Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-03 01:07
SinergyX schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:27:
[...]

Natuurlijk niet, ik heb al een PC die 'up to date' blijft, ik speel primair PC. Het gaat dan enkel om de VR toevoeging, dus een VR vs PS+VR (en randapparatuur), dat zal nooit goedkoper voor mij zijn. Dan nog 300+ voor een stuur, extra controllers, de games zelf, voor die set alleen kan ik nog een end-boost upgrade doen voor m'n PC.
Tja... als je met zo'n vergelijking komt 8)7 Voor mij is de PSVR dan goedkoper, want ik heb al een PS4 en een cam en move controllers. Dus €399 voor de PSVR ervaring vs €1500+ voor de Rift/Vive ervaring. Helemaal als je ook nog eens met randapparatuur erbij komt in je vergelijking, niet echt een eerlijke vergelijking.

Maar ja, voor JOU is het "goedkoper" om niet voor de PSVR ervaring te gaan. Voor iemand die geen high-end game PC heeft is de PSVR een mooie instap.

[ Voor 16% gewijzigd door ASNNetworks op 14-06-2016 10:50 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ASNNetworks schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:47:
[...]

Tja... als je met zo'n vergelijking komt 8)7 Voor mij is de PSVR dan goedkoper, want ik heb al een PS4 en een cam en move controllers. Dus €399 voor de PSVR ervaring vs €1500+ voor de Rift/Vive ervaring. Helemaal als je ook nog eens met randapparatuur erbij komt in je vergelijking, niet echt een eerlijke vergelijking.

Maar ja, voor JOU is het "goedkoper" om niet voor de PSVR ervaring te gaan. Voor iemand die geen high-end game PC heeft is de PSVR een mooie instap.
Hoezo? Ik zeg toch duidelijk
welke VR ik dan zou nemen
Ik praat vanaf de eerste post over exclusives al over mijn situatie, mijn vergelijking, niets bijzonders daar.

En dan blijf ik het jammer vinden dat ze bijna enkel exclusives gaan uitbrengen, is het voor mij niet meer waard.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 14-06-2016 10:59 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-05 18:59

muhda

Time & Space traveler

VR is nou eenmaal een investering, Of het nou PS+VR of HTC / Rift etc is.

VR was naar mijn gevoel niet te aanwezig. Sommige games krijgen wel een VR optie.
Mooi voor mensen die VR graag willen hebben of er niet geintereseerd in zijn.

Daarnaast omtrent de discussie over exclusives, lijkt mij normaal toch? Het is de Sony presentatie natuurlijk laten ze (vooral) exclusives zien. Hier en daar timed DLC of partnership.

[ Voor 31% gewijzigd door muhda op 14-06-2016 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:48
Ik denk dat het wel duidelijk is dat VR wel een ding gaat zijn, maar wel iets extra is wat je erbij kunt doen. Het zal geen hoofdzaak in gaming worden iig.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:04
Ik vind het juist eerder erg jammer dat Oculus met exclusives komt, terwijl ze gewoon gebruik maken van het pc platform, potentie genoeg natuurlijk om gebruik te maken van een open concept. Maar nee, je krijgt straks exclusieve Vive en Oculus games. Echt jammer.

Bij PSVR weet je dat Sony z'n geld en studio's ernaast gaat inzetten voor PSVR content, niet gek dat daar een reeks PSVR exclusives uitkomen. Wat dat betreft is de combo Win10 pc met een RX470/RX480 en een PS4 ernaast best-of-both-worlds. Volgens mij kun je met zo'n combo 99% van de games die afgelopen dagen zijn aangekondigd spelen :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-05 10:42
Goede Sony show alleen heb ik totaal geen Gran Turismo gezien?
Resident Evil VR zie ik wel zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
wes- schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:49:
Goede Sony show alleen heb ik totaal geen Gran Turismo gezien?
Resident Evil VR zie ik wel zitten :)
Gran Turismo was aan het einde heel kort even te zien, volgens mij. Er was iig een racegame te zien. Verder niks.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-05 18:59

muhda

Time & Space traveler

Volgens mij was dat: "Grand Torismo Sport" Ik weet niet hoe ik die moet plaatsen.
Er wordt gemeld dat "Grand Torismo Sport niet "Grand Torismo 7 is en ook geen voorloper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Had gehoopt voor een nieuwe WipeOut icm Playstation VR, maar helaas. Misschien ooit.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just smile
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-05 21:14
Mars18 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:45:
Raar dat er nergens een tennis game is genoemd?
Na 3 jaar next-gen is er nog geen enkel tennis spel beschikbaar ?
Mee eens! Daar zit ik ook nog steeds op te wachten. Ik denk een te kleine markt voor ze. Of licenties die duur zijn. Geen idee waarom, maar heb wel weer eens zin in een potje tennis. Nu blijft het bij tennissen in GTA :P.
SinergyX schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:15:
[...]

