Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)
Haha...Allo Allo in overdrive ?Tortelli schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:50:
Dit is echt goed Frans Engels, je moet mijn collega's (dochter bv uit Frankrijk) horen.

22x330Wp Oost-Zuid-West, 24x360Wp Oost-West, Total 15.900Wp
Hoe meer hype kan je hier van worden? bedoel, insta goty 2016 toch?Nieuwevolger schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:54:
Komt hierna nog een game?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
22x330Wp Oost-Zuid-West, 24x360Wp Oost-West, Total 15.900Wp

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |
Ik heb wel geen confirmation gekregen of is dat ook zo bij jouw?Yorinn schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:59:
Via http://steep.ubisoft.com/game/en-GB/home/ kan je alvast een beta-invite aanvragen voor Steep.
Deze game ging ik niet kopen, maar wel eens leuk om in een beta te spelen.
[Voor 58% gewijzigd door SmokingCrop op 14-06-2016 00:01]
Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)
Zal wel druk zijn op de mailserverLe Enfant! schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 00:00:
[...]
Ik heb wel geen confirmation gekregen of is dat ook zo bij jouw?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hier gewoon confirmation binnen. Had wel binnen de minuut na de aankondiging me al aangemeld.Le Enfant! schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 00:00:
[...]
Ik heb wel geen confirmation gekregen of is dat ook zo bij jouw?
| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |
Om 3.00 (dus niet 2.00 als vorige jaren) komt Sony pas. Wordt wel laat, misschien dat ik toch even een oogje dicht doe

[Voor 33% gewijzigd door Martinspire op 14-06-2016 00:07]
Yes! Oprecht geïnteresseerd. Ik doe namelijk geen Bèta's meer, maar voor deze game maak ik graag wel tijd vrij.Le Enfant! schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:59:
Heeft er zich iemand al ingeschreven voor de bèta?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Hier hetzelfde. Het gevoel is alles bij deze game, maar het zag er al goed uit.Jumpman schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 00:07:
[...]
Yes! Oprecht geïnteresseerd. Ik doe namelijk geen Bèta's meer, maar voor deze game maak ik graag wel tijd vrij.
Die van twitch had af en toe issues, de XBO versie was goed stabiel. YouTube doet altijd raar bij mij, zal wel door die chat komen, freaking spam dat daar langskomt.Xfade schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 00:31:
De streams lijken het wel steeds beter te doen ieder jaar. Voor mijn gevoel qua dipjes in kwaliteit of buffering.
Link dan de directe youtube:

Voor degenen die inschakelen: pre-show is nu bezig
[Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 14-06-2016 02:37]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=7fMRYPZ4Jek]
PSN: Mallakai-NL
“Being a good example teaches others to be good.”

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik denk trouwens dat alles waar je geen expliciete releasedate staat, ook niet dit jaar uit gaat komen.
[Voor 55% gewijzigd door Martinspire op 14-06-2016 03:36]

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Meh cod is bij Sony nu He.... zonde Sony zonde
[Voor 26% gewijzigd door v8power67 op 14-06-2016 03:49]
Damnz
Update:
Kojima: "Hello, I'm back!"

[Voor 24% gewijzigd door muhda op 14-06-2016 04:03]

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Maar de nieuwe game van Kojima leek op een horror game?
[Voor 57% gewijzigd door muhda op 14-06-2016 04:08]
Sony wint het zo makkelijk dit. Wat een lineup, wat een ziekelijke goeie e3 show dit. Pffff mijn portemonnee huilt.

[Voor 57% gewijzigd door v8power67 op 14-06-2016 04:12]
Het was dan ook aangekondigd dat de nieuwe ps niet op e3 werd geshowed. Voor de rest is dit een prima show geweest. Mooie games en niet te veel gepraat met ingestudeerde textjes,Fleximex schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 04:17:
Echt lekker al die games. Enige wat je mist is info over die nieuwe PS4. Maar dat zal dan later nog wel komen. Ik moet zeggen dat Microsoft die nieuwe Xbox Scorpio wel heel vroeg heeft aangekondigd. Xbox One bijvoorbeeld was in Mei pas. En kwam in November toen al uit. Dit is anderhalf jaar van te voren als ie in Q4 2017 komt.
Wel erg benieuwd of de beelden die we nu gezien hebben al van de Neo waren. Vooral het VR gedeelte was zo mooi dat het eigenlijk niet kan.
Hoe dan ook een mooie show en me geen moment verveeld. Maak me verder totaal niet druk wie de winnaar is, want mij is het allang duidelijk dat ik in beide kampen wil logeren

