Hulst: Zeeuwsch-Vlaanderen.
http://nl-nl.forum.ibood....t-page-47/#comment-726571
ze weten het niet meer bij iBOOD
ze weten het niet meer bij iBOOD
The fuck, ik wou die pan bestellen. Meteen uitverkocht?

Geen Poiesz in de buurt? kan je pannen "sparen" en die pannen zijn ook ergg goed.Valandin schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:36:
The fuck, ik wou die pan bestellen. Meteen uitverkocht?
Ik denk dat je een ander vliegtuig gezien hebt aangezien ze nu pas over Breda vliegen
Zo hé, die oorbellen waren snel uitverkocht.. Dacht leuk cadeautje voor vrouwlief..
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Ze vliegen ook extra langzaam hePelkie schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:39:
[...]
Ik denk dat je een ander vliegtuig gezien hebt aangezien ze nu pas over Breda vliegen
Weet je hoe snel die zijn? En zoveel F-xx vliegtuigen vliegen er op dit moment niet laag over Nederland met lage snelheid, met z'n tweeen. Hulst ligt maar op 1.5 uur rijden van Breda, dus in een 20 minuten kunnen die echt wel al daar zijnPelkie schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:39:
[...]
- edit -
Je bedoelde dat ze juist traag waren xD
iBOOD: Waauw. Een powerlineR!
[ Voor 6% gewijzigd door HetGezegde op 07-06-2016 15:41 ]
Klopt maar aangezien Hulst na Breda op de "route" ligt. Het dichtste bij dat ze bij Hulst komen is Woensdrecht.Waah schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:39:
[...]
Ze vliegen ook extra langzaam hedat was het hele idee.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
ik verwacht zo een boxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Nog nóóit van gehoord. Zit er kennelijk eentje op 15km afstand..Waah schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:37:
[...]
Geen Poiesz in de buurt? kan je pannen "sparen" en die pannen zijn ook ergg goed.
Heb nu gewoon pannen van de ikea, elk jaar weggooien en een nieuw setje kopen.
Dan waren het vast de Russen..Pelkie schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:41:
[...]
Klopt maar aangezien Hulst na Breda op de "route" ligt. Het dichtste bij dat ze bij Hulst komen is Woensdrecht.
met Jelly Beans!!!Ninaomi schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:41:
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
xBox?Ninaomi schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:41:
Pelkie schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:41:
Klopt maar aangezien Hulst na Breda op de "route" ligt. Het dichtste bij dat ze bij Hulst komen is Woensdrecht.

Klik voor groter
[ Voor 25% gewijzigd door Nnoitra op 07-06-2016 15:44 ]
Sarcasm is my superpower! What's yours?
https://www.poiesz-supermarkten.nl/fisslerValandin schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:41:
[...]
Nog nóóit van gehoord. Zit er kennelijk eentje op 15km afstand..
Heb nu gewoon pannen van de ikea, elk jaar weggooien en een nieuw setje kopen.
Geen slechte pannen
????alki schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:46:
Mooie Fly By net op Maastricht airport
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Gaaf ding, kwam zo'n 10 minuten geleden over Veldhoven.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
ow nu zie ik t.. gemistTommyGun schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:48:
Gaaf ding, kwam zo'n 10 minuten geleden over Veldhoven.
Zojuist ook Breda gepasseerd.
Mooi kunnen volgen omdat ie rond de luchtmacht toren een rondje moest doen
Mooi kunnen volgen omdat ie rond de luchtmacht toren een rondje moest doen
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Waar halen ze in godsnaam de "€ 69,95" vandaan dan? Zo duur is die starter pack nooit geweest toch.
gewoon van youtube geplukt.. ik heb t niet eens meegekregen.. t is dat ik t hier nu zie
prachtig.. zijn geld meer dan waard

It's OK if you disagree with me, I can't force you to be right..
Godsamme ze willen die 2x128gb nu weer niet leveren, wordt dus 2x64gb. Zit er serieus over na te denken om er een topic voor te maken om alsnog het "recht" te laten zegevieren.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Cancel die meuk toch.Waah schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:52:
Godsamme ze willen die 2x128gb nu weer niet leveren, wordt dus 2x64gb. Zit er serieus over na te denken om er een topic voor te maken om alsnog het "recht" te laten zegevieren.
ja.. dat ze die miljoenen ergens anders in gestopt hadden..