Precies, 99% van mijn games beslaan de Xbox of de PC, voor die 1% ga ik geen exclusive setup kopen én nog eens flink investeren in mijn PC. Ben nooit een RPG fan geweest, dus kan er al flink wat afschrijven dat ik bar weinig games overhoud om een 900+ euro te rechtvaardigen.

Met de Anywhere principe kan ik straks Forza met 2 man spelen, 1 op de PC en 1 op de XBO, met elkaar, tegen elkaar. Controllers werken op beide, games werken op beide.
Xbox Play Anywhere ben ik vooralsnog blij mee. Ben benieuwd wat dit met de prijzen zal doen. En vice versa zal het niet gelden denk ik.
Beakzz schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 05:35:
[...]

Als wij geruchten horen dat de Scorpio 6 teraflops gaat halen en dat blijkt te kloppen dan is er een goede kans dat de NEO inderdaad 4.5 tot 5 teraflops zou gaan halen.

Als wij dat soort geruchten al krijgen kan je er van uit gaan dat Sony meer weet en snel het plan aanpast.

Daarom is het zo freakin onzinnig om te zeggen dat Sony de E3 heeft gewonnen. Misschien hebben ze wel juist een mokerslag van MS ontvangen en is het pure paniek achter de schermen. Sony heeft een bijna perfecte persconferentie gegeven en ze brengen een hoop moois, maar als de NEO al ver in ontwikkeling is (geruchten blijven stug november 2016 vermelden) dan kan Sony weleens een serieus probleem hebben.

Geen bewijzen hier en daar gaat het ook niet om, maar ik ben erg benieuwd wat er het komende jaar gaat gebeuren en ik ga alvast wat geld opzij leggen voor al het gamegeweld dat onze kant op komt :) En achteraf zien we wel wie er hier heeft "gewonnen".

Ik heb iig van beide conferenties genoten en dat kan ik van Ubi,EA en Bethesda niet zeggen.
Ik vermoed dat ze hun VR bril samen met de Neo willen uitbrengen. Maar of ze een serieus probleem krijgen als het klopt, dat denk ik niet. Ze hebben een grote userbase en Project Scorpio komt pas een jaar later. De tijd zal het leren, ben benieuwd. Het wordt in iedergeval weer een duur 4e kwartaal en 1e kwartaal van 2017 _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

ASNNetworks schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:23:
[...]

Ze gaan de oude games remaken, niet remasteren. Dus geen sprake van oppoetsen, maar compleet vanaf de grond opnieuw bouwen, met de oude games als leidraad. Het wordt zoals de onlangs verschenen Ratched & Clank remake: compleet nieuwe engine, assets en game, maar gebaseerd op de originele game qua concept.
Als"Fully remastered from the ground up"" het equivalent is van een remake dan een zekere buy van mijn zijde. Lijkt me alleen wel erg veel werk. Ratchet was me meer dan goed bevallen, dus ik ben er voor in!

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
muhda schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:07:
Volgens mij was dat: "Grand Torismo Sport" Ik weet niet hoe ik die moet plaatsen.
Er wordt gemeld dat "Grand Torismo Sport niet "Grand Torismo 7 is en ook geen voorloper.
Gran Turismo :P Dat is inderdaad Sport, geen idee of het nu een prologue/HD/voorloper moet zijn van de echte GT7, of het is de nieuwe serie waar GT:Sport gaandeweg zal worden bijgewerkt met nieuwe features en auto's.

Neem aan dat GT wel groot zal zijn op de Tokyo game beurs en mogelijk Gamescom, die komen natuurlijk ook nog.
Just smile schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:12:

Xbox Play Anywhere ben ik vooralsnog blij mee. Ben benieuwd wat dit met de prijzen zal doen. En vice versa zal het niet gelden denk ik.
En zal uitsluitend MS store worden, hoewel de XBO gebruikers daar geen moeite mee hebben, de gamekey kopers van de PC zullen daar minder blij mee zijn, die kopen natuurlijk standaard een tientje of 2 goedkoper dan console.

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 14-06-2016 12:30 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:10
SinergyX schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:15:
[...]