Truste!
[Voor 15% gewijzigd door Beakzz op 14-06-2016 04:23]
Helaas lijkt de Vita nu wel doodverklaard. Verder veel games voor 2017 of later (wat ik toch altijd wel jammer vind van Sony) en van de nieuwe games die ze getoond hebben, trekt maar weinig me (GoW, die Hideo game en Days gone is gewoon niks voor me). Spiderman, Detroid en een aantal VR-games waren dan wel weer interessant. Batman en Star Wars wil ik in ieder geval meer van zien.
Of ze E3 gewonnen hebben, mwoah. Dat vind ik wel erg makkelijk. Eerst eens wat meer info vergaren over de games. Ook miste ik wat Software-updates of andere nieuwe hardware.
En ligt het aan mij of waren het vooral singleplayer games zonder coop of multiplayer?
[Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 14-06-2016 04:24]
Gelukkig was VR niet te aanwezig. Goeie sfeer en yep de orkest was een toevoeging.
De korte demo's waren strak gepland. Alleen wel doordat alles achter elkaar was, was er weinig tijd voor info en wat details. Maar dat komt wel later tijdens de E3.
Veel games in Oktober en November. Nieuwe aangekondigde games pas in 2017 natuurlijk.
[Voor 18% gewijzigd door muhda op 14-06-2016 04:25]
Alleen vr is niet mijn ding maar zag er heel goed uit.
En ja Sony heeft duidelijk gewonnen in mijn ogen.
Wat een line up. Wat een graphics.
Die laatste gameplay zag er ook dik uit. Days past. Alleen wel erg last of us vibe.
Yup dat zal allemaal Tokyo game show worden denk ik. Daar loopt dat ding blijkbaar nog. Heb er zelf nog zo'n backlog op dat er van mij niets meer uit hoeft te komen. Al weken bezig met Flame Over en Rainbow Moon.Xfade schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 04:24:
Elk jaar wordt Vita doodverklaard. En dan komen er toch weer wat games voor uit. Vorig jaar hetzelfde. Werden de games op andere events geshowed.
Welke andere persconferentie zou dan ook de winnaar kunnen zijn volgens jou?Martinspire schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 04:22:
Of ze E3 gewonnen hebben, mwoah. Dat vind ik wel erg makkelijk. Eerst eens wat meer info vergaren over de games. Ook miste ik wat Software-updates of andere nieuwe hardware.
Whahhahaha 1x radenFleximex schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 04:26:
[...]
Welke andere persconferentie zou dan ook de winnaar kunnen zijn volgens jou?