Doel je op die USB sticks of de JSF? Of misschien zelfs beide?
Neh. Zal wel meevallen. Ze zeggen dat het steeds foutjes waren, maar volgens de EU wetgeving mag dat niet eens.EValentino schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:53:
Zijn waarschijnlijk toch fake iBood kennende...
Heroes of the Storm. Die verzendkosten maakt het toch wat minder interessant.
Principekwestie
en annuleren is lastig als die niet in je account staat, maar wel een bestelbevestiging hebt. Plus je kan waarschijnlijk weer weken fluiten naar je geld. Net als met de galaxy S6 die na 2 dagen al uitgeleverd zou worden (13 mei) en nu al op 10 juni staat

USBSuicyder schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:53:
[...]
Doel je op die USB sticks of de JSF? Of misschien zelfs beide?![]()
Tis dit keer maar 2,95Arunia schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:54:
Heroes of the Storm. Die verzendkosten maakt het toch wat minder interessant.
En nog verzendkosten durven rekenen ookValandin schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:51:
Waar halen ze in godsnaam de "€ 69,95" vandaan dan? Zo duur is die starter pack nooit geweest toch.

Weet ik, maar dan wordt het weer meer dan 10 euro en dat vind ik weer teveel.
iBOOD laat je kiezen in deze deal! Ga voor 2 éénpersoons dekbedden van 140x200 cm of 1 tweepersoons dekbed van 240x220 cm.

Lekker duur weer, Bij de Aldi hebben ze nu ook een zomerdekbed van bamboe in 220x240 voor 30 euro...
Zou het dit keer wel echt een duopack van die formaten zijn, of toch in totaal 140x200 cm, dus 2x 70x200 of 2x 140x100 ?BaZnGaNL schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:57:
iBOOD laat je kiezen in deze deal! Ga voor 2 éénpersoons dekbedden van 140x200 cm of 1 tweepersoons dekbed van 240x220 cm.

Jamaar da's gene bamboe wanne...Rev! schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:57:
Lekker duur weer, Bij de Aldi hebben ze nu ook een zomerdekbed van bamboe in 220x240 voor 30 euro...
... Je hébt soms van die dagen ...
wie had die messenset nodig? Dit is best een goede.
Die van de Aldi waarschijnlijk niet bedoelde ik...
Toch even klikken, maar doe het maar niet, bestek wat niet uit 1 deel bestaat gaat bij mij nooit zo heel lang meeLanithro schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:00:
wie had die messenset nodig? Dit is best een goede.
Ja hoor, een sneeuwschuiver met 25+ graden...
Niks mis mee toch? Een airco koop je ook in de wintersleezball schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:02:
je koopt je kerstboom ook altijd net na kerst als je goedkoop uit wil zijn.. of t slim issleezball schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:02:
True that...TommyGun schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:02:
[...]
Niks mis mee toch? Een airco koop je ook in de winter
Dan maar hopen dat er een Sabatier messenset voorbij komt.Suicyder schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:02:
[...]
Toch even klikken, maar doe het maar niet, bestek wat niet uit 1 deel bestaat gaat bij mij nooit zo heel lang mee
Mag hopen dat je alleen kunstbomen haalt, anders is het maar een kale boel met kerstspartacusNLD schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:02:
[...]
je koopt je kerstboom ook altijd net na kerst als je goedkoop uit wil zijn.. of t slim is
Werkt ook goed om schoonmoeder buiten te houden...sleezball schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:02:
Suicyder schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:03:
[...]
Mag hopen dat je alleen kunstbomen haalt, anders is het maar een kale boel met kerst

Die heb ik en zijn zeker nice! moet ze wel nodig weer eens slijpen (na 2 jaar)Lanithro schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:03:
[...]
Dan maar hopen dat er een Sabatier messenset voorbij komt.
Om de prijzen maar niet scherp te hoeven doen komen ze maar met veel messen tijdens deze hunt.

