| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |
Dus 54 voor de PS4 versie plus 30. Onzinnige prijzen.Yorinn schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:47:
[...]
http://store.ubi.com/eu/t....html#1skYAVCievhDcX76.97
30 euro voor alle 3 de DLC dus.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
54 voor de originele game bedoel je? Dat is bij bijna elke game dat de prijs rond de 60 euro is tegenwoordig.corset schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:47:
[...]
Dus 54 voor de PS4 versie plus 30. Onzinnige prijzen.
Wtf waarom
Vooraan in het publiek zit een vrouw met een standaard sjw look. Geweldig.
[Voor 54% gewijzigd door corset op 13-06-2016 22:52]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
.

Maar even zonder gekheid, gezellig met 4 man ST spelen? Dat is een grapje van 4x700 + 4x~800.. voor avondje ST

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De sims2 zien er mooier uit.SinergyX schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:54:
Kom je op de E3 met VR games.. met zulke graphics
Maar even zonder gekheid, gezellig met 4 man ST spelen? Dat is een grapje van 4x700 + 4x~800.. voor avondje ST
Zet een club mensen neer die geen betere graphics kennen sinds patience en pong.. dan is alles wel amazing

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Voor multiplayer
Met slechte graphics
en hardware van ~700 euro + een PC van 800-900
Nee ubisoft, met dit niveau VR games gaat het slagen..

Nu je het toch over Kinect hebt.. Gaan ze daar nog iets mee doen richting Scorpio of de Slim denk je?Martinspire schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:53:
Ben benieuwd. Hoop dat het niet de Star Wars Kinect kant op gaat.
Het is niet helemaal mijn ding, maar toch vreemd dat het woord "Kinect" niet 1 keer heb gehoord in de presentatie.
TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!
Haha.. sorry, maar Star Trek Elite Force 2 had vergelijkbare graphics qua omgevingen. Dit was gewoon pijnlijk om te zien.Martinspire schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:58:
Niet zo haten op de graphics. Dat kan nog altijd beter, het gaat erom dat het qua gameplay gewoon solide in elkaar zit en zo slecht was het nou ook weer niet. De cabine zelf zag er imo prima uit en dat zie je toch het meest.
Anoniem: 617899
Daar is ieAnoniem: 617899 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:58:
Enige reden dat ik hiernaar kijk is omdat ik wacht op For Honor. Die zullen ze waarschijnlijk ook wel verkloten...

Zo te zien is alles haten hier helemaal hip. Haten ze niet op de graphics dan haten ze wel op de prijs van VR en de nieuwe consolesMartinspire schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:58:
Niet zo haten op de graphics. Dat kan nog altijd beter, het gaat erom dat het qua gameplay gewoon solide in elkaar zit en zo slecht was het nou ook weer niet. De cabine zelf zag er imo prima uit en dat zie je toch het meest.

Yup.. CGIAnoniem: 617899 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:58:
Enige reden dat ik hiernaar kijk is omdat ik wacht op For Honor. Die zullen ze waarschijnlijk ook wel verkloten...

Kijk, is het nu op een apparaat van 400 euro.. mwah, snap ik. We praten hier 1500 euro met een resolutie hoger dan mijn monitor, dan verwacht ik inderdaad iets meer.Martinspire schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:58:
[Voor 51% gewijzigd door SinergyX op 13-06-2016 23:02]

Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)
Als je als occulus eigenaar zo lang je apparaat loopt op te hypen/alles bij elkaar te liegen, mogen we dan wat beter verwachten dan PS2 graphics?Beakzz schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:01:
[...]
Zo te zien is alles haten hier helemaal hip. Haten ze niet op de graphics dan haten ze wel op de prijs van VR en de nieuwe consoles

Haha.. sorry, maar dan heb je toch echt een andere trailer/stream gezien dan ik. Ik heb nergens PS1 graphics gezien.corset schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:00:
[...]
Haha.. sorry, maar Star Trek Elite Force 2 had vergelijkbare graphics qua omgevingen. Dit was gewoon pijnlijk om te zien.
Je beseft je dat Elite Force 2 een PC game was met (ik dacht) een PS2 port?Martinspire schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:02:
[...]
Haha.. sorry, maar dan heb je toch echt een andere trailer/stream gezien dan ik. Ik heb nergens PS1 graphics gezien.
Leuk geprobeerd hoor

Oculus heeft de laatste tijd keiharde klappen opgelopen, en compleet terecht na hun.. zeer foute marketing technieken.
Dan kan je niet aankomen met dit soort niveau games. Was dan met die game gekomen waarin je een fast food store, office job etc kan hebben. Dan had je kunnen laten zien hoe goed het is. Dit was lachwekkend.
[Voor 32% gewijzigd door corset op 13-06-2016 23:04]

Je vergeet Beyond Good & Evil 2.Nieuwevolger schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:04:
We hebben hierna nog watch dogs en een nieuwe ip te goed, duurt nog wel even dus.

Combat van Age of Conan, met die direction attack dingen, grappigNieuwevolger schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:03:
Verhaal van for honor lijkt waterdicht.

je stream loopt achtercorset schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:07:
gave trailer, maar nu graag ook nog echt gameplay?of gaan we dat nu krijgen?

PSN: Finally_Chris
Inderdaad, dit voelt echt niet als combat.. meer als een dans spelletjeCR1691 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:08:
Ik vind het maar matig. De tegenstanders lopen maar achteruit of staan gewoon te kijken. Lijkt AC wel.

We zijn met 10 man, hij alleen, laten we allemaal met schild omhoog achteruit lopen!CR1691 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:08:
Ik vind het maar matig. De tegenstanders lopen maar achteruit of staan gewoon te kijken. Lijkt AC wel.

[Voor 23% gewijzigd door corset op 13-06-2016 23:10]

PSN: Finally_Chris
Een domme enkeling probeert te aanvallen, de rest gaat huiverend naar achter

Volgens het lijstje dat bij mij bekend is, komt dit nog:Nieuwevolger schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:04:
We hebben hierna nog watch dogs en een nieuwe ip te goed, duurt nog wel even dus.
Grow Up
Trails
Movie
Watch Dogs 2
Campaign op lage moeilijkheidsgraad. Niet zo heel raar bij game demo's imo.CR1691 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:10:
Daarnaast had die dikke samurai aan het begin van de bestorming die dikke viking al een paar keer hard geraakt. Paar stootjes en diezelfde samurai ligt dood op de grond. Nee ik ben bang dat dit m niet gaat worden.
Maar daar zitten nog flashy moves in met staff etc, niet zo freaking traag beetje rock/paper/scissor doen met zo'n mini-boss.corset schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:11:
Het is echt Dynasty warriors, maar dan de ubisoft versie. Dus heel, heel slecht nagemaakt.
Je kan wel alles goed blijven praten, maar tot nu toe is Ubisoft echt de zwakste qua gameplay.Martinspire schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:11:
[...]
Campaign op lage moeilijkheidsgraad. Niet zo heel raar bij game demo's imo.
Daarom, slecht nagemaaktSinergyX schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:12:
[...]
Maar daar zitten nog flashy moves in met staff etc, niet zo freaking traag beetje rock/paper/scissor doen met zo'n mini-boss.
[Voor 31% gewijzigd door corset op 13-06-2016 23:14]
Je mag altijd wat beters verwachten en je bent ook vrij om iets te kopen of niet. Alles op South Park na is begroet met een negatieve post van jouw kant in deze presentatie dus het lijkt een beetje of afzeiken een grotere hobby is geworden voor je dan gamencorset schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:02:
[...]
Als je als occulus eigenaar zo lang je apparaat loopt op te hypen/alles bij elkaar te liegen, mogen we dan wat beter verwachten dan PS2 graphics?

Dus hoe mooier de game hoe minder mensen het kunnen spelen. Het is dus maar net waar je voor kiest. VR is nog niet wat het moet zijn, want de hardware is duur dus wacht gewoon lekker een generatie en verwacht er nu nog niet teveel van.
Ik zit niet alles goed te praten, maar je bent echt belabberd commentaar aan het geven en dat probeer ik even recht te zetten ja. Als het niet je ding is, prima maar ga er niet zo over doorzagen.corset schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:12:
[...]
Je kan wel alles goed blijven praten, maar tot nu toe is Ubisoft echt de zwakste qua gameplay.
Verder ga je het over belabberde graphics hebben, maar vervolgens haal je Dynasty warriors aan. Das pas een serie die nog steeds PS2 graphics gebruikt
[Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 13-06-2016 23:15]
Probleem is, er zijn zoveel betere VR games om te showen op zo'n beurs dan dit.Beakzz schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:13:
[...]
Je mag altijd wat beters verwachten en je bent ook vrij om iets te kopen of niet. Alles op South Park na is begroet met een negatieve post van jouw kant in deze presentatie dus het lijkt een beetje of afzeiken een grotere hobby is geworden voor je dan gamen. Kijk ze kunnen een VR game prachtig maken en dan kan je het net lekker draaien met een Geforce 1080.
Dus hoe mooier de game hoe minder mensen het kunnen spelen. Het is dus maar net waar je voor kiest. VR is nog niet wat het moet zijn, want de hardware is duur dus wacht gewoon lekker een generatie en verwacht er nu nog niet teveel van.
En ja, Ubisoft heeft me echt teleurgesteld tot nu toe. Mag het? Dus omdat ik 1 presentatie slecht vind ben ik echt alles maar aan het afzeiken? Je hebt wel humor, dat moet ik toegeven.
Mee eens, maar ze doen het niet voor de graphicsMartinspire schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:14:
[...]
Verder ga je het over belabberde graphics hebben, maar vervolgens haal je Dynasty warriors aan. Das pas een serie die nog steeds PS2 graphics gebruikt

Ik herhaal, Star Trek, Vogeltjes CTF, veel succes ermee. Maar er zijn stukken betere VR games om te showen ipv dit.
Als je VR voor 700 euro wil verkopen laat je geen games zien die je met een groep moet spelen, en dus stukken duurder zijn in totaal.
Dan laat je games zien die gewoon casual gespeeld kunnen worden, lekker solo op de bank. En die zijn er meer dan genoeg.
[Voor 27% gewijzigd door corset op 13-06-2016 23:17]
Leuke edit. Wat ben jij negatief dit topic.corset schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:09:
Niemand die die haak ook losgooit ofzo. Echt, geweldig slecht ditja pas als er mensen boven zijn.. sliim!
Dat is geen goedpraten, livepresentaties worden altijd op een zwaar laag niveau gespeeld. Zou er uit zien als de speler ineens 5 keer afgaat. Al die kijkers wachten wel zekercorset schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:12:
[...]
Je kan wel alles goed blijven praten, maar tot nu toe is Ubisoft echt de zwakste qua gameplay.

http://forhonor.ubisoft.c...B/uplayconnect/index.aspx
Lijkt alleen nog niet te werken, log-in lukt maar er gebeurt uiteindelijk niets.
[Voor 21% gewijzigd door Martinspire op 13-06-2016 23:18]
Trials met een Ier?Nieuwevolger schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:16:
Nu gaat het komen

Nee, met een Fin.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Na lang wachten, en eens opnieuw laden, toch gelukt.SmokingCrop schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:16:
kans voor alpha & beta access tot For Honor:
http://forhonor.ubisoft.c...B/uplayconnect/index.aspx
Lijkt alleen nog niet te werken, log-in lukt maar er gebeurt uiteindelijk niets.
Voor mij:Jumpman schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:18:
Nog steeds tot nu toe alleen overtuigd door Battlefield 1. Komend jaar wordt dus een goedkoop jaar. Kan ik lekker mij backlog weg spelen en mijn geld in retrogrames steken.
Southpark
Forza Horizon 3
Wildlands als het een beetje lekker speelt, maar ben bang dat het weer een radiotoren game wordt (hoop het niet!)
Halo Wars 2
State of Decay 2
En deze trials! Trials blijft awesome! (trials of the blood dragon is trouwens awesome titel. Far cry 3: Blood Dragon was awesome!)
[Voor 8% gewijzigd door corset op 13-06-2016 23:20]
PSN: LinQ-NL
Wildlands was wel heerlijk. Fifa was karige info dus puur gokwerk. FH3 absoluut in m'n buylist, de features van de XBO waren ook erg goed om te horen. En natuurlijk BF1Jumpman schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:18:
Nog steeds tot nu toe alleen overtuigd door Battlefield 1. Komend jaar wordt dus een goedkoop jaar. Kan ik lekker mij backlog weg spelen en mijn geld in retrogrames steken.

PSN: Mallakai-NL
Je snapt heus wel dat ik deze persconferentie bedoel. Van de presentatrice tot graphics...alles haal je aan en als er dan van de 15 berichten 13 negatief zijn dan gaat dan opvallen. Je hoort mij niet zeggen dat je niet negatief mag zijn of teleurgesteld en dat heb ik ook niet voor het zeggen, maar het begon gewoon zwaar op te vallen.corset schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:15:
[...]
Probleem is, er zijn zoveel betere VR games om te showen op zo'n beurs dan dit.
En ja, Ubisoft heeft me echt teleurgesteld tot nu toe. Mag het? Dus omdat ik 1 presentatie slecht vind ben ik echt alles maar aan het afzeiken? Je hebt wel humor, dat moet ik toegeven.
Laat ik dan wat positiefs brengen:Beakzz schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:21:
[...]
Je snapt heus wel dat ik deze persconferentie bedoel. Van de presentatrice tot graphics...alles haal je aan en als er dan van de 15 berichten 13 negatief zijn dan gaat dan opvallen. Je hoort mij niet zeggen dat je niet negatief mag zijn of teleurgesteld en dat heb ik ook niet voor het zeggen, maar het begon gewoon zwaar op te vallen.
Wildlands ziet er cool uit, als er aan de AI getweaked wordt, dat viel heel erg op.
AC Film! Wat is er anders over te zeggen

Nieuwe Grow Home
Nieuwe Trials
Anoniem: 617899

AC film ziet er wel cool uit

En die laatste sprong! laat hem in een hooiberg landen

En Watch Dogs 2

[Voor 21% gewijzigd door corset op 13-06-2016 23:30]
Same, maar vond deel 1 zeker niet slecht. De downgrade was groot. Maar het spel was leuk.Le Enfant! schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:39:
Ik moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben van de gameplay van Watch Dogs 2, alleen vrees ik voor het uiteindelijk product...
Nee dat was bij Gameloft, dat was de broer van en Vivendi wil ook Ubisoft overnemen, desnoods een hostile takeover.Nieuwevolger schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:40:
Die ceo was toch weggegaan laats? En film hype
Watch Dogs vond ik prima, had echter niet bepaald veel naar de E3 gameplay gekeken..
Die laatste trailer was in ieder geval wel gaaf.
Maar nu nieuwe IP dus
[Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 13-06-2016 23:44]
timed dlc, zoo 2013Nieuwevolger schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:41:
Klappen voor timed dlc
Kijk, deze game moeten ze VR doen.
[Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 13-06-2016 23:45]
FIFA koop ik eigenlijk ook altijd op de release, echter loop ik er elk jaar minder warm voor. Wellicht dit jaar erg leuke positieve veranderingen.SinergyX schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:21:
[...]
Wildlands was wel heerlijk. Fifa was karige info dus puur gokwerk. FH3 absoluut in m'n buylist, de features van de XBO waren ook erg goed om te horen. En natuurlijk BF1
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

"Dreupzones" is ook wel geinig

[Voor 25% gewijzigd door Martinspire op 13-06-2016 23:49]
Denk dat er dit jaar een hoop kinderziektes in gaan zitten aangezien ze zijn overgegaan op de nieuwe engine. Wel mooi dat ze eindelijk weer eens wat meer veranderen, maar denk dat ik nog een jaartje skip. PES vind ik momenteel de betere game en zelfs die is ver van perfect.Jumpman schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:45:
[...]
FIFA koop ik eigenlijk ook altijd op de release, echter loop ik er elk jaar minder warm voor. Wellicht dit jaar erg leuke positieve veranderingen.
Ja, het is elk jaar weer wennen aan de bugs en hopelijk dat je het red tot de nieuwe versieBeakzz schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:47:
[...]
Denk dat er dit jaar een hoop kinderziektes in gaan zitten aangezien ze zijn overgegaan op de nieuwe engine. Wel mooi dat ze eindelijk weer eens wat meer veranderen, maar denk dat ik nog een jaartje skip. PES vind ik momenteel de betere game en zelfs die is ver van perfect.

22x330Wp Oost-Zuid-West, 24x360Wp Oost-West, Total 15.900Wp