Als je iemand wilt zien winnen moet je lekker naar een wedstrijd gaan

Kojima als studio hebben is al sowieso een win. Laat dan nog God of war erbij komen en je hebt al 2 AAA games 100%. Zei iemand Horizon 3? Nee doe maar toch Horizon Zero Dawnventheman schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 04:28:
Ieder zijn mening natuurlijk. Veel (nieuwe) games gezien, grote titels, setup was leuk gedaan om echt alles achter elkaar te laten zien, maar weinig concrete lanceer datums. Zijn we inmiddels gewend van Sony. Of ik vind dat 'Sony gewonnen heeft'? Nee, absoluut niet. Maar goed, ieder zijn mening toch :-).
Elite Dangerous: AmazingPaper
Zag er enorm dik uit. Days Gone ook wel erg dik. Maar Resident Evil in VR ga ik niet trekken denk. Crash remaster, ben benieuwd hoe ze dat gaan oppoetsen, vond die vroeger erg vermakelijk.v8power67 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 04:25:
Zo even bijkomen van een giga show. Game na game na game. Een voor een wekt mijn interesse.
Alleen vr is niet mijn ding maar zag er heel goed uit.
En ja Sony heeft duidelijk gewonnen in mijn ogen.
Wat een line up. Wat een graphics.
Die laatste gameplay zag er ook dik uit. Days past. Alleen wel erg last of us vibe.
Verder kan ik ook eens die bewierrookte Prypjat missie gaan spelen in cod hahaha, meer dan dat hadden ze niet hoeven doen uit die serie, maar als ze er toch een moesten dan maar die.
Heb verder alleen niet meegekregen of die 13-10 vr release dat een wereldwijde is, of domestic us eerst....
Pixel 7 Pro-128GB-||-Galaxy Tab S8 Ultra-8GB/128GB-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-nVidia Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB/Touch-||
Dat klopt helemaal hoor. Days Gone niet te vergeten, lijkt mij ook een gave game! Maar zoals zo vaak krijgen we veel beeldmateriaal te zien, echter weinig concrete informatie. Ze wilden waarschijnlijk de Neo wel laten zien, maar na Microsoft besloten om het niet te doen. Althans, waarom van te voren aangeven dat ze een persconferentie gaan houden van 2 uur, wat uiteindelijk 1.15 uur werd. Lijkt mij enigszins 'bang' voor Microsoft wellicht?iPodKiller schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 04:30:
[...]
Kojima als studio hebben is al sowieso een win. Laat dan nog God of war erbij komen en je hebt al 2 AAA games 100%. Zei iemand Horizon 3? Nee doe maar toch Horizon Zero Dawn
En Call Of Duty in het algemeen ...dacht eerst aan de nieuwe Deadpsace of zelfs Killzone. Aan de red dot kon ik het uiteindelijk zien. Ik had al verwacht dat dit niks voor mij werd, maar dat is nu echt bevestigd. Hopelijk dat die Remastered versie toch los verkrijgbaar zal zijn, anders echt maar laten schieten.
Was allang bekend geen Neo info op e3. Dus niks bang voor ms. Was allang bekend.ventheman schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 04:42:
[...]
Dat klopt helemaal hoor. Days Gone niet te vergeten, lijkt mij ook een gave game! Maar zoals zo vaak krijgen we veel beeldmateriaal te zien, echter weinig concrete informatie. Ze wilden waarschijnlijk de Neo wel laten zien, maar na Microsoft besloten om het niet te doen. Althans, waarom van te voren aangeven dat ze een persconferentie gaan houden van 2 uur, wat uiteindelijk 1.15 uur werd. Lijkt mij enigszins 'bang' voor Microsoft wellicht?
En Call Of Duty in het algemeen ...dacht eerst aan de nieuwe Deadpsace of zelfs Killzone. Aan de red dot kon ik het uiteindelijk zien. Ik had al verwacht dat dit niks voor mij werd, maar dat is nu echt bevestigd. Hopelijk dat die Remastered versie toch los verkrijgbaar zal zijn, anders echt maar laten schieten.
Zoals ik reeds zei: Waarschijnlijk. Ik zal er niet raar van opkijken als het ook echt zo blijkt te zijn. Denken ze oa bij Gamekings net zo over. Maar desalniettemin was het een heerlijke dag! Microsoft, Ubisoft en Sony. Ik heb ervan genoten!v8power67 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 04:48:
[...]
Was allang bekend geen Neo info op e3. Dus niks bang voor ms. Was allang bekend.
Als wij geruchten horen dat de Scorpio 6 teraflops gaat halen en dat blijkt te kloppen dan is er een goede kans dat de NEO inderdaad 4.5 tot 5 teraflops zou gaan halen.v8power67 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 04:48:
[...]
Was allang bekend geen Neo info op e3. Dus niks bang voor ms. Was allang bekend.
Als wij dat soort geruchten al krijgen kan je er van uit gaan dat Sony meer weet en snel het plan aanpast.
Daarom is het zo freakin onzinnig om te zeggen dat Sony de E3 heeft gewonnen. Misschien hebben ze wel juist een mokerslag van MS ontvangen en is het pure paniek achter de schermen. Sony heeft een bijna perfecte persconferentie gegeven en ze brengen een hoop moois, maar als de NEO al ver in ontwikkeling is (geruchten blijven stug november 2016 vermelden) dan kan Sony weleens een serieus probleem hebben.
Geen bewijzen hier en daar gaat het ook niet om, maar ik ben erg benieuwd wat er het komende jaar gaat gebeuren en ik ga alvast wat geld opzij leggen voor al het gamegeweld dat onze kant op komt