Precies, 99% van mijn games beslaan de Xbox of de PC, voor die 1% ga ik geen exclusive setup kopen én nog eens flink investeren in mijn PC. Ben nooit een RPG fan geweest, dus kan er al flink wat afschrijven dat ik bar weinig games overhoud om een 900+ euro te rechtvaardigen.

Met de Anywhere principe kan ik straks Forza met 2 man spelen, 1 op de PC en 1 op de XBO, met elkaar, tegen elkaar. Controllers werken op beide, games werken op beide.
Mijn persoonlijke redenatie is hier juist de PS4 aantrekkelijker om te kopen dan een Xb1. Juist vanwege de exclusives. Kijk uit naar Horizon en Apex daar niet van hoop wel dat ze Horizon 1 en 2 wereld nog toevoegen aan PC soort van expansion binnen 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pffff wat een geweld bij Sony. GoW4 en een exclusieve Spider-Man, nieuwe Kojima game exclusief, Batman en Star Wars VR, Last Guardian in oktober, vette Horizon gameplay, Detroit, Days Gone, PSVR in oktober.

Een van de dikste persco's van Sony ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fleximex schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 04:26:
[...]

Welke andere persconferentie zou dan ook de winnaar kunnen zijn volgens jou?
Ik vond die van Ubi ook wel prima, vooral omdat die meer games toonde die mijn ding zijn. En het uurtje Battlefield bij EA vond ik ook wel prima eigenlijk (de rest was echter niet veel bij EA).

En verder inderdaad: veel games zijn pas 2017 of later bij Sony. Dat is nu even leuk alle duimpjes omhoog, maar daarna komt het zuur omdat je nog zo lang moet wachten. En daarbij een aantal 2016 titels boeien me ook weinig. Voor mij persoonlijk was ie dus niet zo indrukwekkend nee. MS vond ik ook wel prima, maar ik had nog wel een nieuwe game verwachten dat gebeurde helaas niet, al ga ik weer genieten van FH3. Wat ik wel fijn vond was dat er daar meer MP en coop games getoond werden en van crossplay/buy wordt ik ook blij, net als de nieuwe OS-features.

Verder inderdaad wat SinergyX zegt: de VR games zagen er wel prima uit, maar als je voor VR gaat, dan kun je toch echt beter een Vive of Rift halen, daar heb je gewoon veel en veel meer games voor, inclusief huidige games al met diverse mods en apps. Daar kun je GTA 5 al in VR spelen bijvoorbeeld. Tuurlijk komt de overige hardware er nog wel bij, maar dat haal je weer in omdat de games goedkoper zijn. Tenminste, als je er meer dan 5 per jaar haalt. Ook SuperHot op VR zag er erg dope uit en zo hebben HTC en Oculus nog wat exclusives die Sony weer niet heeft.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Ik heb EA, Ubisoft en Sony zo goed als helemaal gezien en van Microsoft en Bethesda heb ik stukjes gezien (PC laat ik even buiten beschouwing) en voor mij was Sony de leukste en beste persconferentie. Ik wil daar wel bij zeggen dat ik over Microsoft niet heel goed kan oordelen, omdat ik daar, zoals ik al zei, te weinig van gezien heb.
Als ik moet kiezen tussen EA, Ubisoft en Bethesda kies ik voor Ubisoft; EA en Bethesda vielen voor mij erg tegen. De reden dat ik voor Ubisoft kies is omdat die tenminste een verrassing in petto hadden en omdat ik, ondanks dat ik het idee heb dat Ubisoft vaak faalt in zijn uiteindelijke games ten opzichte van de verwachtingen, bij hen meerdere interessante games voorbij heb zien komen.

Ghost Recon zag er niet verkeerd uit en kan volgens mij een leuke game worden. Ook vond ik het grafisch niet geweldig en daardoor ga ik er vanuit dat Ubisoft heeft geleerd van zijn fouten in het verleden en nu realistische gameplay toont. Verder ziet Watch Dogs 2 er best interessant uit, vond ik Steep een interessante nieuwe IP en maakte South Park op mij een geweldige indruk. Super goede humor en het combat systeem is duidelijk verbeterd.
Als ik een game moet kiezen van de Ubisoft persconferentie dan zou ik ook voor South Park kiezen, wat opzich wel apart is aangezien ze een aantal grotere IP's hebben.

Van EA vond ik enkel Battlefield 1 echt indruk maken, verder was dat een waardeloze persconferentie die ze wat mij betreft net zo goed niet hadden kunnen houden. En bij Bethesda vond ik enkel Prey enige indruk maken en de potentie hebben om interessant te worden. Ik snap best dat Dishonored 2 ook geen kleine titel is, maar die doet het hem simpelweg niet voor mij. Ook dit was in mijn ogen een persconferentie die niet per se gehouden had hoeven worden.

