Stefan22 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 19:15:
[...]
De OneDrive optie vond ik persoonlijk ook heel fijn, voor op de Xbox. Later heb ik nog een Groove Music Pass genomen en dat werkte ook heel fijn, op Windows 10 (Mobile), die app werkte echt heel goed. De Android app was minder.
Ik denk overigens dat Zune > Xbox Music > Groove Music ook niet echt heeft geholpen voor de bekendheid van de service.
De gehele 'anti' heeft MS nooit geholpen, Onedrive NSA, Win10 privacy, Apple status (vs Zune toendertijd), natuurlijk hebben ze zelf ook zaken niet heel goed gedaan, maar alles wat ze brachten (en goed was) werd toch direct afgeschoten of was 'nutteloos'.
Snap dat ze ergens een alternatief moeten pakken, Apple/Google Music zal het niet worden, Amazon werkt niet fijn, Deezer ws te klein, maar ik zit niet echt te wachten op Spotify. Wat de ... heeft Spotify met mijn foto's te maken of mijn contacten lijst, ik speel muziek af, ik zit niet op 1 of ander social media ding.
edit. blijkbaar hebben ze dus ooit bedacht om email-login (heb ik uit 2012) om te zetten naar facebook?
Blijkbaar gebruik je je Facebook-gebruikersnaam en -wachtwoord om in te loggen op Spotify
Niet in een 1000 jaar zal ik ergens ooit inloggen met facebook.
Dan toch maar gewoon old-school, Groove blijft MP3 afspelen en hopelijk ook via onedrive, dat is voor mij (en in de auto) dan wel meer dan genoeg.
[
Voor 5% gewijzigd door
SinergyX op 03-10-2017 19:25
]