[...]
Daar tweaken we toch gewoon een oplossing op?
[afbeelding]
Of prop deze ernaast in een vrije poort:
Niet doen! Dat is slecht voor mijn hardNinaomi schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:15:
boxxxxxxxx
De hooge bloeddruk veranderd t's in d's!
Niet naar dt's?Toettoetdaan schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:19:
[...]
De hooge bloeddruk veranderd t's in d's!
deze is wel voor de xbone hoorClavis schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:20:
Pff, geen guitar hero live voor de XBOne
bij mij staat er het is erg druk bij betalings processsfinzy schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:20:
jezus die oordopjes gingen hard.. helaas net gemist
en opeens uitverkocht
Yes. JSF's gespot. Recht over m'n huis heen. Waaw. Adrenaline.
welke stad/dorp?
HetGezegde schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:22:
Viva la Netherlands!
Arnhem/Nijmegen? Hij kwam hier net over het kantoor heenHetGezegde schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:22:
ik moet over een paar minuten gaan en nog steeds geen chique receiver
van € 4,99 voor € 3,29 (+ 5,95)
Juuist...
Juuist...
de hunt gaat wel heeeel erg snel nu
lekker de vaart erin
lekker de vaart erin
Ik heb het idee dat ik naar de site van een huishoudbeurs ofzo zit te kijken...
sorry wat zij je?Ninaomi schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:24:
de hunt gaat wel heeeel erg snel nu
lekker de vaart erin
Ik zag hem net ook boven ApeldoornToettoetdaan schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:24:
[...]
Arnhem/Nijmegen? Hij kwam hier net over het kantoor heen
Airco? Warmtepomp? Inbedrijfstelling?! DM! | KremersTechSolutions.nl
Let op:
Geen V&A of andere handel, daar is een ruilpagina voor gemaakt.
Geen V&A of andere handel, daar is een ruilpagina voor gemaakt.