Ik heb iig van beide conferenties genoten en dat kan ik van Ubi,EA en Bethesda niet zeggen.
[Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 14-06-2016 05:38]
Mooie eyecandy allemaal hoor en ook mooie titels en features (VR, Crossplay etc) op de verschillende persco's, Maar als fan van coop games heb ik maar weinig gezien wat op dat gebied indruk op mij maakte.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
De nagel op de kop. Zo zeggen ze dat toch?Beakzz schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 05:35:
[...]
Daarom is het zo freakin onzinnig om te zeggen dat Sony de E3 heeft gewonnen. Misschien hebben ze wel juist een mokerslag van MS ontvangen en is het pure paniek achter de schermen. Sony heeft een bijna perfecte persconferentie gegeven en ze brengen een hoop moois, maar als de NEO al ver in ontwikkeling is (geruchten blijven stug november 2016 vermelden) dan kan Sony weleens een serieus probleem hebben.
Ik heb ook die indruk. Volgens mij stond die info wel gepland voor E3 maar heft men net ervoor bevestiging gekregen van wat Microsoft brengt met hun Scorpio (is trouwens nog ruim 1,5 jaar, technologie evolueert snel op zo'n tijd).
Algemeen vind ik het wel jammer dat zowel Sony als Microsoft met een upgrade komen.
Ik zie er wel de meerwaarde van in, maar anderzijds daagt het op die manier uitgevers wel minder uit vind ik persoonlijk.
EDIT 9:16 : Ik weet trouwens niet of het zo'n goed idee was van Microsoft om de Scorpio zo vroeg publiek te maken. Ikzelf was van plan om een Xbox One S aan te kopen naast mijn PS4 (ik was dus blij met de aankondiging van de S) maar door het publiek maken van de Scorpio twijfel ik nu opnieuw. Misschien dan toch beter wachten tot eind 2017?
[Voor 14% gewijzigd door Ekfad op 14-06-2016 09:18]
3ds fc: 4270-0926-7440
Gears 4 en ghost recon zijn mooie co op games.Bokkie schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 07:19:
Ligt het aan mij of lijkt het dat coop multiplayer games aan het uitsterven zijn lijkt het wel >_<
Mooie eyecandy allemaal hoor en ook mooie titels en features (VR, Crossplay etc) op de verschillende persco's, Maar als fan van coop games heb ik maar weinig gezien wat op dat gebied indruk op mij maakte.
Ik zou daar niet zomaar vanuit gaan, een jaar lang zo'n ~2.5-3x hoge prestaties als de huidige PS4/Xbox is best een groot voordeel. Als je in laat 2016-vroeg 2017 een console koopt en je moet kiezen tussen een PS4Neo of een Xbox One S lijkt de keuze me toch vrij makkelijk, tenzij je een sterke voorkeur hebt voor Xbox exclusives of als er een gigantisch prijsverschil is (als de Neo een "hardcore gamer console" van 600 euro ofzo zou zijn bijvoorbeeld).Beakzz schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 05:35:
Sony heeft een bijna perfecte persconferentie gegeven en ze brengen een hoop moois, maar als de NEO al ver in ontwikkeling is (geruchten blijven stug november 2016 vermelden) dan kan Sony weleens een serieus probleem hebben.
Ik denk trouwens dat het ook een beetje inspelen is op de Nintendo NX. Toch wel een makkelijke om te vergeten nadat de Wii U zo'n gigantische flop is, maar volgens alle geruchten is dat ook de 1e helft van 2017 met kracht rond het niveau van de Neo/Scorpio. Zonder die upgrade consoles zouden Microsoft en Sony bijna even hard achterlopen als Nintendo de afgelopen paar generaties, en dat kan toch wel voor problemen zorgen waar games echt alleen op dat systeem fatsoenlijk kunnen draaien.
Maar goed, geruchten zijn geruchten (dat blijft natuurlijk net zo goed tellen voor de NX als de nieuwe upgrades). Er is heel weinig concreets te zeggen tot ver na de E3 zodra er echte harde informatie over release dates, prijzen, specs en nieuwe gimmicks uitkomen. Ik denk dat het het beste is om de consoles buiten beschouwing te laten, en voor games hebben zowel PS4 als Xbox best een mooi schema.
Dat zijn 'maar 2 titels..en beide moeten zich eerst nog maar bewijzen, Gears 4 na het drama wat Judgment heet en Ghost Recon omdat het een Ubi titel blijft.Nieuwevolger schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:57:
[...]
Gears 4 en ghost recon zijn mooie co op games.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Trouwens de nx gaat volgens de geruchten minder krachtig worden dan de ps4.

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
http://lmgtfy.com/?q=Play...ss+Conference+%7C+Englishwes- schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:48:
Ik heb helaas de Sony persconferentie niet gehaald, maar hij zal vast nog wel ergens online staan?
YouTube: PlayStation® - E3 2016 Press Conference | Englishwes- schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:48:
Ik heb helaas de Sony persconferentie niet gehaald, maar hij zal vast nog wel ergens online staan?
PSN: MisterxBee :Ipad 2022:Iphone 14 Pro Max: PS5:
Ze zijn té exclusive weer gegaan. VR ding klinkt erg leuk, maar door exclusive games ervoor zit je met console+VR op de prijs van Rift/Vive, no-brainer welke VR ik dan zou nemen (of de nog goedkopere OSVR).
Hoop niet dat VR nu al langzaam dood gaat doordat elke fabrikant z'n exclusives in gaat zetten om zieltjes te winnen.
[Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 14-06-2016 10:03]
Vreemd argument te exclusief gegaan?!SinergyX schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:02:
[...]
Ze zijn té exclusive weer gegaan. VR ding klinkt erg leuk, maar door exclusive games ervoor zit je met console+VR op de prijs van Rift/Vive, no-brainer welke VR ik dan zou nemen (of de nog goedkopere OSVR).
Hoop niet dat VR nu al langzaam dood gaat doordat elke fabrikant z'n exclusives in gaat zetten om zieltjes te winnen.
Wel een beetje het selling point van een Console zijn juist de Exclusives. Ms is juist daar een apparte weg in geslagen door games ook op PC uit te brengen.
Maakt het voor mij wel makkelijker hoef ik alleen een Ps4 te halen uiteindelijk. Alles wat MS exclusive is kan ik gelukkig spelen op PC was ook al een beetje zo op de vorige generatie.
Exclusieve games is ook een van de grootste dingen die de consoles onderscheid, hoe meer exclusieve games hoe beter!Psyonara schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:08:
[...]
Vreemd argument te exclusief gegaan?!
Wel een beetje het selling point van een Console zijn juist de Exclusives. Ms is juist daar een apparte weg in geslagen door games ook op PC uit te brengen.
Maakt het voor mij wel makkelijker hoef ik alleen een Ps4 te halen uiteindelijk. Alles wat MS exclusive is kan ik gelukkig spelen op PC was ook al een beetje zo op de vorige generatie.
Spider-man, God of War , Death Stranding, Days Gone en natuurlijk Horizon.
Batman VR, RE VR het maakt me erg benieuwd.
Kom maar op!
[Voor 3% gewijzigd door Origins op 14-06-2016 10:12]
Vond Sony overall best sterk, zeker niet zo goed als vorig jaar imo (maar met een FF7 Remake en Shenmue 3) Maar met een GoW, Horizon, RE7 etc zal ik mijn preorder lijstje weer even moeten gaan bijvullen

Nu wil ik vanavond Nintendo Treehouse nog wel even kijken, al was het alleen om de Zelda footage, en wellicht wat nieuwe Pokémon (alhoewel ik daar niet meer verwacht dan het spul wat al in de coro coro is gekomen)
Precies, 99% van mijn games beslaan de Xbox of de PC, voor die 1% ga ik geen exclusive setup kopen én nog eens flink investeren in mijn PC. Ben nooit een RPG fan geweest, dus kan er al flink wat afschrijven dat ik bar weinig games overhoud om een 900+ euro te rechtvaardigen.Psyonara schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:08:
Vreemd argument te exclusief gegaan?!
Met de Anywhere principe kan ik straks Forza met 2 man spelen, 1 op de PC en 1 op de XBO, met elkaar, tegen elkaar. Controllers werken op beide, games werken op beide.
Ze gaan de oude games remaken, niet remasteren. Dus geen sprake van oppoetsen, maar compleet vanaf de grond opnieuw bouwen, met de oude games als leidraad. Het wordt zoals de onlangs verschenen Ratched & Clank remake: compleet nieuwe engine, assets en game, maar gebaseerd op de originele game qua concept.martincm schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 04:33:
[...]
-knip- Crash remaster, ben benieuwd hoe ze dat gaan oppoetsen, vond die vroeger erg vermakelijk. -knip-
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Daar zit je toch fout hoor. Voor een Rift of Vive heb je nog een dikke PC nodig. Dus reken maar gerust twee keer de prijs van een Rift of Vive minimaal (ongeveer 1500 euro). Voor de PSVR ben je dus veel goedkoper uit.SinergyX schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:02:
VR ding klinkt erg leuk, maar door exclusive games ervoor zit je met console+VR op de prijs van Rift/Vive, no-brainer welke VR ik dan zou nemen (of de nog goedkopere OSVR).
Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Natuurlijk niet, ik heb al een PC die 'up to date' blijft, ik speel primair PC. Het gaat dan enkel om de VR toevoeging, dus een VR vs PS+VR (en randapparatuur), dat zal nooit goedkoper voor mij zijn. Dan nog 300+ voor een stuur, extra controllers, de games zelf, voor die set alleen kan ik nog een end-boost upgrade doen voor m'n PC.Zeror schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:25:
[...]
Daar zit je toch fout hoor. Voor een Rift of Vive heb je nog een dikke PC nodig. Dus reken maar gerust twee keer de prijs van een Rift of Vive minimaal (ongeveer 1500 euro). Voor de PSVR ben je dus veel goedkoper uit.
[Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 14-06-2016 10:28]
Flickr PSN ID= cheironnl
Na 3 jaar next-gen is er nog geen enkel tennis spel beschikbaar ?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen