Dat overal van Minecraft geldt vast niet voor de PS4 neem ik aan
Wilde altijd al dedicated servers toen ik het speelde op de PS4.
Dip is een groot word er zijn anders genoeg Minecraft fanse die hier helemaal lyrisch van worden
Ik vond Horizon 3 ook maar *gaap*. Geef mij maar een echte racer.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Jup, PS4 wordt opmerkelijk genoeg niet genoemdBeakzz schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:10:
Dat overal van Minecraft geldt vast niet voor de PS4 neem ik aanWilde altijd al dedicated servers toen ik het speelde op de PS4.
Oooh eigen kleurtje controller
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 13-06-2016 19:13 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik weet ook niet goed wat ik van FH3 moet vinden. Het lijkt nog meer off-road te worden.Phusebox schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:12:
Ik vond Horizon 3 ook maar *gaap*. Geef mij maar een echte racer.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Tot nu toe vind ik er niks aan.
De gehele presentatie straalt niets uit.
Er lijkt geen animo in de zaal te zijn ook.
Buiten fh3 nog niers leuk gezien en zelfs dan ben ik nog niet overtuigd of ik die wel haal want aussie ligt me nlet zo goed me dunkt.
Lambos ect die racen daar.....kzie het niet echt terwijl dat wel ging op fh2.
De gehele presentatie straalt niets uit.
Er lijkt geen animo in de zaal te zijn ook.
Buiten fh3 nog niers leuk gezien en zelfs dan ben ik nog niet overtuigd of ik die wel haal want aussie ligt me nlet zo goed me dunkt.
Lambos ect die racen daar.....kzie het niet echt terwijl dat wel ging op fh2.
Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24
Ik sla FH3 over, misschien als het in de uitverkoop is. Verder zit ik nog steeds op iets te wachten waar ik warm van wordt. Tot nu toe is het slapjes voor mij.
@Opuske
Valt mij ook op dat de zaal wat koeltjes reageert. Maar Apple heeft vandaag ook zijn WWDC dus wellicht zitten het klapvee en de Ah en Oeh mensen daar
@Opuske
Valt mij ook op dat de zaal wat koeltjes reageert. Maar Apple heeft vandaag ook zijn WWDC dus wellicht zitten het klapvee en de Ah en Oeh mensen daar
[ Voor 34% gewijzigd door Lekker Ventje op 13-06-2016 19:17 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
die controllers waren echt cool, heb alleen geen xbox
Hopelijk komt Sea of Thieves nog voorbij.
Micro usb kabeltje aan de computerDigitalError schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:16:
die controllers waren echt cool, heb alleen geen xbox
Stardew Valley ...ja die Xbox komt er wel 
Er bestaat toch ook een Wireless ontvanger voor de Xbox one controller?
[ Voor 73% gewijzigd door Beakzz op 13-06-2016 19:18 ]
Maar daar gaat het klapvee al uit z'n dak als ze een kleurtje op homescreen veranderenLekker Ventje schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:15:
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Minecraft was echt cringe as fuck..
Die custom controllers, die wil ik hebben!
Culling, Stardew op Xbox?
Die custom controllers, die wil ik hebben!
Culling, Stardew op Xbox?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
We Happy Few is van van Compulsion Games. Lijkt wel op het verhaal van EquilibriumMartinspire schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:21:
Die game van nu. Is dat van de makers van The Stanley Parable of iets? Heeft wel dezelfde stijl.
IMDB: Equilibrium (2002)
[ Voor 19% gewijzigd door Notna op 13-06-2016 19:24 ]
Storefront en auction house komen terug in FH3. http://forzamotorsport.net/en-us/news/FH3_Announce
Zo die laatste we Happy few geloof ziet er heel goed uit.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Gwent
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Lol, Gwent?