Dan naar de strijd tussen Microsoft en Sony. Ik vond Sony's conferentie erg goed en het was een conferentie die vrijwel alleen maar gevuld was met, in mijn ogen, goede games. Microsoft daarentegen heeft een mindere line-up en dat is wat voor mij het verschil maakt. De nieuwe Xbox One S is een mooi apparaat alleen is het voor hun te hopen dat ze die niet al gekilled hebben met de aankondiging van de Scorpio. Dit kan ook zeker een mooi apparaat worden, maar het duurt nog wel even voordat het eind 2017 is en we weten nog niet wat Sony gaat doen met de PS4Neo dus voor nu kan ik hier absoluut nog niet veel over zeggen. Bovendien komen er voor beiden nog een aantal momenten in 2016 waar ze nog het een en ander kunnen aankondigen dus er zullen vast nog wel meer games en interessante onthullingen in de pijplijn zitten, maar puur en alleen naar deze E3 conferenties gekeken wint Sony, aangezien zij een diverser en betere line-up hebben laten zien.

Nou nog afwachten wat Nintendo vanavond gaat laten zien, maar ik ga ervanuit en hoop ook dat Zelda indruk gaat maken.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:04
^Die Scorpio aankondiging 17 maanden van te voren is ook echt absurd. Alleen maar wat kreten roepen om te benadrukken dat de console krachtiger is dan de huidige krachtigste console op de markt, zonder vervolgens de console zelf te tonen en m pas eind 2017 uit te brengen.... wtf. Had dan gewoon niks geroepen, en halverwege volgend jaar een aparte pressconference opgezet. Nu lijkt het wel erg op een wanhopige poging om de concurrent dwars te zitten. Concurrentie is goed, maar lever dan ook. MSFT heeft nu de originele XB1 gekilled door en met de S te komen, en een vooraankondiging te doen van een XB2 eind volgend jaar. En niet te vergeten, door ontwikkelaars vrijspel te geven om los te gaan met het bouwen van games met Scorpio als target, XB1 is geen verplichte target meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:16
Eindelijk alles gezien en Sony inderdaad de winnaar voor mij. Niet dat alle games echt iets voor mij zijn. God of War vond ik indrukwekkend, maar zou het niet kopen omdat het niet mijn ding is. Detroit vind ik ook een interessante titel alhoewel heavy rain toch niet echt mijn ding was. Ik ben vooral benieuwd hoe het gaat uitpakken.
De laatste titel vond ik wel echt indrukwekkend. Wat een hoeveelheid zombies, en die sfeer.

Microsoft was ok. Ben blij met de nieuwe console maar vond de lineup niet bijzonder. Ze hebben toch een minder catalogus dan Sony. Fora, gears en halo iedere twee jaar is toch andere koek.

Verschil tussen Microsoft en Sony vind ik wel de benadering van gameplay. Sony is toch vooral sp met sfeer en verhaal. Microsoft richt zich vooral op coöp en multiplayer. In dat opzicht vind ik Microsoft al jaren beter. Sea of thieves lijkt me geweldig. Maar vooral battlefield moet het voor mij doen dit jaar. De sfeer van cod heeft niks met het orgineel meer te maken. Ik vond het wel iets hebben, maar het is natuurlijk weer verschrikkelijk gescript. In de budget bak een keer scoren.
Dit jaar sowieso minder games kopen bij de release. Half november hebben bijna alle games weer kortingsacties. Daar heb ik me vorig jaar wel over verbaasd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mobygo76 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:58:
Verschil tussen Microsoft en Sony vind ik wel de benadering van gameplay. Sony is toch vooral sp met sfeer en verhaal. Microsoft richt zich vooral op coöp en multiplayer. In dat opzicht vind ik Microsoft al jaren beter. Sea of thieves lijkt me geweldig. Maar vooral battlefield moet het voor mij doen dit jaar. De sfeer van cod heeft niks met het orgineel meer te maken. Ik vond het wel iets hebben, maar het is natuurlijk weer verschrikkelijk gescript. In de budget bak een keer scoren.
Dit jaar sowieso minder games kopen bij de release. Half november hebben bijna alle games weer kortingsacties. Daar heb ik me vorig jaar wel over verbaasd.
Sea of thieves gaf mij een aardig monkey Island gevoel, zeer benieuwd naar die game.

