De nagel op de kop. Zo zeggen ze dat toch?Beakzz schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 05:35:
[...]
Daarom is het zo freakin onzinnig om te zeggen dat Sony de E3 heeft gewonnen. Misschien hebben ze wel juist een mokerslag van MS ontvangen en is het pure paniek achter de schermen. Sony heeft een bijna perfecte persconferentie gegeven en ze brengen een hoop moois, maar als de NEO al ver in ontwikkeling is (geruchten blijven stug november 2016 vermelden) dan kan Sony weleens een serieus probleem hebben.
Ik heb ook die indruk. Volgens mij stond die info wel gepland voor E3 maar heft men net ervoor bevestiging gekregen van wat Microsoft brengt met hun Scorpio (is trouwens nog ruim 1,5 jaar, technologie evolueert snel op zo'n tijd).
Algemeen vind ik het wel jammer dat zowel Sony als Microsoft met een upgrade komen.
Ik zie er wel de meerwaarde van in, maar anderzijds daagt het op die manier uitgevers wel minder uit vind ik persoonlijk.
EDIT 9:16 : Ik weet trouwens niet of het zo'n goed idee was van Microsoft om de Scorpio zo vroeg publiek te maken. Ikzelf was van plan om een Xbox One S aan te kopen naast mijn PS4 (ik was dus blij met de aankondiging van de S) maar door het publiek maken van de Scorpio twijfel ik nu opnieuw. Misschien dan toch beter wachten tot eind 2017?
[ Voor 14% gewijzigd door Ekfad op 14-06-2016 09:18 ]