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Kaartspel.. geen idee
Leuk dat ze de games naar Windows 10 brengen, helaas kan je ze niet in Online Key Stores kopen. Quantum Break kost nog altijd 70 euro 
edit: of kan je een XboxOne key activeren in de Windows 10 Store?

Niet het geval, aangezien het een special pre-order bonus was bij Quantum Break met een aparte key die je in de Windows store moest ingeven.. Microsoft never learns..

edit: of kan je een XboxOne key activeren in de Windows 10 Store?
Niet het geval, aangezien het een special pre-order bonus was bij Quantum Break met een aparte key die je in de Windows store moest ingeven.. Microsoft never learns..
[ Voor 64% gewijzigd door SmokingCrop op 13-06-2016 19:30 ]
Gwent is een minigame uit The Witcher 3. Blijkbaar brengen ze het nu uit als standalone spel
We Happy few
Gwent
Gwent
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Wat was die link voor Gwent? playgwent.com ofzo? Ik vind niks.
die url werkt perfect bij mijWickedWizard schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:27:
Wat was die link voor Gwent? playgwent.com ofzo? Ik vind niks.
Laat Microsoft nog iets zien wat echt exclusive is? Nu die games ook naar de PC komen, waarom zou je dan nog een Xbox willen? Met een PC en PS4 zit je nu dus goed.
Excuses. Daarnet kwam ik op niks. Misschien de drukte.
zou maarzo kunnen, of ze moesten het misschien in Polen gezien hebben voor ze de live knop indrukteWickedWizard schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:29:
[...]
Excuses. Daarnet kwam ik op niks. Misschien de drukte.
Tekken 7 op de Xbox? oO was toch Playstation exclusive?
Ja net als Final Fantasy altijd was denk ikcorset schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:30:
Tekken 7 op de Xbox? oO was toch Playstation exclusive?
Nou, Sony kan er nu al 2 minder laten zienFleximex schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:28:
Laat Microsoft nog iets zien wat echt exclusive is? Nu die games ook naar de PC komen, waarom zou je dan nog een Xbox willen? Met een PC en PS4 zit je nu dus goed.
TTT2 gratis
Dead rising 4
[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 13-06-2016 19:32 ]
Leuk dat die gast zogenaamd on the fly vertaald, maar wel tussendoor op de prompter kijkt voor de text
Worden wel goede exclusives weg gekaapt zo.
Gratis games om nieuwe te promoten
cross platform play
Microsoft komt keihard terug.
Gratis games om nieuwe te promoten
cross platform play
Microsoft komt keihard terug.
En een geweldige trailer
Tja voor mij is het juist een reden om er 1 te halen. 1 x de game kopen en spelen op minstens 2 plekken in huis. Heb nou eenmaal niet altijd zin om achter de pc te zitten en wil ook geen pc naast mijn tv. Maar ja ik zal eerder een uitzondering zijn op de regelFleximex schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:28:
Een console ontwikkelen kost alleen maar geld dus MS zal er echt niet mee zitten als jij geen Xbox koopt, maar wel die games in Windows 10 aanschaft. Ze gaan er niet minder door verdienen en je zit vast aan W10.
Microsoft denkt: "Shit, die irritante popups bij Windows 7 werken niet. Weet je wat, dan brengen we gewoon Xbox-games uit voor Windows 10, dan maar kijken of die Windows 7-jongens overstag gaan
"
[ Voor 16% gewijzigd door anandus op 13-06-2016 19:35 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Sony moet vol aan de bak vanavond, hoop dat er een paar mooie titels voorbijkomen want want microsoft laat zien is niet misselijk.
Dead rising 4 grappig maar niet meer exclusives dus. We Happy few niet exclusive... is er nog wel iets boeinds dalijk exclusive voor een x1... nope alles pc en ps4 wordt mijn way to go lijkt het op.
Ach, zeikerds heb je altijd. "er moeten meer exclusives" ze brengen exclusives uit "omg! PC masterrace moet console kopen, wtf Microsoft!"Beakzz schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:34:
[...]