Battlefield is bijna een no-brainer op m'n must-buy, maar de andere games voor dit jaar door de Play Anywhere gaan er ook zeker komen, al vraag ik me af of ze allemaal ook cross-play gaan worden, of aantal enkel cross-buy, maar wel eigen servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor mij persoonlijk was Bethesda de grote winnaar.
Niet zozeer wegens presentatie maar -> Prey en Quake Champions wat wil een mens nog meer :9~

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 14-06-2016 17:35 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:34:
Voor mij persoonlijk was Bethesda de grote winnaar.
Niet zozeer wegens presentatie maar -> Prey en Quake Champions wat wil een mens nog meer :9~
Eigenlijk alles :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241612

de nieuwe zelda damn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Zelda: Breath of the Wild
damn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:47
Zelda - Breath of the Wild.
Ziet er, in eerste instantie, wel leuk uit. :) Sneaken, stealth style.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
oeh nieuwe Pokemon gameplay :)

als ze daar nog een keer mee beginnen :P

[ Voor 42% gewijzigd door Sj0eRdJuH op 14-06-2016 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Japanners en een tolk..... |:(
Zet gewoon eens iemand neer die wel engels kan praten.

[ Voor 47% gewijzigd door Zeror op 14-06-2016 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
dat is toch normaal bij Nintendo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:02
The Legend of Zelda: Breath of the Wild

[ Voor 32% gewijzigd door Jumpman op 14-06-2016 20:03 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Deze bedoel je? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Pokemon Sun/Moon gebaseerd op Hawaii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit zo met een half oog die presentatie van Nintendo te kijken. Zelda was wel prima, maar Pokemon doet me al jaren niks. Zo zonder geluid lijkt het ook nog eens totaal niet veranderd, maar ik zal wel biased zijn. Hopelijk komen ze ook nog met wat anders, want ze zijn er nu al meer dan een half uur mee bezig :X

Edit: oh dat was het dus... :F

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 14-06-2016 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Zometeen veel Zelda footage.

Ik hoop stiekem nog wat update nieuws voor al uitgekomen games. Meer Splatoon nieuws of Mario Maker ofzo.

Nog wat videos van Nintendo's youtube:

[ Voor 131% gewijzigd door Zeror op 14-06-2016 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
dat ziet er groot uit allemaal op die map :)

Vind de grafisch stijl er erg leuk uitzien

[ Voor 34% gewijzigd door Sj0eRdJuH op 14-06-2016 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Natte droom voor de Zelda speler :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
pffff...laat die NX maar snel komen en een beetje interessant zijn. Ik ga geen WiiU kopen alleen hiervoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Nu online
Gelukkig is Zelda niet de enige goede game op de Wii U ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-04 12:57
Wat een bizar slechte presentatie was dit zeg. Ik ben echt afgehaakt na iets meer dan een uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:17
Jammers, zelfs Zelda valt tegen. Na al die jaren ziet het er nog steeds uit als een GameCube titel, wat overigens wel de beste console ooit was qua couch co-op/vs.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Nu online
De hele vaart wordt er ook uitgehaald door er weer zo'n Japanner neer te zetten die alles met een tolk moet doen. Totaal niet iets wat lekker weg kijkt, droge koek is het allemaal. Nou wordt ik van die nieuwe Zelda nog wel enthousiast, maar dat geloof ik nu ook wel. Je gaat dit niet voor je plezier lekker een uurtje of twee kijken :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Deze tolk vind ik al minder erg dan die bij Pokemon.

Zelda ziet er erg goed uit. Hier heb ik zin in. Game heeft wel een dikke knipoog naar Zelda II (NES) ivm de RPG elementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Nu online
Link To The Past:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/eZpX42k.png

Breath of the Wild:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/C9dK6ux.jpg

Ik zie gelijkenissen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik zie gewoon de Forbidden Forest met het Master Sword altaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met de gameplay zal het vast wel weer goed zitten, maar de hele uitstraling van Zelda doet me denken aan een Steam early acces survival titel. Bleke kleuren en een vrij lege wereld (voor het oog).

Mag hopen dat de NX er wat meer details in weet te toveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met die grote stilte rond de wii u, kan het toch niet anders dat nintendo heel hard gaat knallen met de aankondiging van de NX. Waar is die ontwikkelaar van metroid heel de tijd mee bezig dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:19
Hmm hebben ze Zelda een cell shading make over gegeven? Lijkt nu soort van op The Wind Waker met meer detail. Wat ze eerder lieten zien zag er imo stukken mooier uit, lijkt wel een flinke downgrade, kaal/leeg of ligt dat aan mij? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Meer een doorontwikkelde Skyward Sword stijltje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:19
Zeror schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:03:
Meer een doorontwikkelde Skyward Sword stijltje ;)
Inderdaad, dat is een betere beschrijving. Die heb ik alleen niet gespeeld :X
Vond dat wel de minste van alle stijlen, zo vaal en weinig contrast. Maar das puur smaak. Het viel me gewoon op, de screens van vorig jaar leken me stukken mooier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:10
Meer een mix van Skyward en WW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even de verplichte post dat Halflife 3 ook dit jaar ontbreekt. Sterker, ik vind Valve vrij afwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Martinspire schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:20:
Even de verplichte post dat Halflife 3 ook dit jaar ontbreekt. Sterker, ik vind Valve vrij afwezig.
Sterker nog; Waar zijn die Steam Machines? Waar is SteamVR? Heb ik niet gezien (of heb ik het gemist??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Htc vive kondigd alleen fallout 4 voor vr aan. Terwijl sony echt met serieus spul komt. Batman, star wars, final fantasy, resident evil, tekken 7, dreams en psychonaut. Wat heeft vr voor de pc hier nou tegen over?

Ben ook benieuwd of straks met scorpio alle pc vr games meteen geschikt zijn voor de scorpio of die eerst geport moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:30:
Htc vive kondigd alleen fallout 4 voor vr aan. Terwijl sony echt met serieus spul komt. Batman, star wars, final fantasy, resident evil, tekken 7, dreams en psychonaut. Wat heeft vr voor de pc hier nou tegen over?
Ehm wat denk je van de waslijst aan VR exclusieve games voor SteamVR of Oculus? Of de hoeveelheid games waar VR ingepatched of gemod is? Of de apps die dat toevoegen?

Staan er sowieso al 150 op Steam: http://store.steampowered...n/VR/#p=0&tab=NewReleases
Ben ook benieuwd of straks met scorpio alle pc vr games meteen geschikt zijn voor de scorpio of die eerst geport moeten worden.
Lijkt me dat er wel VR ondersteuning moet zijn, maar dat zou je eventueel kunnen in patchen als de engine dat aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04 15:33
Nieuwevolger schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:30:

Serieus spul? :? Final Fantasy zag er waanzinnig slecht uit. Star Wars is niet meer dan een techdemo, zelfde gaat waarschijnlijk met Batman en Tekken gebeuren. Resident Evil kan tof worden, maar komt ook op PC.

De enige VR only game die Sony aangekondigd heeft (zover ik kan zien) is Farpoint.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-03 12:20
Valt ook nog te bezien hoe goed het wel of niet wordt, bij de minste framedrops op de HTC Vive (i5 3570 + GTX970) krijg ik al last van motion sickness (bij sommige games al by default) ... Consoles hebben nog nooit bekend gestaan voor hoge FPS dus ik ben daar wel heel kritisch over op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inrage schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:51:
Valt ook nog te bezien hoe goed het wel of niet wordt, bij de minste framedrops op de HTC Vive (i5 3570 + GTX970) krijg ik al last van motion sickness (bij sommige games al by default) ... Consoles hebben nog nooit bekend gestaan voor hoge FPS dus ik ben daar wel heel kritisch over op dit moment.
Gewoon de graphics zover omlaag krikken tot je 90 (of zelfs op specs) 120fps haalt :P Kan best dat ze met 120hz schermen voor een 60fps gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ik iets gemist? Dragon Ball Xenoverse 2 zou volgens de trailer op de E3 komen, heb nergens nieuws erover gezien op tweakers , gamersnet of waar dan ook? Hoelang duurt de E3 nog? Want volgens mij is deze toch al afgelopen

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:49:
Heb ik iets gemist? Dragon Ball Xenoverse 2 zou volgens de trailer op de E3 komen, heb nergens nieuws erover gezien op tweakers , gamersnet of waar dan ook? Hoelang duurt de E3 nog? Want volgens mij is deze toch al afgelopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah er is toch wel wat geweest, vreemd dat geen enkele gamesite dit vermelde en vooral van gamersnet en tweakers :o

Thanks voor het vinden want maakte me al zorgen

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juke!
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 24-02-2021
Martinspire schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:20:
Ik had eigenlijk wel meer over source 2 verwacht gezien de beta die op dit moment loopt.

HL3, ik heb het nog niet opgegeven:P

Verder is het inderdaad al lange tijd stil vanuit Valve hoofdkantoor:(.