[ Voor 3% gewijzigd door Suicyder op 07-06-2016 16:07 ]
* stelt script in voor automatisch bestellen bij "box" omschrijving *matroosoft schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:07:
Eindelijk een box
- niet zo'n goed idee xD
Doen ze expres volgens mij, om scripters tegen te gaan. Noem het eerder een speaker, da's duidelijker.
[ Voor 18% gewijzigd door HetGezegde op 07-06-2016 16:09 ]
Meestal staat er 'doos!' bij.HetGezegde schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:08:
[...]
* stelt script in voor automatisch bestellen bij "box" omschrijving *
- niet zo'n goed idee xD
Doen ze expres volgens mij, om scripters tegen te gaan. Noem het eerder een speaker, da's duidelijker.
drop dat scriptje ff hier..HetGezegde schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:08:
[...]
* stelt script in voor automatisch bestellen bij "box" omschrijving *
- niet zo'n goed idee xD
* begint te zweten *
Uhm...
Die is ook van Bamboe...sleezball schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:01:
[...]
Die van de Aldi waarschijnlijk niet bedoelde ik...

spoiler: boxscript
HET WAS EEN LEUGEN

Hoifinzy schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:16:
Leuke om te zien dat sommige mensen al de heledag hier reageren O:)
Uhm. Ja? Zojuist het bewijs gezien van die duopack USB sticks van iBOOD. Het was een leugen!
Had iemand toevallig meegekregen voor hoeveel die Logitech g29 wegging eerder vandaag?
It's OK if you disagree with me, I can't force you to be right..
Kunt u hier zien:Roxsman schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:18:
Had iemand toevallig meegekregen voor hoeveel die Logitech g29 wegging eerder vandaag?
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
Waarom zou je een handdoek met zand willen?
[ Voor 8% gewijzigd door HetGezegde op 07-06-2016 16:19 ]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisRoxsman schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:18:
Roxsman schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:18:

2 keer de helft 128GB sandisk voor de helft van de winkelprijs x 2
Koop een G27 tweede hands; is nog steeds een super stuur!finzy schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:21:
[...]
echt een hebbe dingmaar wil liever me geld in een echt voertuig steken
Zit te twijfelen.. F1 2016 + dat dingfinzy schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:21:
[...]
echt een hebbe dingmaar wil liever me geld in een echt voertuig steken

Ik verwacht geen stofzuigrobots meer
Nouja... meer.... er is er nog geen een geweest voor zover ik kan zien.
Nouja... meer.... er is er nog geen een geweest voor zover ik kan zien.
Krijg net een appje van schoonpa.. en ik citeer:
" Die van mij is klein maar moddervet, en steekt als een bij"
"sorry, verkeerde app"
help?
"sorry, verkeerde app"
help?
Help indeed...Waah schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:25:
"sorry, verkeerde app"
help?
gewin uithalen, hoef je een jaar lang niet meer heentegaanWaah schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:25:
"sorry, verkeerde app"
help?

Waah schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:25:
"sorry, verkeerde app"
help?

Orale tandenborstel goeie? Mijne is kaduuk.
Of beter nieuwere, met betere koppen?
Deze is misschien al zo oud dat hij over een jaar geen updates meer krijgt..
[ Voor 58% gewijzigd door HetGezegde op 07-06-2016 16:27 ]
Ibood probeert zelfs hun lampen te slijten. Hoe gewild die zijn blijkt wel uit het aantal reacties...
https://m.facebook.com/ev...5225692794780&ref=m_notif
https://m.facebook.com/ev...5225692794780&ref=m_notif
Niks mis mee.HetGezegde schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:27:
Stukken beter dan de anale iigHetGezegde schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:27:
Het wordt opletten geblazen als ze een anale of vaginale tandenborstel aan gaan bieden...HetGezegde schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:27:
Maarja, wel weer twee. Ik heb er maar één nodig. En da's dan beetje zonde imho. Kost doorgaans wel een eurootje of 50 als ik snel keek (voor eentje)
Weggeven / verkopenHetGezegde schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:28:
[...]
Maarja, wel weer twee. Ik heb er maar één nodig. En da's dan beetje zonde imho. Kost doorgaans wel een eurootje of 50 als ik snel keek (voor eentje)
Let op:
Geen V&A of andere handel, daar is een ruilpagina voor gemaakt.
Geen V&A of andere handel, daar is een ruilpagina voor gemaakt.