Tja voor mij is het juist een reden om er 1 te halen. 1 x de game kopen en spelen op minstens 2 plekken in huis. Heb nou eenmaal niet altijd zin om achter de pc te zitten en wil ook geen pc naast mijn tv. Maar ja ik zal eerder een uitzondering zijn op de regel
Een console ontwikkelen kost alleen maar geld dus MS zal er echt niet mee zitten als jij geen Xbox koopt, maar wel die games in Windows 10 aanschaft. Ze gaan er niet minder door verdienen en je zit vast aan W10.

Exclusives ? Alles is pc en x1. Dus idd wat er al gezegd is met een ps4 en een pc ben je voorzien.
De rest is misschien eerste op x1 maar komt gewoon naar ps4.
Maakt weinig uit, het blijft een win/win voor MS, vraag me af wel antwoord ze hebben vanuit Sony kamp*.v8power67 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:35:
Dead rising 4 grappig maar niet meer exclusives dus. We Happy few niet exclusive... is er nog wel iets boeinds dalijk exclusive voor een x1... nope alles pc en ps4 wordt mijn way to go lijkt het op.
*om maar even dat 'of / of' kampjes gebeuren te blijven, onzin natuurlijk.
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 13-06-2016 19:38 ]
Nouja, een hoop mensen hebben geen PC omdat ze dat gewoon niet relaxt spelen vinden, dus ik verwacht niet dat dat echt een issue gaat zijn.v8power67 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:38:
Exclusives ? Alles is pc en x1. Dus idd wat er al gezegd is met een ps4 en een pc ben je voorzien.
Whahhaa antwoord waarop ? Horizon 3 is echt enigste die ik haal op x1/pc. Rest was of Bagger of op ps4 te spelen... zie ze dit makkelijk toppen.SinergyX schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:38:
[...]
Maakt weinig uit, het blijft een win/win voor MS, vraag me af wel antwoord ze hebben vanuit Sony kamp.
Er moeten helemaal niet meer exclusives. Exclusives zijn slecht voor de consument. Niemand heeft er iets aan, behalve de maker van een gesloten platform (een console) die het gebruikt om mensen ernaartoe te trekken.corset schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:35:
[...]
Ach, zeikerds heb je altijd. "er moeten meer exclusives" ze brengen exclusives uit "omg! PC masterrace moet console kopen, wtf Microsoft!"

YouTube: I will now talk about platform loyalty and Quantum Break for about 19 mins.
[ Voor 22% gewijzigd door Compizfox op 13-06-2016 20:15 ]
Maar dan stream je die game toch juist van je Xbox naar je PC? Mij lijkt het wat awkward als je van 900p/30fps naar 1080p/60 fps met betere graphics instellingen gaat en andersom.Beakzz schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:34:
[...]
Tja voor mij is het juist een reden om er 1 te halen. 1 x de game kopen en spelen op minstens 2 plekken in huis. Heb nou eenmaal niet altijd zin om achter de pc te zitten en wil ook geen pc naast mijn tv. Maar ja ik zal eerder een uitzondering zijn op de regel
Ik zie alleen maar voordelen als Xbox One eigenaar. Niet elke game wil ik achter PC spelen en dan kan ik lekker op de bank hangen.v8power67 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:39:
[...]
Whahhaa antwoord waarop ? Horizon 3 is echt enigste die ik haal op x1/pc. Rest was of Bagger of op ps4 te spelen... zie ze dit makkelijk toppen.
Wat the fuck am i looking at... scalebound...
Niet zelf je vragen gaan beantwoorden alsjeblieftv8power67 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:40:
Wat the fuck am i looking at... scalebound...
Scalebound is echt 
En wat is dit; Plunder Pirates XXl?
En wat is dit; Plunder Pirates XXl?