Hoop stiekem nog op een windows app van Valve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Zal weer een leuke (lees: dure) Q4 2016 worden als ik dat zo zie.. Gelukkig bestaan online key stores nog steeds :*)
- battlefield
- dishonored
- south park
- watch dogs
- fifa
- mafia 3
- deus ex

Q1 2017 is wat minder, maar ook niet heel slecht:
- Sniper Elite 4
- Ghost Recon
(- for honor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier nog jackfrags (bekende Battlefield youtuber) die wat Ghost Recon Wildlands kon spelen:

Grote verschil met de andere video's van de game is dat hij nog wel wat shooter-ervaring heeft (ook al speelt ie nu met controller ipv keyboard/muis) wat ook al meteen te zien is dat ze die gozer aan het begin pakken ipv een achtervolging doen om hem alsnog te pakken.
Verder grafisch vind ik deze video ook beter dan anderen die ik zag, al is het niet zo mooi als eerst, wat mogelijk komt omdat het dag is ipv nacht uit de eerste trailer. Verder zie ik als nadeel dat de map straks zo groot is dat 90% gevuld is met niks. Maar goed, even afwachten nog

[ Voor 25% gewijzigd door Martinspire op 16-06-2016 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wouter van pu is echt koning haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jeuj, eindelijk release date voor Dragon Quest VII 3DS! "Launch Date: September 16, 2016" geen idee of dit enkel NoA is of Global.. Best leuk spul wat Nintendo vandaag heeft laten zien.. De nieuwe RPG, Fantasy Life achtige nieuwe IP moet ik nog maar eens zien. Maar de nieuwe Mario Party op 3DS zag er goed uit en op deze DQ zat ik al aardig lang te wachten :)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 241612 op 15-06-2016 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
SmokingCrop schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 20:53:
Zal weer een leuke (lees: dure) Q4 2016 worden als ik dat zo zie.. Gelukkig bestaan online key stores nog steeds :*)
- battlefield
- dishonored
- south park
- watch dogs
- fifa
- mafia 3
- deus ex

Q1 2017 is wat minder, maar ook niet heel slecht:
- Sniper Elite 4
- Ghost Recon
(- for honor)
Moet zeggen dat ik dit jaar erg enthousiast was begonnen aan de E3, maar nu toch een mweh gevoel heb. Komt meer door de berichten de dagen na maandag.

- scorpio die zonder 4k tv niets toevoegd
- amd met de prijzen van de nieuwe kaarten aan het prutsen is
- skyrim ipv nieuwe elder scrolls (oblivion gedaan)
- nintendo met een half uur Pokemon en weinig nieuwe info
- Playstation 4 neo niet aangekondigd, maar gaat in ieder geval ook niet veel toevoegen
- xbox one s. Prijs zonder controller tonen.
- onduidelijkheid over crossplay

Dacht de afgelopen dagen echt een definitieve beslissing te nemen om over te stappen naar pc gaming, echte rmet het debakel van Nvidia heeft dat ook geen zin.

Industrie begrijpt het blijkbaar niet. Geld moet rollen, maar laat het dan wel zinvol rollen en niet aan een gadget die volgens mij hetzelfde einddoel gaat krijgen als 3d tv of kinect/move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Vond het een fijne E3 waarin Sony het op games won.

- God of War!!
- Spiderman
- Days Gone
- Nieuwe game Kojima
- Crash

Microsoft had met State of Decay en Dead Rising echt weer super gave titels.
Echter vond ik Scalebound zwaar tegenvallen! die game had ik hoog op het lijstje staan, maar wat een slechte presentatie en gameplay.
Gears of War is ook maar meh, kreeg daar beetje been there done that, net als Killer Instict.. (zucht).
Ze moeten echt aan hun exclusieve titels gaan werken, er zijn maar weinig goede titels van MS uitgekomen deze generatie.

Scorpio aankondiging is leuk, maar is nog zo ver en niets zeggend op dit moment voor mij.

Beide presentaties wel goed gedaan overigens, weinig gelul en veel filmpjes en games.

