Je zult overigens zien dat wanneer ik alles van Apple heb, Microsoft ineens met een killer device komt die iedereen wil hebben en waar je dan als Apple gebruiker dan zoiets hebt van: Oeh snel alles verkopen en die Microsoft device kopen.St00mwals schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 19:48:
[...]
Helaas sluit ik mij volledig bij jou en @GerCor aan: Microsoft fanboy maar je wordt alleen maar afgestraft en nooit eens beloond.
De lijn van WP 7&8 had zo mooi doorgezet kunnen worden, maar helaas. Mij 650 zal het laatste Windows toestel zijn wat ik heb (gehad). Gezien het hele privacy verhaal, update ellende en malware meldingen blijf ik ver weg van Google/Android.
Apple vind ik eigenlijk veel te duur, maar komt in mijn ogen toch wel het meest in de buurt van Windows, alleen is Apple volledig gesloten en had je bij Windows nog toestel keuzen.
@b2vjfvj75gjx7 Volgens mij zijn alle grote (tech-)bedrijven wel op de een of andere manier 'crimineel'.... De oplossing zou mogelijk de Fairphone, maar ja die draait op Android...
XBL: MRE Inc