[ Voor 46% gewijzigd door Notna op 13-06-2016 19:42 ]
Waarom zou je überhaupt tegen een gigantische spin vechten als je gewoon gezellig met vrienden in de kroeg kan zitten?Martinspire schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:41:
Waarom de neuk zou je met een zwaard gaan slaan als je een fucking draak bij je hebt? Anybody?
sea of thievesPhusebox schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:42:
Monkey island?
Sea of ThievesPhusebox schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:42:
Monkey island?
Ik vind dat 'Xbox One & Windows exclusive' een beetje cringe dat ze dat elke keer benadrukken. Echt exclusief is het niet als je het op PC en Xbox kan spelen.
PC =! Windows, kijk je uit.. straks heb je een horde Linux mensen achter je aan.Fleximex schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:42:
Ik vind dat 'Xbox One & Windows exclusive' een beetje cringe dat ze dat elke keer benadrukken. Echt exclusief is het niet als je het op PC en Xbox kan spelen.
Het is exclusief de PlaystationFleximex schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:42:
En vergeet de Apple-fanboys nietSinergyX schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:43:
[...]
PC =! Windows, kijk je uit.. straks heb je een horde Linux mensen achter je aan.
[ Voor 28% gewijzigd door anandus op 13-06-2016 19:44 ]
Echt, het gewhine hier is heerlijk.. "boohoo, als ik een game koop krijg ik hem extra op een console"
Ik ga echt heerlijk op zowel de Xbox als de PC, spelen en genieten van de games.
Scalebound is wel afgevallen als "I want it" gameplay zag er erg.. meh uit.
Ik ga echt heerlijk op zowel de Xbox als de PC, spelen en genieten van de games.
Precies mijn idee, neem aan dat je zelfs gelijktijdig kan spelen, dan heb je dus geen 2 XBO's meer nodig maar gewoon PC en XBOcorset schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:45:
Echt, het gewhine hier is heerlijk.. "boohoo, als ik een game koop krijg ik hem extra op een console"
hopelijk is het niet alleen maar MP
Nah ben niet zo dol op het streamen met grotere games. Heb het met de Steamlink en PS4 getest en de kwaliteit gaat echt achteruit. Met Play anywhere krijg je gewoon echt 2 versies die zijn afgestemd op het platform waarop je speelt. Op de pc zal het idd mooier zijn, maar dan heb ik iig de keuze.Fleximex schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:39:
[...]
Maar dan stream je die game toch juist van je Xbox naar je PC? Mij lijkt het wat awkward als je van 900p/30fps naar 1080p/60 fps met betere graphics instellingen gaat en andersom.
Zag er erg leuk uit idd. Ze hadden er veel lol in. Al zag ik niet echt hoe de game lang leuk gaat blijven. Maar daar vinden we vast meer van uit als de show open gaat
Nee, eerder: Ik kan deze game niet goedkoop op de PC kopen, want Microsoft laat niet toe dat ze die games buiten de store verkopen. Microsoft belooft altijd dingen te doen voor de PC Gaming wereld, maar ze verkloten het altijd meer dan ze zelf door hebben.corset schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:45:
[ Voor 19% gewijzigd door SmokingCrop op 13-06-2016 19:49 ]
alweer zombies, waarom is alles zombies tegenwoordig?

Echt random waren ze niet. Ze hadden allemaal de verbale kwaliteiten van een Youtuber. Het kwam nogal geacteerd over. De game zag er echter wel grappig uit.
Veel van die digital downloads kunnen ervoor zorgen dat je account gebanned wordt. Want wat ze doen is een account met je delen waar je de game op kunt downloaden, maar dan misbruik je de voorwaarden. Het is niet alsof je dan een key thuisgestuurd krijgt en de game echt van jou is.SmokingCrop schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:47:
[...]
Nee, eerder: Ik kan deze game niet goedkoop op de PC kopen, want Microsoft laat niet toe dat ze die games buiten de store verkopen.
Quantum Break op XboxOne = <25 euro
Quantum Break op Windows 10 = 70 euro
Edit:
Halo Wars 2?
Goed om weten, dan maar even vergelijken met andere games die niet exclusief op windows Store zijnMartinspire schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:48:
[...]
Veel van die digital downloads kunnen ervoor zorgen dat je account gebanned wordt. Want wat ze doen is een account met je delen waar je de game op kunt downloaden, maar dan misbruik je de voorwaarden. Het is niet alsof je dan een key thuisgestuurd krijgt en de game echt van jou is.
https://www.instant-gaming.com/en/
edit: http://www.mmoga.com/Xbox...ownload-Code.html?ref=553
"You will receive your Quantum Break Download Code directly by eMail. Use the code to download the complete game by Microsoft on your Xbox One gaming console."
Nog steeds 30~ euro goedkoper.
[ Voor 21% gewijzigd door SmokingCrop op 13-06-2016 19:50 ]
State of decay 2 kan leuk worden.
Vette trailer dit hoor! enorm veel zin in Halo Wars 2
Mja al ga ik hem zonder coop niet halen denk ik.v8power67 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:49:
State of decay 2 kan leuk worden.
Ah toch Halo... ik dacht wat is dit, Halo of the Apes?
Beta nu!
Moet je nou voor Win 10 ook Xbox live aanschaffen om online te spelen? Lijkt me wel, maar niet dat de pc community dat pikt
Nah, betah wachten.p
Lijkt me logisch, zal wel weer gezeik van komen, terwijl juist PC volk zo goedkoop mogelijk zut wil kopen, zouden ze ook moeten weten hoe goedkoop ze XBL kunnen kopen.Beakzz schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:52:
Moet je nou voor Win 10 ook Xbox live aanschaffen om online te spelen? Lijkt me wel, maar niet dat de pc community dat pikt
Lijkt me niet toch?Beakzz schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:52:
Mocht het toch zo zijn, dan kan ik je nu al wel vertellen dat dat niks wordt
Heb je even?DigitalError schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:47:
alweer zombies, waarom is alles zombies tegenwoordig?
Maar het past goed bij de huidige ingewikkelde geglobalizeerde wereld vol met onduidelijkheden (financiële markt, onbekende ziektes (SARS, etc.), het wegzakken van het westen als enige supermacht, etc).
Zombies zijn een verpersoonlijking (of eigenlijk gebrek aan persoonlijkheid) van onze angsten in deze wereld.
En het is niet zozeer de zombies zelf waar het om draait, maar eerder het in elkaar klappen van de maatschappij. In dat verlengde kan je ook Mad Max en Fallout plaatsen, bijv.
Nouja, er zijn uitgebreide psychologische en/of sociologische stukken over geschreven, waarom juist nu het zombie-genre zo sterk en populair is.
En in het geval van computerspelletjes heeft het ook de bijgevoegde waarde dat je ongegeneerd gewelddadig kan zijn zonder schuld.
[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 13-06-2016 19:55 ]
Oh oh, komt ie met de nieuwe XBO
VR troep
Op Windows 10 heb je toch ook Xbox Live?Beakzz schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:52:
Eeeennn daar komt de Xbox Two
[ Voor 10% gewijzigd door Notna op 13-06-2016 19:56 ]
Xbox Two ?
Ben ik te cynisch als ik zeg dat die nieuwe Xbox One Slim en de nieuwe controller meer op de PS4 en DS4 controller lijken
?
Op xboxOne moet je betalen om online multiplayer te kunnen spelen. Op windows 10 niet.
Lol een Xbox Two? Xbox One and a Half?
[ Voor 38% gewijzigd door CR1691 op 13-06-2016 19:57 ]
PSN: Finally_Chris
"Fully uncompressed pixels"

Ja dat vraag ik ..heb Win 10 genegeerd tot nu toe omdat ik het niet vertrouw dat MS me er zo graag naar toe wil lokken