[ Voor 13% gewijzigd door Origins op 16-06-2016 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Scheinbaar heb ik een andere E3 gezien, en ging het alleen tussen MS en Sony waar Sony overduidelijk heeft gewonnen...
Sony was ook maar meh hoor, en heb genoeg anders gezien.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 241612 op 16-06-2016 08:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En we zijn weer terug in het kampjes gedrag, waarom moet er een 'winnaar' zijn eigenlijk? Ik heb op elke presentatie wel iets aan te merken (70% games 2017, flut games, vage games, meh games, games deeltje 3 reboot), maar elk hadden ze ook een paar vette aankondigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
Martinspire schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 21:13:
Hier nog ShoSho (bekende Battlefield youtuber) die wat Ghost Recon Wildlands kon spelen:
[video]
Grote verschil met de andere video's van de game is dat hij nog wel wat shooter-ervaring heeft (ook al speelt ie nu met controller ipv keyboard/muis) wat ook al meteen te zien is dat ze die gozer aan het begin pakken ipv een achtervolging doen om hem alsnog te pakken.
Verder grafisch vind ik deze video ook beter dan anderen die ik zag, al is het niet zo mooi als eerst, wat mogelijk komt omdat het dag is ipv nacht uit de eerste trailer. Verder zie ik als nadeel dat de map straks zo groot is dat 90% gevuld is met niks. Maar goed, even afwachten nog
Lijkt mij zo gaaf, vergelijk het een beetje met the divison :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:59
SinergyX schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:44:
En we zijn weer terug in het kampjes gedrag, waarom moet er een 'winnaar' zijn eigenlijk? Ik heb op elke presentatie wel iets aan te merken (70% games 2017, flut games, vage games, meh games, games deeltje 3 reboot), maar elk hadden ze ook een paar vette aankondigingen.
Helemaal mee eens.

Dat gezegd hebbende...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4hyaLuR.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Melkunie schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:38:
[...]

Helemaal mee eens.

Dat gezegd hebbende...

[afbeelding]
Drie dingen
1) E3 is nog niet over
2) Als je maar 2 games laat zien, is de kans dat 1 van de 2 hoog komt, vrij groot me dunkt
3) Dus spambots en hashtags bepalen wat E3 wint?

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 16-06-2016 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:47
Martinspire schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 21:13:
Hier nog ShoSho (bekende Battlefield youtuber) die wat Ghost Recon Wildlands kon spelen:
[video]
Wie is ShoSho?
Dit is duidelijk een filmpje van JackFrags!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Melkunie schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:38:
[...]

Helemaal mee eens.

Dat gezegd hebbende...

[afbeelding]
jammer dat robinson: the journey niet in die lijst staat, voor ps vr.

was ook een nieuwe trailer van op de e3:

:9~

[ Voor 11% gewijzigd door dawg op 16-06-2016 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Microsoft gaat weer games op Steam uitbrengen :D
Hopelijk betekent dit ook dat je die games in andere stores gaat kunnen kopen en activeren op Steam.
Hopelijk dan ook al direct met Forza Horizon, maar ik vrees dat dit misschien nog te vroeg is.
http://www.gamespot.com/a...coming-disc/1100-6440958/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmokingCrop schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 19:38:
Microsoft gaat weer games op Steam uitbrengen :D
Hopelijk betekent dit ook dat je die games in andere stores gaat kunnen kopen en activeren op Steam.
Hopelijk dan ook al direct met Forza Horizon, maar ik vrees dat dit misschien nog te vroeg is.
http://www.gamespot.com/a...coming-disc/1100-6440958/
Ik denk dat first party exclusives alleen op uwp blijven, second party exclusives zie ik wel een kans om op steam te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:59:
[...]

Ik denk dat first party exclusives alleen op uwp blijven, second party exclusives zie ik wel een kans om op steam te komen.
Veel kans dat het inderdaad zo gaat zijn.. Ik zou het niet erg vinden, moest je die keys elders kunnen kopen en dan activeren in de Windows Store.. Indien niet, dan beschouw ik ze nog steeds als exclusives.

Nog steeds 70 euro voor Quantum Break voor zo'n brakke port..

[ Voor 12% gewijzigd door SmokingCrop op 16-06-2016 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmokingCrop schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 22:06:
[...]

Veel kans dat het inderdaad zo gaat zijn.. Ik zou het niet erg vinden, moest je die keys elders kunnen kopen en dan activeren in de Windows Store.. Indien niet, dan beschouw ik ze nog steeds als exclusives.

Nog steeds 70 euro voor Quantum Break voor zo'n brakke port..
Ik weet ook niet in hoe ver je games kan delen met andere mensen, maar 70 euro voor pc games gaat nooit werken, denk dat hun games massaal gepiraat worden. Ben ook benieuwd wanneer je een game als quantem breek in een actie kan verwachten in de store.
Die 70 euro moet wel, aangezien dat dezelfde prijs zijn in de xbox store ( zou anders een naaistreek zijn voor xbox bezitters) en de xbox store kan niet goedkoper door de retail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Conan was ook op de E3 :P :+

Edit:
Blijkt een oud filmpje te zijn van E3 2013. Naja. Toch leuk om nog eens te zien.

Edit 2:
Hij was er wel dit jaar, zie dit filmpje:

[ Voor 58% gewijzigd door Zeror op 25-06-2016 19:42 ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste